Ik blijf het absoluut VERBAZEND vinden hoe super mooi deze game er uit ziet op mijn ... 7600gt
Ofwel zegt dat veel over het team dat dit spel gemaakt heeft (en netjes voor de pc heeft ontwikkeld ipv een console versie te porten) ofwel mag mijn kaartje nog niet meteen afgeschreven worden
Ik vermoed het eerste eigenlijk. Alles draait zo super smooth op 1440*900. Die rook, nog nergens zo een mooie rookeffecten gezien (dx10 zou dat beter moeten kunnen, maar 'who needs dx10' als het er nu al zo goed uit ziet). Die smoke trails uit een rpg voegen ook zoveel toe voor de inleving (in de singleplayer campaign althans). Je voelt de dreiging als ineens die smoke trails verschijnen.
Verder tientallen enemy's tegelijk in beeld, elk met hun eigen animaties, acties, geen framedrops ...

. Mooie animaties ook hoe ze neervallen. (in het been geschoten worden en schietend neervallen)
Elke level heeft ook zo z'n eigen sfeer, die perfect overgebracht wordt op de speler. Dwarrelende blaadjes, een herfstachtige steppe in rusland, woestijngebieden... Ze hebben het zelfs voor elkaar gekregen een redelijk verhaal en beklijvende campagne in de singleplayer van een oorlogsgame te steken

. Alles is ook erg cinematografisch, zoals de nuke level, of de laatste missie waar je in de truck moet ontsnappen, tjernobyl... Het zou een verhaallijn voor '24' kunnen zijn
En dan vergeet ik nog bijna de muziek! En de afwisseling in de missies (soms vanuit de lucht, piloot redden, enz...)
Anyway, BF2 nauwelijks meer aangeraakt sinds deze game, CoD speelt zoveel 'cleaner' en preciezer. En zélf in voertuigen kunnen rijden/vliegen voegt eigenlijk niet zoveel toe aan de gameplay (behalve dat er een overpowerde tank/heli de pret bederft bij BF2, daar neem ik ook meestal infantry only servers)
Petje af voor Infitiny ward, once again!!
edit: alleen spijtig dat er geen co-op inzit. Je zou die missies perfect kunnen doen door één van die mensen uit het team te vervangen door een echte speler. (of gewoon een extra man in het team droppen). Waarschijnlijk zijn de acties van de andere teamleden té gescript om die te laten overnemen door een echte speler. Sinds ik GoW heb mogen ervaren ben ik erg te vinden voor het co-op concept. Komt te weinig voor in games en voegt echt iets toe voor diegen die liever met een beperkt aantal gamers missies uitspelen. (GoW is gewoon gebouwd rond co-op, en dat voel je duidelijk)
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 12-12-2007 17:11
]