[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.942 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ik houd van servers met een man of 25 in ffa modus. Echter ik vind het erg lastig om deze servers te vinden. In COD2 kon ik in The All Seeing Eye dit lekker configureren, maar ik krijg maar geen COD4 in mijn ASE.
Heeft iemand COD4 in ASE aan de praat gekregen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Vic Vega schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:39:
Ik speel zelf nooit meer op servers waar teamkill aan staat. Mede omdat je teamgenoten niet echt uitkijken waar ze lopen, schieten, ect. Ik word vaker door een teamgenoot neergeknald dan de tegenstander.
Na een aantal teamkills moet je ook nog eens 20 of 40 seconden wachten, omdat je teamgenoten weer eens over je granaat of voor je langs lopen. Voor mij dus geen servers met TK.

Misschien moet je meer speltypen als S&D spelen (of andere objective games) -> Wordt tactischer gespeeld, en je hebt minder kamikaze-achtige spelers. Ook op hardcore servers zijn teamgenoten wat voorzichtiger.
Of nog simpeler: speel net als ik niet op servers waar TK aan staat. :)
Het probleem is ook het filteren van servers...ik filter op "FF on" omdat je dan simpelweg veel hardcore servers krijgt...
Weet je hoelang het wel niet duurt voordat ik in een server zit? Ik moet zeker 3, 4 servers aanklikken en dan "Awaiting Connection 1...2...3...4...5..6...7..8...Disconnected" aanhoren, terwijl ik toch echt op een server klik met 2 of 3 vrije sloten. Iedere keer weer word ik eruit gedonderd. Na 4, 5 keer proberen kom ik meestal pas een server in. Vrij irritant is het wel. Maarja wordt gecompenseerd met zeer snelle laadtijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toch is er 1 kritiekpunt waar ik mij steeds meer aan erger in deze game (en de game is verder top, laat daar geen misverstand over zijn):

Ik heb net een paar potjes gespeeld, en elke keer weer gebeurde het minimaal 2 of 3 keer dat je op een compleet debiele manier re-spawned. Spawnen midden in een Airstrike, recht in de loop van een tegenstander, of precies in het vizier van de Chopper. Het gebeurd echt heel erg veel, zeker in Domination games. Ik heb net een potje gespeeld wat hard tegen hard ging, en ik een keer of 8 dood was zonder een stap te zetten. Gewoon midden in de actie spawnen.

Wat dat betreft kan de game nog wel wat leren van andere MP toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

cl_ConnectionAttempts 30 in je console :) (reactie op misantrope)

Net weer ff een paar rondjes, en naarmate je de maps beter kent, kan je de granaten vermijden, voor een gedeelte dan.
Ben benieuwd naar de volgende patch, tot die tijd blijft ie op m'n schijf staan.

[ Voor 4% gewijzigd door InSanex op 10-12-2007 22:28 ]

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
PWM schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:24:
Toch is er 1 kritiekpunt waar ik mij steeds meer aan erger in deze game (en de game is verder top, laat daar geen misverstand over zijn):

Ik heb net een paar potjes gespeeld, en elke keer weer gebeurde het minimaal 2 of 3 keer dat je op een compleet debiele manier re-spawned. Spawnen midden in een Airstrike, recht in de loop van een tegenstander, of precies in het vizier van de Chopper. Het gebeurd echt heel erg veel, zeker in Domination games. Ik heb net een potje gespeeld wat hard tegen hard ging, en ik een keer of 8 dood was zonder een stap te zetten. Gewoon midden in de actie spawnen.

Wat dat betreft kan de game nog wel wat leren van andere MP toppers.
Dat is wat ik ook bedoel, ik spawnde net 2 keer achter elkaar en kreeg zowat meteen een headshot :|
Behoorlijk frustrerend...Het overzicht is soms ver te zoeken, maar voor de rest is de game heel goed
InSanex schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:27:
cl_ConnectionAttempts 30 in je console :) (reactie op misantrope)
Zal het eens proberen morgen

[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 10-12-2007 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Misanthrope schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:30:
[...]

Dat is wat ik ook bedoel, ik spawnde net 2 keer achter elkaar en kreeg zowat meteen een headshot :|
Behoorlijk frustrerend...Het overzicht is soms ver te zoeken, maar voor de rest is de game heel goed

[...]

Probleem is ook, als je kijkt naar de Killcam, is dat het moment dat jij spawned je er eigenlijk al een halve seconde staat. Daarom gebeurd het ook dat je nog voor je kunt lopen al een kogel door je kop hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Lucky schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:03:
Ik houd van servers met een man of 25 in ffa modus. Echter ik vind het erg lastig om deze servers te vinden. In COD2 kon ik in The All Seeing Eye dit lekker configureren, maar ik krijg maar geen COD4 in mijn ASE.
Heeft iemand COD4 in ASE aan de praat gekregen?
COD vind je wel in ASE, die game handmatig configureren. Dus de locatie van de cod4 file opgeven. Werkt gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Speel ook CoD 4, en dat op mn laptopje met onderstaande instellingen:

Afbeeldingslocatie: http://aycu17.webshots.com/image/37016/2002520781079479319_rs.jpg

Frames: 61948
Tijd min: 30
Min: 1fps
Max: 142fps
Gemiddeld: 34,416fps

Maar nu heb ik nog 2 vraagjes over de instellingen:
Depth of Field: Zorgt ervoor dat alles behalve je target wazig wordt..?
Specular Map: Daar heb ik echt geen idee van en kon 't nergens vinden?
Soften Smoke Edges: Moet de randjes van minder kartels gaan voorzien?

EDIT: Dit ook nog even getest:
Afbeeldingslocatie: http://aycu10.webshots.com/image/36249/2003831661202729419_rs.jpg
Frames: 51607
Tijd min: 17
Min: 12fps
Max: 105fps
Gemiddeld: 50,384

[ Voor 23% gewijzigd door CLB op 11-12-2007 00:33 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:59

Dhrax

Prog Lord

CLB schreef op maandag 10 december 2007 @ 23:49:
Speel ook CoD 4, en dat op mn laptopje met onderstaande instellingen:

Frames: 61948
Tijd min: 30
Min: 1fps
Max: 142fps
Gemiddeld: 34,416fps

Maar nu heb ik nog 2 vraagjes over de instellingen:
Depth of Field: Zorgt ervoor dat alles behalve je target wazig wordt..?
Specular Map: Daar heb ik echt geen idee van en kon 't nergens vinden?
Soften Smoke Edges: Moet de randjes van minder kartels gaan voorzien?

