Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Asjeblieft he, zeur niet zo over je order. Het is december, drukste maand voor postorders. Ik kan je het zo al zeggen, maandag heb je je Touch nog niet. Woensdag of donderdag.

Heb net CooTek geprobeerd, en looks good! Alleen m'n allereerste woord kende ie al niet, 'hoi' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hurray, vandaag een mda touch black van t-mobile besteld:)
ik volg dit forum nu al een tijdje, en naar aanleiding hiervan voor deze telefoon gekozen.. een goede keus neem ik aan!
nu nog ff verder verdiepen in alles, en dan kan ik binnenkort aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 18:50
Ik heb echt ontzettend veel last van echo's. Ikzelf hoor gewoon een normaal telefoongesprek, maar de mensen met wie ik bel horen zichzelf ontzettend dubbel. Ik heb de nieuwste telefoon ROM er al opgezet, maar dit heeft niets geholpen.

Wat kan ik nog meer doen om dit te verhelpen? Teruggaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
smeerbartje schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:37:
Ik heb echt ontzettend veel last van echo's. Ikzelf hoor gewoon een normaal telefoongesprek, maar de mensen met wie ik bel horen zichzelf ontzettend dubbel. Ik heb de nieuwste telefoon ROM er al opgezet, maar dit heeft niets geholpen.

Wat kan ik nog meer doen om dit te verhelpen? Teruggaan?
Volume van de telefoon (Luistergedeelte) 1 stapje lager zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Roberttt schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 21:39:
Ik heb mijn mda touch (zwart) vandaag binnen gehad, heb hem woensdag avond besteld. Dus kan wel degelijk de volgende dag in huis zijn:P. Ben hem nu nog aan het verkennen, god wat kun je er veel mee. Heb nu nog de orginele rom erop zitten, iemand tips voor een rom?
Joepie, ik heb hem nu ook *O* 8)
Nu nog effe configureren enzo :D.

Ik moet trouwens zeggen dat ik die standaart tiepmiep van wm6 niet zo super irritant vind. Het gaat wel redelijk, niet vlot ofzo, maar ook niet van je @$$#W% andere tiepmiep.

[ Voor 16% gewijzigd door ibmos2warp op 29-12-2007 13:26 ]

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
marcel-o schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 10:28:
zow.. ben ff hier niet geweest :>
uhm, zit wel redelijk stevig, maar als ie beetje naar t midden toe zit, drukt ie je 4punts toets in. das minder
de focus is goed in te stellen, en zoomen gaat niet, het is één stand, t is wel n heel groot verschil.
ik raad wel aan om de processor stuk hoger te zetten, omdat t zo ingezoomd is, is de opname wat donkerder en dat probeert ie te verlichten(wat rekenkracht kost.)
voorbeeld:
zonder:

t verschil is wel groot, dat wel :P

sorry voor de grote plaatjes :$
Denk dat ik hem dan toch ga bestellen, wie weet komt hij ooit van pas voor die paar euro... bedankt voor je reactie!

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....

Ontopic dus, please

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
TifKag schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:42:
[...]
Volume van de telefoon (Luistergedeelte) 1 stapje lager zetten.
Oke, daar had ik zelf nog niet aan gedacht, dankje. Moet ik dee linker of het rechter schuif dingetje hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
smeerbartje schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:02:
[...]

Oke, daar had ik zelf nog niet aan gedacht, dankje. Moet ik dee linker of het rechter schuif dingetje hebben?
Geen van beide.
De touch heeft twee volume mogelijkheden.

In het today scherm, kun je het geluid van het PDA gedeelte en het beltoonvolume regelen.
En tijdens het bellen, kun je het volume van het luistergedeelte regelen (Je ziet dan ook maar 1 regelaar).

Die echo komt van de gevoelige microfoon, als je het luistergedeelte erg hard hebt staan, hoort de beller zijn eigen stem terug door die microfoon. (oftewel terugkoppeling)

Je kunt dat gedeelte het beste afregelen, tijdens het bellen naar een gratis servicenummer of zo (we blijven nederlanders he :) )

[ Voor 13% gewijzigd door TifKag op 29-12-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Hmm, shipped houd toch in dat hij verzonden is?
Hoe lang duurde het bij jullie, aangezien sommige al een maand aan het wachten zijn.
Lijkt mij dat het nu niet zo ontzettend lang meer zal duren.

Afbeeldingslocatie: http://img182.imageshack.us/img182/3723/klembord02nz7.png

Nu toch maar eens de Touch gaan bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
TifKag schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:19:
[...]
Geen van beide.
De touch heeft twee volume mogelijkheden.

In het today scherm, kun je het geluid van het PDA gedeelte en het beltoonvolume regelen.
En tijdens het bellen, kun je het volume van het luistergedeelte regelen (Je ziet dan ook maar 1 regelaar).

Die echo komt van de gevoelige microfoon, als je het luistergedeelte erg hard hebt staan, hoort de beller zijn eigen stem terug door die microfoon. (oftewel terugkoppeling)

Je kunt dat gedeelte het beste afregelen, tijdens het bellen naar een gratis servicenummer of zo (we blijven nederlanders he :) )
Dude, je hebt me enorm geholpen! Zojuist even d.m.v. een telefoontje naar m'n voicemail het volume op minimaal gezet. Is nog steeds hard genoeg om het duidelijk te kunnen verstaan en de 'andere kant' hoort zichzelf niet meer. Thanks man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
iemand ervaring met het verhitten van de crystal case in de magnetron zodat de knopjes van de mda touch overeen komen met de gaatjes? en dan bedoel ik de opneem en de ophang toets.

had ooit weleens op de pocketpc forum gelezen over houders die mensen zelf maakten van een plat stuk plastic, die verhitte in de oven en het dan zo op maat konden buigen, dus ik dacht misschien hetzelfde , maar dan de gaatjes netjes iets groter maken. want momenteel zitten de knopjes een millimeter of 2 onder het plastic

dacht dat de crystal case ook voor de mda touch was (product omschrijving) , maar blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Chris.nl schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 19:50:
Goed nieuws...
Later vanavond komt CooTek TouchPal v2 uit. bron
Deze heeft ook een Nederlandse T9 functie.
'k Ben enorm benieuwd.... :9~ 't Lijkt me super toetsenbord.

- edit -

Hij werkt prima, er zit een enorm goed NL woordenboek in.
De freeware versie heeft dan misschien geen autocorrectie, maar die heb ik ook amper nodig, typt heerlijk. Echt het proberen waard ! link

Dit toetsenbord heeft ook een ingebouwde SIPchange, dus die kan je uitschakelen.
Mooi, ik vond de eerste versie al lekker typen. Autocorrectie heb ik ook niet nodig, vind ik toch maar vervelend in gebruik.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Jullie zullen wel denken, weer zo'n mafkees die de start post niet leest :P maar dat hebi k wel degelijk gedaan, maar toch heb ik een vraagje over de weather plugin. Ik heb een Touch Dual en als ik met total commander (de versie uit de startpost) de read only optie van het bewuste bestand af probeer te halen, gebeurt er niets. hij blijft read only en ik kan dus niets aanpassen. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen? Vind de default lijst met steden wel erg lang. Al die steden kom ik toch niet :P Oh, en hoe kom ik met TC in het register? die optie kan ik ook niet vinden :?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Laatst online: 08-09 11:28
Nog ff een vraagje: die Touch Enhanced, heeft die al de nieuwste HTC software erop staan net als de Touch Dual? (Dual Photo Album, HTC Action Screen, Calculator Skin, Large Title bar etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Yukkie schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:31:
Jullie zullen wel denken, weer zo'n mafkees
- knip -
Oh, en hoe kom ik met TC in het register? die optie kan ik ook niet vinden :?
Misschien kom je er aan de hand van deze post uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Viasco schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:41:
Nog ff een vraagje: die Touch Enhanced, heeft die al de nieuwste HTC software erop staan net als de Touch Dual? (Dual Photo Album, HTC Action Screen, Calculator Skin, Large Title bar etc.)
Niet standaard nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb inmiddels de lg-plugin draaiend, alleen verwijst het icoontje van verkenner niet naar de gewenste file-explorer, kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan fixen?

Daarnaast krijg ik de htc enlarged titlebar niet werkend op mijn htc touch, iemand hier ook ervaring mee?

