Ik heb sinds kort een MDA Touch, waar Windows Mobile 6 Professional op draait. Om stroom te besparen zet ik het scherm uit als ik 'm niet gebruik, via de on/off switch of automatisch na de ingestelde tijd (start->instellingen->energie, tabblad "geavanceerd"). Dat werkt prima, maar als ik 'm dan weer aanzet kom ik altijd op het Today (vandaag) scherm uit, in plaats van bij het programma dat openstond. De programma's zijn dan geminimaliseerd, dus ik kan ze nog wel openen, maar ik zou graag bij het terugkomen uit standby gewoon het openstaande programma weer willen hebben.
Ik heb gekeken bij de instellingen van het Today scherm (start->instellingen->vandaag) en bij de energie instellingen, maar daar kan ik het niet vinden. Ook in de handleiding (zowel die van T-Mobile als die van HTC) staat het niet. Het lijkt mij dat het wel mogelijk is, dus wie weet hoe?
Ik heb gekeken bij de instellingen van het Today scherm (start->instellingen->vandaag) en bij de energie instellingen, maar daar kan ik het niet vinden. Ook in de handleiding (zowel die van T-Mobile als die van HTC) staat het niet. Het lijkt mij dat het wel mogelijk is, dus wie weet hoe?
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.