Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-06 20:23
Nee, sorry! Zou je even op de EpicGames forums moeten kijken of die van BeyondUnreal...

Ik ben trouwens één van de testers voor de UT3 2.0 Beta 1 Patch. Ben zeer tevreden over het 'nieuwe' menu!
Hierbij ook even een paar screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/76bd2db21154abf4f68dc08d21004dae89e9685f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/e536333e5fa67039f16414b8994e524bc70ee14d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/ce0714549073cca9760e9d1f9202e8304549c3dd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/7b25b4e2fffd2d9fc4c24de969c436a836efe9d0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/a6b7abe44364d64dc599511f01d8b55a2790c074.jpg

Met deze patch waarschuwde UT3 mij over de Nvidia driver die ik gebruikte. Maar heb zelf gelukkig nog geen problemen ondervonden.
Nu maar wachten op de UT3 Titan Pack. Kijken wat dit wordt... denk dat het spel stukken leuker gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:40

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Met de aankomende patch / uitbreiding UT3 gister ook maar weer eens geinstalleerd en een paar rondjes DM gedaan. Was nog best gezellig, niet superveel drukke servers, maar een paar is voldoende. Kan toch niet op alle tegelijk spelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:00
Ik weet dat het hier niet hoort *knip*

Post het dan ook niet hier, maar maak gewoon een topic aan in Spielerij - Problemen & Vragen dat aan de eisen voldoet.

[ Voor 82% gewijzigd door PromoX op 25-02-2009 23:44 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• wishmasterUT2k4
Lucky-Shirt schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:11:
Met de aankomende patch / uitbreiding UT3 gister ook maar weer eens geinstalleerd en een paar rondjes DM gedaan. Was nog best gezellig, niet superveel drukke servers, maar een paar is voldoende. Kan toch niet op alle tegelijk spelen :).
Het is opzich wel een leuke game. Alleen het is zo jammer dat de gameplay niet zoals UT2004 is.
Maar er zijn wel mutators daarvoor...
Battle Team Arena is toch wel het leukste van UT3 vindt in zelf... vindt het trouwens wel prima dat er niet zoveel spelers in servers zitten O-) 2on2 - 3on3 blijft toch het leukste bij deze game.

Maargoed, de Unreal Editor houdt de community wel bij elkaar... zonder de UED had UT3 al lang stervende geweest! :X

ik wacht nog tot 5 maart... en hopen dat het wat wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291245

Titan pack over een paar uurtjes :) Dat wordt lachen!!! Kijk er echt naar uit, vond UT3 eerst niks, maar speel het nu graag.. Komt ook door het feit dat ik eerst op een P4 speelde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Patch en Titan Pack zijn uit zo te zien:

http://81.19.221.201/blizzard/ut3/patches/
http://www.fileplay.net/files/fps/ut3/patches

Kan er nu nog niks mee maar het is nu nog rustig, dus alvast maar downloaden ;)

[ Voor 23% gewijzigd door grep op 05-03-2009 11:32 ]

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik ga het toch maar eens even checken, kijken wat ze er van gemaakt hebben;)

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
Heb gisteren de Titan-Pack al kunnen downloaden via de officiële Epic Games link (niet public)
Jammer genoeg nog niet kunnen testen... vanavond wordt het ook niks!
Kijken hoe ze de maplist vernieuwd hebben! Werkte echt klote.

Baal er wel van :P
Maarja, Vrijdag reserveer ik even voor een test >:)

[ Voor 32% gewijzigd door wishmasterUT2k4 op 05-03-2009 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:44
3x nix dus :) .... paar nieuwe flutmappen thats all.

UT3 is en blijft een "fiasco"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Weet iemand of die voor steam ook al uit is ? En wat de achievements gaan worden daar?

Zit op mn werk dus kan hier niet controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Net de boel geinstalleerd, maar toch wel enigzins teleurgesteld. Tenzij ik er overheen kijk, kan ik nog steeds niet uit een lijstje crosshairs kiezen bij de wapens en de server browser lijkt ook nog erg brak. Zegt 5 players erop, maar geen namen, ga je die server op, is er niemand. En dat heb ik bij meerdere servers gehad, dus hij was niet "toevallig" net leeg gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen dat ik net toch wel enorm lol heb gehad Warfare Confrontation map en Titan mutator.. De Leviathan kan onder water, water en alles ziet er ook supergoed uit!

Serverbrowser en UI is inderdaad nog steeds niet echt beter, maar moet het na het eten even goed rustig gaan bekijken...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 291245 op 05-03-2009 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:58

iop

grep schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 18:08:
Net de boel geinstalleerd, maar toch wel enigzins teleurgesteld. Tenzij ik er overheen kijk, kan ik nog steeds niet uit een lijstje crosshairs kiezen bij de wapens en de server browser lijkt ook nog erg brak. Zegt 5 players erop, maar geen namen, ga je die server op, is er niemand. En dat heb ik bij meerdere servers gehad, dus hij was niet "toevallig" net leeg gelopen.
klik je eerst ff players

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

staat uiiteraard op players. Cijfers zeggen dat er players opzitten, maar geen namen bij sommige servers....

[ Voor 4% gewijzigd door grep op 05-03-2009 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

grep schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:28:
[...]

staat uiiteraard op players. Cijfers zeggen dat er players opzitten, maar geen namen bij sommige servers....
KLIK ff op de player knop, dan krijg je een lijst met namen die op de server zitten, niet de cijfers (bots)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:52
hm ik meen toch echt dat ik las in de changelist overhauled user interface... Of verstaat men bij Epic daaronder dat je rood zwart maakt? Idd zoals hierboven gezegd nogsteeds geen opties voor je custom crosshair. graphics options zijn wel zwaar uitgebreid daarentegen. Maarja wat graphics betreft had deze game die al. Leek er wel op dat er aantal meer players online waren, net sessie van een klein uurtje gehad. Hoop dat deze boost niet puur voor het checken van Titan Pack is, maar dat er ook wat mensen blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

iop tha man schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:22:
[...]