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Large Titlebar werkt pas na een softreset. Wil je een andere dan de standaard file-explorer gebruiken, of opent ie de standaard ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
  • Laatst online: 05-12-2021
Ik heb net HTC Album v1.0.822716_fixed geinstalleerd maar ik heb het niet goed werkend, het album is er zonder text 8)7 , kan niet lezen waar ik op klik!

Moet ik voor de touch een andere versie gebruiken?

Laat maar _/-\o_

|:( Ik heb het gevonden |:(

Is your touch a NL version ? Then you have to install the NL version from HTC Album

http://forum.xda-develope...mentid=63536&d=1198932606

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\HTCAlbum]
"default_viewer"=dword:00000001 <<< change 0 to 1 and restart ur device.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\Biotouch\MediaHubM ini\App1_2]
"Path"=\Windows\HTCAlbum.exe

[HKEY_CLASSES_ROOT\jpegimage\Shell\DRMOpen\Command]
"Default"=HTCAlbum.exe

[HKEY_CLASSES_ROOT\jpegimage\Shell\Open\Command]
"Default"=HTCAlbum.exe

[ Voor 64% gewijzigd door The Stranger op 30-12-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Chris.nl schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 21:59:
[...]

Misschien kom je er aan de hand van deze post uit?
ah cool! thanx! Nou de read only property van dat weather cities bestand af zien te krijgen :?

We've got that ring of confidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Joepie! Heb mijn touch binnen en ben er ontzettend blij mee :) Top-apparaatje :D

Maar ik heb wel een paar kleine probleempjes, en ik kom daar helaas wat moeilijk uit :(

1. Batterystatus vergeet mijn OC waarden die ik instel bij de CPU Scaler (en zet ze terug naar hele maffe waardes), en hij klokt dus ook niet daadwerkelijk over/onder. Na een redownload en reinstall ook niet. Ik wil namelijk wel de scaler gebruiken. Ik gebruik versie 1.04 beta.

2. Blimkeys loopt jammerlijk vast bij mij :( Iemand hier ervaring mee? Redownload en reinstall lossen het niet op.

3. Soms loopt een app vast waardoor hij mij "bovenbalk" (de startbalk zeg maar) bezet houdt, en ik dus niets meer kan afsluiten en dus ook niet normaal mijn HTC Touch kan gebruiken. Een softreset is dan mijn enige optie. Iemand een alternatief, een soort ctrl+alt+del voor mijn HTC Touch?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Hey tweakers, ik zit nog maar 1 stap verwijderd van het nemen van een HTC Touch bij een abonnementje, maar ik had nog 1 PROVIDER-gerichte vraag. Ik weet dus niet of iemand er ervaring mee heeft, maar ik hoop dat hier misschien nog een antwoord komt voordat de aanbieding afgelopen is ( nieuwjaar )

Nou, ik ben van plan om bij Hi een abonnement af te sluiten met de HTC Touch, maar nou zijn er 2 vormen van dat abonnement

Hi €25 met Eindeloos online ( met de eerste 6 maanden korting op Eindeloos Online)
Hi €30 zonder Eindeloos online ( en 19,95 bijbetalen in het begin )
Beiden met het 1e jaar 10 euro korting op de abonnementskosten

Nou vond ik 30 euro eigenlijk een behoorlijk groot abonnement, en dacht ik dat ALS ik het €25 abonnement nam, ik na 6 maanden het Eindeloos Online opzeg ( want dan is de korting afgelopen )

Nou heb ik echter al gemailed en zij wezen mij door naar de klantenservice die telefonisch bereikbaar is, maar ik heb nog geen tijd gehad dit te doen. Daarom moet ik nu dus "snel" een keuze maken, die voor mij afhangt van dat opzeggen van het Eindeloos Online. Heeft iemand er ervaring mee dat je in zo'n geval het Eindeloos Online na 6 maanden geheel vrijblijvend op kan zeggen of zit je dan de rest van die 2 jaar verplicht vast aan het Eindeloos Online?

Als iemand mij hiermee kan helpen, héél erg bedankt, want ik zie die aanbieding niet graag aan mijn neus voorbij schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ga er maar van uit dat dat niet kan.

Verder, we zijn hier geen Hi Helpdesk, bel hun gewoon, of lees de voorwaarden op de site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gydeon schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:19:
Hey tweakers, ik zit nog maar 1 stap verwijderd van het nemen van een HTC Touch bij een abonnementje, maar ik had nog 1 PROVIDER-gerichte vraag. Ik weet dus niet of iemand er ervaring mee heeft, maar ik hoop dat hier misschien nog een antwoord komt voordat de aanbieding afgelopen is ( nieuwjaar )

Nou, ik ben van plan om bij Hi een abonnement af te sluiten met de HTC Touch, maar nou zijn er 2 vormen van dat abonnement

Hi €25 met Eindeloos online ( met de eerste 6 maanden korting op Eindeloos Online)
Hi €30 zonder Eindeloos online ( en 19,95 bijbetalen in het begin )
Beiden met het 1e jaar 10 euro korting op de abonnementskosten

Nou vond ik 30 euro eigenlijk een behoorlijk groot abonnement, en dacht ik dat ALS ik het €25 abonnement nam, ik na 6 maanden het Eindeloos Online opzeg ( want dan is de korting afgelopen )

Nou heb ik echter al gemailed en zij wezen mij door naar de klantenservice die telefonisch bereikbaar is, maar ik heb nog geen tijd gehad dit te doen. Daarom moet ik nu dus "snel" een keuze maken, die voor mij afhangt van dat opzeggen van het Eindeloos Online. Heeft iemand er ervaring mee dat je in zo'n geval het Eindeloos Online na 6 maanden geheel vrijblijvend op kan zeggen of zit je dan de rest van die 2 jaar verplicht vast aan het Eindeloos Online?

Als iemand mij hiermee kan helpen, héél erg bedankt, want ik zie die aanbieding niet graag aan mijn neus voorbij schieten ;)
nee volgensmij kan dat zomaar niet.
Als je eindeloos online pakket erbij neemt zit dat gewoon in je totale pakket en kan je dat niet zomaar stopzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Muthas schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:26:
Ga er maar van uit dat dat niet kan.

Verder, we zijn hier geen Hi Helpdesk, bel hun gewoon, of lees de voorwaarden op de site :)
Ja, de Hi Helpdesk heb ik nog niet kunnen bereiken omdat het vandaag zondag is, en de voorwaarden van de site lieten er niets over los. Ik wist dat dit niet het meest geschikte topic was om het te vragen, maar misschien dat er hier meer mensen waren met die aanbieding die hetzelfde al eerder hebben gevraagd. :D

Maar nog even een andere vraag. Ik zie nou bij T-mobile ook die aanbieding staan, maar nou ben ik benieuwd of het verstandig is om de Black te nemen of de White? Is het zóveel nuttiger om dat extra geheugen te hebben of kan ik beter kiezen voor de ROM-support van de Black? Ik wil namelijk het een en ander aan de telefoon gaan bewerken, maar als de White hier overal problemen mee geeft, neem ik liever de Black. Wat voor soort programma's hebben dat extra geheugen écht nodig? Ik ben namelijk merendeel van plan om er muziek mee te luisteren en er een multi-functional apparaat van te maken voor schooldingen ( word-viewer/ppt-viewer/excel-viewer enz. ). Filmpjes kijken wil ook nog wel eens gebeuren, maar niet heel vaak. Heb ik dan genoeg aan de Black of zijn er toch dingen die de White veel beter maken in zo'n situatie?

[ Voor 42% gewijzigd door Gydeon op 30-12-2007 15:14 . Reden: andere vraag toevoegen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:31:
Large Titlebar werkt pas na een softreset. Wil je een andere dan de standaard file-explorer gebruiken, of opent ie de standaard ook niet?
Ik had eerst de engelse versie, daar was verkenner gekoppeld aan gsfinder, en die vond ik fijner dan de standaard verkenner, het probleem met de engelse versie is alleen dat bepaalde icoontjes naar niks verwijzen (bv power). Toen heb ik de nederlandse files naar de windows folder gecopied (is dat een woord:P) en vervolgens werkt hij perfect, behalve dat hij bij file explorer geen file kan vinden, ook zou ik graag htc fotoalbum onder het icoontje van fotoalbum willen hebben, heb je enig idee hoe ik dit moet doen.

