Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

Je moet gewoon zo snel mogelijk een friendlist aanleggen. Of wat langer op een server blijven en als je een deftige server hebt gevonden, die in je favs zetten. Mijn ervaring is dat er vaak vanzelf volk bij komt.
Ik joinde eergister een server waar alleen bots op zaten, maar binnen 20 minuten waren we met 16 man. (was wel niet via steam, maar dat maakt niet uit natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 09:59
Heb hier totaal geen last van...spel draaide op mn vorige systeem (opteron 165 + radeon x1950xtx) al redelijk soepel. Nu op een athlon x2 5000BE + Radeon 3870 draait t helemaal soepel...geen framedrops, laagste fps die ik gezien heb is 45fps...

Gaat btw ook over een retail @ steam versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-07 20:36

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Tsurany schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 12:49:
Heb spijt dat ik het gekocht heb. Het was 12 euro, een koopje dus. Maar ik kan het spel gewoon niet spelen. Ik join vaak een server met zo'n 10 man erin, is de server geladen zit ik er als enige in. Had ik in Team Fortress 2 ook al. Zeker weer eens een bug met steam.
En als je eindelijke en server hebt gevonden zit er voor meer dan de helft aan bots in, dat is toch ook niet leuk spelen? Volgens mij spelen nog meer mensen UT2k4 en UT99 dan dit spel. Echt een miskoop.
Ik heb dit ook soms en dacht dat er dan 10 bots op de server zitten die bij een join van 1 persoon weer weg gaan.

edit: en over de graphics.. Tussen FC2 en UT3 zit ongeveer 1,5 jaar tijd. Bij alles games van nu en toen zie j een groot verschil. Bekijk Guitar hero 3, maar eens en leg dan Guitar Hero Metallica ernaast. De 2e ziet er veel mooier en gelikter uit. Daar komt ook nog bij dat FC2 het meer van graphics moet hebben en UT3 van de gameplay. Dat dachten ze in ieder geval...

[ Voor 21% gewijzigd door AndereKoekoek op 27-03-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 20:23
Floris-K schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 14:59:
[...]
Ik heb dit ook soms en dacht dat er dan 10 bots op de server zitten die bij een join van 1 persoon weer weg gaan.
Dit zijn gewoon server settings. Moet je die admin(s) even mailen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:44
Face it .... UT-3 is een flop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ja, nee, lekker onderbouwde stellingname weer.

Ik moet zeggen dat UT3 mij best meegevallen is. De grafische kwaliteit vind ik okee,alleen naar mijn smaak zitten er te weinig vernieuwingen in het spel. Ongeveer hetzelfde als UT2004 maar dan net iets uitgebreider. Never change a winning team, maar in dit geval mogen ze zich nog achter de oren krabben of dit wel echt ''winning'' is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291245

Wat een gezeik over Steam weer.. DUMP HET DAN...

Ik heb nog steeds de grootste lol met UT3, heerlijke gameplay en adembenemende graphics/animaties..

Inderdaad weinig servers, en buggy, maar ja over het algemeen erg vermakelijk.

Heb een tijd 2003en4 gespeeld, maar speel nu alleen nog maar UT3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:58

iop

Zijn er nog tweakers die meedoen aan de volgende opencup op CB
Ik doe met mijn clan ( #macloud zie homepage) weer mee, we zijn weer wat actiever geworden sinds 2.0.

Zo ja, ben je niet al te bruce 1337; kom een keer langswippen voor een 1v1 2v2 of 4v4 Tdm :)
Denk dat we div3 of 4 zullen gaan worden.

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-07 06:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Jejking schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 16:49:
Ja, nee, lekker onderbouwde stellingname weer.

Ik moet zeggen dat UT3 mij best meegevallen is. De grafische kwaliteit vind ik okee,alleen naar mijn smaak zitten er te weinig vernieuwingen in het spel. Ongeveer hetzelfde als UT2004 maar dan net iets uitgebreider. Never change a winning team, maar in dit geval mogen ze zich nog achter de oren krabben of dit wel echt ''winning'' is..
Ehm, in wat voor grot leef jij? In mijn herinnering hebben ze driekwart van de gametypes die in ut2k4 zaten eruit gesloopt in ut3. Uitgebreider? Ok, er zitten meer vehicles in. Maar dat is het. Ik vind meer gametypes belangrijker. Speel dan ook nog steeds ut2k4. Ut3 heb ik verpatst voor 15 pleuro op marktplaats. En het is waar; vergeleken met ut99 en ut2k4 is ut3 inderdaad een flop. Er was ooit eens zo'n website waarop je kon zien hoeveel mensen per game online waren. Ut3 stond consequent ergens onderaan.

[ Voor 11% gewijzigd door Blaat op 28-04-2009 16:49 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Toch mooi een kopietje meegepakt voor 19.95 nieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
R420R schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:48:
[...]

