Lief dagboek,
Gisteren was het weer tijd voor Karazhan. Deze keer had ik aangegeven dat ik een keer met mijn mage wilde komen en dat was geen probleem

. Meestal hebben we 3 healers mee, maar omdat we nu de eerste helft van kara deden, hadden we maar 2 healers mee. Ik merktte gelijk dat de dps een stuk hoger lag

.
De run zelf was echt geweldig. Van Attumen t/m Chess Event alles one-shotted

(run van 20:00 uur tot 23:30 uur). Curator zelfs in de 2de evocation

. Op een gegeven moment hadden we per ongeluk de groep met elites (net na moroes) gepulled en zelfs daar wipe-ten we niet op

. Geen enkele wipe in de gehele run totdat we bij Prince aankwamen.
Prince was helaas een wipe op 9%

. We hadden heel erg veel pech met de elementals. Elke elemental leek wel een magneet op onze tank of dps. We waren ondertussen al de hele grot doorgelopen en het was toch knap dat we met de slechte plaatsing van elementals, Prince toch nog op 9% hebben gekregen

. Daarna waren er een paar mensen die weg moesten ivm vroeg werken dus toen maar gestopt.
Zelf nog de gloves en bracers van Attumen mogen looten. Eerste keer dat ik mijn mage naar kara neem en gelijk 2 epics

. Heerlijk dan ook die reacties over Ventrilo in onze groep: "Oh no, it's unoin's night again"

. Op Illhoof dropte er nog een leuke belt, maar omdat ik al 2 epics heb geloot, heb ik gepassed voor een vriendin die op haar main was

.
Wat een heerlijk avondje Karazhan

.
Vrijdag de laatste paar bazen afmaken: Netherspite, Nightbane en Prince.
En dan is kara weer leeg

.
[
Voor 9% gewijzigd door
Jerry op 20-12-2007 10:40
]