Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:37:
[...]

Game on :)

Screenshot is van Vista, zal wel strak lopen :/ :N
Dat Warfare is echt geweldig :D zo'n lekker groot level, en heel strategisch met je hele team de nodes overnemen.

Met een 8800 GTS 320 speel ik gewoon alles op max @ 1680x1050 onder Vista ;) Gewoon DirectX10 uitschakelen levert 10 fps op. Alleen heb ik in elk level de eerste 10 seconden ±5 fps, maar ik denk dat dat komt door texture streaming?

Ik vind het alleen jammer dat er vrij weinig servers zijn met mods, ik ben tot nu toe maar 2 mods tegenkomen. BattleRPG is echt een vette mod overigens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:28
WTF?? Krijg net een error "duplicate login detected.... en dan nog iets"... Zojuist de Patch2 erop gezet.. Volgens verschillende andere fora ligt het aan dat OF iemand mn profile over heeft genomen of mn cd-key heeft gejat. Bah!

Iemand anders dit al overkomen?

EDIT:

lijkt erop dat de GameSpy servers niet te benaderen zijn.... Hopelijk is dat het! :X

En dat was het ook :D

[ Voor 18% gewijzigd door Boel-Shit op 27-02-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel het nu al een tijdje, maar ik zie in ieder geval bij team deathmatch en deathmatch lang niet zoveel spelers als ik gedacht had. Hoe komt dat? Vaak maar een aantal potjes met mensen erin, best raar als je ziet over welk spel we praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:15

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja bij mij is het al zo ver dat ik maar COD4 gekocht heb
Is wel compleet anders dan UT3, maar iig bijna 20.00 servers online en veel die goed gevuld zijn.
Pak het snel op en vermaak me er ook wel mee.. al blijft UT nr.1 ;)

ook als je naar de clans @ CB kijkt.. is mij iets te rustig voor een nieuwe game en als je naar de top-lijsten van beste verkochte games kijkt bij de winkels, dan staat UT3 er nergens meer in :(

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

UT3 is gewoon meer een clan game geworden. Relatief weinig publics (hoewel nog steeds genoeg voor mij tbh), maar inmiddels 40+ clans ingeschreven in diverse CB ut3 cups. Dus de spelers zijn er wel.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

• hugoy
Ik speel nog even public (heb het spel pas sinds dinsdag :P) maar ik wil zeker in clanverband gaan spelen. Het level Suspense ken ik blind omdat ik 2 maanden lang de demo heb gespeeld :D

Verwijderd

Van de lente als ik weer meer tijd heb wil ik misschien een 2e clan oprichten voor beginners. Waarom nu beginners?

1. Zelf heb ik het spel ook nog niet zo heel lang en ik sta in mijn clan op 5/8 dus dat is niet zo grappig :/ In UT2004 sta ik nu op 2/8 plaats.
2. Ik zou mensen de liefde voor The Unreal Engine willen leren door nieuwe technieken uit te leggen. Waarom is airborne beter als ground en waarom is de darkwalker heel kwetsbaar als je hem op de juiste manier te lijf gaat.
3. Ik zou een clannetje willen van weer zo'n 8 man 'uiteindelijk'. Ik speel dit spel voor de passie want ik speelde UT99 al helemaal mat.
4. Met z'n allen op zoek gaan naar custom maps en met z'n allen een mod balanceren (dat is makkelijker dan je denkt)
5. Niemand is de baas. Er zijn een paar regels en die zijn niet meer dan logisch en die kun je zelf ook wel bedenken
->Minimaal 2 uur per week met de clan spelen
->Minimaal 2 uur per week hardcore oefenen en progressie bijhouden
->Respect naar elkaar en niemand mag iemand onder druk zetten of commanderen
->Mogelijkheid tot nieuwe vrienden met dezelfde hobbie ; UTérs

Ik denk dan aan April 2008. Ik wil zelf toch nog meer oefenen en als iemand een truuk weet om de muisgevoeligheid niet te laten afhangen van de framerate, dan erg bedankt.

Aanmelden kan (zie profiel), altijd reactie terug

Verwijderd

Boel-Shit schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 19:54:
WTF?? Krijg net een error "duplicate login detected.... en dan nog iets"... Zojuist de Patch2 erop gezet.. Volgens verschillende andere fora ligt het aan dat OF iemand mn profile over heeft genomen of mn cd-key heeft gejat. Bah!

Iemand anders dit al overkomen?

EDIT:

lijkt erop dat de GameSpy servers niet te benaderen zijn.... Hopelijk is dat het! :X

En dat was het ook :D
Heel merkwaardig

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 09:48 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:39:

[...]

en als iemand een truuk weet om de muisgevoeligheid niet te laten afhangen van de framerate, dan erg bedankt.
Vsync uitzetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 28-02-2008 09:51 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:08
ik heb eindelijk me nieuwe pc klaar en heb dus een nieuwe windows installatie gedaan.
Nu heb ik op me oude pc al vrij veel gewonnen in de campaign (nog niet veel online geweest ivm mindere prestaties oude pc). Mijn vraag dus, moet ik nog die map backupen in de mijn document map om zo mijn campaign te saven, of wordt dit online bijgehouden?

https://d4armory.io/Player/803500

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dit wordt niet online bijgehouden. Volgens mij staat het allemaal in de UT3 map in je 'Mijn documenten'

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 09:08
Floris-K schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 09:59:
Dit wordt niet online bijgehouden. Volgens mij staat het allemaal in de UT3 map in je 'Mijn documenten'
ok, dan zal ik die dan even backuppen :*)

-=-
Ok tx voor de hulp, kon inderdaad weer verder waar ik gebleven was. Vanavond maar es dit topic doornemen voor de beste/hoogste settings.

[ Voor 21% gewijzigd door pstalman op 29-02-2008 09:01 . Reden: updateje ]

https://d4armory.io/Player/803500

• hugoy
Ik weet niet zeker of ik nu een hitteprobleem heb of niet, want het is het eerste spel waar ik het bij heb, maar als ik ~1,5 uur speel, dan krijg ik op 1 moment spontaan dat alle objecten in het hele spel gaan flikkeren van transparant naar gewoon.

Een vreemd probleem, want als ik Crysis 3 uur achter elkaar speel heb ik hier geen last van?

En die Clan van Rogresalor lijkt mij voor mij uitstekend :) Ik zit sowieso 7 uur per week achter UT, dus dat zit wel snor. Alleen voor ik competitief ga spelen moet ik nog wel ff alle problemen opgelost hebben, want ik ben er al 5 keer aan doodgegaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we hebben van CLAN-|BEWARE| atm 2 servers in de lucht een ICTF en een WARE-FARE.
serverbeheer is druk maar ws zullen er nog een 2tal volgen.

te vinden on de naam |BEWARE|

ik ben er iig te vinden :D

hf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Ik zoek eigenlijk gewoon de server met de laagste ping, of in elk geval onder de 60, anders speelt het niet lekker :p, ik zal kijken of ik die BEWARE server tegenkom en misschien tot vanavond dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:27

iop

www.macloud is aan het recruiten, www.macloud.org
als je niet gigantisch noob bent maar wel redlijk actief ben je bij ons meestal welkom.
Eigen server en pug channel aanwezig, we spelen cups en ladders.

Drop een line op t forum als je interesse hebt (engels)

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Is er een manier om te zien of een server ranked is? Officieele Epic servers zijn dat namelijk niet :S Ik heb het over de ranking van Enemydown, en die ingame (is dezelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hugoy schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:12:
Ik weet niet zeker of ik nu een hitteprobleem heb of niet, want het is het eerste spel waar ik het bij heb, maar als ik ~1,5 uur speel, dan krijg ik op 1 moment spontaan dat alle objecten in het hele spel gaan flikkeren van transparant naar gewoon.