KLIK ff op de player knop, dan krijg je een lijst met namen die op de server zitten, niet de cijfers (bots)
Gast, ik zeg toch dat ik hem op player heb staan. (ik ga er tenminste vanuit dat je het over die knop hebt, die switched tussen "mutators" en "players". Anders weet ik niet wat jij bedoeld met "de player knop"). Er staat dus nu 'mutator' op de knop (oftewel, de players view is actief).

[ Voor 7% gewijzigd door grep op 06-03-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-06 00:45
+X/Y = is een soort 'goed speelbaar vanaf X speler' ofzo.

De servers waar volk op zit zijn gewoon X/Y.

Als je trouwens search doet en je laat geen lege servers zien, komen de servers met + er niet bij te staan.

Althans, zo interpreteer ik het na half uurtje testen :)

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik ben niet echt overtuigd door het Titan pack, had ik ook niet verwacht. Ik blijf toch wat meer bij party games als L4D / TF2 en andere echte co-oppers. Als ik UT doe wil ik er goed in zijn en goed zijn kost altijd net die tijd die je niet hebt :) . Good memories though.

* Cassius waves @ grep en mach

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Noel schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 11:23:
+X/Y = is een soort 'goed speelbaar vanaf X speler' ofzo.

De servers waar volk op zit zijn gewoon X/Y.

Als je trouwens search doet en je laat geen lege servers zien, komen de servers met + er niet bij te staan.

Althans, zo interpreteer ik het na half uurtje testen :)
Die + kan dus ook misschien 'bots' betekeken. Heb echter met beide 'type' getallen gemerkt dat de server gewoon leeg is (staat dus 5/10, ga je er naar toe, issie leeg).

* grep waves back to Cassius o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Ik snap echt niet hoe ze erbij komen te gaan lopen klooien met ammo amount en weaponstay.
met ws on kan je nu meerdere keren over een wapen lopen iedere 28 secs, om te refillen, en de ammo zit steeds weer wat minder in (if it aint broke dont fix it)

Met ws off, zoals het in wars hoort, betekend dit dat je soms wapens ziet die je niet kan pakken en soms wapens niet ziet die je ineens pakt, heerlijk speelt dat.

//edit ws off is een combinatie met utcomp-bug
blijf het raar vinden dat je wapens meerdere keren kan oppakken met ws on.
gasten hebben echt een beetje een plank voor de harses.

Turbine is wel leuk, jammer dat de spawnpoints veranderd zijn en invis van twee kanten te bereiken is.

[ Voor 9% gewijzigd door iop op 06-03-2009 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jammer dat de serverbrowser niet vanuit een game te benaderen is.

Verder vind ik het echt top! Het spel speelt net even wat soepeler, ziet er kleurrijker uit en de maps zijn ongelooflijk vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Krijg net ergens anders te horen dat player view in de server browser waarschijnlijk alleen werkt als de server ook gepatcht is. Dat is dus waarschijnlijk de reden dat het op sommige servers niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

grep schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:22:
Krijg net ergens anders te horen dat player view in de server browser waarschijnlijk alleen werkt als de server ook gepatcht is. Dat is dus waarschijnlijk de reden dat het op sommige servers niet goed gaat.
dat was jij dus op clanbase :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

ik ontken alles ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:17
Wat is Steam toch onhandig. :(

Op de releasedate van UT3 heb ik het spel netjes legaal gekocht en nu weer uit de kast gehaald om mee te spelen, maar de disc was beschadigd.. nou goed, ik ga nooit netjes om met schijfjes dus dat kan gebeuren, toen heb ik maar even een ISO gedownload (en dat is niet illegaal met m'n eigen key, ik heb 65 euro voor 't spel neergelegd notabene) en die geinstalleerd. Maar er zijn sindsdien tig patches/bonus packs uitgekomen waarvan ik bij god niet weet welke ik allemaal moet hebben, dus ik dacht "ik installeer Steam, die pakt mijn installatie wel op en patcht alles dan."

Niet dus. :( Hij wil alleen dat UT3 Black (incl. patches) van begin af aan helemaal gaan downloaden a 8GB, maar mijn bestaande 1.0-installatie ziet-ie niet. Dus dan maar UT3 Black via Steam downloaden.. schiet dát niet op. Hij download nauwelijks en als-ie download dan doet-ie maar 100-200 kbps (ipv 1.1MBit wat hier normaal is).

Nou goed, genoeg gerant, frustraties moesten er even uit. :P Om het wat inhoudelijker te maken: Iemand een idee of dit normaal is voor Steam? Of misschien nog beter: Wat moet ik allemaal downloaden om van 1.0 naar 2.0+Titan Pack te gaan? Welke tussen-patches allemaal? En bonuspacks? Normaal red ik me prima hiermee, maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer.

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Er is momenteel een UT3 free weekend gaande op steam. Dat is waarschijnlijk de rede voor de trage download snelheid, ik krijg momenteel een magere 60kb/sec waneer hij niet bezet is. Buiten zulk soort gebeuren om krijg je bijna altijd volle snelheid.