-htc enlarge titlebar werkte bij mij ook niet na een softreset, moet hij op je touch zelf geinstalleerd worden?

bvd brainz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een GPS ontvanger gerkegen met kerst!!
Nu de vraag hoe stel ik die goed in?
Ben a vanaf de start op het forum aan het meekijken.
Heb ook batery status.
De vragen:
1. kies ik voor apparaat koppelen? of A2DP
2. als ik AD850 neem, staat er "selecteer de te gebruiken services en kan ik een kruisje zetten bij Seriële poort, moet ik dat doen?
3. wanneer ik bij instellingen/systeem/ extrnal GPS tip, moet ik een GPS-poort kiezen, welke?
4. en welke baudrate kies ik vervolgens?
Dan enthousiast google maps gestart en GPS gebruiken aangevinkt..... maar google bljft gos signaal zoeken.....
hellup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:57:
Heb ook batery status.
De vragen:
2. als ik AD850 neem, staat er "selecteer de te gebruiken services en kan ik een kruisje zetten bij Seriële poort, moet ik dat doen?
3. wanneer ik bij instellingen/systeem/ extrnal GPS tip, moet ik een GPS-poort kiezen, welke?
Dan enthousiast google maps gestart en GPS gebruiken aangevinkt..... maar google bljft gos signaal zoeken.....
hellup!
1 Apparaat koppelen
2 Daar de seriële poort kiezen en toewijzen
3 en 4 Heb ik niet gebruikt
In google maps de seriële poort kiezen, die je bij punt 2 hebt toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Ik heb hier BatteryStatus (beta) geinstaleerd op me Touch, maar nu vroeg ik me af of het klopt dat die mW en mA waarde altijd hetzelfde blijft. Ik zie wel dat de snelheid omlaag gaat, maar die blijf hetzelfde.

Ook heb ik hier Opera Mobile en Flash Player 7 (PPC) geinstaleerd. Youtube doet het nu gewoon in Opera. Alleen werkt het niet super geweldig, als je Opera op "fit to screen" hebt staan, dat je een ongelovelijk klein filmpje hebt, maar als je hem weer op "desktop" hebt staan, dat ie dan veel te groot is. Ook is het takke traag (wifi). Owjah, en de batterij loopt best wel snel leeg (maar das logisch).

[ Voor 5% gewijzigd door ibmos2warp op 30-12-2007 17:06 ]

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:39:
[...]
Ik had eerst de engelse versie, daar was verkenner gekoppeld aan gsfinder, en die vond ik fijner dan de standaard verkenner, het probleem met de engelse versie is alleen dat bepaalde icoontjes naar niks verwijzen (bv power). Toen heb ik de nederlandse files naar de windows folder gecopied (is dat een woord:P) en vervolgens werkt hij perfect, behalve dat hij bij file explorer geen file kan vinden, ook zou ik graag htc fotoalbum onder het icoontje van fotoalbum willen hebben, heb je enig idee hoe ik dit moet doen.
Over file explorer: geeft ie een melding dat ie dat bestand niet kan vinden? Dan wordt je waarschijnlijk ook verteld waar hij dit bestand zoekt, zal wel windows/finder.exe oid zijn, als je de .exe van gsfinder zo noemt en in die map zet werkt het misschien. Voor fotoalbum moet je even kijken waar de huidige Pictures&Videos zich bevindt en daar vervolgens de .exe van HTC fotoalbum neer zetten.
-htc enlarge titlebar werkte bij mij ook niet na een softreset, moet hij op je touch zelf geinstalleerd worden?
Dacht het wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
ibmos2warp schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:01:
Ook heb ik hier Opera Mobile en Flash Player 7 (PPC) geinstaleerd. Youtube doet het nu gewoon in Opera. Alleen werkt het niet super geweldig, als je Opera op "fit to screen" hebt staan, dat je een ongelovelijk klein filmpje hebt, maar als je hem weer op "desktop" hebt staan, dat ie dan veel te groot is. Ook is het takke traag (wifi). Owjah, en de batterij loopt best wel snel leeg (maar das logisch).
Download de speciale TCPMP versie + flash plugin, kan je vanuit Internet Explorer de video's in TCPMP openen of opslaan. Werkt perfect.
Gydeon schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:32:
[...]
Maar nog even een andere vraag. Ik zie nou bij T-mobile ook die aanbieding staan, maar nou ben ik benieuwd of het verstandig is om de Black te nemen of de White? Is het zóveel nuttiger om dat extra geheugen te hebben of kan ik beter kiezen voor de ROM-support van de Black? Ik wil namelijk het een en ander aan de telefoon gaan bewerken, maar als de White hier overal problemen mee geeft, neem ik liever de Black. Wat voor soort programma's hebben dat extra geheugen écht nodig? Ik ben namelijk merendeel van plan om er muziek mee te luisteren en er een multi-functional apparaat van te maken voor schooldingen ( word-viewer/ppt-viewer/excel-viewer enz. ). Filmpjes kijken wil ook nog wel eens gebeuren, maar niet heel vaak. Heb ik dan genoeg aan de Black of zijn er toch dingen die de White veel beter maken in zo'n situatie?
Gewoon die witte nemen als je die mooier vindt (weet ook niet hoe groot het prijsverschil is). Ding is gewoon sneller en heeft wat meer RAM waardoor je ook wat beter kan multitasken. ROM's zijn er inderdaad nog maar weinig maar zullen ook wel vanzelf verschijnen. ROM's zorgen er echter dat het apparaat wat sneller wordt, overbodige dingen als helpfiles zijn eruit gesloopt en er staan eventueel wat handige programma's van te voren op. Die je kan echter achteraf ook gewoon installeren. Een ROM zorgt er niet voor dat je dingen met de telefoon kan die voor het flashen niet konden :)

[ Voor 53% gewijzigd door Muthas op 30-12-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Muthas schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:16:
[...]
Download de speciale TCPMP versie + flash plugin, kan je vanuit Internet Explorer de video's in TCPMP openen of opslaan. Werkt perfect.
Dat was ik ook van plan, alleen ik zag bij Opera Mobile staan dat het flash ondersteunt. Ik vroeg me alleen af of het ook zou werken, en dat deed het dus ook :)/

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op zondag 30 december 2007 @ 16:34:
[...]
1 Apparaat koppelen
2 Daar de seriële poort kiezen en toewijzen
3 en 4 Heb ik niet gebruikt
In google maps de seriële poort kiezen, die je bij punt 2 hebt toegewezen.
Hee,
dank voor je snelle eactie.
1,2 en 3 snap ik,
bij 4 in google maps de seriele poort, waar kan ik die kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Slide2Unlock2 0.96 heb ik ingesteld dat ik verschillende jpegs toon die om de minuut wisselen. Nu wil ik die jpegs niet op mijn interne geheugen, maar op de opslagkaart hebben. Je kan bij de settings 4 opties kiezen, namelijk in de /gfx/ map een jpg of een gif, maar ook /my documents/my pictures of /storage card/my pictures/. Ik wil dus graag optie 4, maar dan in het Nederlands: /Opslagkaart/My Pictures/. Dit is namelijk standaard en niet te hernoemen. Iemand een idee hoe je een eigen directory aan kan geven bij Slide2Unlock2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
Ik heb geen idee wat die languagespacks doen die ook in het S2U2 topic staan, probeer die is?
Language Pack (Afrikaans, Arabic, Chinese (Simplified & Traditional), Czech, Danish, Dutch, French, German, Greek, Hebrew, Hungarian, Indonesian, Italian, Korean, Macedonian, Norwegian, Polish, Portuguese, Portuguese BR, Romanian, Russian, Slovak, Slovenian, Spanish, Swedish & Turkish) Most of them are still not completed yet. Read the LangReadme.txt for the changes. Please let me know if you can complete them.
http://ac.xenpage.eu/S2U2LanguagePack.rar
http://www.mediafire.com/?8muzzxdhjzx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:34:
Ik heb geen idee wat die languagespacks doen die ook in het S2U2 topic staan, probeer die is?

[...]
Reeds geprobeerd, maar verandert alleen de taal in de settings, de directories blijven hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raenius
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08-2021
Ik heb ondertussen ook mijn Touch gehaald en gesynced met mijn Vista laptop. Erg nice!