Een vreemd probleem, want als ik Crysis 3 uur achter elkaar speel heb ik hier geen last van?

En die Clan van Rogresalor lijkt mij voor mij uitstekend :) Ik zit sowieso 7 uur per week achter UT, dus dat zit wel snor. Alleen voor ik competitief ga spelen moet ik nog wel ff alle problemen opgelost hebben, want ik ben er al 5 keer aan doodgegaan :/
Dit is inderdaad een hitteprobleem. UT3 stressed de GPU en CPU zwaar en dat haperen in het absolute begin heb ik niet. Ik kan gewoon spelen, alleen moet ik 6 seconden wachten eer alle texturen zijn ingestroomd.

Vraag: Is het bij jullie ook zo dat de muziek al begint te spelen voordat het level geladen is (zo'n 5 seconden eerder)?

Speel eens UT3 met Speedfan ernaast :)
En die Clan van Rogresalor lijkt mij voor mij uitstekend
Aanmelden kan via mijn mail en ik bewaar de mails en ik probeer te starten met 3 a 4 man.
Het gaat er dus om dat we elkaar niet uitlachen na een headshot, maar dat we evalueren wat eraan verbeterd kan worden. Ik verlies het ook wel eens, vaak zat.

Zo ben ik om een zwaar autistische jongen te helpen met gamen. Hij heeft een fijn motorische motoriekstoornis en dan gaat aimen niet goed. Ik ken hem al meer dan 20 jaar, maar hij wil niet in mijn nieuwe clan helaas, dat kan hij echt niet en zal massaal gefragged worden.
Voor hem heb ik een aantal mutaties gemaakt voor games zodat hij ze ook kan winnen en onze clan vinden die mutaties toevallig wel leuk voor eigen gebruik. Denk aan dingen zoals extra hoog kunnen springen, meer balans en vooral een tragere gameplay, maar in de clan is de snelheid gewoon 100% en in UT2004 kan ik het aan tot 140% speed.

PS: Vsync off helpt niet tegen de muisgevoeligheid, ik kom zelden over de 60 fps heen ;) :/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:06:
we hebben van CLAN-|BEWARE| atm 2 servers in de lucht een ICTF en een WARE-FARE.
serverbeheer is druk maar ws zullen er nog een 2tal volgen.

te vinden on de naam |BEWARE|

ik ben er iig te vinden :D

hf
Zodra ik de tijd heb ga ik ook daar even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

UT3, geeft me video kaart geloof ik niet weer.
Want echt, het hele beeld is wazig, wat echt niet fijn spelen is. M'n video kaart is een ATI radeon xpress 200. Dus weten jullie of het aan het spel licht of aan m'n video kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22
Radeon xpress 200, das een onboard chipje. Daar kun je volgens mij UT3 niet op draaien.

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Zo dan, ik laat ook weer eens een berichtje achter. Ik heb eindelijk het lag probleem op m'n 104 cm lcd tv opgelost, wat een verschil met schieten gelijk zeg omdz.

Marcel hoe is het met de GoT clan? Ik zie dat we niet meer in de clanbase ladders zitten?
Wahtskebeurt?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

-Mach!- schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:55:
Marcel hoe is het met de GoT clan? Ik zie dat we niet meer in de clanbase ladders zitten?
Wahtskebeurt?
De got-clan staat er nog wel in hoor ;) Greed of Thalmassa heet het nu.
De clan wilde niet echt van de grond komen en draaide om 3 personen (Grep, tensun and me) Tensun is met FEB actief geworden en grep is over gestapt. Gezien de hele scene niet van de grond komt, ben ik er helemaal mee gekapt. Nu staat vrijwel iedereen op inactive/retired en ik ben over gestapt naar COD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De clan werd een beetje veel werken ipv fun. Continue iedereen uit hoekjes toveren en veel cancellen enzo, beetje jammer :) . Ik en greppel spelen atm een beetje mee met feb.20 en ijske is in CoD4 aant lamen. Phyc chilled em ook ergens :p . Ik weet ook niet hoe lang ik nog UT speel, wie weet maar gewoon PS3 halen en fuck it ;) !

We zien je wel eens verschijnen, zitten nog wel in channel.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ja het is jammer dat de game niet van de grond komt, want het spel is gewoon goed, buiten wat foutjes om natuurlijk. Ikzelf heb een hele tijd met m'n scherm zitten tobben daardoor verloor ik de motivatie om te gaan spelen, aangezien ik niet goed kon aimen met die lag die ik erin had.

Bevalt de feb clan een beetje? Leuke gasten? Beetje skill?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ja is tof daar, zit er al 4 jaar btw (ken er ook aantal irl). De skill en activity is hoger, maar het verschil is niet enorm - iedereen is ongeveer van zelfde kaliber, speelt iets makkelijker. De game is na patch 1.2 vrijwel perfect, zoals ik gewend ben van UT games na aantal patches - maar dit keer waren de eerste bugs denk ik te erg en heeft CoD4 een knock-out punch gegeven :) .

Hoe had je je probleem opgelost btw? Firmware/instelling/iets anders?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Nice te horen, ik kan mij herinneren dat we tegen ze gespeeld hadden toch?
Ik gaat m'n skill maar weer eens opschroeven want 2 maanden niks doen werkt niet goed voor de skills zeg maar:).

Ik heb m'n probleem opgelost door i.p.v. de resolutie 1920*1280 terug te gaan op 1280*1024 en poef weg was de lag.... Vage shit, maar het spel ziet er nog erg goed uit op deze resolutie.

Maar ik kwam hier dus een paar dagen geleden mee, ik dacht laat ik de resolutie eens lager zetten en verdomd het werkte nog ook:P. Met andere games heb ik er geen problemen mee, zoals COD4 zeg maar. dus het blijft wel vaag, maar ja ik kan weer shooten;).

Hoe is het verder met jullie? Nog veel contact met de andere members?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Met ons verder prima hoor haha, dagelijkse leventje gaat gewoon door :) ! Aparte oplossing voor het probleem, ik weet dat UT3 in FPS omrekent naar aantal milliseconden lag, misschien was je pc gewoon niet snel genoeg. Als ik 100fps haal, heb ik 10ms vertraging per beeld zeg maar (en dus ook per verversing van verspringing crosshair), maar als ik op een dropstuk ergens 40fps trek zit dat al op 25ms en dan begin je het te merken. Kan je overigens zien door 'stat fps' kaal in console te typen (console is F10 na patch 1.2).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 09:31
Gaat goed nog hoor :D De afgelopen tijd heb ik minder tijd gehad om te gamen (ook omdat m'n internet het een week niet deed... :(), maar 'ten tijden van' GoT was ik toch best actief :) Ondertussen nog geen nieuwe clan gevonden, maar dat komt hopelijk nog wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-

-Mach!-

Ik heb trouwens antwoord gegeven op je mail via clanbase, ik had dat helemaal niet meer gecheckt lol:). Read clanbase mail:o

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ach moet mijn skills ooit keer opschroeven, zodat ik ook eens FEb kan joinen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Problemen opgelost, het lag gewoon aan de server, bij officieele Epic servers, of bij gewoon snelle servers heb ik helemaal geen last van stotteringen aan het begin :P Hoe doen jullie het trouwens met de detail instellingen? Mijn PC kan opzich best alles op zn hoogst @ 1680x1050, maar voor een strakke framerate zet ik texture detail en world detail op 3.

