Niet helemaal waar want je hebt een healer met een behoorlijke mana pool nodig en je dps moet ook echt aan de bak, met name bij de 2e boss. Het is naast een retard check ook best een gear check.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:43:
Lol...geen retards idd meer in onze groep...:) vanavond hoop ik dat het gaat lukken....Jammer dat ik alleen met wat laag gegearde mensen ga...( maar zoals ik heb gelezen moet dit ook niet heel veel uitmaken , zodra je maar weet wat je doet ) Ik kan niet wachtenGIEF BM PARTY
Gear maakt natuurlijk wel wat uit; als je slechte gear hebt, lukt het je gewoon niet - hoe goed iedereen ook weet wat 'ie moet doen. Maar uit je eerdere post begreep ik dat het vooral kwam door dat mensen op de verkeerde mobs zaten, en dat icm niet zulke beste gear, sja...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Tot op heden zijn alle belofte volle MMORPG's na WoW aan een mooie dood gestorven, ik noem dan even LOTR online en Warhammer Online. Alhoewel die laatste nog in de Betafase verkeerd en er feitelijk nog weinig over te zeggen valt. Maar zo hier en daar op fora's is men over Warhammer nog niet echt tevreden. Ondanks de cartoon achtige graphics ala WoW.Hydra schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:07:
Wat me verbaast aan WoW is de ongelovelijke hoeveelheid pure shitty kinderachtige whine op de forums. WoW is misschien wel de meest gebalanceerde MMORPG die ik gespeeld heeft, er zitten erg weinig bugs in het spel en bugs die er zijn worden over het algemeen vrij snel verholpen. En dan zitten er honderden kids te miepen dat alles zo gruwelijk slecht is en dat WoW afsterft als de volgende MMO uitkomt.
Maar aan de andere kant is het ook moeilijk om Blizzard te evenaren, dus aan alles wat dicht bij de kwaliteit van Blizzard in de buurt komt mijn complimenten. Het zelfde geld voor de Diablo en Starcraft reeks, er zijn 10 tallen andere bedrijven die met soort gelijke concepten dat niveau probeerden te bereiken, maar helaas. Westwood (nu EA) daar gelaten met de C&C reeks.
Verwijderd
Zo, na een 10 dagen WoW trial te hebben gespeeld heb ik het spel vandaag gekocht. Na het tijden lang afgekraakt te hebben heeft deze trial mij verslaafd weten te maken. Tof spel 
Ben alleen een beetje short aan maatjes op mijn server. Slechts een vriend van me speelt het ook, en zit op dezelfde server. Nu weet ik dat dit geen datingsite is, maar misschien vinden jullie deze vraag wel gepast. Zijn er mensen met ongeveer hetzelfde level als ik (12) die eventueel wat samen willen spelen (quests enzo). Anders is het zo eenzaam
P.s. ik zit op Azjol-Nerub, ben een human warrior.
Ben alleen een beetje short aan maatjes op mijn server. Slechts een vriend van me speelt het ook, en zit op dezelfde server. Nu weet ik dat dit geen datingsite is, maar misschien vinden jullie deze vraag wel gepast. Zijn er mensen met ongeveer hetzelfde level als ik (12) die eventueel wat samen willen spelen (quests enzo). Anders is het zo eenzaam
P.s. ik zit op Azjol-Nerub, ben een human warrior.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 17:00 ]
Euh, je zit iets af te kraken zonder het gespeeld te hebben?Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:56:
Zo, na een 10 dagen WoW trial te hebben gespeeld heb ik het spel vandaag gekocht. Na het tijden lang afgekraakt te hebben heeft deze trial mij verslaafd weten te maken. Tof spel
https://niels.nu
Wij hebben gisteren ook een aantal bm runs gedaan om tacts te proberen, uiteindelijk was het vrij simpel te doen. Me (pally prot) op elite's hulp van rogue, mage en hunter op adds en uiteraard een healer.
Zodra de elite dood was (of er nou wel of geen adds waren) sprinte ik op me mount naar volgende elite toe. Af en toe een mana potion tussen door en knallen maar. Verder heb je een aantal momenten dat er even niks is en je tijd hebt om ff full te drinken.
We hebben daar gelijk onze healer op getest
was pas level 66 maar kon goed mee komen
Zodra de elite dood was (of er nou wel of geen adds waren) sprinte ik op me mount naar volgende elite toe. Af en toe een mana potion tussen door en knallen maar. Verder heb je een aantal momenten dat er even niks is en je tijd hebt om ff full te drinken.
We hebben daar gelijk onze healer op getest
This space for rent. Serious inquiries only please.
Verwijderd
Correctie, zát af te kraken. En mijn complete beeld over het speel is bevestigt, en dus is mijn mening er ook niet over veranderd. Ik ben alleen verslaafd geraakt. Maar neem het niet te serieus, ik heb het ook nooit serieus afgekraakt. Meer vrienden pesten dan serieus het spel afkrakenHydra schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:04:
[...]
Euh, je zit iets af te kraken zonder het gespeeld te hebben?
Schijnt nieuw te zijn sinds patch 2.3
Draakjes die rondom Onyxia'a lair vliegen.

Het gaat om Scorchscale Drake lvl 42 elite. Uiteraard heb ik ereen naar beneden gekregen en gedood.
Nog iets grappigs

Het gaat om Scorchscale Drake lvl 42 elite. Uiteraard heb ik ereen naar beneden gekregen en gedood.
Nog iets grappigs
Computerspel redt levens
Dat computerspellen niet alleen maar een verderfelijke invloed hebben op de jeugd, bewijst het verhaal van een Noors jongetje. De jongen, die twaalf jaar oud is, werd samen met zijn zusje aangevallen door een eland. Hij probeerde de eland bij zijn zus weg te lokken door flink te schreeuwen en lawaai te maken. Dat lukte redelijk goed, maar met het gevolg dat de eland op hem afkwam en hem aanviel. Het jongetje bedacht in alle gauwigheid een oplossing: hij hield zich dood. Hij had dit geleerd in level 30 van het spel World of Warcraft.
[ Voor 52% gewijzigd door Zeror op 10-12-2007 17:29 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Beginlevels vond ik nog niet zo erg, pas vanaf 45 ofzo vond ik het niet leuk meer. Komt ook omdat ik alles al een keer gedaan had op een andere char en q's voor de 2e keer doen in een omgeving waar vrij weinig mensen meer zijn is ook niet geweldig imo.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:58:
[...]
Maar dat is ook het manco van Levellen naar 60, al dat gereis van hot naar her. Nou ben ik 9 lvl's gestegen afgelopen weekend, maar ik heb wel in 4 verschillende gebieden ge-quest, waarvan het grootste gedeelte in The Barrens. En ook daar moet je hele afstanden afleggen, ook al zitten er nu flightpoints bij alle dorpjes daar. Ben dus in the Barrens geweest en daarna ook nog Stonetalon Mountains, Ashenvale en Hillsbrad Foothills. En daar zitten quest's bij dan moet je naar Lordaeron en terug naar Kalimdor. Dat vind ik soms wel irritant dat je de hele spelwereld word door gestuurd voor een quest item. Ook bij de quest Warsong supplies word je naar Booty Bay gestuurd voor 1 quest item o.a.
Maar ja de reward's zijn natuurlijk wel weer ok, daarna.
Ik gebruikte de guide van Brian Kopp, Alliance. Voor Horde is die van Joana de beste geloof ik.Maduth schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:04:
[...]
BTW mag ik vragen welke guide... was eigenlijk aan het wachten op Warhammer maar duurt me te lang
FEIGN DEATH!!!Rakkerzero schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:28:
Schijnt nieuw te zijn sinds patch 2.3![]()
[afbeelding]
Nog iets grappigs
[...]
Verwijderd
Is er een site die pvp rewards duidelijk op een rijtje heeft staan? Ben met al die factions en honor systemen een beetje het overzicht kwijt.
Dus een soort wow-loot voor pvp
Heb wat verschrikkelijks gedaan... wow weer geinstalleerd... wat nu?
Op welke servers zitten jullie eigenlijk?
Of is dat prive ;-) ?
Op welke servers zitten jullie eigenlijk?
Of is dat prive ;-) ?
Ik vond http://www.moredps.com/ wel handig, krijg je gelijk een goed overzicht hoe achterlijk veel honor/marks je nog te gaan hebtVerwijderd schreef op maandag 10 december 2007 @ 18:55:
Is er een site die pvp rewards duidelijk op een rijtje heeft staan? Ben met al die factions en honor systemen een beetje het overzicht kwijt.
Verwijderd
Dan heb ik behoorlijke geluk gehad met mijn BM party.DizzyWeb schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:45:
[...]
Niet helemaal waar want je hebt een healer met een behoorlijke mana pool nodig en je dps moet ook echt aan de bak, met name bij de 2e boss. Het is naast een retard check ook best een gear check.
Ik was ook weer binnen no time buiten.
Ging echt rap toen, hadden 1 mage, 1 hunter, 1 priest en 1 tank en een dps warrior.
We kwamen op het laatst er ook achter dat we nog al die beacons hadden
Ik kwam zelfs aan rennen toen ze de 2de boss alweer halverwege hadden
Maarja niet iedereenheeft zoveel geluk met PuG's
Verwijderd
of atlasloot, kan je het ingame gewoon checken. Vind het zelf sowieso wel een leuke addonRudi schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:22:
[...]
Ik vond http://www.moredps.com/ wel handig, krijg je gelijk een goed overzicht hoe achterlijk veel honor/marks je nog te gaan hebt
Verwijderd
Okaaaaay ... kom er net achter dat WoW hier sneller draait onder Linux in emulatie(met Wine) dan in Windows Vista