Hoe kan ik trouwens zien of ik de normal of enhanced versie heb?

http://www.catalogged.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Ik wou zonet tcmp player instaleren voor youtube op de manier zoals aangegeven in de startpost, alleen dat ging niet. Ik kreeg de volgende foutmelding:
Installatie is mislukt. Het programma kan niet worden geïnstalleerd of de instelling kan niet worden doorgevoerd omdat de juiste systeemtoestemming niet beschikbaar is.
Lekker vaag dus, want ik heb al vanalles geïnstaleerd enzo. Dus heb ik hier maar deze tcmp weggehaalt, en via activesync geïnstalleerd. (Misschien ook wat voor de startpost?)
Met youtube werkt het nog niet echt lekker, maar met veoh werkt het wel aardig goed.
offtopic:
Allemachtig, wat is die wifi irri

[ Voor 7% gewijzigd door ibmos2warp op 30-12-2007 19:55 ]

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:09
Beste TS,

Waarom heb je de aangeraden waardes voor BatteryStatus na deel 4 aangepast?
Is er ergens een overzichtje met de meeste effectieve (overclock/resultaat) instellingen voor dit programma?

en

Heeft iemand al een 'oude' met een 'nieuwe' Touch vergeleken en is het verschil 'voelbaar'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo menschen,

Hoe stel ik bluetooth in zodat de ontvangen bestanden worden opgeslagen op mijn SD kaartje? :)

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
KlaasHof schreef op zondag 30 december 2007 @ 20:59:
Waarom heb je de aangeraden waardes voor BatteryStatus na deel 4 aangepast?
Is er ergens een overzichtje met de meeste effectieve (overclock/resultaat) instellingen voor dit programma?
Omdat die waardes in mijn ogen nogal hoog waren en ik die liever niet aanraad. Op XDA loopt ook een draadje over deze waardes en er zijn mensen die hun PDA er mee gemold hebben. 246 is echter vrijwel 100% veilig, daarboven verschilt het gewoon per Touch. Ik heb posts gezien van mensen met 312MHz. En meest effectief is natuurlijk gewoon zo hoog mogelijk, maar het is maar net hoever je zelf wilt gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 09:12
Hoe ervaren jullie de snelheid van de Touch? Ik wil binnenkort een mda/htc halen maar loop bij de touch en compact III tegen de cpu snelheid aan. Is het goed te doen of kan ik beter wachten op een touch dual?

Ik kan overigens niet goed tegen interfaces die niet meteen reageren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Hmm.. Het wilt hier nogsteeds niet echt vlotten met die youtube, ie en tcmp player.
Ik kan nu wel aardig op youtube surfen, wat ik zostraks niet had (waarschijnlijk komt dit door de wifi). Maar als ik nu een filmpje wil zien, dan kan ik klikken wat ik wil, maar tcmp start niet op... :|
Heeft iemand anders dit ook?

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10-2024

marcel-o

Phone stuk? www.phoneworld.nl

Muthas schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:26:
[...]

Omdat die waardes in mijn ogen nogal hoog waren en ik die liever niet aanraad. Op XDA loopt ook een draadje over deze waardes en er zijn mensen die hun PDA er mee gemold hebben. 246 is echter vrijwel 100% veilig, daarboven verschilt het gewoon per Touch. Ik heb posts gezien van mensen met 312MHz. En meest effectief is natuurlijk gewoon zo hoog mogelijk, maar het is maar net hoever je zelf wilt gaan.
ik speel bijvoorbeeld Worms wp.(iets te vaak :P )
als k die op 299 speel, dan stopt het spel al snel en zit ik weer in t hoofdscherm.
als ik m op 286 speel gaat het perfect d:)b . je ziet het verschil wel met 201 Mhz. loopt net wat soepeler.. als k zo'n uur heb gespeeld is er maar 5% van de accu af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Havocnl schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:04:
How-To 4Sided op HTC Touch

.................................

4side cube aanpassen voor gebruik:
Die gaan we nu eens terug toveren en het 2e extra knoppen scherm inrichten. Je hebt om deze dingen aan te passen verschillende programma's, sommige voor de 3side op de Touch (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=324556) (hiermee kun je wel de "nieuwe" MediaHub aanpassen) en sommige voor 4side op de Enhanced (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=348418). Maar helaas voor onze wonderlijke configuratie heb ik er nog geen gevonden die ook echt werkt :'( . Daarom moeten we dus zelf in het registry gaan zitten werken. Dit is echt niet zo gevaarlijk als het lijkt, en al helemaal niet als je het secuur doet.

Gebruik een registry editor (zoals PHM RegEdit) om je registry te bewerken. De waardes die we moeten aanpassen bevinden zich onder \HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\BioTouch. Hier vind je alles dat betrekking heeft op je ActionScreen (als je deze hebt), je APlauncher (de 6 knops schermen) en de MediaHubMini(het 3 knops scherm).

Het eerste wat we gaan doen is ff puin ruimen, gooi de register mappen van APLauncher3 en APLauncher4 weg. Die hebben we toch niet nodig voor de 4side. Als we nu naar APLauncher en APLauncher2 kijken zien we een paar verschillen, dit verklaart ook gelijk waarom niet alles werkt.

In de oude APLauncher werden andere register waardes gebruikt dan in de nieuwe, je moet dus van de APLauncher de nieuwe waardes van APLauncher2 invoegen of de oude waardes aanpassen. Ook nog een verschil met de nieuwe APLauncher is dat deze alleen BRN bestanden ondersteund en niet meer de PNG bestanden die in de oude APLauncher gebruikt werden. Je moet dus je bestaande icoontjes omzetten willen ze nog werken.

Om de plaatjes om te zetten van het oude formaat (PNG) naar het nieuwe formaat (BRN) is er een gemakkelijk windows XP tooltje, BrnConvert. Die is te vinden in dit topic: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=351551 Het programma kan BMP plaatjes (dus geen PNG plaatjes) omzetten naar BRN plaatjes, en ook meerdere tegelijk. Dit hebben we dus nodig. En ben je op zoek naar andere leuke icoontjes, kijk ook dat topic eens door. Daar staan veel leuke icons in, en ze worden zo goed als allemaal in BMP, PNG en BRN formaat gepost. Ook om zelf icoontjes te maken zijn daar de blanco originele plaatjes te vinden, dus photoshop een eindje weg 8)

Terug naar het registry, als je alle plaatjes die je wilt hebben als BRN plaatje hebt en in je \windows map of een map naar keuze (Mag ook op je geheugenkaart) hebt gezet dan gaan we verder alles aanpassen. (Ik gebruik de map \Icon in de volgende voorbeelden, standaard is \Windows). Als je je plaatjes op je geheugenkaart zet, spaart dit redelijk wat ruimte uit op je interne geheugen.

Even ter informatie, in \HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\BioTouch\BioTouch\ kun je zien hoeveel APLaunchers er gestart gaan worden en welke applicaties ("Appx") daarbij horen. Daaronder staan ook de "Cubex" variabelen, deze hexadecimale waarden zijn een stuk ingewikkelder en daarom zou ik deze ook niet aanpassen. Hierin staan ook de "Pathxx" variabelen dat de plaatjes zijn van de animatie die je krijgt. (Vooral deze nemen veel ruimte in beslag) Wil je dit aanpassen, kijk eens in dit topic voor meer uitleg over de verschillende icons en hoe je de animatie aan kunt passen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=325424

Om alles goed te zetten voor normaal gebruik zorg ervoor dat:
  • In der hoofdmap van ieder launcher pagina (APLauncher of APLauncher 2) de waarde background in staat met bijv de waarde:"\Icon\AL_Bkgd.brn".
  • In de mappen APLauncher en APLauncher2 moeten de mappen App0 t/m App5 staan. Hernoem in APLauncher dus de oude mappen naar de nieuwe namen. Note: 0 is linksboven, 1 daaronder... 5 rechtsonder
  • In elke App map moeten de volgende waarden staan, de vaste waardes heb ik al ingevoerd:
    Height105
    IconPathPad naar icon, bijv. \Icon\AL_01.brn
    IconPressPathPad naar ingedrukt icon, bijv. \Icon\AL_01_HL.brn
    NameWat in je scherm komt, bijv. E-mail
    ParamParameters voor programma, bijv. -service "ActiveSync"
    PathHet programma, bijv. \Windows\tmail.exe
    Type0
    Width119
    xPosX positie in je scherm
    yPosY positie in je scherm

X,Y Posities
    0,0121,0
    0,107121,107
    0,214121,214
  • Om de waardes in te voeren die je niet hebt een DWORD waarde voor een getal en een string waarde voor een bestandspad.
  • APLauncher2 is in principe al goed ingesteld, maar dit zijn allemaal plaatjes zonder icons en er is nog geen verwijzing naar een programma gemaakt. Hier moet je dus alleen de icoontjes vervangen met degene die jij wil en het programma met eventuele parameters invullen.
Pas dus op deze manier APLauncher1 aan en APLauncher2 waar je dit wil. Als al je plaatjes in de goede mappen staan in BRN formaat, zou nu alles moeten kunnen werken.