Mijn enige probleem is dat Depth of Field uitzetten alleen maar op world detail lvl 1 mogelijk is :P (aanpassen in de .ini zorgt automatisch dat het detail naar 1 gezet wordt :/)

[ Voor 7% gewijzigd door hugoy op 06-03-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:18

sapphire

Die-hard pruts0r

zo net een paar potjes in dat zandstorm landje gespeeld x1900xt, wel fijn weer na een maand geen UT te hebben gespeeld omdat m'n x1800xl dood was. Deze kaart is ook een stuk rapper, nu kan alles op 5/5 ipv 4/3 en in CCC kan ik AA op 6x zetten en AF op 4x en alles draait nog lekekr :)

Weet iemand wat eht grafisch zwaarste landje is voor de graka? dan ga ik die even spelen :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:02:
zo net een paar potjes in dat zandstorm landje gespeeld x1900xt, wel fijn weer na een maand geen UT te hebben gespeeld omdat m'n x1800xl dood was. Deze kaart is ook een stuk rapper, nu kan alles op 5/5 ipv 4/3 en in CCC kan ik AA op 6x zetten en AF op 4x en alles draait nog lekekr :)

Weet iemand wat eht grafisch zwaarste landje is voor de graka? dan ga ik die even spelen :)
Jawel, DM-Gateway :)

En uhh, opschepper, UT3 ondersteund geen AA ;)
Andere games draai ik ook op 1680x1050@4xAA, maar UT3 pakt het zo niet. Er was wel een workaround voor, maar dan ben je dynamic lightning kwijt en die geeft de sfeer.

Had je geweten als je meeliep met het topic :)
Vooral in het natuurstuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
sapphire schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:02:

Hoe hoger ik mijn instellingen zet, hoe slechter ik ga fraggen ;) En dat ligt níet aan de framerate, want die blijft rond de 80. Het is dan gewoon dat ik enemies slechter zie dan als ik op Textures 1 en World 1 speel. Geen idee of dat ook zo is bij jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Forcepoint schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:25:
[...]

Hoe hoger ik mijn instellingen zet, hoe slechter ik ga fraggen ;) En dat ligt níet aan de framerate, want die blijft rond de 80. Het is dan gewoon dat ik enemies slechter zie dan als ik op Textures 1 en World 1 speel. Geen idee of dat ook zo is bij jullie :)
Geen last van :P ik speel juist beter met de details hoger. Ik denk dat het te maken heeft met waar je aan gewend ben.
-Mach!- schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:55:
Wahtskebeurt?
Ik miste de GoT clan ook al, ik ben met burial voornamelijk actief in de vCTF ladder en daar waren jullie opeens uit verdwenen. Het is ook lastig positief te blijven als je alles hebt verloren :S. Niet getreurd, weet zeker dat ik jullie nog eens terugzie.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
@forcepoint: Dat komt denk ik omdat sommige effecten negatief werken :P Als je Depth of Field uit hebt staan (World Detail lv 1) Dan kan je onder water gewoon kijken zonder vervaging, en dan zie je bijvoorbeeld alle vallende sneeuw in avalanche niet, dus kan je veel verder kijken :p.

Overigens Lijken mijn instellingen nu op 5/1 te staan, maar eigenlijk staan ze 5/5 zonder Depth of Field :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owwz, onstoken pees in pols.

Gamen gaat nu even niet zo heel erg lekker :/

Pokkepezen, die dingen zijn hier wel vaker ontstoken :|

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2008 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

R420R schreef op zondag 09 maart 2008 @ 11:11:
[...]

Geen last van :P ik speel juist beter met de details hoger. Ik denk dat het te maken heeft met waar je aan gewend ben.

[...]

Ik miste de GoT clan ook al, ik ben met burial voornamelijk actief in de vCTF ladder en daar waren jullie opeens uit verdwenen. Het is ook lastig positief te blijven als je alles hebt verloren :S. Niet getreurd, weet zeker dat ik jullie nog eens terugzie.
Je weet niets zeker behalve wat er al geweest is ;) . Als clan komen we zeker niet terug in normal weapons ladders, maar verder zullen we wel rondhobbelen haha.

Laatst is er via een chat btw uitgelekt dat er een Epic developer op de vraag of PC gamen nog iets was antwoordde: "Why would we? Give us one good reason? Yes we care that pc gamers initiated everything that has to do with the Unreal Engines, but right now they are the very same people that ruin all profits by downloading illegal images for something we worked very hard for. Damn right Consoles are our priority!"

Dus wat Mark Rein zegt over 'PC fanbase is het meest belangrijk' is pure marketing taal die wal noch kant raakt. Helaasch dus pure marketing quatsch, in principe (ja echt waar) is UT3 een techdemo van wat hun engine allemaal kan ... en niet geheel gefaald - ze verdienen miljoenen (ja miljoenen) aan het licenseren van hun UE's.

Ik koop gewoon een PS3 als FFXIII er is en dan is het weer over voor me denk ik ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Zit ook al 2 dagen ziek thuis hier met hoofdpijn, UT3 zit er dan ook niet in met die snelle gameplay :P

Maar waarom zou je ooit UT3 downloaden, dan kan je toch niet online? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Klopt, maar er zijn genoeg mensen die alleen de singleplayer delen spelen. Al is het bij Unreal niet echt de moeite waard om de sinleplayer missies te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cassius schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:43:
[...]

Je weet niets zeker behalve wat er al geweest is ;) . Als clan komen we zeker niet terug in normal weapons ladders, maar verder zullen we wel rondhobbelen haha.

Laatst is er via een chat btw uitgelekt dat er een Epic developer op de vraag of PC gamen nog iets was antwoordde: "Why would we? Give us one good reason? Yes we care that pc gamers initiated everything that has to do with the Unreal Engines, but right now they are the very same people that ruin all profits by downloading illegal images for something we worked very hard for. Damn right Consoles are our priority!"

Dus wat Mark Rein zegt over 'PC fanbase is het meest belangrijk' is pure marketing taal die wal noch kant raakt. Helaasch dus pure marketing quatsch, in principe (ja echt waar) is UT3 een techdemo van wat hun engine allemaal kan ... en niet geheel gefaald - ze verdienen miljoenen (ja miljoenen) aan het licenseren van hun UE's.

Ik koop gewoon een PS3 als FFXIII er is en dan is het weer over voor me denk ik ;) .
Die lieve Mark Rein is wel een leugenaar eerste klas. Als dat de ware kracht achter het bedrijf Epic is zal het weldra floriseren in de consolewereld met een grote vijand op hun hielen. Dan is het voor Epic dus rennen en blijven rennen of sterven als een varken bij een hik.

Console is prima, niets mis mee, maar dan wil ik wel kunnen gamen op full HD resoltie en dito TV en dat kost meer dan mijn setup op het bureau en waar het die Mark om gaat is geld, geld en materialisme eerste klas.

Ik mag voor hem hopen dat hij gelogen heeft, anders mag zijn naam in het vetrood geschreven worden in alle boeken en tijdschriften.

Wat een bedrijfsvoering :really shocked: en een heel zielig eenzijdig leven :') :r

Nee, dit maakt me wel uit mijn doen. Juist een neutraal beheer van zowel console als PC vergroot je kansen op succes met 200%, maar de keus om te gaan rennen maken ze zelf en ik ben graag toeschouwer want ooit komt het ten val en dat wil ik zien :)

De wereldwijde UT community red zich wel en ook zonder Mark Rein.

O ja, mijn Oma zei ooit tegen me "Hoge heren en hoge petten regeren niet lang". Denk daar maar eens over na met de economische kennis die men zogenaamt heeft.

*Rogresalor moet kappen, wordt wit en witheet

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 16:12

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Rogresalor calm down! Het is maar Mark, en idd deze man liegt als...
Het begon al met Ut2k3, 2 weeks anyone :P.

Maar genoeg daar over! Ik heb eindelijk patch 1.2 uitgeprobeerd, het gaat de goeie kant op.
Maar nog lang niet tevreden...Ik blijf het jammer vinden dat Epic zich zo opstelt een gemiste kans imo

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Overigens heb ik persoonlijk na Patch 1.2 niet veel problemen meer met nieuwe nVidia driver. Kan, misschien ook door ervaring, goed overweg met de browser, favourites en friends list. Ook werkt server- en maptravel nu bijna naadloos en dat is fijn. Enige wat ik hoop is dat er nog wat meer volk komt en dat kan alleen tijd uitwijzen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
Na een nieuwe router gekregen te hebben, kan ik niet meer fatsoenlijk UT3 spelen! En dan alleen de (i)CTF game mode!! Precies degene (eigenlijk de enige :( ) die ik speel. Zie ook http://forums.epicgames.c...p?p=25311413#post25311413.
Bah. En dat terwijl CoD4, Guild Wars en nog een paar dingen gewoon goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Weird probleem forcepoint :?
Heb de manual van je nieuwe router effe doorgenomen en enige wat ik nog kan bedenken (naast alle logging nakijken wat je geloof ik al gedaan hebt) is die 'intrusion detection' pagina es te bekijken (misschien eerst effe de getallen resetten en dan ut3 starten). Met name de udp intrusions (udp_flood etc.) zouden interessant kunnen zijn (router denkt om een of andere reden aan een aanval en blokt de boel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
grep schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:38:
Weird probleem forcepoint :?
Heb de manual van je nieuwe router effe doorgenomen en enige wat ik nog kan bedenken (naast alle logging nakijken wat je geloof ik al gedaan hebt) is die 'intrusion detection' pagina es te bekijken (misschien eerst effe de getallen resetten en dan ut3 starten). Met name de udp intrusions (udp_flood etc.) zouden interessant kunnen zijn (router denkt om een of andere reden aan een aanval en blokt de boel).
Dat is op het Epic forum volgens mij ook al gesuggereerd... alleen staat er nergens een optie om het te disablen. Google levert ook niets anders op dan: "can't find disable button" etc.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

jij denkt (begrijpelijk) al meteen in termen van oplossingen. Lijkt me echter belangrijker, omdat het wel een heel vreemd probleem is, eerst de oorzaak te bepalen. Oftewel: zie je die udp stats oplopen?

Hoe meer ik erover denk hoe vreemder en (nofi) eigenlijk ongeloofwaardiger vind dat je het alleen met (i)ctf hebt. Kan je dat nog es voor 100% checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
grep schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:34:
jij denkt (begrijpelijk) al meteen in termen van oplossingen. Lijkt me echter belangrijker, omdat het wel een heel vreemd probleem is, eerst de oorzaak te bepalen. Oftewel: zie je die udp stats oplopen?

Hoe meer ik erover denk hoe vreemder en (nofi) eigenlijk ongeloofwaardiger vind dat je het alleen met (i)ctf hebt. Kan je dat nog es voor 100% checken?
Ik heb het echt puur en alleen met (i)ctf... :'( Ik kon daarnet bijna een uur DM en warfare doen, maar als ik dan 15 seconden ctf doe, weer hetzelfde probleem :(

De intrusion detection statistieken blijven hetzeflde als voorheen nadat ik ctf heb gespeeld. Ga straks m'n laptop maar eens erbij pakken, kijken of die het ook heeft.

EDIT:
Laptop doet hetzelfde -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wta speelt men hier allemaal zon beetje en op welke servers???
ik speel eigenlijk alleen maar ICTF, onze |BEWARE| server draait goed als er iemand in zit, maar high skilled players zijn er eigenlijk niet te vinden. daarom zit zelf veel op de ICTF JOLT servers.
ook regelmatig NL spelers te vinden, maar ook mensen van hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-09 16:42
waarom epic trouwens blijft volhouden dat pc gaming niets meer is en de toekomst in consolegaming ligt bergijp ik ook niet want voor de pc zijn er nu al 2 patches geweest en een derde op komst maar over een patch om alle PS3 problemen op te lossen wordt echt in alle toonaarden gezwegen. Om de consolehartjes te winnen zul je echt ook support moeten hebben want zoals het nu gaat is het gewoon klote van epic tegenover PS3 eigenaars.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik denk omdat PS3 er pas net is en het eerste fatsoenlijke unreal spel op een console is (vond championship nogal tegenvallen). De PC community weet precies hoe UT voelt en speelt en kan meteen feedback leveren (of eerder zeuren), maar meestal is Epic wel redelijk met patches dus ook PS3 zal wel gepleisterd worden :) .

Teddek, ik zit een beetje overal :/ . Als het maar iCTF of iTDM is, maar laatste tijd vooral wars gespeeld.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Laatst online: 14-07 13:45

shades

huh ?

Nadat ik 3 weken geleden mijn nieuwe computer heb gehaald nu ook ut3 binnen. Wat een geweldig spel. Jammer dat domination er niet meer bij zit en wat een geluk dat er actief ctf servers zijn. vctf vind ik dus 3x nix. Had er meer van verwacht maar valt tegen. Warfare is wel heftig.

Wat spelen jullie hier zoals en op welke servers. Wil wel ff een keertje meedoen op een servertje. Ik kwam een paar keer iCTF tegen. Ik neem aan dat daar instagib mee wordt bedoelt..

(jammer dat "torch" karakter er niet meer inzit :D)

Dus waar kan ik jullie vinden ? / zit iedere avond wel een uurtje te spelen

[ Voor 8% gewijzigd door shades op 17-03-2008 14:50 ]

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:46:
Nadat ik 3 weken geleden mijn nieuwe computer heb gehaald nu ook ut3 binnen. Wat een geweldig spel. Jammer dat domination er niet meer bij zit en wat een geluk dat er actief ctf servers zijn. vctf vind ik dus 3x nix. Had er meer van verwacht maar valt tegen. Warfare is wel heftig.

Wat spelen jullie hier zoals en op welke servers. Wil wel ff een keertje meedoen op een servertje. Ik kwam een paar keer iCTF tegen. Ik neem aan dat daar instagib mee wordt bedoelt..

Ik mis:

Effigy
Mature taunt

Ja, mature taunt is als jij iemand om het loodje legt je ook iets zegt. van de Xan voicepack vond ik "I'm the Alpha and the Omega" en "Run human" uit UT99 ge-wel-dig!
In UT2004 was het "You die too easeally" of "Wasted!" helemaal geweldig, maar misde de taunts uit UT99.
In UT3 heb je geen taunts, ja van de andere zijde, maar hoe schakel ik dat in? heb overal al gekeken en dat is een gruwelijk gemis voor mij.

Waarom niet meer Duke Nukem 3D taunts zoals "My guns are bigger than yours" of "Your face, my ass, what's the difference?". Zou goed passen bij Krall en juist niet bij de Ronin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

:? ehrrmmm...
...quote je niet de verkeerde of moest je gewoon op de reply ipv quote knop klikken ?
:D

Ik ben in de war... nu je het zegt. die dingen mis ik ook allemaal (buiten torch )

[ Voor 16% gewijzigd door shades op 17-03-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Afbeeldingslocatie: http://steampowered.com/v/gfx/subs/683/header.jpg
Ik heb net alle Unreal games gekocht via Steam voor 42 €.
http://steampowered.com/v...a=package&SubId=683&cc=BE
t'schijnt dat die games nog maar net gereleased zijn op Steam
Totale download grote is maar liefst 17 GB.
Ik heb alleen nog maar UT3 gedownload maar hij werkt niet.
Ik krijg deze foutmelding:
Afbeeldingslocatie: http://www.godzmodus.com/screen.JPG

En ik vraag mij af of je dan alleen op steam servers kunt spelen of ook op servers van mensen die de game gewoon in de winkel gekocht hebben?
Ik heb de demo toen gespeeld en die was heel goed bevallen. Duurde daar ook eventjes voor dat ik hem aan de praat kreeg.
Probleem nu is dat die exe file UT3.exe niet te openen valt, alleen via steam maar daar krijg ik dus die foutmelding.