Bij steam hoef je geen patches te downloaden, deze zijn automatisch inbegrepen of worden automatisch gedownload. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:03

Vrijdag

De Zwarte

Huh, je kan toch gewoon je key invoeren bij steam? Nog niet zelf gedaan trouwens, moet ik nog even doen. Hoewel, ik heb helemaal geen zin om 8gig te gaan downen als ik het spel al lang en breed heb. En als het alleen om achievements gaat, dáár heb ik geen 8gb download voor over :P

[ Voor 55% gewijzigd door Vrijdag op 07-03-2009 17:47 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs_O
  • Laatst online: 18:17
Dat wil dus niet, bij 'Mijn spellen' stond UT3 al met status 'Niet Geinstalleerd' en een tijdsperiode van 2.0 dagen direct nadat ik Steam installeerde, vóórdat ik UT3 (1.0) installeerde. Omdat er dus inderdaad dat gratis UT3 weekend is, zal iedereen dat wel hebben.

Als ik de key invoer (die dus bij mijn originele game zit) zegt-ie dat het spel al geregistreerd is. Dat conflicteert dus met die trial die bezig is. Daardoor zal hij dan ook wel zo traag lopen. Ik zit nu op 44% maar progressie is er niet meer (in de afgelopen 5 uur is er ~10% bijgekomen). Beetje jammer, ik zou wel graag willen spelen nu de servers drukbevolkt zijn. :P

Nog een ding: ik laat Steam nu maar doorlopen, alleen ik las ergens dat de Steam-download wel versie 2.0 was maar nog zonder het Titan Pack. Kan iemand dat bevestigen?

Systeempje: [MSI P45 Neo2 - Intel C2Q6600@3.2Ghz - OCZ 4GB PC8000 Platinum - Spinpoint F1 750GB - MSI ATi HD4850 - Cooler Master Real Power M620Watt - Antec Solo Piano Black]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Oh, nou in dat geval laat ik steam lekker voor wat het is en ga ik wel zonder achievements fraggen :Y)

Misschien dat ze na dit weekend het wel soepel krijgen, probeer ik het later nog wel.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmasterUT2k4
PS3 patch is gisteren uitgekomen voor public gebruik!
http://forums.beyondunreal.com/showthread.php?t=184182

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik snap echt geen ruk van dat Betrayal :'). Maar omdat het insta is speel ik dat gewoon. Ik schiet op alles wat beweegt, zit ik altijd goed in elk geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TroonStaal schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:00:
Ik snap echt geen ruk van dat Betrayal :'). Maar omdat het insta is speel ik dat gewoon. Ik schiet op alles wat beweegt, zit ik altijd goed in elk geval :P
lol idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Bedankt, zal het vanavond (nu @ work) even bekijken. Hoop dat het wat duidelijk maakt want ik kan er op andere sites vrij weinig info over vinden.

En misschien doe ik wel iets ontzettend stoms maar hoe kan ik nu aangeven dat ik insta als mutator wil? Als ik dat aangeef bij custom mutator settings in de filter gebeurt er niks, of moet ik het op de juiste manier spellen?
Dat vind ik namelijk het fijnst, heb een hekel aan dat powerup en wapens jagen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Volgens mij kan je instagib een paar "bladzijdes" lager (effe scrollen dus) kiezen als je mutators op 'custom' hebt staan. Hoeft niet te typen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, zou het zo simpel zijn? Damn, dan voel ik me best dom :X

Het is trouwens best leuk dat er weer meer mensen aan het spelen zijn, maar warfare is soms echt niet te doen. Continu die Darkstalkerstraal op je kners, of ik word platgereden door een ander voertuig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-06 20:45
Ik heb me zeker vermaakt dit weekend, deze komt zeker op de plank te staan :D Warfare is echt lekker met al die vehicles. En die Titans zijn ook wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Laatst online: 14:58
Ik heb het spel ook liggen, is het inmiddels al wat drukker online?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

Cobb schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:10:
Ik heb het spel ook liggen, is het inmiddels al wat drukker online?
Het is zeker drukker sinds de update. Al schijnt er ook een trialversie o.i.d. te zijn, gezien de vele die ingame vragen of je het ook gaat kopen.

Speel alleen DM, nieuwe spelvarianten nog niet eens geprobeerd, maar heb er sinds de update al vele uren inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Op steam kon je het hele weekend gratis spelen dus daar zullen ze wel vandaan zijn gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Ik word nogsteeds horendol van de server browser die mij laat zien dat er bijv. 8 spelers in een server zitten, vervolgens ga ik connecten ben ik in mn Remi... blegh.

Betrayal is wel een goed gametype, ben het nog een beetje aan het ontdekken maar dat filmpje heeft wel geholpen. Greed ook even geprobeerd, maar dat spreekt me minder aan. Zal wel komen doordat Betrayal IG is... blijft heerlijk in UT. Heb UT3 nu ook in mn Steam weten te krijgen... mochten er nog mensen zijn met n retail UT3 versie en die hem in Steam willen krijgen:

Beyondunreal Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Laatst online: 23-06 19:42
Ik heb UT3 ook maar aangeschaft, kon hem voor 11 euro niet laten liggen. In steam is de download speed slecht als de download region in de settings op benelux staat, maar zodra je deze op germany zet, is de snelheid normaal (2MB/s hier althans) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Icingdeath op 12-03-2009 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-07 09:59
Ik probeer al sinds vrijdag UT3 via steam te installeren, activeren van de game ging goed.
Zodra ik de game installeer gaat dit gewoon zoals elke andere game in Steam maar zodra ik de download pauzeer om vervolgens verder te gaan begint hij weer helemaal vanaf 0% met downloaden..

Ipv dat er trouwens 'Downloading xxx%' staat, staat er 'Updating xxx%'
Local content al verwijderd, alle restjes van de demo install ook...niks lijkt te helpen.

