Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 142 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 12.929 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171114

UTwizard schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:23:
Afgelopen zaterdag naar de Midwinterfair geweest en gisteren Sinterklaas gehad dus weinig WoW kunnen spelen dit weekend. Toch heb ik een tweetal vraagjes:

Op m'n Hunter heb ik nog steeds de Cloak of the Inciter (2e boss SL), nu vraag ik mij alleen af wat de beste upgrade zou zijn:
- Vengeance Wrap
- de 75 Heroic Badge cloak (Dory's Embrace komt in me op maar dat is hem niet geloof ik)

En zou de Blood Knight War Cloak een goede 'tussentijdse' upgrade zijn of zal ik gewoon doorsparen voor een van de bovenste?

Ik heb gisteren ook een Paladin aangemaakt op de Horde kant (9e karakter nu) en ik vroeg me af of er ook in het begin al te levelen is dmv AoE Prot grinden? Op m'n Draenei Paladin ben ik sinds level 10 niet anders gewend maar daar heb ik ook m'n vriendin als Frost Mage er bij. De Horde kant ga ik solo doen dus ik vroeg me af of het op de BE ook mogelijk is om vanaf 10 al Prot te gaan?
samen met mage is erg lekker en dan kun je al vrij snel aoe gebruiken inderdaad
lekker pullen met paladin .. 1, liever 2 keer consecration voor aggro opbouw
frost nova eroverheen .. buiten de group gaan staan en healen terwijl de mage er 2 blizzards overheen gooit .. klaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:17

On_E

Housemusic

Nadat er voor de zoveelste keer een 25-man raid niet doorging door gebrek aan signups, zijn gisteren de meeste (hard)core raiders vertrokken uit de guild.

Jammer, zaten toch mensen bij die al ruim 2 jaar in de guild zaten, maar ze willen percee nieuwe bosses killen, dus ik kan het wel begrijpen.

Persoonlijk boeit raiden me niets meer, dus ik blijf lekker zitten waar ik zit.

Verder heb ik niet al te veel gespeeld, maar wel genoeg honor gehaald om vanavond mijn 2e stuk S1 armor te halen. (gloves)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213406

Lief dagboek :P

Leuk weekend gehad op WoW :P. Op vrijdag gruul maar weer ingeweest met de guild. Maulgar ging down eerste try voor de eerste keer met de guild :D Met ik als enigste hunter voor de pull. Alles ging lekker soepel en uiteindelijk gedownd met nog 20 man in leven. Daarna maar gelijk door naar gruul, en die ook in de 2e try neer. Al met al een snel avondje, daarna nog een beetje daily's wezen doen en wat pvp. De volgende dag had ik zoiets van, he laat ik een nieuwe char aan maken. Ik denken wat voor class en naam, en kwam uiteindelijk op een mage. Ik had al een lvl 7 gnome mage maar nooit mee verder gegaan omdat gnome's gewoon niet leuk spelen. Dus die maar gedelete (wel 4 netherweave bags weg maarjah) Ik een human mage aangemaakt genaamd Colddarkness. Die zelfde dag nog naar 10 gelvld en s'avonds weer op m'n hunter lekker pvpen met 3vs3 in arena. Kwam ik er ineens achter dat de mensen met wie ik pvp een rouge hadden geinvite en gewoon 10 matches hadden verloren. Dus dat moest weer een beetje omhoog :P een stuk of 14 matches gedaan en 12 gewonnen. en weer lekker terug met de rating. Verder gister avond alleen nog effe online geweest en m'n mage nog naar lvl 15 geleveld. IK moet zeggen het bevalt me toch wel een beetje, lekker snel en makkelijk 3 a 4 lvls hogere mobs afmaken zonder dat ze me uberhaubt aanraken :P

Al met al een redelijk geslaagd weekend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

chromeeh schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:52:
[...]

Ik heb het met SSC, loop naar binnen D/C. Tijdens een trash fight D/C.
Het rare is dat m'n rogue hier geen last van heeft...
Vandaag maar eens op de tech forums kijken van Blizz.
wij hadden het gister bij boss 2 in zul aman ineens 4 dcs tegelijk, ik heb het de laatste tijd ook nog wel eens als ik een instance in loop dat ineens wow helemaal uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tnx voor het antwoord op de portal en deze
DizzyWeb schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:58:
Uhm, nee, die hoor je niet standaard te hebben. Zijn er 3 in Hellfire Peninsula trouwens.
vage shizzle dan.. het leek me al niet horen omdat ik er nog niet zelf ze opgepakt heb
ben level 57 , en echt nog niet met die char in hellfire rondgelopen. .. (kan ook niet echt als lvl 57 zegmaar)
enkel eenmaal een portal naar shattrath gekregen door een friendly mage en daar me hs gezet.

hmm . interesting ..

ik ga er in ieder geval niet over klagen bij blizzard .. vind het wel goed zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-05 10:51

chromeeh

the Gnome

Ooooooaky wakker worden :P
Leo nog down gekregen gister?

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-05 23:53

DizzyWeb

Ondertiteld

Lief dagboek ;)

Afgelopen weken maar verdomd weinig gespeeld. Nogal wat dramaatjes in de guild. Probleem in onze guild is het overschot aan tanks. De meesten roepen dat we te weinig tanks hebben, maar tis onzin. We hebben meer tanks dan healers, dus daily heroic kom ik al nooit aan toe want dan zijn alle healers al geweest. Ben 4e tank in de guild (3e qua gear, maarja, nummer 4 is populairder....) Kara is ook een probleem, de enige die mij standaard mee wil hebben is onze GM, al is het maar als DPS. Ben rampzalig als DPS, maar ik wipe de groep tenminste niet ;) En het feit dat ik snel een tank over kan nemen als ie dood gaat vind ze toch wel erg handig ;)

Maargoed. Ben al een aantal weken niet mee geweest naar Kara. Eerst wat persoonlijke probleempjes. Vervolgens afgelopen vrijdag... GM ziek, dus iemand anders moest de raid organiseren. Werd op het forum gevraagd als OT, direct aangegeven dat ik er zou zijn. Kom ik 's avonds online, geef aan dat ik online blijf voor de invite, krijg geen weerwoord, dus ik ga rustig me hapje eten naar binnen werken. Kom ik half uurtje later terug.... is de raid al opgezet. Zonder mij dus. Nouja, vooruit dan maar... beetje lam, maar ach. Word ik opeens gewhisperd door een officer... "Ja, <OT> is er niet meer, wil jij OT zijn?" Ja, tuurlijk. Invite in de raid. Accept. En de originele OT komt even later online en ik word zonder een woord uit de raid gekicked. Kom op, dat is in een PUG al lomp gedrag, maar onder guildies, door een officer!? Nouja, gelukkig was ik niet de enige die er zo over dacht, GM die ziek achter dr pc zat vond het ook geen gedrag... ze zou het wel even regelen. Nou, nee dankje, ik ga dus geen uren in Kara hangen met een groep die me niet mee wil. Bah. Maargoed, guild groeit de afgelopen tijd hard, de gezelligheid is er uit, allemaal onbekenden, allemaal erg onpersoonlijk geworden. Was even gezellig daar, maar begin het nu al weer zat te worden...

Okay, genoeg gemiep van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240106

wat is een goeie macro voor een fireball, dan een andere target sheepen om vervolgens verder te gaan met firebal op target 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Lijkt me dat dat iets met /focus is :) Maar daar zijn denk ik zat voorbeelden voor te vinden hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
DizzyWeb schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:11:
Maargoed, guild groeit de afgelopen tijd hard, de gezelligheid is er uit, allemaal onbekenden, allemaal erg onpersoonlijk geworden. Was even gezellig daar, maar begin het nu al weer zat te worden...
Bekend probleem.
Ik heb in augustus mijn raidgroup verlaten om dezelfde redenen. De raidgroep was de raidgroep niet meer die het was toen ik joinde (3de raidgroep van de server, MC-tijdperk). Werd allemaal veel te onpersooonlijk en veel te veel vriendjespolitiek (= misbruik classleaders om vrienden binnen te halen).

Blizzard heeft de raid ingekrompen van 40 naar 25, maar voor mijn gevoel had ik met de 40-man raids minder problemen dan met de 25-man raids van nu.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

sabriel schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:19:
[...]

Bekend probleem.
Ik heb in augustus mijn raidgroup verlaten om dezelfde redenen. De raidgroep was de raidgroep niet meer die het was toen ik joinde (3de raidgroep van de server, MC-tijdperk). Werd allemaal veel te onpersooonlijk en veel te veel vriendjespolitiek (= misbruik classleaders om vrienden binnen te halen).

Blizzard heeft de raid ingekrompen van 40 naar 25, maar voor mijn gevoel had ik met de 40-man raids minder problemen dan met de 25-man raids van nu.
Mja, wij zitten nog maar in Karazhan. Maar heb door dit gezeik nu wel guild first en second op Illhoof gemist. GM heeft al gevraagd of ik volgende week mee wil, maar ik ga dus echt niet meer mee tenzij zij raidleader is. Die ene officer is toch de grote stijger op mijn shitlist van afgelopen week. En dat allemaal op dezelfde dag dat ik een heel relaas gepost heb op ons forum over het gedrag van veel spelers, dat ze er eens aan moeten denken dat je guild en groep leden ook gewoon mensen zijn achter een PC, net als jij zelf. Heel cliche, behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden. Nog dezelfde avond word ik zonder blikken of blozen aan de kant gezet. Nu weet ik genoeg van hem om te weten dat hij de hele gchat bij elkaar geschreeuwd zou hebben als hem dat zou overkomen. Sja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-05 08:26

CartmanMMA

Fallus Giganticus

barfieldmv schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:55:
[...]

Achter een tegenstander terecht komen is voor een rogue meestal heel moeilijk.

Veel rogues rennen en springen inderdaad als een gek heen en weer. Maar de meeste rogues doen dat vooral om ervoor te zorgen dat andere spelers hun niet kunnen raken.

Verder kan je door veel heen en weer te springen er nog wel eens voor zorgen dat je toch in range bent of toch een backstab kan doen die anders onmogelijk was geweest.

+hierboven yup onder land of sorrow
Als je een 5 cb kidney shot plaatst dan is je target voor 6 seconden gestunned, dan heb jij alle tijd om rustig achter je target te komen en te backstabben.

Ga maar eens als een gek rondspringen vs een Arms warrior, je zal zien dat het springen absoluut niet helpt en dat die MS je toch voor 2k hit + een overpower of een whirlwind jou ook hit.

Zo rondspringen is wel handig tegen een caster, daar ben ik het mee eens, maar vs een andere melee class zoals een warrior is het totale onzin. De kans dat je een backstab kan plaatsen zonder stun is nihil, meeste dagger rogues verliezen zulke gevechten omdat ze dan SS gaan spammen om toch wat te hitten maar niet goed kunnen stunnen.

Een rogue heeft meer dan genoeg abilities om een target te stunnen. Als je deze goed onder de knie heb hoef je niet rond te springen en daar blijf ik bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-05 14:26

Snuffel

Vroem!

Dagboek item:

Dit weekend maar eens de stoute schoenen aangetrokken en mijn voorheen altijd Shadow Priest Holy/Disc gespecced.
Sjit, healen dus :|
Maar wat een lol! Een groep zoeken voor een instance: no problem! Een paar instances gelopen, in Auchindoun, en gisteren maar begonnen aan de key quest voor Arcatraz.
Gistermiddag de upper shard gehaald, gisteravoind de lower shard. Volle clear van beide instances :)

Eén lullig dingetje: The Mechanar liepen we met 4 vrienden en een random tank. Veel gewiped (hoezo undergeared?) en een maat van me wist tot twee keer te needen op een healing item.... één mace (die had ik :D) en cloth item (HIJ IS SHAMMIE!!!!).
Heb hem even uitgescholden voor alles wat kort en klein is, en vanavond ga ik hem even op de bek timmeren :P

In ieder geval ga ik mijn gear wat upgraden de komende tijd :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 17-04 12:41
Die shoulders? Zijn heerlijk, had ik op m'n pala ook. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Exitium schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:46:
Die shoulders? Zijn heerlijk, had ik op m'n pala ook. :P
Die ja..... :'(

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

Hier een artikel op Nihilum: http://nihilum.wazap.com/...lass_feedback_requested_/ , met linkjes naar de wow forums. Blizz vraagt spelers (weer) wat ze denken dat hun class op dit moment mist, en hoe dit verbeterd kan worden.

Echt.. Ik zit een beetje de Druid posts te lezen, maar wat een QQ allemaal. Er zitten echt belachelijke posts tussen! Sommige willen van Druids (en waarschijnlijk is het bij alle andere classes ook zo) de meest OP class ever maken. :D 8)7

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Fratti schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:38:
[...]
Zo rondspringen is wel handig tegen een caster, daar ben ik het mee eens, maar vs een andere melee class zoals een warrior is het totale onzin. De kans dat je een backstab kan plaatsen zonder stun is nihil.
Onzin, ik kan door rond te springen en te draaien met de muis vrijwel altijd backstabs doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

sabriel schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:19:
Bekend probleem.
Hmz, de reden dat ik mijn zoveelste guild weer heb verlaten en met mij rond hetzelfde tijdstip nog een stuk of vijf anderen. GM zo druk met raids met zijn mede guild "vriendjes", dat de rest compleet genegeerd werd. Anderen kwamen er maar niet tussen voor een raid group en mensen die bezig waren met de benodigde gear en keys te verzamelen werden niet geholpen.

Herhaaldelijk aandringen op veranderingen door mij en andere guildies hielp niks. Klap op de vuurpijl vond ik nog wel dat ik een dag later door dezelfde GM werd gevraagd of ik bij zijn guild wilde komen. Had mij niet herkent. Hoe blind ben je dan bezig met je eigen dingen als GM.

Eens kijken of er nog een alliance guild over is op Alonsus die ik nog niet gehad heb ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2024

Plekuz

available in strong mint

Zo rondspringen is wel handig tegen een caster, daar ben ik het mee eens
Ik draai gewoon keurig mee met de springende rogue door Mind Flay te gebruiken. Zal niet zeggen dat een backstab dan nooit zal lukken, maar maakt het niet makkelijk.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

@ Weakling misschien handig om in vervolg je vorige post te editen en niet een nieuwe post te maken.

Net even zitten neuzen op het WoW forum en zie erg veel mensen die klagen over d/c's.
En dan ERG veel... Blizz reageert weer met de standaard reacties: WTF leeggooien, addons uitzetten enz.

Er is een latency reduction patch gedaan door Blizz, kan alleen niet terug vinden of die serverside only is.
Want het is gewoon vaag als je ene ping heb vant rond de 90ms je ineens spontaan D/C'ed...
Als de ping ineens een stuk hoger wordt door bijv. lokale load dan is het verklaarbaar.
Maar ineens een D/C is wel erg apart...

Ik ga wel eens ff snoeien in m'n WTF folders, maar betwijfel het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Lief Dagboek (ja, ja daar heb je die term weer.) ;)

Zo, drie dagenlang met mijn nieuwe Hunter lang kunnen spelen en ik moet zeggen het bevalt mij steeds beter. Intussen ook de Warsong Boots gehaald, blijft toch een leuk item :) voor beginners levels, ook nog wat lowlevel blue handschoenen gemaakt voor Naresh via mijn Rogue, die beheerst LW.

Alleen wat ik wel jammer vind is dat ik mijn doelstelling niet helemaal heb kunnen halen, namelijk L30. Ben helaas blijven hangen op L28. Kwam ook doordat ik Tarren Mill ruzie kreeg met een Alliance Human L70 Rogue. Die zat daar waarschijnlijk uit verveling Lowlevels te killen. Dus ik snel geswitched op mijn Mage, ja die is wel 70. En hem met wat Frost en Arcane spells weggejaagd. ;) Alleen hij bleef maar terugkomen. Uit eindelijk na een 8-4 overwinning van mij afgedruipt.