EDIT: Dit ook nog even getest:

Frames: 51607
Tijd min: 17
Min: 12fps
Max: 105fps
Gemiddeld: 50,384
Specular map zorgt voor belichting van textures, kijk maar eens naar je wapen met SM aan en dan zie je duidelijk verschil. Ik heb het thuis uitstaan omdat het zeker 10fps scheelt en zoveel mooier is het nu ook weer niet.

Depth of Field: Precies zoals je zegt.

Soften Smoke Edges: soort van AA rond smoke clouds, vrij zinloos imo. Heb ik ook uitstaan.

Vooral Specular Map en Soften Smoke Edges zijn fps vreters. Als je al aan een lage fps zit zou ik deze iig uitschakelen. Ga je makkelijk van 30 naar 40 fps :)

[ Voor 7% gewijzigd door Dhrax op 11-12-2007 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misanthrope schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:30:
[...]

[...]

PWM schreef op maandag 10 december 2007 @ 22:32:
[...]

Probleem is ook, als je kijkt naar de Killcam, is dat het moment dat jij spawned je er eigenlijk al een halve seconde staat. Daarom gebeurd het ook dat je nog voor je kunt lopen al een kogel door je kop hebt.
Ik heb dit ook nogal eens en het is inderdaad behoorlijk frustrerend. Het scheelt ook wel per map, met name mappen als Bog, Wet Work en Countdown kunnen hiervoor echt heel erg zijn... Volgens mij ligt het soms ook gewoon heel erg aan de teamverdeling. Als je de pech hebt een fantieke party van 6 man tegen te komen welke sinds de launch avond na avond samen spelen dan wordt de match al snel frustrerend omdat je vanaf de spawn continu van alle kanten beschoten wordt.

Ik kan me hier soms ook wel erg aan frustreren, als ik de eerste 3 matches van een avond in dit soort games kom kan ik ook beter stoppen omdat ik dan te gefrustreerd / geïrriteerd ben om nog snel en zuiver te schieten... Toch maken de echt leuke matches ook weer veel goed, de keren dat je echt lekker aan het knallen bent en het gehele andere team eigenhandig pwnd. Maar zoals Misantrope al aangaf, het is uiteindelijk toch net iets minder een skill-game dan bv. CS doordat er voor noobs genoeg mogelijkheden zijn om betere spelers neer te krijgen. Soms frustrerend voor de mensen die veel spelen, maar ook wel weer leuk voor de mensen die geen tijd hebben om iedere avond te besteden aan het verbeteren van de gaming-skills... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:30

Sargan

Filmfreak...

Ik ben nu tot 2 keer toe mijn ranking kwijt geraakt. Dan start ik de MP op dan geeft hij ineens een pop-up dat hij de stats zoekt en dan boem weg ranking en ook mijn favo servers zijn dan ineens verdwenen uit mijn favo lijst. Zwaar irritant.
Moet ik, om dit in de toekomst te voorkomen, een back-up maken van de pc of kan ik ook alleen een back-up maken van cod4?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sargan schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 11:38:
Moet ik, om dit in de toekomst te voorkomen, een back-up maken van de pc of kan ik ook alleen een back-up maken van cod4?
Het is al vaak besproken, maar het backuppen van de 'profiles' map o.i.d., is voldoende.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
ja, ik wilde mijn profile ook backuppen, maar ik zie helemaal geen profile map of iet sdergelijks in mijn COD4 map staan .
De mappen zijn in deze volgorde: Mods, pb, zone, main, miles, Docs.
Verder staan er geen mappen (ook geen verborgen) , dus vraag ik me af waar nou precies mijn profile wordt opgeslagen, ik wil hem graag backuppen.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb sinds vandaar last van rariteiten...gisteren en eergisteren op 1.3 gespeeld alles prima. Start ik hem vandaag op, pak ik supportgun en probeer ik in te zoomen met red dot wordt me beeld helemaal wazig blauw en flipt hem :S draai xp met laatste driver ( alles was voorheen goed dus ligt het niet aan ) meer mensen last van blauwheid ?

Opgejorist en opgelost :) ( Depth of Field doet ie niet )

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 11-12-2007 13:32 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

DaChosen1 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 13:18:
ja, ik wilde mijn profile ook backuppen, maar ik zie helemaal geen profile map of iet sdergelijks in mijn COD4 map staan .
is een tooltje voor :
http://www.gamingsa.com/forums/showthread.php?p=15771
http://dashboard.filefront.com/NohponeX

heb 's zitten zoeken en blijkbaar is de locatie in XP :
<drive>:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<speler>
anders dan in Vista :
<drive>:\Users\<user>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<speler>

[ Voor 36% gewijzigd door Goner op 11-12-2007 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik mn FPS te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Moet je eens zoeken naar "Fraps".

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

download Fraps : http://www.fraps.com/

of tik in console (shift/~) : /cg_drawfps 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:30:
Maar met 50 man op een server kan zeker alleen op de pc ?
jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in console: cg_drawfps 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik was echt zwaar fan van de n00bt00b. maar nu zit ik met de g3 + red dot rond te rennen en damn dat schiet lekker! natuurlijk in echte close combat tegen een mp5/p90 ben je de lul als diegene een beetje recht kan schieten, maar alles voorbij 5 meter is een kill!. echt heerlijk! als ik dan weer naar m'n full auto gun switch met n00bt00b raak ik echt geen zak meer met die gewone iron sights :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rank, XP points & Unlocks

[edit] Plaatje van gemaakt ;)

Afbeeldingslocatie: http://i274.photobucket.com/albums/jj241/vleespetpics/Rank_COD4.jpg

[ Voor 109% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

maak er dan een linkje van zo is het wel heel erg vervelend lezen.

http://www.depl0y.com/cod-4-mw-unlock-list/ranks

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:19:

Daar staan de XP points niet bij (er is geen link van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:32
Ik ben nu ook bezig om mijn AK challenges te halen en in rang te stijgen om de G3 vrij te spelen. Vind het qua uiterlijk ook gewoon zo'n bruut wapen! Enige nadeel vind ik wel dat de AK een stuk minder fijn is dan de M4 en ik dus aardig vaak in het gras lig.

Gisteren ook een keer oldcore gedaan met pick-ups. Apart, maar niet echt mijn ding. Denk wel dat ik het af en toe ga doen als afwisseling.