Daarnaast was de game gisteren 100% klaar met updaten, kon UT met geen mogelijkheid opstarten, vage foutmelding tijdens de splashscreen.

Er loopt al een support topic bij steam zelf, maar die is ook 2 dagen geleden al aangemaakt en nog steeds geen antwoord.

Iemand enig idee wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Titan greed

Ik heb me de laatste jaren zelden zo kapotgelachen en geamuseerd in een game.
Daarenboven zijn de graphics van dit spel echt om te kwijlen als je een redelijk systeem hebt.
Aanvankelijk wat teleurgesteld in UT3, maar nu start ik het telkens met veel plezier op, om te merken dat de tijd voorbij vliegt :D

Zalig spel vind ik het _/-\o_

Betrayal nog niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 13:45

shades

huh ?

wie van jullie zitten er allemaal via xfire in ?
SideShow schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 09:20:
Titan greed

Ik heb me de laatste jaren zelden zo kapotgelachen en geamuseerd in een game.
Daarenboven zijn de graphics van dit spel echt om te kwijlen als je een redelijk systeem hebt.
Aanvankelijk wat teleurgesteld in UT3, maar nu start ik het telkens met veel plezier op, om te merken dat de tijd voorbij vliegt :D

Zalig spel vind ik het _/-\o_

Betrayal nog niet geprobeerd...
Ga ik vanavond ook maar even proberen dan. Klinkt goed en filmpje met zo'n titan is ook grappig - hoe word je titan eigenlijk ?

Oh betrayal is gaaf - zeker als je van insta houdt
TroonStaal schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:00:
haha - dat deed ik eerst ook ja - dat filmpje op beyondureal helpt wel.. helemaal door heb ik het nog niet

[ Voor 131% gewijzigd door shades op 13-03-2009 14:26 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 13:45

shades

huh ?

... oeps sorry ...

[ Voor 95% gewijzigd door shades op 13-03-2009 14:26 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

voor mensen die wat matches willen spelen:

#macloud

op quakenet, .nl server met pickupgames 2.0 patch en de hele mikmak.
We proberen wat actiever te worden, ook als clan (mn homepage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
WTF!

Ik installeer UT3 in Vista Ultimate 64bit, werkt niet. UT3.exe has stopped working nog voor spash screen er op komt. Dus lekker dual boor Vista/XP en in XP draait het. Al paar weekjes zo gedaan.

Nu test ik het eens met Vista door gewoon de UT3.exe van de xp install te openen. Werkt gewoon. Vlotter dan in XP zelfs.

Nu installeer ik het nog eens in Vista, veronderstellend dat patch 2.0 het opgelost heeft, en terug UT3.exe has stopped working.

Ik heb al wat ini files overgegooid van xp naar vista. Settings zijn nu al helemaal goed. Dus ik hou het voorlopig op ut3.exe van XP.

Iemand in dezelfde situatie of een suggestie? Ik heb dus al wat ini's gekopieerd, en alle suggestie om UT3.exe has stopped working op te lossen die te vinden zijn heb ik al geprobeerd.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Noel schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:18:
WTF!

Ik installeer UT3 in Vista Ultimate 64bit, werkt niet. UT3.exe has stopped working nog voor spash screen er op komt. Dus lekker dual boor Vista/XP en in XP draait het. Al paar weekjes zo gedaan.

Nu test ik het eens met Vista door gewoon de UT3.exe van de xp install te openen. Werkt gewoon. Vlotter dan in XP zelfs.

Nu installeer ik het nog eens in Vista, veronderstellend dat patch 2.0 het opgelost heeft, en terug UT3.exe has stopped working.

Ik heb al wat ini files overgegooid van xp naar vista. Settings zijn nu al helemaal goed. Dus ik hou het voorlopig op ut3.exe van XP.

Iemand in dezelfde situatie of een suggestie? Ik heb dus al wat ini's gekopieerd, en alle suggestie om UT3.exe has stopped working op te lossen die te vinden zijn heb ik al geprobeerd.
Werkt hier prima hoor op x64, nooit ergens last van gehad. Welke versie heb je, de Steam versie?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Gewoon DVD versie.

Ik ga nog wel wat goochelen met files enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapzwans
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-07 11:05
Zijn er hier misschien nog mensen die het probleem hebben. Dat naar een paar online matches het "commentaar", vrouwelijke stem wegvalt? Die dus omroept als er een vlag gepikt is enzo.

Ik heb dit regelmatig sinds de update. Moet eerst uit een match en daarna weer terug om dat geluid terug te krijgen.

Spelen er hier nog meer mensen VCTF suspense op publieke servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
Zijn zo nog wel enkele rariteiten op te noemen. Zat laatst op een server, nieuwe match begon, helft van de mensen was hun crosshair gewoon kwijt. Of dat ineens je keys en mouse settings gereset zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Wel vet dat de UT3 servers wat drukker zijn door dat Steam free weekend :)
Heb hem eindelijk draaien! Maar ook ik kom soms rare dingen tegen..op sommige servers kan ik niet dodgen? double jump lukt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Ik vindt het weer helemaal leuk nu, volle servers en achievements zijn gewoon leuk ^^

en betrayal = geniaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-07 16:47
Heb hem net ook maar besteld, via de Bart Smit online store voor slechts 10 euro :) (Heb Bart ook maaf ff aan de pricewatch toegevoegd).