(ja, met dezelfde settings, want ik gebruik dezelfde installatie-folder)
[edit]

Window switching in Gnome. Ain't it pretty
(hier ging de WoW performance natuurlijk wel naar beneden, naar zo'n 10fps
)

[edit]

Window switching in Gnome. Ain't it pretty

(hier ging de WoW performance natuurlijk wel naar beneden, naar zo'n 10fps
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 01:25 ]
Wine is geen emulator maar een Win32 API implementatie in linux, het is dus helemaal niet voor de hand liggend dat hij trager zou moeten zijn; sterker nog: in veel gevallen is Wine nog sneller dan windows.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:25:
Okaaaaay ... kom er net achter dat WoW hier sneller draait onder Linux in emulatie(met Wine) dan in Windows Vista![]()
Komt nog eens bij dat Vista in tegenstelling tot Linux een gigantische hoeveelheid geheugen slurpt zonder dat je ook maar iets opstart... En RAM is toch wel de grootste factor bij WoW performance.
Verwijderd
My bad. Ik kom er net achter wat Wine betekent: "Wine Is Not an Emulator"cls schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 00:53:
[...]
Wine is geen emulator maar een Win32 API implementatie in linux, het is dus helemaal niet voor de hand liggend dat hij trager zou moeten zijn; sterker nog: in veel gevallen is Wine nog sneller dan windows.
Dat klopt... maar toch vind ik het schandalig dat Vista een slechtere performance heeft.Komt nog eens bij dat Vista in tegenstelling tot Linux een gigantische hoeveelheid geheugen slurpt zonder dat je ook maar iets opstart... En RAM is toch wel de grootste factor bij WoW performance.
Verklaar je nader. Waarom is het schandalig. Vista vraagt meer resources dan menig Linux OS. Als je het dan draait op een low end systeempje moet je niet raar opkijken wanneer het onder Linux beter draait. Vrijwel ieder spel dat ook op Linux kan draaien is sneller onder Linux. Het is alleen zo jammer dat 95% van de games niet draait of slecht draait onder Linux. Simpelweg omdat het niet voor Linux geschreven is. Niet schandalig dus, het ligt gewoon in de lijn der verwachtingen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 01:21:
[...]
My bad. Ik kom er net achter wat Wine betekent: "Wine Is Not an Emulator"
[...]
Dat klopt... maar toch vind ik het schandalig dat Vista een slechtere performance heeft.
Gister middag een heel nieuw staaltje tanking gezien...
Kreeg een whisper of ik kon helpen in SL normal, ze kregen de 3e baas niet neer (Insert gedachte
)
De 'tank' kende blijkbaar geen warlocks ofzo...
Ik cast m'n DoT's, zie m'n threat echt omhoog schieten richting het niveau van dit gaat zeer doen.
SoulShatter. Wanden dan maar
Trek ik alsnog agro 
Voorzichtig doch dringend gezet dat het beter moest of dat we anders liever een paar keer de felreaver proberen te tanken. 2e try ging goed, op het einde toch agro
Life drain tanking ftw
Bij Murmur had ik echt zoiets van, ik ga wel helemaal aan de achterkant staan, af en toe een drain life.
Zie ik tijdens de eerste AoE (Murmur starts drawing energy....) de tank vrolijk voor Murmur blijven staan...
Wat een ramp is wat, m'n Voidy heeft meer HP & Armor
En bouwt nog meer threat op op een mob
Nou ja, in ieder geval een paar Spirit Shards erbij.
Gister avond m'n vriendin & een maat door ZF gerend.
Ze hebben dat event bij de tempel ook wel hard generfed... Veel minder elites dan eerst...
En de npc's helpen nu ook voor de verandering ook actief mee.
Kreeg een whisper of ik kon helpen in SL normal, ze kregen de 3e baas niet neer (Insert gedachte

De 'tank' kende blijkbaar geen warlocks ofzo...
Ik cast m'n DoT's, zie m'n threat echt omhoog schieten richting het niveau van dit gaat zeer doen.
SoulShatter. Wanden dan maar

Voorzichtig doch dringend gezet dat het beter moest of dat we anders liever een paar keer de felreaver proberen te tanken. 2e try ging goed, op het einde toch agro

Life drain tanking ftw
Bij Murmur had ik echt zoiets van, ik ga wel helemaal aan de achterkant staan, af en toe een drain life.
Zie ik tijdens de eerste AoE (Murmur starts drawing energy....) de tank vrolijk voor Murmur blijven staan...

En bouwt nog meer threat op op een mob
Ze hebben dat event bij de tempel ook wel hard generfed... Veel minder elites dan eerst...
[ Voor 11% gewijzigd door chromeeh op 11-12-2007 08:10 ]
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Sorry dat ik het zeg crash maar voordat je iemand neerzet als "slechte tank", denk er dan om dat Murmur geen agro-tabel heeft zolang de tank in de circel staat bij murmur, jij had dus gewoon voluit kunnen gaan.chromeeh schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:04:
En bouwt nog meer threat op op een mob![]()
En met het blijven staan, als je een goede healer hebt heal je er gewoon doorheen, beter blijven staan en tanken, dan te laat rennen en dan geslowed worden zodat je een sonic blast over je groep heen krijgt.
[ Voor 12% gewijzigd door sabriel op 11-12-2007 08:19 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Gisteren uiteindelijk toch naar BM gegaan....we hielden het redelijk bij tot wave 16...maar toen stonden er ineens 3 portals open
17 hebben we nog kunnen pakken...en toen gelijk naar de boss...maar we waren gewoon kansloos miss net 20 % health eraf....maar onze Pala werd constant gestunned waardoor ik als hunter + pet het tanken over moet nemen....wat natuurlijk geen slimme keus is. Dus ik denk vanavond nog maar een keer proberen...en dan kijken wel wel.......Was zo jammer man..ik hoopte vanavon al in KZ te zitten....en Attumen the Huntsman en Moroes te knocken....Naja Let's Hope For The Best
Verwijderd
Dit ligt er toch echt aan hoeveel health de tank heeft. Met een tank in slechte gear kun je nog zo'n goede healer hebben, dan ga je het niet redden.sabriel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:17:
[...]En met het blijven staan, als je een goede healer hebt heal je er gewoon doorheen, beter blijven staan en tanken, dan te laat rennen en dan geslowed worden zodat je een sonic blast over je groep heen krijgt.
Verwijderd
en wist je trouwens dat als je dood gaat....je nog een kans hebt om het alsnog te halen....omdat op de een of andere manier de adds bij ons gisteren allemaal weg waren....en dan staat alleen die draak in te nuken....dan moet je natuurlijk wel snel zijn....want dan heb je kans dat je hem zo alsnog neer kan halen....en het alsnog haalt...:D maar ook dat ging voor ons weer niet op....Want ja...idd die tank werd weer gestunned
I know dat murmur geen agro table heeft.sabriel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:17:
[...]
Sorry dat ik het zeg crash maar voordat je iemand neerzet als "slechte tank", denk er dan om dat Murmur geen agro-tabel heeft zolang de tank in de circel staat bij murmur, jij had dus gewoon voluit kunnen gaan.
En met het blijven staan, als je een goede healer hebt heal je er gewoon doorheen, beter blijven staan en tanken, dan te laat rennen en dan geslowed worden zodat je een sonic blast over je groep heen krijgt.
Murmur is geen meetpunt, gewoon lekker hard afraggen....
Maar als degene de groups daarvoor marked (Skull cross moon etc) en vervolgens op de sheep begint te raggen, enz. 1x ik leuk, 2e keer wordt het snel irritant.
Nou ja, maar 1x gewhiped in totaal
Gisteren m'n rogue ook naar 64 gedinged, direct begonnen aan de mastery quests in Nagrand.
Blijf het heerlijk questen vinden in Nagrand
AoE explosie van Murmur doet 85% van de tank zn HUIDIGE hp, dus of je nou 100 of 100000 hp hebt, je gaat altijd 85% omlaag. Het is de melee die er achteraan komt die bepaald of je wel of niet blijft staanVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:48:
[...]
Dit ligt er toch echt aan hoeveel health de tank heeft. Met een tank in slechte gear kun je nog zo'n goede healer hebben, dan ga je het niet redden.
Als tank ben ik nog nooit weggelopen van Murmur ... altijd die blast gegeten. 1 keer geprobeert weg te lopen en toen was het een wipe door de slow en de nukage van Murmur daarna omdat er niemand in melee range was.
[ Voor 15% gewijzigd door redfoxert op 11-12-2007 09:02 ]
Well, sonic boom doet een vast percentage van je health als damage, niet een vaste hoeveelheid. Tank met 10k health zal bijvoorbeeld voor 9k gehit worden, terwijl een tank met 5k bij wijze van spreken voor 4.5k gehit wordt. Met goed getimede heals kun je ook een tank in slechte gear erdoor healen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:48:
[...]
Dit ligt er toch echt aan hoeveel health de tank heeft. Met een tank in slechte gear kun je nog zo'n goede healer hebben, dan ga je het niet redden.
En over te laat rennen als warrior, intervene ftw?
Verwijderd
gisteravond ' even' 133000 xp binnengeharkt .. met nog 2k te gaan voor de 58 ermee gestopt
vanavond voor het allereerst dat ik outland de legale manier inga met een char

