Lief dagboek,
Ik ben weer thuis! Dus ik kan eindelijk een beetje met jullie meelullen zonder dat ik meteen een halve dag achterloop
M'n druid is ondertussen level 63.7, vanavond ga ik denk ik de 64 wel halen, tenzij ik te lang bezig ben met m'n Arena games. Gisteravond voor het eerst een instance gedaan met m'n druid. Ik kwam in een group met een shaman, warrior, resto druid en hunter. Kreeg ik de melding dat ik tank was, want de warrior had daar geen zin in. Okay... Ging toch op zich als de shaman zich gedroeg (die had de neiging meteen chainlightning te casten als ik pullde) best prima. 2 keer gewhiped, een keer op een bad pull en 1 keer op de black stalker omdat de healer disconnecte, maar de bossfights gingen prima, vooral omdat de healer en de hunter (jaja) gewoon best goed waren. Niet veel loot gescoord, maar vond het wel leuk om te doen, m'n eerste 'echte' tank ervaring. Aggro houden was niet zo moeilijk, en ik heb nog nieteens lacerate.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:03:
Ja kijk toen was het dragen van epixx nog echt een privilege, nou loopt iedereen in epixx. Dus wat moet je nou zien als iets wat laat zien dat je goed bent? Je kan gold farmen voor een epixx vliegende mount, maar laat dat zien dat je goed bent? Nee niet echt gold farmen kan iedereen.
Dusja, geef mij maar lekker de Pre tbc instances. Het is te gemakkelijk geworden voor iemand die ze class maar half begrijpt om full epixx te worden.
Haha, wat een onzin. We hadden in onze raidcomm een druid die gewoon echt slecht was. Focuste slecht, altijd laag op de healing done en de mage die hem als 'buddy' had (we hadden een buddy systeem bij bijvoorbeeld gauntlet runs, iedere healer pakte een mage) was gewoon de sjaak. Maar die liep wel in vol tier 2 (en later tier 3) rond. Epics zegt niks over hoe 'goed' je bent, dat je vol epic spul zit kan ook betekenen dat je toevallig goeie vriendjes met de raidleader bent.
Nou, BWL was moeilijk, poe poe. BWL was prima te doen als je geen grote hoeveelheid complete retards had. En in de 40 man instances had je altijd wel een paar slackers, simpelweg omdat de rest dat wel compenseert. Ik heb ook wel eens BWL runs gedaan waar ik gewoon slecht healde omdat ik een kutbui had of dronken was (tja, dan wil je toch je DKP scoren), dus nee. Ik was echt een goeie healer maar als ik slecht had gehealed had ik vrijwel net zo snel tier 2 gehad.
Wel grappig dat je het over BWL hebt bij een instance waar je 'skills' voor nodig zou hebben. BWL was helemaal niet moeilijk of complex, itt tot AQ40 en Naxx. De reden dat m'n raidcomm een beetje uit mekaar viel was ook dat AQ40 twins en een deel van Naxx gewoon een enorme cockblock was, dan moet je mensen die niet hun best doen gaan lozen om verder te komen en dat kon niet.
[
Voor 6% gewijzigd door
Hydra op 18-12-2007 13:53
]