Doe nog een soft-reset en hierna zal je 4side cube werken. Bij de eerste gebruik na iedere softreset is de cube iets langzamer omdat deze op dat moment de plaatjes gaat inladen. Als dit eenmaal gebeurt is zal hij een stuk sneller zijn.

Zijn er nog dingen onduidelijk, post ze hier en ik zal deze post aanpassen of uitleg in een andere post geven.

Succes d:)b
Ik ben er al een paar uurtjes mee bezig, en ik krijg de 4 cube ook werkend, loopt sneller en soepeler als de oude 3 cube.

Ik heb een vraag met betrekking tot de .brn icons,. Ik krijg deze niet werkend.

Ik heb Msn als voorbeeld, 2 bestanden als icons geconverteerd naar brn formaat, en in een map op de opslagkaart icon. de bestanden zijn iconpath ---> \icon\msn-icon.brn
en voor de IconPressPath ------> \icon\msn-icon_hl.brn (is een msn plaatje met donkerder achtergrond.) Beide afbeeldingen heb ik met paint als Bmp opgeslagen en dan geconverteerd naar .brn met de brnconvert die in de zip zat.

Ook snap ik iets anders niet : Param Parameters voor programma, bijv. -service "ActiveSync"

Waarom zou je een parameter in willen voeren, en wat zou dat moeten zijn voor Msn Messenger?
Ik kan me niet iets logisch bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ibmos2warp schreef op zondag 30 december 2007 @ 23:52:
Hmm.. Het wilt hier nogsteeds niet echt vlotten met die youtube, ie en tcmp player.
Ik kan nu wel aardig op youtube surfen, wat ik zostraks niet had (waarschijnlijk komt dit door de wifi). Maar als ik nu een filmpje wil zien, dan kan ik klikken wat ik wil, maar tcmp start niet op... :|
Heeft iemand anders dit ook?
Ja ik ook, maar ik weet niet waarom, omdat ik wel gewoon de stappen heb gevolgd. Als ik search en ik klik 1 van de resultaten aan, opent hij de link niet. Een direct link werkt ook niet :(

Iemand die hier trouwens ook heeft dat hij zijn WLAN telkens moet verwijderen en weer toevoegen om te kunnen internetten, anders blijft hij telkens aangeven "niet beschikbaar"?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:18:
Hallo menschen,

Hoe stel ik bluetooth in zodat de ontvangen bestanden worden opgeslagen op mijn SD kaartje? :)

Mvg
Volgens mij is het via:
Comm.Manager (in de 3d-cube) > Instellingen (rechtsonderin), klik op Bluetooth > FTP tabblad >
Dan "bestandsdeling" inschakelen en onder "Gedeelde map voor Bluetooth" browsen naar je geheugenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
Ben aan het spelen met HTC album.

Ik wil bij de "mini media hub" de middelste optie foto's, het HTC album laten openen ipv de standaard \media viewer van htc.

Ik heb in het register de parameters aangepast, verwijzen nu naar het HTC album, maar toch blijft deze nog steeds eerst de default openen en daarna pas HTC album?

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 09:24:
[...]

Volgens mij is het via:
Comm.Manager (in de 3d-cube) > Instellingen (rechtsonderin), klik op Bluetooth > FTP tabblad >
Dan "bestandsdeling" inschakelen en onder "Gedeelde map voor Bluetooth" browsen naar je geheugenkaart.
Dat heb ik dus nooit kunnen vinden he... thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond laat toch maar eens besloten om de Touch Surface 1.31 WWE/NLD // 2.21.707.1b (build 18521.0.4.3) te installeren. Nu ik er vanmorgen de hele ochtend mee heb lopen spelen, kan ik niets anders concluderen dan dat het een geslaagde ROM-update is. De nieuwe programma's werken goed, de extra opties zijn handig en het ziet er allemaal gelikt uit. Op de lelijke skin na. Deze had wel wat rustiger gemogen, vandaar dat ik nu draai met de standaard Windows. Heeft iemand toevallig voor mij de standaard *.tsk HTC skin? Deze wordt namelijk overschreven met de ROM-update.

Het is gewoon verder een goede ROM-update. Het geeft mijn HTC Touch in ieder geval extra mogelijkheden zonder veel gedoe van al die programma's zelf afzonderlijk te installeren. Een aanrader als je het mij vraagt!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Stranger
Ik wil ook deze rom laden, maar eerst mijn eigen rom back-uppen.

http://fs07n3.sendspace.c...00_1_1_.11.404.1B_NLD.rar

Kan er een downloaden maar weet niet wat er allemaal mee uitgespookt is, link boven.

ik wordt niet wijs uit de methode bij XDA om een rom the dumpen van je tel!

Bestaat er een makkelijke handleiding?

Gaarne tips!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327073

[ Voor 41% gewijzigd door The Stranger op 31-12-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

LiquidT_NL schreef op maandag 31 december 2007 @ 08:15:
[...]
Ja ik ook, maar ik weet niet waarom, omdat ik wel gewoon de stappen heb gevolgd. Als ik search en ik klik 1 van de resultaten aan, opent hij de link niet. Een direct link werkt ook niet :(
iid, ik heb ook gewoon de stappen gevolgd. Directe link heb ik nog niet geprobeert, zal het proberen als me pc aanstaat (ik tik dit op me touch).
Iemand die hier trouwens ook heeft dat hij zijn WLAN telkens moet verwijderen en weer toevoegen om te kunnen internetten, anders blijft hij telkens aangeven "niet beschikbaar"?
Jah, ik moet als ik op me kamer zit meestal zelf verbinding maken met de AP. Meestal staat er ook dat die niet beschikbaar is, maar dan druk ik gewoon op verbinden, en dan verbind ie ook wel.

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Even een simpel vraagje omdat ik het antwoord nergens kan vinden. Ik ga denk ik de nieuwste Live Messenger installeren, maar heb ik daarvoor ook een live/hotmail adres nodig? Ik gebruik nu gewoon een alias voor m'n eigen domein om mee te msn'en. Werkt dit msn adres ook met deze live messenger?

[edit]
Zojuist even geprobeerd, maar ik krijg een foutmelding bij het synchroniseren: dit is geen geldig live of hotmail account. Kan ik op de 1 of andere manier een live account koppelen aan een emailadres?

[ Voor 22% gewijzigd door smeerbartje op 31-12-2007 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
The Stranger schreef op maandag 31 december 2007 @ 10:40:
Ben aan het spelen met HTC album.

Ik wil bij de "mini media hub" de middelste optie foto's, het HTC album laten openen ipv de standaard \media viewer van htc.

Ik heb in het register de parameters aangepast, verwijzen nu naar het HTC album, maar toch blijft deze nog steeds eerst de default openen en daarna pas HTC album?

Iemand enig idee?
Je hebt een eengepaste "mini media hub".exe nodig.
Staat wel ergens op XDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem?

Als ik gebeld word, gaat mijn standaard (korte) ringtoon 1 hooguit 2x over en dan direct op de voicemail.

Hoe kan ik instellen dat de beltoon vaker overgaat, zodat je een normale reactietijd hebt om de telefoon op te nemen?

Hier een link waarin het probleem van de reactietijd wordt uitgelegd:
http://pdaphonehome.com/f...h-tips-tricks-thread.html
(Shorten time/ number of rings to answer)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:30:
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem?

Als ik gebeld word, gaat mijn standaard (korte) ringtoon 1 hooguit 2x over en dan direct op de voicemail.

Hoe kan ik instellen dat de beltoon vaker overgaat, zodat je een normale reactietijd hebt om de telefoon op te nemen?
Dat ligt aan je provider. Bij mij, Vodafone, kan ik het instellen in het menu van Voicemail. Ik kan kiezen tussen 10 sec, 15, 20 25 en 30 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

smeerbartje schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:49:
Kan ik op de 1 of andere manier een live account koppelen aan een emailadres?
Volens mij moet dat hier kunnen.

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WebHawk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 14:29

WebHawk

Klaphark

MSN Mobile is dood :( Volgens mij is hij getimebombed!

