Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Timple schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:35:
[...]

Op XDA staat hoe je de knoppen kunt instellen. Voor worms heb je naast de pijltjes ook nog maar drie knoppen nodig: vooruit springen, achteruit springen en schieten.
Dus werkt goed :) en is verslavend.

Heb me net rotgegoogled maar niets gevonden. Weet iemand een programmaatje om het lenen en uitlenen van geld bij te houden?

Het programma Borrower is precies wat ik zoek. Echter is het nergens te downloaden.

Iemand een alternatief? (Of een downloadlocatie)
al geprobeerd bij isohunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:15:
[...]

Over file explorer: geeft ie een melding dat ie dat bestand niet kan vinden? Dan wordt je waarschijnlijk ook verteld waar hij dit bestand zoekt, zal wel windows/finder.exe oid zijn, als je de .exe van gsfinder zo noemt en in die map zet werkt het misschien. Voor fotoalbum moet je even kijken waar de huidige Pictures&Videos zich bevindt en daar vervolgens de .exe van HTC fotoalbum neer zetten.

[...]

Dacht het wel ja :)
Hij geeft niet aan waar hij het bestand zoekt, alleen kan bestand niet vinden, ik denk dat hij het in de windowsfolder zoekt, daar zoekt hij namelijk ook alle andere bestanden dus misschien als ik hem daarheen kopieer, of snellkoppeling maak oid dat het wel werkt. Verder verwijst foto's nu gewoon naar de standaard map dus gewoon media, ik zal kijken of het werkt als ik daar htc fotoalbum plaats.
Large titlebar werkt nu...thnx...(beetje dom had het zelf ook wel kunnen verzinnen)

brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien, en ook wel waarschijnlijk een domme vraag, maar ik kom er zo gauw niet uit.
Onder opslag is op mijn touch van de 33 mb nog 4.26 vrij, door alle dingen die geinstalleerd staan op de touch zelf (google maps etc) maar onder programma is van de 47.9 nog 5 vrij, hoe leeg ik deze laatste zeg maar, ik krijg nu als ik meerdere programma's heb draaien bijvoorbeeld al niet meer mijn fotocamera aan omdat ik dan geheugen moet vrijmaken, ik heb al pmcleam gebruikt, en als ik alle programma's stop heb ik nog steeds te weinig geheugen over.
Iemand een oplossing?

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Kijk eens welke programma's je uit je \windows\Opstarten\ kan mieteren, die laden zich in het RAM afaik.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen een goed 2008 toegewenst :)

2 vraagjes:

1. Waar kan ik dat Worms spelletje downloaden? Lijkt me supervet. Op pc was ik er verslaafd aan:P. Waar kan ik nog meer spellen downloaden voor de touch? Ik heb nu alleen solitaire en bubble breaker oid. Moeten alle spelletjes Java zijn?

2. Als ik een sms bericht typ, staat er onderaan het sms bericht een teller met het aantal resterende tekens. Deze staat als ik nog niets getypt heb, op 160. Echter is het volgens mij zo dat een sms bericht 180 tekens mag hebben, hoe zit dat?

Mvg :>

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- deleted -

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik ben aan verlenging van mijn (tmobile) abbo toe, en heb mijn zinnen gezet op een Touch.

Wat raden jullie me aan?

- Oude touch kopen
- Touch dual kopen: ze hebben hem niet op t-mobile.nl, t for telecom wil een absurde bijbetaling, phonehouse heeft hem niet, dixons doet geen t-mobile... Lastig!
- Wachten op de komende twee nieuwe Touch versies

?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LiquidT_NL schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:04:
Kijk eens welke programma's je uit je \windows\Opstarten\ kan mieteren, die laden zich in het RAM afaik.
nee daar ligt het niet aan, ik heb wel wat programma's verwijderd, en na een softreset staat hij gewoon weer op 16 mb, maar hij loopt dan weer langzaam terug, tot het punt dat er weer niet genoeg geheugen is voor men camera oid, waarschijnlijk door lopende programma's als lg menu oid, maar iemand toch een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:07:
2. Waar kan ik dat Worms spelletje downloaden? Lijkt me supervet. Op pc was ik er verslaafd aan:P. Waar kan ik nog meer spellen downloaden voor de touch? Ik heb nu alleen solitaire en bubble breaker oid. Moeten alle spelletjes Java zijn?
Hier kan je een free-to-try halen. Volgens mij hoeft het in per se in java zijn geschreven. Ze schrijven dat dacht ik alleen omdat dat makkelijker is.
3. Als ik een sms bericht typ, staat er onderaan het sms bericht een teller met het aantal resterende tekens. Deze staat als ik nog niets getypt heb, op 160. Echter is het volgens mij zo dat een sms bericht 180 tekens mag hebben, hoe zit dat?
Nope, sms is tot 160 tekens:
The Short Message Service (SMS) is a means of sending short messages to and from mobile phones and is the most commonly used protocol for text messaging. SMS was originally defined as part of the GSM series of standards in 1985[1] as a means of sending messages of up to 160 characters, to and from GSM mobile handsets.
Bron. Iig is het ook zo bij mij. Je kunt wel langere berichten sturen maar dan worden ze "aan elkaar geplakt" (het toestel verstuurt gewoon meerdere berichten, die later weer als een worden gezien).

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zojuist de home van pointui even getest, en het heeft wel wat. Het werkt in ieder geval vlot, en als je alles een beetje doorhebt loopt vindt je overal wel redelijk snel wat je nodig hebt. Daarnaast is het home screen erg overzichtelijk en kun je zijwaarts scrollen op het homescreen naar afspraken agenda klok etc, echt heel gaaf. Een paar dingetjes zijn nog even vervelend, zo verwijst het phone icoontje naar phone history in plaats van naar de dialer, en verwijst het mail icoontje naar je outlook mail in plaats van de hotmail of gmail. Een pluspunt is daarnaast weer de snelle bewegingen met de vinger naar bv map met favorieten (is een link met de map windows/opstarten, dus gooi daar je programma's in die je veel gebruikt en je bent er met twee vinger bewegingen).
Dus wel een aanrader.

ps als iemand mij uit kan leggen hoe ik hier de verwijzingen verder aan pas, zou ik die dankbaar zijn :P _/-\o_

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
daar sluit ik me bij aan...pointui is inderdaad erg gebruiksvriendelijk met helaas nog zijn foutjes zoals programma's kunnen af te sluiten ( ze blijven op de achtergrond werken). en wat ik ook mis is dat een programma wat geinstalleerd is (list pro, voor me stripboeken) wel bij faforieten staat, maar niet bij de programma's

programma werkt erg vlot op de mda touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 18:15
Mijn telefoon is inmiddels uit zijn coma ontwaakt, maar ik ben bang dat er iets mis is met de batterij, als ie een kwartier aan de PC hangt is de batterij van 50% naar 100% geklommen. Heeft iemand anders dat ook gehad? Ook gaat ie soms spontaan uit.

En nog een vraagje, ik heb de trial van Worms geïnstalleerd, maar ik kan het niet starten. Hij staat niet bij programma's en ook niet in de Midlet Manager. Als ik het weer wil verwijderen staat het er wel bij. Wat doe ik fout?
Ik heb het inmiddels gevonden, wel geeft ie meteen aan dat mijn trial-periode is verlopen. Vreemd!

[ Voor 13% gewijzigd door Paulus73 op 03-01-2008 11:35 . Reden: Oplossing gevonden, andere verduidelijkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:55:
[...]

nee daar ligt het niet aan, ik heb wel wat programma's verwijderd, en na een softreset staat hij gewoon weer op 16 mb, maar hij loopt dan weer langzaam terug, tot het punt dat er weer niet genoeg geheugen is voor men camera oid, waarschijnlijk door lopende programma's als lg menu oid, maar iemand toch een oplossing?
Dan draai je een of ander gaar programmatje wat memory leakt, waardoor alles vol loopt. Via vele programma's kan je zien welke programma's hoeveel geheugen in beslag nemen, dus download er een en kijk is.
marcel-o schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:35:
k heb een probleempje met mn touch en dit komt laatste tijd wat vaak voor.
Smsjes komen soms niet aan op mn tel, en hij gaat soms niet over als ik gebeld wordt.
Als ik zelf dan n belletje pleeg, komen daarna de smsjes ineens allemaal aan(incl dus de sms dat ik voicemail berichten heb)
Wat soms dus resulteert in problemen met mn werk.
dit is vooral als het toestel standby is(scherm uit en baterystatus in idle stand 143 Mhz)
Dan ligt het denk ik aan batterystatus. Zet die eens uit, of in ieder geval niet lager als 201Mhz. En anders heb je hoogstwaarschijnlijk iets anders op de achtergrond draaien wat het veroorzaakt. Wij hier hebben ook geen glazen bol dus ik zou zeggen:
  • Kijk of het battertstatus is
  • Schakel anders een voor een telkens programma's uit en kijk of het probleem weg gaat
  • Back alles up en hard reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Muthas schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 20:33:
[...]

Dan draai je een of ander gaar programmatje wat memory leakt, waardoor alles vol loopt. Via vele programma's kan je zien welke programma's hoeveel geheugen in beslag nemen, dus download er een en kijk is.

[...]

Thnx.. heb je misschien een naam van zo'n programmatje, weet ik een beetje in welke richting ik moet zoeken O-)..Men google resultaten leveren nog niet echt het gewenste resultaat.

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal ik heb een vraagje.
ik ben ongeveer 1 maand in het bezit van de touch.
ik heb al veel van dit forum geleerd,ik ben maar een leek.
op mijn begin scherm heb ik een eigen afbeelding gekozen,maar hij staat er 4keer op inplaats van 1 grote wie kan mij helpen.
dan heb ik nog een vraag over het weer in stellen,hoe moet ik het bewerken ,en waar om het te kunnen over schrijven.
ik kan het echt niet vinden en ik weet dat het al een paar keer is gevraagd,maar zeg het dan eens voor de laatste keer stap voor stap.
ik ben maar een maastrichtenaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:12:
hallo allemaal ik heb een vraagje.
ik ben ongeveer 1 maand in het bezit van de touch.
ik heb al veel van dit forum geleerd,ik ben maar een leek.
op mijn begin scherm heb ik een eigen afbeelding gekozen,maar hij staat er 4keer op inplaats van 1 grote wie kan mij helpen.
dan heb ik nog een vraag over het weer in stellen,hoe moet ik het bewerken ,en waar om het te kunnen over schrijven.
ik kan het echt niet vinden en ik weet dat het al een paar keer is gevraagd,maar zeg het dan eens voor de laatste keer stap voor stap.
ik ben maar een maastrichtenaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Download Total Commander, kies daar edit om bestand te bewerken

offtopic:
Dat gecentreerde tekst leest irritant

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje ga ik proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Heb nu Opera Mini erop staan, en DAMN wat een verschrikkelijk goede browser itt die PIE. Enige nadeel is dat het flick-scrollen (of hoe het ook heet) niet werkt, maar dat is het dan ook echt. Hij is echt ontzettend snel, gebruiksvriendelijk en makkelijk :D

Maar iemand nog een suggestie voor mijn waardeloze synchronisatie met pop3???
LiquidT_NL schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 00:47:
Ik heb niet echt een probleem, maar meer iets vaags, en zou graag een soort van advies willen hebben wat jullie denken dat het meest praktisch is.

Ik heb nu mijn e-mail accounts ingesteld (planet, gmail en hotmail account), maar er zijn wat nare dingetjes aan de hand mbt synchroniseren met outlook. Het zit namelijk zo:
stel ik krijg een e-mail op werk via planet. Ik lees die en die avond kom ik thuis. Dan sync ik even mijn telefoon met outlook. Dan heb ik in de telefoon onder mijn planet inbox die mail staan, en onder mijn outlook e-mail inbox die er standaard ook in zit.

Is er niet een manier om dit gewoon veel handiger te doen? Want dit is aardig vervelend, als ik alles dubbel opsla. Dus wel gewoon alle verzonden en ontvangen e-mail syncen zodat ik die ook op mijn PC kan lezen, maar ook andersom, dus alles wat is verz/ontv op mijn PC op mijn telefoon kunnen lezen.

Ik heb hier op GoT meerdere posts gelezen mbt dit onderwerp, maar nergens kwam echt een eenduidig antwoord, of een oplossing die mij een beetje lag...
edit: DAMN! Ben ik de enige hier die zijn telefoon soms moet rebooten om de WLAN adapter aan te krijgen, anders doet hij gewoon niets?

[ Voor 4% gewijzigd door LiquidT_NL op 02-01-2008 23:46 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:14
welk onscreen tobo vinden jullie nou het fijnste?

Cootek's touchpad is (mits je precise input mode aanzet) in mijn ogen echt 10x beter dan PocketCM. Ik kan in de bus ofzo echt niet typen met mn vingers op pocket cm. Ik vind het namelijk een sport om het pennetje niet te hoeven gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

LiquidT_NL schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:13:
edit: DAMN! Ben ik de enige hier die zijn telefoon soms moet rebooten om de WLAN adapter aan te krijgen, anders doet hij gewoon niets?
Nou aan de praat niet maar....
Wij hebben hier 2 verschillende wifi dingen. Eentje is van fonera (dus eigenlijk 3), en een fritz!box.
Ik maak altijd gebruik van de fritz!box, maar daar moet je een wepsleutel voor opgeven. Nu is het leuke dat de Touch hem gewoon af en toe "vergeet"! Hij denk dan dat ie de sleutel automatisch krijgt, maar dat is dus niet zo. Ik zal wel een tekst bestandje aanmaken met die sleutel er in, maar naar mijn id is dat eigenlijk niet de bedoeling.
Dit is dus heel fijn. Not :/ :|
T7D_Sneezy schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 00:25:
welk onscreen tobo vinden jullie nou het fijnste?

Cootek's touchpad is (mits je precise input mode aanzet) in mijn ogen echt 10x beter dan PocketCM. Ik kan in de bus ofzo echt niet typen met mn vingers op pocket cm. Ik vind het namelijk een sport om het pennetje niet te hoeven gebruiken ;)
Mij maakt het niet zoveel uit. Ik gebruik ze door elkaar. Ook op de tobo die in wm zit tik ik met me vingers :9

[ Voor 25% gewijzigd door ibmos2warp op 03-01-2008 00:30 ]

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier thuis werkt WiFi perfect :). WPA2-PSK sleutel 1 maal ingevoerd in de touch en hij maakt altijd heel snel en probleemloos verbinding. De betreffende wireless router/modem is van Thomson (KPN Internetplusbellen Experiabox). :>

Na het gebruik van WiFi of het verlaten van het thuisfront niet vergeten WiFi in comm. manager ff uit te zetten, anders krijg je steeds irritante meldingen binnen dat er netwerken gevonden zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2008 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ray_nl
  • Laatst online: 03-12-2021
Hoi,

ik zit met een vraag en ik heb me rotgezocht maar zal er wel overheen kijken.