Edit:
Zie net dat je de AK challenges niet hoeft te doen voor de G3, maar dat ik nog even 3 ranks moet stijgen :) . Dat gaat vanavond dus even gebeuren!

[ Voor 16% gewijzigd door m4yall op 11-12-2007 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf geen van CoD en CS en dat soort spellen omdat alle wapens hitscan wapens zijn, je hoeft nooit iets in de schatten in diepte. Ik ben meer een fan van UT en Quake waar je constant rekening houdt met hoe ver weg de tegenstander staat en in welke boog de kogel valt. Bijvoorbeeld de Bio Rifle , te vergelijken met een dodende bal snot die je moet gooien. Het heeft in ieder geval wel de kleur van snot lol.

In ieder geval, daarom vraag ik dit uit puur nieuwsgierigheid, wat is voor jullie de motivatie om een spel als dit uren lang te spelen? Ik vond het persoonlijk vrij snel saai worden. Vooral omdat degene met het snelste reactievermogen in 90% van de keren gewoon beter was. Nu is dat voor jullie vanzelfsprekend maar een FPS spel moet mij persoonlijk toch echt wat meer bieden dan wie het snelste reactievermogen heeft.

Vandaar deze vraag, wat maakt CoD4 leuker dan andere spellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

je hoeft niet met elke gun te spelen om andere guns te unlocken. Dus als jij de g3 wil kan je gewoon met de m4 rondcrossen totdat je die rank hebt. Gelukkig maar want ik raak nog geen schuurdeur om 2 meter afstand met de ak :P

geen idee waarom cod4 leuk is. de snelheid mischien, ik speel vnl team deathmatch en dat gaat heerlijk snel.

[ Voor 19% gewijzigd door Bezulba op 11-12-2007 15:29 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[CoD4] crasht in multiplayer
Ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
eendje schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:28:
je hoeft niet met elke gun te spelen om andere guns te unlocken. Dus als jij de g3 wil kan je gewoon met de m4 rondcrossen totdat je die rank hebt. Gelukkig maar want ik raak nog geen schuurdeur om 2 meter afstand met de ak :P

geen idee waarom cod4 leuk is. de snelheid mischien, ik speel vnl team deathmatch en dat gaat heerlijk snel.
Heb het gelezen! Dus dat wordt met de M4 rondlopen, maar alle challenges met de M4 zijn al gehaald. Dat is dan wel weer jammer.

Verder ben ik meestal iemand waarbij het goed moet gaan om een spel leuk te vinden in de MP, maar bij CoD kan ik er wel mee leven dat ik af en toe zwaar langs iemand af schiet die vervolgens opkijkt en nog even na mag denken van: "leef ik nog?" om vervolgens mij overhoop te schieten. Het blijft me trekken.

Ik vind games als CoD ook veel leuker dan Unreal en Quake omdat er realistische wapens worden gebruikt. Dat trekt me meer dan een snotkanon :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Doet ie bij mij niet btw, ik krijg niks extra's te zien heel raar wel jammer.

Verder heb ik nu een nieuwe stijl ontwikkeld die me wel ligt.
- 2 x RPG
- Stopping Power
- Deep Penetration :)
In combinatie met de 3e support gun + red dot sight.
In het veld: Schieten alles alles en nogwat ( wel met red dot ) 2 kogels raak = dood. Erg leuk door muren/schuttingen/etc heen te schieten !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:19:

;) Het is gefixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

NeoMe schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:57:
[...]

Zet er een "/" voor cg_drawfps[spatie]1, dus /cg_drawfps 1

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

G3 was wel apart opeens ... is single-shot.
NeoMe schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:57:
[cg_fps 1]
tsja ... 2e post na je vraag :
Goner in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."
:+

[ Voor 81% gewijzigd door Goner op 11-12-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:28:
Ik ben zelf geen van CoD en CS en dat soort spellen omdat alle wapens hitscan wapens zijn, je hoeft nooit iets in de schatten in diepte. Ik ben meer een fan van UT en Quake waar je constant rekening houdt met hoe ver weg de tegenstander staat en in welke boog de kogel valt. Bijvoorbeeld de Bio Rifle , te vergelijken met een dodende bal snot die je moet gooien. Het heeft in ieder geval wel de kleur van snot lol.

In ieder geval, daarom vraag ik dit uit puur nieuwsgierigheid, wat is voor jullie de motivatie om een spel als dit uren lang te spelen? Ik vond het persoonlijk vrij snel saai worden. Vooral omdat degene met het snelste reactievermogen in 90% van de keren gewoon beter was. Nu is dat voor jullie vanzelfsprekend maar een FPS spel moet mij persoonlijk toch echt wat meer bieden dan wie het snelste reactievermogen heeft.

Je beseft hoop ik dat reactievermogen ook een grote rol speelt in UT en Quake?.
Zeker bij die 2 spellen heb je ook veel baat als je erg snelle reflexen hebt (opgebouwd).

Maar dat was niet je vraag, zelf trekt de CoD serie me meer omdat ik het tactische element gecombineerd met skill en reflexen mijn 'perfecte*' fps is. UT en Quake vind ik allebei ook best vet vooral voor die andere dimensie qua skill en reflexen maar ik mis toch het tactische van Search & Destroy. Die gamemode heeft me zo erg gegrepen sinds de begin dagen van CoD dat ik er niet vanaf kom :D. Dit overigens kwam mede door de rifles waar ik mijn tijd van me leven mee had/heb en ook serieus goed overweg mee kon/kan. Helaas zitten die niet in CoD4 maar ik kan met de huidige wapens best wel leven :). 'Mijn elementen' zitten erin en dat vind ik het belangrijkst al moet er zeker nog wel wat gefixed/gebalanced worden.

*: De perfecte fps bestaat imo niet maar wie weet zal deze nog wel in het oneindige genaderd worden :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 15:28:

Zoals ik in een eerdere post vandaag al aangaf blijf ik dit soort games onder andere leuk vinden doordat je zelf langzaam maar zeker steeds een beetje beter en beter wordt. Zelfs al heb je een game als CS al honderden uren gespeeld, soms heb je van die avonden dat alles op zijn plek valt en je ineens echt beter speelt dan ooit tevoren. De weken na dit soort avonden merk je ook gewoon dat je net een niveautje hoger bent gekomen dan daarvoor, je bent net dat beetje sneller, consistenter en juist ook rustiger. Dit is wat het voor mij leuk maakt en houdt...

Daarbij vind ik het wel een beetje kort door de bocht om te stellen dat degene met de snelste reactie altijd wint... Er zijn natuurlijk ook zaken als tactiek, accuracy (je kunt nog zo snel schieten, als het mis is heb je er nog niets aan) en inzicht / gevoel. Soms 'voel' je het en ben je je tegenstanders keer op keer te snel af door altijd op de juiste plaatsen en momenten tevoorschijn te komen, in dekking te gaan, te flanken etc. Je kiest dan als het ware op gevoel steeds de beste optie in de verschillende situaties en blijf je 'in control'. Andere keren ben je dit 'gevoel' helemaal kwijt en twijfel je over de te nemen route / aanpak etc. en wordt je ook keer op keer onverwachts afgeschoten. Daarnaast heb je natuurlijk reactievermogen en aim. Toch denk ik dat puur reactievermogen niet alles zegt, het gaat er juist ook om hoe rustig je kan blijven om gecontroleerd, accuraat en toch zo snel mogelijk dat puntje op het hoofdje te krijgen.

Uiteindelijk zit er voor mij toch meer diepte in een game als CS of CoD als in bv UT en Quake waar het toch voornamelijk juist om je aim gaat. (Ik heb het dan over de oudere Quake en UT varianten hé, kleine maps zonder voertuigen o.i.d.) Ik heb dit soort games overigens nooit echt heel veel gespeeld, so correct me if i'm wrong :)

offtopic:
@ Psychoclown: Ook ik blijf de rifles nog steeds een beetje missen... Kar98k, Mosin Nagant O+ ... PPSH noobs van dichtbij 1x raken met je rifle om ze daarna af te 'pistol-en' _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:34

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Als je de rifles echt zo erg mist, neem een R700 met ACOG scope, heb je in ieder geval nog een beetje het gevoel terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

psychoclown schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:26:
maar ik mis toch het tactische van Search & Destroy. Die gamemode heeft me zo erg gegrepen sinds de begin dagen van CoD dat ik er niet vanaf kom
Dat had ik meer met de Base Assault in CoD:UO ... zo jammer dat ze die nooit meer gebruikt hebben in 2 en 4. En inderdaad, met rifle vanwege de afstanden, veel nauwkeuriger.
Vooral op die hele grote mappen als Barbarossa en Tuchola Forest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
-Tim- schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 16:50:
Als je de rifles echt zo erg mist, neem een R700 met ACOG scope, heb je in ieder geval nog een beetje het gevoel terug ;)
ach, de semi automatische zijn veel leuker. M14 is mijn favoriet. en die kun je ook met iron sights doen als je dat leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 06:38
Alles over rifles ga ik helemaal in mee.

Maar dat kniven O+ Heerlijk gewoon 4 achter elkaar.. dat gaat echt nóóit vervelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Vanavond, met een maat die vandaag ook een headset heeft gekocht eens flink wat spelen :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

M14 is nog een heel klein beetje rifle-achtig, maar R700 is praktisch een Kar met een scope ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:55

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Is er behoefte aan een GoT CoD4 hardcore server? We hebben resources zat (over) voor een GoT server. Moet ik er bij zeggen: hij staat wel in de US.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu met de singelplayer bezig maar ik kom niet verder bij die missie waar allemaal helikopters komen en honderde mannetjes ik speel op hard weet iemand of ik dit ook tijdelijk wat lager kan zetten het is nu echt niet te doen :? |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Roppedop schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:02:
Is er behoefte aan een GoT CoD4 hardcore server? We hebben resources zat (over) voor een GoT server. Moet ik er bij zeggen: hij staat wel in de US.
lijkt mij niet. Tenzij je hier vaak komt en in de US woont. Anders zit je met een ping van 90+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zijn er mensen op de ps3 die vast willen spelen, liefst met headset ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Mensen die ff willen spelen op de server uit de startpost? Zat er net ff in alleen, maar er komt niemand joinen :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik vind het raar, speelde net met een klasgenoot. En heel vaak verbrak iemand de verbinding Treurig

En moesten we terug naar de lobby toe pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mars18 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:30:
Ik vind het raar, speelde net met een klasgenoot. En heel vaak verbrak iemand de verbinding Treurig

En moesten we terug naar de lobby toe pff
Deze maand komt een Update voor de 360 op dit probleem op te lossen. Het gaat dan net zoals met Halo 3, zodra de host kapt, wordt het opgevangen door iemand anders. Mooi systeem.

/EDIT:

Dan ga ik er even vanuit dat je CoD op de 360 speelt, niet op de PS3 :)

EDIT2:

Zo te zien komt de update ook voor de PS3

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 11-12-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
PWM schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:31:
[...]

Deze maand komt een Update voor de 360 op dit probleem op te lossen. Het gaat dan net zoals met Halo 3, zodra de host kapt, wordt het opgevangen door iemand anders. Mooi systeem.

/EDIT:

Dan ga ik er even vanuit dat je CoD op de 360 speelt, niet op de PS3 :)
Bedankt voor dit goede nieuws!!! _/-\o_
Ik ben laaiend enthousiast over Cod4, maar dat was het enige dat er nog aan ontbrak - het overnemen van host -.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Mars18 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:30:
Zijn er mensen op de ps3 die vast willen spelen, liefst met headset ?
Giel schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 20:21:
Mensen die ff willen spelen op de server uit de startpost? Zat er net ff in alleen, maar er komt niemand joinen :( :P
Ja ik wil wel ff potje doen hoor ;)

Maar zullen we het aub centraal houden in het topic en dat we niet dit soort posts krijgen?
Zet gewoon allemaal je DM aan en dan kan je dat buiten het topic om regelen, desnoods zetten we de xfire-acc van iedereen in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Post weggehaald wegens stupide gehalte :)

[ Voor 102% gewijzigd door Tommy The Cat op 11-12-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bd-casemod
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:20
heey,

Ik heb sinds net cod4,

Heb gepatched naar 1.3

Maar bijna geen 1 server doet het.. krijg bijna bij alles een time out.. bij enkele kom ik er wel in.. wat doe ik fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommy The Cat schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:11:
Een kleine verbetering aan de multiplayer zou in mijn ogen zijn dat je servers kunt filteren die teamkill aan hebben staan (aangezien ik Martyrdom gebruik, ik kom er pas achter als iemand door mijn granaat om het leven is gekomen).