Na het downloaden begint hij eerste te updaten. Dan moet je een update van Direct X installeren.
Daarna AGEIA PysX (weer een nieuwe engine). Daarna een C++ libary of sdk of zoiets.
Dan moet je de voorwaarden goed keuren, je krijgt dan ook een boodschap met de CDKEY die je in het spel nodig hebt. En dan krijg ik dus die foutmelding.

Thread op het steam forum: http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=664171

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades

shades

huh ?

(fijn he dat steam :? lang leve de dvd)

Op zich wel goeie deal maar als het niet werkt. Ik heb het ook een keer gehad met hf2:ep1 (dvd). Uiteindelijk alles van steam eraf gerost; registery opgeschoond; defrag; steam opgehaald en geinstalleerd en toen alles wat ik via steam kon downloaden via steam geinstalleerd. Is ie wel een tijd mee zoet want echt alles moet gedownload worden maar het werkte gelukkig wel weer. Ik weet niet hoe het zit met ut want dat niet echt een "steam" game...

edit:
Oja - ook nog laatste drivers voor graka gehaald en aangezien de games nog maar net uit zijn op steam zouden er in de distributie best wel wat fouten kunnen zitten..

[ Voor 14% gewijzigd door shades op 18-03-2008 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Je kan ook gewoon op de steam servers spelen, en op de gamespy servers, en op servers van mensen met de dvd, Dat maakt allemaal niet uit. zolang je hem legaal hebt mag je overal op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Maar ik zie zo weinig servers? Het lijkt wel of er minder als 1000 mensen tegelijk UT3 spelen? Klopt dit? Da's wel balen dan.

EDIT: Spel werkt ondertussen.
Zie de steam forum thread. Eerst de UT3.exe vervangen door de exe van de retail versie en dan patch 1.2 installeren. Daarna account aanmaken met je key die je via steam krijgt.
UT3.exe kun je nu gewoon opstarten zonder steam. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Kain_niaK op 19-03-2008 20:18 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Kain_niaK schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:15:
Maar ik zie zo weinig servers? Het lijkt wel of er minder als 1000 mensen tegelijk UT3 spelen? Klopt dit? Da's wel balen dan.

EDIT: Spel werkt ondertussen.
Zie de steam forum thread. Eerst de UT3.exe vervangen door de exe van de retail versie en dan patch 1.2 installeren. Daarna account aanmaken met je key die je via steam krijgt.
UT3.exe kun je nu gewoon opstarten zonder steam. :)
Ja, zelfs in ut2k4 zijn meer spelers. Dit was echt mijn miskoop van 2007.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Cassius schreef op zondag 09 maart 2008 @ 20:43:
[...]

Ik heb toch zo het idee dat dit al hun instelling was voordat ze UT3 op de PC uitbrachten. Het is een heel leuk spel met fantastische gameplay en graphics. De leveldesign is beter dan in UT2003 en UT2004. Maar verder is het ronduit triest afgewerkt, zelfs in vergelijking met het originele UT. Ook hebben ze al hun innovatieve toevoegingen (clan support, uitgebreide matchmaking en ranking, innovatieve(re) warfare mode, enz) allemaal geschrapt. En het ergste is nog wel: Epic doet er niets aan... zelfs hun beloofde 'echte demo' is nooit uitgebracht (waarschijnlijk de hoofdreden waarom UT3 niet zo goed verkoopt, want de beta demo was aanzienelijk slechter dan het spel zelf).

We zijn toch alweer zo'n 5 maanden verder nu en Epic heeft welgeteld 2 patches uitgebracht die een hoop dingen veranderden, maar compleet voorbij gingen aan de grootste klachten in de community. De server browser werkt nog steeds maar half, cheat protection is er niet, de interface is verre van compleet en zelfs het plakken van IPs in je console kan nog steeds niet. Een beetje developer had de meeste klachten vanuit de community (die vrijwel allemaal om interface/server browser gingen) binnen 2-3 weken opgelost... het zijn immers allemaal kleine issues... maar nee, Epic doet niets behalve issues afwerken waar niemand om vraagt (massa's nutteloze botfixes anyone?).

Ok. Dus beweren dat je luistert naar de community, maar dit dan niet doen. De PC versie veel te vroeg uitbrengen, met al de innovatieve features eruit gelaten. De beloofde echte, degelijke, demo niet uitbrengen en niet aan marketing doen tot 3 maanden na release. Patches uitbrengen die waslijsten aan 'fixes' hebben waar vrijwel niemand op zit te wachten en de echte issues negeren. De community doodzwijgen op het officiele forum. De PC gamers afschilderen als schurken die alles downloaden en niks kopen, alsof consoles daar zogenaamd immuun voor zijn. En dan nog durfen ze te zeuren over PC gamers, teleurstellende verkoopcijfers en gedownload? Belachelijk.

Laat ze eens kijken naar Sins of a Solar Empire. Dat spel verkoopt fantastisch ook al heeft het geen kopieerbeveiliging en waren er wel patches nodig om wat bugs te verhelpen. De makers daarvan zeuren niet, luisteren naar de community en brengen uitgebreide, nuttige, patches uit. Ook maken ze volop gebruik van alle mogelijke marketing-tools en was het spel volledig geoptimaliseerd voor PC gamers ipv een vaag half-PS3/half-PC spel. Laat Epic zoiets maar eens proberen voordat ze gaan zeiken over dat hun spel slecht verkoopt... dit ligt meer aan hunzelf dan aan de gamers. Overigens lijkt het mij sterk dat UT3 veel gedownload wordt, anders had je onderhand denk ik al een grote online illegal server scene - en die is er voor UT3 (naar mijn weten) helemaal niet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld CoD 4.

Nee, UT3 is een goed spel en ik had graag gezien dat het nu massa's spelers had (al zijn het er onderhand wel meer dan in UT2004) - maar met de kinderachtige instelling van Epic ziet het er niet naar uit alsof dat ooit nog mogelijk gaat worden.

[ Voor 7% gewijzigd door Droniac op 20-03-2008 15:34 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Droniac schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:29:
[...]Nee, UT3 is een goed spel en ik had graag gezien dat het nu massa's spelers had (al zijn het er onderhand wel meer dan in UT2004) - maar met de kinderachtige geldbeluste instelling van Epic ziet het er niet naar uit alsof dat ooit nog mogelijk gaat worden.
Einde verhaal, het zal een klein spel blijven voor een select groepje actieve spelers die plezier met elkaar hebben :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
Cassius schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:16:
[...]

Einde verhaal, het zal een klein spel blijven voor een select groepje actieve spelers die plezier met elkaar hebben :) .
Dat denk ik ook. Ik kom/kwam (ctf werkt nog niet :X ) steeds dezelfde mensen tegen op een aantal servers, en op een gegeven moment ging het toch wel zo van "Hi again :D, how r ya?". Dat is wel gezellig :) Met veel andere online fps'en merk ik dat toch wel minder.

Btw, ben erachter dat zonder patch 2 (i)CTF wél goed werkt |:( Is patch 2 écht nodig om op servers te spelen of kan ik ook zonder? Zonder patch 2 had ik nou niet bepaald erge bugs ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Wat heeft iederene tegen Vehicles hier? :P Ik vind Warfare en VCTF echt veruit de leukste gamemodes :P

En krijg krijg inderdaad ook dat ik zo nu en dan iemand tegenkom die ik de vorige dag ook al tegenkwam, ik hoop wel dat alle gamemodes speelbaar blijven, en niet dat je over 2 maanden een kwartier moet wachten op een server in een niet zo populaire gamemode :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:13
Droniac schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:29:
[...]