Ehm, in wat voor grot leef jij? In mijn herinnering hebben ze driekwart van de gametypes die in ut2k4 zaten eruit gesloopt in ut3. Uitgebreider? Ok, er zitten meer vehicles in. Maar dat is het. Ik vind meer gametypes belangrijker. Speel dan ook nog steeds ut2k4. Ut3 heb ik verpatst voor 15 pleuro op marktplaats. En het is waar; vergeleken met ut99 en ut2k4 is ut3 inderdaad een flop. Er was ooit eens zo'n website waarop je kon zien hoeveel mensen per game online waren. Ut3 stond consequent ergens onderaan.
http://www.game-monitor.com

Ik speel UT3 niet meer, te weinig spelers steeds en dat is jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 01:32

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Jammer, want de engine is gewoon goed te noemen en de gameplay ook. Alleen heeft UT3 zwaar ingeboet door console-gebruik en gebrekige support.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

niemand speelt wars dus mag ik uit de replys opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Heb ze gespeeld. Maar ben gekapt toen de community dood ging. Kijk maar op cb en ed. Er staan bar weinig clans in de ladders.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

R420R schreef op zondag 03 mei 2009 @ 10:13:
Heb ze gespeeld. Maar ben gekapt toen de community dood ging. Kijk maar op cb en ed. Er staan bar weinig clans in de ladders.
cup loopt aardig nu... 4 divisies in 2v2 tdm

edit: 2.1 is uit lees en post ik net

[ Voor 23% gewijzigd door iop op 05-05-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
heb vandaag weer het spel opgepikt draait vloeiender dan met de release
zie alleen weinig servers en weinig mensen online in de multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

ik snap al dat gemauw niet dit is toch zat:
Afbeeldingslocatie: http://www.macloud.org/e107_files/public/1241547333_2_FT5004_untitled_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 14:49

Flapmo

and back is gigi!

33 is natuurlijk best weinig als je het vergelijkt met eerdere versies van Unreal of met een spel als counter-strike.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Dat is met filter ''only servers with ppl''
En je hebt er toch maar een nodig om te spelen??
Ik weet heus wel dat het minder actief is dan ut1 enzo (die andere noem ik niet want daar vond ik geen ruk aan)
Maar tis actief genoeg om fun mee te hebben als je het aan mij vraagt..

[/promo mode off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Met dergelijk filter vaak genoeg in server met enkel bots gekomen...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ik moet toegeven na het nu bijna een half jaartje gespeeld te hebben.. UT3 is echt een groot drama! Een en al bugs, gewoon te zielig voor woorden!

Maar wel coole graphics en animaties, en tja ben een echte diehard dus blijf het toch spelen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 291245 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:26:
Ok, ik moet toegeven na het nu bijna een half jaartje gespeeld te hebben.. UT3 is echt een groot drama! Een en al bugs, gewoon te zielig voor woorden!

Maar wel coole graphics en animaties, en tja ben een echte diehard dus blijf het toch spelen.. ;)
een en al bugs? ik ben een en al oor, noem mij maar eens een aantal bugs op.

Ik speel actief DM en TDM en ik kom zelden tot nooit ook maar een enkele bug tegen.

Het enige waar ik me aan erger is dat soms rockets en flak shells niet geregistreerd worden hoewel ze wel hun target geraakt hebben.. maar dat ligt aan de netcode en zat ook al in UT2k4.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deemers die je niet kunt pakken, wapens die abnormaal op je beeld verschijnen, freezes, custom characters die verkeerd geladen worden, vrouwen die als mannen klinken, cores die drainen terwijl ze niet horen te drainen, orbs die van de map verdwijnen, crosshairs die verdwijnen, enz etc..

Maarja, toch blijft het een leuk spel, het enige spel wat ik speel eigenlijk.. Het blijft uniek dat je al vliegend op je zweefbordje androids uit hun tank kan knallen, terwijl je een node of vlag verovert! ;)

Het is jammer, maar het is te leuk om te laten liggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295783

Ik heb dit spel vandaag ook via Steam gekocht (met uitbreiding). Samen met Unreal Tournament, Unreal Tournament 2004, Unreal Gold en Unreal II voor maar 40 ballen!

Ik heb zonet wat potjes gedaan en het bevalt me echt heel goed. Lekker snelle gameplay, instant spawntijden en (de oude) coole wapens. Ook de graphics zijn uitstekend, ze zijn erg mooi en ze draaien soepel. Eindelijk een game waarin je weer oldschool kan huishouden.

Kortom, met 3.4 uur op de teller bevalt Unreal 3 me prima. Ik zie echt niet waar mensen zo over klagen, maar misschien komt dat nog. Ook leuk is dat je de (semi) singelplayer lekker in co-op kan spelen. :w zeikerds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Redeemers die je niet kan pakken is bewust gedaan, dat is om de noobs te sarren, zie het als een pluspunt.
Hitbox is niks mis mee als je mikt.. enige wat daar mis aan is is dat je soms projectiles niet ziet... maar dat is in UT1 ook.
Movement is sneller, niet langzamer dan in UT1.. en je kan er meer mee als je er wat bekwamer in bent. (walldodge naar armor in diesel bv... wel moeilijk maar daarom juist functioneel en onverwacht)
Fov kan je wel zetten, jij kan het menu schijnbaar niet vinden dat zegt meer over jou dan over de game
(of je hebt het een hele tijd terug al opgegeven)
Male / Female + andere skins en crosshairs is meer UTcomp probleem dan UT probleem. Jammer is wel dat een programma als UTcomp een vereiste is voor een beetje descent wars.
Ook de browser is in de laatste 2 updates aardig verbeterd en nu aardig functioneel te noemen
(kan idd wel een stuk beter die van UT1 was geniaal)

Ik vind het spel zeker niet perfect en ben van mening dat ze het een stuk beter hadden moeten uitbrengen (langer/efficienter eraan werken, beter kijken naar de clanbase/UT1 hardcore spelers.. of gewoon diehards.) MAAR nu is het spel goed te spelen en zeker niet al het gezeur op diverse fora waardig.

Ik speel puur (T)DM, de rest heeft mij nooit kunnen boeien maar ik vind alleen eigenlijk de maps een gebrek. de DM collectie leent zich niet goed voor TDM wars grotendeels. Maar ook daar is een groot aanbod custom en remakes voor gekomen, alleen jammer dat die nooit op ffa servers staan, en alle redeemer/bioriflenoobs alleen maar biohazard gaan voten omdat ze nooit echte maps spelen op goede servers.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Modbreak:Ik heb wat kinderachtige reacties verwijderd, houd het gezellig alsjeblieft.

Je mening geven over UT3 mag best, maar onderbouw het ipv wat dingen op een lijstje te zetten en vervolgens naar elkaar te gaan flamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Anoniem: 291245 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:44:
Deemers die je niet kunt pakken, wapens die abnormaal op je beeld verschijnen, freezes, custom characters die verkeerd geladen worden, vrouwen die als mannen klinken, cores die drainen terwijl ze niet horen te drainen, orbs die van de map verdwijnen, crosshairs die verdwijnen, enz etc..

Maarja, toch blijft het een leuk spel, het enige spel wat ik speel eigenlijk.. Het blijft uniek dat je al vliegend op je zweefbordje androids uit hun tank kan knallen, terwijl je een node of vlag verovert! ;)

Het is jammer, maar het is te leuk om te laten liggen! :)
Hmm
ik heb mn weapons hidden dus ik zie verder geen foutieve verschijningen ervan :p
freezes? nog nooit last van gehad.
custom characters die verkeerd laden? Ik heb alle characters op default skin staan.
Vrouwen die als mannen klinken? zie hierboven ^
Orbs die van de map verdwijnen? ik heb heel wat warfare gespeeld, nog nooit gemerkt.
mijn crosshair is tevens nog nooit verdwenen.
Cores die drainen terwijl ze niet horen te drainen? you sure about that? was het niet gewoon zo dat de tijd op was en sudden death intradt?
zelfs al control je alle nodes, draint je core nog steeds in sudden death.. alleen een heel stuk trager.

klinkt alsof sommige problemen alleen bij een select groepje gebeuren met specifieke hardware? kan aan mij liggen, ik gok maar wat.

[ Voor 4% gewijzigd door kaluro2 op 12-05-2009 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
spel vandaag gehaald bij de bartsmit voor een 10tje :p echt retecool en als je quickmatch doet nog zat spelers online, er is zelfs een nederlandse marihuana serverv :') Ik heb Cod4 geprobeerd maar is niet mijn stijl, hou meer van snelle scifi shooters. Een waardige opvolger voor ut99! ut is leuk maar de gfx zwaar verouderd, je moet gewoon met je tijd meegaan. Wel heeft het spel serieuze aliasing problemen. Zelfs met forced aa en supersampling op scharp met tray tools zie ik textures kartelen , ver en dichtbij.

Ik wil er nog edge detect eroverheengooien met 24x msaa maar dat gaat wel erg in de framerate hakken ben ik bang, het is maar een 4850 maar tot nu toe loopt alles gladjes op wat vastlopers na. Tip is wel om meteen de 2.1 patch eroverheen te flikkeren.

weet iemand trouwens waar de ''post processing'' optie voor staat?

[ Voor 4% gewijzigd door Omnyakom1 op 14-05-2009 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:08
Ik moet zeggen dat ik ook niet 'onverdeeld enthousiast' ben over UT3. De gameplay is op zich leuk. Maar ik heb het rare probleem van schokken en 'framedrop'-achtig iets terwijl de FPS op 60 blijft, gewoon een seconde of 10 lijkt alles met 4 FPS tegaan terwijl UT en FRAPS allebei gewoon 59/60FPS aangeven. En dit om de paar minuten.

Specs:
Intel C2D E6600
2GB RAM
ATi 4850
Vista

Iemand suggesties?

Ook de serverbrowser is minder. Klik je op een server waarvan je denkt dat er mensen inzitten, zijn het bots. Snap echt niet dat Epic dat niet heeft veranderd, want dit was in UT2003/4 ook al zo. Erg irritant.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Misschien je ini eens aanpassen, ik kan de mijne wel online zetten asl je daar wat aan denkt te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:40

Brons

Fail!

Voor de mensen die het nog niet hebben: dit weekend gratis proberen op Steam en voor €10 te koop. Alle Unreal games zijn te koop voor €20. Ik zal het ook weer een keer installeren, even kijken of mensen het uberhaupt nog spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qonstant
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-05-2022
Ramon schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:26:
Ik moet zeggen dat ik ook niet 'onverdeeld enthousiast' ben over UT3. De gameplay is op zich leuk. Maar ik heb het rare probleem van schokken en 'framedrop'-achtig iets terwijl de FPS op 60 blijft, gewoon een seconde of 10 lijkt alles met 4 FPS tegaan terwijl UT en FRAPS allebei gewoon 59/60FPS aangeven. En dit om de paar minuten.

Specs:
Intel C2D E6600
2GB RAM
ATi 4850
Vista

Iemand suggesties?

Ook de serverbrowser is minder. Klik je op een server waarvan je denkt dat er mensen inzitten, zijn het bots. Snap echt niet dat Epic dat niet heeft veranderd, want dit was in UT2003/4 ook al zo. Erg irritant.
aa uitzetten en sync frame wil meestal wel helpen antistoforisch filter werkt altijd wel goed met amd
2 extra plankjes geheugen wil ook nog wel eens helpen

[ Voor 3% gewijzigd door qonstant op 29-05-2009 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ik heb ut3 nu maar voor een prikkie voor de 360 gekocht. Dat speelt wat relaxter dan de pc en voor het geld kon ik niet laten liggen. Voor de pc is het ook engiszins dood. Jammer want het had echt potentiaal. Los daarvan is de gameplay gewoon goed daarom laat ik het niet links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Laatst online: 13-07 12:39
Ik speel t ook op de xbox sinds kort. Op zich wel lachen maar tis geen gow 2:) In de single player campaigns hebben ze getracht er verhaal in te gooien...FAAL:) UT is geen spel voor een verhaal maar gewoon domweg knallen:)

En er zijn veel achievements die ONWIJS veel tijd in beslag gaan nemen:) maar dat houdt t wel weer leuk.
R420R...keertje in co-op spelen?

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Prima hoor voeg me maar toe (zie sig)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harydoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-07 21:18
Ik heb sinds kort ook het spel op mijn pc draaien.
Alleen na een korte tijd (ongeveer 2 minuten) staat hij vast, springt het scherm op zwart, ,komt hij weer terug maar reageert niet meer. Dus moet ik hem in windows weer uit mijn taakmanager gooien.

Is dit herkenbaar?

Lijkt me stug dat mijn 4870 het niet trekt (nieuwste drivers)
Daarnaast heb ik ook de laatste patch van het spel geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
harydoo schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:46:
Alleen na een korte tijd (ongeveer 2 minuten) staat hij vast, springt het scherm op zwart, ,komt hij weer terug maar reageert niet meer. Dus moet ik hem in windows weer uit mijn taakmanager gooien.

Is dit herkenbaar?

Ja dit ken ik, de "virusscanner was het probleem" mischien is dit bij jou ook het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-07 10:42
harydoo schreef op maandag 27 juli 2009 @ 17:46:

Is dit herkenbaar?

UT3 heeft ook problemen gehad als je OpenAL geluid gebruikt met een soundblaster/x-fi kaart, dan crashte het spel na een paar minuten. Met de nieuwste geluidsdrivers is dit wel verholpen.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:08
Besloot net weer eens een potje Unreal Tournament 3 te spelen. Wil even mijn ervaringen delen.

Toen ik het spel opstartte kreeg ik een scherm voor m'n neus waar ik m'n key moest invullen voordat ik verder mocht. Vreemd want dat had ik al eerder gedaan.. maar ok. Daarna kon ik verder, dus ik op zoek naar een spel.
Eerst DM geprobeerd.
Er staat in de serverlijst bijvoorbeeld 6/12 players, dus ik join. Maar neehoor, de server is fucking leeg. Dit zo een stuk of 5 keer. Dan probeer ik vehicle CTF. Na 3x proberen kom ik eindelijk op een server waar één iemand op zit.
Op zich wel een leuk potje gehad, afgezien van het feit dat het spel schokt als de nete. Op sommige momenten is het nauwelijk speelbaar. En ik heb toch echt niet de minste PC ofzo. Jammer allemaal, denk dat ik hem maar weer uninstall en UT2004 weer installeer. Scheelt me toch 8GB.

Specs:
Intel E6600 2,4Ghz
2GB DDR2 RAM
ATi 4850 512MB

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Unreal Tournament 3 is gewoon dood, er zijn heel weinig spelers erop. Weet niet hoe het op de xbox360 versie is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Ramon schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 10:15:
Eerst DM geprobeerd.
Er staat in de serverlijst bijvoorbeeld 6/12 players, dus ik join. Maar neehoor, de server is fucking leeg. Dit zo een stuk of 5 keer. Dan probeer ik vehicle CTF. Na 3x proberen kom ik eindelijk op een server waar één iemand op zit.
heb je je server lijst wel eens gerefreshed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Rockvee2 schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 12:40:
Unreal Tournament 3 is gewoon dood, er zijn heel weinig spelers erop. Weet niet hoe het op de xbox360 versie is
Niet zo gek ook dat deze game in de Bart Smit folder van afgelopen weekend stond voor het bedrag van € 7,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
AgoNitE schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 09:59:
[...]

Niet zo gek ook dat deze game in de Bart Smit folder van afgelopen weekend stond voor het bedrag van € 7,00
Ongelooflijk eigenlijk voor zo'n goed en mooi spel, vooral voor deathmatch is de gameplay naar mijn mening zoveel vlotter dan UT2004. Er zijn weinig spelers idd, maar ik kan altijd een vol bezette deathmatch of onslaught server vinden dus ik merk niks van het "dood zijn" van dit spel. Moraal van het verhaal: Halen voor die 7 euro! ;)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:29

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik snap het wel hoor, ik ben al ajrenlang een UT fan maar ik vond deze versie veruit de minste die er is. Gameplay/graphics ed. vind ik geweldig hoor maar de single player mode is een lachtertje en het aantal echt goede maps vind ik zwaar tegenvallen tov. 2003/2004.
Nouja mss voor 7 euro eentje halen zodat ik tegen m'n broertje kan spelen :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

2004 was gewoon de beste IMO, liep lekker, was stabiel en had goede netcode...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
anathema schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:37:
[...]

Ongelooflijk eigenlijk voor zo'n goed en mooi spel, vooral voor deathmatch is de gameplay naar mijn mening zoveel vlotter dan UT2004. Er zijn weinig spelers idd, maar ik kan altijd een vol bezette deathmatch of onslaught server vinden dus ik merk niks van het "dood zijn" van dit spel. Moraal van het verhaal: Halen voor die 7 euro! ;)
Ben ik ook met je eens, heb de game zelf gekocht op release date. Speel af en toe nog, maar als ik speel zijn er altijd volle servers te vinden met goede spelers, niet van die schreeuwerige pubers zegmaar :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Is het trouwens al mogelijk (heb het weer 's geinstalleerd) om 2 guns op 1 key te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omnyakom1 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:20:
Ik heb Cod4 geprobeerd maar is niet mijn stijl
CoD 1 vond ik cool ... toen ze voertuigen toe gingen voegen liep 't fout ... het is geen Battlefield of zo ... CoD 4 vond in SP erg leuk, maar MP vind ik geen ruk aan om een of andere reden !

Online speel in qua shooters eigenlijk alleen UT3 en BF2 ... moet UT2k4 weer eens bekijken, of speelt niemand dat meer?

Ik had overigens die laatste CPB gemist, ff installeren vanavond ... hoop dat Domination een beetje gespeeld wordt, DD vond ik nog toffer, maar helaas was het echt niet populair. Voor mij was DDOM het beste gametype van UT2k4 ... naast Onslaught :P !

• iop

iop

Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon5",Command="switchweapon 5 | switchweapon 6")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon4",Command="switchweapon 9 | switchweapon 4")
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon8",Command="switchweapon 7 | switchweapon 8")

Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon5",Command="switchweapon 5 | switchweapon 6",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon4",Command="switchweapon 9 | switchweapon 4",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="GBA_SwitchWeapon8",Command="switchweapon 7 | switchweapon 8",Control=False,Shift=False,Alt=False)

Bindings=(Name="W",Command="GBA_SwitchWeapon4",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="Q",Command="GBA_SwitchWeapon5",Control=False,Shift=False,Alt=False)
Bindings=(Name="E",Command="GBA_SwitchWeapon8",Control=False,Shift=False,Alt=False)

UTinput.ini
kon al in 1.0 btw

[ Voor 17% gewijzigd door iop op 13-08-2009 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks goser !

Wist dus niet dat dat al kon, ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet meer kon of zo.

Snap overigens niet waarom dit spel niet populairder is ... ik heb het gespeeld, en ik vind het nog steeds bruut. Eindelijk ook weer eens instagib gespeeld, en die gun is echt gelijk aan die van UT 1. Ik vond eigenlijk alle UT's wel goed, UT2k4 vond ik wel een goeie verbetering van UT2k3, die ik toch wel het minst vond.

Sommige lui zijn wel erg goed zeg, maar ik ben ook een tijdje uit het shooter geweest :P ! Warfare ga ik wel eerst offline checken, die maps en gameplay is me niet zo bekend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Hier een betere andere versie, mijn switch werkt niet heen- en weer, deze wel :D (ook nog wat meer binds in de post, wapengooien, pistonspringen, van alles.)
die site ^^ schreef:
You can bind a key to alternate between two weapons. In this example it will rotate between Flak and Rockets.
Bindings=(Name="PipeC",Command="switchweapon 8 | switchweapon 7 | setbind o PipeD")
Bindings=(Name="PipeD",Command="switchweapon 7 | switchweapon 8 | setbind o PipeC")
Bindings=(Name="o",Command="PipeC")
"o" is initially "PipeC" which has two switch weapon commands. One will take priority if you have both weapons, but if you only have one it will bring that one up. Then it changes "o" to "PipeD" which alternates the priority of the weapons, so that if you have both you will draw the other weapon. Then "o" is changed back to "PipeC".
"PipeC" and "PipeD" are names than are chosen by the user, and can be changed to anything not already in use. e.g. if you wanted to pipe bind another key then you could make them "PipeA" and "PipeB".
Probleem met deze vind ik, is dat de key steeds een andere voorkeur neemt, in UT1 (was alles mooier) kon je een keer drukken, koos hij rockets (last 1st), 2e druk koos hij flak. Had altijd dezelfde voorkeur waardoor je veel geroutineerder door de wapens kon, om deze reden gebruik ik nog steeds mijn eigen bind.

Ieder zijn voorkeur natuurlijk.

Update:

Ok after a whole day of fiddling around with UT3's new and deproved ini code, i finally figured out how to make double weapon keys that work like they did in UT1:

Press one key for wpn AB, but it always prefers A, press again for B.
If it doesnt have A, it will go to B.

Note i only use 3 keys for 6 weapons and the rest i do with scrolling.

Note²: make sure you unbind keys you use, in game and in the ini, some are in use for gamemodes you dont even play. (eg. Q=translocator)
iop's ini:

Bindings=(Name="GBA_PrevWeapon",Command="PrevWeapon | setbind W PipeE | setbind Q PipeA | setbind E PipeC")
Bindings=(Name="GBA_NextWeapon",Command="NextWeapon | setbind W PipeE | setbind Q PipeA | setbind E PipeC")

Bindings=(Name="PipeA",Command="switchweapon 5 | switchweapon 6 | setbind Q PipeB | setbind W PipeE | setbind E PipeC")
Bindings=(Name="PipeB",Command="switchweapon 6 | switchweapon 5 | setbind Q PipeA | setbind W PipeE | setbind E PipeC")
Bindings=(Name="Q",Command="PipeA")

Bindings=(Name="PipeE",Command="switchweapon 9 | switchweapon 4 | setbind W PipeF | setbind Q PipeA | setbind E PipeC")
Bindings=(Name="PipeF",Command="switchweapon 4 | switchweapon 9 | setbind W PipeE | setbind Q PipeA | setbind E PipeC")
Bindings=(Name="W",Command="PipeE")

Bindings=(Name="PipeC",Command="switchweapon 7 | switchweapon 8 | setbind E PipeD | setbind W PipeE | setbind Q PipeA")
Bindings=(Name="PipeD",Command="switchweapon 8 | switchweapon 7 | setbind E PipeC | setbind W PipeE | setbind Q PipeA")
Bindings=(Name="E",Command="PipeC")
Problem with the other bind is, when you use the weapon keys alot, you dont know if you get flak or rockets, since i like to play on certainty, i would not like to charge 3 rockets holding down sec fire against a wall when i get flack..

[ Voor 119% gewijzigd door iop op 20-08-2009 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-07 19:58

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik denk eraan UT3 te kopen voor de pc, maar zijn er nog wel echt veel mensen online?
Ik verwacht toch wel een server lijst waarop ik een flinke hoop game modes kan kiezen en een flinke verscheidenheid maps.
Ik hoor verhalen dat er weinig mensen online zouden zijn, en mij gaat het toch wel om de multiplayer.(vooral dat betrayal vind ik zo geniaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 20:23
Omnyakom1 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:20:
...
weet iemand trouwens waar de ''post processing'' optie voor staat?
Post processing geeft je de optie om de kleurtinten en het lichtcontrast te veranderen(Bloom). Ook voegt dit bepaalde mist (fog) en een 'wazig' beeld (Motion Blur) toe...

Anyway, deze optie maakt het level wat 'sfeervoller'
Het geeft bij sommige videokaarten wel minder performance...

• Horizons
ik heb de game voor 6 euro opgepikt, ik hoop dat er nog wat spelers over zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
De game is helaas dood, er zijn niet veel mensen erop , 1 volle server van Warfare (32 players)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 00:45
Tussen 17u en middernacht zit er nog aardig wat volk op hoor. Zit zelf vooral op vCTF.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
Rockvee2 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:33:
De game is helaas dood, er zijn niet veel mensen erop , 1 volle server van Warfare (32 players)
Bij haast elke gametype altijd wel een volle server zolang ik het speel vanaf 2007. Karig is het wel, maar ik merk er niks van want ik namelijk slechts op 1 server tegelijk spelen... Merk wat dat betreft eigenlijk geen verschil met UT99 ;)

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
UT3 is dit weekend gratis te spelen op steam en ipv de normale 19.99 is hij 8 euro.
Heb hem ook maar gekocht :)

Arch Linux

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Heb hem ook maar weer eens geinstalleerd vorige week. Best nog een hoop volle servers te vinden. Gelijk die Titan Pack erop gezet en alle patches, en het speelde best verdomd lekker weer eigenlijk ;).

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb UT99 maar gekocht voor 1,99 en had UT3 al eind 2007 :)

• Omnyakom1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-03-2022
Ze mogen bij UT3 wel eens AA inbouwen, zelfs met forced AA in ccc ziet het er niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-06 22:23
jordz. schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 22:15:
UT3 is dit weekend gratis te spelen op steam en ipv de normale 19.99 is hij 8 euro.
Heb hem ook maar gekocht :)
Even nog een aanvulling hierop: mensen die de retail versie van UT3 hebben kunnen deze gratis 'omruilen' voor de steam versie. Je kan hem dus relatief goedkoop uit de grabbelbak halen in de winkel en hem activeren op steam. Het enige is wel dat hij dan de steam versie gaat downloaden. De versie op de DVD zal niet gebruikt worden. Had je hem al geinstalleerd, dan is het verstandig om hem eerst even te uninstallen voordat je hem viasteam installeert.

Heb dit gister gedaan met mijn retail versie en het ging perfect.

EDIT: Hier nog wat info hierover: http://store.steampowered.com/news/2835/

[ Voor 4% gewijzigd door doctormetal op 20-09-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:19
Nu het toch zo goedkoop is op steam heb ik hem maar even aangeschaft, vroeger veel lol aan UT beleefd iig. Wel heb ik wat probleempjes met regelmatig freezen van het spel. Iemand die daar toevallig een oplossing voor kent?

Weet niet of het een windows 7 (64 bits) issue is of dat het probleem ergens meer met UT3 zelf ligt. Laatste nvidia drivers en directx iig al geprobeerd. Qua specs verder q6600, 4gb, 9600gt; geen overclocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

doctormetal schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:09:
[...]

Even nog een aanvulling hierop: mensen die de retail versie van UT3 hebben kunnen deze gratis 'omruilen' voor de steam versie. Je kan hem dus relatief goedkoop uit de grabbelbak halen in de winkel en hem activeren op steam. Het enige is wel dat hij dan de steam versie gaat downloaden. De versie op de DVD zal niet gebruikt worden. Had je hem al geinstalleerd, dan is het verstandig om hem eerst even te uninstallen voordat je hem viasteam installeert.

Heb dit gister gedaan met mijn retail versie en het ging perfect.

EDIT: Hier nog wat info hierover: http://store.steampowered.com/news/2835/
Thanks voor de info !! Dat ga ik gelijk doen morgen ! Heb de retail hier liggen, en vind dat via steam best wel erg relaxed allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-06 22:23
psychodude schreef op zondag 20 september 2009 @ 18:50:
Nu het toch zo goedkoop is op steam heb ik hem maar even aangeschaft, vroeger veel lol aan UT beleefd iig. Wel heb ik wat probleempjes met regelmatig freezen van het spel. Iemand die daar toevallig een oplossing voor kent?

Weet niet of het een windows 7 (64 bits) issue is of dat het probleem ergens meer met UT3 zelf ligt. Laatste nvidia drivers en directx iig al geprobeerd. Qua specs verder q6600, 4gb, 9600gt; geen overclocks.
Is dit tijdens het spelen of tijdens het laden. Bij het laden merk ik het ook wel eens, tijdens het spelen geen last van. Overigens is het bij mij ook Win7 x64, maar dan met een Q9450 en een ATI hd 4870.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukekiller
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-03-2021
ik denk dat hij de post processing optie bedoelt. Ik heb een redelijk snelle pc en daar schokt het zelfs af en toe. Moet je post processing in video options op "none" zetten.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:19
Dukekiller schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:33:
ik denk dat hij de post processing optie bedoelt. Ik heb een redelijk snelle pc en daar schokt het zelfs af en toe. Moet je post processing in video options op "none" zetten.
Het is geen schokken, hij loopt gewoon vast :p. Denk dat ik met freezen niet geheel duidelijk was, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:26

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik speel het nu een tijdje en het is erg vermakelijk.
Het is nog best druk, heel veel servers, alleen niet super veel spelers, maar altijd genoeg om nog keuze te hebben uit een WAR of CTF server (met rond de 30 spelers per server).
Vooral de WAR servers met veel spelers zijn leuk, met al die rare voertuigen.

Ook is het leuk om soms de Titan-mod servers te spelen, dan kan je na een aantal kills muteren in een of andere gigantische 'titan' waarmee je bijna onoverwinnelijk door het veld kan beuken.

[ Voor 23% gewijzigd door CT op 28-09-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

doctormetal schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:09:
[...]

Even nog een aanvulling hierop: mensen die de retail versie van UT3 hebben kunnen deze gratis 'omruilen' voor de steam versie. Je kan hem dus relatief goedkoop uit de grabbelbak halen in de winkel en hem activeren op steam.
Ik heb UT3 net gekocht en wil hem activeren... accepteert ie de CD-key niet |:(

Vreemd trouwens dat je een apart account nodig hebt voor support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Zijn er nog tweakers die meedoen aan de opencup TDM 2x2 of 4x4 op clanbase toevallig?
Mijn team (#macloud) doet aan beide mee :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
mijn clan doet niet aan UT3, zelf speel ik het spel ook bijna niet meer maar als (de community van?) GoT een keertje een gather doet wil ik best mee doen :)

misschien een keertje (v)CTF of warfare als iemand een server kan regelen + er genoeg spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 22:46

TMoose

Mooooooose !!

Na een GPU update om te testen UT3 gedowned om eens te proberen, en vrijwel meteen besloten toch maar aan te schaffen. Gisteren de retail binnengekregen, en meteen geinstalleerd.

En wat blijkt, met geen mogelijkheid verbinding te krijgen om een nieuw account aan te maken. Na verschillende keren wissen en herinstalleren er achtergekomen dat peerguardian2 de epic servers blockt }:O

UT3 speelt prima, maar de menustructuur en serverbrowser van UT2k4 bevallen me toch een stuk beter.

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 304087

Jongens ik heb echt overal gezocht naar de dx10 ptach maar ik kan hem echt nergens meer downloaden.
Of kan het zijn dat hij al bij een andere patch ofzo in zit en daarom niet mer te vinden is? Ik zou hem graag in dx10 willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Laatst online: 04-07 16:42
Op windows Vista en Windows 7 draai je automatisch in Dx10 modus, maar dit heeft uitsluitend nadelen, namelijk iets minder fps zonder voordelen :+ Als je wilt weten of het aanstaat moet je ergens op je pc naar UTengine.ini zoeken en dan ctrl + f naar AllowD3D10 zoeken, bij true staat het al aan, bij false dus niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Is er nou nog een Tweakersclan/server gaande? Ik heb er best wel lol mee (vind deze versie veel fijner spelen dan 2003/4) al blijft UT classic nog steeds de beste. Zou er meer tijd in willen steken maar het meerendeel van de servers blijft leeg en dat is toch zonde.

Is het nu zo dat de 2004 community meer spelers heeft? Of zelfs de classic? Of zijn ze allemaal doodgebloed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:54
Ik heb om uit te proberen een "warez"versie van UT3 op de pc gehad, maar omdat ik het een leuk spel vind heb ik het originele spel gekocht.
Toen heb ik eerst de oude versie gedeinstalleerd via Revo Uninstaller en de nieuwe versie geinstalleerd.
So far so good, maar NERGENS wordt gevraagd naar de cd-key!!! Hoe krijg ik nu de cd-key op de pc, want nu kan ik nog niet online spelen?
Ik heb hier gezocht, en op internet, maar ik wordt er niet wijzer van... 8)7

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Vulcan750 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:54:
Ik heb om uit te proberen een "warez"versie van UT3 op de pc gehad, maar omdat ik het een leuk spel vind heb ik het originele spel gekocht.
Toen heb ik eerst de oude versie gedeinstalleerd via Revo Uninstaller en de nieuwe versie geinstalleerd.
So far so good, maar NERGENS wordt gevraagd naar de cd-key!!! Hoe krijg ik nu de cd-key op de pc, want nu kan ik nog niet online spelen?
Probeer de legale versie eens te installeren, dan vraagt hij wel naar CD-key. ;)
En probeer anders eens de Windows uninstaller utility
Ik wil wel een keer een 1v1 tegen je :o

[ Voor 3% gewijzigd door kaluro2 op 09-02-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:41

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Vulcan750 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:54:
Dat probleem kende ik vroeger bij het wisselen van keys op een Counterstrike installatie. Probeer eerst het spel alsnog volledig te de-installeren, en dan ook, als dit gebeurd is, alle vermeldingen naar UT in het register te verwijderen. Controleer ook of alle spelmappen uit program files weg zijn.

Rebooten, en de echte versie installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:54
kaluro2 schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:57:
[...]

Probeer de legale versie eens te installeren, dan vraagt hij wel naar CD-key. ;)
En probeer anders eens de Windows uninstaller utility
Ik wil wel een keer een 1v1 tegen je :o
Ik had een illegale versie om uit te proberen. Nu heb ik een 100% legale versie, maar deze vraagt nergens naar de cdkey.
De oude versie heb ik gedeinstalleerd via Revo Uninstaller (op "gemiddeld"), die haalt juist de restjes weg die de ingebouwde installers vaak vergeten.

Edit: Nogmaals gedeinstalleerd met Revo, nu de zwaarste mode gebruikt, opnieuw geinstalleerd.........en YES, nu wel de cdkey in moeten geven. Opgelost! :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Vulcan750 op 09-02-2010 21:15 ]

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Bombing run zit niet in UT3 ;( ? Is er een mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

Herman

FP ProMod
Sak3d schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:08:
Bombing run zit niet in UT3 ;( ? Is er een mod?
check google :9

Verder heb ik daar geen ervaringen mee.

Wel een mooi spel overigens. Voor een oud spel oogt het nog prima op 1080p. Speelt heerlijk soepel. Ideaal voor lanpartijtjes. >:)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66431

Zijn er nog actieve spelers hier op tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Anoniem: 66431 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:21:
Zijn er nog actieve spelers hier op tweakers?
Volgens mij is het spel compleet dood.

Jammer eigenlijk, best wel leuk om te spelen. Ik weet ook niet waar het fout is gegaan, zal wel door de ModernWarfare/BF games komen.

Ook quake en dat soort FPS games zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Laatst online: 29-09-2023
Massive kick.

'Nieuwe Unreal Tournament-game binnenkort onthuld'

http://www.nu.nl/tech/376...e-binnenkort-onthuld.html

_/-\o_

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mooi nieuws. Ik hoop dat de nieuwe game dan ook Linux support krijgt, net als de oudere delen (behalve UT3, als enige uitzondering). Maar gezien de Linux support in de laatste Unreal Engine 4 nogal een ding is acht ik de kans daarop best groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Laatst online: 29-09-2023

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-07 16:34

Metian

Snert is vies

Amanoo schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:31:
Mooi nieuws. Ik hoop dat de nieuwe game dan ook Linux support krijgt, net als de oudere delen (behalve UT3, als enige uitzondering). Maar gezien de Linux support in de laatste Unreal Engine 4 nogal een ding is acht ik de kans daarop best groot.
Nou, goed nieuws.
The game will be released for Windows, Mac and Linux and will be a free download. Epic will offer a marketplace later that will give third party mod makers a way to release paid mods and content for the game, with revenue shared between the mod makers and Epic. Since the development of the new Unreal Tournament has just started, it could be a while before the first public version is released.
Kan niet wachten, dat is zeker!

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Heerlijk nieuws! Hier heb ik zolang op gewacht :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Mensen onderschatten misschien dit nieuws, dit is echt uniek.
Ze stellen de source + Engine tools beschikbaar, de game wordt gemaakt met de community.
De game zal altijd in ontwikkeling blijven.
Om eerlijk te zijn met de huidige business modellen zag ik het somber in voor UT, maar met deze nieuwe route wordt er zoveel mogelijk!

Btw, voor de mensen die van de oorsprokelijke muziek/sound houden, de oorspronkelijke composers Alexander Brandon en Michiel van der Bos hebben zich aangeboden om aan dit project mee te werken.

De UT99 muziek is legendarisch, hieronder de link naar de thread.

https://forums.unrealengi...al-UT-Composer%29&p=32267

Laat jezelf horen!:)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben best verrast met de keuze van Epic games. Dat ze enigszins aan de non-Windows gebruikers zouden denken had ik wel een beetje verwacht, maar het spel wordt nu semi-open source. Dat is toch wel weer andere koek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Begrijp ik het nou goed dat dit een remake wordt van het origineel door EPIC zelf + Community ?!

Dat lijkt me wel gaaf _O_ d:)b 8)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1074

Ik weet niet of je het een remake kunt noemen, maar het wordt in ieder geval via crowdsourcing ontwikkeld, waarbij de community kan bijdragen aan de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xballi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-07 12:11
Hi,

Ik kom zelf van UT99 af, heb daarna ook nog wel 2k4 gespeeld maar UT3 niet.
Heb net de Steam pack gekocht.

Weet iemand of het mogelijk is om de hele boel te porten naar de Mac?

Volgens mij kan het wel voor UT99 en 2k4 met losse wrappers zoals deze http://paulthetall.com/unreal-tournament-mac/ Maar dan moet je volgens mij weer een hele VPN opzetten om online te kunnen oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapzwans
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-07 11:05
Voor de mensen die nog UT3 spelen. Er is een (patch) om het probleem met de Gamespy server op te lossen. Zie Epic forum https://forums.epicgames....986045-Gamespy-Patch-Info.
De genen die het spel via Steam gekocht hebben hoeven niets te doen. Hier wordt het spel automatische geupdate.

Je kunt inloggen met je oude id, maar je moet wel een nieuwe profiel aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Eerste filmpje met beelden van de nieuwe UT! Ziet er alvast nieuw maar vooral vertrouwd uit!

http://www.polygon.com/20...ent-deathmatch-first-play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-07 18:41
agoNITE schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:51:
Eerste filmpje met beelden van de nieuwe UT! Ziet er alvast nieuw maar vooral vertrouwd uit!

http://www.polygon.com/20...ent-deathmatch-first-play
Vette shit! Was altijd al een UT fan, maar vond UT3 tegenvallen..

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-co
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-05 10:09

M-co

Arf!

Voor de liefhebbers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:00
Nice,alleen wordt ik een beetje huiverig van de herkenbare gamepad bewegingen. Pc masterrace please .No AIM assist crap.(Lees: 1 hand met controller en 1 hand in de zak chips is gegarandeerd Mmmmonsterkill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik dacht dat het een remake zou zijn ? Ik zie allerlei nieuwe meuk die ik eigenlijk niet leuk vind :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 09-07 14:01
Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de nieuwe UT. Het schijnt dat veel mensen nu weer de oudere UT's oppakken omdat het nieuws van de nieuwe UT bekend is geworden :) Ik moet toegeven dat ik ook weer eens ben gaan zoeken naar mijn oude installatie CD's!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste