[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.746 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:15
Waar jij nu bent kan een vreselijk vervelende bug voor komen, gewoon level opnieuw beginnen tot je het niet meer hebt. Ik heb dat level zo'n 5 a 6 keer over nieuw gedaan. Overigens is dit al zo'n 300x gepost in COD4 topic.

[ Voor 13% gewijzigd door Metalbuster op 23-12-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
gideon82 schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:33:
[...]

Ik vind dit eigenlijk ook gewoon cheats. Als ik langs een bush loop en niemand zie, komt dat omdat ik m'n settings gewoon 'default' heb staan. Iemand die via 'tweaks' bijna geen bushes heeft en daardoor wel iemand ziet liggen, heeft dus een voordeel t.o.v. mij. In principe zou iedereen gelijk moeten zijn en zouden dit soort settings niet veranderd mogen worden (vind ik). Op de consoles is die strijd in dat opzicht al een stuk eerlijker.
Ik speel eigenlijk alleen om de fun, dat ik minder deaths en/of meer kills kan hebben als ik alles op low zou zetten neem ik dan voor lief. Soms heb je wel momenten dat je denkt hoe kan hij mij uberhaupt zo snel/makkelijk zien.. maarja ;)

Merk wel dat als je vaak mp hardcore speelt de normale variant behoorlijk nep is :P
Normaal zie je bunnyhoppers met mp5's en steady aim perk die dan nog winnen omdat je ze te vaak moet raken en uit het zicht verliest als je je sight gebruikt... met hardcore liggen ze al op de grond voordat ze kunnen springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:55:
Ik zit nu in het level waar ik de launch codes moet invoeren. De deuren zijn open gegaan, heb iedereen dood en ik zou nu de control room in moeten kunnen. Ik weet nog dat de muur opgeblazen moet worden van de regular.
Ik speel nu op hardened maar griggs en die captain blijven maar staan. Ik kan verder niets.
Weet iemand hoe dit kan komen?
Ik heb 1x een trainer gebruikt omdat ik absoluut niet verder kwam. Die gebruik ik echter niet in dit level.
Het is trouwens wel een stuk pittiger op hardened. :P
spoiler:
Je moet ergens op een muur C4 planten daar.

[ Voor 88% gewijzigd door pagani op 23-12-2007 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-05 10:45
Speel het spel nu al zo'n maand ofzo, ben er echt heel blij mee.
Zeker zen 50 eurotjes waard.

Het is zelfs redelijk moeilijk om zo even op level 55 te komen, ik zit nu op 44 (of 45)

Favo guns : AK47 en 74u , G3 en de P90 (lekker veel kogels)

Net weer even gespeeld in een server waar 32 man in zitten, die ene map met de 2 gebouwen tegen over elkaar (rusland, met dat reuzenrad).
60kills, bijna het dubbele als de rest. word je gelijk als cheater uitgeroepen :(

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-R6JYCGA4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is echt een fijne map :D helft van de mensen rend ook rond met een sniper (stom!) en ik gewoon met een machinegun. Lekker hele flats leegmaaien en dan ook nog even snel de sniper aan de overkant neerpaffen :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Herr Flicker schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:01:
Speel het spel nu al zo'n maand ofzo, ben er echt heel blij mee.
Zeker zen 50 eurotjes waard.

Het is zelfs redelijk moeilijk om zo even op level 55 te komen, ik zit nu op 44 (of 45)

Favo guns : AK47 en 74u , G3 en de P90 (lekker veel kogels)

Net weer even gespeeld in een server waar 32 man in zitten, die ene map met de 2 gebouwen tegen over elkaar (rusland, met dat reuzenrad).
60kills, bijna het dubbele als de rest. word je gelijk als cheater uitgeroepen :(

[afbeelding]
Lol n00b server dan want 1 op 2 is echt niet bijzonder.
Zoek een betere server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Het viel me op dat sommigen in plaats van hun gewone rang symbool, een ander symbool hebben. Lijkt meer op een medaille o.i.d. Iemand die weet wat dit voor moet stellen?

Zag het ook bij mensen die pas op level 15 zaten, dus het lijkt los te staan van je experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

King_Louie schreef op zondag 23 december 2007 @ 15:41:
Het viel me op dat sommigen in plaats van hun gewone rang symbool, een ander symbool hebben. Lijkt meer op een medaille o.i.d. Iemand die weet wat dit voor moet stellen?

Zag het ook bij mensen die pas op level 15 zaten, dus het lijkt los te staan van je experience.
Prestige Mode, die mensen hebben hun rank etc weggedaan en zijn overnieuw begonnen.

We moeten ook echt eens met ze allen in de server zodat het vol zit met tweakers, lijkt me wel echt lache en dan ook op TS :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

gideon82 schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:33:
[...]

Ik vind dit eigenlijk ook gewoon cheats. Als ik langs een bush loop en niemand zie, komt dat omdat ik m'n settings gewoon 'default' heb staan. Iemand die via 'tweaks' bijna geen bushes heeft en daardoor wel iemand ziet liggen, heeft dus een voordeel t.o.v. mij. In principe zou iedereen gelijk moeten zijn en zouden dit soort settings niet veranderd mogen worden (vind ik). Op de consoles is die strijd in dat opzicht al een stuk eerlijker.
Inderdaad. Het is gewoon een vorm van cheaten ten opzichte van de spelers die met normale settings spelen. Je past het spel aan op een dergelijke manier dat je er voordeel bij hebt. Toch weer een voordeel voor de consoles waar dit soort settings niet mogelijk zijn.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Bor de Wollef schreef op zondag 23 december 2007 @ 16:52:
[...]

Inderdaad. Het is gewoon een vorm van cheaten ten opzichte van de spelers die met normale settings spelen. Je past het spel aan op een dergelijke manier dat je er voordeel bij hebt. Toch weer een voordeel voor de consoles waar dit soort settings niet mogelijk zijn.
En daarom staan ze (lees: de lodscale/decals cmds) op de cvar checklist maarja niet iedereen stelt zijn/haar server goed in of heeft er uberhaupt pb op staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151481

FunkyPunky schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:25:
[...]

ik zou dan toch wel cl_maxpackets 60 maken

deze 2:
r_lodscalerigid 4
r_lodscaleskinned 4
worden ook wel gezien als bushexploit, omdat het struiken enzo minder laat zien. gelukig kan dit in de server punkbuster.cfg ook aangepast worden :)
Ik hoop dat ik jouw nooit tegen kom op een server. Mensen zoals jij verzieken het hele multiplayer gedeelte van CoD4.
Dit is gewoon cheaten.
Ik zie het als een vorm van zwakheid. Blijkbaar ben je en iedereen die dit ook doet niet goed genoeg om normaal te kunnen winnen en heb je allerlei bug exploits nodig om te winnen.
Te triest voor woorden.
O ja als je allemaal is om meer frames per seconde te halen omdat het spel anders niet draait... dan wil ik dit nog zeggen:
If you can't afford the hardware to play CoD4, don't play it.
Of koop een XBOX360 of PS3.

Maar op deze manier met al die bug exploits verziek je het voor alle andere spelers die wel gewoon met de default instellingen spelen en nergens stiekem een software matig voordeel uithalen.
En Punkbuster.cgf aanpassen :X :( :'( , Punkbuster is er voor om cheaters buiten te houden en jij gaat het aanpassen ...... dude weak.

P.S dit is niet als flame bedoelt maar ik kan hier echt kwaad om worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151481 op 23-12-2007 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Neem eens diep adem en adem langzaam uit.
Zo nu je dat gedaan hebt lees zijn post nog eens en vervolgens je eigen post.

Ik snap niet waar je je druk om maakt je leest zijn post niet eens goed :)
Hij geeft juist aan dat die cmds niet door de beugel kunnen en zoals ik al heb aangegeven staan ze ook op de cvar checklist maarja als de server niet goed ingesteld staat kun je er zo mee spelen.
Voortaan beter lezen maakt het forum ook een stuk leuker als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-04 20:46

DonMetal

Doet Iets Met Media

Anoniem: 151481 schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:10:
[...]

Ik hoop dat ik jouw nooit tegen kom op een server. Mensen zoals jij verzieken het hele multiplayer gedeelte van CoD4.
Ben je je bewust dat zo ongeveer 90% van alle serieuze spelers deze commands gebruikt? en dat dit in zo goed als alle Multiplayer games voorkomt?

Dit is gewoon cheaten.
Nee dat is het niet, anders zou ik wel gekickt worden door Punkbuster

Ik zie het als een vorm van zwakheid. Blijkbaar ben je en iedereen die dit ook doet niet goed genoeg om normaal te kunnen winnen en heb je allerlei bug exploits nodig om te winnen.
Het is geen bug exploit, het is er door de makers ingezet en er blijkbaar na 4 patches niet uitgehaald.

Te triest voor woorden.
O ja als je allemaal is om meer frames per seconde te halen omdat het spel anders niet draait... dan wil ik dit nog zeggen:
Dus je wil andere mensen verplichten een bak geld uit te geven terwijl er een goedkoper alternatief is?

Maar op deze manier met al die bug exploits verziek je het voor alle andere spelers die wel gewoon met de default instellingen spelen en nergens stiekem een software matig voordeel uithalen.
Nee nee, configuratiematig, je past niks in de software aan.

En Punkbuster.cgf aanpassen :X :( :'( , Punkbuster is er voor om cheaters buiten te houden en jij gaat het aanpassen ...... dude weak.
Mja, wat moet ik hier op zeggen... Sinds wanneer kan een client de server Punkbuster CFG aanpassen?

If you can't beat em, join em!
toon volledige bericht

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:22
psychoclown schreef op zondag 23 december 2007 @ 17:32:
[...]

Neem eens diep adem en adem langzaam uit.
Zo nu je dat gedaan hebt lees zijn post nog eens en vervolgens je eigen post.

Ik snap niet waar je je druk om maakt je leest zijn post niet eens goed :)
Hij geeft juist aan dat die cmds niet door de beugel kunnen en zoals ik al heb aangegeven staan ze ook op de cvar checklist maarja als de server niet goed ingesteld staat kun je er zo mee spelen.
Voortaan beter lezen maakt het forum ook een stuk leuker als je het mij vraagt...
Ik ben onschuldig :o

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben je je bewust dat zo ongeveer 90% van alle serieuze spelers deze commands gebruikt? en dat dit in zo goed als alle Multiplayer games voorkomt?
Allemaal mensen die niet kunnen winnen zonder. Sip. Anders zouden ze het niet doen he.

Dit is gewoon cheaten.
Nee dat is het niet, anders zou ik wel gekickt worden door Punkbuster.
Als mensen die een server runnen hun punkbuster goed zouden configureren zou het wel zijn.