M'n Touch springt na 1 minuut op het pincodescherm. Dit wil ik graag verhogen naar 5 minuten oid waar doe ik dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Heb de twee volgende dingen op mijn HTC Touch getracht te plaatsen

JUVS HTC Large Title Bar
JUVS HTC Enlarge Start Menu

Het plaatsen en installeren van de cab bestanden gaat zonder problemen, na de installatie reset ik mijn Touch. En vervolgens... helemaal niks, ik kan de geinstalleerde bestanden nergens terug vinden. Doe ik iets fout? Gaat er iets fout?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Doe je een soft reset of een hard reset? Na een hard reset ben je logischerwijs ook al je geïnstalleerde programma's kwijt.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AtleX schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:25:
Doe je een soft reset of een hard reset? Na een hard reset ben je logischerwijs ook al je geïnstalleerde programma's kwijt.
Soft reset uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_bbk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ray_nl schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 09:10:
Hoi,

M'n Touch springt na 1 minuut op het pincodescherm. Dit wil ik graag verhogen naar 5 minuten oid waar doe ik dat? :?
Te vinden onder instellingen-vergrendeling volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Bellerophon schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 10:24:
Heb de twee volgende dingen op mijn HTC Touch getracht te plaatsen

JUVS HTC Large Title Bar
JUVS HTC Enlarge Start Menu

Het plaatsen en installeren van de cab bestanden gaat zonder problemen, na de installatie reset ik mijn Touch. En vervolgens... helemaal niks, ik kan de geinstalleerde bestanden nergens terug vinden. Doe ik iets fout? Gaat er iets fout?
Download ze is hier vandaan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=344533

Sowieso kan je van Large Title Bar niks terug vinden, behalve dat het werkt. Geen instelmogelijkheden ofzo. Enlarge Start Menu geeft wel een nieuw icoontje bij settings.
Hoi,

Settings - Personal - Lock? (vergrendeling in het Nederlands gok ik :? )
LiquidT_NL schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:13:
Maar iemand nog een suggestie voor mijn waardeloze synchronisatie met pop3???

[...]

Het lijkt wel een helpdesk hier met honderden vragen. Jouwe staat er net niet eens een dag en je kickt hem al. Rustig hé.. -O-

Je e-mail vraag snap ik niet. Leg die is duidelijk uit. Waar komen je mailtjes nou 2 keer? Op je telefoon onder outlook en je [insert provider] inbox, of op je telefoon onder [insert provider] en een keer op je PC op outlook?

Over WLAN; waarschijnlijk vind ie gewoon geen signaal dan, en ja, dan merk je niet dat ie iets doet.
Captain Pervert schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 14:52:
Ik ben aan verlenging van mijn (tmobile) abbo toe, en heb mijn zinnen gezet op een Touch.

Wat raden jullie me aan?

- Oude touch kopen
- Touch dual kopen: ze hebben hem niet op t-mobile.nl, t for telecom wil een absurde bijbetaling, phonehouse heeft hem niet, dixons doet geen t-mobile... Lastig!
- Wachten op de komende twee nieuwe Touch versies

?
Hoe the hell kunnen wij jou daar nou mee helpen? :z Wij weten niet of je nú een telefoon nodig hebt. 'Oude' Touch is gewoon een oké apparaat, en IMO heb je helemaal geen gek uitschuifbaar toetsenbord nodig. Of je videobellen wilt ligt ook aan jouw. Zelfde geld voor de nieuwe features van de nieuwe Touchmodellen. Wil je wel dat die Touch alleen maar lomper, lelijker wordt zodat je GPS hebt. En wil je daar op wachten en heb je daar het extra geld voor over?
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 21:00:
[...]
Thnx.. heb je misschien een naam van zo'n programmatje, weet ik een beetje in welke richting ik moet zoeken O-)..Men google resultaten leveren nog niet echt het gewenste resultaat.
Wat dacht je van een Task Manager?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Muthas schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:10:
Hoe the hell kunnen wij jou daar nou mee helpen? :z Wij weten niet of je nú een telefoon nodig hebt. 'Oude' Touch is gewoon een oké apparaat, en IMO heb je helemaal geen gek uitschuifbaar toetsenbord nodig. Of je videobellen wilt ligt ook aan jouw. Zelfde geld voor de nieuwe features van de nieuwe Touchmodellen. Wil je wel dat die Touch alleen maar lomper, lelijker wordt zodat je GPS hebt. En wil je daar op wachten en heb je daar het extra geld voor over?
Ja, je hebt gelijk, het was een strontvraag. Maar ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt. Het wordt de Touch Dual. De Touch Cruise vind ik niet echt mooi, en het keyboardje vind ik toch wel makkelijk voor spelletjes. De extra 200 mhz zijn ook altijd mooi meegenomen. En als ik hem via een webshop is hij niet eens duurder dan een gewone Touch (t-mobile heeft de Dual trouwens niet eens).

Alleen op bijna alle sites waar ik kijk is het formaat van de Dual gelijk aan de gewone Touch, alleen is hij 10 gram zwaarder. Klopt dit?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilegazette.com/handsets/htc/htc-touch-dual/htc-touch-dual-combo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilegazette.com/handsets/htc/htc-touch/htc-touch.jpg

Verhouding klopt niet helemaal, ze zijn volgens mij even breed, maar in ieder geval is de Dual wel langer.

[ Voor 23% gewijzigd door Muthas op 03-01-2008 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond ook voor deze keuze, echter vind ik de Dual lelijker vormgegeven, en ik moest iets van 180 euro bijbetalen, en voor de gewone touch maar 14 euro. Vandaar dat ik gekozen heb voor de Touch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ LiquidT_NL

Je moet op alle pc's, pda's etc.. instellen dat het bericht wel van de server opgehaalt wordt, maar niet van de server wordt verwijderd. Dit kun je gewoon in outlook op je pc's en op je Touch instellen, ik ben die instelling nml. ook tegengekomen toen ik mijn gmail account instelde op de Touch.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Happy New Year! :)

Zijn hier mensen die Linux gebruiken? Hoe synchroniseren jullie de Touch?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

[...]

Download ze is hier vandaan: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=344533

Sowieso kan je van Large Title Bar niks terug vinden, behalve dat het werkt. Geen instelmogelijkheden ofzo. Enlarge Start Menu geeft wel een nieuw icoontje bij settings.
Had ik ook gedaan, het rare is dat ik gewoon niks merk als ik Large Title Bar geinstalleerd heb, krijg dan tevens ook een nieuw icoontje in mijn settings (staat geen tekst onder).

En als ik Enlarge Start Menu installeer dan krijg ik juist geen icoontje.

Kan het met het feit te maken hebben dat ik een Nederlandse ROM heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Hoi,

Start -> Instellingen -> Vergrendeling.
Staat ook in de handleiding :).

[ Voor 0% gewijzigd door ibmos2warp op 03-01-2008 11:34 . Reden: Lama, spuit elf. ]

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL

Het lijkt wel een helpdesk hier met honderden vragen. Jouwe staat er net niet eens een dag en je kickt hem al. Rustig hé.. -O-
Ik probeer ook anderen hun vragen te beantwoorden, en kickte hem niet echt, ik had een andere opmerking (even opera de hemel in prijzen), en probeer wel uitvoerig te zijn. Maar true, ik was vooral bang dat hij was ondergesneeuwd onder de andere reacties. soz :(
Je e-mail vraag snap ik niet. Leg die is duidelijk uit. Waar komen je mailtjes nou 2 keer? Op je telefoon onder outlook en je [insert provider] inbox, of op je telefoon onder [insert provider] en een keer op je PC op outlook?
Dubbel dus op de telefoon. Het gaat zo:
Ik krijg e-mail X op planet inbox op telefoon
Ik lees e-mail X
Ik kom thuis en start mijn outlook
Mijn pc haalt e-mail X op
Ik hang mijn Touch aan de PC (om nog meer nutteloze software te installen \o/)
Hij synced met Outlook en haal e-mail X nogmaals binnen en plaats hem nu in outlook mappen op de telefoon
Nu heb ik hem dubbel in zowel planet box als outlook mappen.

Kan ik niet gewoon dezelfde indeling hebben als op mijn PC, zodat als ik thuis kom hij ziet dat ik die e-mail al heb verwijderd en hij hem op mijn PC direct verwijdert?

Nu moet ik dubbel verwijderen op mijn telefoon.
Over WLAN; waarschijnlijk vind ie gewoon geen signaal dan, en ja, dan merk je niet dat ie iets doet.
Ik ben niet gek 8)7 Als ik restart doet hij het dus wel. Maar de WLAN adapter gaat gewoon niet AAN. Hij blijft uitstaan, hoevaak ik ook in comm. manager of bij instellingen aangeef om de adapter te starten. Pas na een reboot start de adapter zelf.
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:21:
@ LiquidT_NL

Je moet op alle pc's, pda's etc.. instellen dat het bericht wel van de server opgehaalt wordt, maar niet van de server wordt verwijderd. Dit kun je gewoon in outlook op je pc's en op je Touch instellen, ik ben die instelling nml. ook tegengekomen toen ik mijn gmail account instelde op de Touch.
Succes
Maar als ik dan synchroniseer, dan zet hij toch alsnog alles in die outlook mappen, en slaat hij dus dubbel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Muthas schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:18:
[afbeelding]

[afbeelding]

Verhouding klopt niet helemaal, ze zijn volgens mij even breed, maar in ieder geval is de Dual wel langer.
het scherm van beide is even groot toch :? Daar kan je dan in ieder geval een referentiekader van maken wat betreft de grootte.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Muthas schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:18:
[afbeelding]

[afbeelding]

WTF ik lees net ergens dat de Dual geen Wifi heeft en de gewone Touch wel? :?
Wat is dat voor onzin?

Dit is een quote van iemand die eerst een Elf (=Touch) had en nu een Niki (=Touch Dual):

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=351503
I had a ELF for one year and broke it. I bought a Nike and:

- I'm soo happy !!
- Screen is not wide like on the ELF but only if you compare them. For everyday's use, you don't feel any difference.
- Biggest improvement is... 400MHz processor ! TouchFlo is not lagging anymore, Cube rotation and use is smooth.
- Every lag disappeared like when you use the cube to select a contact, you have to wait for the cube to disappear then the phone application to start. With Nike it's almost perfect.
- Some applications are very usefull :
- Quick menu when you slide up the keyboard
- Switch quickly between sound/vibration pressing red button for more than 1sec
- Big start menu and taskbar magnify function
- Photo album programm

All these improvements are not so important and maybe they don't justify buying the Nike when you have an ELFE but if you have to switch like I did, I really improves everyday's use.

The only bug which is driving me nuts is the abc/xt9 function which is not memorized.. So you have to enable it each time.

The only annoying thing : letters are displayed on the keyboard as on a PC keyboard.. lol.. took me years to be able to type text with a phone keyboard, now I'm lost again (I perfectly know PC keyboards but it doens't really help since size of the keyboard is really not the same)

The only complaint : Pleaaaaaase someone.. activate the WIFI/GPS chip in this mobile. It's here !! I saw it !! How sad it is to have it and not being able to use it
Het schijnt dus zo te zijn dat de chipset wel Wifi en GPS ondersteunt (al ben ik in dat laatste minder geïnteresseerd, kan je ook een externe muis voor kopen). Maar goed, als er geen antenne in het ding zit, is het natuurlijk zinloos om het proberen te activeren, zoals men hier probeert:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=348912

Dit is echt een groot gemis. Dacht ik mijn keuze te hebben gemaakt...

[ Voor 66% gewijzigd door Captain Pervert op 03-01-2008 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik heb nogal een vreemd probleem. Als ik mn Touch aan de USB hang dan laad de batterij wel op, maar ik krijg geen data connectie. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ilya schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:47:
Ik heb nogal een vreemd probleem. Als ik mn Touch aan de USB hang dan laad de batterij wel op, maar ik krijg geen data connectie. Iemand een idee?
XP: Heb je activesync er wel opstaan?
Vista: Heb je die driver wel geïnstalleerd van de CDRom? (WDC oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:50
LiquidT_NL schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:53:
[...]

XP: Heb je activesync er wel opstaan?
Vista: Heb je die driver wel geïnstalleerd van de CDRom? (WDC oid)
Juist bij Vista hoef je niks te installeren. Ik meen dat mijn touch gewoon automatisch herkend werd. Wel moet ondersteuning voor mobiele apparaten voor Vista zijn geinstalleerd, maar ik meen dat dit standaard is. Ik herinner me niet meer dan het inpluggen van de usb stekker en gaan met die banaan (na het eerste keer instellen vd sync opties uiteraard).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Shailesh schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:07:
[...]

Juist bij Vista hoef je niks te installeren. Ik meen dat mijn touch gewoon automatisch herkend werd. Wel moet ondersteuning voor mobiele apparaten voor Vista zijn geinstalleerd, maar ik meen dat dit standaard is. Ik herinner me niet meer dan het inpluggen van de usb stekker en gaan met die banaan (na het eerste keer instellen vd sync opties uiteraard).
Ja bij mij zag hij de HTC wel, maar ik moest toch (op mijn laptop) die driver even installeren voordat hij hem pakte afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
WMDC of ActiveSync en je HTC Touch kun je instellen dat je bij aansluiten van je USB kan opladen en eventueel de mogelijkheid tot dataverbinding, deze moet je even inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:23:
[...]

Had ik ook gedaan, het rare is dat ik gewoon niks merk als ik Large Title Bar geinstalleerd heb, krijg dan tevens ook een nieuw icoontje in mijn settings (staat geen tekst onder).

En als ik Enlarge Start Menu installeer dan krijg ik juist geen icoontje.

Kan het met het feit te maken hebben dat ik een Nederlandse ROM heb?
Ik heb precies hetzelfde probleem. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Vanaf volgende week wordt de snelheid van T-mobile Pit verdubbeld. Jammer genoeg merken de Pitters hiero er niks van omdat GPRS max 64kbit ondersteund ;( , nu baal ik wel een beetje dat ik niet voor Umts support ben gegaan bij mijn (inmiddels niet meer zo) nieuwe toestel, zooo jammer. En mn oude N73 heeft wel Umts support 8)7 Zonde! Want gprs is echt retetraag :P
Yukkie schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:36:
[...]

Jammer dat ik dan weer wel een Touch Dual heb maar geen T-mobile :P ah well, Vodafone UMTS/HDSPA is ook snel genoeg :)
Waarom zou je dan weer T-Mobile willen? Met die inmiddels openlijk toegegeven FUP van 250 ipv 50mb, is vodafone met fullspeed UMTS stukken aantrekkelijker dan T-mobile voor hetzelfde geld.

[ Voor 37% gewijzigd door B-Bandit op 03-01-2008 20:29 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Shailesh schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:26:
Vanaf volgende week wordt de snelheid van T-mobile Pit verdubbeld. Jammer genoeg merken de Pitters hiero er niks van omdat GPRS max 64kbit ondersteund ;(
Da's echt wel jammer ja. Dubbele is net het verschil tussen lang wachten en oh gaat wel. Nou ja, afbeeldingen uit zetten, dan schiet het wel redelijk op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Shailesh schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 19:26:
Vanaf volgende week wordt de snelheid van T-mobile Pit verdubbeld. Jammer genoeg merken de Pitters hiero er niks van omdat GPRS max 64kbit ondersteund ;( , nu baal ik wel een beetje dat ik niet voor Umts support ben gegaan bij mijn (inmiddels niet meer zo) nieuwe toestel, zooo jammer. En mn oude N73 heeft wel Umts support 8)7 Zonde! Want gprs is echt retetraag :P
Jammer dat ik dan weer wel een Touch Dual heb maar geen T-mobile :P ah well, Vodafone UMTS/HDSPA is ook snel genoeg :)

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met de HTC software ook internetten op de laptop ?
Yukkie, van Vodafone mag bovenstaande niet maar ik neem niet aan dat dit geblokkeerd wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Kan ja. Voor zover ik weet kan Vodafone dat niet eens blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
poepeneesje schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 15:21:
[...]

WMDC of ActiveSync en je HTC Touch kun je instellen dat je bij aansluiten van je USB kan opladen en eventueel de mogelijkheid tot dataverbinding, deze moet je even inschakelen.
Ik heb dus Vista en dit probleem is 'ineens' gekomen. Ooit al eens eerder gehad, maar na reboot deed hij het gewoon weer.
Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/8dx0mjq.jpg

Kzal nu ff die CD proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-08 13:42
Hallo lui, (en nog de beste wensen voor 2008)

is er toevallig iemand die onderstaande iPhone skin voor de mediaplayer geïnstalleerd heeft ?

Afbeeldingslocatie: http://mylostblog.altervista.org/_altervista_ht/preview.png

De skin zit verpakt in een ZiP bestand, maar ik weet niet waar ik de .png en .skn bestandjes neer moet zetten om eea aan de gang te krijgen.
De windows directory leek me een geschikte plek, maar helaas...pindakaas.

Iemand die me kan helpen ?

Verder kreeg ik vandaag van een collega (iPhone bezitter :9~ :9~ :9~ ) een leuke link naar een progje zodat je je Touch (via WiFi) als afstandsbediening kunt gebruiken om je PC (media) te besturen.
Ik leg het misschien niet goed uit, maar a la...jullie zijn allemaal vast een stuk slimmer :+
Mag ik niet verwijzen naar 'koop software', vervloek me niet maar laat het even weten dan haal ik de link meteen weer weg. Maar die collega is er dusdanig enthousiast over dat ik het jullie eigenlijk niet wil onthouden.

With Signal you can:

* Play, pause, and stop your music
* Move between songs in the playlist
* Adjust the volume
* Rate songs
* See the current album art
* Browse and search your media library
* Add songs to the queue
* Remove songs from the queue

Signal supports iTunes on your Mac or iTunes, Winamp, or Windows Media Player on your PC. You can use an iPhone, iPod touch, or a Windows Mobile Pocket PC as your remote. Setup is simple, just install and go.

[ Voor 29% gewijzigd door TeeT_At_Touch op 03-01-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
TeeT_At_Touch schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:21:
- knip -
De windows directory leek me een geschikte plek, maar helaas...pindakaas.
Iemand die me kan helpen ?
Ook de beste wensen iedereen.

Skin kan je uitpakken in \Programmabestanden\Windows Media Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
Chris.nl schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 21:16:
[...]

Ook de beste wensen iedereen.

Skin kan je uitpakken in \Programmabestanden\Windows Media Player
Bedankt. _/-\o_
Werkt.

Maar nu ben ik er wel achter dat die skin niet lekker werkt.
bv landscape mode krijg je niet meteen fullscreen, zoals bij de originele skin.
Ben dus alweer terug gestapt naar de originele skin.
"'t is niet allemaal goud wat er blinkt" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Laatst online: 15:08

Dark Angel

Corvette LS Power

Ik heb sins gisteren een Witte versie gekocht van de touch.
Nu las ik al ik dit topic dat de witte versie net iets anders is al de zwarte waardoor je niet die roms kan gebruiken. Nu ben ik al op xda-developers.com gaan kijken. Maar kan iemand mij misschien vertellen wat de codenaam is van dit toestel zodat ik kan kijken welke roms dan wel al beschikbaar zijn.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Bekend probleem, hier ook.
Ligt aan je connectors, of je microUSB aansluiting op je kabel is niet helemaal meer optimaal of de aansluiting op je telefoon.
Bij mij was het probleem op te lossen door mijn kabel niet volledig erin de drukken maar ietsjes losjes erin te doen, dan kreeg ik wel een verbinding.
Of dat je kabel net iets scheef erin zit zodat contacten wel goed gemaakt worden.

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-09 15:18
Dark Angel schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:31:
Nu las ik al ik dit topic dat de witte versie net iets anders is al de zwarte waardoor je niet die roms kan gebruiken. Nu ben ik al op xda-developers.com gaan kijken. Maar kan iemand mij misschien vertellen wat de codenaam is van dit toestel zodat ik kan kijken welke roms dan wel al beschikbaar zijn.
De nieuwe XL is ook bekend als de Vogue (vooral op XDA) of soms als de Sprint Touch (Amerikaanse variant dachtik)

Wèh zedde gij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Iemand enig idee of T-mobile een mda versie gaat voeren van de Touch Dual :? Ik heb geen problemen met een lompe telefoon en vind dat keypad gewoon fijn. Maar ik heb geen zin om naar vodafone te gaan eigenlijk :/ wachten vind ik geen probleem, maar T-mobile wil nergens zeggen of ze de Dual ook in het assortiment opnemen.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-09 22:58
Mijn standaard Touch staat iedere morgen (en soms ook ad random gedurende de dag) automatisch op trilstand. Dit is erg lastig als ik de touch als wekker gebruik, en ook als ik gebeld wordt, want dan hoor ik m'n telefoon niet.(Het trillen hoor ik niet als 'ie in z'n hoesje zit).
Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Dark Angel schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:31:
Zoek naar Roms voor de Elfin, of Touch Large.

Deze bijvoorbeeld: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=348469

En check altijd even deze waardes, staat altijd wel als tekst of screenshot:
Storage Memory:
Total - 172.76Mb
Used - 4.96Mb
Free - 167.80Mb

Program Memory:
Total - 107.68Mb
Used - 25.67Mb
Free - 81.01Mb
Die waardes moeten dus wel in de buurt van dit liggen.

Er zijn echter nog niet veel ROM's te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb sinds gisteren mijn witte MDA Touch, en die bevalt goed. Nu vroeg ik me alleen af of een screenprotector aan te raden is? Het scherm is veel harder dan dat van de andere smartphones die ik geprobeerd heb, maar ik vraag me af of het hard genoeg is om zonder screenprotector krasvrij te blijven. Wie gebruikt er hier een screenprotector op zijn Touch, en bevalt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Het scherm is hard maar er kunnen zeker wel krasjes in komen. Toch gebruik ik de screenprotector niet aangezien het mij niet echt kan irriteren. Je ziet het sowieso toch alleen als het scherm uit is, en dan zit ie in m'n broekzak :P Bijgeleverde screenprotector is ook best dik, waardoor je alleen maar harder op het scherm moet drukken. Kan je er beter een van Brando bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
AtleX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:11:
Ik heb sinds gisteren mijn witte MDA Touch, en die bevalt goed. Nu vroeg ik me alleen af of een screenprotector aan te raden is? Het scherm is veel harder dan dat van de andere smartphones die ik geprobeerd heb, maar ik vraag me af of het hard genoeg is om zonder screenprotector krasvrij te blijven. Wie gebruikt er hier een screenprotector op zijn Touch, en bevalt dat?
Ik gebruik al sinds 2 weken na aankoop een Brando, ik zou niet meer zonder kiunnen.
Hij is makkelijker schoon te maken dan het originele scherm (vette vingers), en het spiegelt veel minder.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Muthas schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:15:Bijgeleverde screenprotector is ook best dik, waardoor je alleen maar harder op het scherm moet drukken. Kan je er beter een van Brando bestellen.
Bij de MDA Touch wordt geen screen protector meegeleverd. ;)
TifKag schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:30:
[...]
Ik gebruik al sinds 2 weken na aankoop een Brando, ik zou niet meer zonder kiunnen.
Hij is makkelijker schoon te maken dan het originele scherm (vette vingers), en het spiegelt veel minder.
:)
Heb je een dikke of een dunne? Ik zie er op de site van Brando 2 staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
AtleX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:44:
[...]
Bij mijn MDA Touch anders wel :> Maar dat is wel een zwarte(/blauwe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Heb je een dikke of een dunne? Ik zie er op de site van Brando 2 staan namelijk.
Gewoon deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Laatst online: 01:04