Is er een plaats waar feedback over het spel door de makers verzameld wordt?
Daarom zijn er ook servers zonder FF he :o , en het is ook de bedoeling matyrdon uit te zetten in hardcore servers, en zeekr FF hardcore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
bd-casemod schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:14:
heey,

Ik heb sinds net cod4,

Heb gepatched naar 1.3

Maar bijna geen 1 server doet het.. krijg bijna bij alles een time out.. bij enkele kom ik er wel in.. wat doe ik fout ?
Helaas is dit volgens mij normaal, gewoon een paar keer proberen op de zelfde server. Meestal kom je er op den duur wel in.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Laatst online: 03-07 10:52
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:26:
Ik ben nu met de singelplayer bezig maar ik kom niet verder bij die missie waar allemaal helikopters komen en honderde mannetjes ik speel op hard weet iemand of ik dit ook tijdelijk wat lager kan zetten het is nu echt niet te doen :? |:( |:(
Het is het beste om achter bij de botsauto's dekking te zoeken en de meesten vanaf daar te snipen nadat je claymores hebt gezet. Mocht dat echt niet lukken dan heb ik nog iets ontdekt wat ook goed werkt. Je kunt je helemaal terugtrekken tot die gebouwen waar ze weg komen rennen. Die andere sniper schakelt dan de meesten uit en jij hebt het vrij simpel met af en toe wat soldaten. Let er wel op dat je op een gegeven moment bij hem in de buurt moet zijn want je moet hem de heli intillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55
objectief2 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:47:
[...]

Het is het beste om achter bij de botsauto's dekking te zoeken en de meesten vanaf daar te snipen nadat je claymores hebt gezet. Mocht dat echt niet lukken dan heb ik nog iets ontdekt wat ook goed werkt. Je kunt je helemaal terugtrekken tot die gebouwen waar ze weg komen rennen. Die andere sniper schakelt dan de meesten uit en jij hebt het vrij simpel met af en toe wat soldaten. Let er wel op dat je op een gegeven moment bij hem in de buurt moet zijn want je moet hem de heli intillen ;)
Ben hier ook net geweest. Opzich wel te doen.
Maar wat een gaaf spel. Ben nu een avondje bezig, maar het sleurt me echt mee erin. :P

Hoe ver ben je ongeveer met het spel als je hier bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:05:
[...]

Bijna klaar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
En dan kan je opnieuw beginnen op Veteren :P . Dat is pas vet en hard!

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:56

rCk

Jongens, jongens toch. Ik werd in m'n cs:source tijd ook wel es geflamed voor cheater, maar dat was na ruim een jaar spelen voor ik zo speelde.. Maar gister werd ik al een cheater genoemd door een of andere pubnoob :D.
Echt veelste grappig zeg... Ik stond op mp_bog (dat is met die berg en met die bus in het midden??) 60-12 na potje TDM. Ik stond heel de tijd met me barrett achterin, spawnende mensen te schieten, en ook snipers die me steeds wilde pakken. Ik had na 'n minuut airstrike en ook meteen weer 10 kills meer. Hilarisch is zoiets :D (Was een 30 slot server, dus 15 mannetjes is wel genoeg om lekker te scoren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:50

Osxy

Holy crap on a cracker

MADG0BLIN schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:05:
[...]

Ben hier ook net geweest. Opzich wel te doen.
Maar wat een gaaf spel. Ben nu een avondje bezig, maar het sleurt me echt mee erin. :P

Persoonlijk vond ik dat schot het gaafste om te doen :9

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
rCk schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:44:
Jongens, jongens toch. Ik werd in m'n cs:source tijd ook wel es geflamed voor cheater, maar dat was na ruim een jaar spelen voor ik zo speelde.. Maar gister werd ik al een cheater genoemd door een of andere pubnoob :D.
Echt veelste grappig zeg... Ik stond op mp_bog (dat is met die berg en met die bus in het midden??) 60-12 na potje TDM. Ik stond heel de tijd met me barrett achterin, spawnende mensen te schieten, en ook snipers die me steeds wilde pakken. Ik had na 'n minuut airstrike en ook meteen weer 10 kills meer. Hilarisch is zoiets :D (Was een 30 slot server, dus 15 mannetjes is wel genoeg om lekker te scoren)
Tsss camper :P

Ik heb laatst ook iemand in Bog gespot die dat deed. Mijn objective: Hem aan het mes rijgen. In Rambo stijl er omheen gerent en gelukt:Y).
Gisteren weer 2 ranks gestegen. Ik moet nog 1 rank om de G3 te unlocken, heb er nog niet vaak mee geschoten, maar ik vind het gewoon een mooi wapen om te zien en hopelijk schiet ie even fijn. :)

[ Voor 18% gewijzigd door m4yall op 12-12-2007 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Laatst online: 20:23
Ik moet zeggen, ik word gestoord van die lange wachttijden bij het connecten. Gisteren had ik een paar keer achter elkaar het volgende:

Connect naar server -> Connection timed out na 10 pogingen
Connect naar server -> Connection timed out na 10 pogingen
Connect naar server -> server vol

En dat met 3 servers achter elkaar. Toen had ik geen zin meer en heb ik het spel afgesloten.

Ik hoop dat er iets op de planning staat om het op te lossen, want dit is niet normaal meer.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Haha ja, in Bog zie je altijd 2 type spelers, de snipers die de huizen gelijk bevolken en een handje vol mensen dat nog enigzins rond rent. Ik zit meestal met mijn SAW bij dat gat in dat huis. Daar inkomende mannekes afschieten en soms eens even om de muur de straat op kijken en daar mensen onder vuur nemen, gaat vaak erg lekker :P Helaas had ik gister een groep mensen die zo'n beetje allemaal sniper hadden gekozen, dan schiet het niet op :D

Die connectie timeouts kan ik me ook erg aan ergeren, snap niet dat dit nu nog speelt zo lang na de launch.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik zit ook altijd in dat huisje lekker mensen te irriteren die er door heen willen :P of op mensen schieten die het midden stuk over gaan.

Alhoewel ik 1x m'n vleugeltjes op een baretta kon leggen. OMG dat ding is geil! Man! ik stond toen helemaal achter een muurtje bij die tank, en ze bleven maar komen, heerlijk :P ik denk wel 15 kills totdat m'n ammo op was :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

gisteren een potje hardcore TDM op een clanserver. ik spawn en loop een gebouw in en opeens komen 5 gasten achter elkaar aangelopen... leek wel mama eend met haar baby eendjes. paar keer schieten met mijn M16 en ze lagen alle 5 :P

opeens zie ik in de chat verschijnen "defenitly suspicious..."

volgende map domination... clangasten staan een vlag te pakken.. ik ren er naar toe... pak er 3 van de 4... en weg was ik. "player kicked"

ben niet eens een goede speler... had gewoon een lekkere avond :/

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Van de week online level 11 gehaald, en gisteren via Xfire update 1.3 binnengehaald en gaan spelen. Vreemde was dat ik op level 9 (!) begon en vrijwel direct promoveerde naar 10. Pas na tijdje weer op 11.
Profiel gekopieerd naar andere profielnaam; daarmee spelen leverde online helaas oude username op maar begon daar weer op 10 volgens rank in het hoofdmenu??? Lijkt wel of er online ergens profielen worden opgeslagen of gecached?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

sh4d0wman schreef op woensdag 12 december 2007 @ 09:57:
Haha ja, in Bog zie je altijd 2 type spelers, de snipers die de huizen gelijk bevolken en een handje vol mensen dat nog enigzins rond rent. Ik zit meestal met mijn SAW bij dat gat in dat huis. Daar inkomende mannekes afschieten en soms eens even om de muur de straat op kijken en daar mensen onder vuur nemen, gaat vaak erg lekker :P Helaas had ik gister een groep mensen die zo'n beetje allemaal sniper hadden gekozen, dan schiet het niet op :D

Die connectie timeouts kan ik me ook erg aan ergeren, snap niet dat dit nu nog speelt zo lang na de launch.
Dat is een andere map welke jij bedoelt is bloc met de 2 flats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

bd-casemod schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:14:
Niks ... timeout is nogal krap/masterserver heeft het druk.

Verander of voeg toe in
<drive>:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<speler>\config_mp.cfg

seta cl_connectionAttempts "25"

(voor XP, in Vista staat dat ergens onder C:\Users)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
psychoclown schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:36:
[...]

Zowel Bog als Bloc vond ik allebei de slechtste mappen. Bog ben ik nog steeds niet echt fan van, maar Bloc begint steeds leuker te worden als je de map een beetje kent. Ik was vaak degene die een beetje voor de flats langs sprintte om kills te verzamelen, maar juist de flats in lopen en kamer tot kamer doorzoeken maakt het wel leuk :)

Bog gaat denk ik nooit een van mijn favorieten worden.
Vanavond gaan we weer vrolijk door met AK challenges, heb het red dot sight al verdient dus nu gaat het knallen met de AK me aardig wat beter af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 15:03

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

psychoclown schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:36:
[...]

Neeeeeee hehe Welke ik bedoel is zo'n woestijn stadje, waar je in single player met die tank meeloopt (als die eindelijk weer rijd) geloof ik. Die met die flats is ook nog wel aardig, kan ik mijn MP5 challenges weer mee aanvullen. Snipen nog niet echt veel gedaan, heb nu wel claymore dus dan zit je al iets veiliger als sniper.

edit @ hieronder. lol, ik zal vanavond eens op letten hoe die map heet :+

[ Voor 6% gewijzigd door sh4d0wman op 12-12-2007 15:35 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 23:22

Royz

Kleurenblind!!

sh4d0wman schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:55:
[...]

Neeeeeee hehe Welke ik bedoel is zo'n woestijn stadje, waar je in single player met die tank meeloopt (als die eindelijk weer rijd) geloof ik. Die met die flats is ook nog wel aardig, kan ik mijn MP5 challenges weer mee aanvullen. Snipen nog niet echt veel gedaan, heb nu wel claymore dus dan zit je al iets veiliger als sniper.
Strike? :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 19:26:
Ik had hetzelfde probleem. Echt tijdelijk de moeilijkheid lager zetten kan niet geloof ik, maar wat ik gedaan heb, is de missie overnieuw beginnen in een moeilijkheidsgraad lager. Het startpunt is namelijk unlocked. Als je hem dan uitgespeeld hebt, is je volgende missie ook beschikbaar en kun je die weer op hard beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Laatst online: 18:15

lord_fh

PS5

Net COD4 van CDWOW binnen gehad :) na 5 dagen had ik em , ben aan het installeren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 17:51
sh4d0wman schreef op woensdag 12 december 2007 @ 14:55:
[...]

edit @ hieronder. lol, ik zal vanavond eens op letten hoe die map heet :+
dat is toch echt bog, welke op SD echt een hele vervelende map is omdat je zo elkaars spawnpoints kunt zien.

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:43

Twazerty

AVCHDCoder developer

En wat hebben wij hier aan? :z

[ Voor 79% gewijzigd door TheZeroorez op 12-12-2007 16:51 ]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Maak voor zulk soort dingen gewoon een TR aan, en laat het aan een mod over om erop te reageren (of niet).

[ Voor 81% gewijzigd door TheZeroorez op 12-12-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Laatst online: 08-10-2024
nou,nou. Ik denk net iets over de helft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Dispenzer schreef op woensdag 12 december 2007 @ 16:26:
[mbr]Maak voor zulk soort dingen gewoon een TR aan, en laat het aan een mod over om erop te reageren (of niet).[/mbr]
Excuus, en wat is een TR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Laatst online: 09:42

Koppensneller

winterrrrrr

Een topicreport, om dat te doen klik je op het handje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif boven het topic :)

[ Voor 16% gewijzigd door Koppensneller op 12-12-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

KoppenSneller schreef op woensdag 12 december 2007 @ 17:01:
[...]

Een topicreport, om dat te doen klik je op het handje [afbeelding] boven het topic :)
Dank u _/-\o_
Ga ik dat voortaan doen bij WOW-spammers :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf het absoluut VERBAZEND vinden hoe super mooi deze game er uit ziet op mijn ... 7600gt :?

Ofwel zegt dat veel over het team dat dit spel gemaakt heeft (en netjes voor de pc heeft ontwikkeld ipv een console versie te porten) ofwel mag mijn kaartje nog niet meteen afgeschreven worden :)

Ik vermoed het eerste eigenlijk. Alles draait zo super smooth op 1440*900. Die rook, nog nergens zo een mooie rookeffecten gezien (dx10 zou dat beter moeten kunnen, maar 'who needs dx10' als het er nu al zo goed uit ziet). Die smoke trails uit een rpg voegen ook zoveel toe voor de inleving (in de singleplayer campaign althans). Je voelt de dreiging als ineens die smoke trails verschijnen.

Verder tientallen enemy's tegelijk in beeld, elk met hun eigen animaties, acties, geen framedrops ... :s . Mooie animaties ook hoe ze neervallen. (in het been geschoten worden en schietend neervallen)

Elke level heeft ook zo z'n eigen sfeer, die perfect overgebracht wordt op de speler. Dwarrelende blaadjes, een herfstachtige steppe in rusland, woestijngebieden... Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen een redelijk verhaal en beklijvende campagne in de singleplayer van een oorlogsgame te steken :) . Alles is ook erg cinematografisch, zoals de nuke level, of de laatste missie waar je in de truck moet ontsnappen, tjernobyl... Het zou een verhaallijn voor '24' kunnen zijn :)

En dan vergeet ik nog bijna de muziek! En de afwisseling in de missies (soms vanuit de lucht, piloot redden, enz...)

Anyway, BF2 nauwelijks meer aangeraakt sinds deze game, CoD speelt zoveel 'cleaner' en preciezer. En zélf in voertuigen kunnen rijden/vliegen voegt eigenlijk niet zoveel toe aan de gameplay (behalve dat er een overpowerde tank/heli de pret bederft bij BF2, daar neem ik ook meestal infantry only servers)

Petje af voor Infitiny ward, once again!! _/-\o_

edit: alleen spijtig dat er geen co-op inzit. Je zou die missies perfect kunnen doen door één van die mensen uit het team te vervangen door een echte speler. (of gewoon een extra man in het team droppen). Waarschijnlijk zijn de acties van de andere teamleden té gescript om die te laten overnemen door een echte speler. Sinds ik GoW heb mogen ervaren ben ik erg te vinden voor het co-op concept. Komt te weinig voor in games en voegt echt iets toe voor diegen die liever met een beperkt aantal gamers missies uitspelen. (GoW is gewoon gebouwd rond co-op, en dat voel je duidelijk)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

SunStorms_sletje schreef op woensdag 12 december 2007 @ 10:21:
gisteren een potje hardcore TDM op een clanserver. ik spawn en loop een gebouw in en opeens komen 5 gasten achter elkaar aangelopen... leek wel mama eend met haar baby eendjes. paar keer schieten met mijn M16 en ze lagen alle 5 :P

opeens zie ik in de chat verschijnen "defenitly suspicious..."

volgende map domination... clangasten staan een vlag te pakken.. ik ren er naar toe... pak er 3 van de 4... en weg was ik. "player kicked"

ben niet eens een goede speler... had gewoon een lekkere avond :/
Ja in de eerste map stond er zo van één gozer : Impossible.
De volgende map aant eind, stond ik dus 60-12 zei diezelfde gozer: thr0n hax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net weer gespeeld, gaat steeds beter. maak per potje 10-15 kills, maar ga dan wel net zo vaak dood :P

Die challenges zijn echt vet. Level 21 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Net gestegen naar 2nd Luitenant en dus de G3 tot mijn beschikking! Wat een heerlijk wapen!! In close combat kun je het redelijk snel afleggen als je even niet goed mikt, maar op medium - long range schiet ie echt heerlijk!! Zelfs met het standaard vizier ging het super. Had binnen 2 potjes een red dot sight verdiend. Ik denk dat de G3 met Agog scope wel een heerlijk wapen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:02

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

zeg word er nou ooit eens samen gespeeld hier ? ik wil wat gotters afraggen >:)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 06:38
Argh ik speelde vandaag een potje HQ.. ik had hq destroyed en echt, er spawnen gewoon 15 man naast me en rond om me. Foutje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
m4yall schreef op woensdag 12 december 2007 @ 20:07:
Net gestegen naar 2nd Luitenant en dus de G3 tot mijn beschikking! Wat een heerlijk wapen!! In close combat kun je het redelijk snel afleggen als je even niet goed mikt, maar op medium - long range schiet ie echt heerlijk!! Zelfs met het standaard vizier ging het super. Had binnen 2 potjes een red dot sight verdiend. Ik denk dat de G3 met Agog scope wel een heerlijk wapen is :)
wacht maar tot je de M14 krijgt!
nog meer power, en accuracy is voor zover ik kan merken niet echt minder. ik gebruik ook een red-dot. de acog vind ik niet nodig.

ik speel dan wel met een resolutie van 1920x1200, dus zie zowieso al wat beter dan de meesten, zoom is niet zo hard nodig.

de m14 heeft wel wat meer recoil geloof ik, maar heb de G3 alweer een tijdje niet gebruikt.

[ Voor 5% gewijzigd door defusion op 12-12-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu rank 41 op me ps3 behaald,, speel nu met 2 guns met die ene perk overkill dacht ik dat die heette,, voornamelijk de G36c en nog een AK erbij of een andere gun... eentje met demper,, eentje zonder... en om me nek nog een rocketlauncher gebonden :) goed om veel kills mee te maken... :D heerlijk als ik thuis kom lekker op de bank liggen en uurtje of 2 uurtje CODen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Laatst online: 14-09 02:37
offtopic:
Waar kan ik terecht voor mijn vragen over cd-wow etc..of mag het helemaal niet?

Heerlijke game!
De AC130 level _O_
Sniper level _O_
Cpt. Price die je een wapen toeschuift _O_
Het spel verder _O_
Jammer dat het zo kort is maar het waren echt geweldige uurtjes _O_

Nu zit ik ook te multiplayen _O_
Ben nu op rank 40!
Ik kan niet wachten om de 55 te halen _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
eindelijk rank 55 en ook een golden M60!
Wel even mijn profile gebackupped, alle geweerchallenges halen is toch wel veel werk..

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

• Mars18
DaChosen1 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:44:
Wel even mijn profile gebackupped, alle geweerchallenges halen is toch wel veel werk..
Lijkt me gaaf zo goude wapen. Heb je nu dan ook veel wapens, want ben nu level 21, maar heb maar weinig wapens geloof ik.

En heb nu een K/D van slechts 0.71, maar toch al weer meer dan 7 uur gespeeld :p
Begin wel meer kills te krijgen, maar loop nog te veel te rushen, waardoor ik vaak dood ga :p

Verwijderd

Tja, waar blijft de editor, Qradient, voor deze game. Of is die al ergens te downen?