hele pug had zoiets van .. ligt dit aan mij of was dit ooit moeilijker
vanavond voor het allereerst dat ik outland de legale manier inga met een char
kwam ik vorige week ook achterchromeeh schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:04:
hele pug had zoiets van .. ligt dit aan mij of was dit ooit moeilijker
Leuk als ie net je healer target die achter je staat ....Exitium schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:01:
[...]
En over te laat rennen als warrior, intervene ftw?
Als je BM niet haalt, dan vraag ik me sterk af of je al wel aan Kara moet beginnen. Of is dat met een hele andere party? Dan zou het kunnen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:46:
ik hoopte vanavon al in KZ te zitten....en Attumen the Huntsman en Moroes te knocken....Naja Let's Hope For The Best
---
Wij zijn gister weer bij Maiden langs geweest. 5 wipes. Ene keer is het de Holy Fire die te laat gedisspelled wordt, andere moment is het de healers die niet genoeg HoTs op de MT hebben, waardoor MT dood gaat tijdens rependence... etc.
Na die 5 try's maar bij de Curator gaan kijken. 3 wipes. Curator lijkt me vooral een gear check: dps adds zo snel mogelijk. En daarnaast natuurlijk een retard check: nuke adds asap! Soms liepen er 3 adds rond, dan gaat er toch iets fout...
Ach, het was wel leuk om weer eens op iets anders te wipen als op Maiden.
PS: UTwizard, had jij niet toevallig een Pala? Zou misschien een idee kunnen zijn als je daarmee eens mee gaat naar Maiden, kijken of we het dan wel reden.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat is inderdaad de Timestop van de 3e boss daar, dat is ook de reden dat Druids in BM wel handig zijn vanwege hun HoT's. Maar hoezo moet je Pet het tanken overnemen? In de Timestop wiped de aggro table niet leeg dus zou de Paladin nog steeds aggro moeten hebben. Lijkt me eerder dat je Growl op je Pet aan hebt staan en dat die boven de MT uitkomt. Zet Growl uit en cast MD op de MT en je weet zeker dat de boss de MT blijft aanvallen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:46:
Gisteren uiteindelijk toch naar BM gegaan....we hielden het redelijk bij tot wave 16...maar toen stonden er ineens 3 portals open17 hebben we nog kunnen pakken...en toen gelijk naar de boss...maar we waren gewoon kansloos miss net 20 % health eraf....maar onze Pala werd constant gestunned...
Edit: @ Okke: Curator is inderdaad een gear check. Waar je eigenlijk op doelt is minimaal 3 seconden tussen iedere add spawn, op die manier kun je ook Curator nog aanvallen wanneer die niet in Evocation zit voor wat extra dps. Meer dan 1 add in leven betekent eigenlijk al een wipe tenzij de hele raid in full epic zit.
Wat betreft Maiden: Neem anders een extra Priest mee die als enige taak dispellen van Holy Fire heeft. Holy Fire zou geen reden mogen zijn voor een wipe, zeker niet als je Priests iets van Decursive hebben. Dan is het 1 tick maximaal als ze opletten.
Wat betreft mijn Paladin: Die is nog levelende dus dat gaat voorlopig nog niks worden ben ik bang
[ Voor 28% gewijzigd door UTwizard op 11-12-2007 09:23 ]
Repentance >> Paladin met een of ander ding die damage shared met de tank en dan ook los komt. Andere optie is om de healers voor de repentance in de Holy Ground te laten stappen waardoor ze ook dmg krijgen en 2s silence. Das misschien irritant maar tis veel korter dan Repentance. Ook kan de tank Maiden een beetje rond manouvreren om de healers dmg te laten krijgen door weer die Holy Ground.OkkE schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:13:
[...]
Als je BM niet haalt, dan vraag ik me sterk af of je al wel aan Kara moet beginnen. Of is dat met een hele andere party? Dan zou het kunnen.
---
Wij zijn gister weer bij Maiden langs geweest. 5 wipes. Ene keer is het de Holy Fire die te laat gedisspelled wordt, andere moment is het de healers die niet genoeg HoTs op de MT hebben, waardoor MT dood gaat tijdens rependence... etc.
Na die 5 try's maar bij de Curator gaan kijken. 3 wipes. Curator lijkt me vooral een gear check: dps adds zo snel mogelijk. En daarnaast natuurlijk een retard check: nuke adds asap! Soms liepen er 3 adds rond, dan gaat er toch iets fout...
Ach, het was wel leuk om weer eens op iets anders te wipen als op Maiden.Maar heb het idee dat we nog wel even bezig zijn voor we Maiden en Curator kunnen killen zonder wipes.
PS: UTwizard, had jij niet toevallig een Pala? Zou misschien een idee kunnen zijn als je daarmee eens mee gaat naar Maiden, kijken of we het dan wel reden.
Curator >> Gear check. Als je daar niet voorbij komt moet je nog wat meer craftables of heroics gaan halen want Curator is inderdaad zorgen dat die adds omgaan. Alleen tijdens de Evocation van Curator zou de dps voluit moeten gaan om maximaal te profiteren van de extra damage.
Verwijderd
Een goede tank laat dit niet door z'n healer oplossensabriel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:17:
[...]
Op heroic vind ik dit trouwens echt een achterlijk gevecht. Voor een holy pala is dat een ramp, het gebeurd me net iets te vaak dat ik dood ga zonder dat ik hier iets aan kan doen. Je moet gewoon te lang stil staan om te healen.
Hetzelfde had ik trouwens ook bij heroic sethked halls, maar dat lijkt opgelost door m'n PVP gear te gebruiken.
Verwijderd
Ik geef altijd aan dat ik wil dat de tank blijft staan, persoonlijk vind ik dit stukken makkelijker als Priest. Wil de risico niet nemen dat de tank niet optijd terug is. En als de tank genoeg rage heb gooi ik een shield > renew > prayer of mending en natuurlijk me heal.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 09:24 ]
Het ging in eerste instantie zo te zien ook om de 3e boss, die Warlock Boss met z'n 3-4 Void adds.sabriel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:17:
[...]
Sorry dat ik het zeg crash maar voordat je iemand neerzet als "slechte tank", denk er dan om dat Murmur geen agro-tabel heeft zolang de tank in de circel staat bij murmur, jij had dus gewoon voluit kunnen gaan.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
We hebben geen Paladin. Maar ik probeer ook steeds in de Holy Ground te stappen ja (met Barkskin op), valt alleen nog best tegen om dat alles goed te timen.redfoxert schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:18:
Repentance >> Paladin met een of ander ding die damage shared met de tank en dan ook los komt. Andere optie is om de healers voor de repentance in de Holy Ground te laten stappen waardoor ze ook dmg krijgen en 2s silence. Das misschien irritant maar tis veel korter dan Repentance. Ook kan de tank Maiden een beetje rond manouvreren om de healers dmg te laten krijgen door weer die Holy Ground.
Dat idee had ik inderdaad al. Nouja, er waren nog 2 adds in leven als hij in Evoc ging, dus dat zegt wel genoeg, lijkt me. Helaas heb ik geen dmgmeter stats van alleen Curator, maar ik heb het idee dat sommige dps aan het slacken was, of echt hele slechte gear heeft..Curator >> Gear check. Als je daar niet voorbij komt moet je nog wat meer craftables of heroics gaan halen want Curator is inderdaad zorgen dat die adds omgaan. Alleen tijdens de Evocation van Curator zou de dps voluit moeten gaan om maximaal te profiteren van de extra damage.
Hmm dan heb je denk ik gewoon een slechte party of de mensen hebben nog niet echt de gear ofzo ervoor.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 08:46:
Gisteren uiteindelijk toch naar BM gegaan....we hielden het redelijk bij tot wave 16...maar toen stonden er ineens 3 portals open17 hebben we nog kunnen pakken...en toen gelijk naar de boss...maar we waren gewoon kansloos miss net 20 % health eraf....maar onze Pala werd constant gestunned waardoor ik als hunter + pet het tanken over moet nemen....wat natuurlijk geen slimme keus is. Dus ik denk vanavond nog maar een keer proberen...en dan kijken wel wel.......Was zo jammer man..ik hoopte vanavon al in KZ te zitten....en Attumen the Huntsman en Moroes te knocken....Naja Let's Hope For The Best
Ik heb gisteren in 1 maal BM gedaan voor me key en poef in 1 klap erdoor en bij portal 17 was het van ermm lol let's use u beacon end portal is next ><. De setup:
warrior tank
warrior dps
ele shamie
priest
en ik als hunter
Ik knalde de adds neer de rest op de elite. Als elite down was en er nog een add over was, mollen en hop naar de volgende. Ging perfect na de verhalen hier dacht ik van oow *^^* dat word nog een rot karwei. Achteraf peanuts dus
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Een spannende avond vanavond, onze GM heeft gisteren weereens zijn hart gelucht nadat er dus een zooi core raiders vertrokken zijn, en wil vanavond een meeting met alle members om te kijken hoe we verder gaan.
Mochten er niet genoeg mensen op komen dagen dan trekt ie de stekker eruit, en dan kan ik ‘m ook geen ongelijk geven.
Vraag me af wat ik zelf ga doen als het zover komt, zit al sinds Augustus 2005 in deze guild…
Mochten er niet genoeg mensen op komen dagen dan trekt ie de stekker eruit, en dan kan ik ‘m ook geen ongelijk geven.
Vraag me af wat ik zelf ga doen als het zover komt, zit al sinds Augustus 2005 in deze guild…
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik las het dat hij zo een slechte ervaring had met de tank op de derde boss dat hij niet voluit durfde te gaan op murmur wat voor ranged de mogelijkheid is om voluit te gaan zonder rekening te houden met agro.Neelon schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:24:
[...]
Het ging in eerste instantie zo te zien ook om de 3e boss, die Warlock Boss met z'n 3-4 Void adds.
killen jullie nog adds dan bij die derde boss ?
Gewoon kiten richting de gang, na de teleport richting murmur-door --> dead warlock voor 2de teleport.(tank moet tijdens kiten wel agro kunnen houden natuurlijk