Timple

[...]
Wel goed gekeken in de doos dan? Ding is namelijk doorzichtig 8)7
Timple schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:35:

Heb me net rotgegoogled maar niets gevonden. Weet iemand een programmaatje om het lenen en uitlenen van geld of andere dingen bij te houden?

Het programma Borrower is precies wat ik zoek. Echter is het nergens te downloaden.

Iemand een alternatief? (Of een downloadlocatie)
Iemand hier toevallig als iets van tegengekomen? Zelf schrijven lijkt me ook wel leuk, maar daar heb ik totaal geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Laatst online: 28-09-2021
Timple schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:59:
[...]

[...]

Iemand hier toevallig als iets van tegengekomen? Zelf schrijven lijkt me ook wel leuk, maar daar heb ik totaal geen ervaring mee.
Die link die jij opgeeft, daar staat bij downloaden. Als je daar op klikt kun je zo het programma downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Muthas schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:15:
Het scherm is hard maar er kunnen zeker wel krasjes in komen. Toch gebruik ik de screenprotector niet aangezien het mij niet echt kan irriteren. Je ziet het sowieso toch alleen als het scherm uit is, en dan zit ie in m'n broekzak :P Bijgeleverde screenprotector is ook best dik, waardoor je alleen maar harder op het scherm moet drukken. Kan je er beter een van Brando bestellen.
Heb die van mij ook maar niet gebruikt (wegens te dik = te hard moeten drukken), en ben voorlopig niet van plan een te bestellen. Maar ik vind het hoesje zelf ook goed genoeg (of gebruik je die ook, maar heb je toch krasjes opgelopen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
[...]
[...]

Ik heb zelf de ultra clear, dat is denk ik de dunne...werkt perfect, en krasloos vooralsnog. Dunner lijkt me altijd beter ivm reactie op je vingers, bovendien is die dunne ook al keihard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Timple schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 12:59:
[...]

Hij zit er echt niet in, en volgens de doos hoort hij er ook niet te zijn. Ik zal ze eens (weer) bellen. :)
Shailesh schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:33:
[...]
Ik heb zelf de ultra clear, dat is denk ik de dunne...werkt perfect, en krasloos vooralsnog. Dunner lijkt me altijd beter ivm reactie op je vingers, bovendien is die dunne ook al keihard.
Vanwege de reactie op drukken vroeg ik het ook. ;) Ik zal eens een pakje bestellen, dan kan ik het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple

Timple

erreen schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 13:24:
[...]

Die link die jij opgeeft, daar staat bij downloaden. Als je daar op klikt kun je zo het programma downloaden :)
Er staan twee links die beide niet werken. Laat me even weten als je daadwerkelijk een .exe of .cab bestandje hebt binnengehaald. Dode links ben ik genoeg tegengekomen.

Ma iig thanks voor het kijken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Timple schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 14:38:
[...]

Er staan twee links die beide niet werken. Laat me even weten als je daadwerkelijk een .exe of .cab bestandje hebt binnengehaald. Dode links ben ik genoeg tegengekomen.

Ma iig thanks voor het kijken 8)
:?

Als ik op jouw linkje klik dan staat er onder de screenshot het knopje DOWNLOAD
Als ik daarop klik dan zie je op 3/4 van de pagina hetzelfde knopje DOWNLOAD
Als je daarop klikt dan start de dowload automatisch :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:39

LoneWolf

Just a Byte

@AtleX: Bij mijn beide (witte en zwarte) MDA's zat de screenprotector in het zakje met de handleidingen...

[ Voor 18% gewijzigd door LoneWolf op 04-01-2008 15:53 ]

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-09 15:28

Schonhose

Retro Icoon

Op mijn HTC Touch is het XML bestand met de locaties voor het weer "HH_0413_WeatherCities".

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
erreen schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:27:
[...]

:?

Als ik op jouw linkje klik dan staat er onder de screenshot het knopje DOWNLOAD
Als ik daarop klik dan zie je op 3/4 van de pagina hetzelfde knopje DOWNLOAD
Als je daarop klikt dan start de dowload automatisch :Y
Ik krijg een thankyou.zip met daarin thankyou.txt _O- Niet wat ie zoekt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple

Timple

Muthas schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:06:
[...]

Precies! Ik bedoelde het dus vrij letterlijk, zodra je 'n .exe of .cab hebt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
Muthas schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:06:
[...]

Oké _O- _O- _O-

Ik heb het ook niet daadwerkelijk gedownload, na het verschijnen van de automatische download heb ik het geannuleerd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef t op.

Het is toch van de zotte dat je bij de touch eerst het aanknopje moet zoeken, dan audiobeheer (of het programma wat je gebruikt als mp3-speler) moet zoeken, op stop moet zetten, dan het kabeltje eruit, en dan pas kan bellen/opnemen...kom op HTC, dit is 2008...waar hebben we t over. Iets met "interaction design" en "user flow"...zucht...

De touch is niet een mooie mediaspeler, mp3speler wat dan ook. Het is gewoon de volgende telefoon, en dat doet ie dan ook goed. De eerste telefoon die ook tegelijkertijd als goede mp3speler kan dienen, moet geloof ik nog gemaakt worden (of is toch die i-phone wat ie belooft te zijn?)...

Ik ben gewoon weer over op n losse mp3-speler, met voldoende geheugen, en n fatsoenlijke besturing (hey...een touchscreen met toetsenblokkering, is niet handig..want hoe zet je zonder te kijken in je jaszak t volume harder of zachter, of volgende nummer? Kan niet! Ja met dat knopje, maar toetsblokkering verpest de boel!)

Nu is t gewoon weer ouderwets (maar ozveel beter): Gebeld worden, koptelefoon af, telefoon opnemen. Simpelheid is soms zo geniaal.

Ik ben vandaag op pad gegaan voor een ipod classic. Al mijn muziek erop, snel, werkt goed, en grootste voordeel: ik kan gewoon weer muziek luisteren zonder getob.

============

Tot zover het mediaplayer-dilemma. Nu zit ik weer met mn email te kijken. Ik heb t allemaal netjes ingesteld en werkt als een trein, maar vanuit de cube (HTC-designers!) , als ik op email druk, staat er dat er geen accounts zijn ingesteld...

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:35:

- knip -

Tot zover het mediaplayer-dilemma. Nu zit ik weer met mn email te kijken. Ik heb t allemaal netjes ingesteld en werkt als een trein, maar vanuit de cube (HTC-designers!) , als ik op email druk, staat er dat er geen accounts zijn ingesteld...

Iemand een oplossing?
Klopt, vanuit de cube kom je niet automagisch terrecht in je ingestelde email account.

Je kan wel 1 emailaccount als standaard opgeven, maar dan moet je zelf even het register induiken.
In deze post staat te lezen waar je moet wezen en hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Havocnl schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:31:
[...]

Bekend probleem, hier ook.
Ligt aan je connectors, of je microUSB aansluiting op je kabel is niet helemaal meer optimaal of de aansluiting op je telefoon.
Bij mij was het probleem op te lossen door mijn kabel niet volledig erin de drukken maar ietsjes losjes erin te doen, dan kreeg ik wel een verbinding.
Of dat je kabel net iets scheef erin zit zodat contacten wel goed gemaakt worden.
Of Batterystatus uitzetten, althans, niet terug laten clocken. Zodra batterystatus hier onder de 201mhz gaat clocken en ik heb een activesync verbinding knalt die verbinding er gewoon uit.

Wat anders: ik heb een adapterkabeltje om normale oordopjes aan de touch te hangen (met 3,5mm contrajack dus). Met oordopjes werkt het prima, en de touch schakelt van de speaker over naar de oordopjes (waar een korte vertraging in zit).
Als ik de touch echter aan m'n audioapparatuur hang, aan een lijningang dus, blijft het ding lekker op de speaker spelen, en schakelt niet over. Is daar een oplossing voor? Meet de touch bijvoorbeeld een bepaalde weerstand en schakelt dan pas over, oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

LoneWolf schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:51:
@AtleX: Bij mijn beide (witte en zwarte) MDA's zat de screenprotector in het zakje met de handleidingen...
Ja, daar hoort 'ie inderdaad in te zitten volgens de helpdesk maar ik kan 'm niet vinden. Schijnbaar heb ik er dus echt geen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toaby
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-09 08:32
TeeT_At_Touch schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 20:21:

...

Verder kreeg ik vandaag van een collega (iPhone bezitter :9~ :9~ :9~ ) een leuke link naar een progje zodat je je Touch (via WiFi) als afstandsbediening kunt gebruiken om je PC (media) te besturen.
Ik leg het misschien niet goed uit, maar a la...jullie zijn allemaal vast een stuk slimmer :+
Mag ik niet verwijzen naar 'koop software', vervloek me niet maar laat het even weten dan haal ik de link meteen weer weg. Maar die collega is er dusdanig enthousiast over dat ik het jullie eigenlijk niet wil onthouden.

With Signal you can:

* Play, pause, and stop your music
* Move between songs in the playlist
* Adjust the volume
* Rate songs
* See the current album art
* Browse and search your media library
* Add songs to the queue
* Remove songs from the queue

Signal supports iTunes on your Mac or iTunes, Winamp, or Windows Media Player on your PC. You can use an iPhone, iPod touch, or a Windows Mobile Pocket PC as your remote. Setup is simple, just install and go.
Echt een geweldig programma :*) Werkt perfect op mn Touch icm Winamp (in WinXP). Ik kan nu vanuit mn luie stoel mn mediaplayer bedienen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Ik heb me HTC Touch Enhanced! :)
Alleen Windows Mobile Device Center herkend hem niet..
Er staat "Niet verbonden", en de HTC zegt dat ik Active Sync 4.5 moet installeren (die er dus niet is voor Vista..)
Ik heb de nieuwste WMDC gedownload, de cd geïnstalleerd, maar nog wordt hij niet gezien.
Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Ben helemaal nieuw met IMAP, gebruikte altijd POP3. Sinds ik de Touch heb, ben ik overgestapt op IMAP.

Maar als ik op de Touch een email, verstuur dan kan ik het nergens meer terug vinden bij verzonden items. Met outlook word een kopie wel netjes in verzonden items (wel lokaal) geplaatst.

En als ik een email beantwoord, krijg ik geen markering als "beantwoord". Als ik een email beantwoord met de webmail of outlook, krijgt het wel de markering "beantwoord".

Vergeet ik ergens een instelling?

[ Voor 5% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 04-01-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Volgens mij is dat gewoon het resultaat van de brakke IMAP implementatie, hij haalt niet alle headers opnieuw op. Ik heb hetzelfde probleem, en dat is best vervelend. :(

Zijn er trouwens meer mensen waarbij die HTC Audio Manager zo traag is? Bij mij zit er al gauw een seconde vertraging tussen de druk en de actie. Klein filmpje die het probleem (hopelijk) laat zien:

Ik heb geprobeerd hier een beetje snel door de functionaliteit van het tooltje heen te wandelen, maar zoals je kunt zien duurt het gewoon lang voor er iets gebeurt.

[ Voor 19% gewijzigd door AtleX op 04-01-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

AtleX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:09:
Zijn er trouwens meer mensen waarbij die HTC Audio Manager zo traag is? Bij mij zit er al gauw een seconde vertraging tussen de druk en de actie. Klein filmpje die het probleem (hopelijk) laat zien:
Bij mij reageert ie gewoon snel. Ik zie trouwens wel dat je batterystatus de processor op 201mhz. heeft gezet. Misschien maakt dat uit?
Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:35:
Ik geef t op.

Het is toch van de zotte dat je bij de touch eerst het aanknopje moet zoeken, dan audiobeheer (of het programma wat je gebruikt als mp3-speler) moet zoeken, op stop moet zetten, dan het kabeltje eruit, en dan pas kan bellen/opnemen...kom op HTC, dit is 2008...waar hebben we t over. Iets met "interaction design" en "user flow"...zucht...
(...)
want hoe zet je zonder te kijken in je jaszak t volume harder of zachter, of volgende nummer?
Gebruik je niet het meegeleverde headsetje ofzo? Ik heb hier me Touch zonder headset op z'n aller hardst staan, maar met dat wieltje die op dat headsetje zit heb ik hem zachter gezet, zodat me oren niet van me hoofd worden geblazen :9.
D'r zit ook een knopje op dat headsetje, werkt dat dan ook niet?

Ik heb nogsteeds problemen met de wifi, gisteravond had me Touch de instellingen vernielt (nee, het is niet open, en je krijgt ook niet automagisch een wepsleutel). Maar weer eens opnieuw ingesteld, kijken of het nu wel werkt.

[ Voor 8% gewijzigd door ibmos2warp op 04-01-2008 22:53 ]

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een VOIP telefoon toepassing welke via WIFI kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Aah ik wordt echt gek hiervan, ik krijg hem maar niet verbonden met de PC!
Ik draai Windows Vista Business en heb de nieuwste versie van Windows Mobile Apparaat Centrum.
Alle updates gedownload, de CD die bij de Touch geleverd wordt geïnstalleerd , computer 100x opnieuw opgestart, PDA gereset (ook een harde reset) maar helemaal niks helpt!
Hij blijft na de installatie van het Apparaat Centrum hierop staan:
Afbeeldingslocatie: http://img245.imageshack.us/img245/6871/klembord02pw6.png
(ja heb de computer zo een uur laten staan..)

Als ik dat proces beëindig en daarna weer Mobile Centrum start krijg ik rechtsonder een kruisje en staat er "Fout". Daarna weer opnieuw geinstalleerd en kwam ik eindelijk in Windows Mobile Centrum maar staat hij op "Niet verbonden". De Touch geeft aan dat ik ActiveSync 4.5 moet installeren, maar dat gaat een beetje moeilijk met Vista.
Als ik dit het weekend niet aan de praat krijg dan word hij weer netjes ingepakt en regelrecht terug gestuurd want ik kan er zo vrij weinig mee.

Edit; Weer een klein stapje verder; Alle processen gekilled en weer dat Windows Mobile Apparaat Centrum gestart.. Nu opent hij en staat er rechtsonder Verbinden met een rondje die constant draait. Laat de PC nu wel weer een half uur zo staat, hopende dat hij hem dan wel pakt!
Edit2; Ter vergeefs.. Hij geeft alweer fout aan rechtsonder..

Het gaat om een HTC Touch Enhanced (met 128mb ram en 256mb rom) gekocht bij eXpansys.
Volgens de beschrijving is het een WWE versie.

En dan nog een kleine vraag:
Kan ik Bij het T9 toetsenbord ook Nederlands toevoegen?
Die mogelijk heb ik nu namelijk niet, en dat typt best vervelend als je even snel een smsje wil tikken.
Ik wil evt wel het hele toestel Nederlands maken, maar T9 is het belangrijkste..

[ Voor 9% gewijzigd door Vinze op 04-01-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:24:
Weet iemand een VOIP telefoon toepassing welke via WIFI kan bellen?
Fring kan sip aan :). Moet je maar effe kijke op die site.

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer95
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-10-2021
[table border=1 width=350 cellpadding=2 bordercolor=#000000]
[td][quote]Verwijderd schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 16:35:[/td]
[/tr]
[td]Ik ben gewoon weer over op n losse mp3-speler, met voldoende geheugen, en n fatsoenlijke besturing (hey...een touchscreen met toetsenblokkering, is niet handig..want hoe zet je zonder te kijken in je jaszak t volume harder of zachter, of volgende nummer? Kan niet! Ja met dat knopje, maar toetsblokkering verpest de boel!)[/td]
[/tr]
[td]Nu is t gewoon weer ouderwets (maar ozveel beter): Gebeld worden, koptelefoon af, telefoon opnemen. Simpelheid is soms zo geniaal.[/td]
[/tr]
[td]Ik ben vandaag op pad gegaan voor een ipod classic. Al mijn muziek erop, snel, werkt goed, en grootste voordeel: ik kan gewoon weer muziek luisteren zonder getob.[/td]
[/tr]
[/table]

============

als je in mediaplayer op menu -> opties -> knoppen kiest, kan je helemaal onderaan kiezen voor scherm aan/uit...ik kies dan voor button omlaag. wanneer ik muziek luister druk ik gewoon op omlaag en het scherm gaat dan uit, dus geen gezeur met volume harder, zachter etc lijkt me..werkt perfect. hoor veel mensen hierover klagen, maar dit lijkt mij toch best een goede optie, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
AtleX schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 20:09:
Volgens mij is dat gewoon het resultaat van de brakke IMAP implementatie, hij haalt niet alle headers opnieuw op. Ik heb hetzelfde probleem, en dat is best vervelend. :(
Jammer, want zo zie ik nu weinig verschil met IMAP en POP, want als ik de PC's zo instel dat hij de emails op de server moet laten staan heb ik ook overal mijn email. En het voordeel zelfs dat ik bij POP wel een kopie van verzonden items heb op de Touch en met IMAP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je in mediaplayer op menu -> opties -> knoppen kiest, kan je helemaal onderaan kiezen voor scherm aan/uit...ik kies dan voor button omlaag. wanneer ik muziek luister druk ik gewoon op omlaag en het scherm gaat dan uit, dus geen gezeur met volume harder, zachter etc lijkt me..werkt perfect. hoor veel mensen hierover klagen, maar dit lijkt mij toch best een goede optie, niet?
prachtoptie...in plaats van dat ze bij htc dat soort dingen zelf bedenken, ipv de problemen bij de gebruiker/kllant te leggen en dan de opties heel ver weg te stoppen...

en dat ik mn kabel eruit moet trekken voor ik kan bellen, dat blijft ook bestaan.

Onee, niet! want ik heb gewoon een ipod gekocht! :D (blij :P)

*edit*
trouwens, dat is mediaplayer, maar die opent ie niet standaard vanuit die cube he....nee...idd, want daar heeft htc zn eigen "o-zo-geniale" oplossing voor bedacht...
*edit*

Zoals ik al zei, als telefoon is t gewoon n heel vet ding, maar telefoons zijn gewoon nog geen (goede) mediaplayers...helaas

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2008 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Kan iemand duidelijkheid scheppen over de verschillende versies? Ik lees hier over de Touxh XL, Touch enhanced en bij de Vodafone internet shop hebben ze het over een Touch II. Die laatste zou volgens Vodafone zelfs 3G moeten hebben, ook is ie iets groter dan de originele Touch.
Ik kan echter nergens anders iets over deze nieuwe versie vinden.

Ik wil een Touch gaan kopen met het dubbele geheugen, maar weet niet hoe ik zeker kan weten dat het die goede is, als ik iets vind online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

De Touch II is denk ik de Touch Dual, die heeft een toetsenbord en 3G maar geen wifi. De Touch enhanced is exact hetzelfde als de normale Touch, afgezien van de dubbele hoeveelheid RAM & ROM.

Waar ik me trouwens wel aan erger is dat als je weer terugkomt uit standby (aan/uit knop indrukken) je altijd op het Today screen uitkomt, in plaats van in het programma dat je open had staan. Is dat te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik geen last van...

Iemand enig idee hoe je opera moet installeren? Ik heb beide bestandjes vanaf operamini.com op mijn touch gezet, en ze daarna bij geklikt. Hij zegt dan iets over een MIDlet ofzo.. ik klik dan op ok. Als ik op het andere bestandje klik, start opera mini en het werkt idd perfect. Kan ik het bestandje (waarmee ik de browser opstart) niet gewoon installeren zodat er een snelkoppeling onder 'programma's' verschijnt?

Bovendien loopt hij elke keer als ik Opera Mini op start dat hij gegevens probeert uit te wisselen. Ik klik dan op ''vraag mij de volgende sessie pas weer'' (ofzo). Kan ik dit niet ergens instellen? Erg vervelend om elke keer dat je de browser op start een paar keer op OK te moeten klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 18:02
ibmos2warp schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 23:59:
[...]

Fring kan sip aan :). Moet je maar effe kijke op die site.
ik dacht dat voipbuster en skype ook voor WM6 te krijgen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeeT_At_Touch
Ghannes schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:23:
[...]

ik dacht dat voipbuster en skype ook voor WM6 te krijgen zijn
Yep, skype werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellerophon schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 08:07:
Voorheen werkte Live Messenger naar behoren op mijn Touch, alleen nu krijg ik een 'Foutbox' waar geen melding in staat? Iemand een idee?
Had in ook. Ik heb het opnieuw gegeïnstalleerd, maar nu start die helemaal niet meer :'( Eerst kreeg je nog die foutmelding, maar nu helemaal niets.

Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Schonhose schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:53:
Op mijn HTC Touch is het XML bestand met de locaties voor het weer "HH_0413_WeatherCities".
Nederlands ROM zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
AtleX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 10:56:
De Touch II is denk ik de Touch Dual, die heeft een toetsenbord en 3G maar geen wifi. De Touch enhanced is exact hetzelfde als de normale Touch, afgezien van de dubbele hoeveelheid RAM & ROM.

Waar ik me trouwens wel aan erger is dat als je weer terugkomt uit standby (aan/uit knop indrukken) je altijd op het Today screen uitkomt, in plaats van in het programma dat je open had staan. Is dat te veranderen?
Vooralsnog niet. Je kunt wel Slide to unlock installeren en het zo oplossen, maar is niet ideaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:50

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

ik kan nog steeds de read-only attribute van het weathercities bestand niet verwijderen met Total commander of spb pocket plus 4. Iemand nog een idee?

We've got that ring of confidence

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....

Ontopic dus, please