Ik heb toch zo het idee dat dit al hun instelling was voordat ze UT3 op de PC uitbrachten. Het is een heel leuk spel met fantastische gameplay en graphics. De leveldesign is beter dan in UT2003 en UT2004. Maar verder is het ronduit triest afgewerkt, zelfs in vergelijking met het originele UT. Ook hebben ze al hun innovatieve toevoegingen (clan support, uitgebreide matchmaking en ranking, innovatieve(re) warfare mode, enz) allemaal geschrapt. En het ergste is nog wel: Epic doet er niets aan... zelfs hun beloofde 'echte demo' is nooit uitgebracht (waarschijnlijk de hoofdreden waarom UT3 niet zo goed verkoopt, want de beta demo was aanzienelijk slechter dan het spel zelf).

We zijn toch alweer zo'n 5 maanden verder nu en Epic heeft welgeteld 2 patches uitgebracht die een hoop dingen veranderden, maar compleet voorbij gingen aan de grootste klachten in de community. De server browser werkt nog steeds maar half, cheat protection is er niet, de interface is verre van compleet en zelfs het plakken van IPs in je console kan nog steeds niet. Een beetje developer had de meeste klachten vanuit de community (die vrijwel allemaal om interface/server browser gingen) binnen 2-3 weken opgelost... het zijn immers allemaal kleine issues... maar nee, Epic doet niets behalve issues afwerken waar niemand om vraagt (massa's nutteloze botfixes anyone?).

Ok. Dus beweren dat je luistert naar de community, maar dit dan niet doen. De PC versie veel te vroeg uitbrengen, met al de innovatieve features eruit gelaten. De beloofde echte, degelijke, demo niet uitbrengen en niet aan marketing doen tot 3 maanden na release. Patches uitbrengen die waslijsten aan 'fixes' hebben waar vrijwel niemand op zit te wachten en de echte issues negeren. De community doodzwijgen op het officiele forum. De PC gamers afschilderen als schurken die alles downloaden en niks kopen, alsof consoles daar zogenaamd immuun voor zijn. En dan nog durfen ze te zeuren over PC gamers, teleurstellende verkoopcijfers en gedownload? Belachelijk.

Laat ze eens kijken naar Sins of a Solar Empire. Dat spel verkoopt fantastisch ook al heeft het geen kopieerbeveiliging en waren er wel patches nodig om wat bugs te verhelpen. De makers daarvan zeuren niet, luisteren naar de community en brengen uitgebreide, nuttige, patches uit. Ook maken ze volop gebruik van alle mogelijke marketing-tools en was het spel volledig geoptimaliseerd voor PC gamers ipv een vaag half-PS3/half-PC spel. Laat Epic zoiets maar eens proberen voordat ze gaan zeiken over dat hun spel slecht verkoopt... dit ligt meer aan hunzelf dan aan de gamers. Overigens lijkt het mij sterk dat UT3 veel gedownload wordt, anders had je onderhand denk ik al een grote online illegal server scene - en die is er voor UT3 (naar mijn weten) helemaal niet, in tegenstelling tot bijvoorbeeld CoD 4.

Nee, UT3 is een goed spel en ik had graag gezien dat het nu massa's spelers had (al zijn het er onderhand wel meer dan in UT2004) - maar met de kinderachtige instelling van Epic ziet het er niet naar uit alsof dat ooit nog mogelijk gaat worden.
Helemaal met je eens. UT3 is een leuk spel met leuke gameplay met wat kleine nadelen, maar die houding van Epic staat me echt niet aan terwijl ze ten tijde van Unreal en UT'99 mijn volledige support hadden.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Epic heeft zijn belofte gewoon niet gehouden en dat is jammer. Ik denk dat dit net zoiets wordt als UT2003, dat er binnenkort een nieuwere versie uitkomt die alles goedmaakt. Tot die tijd blijft het een leuk spel en geniet ik ervan.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Doe anders je steam account naam ff weg.

Ik heb het ook via steam aangekocht en vind het een super deal maar de download is echt gigantisch ! Met downlimits als hier in belgie kom ik er niet :P

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unreal Tournament 3 Map Pack Released

Epic sends along an Unreal Tournament 3 bonus pack, adding three maps to the PC version of their multiplayer shooter. The 160mb download includes Unreal Tournament 3 versions of the classic UT maps, Morbias and Facing Worlds, as well as an all-new Capture the Flag map titled Searchlight.

news link:
http://www.shacknews.com/onearticle.x/51949

download link:
http://www.fileshack.com/file.x/11973/Unre...nt+3+Bonus+Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Laatst online: 30-08 18:22
Hehe, Facing Worlds.

"One rock, 2 towers, 10000 head shots."

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shades schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:46:

Als je IRC hebt moet je deze channels joinen, #ut3.ictf en #mpukunreal.warfare
Geweldige potjes daar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Bigbadkip schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:11:
[...]

Ja, zelfs in ut2k4 zijn meer spelers. Dit was echt mijn miskoop van 2007.
dat van de miskoop begin ik nu ook te denken. heb heel lang ut2k4 gespeeld en had zoiets van ut3 verdient het wel om te kopen omdat ik er langer dan een week zal spelen. maar helaas zoals ik het nu zie is het totaal verrot en zal dit spel niets worden.

wat het meeste tegen zit is toch het dodgen. je dogde't alsof je een stap zet. het maakt niet uit of je dodge't je wordt toch wel afgeknald.

hopelijk brengen ze wat goede patches en veranderen ze het een en ander aan dodgen anders wordt dit spel niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Je kan merken dat je een 2k4 speler bent, want jij bent blijkbaar alleen gewend aan de 2k4 (doublejump) dodge.
Imo is de ut3 dodge goed vergelijkbaar zoals die in ut99 was en die, zoals menig ut99 speler je zal kunnen vertellen, had toch echt wel zijn nuttige toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 08-09 20:22
Ik heb unreal tournament 3 ook net gehaald, en zit met performance vraagjes.

Een maat van mij heeft het volgende:

C2D E6750 @ 2.66ghz
2gb geheugen
P35 mobo
8800GT
win xp
11500 3dmarks

En hij heeft op elke map 100FPS steady, wat er ook gebeurt (waarschijnlijk niet alles op zn allerhoogste maar toch)

Ik heb een
C2D E4400 @ 2.8Ghz
2gb geheugen
P35 Mobo
ATI HD 3850 256 mb overclocked
win xp
9500 3dmarks

Mijn framerate is werkelijk bagger, ik bedoel, hij is wel vaak op zn max waarop hij gecapped staat (90), maar zodra er poppetjes in het beeld komen, of ik kom op een open ruimte dropt ie zo naar de 40... Deze schommelingen zijn onspeelbaar. Ik heb alles op LOW staan, zelfs ini's getweaked..

Ik begrijp neit waarom het verschil tussen zijn en mijn systeem zo groot is in UT3, ik heb alles op low en speel op 1024, terwijl hij zelfs op hogere reso's met veel op high nog steeds 100fps heeft steady. Een warmte probleem kan het ook niet zijn, heb een kast met een grote windmolen op de GPU, en het verschil tussen videogeheugen 256mb vs 512mb lijkt me niet de oorzaak, aangezien ik alles op low zet en een lage resolutie speel (voor zover k weet staat er ook geen AA ofzo aan...)

Is dit een ATI thing? Andere games draaien tot nu toe wel redelijk goed....

Mijn vraag is dus, zijn er mensen die met een vergelijkbare setup dezlfde performance hebben, en hebben die er wat aan gedaan?

Want ik twijfel of ik nou mn CPU of GPU moet upgraden, de performance is namelijk niet erg slechter als ik alles op High zet, waardoor ik af en toe toch denk dat het de cpu is, maar kan me dit amper voorstellen...

bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door Bert2000 op 30-03-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Leg de benchmarks van de 3850 maar eens naast die van de 8800G. Denk dat je dan je antwoord hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Floris-K schreef op maandag 31 maart 2008 @ 08:59:
Leg de benchmarks van de 3850 maar eens naast die van de 8800G. Denk dat je dan je antwoord hebt..
Ja dat is duidelijk, maar zoals ik zei, ik heb alles op LOW en speel op een lage reso. is de 3850 overclocked Zo verschrikkelijk traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:13
Zijn cpu is volgens mij een heel stuk sneller als de jouwe ;) Traditioneel gezien is UT altijd meer cpu afhankelijk dan GPU afhankelijk geweest. Maar weet niet of dat met UT3 nog zo is.

Overigens kan je ook ff checken of alles nog stofvrij is van binnen, had laatst dat mijn X1950XT helemaal dichtgestoft was, waardoor mijn spellen ook trager gingen lopen en uiteindelijk crashen :o

[ Voor 39% gewijzigd door Ramon op 31-03-2008 10:53 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

C2D E6600 met een X1950 Pro, wat volgens mij een iets mindere kaart is dan die van jouw.
Ik heb inderdaad ook last van flinke drops soms (bv in Reflection, vanaf de vlag laag base uit richting mid) maar ik zou het niet onspeelbaar willen noemen.
Wat Ramon al zegt: CPU is zeer belangrijk bij ut, geen idee of mijn CPU zoveel verschil geeft als die van jou (of misschien hebben wij verschillende belevenissen over 'onspeelbaar' ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door grep op 31-03-2008 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-09 12:24
Bert2000 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:45:
[...]

Ja dat is duidelijk, maar zoals ik zei, ik heb alles op LOW en speel op een lage reso. is de 3850 overclocked Zo verschrikkelijk traag?
laatste patches? laatste drivers? clean install?

het kan ook gewoon aan je internet liggen he? ik had ook wel last van wat lag en dacht dat het aan mn systeem lag. heb eigenlijk hetzelfde systeem als jij hebt.

maar toen ik campaign speelde merkte ik dat het dus een stuk vloeiender gaat. speel zelf op 1440x900 met redelijke hoge kwaliteit. heb alles op een na hoogste staan als het om kwaliteit gaat.

het enige verschil is dat ik zelf Vista draai maar dat zou alleen maar in het voordeel van jou moeten werken.

[ Voor 7% gewijzigd door dangerpaki op 31-03-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
grep schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:59:
C2D E6600 met een X1950 Pro, wat volgens mij een iets mindere kaart is dan die van jouw.
Ik heb inderdaad ook last van flinke drops soms (bv in Reflection, vanaf de vlag laag base uit richting mid) maar ik zou het niet onspeelbaar willen noemen.
Wat Ramon al zegt: CPU is zeer belangrijk bij ut, geen idee of mijn CPU zoveel verschil geeft als die van jou (of misschien hebben wij verschillende belevenissen over 'onspeelbaar' ;) )
Ik moet eerlijk toegeven dat ik erg hoge eisen stel aan mijn FPS, ik heb altijd op hoog niveau de vorige delen van UT gespeeld, vandaar dat ik gewent ben aan 80-100 fps steady.

Vandaar dat ik ook wil upgraden, maar ik probeer te achterhalen awt het zwakke punt van mn systeem is.

Ik wil gewoon geen drops onder de 60-70 fps, ik heb nu zelfs vaak drops naar onder de 50fps, dit is zeer vervelend als je net met je mini iemand aan eht perforeren bent :F, deck draait zelfs niet eens stabiel boven de 70fps.. dit merk ik echt heel duidelijk als de rest vd tijd alles op 100fps is. Vandaar dat ik alles ook op LOW heb staan, en ik verwachtte eiegnlijk dat mijn sys dat wel aankon op low. aangezien de sys van die maat van met met die 8800GT alles op High en hoge reso ope en steady 100fps kan spelen.....

[ Voor 4% gewijzigd door Bert2000 op 31-03-2008 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
dangerpaki schreef op maandag 31 maart 2008 @ 12:24:
[...]

laatste patches? laatste drivers? clean install?

het kan ook gewoon aan je internet liggen he? ik had ook wel last van wat lag en dacht dat het aan mn systeem lag. heb eigenlijk hetzelfde systeem als jij hebt.

maar toen ik campaign speelde merkte ik dat het dus een stuk vloeiender gaat. speel zelf op 1440x900 met redelijke hoge kwaliteit. heb alles op een na hoogste staan als het om kwaliteit gaat.

het enige verschil is dat ik zelf Vista draai maar dat zou alleen maar in het voordeel van jou moeten werken.
Ik heb er offline ook last van, patches en drivers zijn recent.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

In real game performance is een 8800GT ongeveer 33 procent sneller, dat je daar dan wel even rekening mee houdt. En ook is je processor op 2,8GHz nog steeds langzamer - al zal je geheugen snelheid daar waarschijnlijk iets mee compenseren (maar niet genoeg). Ik speel zelf 120fps constant op alle maps op 1680x1050 met 8800GTS, maar heb wel een getweakte ini. Dingen die bij mij veel hielpen zonder graphics te vernaggelen -->

- Smoothframes en VSync UIT
- Blur, Depth of Field, Fogvolumes, Bloom en HDR UIT

Dat vind je allemaal in UTEngine.ini in je my documents folder :) . Verder moet je gewoon je screenpercentage op 100% laten, anders gaat hij pixels strekken en je zou zeker op 1024 of 1280 een steady 80FPS moeten halen.

Zal het je sterker vertellen, heb hier een E4300 @ 2,7GHz / 2GB / 8600GT 20% OC en daarmee haal ik op 1280x1024 ook gewoon 75fps steady zonder drops. Maximaal is wel 10 players dan overigens - niet van die gestoord warfare mappen met 32 man :Z .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Gisteravond CTF Facing Worlds gespeeld, maar het leek net of de rode basis overbelicht was. Hebben jullie hier ook last van of ligt het toch aan mijn instellingen. Ik heb alles op max staan en Post-Rendering op Intense.

Edit: mm.. bedenk ik net eigenlijk, misschien ligt het wel aan dat "post-rendering" gebeuren. vanavond even testen.

[ Voor 21% gewijzigd door Mr_Dark op 31-03-2008 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Dat Intense is inderdaad een render overlap waarbij het contrast en de reeds glanzende/schijnende objecten een nog hogere waarde krijgen en ook een hogere alpha waarde. Zo worden glows dus groter, feller en minder doorzichtig. Ik speel ook op Intense btw, vind het er mooi en meer cartoony uitzien; anders is het wat grijs en grauw.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:27

iop

een UT3 movie (eerste) is uit
voor degene met interesse: http://www.own-age.com/vids/video.aspx?id=12944

downloadje waard..
Ik heb m ook op mijn (clan)page gezet: www.macloud.org

Zo dood is UT3 niet, ik speel iedere avond wel een pickup of 4 deze week (als iemand Irc kanaal wil, laat me maar horen)

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-08 13:45

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Hahah, BeyondUnreal heeft een nieuwe site ala UT3 :P (hopelijk alleen voor 1 april :+)

http://www.beyondunreal.com 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

rofl. Hij is wel briljant gemaakt! _o_

* grep vraagt zich af hoeveel mensen hun echte gamespy account gegevens in hebben gevuld

[ Voor 53% gewijzigd door grep op 01-04-2008 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
Cassius schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:30:
In real game performance is een 8800GT ongeveer 33 procent sneller, dat je daar dan wel even rekening mee houdt. En ook is je processor op 2,8GHz nog steeds langzamer - al zal je geheugen snelheid daar waarschijnlijk iets mee compenseren (maar niet genoeg). Ik speel zelf 120fps constant op alle maps op 1680x1050 met 8800GTS, maar heb wel een getweakte ini. Dingen die bij mij veel hielpen zonder graphics te vernaggelen -->

- Smoothframes en VSync UIT
- Blur, Depth of Field, Fogvolumes, Bloom en HDR UIT

Dat vind je allemaal in UTEngine.ini in je my documents folder :) . Verder moet je gewoon je screenpercentage op 100% laten, anders gaat hij pixels strekken en je zou zeker op 1024 of 1280 een steady 80FPS moeten halen.

Zal het je sterker vertellen, heb hier een E4300 @ 2,7GHz / 2GB / 8600GT 20% OC en daarmee haal ik op 1280x1024 ook gewoon 75fps steady zonder drops. Maximaal is wel 10 players dan overigens - niet van die gestoord warfare mappen met 32 man :Z .
je hoeft hem niet te vertellen hoe die ze ini moet tweaken hoor ;)
maar ik ben bij em langsgeweest en er is duidelijk iets mis .
ze framerate is echt veeels te laag bijna onspeelbaar .
vreemd is ook dat t probleem niet of heel weinig bij andere spellen aanwezig is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Dark schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 09:39:
Hahah, BeyondUnreal heeft een nieuwe site ala UT3 :P (hopelijk alleen voor 1 april :+)

http://www.beyondunreal.com 8)7
Please Upgrade to a Better Browser

LoL 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft GoT ook een UT3 clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje aan ouwe UT (dus de 99 versie) rotten:
Ik heb UT3 nu al een flinke tijd, maar het staat nu ook al een geruime tijd weg te rotten in de kast. Om de 1 of andere reden heeft het niet die verslavende aantrekkingskracht als UT99, die ik een aantal jaar geleden helemaal kapot heb gespeeld. Ik weet nog wel dat ik 99 een paar weken voor de release weer in handen kreeg, en toen ik er weer lekker in zat voelde ik 'de adrenaline weer stromen'. Het lijkt wel alsof ik dit mis in UT3, hebben meer mensen dat en hebben die een idee waardoor dat komt? Het is toch redelijk zonde, ik had diezelfde verwachtingen bij UT3. Jammer dat ze niet uitgekomen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb het juist wel weer stromen, omdat het een nieuw anders spel is met een andere spelersbase :) . Maar je moet het nemen als leuk spel online - niet meer zoals vroeger 'beste online shooter revolutie'.

GoT had een UT3 clan, maar die staat nu in slaapstand.

offtopic:
z0mg grep hacker, waarom sta jij zo ver boven mij in de leaderboards :> ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Verwijderd schreef op maandag 07 april 2008 @ 00:21:
hebben meer mensen dat en hebben die een idee waardoor dat komt? Het is toch redelijk zonde, ik had diezelfde verwachtingen bij UT3. Jammer dat ze niet uitgekomen zijn.
Ik heb er niet zoveel moeite mee tbh. In de ut3 demo tijd met GoT speelden we voornamelijk TDM en daar kreeg ik toch echt wel het oude gevoel weer terug (lag misschien ook aan het feit dat het al weer tijdje geleden was dat ik TDM had gespeeld). Speel nu voornamelijk instagib en daar heb ik wel wat moeten aanpassen, maar dat was met name op gebied van muis sens etc.
Afgelopen ictf cup match was verder behoorlijk ouderwets spannend.
Cassius schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:59:
offtopic:
z0mg grep hacker, waarom sta jij zo ver boven mij in de leaderboards :> ?
Tja, onvermijdelijk dat het verschil in skill toch es een keer zichtbaar werd he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forcepoint
Weet iemand of het mogelijk is om ut3 twee keer te installeren op je pc??
Ik heb nu een install met alle patches erop, maar dan kan ik (nog steeds -.-) geen iCTF spelen. Nu ben ik erachter dat het wél unpatched werkt. Maar ik wil ook de 'kapotte' install houden om later nog eventueel patch 1.3 erop te gooien en kijken of het dan wel werkt.

Voor de rest... ik speel nu weer ut 2004 :P Is toch ook wel weer heel vet. Wel heel anders met dodgen enzo dan UT3, maar dat is gewoon weer wennen. De enige map die echt veel word gespeeld bij iCTF op 2004 is FaceClassic. Niet echt mijn favoriet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
Normaal gesproken kan dat gewoon. Volgens mij zitten er tussen de versies ook niet zulke enorme verschillen in de .ini dat je daar conflicten meer krijgt (zonder -nohomedir gebruiken beide gameinstalls dezelfde settings in je Docs&Settings).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Is er eigenlijk al bekend wanneer een 8 serie kaart van NVidia gebruikt kan worden als Physx kaart? Dan zou er namelijk wel eens een opbloei kunnen komen in Lighthouse en Tornado servers, en ik wil het zelf toch ook wel eens proberen.

En kan je er met 1 videokaart ook gebruik van maken? :P

UT3 is een beetje aan het afsterven, en dat is best jammer, want ik zie eigenlijk geen reden om het niet te spelen als je het eenmaal gekocht hebt.

Edit: Hoe krijg ik het toch voor elkaar om het vandaag te vragen nu er net nieuws over is :+

[ Voor 9% gewijzigd door hugoy op 14-04-2008 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

hugoy schreef op maandag 14 april 2008 @ 08:55:
UT3 is een beetje aan het afsterven, en dat is best jammer, want ik zie eigenlijk geen reden om het niet te spelen als je het eenmaal gekocht hebt.
Ehh eerlijk gezegd ben ik een van die mensen :X

Ik vind het helemaal UT'99 aanvoelen, maar heb er gewoon geen tijd voor ... heb zelfs de DEMO vaker dan de retail gespeeld denk ik 8)7

* nero355 moet er nog maar eens tijd voor zoeken een keer ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Ik heb ook UT3 aangeschaft maar als ik wil inloggen probeert ie dat om vervolgens terug te gaan naar het inlogscherm zonder een melding te geven. Ik probeerde dat met mijn account die ik bij de demo had gemaakt. Maar als ik een nieuwe account probeer aan te maken krijg ik de melding dat de online service momenteel niet beschikbaar is en dat ik het later weer moet proberen. Nu staat UT3 vrijgegeven in de firewall, ook heb ik de firewall gedisabled maar dat mocht ook niet baten.

Iemand anderse hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Het is best vreemd dat hij niet werkt, want bij mij werkte gewoon direct hetzelfde account dat ik voor de demo had gebruikt, misschien moet je even je pc opnieuw opstarten? ( :P ) Ik heb geen idee van de oorzaak verder, dus beter advies kan ik niet geven. Misschien nog ports forwarden op je router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Al meerdere keren opnieuw opgestart en demo deed het dus wel....

edit: de exacte fout:

Error
The online service is currently unavaible. Please wait and try reconnecting again.

edit2: Het blijkt dat meerdere mensen deze fout krijgen wanneer de server offline zijn, maar dan wel kunnen inloggen maar dat lukt niet eens. Ze zouden dan ook nog eens de hele dag offline moeten zijn.

edit3: Gefixed! Toen ik mijn ip(in mijn lokale netwerk) van statisch ip naar DHCP toegewezen ip veranderde deed ie het. Heel apart. Maar kan nu wel online spelen :D ( Ik ben nog wel slecht, erg slecht. Moet er nog helemaal inkomen.)

Hij wordt trouwens niet zo heel veel online gespeeld. Het vetste zou zijn als er crossplatform zouden zijn, kunnen die controller addicts afmaken :P. Een vriend van mij is overtuigt dat hij mij afmaakt met de controller :') :D .

[ Voor 119% gewijzigd door CR35 op 24-04-2008 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Zou er misschieneen mod kunnen zijn die crossplatform gamen mogelijk maakt? Er zit niet voor niets een "Allow mouse and keyboard" functie in :P
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste