[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Anoniem: 151481 schreef op maandag 24 december 2007 @ 20:00:
[...]

Juist zo zou het horen te zijn. Bannen iedereen die zou graag een aangepaste cfg wil draaien.
Speel het spel gewoon zoals de makers het bedoeld hebben.

Stel je eens voor, ik programmeer een script wat er voor zorgt dat ik mijn vijanden in het fel rood zie, ook door muren en objecten heen. Dit is een extreem voorbeeld maar waar ligt de grens. Je moet een duidelijke grens trekken en ik vind dat die grens al ligt bij het aanpassen van de cfg. Anders is het hek van de dam. Eerst een paar cfg. tweaks en straks een aimbot omdat toch iedereen het doet.
Zo worden spellen verziekt. Dus blijf gewoon uit de config, dan blijft de gameplay van het spel behouden en niet verziekt door allerlei tweaks en cheats om zo maar een voordeel uit het spel te halen omdat de desbetreffende persoon het anders niet kan winnen.

@ Visgek24: er zouden meer mensen moet denken zoals jij en niet zoals al die config tweakers.
Dit bedoel ik nou jullie kijken niet verder dan je eigen neus lang is jullie doen alsof iedereen die cfg tweaked ook gelijk cheater is en blijkbaar proberen jullie ook niet te snappen dat het geen cheaten is zover als je kan gaan. En die voorbeelden zijn idd erg extreem want je haalt er nu alleen maar cheats bij (Wallhack en Aimbot).

Over dit onderwerp wil ik best discussieren hoor maar ik zei het alleen omdat het imo niet in dit topic hoort te gebeuren we zijn namelijk niet de enige hier vergeet dat niet ;). Zoals ik eerder aangaf bekijk ook de fps discussie in CoD topic die ik paar maand terug had die liep ook hoog op.

Trouwens wil ik jullie nogmaals uitnodigen voor een potje CoD4 dan kan je elkaar eens zien spelen ed.

-Edit-
Topic zit alweer vol (yay last post :P) hoogste tijd voor een deeltje 6, Aap ;)?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Inderdaad :p Aap in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..." we gaan weer verder mensen :) !

EDIT:
[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 6

[ Voor 21% gewijzigd door Dutchie! op 24-12-2007 22:01 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Ik vraag me af hoever ik ben in de sp.
spoiler:
ben net als die soldaat doodgegaan na die nuke in de zandbak; dammmmn wat was dat indrukwekkend :o ook na die ontploffing dat je alles ziet na de verwoesting.

Overigens speel ik mp puur alleen voor de fun.
Ik vind zelf dat je bij niet teveel spellen je als 'pro' kan gedragen en bij mij gaat al mn tijd al in total war zitten met pro zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:01
Anoniem: 91868 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:26:
spoiler:
ben net als die soldaat doodgegaan na die nuke in de zandbak; dammmmn wat was dat indrukwekkend :o ook na die ontploffing dat je alles ziet na de verwoesting.

Ik vind zelf dat je bij niet teveel spellen je als 'pro' kan gedragen en bij mij gaat al mn tijd al in total war zitten met pro zijn :P
Dude, lees je serieus NIET de replay boven je? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 91868 schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:26:
spoiler:

spoiler:
Da's het einde van ACT 1, er zijn er nog 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 26-05 14:04
Heb sinds donderdag niet meer gespeeld, nu weer bezig samen met een maat blijft fantastisch spel, net gewoon 217 punten in Dominiaton

en gewoon een 10 kill streak voor het eerst

en voor eerst shipment gespeeld
omg wat een vet spel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165089

opgelost

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 165089 op 25-12-2007 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:48
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!