Wij hadden er alleen onze warrior tanks op, terwijl de adds verzamelden, en ondertussen continue geAoE'd werden. Volgens mij was Thunderclap toen nog behoorlijk overpowered.Exitium schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:29:
Och, daar zet je een paar consecration spammende pala's tussen. Nef was een gevecht waar we altijd met alle pala's aan 't tanken waren, heb nog ergens een screenshotje thuis waar we met alle pala's op een rij staan vlak voor de pull.
Verwijderd
omg .. die is geweldigVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:50:
http://xoops.iron-edge.co.uk/uploads/gallery/images/158.jpg
Vrolijk kerstfeest allemaalGisteren met de guild gemaakt.
goed gemaakt

Gezien de WTS spam op /2 met BoP items die ik dagelijks voorbij zie komen zijn er genoeg die dat niet door hebben ...Hydra schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:55:
Wat zijn dat voor retards dan dat ze needen voor een guildy die er niet is? Snappen ze dan echt niet wat BoP inhoudt?
Nah ja, uiteindelijk leren ze het wel. En ook ik leer nog steeds bij. Twee lvl70 pupkes en twee weken geleden pas ontdekt dat ik niet de gem kleuren hoef te gebruiken die mijn armor aangeven en dat ik een eenmaal gesockete gem kan vervangen door een betere gem (wel de oude gem foetsie maar ach)

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Geen idee, gisteren voor het eerst geweest en we kwamen niet voorbij Darkweaver Syth....
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Enige minpunt is dat je dan de socketbonus niet krijgt, maar soms is die toch niet boeiend.Weakling schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:43:
Twee lvl70 pupkes en twee weken geleden pas ontdekt dat ik niet de gem kleuren hoef te gebruiken die mijn armor aangeven [..]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
De sleutel tot dat gevecht is low-steady dpsOn_E schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:48:
[...]
Geen idee, gisteren voor het eerst geweest en we kwamen niet voorbij Darkweaver Syth....
Tank bouwd lekker agro op, adds spawnen, 1 banish rest verzamelen en neerhalen, daarna weer rustig dps-en tot de tweede wave. Bij de 3de wave, adds fearen en full dps op de boss.
De strategie : ignore adds (zoals we normaal doen op normal mode) is hier niet echt geschikt in heroic-mode.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Wij hadden gisteren hetzelfde in herioc UB. Onze priest was niet blij omdat hij bijna niks had te doen. Toen zijn we maar twee groepen mobs tegelijk gaan doen.sabriel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:24:
[...]btw : is heroic sethek halls generfed ??
we waren er in deze setup :
Affliction warlock
Prot warrior
DPS-warrior
Shadowpriest
Resto druid
We gingen als een warm mes door boter door deze instance, kreeg zelfs vragen of ik de instance wel op heroic had gezet, zo makkelijk werd het ervaren. Het leuke was nog wel dat we de instance al hadden gekozen, en dat we daarna gingen kijken wat de daily was, wat toevallig setthek halls was, helaas geen drop voor mijn warrior, maar iig een happy priest en druide. En alleen warlock had T5 items, rest was nog semi blue/kara geared
We kwamen alsnog tot 9% met ignore addssabriel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:59:
[...]
De sleutel tot dat gevecht is low-steady dps
Tank bouwd lekker agro op, adds spawnen, 1 banish rest verzamelen en neerhalen, daarna weer rustig dps-en tot de tweede wave. Bij de 3de wave, adds fearen en full dps op de boss.
De strategie : ignore adds (zoals we normaal doen op normal mode) is hier niet echt geschikt in heroic-mode.
Maar de volgende keer zullen we inderdaad wat anders proberen. (we hebben trouwens ook een klote setup voor dit soort fights volgens mij, te weinig CC met Warrior, Rogue, OOMkinDruid, Ele-Shaman, Priest)
[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 18-12-2007 15:06 ]
Of die strategie werkt of niet is helemaal afhankelijk van hoeveel dps je hebt. Ik heb hem wel eens gedaan met een TK geared lock, SSC geared mage en een KZ geared rogue en dat ging primasabriel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:59:
over generfed gesproken, van de week was ik nog in een H-Arcatraz aangezien 1 van de partymembers opeens weg moest.
Nou was het voor mij al een kleine 7 maanden geleden dat ik Arcatraz van binnen heb gezien, maar het viel mij op dat er toch wel wat trashpacks weg zijn gevallen. Ik kon me nl. nog herrinneren dat er 2 robots (die niet afzonderlijk te pullen zijn) op de brug stonden na de 2 demon bazen. Nu stond er dus maar 1...
Verder was de laatste baas een piece of cake, en ik kom me herrinneren dat deze een pain in the ass was..
Maargoed, Millhouse gered (Trial of the Naaru) en de BT questline geregeld (dode NPC) en daar ging het mij hoofdzakelijk om
Ik zou wel eens terug willen naar BWL
Al is het alleen maar om full T2 te krijgen (shoulders ontbreken nog)
Nou was het voor mij al een kleine 7 maanden geleden dat ik Arcatraz van binnen heb gezien, maar het viel mij op dat er toch wel wat trashpacks weg zijn gevallen. Ik kon me nl. nog herrinneren dat er 2 robots (die niet afzonderlijk te pullen zijn) op de brug stonden na de 2 demon bazen. Nu stond er dus maar 1...
Verder was de laatste baas een piece of cake, en ik kom me herrinneren dat deze een pain in the ass was..
Maargoed, Millhouse gered (Trial of the Naaru) en de BT questline geregeld (dode NPC) en daar ging het mij hoofdzakelijk om
owja, die Thunderclap waar je alle adds bij elkaar kon houden door ALLEEN thunderclap te spammen...hilarisch. Deze ability genereerde zo veel threat dat je zelfs de andere brood-adds op je dak kreeg.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:37:
[...]
Wij hadden er alleen onze warrior tanks op, terwijl de adds verzamelden, en ondertussen continue geAoE'd werden. Volgens mij was Thunderclap toen nog behoorlijk overpowered.
Ik zou wel eens terug willen naar BWL
[ Voor 31% gewijzigd door vhal op 18-12-2007 15:14 ]
Ik zou sowieso een lock en een priest meenemen, ze hebben een zeer goede crowdcontrol.On_E schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:02:
[...]
We kwamen alsnog tot 9% met ignore adds
Maar de volgende keer zullen we inderdaad wat anders proberen. (we hebben trouwens ook een klote setup voor dit soort fights volgens mij, te weinig CC met Warrior, Rogue, OOMkinDruid, Ele-Shaman, Priest)
Time-lost controler = undead = shackle
1 target voor warlock, pull --> fear --> DOT DOT --> dead mob (gewoon lekker als je een warlock heeft die weet wat je doet zodat je daarover geen zorgen hoeft te maken)
warrior pakt de andere 2 op, multitanking for the win.
en 9% met ignore adds : hoe beter de gear, des te makkelijker het wordt, zoals ik al zei heb ik alleen een paar heroic items, rest blue en de andere 3 spelers hadden ook niet allemaal epics. Misschien als je de eerste 4 adds wel killed en daarna ignore adds dat je het wel makkelijk red.
ingore adds kan wel, maar dan moet je een pala tank hebbensabriel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:59:
[...]
De sleutel tot dat gevecht is low-steady dps
Verwijderd
Mjah, terug naar BWL wil ik ook wel. Helaas veel nieuwe mensen in de guild die niet attuned zijn. En het is nou ook niet dat een BWL raid organiseren op een dag, dat soort dingen komen meestal spontaan. En dan wordt het toch snel AQ40 of Molten Core.deadsy33 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:11:
over generfed gesproken, van de week was ik nog in een H-Arcatraz aangezien 1 van de partymembers opeens weg moest.
[...]
owja, die Thunderclap waar je alle adds bij elkaar kon houden door ALLEEN thunderclap te spammen...hilarisch. Deze ability genereerde zo veel threat dat je zelfs de andere brood-adds op je dak kreeg.
Ik zou wel eens terug willen naar BWLAl is het alleen maar om full T2 te krijgen (shoulders ontbreken nog)
Ik kan geen andere setup regelen, zijn 4 maatjes waarmee ik 5-mans doe, en ik weiger om mijn eigen Warlock onder het stof vandaan te halensabriel schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:17:
[...]
Ik zou sowieso een lock en een priest meenemen, ze hebben een zeer goede crowdcontrol.
Time-lost controler = undead = shackle
1 target voor warlock, pull --> fear --> DOT DOT --> dead mob (gewoon lekker als je een warlock heeft die weet wat je doet zodat je daarover geen zorgen hoeft te maken)
warrior pakt de andere 2 op, multitanking for the win.
en 9% met ignore adds : hoe beter de gear, des te makkelijker het wordt, zoals ik al zei heb ik alleen een paar heroic items, rest blue en de andere 3 spelers hadden ook niet allemaal epics. Misschien als je de eerste 4 adds wel killed en daarna ignore adds dat je het wel makkelijk red.
Dus we zullen het met die setup moeten doen.
Eerste wave adds killen de volgende keer dan maar, daarna full DPS op de boss, misschien dat het dan lukt.
Verwijderd
Paar weken terug heeft mijn gilde een BWL run gedaan. We waren maar met 25 man, maar dat maakt niet meer uit als je level 70 bent. We vlogen door BWL heen. Het was enorm lachen om het allemaal nog een keer te zien.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:20:
[...]
Mjah, terug naar BWL wil ik ook wel. Helaas veel nieuwe mensen in de guild die niet attuned zijn. En het is nou ook niet dat een BWL raid organiseren op een dag, dat soort dingen komen meestal spontaan. En dan wordt het toch snel AQ40 of Molten Core.
Wat minder was, was dat Neffie op de eerste poging meteen bugde. Bij de druid call werd iedereen in cat form gezet en daar konden we niet meer uit.
Een paar uit de guild (waaronder ik) zijn van plan de titel "Champion of the Naaru" te bemachtigen. Hoe we Magtheridon gaan killen is nog niet duidelijk (te weinig mensen sowieso), maar de rest van de quest-chain lijkt ons nog wel haalbaar. Iemand ervaring met het halen van die titel?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Paar heroics, niet al te spannend. Enige punt is Magtheridon, rest is vrij eenvoudig te doen.OkkE schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:11:
Een paar uit de guild (waaronder ik) zijn van plan de titel "Champion of the Naaru" te bemachtigen. Hoe we Magtheridon gaan killen is nog niet duidelijk (te weinig mensen sowieso), maar de rest van de quest-chain lijkt ons nog wel haalbaar. Iemand ervaring met het halen van die titel?
Verwijderd
Ik denk dat je battle shout bedoelt en geen tunderclapdeadsy33 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:11:
[...]
owja, die Thunderclap waar je alle adds bij elkaar kon houden door ALLEEN thunderclap te spammen...hilarisch. Deze ability genereerde zo veel threat dat je zelfs de andere brood-adds op je dak kreeg.
Ik zou wel eens terug willen naar BWLAl is het alleen maar om full T2 te krijgen (shoulders ontbreken nog)
Sinds wanneer moet je Maggy killen voor "Trials of the Naaru"?OkkE schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:11:
Trial 1.1: SLNivado schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:17:
[...]
Sinds wanneer moet je Maggy killen voor "Trials of the Naaru"?
Trial 1.2: SV + SH
Trial 1.3: Arcatraz
Trial 2: Magtheridon
Dank u, weet ik dat ook weerExitium schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:20:
[...]
Trial 1.1: SL
Trial 1.2: SV + SH
Trial 1.3: Arcatraz
Trial 2: Magtheridon
Vanavond shammy level 50 wat is een goed gebied om verder te levelen en of the questen?
Overigens zit ik met een quest al een tijdje vast. Is er iemand die me wil uithelpen?
Het gaat om the hand, the star and the heart.
Overigens zit ik met een quest al een tijdje vast. Is er iemand die me wil uithelpen?
Zo net Tales of the Past III gezien. In één woord: EPIC!.
Hopelijk kan de WoW film dit overtreffen.
Hopelijk kan de WoW film dit overtreffen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Verwijderd
Heb je al gekeken of je op Thottbot er een oplossing voor kunt vinden. meestal staat daar wel veel info...Security schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:24:
Vanavond shammy level 50 wat is een goed gebied om verder te levelen en of the questen?
Volgens mij kan je die nu niet meer halen.OkkE schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:11:
Die titel was er speciaal voor de mensen die pre-patch de trials gehaald hebben
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Kan je nog gewoon halen, je kan 'm alleen niet meer halen als je WotLK hebt. Althans, zoiets las ik op Wowwiki.Bokkie schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:42:
[...]
Volgens mij kan je die nu niet meer halen.
Verwijderd
Volgens mij kon je de titel "Champion of the Naaru" alleen bemachtigen als je voor de patch, (waarbij ze de attunement voor SSC en The Eye weg hebben gehaald) daadwerkelijk attuned was voor SSC en The Eye.Bokkie schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:42:
[...]
Volgens mij kan je die nu niet meer halen.
Kan er naast zitten uiteraard, maar volgens mij heeft onze GM dat verteld die zelf ook de titel draagt.
Players can still work towards this title even after patch 2.3 is released. It's very likely, however, that we'll be hard capping the title so that it cannot be obtained once you're higher than level 70.
Gepost door een Blizzard Poster in het officiële WoW-forum.
Bron:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=2765970399&&sid=1
Bron:
Verwijderd
Nou ik kan mij nog heel goed herinneren toen ik nog veel mee ging met MC raids met mijn Druid, dat ik aardig wat healing deed. Ondanks, de blue en hier en daar nog greenie item. Alleen ik had de pech dat er toendertijd nauwelijks Tier 1 Druid stuff viel. En als het al viel werd ik outbidded met DKP. Dus ik was niet een persoon wat het er tijdens de raids rustig van nam. Het liefst wou ik er gewoon zo snel mogelijk er doorheen, zolang dat mogelijk was.Seraphin schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:40:
Om terug te komen op de kern van de zaak: je gaf aan dat pre-TBC epics moeilijker te krijgen waren. Daar ben ik het mee eens. Verder gaf je aan dat:
a) Het dragen van epics (pre-TBC) aangaf dat de betreffende speler "goed" was
b) Spelers zonder epics (post-TBC) "slecht" zijn
hadden jullie zoveel druids dan toendertijd? ik was de enige druid voor minimaal 2 maanden en aangezien 2 of 3 delen BOE waren kreeg ik die zowiezo meteen uit de guildbank. kzat na 3 weken al op 5/6Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:04:
[...]
Nou ik kan mij nog heel goed herinneren toen ik nog veel mee ging met MC raids met mijn Druid, dat ik aardig wat healing deed. Ondanks, de blue en hier en daar nog greenie item. Alleen ik had de pech dat er toendertijd nauwelijks Tier 1 Druid stuff viel. En als het al viel werd ik outbidded met DKP. Dus ik was niet een persoon wat het er tijdens de raids rustig van nam. Het liefst wou ik er gewoon zo snel mogelijk er doorheen, zolang dat mogelijk was.
blup
Ik heb een probleempje met Pitbull, nogal lastig :

het hoofd zit half door het portretje heen, is dit te fixen?

het hoofd zit half door het portretje heen, is dit te fixen?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Tier 1 had 8 pieces, dus kan hooguit 5/8 zijn.eendje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:41:
[...]
hadden jullie zoveel druids dan toendertijd? ik was de enige druid voor minimaal 2 maanden en aangezien 2 of 3 delen BOE waren kreeg ik die zowiezo meteen uit de guildbank. kzat na 3 weken al op 5/6
Weet iemand toevallig het IP van de Auth server ? Kan blijkbaar niet meer inloggen maar de realms zijn wel up
EDIT:
nvm eu.logon.worldofwarcraft.com
EDIT:
[ Voor 16% gewijzigd door ShadowBumble op 18-12-2007 20:16 ]
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Daar heb ik gekeken ja, maar zelfs dat hielp me niet verder..Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:27:
[...]
Heb je al gekeken of je op Thottbot er een oplossing voor kunt vinden. meestal staat daar wel veel info...
Verwijderd
Leuk wat ik daarnet weer meemaakte.
Was was aan het grinden terwijl ik in lfg rondhing op zoek naar een party voor mana tombs met mijn lvl 66 warrior. Word ik geinvite door een hunter, gooit hij me er zomaar terug uit zonder boe of ba, omdat blijkbaar mijn gear niet goed genoeg was om mana tombs te tanken. Met dps gear aan schiet dat inderdaat niet op met nauwelijks 6k hp, maar met tank gear kom ik op 8k unbuffed, wat toch alweer meer dan voldoende is voor mana tombs, maar goed, ik denk, weer zo'n idioot die het spelletje niet snapt.
Kom ik 15 minuten later in een party als laatste spot, zit die hunter er ook weer in. Hij was de leader niet, dus np, ik denk ik negeer die gast gewoon en dan lukt het wel.
bij de tweede trash pull gaat het dus al fout. Ik was gepromote tot leider van de party om te kunnen marken, dus ik maak mooi een skull mark om te nuken en een ster mark om te trappen.
Gaat die idioot van een hunter zijn trap target pullen met een serpent sting (waardoor die trap natuurlijk direct terug breekt) terwijl de priest op 10% mana zit oid (na buffen enzo).
Nou, loopt goed af, mobs gaan dood, begint hij te schelden dat ik maar moet leren tanken of een andere class rollen, maar niet voordat hij al naar damagemeters had gevraagd (ja, na 2 trash pulls) Dat neem ik dus niet, dus ik leave de party, krijg ik nog wat schelden er achteraan, met voor dat ik de kans krijg om te antwoorden ook nog eens een ignore.
Ben ik het nu, of is tegenwoordig 90% van de wow spelers 12 jaar of jonger / compleet retarded?
Helemaal al geen zin meer om te spelen nu vanavond *sigh*
Was was aan het grinden terwijl ik in lfg rondhing op zoek naar een party voor mana tombs met mijn lvl 66 warrior. Word ik geinvite door een hunter, gooit hij me er zomaar terug uit zonder boe of ba, omdat blijkbaar mijn gear niet goed genoeg was om mana tombs te tanken. Met dps gear aan schiet dat inderdaat niet op met nauwelijks 6k hp, maar met tank gear kom ik op 8k unbuffed, wat toch alweer meer dan voldoende is voor mana tombs, maar goed, ik denk, weer zo'n idioot die het spelletje niet snapt.
Kom ik 15 minuten later in een party als laatste spot, zit die hunter er ook weer in. Hij was de leader niet, dus np, ik denk ik negeer die gast gewoon en dan lukt het wel.
bij de tweede trash pull gaat het dus al fout. Ik was gepromote tot leider van de party om te kunnen marken, dus ik maak mooi een skull mark om te nuken en een ster mark om te trappen.
Gaat die idioot van een hunter zijn trap target pullen met een serpent sting (waardoor die trap natuurlijk direct terug breekt) terwijl de priest op 10% mana zit oid (na buffen enzo).
Nou, loopt goed af, mobs gaan dood, begint hij te schelden dat ik maar moet leren tanken of een andere class rollen, maar niet voordat hij al naar damagemeters had gevraagd (ja, na 2 trash pulls) Dat neem ik dus niet, dus ik leave de party, krijg ik nog wat schelden er achteraan, met voor dat ik de kans krijg om te antwoorden ook nog eens een ignore.
Ben ik het nu, of is tegenwoordig 90% van de wow spelers 12 jaar of jonger / compleet retarded?
Ik ook niet.ShadowBumble schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:13:
Weet iemand toevallig het IP van de Auth server ? Kan blijkbaar niet meer inloggen maar de realms zijn wel up
EDIT:
Al voor een uur. Het is geen realm issue, want hij blijft al hangen bij 'Connect'
Dat idee heb ik al vanaf het begin. Vooral in PvP. Gewoon negeren, die spelers blijf je hebben. Vaak zijn het spelers voor wie WoW een soort uitvlucht is zodat ze zich daar lekker kunnen laten gaan en al hun frustraties kwijt kunnen. Het is totaal niet persoonlijk bedoeld, dus er geen rede om je spelvreugde erdoor te laten verpesten.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:
Alles wat tegen mij gezegd wordt door voor mij onbekende spelers neem ik met een korreltje zout.
vandaag wat AOE gegrind met mn prot pala. kan tot 9 earth elementals in the badlands aan (lvl 42-44) ik ben lvl 43. Meer heb ik er nog niet tegelijk kunnen pullen omdat ze redelijk uitelkaar staan. Maar imba is het wel, alleen jammer dat je rested zo weer op is (500+ exp per mob is nice
)
Paladin tanken is echt leuker dan met protection warrior... snel doorlvlen dus maar!
Paladin tanken is echt leuker dan met protection warrior... snel doorlvlen dus maar!
Voor mensen die problemen hebben met in loggen doe het volgende.
Start>Uitvoeren>ipconfig /flushdns
Als dit niet werkt je internet resetten, werk dit ook niet dan even het volgende doen
WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC\hosts file:
Bestaat hosts niet dan even hosts.sam hernoemen naar hosts.
Start>Uitvoeren>ipconfig /flushdns
Als dit niet werkt je internet resetten, werk dit ook niet dan even het volgende doen
WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC\hosts file:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| 80.239.180.111 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.180.112 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.180.113 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.180.114 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.180.115 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.180.116 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.180.117 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.178.109 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.178.110 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.178.111 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.178.112 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.178.113 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.178.114 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.178.115 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.178.116 eu.logon.worldofwarcraft.com 80.239.180.110 eu.logon.worldofwarcraft.com |
Bestaat hosts niet dan even hosts.sam hernoemen naar hosts.
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Lol, guildchat blijft ook gezellig. Note: Tom is een hunter. 
Tom: fucking bell end ian
Tom: i ask him for the 10 hit rating
Tom: gem
Tom: and he makes me
Tom: [Great Lionseye]...
Karenina: haha
Jazende: lol
Jazende: ownd tbh
Karenina: that must be a real seller
Scenvy has come online.
Scenvy: NOT A WORD
Tom: lol
Scenvy: NOT A FUCKIN WORD
Tom: you tard
Scenvy has come online.
LolExitium schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:40:
Lol, guildchat blijft ook gezellig. Note: Tom is een hunter.
Scenvy has come online.
Staat ellelang topic op tech support forum. Deze morgen nog steeds problemen, zelfde hier. Flushdns werkte bij mij wel, maar bij velen niet volgens dat topic.MysticSnake schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:36:
[...]
Ik ook niet.
Al voor een uur. Het is geen realm issue, want hij blijft al hangen bij 'Connect'
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-12-2007 07:22 ]
http://cad-comic.com/comics/20071219.jpg
Hmmz deze week raiden we maar 2 dagen, laatste 2 raids dit jaar voor ons, dus hopelijk kunnen we hyjal en BT in 2 dagen clearen, zonder dat we illidan of archi moeten laten staan.

Hmmz deze week raiden we maar 2 dagen, laatste 2 raids dit jaar voor ons, dus hopelijk kunnen we hyjal en BT in 2 dagen clearen, zonder dat we illidan of archi moeten laten staan.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Op welk gedeelte zit je dan vast ?Security schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:24:
TIP : je hebt een scroll gekregen waar de 3 lokaties te vinden zijn :
* Ogre is in Altrack mountains, walks in and out the main house
* Troll is in SV, he is guarded by a human and 2 other trolls
* The last one is in dustwallow marsh, follow the beach north, kill murloc oracles to find a shell (low droprate), with that shall you can summon the boss out of the sea you need.
Verwijderd
zet ik me computer aan in de verwachting tot 11:00 uur niet te kunnen wow-en ivm maintenance (hm zeker niet goed getypt?) is mn servertje al vanaf 7 uur up ^^
Verwijderd
met mn main heb ik die quests nog, maar met mn mage niet. Nou neem ik aan dat na de patch niet meer de quests worden aangeboden om alsnog die titel te halen of heb ik dat mis, kan het bronlinkje nl niet openen op mn werk.MysticSnake schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:55:
Players can still work towards this title even after patch 2.3 is released. It's very likely, however, that we'll be hard capping the title so that it cannot be obtained once you're higher than level 70.
Bron:
ik had ze van de week nog aangenomen (dus na de patch..)Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:45:
[...]
met mn main heb ik die quests nog, maar met mn mage niet. Nou neem ik aan dat na de patch niet meer de quests worden aangeboden om alsnog die titel te halen of heb ik dat mis, kan het bronlinkje nl niet openen op mn werk.
Tja dit is de keer zijde van het toelaten van alternatieve betaalmiddelen. Kinderen hebben nu ook toegang tot mmorpgs. Voorheen moest men minimaal een creditcard hebben. Het niveau is hiermee flink gekelderd. Het voordeel is dan weer dat je een veel grotere kans hebt vrienden of familie in het spel tegen te komen omdat de instapdrempel voor het spelen van een mmorpg een stuk lager ligt. Ik zou het dan ook niet erg vinden als er een aantal 18+ servers in het leven geroepen zouden worden.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:
Of een flinke penalty wanneer je een instance vroegtijdig verlaat. Iets in de trend van 95% armor reduction voor 5 ingame uren. Moet je eens zien hoe keurig mensen zich dan gaan gedragen.
Ik erger me dagelijks aan kids die 5 minuten na het starten van een instance leaven omdat ze moeten eten of omdat ze hun huiswerk moeten maken, afwassen, douchen enz.
[ Voor 3% gewijzigd door Seth_Chaos op 19-12-2007 08:57 ]
hm ik kan me inleven bij wat je zegt over 18+ servers etc maar bovenstaande stelling is niet bepaald goed. Dit zou namelijk betekenen dat wanneer JIJ besluit een party te verlaten ivm kids gedrag, jij dus een penalty krijgt. Hierdoor blijf je dus in van die parties zitten en kunnen die 'kids' feitelijk doen wat ze willen aangezien je toch niet weg gaat.Seth_Chaos schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:54:
[...]
.....
Of een flinke penalty wanneer je een instance vroegtijdig verlaat. Iets in de trend van 95% armor reduction voor 5 ingame uren. Moet je eens zien hoe keurig mensen zich dan gaan gedragen.
Verwijderd
Wie kent er een leuke addon om een raid te (priest)buffen? Ben het een beetje zat om in Alterac Valley elk kwartier 40 man aan te klikken.
...of die een instance verlaten omdat ze alleen voor de 1e boss drop komen...Seth_Chaos schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:54:
[...]
Ik erger me dagelijks aan kids die 5 minuten na het starten van een instance leaven omdat ze moeten eten of omdat ze hun huiswerk moeten maken, afwassen, douchen enz.

Als je je "dagelijks ergert" aan kiddo's die in instances vroegtijdig leaven dan is dat volgens mij jouw keus; blijkbaar loop je dagelijks te puggen. Zoek dan een leuk en actief (leveling) guild, dan ben je waarschijnlijk van een boel van die ellende af.
18+ is geen garantie voor volwassen gedrag en met penalties pak je vooral de mensen die WEL zin en tijd maken voor een leuke instance run maar met een slechte groep opgescheept blijken te zitten.
18+ is geen garantie voor volwassen gedrag en met penalties pak je vooral de mensen die WEL zin en tijd maken voor een leuke instance run maar met een slechte groep opgescheept blijken te zitten.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Om nog maar niet te beginnen over mensen die zich laten vervangen omdat een ander nog een drop/questitem van boss x nodig hebben, mensen die zich laten vervangen omdat de setup niet werkt, etc.Yokidrink schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:03:
[...]
hm ik kan me inleven bij wat je zegt over 18+ servers etc maar bovenstaande stelling is niet bepaald goed. Dit zou namelijk betekenen dat wanneer JIJ besluit een party te verlaten ivm kids gedrag, jij dus een penalty krijgt. Hierdoor blijf je dus in van die parties zitten en kunnen die 'kids' feitelijk doen wat ze willen aangezien je toch niet weg gaat.
Verwijderd
Naar mijn mening moet je in ieder geval je niet weg laten pesten, ik had al lang wat van die retarted hunter gezegd en dat hij zijn taak eerst eens fatsoenlijk moet uitvoeren. Als je zomaar leaved zonder te zeggen wat er nou precies is ( dit dus om 1 speler die zelf een aap is ) dan denkt die hunter dat hij zelf de idioot niet is, en je party vind JOU weer de idioot......Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zeg ook niet dat het de oplossing is. Ik denk alleen dat we het wel moeten zoeken in een beloning/afstaffing systeem.Yokidrink schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:03:
[...]
hm ik kan me inleven bij wat je zegt over 18+ servers etc maar bovenstaande stelling is niet bepaald goed. Dit zou namelijk betekenen dat wanneer JIJ besluit een party te verlaten ivm kids gedrag, jij dus een penalty krijgt. Hierdoor blijf je dus in van die parties zitten en kunnen die 'kids' feitelijk doen wat ze willen aangezien je toch niet weg gaat.
greater buff?? en wou jij zeggen dat je non stop loopt te buffen in av??Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:11:
Wie kent er een leuke addon om een raid te (priest)buffen? Ben het een beetje zat om in Alterac Valley elk kwartier 40 man aan te klikken.
nadeel is dat er dan nog minder pug parties zijn soms als ik me verveel ga ik eens met een pug party mee en als er dan een paar onbekende guild namen bij zitten weet je vaak al genoeg. Als ik dan een afstraffing zou krijgen als ik zou leaven omdat het niet gaat werken dan ga ik zeker geen pug parties meer in.Seth_Chaos schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:20:
[...]
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik zeg ook niet dat het de oplossing is. Ik denk alleen dat we het wel moeten zoeken in een beloning/afstaffing systeem.
Sowieso zou ik eerst mensen inspecten voor ik een instance in zou gaan dan is je gear echt crappy heb je pech.
[ Voor 51% gewijzigd door MantaMania op 19-12-2007 09:23 ]
Verwijderd
nee, alleen als ik in een uitzonderlijk goede bui benMantaMania schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:20:
[...]
greater buff?? en wou jij zeggen dat je non stop loopt te buffen in av??
maar greater buff doe ik niet aan, ik weiger geld te spenderen aan pvp-en met pugs.
iemand anders een suggestie?
Goede vraag, ik heb hetzelfde met Arcane Intellect buff. Je kan wel met AoE buff gaan buffen, maar men zal zelden langer dan een half uur in leven blijven en ik vindt het zonde van de reagents. Duur zijn ze niet, maar het is zo lastig als je ze nodig hebt maar ze op zijn. (8? groupen in AV plus tefeltje dekje is 10 reagents per potje)Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:11:
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Ik heb een eigen leuke actieve guild vol met collega's waarmee ik instances speel. Echter wijken mijn werktijden nogal af van die van mijn collega's en dan ben ik aangewezen op wat random kids.SnoeiKoei schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:17:
Als je je "dagelijks ergert" aan kiddo's die in instances vroegtijdig leaven dan is dat volgens mij jouw keus; blijkbaar loop je dagelijks te puggen. Zoek dan een leuk en actief (leveling) guild, dan ben je waarschijnlijk van een boel van die ellende af.
Verwijderd
bestaat er niet een BuffAhoy (pala addon) voor priests?GoUdViS schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:28:
[...]
Goede vraag, ik het hetzelfde met Arcane Intellect buff. Je kan wel met AoE buff gaan buffen, maar men zal zelden langer dan een half uur in leven blijven en ik vindt het zonde van de reagents. Duur zijn ze niet, maar het is zo lastig als je ze nodig hebt maar ze op zijn. (8? groupen in AV plus tefeltje dekje is 10 reagents per potje)
Ik kwam er gisteren achter dat een collega van mij op Frostmane speelt dus ben ik nog maar ff snel verhuist met m'n Rogue. Die was 13 dus niet zo heel veel tijd verspilt. Heb nu ook een Undead gekozen en zit na een avondje inmiddels weer op lvl 10. Ging wel lekker hard. Zit er echt weel helemaal in, ondanks dat ik meer dan een half jaar niet gespeeld had.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik had die hunter zelf al lang gekicked. Jij had leadership zo te zienVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:
Gisteren nog even een vriend van me geholpen met The Ring of Blood quests. Daar aangekomen bleek dat ik ze ook nog niet gedaan had op mijn main
Daarna nog even verder geleveled op mijn priest. Ik begon de avond op level 36.5 en eindigde op level 38.5
Daarna nog een discovery op mijn mage: Flask of Blinding Light.
Kortom, het was weer een fijne dag gisteren
ook al heb je er een addon voor dan krijg je wel de melding maar in av zijn mensen vaak out of rangeVerwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:26:
[...]
nee, alleen als ik in een uitzonderlijk goede bui ben![]()
maar greater buff doe ik niet aan, ik weiger geld te spenderen aan pvp-en met pugs.
iemand anders een suggestie?
Ook altijd een grote bron van irritatie voor mij: Black Morass.
Random party:
Ik: Is everybody attuned?
Zij: Ye
*5 minuten later*
2 random players uit de party: Hey, why can't I enter BM?
Aaaargh, lieg dan niet en zeg gewoon dat je Durnholde nog nooit hebt gedaan.
Ook een keer gehad in Deadmines met een party (ja, daar gaan nog steeds parties heen!). Ik op m'n Paladin als tank toen met een aantal lagere level spelers, 2 Rogues, een Druid en een Warlock geloof ik. Druid weigerde mij te healen en bleef maar in Bear gaan en proberen aggro te krijgen terwijl ik aan het AoE tanken was. Oooh die Druid was zo geweldig goed en had al 3 level 70 karakters en zoveel duizend goud. Ik heb me de hele run stilgehouden tot aan het schip van VC, toen werd het me teveel en viel ik uit met: "Why don't you stop bitching for 5 minutes, let us all do our job without giving us shit about everything and finish this instance?" Druid is daarna niet meer in Bear gegaan, sfeer werd vreemd genoeg een stuk gezelliger (ook de Druid deed opeens leuk mee in de gesprekken zonder te zeuren) en zonder verdere problemen het schip gecleared.
Meestal hou ik het voor mezelf en vertrek ik gewoon als ik het er niet mee eens ben maar dit was echt even teveel van het goede.
Gisteren trouwens ook 69 geworden op m'n Resto Shaman en Durn the Hungerer met z'n tweeen gedaan, samen met m'n vriendin. Ik krijg de indruk dat ze Durn hebben generfed, kan dat kloppen? Ik had eigenlijk geen enkel probleem om m'n vriendin in Bear in leven te houden. Vanavond maar weer eens een poging doen om Arathi Basin te doen voor Marks en Honor, gisteren was het weer om te huilen.
Random party:
Ik: Is everybody attuned?
Zij: Ye
*5 minuten later*
2 random players uit de party: Hey, why can't I enter BM?
Aaaargh, lieg dan niet en zeg gewoon dat je Durnholde nog nooit hebt gedaan.
Ook een keer gehad in Deadmines met een party (ja, daar gaan nog steeds parties heen!). Ik op m'n Paladin als tank toen met een aantal lagere level spelers, 2 Rogues, een Druid en een Warlock geloof ik. Druid weigerde mij te healen en bleef maar in Bear gaan en proberen aggro te krijgen terwijl ik aan het AoE tanken was. Oooh die Druid was zo geweldig goed en had al 3 level 70 karakters en zoveel duizend goud. Ik heb me de hele run stilgehouden tot aan het schip van VC, toen werd het me teveel en viel ik uit met: "Why don't you stop bitching for 5 minutes, let us all do our job without giving us shit about everything and finish this instance?" Druid is daarna niet meer in Bear gegaan, sfeer werd vreemd genoeg een stuk gezelliger (ook de Druid deed opeens leuk mee in de gesprekken zonder te zeuren) en zonder verdere problemen het schip gecleared.
Meestal hou ik het voor mezelf en vertrek ik gewoon als ik het er niet mee eens ben maar dit was echt even teveel van het goede.
Gisteren trouwens ook 69 geworden op m'n Resto Shaman en Durn the Hungerer met z'n tweeen gedaan, samen met m'n vriendin. Ik krijg de indruk dat ze Durn hebben generfed, kan dat kloppen? Ik had eigenlijk geen enkel probleem om m'n vriendin in Bear in leven te houden. Vanavond maar weer eens een poging doen om Arathi Basin te doen voor Marks en Honor, gisteren was het weer om te huilen.
de nieuwe quest hub in dustwallowmarsh is ook leuk om te doenJerry schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:47:
[...]
Ik had die hunter zelf al lang gekicked. Jij had leadership zo te zien. En als ik het zo zie dan zou de rest van de party daar geen bezwaar tegen hebben gehad
.
Gisteren nog even een vriend van me geholpen met The Ring of Blood quests. Daar aangekomen bleek dat ik ze ook nog niet gedaan had op mijn main. Dat was even een easy 118g voor 5 minuten werk
.
Daarna nog even verder geleveled op mijn priest. Ik begon de avond op level 36.5 en eindigde op level 38.5. Heerlijk om al die quests in Stranglethorn Vale aan elkaar te rijgen (11 quests tegelijk inleveren = ftw). Het lijkt ook wel of de droprate van sommige quests veel beter is geworden, maar het kan ook zijn dat ik toevallig geluk had.
nieuwe xp rate.
Kortom, het was weer een fijne dag gisteren.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Amen voor de nieuwe XP rateJerry schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:47:
[...]
[knip]
Daarna nog even verder geleveled op mijn priest. Ik begon de avond op level 36.5 en eindigde op level 38.5. Heerlijk om al die quests in Stranglethorn Vale aan elkaar te rijgen (11 quests tegelijk inleveren = ftw). Het lijkt ook wel of de droprate van sommige quests veel beter is geworden, maar het kan ook zijn dat ik toevallig geluk had.
nieuwe xp rate.
Kortom, het was weer een fijne dag gisteren.

Heerlijk je alt semi-twinken

Levelen met prive healer is trouwens ook
[ Voor 7% gewijzigd door Osxy op 19-12-2007 09:54 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Ding gisteravond eindelijk ST afgerond met bij de end-boss een ding naar 50.TIP : je hebt een scroll gekregen waar de 3 lokaties te vinden zijn :
* Ogre is in Altrack mountains, walks in and out the main house
* Troll is in SV, he is guarded by a human and 2 other trolls
* The last one is in dustwallow marsh, follow the beach north, kill murloc oracles to find a shell (low droprate), with that shall you can summon the boss out of the sea you need.
Shammy quest is nu beschikbaar, die ga ik vanavond oppakken.
Hmm ik zit dus al dagen die murloc oracles te killen..
die shell lijkt maar niet te willen droppen..Maar goed, we gaan vrolijk verder
De troll in SV had ik al.
Ogre in altrack mountains, die moet ik even zoeken
Thanks voor de tip !
[ Voor 9% gewijzigd door Security op 19-12-2007 09:54 ]
Was een DNS caching probleempje. Kennelijk is het IP veranderd, was op te lossen door je DNS te flushen. Grappig is dat mensen meteen weer op Blizzard zitten te miepen. Als je niet weet hoe teh internat werkt moet je gewoon je smoel houden.MysticSnake schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:36:
Ik ook niet.
Ik zette m'n computertje aan in de verwachting een uurtje te kunnen spelen, bleek AD op de 'extended maintenance' lijst te staanVerwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:35:
zet ik me computer aan in de verwachting tot 11:00 uur niet te kunnen wow-en ivm maintenance (hm zeker niet goed getypt?) is mn servertje al vanaf 7 uur up ^^
Nouja, dan maar 'es vroeg op kantoor, ook niet verkeerd, kan ik eerder weg
UBRS, na rend:Skillz schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:16:
...of die een instance verlaten omdat ze alleen voor de 1e boss drop komen...
Rogue: "Sorry guys, gtg, emergency"
Ik: "You do know that if you're still online in 5 minutes you're going to end up on the ignore list of 14 people right?"
Rogue: *hoop gescheld*
En natuurlijk zie je 'em later gewoon in IF in LFG staan spammen voor een UBRS group. Toch maar ff een commentje gemaakt over z'n leaven na rend. Succes met 't vinden van een group, loser
https://niels.nu
Ah ja, dat was ik helemaal vergeten. Ik ben nog niet in Dustwallow Marsh geweest. Toch maar even langsgaan binnenkortNhaixatael schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:49:
[...]
de nieuwe quest hub in dustwallowmarsh is ook leuk om te doen(mudsprocket, zit in eht zuiden)
Gisteren avond samen met Oaky een Arca run gedaan voor zijn BT attunement.
Lekker op easy mode door de instance heen rennen
Geen spectaculaire run, maar gewoon een ontspannen (fun) run.
Daarna m'n f(h)unter nog door DM gehaald en een sloot aan D/E items gehaald
Lekker op easy mode door de instance heen rennen
Geen spectaculaire run, maar gewoon een ontspannen (fun) run.
Daarna m'n f(h)unter nog door DM gehaald en een sloot aan D/E items gehaald
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Toen ik dit las moest ik toch wel ff een traantje wegpikkenVerwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:
Gaat die idioot van een hunter zijn trap target pullen met een serpent sting (waardoor die trap natuurlijk direct terug breekt).
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Tis overigens niet zo dat een PuG bij voorbaat al slecht is, zelfs al heeft iemand nog wat greenies
(je moet toch ergens/eens beginnen). Ik was ook niet all blue toen ik begon met instances runnen, die blue's wilde ik juist van de instances
(je moet toch ergens/eens beginnen). Ik was ook niet all blue toen ik begon met instances runnen, die blue's wilde ik juist van de instances
Pullen met Serpent Sting KAN op zich wel, als je er maar gelijk een Scorpid Sting achteraan schiet zodat de Debuff wordt overschreven en het target niet meer uit zijn Trap wordt geDoT.William/Ax3 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:12:
[...]
Toen ik dit las moest ik toch wel ff een traantje wegpikken. Zulke gasten bezorgen een class dus een slechte naam.
Ik doe toch maar liever Distracting of Arcane Shot
RaBuffs heeft balkjes die aangeven hoeveel van de party/raid (je) buffs hebben (helemaal te customizen zodat je als raidleader alle mogelijke buffs kunt zien).MantaMania schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:48:
[...]
ook al heb je er een addon voor dan krijg je wel de melding maar in av zijn mensen vaak out of range
Verder gewoon op het indicatie-balkje klikken om iedereen in range te buffen (zit dus range check in, pvp check, etc)
http://wow.curse.com/downloads/details/3601/
Ook met balkjes voor #deaths, healer mana, dps mana, etc
[ Voor 9% gewijzigd door bras op 19-12-2007 10:21 ]
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
Das leuk maar dan genereer je toch wat meer threat dan nodigUTwizard schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:18:
[...]
Pullen met Serpent Sting KAN op zich wel, als je er maar gelijk een Scorpid Sting achteraan schiet zodat de Debuff wordt overschreven en het target niet meer uit zijn Trap wordt geDoT.
Mja dat ben ik ook wel met je eens in zulke situaties moet je wel ff een hogere pakken. Maar normaal is het. Marken tankpakt de pull jij doet lvl1 arcane op je mark en zo pull je hem naar je trap die wel of niet al klaarligt aanvankelijk van de situatieUTwizard schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:35:
[...]
Ik heb al vaker tanks in de party gehad die een groep in chargen en vervolgens gaan Tunderclappen of iets dergelijks. Of een Paladin Tank die zijn schild rondketst en per ongeluk de Freeze mob meepakt. Dan heb je wel meer nodig dan een level 1 Arcane ShotHet komt niet vaak voor hoor, dat geef ik toe, maar 'teveel threat' als Hunter neem ik nogal heel ruim op met een Pet, Mail Armor, Feign Death, Disengage en als SV ook nog Counterattack
[ Voor 46% gewijzigd door William/Ax3 op 19-12-2007 10:41 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ik heb al vaker tanks in de party gehad die een groep in chargen en vervolgens gaan Tunderclappen of iets dergelijks. Of een Paladin Tank die zijn schild rondketst en per ongeluk de Freeze mob meepakt. Dan heb je wel meer nodig dan een level 1 Arcane ShotWilliam/Ax3 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:30:
[...]
Das leuk maar dan genereer je toch wat meer threat dan nodig. Ik pull gewoon met een lvl 1 arcane shot
.
das wel mooi ik gebruik zelf grid en dat werkt ideaal maar ik ga dan ook nooit single target lopen buffen in avbras schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:18:
[...]
RaBuffs heeft balkjes die aangeven hoeveel van de party/raid (je) buffs hebben (helemaal te customizen zodat je als raidleader alle mogelijke buffs kunt zien).
Verder gewoon op het indicatie-balkje klikken om iedereen in range te buffen (zit dus range check in, pvp check, etc)
http://wow.curse.com/downloads/details/3601/
Ook met balkjes voor #deaths, healer mana, dps mana, etc
Hooguit als je op een bepaalde punt met z'n tweeen staat maar voor de rest ben ik gewoon aan het spam healen.
Reroll paladin. 
En download XRS. Geeft je alles qua buff overzichten wat je nodig hebt.
En download XRS. Geeft je alles qua buff overzichten wat je nodig hebt.
daar heb ik toch wel zo'n hekel aan. Dat je niet tevreden bent over iets of dat je denkt dat het niet werkt, prima. Maar praat er dan gewoon over.Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:
Was was aan het grinden terwijl ik in lfg rondhing op zoek naar een party voor mana tombs met mijn lvl 66 warrior. Word ik geinvite door een hunter, gooit hij me er zomaar terug uit zonder boe of ba,
Ik heb dat ook wel eens gehad met me warlock. Ik join een group en gelijk bats gekicked. Bleek dat ze een tank nodig hadden. Stom natuurlijk want als ze het gevraagd hadden had ik nog wel gerelogged ook.
Toen net TBC uit was kon je tenminste nog normaal instancen zonder idioten. Nu is het mongolenvolk ook lvl 70 en begint het gedonder weer. Achja ik ben ook zo'n beetje gestopt met normal instances en zelfs heroics doe ik niet veel meer.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
PuG's zijn zeker niet altijd slecht. Toch heb ik het idee dat de manier waarop mensen nu lvl-en / instances doen veranderd is:
Pre-TBC:
WC, BFD, SFK, RFK, SM, RFD, Ulda, ZF, Mara, ST, tegen de tijd dat je lvl 50 was hadden (bijna) alle spelers toch al een behoorlijke hoeveelheid instances gezien. Je leerde mensen ook gewoon kennen via PuG's.
Post-TBC:
Top-speed naar lvl 58 racen (hooguit een paar instance boosts, of op lvl 50 een keertje SM in, kijk ons eens goed zijn!), dan Outland in en in Ramparts je afvragen wat al die plaatjes boven de mobs staan te hangen. Sommige ongeduldige medespelers (hey, andere spelers, waar komen die opeens vandaan?) roepen ook van die gekke dingen als "sheep moon"..... zomg wtf ffs ik ben een Blood Elf, geen schaap!
Vroegah was alles beter
[edit]
Zou wel leuk zijn als Blizzard eens een blik Cultureel Antropologen open trekt en die los laat op alle realms, ben namelijk benieuwd naar het volgende:
- Zijn er verschillen in speelstijl / sociale omgangsnormen / spelers "kwaliteit" tussen RP, PVE, PVP, RPPVP realms?
- Zijn er verschillen in speelstijl etc. tussen realms van hetzelfde type? (b.v. 2 PVE realms)
Zo ja, wat veroorzaakt deze (cultuur)verschillen? Ik ben namelijk echt superbenieuwd of er op de ene realm (procentueel gezien natuurlijk) meer "ninjas", "noobs" of whatever zitten dan op de andere. En welk gedrag je op verschillende realms tot een ninja maakt. Waarom is het b.v. op de ene realm normaal om te needen op alle BoP's die je denkt te kunnen gebruiken (b.v. healing items als spriest), terwijl je op andere realms geacht wordt te passen / vooraf toestemming te vragen?
Misschien zelf maar eens een antropologisch experimentje opstarten: vanaf nu 1 maand lang elke dag schelden in /trade, ff kijken of er een cultuurverandering optreedt
Pre-TBC:
WC, BFD, SFK, RFK, SM, RFD, Ulda, ZF, Mara, ST, tegen de tijd dat je lvl 50 was hadden (bijna) alle spelers toch al een behoorlijke hoeveelheid instances gezien. Je leerde mensen ook gewoon kennen via PuG's.
Post-TBC:
Top-speed naar lvl 58 racen (hooguit een paar instance boosts, of op lvl 50 een keertje SM in, kijk ons eens goed zijn!), dan Outland in en in Ramparts je afvragen wat al die plaatjes boven de mobs staan te hangen. Sommige ongeduldige medespelers (hey, andere spelers, waar komen die opeens vandaan?) roepen ook van die gekke dingen als "sheep moon"..... zomg wtf ffs ik ben een Blood Elf, geen schaap!
Vroegah was alles beter
[edit]
Zou wel leuk zijn als Blizzard eens een blik Cultureel Antropologen open trekt en die los laat op alle realms, ben namelijk benieuwd naar het volgende:
- Zijn er verschillen in speelstijl / sociale omgangsnormen / spelers "kwaliteit" tussen RP, PVE, PVP, RPPVP realms?
- Zijn er verschillen in speelstijl etc. tussen realms van hetzelfde type? (b.v. 2 PVE realms)
Zo ja, wat veroorzaakt deze (cultuur)verschillen? Ik ben namelijk echt superbenieuwd of er op de ene realm (procentueel gezien natuurlijk) meer "ninjas", "noobs" of whatever zitten dan op de andere. En welk gedrag je op verschillende realms tot een ninja maakt. Waarom is het b.v. op de ene realm normaal om te needen op alle BoP's die je denkt te kunnen gebruiken (b.v. healing items als spriest), terwijl je op andere realms geacht wordt te passen / vooraf toestemming te vragen?
Misschien zelf maar eens een antropologisch experimentje opstarten: vanaf nu 1 maand lang elke dag schelden in /trade, ff kijken of er een cultuurverandering optreedt
[ Voor 39% gewijzigd door Seraphin op 19-12-2007 11:12 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
En daar heb ik dan weer een mooie anecdote over. Illidari Council is de enerlaatste baas in de Black Temple. Een van de mobs moet daar door een mage op ranged worden getanked waarbij hij een spellshield "steelt" van de mob om zo niet geoneshot te worden.UTwizard schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:18:
[...]
En het is een pull waarin 4 mobs tegelijk worden gepulled.
Waaronder een Misdirect Arcane Shot naar de magetank.
Mage wordt ge-oneshot, dikke wipe binnen 10 seconden.
Mage: "WTF, there was no shield on the mob"
Hunter: "Erhmmm, i might have an small clue why..."
Raid: "./Facepalm"
leuk die buff op Arcane Shot
Dat is inderdaad wel waar. Tegenwoordig met de increased xp rate ga ik helemaal geen instances in en loop ik enkel solo te questen. Geeft al stoten met xp en lvlt behoorlijk snel. Gisteren nog 35,5 en toen nog ff paar uurtjes gespeeld en op lvl 37 geëindigd. De enigste instance die eventjes op de planning staat is SM met een lvl 70 vriendje en dan ook nog eventjes Uldaman met dezelfde maat. Gewoon omdat pugs op dit lvl een beetje tijdverspilling is. Ik hunt de instances niet voor de gear maar enkel eventjes voor de quests.
Heeft geen signature.
Inderdaad, hoewel het niet altijd slecht is...Seraphin schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:03:
PuG's zijn zeker niet altijd slecht. Toch heb ik het idee dat de manier waarop mensen nu lvl-en / instances doen veranderd is:
Pre-TBC:
Post-TBC:
Vroegah was alles beter
Maar vaak doordat mensen 'beginselen' van instance play met hun char nu missen is het om te huilen soms hoe bepaalde mensen niet weten hoe ze hun char in een group moeten gebruiken

Laatst een mage die zichzelf vrolijk naar buiten teleport.
"Sorry I didn't know I could make the group portal"

Dat soort dingen zie je steeds meer helaas...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Dat valt bijna niet te beantwoorden, omdat begrippen zoals 'noob' niet objectief vast te stellen zijn. Zelfde geldt voor kwaliteit en speelstijl.Seraphin schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:03:
[edit]
Verwijderd
Mjah, ik had gisteren dus ook, toen ik even uitlogde ik er niet meer op kon komen. Paar keer geprobeerd, daarna de PC opnieuw opgestart. Daarna deed ie het weer. Bij een restart 'flusht' ie je DNS ook? Of is hier verder nog een methode voor? Wel handig om te weten als het weer voorkomt.Hydra schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:01:
[...]
Was een DNS caching probleempje. Kennelijk is het IP veranderd, was op te lossen door je DNS te flushen. Grappig is dat mensen meteen weer op Blizzard zitten te miepen. Als je niet weet hoe teh internat werkt moet je gewoon je smoel houden.
Hehehe, ok, dat zou ik dan weer niet weten, zo ver ben ik nooit gekomencWaVe1 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:08:
[...]
En daar heb ik dan weer een mooie anecdote over...
Verwijderd
Dat gevecht is volgens mij redelijk te vergelijken met Maulgar. Waar ook een mage een shield steelt van de mage. Shield is natuurlijk ook te purgen, of te verwijderen met Arcane Shot, maar het is de bedoeling dat de mage hem spellstealed.UTwizard schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:24:
[...]
Hehehe, ok, dat zou ik dan weer niet weten, zo ver ben ik nooit gekomenZie ik mezelf ook nog wel doen eerlijk gezegd, ik heb onder Q mijn Arcane Shot zitten en onder E mijn Concussive Shot, op die manier kan ik ook makkelijk kiten met mouse-jump-shots maar het is onderhand automatisme om te pullen met Q zonder dat ik er bij nadenk. Ben soms ook nog niet gewend aan het dispel effect op onze Arcane Shots
Vraag me trouwens af waarom de mage een MD nodig heeft?
Klinkt meer als high king maulgar. Heb de abilities van illidari council gelezen en daar zitten geen spannende firespells in.cWaVe1 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:08:
[...]
En daar heb ik dan weer een mooie anecdote over. Illidari Council is de enerlaatste baas in de Black Temple. Een van de mobs moet daar door een mage op ranged worden getanked waarbij hij een spellshield "steelt" van de mob om zo niet geoneshot te worden.
En het is een pull waarin 4 mobs tegelijk worden gepulled.
Waaronder een Misdirect Arcane Shot naar de magetank.
Mage wordt ge-oneshot, dikke wipe binnen 10 seconden.
Mage: "WTF, there was no shield on the mob"
Hunter: "Erhmmm, i might have an small clue why..."
Raid: "./Facepalm"
leuk die buff op Arcane Shot
[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 19-12-2007 11:33 ]
Wie zat dan te 'miepen' op Blizzard. Ik gaf nota bene explicitiet aan dat het GEEN realm issue is.Hydra schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:01:
[...]
Was een DNS caching probleempje. Kennelijk is het IP veranderd, was op te lossen door je DNS te flushen. Grappig is dat mensen meteen weer op Blizzard zitten te miepen. Als je niet weet hoe teh internat werkt moet je gewoon je smoel houden.
'We' hebben het voor een deel ook aan onszelf te danken. Mensen die al een level 60 hadden pre-TBC gaan nu de lower instances niet meer doen. Ik levelde ook linea recta met m'n druid naar 58, ga m'n tijd niet verspillen aan azeroth instances. Maar omdat iedereen dat doet kunnen nieuwe mensen geen instance groups meer krijgen voor de oude instances. Op zich wel jammer dat er hele hordes spelers zijn die nooit Maraudon e.d. van binnen zullen zien. Maar ik heb dus afgelopen maandag voor 't eerst een instance run gedaan op m'n druid, mocht meteen main-tanken omdat de warrior daar geen zin in had. Stomme FoTM rollers...*zucht*Seraphin schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:03:
Post-TBC:
Jij niet, mensen op de tech support forum!MysticSnake schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:32:
Wie zat dan te 'miepen' op Blizzard. Ik gaf nota bene explicitiet aan dat het GEEN realm issue is.
"ZOMG! Blizz do something!"
"It's your ISP, not Blizzard"
"Butz I cant play and I hav gud ISP so must be Blizzardz lolz!"
Beetje in die trant.
[ Voor 15% gewijzigd door Hydra op 19-12-2007 11:36 ]
Ondanks alle boosts zijn Hunters nogsteeds erg zwak in Arena, je vindt zelden high rating Arena teams (2v2 en 3v3 met name) met een hunter erin.UTwizard schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:24:
[...]
Hehehe, ok, dat zou ik dan weer niet weten, zo ver ben ik nooit gekomenZie ik mezelf ook nog wel doen eerlijk gezegd, ik heb onder Q mijn Arcane Shot zitten en onder E mijn Concussive Shot, op die manier kan ik ook makkelijk kiten met mouse-jump-shots maar het is onderhand automatisme om te pullen met Q zonder dat ik er bij nadenk. Ben soms ook nog niet gewend aan het dispel effect op onze Arcane Shots
ipconfig /flushdns werkte voor mij. Je moet wel ff je wow client aflsuiten of herstarten, 't werkt niet als je je client openhoudt (die cached dat IP kennelijk ook).Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:20:
Mjah, ik had gisteren dus ook, toen ik even uitlogde ik er niet meer op kon komen. Paar keer geprobeerd, daarna de PC opnieuw opgestart. Daarna deed ie het weer. Bij een restart 'flusht' ie je DNS ook? Of is hier verder nog een methode voor? Wel handig om te weten als het weer voorkomt.
En de mensen voor wie dat niet werkte hebben gewoon de pech dat hun ISP traag was met het updaten van IP nummers. Niet iets waar Blizzard iets aan kan doen.
Ligt meer aan de gemiddelde skill van de Huntard dan aan iets anders. Hunters zijn altijd al goed in PvP geweest en in Arena's waren ze altijd al HEEL vervelend. Dat we wonnen was vooral omdat veel hunters niet veel meer kunnen dan hun pet op je zetten. We hebben een hele goeie PvP hunter in onze guild, en die bewijst dat de class helemaal niet zwak is of was, het waren vooral de spelers.MysticSnake schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:36:
Ondanks alle boosts zijn Hunters nogsteeds erg zwak in Arena, je vindt zelden high rating Arena teams (2v2 en 3v3 met name) met een hunter erin.
[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 19-12-2007 11:40 ]
Beste plaats om de oracles te killen is op het eiland waar de summoning orb staat of het aanliggende eiland. Droprate is laag, maar heb hem met al mijn charackters binnen de 30 min.Security schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:53:
[...]
Hmm ik zit dus al dagen die murloc oracles te killen..
die shell lijkt maar niet te willen droppen..Maar goed, we gaan vrolijk verder
Ogre bevindt zich in townhall maar loopt van tijd tot tijd naar buiten richting de poort.Security schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:53:
[...]
Ogre in altrack mountains, die moet ik even zoeken
Beste manier om hem te benaderen
Ga aan de zijkant de muur over (southwall, bij de yeti/ogres), je hoeft dan maar 2 mobs te killen om bij de ingang van de "townhall" te komen. Wachten tot hij naar buiten loopt, dan kan je hem gewoon naar de zijkant pullen.
Omdat het in dit geval een arcane spell is.ImdaMned schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:32:
[...]
Klinkt meer als high king maulgar. Heb de abilities van illidari council gelezen en daar zitten geen spannende firespells in.
Verwijderd
Elke class moet je gewoon kennen. in pvp kan elke class tegen een bepaalde class mee komen.Hydra schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:38:
[...]
Ligt meer aan de gemiddelde skill van de Huntard dan aan iets anders. Hunters zijn altijd al goed in PvP geweest en in Arena's waren ze altijd al HEEL vervelend. Dat we wonnen was vooral omdat veel hunters niet veel meer kunnen dan hun pet op je zetten. We hebben een hele goeie PvP hunter in onze guild, en die bewijst dat de class helemaal niet zwak is of was, het waren vooral de spelers.
Daarom vind ik het belangrijk dat je op een low lvl snapt welke skillz je krijgt en wat ze doen etc.
Kijk daarin komen bv Low lvl instances goed van pas. je kan wel rushe naar 58 om naar outlands te gaan, maar je komt jezelf toch wel tegen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 11:47 ]
Verwijderd
Ik vraag wel altijd even of mensen op mains of op alts zitten, dan kan je daar altijd wel rekening mee houden. Je kunt ook altijd goed de goede mensen eruit pikken als je wiped of als mensen doodgaan. De lui die relaxt reageren, zijn okee. De stressnichten (OMG! FFS! L2P %$#@^NOOB! - ja, in hoofdletters) zijn niet mijn type speler.Seraphin schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:03:
Het is ook niet eens zo erg als iemand gewoon echt slecht is, als hij/zij wel gewoon aardig en relaxt is en/of wel bereid om te leren en tips aan te nemen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!