samen met mage is erg lekker en dan kun je al vrij snel aoe gebruiken inderdaadUTwizard schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:23:
Afgelopen zaterdag naar de Midwinterfair geweest en gisteren Sinterklaas gehad dus weinig WoW kunnen spelen dit weekend. Toch heb ik een tweetal vraagjes:
Op m'n Hunter heb ik nog steeds de Cloak of the Inciter (2e boss SL), nu vraag ik mij alleen af wat de beste upgrade zou zijn:
- Vengeance Wrap
- de 75 Heroic Badge cloak (Dory's Embrace komt in me op maar dat is hem niet geloof ik)
En zou de Blood Knight War Cloak een goede 'tussentijdse' upgrade zijn of zal ik gewoon doorsparen voor een van de bovenste?
Ik heb gisteren ook een Paladin aangemaakt op de Horde kant (9e karakter nu) en ik vroeg me af of er ook in het begin al te levelen is dmv AoE Prot grinden? Op m'n Draenei Paladin ben ik sinds level 10 niet anders gewend maar daar heb ik ook m'n vriendin als Frost Mage er bij. De Horde kant ga ik solo doen dus ik vroeg me af of het op de BE ook mogelijk is om vanaf 10 al Prot te gaan?
lekker pullen met paladin .. 1, liever 2 keer consecration voor aggro opbouw
frost nova eroverheen .. buiten de group gaan staan en healen terwijl de mage er 2 blizzards overheen gooit .. klaar