Het is geen bug exploit, het is er door de makers ingezet en er blijkbaar na 4 patches niet uitgehaald.
Zelf een config aanpassen is niet te bedoeling van het spel anders hadden ze het wel in het optie menu verwerkt. Het misbruik maken van de console optie. Spel het spel gewoon zoals het bedoelt is door de makers. Voormij part speel het op "low" , ik speel het spel liever op high met filter optie's aan ziet er mooier uit. komt de speelbeleving te goede ;)

Te triest voor woorden.
Dus je wil andere mensen verplichten een bak geld uit te geven terwijl er een goedkoper alternatief is?
Ik koop een ferrari, rij rond zonder verzekering en jat de benzine maar ik rij wel rond in een ferrari.

Config van een spel is ook software. I say no more.

En Punkbuster.cgf aanpassen , Punkbuster is er voor om cheaters buiten te houden en jij gaat het aanpassen ...... dude weak.
Mja, wat moet ik hier op zeggen... Sinds wanneer kan een client de server Punkbuster CFG aanpassen?
Hier heb je gelijk in, my bad.

Ik cheaten, in nog geen 1000 jaar. Cheaten is laf, ik maak alle cheaters zelf op een slechte dag nog in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-05 19:47

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Herr Flicker schreef op zondag 23 december 2007 @ 14:01:
Ik wil niet gaan 'pimpen' met mijn scores, maar dit is echt geen uitzondering in CoD4 hoor :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177151

-Tim- schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:54:
[...]

Ik wil niet gaan 'pimpen' met mijn scores, maar dit is echt geen uitzondering in CoD4 hoor :')
idd, ik vind dat ook nogal noob overkomen als je hier je scores neer gaat zetten. net of iemand dat boeit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218960

wat een gezeik om die commands hahaha
echt ieder1 gebruikt die commands , en nee niet alleen voor meer FPS maar ook voor betur zicht :)
tis bij elke MP game zo. deal with it
ik gebruikt ze ook gewoon ! , en met CB matches mogen ze ook gebruikt worden dus ik zie het niet als cheaten

en punkbuster.cfg aanpassen is nergens voor nodig?
en bug exploits? hahaha

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 218960 op 23-12-2007 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

Nakebod

Nope.

-Tim- schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:54:
[...]

Voor mij anders wel :Y)
Meestal zit ik tegen de 1:1 ratio aan. Maar ik ben dan ook niet goed :P Ik speel, als het goed is, voor mijn plezier.

Hoewel ik wel 1x, jaja, 1 hele keer :P iets van 20~25 kills had, en 0x dood.
Had toen ook gelijk die bijbehorende challenge gehaald (0x dood gaan in volle ronde.), welke ik net een uur of 2 eerder had unlocked. Had niet verwacht dat ik die zo snel zou halen na het unlocken ervan.
Maar dat lukt mij echt niet op een public server met 32 spelers ofzo. Al die airstrikes en heli's :|
Moet ik echt wel een goede server voor hebben met max 20 spelers ofzo.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipperJR
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 29-04 10:59
Kan iemand hoe ik de Prestige mode unlock/gebruik??? Ik had begrepen dat dat pas kon als je rank 55 behaald had. Dat heb ik nu, maar het is mij nogsteeds niet duidelijk hoe die prestige mode nu werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Ik ben het ook wel eens met Sarge_Mango dat mensen niet de boel zo moeten tweaken dat ze minder last hebben van, "waaiend stof, minder gras/struikjes zien, flare van de zon minder/uitzetten" en weet ik nog meer wat je allemaal kan doen :p De optie waarom het er inzit is voor de tools die straks uitkomen voor de mappers en modders. Die hebben er wel echt baat bij.

Het tweaken haalt gewoon de balans eruit met de spelers die het niet doen. Dat is ook het mooie van de xbox360 versie of de ps3.

Eigenlijk moeten ze gewoon de game uitbrengen die draait op 1 resolutie en verder geen instellingen kan maken op je muis en toetsenbordkey's na, maar dat gebeurt niet voor de pc :+

Ik speel het iedergeval lekker op zo'n mooist met alle toeters en bellen en ik vind het geweldig! Dat is toch de reden dat je speelt ? omdat het leuk is om te doen? Ik hoef niet per se nummer 1 te zijn, alleen is het wel leuk natuurlijk. ;)

Edit:
Anoniem: 218960 schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:58:
wat een gezeik om die commands hahaha
echt ieder1 gebruikt die commands , en nee niet alleen voor meer FPS maar ook voor betur zicht :)
tis bij elke MP game zo. deal with it
Maar waarom wil je dan beter zicht? de ontwikkelaars ontwikkelen het niet voor niks! Ze maken het zodat jij ze uit kan zetten :?

We willen allemaal games die zo echt mogenlijk worden (realistisch) maar zodra we niks meer zien omdat er te veel stof waait, is het niet goed. Als de zon schijnt in je scope, is het niet goed. Als er mist hangt is het niet goed. Ik snap het niet :( 8)7

Dus: Wat willen we nu zien als de ontwikkelaar een spel maakt?

[ Voor 28% gewijzigd door Dutchie! op 23-12-2007 19:23 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Moet ik je ook zeggen dat je goed moet lezen of lukt het zelf wel ;)?
Anoniem: 151481 schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:30:
[...]

Allemaal mensen die niet kunnen winnen zonder. Sip. Anders zouden ze het niet doen he.
90% is overdreven maar het wordt idd meer gedaan dan sarge denkt.
Dit is gewoon cheaten.
Als mensen die een server runnen hun punkbuster goed zouden configureren zou het wel zijn.
Voor de lodscale, decals en fov cmds wel de rest is gewoon toegestaan.
Zelf een config aanpassen is niet te bedoeling van het spel anders hadden ze het wel in het optie menu verwerkt. Het misbruik maken van de console optie. Spel het spel gewoon zoals het bedoelt is door de makers. Voormij part speel het op "low" , ik speel het spel liever op high met filter optie's aan ziet er mooier uit. komt de speelbeleving te goede ;)
Cfg tweaken is al zo oud als de Cfgs zelf :) Het is totaal geen misbruik maken van de console anders hadden ze dat er niet in gestopt wel?(even jou redenering aanhoudend).
Te triest voor woorden.
Ik koop een ferrari, rij rond zonder verzekering en jat de benzine maar ik rij wel rond in een ferrari.
Die vergelijking gaat nergens over cfg tweaken hoort erbij (tot op een bepaald punt natuurlijk) maar tis niet zo dat degene die met wat cmds betere fps kunnen halen maar niet zouden moeten spelen omdat het volgens jou niet hoort.
Zie voorgaande punten. I say no more.
En Punkbuster.cgf aanpassen , Punkbuster is er voor om cheaters buiten te houden en jij gaat het aanpassen ...... dude weak.
Hier heb je gelijk in, my bad.
Ik cheaten, in nog geen 1000 jaar. Cheaten is laf, ik maak alle cheaters zelf op een slechte dag nog in.
Dat is imo niet nodig maar het is geen cheaten + als je het niet nodig hebt kun je best zonder hoor :)
ZipperJR schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:07:
Kan iemand hoe ik de Prestige mode unlock/gebruik??? Ik had begrepen dat dat pas kon als je rank 55 behaald had. Dat heb ik nu, maar het is mij nogsteeds niet duidelijk hoe die prestige mode nu werkt!
Zit niet in de PC versie kijk aub beetje verder dan je neus lang is :)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 23-12-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Aap schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:17:
Ik ben het ook wel eens met Sarge_Mango dat mensen niet de boel zo moeten tweaken dat ze minder last hebben van, "waaiend stof, minder gras/struikjes zien, flare van de zon minder/uitzetten" en weet ik nog meer wat je allemaal kan doen :p De optie waarom het er inzit is voor de tools die straks uitkomen voor de mappers en modders. Die hebben er wel echt baat bij.

Het tweaken haalt gewoon de balans eruit met de spelers die het niet doen. Dat is ook het mooie van de xbox360 versie of de ps3.

Eigenlijk moeten ze gewoon de game uitbrengen die draait op 1 resolutie en verder geen instellingen kan maken op je muis en toetsenbordkey's na, maar dat gebeurt niet voor de pc :+

Ik speel het iedergeval lekker op zo'n mooist met alle toeters en bellen en ik vind het geweldig! Dat is toch de reden dat je speelt ? omdat het leuk is om te doen? Ik hoef niet per se nummer 1 te zijn, alleen is het wel leuk natuurlijk. ;)
ben ik met je eens. Je speelt het spel toch ook omdat het grafisch top is. Een game met 'ouderwetste' gfx wordt door ons gelijk afgeserveerd, maar als er dan wel een game is die aan onze verwachtingen voldoet worden de settings omlaag geschroeft ' omdat iedereen het doet'....

Mijn advies voor die mensen, hou het bij counter strike. Hoef je ook niet te tweaken.. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Heeft iemand een goede tutorial oid over het opzetten van een eigen COD4 server? Ik kan er niet super veel over vinden namelijk.

Hoeveel bandbreedte is bv nodig per speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Aap schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:17:
Amen, brother! ;) Ik zit elke dag wel een keertje vol bewondering naar een of ander prachtig detail te kijken! Ik zou er niet aan denken om wat voor optie dan ook maar lager te zetten: ik wil het zo 'echt' mogelijk hebben! Ik moet er niet aan denken tussen wat kale polygenen door te moeten hollen...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230409

Anoniem: 135195 schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:57:
[...]

Amen, brother! ;) Ik zit elke dag wel een keertje vol bewondering naar een of ander prachtig detail te kijken! Ik zou er niet aan denken om wat voor optie dan ook maar lager te zetten: ik wil het zo 'echt' mogelijk hebben! Ik moet er niet aan denken tussen wat kale polygenen door te moeten hollen...!
Snik...Snik...
Had ik maar detail... :'(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-05 19:24

rCk

frankknopers schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:05:

Ik ga zometeen drie Classes maken gebaseerd op de G36c:
Close combat: M203 addon met Perks voor hogere fire rate en health
Half-open/midden afstand: M203 addon met Perks voor meer bullet damage en meer accuracy
Lange afstand: AGOC Scope met Perks voor meer accuracy enz
Nice.
Maar mijn mening is, je hebt nu 3 classes met dezelfde, dat verneukt het wel een beetje. Aangezien je nu nog maar 2 classes over hebt.
Daarbij komt het feit dat ik 5 special classes veelste weinig vind, want wat jij nu hebt verzonnen is wel slim opzich. Want ik heb vaak de neiging om m4 met M203 erop, maar dan ineens weer red-dot erop.. Of silencer, maar dan moet je of even reconnecten en dr tussen in je class veranderen, of wachten tot eind map. En dat vind ik wel jammer. Bij CS: Source is dat heel anders, koop je wapen die je wilt en zit je niet gebonden aan class.

Maar goed, dat is ietsjes minder. Want ik heb ook graag een class met een LMG want die werkt uber op hardcore servers, want je schiet 1 kogel met die RPD en iemand is down. Net zoals de G3.
Dus daarom heb ik : G3 class, RPD class, en dan één sniper class, eentje met P90, en een met G36c.
Maar dit is veelste weinig, want ik wil ook graag een M4 class hebben, alleen dan moet ik weer wat opgeven, en dat haat ik want die andere 4 zijn ook goed in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-05 19:26
Heeft iemand de editor al voorbij zien komen? moeilijk te volgen of ie nu wel of niet uit is , zou graag eens proberen maar kan 'm niet vinden.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

24 kills 8 deaths op die "vacant" map net *O*
Mijn beste resultaat tot nu toe, voor de pc mensen klinkt dat niet zo bijzonder maar wel aardig op de PS3 dacht ik B)

Na de eerste 5 uur stond mijn kill ratio op 0.5 ofzo, loopt nu gestaag verder omhoog en staat nu na iets van 11 uur op 1.1 *O*
Punten ofzo interessert mij niet zo maar een kill/death ratio boven de 1 vind ik toch wel prettig, geeft mij toch het gevoel dat ik het wel aardig doe :>

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Laatst online: 03-05 19:47

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Visgek24 schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:17:
Heeft iemand de editor al voorbij zien komen? moeilijk te volgen of ie nu wel of niet uit is , zou graag eens proberen maar kan 'm niet vinden.
Nog steeds in de beta fase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aeroxtaxi schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:26:
[...]

ben ik met je eens. Je speelt het spel toch ook omdat het grafisch top is. Een game met 'ouderwetste' gfx wordt door ons gelijk afgeserveerd, maar als er dan wel een game is die aan onze verwachtingen voldoet worden de settings omlaag geschroeft ' omdat iedereen het doet'....

Mijn advies voor die mensen, hou het bij counter strike. Hoef je ook niet te tweaken.. 8)
Damn right dude.

Wel intressant om te lezen hoe de CoD4 spelende GoT'er er zo over denk. Die sominge vinden het ook cheaten andere doen weer mee met het hele Cfg tweaken, in mijn ogen is het nog steed cheaten want je geeft je zelf een bepaald voordeel over de rest.
Zoals hier in de topic al gezegt is; het verstoord de balans die door de makers aangebracht is. Als ik niet door de regen of stof kan kijken en de andere wel, dan is die balans volledig verdwenen.

Zeg zelf is toch niet tof om zo te winnen, je wilt toch winnen op puur de skills die je hebt, of niet zo ?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 151481 op 23-12-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:19
Jeuj, heb net een 18 kill streak gehaald, ga ik dood doordat een mede team speler een airstrike op mij gooit :'(

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
[...]

Dit is gewoon cheaten.
dus aimbot enzo is geen cheaten als je niet gepakt wordt door PB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Het is héél simpel... Als het kan, gaat iemand het doen, en als iemand het doet, waar je serieus tegen wilt spelen, doe jij het ook. Kijk naar de pro spellen zoals UT, Quake en Enemy Territory, die spellen zijn 640*320, paars en groen, en voor de rest kaal.
Kijk de promo filmpjes eens van toen het nog uit moest komen.. Daarin stonden ze trots te vertellen wat allemaal mogelijk was met de engine, realtime via de extra commands vanuit de console.
Goede vergelijking man d:)b
Niet.
Ik moet wel toegeven dat het jammer is inderdaad, dat er geen spel is waar bijna niets versimpeld kan worden. Aan de ene kant wil je de best mogelijke gameplay door alles kaal te strippen, en aan de andere kant genieten van de graphics en zooi. Offline speel je het dan een tandje simpeler maar met alle 'moeilijke' dingen als crosshair uit, lichteffecten aan, depth of field aan, etc., online veel simpeler. Zou er een mod zijn die eist dat je deze effecten (of een aantal ervan) aan hebt, zou het allemaal veel leuker zijn ja.

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 23-12-2007 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

[...]

Dit is gewoon cheaten.
Punkbuster werkt net als een virusscanner: het loopt altijd achter de feiten aan en er zijn meerdere malen cheats geweest voor PB games (zoals BF-2) die op het moment van uitbrengen gewoon door de PB detectie heen kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheZeroorez schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:50:
[...]
Het is héél simpel... Als het kan, gaat iemand het doen, en als iemand het doet, waar je serieus tegen wilt spelen, doe jij het ook. Kijk naar de pro spellen zoals UT, Quake en Enemy Territory, die spellen zijn 640*320, paars en groen, en voor de rest kaal.

Dat doen ze om er een voordeel uit te halen want anders kunnen ze niet winnen.
Als je kan winnen met alle toeters en bellen aan, dan denk je niet aan cheaten, hoeft niet want je wint toch wel maar er zijn altijd mensen die niet tegen hun verlies kunnen, en door dat soort mensen zijn spellen als CoD2 en Medal of Honor uiteindelijk echt k*t geworden in de multiplayer mode.

Tegen iemand spelen die dat doet is niet leuk, snap je. Dus daar speel ik niet tegen.
UT en Quake moet je niet verglijken met CoD4, totaal andere speel stijl.

[...]
Kijk de promo filmpjes eens van toen het nog uit moest komen.. Daarin stonden ze trots te vertellen wat allemaal mogelijk was met de engine, realtime via de extra commands vanuit de console.

Extra effecten erbij, niet eraf. Ik snap sommige mensen echt niet. Je koop een spel als CoD4 wat er grafisch goed uitziet en je zet alle toeters en bellen uit zodat het lijkt als of je een goedkopen rip van medal of Honor zit te spelen. Ik heb alle effecten in CoD4 aanstaan ik wil genieten van de graffix.

[...]
Goede vergelijking man d:)b
Niet.

Ben bereid te investeren in goede hardware. Ik wil alleen maar zeggen dat als je met de grote jongens mee wil doen, je er iets voor over moet hebben. Als je CoD4 wil spelen maar je PC trekt het niet moet je niet de Cfg gaan tweaken maar gewoon je hardware upgrade zoals bijna iedereen het zou horen doen. Zo blijft de balans in het spel zoals het bedoelt is door de makers.

[...]
Ik moet wel toegeven dat het jammer is inderdaad, dat er geen spel is waar bijna niets versimpeld kan worden. Aan de ene kant wil je de best mogelijke gameplay door alles kaal te strippen, en aan de andere kant genieten van de graphics en zooi. Offline speel je het dan een tandje simpeler maar met alle 'moeilijke' dingen als crosshair uit, lichteffecten aan, depth of field aan, etc., online veel simpeler. Zou er een mod zijn die eist dat je deze effecten (of een aantal ervan) aan hebt, zou het allemaal veel leuker zijn ja.

Mijn vertalling van gameplay is zowel vette graffix als een lekker aanvoelend spel. Als een spel vet speelt maar er uit ziet als iets uit het 486 tijdperk hoeft het van mij niet.
Daarom CoD4 _/-\o_ aan de makers want het ziet er vet uit en speelt enorm lekker.
Maar als iedereen zijn cfg gaat tweaken gaat de balans naar de kl*ten en is de gameplay die op dit moment nog echt vet is behoorlijk k*t worden. Zou zonden zijn van een heel erg goed spel.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 151481 op 23-12-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Wat kan mij het eigelijk boeien als mensen hun hele PC gaan tweaken met allerlei configs en toestanden whehe :+
Als zij daar geil van worden, fijn voor ze :P
Ik speel gewoon voor de lol, en ja het is zeker leuk als je eens ff 50-10 haalt ofzo. Maar dat hoeft voor mij nou ook niet iedere ronde. Er zijn sowieso genoeg dingen waar je helemaal geen invloed op hebt bij het spel. Ik noem bijvoorbeeld het geluid. Op de een of andere manier hoor ik nooit een vijand aankomen hoor, ik hoor wel allerlei geknal en voetstappen om me heen maar of dat nou links of rechts is of van boven of onder??? Beetje vaag bij dit spel, het spel is niet erg op geluid gebaseerd in ieder geval. En ik heb een goede koptelefoon (Sennheiser HD515) + Realtek HD audio drivers. Dat moet normaal toch volstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 07:33
Misanthrope schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:28:
Wat kan mij het eigelijk boeien als mensen hun hele PC gaan tweaken met allerlei configs en . Op de een of andere manier hoor ik nooit een vijand aankomen hoor, ik hoor wel allerlei geknal en voetstappen om me heen maar of dat nou links of rechts is of van boven of onder??? Beetje vaag bij dit spel, het spel is niet erg op geluid gebaseerd in ieder geval. En ik heb een goede koptelefoon (Sennheiser HD515) + Realtek HD audio drivers. Dat moet normaal toch volstaan?
Jouw puntje over geluid is sooo true!

In COD2 ging álles om geluid, echt alles draaide daarom. Nades, je wist precies waar ze lagen, waar ze vandaan kwamen. Iemand die schoot, je wist gelijk waar hij stond. etc

In cod4 is dit echt helemaal weg, mss is het met CB wel anders, maar in een rustige pub is het niet fijn idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Tomino schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:31:
[...]

In COD2 ging álles om geluid, echt alles draaide daarom. Nades, je wist precies waar ze lagen, waar ze vandaan kwamen. Iemand die schoot, je wist gelijk waar hij stond. etc

In cod4 is dit echt helemaal weg, mss is het met CB wel anders, maar in een rustige pub is het niet fijn idd!
Onzin! Ik draag een headset om precies te weten waar de vijanden vandaan komen. In het echt hoor je ze ook aankomen en weet je ook van welke richting. Ik heb gewone geluidsboxen, maar daar kan ik het niet uithalen, maar de Headset geeft het perfect weer!

Edit:

Kijk op de achterkant van je hoesje, daar staat zelfs op dat het spel Dolby Digital ondersteund.

[ Voor 7% gewijzigd door Sydney08 op 23-12-2007 22:35 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

ZpAz schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:33:
Jeuj, heb net een 18 kill streak gehaald, ga ik dood doordat een mede team speler een airstrike op mij gooit :'(
Het kan nog erger.

Ik had vandaag een Airstrike bemachtigd op het beruchte level Shipment, en de enige kill die ik ermee heb gemaakt was mijzelf 8)7

En nee, dat was niet zo gepland en er liepen minstens 12 mensen rond op die map.

Doe dat maar eens na!! >:) >:)

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:19
Hmm, werd net weer eens uit me eigen server gekicked.... erg leuk.

Is er niet 1 of andere manier dat je kan inloggen als referee of zo? Net zoals bij Wolfenstein ET.

Ik hoorde ook iemand over joinen met private slot wachtwoord. Nu heb ik wel 2 private slots op me server en ik heb er ook een wachtwoord op ingesteld. Maar hoe join als een private slot als de server nog niet vol zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spacey23 schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:34:
[...]
Kijk op de achterkant van je hoesje, daar staat zelfs op dat het spel Dolby Digital ondersteund.
Niet op mijn hoesje hoor, Maar ik neem aan dat jij het over de XBOX360 of PS3 versie ?

Ik geloof niet dat de PC versie Dolby Digital ondersteunt. Behalve dan als je Dolby Digital Live hebt of DTS blabla (realtime encoding) op de je geluidskaart hebt. Zelf speel ik met een X-Fi in headphone mode met CMSS-3D aan en heb helemaal geen probleem met het audio gedeelte, ik kan nog steeds behoorlijk goed bepalen aan de hand van het geluid waar alles vandaan komt. Alleen ik mis wel het hele EAX gedoe in CoD4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Anoniem: 151481 schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:42:
[...]

Niet op mijn hoesje hoor, Maar ik neem aan dat jij het over de XBOX360 of PS3 versie ?

Ik geloof niet dat de PC versie Dolby Digital ondersteunt. Behalve dan als je Dolby Digital Live hebt of DTS blabla (realtime encoding) op de je geluidskaart hebt. Zelf speel ik met een X-Fi in headphone mode met CMSS-3D aan en heb helemaal geen probleem met het audio gedeelte, ik kan nog steeds behoorlijk goed bepalen aan de hand van het geluid waar alles vandaan komt. Alleen ik mis wel het hele EAX gedoe in CoD4.
Ja, ik heb inderdaad de 360 versie! Ik heb die aangesloten aan mijn dolby set en daar een headphone in gestopt :) Werkt super, en helpt me vaak overleven.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Spacey23 schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:47:
[...]

Ja, ik heb inderdaad de 360 versie! Ik heb die aangesloten aan mijn dolby set en daar een headphone in gestopt :) Werkt super, en helpt me vaak overleven.
Ja en ik heb het hier dus over de PC versie uiteraard. Ik heb een Sennheiser HD515, dat is toch wel een behoorlijke koptelefoon (beter geluid dan headsets)
Maar op de een of andere manier hoor ik niet waar ze vandaan komen. Zo af en toe wel, maar niet zoals bij CS bijvoorbeeld dat je iemand gewoon blindelings kan afschieten als je hem hoort aankomen. Dat mis ik een beetje...Ik heb ook niet het idee dat een geluidskaart van 150 euro daar veel aan gaat veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101953

Misanthrope schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:28:
Wat kan mij het eigelijk boeien als mensen hun hele PC gaan tweaken met allerlei configs en toestanden whehe :+
Als zij daar geil van worden, fijn voor ze :P
Ik speel gewoon voor de lol, en ja het is zeker leuk als je eens ff 50-10 haalt ofzo. Maar dat hoeft voor mij nou ook niet iedere ronde. Er zijn sowieso genoeg dingen waar je helemaal geen invloed op hebt bij het spel. Ik noem bijvoorbeeld het geluid. Op de een of andere manier hoor ik nooit een vijand aankomen hoor, ik hoor wel allerlei geknal en voetstappen om me heen maar of dat nou links of rechts is of van boven of onder??? Beetje vaag bij dit spel, het spel is niet erg op geluid gebaseerd in ieder geval. En ik heb een goede koptelefoon (Sennheiser HD515) + Realtek HD audio drivers. Dat moet normaal toch volstaan?
Tomino schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:31:
[...]

Ik heb zelf enkel ervaring met de oude CS variant en ben dus getraind in het luisteren naar de tegenstander.
Nu speel ik sindskort COD4 en ik hoor de vijand zeer goed aankomen en teven hoor ik ook makkelijk waar de schoten vandaan komen. Hierop kan ik ze dan ook snel en simpel killen :)

specs: Onboard realtec geluidskaart (Gigabyte GA-P35 DS4) en een Sennheider PC160 SK editie.
Mijn Creative X-fi geluidskaart is op dit moment bij de shop voor RMA, hiermee zal het geluid enkel maar beter worden.

Wellicht staan de geluid settings verkeer in COD4? hier staat het op "stereo"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Misanthrope schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:50:
[...]

Ja en ik heb het hier dus over de PC versie uiteraard. Ik heb een Sennheiser HD515, dat is toch wel een behoorlijke koptelefoon (beter geluid dan headsets)
Maar op de een of andere manier hoor ik niet waar ze vandaan komen. Zo af en toe wel, maar niet zoals bij CS bijvoorbeeld dat je iemand gewoon blindelings kan afschieten als je hem hoort aankomen. Dat mis ik een beetje...Ik heb ook niet het idee dat een geluidskaart van 150 euro daar veel aan gaat veranderen
Met headphone bedoelde ik ook een Koptelefoon en geen goedkope headset die bij de 360 komt he :) Je koptelefoon zal het probleem niet zijn, ik denk dat je een andere geluidskaart moet hebben die het wel kan weergeven. Mocht je interesse hebben in een geluidskaart, dan heb ik er nog een over :P

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat mij opvalt is dat ik steeds meer gamers van het type "sproei maar wat rond" bovenaan de lijsten zie staan met death / kill ratios van 80 55 oid (ofwel, meer dood dan levend).

Ik vind het een leuke game tot nu toe maar vervanging voor BF-2 is het absoluut niet. Daarvoor is er te veel nade laming, rushing etc. Het totaal doet me meer aan Counterstrike source denken dan aan BF-2 eigenlijk wat betreft gameplay. Op de meeste public servers is er ook niets wat betreft samenwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Bor de Wollef schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:03:
Wat mij opvalt is dat ik steeds meer gamers van het type "sproei maar wat rond" bovenaan de lijsten zie staan met death / kill ratios van 80 55 oid (ofwel, meer dood dan levend).

Ik vind het een leuke game tot nu toe maar vervanging voor BF-2 is het absoluut niet. Daarvoor is er te veel nade laming, rushing etc. Het totaal doet me meer aan Counterstrike source denken dan aan BF-2 eigenlijk wat betreft gameplay. Op de meeste public servers is er ook niets wat betreft samenwerking.
Ja, ik snap wat je bedoelt..
De teamplay bij BF2 is gewoon zo lekker. Squads etc. helpen daar ook veel aan mee.
Bij CoD4 zijn de mappen te klein, is er geen tijd voor tactiek bespreking en dat soort zooi. Je bent al vaak dood voordat je 3 meter gelopen hebt. Je kunt ook nergens op een map dingen aanvinken ofzo, bij BF2 was dat wel heel erg. Waardoor het meer een soort van RTS element erin kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:22
psychoclown schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:18:
[...]

Moet ik je ook zeggen dat je goed moet lezen of lukt het zelf wel ;)?
Ik bedoelde eigenlijk te reageren op Sarge_Mango, want ik was het gewoon met jou eens :)

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Bor de Wollef schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:57:
Punkbuster werkt net als een virusscanner: het loopt altijd achter de feiten aan en er zijn meerdere malen cheats geweest voor PB games (zoals BF-2) die op het moment van uitbrengen gewoon door de PB detectie heen kwamen.
Precies en dat zal nu niet anders zijn :)
Anoniem: 151481 schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:26:
Dat doen ze om er een voordeel uit te halen want anders kunnen ze niet winnen.
Als je kan winnen met alle toeters en bellen aan, dan denk je niet aan cheaten, hoeft niet want je wint toch wel maar er zijn altijd mensen die niet tegen hun verlies kunnen, en door dat soort mensen zijn spellen als CoD2 en Medal of Honor uiteindelijk echt k*t geworden in de multiplayer mode.

Tegen iemand spelen die dat doet is niet leuk, snap je. Dus daar speel ik niet tegen.
UT en Quake moet je niet verglijken met CoD4, totaal andere speel stijl.
Owja hoor je bent zelf zeker een Quake 2 progamer geweest met alle settings vol open ipv tweaked cfg? Je moet niet denken aan pubhero's he want dat zegt nl. niet altijd wat :)
Extra effecten erbij, niet eraf. Ik snap sommige mensen echt niet. Je koop een spel als CoD4 wat er grafisch goed uitziet en je zet alle toeters en bellen uit zodat het lijkt als of je een goedkopen rip van medal of Honor zit te spelen. Ik heb alle effecten in CoD4 aanstaan ik wil genieten van de graffix.
Je snapt die mensen niet... Laat de gamer met een mindere bak ook z'n plezier beleven in CoD4 mag die toch zelf weten of niet?
Ben bereid te investeren in goede hardware. Ik wil alleen maar zeggen dat als je met de grote jongens mee wil doen, je er iets voor over moet hebben. Als je CoD4 wil spelen maar je PC trekt het niet moet je niet de Cfg gaan tweaken maar gewoon je hardware upgrade zoals bijna iedereen het zou horen doen. Zo blijft de balans in het spel zoals het bedoelt is door de makers.
Want jij hoort bij de grote jongens (H2k, Dignitas, Speedlink, dSlash etc)? Een enkeling, uit deze clans, zal goede hardware hebben maar het merendeel een bak van 1 a 2 jaar oud. Deze jongens zullen de cfg gaan tweaken om iig 60+ fps te krijgen heel logisch vind ik.
Mijn vertalling van gameplay is zowel vette graffix als een lekker aanvoelend spel. Als een spel vet speelt maar er uit ziet als iets uit het 486 tijdperk hoeft het van mij niet.
Daarom CoD4 _/-\o_ aan de makers want het ziet er vet uit en speelt enorm lekker.
Maar als iedereen zijn cfg gaat tweaken gaat de balans naar de kl*ten en is de gameplay die op dit moment nog echt vet is behoorlijk k*t worden. Zou zonden zijn van een heel erg goed spel.
Dit wordt ook wel graphicsgeil genoemd :)

Wel jammer trouwens dat je niet op mijn vorige post replied.
Anoniem: 101953 schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:51:
Ik heb zelf enkel ervaring met de oude CS variant en ben dus getraind in het luisteren naar de tegenstander.
Nu speel ik sindskort COD4 en ik hoor de vijand zeer goed aankomen en teven hoor ik ook makkelijk waar de schoten vandaan komen. Hierop kan ik ze dan ook snel en simpel killen :)

specs: Onboard realtec geluidskaart (Gigabyte GA-P35 DS4) en een Sennheider PC160 SK editie.
Mijn Creative X-fi geluidskaart is op dit moment bij de shop voor RMA, hiermee zal het geluid enkel maar beter worden.

Wellicht staan de geluid settings verkeer in COD4? hier staat het op "stereo"
Idd hier ook zo Arnhem-P35 DS3 + Logitech precision gaming hs en Enschede-X-Fi xtrememusic + Speedlink Medusa 5.1, Hercules XPS 5.1 70. Geen problemen qua plaatsing geluid bij de 3 combi's.
FunkyPunky schreef op zondag 23 december 2007 @ 23:26:
Ik bedoelde eigenlijk te reageren op Sarge_Mango, want ik was het gewoon met jou eens :)
Hehe ik dacht al want ik nam het voor je op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139239

frankknopers schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:37:
[...]

Het kan nog erger.

Ik had vandaag een Airstrike bemachtigd op het beruchte level Shipment, en de enige kill die ik ermee heb gemaakt was mijzelf 8)7

En nee, dat was niet zo gepland en er liepen minstens 12 mensen rond op die map.

Been there, done that |:(
Ook 'leuk' is een handgranaat tegen een muurtje oid gooien, die vervolgens terug stuiterd en jou killt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Anoniem: 139239 schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:30:
[...]

Ook 'leuk' is een handgranaat tegen een muurtje oid gooien, die vervolgens terug stuiterd en jou killt :P
Hehe mooiste wat ik heb meegemaakt dat ik en 2 vrienden (tevens clanmaten) in een pub aan het spelen waren en eentje opeens k*t roepte omdat die dood was... door zijn eigen flashnade :D
Die andere vriend en ik hadden het niet meer, echt mooi _/-\o_
Van de week wel een leuke kill gehad trouwens op Crash als aanvallend gooide ik zoals ik vaak doe eerst een nade naar B-alley en toen een nade naar A had ik iemand die naar A toe rende doodgegooit met een nade van halverwege de map echt lache is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
ZpAz schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:33:
:X :D :D
frankknopers schreef op zondag 23 december 2007 @ 22:37:
[...]

Het kan nog erger.

:D :D :D
Anoniem: 139239 schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:30:
[...]

:D :D :D

Haha :) lache! Met de granaat al regelmatig gehad zulke ongelukjes. Maar ik ben dan ook een kneus met die dingen :+ gooi ze altijd verkeerd en tegen dingen aan wat niet leuk is. Denk dat ik deze week eens ga spelen op onze GoT servert :)

Opmerking over de verzoekjes voor de nicknames in de Cod4 lijst... blijf ze DMen en niet in het topic zetten. Ik ga echt niet elke post weer langs lopen en ze dan handmatig invoeren en met een DM vergeet ik het niet. En iedereen die de lijst leest, ziet bovenaan ook dat ze mij moeten Dmen! Tis niet zo moeilijk maar lezen is altijd een kunst :9

Heb al meerdere malen gelezen dat mensen misschien hun Xfire erin willen hebben... is dat een optie? of gebruiken te weinig mensen dit (als er 5mensen zijn is heeft het weinig nut denk ik...)

Ik heb Xfire maar sta nog niet inde Lijst, vorige week net de singleplayer uit :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Aap schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:41:
..knip..

Haha :) lache! Met de granaat al regelmatig gehad zulke ongelukjes. Maar ik ben dan ook een kneus met die dingen :+ gooi ze altijd verkeerd en tegen dingen aan wat niet leuk is. Denk dat ik deze week eens ga spelen op onze GoT servert :)

Opmerking over de verzoekjes voor de nicknames in de Cod4 lijst... blijf ze DMen en niet in het topic zetten. Ik ga echt niet elke post weer langs lopen en ze dan handmatig invoeren en met een DM vergeet ik het niet. En iedereen die de lijst leest, ziet bovenaan ook dat ze mij moeten Dmen! Tis niet zo moeilijk maar lezen is altijd een kunst :9

Heb al meerdere malen gelezen dat mensen misschien hun Xfire erin willen hebben... is dat een optie? of gebruiken te weinig mensen dit (als er 5mensen zijn is heeft het weinig nut denk ik...)

Ik heb Xfire maar sta nog niet inde Lijst, vorige week net de singleplayer uit :p
Ah dan zal ik de GoT server in de gaten houden als ik mensen erin zie want dan kom ik ook wel ;)

Wat betreft de Xfire opnemen in de TS, ik vind het wel een goed idee en er zijn iig 5 mensen die Xfire hebben :+ maar volgens mij heeft de helft wel Xfire dus goed te doen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Anoniem: 151481 schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:03:
[...]

Damn right dude.

Wel intressant om te lezen hoe de CoD4 spelende GoT'er er zo over denk. Die sominge vinden het ook cheaten andere doen weer mee met het hele Cfg tweaken, in mijn ogen is het nog steed cheaten want je geeft je zelf een bepaald voordeel over de rest.
Zoals hier in de topic al gezegt is; het verstoord de balans die door de makers aangebracht is. Als ik niet door de regen of stof kan kijken en de andere wel, dan is die balans volledig verdwenen.

Zeg zelf is toch niet tof om zo te winnen, je wilt toch winnen op puur de skills die je hebt, of niet zo ?
Mja, alleen bestaat er geen PB-legale CMD om stof en rain uit te zetten.

Ik speel CoD4 echt niet voor de fun, ik speel het om goed te zijn, echt niet om de GFX, die heb ik vanaf het 1e moment al omlaag gegooid door mn oude getweakte CoD2 CFG erin te gooien. Ik probeer dan ook altijd om minstens een ratio van 4 te halen en dat lukt. Ik adviseer je om eens in de CFG's van spelers van teams als Team Dignitas, Tek-9, en daar zul je zien dat iederen CFG die commands gebruikt. Ik kan redelijk meekomen met zulke spelers als ik even de tijd heb gehad om in te komen.
Ik zie zoiets simpelweg als het optimaliseren van je game totdat de enige factor die tegen kan zitten jijzelf kan zijn.

Door te zeggen dat een getweakte CFG verboden zou moeten worden omdat het je voordeel geeft heb ik 2 dingen te zeggen: Vergeet niet dat ik evengoed mijn trekker nog over moet halen en mn crosshair op jouw hoofd moet planten en: Dan zouden game-muizen, game-toetsenborden en game muismatten ook verboden moeten worden omdat die je ook veel voordeel geven (al is het maar het placebo effect)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:16:
[...]

Precies en dat zal nu niet anders zijn :)
Jammer is dat.
[...]

Owja hoor je bent zelf zeker een Quake 2 progamer geweest met alle settings vol open ipv tweaked cfg? Je moet niet denken aan pubhero's he want dat zegt nl. niet altijd wat :)
Waar heb je het over man. O ja voor jouw info ik heb nooit quake 2 gespeelt en quake 3 is k*t spel.
[...]

Je snapt die mensen niet... Laat de gamer met een mindere bak ook z'n plezier beleven in CoD4 mag die toch zelf weten of niet? Maar niet te kosten van mijn gameplay.
Je kunt het spel toch ook op low zetten. Draait het dan nog niet, denk er dan eens over om misschien een paar tientje te investeren in een videokaart, cpu of ram geheugen.
En wat zijn nu een paar tietnje. Je haalt tegenwoordig net 4 bier, 2 pakjes peuken of 1 pizza voor 10 euro. Dus ff een avondje minder zuipen en je kunt een nieuwe videokaart halen.
[...]

Want jij hoort bij de grote jongens (H2k, Dignitas, Speedlink, dSlash etc)? Een enkeling, uit deze clans, zal goede hardware hebben maar het merendeel een bak van 1 a 2 jaar oud. Deze jongens zullen de cfg gaan tweaken om iig 60+ fps te krijgen heel logisch vind ik.
Dude, denk je dat nou echt, die gasten leven om te gamen.

[...]
Dit wordt ook wel graphicsgeil genoemd :)
He we gaan niet persoonlijk worden he, ik noem jouw toch ook geen: "slechte verliezer die niet kan winnen zonder cheats n00b"

En als ik het spel met alle grafische toeters en bellen aan wil spelen is dat mijn keuzen en ik benadeel er niemand mee, integen stelling tot de "r_lodscalerigid 4" "r_lodscaleskinned 4" cfg tweaks.
Sterker nog de snipper met zijn gillie suit aan kan echt verdwijnen in het hoge gras. Dan heb je geen schijn van kans als je van A naar B gaat en zo'n pax heeft het met zijn .50 gemunt heeft op jouw hoofd. Als je hem eerder uitschakeld als hij jouw is veel toffer als dat je hem ziet liggen op 1 km afstand omdat je het gras uit hebt gezet met 'n cfg tweak. Maar ja dat begrijp je natuurlijk niet anders zou je het spel wel spelen zoals het bedoeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DonMetal schreef op maandag 24 december 2007 @ 00:59:
[...]
Ik speel CoD4 echt niet voor de fun, ik speel het om goed te zijn.
Eigenlijk vind ik dit best triest. Waarom spelen als je het niet voor de fun doet en het spel je niet echt iets anders oplevert? Natuurlijk is een game wel leuker wanneer je er goed in bent.

Iets anders:
Ik kom overigens best wat glitches tegen: hikkend geluid wanneer je een kill maakt (bv nade) terwijl je dood bent of net respawned, wapens die na het killen van een speler in de lucht lijken te zweven, muurtjes waar je met een pistol nog doorheen schiet rond de randen en ga zo maar door.

Ik hoop trouwens wel op een soort map pack. Het aantal multiplayer maps is niet bijzonder groot en door de wat kleinere maps gaat de klad er iets sneller in zitten dan bij bv Battlefield 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zit de OC versie zo barstensvol bugs? Ik herken niets van de console versies :D

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Bor de Wollef schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:18:
[...]

Eigenlijk vind ik dit best triest. Waarom spelen als je het niet voor de fun doet en het spel je niet echt iets anders oplevert? Natuurlijk is een game wel leuker wanneer je er goed in bent.

Iets anders:
Ik kom overigens best wat glitches tegen: hikkend geluid wanneer je een kill maakt (bv nade) terwijl je dood bent of net respawned, wapens die na het killen van een speler in de lucht lijken te zweven, muurtjes waar je met een pistol nog doorheen schiet rond de randen en ga zo maar door.

Ik hoop trouwens wel op een soort map pack. Het aantal multiplayer maps is niet bijzonder groot en door de wat kleinere maps gaat de klad er iets sneller in zitten dan bij bv Battlefield 2.
Laat mensen fanatiek zijn als ze dat willen, wat is daar mis mee?

Maps, ach we hebben er 16, voorlopig gaan die nog wel even mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

KillerAce_NL schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:23:
[...]

Laat mensen fanatiek zijn als ze dat willen, wat is daar mis mee?
Fanatiek zijn is wel iets anders als ik het zo lees. Dan speel je voor de fun maar wil je wel graag winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Hij speelt om te winnen, dat noem ik fanatiek, hij wil gewoon goed zijn en er het uiterste uit halen.
Is niks mis mee, ieder zijn ding denk ik dan.

B.t.w gister voor het eerst hardcore gespeeld om mijn zoontjes stats op te krikken, dat beviel me zeer.
Wapens zijn beter en de echte n00bs worden afgeslacht, die komen er niet met hoppenen campen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heerlijk; dat geneuzel over hoe je je PC-editie zo ver mogelijk kan verzieken/verbouwen om 1 of 2 kills extra te halen per rondje. Nofi, maar.... mietjes!!! Als je denkt goed te zijn, speel je met een CFG die iedereen heeft (desnoods spreek je het af met 100 man om allemaal dezelfde CFG te draaien); dan kan je pas bewijzen hoe goed je bent.

Ben zelf erg blij met mijn 360-versie. Geen gedoe met PB of andere scripts; aanzetten, inloggen en gaan. Gister en eergister een aantal zeer goede potjes gespeeld met bekenden (waaronder GoT) en ondanks dat ik constant in de middenmoot eindig, is het spel voorlopig leuk zat om door te spelen.

Ik hoef niet per se de beste te zijn; heb een K/D van 0.5 ofzo en minder dan 10% accuracy. Nou en; ik haal mijn genot uit momenten dat ik iemand over een half level met een enkele kogel in zijn oog overhoop schiet. Of als ik me een granaatwerper 3 snipers tegelijk uit hun Bloc-appartement flikker.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MAX3400 schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:38:
Heerlijk; dat geneuzel over hoe je je PC-editie zo ver mogelijk kan verzieken/verbouwen om 1 of 2 kills extra te halen per rondje. Nofi, maar.... mietjes!!! Als je denkt goed te zijn, speel je met een CFG die iedereen heeft (desnoods spreek je het af met 100 man om allemaal dezelfde CFG te draaien); dan kan je pas bewijzen hoe goed je bent.

Ben zelf erg blij met mijn 360-versie. Geen gedoe met PB of andere scripts; aanzetten, inloggen en gaan. Gister en eergister een aantal zeer goede potjes gespeeld met bekenden (waaronder GoT) en ondanks dat ik constant in de middenmoot eindig, is het spel voorlopig leuk zat om door te spelen.

Ik hoef niet per se de beste te zijn; heb een K/D van 0.5 ofzo en minder dan 10% accuracy. Nou en; ik haal mijn genot uit momenten dat ik iemand over een half level met een enkele kogel in zijn oog overhoop schiet. Of als ik me een granaatwerper 3 snipers tegelijk uit hun Bloc-appartement flikker.
Soooooooooo true! _/-\o_

OctagonQontrol :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

KillerAce_NL schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:30:
Hij speelt om te winnen, dat noem ik fanatiek, hij wil gewoon goed zijn en er het uiterste uit halen.
Is niks mis mee, ieder zijn ding denk ik dan.
Hij geeft aan dat ie winnen belangrijker vind als plezier. Dat is waar ik op doelde. Fanatiek zijn is leuk maar uiteindelijk draait het toch om het plezier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lijkt me logisch dat ie er plezier in heeft, anders wil je er toch niet goed in worden ? ;)
We begrijpen elkaar wel, het gaat om woorden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

MAX3400 schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:38:

Ben ik toch niet de enige :)
M'n accuracy weet ik niet, zou me niet verbazen als deze niet eens boven de 10% komt, en m'n k/d ratio ligt ook onder de 1.0, so what, beter dat en wel plezier in het spel hebben dan me druk maken om m'n K/D ratio of accuracy, en pissed zijn als je een keer niet in de top-3 eindigt (zoals een vriend van me).

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Anoniem: 151481 schreef op maandag 24 december 2007 @ 03:00:
Je kunt het spel toch ook op low zetten. Draait het dan nog niet, denk er dan eens over om misschien een paar tientje te investeren in een videokaart, cpu of ram geheugen.
En wat zijn nu een paar tietnje. Je haalt tegenwoordig net 4 bier, 2 pakjes peuken of 1 pizza voor 10 euro. Dus ff een avondje minder zuipen en je kunt een nieuwe videokaart halen.
Voor 10 euro haal ik anders wel 10 bier :+.

Kijk waar het mij om gaat is dat je niet verder kijkt dan wat jezelf vind. Je moet je eens voorstellen hoe het zou zijn als je geen geld voor betere hardware zou hebben en je wilt het toch heel graag spelen Ik weet wel zeker dat je toch stiekem nog een aantal cmds zou willen proberen om te kijken of je fps dan wel respectabel is.
Daar heb je gelijk en maar denk je nou echt dat ze iets om de graphics geven? Zolang ze iig maar 60+ fps in hebben alle omstandigheden vinden ze het best al hebben ze liever 125+ fps.

Ik heb ook nog een test voor je, zet je gamma eens op 1.6 of iig lekker hoog. Ooit wel eens een cfg van die gasten gezien zo spelen zij. Zelf vind ik dat absoluut niet fijn maar mag dat dan ook niet omdat zij dan beter kunnen zien in donkere gedeeltes? Iets voor je om over na te denken.. :)
He we gaan niet persoonlijk worden he, ik noem jouw toch ook geen: "slechte verliezer die niet kan winnen zonder cheats n00b"
Niet om het een of ander maar jij komt steeds aanzetten met dat je wel wilt investeren in hardware ed. en graphics net zo belangrijk zijn etc. en daarbij gun je een ander die zijn cfg met ' legale' cmds tweaked niet die extra fps boost om het spel normaal te kunnen spelen.
En als ik het spel met alle grafische toeters en bellen aan wil spelen is dat mijn keuzen en ik benadeel er niemand mee, integen stelling tot de "r_lodscalerigid 4" "r_lodscaleskinned 4" cfg tweaks.
Sterker nog de snipper met zijn gillie suit aan kan echt verdwijnen in het hoge gras. Dan heb je geen schijn van kans als je van A naar B gaat en zo'n pax heeft het met zijn .50 gemunt heeft op jouw hoofd. Als je hem eerder uitschakeld als hij jouw is veel toffer als dat je hem ziet liggen op 1 km afstand omdat je het gras uit hebt gezet met 'n cfg tweak. Maar ja dat begrijp je natuurlijk niet anders zou je het spel wel spelen zoals het bedoeld is.
Dat is zeker jou keuze en op onderstaande bak doe ik dat ook zolang het minstens 60+ fps is maar met de oudere bak hier in Arnhem heb ik een tweaked cfg zodat het enigzins speelbaar is. En nee ik ga niet investeren in een nieuwe gpu (alleen die is nog outdated) want ik gooi me GTS er wel in als ik een nieuwe gpu koop. Daarbij ben ik student dus niet oneindig geld voor hardware spendeer ik al genoeg aan maar als je me een zak met geld wilt doneren voor een nieuwe gpu vind ik het best hoor ;).

Wederom snap ik niet waar je je nou eigenlijk zo druk om maakt oa ik heb al meerdere keren aangegeven dat die cmds niet werken op een normaal/goed ingestelde server zoals het hoort.
Je doet steeds weer alsof opeens iedere high skilled player die cmds ook daadwerkelijk gebruikt en zolang je op pb servers zit hoef je je nergens druk om te maken imo.
Mocht je nog steeds niet overtuigd zijn wil ik best wel een keer tegen/met je spelen dan kun je zelf zien wat voor een speler ik ben :)

-Edit-
Ik zie trouwens net dat de GoT server nog 1.3 is mss kan Dfiance hier wat aan doen zodat we een keer met veel tweakers daar kunnen spelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb nu level 41, 3 x Frag perk :) Dies wel kicken op Shipment ! Samen met Martydrom en Stopping Power. Er zijn echt zoveel perks, moelijk uit te kiezen !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Ik speel zo veel mogelijk silent (afgelopen dagen niet trouwens, met de LMG's). Dus UAV jammer, silencer etc. Vind ik erg handig, vooral op de drukkere urban maps; geen hond die weet waar je ligt te schieten maar na elke kill wel verkassen want anders staan ze ineens naast je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

NeoMe schreef op maandag 24 december 2007 @ 13:24:
Heb nu level 41, 3 x Frag perk :) Dies wel kicken op Shipment ! Samen met Martydrom en Stopping Power. Er zijn echt zoveel perks, moelijk uit te kiezen !
Stopping power en martyrdom heb ik ook meestal, soms wissel ik martyrdom om voor deep impact die is ook wel handig. Als eerste perk heb ik nu meestal 2xClaymore en ook wel eens 3xStun, heb de 3xFrag nog niet geunlocked helaas. Wanneer krijg je die eigenlijk?
Ik ben pas level 25 ofzo

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Bor de Wollef schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:45:
[...]

Hij geeft aan dat ie winnen belangrijker vind als plezier. Dat is waar ik op doelde. Fanatiek zijn is leuk maar uiteindelijk draait het toch om het plezier?
Ik speel TF2 voor mn plezier als ik CoD4 zat ben, als je op een gegeven moment 6 keer op 1 avond gekickt wordt omdat je een ratio van 6,5 per death hebt, door mensen die dus niet zo best mee kunnen komen, dan gaat bij mij de fun er wel af. Ik heb ook echt een godsgruwelijke hekel aan publics, door dat gewhine elke keer en door de noob wapens (P90, grenade launcher) maar constant wars spelen gaat ook niet omdat ik net iets fanatieker ben dan de rest van mijn clan en ik dus niet altijd mede-spelers heb.
KillerAce_NL schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:49:
Lijkt me logisch dat ie er plezier in heeft, anders wil je er toch niet goed in worden ? ;)
We begrijpen elkaar wel, het gaat om woorden :P
Als je eenmaal bezig bent goed te worden gaat de lol er wel af, zie bovenstaand.
Bor de Wollef schreef op maandag 24 december 2007 @ 10:18:
[...]

Sponsors, respect, prijzengeld op LAN's...
Anoniem: 151481 schreef op maandag 24 december 2007 @ 03:00:

[...]

Ehm, probeer jij bij texture settings de bovenste eens op Low te zetten? op 9 van de 10 servers wordt je gekickt omdat dat in principe ook al illegaal is.

Als gamen je hobby is en je bent er redelijk goed in, dan wordt je fanatiek ja, maar dan leef je nog niet om te gamen

Oh ja: Als Xfire ook in de startpost komt mag je mijne er ook wel aan toevoegen. (gewoon DonMetal)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

DonMetal schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:19:
[...]

Just curious, maar wat verdien je er zoal mee (ik doel dus op jouzelf en niet wat mogelijk is)?

Respect mbt goed zijn in een game is erg relatief lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bor de Wollef schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:28:
Ik wou net zeggen. Ik zie niet in wat dat respect dan precies inhoudt. Ik zou geen waarde hechten aan 'respect' dat ik krijg van wat virtuele mensen die je IRL niet eens kent.

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 24-12-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

DonMetal schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:19:
[...]

Ik speel TF2 voor mn plezier als ik CoD4 zat ben, als je op een gegeven moment 6 keer op 1 avond gekickt wordt omdat je een ratio van 6,5 per death hebt, door mensen die dus niet zo best mee kunnen komen, dan gaat bij mij de fun er wel af. Ik heb ook echt een godsgruwelijke hekel aan publics, door dat gewhine elke keer en door de noob wapens (P90, grenade launcher) maar constant wars spelen gaat ook niet omdat ik net iets fanatieker ben dan de rest van mijn clan en ik dus niet altijd mede-spelers heb.

[...]

Als je eenmaal bezig bent goed te worden gaat de lol er wel af, zie bovenstaand.

[...]

[...]

Ehm, probeer jij bij texture settings de bovenste eens op Low te zetten? op 9 van de 10 servers wordt je gekickt omdat dat in principe ook al illegaal is.

Als gamen je hobby is en je bent er redelijk goed in, dan wordt je fanatiek ja, maar dan leef je nog niet om te gamen

Oh ja: Als Xfire ook in de startpost komt mag je mijne er ook wel aan toevoegen. (gewoon DonMetal)
toon volledige bericht
Tja, ligt een beetje aan welke pub en wat het nivo is van de spelers daar. Er zijn zat pubs waar men op je begint te schelden etc als je meer als 125 kills maakt in een tdm ronde, terwijl je deaths niet eens zo laag zijn (1 op 2). Maar goed, helemaal niet op reageren en er boven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

[...]

Just curious, maar wat verdien je er zoal mee (ik doel dus op jouzelf en niet wat mogelijk is)?

Net voordat CoD4 uitkwam zijn wij met onze oude Funclan aangesloten bij een grotere clan, zij hadden al de zelfde hoofdsponsor dus die overstap was er snel. Die nieuwe clan draaide mee in de eurotop BF2 en daaruit hebben we als geheel verschillende sponsoren overgehouden. Dit houd in dat ik hardware goedkoper kan krijgen, we hebben een gratis dedicated server (dus fysiek van ons), we hebben onze server gratis in een datacentrum hangen. Een computerwinkel heeft ons laatst nog een setje geheugen voor de server toegestuurd etc. Dat is voor het geheel.

Even voor mijzelf terug naar CoD2: Ik zat daar op een gegeven moment bij een goed team, we hadden ex-H2kers, F4a, SuXus etc. Wij hebben daar als squad op een gegeven moment problemen gekregen met de team manager en dus zijn we uit elkaar gegaan, maar we hadden al een uitnodiging binnen voor de Milk LAN in Parijs voor een paar weken terug.

En mbt. respect, als jij voor de grap eens een Tek-9 of Esuba tag voor je naam zet en je gaat een server in dan merk je wel iets van respect ;)

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

DonMetal schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:09:

En mbt. respect, als jij voor de grap eens een Tek-9 of Esuba tag voor je naam zet en je gaat een server in dan merk je wel iets van respect ;)
En dat is? Ik kan me er namelijk niets bij voorstellen, gaat dan iedereen buigen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

Slasher schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:26:
[...]

En dat is? Ik kan me er namelijk niets bij voorstellen, gaat dan iedereen buigen?
Ik heb wel eens een CFG van Davy van Tek-9 uitgeprobeerd, en per ongeluk de naam niet veranderd. Er is de hele tijd gezeurd van: Davy, kan ik Tek-9 etc. wat is je Xfire? Mag in een Try-out. Mensen liepen constant achter mij aan, er zat 5 man in spectator mij complimenten te geven om mijn "nice shots". Het duurde een paar minuten voordat ik het door had. Ik dus mn eigen tag weer, gelijk iedereen: mja je kon toch wel zien dat hij het niet echt was, net iets te veel gemist XD

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
DonMetal schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:33:
[...]

Ik heb wel eens een CFG van Davy van Tek-9 uitgeprobeerd, en per ongeluk de naam niet veranderd. Er is de hele tijd gezeurd van: Davy, kan ik Tek-9 etc. wat is je Xfire? Mag in een Try-out. Mensen liepen constant achter mij aan, er zat 5 man in spectator mij complimenten te geven om mijn "nice shots". Het duurde een paar minuten voordat ik het door had. Ik dus mn eigen tag weer, gelijk iedereen: mja je kon toch wel zien dat hij het niet echt was, net iets te veel gemist XD
Dat ligt niet aan dat je in een O zo geweldige clan zit, meer dat CoD4 community bestaat uit kindjes die graag in een clan willen die bekend is. Ik zou nog voor geen goud in een topclan willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:46
wat is er zo special aan de dacy cfg? ik wil hem ook wel eens uit proberen want ik heb 8800 gt en soms loopt mijn fps naar 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Duuvel schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:01:
[...]

Stopping power en martyrdom heb ik ook meestal, soms wissel ik martyrdom om voor deep impact die is ook wel handig. Als eerste perk heb ik nu meestal 2xClaymore en ook wel eens 3xStun, heb de 3xFrag nog niet geunlocked helaas. Wanneer krijg je die eigenlijk?
Ik ben pas level 25 ofzo
Volgens mij pas bij level 40, of in ieder geval daar in de buurt!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

DonMetal schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:33:
[...]

Hehe dat had ik ook eens met CoD maar ik was toen geen cfg aan het uitproberen maar had gewoon een andere nick genomen. Was blijkbaar een nick die Davy ook wel eens gebruikte. Gelijk paar gassies zo van 'hey Davy' etc wel grappig is dat :).

Wat betreft de lol van pubs daar kan ik me helemaal in vinden want ik heb dat precies zo. CoD2 toen ook gestopt want ik was nog de enige active member en kon niet zo gauw een andere skilled clan vinden die active was. Ik vraag me daarom ook af hoe lang ik de pubs nog leuk zal blijven vinden nu is het nog wel lache maar ook al sta ik altijd bovenaan (wat meestal ook zo is) ik weet van mezelf dat ik lui wordt van pubs, gewoon geen echte tegenstand zoals in wars tegen goede clans :).
goosche schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:43:
wat is er zo special aan de dacy cfg? ik wil hem ook wel eens uit proberen want ik heb 8800 gt en soms loopt mijn fps naar 30.
Denk dat hij het over CoD2 heeft maar wel vreemd dat je met een GT drops hebt naar de 30 dm me anders eens de rest van je specs + instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Hmm, Ik snap niet waarom mensen dingen gaan aanpassen in de configs van COD4 omdat het schijnbaar niet goed loopt. Ik draai alles met de hoogste settings en het spel draait werkelijk als een tiet. in de meeste maps op volle servers haal ik met gemak 50~75 fps, meestal rond de 70-75, met een 8800 GTS640 . tegenwoordig is dit niet echt een topkaart meer..

En ja, als jij dingen gaat veranderen in je cfg's , ben je verkeerd bezig. die dingen horen niet ge-edit te worden door jou. laat dat lekker aan de programmeurs over van het spel , je bent dan gewoon op een andere manier aan het spelen dan bedoeld door de makers - fout dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 22:19
Duuvel schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:01:
[...]

Ik ben pas level 25 ofzo
Alles op silent ruleert :) Dan kan je soms in het kamp van de tegenstander zitten zonder dat ze het doorhebben :')

Zelf heb ik een gun (ben naam kwijt, singleshot iig) waarop ik een demper heb, op mijn handgeweer een demper, de perk dat ik niet zichtbaar ben op radar, en de perk dat je mij ook niet hoort lopen (net unlocked, lvl 44) en claymore :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Btw, nog even een vraagje aan de experts :) ben nu lvl 23 ofzo en speel nu voornamelijk met een RPD + Red dot sight, heb echter ook de grip perk, maar dan ben ik dus mijn red dot kwijt , + mijn slot 1 perk. Is dit het waard? Ik heb geprobeerd te spelen maar ik merk toch dat ik meer mis, en trager op mijn vijanden kan aimen. is dit gewenning of is de red dot toch prefereerbaar over grip?

Vind 't trouwens nog steeds super om te doen, heeft iemand een lekkere server waar aardige lui zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Visgek24 schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:30:
Btw, nog even een vraagje aan de experts :) ben nu lvl 23 ofzo en speel nu voornamelijk met een RPD + Red dot sight, heb echter ook de grip perk, maar dan ben ik dus mijn red dot kwijt , + mijn slot 1 perk. Is dit het waard? Ik heb geprobeerd te spelen maar ik merk toch dat ik meer mis, en trager op mijn vijanden kan aimen. is dit gewenning of is de red dot toch prefereerbaar over grip?

Vind 't trouwens nog steeds super om te doen, heeft iemand een lekkere server waar aardige lui zitten?
Ja, grip vind ik lekkerder dan red dot. Vooral over lange afstanden schiet je veeel nauwkeuriger met grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
MAX3400 schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:30:
[...]

Ja, grip vind ik lekkerder dan red dot. Vooral over lange afstanden schiet je veeel nauwkeuriger met grip.
Okay, thanks. mss moet ik het dan toch nog eens proberen. maar je weet zeker dat ie wel echt accurater is? ook op short range?

Ik vind de RPD trouwens een erg fijn wapen, is er iets (beters?) maar die vergelijkbaar is kwa magazijn?

Heb ook een snipert aangemaakt met een dragunov , of hoe ie heet, erg grappig om soms eens te doen. vooral die map op die boot is dan erg leuk. pew pew :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

De M60 met Grip en DoubleTap is net ff iets fijner maar ja... Meestal is het wennen aan een wapen; zo zijn er kleine verschillen die je wel/niet bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-04 10:09
Zo weer 6 pagina's lezen ingehaald...wat ben ik blij dat ik een xbox360 heb zeg. Wat een gejank allemaal over pub servers, PB, configs aanpassen, cheaters, aimbots.... :P
Nergens last van als ik COD4 speel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212100

Ik zou 'em graag in huis halen, maar ik heb schrik dat m'n 8600M GT het niet gaat trekken.. Heeft er iemand ervaringen met CoD4 op laptop?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 212100 op 24-12-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

M60 met grip en stopping power is echt een ultieme killer voor de korte en middellange afstand. Met twee of drie kogels leg je ze al plat.

Ik vind de M60 echter niet ideaal, omdat het wapen heel log en zwaar is. Als je moet reloaden ben je echt een tijdje bezig, en snel een sprintje trekken wil ook niet echt.

Daarom P90 met AGOC scope 8) Met de perks bandolier (extra ammo), stopping power (sterkere kogels) en hip accuracy perk is dat echt een super combi voor korte én lange afstand. Ik had in het level Crash gisteren een killing spree van 15 (incl artillery) en één van 10 (alleen P90 kills).

Die Desert Eagle is ook wel strak. Ik heb eens twee rondjes gedaan met alleen Desert Eagle. In tdm werd ik een goede middenmoot met ratio 1/1 en in de domination ronde haalde ik met enkel de Desert Eagle de tweede plek (team was 9 man groot ofzo).
Anoniem: 212100 schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:11:
Ik zou 'em graag in huis halen, maar ik heb schrik dat m'n 8600M GT het niet gaat trekken.. Heeft er iemand ervaringen met CoD4 op laptop?
Zeker weten dat je hem draaien kunt.

Ik heb een Inspiron 9100 'laptop' met 3.4GHz P4, 1GB ram en een overgeklokte ATi 9800 Mobility met 256MB geheugen. Het spel draait de singleplayer echt vloeiend op 1280x800 met middelmatige details en AA/AF uitgeschakeld. De multiplayer schokt wel enorm op mijn laptop, maar dat komt puur door de geheugen bottleneck. In taakbeheer werd een piek geheugengebruik van 1,25GB geregistreerd tijdens multiplayer, en met 1GB aan fysiek geheugen weet je hoe dat gaat. Continu data uitwisseling tussen HDD en RAM..