Hoi trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Webhawkjuh schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:10:
MSN Mobile is dood :( Volgens mij is hij getimebombed!
Hoe bedoel je? En ik las iets over Vodafone en MSN Mobile. Dit zou niet samengaan, klopt dat? En weet iemand waar ik Pocket MSN kan downloaden? In de startpost staat wel de naam, maar niet een url zoals bij Live Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
smeerbartje schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:49:
Even een simpel vraagje omdat ik het antwoord nergens kan vinden. Ik ga denk ik de nieuwste Live Messenger installeren, maar heb ik daarvoor ook een live/hotmail adres nodig? Ik gebruik nu gewoon een alias voor m'n eigen domein om mee te msn'en. Werkt dit msn adres ook met deze live messenger?

[edit]
Zojuist even geprobeerd, maar ik krijg een foutmelding bij het synchroniseren: dit is geen geldig live of hotmail account. Kan ik op de 1 of andere manier een live account koppelen aan een emailadres?
Gewoon aanmelden bij msn met je huidige emailadres, en dan kan je ook msnen met dat adres ;) Email syncen zal nooit gaan met Live messenger en een niet hotmail/live adres, maar dat wist je wel denk ik?

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Shailesh schreef op maandag 31 december 2007 @ 15:37:
[...]

Gewoon aanmelden bij msn met je huidige emailadres, en dan kan je ook msnen met dat adres ;) Email syncen zal nooit gaan met Live messenger en een niet hotmail/live adres, maar dat wist je wel denk ik?
Heb ik geprobeerd, maar ik krijg de foutmelding: "Er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw." Iemand een link naar Pocket MSN? Deze schijnt namelijk wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:57:
Heb ook batery status.
De vragen:
hellup!
Ik heb een Qstarz BT-Q1000.

En daar staat het volgende in de handleiding, voor WM5, kan beetje verschillen met WM6
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
1. Switch your Bluetooth Receiver on.
2. Tap the Bluetooth icon at the bottom.
3. Check "Turn on Bluetooth"
4. Tap the "Devices" tab, and then tap "New Partnership".
5. System will search for all Bluetooth devices.
6. Select "iBT-GPS" device, and tap "Next".
7. Enter Passkey "0000" if required, and then tap "Next".
8. Check "Serial Port", and then tap "Finish".
9. The "iBT-GPS" device will be established in the list.
10. Tap the "COM Ports" tab, and select "New Outgoing Port".
11. Select the "iBT-GPS", and then tap "Next".
12. Uncheck "Secure Connection", and select a COM port (for example, COM 8) from the "Port:". Then tap "Finish".
13. The "iBT-GPS" with its COM port will be shown on the list.

Als baudrate heb ik 115200 gekozen voor mijn GPS receiver, omdat het in de specs staat van de receiver.

En het volgende gedaan in Google Maps.
code:
1
2
3
4
Menu > Opties > GPS-instelling
Handmatig instellen:
Com: De Com-poort die je zelf hebt gekozen (in voorbeeld hierboven COM8)
Baudrate: In mijn geval 115200

[ Voor 7% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 31-12-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
smeerbartje schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:00:
[...]

Heb ik geprobeerd, maar ik krijg de foutmelding: "Er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw." Iemand een link naar Pocket MSN? Deze schijnt namelijk wel te werken.
Ik las je vraag niet goed, ik dacht dat je een email wilde aanmaken, my bad. Maarre, Live messenger werkt bij mij gewoon met mijn Gmail-msn adres? Ik zou het ff afwachten hoor...hij doet bij mij soms ook wel moeilijk, paar uur later doet ie het dan weer. Pocket msn vind ik zelf wat minder prettig (keertje bij iemand gezien).

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Shailesh schreef op maandag 31 december 2007 @ 17:09:
[...]

Ik las je vraag niet goed, ik dacht dat je een email wilde aanmaken, my bad. Maarre, Live messenger werkt bij mij gewoon met mijn Gmail-msn adres? Ik zou het ff afwachten hoor...hij doet bij mij soms ook wel moeilijk, paar uur later doet ie het dan weer. Pocket msn vind ik zelf wat minder prettig (keertje bij iemand gezien).
Maar hoe kom ik aan Pocket MSN? Ik kan deze nergens vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een uurtje geleden PointUI geinstalleerd, en het is echt geweldig!
Ziet er slick uit en het scrollen werkt nu eindelijk goed. Ergerde mij dood aan die scroll van de touchflo die de helft van de tijd niet werkte.

Afbeeldingslocatie: http://www.pointui.com/images/Products/Home/Home_01.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pointui.com/images/Products/Home/Home_08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pointui.com/images/Products/Home/Home_10.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.pointui.com/images/Products/Home/Home_11.jpg

Hier te downloaden:
http://www.pointui.com/Home.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 18:40:
Ziet er slick uit en het scrollen werkt nu eindelijk goed. Ergerde mij dood aan die scroll van de touchflo die de helft van de tijd niet werkte.
Hier te downloaden:
http://www.pointui.com/Home.aspx
Bedoel je de scroll in contacten?

Ik vind deze namelijk ook niet lekker lopen.
zijn er mensen die daar ook last van hebben? eventueel een update / reg aanpassing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
nog een vraag. Ik heb die tien tips voor een teringsnelle touch gevolgd, en ben er tot nu toe blij mee. Maar ik vraag mij af (ik weet nog niet of ik het daadwerkelijk wil gaan instellen): in de guide moest je alles uit \windows\opstarten halen, zodat de touch sneller werd, en bijvoorbeeld de cube niet constant in het geheugen zat. Dit heb ik gedaan, maar ik twijfel er nu aan of ik toch niet liever een snellere cube heb. Daarom:

Heeft iemand (de inhoud van) de link uit \windows\opstarten waarmee je de cube pre-load (zoals je touch vanuit de fabrieksinstellingen doet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Joeppie, ik heb youtube aan de praat. Ik heb in TCPMP nog even mms met TCPMP geasoceert, en dan ga ik naar http://ytpocket.com/ en dan werkt het :D :D *O*.
Ik vind die site btw veel fijner browsen dan youtube, deze site is echt gemaakt voor ppcs'.

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
LiquidT_NL schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:31:
nog een vraag. Ik heb die tien tips voor een teringsnelle touch gevolgd, en ben er tot nu toe blij mee. Maar ik vraag mij af (ik weet nog niet of ik het daadwerkelijk wil gaan instellen): in de guide moest je alles uit \windows\opstarten halen, zodat de touch sneller werd, en bijvoorbeeld de cube niet constant in het geheugen zat. Dit heb ik gedaan, maar ik twijfel er nu aan of ik toch niet liever een snellere cube heb. Daarom:

Heeft iemand (de inhoud van) de link uit \windows\opstarten waarmee je de cube pre-load (zoals je touch vanuit de fabrieksinstellingen doet)?
Probeer deze 3 snelkoppelingen eens terug te zetten in je windows\opstarten\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 18:15
Beste wensen allemaal!

Ik had gisteren even een wat minder momentje op een leuke oudjaarsavond, mijn Touch is overleden (of zwaar in coma?). :(

Hij stopte er daarvoor al een paar keer spontaan mee, met het uithalen van de batterij en weer opnieuw aanzetten deed ie het weer. Gisteravond alleen niet meer.

Af en toe start ie op, maar als je na het T-Mobile scherm het Windows scherm krijgt stopt ie (ik heb de MDA Touch dus). Wel brandt er een rood LEDje waar normaal het groene of blauwe LEDje knippert. Ik heb hem licht overgeklokt 221 voor programma's, maar hij staat meestal standby op 143 met Batterystatus. Verder weinig bijzonders mee uitgehaald, iemand een idee voor een oplossing? (Behalve hem terugsturen naar T-Mobile en garantiereparatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hard reset??

En als dat niet werkt dan terug naar t mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlijmen
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-09 12:24
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 18:40:
Ben het ook even gaan proberen en ziet er inderdaad heel goed uit, vind de kleur wel even wennen, maar ik vermoed dat ik die wel ergens kan gaan instellen. En zo te zien is hij ook weer makkelijk uit te schakelen op elk moment, en dat is ook wel prettig. Goede tip!

Met vriendelijke groet, Niels Hoogenhout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poepeneesje
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-05 23:33
Paulus73 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 11:25:
Beste wensen allemaal!