• m4yall
defusion schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:34:
[...]

wacht maar tot je de M14 krijgt!
nog meer power, en accuracy is voor zover ik kan merken niet echt minder. ik gebruik ook een red-dot. de acog vind ik niet nodig.

ik speel dan wel met een resolutie van 1920x1200, dus zie zowieso al wat beter dan de meesten, zoom is niet zo hard nodig.

de m14 heeft wel wat meer recoil geloof ik, maar heb de G3 alweer een tijdje niet gebruikt.
Ik speel op een 42" scherm 720p. Acog vind ik het overzicht ook wel teveel weghalen, maar de G3 is erg goed op lange afstanden, dus dat maakt het dan misschien wel weer fijn.
Voor de M14 moet ik volgens mij nog een tijdje, komt pas in level 46 :+. Dat wordt nog 20 lvls up! Tot die tijd, maar even de challenges met de G3 halen en misschien zelfs de M21 of MP5 weer een kans geven.

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Misschien moet je dan maar eens met andere wapens gaan spelen en die challenge's gaan vervullen dan gaan je xp punten een stuk sneller dan dat je maar beetje loopt te killen. Als je snel even wilt levelen maak dan 5 auto's kapot en laat je kapot vallen van 30ft. Maak nog een paar vette jumps en je hebt de punten voor een leverl hoger al bij elkaar.

• Mars18
m4yall schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:52:
[...]

Ik speel op een 42" scherm 720p. Acog vind ik het overzicht ook wel teveel weghalen, maar de G3 is erg goed op lange afstanden, dus dat maakt het dan misschien wel weer fijn.
Voor de M14 moet ik volgens mij nog een tijdje, komt pas in level 46 :+. Dat wordt nog 20 lvls up! Tot die tijd, maar even de challenges met de G3 halen en misschien zelfs de M21 of MP5 weer een kans geven.
De m14 gewoon oppakken in de rest van de map

• m4yall
NeoMe schreef op donderdag 13 december 2007 @ 09:53:
Misschien moet je dan maar eens met andere wapens gaan spelen en die challenge's gaan vervullen dan gaan je xp punten een stuk sneller dan dat je maar beetje loopt te killen. Als je snel even wilt levelen maak dan 5 auto's kapot en laat je kapot vallen van 30ft. Maak nog een paar vette jumps en je hebt de punten voor een leverl hoger al bij elkaar.
30ft dood en 15ft alive heb ik al gedaan. Verder nog maar 1 auto opgeblazen dus daar zullen we er even achteraan gaan >:). Verder ben ik moet ik met de G3 nog de challenges voor 500xp, ook altijd leuk :) . Als ik vanavond aan de slag ga, zal ik eens kijken bij de bootcamp challenges wat er allemaal nog moet gebeuren, want daar valt idd veel te verdienen, maar ik let er weining op. :X

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
DaChosen1 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 22:44:
hoe kan je je profiel backuppen dan ?

Iets meer moeite doen mag wel :o Dit staat letterlijk in de startpost :X

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 13-12-2007 19:21 ]

Verwijderd

m4yall schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:10:
[...]

30ft dood en 15ft alive heb ik al gedaan. Verder nog maar 1 auto opgeblazen dus daar zullen we er even achteraan gaan >:). Verder ben ik moet ik met de G3 nog de challenges voor 500xp, ook altijd leuk :) . Als ik vanavond aan de slag ga, zal ik eens kijken bij de bootcamp challenges wat er allemaal nog moet gebeuren, want daar valt idd veel te verdienen, maar ik let er weining op. :X
Blijft leuk die challanges, gisteren nog de carpet bomb gehaald op shipment (5 kills met 1 airstrike) en heb toen ook meteen m'n streak verbeterd van 17 naar 20... Gaat hard daar met een chopper en een beetje voorzichtig spelen met een G3 (blijft voor mij toch het lekkerste assault wapen, ook de M14 of M16 met double tab kan hier voor mij niet aan tippen). Ik heb al een tijdje alle Boot Camp challenges maar vond het wel tegenvallen dat ik hier geen XP bonus voor kreeg eigenlijk :X

Alleen de operations challenges heb ik maar weinig omdat ik bijna alleen maar domination speel, en laten daar nu geen challenges voor zijn :|

Gisteren trouwens nog een 'epiphany' gehad m.b.t. het snipen: de Barret is echt een geniaal wapen! Als je goed schiet is deze is ook gewoon te gebruiken als assault rifle en hoef je niet per sé als een pussy ergens achteraan in de bosjes te gaan liggen! Echt heerlijk mee geschoten gisteren, gewoon vol erin en zorgen dat je eerder raak schiet. Ik heb hiermee ook close range toch erg veel kills gemaakt gisteren :)

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:08:
[...]

Gisteren trouwens nog een 'epiphany' gehad m.b.t. het snipen: de Barret is echt een geniaal wapen! Als je goed schiet is deze is ook gewoon te gebruiken als assault rifle en hoef je niet per sé als een pussy ergens achteraan in de bosjes te gaan liggen! Echt heerlijk mee geschoten gisteren, gewoon vol erin en zorgen dat je eerder raak schiet. Ik heb hiermee ook close range toch erg veel kills gemaakt gisteren :)
Sorry, even voor de duidelijkheid wat bedoel je precies met 'epiphany'. Maar inderdaad barrett is geweldig! Alleen op close range toch best lastig, tot je één kogel raakt dan liggen ze of dood, of last stand te schieten, of lopen ze nog net door met 'Juggernaut'.

Ik speel vooral met de class : Barrett + Golden Desert Eagle met Perks: #1. Bandolier, #2. Stopping Power, #3. Iron Lungs
Of :
Barret + M4 i.c.m Red dot met Perks : #1. Bandolier, #2. Overkill, #3. Iron Lungs

En ja ik ben een Bandolier fan, want op iedere klas heb ik die perk geplakt ^^
Is toch wel handig want ik haal geregeld een 20 kill streak, en nee niet gelijk 10 met artillery... En dan gaat de ammo er toch al gauw doorheen.

En toch wel een van mijn favoriete classes op de casual maps (dus niet bloc want dat is toch best een sniper map) maar bijv. op Downpour (dat is dat level met die regen). Dit is die ene :
Silenced P90, Silenced Pistol (M1911 right?), Perk 1: Bandolier, Perk 2: UAV Jammer, Perk 3: Dead Silence. Dus dat is echt een beetje invisible class. Je bent nooit op radar te zien ^^.

[ Voor 13% gewijzigd door rCk op 13-12-2007 12:30 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!