Xbox 360 defecten topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 62.801 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
El Jefe schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:58:
[...]

Moet gezegd worden; heerlijke klanten ook de xbox gebruikers (voor UPS dan.. ;) )

Wanneer kan er iemand langs komen?

"Wel komt u maar langs.. we zijn de hele dag thuis. Als de xbox maar gemaakt wordt" :)

"En wanneer is hij dan gemaakt?" (vraag aan UPS :D - wij vervoeren t alleen)

Maar serieus; er gaan er toch een hoop kapot zeg.. schat dat er zeker dagelijks 150-200 door UPS worden opgehaald in Nederland & Belgie!
Gisteren is die van mij opgehaald, en dit was de 3de die hij die dag ophaalde in wassenaar... :) dat zijn er best veel... :*)

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
m00n schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:34:
[...]

Gisteren is die van mij opgehaald, en dit was de 3de die hij die dag ophaalde in wassenaar... :) dat zijn er best veel... :*)
Oh grappig ik heb jou gisteren aan de telefoon gehad om die ophaling te regelen denk ik :P
Je hoefde je naam niet te spellen want je moeder stond nog in het systeem, zoiets :)

Hmm, de rest kan mij ook wel even pm'en als er iemand langs moet komen.. ook handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

El Jefe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:06:
Hmm, de rest kan mij ook wel even pm'en als er iemand langs moet komen.. ook handig ;)
offtopic:
Dan is het wel handig dat je DM dan even aanzet in je voorkeuren :).

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
El Jefe schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 20:06:
[...]

Oh grappig ik heb jou gisteren aan de telefoon gehad om die ophaling te regelen denk ik :P
Je hoefde je naam niet te spellen want je moeder stond nog in het systeem, zoiets :)

Hehehe :) wereld is klein, vooral nederland :).

Nu maar wachten op me xbox, zal nu zo'n 15 werkdagen duren, hopelijk gaat het wat sneller, maar gezien de hoeveel die alsnog kapot gaan zal dat wel loslopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bijna elke xbox360 gaat dood.. die oude xbox was pas echt een console echt super ding en stiller ook. Mijn 360 doet nog steeds met de x-clamp fix kijken hoelang het aanhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Is er een pagina waar je je xbox repair in de gaten kan houden? Zag iemand hier laatst iets over hebben dus mijn vraag is: bestaat het? en waar kan ik het vinden? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exCOESes
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06-2024

exCOESes

Imaginary Friend

m00n schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 10:05:
Is er een pagina waar je je xbox repair in de gaten kan houden? Zag iemand hier laatst iets over hebben dus mijn vraag is: bestaat het? en waar kan ik het vinden? _/-\o_
Als je xbox geregistreerd en aan je LiveID gekoppeld is, kun je via http://www.xbox.com/nl-NL/support de reparatie volgen. (Ik weet alleen niet hoe gedetailleerd het is en of je er echt wat aan heb...)

Je kan via dezelfde site na registratie ook je garantie informatie bekijken, altijd handig

XBL Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:57
amoi schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 17:21:
hoe lang duurt het retour van je xbox? ik bedoel vanaf dat jij em hebt gestuurt???
Even terug lezen en je weet het, maar voor jouw gemak: ca. 8 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje voor de insiders: de laatste dagen krijg ik regelmatig een E74 error als ik voor het eerst m'n 360 aanzet. Heel snel uitzetten en direct erna weer aan is er niks aan de hand en kan ik uren doorgamen. Googelen op E74 error leerde mij dat het veelal te maken heeft met de AV kabel, en dus niet met oververhitting.

Heelaas heb ik ik de haast nooit kunnen zien of er nu 3 of 4 kwadranten rood werden zeg maar, want ik zette de 360 natuurlijk heel snel uit.

Is die E74 code erg schadlijk, of kan ik er mee doorgamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht, ik heb precies 1 week een xbox 360. Zet ik hem gister avond aan, is de HD stuk.... E68... Morgen maar bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:06:
Een vraagje voor de insiders: de laatste dagen krijg ik regelmatig een E74 error als ik voor het eerst m'n 360 aanzet. Heel snel uitzetten en direct erna weer aan is er niks aan de hand en kan ik uren doorgamen. Googelen op E74 error leerde mij dat het veelal te maken heeft met de AV kabel, en dus niet met oververhitting.

Heelaas heb ik ik de haast nooit kunnen zien of er nu 3 of 4 kwadranten rood werden zeg maar, want ik zette de 360 natuurlijk heel snel uit.

je kan er gewoon me door gamen ik had het ook 3 maand zonder schade, en je hebt maar 1 quadrant met deze error, ik had daarvoor namenlijk mijn xbox voor niks weggestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aah ok, ja want er is geen sprake van oververhitting natuurlijk :) . Heb al heel wat uurtjes gegamed sidsdien en er was niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardwassink
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-06 21:00
Ook leuk ik heb zelf al een maand of 3 een xbox 360, maar een vriend van me had er ook 1 staan maar met de rrod dus hij heeft een elite gekocht.
Toen zei die wil jij me oude xbox hebben die stuk is, ik zeg ja joh is goed probeer wel te maken hij zei nee hoeft niet zit mischien nog garantie op ik blij. Gratis xbox:)

ik bel microsoft zeggen ze dat hun server plat was ze konden niks doorvoeren beetje vreemd maarja(zal wel microsoft zijn)

ik moest dus terug bellen, vrijdag gedaan, en vandaag stond ups voor de deur hehe.
Ik heb ook gelijk gevraagd voor een neiuwe dvd speler omdat die niet las zei ik mischien veranderen ze de dvd speler werkt nog gewoon maar wil van de herrie af:P

dus nu afwachten waneer ik hem terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 21:06:

Ik heb ooit eens een E74 Xbox360 gehad en daar maakte een SMD weerstand in de buurt van de ANA chip geen goed contact... Zie dat maar eens te vinden.

Anyway ik game nu gewoon op die bak; eens in de week gaat hij 3RLOD, daarom zit er een externe fanregelaar op (Fanmate2) even de fans een kwartiertje uitlaten, Xbox360 15 mins laten afkoelen en we kunnen weer gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ach ja ik zie wel hoor. Er zijn ook dagen dat ik die error niet krijg bij het opstarten, zoals vandaag en gister. Het is in ieder geval geen oververhitting, daar ben ik al lang blij om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand geprobeerd zn xbox op te sturen zonder dat hij een RROD had? Als dit is gelukt stuur ik m liever nu binnen de garantie op dan m te begraven als ie buiten de garantie doodgaat... Iemand ervaring?

Mijn andere 360 die ik een maand of 2 heb gefixed met xclamp fix loopt nog steeds als een zonnetje. Ook met zn 4en tegelijk full pull liven trekt ie prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Lekker is dat, X360 terug binnen.. Mobo is vervangen, DVD Player niet. Dit terwijl ik wel duidelijk aan heb gegeven krassen op een game te hebben gekregen door het kreng..

Is het niet zo dat deze dan vervangen dient te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2008 @ 20:20:
[...]

Ik heb ooit eens een E74 Xbox360 gehad en daar maakte een SMD weerstand in de buurt van de ANA chip geen goed contact... Zie dat maar eens te vinden.

Anyway ik game nu gewoon op die bak; eens in de week gaat hij 3RLOD, daarom zit er een externe fanregelaar op (Fanmate2) even de fans een kwartiertje uitlaten, Xbox360 15 mins laten afkoelen en we kunnen weer gamen :)
ik zou hem gewoon even solderen. Zal die een stuk leuker vinden dan op deze manier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
Wat betekend het volgende:

HERNE-BOERNIG,
DE 01/04/2008 8:19 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
01/04/2008 8:19 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:06

Graveheart

Say what?

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 10:22:
Heeft iemand geprobeerd zn xbox op te sturen zonder dat hij een RROD had? Als dit is gelukt stuur ik m liever nu binnen de garantie op dan m te begraven als ie buiten de garantie doodgaat... Iemand ervaring?
Had in Augustus van vorig jaar diverse vastlopers met BioShock, geen RROD.
MS gebeld, uitgelegd en die dag nog opgestuurd via UPS.

Nog geen 10 werkdagen later had ik een nieuwe 360, man. date 27-07-07.
Stillere drive, stillere koelers.
Misschien had ik mazzel ofzo, dunno.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Wat de klacht/ het defect is?
RROD, 3 lampjes. Als hij eventjes uitstaat dan doet 'ie het soms weer maar de laatste paar keren zag ik afgewisseld blauwe en rode schermen. De "foutcode" is 0102. Die kende ik nog niet.

Productie datum van je xbox 360?
Ik zag dat de garantie datum bijna verlopen was (maand 6 van dit jaar). Ik heb 'em ook al ruim 2,5 jaar. Voor de rest geen flauw idee.

En natuurlijk ook wat voor actie je hebt ondernomen?
Gebeld met xbox support, aardige man die notities heeft gemaakt en eigenlijk me complimenteerde met het feit dat de xbox het al zo lang deed. Heb vandaag de UPS dingen uitgeprint en hij wordt morgen opgehaald. Verwachte doorlooptijd was 2 weken, ben benieuwd.

Nu, wat voor doos moet ik dat ding in doen?

edit:
Nogmaals de tip:

Heb je geen doos maar wel de originele verpakking nog? Haal dan de originele verpakking uit elkaar en zet die binnenstebuiten weer in elkaar, je hebt dan een mooi neutrale doos waarin je xbox goed past (eventueel opvullen met wat proppen krantpapier).
goeie tip :)

[ Voor 16% gewijzigd door party42 op 02-04-2008 08:18 ]

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
weet iemand het doel van: ''stuur ook je voeding mee'' dat zei het xbox suport tegen mij toen ik zei van dat ik de rrod had ondanks dat de voeding groen lampje weergeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Wat exact is de kleur van het lampje op de voeding wanneer de Xbox uit staat?
Ik zou overigens gewoon met de helpdesk bellen, in principe wordt er aangeraden niets mee te sturen tenzij hier ook iets mis mee lijkt te zijn (wat hier schijnbaar niet het geval is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
ik heb met de helpdesk gebeld en ik zei dat ik de ring of death had(wist meteen wat ik bedoelde), hij vroeg wat voor kleur heeft het lampje op de voeding ik zei groen. hij zei oke het volgende wat je moet doen is wij sturen een doos waar in je xbox past daar bij leveren wij ook de stickers voor ups en je doet in de doos de xbox en de voeding want die gaan we ff nakijken. er was ook een heel verhaal van dat dit de 3e(is de 2e keer) keer is dat mijn xbox wordt opgestuurt en dat daarom het protocol voor mij geweizigt was en dat het intotaal max 10 werkdagen duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Graveheart schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:44:
[...]

Zal eens kijken wanneer mijn garantie ermee ophoudt en m tegen die tijd opsturen. Is t proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:10

nFo

Ik heb mijn Xbox 360 na een week al weer terug. d:)b

Mainboard & Drive vervangen en Faceplate is ook nieuw.
Bovenkant ook, zo te zien en maand kaart Gold erbij.

"It has passed a rigorous two hour computer generated and monitored final test"
Straks maar is even testen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amoi schreef op woensdag 02 april 2008 @ 12:16:
ik heb met de helpdesk gebeld en ik zei dat ik de ring of death had(wist meteen wat ik bedoelde), hij vroeg wat voor kleur heeft het lampje op de voeding ik zei groen. hij zei oke het volgende wat je moet doen is wij sturen een doos waar in je xbox past daar bij leveren wij ook de stickers voor ups en je doet in de doos de xbox en de voeding want die gaan we ff nakijken. er was ook een heel verhaal van dat dit de 3e(is de 2e keer) keer is dat mijn xbox wordt opgestuurt en dat daarom het protocol voor mij geweizigt was en dat het intotaal max 10 werkdagen duurt.
Heb exact hetzelfde voorhad, met dezelfde stomme uitleg van hun.

Resultaat: duurt langer, en je krijgt gewoon een gerepareerde x360 terug, en (dezelfde, gok ik) voeding. Het nut hiervan ontgaat me dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Graveheart schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:44:
[...]

Even een extra opmerking/tip : je 360 wordt/is geregistreerd. Deze registratiedatum is leidend voor de garantietermijn. In niet alle gevallen wordt bij vervanging door een nieuwe(re) dit verwerkt. Het kan dat er bij de zending een brief bijgesloten zit, waarin uitgelegd wordt of dit voor jou geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:40:
[...]

Resultaat: duurt langer, en je krijgt gewoon een gerepareerde x360 terug, en (dezelfde, gok ik) voeding. Het nut hiervan ontgaat me dus ook.
naja ik zie wel wat er gebeurt. als mijn xbox het mar weer doet. derest kan me niet zoveel schelen wat ze doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 15:40:
[...]

Wanneer de Xbox 360 al een dusdanig aantal keren is overleden bestaat de kans dus dat er iets in de voeding dusdanig instabiel is dat het eventueel kan leiden tot het overleiden van de Xbox.

Neem aan dat dat de reden is dat je ook de voeding mee moet sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ligt het aan mij of ligt de "mijn xbox service pagina" qua databasegebeuren plat? Ik kan de pagina wel gewoon openen, maar er staat dat ik geen xbox geregistreerd heb en ook zoeken op service request ID levert niets op, terwijl m'n xbox onderweg terug is. (ik wil namelijk even tracen waar hij is, maar dat werkt dus niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
m00n schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 23:13:
Wat betekend het volgende:

HERNE-BOERNIG,
DE 01/04/2008 8:19 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
01/04/2008 8:19 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR
Trackingnummer? Lijkt me dat t pakket even is geregistreerd bij de douane in Duitsland maar doordat de bestemming/origine Nederland was er voor de rest niks mee gebeurd (vrijgegeven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
nFo schreef op woensdag 02 april 2008 @ 14:48:

"It has passed a rigorous two hour computer generated and monitored final test"
Straks maar is even testen. >:)
Vertrouw er maar niet op. Toen de mijne heel was terug gerbracht stond dat bij mij ook in de brief maar na 5 minuten hield hij er al weer mee op... Kan me dus niet voorstellen dat ze echt getest hadden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-09 19:56
Fijn denk je een Elite te kopen. op de dat dat tie hier in Nederland uit komt.. tada vandaag rooie ring

Wat de klacht/ het defect is: Rooie ring code 0020
Productie datum: 29 - 6 - 2007
En natuurlijk ook wat voor actie je hebt ondernomen: MS bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meh. ik was CoD4 aan het spelen, knalt me xbox live er zonder waarschuwing uit.....

er bestaat een kans dat mijn gratis gold afgelopen is maar ik kan ook niet op silver op xbox live. toen ik connection test ging doen zag hij dat ik draadje had, ip adres zag maar hij liep vast bij iets anders (damn, naam vergeten, zal zo ff kijken). daarna heb ik me kabel weer in me pc gestopt waar hij het gewoon doet. geen RROD ofzo. niets geen internet.

ook als ik me 360 aanzet doe hij auto sign in niet meer :(

iemand anders met een soortgelijk probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 13:01
Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 23:39:
meh. ik was CoD4 aan het spelen, knalt me xbox live er zonder waarschuwing uit.....

er bestaat een kans dat mijn gratis gold afgelopen is maar ik kan ook niet op silver op xbox live. toen ik connection test ging doen zag hij dat ik draadje had, ip adres zag maar hij liep vast bij iets anders (damn, naam vergeten, zal zo ff kijken). daarna heb ik me kabel weer in me pc gestopt waar hij het gewoon doet. geen RROD ofzo. niets geen internet.

ook als ik me 360 aanzet doe hij auto sign in niet meer :(

iemand anders met een soortgelijk probleem?
Even de connection test doen in de network settings en aangeven welke stap hij op blijft hangen, als het MTU is moet je deze aanpassen in je router/modem de 360 heeft minimaal 1392 nodig meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, was MTU

maar hoe kan het dan dat die het ineens niet meer doet? hij heeft het altijd gedaan, nooit problemen gehad

MTU staat op 1500. hier heeft hij dus altijd al op gestaan. moet ik hem vorhogen en dan nog een keer proberen op de 360?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ja hoor, paar weken voor GTA 4 en net Vegas 2 in huis gehaald, krijg ik rrod.

Wat de klacht/ het defect is: RROD
Productie datum:24- 03 - 2006
Actie: MS gebeld, UPS retourbonnen opgestuurd gekregen en UPS contacteren om hem op te laten halen a.s. maandag, want zaterdags werken hun niet.

Is er nog een gemiddelde wachttijd? Maximaal 2 weken?

Kan ik ergens in de tussentijd een 360 huren ? :o videoland ofo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
nijntje82 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:59:

Actie: MS gebeld, UPS retourbonnen opgestuurd gekregen en UPS contacteren om hem op te laten halen a.s. maandag, want zaterdags werken hun niet.

Duurt ongeveer 10 tot 14 dagen, maar kan ook sneller.
Nop je kan het niet huren, gewoon geduld hebben.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hdd niet meesturen he. iig eerst ff proberen zonder hdd, als hij dan nog RROD hdd houden anders die ook meesturen

anders ben je alle savegames kwijt

zelf is mijn probleem met xbox live opgelost. geen idee hoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Verwijderd schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 11:22:
ja, was MTU

maar hoe kan het dan dat die het ineens niet meer doet? hij heeft het altijd gedaan, nooit problemen gehad

MTU staat op 1500. hier heeft hij dus altijd al op gestaan. moet ik hem vorhogen en dan nog een keer proberen op de 360?
Als ik het antwoord had zou ik ook van mijn probleem af zijn. 360 deed het prima op live, weg geweest voor ROD fixen, komt terug ineens MTU failure en ongeacht wat ik probeer blijft hij failen. 360 helpdesk wist het ook niet as usual :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoals ik al aangaf in me vorige post is het probleem verholpen. geen idee hoe, ineens deed hij het weer

probeer ander de MTU op de minimale waarde te zetten. toen kwam hij bij de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Het zit er zeker niet in dat ik een 175watt elite terug krijg? Heb me voeding niet mee hoeven sturen, omdat die nog groen brande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y-Foxy
Stollie schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:11:
Het zit er zeker niet in dat ik een 175watt elite terug krijg? Heb me voeding niet mee hoeven sturen, omdat die nog groen brande.
Je krijgt gewoon je eigen unit terug met een nieuw mobo+dvd drive en andere cooling. Ze gaan je echt geen nieuwe elite geven, ze hebben nog zat premium/core units :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Y-Foxy schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:52:
[...]

Je krijgt gewoon je eigen unit terug met een nieuw mobo+dvd drive en andere cooling. Ze gaan je echt geen nieuwe elite geven, ze hebben nog zat premium/core units :+
Zolang die maar zwart is en Hdmi heeft.
Maar denk dat ze moeilijk een 175 watt kunnen terug sturen omdat de voeding die ik hier heb liggen dan niet goed is lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat maakt het uit of je 175 watt of een andere hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
nijntje82 schreef op zaterdag 05 april 2008 @ 12:59:

Kreeg hem binnen een week terug.

Moederbord vervangen.

Lekker snel dus.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:46
die van mij werd laatst tijdens het spelen te warm in mijn kassie
3 rode ringen ofzo
gelukkig even laten afkoelen en hij doet het weer.
voortaan dus met de deurtjes open spelen van me kast. (komt wel een straalmotor geluid uit ) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
stel je eens voor hij vliegt weg, ik bedoel stel je niet aan man zet die tv nog harder of surround

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCTHAB88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-11-2008
Mensen, ik ben ten einde raad. alsjeblieft help mij

ik heb zojuist mijn xbox 360 terug gekregen van de 7e keer reparatie en het blijft misgaan met die service van MS. :'( :'( :(

Het begon in juli 2007(1) toen hij voor het eerst RROD gaf, kreeg hem in aug (wegens drukte) terug en een maand later overleed hij weer aan de RROD(2). Weer opgestuurd, kwam toen geloof ik binnen 10 dagen terug door voorkeursbehandeling. 3 dagen later (!) weer RROD!(4 Kreeg hem weer terug, die hield het ook niet lang uit en RROD. (5. Toen kreeg ik er 1 terug, en deze deed het een tijd gewoon goed, alleen de DVD drive begon nu bij het afremmen van het spel enorm KGGG geluiden te maken! Hiervoor opgestuurd met de intentie dat de DVD drive vervangen zou worden. Komt hij terug, staat er op die brief dat het moederbord vervangen is. En jahoor het DVD probleem zit er gewoon nog in ! Ik die gasten opgebeld, waar ze nou helemaal mee bezig zijn daar, en de standaard medewerker verbond mij door met een 2e lijns medewerker. Nou ik hem het verhaal van de DVD en van hierboven uitgelegd, hem door de telefoon het geluid laten horen dat de DVD drive maakte, en hij zei dat het niet zo hoorde en gerepareerd moest worden. Nou na lang praten over mijn slechte ervaringen, bood hij mij een reparatie aan met zijn "hogere rank" notities erbij dat de DVD lade vervangen moest worden door het nieuwste type.

Ik kom net thuis en mijn xbox is er, en je raad het misschien al... vervangen : moederbord, en mijn dvd lade met KGGG geluid zit er nog in!!!!!!

Is dit niet gewoon oplichting? Wat moet ik doen ? Ik wil gewoon gamen, en ben als sinds juli 2007 bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
ik heb 1x de ring of death gehad, en na reparatie lopen mijn fans soort van aan (360 maakt ten allen tijden veel meer geluid dan voorheen). Nooi zin gehad om weer aan te melden, kans is groot dat er weer iets anders misgaat.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aangetekende brief sturen naar Microsoft waarin je je verhaal uit de doeken doet.
Of je gaat terug naar de winkel waar je de xbox hebt gekocht en geef je aan dat je de koop van je xbox wilt ontbinden.
Of als je hem weer naar Microsoft stuurt dan plak je er een grote sticker op waarop staat dat het moederbord prima is maar dat de dvd drive vervangen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
PCTHAB88 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:30:

ik heb zojuist mijn xbox 360 terug gekregen van de 7e keer reparatie en het blijft misgaan met die service van MS. :'( :'( :(

Het begon in juli 2007(1) toen hij voor het eerst RROD gaf, kreeg hem in aug (wegens drukte) terug en een maand later overleed hij weer aan de RROD(2). Weer opgestuurd, kwam toen geloof ik binnen 10 dagen terug door voorkeursbehandeling. 3 dagen later (!) weer RROD!(4 Kreeg hem weer terug, die hield het ook niet lang uit en RROD. (5. Toen kreeg ik er 1 terug, en deze deed het een tijd gewoon goed, alleen de DVD drive begon nu bij het afremmen van het spel enorm KGGG geluiden te maken! Hiervoor opgestuurd met de intentie dat de DVD drive vervangen zou worden. Komt hij terug, staat er op die brief dat het moederbord vervangen is. En jahoor het DVD probleem zit er gewoon nog in ! Ik die gasten opgebeld, waar ze nou helemaal mee bezig zijn daar, en de standaard medewerker verbond mij door met een 2e lijns medewerker. Nou ik hem het verhaal van de DVD en van hierboven uitgelegd, hem door de telefoon het geluid laten horen dat de DVD drive maakte, en hij zei dat het niet zo hoorde en gerepareerd moest worden. Nou na lang praten over mijn slechte ervaringen, bood hij mij een reparatie aan met zijn "hogere rank" notities erbij dat de DVD lade vervangen moest worden door het nieuwste type.

Ik kom net thuis en mijn xbox is er, en je raad het misschien al... vervangen : moederbord, en mijn dvd lade met KGGG geluid zit er nog in!!!!!!

Is dit niet gewoon oplichting? Wat moet ik doen ? Ik wil gewoon gamen, en ben als sinds juli 2007 bezig
Naar kassa, mail sturen naar bill gates. Dit gaat gewoon niet zo. Je zou allang een compleet nieuwe moeten hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ook geen compensatie gehad?

Normaal krijgt iemand een extra Live! kaartje of een controller/game als het zo vaak misgaat...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

DarkShadow schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:51:
[...]

mail sturen naar bill gates.
Laatste werkdag van Bill @ Microsoft gemist, zeker? :P

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Michael Knight schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:03:
[...]

Ook geen compensatie gehad?

Normaal krijgt iemand een extra Live! kaartje of een controller/game als het zo vaak misgaat...
ja leuk is dat, ik was die van mij 8 weken kwijt en kreeg 1 maand compensatie

terwijl ik dus er zelf bijna 2 betaald heb... compensatie my ass

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:37:
ik heb 1x de ring of death gehad, en na reparatie lopen mijn fans soort van aan (360 maakt ten allen tijden veel meer geluid dan voorheen). Nooi zin gehad om weer aan te melden, kans is groot dat er weer iets anders misgaat.
ik heb dus exact hetzelfde probleem, dat ding loeit er nu over. Volgens mij hebben ze een firmware update gedaan ofzo, waardoor de kans op RROD door de sneller draaiende fans afneemt. Erg irritant. Ik heb er laatst over gebeld en de medewerker vertelde mij dat ik er nog maar eens over na moest denken of ik hem voor 3 weken kwijt wilde zijn. Want hij kon me ook niet verzekeren dat het probleem weg zou zijn na reparatie. Oftewel ik stuur hem op en krijg hem in exact dezelfde staat weer terug, daar kwam het min of meer op neer.

volgens mij weet ik wat jij bedoelt, dat probleem heb ik namelijk ook met de benq drive die er nu in zit. Het zou dus best kunnen dat de drive al een keer is vervangen, aangezien benq de nieuwste revisie is. Wat die benq drive doet is de dvd niet eerst tot stilstand brengen, maar zonder afremmen direct er uit gooien.

Maar idd je zou allang al een nieuwe moeten hebben gehad...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Op de eerste plaats hoort dit verhaal niet in dit topic thuis, daar is een appart topic voor.

Probeer het eerst eens met een email naar microsoft, ergens in het defecten topic staat een email adres.

Schrijf daar op een normale manier je hele verhaal, en dat je het vertrouwen in MS zijn reparatie en retour service verloren hebt. En dat je verwacht dat MS deze keer met een werkende oplossing komt.

Normaal helpt dit al, want die helpdesk-telefoon-bots, daar kan je weinig mee.

Mocht dat niet werken kan je altijd nog een aangetekende brief schrijven.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
m00n schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:05:
[...]

Kreeg hem binnen een week terug.

Moederbord vervangen.

Lekker snel dus.
.
Ja, hier ook. RROD heengestuurd, moederbord en DVD drive vervangen en zelf het klepje van een van de controllerpoorten gefixed! Toffe service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Haijo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 13:20:
[...]

Ja, hier ook. RROD heengestuurd, moederbord en DVD drive vervangen en zelf het klepje van een van de controllerpoorten gefixed! Toffe service!
ze dieuwen er gewoon een nieuwe faceplate op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
amoi schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:12:
[...]
ze dieuwen er gewoon een nieuwe faceplate op
Ik neem aan dat die opmerking slaat op het klepje? Want ik ben er redelijk zeker van dat ze het moederbord vervangen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Haijo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:19:
[...]

Ik neem aan dat die opmerking slaat op het klepje? Want ik ben er redelijk zeker van dat ze het moederbord vervangen hebben.
Het klepje is inderdaad onderdeel van de faceplate, dus: ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
party42 schreef op woensdag 02 april 2008 @ 08:15:
Wat de klacht/ het defect is?
RROD, 3 lampjes. Als hij eventjes uitstaat dan doet 'ie het soms weer maar de laatste paar keren zag ik afgewisseld blauwe en rode schermen. De "foutcode" is 0102. Die kende ik nog niet.

Productie datum van je xbox 360?
Ik zag dat de garantie datum bijna verlopen was (maand 6 van dit jaar). Ik heb 'em ook al ruim 2,5 jaar. Voor de rest geen flauw idee.

En natuurlijk ook wat voor actie je hebt ondernomen?
Gebeld met xbox support, aardige man die notities heeft gemaakt en eigenlijk me complimenteerde met het feit dat de xbox het al zo lang deed. Heb vandaag de UPS dingen uitgeprint en hij wordt morgen opgehaald. Verwachte doorlooptijd was 2 weken, ben benieuwd.

Nu, wat voor doos moet ik dat ding in doen?

edit:

[...]

goeie tip :)
en vandaag weer terug. ben onder de indruk van de snelheid hoor. Moederbord en dvd drive zijn gerepareerd. Zat ook een live kaartje in (ben al gold maargoed). Netjes hoor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 21:55
Kreeg je wel je eigen machine terug (gelijk S/N)? Die van mij wordt vandaag ook opgehaald door de UPS, hopelijk ook met een weekje weer terug ... lekker snel!

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
party42 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:00:
[...]

en vandaag weer terug. ben onder de indruk van de snelheid hoor. Moederbord en dvd drive zijn gerepareerd. Zat ook een live kaartje in (ben al gold maargoed). Netjes hoor! _/-\o_
Die maand gold kun je geloof ik gewoon aan je abbonement toevoegen hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
[TAG]Speedy schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:24:
Kreeg je wel je eigen machine terug (gelijk S/N)? Die van mij wordt vandaag ook opgehaald door de UPS, hopelijk ook met een weekje weer terug ... lekker snel!
yep, is hetzelfde serie nummer!
Haijo schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:34:
[...]
Die maand gold kun je geloof ik gewoon aan je abbonement toevoegen hoor. ;)
ok goeie tip. gewoon invoeren en hij wordt toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Haijo schreef op woensdag 09 april 2008 @ 18:19:
[...]

nee het slaat op een totaal nieuwe faceplate die geven ze nooit aan op het papier. dus ze hebben het klepje niet gerepareerd

[ Voor 6% gewijzigd door amoi op 10-04-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

amoi schreef op donderdag 10 april 2008 @ 15:54:
[...]
nee het slaat op een totaal nieuwe faceplate die geven ze nooit aan op het papier. dus ze hebben het klepje niet gerepareerd
Ach, dat is een detail: het probleem is gefixed, of het nu komt doordat iemand het klepje maakt of de faceplate is vervangen. Als je je xbox terugkrijgt zeg je toch ook dat deze is gerepareerd? Of zeg je dan "nee, mijn xbox is niet gerepareerd, ze hebben alleen het moederbord en de dvd-drive vervangen"?

Hoe teleurstellend het ook is dat een xbox kapot gaat, de service vind ik erg goed (en tegenwoordig ook rap).

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Yup, iedereen kan zeggen wat hij wil, maar de service en snelheid van MS is in 99,99% van de gevallen uitstekend. (Enkele schrijnende gevallen daargelaten)

Ze hebben het in het najaar tijdelijk erg druk gehad, maar nu is alles weer normaal. Daar kan de concurrent nog een puntje aan zuigen.

En inderdaad, er zijn nog steeds 360's die stuk gaan, maar van de falcons ligt dat nivo op het nivo van de Wii en de PS3.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een flinke tijd trouwe dienst (2e hands, vorige gamede er ook veel op) heeft mijn 360 het begeven. het begon ineens met allemaal lag tijdens CoD 4, ik d8 dat donkey weer een filmpje aan et kijken was.

toen vastlopers, gewoon tijdens de game.

toen wou hij niet meer opstarten en bevroor het ronddraaiende xbox logo. daarna start hij niet meer op maar kreeg ik alleen een rood knipperend deel
Xbox 360: One red light flashes on the Ring of Light

na weer ff proberen lukte het om CoD 4 weer op te starten

die bevroor weer

en toen was hij dood, 3 rode lampjes sad.gif

morgen microsoft maar ff bellen

naja, laten we het maar plaatsen onder de noemer: je moet alles een keer meegemaakt hebben.

gelukkig kan ik nog op de xbox van me broer gamen, hdd laat ik gewoon thuis liggen. ik hoop wel dat hij voor GTA 4 terug is maar 2 weken moet wel lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

K.

Heb mijn xbox nu toch als kapot aangegeven.

Ik heb mijn 4e doos nu al bijna een jaar (nieuwe). Vanaf het begin gaf hij af en toe wel read errors...
Gewoon tijdens het spel.. spel op het achtergrond en dan je xbox shell aangeven.. Cannot read disc.. of what ever..

In het begin dacht ik kan gebeuren.... Meestal op eject drukken en hups er weer in bingo verder spelen... (niet denkende dat ik vaak zelfde dingen nog een keer moest doen , daar ik games speel zoals Oblivion en Mass Effect). Ik de schijfjes controleren.. Niets geen vlekje geen stof niets... Na het uit en ingeven van de cd kon ik vrolijk verder spelen.

Nu dus 11 maanden later... Steeds vaker die mooie Cannot Read Disc errors.. Bovendien . Als ik niet op eject druk dan hoor je de dvd speler Tikken. Na de 8e keer opnieuw een stuk proberen bij Mass Effect toch boos geworden... Ik MS gebeld.. Maandag of Dinsdag komt UPS mijn doos ophalen.. HD eraf , DVD er uit Box ingepakt in een (gelukkig) bewaarde UPS doos (waar al 3 xboxen verscheept zijn geweest naar duitsland).

Ik had er 1 uit productie datum 7 april 2007. Ik hoop dat ik wel een nieuwere krijg... Heb wel mijn xbox gemerkt.. Onder het laatje van de DVD speler een puntje gezet.. Achterop een puntje gezet en een klein puntje op de frontplate gezet.....

Ben nu wel benieuwd wat ik terug ga krijgen en hoe lang het gaat duren voordat ik deze doos weer terug heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
yzf1kr schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:00:
Yup, iedereen kan zeggen wat hij wil, maar de service en snelheid van MS is in 99,99% van de gevallen uitstekend. (Enkele schrijnende gevallen daargelaten)
Heb de mijne nog niet terug, maar deze is afgelopen donderdag af laten halen door UPS en kreeg gisteren een mailtje (op zondag :?) dat hij gefixt is en terug wordt gestuurd. Wel heel snel! Wel vreemd dat het UPS trackingnr niet bekend is bij de track/trace op de UPS site ...

We gaan het zien :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

[TAG]Speedy schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:48:
[...]

Heb de mijne nog niet terug, maar deze is afgelopen donderdag af laten halen door UPS en kreeg gisteren een mailtje (op zondag :?) dat hij gefixt is en terug wordt gestuurd. Wel heel snel! Wel vreemd dat het UPS trackingnr niet bekend is bij de track/trace op de UPS site ...

Dat nummer is alleen voor de heenweg naar het repair centre toe, niet voor de terugweg

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
yzf1kr schreef op donderdag 10 april 2008 @ 19:00:
Yup, iedereen kan zeggen wat hij wil, maar de service en snelheid van MS is in 99,99% van de gevallen uitstekend. (Enkele schrijnende gevallen daargelaten) Ze hebben het in het najaar tijdelijk erg druk gehad, maar nu is alles weer normaal. Daar kan de concurrent nog een puntje aan zuigen.
Ik denk dat het voor de klant beter was geweest als MS die energie gestoken had in het maken van een product dat niet zovaak naar een repair center gestuurd hoeft te worden.

Achteraf goed geholpen worden is leuk, maar dat is toch normaal? Ik bedoel: als je traag wordt geholpen is dat onder de maat. Een bedrijf complimenten geven dat ze de service op orde hebben lijkt me dan ook de omgekeerde wereld: die service had niet nodig hoeven zijn en ALS het nodig mocht zijn, dan moet die service goed zijn, dat mag de klant verwachten.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Hoe zit het eigelijk met het 1 maand gratis live dat je kunt krijgen?
Wordt dat altijd gedaan als Gold member bent of moet je maar afwachten of je dat krijgt.

Ik mis nu al ruim een week me xbox dus compensatie daarvoor zal wel redelijk zijn.

Hebben hier mensen ervaring daar mee?

Anders vraag ik het nog een keer als ik de helpdesk bel over de status van me reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Duuvel schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:49:
[...]

Dat nummer is alleen voor de heenweg naar het repair centre toe, niet voor de terugweg
Het nummer wijkt toch af van het shippinglabel wat ik voor het versturen kreeg. Tevens meld de mail mij duidelijk dat de verzendinformatie wordt meegegeven in de betreffende mail.

Ach, ik zie dat ding wel weer verschijnen (zolang het maar voor 28 april is :P)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Stollie schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:49:
Hoe zit het eigelijk met het 1 maand gratis live dat je kunt krijgen?
Wordt dat altijd gedaan als Gold member bent of moet je maar afwachten of je dat krijgt.

Ik mis nu al ruim een week me xbox dus compensatie daarvoor zal wel redelijk zijn.

Hebben hier mensen ervaring daar mee?

Anders vraag ik het nog een keer als ik de helpdesk bel over de status van me reparatie.
je krijgt een kaartje bij de gerepareerde xbox in. Daarnaast, je opmerking "Ik mis nu al ruim een week me xbox dus compensatie daarvoor zal wel redelijk zijn": ik vind dit zelf wat minder vanzelfsprekend gezien eht feit dat ze 2 weken aanhouden voor reparatie.

Natuurlijk is het vervelend dat er iets kapot gaat maar ik ken weinig andere bedrijven die compensatie aanbieden bij reparatie van goederen. Meestal ben je het gewoon "kwijt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het eigenlijk mogelijk om eer geregistreerde xbox (dus die al opgestuurd is geweest) op een andere naam te laten zetten?

want nu moet ik het via me klasgenoot laten opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Duuvel schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:49:
[...]

heb ik ook gekregen. en mijn xbox is weldegelijk vorige week afgeleverd bij repair en daarbij komt nog dat het zeker niet voor naar het center toe is. maar terug weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

party42 schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:27:
[...]
Natuurlijk is het vervelend dat er iets kapot gaat maar ik ken weinig andere bedrijven die compensatie aanbieden bij reparatie van goederen. Meestal ben je het gewoon "kwijt".
Afhankelijk van hoe het afgehandeld wordt kan je wel wat krijgen. Mijn xbox is nu voor de vierde keer kapot. Ik heb de vorige keren een gratis spel (heeel oud) en een controller gekregen. Kijken wat ze nu proberen om het goed te praten, want dit is toch niet normaal...
Nouja, maar weer opsturen dan. Gelukkig heb ik de doos bewaard van de vorige keer.

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Xbox is weer onderweg van de reparatie :)

en krijg en ook een email binnen van de 10 gratis arcade spellen. (slechts 3 ½ maand later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit week-end heeft mijn release premium voor de tweede maal een rod gegeven.

Vorige keer was dat vlak voor de release van G.O.W., nu vlak voor de release van GTA IV :D

Ik ben er nu toch over aan het nadenken een nieuwe Elite te gaan halen, maar heeft dit zin ?
Ik zal wel minder kans hebben op een rod maar toch ... Ik twijfel, het is nog steeds € 350 ...
Zijn er mensen hier of die je kent dit een falcon hebben en toch reeds een rod hebben gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Lol Ik vandaag toch weer MS opgebeld... Ik zeg. hoe zit dat nou.. Vroeger kreeg ik die labels via de mail.. Nu zou UPS langskomen mijn xbox ophalen met de labels... Zegt deze beste kerel.. Maar meneer de stickers worden opgestuurd bij normale post.. Daar zit een telefoon nummer bij en die bel je zodra je de stickers hebt...Ups dan...

Ik zeg mooi dus ik moet 5 dagen wachtern voor de labels en dan nog eens een afspraak en dan pas gaan de 15 werkdagen in dat de xbox weg is.. Ik zeg.. Ben ik het niet helemaal mee eens..

Ik tevens geprobeerd via die xbox site mijn console te bekijken qua reperatie status... Staat daar dat ik helemaal geen console heb.. Bel ik MS weer op... Zeggen ze Nou meneer je moet je eigen serie nummer invullen daar in die site met je email van je Live GamersTag.. Ik probeer het te doen.. Werkt niet...

Komt het er op neer dat ik dus niet mijn xbox kan volgen en dat ik volgens die kuiken van MS.. 2 Xboxen heb??????????

Morgen maar weer bellen dat ze me die labels maar moeten mailen.. dan bel ik UPS wel open en kunnen ze hem woensdag ophalen.. Scheeld altijd weer enkele dagen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

in het systeem van MS is mijn xbox gekoppeld aan mijn gamertag en email adres.
als ik zelf inlog op xbox.com dan heb ik geen console volgens dat ding...
maarja ik heb het maar zo gelaten, want de helpdesk kon me er ook niet verder mee helpen/

verder heb ik nog een vraag:
ik heb een account, adres enz is gewoon mijn thuisadres.

Mijn xbox heeft ook een rrod gehad, dus labels via de mail gehad, uitgeprint en afspraak gemaakt met UPS voor ophalen. Nu heb ik het ophalen gedaan via het adres van mijn werk.
Maar volgens mij krijg ik de xbox op mijn thuisadres aangeboden als hij weer wordt teruggestuurd.

Kan microsoft makkelijk het verzendadres wijzigen? (want ik neem aan dat ik als ontvanger niet gemachtigd ben om het adres te wijzigen?)

jaja ik weet het, gewoon bellen en ik heb antwoord, maar als er toevallig snel antwoord hier op weet, is dat misschien wel sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Kijk weer iemand die de labels via mail gehad heeft... Heeft iemand ze al eens via de normale post gehad...

Damn.. Ik ga ze echt morgen weer bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft ook in principe niet met xbox support te bellen.
Mijn 2e 360 premium ging vorige week kapot. Was Tiger Woods aan het spelen, beeld freezed en krijg meteen een RROD toen ik m weer aanzette. Was de eerste keer dat ik uberhaupt een freeze had.
Maargoed, heb dus via xbox.com mijn reparatie geregeld. Gewoon inloggen en reparatie aanvragen. Uurtje later had ik de labels in mn inbox.
Ik kreeg zaterdag een mail dat ie op de terugweg zou zijn, dus verwacht m eigenlijk vandaag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
randje schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 00:44:
in het systeem van MS is mijn xbox gekoppeld aan mijn gamertag en email adres.
als ik zelf inlog op xbox.com dan heb ik geen console volgens dat ding...
maarja ik heb het maar zo gelaten, want de helpdesk kon me er ook niet verder mee helpen/
Dat heb ik dus ook, heb toen ik de xbox gekocht heb dat nummer ingevoerd, maar dat is nu niet meer terug te zien op de site. Heb het ook gezegd tegen die gast van de helpdesk maar die kon het niet oplossen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
[TAG]Speedy schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:48:
[...]

ff de mail door gelezen het kan ongeveer 2werkdagen duren voordat dit nummer in de database is opgenomen.
Je Xbox-videospelsysteem is verzonden. Je kunt het verwachten binnen de volgende 7 dagen. Bedankt voor je geduld. Nog even en je kunt weer volop spelen. Je verzendinformatie wordt hieronder ter referentie weergegeven:
(Please note, this information can take up to 2 business days to become active on the Carrier Web site )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

krijg je trouwens altijd een mailtje van MS als hij wordt teruggestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Verdorie heb ik weer, het begon met vastlopers , zowel in het opstart scherm als in games.
En niet soms, nee constant. Xbox weer uit, en jawel ring of death !
En geen garantie meer :( zit dus niks anders op dan een nieuwe kopen ben ik bang .

Edit : Nou kan hem toch terug sturen omdat ik een ring of death heb .
Eerste keer defect na bijna 3 jaar trouwe service :+

[ Voor 22% gewijzigd door KunDun op 15-04-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KunDun schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:17:
Verdorie heb ik weer, het begon met vastlopers , zowel in het opstart scherm als in games.
En niet soms, nee constant. Xbox weer uit, en jawel ring of death !
En geen garantie meer :( zit dus niks anders op dan een nieuwe kopen ben ik bang
RROD = 3 jaar garantie vanaf aankoop. Zelfs launch-units hebben nu dus nog garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 17:25:
[...]

RROD = 3 jaar garantie vanaf aankoop. Zelfs launch-units hebben nu dus nog garantie.
Idd zag het later pas (zie ook me edit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ghehe geluk!
liever nu dan na die 3 jaar.
alleen hopen dat de gerepareerde units het wel uithouden.

wat ik wel jammer vind: of je gerepareerde console nu je hele leven lang meegaat of niet. Je blijft het gevoel houden van: hij kan weer kapot gaan...
Dat gevoel heb ik nooit gehad bij oudere consoles.
randje schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:41:
krijg je trouwens altijd een mailtje van MS als hij wordt teruggestuurd?
Nee je krijgt niet altijd een mail. Vorige week maandag is hij door UPS opgehaald, vandaag was afleverpoging nummer 1. Gelukkig ben ik morgen vrij :)
hopen dat hij gerepareerd is, want hij is een keer open geweest :/
morgen zal de uitslag komen

[ Voor 7% gewijzigd door randje op 15-04-2008 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Hoe lang duurt het trouwens voor je een mail krijgt van MS nadat je een reparatie verzoek heb ingediend ? de status op dit moment is : Status van de reparatie: Reparatieorder verzonden.
Las dat dit betekent dat hij in de wachtrij staat om te worden behandeld.
Krijg je pas een mail nadat de volgende status is bereikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ja dat heb ik dus ook nu op de website van xbox... Nog steeds geen stickers ontvangen en mijn status is ook reparatieorder verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
Stollie schreef op donderdag 03 april 2008 @ 20:10:
Fijn denk je een Elite te kopen. op de dat dat tie hier in Nederland uit komt.. tada vandaag rooie ring

Wat de klacht/ het defect is: Rooie ring code 0020
Productie datum: 29 - 6 - 2007
En natuurlijk ook wat voor actie je hebt ondernomen: MS bellen
Hij is gister terug gekomen, nieuw moederbord + maandje Live erbij.

Had maandag rond 6 uur gebeld en ze vertelde dat hij al weer onderweg was en dus volgende dag in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

heb net mn xbox teruggekregen.
alleen moederbord is vervangen. naja blij dus :)
nog steeds de hitachidrive :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-06 20:34

MethodP

baanaan

Wat een stelletje kl**tz****n bij Microsoft!!!

wat dus het probleem is, mijn dvd leest de games niet, hij gaat nu wel weer dicht, dat had ik gefixt.

Dus ik bel op voor garantie, willen ze me het dus niet geven want ik ben de tweede eigenaar.
dus als ik het goed begrijp, dat als de ik aan de vorige eigenaar had gevraagd of zei wilde zeuren kon ie wel gratis gerepareerd worden, hoe krom is dat? ik heb spijt van mijn telefoontje aan die k*t Service Centre.

De vorige eigenaar had dus al een RROD gehad. Nu willen ze me 75 euro laten betalen voor de reparatie. Nou ik kijk zelf wel wat ik eraan kan repareren.

Stelletje lusters!

geen goede ervaring dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MethodP schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:19:

wat dus het probleem is, mijn dvd leest de games niet, hij gaat nu wel weer dicht, dat had ik gefixt.

Dus ik bel op voor garantie, willen ze me het dus niet geven want ik ben de tweede eigenaar.
dus als ik het goed begrijp, dat als de ik aan de vorige eigenaar had gevraagd of zei wilde zeuren kon ie wel gratis gerepareerd worden, hoe krom is dat? ik heb spijt van mijn telefoontje aan die k*t Service Centre.

De vorige eigenaar had dus al een RROD gehad. Nu willen ze me 75 euro laten betalen voor de reparatie. Nou ik kijk zelf wel wat ik eraan kan repareren.

Stelletje lusters!

Wat is dat nou voor onzin? Garantie is garantie, al ben je de tiende eigenaar. Zoals je zegt, wat is het verschil dat jij belt of als hij had gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
MethodP schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 12:19:

Stelletje lusters!

Losse drives zijn wel te krijgen hoor. Voor minder dan 75 euro ook. Zie ook ebay. Verder is het dan kwestie van drivekey extracten van oude dvd drive en deze weer opnieuw inserten in de nieuwe als het goed is.

http://blog.bjornhouben.com

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je een probleem hebt, of een negatieve mededeling; Erg jammer, maar je hoeft hier geen posting te zetten enkel gevuld met je mededeling en/of frustraties.