Het mocht even duren, maar het leven bestaat niet alleen uit casemodden

Maar dat blijft dan ook niet zonder resultaat. Vandaag alles eens in elkaar geschroefd, om eens te zien hoe het gaat worden.
Herrinnert u zich deze NOG nog
nog....
Dit is het resultaat als je dat naar de spuiter brengt:

Als eerste maar begonnen met het plaatsen van het reservoir, die kon er zo tegenaan.
IPV normale schroefjes heb ik mobo standoffs gebruikt. Waarom?....

Zodat ik zo de alu plaat aan de binnenkant er tegenaan kan schroeven. witte puntje op het alu is uiteraard waar ik een gaatje moet boren

Ook de HDD brackets en de dvd-in-een-bay-vastklik-dingen terug gezet. Brackets expres blank alu gehouden, misschien dat ik ze zichtbaar maak, en het steekt wel leuk af IMHO

Hé verrek, er ligt nog een computerkast tussen de bende

Zo ziet ie er nog lekker standaard uit

Zo gelukkig al iets minder. Je ziet de lipjes waarmee het reservoir vast zit geschroefd nog best wel duidelijk (aan de onderzijde van het reservoir) Daar moeten dan ook alu plaatjes op komen om het af te dekken.

Foto nr 100 in dit topic \o/

Meteen even een mobo uit de moederbord hemel gehaald (alhoewel, deze komt eerder uit de Hell, zoveel gezeik als ik er mee heb gehad

) en er in geschroefd.

Een to-do puntje, de knopjes en USB aansluitingen hoef ik echt niet terug te zien. Dus ik heb die alvast verwijderd, en de nodige tijd besteed om het plastic aan de binnenkant te ontdoen van een vervelend opstaand randje.
Nog een todo puntje:

Het gat van de pomp zit vrij dichtbij de rand van het chassis, en dat is niet echt handig.

Want het zijpaneel heeft een redelijk dikke metalen rand voor de stevigheid. Alles kan natuurlijk kapot en veranderd worden, maar het had makkelijker geweest als die rand er niet zat natuurlijk. Window vorm ben ik nog niet helemaal over uit overigens, IIG zit ik te denken aan een window rond de pomp (waar ook de logo's van sponsors naast kunen). En daarboven dan het gewone window. Waarschijnlijk gebaseerd op de omtrek van het zijpaneel zelf, dus een beetje een rechthoek met schuin en rond aflopende hoeken. Dat is het meeste in stijl met de rest van de kast.

nog een to-do die ik alvast maar laat zien, de plaatjes die hier eerst zaten gaan niet echt meer passen, door de alu plaat die er naast zit. Daarvoor dus even wat anders fabriceren, wat? Geen idee

Komt vast wel een idee voor als ik een keertje niets te doen heb.