Ik heb dan ook vrij snel een order bij Azerty geplaatst voor twee sodimms van 1GB, zodat ik aan 2GB kan komen. Daarmee moet het spel gewoon vloeiend in multiplayer kunnen draaien. Volgens mij is de 8600GT sneller dan mijn 9800M met 100MHz OC op gpu en ddr (3500 3DM05).

[ Voor 38% gewijzigd door frankknopers op 24-12-2007 17:22 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Visgek24 schreef op maandag 24 december 2007 @ 16:21:
Hmm, Ik snap niet waarom mensen dingen gaan aanpassen in de configs van COD4 omdat het schijnbaar niet goed loopt. Ik draai alles met de hoogste settings en het spel draait werkelijk als een tiet. in de meeste maps op volle servers haal ik met gemak 50~75 fps, meestal rond de 70-75, met een 8800 GTS640 . tegenwoordig is dit niet echt een topkaart meer..

En ja, als jij dingen gaat veranderen in je cfg's , ben je verkeerd bezig. die dingen horen niet ge-edit te worden door jou. laat dat lekker aan de programmeurs over van het spel , je bent dan gewoon op een andere manier aan het spelen dan bedoeld door de makers - fout dus.
Gaan we weer ;)
Je noemt dan wel een kaart die niet meer tot de top3 behoort maar nog steeds stukken beter is dan een 6600GT/7600GT oid dus vind je het heel gek dat je het met gemak kan draaien? :)

Over die cfg's, hoe weet je dat de maker dat niet bedoeld heeft?
Als ze dat niet bedoeld hadden hadden ze vast niet van dat soort bestanden ontworpen met de settings erin dan was het vast meer zoiets als het mpdata bestand geweest. Als jij iets verandert ingame verander je dat indirect in de cfg dus wat is het probleem..
De dingen die niet ge-edit horen te worden kunnen veelal niet ge-edit worden en natuurlijk worden er regels opgesteld door PB zoals dat die lodscale en decals cmds niet ge-edit mogen worden duidelijk zat lijkt me. Wat overblijft zijn de cmds die wel ge-edit mogen worden volgens beide partijen (eigenlijk 3 want bijv. CB of ESL heeft er ook een handje in :)) en dus mag het en is het geen cheaten.

Maar laten we deze discussie maar rusten want het is net als met de CoD 125/333 fps en algemene fps discussies en daar komt ook nooit een einde aan. Zie ook de discussie die ik had met een andere user in een van de eerste CoD4 topics...
Ja dat trekt die wel hoor een vriend van mij draait hem ook op een laptop met dezelfde gpu. Ik neem aan dat je ook gewoon 2GB ram hebt en een redelijke C2D :)

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 24-12-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Mijn GF6800 (unlocked), trekt het ook al (wel alles low en dan tussen de 40 en 110 fps), dus jouw 8600 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonMetal

DonMetal

Doet Iets Met Media

frankknopers schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:13:
Daarom P90 met AGOC scope 8) Met de perks bandolier (extra ammo), stopping power (sterkere kogels) en hip accuracy perk is dat echt een super combi voor korte én lange afstand. Ik had in het level Crash gisteren een killing spree van 15 (incl artillery) en één van 10 (alleen P90 kills).

Die Desert Eagle is ook wel strak. Ik heb eens twee rondjes gedaan met alleen Desert Eagle. In tdm werd ik een goede middenmoot met ratio 1/1 en in de domination ronde haalde ik met enkel de Desert Eagle de tweede plek (team was 9 man groot ofzo).
Zo heb ik gisteravond voor de grap de P90 ook maar eens uit de kast gehaald. Ik ging gelijk iets van 32/2 XD begint er een zo'n kerel te zeuren: "Beter leg jij die P90 hard terug in de kast met je kksmoel". Ik had op dat moment zoiets van: Dan vraag je er om: ik met mn mooie opgepoetste gouden deagle rondlopen. Ik heb die kerel 5 keer achter elkaar gekillt en aan het eind van de map stond ik 64/10 ofso, 32/8 met alleen desert eagle gespeeld XD

Joejoe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-05 19:24

rCk

[...]

Ik heb eens op een lan die me 5 euro kostte een prijsje gewonnen van €50,-. Dat was op CS: Source, maar dat was niet een groot evenement.. Pro gamers daarentegen op 1.6 of source die hebben per team voor zon tournament een ton minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

DonMetal schreef op maandag 24 december 2007 @ 18:06:
[...]

Zo heb ik gisteravond voor de grap de P90 ook maar eens uit de kast gehaald. Ik ging gelijk iets van 32/2 XD begint er een zo'n kerel te zeuren: "Beter leg jij die P90 hard terug in de kast met je kksmoel". Ik had op dat moment zoiets van: Dan vraag je er om: ik met mn mooie opgepoetste gouden deagle rondlopen. Ik heb die kerel 5 keer achter elkaar gekillt en aan het eind van de map stond ik 64/10 ofso, 32/8 met alleen desert eagle gespeeld XD
Alsjeblieft kerel, stop eens met je stoere verhalen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
psychoclown schreef op maandag 24 december 2007 @ 17:17:
[...]

Gaan we weer ;)
Je noemt dan wel een kaart die niet meer tot de top3 behoort maar nog steeds stukken beter is dan een 6600GT/7600GT oid dus vind je het heel gek dat je het met gemak kan draaien? :)

Over die cfg's, hoe weet je dat de maker dat niet bedoeld heeft?
Als ze dat niet bedoeld hadden hadden ze vast niet van dat soort bestanden ontworpen met de settings erin dan was het vast meer zoiets als het mpdata bestand geweest. Als jij iets verandert ingame verander je dat indirect in de cfg dus wat is het probleem..
De dingen die niet ge-edit horen te worden kunnen veelal niet ge-edit worden en natuurlijk worden er regels opgesteld door PB zoals dat die lodscale en decals cmds niet ge-edit mogen worden duidelijk zat lijkt me. Wat overblijft zijn de cmds die wel ge-edit mogen worden volgens beide partijen (eigenlijk 3 want bijv. CB of ESL heeft er ook een handje in :)) en dus mag het en is het geen cheaten.

Maar laten we deze discussie maar rusten want het is net als met de CoD 125/333 fps en algemene fps discussies en daar komt ook nooit een einde aan. Zie ook de discussie die ik had met een andere user in een van de eerste CoD4 topics...

[...]

Ja dat trekt die wel hoor een vriend van mij draait hem ook op een laptop met dezelfde gpu. Ik neem aan dat je ook gewoon 2GB ram hebt en een redelijke C2D :)
toon volledige bericht
Er is imo een verschil tussen iets ingame aanpassen (dus min-max zoals de maker het bedoeld heeft) en over die limiet (lager dan) gaan door het zèlf aanpassen van configs.

Die bestanden zijn er al langer ja , maar je gaat toch ook het core bestand van windows niet ff omprogrammeren omdat je perse een gamma van 4.0 wil, en in windows maar tot +2 kan? Het is mischien een krom voorbeeld, maar imo deugt het gewoon niet.

Als je die discussie niet wilt voeren, vraag ik mij af waarom je uberhaupt op mijn post gereageerd hebt?

Imo mag PB mensen met een afwijkende config dan wat door de maker vastgelegde waardes zijn gelijk bannen van de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 06:46
singleplay weer eens opgepakt en zit wederom vast :(

spoiler:
In de missle silo's, kom die eerste grote hal beneden door (die met die kratten en die subgangen links en rechts) en volgens Gamefaqs had ik dan een checkpoint moeten bereiken, maar er gebeurd niets ... dus doorspelen en de misslesilo gang in (met die baricade) waar ik gewoonweg niet doorheen kom, heb nog 3 minuten op de klok dus een beetje tempo is geboden en dan gaat het elke keer mis.
Is er een manier om die savepoint nog te triggeren? Wordt een beetje beu om elke keer die gang weer door te lopen.

Speel op hardened op de 360

Online blijft trouwens geweldig ... Domination!

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
[TAG]Speedy schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:09:
singleplay weer eens opgepakt en zit wederom vast :(

spoiler:
In de missle silo's, kom die eerste grote hal beneden door (die met die kratten en die subgangen links en rechts) en volgens Gamefaqs had ik dan een checkpoint moeten bereiken, maar er gebeurd niets ... dus doorspelen en de misslesilo gang in (met die baricade) waar ik gewoonweg niet doorheen kom, heb nog 3 minuten op de klok dus een beetje tempo is geboden en dan gaat het elke keer mis.
Is er een manier om die savepoint nog te triggeren? Wordt een beetje beu om elke keer die gang weer door te lopen.

Speel op hardened op de 360

Volgens mij krijg je pas een "checkpoint" als je X aantal minuten nog over hebt. Anders heb je een checkpoint, waar je later niet verder mee kan. (Aangezien je nog maar 3min hebt ;)
Online blijft trouwens geweldig ... Domination!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Visgek24 schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:05:
[...]

Er is imo een verschil tussen iets ingame aanpassen (dus min-max zoals de maker het bedoeld heeft) en over die limiet (lager dan) gaan door het zèlf aanpassen van configs.

Die bestanden zijn er al langer ja , maar je gaat toch ook het core bestand van windows niet ff omprogrammeren omdat je perse een gamma van 4.0 wil, en in windows maar tot +2 kan? Het is mischien een krom voorbeeld, maar imo deugt het gewoon niet.

Als je die discussie niet wilt voeren, vraag ik mij af waarom je uberhaupt op mijn post gereageerd hebt?

Imo mag PB mensen met een afwijkende config dan wat door de maker vastgelegde waardes zijn gelijk bannen van de servers.
Juist zo zou het horen te zijn. Bannen iedereen die zou graag een aangepaste cfg wil draaien.
Speel het spel gewoon zoals de makers het bedoeld hebben.

Stel je eens voor, ik programmeer een script wat er voor zorgt dat ik mijn vijanden in het fel rood zie, ook door muren en objecten heen. Dit is een extreem voorbeeld maar waar ligt de grens. Je moet een duidelijke grens trekken en ik vind dat die grens al ligt bij het aanpassen van de cfg. Anders is het hek van de dam. Eerst een paar cfg. tweaks en straks een aimbot omdat toch iedereen het doet.
Zo worden spellen verziekt. Dus blijf gewoon uit de config, dan blijft de gameplay van het spel behouden en niet verziekt door allerlei tweaks en cheats om zo maar een voordeel uit het spel te halen omdat de desbetreffende persoon het anders niet kan winnen.

@ Visgek24: er zouden meer mensen moet denken zoals jij en niet zoals al die config tweakers.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!