Ik had gisteren even een wat minder momentje op een leuke oudjaarsavond, mijn Touch is overleden (of zwaar in coma?). :(

Hij stopte er daarvoor al een paar keer spontaan mee, met het uithalen van de batterij en weer opnieuw aanzetten deed ie het weer. Gisteravond alleen niet meer.

Af en toe start ie op, maar als je na het T-Mobile scherm het Windows scherm krijgt stopt ie (ik heb de MDA Touch dus). Wel brandt er een rood LEDje waar normaal het groene of blauwe LEDje knippert. Ik heb hem licht overgeklokt 221 voor programma's, maar hij staat meestal standby op 143 met Batterystatus. Verder weinig bijzonders mee uitgehaald, iemand een idee voor een oplossing? (Behalve hem terugsturen naar T-Mobile en garantiereparatie).
Een roodlampje is volgens mij o.a. batterij op. Heb je hem al geprobeerd opnieuw op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
ibmos2warp schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:51:
Joeppie, ik heb youtube aan de praat. Ik heb in TCPMP nog even mms met TCPMP geasoceert, en dan ga ik naar http://ytpocket.com/ en dan werkt het :D :D *O*.
Ik vind die site btw veel fijner browsen dan youtube, deze site is echt gemaakt voor ppcs'.
Deze site bevat niet alle contect die de normale youtube bevat. Iemand linkje naar Pocket MSN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ibmos2warp schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:51:
En de site van youtube zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

smeerbartje schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:09:
[...]

Deze site bevat niet alle contect die de normale youtube ook bevat. Iemand linkje naar Pocket MSN?
(Ik neem aan dat je content bedoelt en niet contect)
Volgens mij heeft ie niet een aparte index oid. Ik heb nog geen een keer gehad dat er een filmpje niet was.
LiquidT_NL schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 15:19:
[...]
En de site van youtube zelf?
Dat heb ik nog niet kunnen testen, op de een of andere rede vind ie en youtube elkaar niet fijn (ie gaat altijd héééél traag worden, en reageert niet meer). Wat ik overigs ook had gedaan, in tcpmp een vinkje gezet bij mms.
En als ik een url als http://youtube.com/watch?v=PscogedAWTI in ie probeer dan krijg ik een klein schermpje:
Error
Video not available (may have been removed)
Als ik hem direct in tcpmp probeer te openen dan krijg ik een bestandsstructuur: dir omhoog, dir / en http://www.macromedia.com/go/getflashplayer/.

[ Voor 49% gewijzigd door ibmos2warp op 01-01-2008 16:27 ]

Ik weet alles van niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Verwijderd schreef op maandag 31 december 2007 @ 19:17:
[...]

Bedoel je de scroll in contacten?

Ik vind deze namelijk ook niet lekker lopen.
zijn er mensen die daar ook last van hebben? eventueel een update / reg aanpassing??
yep is lastig in gebruik... geloof dat het zo ingesteld is dat als je met je hele duim erop zit en redelijk hard drukt dat het dan wel werkt. maar dat kan nooit goed zijn voor je scherm. heb er zelf ook last van.

anyways waar ik voor kwam is het volgende.
ik heb tomtom geinstalleerd op m'n touch. en in principe werkt het prima alleen een ding. ik heb in m'n today scherm onder m'n agenda dus de tomtom icoon. alleen als ik hierop klik dan hoor ik het waarschuwingsgeluid van de touch (dat standaard geluidje je weet wel) en gebeurt er verder niets. ga ik via de start menu dan start tomtom wel op.

heeft iemand een idee hoe ik het tomtom icoontje vanuit het todayscherm zover kan krijgen dat het drukken hierop gewoon tomtom opstart?

alvast bedankt.

never mind probleem opgelost, hoewel het per toeval was wel heel raar.

ik kwam erachter dat tomtom standaard op de telefoon installeert en niet op je opslagkaart. dus na installatie handmatig bestanden naar de geheugenkaart verplaatst. een nieuwe link gemaakt in de startmenu. en opeens doet de tomtom today icon het ook. raar. maar goed hij doet het

[ Voor 15% gewijzigd door dangerpaki op 01-01-2008 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-09 06:53
Sinds vanochtend krijg ik constant de melding "De telefoon heeft onvoldoende opslagruimte. Verwijder oude of niet gebruikte items om meer ruimte vrij te maken". Nu kan ik me niet heugen dat ik er de laatste tijd überhaupt iets heb opgezet, dus ik heb geen idee waar die melding spontaan vandaan komt. Iemand een idee waar dit vandaan zou komen of hoe ik makkelijk de boosdoener(s) kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
ik heb nu geprobeerd om in de cube de svideoknop zo in te stellen dat hij tcpmp opent. Ik heb dus het register van die mini media hub oid het path veranderd richting tcpmp, en de param key leeggehaald. nu opent hij zowel "afbeeldingen en video" en tcpmp. iemand anders die deze aanpassing wel met succes heeft gedaan?

overigens,ik heb het programma touch settings al geprobeerd, maar mijn versie was te oud en de officiële site deed het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online
http://ww2.fatattitude.co...e-item.aspx?view=download

Waarom moeilijk doen?

Dat YouTube pocket is wel oké, alle video's staan er gewoon op. Zal hem wel in de startpost zetten. Hoewel op mijn Touch youtube.com ook gewoon snel en normaal werkt.
Tekla schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:25:
Sinds vanochtend krijg ik constant de melding "De telefoon heeft onvoldoende opslagruimte. Verwijder oude of niet gebruikte items om meer ruimte vrij te maken". Nu kan ik me niet heugen dat ik er de laatste tijd überhaupt iets heb opgezet, dus ik heb geen idee waar die melding spontaan vandaan komt. Iemand een idee waar dit vandaan zou komen of hoe ik makkelijk de boosdoener(s) kan vinden?
Cache van Internet Explorer hoogst waarschijnlijk. Via opties even legen.

En hierbij wens ik alle Touch gebruikers ook nog een vrolijk en goed 2008 en dat er maar veel mooie handige programma's mogen uitkomen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:44:
[...]

Ik heb een Qstarz BT-Q1000.
....
En het volgende gedaan in Google Maps.
code:
1
2
3
4
Menu > Opties > GPS-instelling
Handmatig instellen:
Com: De Com-poort die je zelf hebt gekozen (in voorbeeld hierboven COM8)
Baudrate: In mijn geval 115200
Jippie ja jee!
Ontzettend bedankt, heldere beschrijving en meteen RAAK! *O*
Ik kan aan de slag.
Ga eerst even kijken hoe googe maps me bevalt, kan daarna altijd nog switchen naar Nav4all , TomTom of Route 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekla
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-09 06:53
Muthas schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:52:

[...]

Cache van Internet Explorer hoogst waarschijnlijk. Via opties even legen.

En hierbij wens ik alle Touch gebruikers ook nog een vrolijk en goed 2008 en dat er maar veel mooie handige programma's mogen uitkomen *O*
Dat was het inderdaad, mijn dank is groot. :)

En ook een goed 2008 toegewenst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
smeerbartje schreef op maandag 31 december 2007 @ 16:00:
[...]

Al eens op XDA gekeken? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=355515

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisewish
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-07 07:31
Voor de mensen met problemen met Live messenger op hun touch;
Ik had/heb er met Vodafone ook last van, het schijnt aan vodafone te liggen.
Een of ander compabiliteitsprobleem met de GPRS instellingen van het vodafone netwerk (Ofzoiets)

Wat bij mij tenminste wel werkt is dit:
Zet je touch in vliegtuigmodus, telefoon dus uit..
Dan zet je Wifi aan en log je in bij messenger, je zult zien dat het nu dus wel werkt.
Terwijl je MSN aanstaat zet je het toestel weer in normale stand.
Als het goed is werkt je MSN nu wel gewoon via GPRS.
Bij mij werkte hij een aantal dagen goed en ik moest vanmorgen weer dit omweggetje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus73
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 18:15
Mensen, bedankt voor de tips.
De batterij was inderdaad leeg. Heel vreemd omdat ik hem een uur ervoor van de lader had gehaald en deze 100% aangaf, wat kan de oorzaak zijn van een zo snelle leegloop?
Hij ligt nu weer aan de lader, hoop dat het daarmee opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Weet iemand hoe je een naam krijgt bij een delivery notification van een SMS? Want nu krijg ik alleen, dat het bericht is bezorgd naar een telefoonnummer. Nu kies ik het nummer, en hang snel op om de naam in beeld te krijgen.
Wisewish schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 20:33:
Voor de mensen met problemen met Live messenger op hun touch;
Ik had/heb er met Vodafone ook last van, het schijnt aan vodafone te liggen.
Een of ander compabiliteitsprobleem met de GPRS instellingen van het vodafone netwerk (Ofzoiets)

Wat bij mij tenminste wel werkt is dit:
Zet je touch in vliegtuigmodus, telefoon dus uit..
Dan zet je Wifi aan en log je in bij messenger, je zult zien dat het nu dus wel werkt.
Terwijl je MSN aanstaat zet je het toestel weer in normale stand.
Als het goed is werkt je MSN nu wel gewoon via GPRS.
Bij mij werkte hij een aantal dagen goed en ik moest vanmorgen weer dit omweggetje doen.
Moet je wel een bruikbaar wifi verbinding in de buurt hebben, anders zal dit omweggetje denk ik ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,

Ik heb ergens gelezen dat er op de touch dual een programmatje is genaamd adio-booster, waarmee je een equalizer op je touch hebt. Is dit programmatje (of iets vergelijkbaars) te downloaden ergens?

Ik vind namelijk het geluid wat de touch via een koptelefoon (via verloopstekkertje) levert echt vee te dof...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:18:
hey mensen,

Ik heb ergens gelezen dat er op de touch dual een programmatje is genaamd adio-booster, waarmee je een equalizer op je touch hebt. Is dit programmatje (of iets vergelijkbaars) te downloaden ergens?

Ik vind namelijk het geluid wat de touch via een koptelefoon (via verloopstekkertje) levert echt vee te dof...
Google is je vriend; http://www.google.nl/sear...er+.cab&btnG=Zoeken&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och...ik had gelezen dat t adio-booster heette, en daar stond uitdrukkelijk bij dat t geen typfout was...lekker, want dat was t dus wel =S

affijn, bedankt!

*edit*

ik heb t geinstalleerd, maar nu is heel mn audiobeheer verziekt (ziet er niet uit en werkt ook nie meer) en de equalizer is nog steeds neit te vinden...

ik wil dolgraag mn touch gebruiken als mp3 spler, maar ik ga al bijna denken aan t kopen van een ipod (en dat heb ik nog nooit gedaan!) ;)

*nogmaails edit*

heb ok HTC Equalizer geprobeerd...kan m wel vinden, maar er is geen verschil in geluid. Balen...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Als eerste, Een fijn nieuwjaar toegewenst aan een ieder in dit topic d:)b

k heb een probleempje met mn touch en dit komt laatste tijd wat vaak voor.
Smsjes komen soms niet aan op mn tel, en hij gaat soms niet over als ik gebeld wordt.
Als ik zelf dan n belletje pleeg, komen daarna de smsjes ineens allemaal aan(incl dus de sms dat ik voicemail berichten heb)
Wat soms dus resulteert in problemen met mn werk.
dit is vooral als het toestel standby is(scherm uit en baterystatus in idle stand 143 Mhz)
want als ik het dan probeer, dus mezelf bellen of te smsen met n ander toestel werkt t gewoon weer :?

hebben er meer dit gehad?

En hier ben ik ook benieuwd naar :Y
The Stranger schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:49:
Ik wil ook deze rom laden, maar eerst mijn eigen rom back-uppen.

http://fs07n3.sendspace.c...00_1_1_.11.404.1B_NLD.rar

Kan er een downloaden maar weet niet wat er allemaal mee uitgespookt is, link boven.

ik wordt niet wijs uit de methode bij XDA om een rom the dumpen van je tel!

Bestaat er een makkelijke handleiding?

Gaarne tips!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=327073

[ Voor 35% gewijzigd door marcel-o op 01-01-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:29:
[...]
ik heb t geinstalleerd, maar nu is heel mn audiobeheer verziekt (ziet er niet uit en werkt ook nie meer) en de equalizer is nog steeds neit te vinden...

ik wil dolgraag mn touch gebruiken als mp3 spler, maar ik ga al bijna denken aan t kopen van een ipod (en dat heb ik nog nooit gedaan!) ;)

*nogmaails edit*

heb ok HTC Equalizer geprobeerd...kan m wel vinden, maar er is geen verschil in geluid. Balen...
Ik heb pocket player geinstalleerd, met mooie ipod skin, bevalt me prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Die site was de hele ochtend down :P Maar nu doet hij het weer :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Ik heb niet echt een probleem, maar meer iets vaags, en zou graag een soort van advies willen hebben wat jullie denken dat het meest praktisch is.

Ik heb nu mijn e-mail accounts ingesteld (planet, gmail en hotmail account), maar er zijn wat nare dingetjes aan de hand mbt synchroniseren met outlook. Het zit namelijk zo:
stel ik krijg een e-mail op werk via planet. Ik lees die en die avond kom ik thuis. Dan sync ik even mijn telefoon met outlook. Dan heb ik in de telefoon onder mijn planet inbox die mail staan, en onder mijn outlook e-mail inbox die er standaard ook in zit.

Is er niet een manier om dit gewoon veel handiger te doen? Want dit is aardig vervelend, als ik alles dubbel opsla. Dus wel gewoon alle verzonden en ontvangen e-mail syncen zodat ik die ook op mijn PC kan lezen, maar ook andersom, dus alles wat is verz/ontv op mijn PC op mijn telefoon kunnen lezen.

Ik heb hier op GoT meerdere posts gelezen mbt dit onderwerp, maar nergens kwam echt een eenduidig antwoord, of een oplossing die mij een beetje lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Voorheen werkte Live Messenger naar behoren op mijn Touch, alleen nu krijg ik een 'Foutbox' waar geen melding in staat? Iemand een idee?

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Laatst online: 01:04

Timple

[b][message=29341525,noline]marcel-o schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:11]
ik speel bijvoorbeeld Worms wp.(iets te vaak :P )
als k die op 299 speel, dan stopt het spel al snel en zit ik weer in t hoofdscherm.
als ik m op 286 speel gaat het perfect d:)b . je ziet het verschil wel met 201 Mhz. loopt net wat soepeler.. als k zo'n uur heb gespeeld is er maar 5% van de accu af :D
Dan kun jij mij vast ook wel vertellen of elite de hoogst haalbare status is :9
LiquidT_NL schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 16:44:
ik heb nu geprobeerd om in de cube de svideoknop zo in te stellen dat hij tcpmp opent. Ik heb dus het register van die mini media hub oid het path veranderd richting tcpmp, en de param key leeggehaald. nu opent hij zowel "afbeeldingen en video" en tcpmp. iemand anders die deze aanpassing wel met succes heeft gedaan?
Damn, heb jij svideo op je Touch? _/-\o_

Verder iedereen een zalig nieuwjaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel-o

marcel-o

Timple schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:45:
[...]

Dan kun jij mij vast ook wel vertellen of elite de hoogst haalbare status is :9

[...]
na elite werd t elite.. dus denk t wel :+

Verder iedereen een zalig nieuwjaar :+
k zat ook al te kijken :D
Svideo, de aansl is al groter dan t apparaatje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
Timple schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 10:45:
marcel-o schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:01:
k zat ook al te kijken :D
Svideo, de aansl is al groter dan t apparaatje :')
Lolbroek aan allemaal? :P

Is Worms wel een beetje besturen met amper hardware knoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timple
  • Laatst online: 01:04

Timple

LiquidT_NL schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 11:20:
[...]

[...]

Lolbroek aan allemaal? :P

Is Worms wel een beetje besturen met amper hardware knoppen?
Op XDA staat hoe je de knoppen kunt instellen. Voor worms heb je naast de pijltjes ook nog maar drie knoppen nodig: vooruit springen, achteruit springen en schieten.
Dus werkt goed :) en is verslavend.

Heb me net rotgegoogled maar niets gevonden. Weet iemand een programmaatje om het lenen en uitlenen van geld bij te houden?

Het programma Borrower is precies wat ik zoek. Echter is het nergens te downloaden.

Iemand een alternatief? (Of een downloadlocatie)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Statusmeldingen van: "Hé, mijn Touch is nu onderweg", "K*t, de postbode is langs geweest, maar ik ben er niet" of "Ja, ik heb `m ook besteld" zijn niet nodig. Als we zo door gaan krijgen we hier een TNT Track & Trace systeem die beter is dan die van hunzelf.....

Ontopic dus, please