Voor de rest, eigenlijk geen bijzonderheden. Vanavond maar weer verder levellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Dit werkt serieus? _O- _O- _O-
Straks eens proberen 8)7

Ok nieuw probleem: veiligheid van WMP...
Iets met WMP open hebben tegelijk met WoW login :X

[ Voor 14% gewijzigd door chromeeh op 10-12-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-03 16:23
Ik snap die armory van Warcraft niet helemaal eigenlijk.

Ik heb een char genaamd Huroy op de Shattered Halls server en als ik zoek op mijn naam op de armory geeft ie mijn char 2 keer weer. Het enigste verschil in het overzicht is de guild. De ene weergave is nog met mijn oude guild en de andere met mijn nieuwe. Echter ben ik al een dag of 5 geleden gewisseld van guild. Het gekke is als ik de details van mijn char ga bekijken dat ie bij alle 2 de weergaves de eerste guild laat zien.

Als ik mijn nieuwe guild open zie ik mijn char daar ook weer bij staan. Erg vreemd allemaal nietwaar?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
chromeeh schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:50:
[...]

Dit werkt serieus? _O- _O- _O-
Straks eens proberen 8)7

Ok nieuw probleem: veiligheid van WMP...
Iets met WMP open hebben tegelijk met WoW login :X
werkt ook met winamp iig
daroy schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:04:

Ik heb een char genaamd Huroy op de Shattered Halls server en als ik zoek op mijn naam op de armory geeft ie mijn char 2 keer weer. Het enigste verschil in het overzicht is de guild. De ene weergave is nog met mijn oude guild en de andere met mijn nieuwe. Echter ben ik al een dag of 5 geleden gewisseld van guild. Het gekke is als ik de details van mijn char ga bekijken dat ie bij alle 2 de weergaves de eerste guild laat zien.

Als ik mijn nieuwe guild open zie ik mijn char daar ook weer bij staan. Erg vreemd allemaal nietwaar?
Armory is gewoon al een hele tijd erg bugged / niet uptodate

[ Voor 55% gewijzigd door Viggen op 10-12-2007 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Veiligheid van WMP? Wat bedoel je daar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

daroy schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:04:

Er zijn problemen met de Armory, Blizzard is er schijnbaar nog niet achter waarom Armory slecht update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-05 10:16

Maduth

Probeersel

He heren, ik hoorde dat er een patch is geweest die lvl-en van 0 naar 60 wat sneller maakt, klopt dat? Ik ben zelf al een half jaar (8 mnd denk ik) gestopt maar het kriebelt bij mij... doe momenteel een trail van LOTRO en blijf het toch vergelijken met WoW... Maar ik vraag me af of het nog wel zin heeft om te beginnen ... zal dan nml gewoon een nieuwe char willen aanmaken (heb nml al een coole nick ;-) maar zijn de server niet al errug overpopulated met lvl's 70...

Maar als je idd wat sneller richting 60 kan gaan... is het misschien optie voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Weet iemand wanneer patch 2.3.1 doorgevoerd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maduth schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:06:
He heren, ik hoorde dat er een patch is geweest die lvl-en van 0 naar 60 wat sneller maakt, klopt dat?
vooral merkbaar tussen 20 - 60, ja

2.3 patch
minder xp nodig tussen 20 en 60
meer xp voor quests
veel minder elite's
veel groep quests -> solo quests

mobs = niet extra xp

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 171114 op 10-12-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maduth schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:06:
He heren, ik hoorde dat er een patch is geweest die lvl-en van 0 naar 60 wat sneller maakt, klopt dat? Ik ben zelf al een half jaar (8 mnd denk ik) gestopt maar het kriebelt bij mij... doe momenteel een trail van LOTRO en blijf het toch vergelijken met WoW... Maar ik vraag me af of het nog wel zin heeft om te beginnen ... zal dan nml gewoon een nieuwe char willen aanmaken (heb nml al een coole nick ;-) maar zijn de server niet al errug overpopulated met lvl's 70...

Maar als je idd wat sneller richting 60 kan gaan... is het misschien optie voor mij?
Dat klopt, alleen een kleine correctie je merkt het pas van af LvL 20. Je krijgt meer XP voor quest's. Van L1 t/m 20 is gewoon hetzelfde als voorheen. En voor een server tja dan moet je even kijken welke nog niet full zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Leuk weekendje gehad in wow,

Mijn hunter gedinged van 48 naar 51 @ 60%
ZA gedaan met mijn warrior,
En ook wat attempts op archimonde. Helaas nog niet down deze week, maar komt wel goed vanavond. WRU t6 helm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-05 15:43
170074 schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:08:
Weet iemand wanneer patch 2.3.1 doorgevoerd gaat worden?
Die heb je al enige tijd draaien als het goed is :)
2.3.2 is nog niet officieel aangekondigd wanneer die live gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Dus een gokje ... hoelang van 20 naar 60?... 10 dgn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
[...]

Als je een 5 cb kidney shot plaatst dan is je target voor 6 seconden gestunned, dan heb jij alle tijd om rustig achter je target te komen en te backstabben.

Ga maar eens als een gek rondspringen vs een Arms warrior, je zal zien dat het springen absoluut niet helpt en dat die MS je toch voor 2k hit + een overpower of een whirlwind jou ook hit.

Zo rondspringen is wel handig tegen een caster, daar ben ik het mee eens, maar vs een andere melee class zoals een warrior is het totale onzin. De kans dat je een backstab kan plaatsen zonder stun is nihil, meeste dagger rogues verliezen zulke gevechten omdat ze dan SS gaan spammen om toch wat te hitten maar niet goed kunnen stunnen.

Een rogue heeft meer dan genoeg abilities om een target te stunnen. Als je deze goed onder de knie heb hoef je niet rond te springen en daar blijf ik bij.
Het niet of wel geraakt worden door een autoswing scheelt een heleboel. Het heen en weer lopen zorgt ervoor dat de tegenstander ook meer heen en weer moet lopen :D

Verder komt het nooit voor dat als ik een target kidney shot dat hij ook de volle 6 secondes stil blijft staan of dat ik de kans krijg om hem 6 secondes lang te backstabben.

Verder is er niets zo leuk om een seconde of 10 achter een warrior te staan ipv ervoor moet je kijken hoeveel damage je doet en hoe weinig hij blockd/parried/dodged en damage doet _/-\o_
Maduth schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:16:
High speel lvlen met een guide
3,5

[ Voor 6% gewijzigd door barfieldmv op 10-12-2007 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met guide, zonder gechat, zonder instances
waarschijnlijk meer dan gemakkelijk

maargoed .. dat puur guide volgen en alleen maar solo play en alles en iedereen vermijden en niet chatten en geen omwegen maken enzenz ..
das dan ook weer niet al te gezellig en leuk spelen volgens de meeste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Lief dagboek,

Vrijdagavond Kara ingegaan om Chess, Netherspite, Prince en Nightbane te doen. Ik werd aangewezen als MT. We besloten om eerst Chess te gaan doen en dan gelijk door te gaan naar Prince. Maar wat een pech hadden we op Prince zeg. Elke keer dropte er een elemental op de verkeerde plek waardoor we wipeten. Na zeven wipes hadden we er genoeg van en zijn we maar gestopt.

Zondag geen voetbal door de regen dus dan maar verder met het levelen van mijn priest :). Gelijk van level 30 naar 34 gegaan. Eerst de begin-quests in Arathi Highlands, daarna de begin-quests in Stranglethorn Vale (raptor/tiger/panther kill quests) en tenslotte nog even Shimmering Flats gedaan :). Daarna ook nog even een boost gehad door SM waar ik de whitemane's chapeau heb geloot :Y).
Ik zit nu op 1 dag en 18 uur /played. Het is dus te merken dat het een stuk sneller gaat :).

Zondagavond stond er weer een raid op het programma dus weer ingelogt op mijn warrior en tijd voor actie. We startten iets later dan geplanned, omdat we nog 1 healer mistten. Maar toen die eenmaal online was, gingen we los. Allereerst stond weer Prince op het programma. Deze keer hadden we hem in 2x te pakken :). Daarna doorgegaan naar Nightbane. Eerste keer wipeten we omdat ik mijn stance-dance macro verkeerd op mijn bar had gezet :X Oeps (RL: "Did you put on your dancing shoe's, Unain?" :P). Daarna was het een eitje en was hij zo om. Tenslotte was Netherspite aan de beurt. We wipeten 1x (ivm een paar nieuwe mensen die deze nog niet gedaan hadden) en daarna hadden we die ook te pakken. Helaas was het cloth/healing-lootdag dus niks kunnen looten. Gelukkig wel weer een kara clear :Y).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

High speel lvlen met een guide
3,5
Donderz ... ben er lang uit geweest dan... me eerste char kosten me 20 dgn... (ben ik op zich nog wel een ouwehoer dus zat soms 3 uur lang te ouwehoeren via TS ipv lvl ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-05 18:20

Wmm

Met guide, zonder instances en 58 - 60 in Outland heb ik een druid van 1 naar 60 geleveld in 5 dagen en 10 uur playtime (patch 2.3 dus). En dan heb ik in die tijd fishing nog op 225 gekregen ;p.
Het kan sneller, dat lijkt me wel duidelijk. Heb het laatste deel van de guide ook verwaarloost omdat ik een beetje moe werd van al het heen en weer gereis dat er af en toe tussen zat.

[ Voor 20% gewijzigd door Wmm op 10-12-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-05 15:55

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Over die flight points in HP van CoZ... Als je OL voor het eerst ingaat via het portal krijg je een FP bij het portal zelf en word je naar HH gevlogen, 2e FP. Laat je je naar Shatt brengen door een mage's portal (of summonen door een lock) dan kun je vanaf Shatt ook naar die 2 FP's vliegen is mijn ervaring (dus zonder ooit in HP te zijn geweest nog), dus blijkbaar krijg je die idd cadeau als je vanuit Shatt binnenkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 10-12-2007 12:30 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
SnoeiKoei schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:29:
Over die flight points in HP van CoZ... Als je OL voor het eerst ingaat via het portal krijg je een FP bij het portal zelf en word je naar HH gevlogen, 2e FP. Laat je je naar Shatt brengen door een mage's portal (of summonen door een lock) dan kun je vanaf Shatt ook naar die 2 FP's vliegen is mijn ervaring (dus zonder ooit in HP te zijn geweest nog), dus blijkbaar krijg je die idd cadeau als je vanuit Shatt binnenkomt.
Dat was vroeger (toen je nog via die tempel in HFC moest) niet zo in ieder geval. Moest op m'n lvl 51 priest gewoon lopend vanuit Shattrath richting de tempel en HH. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121555

Ik ben twee weken geleden (misschien drie) een warrior gestart en ben met iets meer dan 3 dagen played (3 dagen 15 uur oid) op level 46. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Hole
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2024
Vraagje aan de guilds die (af en toe) raiden: Hoe organiseren jullie de raids en hoe zorg je ervoor dat iedereen zich daarvoor kan inschrijven? Dit vraag ik omdat mijn guild nogal wat problemen ondervind met het goed organiseren van onze raids.

Eerst gebruikten wij het forum waarop de raids werden aangekondigd en je kon dan doormiddel van een reply laten weten of je kwam. Dit werkte niet echt goed want niet iedereen van onze guild bezoekt ons forum. Hun probleem zou je denken maar als je op deze manier de raids niet vol kan krijgen heb je best een probleem.

Hierna zijn we overgestapt naar GEM (Guilld Event Manager) wat een heel stuk beter werkt want het is ingame dus voor iedereen zichtbaar. Helaas is het niet helemaal bugvrij wat nogal eens voor problemen zorgt. Zo kan je je af en aanmelden voor een raid al is het al een paar keer voorgekomen dat het afmelden niet zichtbaar is voor iedereen maar wel voor degene die zich heeft afgemeld. Hierdoor onstaan er af en toe onnodige frustraties als iemand niet komt opdagen die zich keurig heeft afgemeld.

Onze guild is erg casual en we raien af en toe. We hebben geen vaste dagen en tijden en hebben nu Karazhan op farm en zijn lekker bezig in Zul'Aman. Ook hebben we Gruul een aantal keer ingepland maar het is nogal lastig voor ons om de juiste groep op dezelfde tijd bij elkaar te krijgen. Ook hierover onstaan weer de nodige problemen maar dat terzijde.

Wie heeft wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213406

Black-Hole schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:53:
Vraagje aan de guilds die (af en toe) raiden: Hoe organiseren jullie de raids en hoe zorg je ervoor dat iedereen zich daarvoor kan inschrijven? Dit vraag ik omdat mijn guild nogal wat problemen ondervind met het goed organiseren van onze raids.

Eerst gebruikten wij het forum waarop de raids werden aangekondigd en je kon dan doormiddel van een reply laten weten of je kwam. Dit werkte niet echt goed want niet iedereen van onze guild bezoekt ons forum. Hun probleem zou je denken maar als je op deze manier de raids niet vol kan krijgen heb je best een probleem.

Hierna zijn we overgestapt naar GEM (Guilld Event Manager) wat een heel stuk beter werkt want het is ingame dus voor iedereen zichtbaar. Helaas is het niet helemaal bugvrij wat nogal eens voor problemen zorgt. Zo kan je je af en aanmelden voor een raid al is het al een paar keer voorgekomen dat het afmelden niet zichtbaar is voor iedereen maar wel voor degene die zich heeft afgemeld. Hierdoor onstaan er af en toe onnodige frustraties als iemand niet komt opdagen die zich keurig heeft afgemeld.

Onze guild is erg casual en we raien af en toe. We hebben geen vaste dagen en tijden en hebben nu Karazhan op farm en zijn lekker bezig in Zul'Aman. Ook hebben we Gruul een aantal keer ingepland maar het is nogal lastig voor ons om de juiste groep op dezelfde tijd bij elkaar te krijgen. Ook hierover onstaan weer de nodige problemen maar dat terzijde.

Wie heeft wat tips?
Group calender ;)
Link: http://www.curse.com/downloads/details/1958/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wmm schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:26:
[...]

Met guide, zonder instances en 58 - 60 in Outland heb ik een druid van 1 naar 60 geleveld in 5 dagen en 10 uur playtime (patch 2.3 dus). En dan heb ik in die tijd fishing nog op 225 gekregen ;p.
Het kan sneller, dat lijkt me wel duidelijk. Heb het laatste deel van de guide ook verwaarloost omdat ik een beetje moe werd van al het heen en weer gereis dat er af en toe tussen zat.
Maar dat is ook het manco van Levellen naar 60, al dat gereis van hot naar her. Nou ben ik 9 lvl's gestegen afgelopen weekend, maar ik heb wel in 4 verschillende gebieden ge-quest, waarvan het grootste gedeelte in The Barrens. En ook daar moet je hele afstanden afleggen, ook al zitten er nu flightpoints bij alle dorpjes daar. Ben dus in the Barrens geweest en daarna ook nog Stonetalon Mountains, Ashenvale en Hillsbrad Foothills. En daar zitten quest's bij dan moet je naar Lordaeron en terug naar Kalimdor. Dat vind ik soms wel irritant dat je de hele spelwereld word door gestuurd voor een quest item. Ook bij de quest Warsong supplies word je naar Booty Bay gestuurd voor 1 quest item o.a.

Maar ja de reward's zijn natuurlijk wel weer ok, daarna. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Inderdaad, gebruiken we bij m'n alt guild ook. Main guild doen we via www.gsdkp.com, alleen ligt die blijkbaar plat op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Wmm schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:26:
[...]

BTW mag ik vragen welke guide... was eigenlijk aan het wachten op Warhammer maar duurt me te lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237398

Anoniem: 130680 schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:58:
[...]

Maar dat is ook het manco van Levellen naar 60, al dat gereis van hot naar her. Nou ben ik 9 lvl's gestegen afgelopen weekend, maar ik heb wel in 4 verschillende gebieden ge-quest, waarvan het grootste gedeelte in The Barrens. En ook daar moet je hele afstanden afleggen, ook al zitten er nu flightpoints bij alle dorpjes daar. Ben dus in the Barrens geweest en daarna ook nog Stonetalon Mountains, Ashenvale en Hillsbrad Foothills. En daar zitten quest's bij dan moet je naar Lordaeron en terug naar Kalimdor. Dat vind ik soms wel irritant dat je de hele spelwereld word door gestuurd voor een quest item. Ook bij de quest Warsong supplies word je naar Booty Bay gestuurd voor 1 quest item o.a.

Maar ja de reward's zijn natuurlijk wel weer ok, daarna. :)
Jah dat was echt irritant dat gedeelte.
Ben nu in Dustwallow marsh met mijn priest bezig, gaat heerlijk nu en minder gegank dat in stv.
Ben in een paar uur van 35 naar 39 gegaan en dan heb ik bijna alleen maar questjes gedaan.
Zitten echt super simpele questjes bij en zit nu ook in dat mudsprocket. zitten veel makkelijke quests met heerlijk veel xp :)

Ben er eerder alleen geweest als alliance maar dan moet je echt mega veel reizen onder de 40, maar met horde valt dat best mee :)

@maduth : Joana's 1-70 horde leveling guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227424

Toch een poging te wagen. Zijn er mensen hier met tele2 ( bellen en internetten ) die heel slecht WOW kunnen spelen? Dan bedoel ik dat er veel lag is of dat je veel eruit word gekickt.
Dit ivm m'n vriendin die hier last van heeft. Enige suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:42
Hij is weer goed http://darklegacycomics.com/ : )

Als je hem niet begrijpt, check de reclame met william shattner : )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232504

chromeeh schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:09:
Ooooooaky wakker worden :P
Leo nog down gekregen gister?
Nee we zijn bij fathomlord gebleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51

Seraphin

Meep?

ImdaMned schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:13:
Hij is weer goed http://darklegacycomics.com/ : )

Als je hem niet begrijpt, check de reclame met william shattner : )
:D

Toch vraag ik me af waarom (kennelijk) nog steeds dat beeld bestaat dat alliance (BG) pvp zo vreselijk is. In mijn ervaring is de win% in BG's (Reckoning Horde side) ongeveer 50-50.

Er zitten dagen tussen dat ik met geen mogelijkheid een potje WSG / AB / AV win (heb het niet zo op EotS). En er zitten dagen tussen dat je met random PUG's keer op keer alliance steamrolled. Ben wel benieuwd of Blizzard er statistieken over bijhoudt....

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:42
Seraphin schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:40:
[...]

Toch vraag ik me af waarom (kennelijk) nog steeds dat beeld bestaat dat alliance (BG) pvp zo vreselijk is. In mijn ervaring is de win% in BG's (Reckoning Horde side) ongeveer 50-50.

Er zitten dagen tussen dat ik met geen mogelijkheid een potje WSG / AB / AV win (heb het niet zo op EotS). En er zitten dagen tussen dat je met random PUG's keer op keer alliance steamrolled. Ben wel benieuwd of Blizzard er statistieken over bijhoudt....
Keywoord hier is het woordje "nog". Een beeld dat eenmaal bestaat verander je niet zo snel. Daarnaast is de schrijver/tekenaar van de strip een alliance speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Maduth schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:04:
[...]

BTW mag ik vragen welke guide... was eigenlijk aan het wachten op Warhammer maar duurt me te lang :(
http://www.wow-pro.com/node/692
1-60 in 7 dagen played inclusief 2,5 dag honor farmen @ x9 momenten

@Maduth
Even inloggen en een GM vragen of ze nog iets voor je kunnen betekenen.

Als ze je niet kunnen helpen met items/geld dan kan je vragen of ze een max lvl char voor je willen aanmaken. Daar even mee grinden voor wat goud/items en je heb al snel een starters kapitaal voor je nieuwe character verdiend.

ps. ook even je naam/wachtwoord aanpassen

[ Voor 35% gewijzigd door barfieldmv op 10-12-2007 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Word steeds meer getriggerd... dus dacht (tis nml nie druk vnd) om me account te bekijken... zijn al me chars weg...hehe.... wordt dus misschien echt een clean sweep....wel jammer van die 4000g die ik nog had :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Maduth schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:59:
Word steeds meer getriggerd... dus dacht (tis nml nie druk vnd) om me account te bekijken... zijn al me chars weg...hehe.... wordt dus misschien echt een clean sweep....wel jammer van die 4000g die ik nog had :-(
GM contacten, kijken of het terug te halen is? Wie niet waagt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

DizzyWeb schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:07:
[...]

GM contacten, kijken of het terug te halen is? Wie niet waagt....
... krijgt een kind?
Oh nee, dat was iets met n**ken :P

Maar idd, even een GM contacten, ze kunnen veel tegenwoordig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 10:05
Seraphin schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:40:
[...]

Hoe het aan de Horde kant zit weet ik niet precies maar soms is het op de Alliance kant echt bedroevend. Mensen die op elkaar aan het schelden zijn is meer regel dan uitzondering. Hele Raids die het moeten ontgelden omdat 1 iemand toevallig is vermoord. Driekwart van alle tekst die in /bg wordt getypt is gescheld, echt. Vaak stoor ik me er ook zo erg aan dat ik per dag maar 2 potjes maximaal kan doen, daarna ben ik te chagrijnig en moet ik iets anders gaan doen. Laatst ook iemand die in AV op ons aan het zeiken was:

Hij: 'wtf are all you [piep] doing up north? because of you [piep] the [piep] Horde has already won!'
Ik: 'Maybe because you don't capture any graveyards and this is our only spawn point?'

Daarna heeft ie niks meer gezegd. Het is eerst schreeuwen/schelden, dan pas kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 20:33

anc

Maduth schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:59:
Ze mogen die volgens mij niet cleanen. Je hebt namelijk betaald ervoor.

Tevens heb ik in het verleden ook een break genomen en gevraagd bij blizz hoe ze deden over inactive accounts.
Daar meldde ze me dat alles gewoon intakt blijft voorlopig. Als er veranderingen zouden komen zouden ze per mail dat laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Heb idd een mailtje gestuurd...zie wel..

Wil er alleen me main mee terug en me bankgirl...dan zien we wel verder. Ik ben er toendertijd mee gestopt omdat ik er teveel in op ging (guild/pvp group) etc... toen ik aan het raiden sloeg, vond ik het genoeg. Zat rustig van 7 uur tot 2-3 uur 's nachts en dan dat serieuze gezeik in een guild over je houding tov de guild etc. Maakte toen de opmerking...it's just a game... werd me officer powers ook gelijk afgenomen... toen dacht ik...STERF >:)

Maar afgezien dat... het blijft leuk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239064

Hallo mensen...

Even een vraagje....ik ben bezig met men Karazhan attunement maar nu ben ik in beland bij BM en we hebben gisteren al een aantal runs gedaan maar we wipen constant...nu heb ik vandaag een beetje rond zitten kijken op video google en daar zeggen ze dat je 3 beacons na de 2de boss moet gebruiken en 2 bij de laatste. Nu is mijn vraag wat is jullie tactiek? Hoe hebben jullie dit gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

GENIAAL!

Afbeeldingslocatie: http://darklegacycomics.com/109.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:49
Vroegah was het makkelijk om op de 5e, 11e en 17e portal zo'n beacon te gebruiken. Zodat je met vol mana de bosses aan kunt gaan. Dan heb je nog 2 beacons over voor noodsituaties. Tenminste, dat is hoe ik denk dat ik het deed. Soms kon je zo'n beacon bij mediv plaatsen voor de adds terwijl je zelf op de boss focuste. Maar dat laatste hebben ze volgens mij gepatcheed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Anoniem: 239064 schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:24:
Hallo mensen...

Even een vraagje....ik ben bezig met men Karazhan attunement maar nu ben ik in beland bij BM en we hebben gisteren al een aantal runs gedaan maar we wipen constant...nu heb ik vandaag een beetje rond zitten kijken op video google en daar zeggen ze dat je 3 beacons na de 2de boss moet gebruiken en 2 bij de laatste. Nu is mijn vraag wat is jullie tactiek? Hoe hebben jullie dit gedaan ?
Hangt er helemaal van af...

Ik weet nog met mijn eerste run, moest ik elk moment dat het kon gelijk drinken + pots + innervate, en daarna als een gek rennen om iedereen (vooral MT) nog net te kunnen healen. Toen hebben we er na de 2e boss 2 gebruikt, en de rest bij de 3e. De run er na hebben we volgens mij in totaal maar 1 beacon gebruikt en heb ik 2x moeten drinken ofzo.

Het verschilt dus nogal, met wat voor classes, skill en vooral gear je BM doet.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Op welk moment wipe'te je precies? Tijdens één van de bazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Hallo mensen...

Als het niet nodig is, de beacons zo veel mogelijk bewaren. Wave 12+.

Als je genoeg dps hebt is het te doen. Zet 1 DPS op de adds, wel goed in de gaten houden als healer zijnde. Bij BM geldt echt dps >> all, als je dps hoog genoeg is is er geen probleem, en kun je drinken tussen de waves.

De bosses zijn ook variable lastig, Die ene (Temporus geloof ik) doet een nasty debuff op healing received oid, dus dat is uitkijken. Laatst voor de lol weer BM gedaan (blijkbaar zijn er drops die sommige warriors/druids graag nog willen). Met huidige dps is dat een walk in the park. Maar ik herinner me ook nog wel de wipes. Iedereen moet gewoon 15mins+ focussed zijn, dat alleen al is een behoorlijke drempel voor sommigen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-05 10:05
Hallo mensen...

Hoe ik het tot nu toe altijd nog heb gedaan:
Tank + 2 DPS + Healer op de Portals
Ikzelf als Hunter op het Trash

1e boss: Ikzelf zo lang mogelijk op de boss, zodra het trash er is ga ik daar op en maakt de rest de boss af met af en toe nog wat shots van mij tussendoor. Geen Relics neergezet.
2e boss: Relic gelijk neer en iedereen als een gek op de boss vanwege z'n debuff, alle cooldowns afschieten en zodra de boss neer is laatste trash neer krijgen.
3e boss: Geen trash dus iedereen daarop met alle cooldowns die weer beschikbaar zijn. Druid Healer is hier het handigst voor HoT's vanwege z'n timestop.

Resultaat: Shield >95% en 1 Relic gebruikt. Wanneer het nodig is kun je nog 4 Relics neerzetten voor noodsituaties.

@ Okke: De run die we samen hebben gedaan hebben we inderdaad maar 1 Relic gebruikt, ging prima :)

[ Voor 6% gewijzigd door UTwizard op 10-12-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
UTwizard schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:52:
[...]

Hoe ik het tot nu toe altijd nog heb gedaan:
Tank + 2 DPS + Healer op de Portals
Ikzelf als Hunter op het Trash

1e boss: Ikzelf zo lang mogelijk op de boss, zodra het trash er is ga ik daar op en maakt de rest de boss af met af en toe nog wat shots van mij tussendoor. Geen Relics neergezet.
2e boss: Relic gelijk neer en iedereen als een gek op de boss vanwege z'n debuff, alle cooldowns afschieten en zodra de boss neer is laatste trash neer krijgen.
3e boss: Geen trash dus iedereen daarop met alle cooldowns die weer beschikbaar zijn. Druid Healer is hier het handigst voor HoT's vanwege z'n timestop.

Resultaat: Shield >95% en 1 Relic gebruikt. Wanneer het nodig is kun je nog 4 Relics neerzetten voor noodsituaties.

@ Okke: De run die we samen hebben gedaan hebben we inderdaad maar 1 Relic gebruikt, ging prima :)
Non heroic is zo makkelijk als de pest.

Mage op adds en hij kan gewoon bij de bosses blijven staan en ook gewoon mee dps'en
(fire mage red het makkelijker dan frost mage)
Hunter kan de mage een beetje helpen met zijn pet de spawns pakken etc

En thats all, door de extra dps is het een makkie! (non heroic that is)

ps. eindelijk genoeg gegrind op mijn rogue voor 4 items van s1 +10 energy is da bomb

[ Voor 3% gewijzigd door barfieldmv op 10-12-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:52:
Inderdaad. :) Maar dat item wat je wilde hebben dropte toen weer niet, toch? Dat is wel minder! Maar binnenkort volgens mij weer één of twee guildies die BM moeten doen voor attument. Wie weet, als je mee kan/wil, dropt ie dan wel.

Ik moet ook nog eens opzoek naar wat makkelijk te halen gear upgrades.. Want ik heb nog een paar items, die zijn toch wel redelijk hard toe aan vervanging. :D

Ben ook benieuwd hoe het vanavond op Maiden gaat, we hebben een hele avond om te proberen, maar zijn mooi zijn als we dr nu toch eens neer krijgen. Afgelopen weekend al genoeg gewiped in dat smerige Setthek Halls heroic. Bah. En dan te bedenken dat ik daar ook nog eens heen moet, maar dan voor mijn eigen flightform. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:02:
Nadat er voor de zoveelste keer een 25-man raid niet doorging door gebrek aan signups, zijn gisteren de meeste (hard)core raiders vertrokken uit de guild.

Jammer, zaten toch mensen bij die al ruim 2 jaar in de guild zaten, maar ze willen percee nieuwe bosses killen, dus ik kan het wel begrijpen.

Persoonlijk boeit raiden me niets meer, dus ik blijf lekker zitten waar ik zit.

Verder heb ik niet al te veel gespeeld, maar wel genoeg honor gehaald om vanavond mijn 2e stuk S1 armor te halen. (gloves)
klinkt bekend, welke server en side?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Hallo mensen...

Het ligt er maar net aan wie er op de adds zit. Op mijn mage zit ik meestal op de adds. Als frostmage is dat een eitje. De grote adds afknallen met frostbolts/fireblasts en de packs gewoon vastzetten met frost nova en afmaken met CoC/Arcane Blast. Wel handig als je een pally bij je hebt voor de Blessing of Wisdom buff, want je knalt behoorlijk wat mana erdoorheen ;).

Als je groep nog niet zo goed gegeared is dan is het belangrijk om alle dps op de tweede baas te zetten en de adds gewoon te laten gaan naar medivh. Dan gooi je gewoon een beacon vlakbij medivh en dan handelt de draak de adds wel af. Beacons op de eindbazen (portal 6,12 en 18) heeft geen nut.

Wij gebruiken de beacons alleen als degene die de adds afhandelt het even niet aankan. Maar meestal bewaren we ze voor de laatste 5 portals voor de eindbaas. Dan zetten we de beacon net iets voor de mini-baas, zodat de draak de baas en de inkomende adds aanpakt. Erg simpel op deze manier :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237912

WTB arena partner!

Gisteravond een 3v3 team gestart met 2 toffe gasten (rogue en resto druid) maar wat ging het bagger zeg. De rogue is net 70 gedinged maar had al wel 66k honor dus heeft redelijk wat S1 gear maar wist niet eens wat zijn CoS deed. Stunlocken en zelfs sappen heeft hij ook zwaar moeite mee.

De druid daarentegen is al een tijd 70 en heeft best wel wat skill maar enkel 20 resi een hoop greenies en blues(zowel leather als veel cloth) en 7k hp dus zijn survivability is ook echt 0,0

2v2 met de druid gaat ook wel redelijk maar zoek een partner die een beetje gelijkwaardig is aan mij zegmaar. Ik ben niet het best gegeared ofzo maar wel full epic met 3/5 glad, 1vind. Zit rond de 9k hp unbuffed en 160 resi (ben een frost mage btw) Ik denk dat als ik een goeie warlock/resto druid/rogue kan vinden met ongeveer gelijkwaardige gear dat we toch in ieder geval de 1600/1700 rating wel moeten kunnen halen want we lopen nu te kutten @ 1350 ofzo en dat schiet dus echt niet op...

Nog mensjes op lightning's blade 2v2 teamloos? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dankje....ik ben nl een hunter een we wipte gisteren bij wave 12 ( 2de boss ) omdat er 2 mensen zaten te focussen op de adds....terwijl iedereen zat te zeggen dat niet te doen....Toen hadden we nog geen enkele beacon gebruikt...voor die eerste boss hebben we sowieso nooit een Beacon gebruikt....dan nog een vraag, wat zou dan de ideale setup zijn? Ik ben zelf een hunter en ik zat te denken aan een Druid ( voor off healing bij laatste boss ) zoals eerder vermeld hierboven....een Mage voor alle adds....( ik als hunter kan eventueel bijspringen) en dan miss een shadow priest...voor wat extra mana/healing en perhaps een pala? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspergt
  • Laatst online: 21-04 03:10
Lief dagboek ..

Black Temple en Hiyal summit in 2 dagen gecleared, het was weer leuk.

Ridiculer lvl70 Resto drood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 240106 schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:10:
[...]

klinkt bekend, welke server en side?
Tarren Mill, Horde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog een vraagje trouwens....popt die Defender draak gewoon gelijk op uit die beacon,,,en hoelang blijft tie ongeveer....is dat genoeg voor 1 wave? of miss 2 zelfs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Sja, tis opzich een retard-check, BM. Veel wipes op wave 12 komen door een healer die oom gaat of dps die op adds gaan terwijl iedereen op de boss moet zitten. Als iedereen doet wat ie moet doen heb is BM helemaal niet moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb

DizzyWeb

Ondertiteld

Anoniem: 239064 schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:27:
nog een vraagje trouwens....popt die Defender draak gewoon gelijk op uit die beacon,,,en hoelang blijft tie ongeveer....is dat genoeg voor 1 wave? of miss 2 zelfs?
1 wave, en als je 'm popt op een boss, issie zo weer weg. Ze zijn alleen nuttig op adds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha...dankje ik ga vanavond kijken of het lukt...ik post morgen wel het resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Anoniem: 239064 schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:23:
Dankje....ik ben nl een hunter een we wipte gisteren bij wave 12 ( 2de boss ) omdat er 2 mensen zaten te focussen op de adds....terwijl iedereen zat te zeggen dat niet te doen....Toen hadden we nog geen enkele beacon gebruikt...voor die eerste boss hebben we sowieso nooit een Beacon gebruikt....dan nog een vraag, wat zou dan de ideale setup zijn? Ik ben zelf een hunter en ik zat te denken aan een Druid ( voor off healing bij laatste boss ) zoals eerder vermeld hierboven....een Mage voor alle adds....( ik als hunter kan eventueel bijspringen) en dan miss een shadow priest...voor wat extra mana/healing en perhaps een pala? alvast bedankt
Je zegt het zelf natuurlijk al, maar 2e boss moet full-dps op baas en adds negeren. Door de oplopende healing-debuffs op de tank is het namelijk een dps-race.
Maar wat ook een groot verschil maakt tijdens deze baas is zorgen dat de Haste-buff (200% attack speed increase ofzo) die hij opzich zelf cast zo snel mogelijk verwijderd wordt (mage-spellsteal / priest-dispell / shaman-purge), want anders lopen de debuffs alsnog sneller op dan je dps kan bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vroeg dit omdat bij mij in de guild nagenoeg gisteren hetzelfde gebeurde. Maar andere side en server dus... Wel weer flauw van, weer te weinig mensen voor SSC. 20 ppl signed in voor SSC komen er maar 15. crap zooi (ja ik snap dat 20 ook te weinig is :)) Ben flauw van Kara, ZA nog niet gedaan (guild wel ik niet) maar de progress blijft uit lijkt het wel :( Ach ja het is ook maar een spelletje, maar leuk is anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Lief Dagboek,

Ingame weinig te melden, want weinig tijd voor Wow. Paar potjes pvp voor de dailies, that's about it. Wel opvallend dat we ze allemaal wonnen (horde), en dat er zelfs healers te vinden waren die begrepen dat het goed is als je de AoE bomb levend houdt. Out of Mana tijdens Arcane Explosion spam is een heerlijk gevoel, was trouwens ook bijna Out of Enemies :D
AoE bomb is alleen voor de paniek die kan ontstaan al een hoop waard.

Maar ik schrijf je, lief dagboek, niet over ingame affaires, maar over de grote toevloed van vluchtelingen naar onze guild.
RIP Demonic op Runetotem horde side.
10+ aanmeldingen bij ons. Nu worstelen we zo af en toe eens met onze raid signups, dus aanvulling (esp. van warlocks) is best gewenst. Maar dat er zoveel komen, allemaal goed gegeared ook, geeft een echte boost in mijn moraal. :) We moeten natuurlijk voorzichtig zijn, en een goede inburgering regelen voor deze mensen, om de sfeer enzo niet te verliezen, maar ik heb een goed gevoel erover. Ik heb dit al eerder gezegd, er komt een verdichting van gildes, en zoals het er nu uitziet wordt Reverence een van de overblijvende gildes op horde side.
Met de toestroom van geared en skilled players, ook een die BT en MH moet kunnen bedwingen. Wapenfeiten nu zijn Solarian/VR in TK en Lurker in SSC, maar daar moet rap verandering in kunnen komen! Illidian, we are preparing! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

btw wat is de versie atlasloot, waar ZA bij in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:51

Seraphin

Meep?

Als ik het goed herinner is Boss-2 in BM ook niet tauntable, dus het is een DPS-race, maar wel waarbij je moet opletten.

In alle BM-runs die ik tot nu toe heb gedaan was het: 12-waves simpel clearen, waves 13 t/m 17 eazy mode met beacons, wave 18 eindboss, hak hak klaar.... next run :P

Ik had wel altijd het voordeel een goede mage op add-duty te hebben, en alleen guildgroups (hooguit 1 of 2 puggers die we kennen), dus we waren op elkaar ingespeeld.

Perfecte setup? Tsja ik zou zeggen mage op adds, verder zou het niet moeten boeien. 1 healer zou ook voldoende moeten zijn (tank moet gewoon aggro houden van elite riftlords + bosses, en als de persoon op add duty weet wat ie doet kan de healer dat makkelijk bijbenen). Genoemde debuffs / dispells zijn idd wel belangrijk, maar zou niet zo moeilijk mogen zijn dat het wipes oplevert.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth

Maduth

Probeersel

Ander vraagje, is het nu waar dat je al char spec. items sets kan behalen voor onder de lvl 60? Dus een speciale set voor bv een lock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Rudi schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:34:
[...]
Je zegt het zelf natuurlijk al, maar 2e boss moet full-dps op baas en adds negeren. Door de oplopende healing-debuffs op de tank is het namelijk een dps-race.
Maar wat ook een groot verschil maakt tijdens deze baas is zorgen dat de Haste-buff (200% attack speed increase ofzo) die hij opzich zelf cast zo snel mogelijk verwijderd wordt (mage-spellsteal / priest-dispell / shaman-purge), want anders lopen de debuffs alsnog sneller op dan je dps kan bijhouden.
Volgens mij verdwijnt de debuff van de tank als hij na een knockback 5s niet gehit wordt.
Anders is het idd een race tegen de klok, 6k heals healen tank nog maar voor 700 of zo als hij teveel debuffs heeft.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211378

Rudi schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:34:
[...]
ik weet nog dat wij in den beginne iemand lieten overnuken op 2e boss als debuffs teveel werden. Mage die overnuked en kan iceblocken of een rogue die een tijdje evasion kan tanken. Nu hebben de tanks genoeg avoidance om die debuff te negeren en ik heal mocht hij er toch veel krijgen er gewoon doorheen.

Gister toevallig nog BM gedaan om een guildie attuned te krijgen, hadden een dps warrior als tank en toen ik hem vroeg waarom hij geen shield had zei die dat het anders geen uitdaging meer voor me was. |:(

Wat ik meestal doe is drink button spammen tussen waves en vol drinken, de tank kan wel een paar hits hebben terwijl ik nog zit te drinken.

Als je party niet supergeared is zou ik het zeker uitbalanceren, hunter , mage , warrior, priest en een random is bijvoorbeeld erg relaxed. Zullen vast nog wel tig andere setups te zijn waar wat voor te zeggen is.

Je kan je beacons bewaren tot de 2e baas, dan 1 gebruiken vlakbij medivh. En dan vervolgens de laatste 4 portals weer een beacon gebruiken. Dan heb je als het goed is full mana voor laatste boss. Als je voorbij 2e baas bent lukt laatste boss zeker. Die doet alleen die time stomp, zorg voor wat hots op de tank en hij overleefd dat wel. De timestomp resist ik trouwens heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 240106 schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:45:
[...]

ik vroeg dit omdat bij mij in de guild nagenoeg gisteren hetzelfde gebeurde. Maar andere side en server dus... Wel weer flauw van, weer te weinig mensen voor SSC. 20 ppl signed in voor SSC komen er maar 15. crap zooi (ja ik snap dat 20 ook te weinig is :)) Ben flauw van Kara, ZA nog niet gedaan (guild wel ik niet) maar de progress blijft uit lijkt het wel :( Ach ja het is ook maar een spelletje, maar leuk is anders
Ah ok.

Tsja, bij ons is het zo dat we gewoon teveel mensen hebben die geen zin (meer) hebben in raiden, en daar ben ik er sinds TBC ook 1 van.

We zijn nog wel tot in SSC gekomen, maar de ene week waren er 3 x 25-man raids, om de 3 weken erna geeneen 25-man raid te hebben.

Te onregelmatig dus voor een groep mensen die grotendeels alleen maar spelen om te raiden, dus het zat eraan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

duidelijk. Bij ons is het een lack aan enthousiastme heb ik het idee. Maulgar doen we wekelijk, soms nog een wipe en downen hem na 1 of 2 keer, laatste keer 1 ste keer down zonder 1 single death :D. Mijn punt is, we hebben wel 25 man om zoiets te bewerkstelligen, maar de sjeu is er een beetje af denk ik, bleh ik raid nl nog niet zo lang 25 man raids, dus ik vind het nog leuk, maar Maulgar soloen is me nog maar 1 keer gelukt ;) hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

DizzyWeb schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:28:
[...]

1 wave, en als je 'm popt op een boss, issie zo weer weg. Ze zijn alleen nuttig op adds.
Ach als je ze toch aan het einde over hebt kun je ze net zo goed achter (dus niet voor :P) de baas droppen, dan blijven ze meestal wel ff hangen.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
OkkE schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:01:
Echt.. Ik zit een beetje de Druid posts te lezen, maar wat een QQ allemaal. Er zitten echt belachelijke posts tussen! Sommige willen van Druids (en waarschijnlijk is het bij alle andere classes ook zo) de meest OP class ever maken. :D 8)7
Ik zie een hoop gewhine dat een feral spec niet Arena viable is. Nja, duh. Er zijn altijd specs meer of minder goed voor de Arena. Ik snap niet dat je een class daarom 'broken' noemt.

Wat me verbaast aan WoW is de ongelovelijke hoeveelheid pure shitty kinderachtige whine op de forums. WoW is misschien wel de meest gebalanceerde MMORPG die ik gespeeld heeft, er zitten erg weinig bugs in het spel en bugs die er zijn worden over het algemeen vrij snel verholpen. En dan zitten er honderden kids te miepen dat alles zo gruwelijk slecht is en dat WoW afsterft als de volgende MMO uitkomt.

Riiight.

/rant off
Viggen schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:05:
Armory is gewoon al een hele tijd erg bugged / niet uptodate
Voor sommige mensen is 'ie niet up to date. Mijn profile is up to date minuten nadat ik uitlog.
/played? No way, ik zit met m'n feral druid nu op level 58.5, heb 5 dagen /played en nog aardig wat BGs gedaan ook. Druid was bovendien level 37 toen de nieuwe XP rate kwam.
Black-Hole schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:53:
Eerst gebruikten wij het forum waarop de raids werden aangekondigd en je kon dan doormiddel van een reply laten weten of je kwam. Dit werkte niet echt goed want niet iedereen van onze guild bezoekt ons forum.
Mooie eerste retardfilter als je 't mij vraagt. Als je lid bent van een guild bezoek je ook 't forum. Anders mis je de helft van wat er gebeurt, en bovendien kun je dan leuk eens buiten 't spel kletsen.

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 10-12-2007 16:12 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:52
Freezing Trap is no longer limited to one target at a time.
Bron

kan iemand uitleggen wat ik hierin moet zien..? dat een hunter 2 traps kan leggen en hiermee 2 mobs kan trappen tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 06:34

William/Ax3

We are Starstuff

BootVluchteling schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:12:
[...]

Bron

kan iemand uitleggen wat ik hierin moet zien..? dat een hunter 2 traps kan leggen en hiermee 2 mobs kan trappen tegelijk?
Ja....

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:52
en zit hier dan een maximum aan..?

want als je dan prep heb, kan je 3 mobs freezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 10:27
Ik snap niet waarom je vraagt of iemand tips heeft. Je weet hoe je de 2e boss moet doen, en 2 mensen DPSen adds in plaats van dat ze de boss DPSen. Gevalletje van die retards niet meer meenmenen :)

Setup boeit niet zo veel, BM is niet moeilijk, je moet alleen mensen hebben die snappen wat ze moeten doen en het ook kunnen. 1 tank 1 healer 3 DPS. 2 DPS nuked de portal mensen, 1 DPS handled de adds. Je hebt gewoon iemand nodig die in z'n eentje de adds aankan.

Van de bosses is alleen de 2e lastig, omdat je op een krappe timer zit. Alle DPS op de boss, daarna pas de adds doen.
BootVluchteling schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:12:

Vroeg het me ook al af, gezien de beschrijving vrees ik dat freezing trap een AoE effect wordt.

Edit: nevermind.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij niet, want de cd is minimaal 26sec en de mob is max 20 seconden getrapt, dus lijkt me niet dat dat lukt, misschien ook wel, maar dan zou mob 1 maar 4 secs getrapt zijn

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 240106 op 10-12-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
Het is een fix voor een 'bug' die in 2.3 is geintroduceerd.
Voorheen kon je mob A trappen, en als je cd weer up was je 2e trap neerleggen waar óf mob-A weer in kon lopen als zijn 1e trap expired, óf mob-B in kon lopen, en je zo voor korte tijd dus 2 mobs getrapped had.
In 2.3 werkte dit niet meer en als mob-B in je 2e trap liep werd mob-A direct gereleased. Dít wordt nu in 2.3.2 weer gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203171

....dan nog een vraag, wat zou dan de ideale setup zijn?
Setup maakt echt niet zoveel uit. Ranged DPS is voor de Adds handig, maar een DPS warrior kan het ook prima. Goede DPS zodat je wat tijd hebt om te drinken en een shadowpriest maken het een stuk gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05 16:24
Een trap ligt 60 seconde op de grond. gedurende die tijd kan een mob er in lopen. pas op dat moment gaat de 20 seconde in dat de mob getrapped is.

Wat je als hunter dus altijd kon doen, was een trap neerleggen en 30 sec wachten zodat je cooldown op de trap weg was.
Als je dan een mob in je trap pulled kan je gelijk een nieuwe trap leggen (doe je het voordat een mob er inloopt verdwijnt de eerste) en een 2e mob trappen. Met talents is zelfs een 3e mogelijk.

Dit was altijd zo, tot ze het in patch 2.3 opeens weggehaald hebben. Op het moment dat je nu de 2e mob in je trap laat lopen breekt de 1e ongeacht hoe lang de mob nog vast zou moeten zitten.

Blizzard beweerde dat dit nieuwe gedrag intended was, maar gelukkig draaien ze dit in patch 2.3.2 toch weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol...geen retards idd meer in onze groep...:) vanavond hoop ik dat het gaat lukken....Jammer dat ik alleen met wat laag gegearde mensen ga...( maar zoals ik heb gelezen moet dit ook niet heel veel uitmaken , zodra je maar weet wat je doet ) Ik kan niet wachten :D GIEF BM PARTY
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!