Verwijderd
Mja dat is een lastige situatie idd, vooral omdat je een hele lange tijd in die guild zitOn_E schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:27:
Een spannende avond vanavond, onze GM heeft gisteren weereens zijn hart gelucht nadat er dus een zooi core raiders vertrokken zijn, en wil vanavond een meeting met alle members om te kijken hoe we verder gaan.
Maar er zullen nog genoeg guilds zijn op jouw server, die jouw ongetwijfeld kunnen gebruiken
Wij hadden gister ook weer wat zeg..de hele avond lopen whipen op fathomlord...
Normaal geen problemen mee maar gister was onze beste try 5%!
Kunnen we weer niet op leo gaan focussen.
Tsja wij (officers) hadden allemaal iets van, ga maar gewoon helemaal niet raiden morgen (vandaag dus) zelfs geen kara of ZA, en wees er woensdag weer fris bij
Nou ja volgende week maar hopen dat we vashj kunnen zien, en mss SSC voor het eerst kunnen clearen.
Ben zelf Tankadin en regelmatig ot in kara, maar bij maiden trek ik mijn healing stuff aan en help de tank door die repentance heen.
Verder alleen dispellen omdat mijn mana pool behoorlijk krap is. Werkt perfect.
Dps werkt daar toch niet als paladin vanwege die silences.
Verder alleen dispellen omdat mijn mana pool behoorlijk krap is. Werkt perfect.
Dps werkt daar toch niet als paladin vanwege die silences.
[ Voor 4% gewijzigd door UdiBenLudi op 11-12-2007 09:52 ]
Dacht dat de 2e group (niet van Elo) Kara ook helemaal clear had?Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:36:
[...]
Mja dat is een lastige situatie idd, vooral omdat je een hele lange tijd in die guild zit![]()
Maar er zullen nog genoeg guilds zijn op jouw server, die jouw ongetwijfeld kunnen gebruiken![]()
Wij hadden gister ook weer wat zeg..de hele avond lopen whipen op fathomlord...![]()
Normaal geen problemen mee maar gister was onze beste try 5%!![]()
Kunnen we weer niet op leo gaan focussen.
Tsja wij (officers) hadden allemaal iets van, ga maar gewoon helemaal niet raiden morgen (vandaag dus) zelfs geen kara of ZA, en wees er woensdag weer fris bij![]()
Nou ja volgende week maar hopen dat we vashj kunnen zien, en mss SSC voor het eerst kunnen clearen.
Nou ja, morgenavond weer resets
Maar balen dat tie niet down ging...
Fixed.UdiBenLudi schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:40:
dps doen daar werkt toch niet als paladin met die silences.
Geintje
Al dat gear check geneuzel. Tuurlijk is gear belangrijk maar veel belangrijker is of je niet met retards speelt. 5mans quests die je makkelijk met 3 skilled spelers kan doen zijn geen uitzondering.
Ook voor BM is er geen directe beste setup. Je hebt een tank nodig (warrior, druid, pala), een healer (shammie, priest, pala, druid) en dps (insert all classes). Voor de adds kan je een mage gebruiken, maar net zo goed een warlock, hunter, shaman or what so ever. Het gaat er meer om of mensen snappen wat ze doen. Ik verwijs naar het voorbeeld van een arms warrior die tanked. Je hebt gewoon iemand nodig die weet wat hij doet en aggro kan houden, een fatsoenlijke healer en dps.
Nog een leuke voorbeeld: Die chinese guild die illidan neer had in 50 dagen ofzo?. Veel liepen nog in tier 3/4 gear rond. Nu is dit geen slechte gear, maar tier 3/4 in black temple is een stuk minder dan 5/6 en HM en BT loot dunkt mij.
Ook voor BM is er geen directe beste setup. Je hebt een tank nodig (warrior, druid, pala), een healer (shammie, priest, pala, druid) en dps (insert all classes). Voor de adds kan je een mage gebruiken, maar net zo goed een warlock, hunter, shaman or what so ever. Het gaat er meer om of mensen snappen wat ze doen. Ik verwijs naar het voorbeeld van een arms warrior die tanked. Je hebt gewoon iemand nodig die weet wat hij doet en aggro kan houden, een fatsoenlijke healer en dps.
Nog een leuke voorbeeld: Die chinese guild die illidan neer had in 50 dagen ofzo?. Veel liepen nog in tier 3/4 gear rond. Nu is dit geen slechte gear, maar tier 3/4 in black temple is een stuk minder dan 5/6 en HM en BT loot dunkt mij.
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Idd wazige zin wanneer je het zo naleest. ^^ hoop nu iets beter nederlands
Hallo Allemaal,
Eindelijk heel actief bezig met de voorbereidingen voor de eerst Kara guildrun as zaterdag,
Na een vreemde verdwijning van onze MT eindelijk weer een groep zover voorbereid dat ze in staat moeten zijn om de animal boss en Attumen neer te krijgen.
Hopelijk gaat het een beetje soepel om het moraal hoog te houden, tactics netjes op het forum, nog een zooi Durnholde & BM runs geplanned voor diegene die zich voornamelijk op gear hebben gericht.
nu dus "fingers crossed" en op naar zaterdag.
Gister kwam trouwens nog ter sprake in guildchat hoeveel mensen eigenlijk al Black Temple gecleared hadden en daarmee "alles" wel gezien hadden en dus WoW aan de kant hadden gezet.
Iemand hield vrij stug vol aan de 40% van de level 70's, iets wat mijn erg aan de hoge kant leek. Heb hem ook gevraagd dit dan eens te onderbouwen op ons guildforum met links die deze cijfers onderbouwen. Mijn vraag is echter aan jullie, hoe denken jullie daarover?
Hoeveel % van de spelers(of in aantallen) heeft BT gecleared?
En zou je zelf stoppen zodra je BT gecleared hebt?
Eindelijk heel actief bezig met de voorbereidingen voor de eerst Kara guildrun as zaterdag,
Na een vreemde verdwijning van onze MT eindelijk weer een groep zover voorbereid dat ze in staat moeten zijn om de animal boss en Attumen neer te krijgen.
Hopelijk gaat het een beetje soepel om het moraal hoog te houden, tactics netjes op het forum, nog een zooi Durnholde & BM runs geplanned voor diegene die zich voornamelijk op gear hebben gericht.
nu dus "fingers crossed" en op naar zaterdag.
Gister kwam trouwens nog ter sprake in guildchat hoeveel mensen eigenlijk al Black Temple gecleared hadden en daarmee "alles" wel gezien hadden en dus WoW aan de kant hadden gezet.
Iemand hield vrij stug vol aan de 40% van de level 70's, iets wat mijn erg aan de hoge kant leek. Heb hem ook gevraagd dit dan eens te onderbouwen op ons guildforum met links die deze cijfers onderbouwen. Mijn vraag is echter aan jullie, hoe denken jullie daarover?
if you pay peanuts, you get monkeys
Ik denk nog geen 10%, en ik weet niet wat ik zou doen als ik BT gecleared had.liledevil schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:52:
Mijn vraag is echter aan jullie, hoe denken jullie daarover?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
@ hierboven.
animal boss is kansloos. Ga door naar moroes en/of maiden. Betere loot ook.
en voor BT. ik denk dat 2-5% van de level 70 spelers BT heeft gezien. Als het niet minder is.
en 1x BT clearen wil niet zeggen dat je alles hebt gedaan. Ben je ook gestopt nadat je 1x shattered halls had gedaan of 1x karazhan? dacht het niet
. Daarnaast doen die mensen ook vaak arena/pvp en grinden van consumables, patterns, handelen op de AH, voorbereiden voor de volgende uitbreiding, faction reputation grinden, alts levelen, guildies helpen etc
en voor BT. ik denk dat 2-5% van de level 70 spelers BT heeft gezien. Als het niet minder is.
en 1x BT clearen wil niet zeggen dat je alles hebt gedaan. Ben je ook gestopt nadat je 1x shattered halls had gedaan of 1x karazhan? dacht het niet
[ Voor 49% gewijzigd door thewizard2006 op 11-12-2007 09:56 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Gisteren voor het eerst shadowstep gespecced, echt bruut hey! Heerlijk voor pvp, eerst openen met cheapshot/garrote, lekker er op los hemo-en en rupture! Vervolgens getrapped/feared/slowed worden, shadowstep tsjak!!
Afslachten die hap!
Ik denk inderdaad ook niet meer dan 5%. Gezien het feit dat je voor de attunement alleen al EERST SSC en TK gecleared moet hebben. Dus niet je guild maar ZELF moet je de vials looten van Kael'Thas en Vashj. Dit is om toegang te krijgen tot Mount Hyjal. Daar moet je dan nog eens Rage Winterchill omleggen, waar je zelf bij bent om een item te looten oid. Alleen die instances zal niet gemakkelijk zijn dus daar valt al een groot deel van de users af. Tevens heb je ergens tussendoor nog een Al'Ar kill nodig in Tempest Keep.
En uiteraard de hele lange questline die er aan vooraf gaat. Dan mogen de meesten nog blij zijn dat de attunements voor TK en SSC zijn verwijdert anders zou daar ook nog een hele zwik spelers afhaken.
dus .... 5% is misschien zelfs nog aan de hoge kant gezien het feit dat er 9 miljoen subscribers zijn.
En uiteraard de hele lange questline die er aan vooraf gaat. Dan mogen de meesten nog blij zijn dat de attunements voor TK en SSC zijn verwijdert anders zou daar ook nog een hele zwik spelers afhaken.
dus .... 5% is misschien zelfs nog aan de hoge kant gezien het feit dat er 9 miljoen subscribers zijn.
Verwijderd
Ja die hadden kara wel clear, maar de andere groep niet en ZA is ook nog niet clear.chromeeh schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:45:
[...]
Dacht dat de 2e group (niet van Elo) Kara ook helemaal clear had?
Nou ja, morgenavond weer resets
Maar balen dat tie niet down ging...
Als je weer een prof zou kiezen voor Mage/Loc... zou Herb/Alc (in mijn ogen) voor de hand liggen maar toch gaat mijn interesse uit naar Tailoring/Enc... maar ik heb vernomen (weer een vaag gerucht) dat Enc bv. errrug generfed is.... is nog fun (wijs) om deze twee te combineren? Ik heb tailoring altijd leuk gevonden.... alhoewel Alc altijd errug handing...;-)
Ehm, als je de beast boss in karazhan kan killen, dan kan je ook rage winterchill downen. Vashj en Kael'tas zijn het probleem om in BT te komen niet rage : )redfoxert schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:59:
Ik denk inderdaad ook niet meer dan 5%. Gezien het feit dat je voor de attunement alleen al EERST SSC en TK gecleared moet hebben. Dus niet je guild maar ZELF moet je de vials looten van Kael'Thas en Vashj. Dit is om toegang te krijgen tot Mount Hyjal. Daar moet je dan nog eens Rage Winterchill omleggen, waar je zelf bij bent om een item te looten oid. Alleen die instances zal niet gemakkelijk zijn dus daar valt al een groot deel van de users af. Tevens heb je ergens tussendoor nog een Al'Ar kill nodig in Tempest Keep.
Kan wel zijn maar je hebt er wel nog 25 man voor nodig die ook Vashj en KT omgelegd hebben .... dus of Rage Winterchill makkelijk is of niet ... ergens zit er wel een cockblock in dus het maakt helemaal niet uitImdaMned schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:02:
[...]
Ehm, als beast boss in karazhan kan killen, dan kan je ook rage winterchill downen. Vashj en Kael'tas zijn het probleem om in BT te komen niet rage : )
Ik heb zelf voor mijn Lock gekozen voor Tailoring (voor de epic set die je er mee kunt maken op 70), en voor Skinning, aangezien ik toch een klein beetje geld terug wil verdienen aan die alt (ipv alleen geld in stoppenMaduth schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:01:
Als je weer een prof zou kiezen voor Mage/Loc... zou Herb/Alc (in mijn ogen) voor de hand liggen maar toch gaat mijn interesse uit naar Tailoring/Enc... maar ik heb vernomen (weer een vaag gerucht) dat Enc bv. errrug generfed is.... is nog fun (wijs) om deze twee te combineren? Ik heb tailoring altijd leuk gevonden.... alhoewel Alc altijd errug handing...;-)
Enchanting kan je doen, maar zeker icm Tailoring zal dit aardig wat geld kosten, en lijkt me niet slim om te doen wanneer je opnieuw begint (ik heb het op mijn eerste char gedaan, en beviel niet zo opper best). Heb je een main met geld zat? Dan kan je het wel doen, want zeker op hogere levels is met Enchanting volgens mij best wat te verdienen.
Met mijn main (2e char, eerste 70) heb ik in het begin Herb + Skin gedaan, en vanaf ongeveer 50 ben ik Alch+Herb gaan doen. Is me prima bevallen, en nogsteeds trouwens.
Hou er rekening mee dat dit voor het overgrote deel dat raid één geheel is. Via Karathress voor die quest NPC en Al'ar kom je bij Vashj en KT, en via die twee weer bij Rage. Het is niet zo dat er veel mensen net als die Chinese guild in T3/4 in Hyjal/BT lopen, dat is een heel geleidelijk proces waarin het overgrote deel van mogelijke BT raiders die kills automatisch bij kan schrijven.redfoxert schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:59:
voor de mensen die jewelcrafter hier zijn.. zijn jullie ook blij met de keuze die jullie gemaakt hebben..?
ik heb skinning lvl 375 laten droppen, en ben inmiddels al 1,5 maand lvl 375 JC, maar het geld is toch erg lekker dat ik er nu mee verdien..
ik prospect zelden ore, maar ik ben ongeveer de bekendste aanbieder alliance side op mijn realm nu. elke keer als ik in een hoofdstad ben, plaats ik een macro in de tradechannel, en veelal wordt erop gereageerd..
ik vraag iets meer dan het gemiddelde voor een cut (normaal = 5G) ten minste.. ze hebben de keuze.
ik vraag dus 5G voor puur de cut, en 5.50 G voor de cut, én een cadeautje.. veel mensen kiezen dan toch voor het cadeautje (nieuwsgierigheid FTW
)
dat cadeautje is dan buff-food, specifiek voor bij de gem-keuze.. hebben ze dus 16 attack power gem, dan krijgen ze +20 agi food erbij (kan nog niet de 40 attackpower food maken
)
kopen ze een +18 heal/ +9 heal 2mp5 dan krijgen ze +44 healing food..
veel mensen zijn er toch wel blij mee..
hoe doen jullie dat..? en hoe maak je eventueel meer geld..?
ik heb skinning lvl 375 laten droppen, en ben inmiddels al 1,5 maand lvl 375 JC, maar het geld is toch erg lekker dat ik er nu mee verdien..
ik prospect zelden ore, maar ik ben ongeveer de bekendste aanbieder alliance side op mijn realm nu. elke keer als ik in een hoofdstad ben, plaats ik een macro in de tradechannel, en veelal wordt erop gereageerd..
ik vraag iets meer dan het gemiddelde voor een cut (normaal = 5G) ten minste.. ze hebben de keuze.
ik vraag dus 5G voor puur de cut, en 5.50 G voor de cut, én een cadeautje.. veel mensen kiezen dan toch voor het cadeautje (nieuwsgierigheid FTW
dat cadeautje is dan buff-food, specifiek voor bij de gem-keuze.. hebben ze dus 16 attack power gem, dan krijgen ze +20 agi food erbij (kan nog niet de 40 attackpower food maken
Verwijderd
Gewoon alle healers op het randje net buiten repentance laten staan, gelijk verdeeld rondom. Tijdens repentance dan maiden een klein stukje verplaatsen en je hebt weer twee healers uit repentance. Maiden weer terug positioneren en de enige die heeft gelopen is de Tank.
Verwijderd
@tomvdburg
Ik ben sinds de expansion JC en heb mij altijd vooral gefocused op het prospect deel, vooral gezien het feit dat ik eigenlijk niet eens zulke goede designs heb.
Dagelijks koop ik voor minimaal 120-200g aan ore (gem. 22-24g/stack) en na het prospecten komt daar gemiddeld 200-400g uit aan blauwe gems, en powder die ik vervolgens cut/ uncut op de auction house gooi.
Sinds ik terug ben gemigreerd naar Emeriss heb ik met bovenstaande methode in ca. 2 dagen 1200g kunnen verdienen
Nadeel is dat je erg afhankelijk bent van je prospects en de markt op dat moment, maar over het algemeen mag ik niet klagen!
Ik ben sinds de expansion JC en heb mij altijd vooral gefocused op het prospect deel, vooral gezien het feit dat ik eigenlijk niet eens zulke goede designs heb.
Dagelijks koop ik voor minimaal 120-200g aan ore (gem. 22-24g/stack) en na het prospecten komt daar gemiddeld 200-400g uit aan blauwe gems, en powder die ik vervolgens cut/ uncut op de auction house gooi.
Sinds ik terug ben gemigreerd naar Emeriss heb ik met bovenstaande methode in ca. 2 dagen 1200g kunnen verdienen
Nadeel is dat je erg afhankelijk bent van je prospects en de markt op dat moment, maar over het algemeen mag ik niet klagen!
door je buff food los op de ah te verkopenBootVluchteling schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:09:
voor de mensen die jewelcrafter hier zijn.. zijn jullie ook blij met de keuze die jullie gemaakt hebben..?
ik vraag dus 5G voor puur de cut, en 5.50 G voor de cut, én een cadeautje.. veel mensen kiezen dan toch voor het cadeautje (nieuwsgierigheid FTW)
dat cadeautje is dan buff-food, specifiek voor bij de gem-keuze.. hebben ze dus 16 attack power gem, dan krijgen ze +20 agi food erbij (kan nog niet de 40 attackpower food maken)
ik ben geen jewelcrafter maar ik verdien mijn gold dmv dailies en het farmen van BT/MH ( tis niet veel maar meer op dit moment niet nodig)
verder verkoop ik regelmatig buff food
+agi food: 35 gold/stack
+dmg food: 35 gold/stack
spicy crawdad: 40 gold/stack
verder 5 dailies per dag omdat die erg easy zijn, uitgaven heb ik zowat niet dus de income blijft hoger
op me rogue mine ik af en toe wat en dat verkoop ik dan inderdaad op ah voor rond de 30 gold/stackVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:14:
@tomvdburg
tegenwoordig minder omdat ik dus niet veel gold meer nodig heb
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 11-12-2007 10:17 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
pff .. hou opBootVluchteling schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:09:
dacht blij te zijn met me 500g
maar over 2.01 levels een lvl 60 mount (2000xp tot 58 over, vandaar de 0.01)
nou issie als paladin iets goedkoper maar ... is toch nog minstens 400g blijkt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 10:17 ]
Ah ok, ik zat in de group van Elo... Heb zaterdag nog een beetje rondgelopen door een uitgestorven Kara. Moest nog een aantal boeken jattenVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:59:
[...]
Ja die hadden kara wel clear, maar de andere groep niet en ZA is ook nog niet clear.
Nou ja, kijken wat morgen avond brengt
Verwijderd
SSCchromeeh schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:18:
[...]
Ah ok, ik zat in de group van Elo... Heb zaterdag nog een beetje rondgelopen door een uitgestorven Kara. Moest nog een aantal boeken jatten
Nou ja, kijken wat morgen avond brengt
Hmm zou rond de 10% kunnen zijn denk ik wij hebben nu zelf BT 6 of 7 weken geleden gecleared als +/- 300e guild wereldwijd dat betekend dat ongeveer 300 * 25 spelers heel BT gezien hebben (zijn er nu al meer maar goed gaat om een schatting), dat is dus ongeveer 10.000 man wat overeen komt met de totale populatie van 1 EU realm.liledevil schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:52:
Mijn vraag is echter aan jullie, hoe denken jullie daarover?
Niet veel dus als je kijkt naar het totaal aantal spelers maar het is meer dan de heoveelheid mensen die ooit het einde van Naxxramas (voor TBC) gezien hebben/hadden.
Verwijderd
die boeken die je loot van de grond of voor een q? want ik dacht dat die boeken verdwijnen als je Kara weer verlaat?chromeeh schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:18:
[...]
Ah ok, ik zat in de group van Elo... Heb zaterdag nog een beetje rondgelopen door een uitgestorven Kara. Moest nog een aantal boeken jatten
Verwijderd
Ik koop AH leeg, Beetje goed kijken en dan wachten tot die voor meer kan verpatsenBootVluchteling schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:09:
Dit hele weekend geen WoW gedaan (wat een verrassing)
Denk nou ben nou toch weer eens thuis, even me warrior afstoffen, quests opgepakt in HF, en daar ging ik op me wolfie.
Na heel HF leeg gequest te hebben weer eindelijk eens een ding. Moohbeast eindelijk op die 63 gebracht. Nou vanavond Zangermarsh maar even leeg halen, en hopelijk kan ik dan direct naar nagrand. OMG ik hou van dat stukkie land
Incoming wall of first post text!
Lief dagboek,
Gister The Unberbog gedaan. Begonnen als level 64 warrior, geëindigd als level 65.
Groep bestond uit me myself and I, een level 64 Shaman (/wave Snoeikoei), 65 mage, 64 hunter en 62 priest (healende shadow).
Ging allemaal goed tot de 2 bog lords voor Hungarfen. Het was even geleden dat ik er met mijn 70 hunter was dus even vergeten dat ze niet trapbaar zijn. Wipe.
Hungarfen ging vrij vlot neer. Inderdaad Snoeikoei, it takes 3 to tango
. Geen group love, druid item dropte.
Op naar de naga en Draenei groepjes. Door een iets verkeerd gekozen tank positie (beetje moeten rennen om iedereen vrij van een mob te krijgen door wat cc resists) kregen we op de eerste groep die 2 patrouilerende naga's erbij. Wipe.
Onderweg naar de 2e boss nog even een spannend moment gehad omdat ik een healer over het hoofd had gezien en dus niet skull had gemarked (ofwel, helemaal geen mark gegeven), maar we hebben het overleefd.
Omdat tijdens een heroic run geadviseerd werd Ghaz'an in hoek te tanken waar de laatste groep naga enDranei's stond hier een nature resist totem geplaatst en de hunter gevraagd te concussive shot pullen (give misdirect op level 62). Hmmz resist. Surprise daze immune
. Best wel irritant dat bazen bijna voor alle counters (shield bash) en slows immune zijn. Taunt resist dus hij ging lekker richting de DPS. Gelukkig lette de mage op en heeft zijn elemental opgeofferd (one shot, lol). Yey taunt van cd en geen resist, terug naar de hoek. Tank en spank, geloof dat iedereen stond aan het eind van het gevecht. Even vergeten wat hij dropte, geloof healing/damage cloth.
Tot aan Swamplord Musel'ek weinig problemen. Beetje sheepen, beetje trappen. Alleen vreemd dat de wasps dan weer niet sheepable zijn, is toch ook een beest net als rays en bats. Ach improved thunderclap ftw. Shield of the Wayward Footman dropte van een random, jammer dat ik die al van AH had geplukt, gratz Snoeikoei. Ook dropte nog een leuke groen tank geweer, die mocht ik hebben.
Swamplord Musel'ek, uhm ok. Volgens wowwiki kon je eerst de druid pet tot 20% brengen, dus dat was het plan. Na 2 wipes (zelfs met 8.3k hp lig je vrij vlot op de grond) toch maar besloten dat we eerst de hunter neer gingen timmeren. Weer werkt shield bash niet, dus er lag tenminste een op de grond toen we hem neer hadden. Ik ben erg blij met mijn tanking cloakje.
Op naar The Black Stalker. Tactics uitgelegd, doe je 1 stapje naar voren om klaar te staan voor charge komt dat ding op me afrennen. De agro ranges van bazen zijn iets groter dan ik gewend ben (ranged DPS als main zeg maar). Priest en shaman neer, maar wel een dooie stalker. Hij dropte een mail chestpiece dat naar de hunter ging.
Al met al 3 uurtjes (auch), maar iedereen heeft dikke pret gehad en veel geleerd. Tanken is toch echt wel even anders dan ranged DPS
.
Verbazingwekkend had ik niet de hoogste repair bill. De mage heeft me verslagen (5g vs 6g).
Post crits you for 3485748. You die and suffer 10% durability loss.
Lief dagboek,
Gister The Unberbog gedaan. Begonnen als level 64 warrior, geëindigd als level 65.
Groep bestond uit me myself and I, een level 64 Shaman (/wave Snoeikoei), 65 mage, 64 hunter en 62 priest (healende shadow).
Ging allemaal goed tot de 2 bog lords voor Hungarfen. Het was even geleden dat ik er met mijn 70 hunter was dus even vergeten dat ze niet trapbaar zijn. Wipe.
Hungarfen ging vrij vlot neer. Inderdaad Snoeikoei, it takes 3 to tango
Op naar de naga en Draenei groepjes. Door een iets verkeerd gekozen tank positie (beetje moeten rennen om iedereen vrij van een mob te krijgen door wat cc resists) kregen we op de eerste groep die 2 patrouilerende naga's erbij. Wipe.
Onderweg naar de 2e boss nog even een spannend moment gehad omdat ik een healer over het hoofd had gezien en dus niet skull had gemarked (ofwel, helemaal geen mark gegeven), maar we hebben het overleefd.
Omdat tijdens een heroic run geadviseerd werd Ghaz'an in hoek te tanken waar de laatste groep naga enDranei's stond hier een nature resist totem geplaatst en de hunter gevraagd te concussive shot pullen (give misdirect op level 62). Hmmz resist. Surprise daze immune
Tot aan Swamplord Musel'ek weinig problemen. Beetje sheepen, beetje trappen. Alleen vreemd dat de wasps dan weer niet sheepable zijn, is toch ook een beest net als rays en bats. Ach improved thunderclap ftw. Shield of the Wayward Footman dropte van een random, jammer dat ik die al van AH had geplukt, gratz Snoeikoei. Ook dropte nog een leuke groen tank geweer, die mocht ik hebben.
Swamplord Musel'ek, uhm ok. Volgens wowwiki kon je eerst de druid pet tot 20% brengen, dus dat was het plan. Na 2 wipes (zelfs met 8.3k hp lig je vrij vlot op de grond) toch maar besloten dat we eerst de hunter neer gingen timmeren. Weer werkt shield bash niet, dus er lag tenminste een op de grond toen we hem neer hadden. Ik ben erg blij met mijn tanking cloakje.
Op naar The Black Stalker. Tactics uitgelegd, doe je 1 stapje naar voren om klaar te staan voor charge komt dat ding op me afrennen. De agro ranges van bazen zijn iets groter dan ik gewend ben (ranged DPS als main zeg maar). Priest en shaman neer, maar wel een dooie stalker. Hij dropte een mail chestpiece dat naar de hunter ging.
Al met al 3 uurtjes (auch), maar iedereen heeft dikke pret gehad en veel geleerd. Tanken is toch echt wel even anders dan ranged DPS
Verbazingwekkend had ik niet de hoogste repair bill. De mage heeft me verslagen (5g vs 6g).
Post crits you for 3485748. You die and suffer 10% durability loss.
Gister me Lunacy deck gecomplete. Totaal 650G uitgegeven eraan, staat nu op de AH voor 1600 buyout. Snap echt niet dat mensen full decks kopen voor zulke prijzen terwijl de cards apart sparen veel goedkoper is.
Duidelijk
Moet iig een keer de token heben Curator voor hands, of de spell dmg gloves van Attumen
En de bracers van Attumen of nog beter van Maiden.
Hmmmm bugger dat ik vrijdags en zaterdags niet kan

Skinning is idd een goede optie om te combineren met Tailoring... zal me inderdaad daar op storten. Als ik me main niet terug, dan start ik weer een lock (blijft leuk).... Hoe zijn de BE als locks, nml nog nooit echt mee gespeeld. TBC kwam uit en toen stopte ik eigenlijk....
moet nagaan dat wij dus voor het eerst als guild naar 10mans gaan, dus het is mij niet te doen om de loot van Animal Boss, maar om het teamplay met 10man op orde krijgen.thewizard2006 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:54:
@ hierboven.
en 1x BT clearen wil niet zeggen dat je alles hebt gedaan. Ben je ook gestopt nadat je 1x shattered halls had gedaan of 1x karazhan? dacht het niet. Daarnaast doen die mensen ook vaak arena/pvp en grinden van consumables, patterns, handelen op de AH, voorbereiden voor de volgende uitbreiding, faction reputation grinden, alts levelen, guildies helpen etc
Ik zeg ook niet dat je alles hebt gedaan als je BT hebt gecleared, vandaar dat ik het al tussen aanhalingstekens had geplaatst. Het was meer dat die guildmaat er zo op stond gister in het gesprek, hoewel ik het niet met hem eens was, wilde ik toch graag weten hoe anderen hier over dachten.
En om een vreemde reden vind ik de (meestal onderbouwde) meningen hier best waardevol in het vormen of omvormen van mijn eigen mening.
if you pay peanuts, you get monkeys
Alle adamantite ore onder de 25g, fel iron ore onder de 9g, eternium ore onder de 25g en primal earth onder de 70g opkopen.BootVluchteling schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:09:
ik vraag dus 5G voor puur de cut, en 5.50 G voor de cut, én een cadeautje.. veel mensen kiezen dan toch voor het cadeautje (nieuwsgierigheid FTW)
dat cadeautje is dan buff-food, specifiek voor bij de gem-keuze.. hebben ze dus 16 attack power gem, dan krijgen ze +20 agi food erbij (kan nog niet de 40 attackpower food maken)
Adamantite ore prospecten
Fel iron ore smelten naar bars of prospecten naar wat je nodig hebt
Eternium ore smelten naar bars
Alle rare gems cutten en op de AH gooien
Van golden draenite http://www.wowhead.com/?spell=31049 maken
Van blood garnet http://www.wowhead.com/?spell=31048 maken
van azure moonstone en deep peridot http://www.wowhead.com/?spell=31050 maken
van adamantite powder maak je http://www.wowhead.com/?spell=38068 waar je dan weer http://www.wowhead.com/?item=24114 van maakt.
Bovenstaande disenchant je allemaal weer
shadow draenite en flame spessarite vendor je of maak je gems van, maar dat laatste kost me teveel tijd en is irritant als je ze niet verkoopt.
Easy mode ; )
Koop gewoon massa's aan ore, prospect die hap, vendor alle kleine gems en dust. Cut de blauwe gems en plaats ze op de ah.BootVluchteling schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:09:
Dit heeft mij sinds begin tbc al meer dan 50k winst opgeleverd. Heb op het moment zo'n 15-20k over omdat ik de hele guild van gratis blauwe gems voorzie omdat ik zo belachelijk veel geld verdien.
Bij de S3 release heb ik voor 13k aan gems verkocht op de ah, met een marge van ongeveer 30%, en dat in 3 dagen.
Ik reageer nooit op mensen die een gemcut nodig hebben, heb daar geen tijd voor/zin in. Ik ken alle bestaande designs (behalve green aldor stuff).
Dus: Koop ore, prospect ore, cut gems, ah gems -> profit.
Aaaah, gaaf, ga ik ook doen, bedankt voor de tip ik vendor die zooi altijd.ImdaMned schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:37:
[...]
Alle adamantite ore onder de 25g, fel iron ore onder de 9g, eternium ore onder de 25g en primal earth onder de 70g opkopen.
Adamantite ore prospecten
Fel iron ore smelten naar bars of prospecten naar wat je nodig hebt
Eternium ore smelten naar bars
Alle rare gems cutten en op de AH gooien
van adamantite powder maak je http://www.wowhead.com/?spell=38068 waar je dan weer http://www.wowhead.com/?item=24114 van maakt.
shadow draenite en flame spessarite vendor je of maak je gems van, maar dat laatste kost me teveel tijd en is irritant als je ze niet verkoopt.
Easy mode ; )
EDIT: Soz, dit had ook wel in de vorige post gepast.
Niet dat het iets wil zeggen, maar ik ken zelf op mijn server (Alonsus) maar drie alliance guilds die echt hardcore instances doen en volgens mij moet je dat wel zijn wil je tot aan BT geraken, laat staan de boel clearen. Daarom zou ik zelf eerder 4% dan 40% zeggen van de lvl 70s. Ik geloof niet dat ik ooit zover zal komen, dus over stoppen omdat ik BT gecleared heb hoef ik niet na te denken.liledevil schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:52:
Iemand hield vrij stug vol aan de 40% van de level 70's, iets wat mijn erg aan de hoge kant leek.
Ghehe, ik zie dat ik niet de enige ben met deze tactiek. Werkt tot nu toe inderdaad behoorlijk goed. Heb nog niet zoveel gold en vind het iedere keer nog doodeng om bijna al mijn gold in ore te stoppen, maar ach een beetje risico nemen hoort erbij. Ik verkoop alles uncut, omdat die nagenoeg net zo duur zijn als de gecutte (ehm mjah) gems.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:14:
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Ligt er net aan, Vraag en Aanbod. Kijk als JC weet je als nieuwe gear met gems komt je dik geld gaat verdienen. Maar ze vragen ook heel wat geld. Ik doe zelf eerst altijd kijken, Gems los of gecut. Ander spam ik /2 wel volWeakling schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:48:
[...]
Ghehe, ik zie dat ik niet de enige ben met deze tactiek. Werkt tot nu toe inderdaad behoorlijk goed. Heb nog niet zoveel gold en vind het iedere keer nog doodeng om bijna al mijn gold in ore te stoppen, maar ach een beetje risico nemen hoort erbij. Ik verkoop alles uncut, omdat die nagenoeg net zo duur zijn als de gecutte (ehm mjah) gems.
Wat krijg je voor dust/shards als je bovenstaande ringen disenchant ?ImdaMned schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:37:
[...]
Als je op de ring en daarna het tabje 'disenchant' klikt, kun je het zien.sabriel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:53:
[...]
Wat krijg je voor dust/shards als je bovenstaande ringen disenchant ?
Even een oude quote nu ik het topic ook nog eens aan het kijken benSecurity schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:25:
Mogge mede wow-ers.
Afgelopen weekeinde gedingt naar lvl 45.
Heb in SM eindelijk die ravager kunnen looten ( na 10 runs )
Verder nog steeds druk aan het questen inmiddels staat tanaris en moonglade op de planning ( STV bijna afgerond )
Ik heb inmiddels 8 Runs met Me Human Warrior door SM gedaan en alleen dit is er gedropped nu op voor de rest.
Dit weekend wel 35 gedinged, aankomende week nog werken en dan 4 weken vakantie dus hopelijk ben ik in januari toch wel mid 50.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Klik op de Wowhead links en je weet het!sabriel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:53:
[...]
Wat krijg je voor dust/shards als je bovenstaande ringen disenchant ?
Dan zal ik wel wachten tot vanavond, op het werk zijn helaas vele filters actief betreffende WoW.Exitium schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:56:
[...]
Als je op de ring en daarna het tabje 'disenchant' klikt, kun je het zien.(incl percentages)
De ringen zijn 2-3 dusts met 75% kans. 1-2 Lesser Planer Essence, 24% kans of een small prismatic shard, 1% kans. Ongeveer.sabriel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:01:
[...]
Dan zal ik wel wachten tot vanavond, op het werk zijn helaas vele filters actief betreffende WoW.
Ah, dacht dat je 't wel kon zien omdat je ook wist dat 't ringen waren.sabriel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:01:
[...]
Dan zal ik wel wachten tot vanavond, op het werk zijn helaas vele filters actief betreffende WoW.
haha, zie ik eens een mede Alonsus-speler. Wat zijn (is) je char(s)? (voor de mijne zie sig)Weakling schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 10:48:
[...]
Niet dat het iets wil zeggen, maar ik ken zelf op mijn server (Alonsus) maar drie alliance guilds die echt hardcore instances doen en volgens mij moet je dat wel zijn wil je tot aan BT geraken, laat staan de boel clearen. Daarom zou ik zelf eerder 4% dan 40% zeggen van de lvl 70s. Ik geloof niet dat ik ooit zover zal komen, dus over stoppen omdat ik BT gecleared heb hoef ik niet na te denken.

Zo cool guildie heeft mooie forum signature voor me gemaakt

[ Voor 3% gewijzigd door Osxy op 11-12-2007 11:12 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
5% tot 10% gok ikliledevil schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 09:52:
en we hebben BT gecleared en we gaan gewoon door natuurlijk (Hyjal en BT farmen) daarnaast Arenas, PvP, lol raids naar Kara/ZA/SSC/TK
ach een beetje rust hier en daar is goed, opladen voor sunwell
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Bij ons op het forum zijn er ook steeds meer die zulke signatures gebruiken..... echt, ik ben zo ontzettend blij dat dit op Teakers niet kan/mag. Wat heb ik een hekel aan afbeeldingen onder iemand z'n post, die vaak ook nog eens hoger zijn als de post zelf.
Het is eerder 2%. Het zelfde gelde voor Naxxramas vroeger.Macadoshis schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:12:
[...]
5% tot 10% gok ik
en we hebben BT gecleared en we gaan gewoon door natuurlijk (Hyjal en BT farmen) daarnaast Arenas, PvP, lol raids naar Kara/ZA/SSC/TK
9000000 spelers. 5 a 10% is 450000 tot 900000 speler a 50 man per guild (ruim genomen) zou 9000 to 18000 guilds zijn.Macadoshis schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:12:
[...]
5% tot 10% gok ik
Geloof je het zelf?
idemOkkE schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:14:
Bij ons op het forum zijn er ook steeds meer die zulke signatures gebruiken..... echt, ik ben zo ontzettend blij dat dit op Teakers niet kan/mag. Wat heb ik een hekel aan afbeeldingen onder iemand z'n post, die vaak ook nog eens hoger zijn als de post zelf.
Muah, had ergens een blue post die zei dat ong. max 2% de 'high end' content ziet.ImdaMned schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:17:
[...]
9000000 spelers. 5 a 10% is 450000 tot 900000 speler a 50 man per guild (ruim genomen) zou 9000 to 18000 guilds zijn.
Geloof je het zelf?
Zelfs 2% vind ik nog al redelijk veel.
Verwijderd
Volgens wowjutsu heeft 4.76% van de spelers die zij geregistreerd hebben BT gedeeltelijk of geheel uitgespeeld. Ik denk dat ongeveer 60% van die spelers nog bezig zijn met het clearen, dus dat zijn er inderdaad veel minder.ImdaMned schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:17:
[...]
9000000 spelers. 5 a 10% is 450000 tot 900000 speler a 50 man per guild (ruim genomen) zou 9000 to 18000 guilds zijn.
Geloof je het zelf?
Btw. first post @ GoT! \o/
Onbetrouwbaar: # Total Players: 1909720Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:21:
[...]
Volgens wowjutsu heeft 4.76% van de spelers die zij geregistreerd hebben BT gedeeltelijk of geheel uitgespeeld. Ik denk dat ongeveer 60% van die spelers nog bezig zijn met het clearen, dus dat zijn er inderdaad veel minder.
Ik ga er toch wel van uit dat er meer lv 70's zijn.
Verwijderd
Dat ongetwijfeld, maar ik ga er van uit dat wowjutsu alleen mensen met items uit de level 70 instances loggen.Killion schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:26:
[...]
Onbetrouwbaar: # Total Players: 1909720
Ik ga er toch wel van uit dat er meer lv 70's zijn.
Gezien het feit dat ik nog nooit van die site gehoord heb (net als y% van de mensen), zal het totaal aantal mensen dat daadwerkelijk BT gecleared heeft (40% x 4,76% x (100-y)%) zijn. Erg weinig dus.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:21:
[...]
Volgens wowjutsu heeft 4.76% van de spelers die zij geregistreerd hebben BT gedeeltelijk of geheel uitgespeeld. Ik denk dat ongeveer 60% van die spelers nog bezig zijn met het clearen, dus dat zijn er inderdaad veel minder.
Verwijderd
op zich kloppen die sites natuurlijk wel .. maar vergeet niet dat nog geen 25% van de spelers actief is buiten wow over wow.. zelfs de gemiddelde guild site wordt slecht bezocht
Verwijderd
Ik blijf vandaag bij authenticating hangen als ik in wil loggen en uiteindelijk een disc., ik heb al allerlei internet probleempjes gehad met (internet KPN) de laatste weken... Ik vraag me nu dus af ofdat het aan wow ligt dat ik er nu niet op kom, of mijn internet (provider).
Forums enzo liggen ook plat op wow site, dus ik kan daar ook niet checken of er iets aan de hand is.
Als ik btw wow speel is de verbinging prima.
Hebben hier meer mensen last van op het moment?
Als ik btw wow speel is de verbinging prima.
Hebben hier meer mensen last van op het moment?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 11:34 ]
Verwijderd
Ik ben het met je eens dat weinig mensen BT gecleared hebben, maar je berekening klopt niet.HanH schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:29:
[...]
Gezien het feit dat ik nog nooit van die site gehoord heb (net als y% van de mensen), zal het totaal aantal mensen dat daadwerkelijk BT gecleared heeft (40% x 4,76% x (100-y)%) zijn. Erg weinig dus.
Wowjutsu is een website die over de armory 'surft' en profielen van spelers opslaat. Je hoeft je er dus niet voor in te schrijven.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!