Heb de originele UT99 en ook UT2004 helemaal grijs gedraaid en heb nu weer een systeem wat UT3 op zijn sloffen aan kan. Nu maar hopen dat mijn 1337 skilz me niet verlaten hebben (ben al ruim 1/2 jaar niet meer met UT2004 online geweest) en dat de opleving van aantal spelers niet tijdelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
AgoNitE schreef op maandag 16 maart 2009 @ 08:51:
Wel vet dat de UT3 servers wat drukker zijn door dat Steam free weekend :)
Heb hem eindelijk draaien! Maar ook ik kom soms rare dingen tegen..op sommige servers kan ik niet dodgen? double jump lukt wel...
Ja, dat had ik ook op een vCTF server, en die mapvote was toen ook kapot. Server bleef maar dezelfde map draaien, wat we ook deden. Zal denk ik wel een foutje server side zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-07 20:36

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Wel mooi dat ze gewoon door ontwikkelen, terwijl de cijfers erg tegenvallen.
ga UT3 toch ook maar weer eens installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Shammah schreef op maandag 16 maart 2009 @ 13:52:
[...]

Ja, dat had ik ook op een vCTF server, en die mapvote was toen ook kapot. Server bleef maar dezelfde map draaien, wat we ook deden. Zal denk ik wel een foutje server side zijn.
Waarschijnlijk dezelfde server dan, we speelden de hele tijd dezelfde map ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
The_Big_Easy schreef op maandag 16 maart 2009 @ 12:02:
Nu maar hopen dat mijn 1337 skilz me niet verlaten hebben (ben al ruim 1/2 jaar niet meer met UT2004 online geweest) en dat de opleving van aantal spelers niet tijdelijk is...
Jij met 1337 skillz:

Ik heb last van het probleem dat mijn eigen movement te snel gaat, waardoor ik niet meer zo goed kan aimen!! Loop ik echt in een 1on1 vuurgevecht als een malle rond te springen, ga niet dood, want dodge alles, maar krijg de ander ook niet dood omdat ik gewoon te 'snel' ga voor mezelf om nog een beetje te kunnen aimen. Tips om aim te verbeteren? Gaargod = IG only 8) . In UT2004 had ik nooit ergens last van, terwijl die game nog snellere en nog meer moves had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-07 13:14
Dodgen in instagib is sowieso dodelijk, zeker in UT2004 (nooit veel UT3 gespeeld). Zou eens kijken hoe het zonder dodgen gaat (gewoon rondjes lopen als een malle is genoeg, kun je nog beter aimen ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ik heb de Titan Pack vorige week geinstalleerd en even geprobeerd te spelen, maar het is het toch niet geworden, misschien heb ik ook wel iets over het hoofd gezien, maar ik heb daarna Ut3 gedeinstalleerd van m'n pc.

Ik vraag mij serieus af of Epic nog met een vervolg van UT3 gaat komen na de verschrikkelijk tegenvallende verkoop van UT3. Ik hoop met heel mijn hart dat ze al weer aan het werk zijn om een nieuw deel van UT te ontwikkelen, eentje die vergelijkbaar is met compleetheid/stabiliteit en funfactor die Ut99 teweeg bracht.

Maar ik denk dat het ook te maken heeft met de tijd waarin Ut99 uit werd gebracht en welke tijd UT3 werd uitgebracht. Er zijn in de loop der jaren zoveel verschillende shooters uitgekomen, waarbij er in een aantal een hele sterke multiplayer huisvest, dat het misschien niet eerlijk is om te verwachten dat er ooit nog zoiets groots als UT99 uit gaat komen, en dan bedoel ik ook eigenlijk nog wel de community.

UT3 werd gereleased als een beta, zo mag je dat eigenlijk wel stellen. En als ik nu nog zie dat anderhalf jaar naar data de game nog niet zo in te stellen is via de GUI om het spel te kunnen spelen, vraag ik mij af of ze deze game wel serieus hebben genomen......

Beetje negatief misschien, maar zo denk ik er wel over.....

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

Ik heb me jaren ge-amuseerd met de unreal spellen en dan vooral de eerste. Na het uitspelen van Unreal, ben in met m'n broertje via LAN de multiplayer beginnen spelen. Later overgetapt op tournament (goty gekocht na dat ik eerst een half jaar met een iets minder legale versie gespeeld had). Kei hard grijs gespeeld en maps gemaakt etc. Toen 2K3 gekocht was ook nog redelijk de bom, maar vond toen al dat de community anders werd. Na ff ruim een half jaar 2K4 ben ik gestopt omdat ik vond dat de spirit weg was. Na UT99 vond ik de XMP mod voor Unreal II, eigenlijk nog de leukste community hebben. Ik vind het dan ook jammer dat XMP niet als spelvariant in de officele UT games is gekomen.

Ben altijd een instagibber (LMS) geweest en in de begin jaren was de instagib community zeer sociaal en kon je midden in een fight bijvoorbeeld dual/arena doen en praktisch iedereen hield zich daar dan aan. Vaak was het dan ombeurten tegen de winnaar van een duel. Dus bijvoorbeeld 4 spelers A, B, C en D. A & B beginnen. A-wint, dan komt C tegen A spelen, enz. Vanaf 2K3 was men niet meer zo sportief om zich aan de (ongeschreven) regels tehouden. Want waar je vroeger 1 schot op de vloer deed om aan te geven dat je gereed was en als de 2e persoon dat gedaan had, was het begonnen, kreeg je het de mensen niet meer aan hun verstand dat het 1e schot niet op de tegenstander mocht zijn.
Waarschijnlijk kwam dit door het feit dat de game overspoeld werd door kids, maar dat verpeste het wel voor de oudere garde.

al met al twijfel ik dus nogaltijd of ik het zal kopen. Hoewel.... aan 10 euro zal ik m'n broek niet scheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
-Mach!- schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 13:45:
Ik vraag mij serieus af of Epic nog met een vervolg van UT3 gaat komen na de verschrikkelijk tegenvallende verkoop van UT3. Ik hoop met heel mijn hart dat ze al weer aan het werk zijn om een nieuw deel van UT te ontwikkelen, eentje die vergelijkbaar is met compleetheid/stabiliteit en funfactor die Ut99 teweeg bracht.
Dat hoop ik ook! Wat een lol heb ik gehad de hele Unreal series, zelfs de originele Unreal bood al een DM optie die erg leuk was (alhoewel niet te vergelijken met UT99). Ook UT2k4 was geweldig en ik heb gelezen dat de speelbaarheid en het gevoel van UT3 best goed is. Het enige dat er aan mankeert is klaarblijkelijk de playercount (want die server browser mag dan niet best zijn, als het goed is zit je daar niet zo lang in als er plenty servers met players zijn...)
Maar ik denk dat het ook te maken heeft met de tijd waarin Ut99 uit werd gebracht en welke tijd UT3 werd uitgebracht. Er zijn in de loop der jaren zoveel verschillende shooters uitgekomen, waarbij er in een aantal een hele sterke multiplayer huisvest, dat het misschien niet eerlijk is om te verwachten dat er ooit nog zoiets groots als UT99 uit gaat komen, en dan bedoel ik ook eigenlijk nog wel de community.
Ik denk dat je daar een heel goed punt hebt, Toen had je eigenlijk maar 2 communities: UT en Quake. Ik ga niet eens beginnen om de huidige MP games op te sommen... Daarnaast waren er uberhaupt nog geen console based MP games, volgens mij zijn er heel wat mensen ook overgestapt op consoles, lekker makkelijk, geen gedoe met HW (upgrades etc). Volgens mij kan je zelfs met UT3 op de PC niet tegen een UT3 console player spelen, of heb ik dat verkeerd? Erg jammer in elk geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

D-rez schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:08:
Ben altijd een instagibber (LMS) geweest en in de begin jaren was de instagib community zeer sociaal en kon je midden in een fight bijvoorbeeld dual/arena doen en praktisch iedereen hield zich daar dan aan. Vaak was het dan ombeurten tegen de winnaar van een duel. Dus bijvoorbeeld 4 spelers A, B, C en D. A & B beginnen. A-wint, dan komt C tegen A spelen, enz. Vanaf 2K3 was men niet meer zo sportief om zich aan de (ongeschreven) regels tehouden. Want waar je vroeger 1 schot op de vloer deed om aan te geven dat je gereed was en als de 2e persoon dat gedaan had, was het begonnen, kreeg je het de mensen niet meer aan hun verstand dat het 1e schot niet op de tegenstander mocht zijn.
Waarschijnlijk kwam dit door het feit dat de game overspoeld werd door kids, maar dat verpeste het wel voor de oudere garde.

al met al twijfel ik dus nogaltijd of ik het zal kopen. Hoewel.... aan 10 euro zal ik m'n broek niet scheuren.
IG is ook wat ik het liefste speel. Geen gejaag op wapens en upgrades, gewoon keihard gaan (en gepwned worden, maar dat terzijde :P )

Dat op de grond schieten ken ik wel. Zeker als je regelmatig op een paar servers speelt leer je die mensen wat beter kennen en toen (goh, dat klinkt best oud) was er ook een ongeschreven regel dat als iemand even afk moest hij/zij dan in een hoekje ging staan met het gezicht naar de muur waarna de rest die speler niet aanviel, zeker niet als er autorespawn aanstond.

Ik kan je qua gameplay UT3 wel aanraden, ik vind het net zo aanvoelen als UT99. Maar dat is denk ik persoonsgebonden. Ook is het wat donkere, grauwe terug, ipv bij 2k3 en 2k4, die veel heldere kleuren hadden. En tja, voor een tientje, da's de wereld niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

TroonStaal schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:45:
[...]

...en toen (goh, dat klinkt best oud) was er ook een ongeschreven regel dat als iemand even afk moest hij/zij dan in een hoekje ging staan met het gezicht naar de muur waarna de rest die speler niet aanviel, zeker niet als er autorespawn aanstond.
Klopt maar dat was niet bij LMS (behalve als er nog maar 2 spelers wren) maar wel bij DM ed. Toen ik dat afgelopen weekend deed, mensen die afk waren in leven laten en voor hun neus rondjes ging rennen en op hun hoofd springen, kreeg ik verbaasde commentaren.
TroonStaal schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:45:
[...]
Ik kan je qua gameplay UT3 wel aanraden, ik vind het net zo aanvoelen als UT99. Maar dat is denk ik persoonsgebonden. Ook is het wat donkere, grauwe terug.
had zelf ook wel een goed gevoel verder qua gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

D-rez schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 11:57:
[...]

Klopt maar dat was niet bij LMS (behalve als er nog maar 2 spelers wren) maar wel bij DM ed. Toen ik dat afgelopen weekend deed, mensen die afk waren in leven laten en voor hun neus rondjes ging rennen en op hun hoofd springen, kreeg ik verbaasde commentaren.
Ja idd. LMS deed ik niet zo heel vaak, ik wilde liever meteen weer respawnen en jagen op diegene die mij gefragged had :P
had zelf ook wel een goed gevoel verder qua gameplay.
:Y Wat ik ook wel leuk vind is dat er veel maps inzitten die ook met 99 erin zaten. Leuk voor de herkenning, want met nieuwe maps heb ik vaak geen idee waar ik nou heen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Waar zitten jullie zoal als je online bent? Als wij als GoT members ons ook al gaan verspreiden over verschillende servers zien we elkaar niet natuurlijk...

Is het een idee om een lijste te maken met UT3 names die we gebruiken met zijn allen zodat we die aan een buddy list of zo kunnen toevoegen? Weet niet of UT3 zo'n optie heeft, UT2K4 had dat wel in elk geval.

Mijn nick (als ik vanvond de mijn versie van UT3 geinstalleerd heb) zal 'TheBigEasy' zijn (zonder quotes natuurlijk). Eventueel kunnen we er voor kiezen om voor de makellijke herkenning nog een [GoT] tag er voor toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik zit niet echt op vaste servers, ik kies gewoon de server met IG en met de laagste ping :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

The_Big_Easy schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:20:
....Eventueel kunnen we er voor kiezen om voor de makellijke herkenning nog een [GoT] tag er voor toe te voegen?
goed idee. Ik ga morgen waarschijnlijk ff langs de winkel voor m'n kopie Ik zal m'n oude Nick van vroeger weer gebruiken: }{e||binder.

Begrijp ik nu goed dat BR er niet meer in zit? vond ik ook altijd er leuk. Wel goed dat feign death terug er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
TroonStaal schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:26:
Ik zit niet echt op vaste servers, ik kies gewoon de server met IG en met de laagste ping :)
Ok, maar wat is je UT3 nickname? Vind het wel leuk om tegen 'bekenden' en/of mede GoT'ers te spelen :)

Verwacht trouwens niet te veel van me de eerste paar dagen, UT3 nog nooit gespeeld (zal vanavond voor het eerst zijn!) en UT2k4 is ook al weer een tijdje geleden, alhoewel ik daar als casual player toch wel redelijk bekwaam in was, al zeg ik hetzelf 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky-Shirt

Lucky-Shirt

Happy as a pig in shit

TroonStaal schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:26:
Ik speel vrij regelmatig DM, meestal Fatgames.eu server of 1 van een of andere Clan, NOC dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Mijn ign is Escariah, en mijn Xfire is hetzelfde als mijn GoT nickname :)

Vanavond heb ik geen tijd (ik ga naar Watchmen) maar morgenavond kan ik wel een avondje fraggen (of gefragged worden :P )

[ Voor 11% gewijzigd door Vrijdag op 19-03-2009 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop

iop

Lucky-Shirt schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 14:49:
[...]

Ik speel vrij regelmatig DM, meestal Fatgames.eu server of 1 van een of andere Clan, NOC dacht ik.
dan ken je mij wel: Jop
wat is je nickname?
Kom anders #macloud spelen we een keer pickup game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
Mijn nick is Nazgul[NL]. Enige dat ik speel is instagib, en of dat dan DM of CTF is maakt me weinig uit. Zal ff wat van m'n favs posten als ik de game weer opstart.

Moet trouwens zeggen dat de map DM-DarkMatch echt tof is... geeft een heerlijke twist na alle 'normale' levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Gaargod schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 22:41:
Moet trouwens zeggen dat de map DM-DarkMatch echt tof is... geeft een heerlijke twist na alle 'normale' levels.
Is dat een remake van de nas die bij unreal zat? Toen had je nog een zaklamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

ZIjn er hier nog mensen die UT3 dus opnieuw geinstalleerd hebben en het nu blijven spelen sinds de Titan Pack?
Ben benieuwd hoeveel dat er zijn eigenlijk;).

/wave naar Cassius & Grep

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
-Mach!- schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 08:29:
ZIjn er hier nog mensen die UT3 dus opnieuw geinstalleerd hebben en het nu blijven spelen sinds de Titan Pack?

Nou ik ben daar 1 van!
Het grappige is dat ik destijds UT3 tijdens de release voor de volle mep heb gekocht, echter viel de game tegen. Mijn broertje is een grote UT fan ook, dus die heeft hem van mij overgenomen voor een schijntje...bij de nieuwsberichten van de Titan Pack en update 2.0 heeft hij hem op steam geactiveerd, echter op mijn steam account :P (omdat hij portal enzo uit mijn orange box ook speelt) Hij vond het teveel moeite om het spel uit mijn steam account te laten verwijderen en heeft dus voor 12,00 euro via steam zijn eigen versie gekocht.

Ik kan dus gratis weer de game spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Heb het opnieuw geinstalleerd en ben misschien 2 keer online geweest en betrayal effe offline geprobeerd.
Heb het eigenlijk te druk om naast alles ook nog regelmatig ut3 te spelen. Misschien na de clanbase cup.

* grep waves back to Mach o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

grep schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 08:35:
Heb het opnieuw geinstalleerd en ben misschien 2 keer online geweest en betrayal effe offline geprobeerd.
Heb het eigenlijk te druk om naast alles ook nog regelmatig ut3 te spelen. Misschien na de clanbase cup.

* grep waves back to Mach o/
Voor Betrayal is echt onnozel om offline tegen bots te spelen. Die zijn vee te dom om je op te jagen als je ze betrayed hebt. Zij zullen niet op jou gaan jagen om de punten terug te pakken. De adrenaline dat je een halve minuut opgejaagd word om revenge is vet kicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
Hmmm... zag net dat de Bart Smit uit de pricewatch was gehaald :? Vreemd, UT3 is toch echt slechts 10 euro aldaar... Nou ja, gewoon weer toegevoegd.

Gisteravond voor het eerst geinstalleerd en gespeeld, lekker snelle game zeg! Alleen ik vind de graphics een beetje tegen vallen, heb alles op maximaal gezet in de options maar toch vind ik het tegenvallen. Heb vorige week Far Cry 2 uitgespeeld en dat zag er toch echt wel beter uit moet ik zeggen.

Kan je in een .ini file of zo nog verder gaan met detail settings? Heb een i7 @ 3.3GHz + GTX260 en speel op 1920x1200, dus alles max is geen probleem lijkt me. Verder viel het me op dat er in-game geen AA/AF gekozen kan worden, moet maar eens even een nvidia 3D profiel aan maken... Dat zal de IQ ook wel verbeteren :)

Edit: Zie overigens nu dat tweakguides.com een uitgebreid artikel heeft over het tweaken van UT3: http://www.tweakguides.com/UT3_1.html

[ Voor 8% gewijzigd door The_Big_Easy op 20-03-2009 16:30 . Reden: Info + link naar tweakguides.com ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaargod
D-rez schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 23:22:
[...]

Is dat een remake van de nas die bij unreal zat? Toen had je nog een zaklamp.
Of het een remake is weet ik niet, UT was ik alleen maar aan het CTF'en >:)

Maar je hebt idd een flashlight, en zult het verder moeten doen met eventuele lichtflitsen en de weinige omgevingsverlichting. Echt tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

En? is er nu meer volk on-line dan voor de free weekends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel wat volgens mij.

Ik zat net nog in Fatgames.eu Dm te spelen, verder zit ik ook vaak in de RaptorSquad en EpicServer#2 Warfare.

Heerlijke hilarische UT chaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

krijg m'n CD key niet in steam geplemped, en heb geen zin om helezooi opnieuw te installeren en om steam heen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

-Mach!- schreef op vrijdag 20 maart 2009 @ 08:29:

Ik speel ook iedere dag wel een potje ... nadat ik het spel eerst een jaar in mijn kast heb gegooid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-07 20:36

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ghehe ik beken....

Heb idd UT3 weer geinstalleerd en speel greed + batrayal met soms een uitstapje vCTF/ iCTF

Zit alleen met fulltime baan + deeltijd studie, dus echt veel spelen lukt ook weer niet. Denk dat ik sowieso ik geen clangames meer doe. Heb nog ik een cod4 clan gezeten met wat oud UT-ers, maar de lol is er beetje bij mij vanaf. Wil gewoon gamen als ik er zin in heb en niet verplicht om 20.00 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Laatst online: 11:48
D-rez schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 13:33:
En? is er nu meer volk on-line dan voor de free weekends?
kan altijd voor dat soort dingen op http://archive.gamespy.com/stats/ kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Ik word onozel, ik krijg m'n key dus in geen mogelijkheid geactiveerd.

Ik heb speciaal m'n pc achter m'n router / firewall gehaald om het te proberen en het lukt nog niet om op de servers te komen.
Ik krijg aldoor de volgende melding als ik een key wil toevoegen: "steam server is unavailable"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Niet online
Doe even alsof je uit een andere area komt. Ze hem op germany, en dan doet die het wel. Had ik ook, de steam server waar die anders naar connect is chronisch overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Bigbadkip schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:36:
Doe even alsof je uit een andere area komt. Ze hem op germany, en dan doet die het wel. Had ik ook, de steam server waar die anders naar connect is chronisch overbelast.
Hmm, dat heb ik idd. nog niet geprobeerd. Straks als ik thuis kom toch eens proberen.

tnx,

Op het forum van Steam, kun je precies ook wachten tot je een ons weegt voor er iemand ook maar half deftig reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-07 12:08
Is er misschien een storing bij alle steam servers? Welk continent ik ook probeer, de "steam server is unavailable".

Jammer. Of zijn er mensen waarbij het wel lukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Retail box is the magic word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

B)

Nee juist niet. Het probleem is dat ik de key van de retail niet geactiveerd krijg op steam.

Andere lokatie werkt niet.

Support bij steam lijkt ook niet erg hard te reageren. Op steampowered.com ben ik niet alleen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb afgelopen December via Bol het spel gekocht, gewoon een retail box. Ik ken Steam wel, maar heb het nooit gebruikt en ben het ook niet van plan. Ik heb nooit problemen met UT3, geen vuiltje aan de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Anoniem: 291245 schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 14:02:
Ik heb afgelopen December via Bol het spel gekocht, gewoon een retail box. Ik ken Steam wel, maar heb het nooit gebruikt en ben het ook niet van plan. Ik heb nooit problemen met UT3, geen vuiltje aan de lucht.
Gewoon spelen gaat ook wel, alleen wil ik hem op steam, voor die achievements. + het feit dat ik dat gewoon makkelijk zou vinden (in verband met updates etc.)

[ Voor 3% gewijzigd door D-rez op 26-03-2009 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Ik heb daarjuist een mail gehad van valve-support. Zou nu opgelost moeten zijn. Vanavond eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Laatst online: 13-07 22:47
Ik heb het spel ook gekocht op steam, maar spelen zit er voor mij niet in. Op heel veel plekken hapert het zo en dropt de frame rate naar 5-10 dat het niet speelbaar is.
Aan mijn computer zou het niet moeten liggen, heb een Acer Aspire 5930 en Fallout 3 draait perfect op max.

Ik ga is proberen of ik mijn centjes terug kan krijgen via Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Heb spijt dat ik het gekocht heb. Het was 12 euro, een koopje dus. Maar ik kan het spel gewoon niet spelen. Ik join vaak een server met zo'n 10 man erin, is de server geladen zit ik er als enige in. Had ik in Team Fortress 2 ook al. Zeker weer eens een bug met steam.
En als je eindelijke en server hebt gevonden zit er voor meer dan de helft aan bots in, dat is toch ook niet leuk spelen? Volgens mij spelen nog meer mensen UT2k4 en UT99 dan dit spel. Echt een miskoop.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste