Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 143 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 9.378 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:26:
[...]

5% standaard miss
10.97% dodge
14.56% parry
11.46% block
30% holy shield
--------------------------
71,99% met holy shield up. Nog 30,41% te gaan :)
(zo moet je het tellen dus en je hebt nog wel een stuk te gaan!)
maar er werd ook verteld dat die waarde onder defence er ook bij geteld moeten worden, maar als dit het verhaal is dan heb ik idd nog wel even te gaan :) maar goed belangrijkste is eerst defence op 490 :)

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:58:
[...]

Heb 'm gered uit Tanaris, hij staat daar dus ook.
Dat was dichterbij dan SG (was uitgelogged net buiten ZF :P)

@Oaky:
Ben er vanavond rond 20.30 ~ 20.45
20.00 red ik niet :X
mm ok dan, ik denk dat we wel genoeg online hebben vanaaf om 20:00, zoiezo moeten we je eerst nog ff upgearen :)
Btw ik weet niet of je het al weet maar vanaf a.s. zondag gaan wij geen officiele raids meer organiseren tot 2 jan en ben je vrij in doen en laten :)
Kleine kans dat we wel naar SSC gaan of TK, maar daar is zoiezo dan geen dkp te halen/uitgeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:31
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:35:
[...]

Ik vind persoonlijk dat als je als healer meegaat dat je prio krijgt over healing gear. En als je als dps meegaat prio op dps gear. Dit kan anders zijn mits besproken. Omdat de shadowpriest zich te goed voelt om te healen vind ik niet dat ie jou gear mag nemen.
Ben ik het helemaal mee eens, behalve de laatste zin dan ;)
toost schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:39:
[...]

maar er werd ook verteld dat die waarde onder defence er ook bij geteld moeten worden, maar als dit het verhaal is dan heb ik idd nog wel even te gaan :) maar goed belangrijkste is eerst defence op 490 :)
Dat doet wow al voor je, in de dodge, parry en Block percentages zijn die waardes van defense al opgenomen. Maar er moet nog wel wat + miss bij geteld worden dacht ik, want defense verhoogd ook je "chance to be missed" (zal een paar procent zijn in dit geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Gisteravond de tweede Kael'thas kill gehad en me vial opgehaald \0/

dropte er ook nog 2 maal defender token, Andere tank met veel dkp bidde erop, ik bid, en echt op het allerlaatste moment bid er nog een priest met meer dkp dan ik.

blijkt dat die priest geen raider meer was en heb ik er dus een vette chest bij.

Daarna naar Mount Hyjal gegaan en 2 first kills gemaakt. Eerst Rage Winterchill ge-oneshot. Daarna Anetheron na de tweede pull down. Toen was het raid avondje alweer voorbij en zijn we met een kleine groep even in Black Temple wezen kijken. Daar hebben we nog twee van die kleine elementals gekilled.

Maar wat is hyjal mooi zeg! echt een super vette omgeving en ook vet gedaan met al die npc's enzo. Al zal het me na een maand wel weer de strot uithangen ;)

Heeft er iemand nog tips om een vast inkomen van gold te genereren?
Het gaat een beetje hard de laatste tijd. Na het enchanten en gemmen van me chest had ik geen gold meer om hyjal designs te kopen :X

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:11

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:35:
[...]

Ik vind persoonlijk dat als je als healer meegaat dat je prio krijgt over healing gear. En als je als dps meegaat prio op dps gear. Dit kan anders zijn mits besproken. Omdat de shadowpriest zich te goed voelt om te healen vind ik niet dat ie jou gear mag nemen.
Misschien is ie wel shadow gespecd omdat daar door zn guild om gevraagd is, of om instances te runnen waar wel een healer maar niet voldoende dps was, of om de healer te buffen, of misschien lukt het hem niet om te levelen als holy priest.

Misschien voelt ie zich inderdaad "te goed om te healen" maar dat vind ik iig een nogal aanmatigende aanname.

Ik als enhancement shaman (voorlopig, beste leveling spec) pass voor healing items als een healer uit mijn guild need rollt. Healing is verre van mijn main spec maar ik heb tijdens een aantal runs met guildies al gezien dat ik soms een whipe kan helpen voorkomen door bij te springen met healen ipv te DPSsen dus ik wil wel degelijk een healing set hebben voor meer flexibiliteit (en zeer waarschijnlijk elemental respeccen, zijn heals ook effectiever). Doe ik een pug, dan need ik wel gewoon op healing items. Ik ga niet passen om wildvreemden maar te kunnen gearen als ik zelf (en mn guild) wel degelijk nut heb van die items. "If need, then need". Veel asosialer vind ik mensen (gebeurt niet in guild runs maar wel in pugs) die needen op BoE items voor alts of voor vrienden.

Edit: ik verwacht, gezien het feit dat mijn main spec enhance is, overigens ook dat ik +AP gear enzo kan rollen als ik een keer (voor 1 instance of voor een tijdje) respec naar resto om in instances te kunnen healen. Om een of andere reden is dat vaak wel logisch. Ik vind dat van andere spelers ook logisch. Iedereen die zn gear (welke set dan ook) kan verbeteren met de loot kan erop rollen maar guildies die er meer aan hebben dan ik gaan voor dus daar pass ik voor.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-12-2007 11:01 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 13:59

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:43:
[...]

mm ok dan, ik denk dat we wel genoeg online hebben vanaaf om 20:00, zoiezo moeten we je eerst nog ff upgearen :)
Btw ik weet niet of je het al weet maar vanaf a.s. zondag gaan wij geen officiele raids meer organiseren tot 2 jan en ben je vrij in doen en laten :)
Kleine kans dat we wel naar SSC gaan of TK, maar daar is zoiezo dan geen dkp te halen/uitgeven ;)
Dat vanaf zondag wist ik...
Hopen dat we een paar Kara runs kunnen doen dan, heb nog een paar specifieke items op het oog :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:58:
[...]

Dat vanaf zondag wist ik...
Hopen dat we een paar Kara runs kunnen doen dan, heb nog een paar specifieke items op het oog :)
Ik zal 2 raids organiseren in de week tussen kerst en oud en nieuw, op mijn rogue en priest :)
Waarschijnlijk ook een paar ZA runs dus dat komt wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:03:
[...]
Ik zal 2 raids organiseren in de week tussen kerst en oud en nieuw, op mijn rogue en priest :)
Waarschijnlijk ook een paar ZA runs dus dat komt wel goed ;)
Niet in de het weekend dan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:09:
[...]

Niet in de het weekend dan O-)
Ja ik zal wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toost schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:16:
[...]thnx :)

nu nog de laatste vraag: bij defence staan er 2 %:

increases change to dodge block and parry by 4.56%
decreases change to be hit and cirtically hit by 4.56%

is een van die 2 de 5% standaard van iedereen?

of moet ik ze allebei ook nog optellen:

5% standaard
10.97 dodge
14.56 parry
11.46 block
increases change to dodge block and parry by 4.56%
decreases change to be hit and cirtically hit by 4.56%
30% holy shield
--------------
81.11%

Als het rekensommetje zo klopt dan ben ik al aardig opweg :) Defence zit nu op 464 en ben nog geen 2 weken 70 dus rond de kerst maar eens de boel verder upgearen en dan eens een heroic gaan proberen, en wie weet kara :)
Je mag het percentage van defense 1x meetellen. In de dodge, parry en block chance zit dit percentage al in. Maar bij de miss chance nog niet. Standaard heb je 5% change op een miss en daar mag je dit percentage bij optellen.

Hier heb je een hele goede link met de juiste informatie.
http://forums.wow-europe....l?topicId=296609826&sid=1

Tankpoins is een addon, waarmee je heel makkelijk kunt zien wat je totale avoidance is. Het geeft ook punten aan ieder item, zo kun je makkelijk zien of een item beter is om mee te tanken.

Verder is een makkelijke manier om je totale avoidance omhoog te krijgen de tank libram die je met badges kunt krijgen. Het verhoogt je holy shield block van 30% naar ongeveer 35%.

Als je nog niet crit immune bent dan is dat het belangrijkste om eerst te halen. Je hebt 490 defense nodig voor level 73 mobs. Op dit moment zijn de mobs in normale en herioc instances maximaal level 72. Alleen de raid instances hebben level 73 mobs. Voor iedere level lager dan 73 heb je 5 defense minder nodig. Met 485 defense ben je crit immune tegen level 72 mobs enz. Daarmee kun je makkelijk bepalen hoeveel defense je nodig hebt voor de instances die je nu doet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Misschien een idee om zondag avond te gaan?
Maandag avond kan ook, hoewel er of veel online zijn, of bijna niemand :P
Kerstdagen zelf lijkt me niet handig...
Donderdag & vrijdag kan allebeide, ben alleen vrijdag eerst ff druk met wat vervoer O-)
Iets met bijna de 31e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
chromeeh schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:14:
[...]

Donderdag & vrijdag kan allebeide, ben alleen vrijdag eerst ff druk met wat vervoer O-)
Maandag is in een aantal landen al kerst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

gisterenavond naar Gruul weer. sta je verdomme 10 min te wachten te wachten op een pala buff. kut mannetje wist volgens mij niet eens wat hij moest doen. maar goed na een ninjapull, een guildkick en nog wat gezeik hadden we nog 23 man in de raid. toen uit pure wanhoop maar geprobeert.
/WTB Ranged DPS

wat ik wel frustrerend vind is dat er in een raid 4 drops zijn voor een shaman en dat er geeneens shamans in de raid zitten. dat is gewoon irritant.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chromeeh schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:14:
[...]

Als er genoeg mensen online zijn ga ik inviten en ergens heen :) dat is op random avonden aangezien ik ook wel ff lekker wil pvpen en grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Gebruik anders de dm functie Oaky en crashoverride?

Zo ik ben sinds afgelopen woensdag ook weer aan het spelen gegaan. Dit keer heb ik mijn lvl 70 druid in de ijskast gestopt. Toen begonnen met een rogue en ondertussen lvl 34. Wat gaat het lvlen snel sinds 2.3. Vind ik persoonlijk wel fijn want de outlands ingaan word echt weer een hele opluchting. Zo leuk om straks lekker up te gearen en weer wat instances lopen. Toch probeer ik heel casual te blijven maar wat eet dit spel veel tijd :x

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 27-08 21:39
Yokidrink schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:20:
[...]

Over lucky drops...
Mijn hunter is honored met Violet eye ... niet lang:
First run ever richting prince, krijg T4 gloves van Curator en Prince zo lief om mij zijn bow te geven.. happy hunter :)

edit: ik wil maar aangeven... random is random, geen kloot dat je er tegen kunt doen :O
Over random drops gesproken, ik word er toch wel echt moe van, we farmen met de guild al 3 maanden met 3 raids per week kara ik heb 1 keer de gloves token van curator gepassed naar een priest daarna heb ik ze nooit meer gezien, ik heb nog nooit Chest en Shield van Nightbane zien droppen terwijl er al 6 pally's bij ons in de guild met dat schild en Chest rond lopen maar ja in die raids was ik dus niet zat in andere grp :(

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwienO schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:28:
[...]

Over random drops gesproken, ik word er toch wel echt moe van, we farmen met de guild al 3 maanden met 3 raids per week kara ik heb 1 keer de gloves token van curator gepassed naar een priest daarna heb ik ze nooit meer gezien, ik heb nog nooit Chest en Shield van Nightbane zien droppen terwijl er al 6 pally's bij ons in de guild met dat schild en Chest rond lopen maar ja in die raids was ik dus niet zat in andere grp :(
Ik ken het gevoel, vaak kara geraid, alles dropt behalve hunter items.
Ga ik een keer niet mee, dropt gelijkt hunter token en legacy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:54:
[...]

Edit: ik verwacht, gezien het feit dat mijn main spec enhance is, overigens ook dat ik +AP gear enzo kan rollen als ik een keer (voor 1 instance of voor een tijdje) respec naar resto om in instances te kunnen healen. Om een of andere reden is dat vaak wel logisch. Ik vind dat van andere spelers ook logisch. Iedereen die zn gear (welke set dan ook) kan verbeteren met de loot kan erop rollen maar guildies die er meer aan hebben dan ik gaan voor dus daar pass ik voor.
Als je perse op offspec items wil needed, omdat je daarvoor bv naar de instance gaat, moet dat geen probleem zijn, maar dan is het wel zo netjes om dat van te voren aan te geven. Het kan een reden zijn voor iemand om een andere party te zoeken omdat hij dat item ook perse heel graag wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Gisteravond ST run gedaan met n@@b tank..
Sugt.. gevolg complete party lam.. Pullde verkeerd of deed niks..
Op een gegeven moment maar groep verlaten..
Vanavond nieuwe poging ST met betere groep (hoop ik)
Nog steeds lvl 49
Gisteravond ook nog even in begin gemaakt in de ordon crater ( dacht ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vele topic te hebben gelezen ook maar eens wat posten...

Zijn d'r hier ook mensen die op Laughing Skull (ally) spelen? Heb hier namelijk mn main moonkin.

Gisteren Lurker Below 2 shotted en op 15% van hem op 100% mana zitten *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
[...]
Ik als enhancement shaman (voorlopig, beste leveling spec) pass voor healing items als een healer uit mijn guild need rollt. Healing is verre van mijn main spec maar ik heb tijdens een aantal runs met guildies al gezien dat ik soms een whipe kan helpen voorkomen door bij te springen met healen ipv te DPSsen dus ik wil wel degelijk een healing set hebben voor meer flexibiliteit (en zeer waarschijnlijk elemental respeccen, zijn heals ook effectiever). Doe ik een pug, dan need ik wel gewoon op healing items. Ik ga niet passen om wildvreemden maar te kunnen gearen als ik zelf (en mn guild) wel degelijk nut heb van die items. "If need, then need". Veel asosialer vind ik mensen (gebeurt niet in guild runs maar wel in pugs) die needen op BoE items voor alts of voor vrienden.
100% mee eens, was precies wat ik bedoelde.
En als voorbeeld, was met mijn warrior in karazhan, we wouden een paladin hebben op maiden, dus heb ik mijn tankadin gelogged en ben gewoon gaan healen/cleansen (en dan is een healingset met meer +healing/regen alsmede een grotere manapool wel een uitkomst.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 27-08 21:39
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:40:

Zijn d'r hier ook mensen die op Laughing Skull (ally) spelen? Heb hier namelijk mn main moonkin.

Heet dat niet slacken :P

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
Security schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:36:
Gisteravond ST run gedaan met n@@b tank..
Sugt.. gevolg complete party lam.. Pullde verkeerd of deed niks..
Op een gegeven moment maar groep verlaten..
Vanavond nieuwe poging ST met betere groep (hoop ik)
Nog steeds lvl 49
Gisteravond ook nog even in begin gemaakt in de ordon crater ( dacht ik )
ST is sowieso een meuk instance, vet groot en vet saai :P
Gewoon lekker doorhalen in ZF in Mauradon en daarna naar BRD.
En als je de juiste class hebt, mooi Epic 2H uit ZF ;)
En volgens mij bedoel je Un'Goro Crater :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hehe wij hebben bij lurker ook altijd mensen die volgens mij gewoon te laat terug alt-tabben en een spout eten :'( .

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:57
Security schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:36:
Gisteravond ook nog even in begin gemaakt in de ordon crater Un'Goro Crater ( dacht ik )
Fixed :)

Gisteren maar weer verder gegaan op m'n Resto Shaman, nog 200k van 69 af, moet vanavond te doen zijn. Samen met mijn vriendin op haar 68 Druid Ruul the Darkener met z'n tweeen gedaan. Cyrukh the Firelord hebben we maar niet geprobeerd met z'n tweeen. 4-group quests kan nog, 5-group word denk ik net iets teveel. Krijg steeds meer zin om m'n Shaman op 70 te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://xoops.iron-edge.co.uk/uploads/gallery/images/158.jpg

Vrolijk kerstfeest allemaal :) Gisteren met de guild gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Primairy spec beats offspec,
dit geld mijn inziens ook voor pugs. Healers die met een healing spec levelen worden maar wat graag gevraagd voor instances. Zij nemen een lowsy levelingspec speciaal voor de instances, beetje lullig als dan iemand die die zaken niet eens primair gaat gebruiken voor zijn/haar neus wegkaapt, voor het geval dat ie het ooit eens nodig mocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Nivado schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:35:
[...]

Als je perse op offspec items wil needed, omdat je daarvoor bv naar de instance gaat, moet dat geen probleem zijn, maar dan is het wel zo netjes om dat van te voren aan te geven. Het kan een reden zijn voor iemand om een andere party te zoeken omdat hij dat item ook perse heel graag wilt.
Da's alweer een andere zaak, als ik weet dat in mn pug mainspec-healers zijn die speciaal voor een item die instance ingaan (en ik niet) dan need ik daar niet op nee. Zo sneu ben ik heus niet. Het enige wat ik wilde zeggen in mn eerdere post is dat het imho niet per definitie aso is te needen op items die voor een andere spec van jouw class zijn dan die waarmee jij ze in die instance aantreft.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:53:
[...]

iemand die die zaken niet eens primair gaat gebruiken voor zijn/haar neus wegkaapt, voor het geval dat ie het ooit eens nodig mocht hebben.
Dat noem ik dus geen need.

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-12-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Capa schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:45:
[...]

Ik vind ST op zich best een leuke instance, het nadeel is wel dat het erg groot is.
Misschien zijn we door BC erg verwend geworden met zo veel winged instances...
Aan de andere kant als ik kijk hoe verschrikkelijk groot Kara wel niet is :P
Ik vind iig het bovenste deel van ST nog steeds het leukste (dragons & 6 mini bosses).

[ Voor 0% gewijzigd door chromeeh op 18-12-2007 11:59 . Reden: typo's :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:53:
[...]

Primairy spec beats offspec,
dit geld mijn inziens ook voor pugs. Healers die met een healing spec levelen worden maar wat graag gevraagd voor instances. Zij nemen een lowsy levelingspec speciaal voor de instances, beetje lullig als dan iemand die die zaken niet eens primair gaat gebruiken voor zijn/haar neus wegkaapt, voor het geval dat ie het ooit eens nodig mocht hebben.
Ik probeerde al de hele tijd naar een geschikte bewoording te zoeken, maar je slaat de spijker op zijn kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivado schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:57:
[...]

Ik probeerde al de hele tijd naar een geschikte bewoording te zoeken, maar je slaat de spijker op zijn kop.
Idd, maar wat ook heel leuk is in een pug.
Je ben mee als healer en er dropt een healing item die je goed kan gebruiken, waarna de Warrior er op need omdat hij ook een priest heeft :P
Dit al eens meegemaakt? dan is het echt /leave (voor mij of voor de warrior)gelijk zodra ze dat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Haha, leuk gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:40:

Nee horde. Ken ik je gaan ganken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Mijn Guild progress stagneert dramatisch de laatste paar weken. Ben ondertussen wel klaar met kara. De Guild heeft al in weken geen run meer gedaan. Ik wil wel graag de endgame content zien voordat de expansion uitkomt en niemand het meer gaat doen.

Zijn er hier Guilds op trollbane die al bezig zijn met gruul en verder en behoefte hebben aan een 70 mage (nu arcane specced (40/21/0, maar willing to respec if needed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

[...]

Dankje die ja.. Waar doel je op met de juiste class ? :P kan altijd 2H gear gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:07:
Mijn Guild progress stagneert dramatisch de laatste paar weken. Ben ondertussen wel klaar met kara. De Guild heeft al in weken geen run meer gedaan. Ik wil wel graag de endgame content zien voordat de expansion uitkomt en niemand het meer gaat doen.

Zijn er hier Guilds op trollbane die al bezig zijn met gruul en verder en behoefte hebben aan een 70 mage (nu arcane specced (40/21/0, maar willing to respec if needed).
Informeer gewoon bij een paar spelers in game zou ik zeggen. Vraag voor de website en maak een apply. Zo gaat het toch altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:07:

Is misschien wel makkelijk als je zegt welke kant :)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
chromeeh schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:56:
[...]

Ik vind ST op zich best een leuke instance, het nadeel is wel dat het erg groot is.
Misschien zijn we door BC erg verwend geworden met zo veel winged instances...
Aan de andere kant als ik kijk hoe verschrikkelijk groot Kara wel niet is :P
Ik vind iig het bovenste deel van ST nog steeds het leukste (dragons & 6 mini bosses).
Kara is idd groter, maar de loot en sfeer is beter en de uitdaging is groter :)
Zit liever in Kara dan welke andere instance ook.
Heb liever 10 focused partymembers in een grote instance die weten wat ze doen dan 5 chaotische figuren in een heroic instance die alleen maar op loot (nethers) uitzijn.
Security schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:08:
[...]

Dankje die ja.. Waar doel je op met de juiste class ? :P kan altijd 2H gear gebruiken :P
Als je een 2H sword kan dragen lekker ZF runs doen en hopen op de 2 zwaarden zodat je ze kan samenvoegen.
Jang'thraze the Protector + Sang'thraze the Deflector = http://www.wowwiki.com/Sul'thraze_the_Lasher

[ Voor 26% gewijzigd door Capa op 18-12-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
pyrofielo schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:49:
Maar wat is hyjal mooi zeg! echt een super vette omgeving en ook vet gedaan met al die npc's enzo. Al zal het me na een maand wel weer de strot uithangen ;)
Dat zal snel komen denk ik ;) die waves worden behoorlijk irritant op 'n moment, en zo mooi is de omgeving dan niet meer :P

BT is daarintegen weer 'n plaatje, ook erg sfeervolle muziek, een van de weinige waar ik het aanzet :)
Capa schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:10:
[...]
Heb liever 10 focused partymembers in een grote instance die weten wat ze doen dan 5 chaotische figuren in een heroic instance die alleen maar op loot (nethers) uitzijn.
Ik vond ST altijd wel leuk door de dungeon opbouw met alle etages, dat was heel anders dan de andere dungeons die je tot dan toe had gezien.

[ Voor 35% gewijzigd door agentorangina op 18-12-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:09:
[...]

Is misschien wel makkelijk als je zegt welke kant :)
Sorry, Ben Alliance

Char name = Carnagy

/edit

reden waarom ik het eerst hier vraag is omdat ik hier bij medetweakers terecht zou kunnen komen. Lijkt me iets leuker dan onbekende.

[ Voor 24% gewijzigd door Carnagy op 18-12-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik kan misschien van de oude stempel zijn, maar geef mij maar de pre tbc instances terug. Daar had ik meer plezier mee dan met de nieuwe heroics en de nieuwe instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:43

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:56:
[...]
Was van de week de AB daily aan het doen en aan het begin (de stand was 90 / 130 voor de horde) toen er al een paar mensen begonnen van "omg we loose, you'r all a bunch of noobs" en " fucking alliance, all retards" :X
Ik wilde wat zeggen in /battleground maar ik heb me mond maar gehouden.. :|
For the Horde! >:)

Dat soort eikels zitten er aan onze zijde ook bij. Maar gelukkig is het meestal (60-70% van de tijd) meer "go go we can take these alliance <insert random insult>", dat vind ik dan wel weer leuk. Af en toe dus ook het soort figuren die jij beschrijft, meestal komt er dan al gauw een comment "reroll Alliance if you think you're so good".

AB blijft een BG die pittig kan zijn voor Horde in mijn battle group (reckoning), maar toch al vaak meegemaakt dat "we" in pug's een achterstand goed wisten te maken (niets leuker dan achter staan met 800 - 1400 oid en dan met 2000 - 1900 winnen >:) )

Over pre-TBC instances: laatst weer eens BRD ingegaan om een paar guildie alts te boosten, maar OMG wat is dat kreng grooooooot. Complete zaterdagmiddag (+/- 4 uur played), geen wipes, (bijna) geen downtime, alleen maar raggen en nog steeds niet alle bosses gedaan.

Eigenlijk zou Blizz dat ding ook op een raid-cyclus moeten zetten, want op deze manier is het gewoon zonde van de instance (vind alle Blackrock instances echt een heeeele gave sfeer hebben).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:12:
[...]

Sorry, Ben Alliance

Char name = Carnagy

/edit

reden waarom ik het eerst hier vraag is omdat ik hier bij medetweakers terecht zou kunnen komen. Lijkt me iets leuker dan onbekende.
Ik weet dat er hiero iemand van denial zit, misschien dat die je kan helpen.
Ikzelf zit niet bij een guild momenteel.

En anders gewoon ingame gaan vragen. Ik weet dat ze bij clockwise nog mensen nodig hebben :P maar das een beginnende guild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:12:
[...]

Ik kan misschien van de oude stempel zijn, maar geef mij maar de pre tbc instances terug. Daar had ik meer plezier mee dan met de nieuwe heroics en de nieuwe instances.
een vernieuwde bwl of aq 20 of 40, en dan ook nog 40 mans houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

@ starshadow : i loled irl

BTW ik las op wowiki dat er een nieuwe 10 man aan zat te komen...

[ Voor 57% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-12-2007 12:24 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:12:
[...]

Ja ben ik met je eens, gief naxx plix mistor..gelukkig komt die weer terug met WotlK :)
Hoewel ik SSC ook wel erg leuk vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:23:
@ starshadow : i loled irl

BTW ik las op wowiki dat er een nieuwe 10 man aan zat te komen...
Sunwell Isle

10 man en 25 man raid wings geloof ik. Patch 2.4 dus nog voor de release van de volgende expansion :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

[...]

:P wanneer gaan wij weer ff ZF en Mara in dan? Heb later deze week wss nog wel tijd, anders zondag overdag ofzo?

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:22:
[...]

Ik weet dat er hiero iemand van denial zit, misschien dat die je kan helpen.
Ikzelf zit niet bij een guild momenteel.

En anders gewoon ingame gaan vragen. Ik weet dat ze bij clockwise nog mensen nodig hebben :P maar das een beginnende guild ;)
Ik weet zelf ook dat het als Mage sowieso lastig is om een guild te vinden die mages nodig hebben. Ik denk zelf dat ik goed zat ben voor Kara en daar zelf bijna niks meer van nodig heb. (misschien Curator T4 token nog).

Ik kan vanuit hier niet hotlinken naar mn armory, maar m.u.v. de enchants ben ik qua gear klaar voor Gruul etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:20:
[...]
Bg verhaaltje

Over pre-TBC instances: laatst weer eens BRD ingegaan om een paar guildie alts te boosten, maar OMG wat is dat kreng grooooooot. Complete zaterdagmiddag (+/- 4 uur played), geen wipes, (bijna) geen downtime, alleen maar raggen en nog steeds niet alle bosses gedaan.

Eigenlijk zou Blizz dat ding ook op een raid-cyclus moeten zetten, want op deze manier is het gewoon zonde van de instance (vind alle Blackrock instances echt een heeeele gave sfeer hebben).
Nou strat vond ik persoonlijk altijd vet om te doen. Ubrs al helemaal, steeds andere tackts gebruiken voor drakki te killen. De ene keer een hunter gebruiken voor te kiten de andere een shaman. Of een druid.

Scholo vond ik altijd saai. Alleen die summon boss vond ik vet.

Meest vette instance vond ik Ony. Heerlijk.

Of Bwl wil ik nog doen voor me tier 2 set shoulders en head (ony). Of gewoon dat hele setje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Seraphin schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:20:
[...]

For the Horde! >:)

Dat soort eikels zitten er aan onze zijde ook bij. Maar gelukkig is het meestal (60-70% van de tijd) meer "go go we can take these alliance <insert random insult>", dat vind ik dan wel weer leuk. Af en toe dus ook het soort figuren die jij beschrijft, meestal komt er dan al gauw een comment "reroll Alliance if you think you're so good".
Laatst even luidop moeten lachen in AB... hadden we een kerel die ervan overtuigd was dat de reden waarom Horde tegenwoordig regelmatig verliest, was dat er teveel rerolled Allies bij de Horde zitten. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:26:
[...]

Sunwell Isle

10 man en 25 man raid wings geloof ik. Patch 2.4 dus nog voor de release van de volgende expansion :)
en met een legendary bow voor de huntards onder ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Carnagy schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:27:
[...]

Ik weet zelf ook dat het als Mage sowieso lastig is om een guild te vinden die mages nodig hebben. Ik denk zelf dat ik goed zat ben voor Kara en daar zelf bijna niks meer van nodig heb. (misschien Curator T4 token nog).

Ik kan vanuit hier niet hotlinken naar mn armory, maar m.u.v. de enchants ben ik qua gear klaar voor Gruul etc :)
Ik zou gewoon bij een paar guilds die gruul doen applyen en hopen dat het wat wordt.
Misschien dat je een vervangplek krijg of misschien een plek in een raid team.
Maar meerdere deel hiero op trollbane is toch horde :) daar kom je misschien wat moeilijk bij :)
Of ff wachten op de reacties van mensen die in de top guilds zitten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Evil_Kroki schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:30:
[...]

Laatst even luidop moeten lachen in AB... hadden we een kerel die ervan overtuigd was dat de reden waarom Horde tegenwoordig regelmatig verliest, was dat er teveel rerolled Allies bij de Horde zitten. _O-
Hij is niet de enige die dat roept, ik hoor het constant. Is klinklare onzin, dan zou er onderhand wel wat meer Hoder zijn bij ons, maar de verhouding verandert gewoon niet. En als het een paar dwazen zijn die rerollen, dan zou het echt niet zo veel invloed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
woest85 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:26:
[...]

:P wanneer gaan wij weer ff ZF en Mara in dan? Heb later deze week wss nog wel tijd, anders zondag overdag ofzo?
Jij bent een warlock, die hebben geen 2h swords ;) helaas mijn shaman ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor heet Starfire + Insect swarm gebruiken (lang leven 235 mp/5 while cast. en Trinket voor 130/150 spirit, kan wowhead/armory niet bekijken op werk :( ) Maar we hadden de adds heel vlug down dus genoeg tijd om te niksen
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:05:
[...]

Nee horde. Ken ik je gaan ganken.
En waar mag jij dan wel zoal vaak rond lopen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen een paladin lvl 60 mount
geen verdere updates .. weinig gespeeld laatste paar dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:39:
[...]

Nee hoor heet Starfire + Insect swarm gebruiken (lang leven 235 mp/5 while cast. en Trinket voor 130/150 spirit, kan wowhead/armory niet bekijken op werk :( ) Maar we hadden de adds heel vlug down dus genoeg tijd om te niksen

[...]

En waar mag jij dan wel zoal vaak rond lopen O-)
Met me alt nou in Zangermarsh, en met me main, overal en nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toost
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-01 03:23
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:13:
[...]

Als je nog niet crit immune bent dan is dat het belangrijkste om eerst te halen. Je hebt 490 defense nodig voor level 73 mobs. Op dit moment zijn de mobs in normale en herioc instances maximaal level 72. Alleen de raid instances hebben level 73 mobs. Voor iedere level lager dan 73 heb je 5 defense minder nodig. Met 485 defense ben je crit immune tegen level 72 mobs enz. Daarmee kun je makkelijk bepalen hoeveel defense je nodig hebt voor de instances die je nu doet.
thnx voor de goeie input ! hier kan ik wat mee :)

This space for rent. Serious inquiries only please.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik ben nu bezig met een BE Pally alt, en de bedoeling ervan is om deze op 39 een twink te laten worden in de Vindication Battlegroup, en deze van SM Gear te voorzien + enchants.

Weten jullie toevallig nog leuke gear die ik voor de BG rewards zelf kan oppikken, en ook nog een goede talentbuild? Ik heb nu de WoW Wiki Leveling build, en vraag me af of deze goed is voor BG's als Pally twink.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een 2H sword kan dragen lekker ZF runs doen en hopen op de 2 zwaarden zodat je ze kan samenvoegen.
Jang'thraze the Protector + Sang'thraze the Deflector = http://www.wowwiki.com/Sul'thraze_the_Lasher
Da's wel zonde van een mooi tankzwaard natuurlijk, maar ik heb ze afgelopen keer ook samengevoegd. Puur voor de looks, looks > stats. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
T wordt wel eens tijd dat er meer legendary's in de game komen. Epic is ondertussen ook niks speciaals meer en voor iedereen haalbaar. Mensen in louter blauwe gear doen zegmaar echt iets verkeerd.

Ik vind het opzich nog wel leuk, maar pre TBC was het stiekem beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

mwah toen was het nog nieuw. Toen ik m'n eerste epic kreeg uit MC was ik echt harstikke happy en trots, terwijl er genoeg mensen rondrenden met meer dan dat. Nu is het niet zo speciaal meer dus lijkt het alsof iedereen het haalt, maar dat was vroeger niet anders

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Evil_Kroki schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:30:
[...]

En daar had 'ie vol-ko-men gelijk in! Al die Belfs die nu rondlopen zijn gewoon "ben-het-zat-om-op-mijn-nightelf-te-rukken" alliance rerollers, en verpesten de BG's voor de echte Horde ;) :o

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:59:
mwah toen was het nog nieuw. Toen ik m'n eerste epic kreeg uit MC was ik echt harstikke happy en trots, terwijl er genoeg mensen rondrenden met meer dan dat. Nu is het niet zo speciaal meer dus lijkt het alsof iedereen het haalt, maar dat was vroeger niet anders
Ja kijk toen was het dragen van epixx nog echt een privilege, nou loopt iedereen in epixx. Dus wat moet je nou zien als iets wat laat zien dat je goed bent? Je kan gold farmen voor een epixx vliegende mount, maar laat dat zien dat je goed bent? Nee niet echt gold farmen kan iedereen.

Dusja, geef mij maar lekker de Pre tbc instances. Het is te gemakkelijk geworden voor iemand die ze class maar half begrijpt om full epixx te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

nou als je alleen afgaat op de nicks van die figuren.. bubblelol, bubblepwnzor bepwner etc etc etc...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:36
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:30:
[BTW ik las op wowiki dat er een nieuwe 10 man aan zat te komen...]

en met een legendary bow voor de huntards onder ons :)
5 en 25 man volgens een interview met blizzard, sorry geen source atm.

Legendary Bow, als ie net zo goed is als TF was voor warriors toen deze ontdekt werd *yum*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:03:
nou als je alleen afgaat op de nicks van die figuren.. bubblelol, bubblepwnzor bepwner etc etc etc...
Nou ik ken ook een alt maken met zo'n naam. Nee namen zeggen niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:03:
[...]

Ja kijk toen was het dragen van epixx nog echt een privilege, nou loopt iedereen in epixx. Dus wat moet je nou zien als iets wat laat zien dat je goed bent? Je kan gold farmen voor een epixx vliegende mount, maar laat dat zien dat je goed bent? Nee niet echt gold farmen kan iedereen.

Dusja, geef mij maar lekker de Pre tbc instances. Het is te gemakkelijk geworden voor iemand die ze class maar half begrijpt om full epixx te worden.
Phoenix mount > pre tbc shit : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
rodie83 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:56:
T wordt wel eens tijd dat er meer legendary's in de game komen. Epic is ondertussen ook niks speciaals meer en voor iedereen haalbaar. Mensen in louter blauwe gear doen zegmaar echt iets verkeerd.
Dus omdat ik niet meer raid en momenteel bezig ben om 3 alts te levelen (die dus blue geared zijn) doe ik iets verkeerd ??? Het is wat je zegt, iedereen kan aan full epix komen, een class beheersen is een tweede.

Kom dus niet aan met argumenten dat blue geared mensen slecht zijn, wow is voor mij een manier om in contact te zijn met mijn vriendin (zij is oostenrijkse) en samen dingen te doen dan om een epix-h..r te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

[...]

Epixx looten om maar aan anderen te showen hoe goed je bent is voor mij persoonlijk sowieso niet een factor.

Overigens: als je in full tier 2 rondliep had je alleen maar bewezen dat jouw raid goed genoeg was om bosses te downen.... voor hetzelfde geld was je een of andere afk huntard, of een rogue zonder aggro management. Of een tank die een halve raid met healers nodig had om up te blijven.

Loot <> skill
Epic (flying) mount <> skill

Met 2 lvl 70's Onyxia downen = leuk (vooruit dan, en ook een beetje skill :P )
Nou ik ken ook een alt maken met zo'n naam. Nee namen zeggen niets.
Ik ben van mening dat namen wel degelijk iets zeggen over de persoon achter de char. Een 'onzin' naam geeft toch in enige mate aan dat de persoon zijn char als een "grap" ziet, en misschien minder geneigd is zijn spel serieus te nemen.

Natuurlijk: iedereen kan een alt maken met zo'n naam, maar stiekem zeg je het zelf al: een alt. Als jouw main "bubblepwnzor" zou heten, of "slettebak" (er liep bij ons een Tauren rond met die naam), dan vraag ik me gewoon af met welk idee je dat spel speelt: wil je jezelf verdiepen in je class en met anderen zo goed mogelijk de uitdagingen van het spel aangaan, of wil je "Teh WaUSZ mAn LekkUhR LaChuH eNNe GamUH meT DiE GaStuH".

Het staat je vrij om je eigen keus te maken, het staat mij echter net zo vrij om mijn eigen voorkeur te hebben voor de mensen met ik samen speel.

[ Voor 29% gewijzigd door Seraphin op 18-12-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:08:
[...]

Phoenix mount > pre tbc shit : P
Is maar een geluk drop wat je krijgt. Heeft niets te maken met iets wat goed is. Ik heb dan liever een vet setje zoals tier 2 dan een mount waar ik na 2 dagen genoeg van heb. Ja mounts boeien me niet als ik maar 100% mount heb en dan ook nog eens lekker snel ben dan een gewone flyer, dan ben ik al blij genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Ik vind het veel leuker om met mijn guildies Kara en hopelijk ook snel Gruul te cleared, dan eraan te denken hoewel epics ik heb. Ja, de allereerste epic is inderdaad leuk, maar nu heb ik er al 12 en gaat het me meer om de stats die ervoor zorgen dat ik verder en hoger kom. Ik hoop namelijk The Eye voor WotLK te kunnen zien, misschien nog wel meer.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Maranno schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:05:
[...]

Legendary Bow, als ie net zo goed is als TF was voor warriors toen deze ontdekt werd *yum*
zal wel weer een crappy bow worden met een onmogelijke atk speed... "like the rest of the endgamebows for BM hunters "

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Welkom bij #wow-chat.

Vraagje tussendoor: Werken jullie nog wel op het werk of zitten jullie alleen wat op GoT te hangen? :)

En klopt Exitium, heel de Cyclone groep heeft sinds vorige week last van uitvallen en crashes.. Ook niet leuke pvpen zo..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:09:
[...]

Epixx looten om maar aan anderen te showen hoe goed je bent is voor mij persoonlijk sowieso niet een factor.

Overigens: als je in full tier 2 rondliep had je alleen maar bewezen dat jouw raid goed genoeg was om bosses te downen.... voor hetzelfde geld was je een of andere afk huntard, of een rogue zonder aggro management. Of een tank die een halve raid met healers nodig had om up te blijven.

Loot <> skill
Epic (flying) mount <> skill

Met 2 lvl 70's Onyxia downen = leuk (vooruit dan, en ook een beetje skill :P )

[...]

Ik ben van mening dat namen wel degelijk iets zeggen over de persoon achter de char. Een 'onzin' naam geeft toch in enige mate aan dat de persoon zijn char als een "grap" ziet, en misschien minder geneigd is zijn spel serieus te nemen.

Natuurlijk: iedereen kan een alt maken met zo'n naam, maar stiekem zeg je het zelf al: een alt. Als jouw main "bubblepwnzor" zou heten, of "slettebak" (er liep bij ons een Tauren rond met die naam), dan vraag ik me gewoon af met welk idee je dat spel speelt: wil je jezelf verdiepen in je class en met anderen zo goed mogelijk de uitdagingen van het spel aangaan, of wil je "Teh WaUSZ mAn LekkUhR LaChuH eNNe GamUH meT DiE GaStuH".

Het staat je vrij om je eigen keus te maken, het staat mij echter net zo vrij om mijn eigen voorkeur te hebben voor de mensen met ik samen speel.
Dus met andere woorden jij zegt dat mensen die in Bwl ver zaten, geen skilzz nodig hadden om die te clearen. Knap,knap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:20:
[...]

Dus met andere woorden jij zegt dat mensen die in Bwl ver zaten, geen skilzz nodig hadden om die te clearen. Knap,knap.
Ik zeg dat iemands aanwezigheid in BWL geen garantie is voor de aanwezigheid van skill. Kunnen ook 40 - X geskillde mensen zijn geweest + X matige spelers.

Ik dacht dat ik dat toch vrij duidelijk had gemaakt, jammer dat je mijn redenatie misinterpreteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
[...]

Ken er genoeg :) Klein nadeel van 40 man raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:24:
[...]

Ik zeg dat iemands aanwezigheid in BWL geen garantie is voor de aanwezigheid van skill. Kunnen ook 40 - X geskillde mensen zijn geweest + X matige spelers.

Ik dacht dat ik dat toch vrij duidelijk had gemaakt, jammer dat je mijn redenatie misinterpreteert.
Maar zoals de instances in tbc draait het op team work. Je moet vertrouwen op je team.

Klein voorbeeld Phase 1 neffie, allemaal die dragonkins als jij niet weet hoe jij multi mobs moet tanken, kan je het vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Maranno schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:05:
[...]

Ik gebruik TF nog steeds eigenlijk :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
junglebeast schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:19:
Welkom bij #wow-chat.

Vraagje tussendoor: Werken jullie nog wel op het werk of zitten jullie alleen wat op GoT te hangen? :)

En klopt Exitium, heel de Cyclone groep heeft sinds vorige week last van uitvallen en crashes.. Ook niet leuke pvpen zo..
Wij hebben net met z'n allen erwtensoep gegeten op 't werk. 8)

En PvP boeit me niet, dat doe ik niet. Als die instances maar gewoon werken zonder DC's. :p (trouwens, gisteravond even hele BG offline of alleen Tura? :p)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:27:
Maar zoals de instances in tbc draait het op team work. Je moet vertrouwen op je team.

Klein voorbeeld Phase 1 neffie, allemaal die dragonkins als jij niet weet hoe jij multi mobs moet tanken, kan je het vergeten.
Och, daar zet je een paar consecration spammende pala's tussen. Nef was een gevecht waar we altijd met alle pala's aan 't tanken waren, heb nog ergens een screenshotje thuis waar we met alle pala's op een rij staan vlak voor de pull. :P

[ Voor 32% gewijzigd door Exitium op 18-12-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:29:
[...]

Och, daar zet je een paar consecration spammende pala's tussen. Nef was een gevecht waar we altijd met alle pala's aan 't tanken waren, heb nog ergens een screenshotje thuis waar we met alle pala's op een rij staan vlak voor de pull. :P
Pre tbc had horde geen pally's dus dat ging een beetje moeilijk of niet dan. Nou zal het makkelijker zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik zit alleen op GoT wanneer ik zit te wachten op de sites van mijn distris... langzame etters...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Capa schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:34:
[...]

Jij bent een warlock, die hebben geen 2h swords ;) helaas mijn shaman ook niet :(
Dan doen we toch 2 runs, eerst met mijn warr, dan met jouw warr? :+

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Punt is dat er in een 40-man raid makkelijk een paar mensen uit hun neus kunnen staan eten, eens je de boss eenmaal neer heb gekregen lukt het toch wel, met enkelen afk of niet.

Die dps/healing ga je wel missen, maar maakt het niet onmogelijk. Een tank is vaak wat meer onmisbaar.
Tegenwoordig in een 10/25-man raid word het al snel onmogelijk als er een of meerder mensen dood gaan, omdat je dan echt gewoon dps/healing zal missen, en dus ofwel je tank dood gaat, of je tegen een enrage timer aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:32:
[...]

Pre tbc had horde geen pally's dus dat ging een beetje moeilijk of niet dan. Nou zal het makkelijker zijn ja.
Ah wacht, horde bestond ook nog ja. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Lief dagboek :)

Afgelopen weekend een lekker WoW weekend gehad progresswise:

Zondagavond hadden we voor het eerst meer dan 25 mensen online tegelijk (mijn guild is pas net opgestart, en we zijn nog hard aan het recruiten). Wij besluiten om maar eens te gaan kijken bij High King Maulgar en Gruul. We hebben wel aardig wat mensen die dit encounter al eerder hadden gedaan, maar ongeveer de helft van de raid was er nog niet eerder geweest. Na één wipe hadden we Maulgar neer met 2 deaths aan onze kant. Gruul kwam de eerste try op 60% (de nieuwe mensen moesten Shatter nog onder controle krijgen). Tweede try was hij down. Loot was de Dragonspine Trophy, die jammergenoeg ging naar een hunter die boven mij stond in DKP. Volgende drop is voor mij echter ^^

We waren zodanig goed gefocussed (het was inmiddels 21.45) dat we besloten Magtheridon es te gaan proberen. Na wat replacements was de eerste Maggy try om 22.15. DPS was hoog genoeg, want Phase 1 verliep prima. 90% wipe omdat de tank doodging vanwege gebrek aan healers op hem.
Tweede try was 70%, cube rotation goed kunnen bekijken. Derde try was 10%, ging uiteindelijk fout op de laatste cube rotation. Daarna moesten een hoop mensen weg, dus nog met wat replacements geprobeerd maar dat ging fout. Ninjapull, wipe, raid over.

Maandagavond nogmaals naar Magtheridon. Na een wipe door gebrek aan heals op de MT ging hij op de 2e try DOWN. Daarna maar naar Hydross the Unstable gegaan in SSC. Op het moment dat we voor Hydross stonden ging onze Ventrillo server down. Hydross toch geprobeerd, en hij kwam tot 60% op de eerste try. Tweede try was 10%, en toen moesten een hoop mensen weg.

Het zit er dus nog dik in dat Hydross ook nog neer gaat binnenkort. We hebben de tanks ervoor, en onze dps is hoog genoeg.

Al met al een lekkere progress gemaakt in twee dagen tijd. Begin van de eerste dag nog nooit in 25man instances geweest met de guild, eind van dag twee High King, Gruul en Magtheridon down en heel goede progress gemaakt op Hydross.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
junglebeast schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:19:
Welkom bij #wow-chat.

GoT/WoW > Werk
Voordeel van internet en geen klanten hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:35:
[...]

Punt is dat er in een 40-man raid makkelijk een paar mensen uit hun neus kunnen staan eten, eens je de boss eenmaal neer heb gekregen lukt het toch wel, met enkelen afk of niet.

Die dps/healing ga je wel missen, maar maakt het niet onmogelijk. Een tank is vaak wat meer onmisbaar.
Tegenwoordig in een 10/25-man raid word het al snel onmogelijk als er een of meerder mensen dood gaan, omdat je dan echt gewoon dps/healing zal missen, en dus ofwel je tank dood gaat, of je tegen een enrage timer aan komt.
Nou kijk je zegt het zelf. En dalijk als je lvl 80 ben kan je de lvl 10/25 met nog minder man doen die dan ook uit hun neus eten. Nou kan je als tank vind ik zelf ook even afk zijn, omdat er of een dr00d er altijd wel bij is, en je genoeg healing atm hebt als je full bleu bent om instances met 4 man te runnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

[...]

Daar tegenover staat dat als een tank super-duper-goed multi mobs kan tanken, het gevecht voor andere raidmembers een stuk makkelijker wordt. Bij een massa van 40-spelers is het procentuele effect van 1 slacker veel minder dan bij 5 - 10 - 25 main dungeons.

Er werd hier vrij recent nog een voorbeeld gegeven van een druid die praktisch in z'n eentje (89% healing done) Curator healde (shammy had d/c, pally was undergeared en ging voor de lol mee). Als nou die betreffende pally toch een paar mooie T4 gloves had geloot, dan is dat geen bewijs van zijn skill als healer: hij had namelijk gewoon mazzel gehad in een groep te zitten die al dermate veel healing + dps deed.

Om terug te komen op de kern van de zaak: je gaf aan dat pre-TBC epics moeilijker te krijgen waren. Daar ben ik het mee eens. Verder gaf je aan dat:
a) Het dragen van epics (pre-TBC) aangaf dat de betreffende speler "goed" was
b) Spelers zonder epics (post-TBC) "slecht" zijn

Deze twee redeneringen ben ik het niet mee eens. Ik heb geprobeerd aan te geven dat de redenatie die je gebruikt op punten niet kan kloppen omdat je bewijzen uit het ongerede gebruikt. Kennelijk kan of wil je dat niet inzien; het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Exitium schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:29:
[...]

En PvP boeit me niet, dat doe ik niet. Als die instances maar gewoon werken zonder DC's. :p (trouwens, gisteravond even hele BG offline of alleen Tura? :p)
Als je over BG cyclone praat en zo rond 23:00 dan heb je gelijk.
Maar volgens mij lag zo rond die tijd de helft van alle engelstalige servers eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:40:
[...]

Om terug te komen op de kern van de zaak: je gaf aan dat pre-TBC epics moeilijker te krijgen waren. Daar ben ik het mee eens. Verder gaf je aan dat:
a) Het dragen van epics (pre-TBC) aangaf dat de betreffende speler "goed" was
b) Spelers zonder epics (post-TBC) "slecht" zijn

Deze twee redeneringen ben ik het niet mee eens. Ik heb geprobeerd aan te geven dat de redenatie die je gebruikt op punten niet kan kloppen omdat je bewijzen uit het ongerede gebruikt. Kennelijk kan of wil je dat niet inzien; het zij zo.
Nee het zij zo dat jij als je in een guild wilde komen die bwl bezig was en nog niet gecleared had, je gewoon ervaring mee moest brengen. En de gear niet te verstaan. En als je dan bleek te zuigen als een ram depiel werd je gewoon gekicked. Mensen zien gear met ervaring en expertise, en verwachten dat je gewoon skills mee brengt die de guild vooruit brengt.

Nee zonder epixx hoeven niet slecht te zijn. Daar ga ik uti van mijn eigen ervaring van een guild die mij de kans gaf om met greens in ZG te laten tanken, dat het ze zo bevield. Als iemand ze class begrijpt en snapt is er niets aan de hand. Je kon gewoon niet een mannetje in half bleu/greens mee nemen naar Molten Core laat staan Black Wing Lair.

Ja bosses downen als first server kill, betekend wel dat je goed moet zijn. Of dat de guild snapt wat ze doen en dat ze skill full players hebben. Anders kreeg je geen bosses down. Je class snappen en handelen om hoe en wat daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lief dagboek,

Ik ben weer thuis! Dus ik kan eindelijk een beetje met jullie meelullen zonder dat ik meteen een halve dag achterloop :)

M'n druid is ondertussen level 63.7, vanavond ga ik denk ik de 64 wel halen, tenzij ik te lang bezig ben met m'n Arena games. Gisteravond voor het eerst een instance gedaan met m'n druid. Ik kwam in een group met een shaman, warrior, resto druid en hunter. Kreeg ik de melding dat ik tank was, want de warrior had daar geen zin in. Okay... Ging toch op zich als de shaman zich gedroeg (die had de neiging meteen chainlightning te casten als ik pullde) best prima. 2 keer gewhiped, een keer op een bad pull en 1 keer op de black stalker omdat de healer disconnecte, maar de bossfights gingen prima, vooral omdat de healer en de hunter (jaja) gewoon best goed waren. Niet veel loot gescoord, maar vond het wel leuk om te doen, m'n eerste 'echte' tank ervaring. Aggro houden was niet zo moeilijk, en ik heb nog nieteens lacerate.

Haha, wat een onzin. We hadden in onze raidcomm een druid die gewoon echt slecht was. Focuste slecht, altijd laag op de healing done en de mage die hem als 'buddy' had (we hadden een buddy systeem bij bijvoorbeeld gauntlet runs, iedere healer pakte een mage) was gewoon de sjaak. Maar die liep wel in vol tier 2 (en later tier 3) rond. Epics zegt niks over hoe 'goed' je bent, dat je vol epic spul zit kan ook betekenen dat je toevallig goeie vriendjes met de raidleader bent.
Nou, BWL was moeilijk, poe poe. BWL was prima te doen als je geen grote hoeveelheid complete retards had. En in de 40 man instances had je altijd wel een paar slackers, simpelweg omdat de rest dat wel compenseert. Ik heb ook wel eens BWL runs gedaan waar ik gewoon slecht healde omdat ik een kutbui had of dronken was (tja, dan wil je toch je DKP scoren), dus nee. Ik was echt een goeie healer maar als ik slecht had gehealed had ik vrijwel net zo snel tier 2 gehad.

Wel grappig dat je het over BWL hebt bij een instance waar je 'skills' voor nodig zou hebben. BWL was helemaal niet moeilijk of complex, itt tot AQ40 en Naxx. De reden dat m'n raidcomm een beetje uit mekaar viel was ook dat AQ40 twins en een deel van Naxx gewoon een enorme cockblock was, dan moet je mensen die niet hun best doen gaan lozen om verder te komen en dat kon niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 18-12-2007 13:53 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Laatst online: 28-08 12:43
begin af en toe een pesthekel te krijgen aan sommige mensen in wow,
bijv. gisteren in SM dropte er een wand, en ik was mee met mn warlock en er was ook een holy priest bij

dus wij beiden need,

needen de rogue en de warrior er vervolgens ook op , allebei van dezelfde guild
en die warrior die wint em, ik tegen hem :
waar ben je mee bezig, dit item kun je niet eens gebruiken.
die priest ook goed over de zeik op die gasten

zeggen die rogue en warrior meteen: voor guildfriend

terwijl het gvd een bop item was. en daarnaast, sinds wanneer mag je needen voor een friend als iemand in je groep het gewoon kan gebruiken
priest en ik zijn meteen gegaan.
heb voor het gemak ook even hun guildleader een mailtje gestuurd ingame, ben benieuwd wat zn reactie gaat zijn. los daarvan overkomt me dit de laatste tijd regelmatig, en ik vraag me echt af of dit gewoon nieuwe spelers zijn, of dat het gewoon moedwillig gebeurd.

een foutje kan ik best begrijpen en ga niet zitten moeilijken over een lvl 30 itempje mar toch, dit was gewoon expres needen voor jan *.*
in ieder geval gaat de lol er wel vanaf zo, vind het zo jammer, ik bedenk goh ik ga een instance doen en dan zitten er 2 van zulke eikels in je groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:36

Nitai

Live the life you love.

Het blijft gewoon afspraken maken voordat je een instance ingaat. Dan is er ook geen onduidelijkheid.... soms, zo zou het moeten werken in ieder geval ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Wat zijn dat voor retards dan dat ze needen voor een guildy die er niet is? Snappen ze dan echt niet wat BoP inhoudt?

Ik vind PuGs vaak ook gewoon verschrikkelijk danzei dat soort types, gelukkig zie je die toch wat minder rond level 60/70, omdat die het dan of wel geleerd hebben, of gewoon geen instances meer doen. Maar ik probeer zoveel mogelijk om alleen met guildies te spelen, dat zijn gewoon mensen waar het altijd een goeie sfeer bij blijft.
Nitai schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:54:
Het blijft gewoon afspraken maken voordat je een instance ingaat. Dan is er ook geen onduidelijkheid.... soms, zo zou het moeten werken in ieder geval ;)
Dus jij gaat voor je de instance ingaat afspreken dat ze niet mogen needen voor guildies op BoP items?

[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 18-12-2007 13:55 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
Sorry maar ik mag aannemen dat iemand het verschil tussen BoP en BoE begrijpt, dat ga ik niet elke keer uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
nee het leuke is, je komt op een andere server je bent altijd need greed systeem gewend. dan krijg je spontaan gezeik dat iedereen past en jij niet, ik vind het pass system klote. need greed is toch 10 x handiger :). maar aan de andere kant met bazen als ik met de guild een raid heb staat het gewoon op group loot, this alleen gevaarlijk met miskliken of ninja's want we moeten gewoon passen.

[ Voor 0% gewijzigd door remcio op 18-12-2007 14:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
remcio schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:09:
[...]
nee het leuke is, je komt op een andere server je bent altijd need greed systeem gewend. dan krijg je spontaan gezeik dat iedereen past en jij niet, ik vind het pass system klote. need greed is toch 10 x handiger :). maar aan de andere kant met bazen als ik met de guild een raid heb staat het gewoon op group loot, this alleen gevaarlijk met miskliken of ninja's want we moeten gewoon passen.
Daarom is instances met mensen die je ken ook zo lekker.
Even een heroic doen op zijn tijd, relaxing.

Enige waar we altijd voor zeggen need = need is bij nether, voor de rest doen we niet zo moeilijk, scheelt ook dat je weet dat er in de pool waaruit wij mensen pikken voor een instance geen ninja-looters zijn.

btw : is heroic sethek halls generfed ??
we waren er in deze setup :
Affliction warlock
Prot warrior
DPS-warrior
Shadowpriest
Resto druid
We gingen als een warm mes door boter door deze instance, kreeg zelfs vragen of ik de instance wel op heroic had gezet, zo makkelijk werd het ervaren. Het leuke was nog wel dat we de instance al hadden gekozen, en dat we daarna gingen kijken wat de daily was, wat toevallig setthek halls was :p, helaas geen drop voor mijn warrior, maar iig een happy priest en druide. En alleen warlock had T5 items, rest was nog semi blue/kara geared

[ Voor 26% gewijzigd door sabriel op 18-12-2007 14:30 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!