Anoniem: 151481 schreef op maandag 24 december 2007 @ 03:00:
Je kunt het spel toch ook op low zetten. Draait het dan nog niet, denk er dan eens over om misschien een paar tientje te investeren in een videokaart, cpu of ram geheugen.
En wat zijn nu een paar tietnje. Je haalt tegenwoordig net 4 bier, 2 pakjes peuken of 1 pizza voor 10 euro. Dus ff een avondje minder zuipen en je kunt een nieuwe videokaart halen.
Voor 10 euro haal ik anders wel 10 bier

.
Kijk waar het mij om gaat is dat je niet verder kijkt dan wat jezelf vind. Je moet je eens voorstellen hoe het zou zijn als je geen geld voor betere hardware zou hebben en je wilt het toch heel graag spelen Ik weet wel zeker dat je toch stiekem nog een aantal cmds zou willen proberen om te kijken of je fps dan wel respectabel is.
Dude, denk je dat nou echt, die gasten leven om te gamen.
Daar heb je gelijk en maar denk je nou echt dat ze iets om de graphics geven? Zolang ze iig maar 60+ fps in hebben alle omstandigheden vinden ze het best al hebben ze liever 125+ fps.
Ik heb ook nog een test voor je, zet je gamma eens op 1.6 of iig lekker hoog. Ooit wel eens een cfg van die gasten gezien zo spelen zij. Zelf vind ik dat absoluut niet fijn maar mag dat dan ook niet omdat zij dan beter kunnen zien in donkere gedeeltes? Iets voor je om over na te denken..

He we gaan niet persoonlijk worden he, ik noem jouw toch ook geen: "slechte verliezer die niet kan winnen zonder cheats n00b"
Niet om het een of ander maar jij komt steeds aanzetten met dat je wel wilt investeren in hardware ed. en graphics net zo belangrijk zijn etc. en daarbij gun je een ander die zijn cfg met ' legale' cmds tweaked niet die extra fps boost om het spel normaal te kunnen spelen.
En als ik het spel met alle grafische toeters en bellen aan wil spelen is dat mijn keuzen en ik benadeel er niemand mee, integen stelling tot de "r_lodscalerigid 4" "r_lodscaleskinned 4" cfg tweaks.
Sterker nog de snipper met zijn gillie suit aan kan echt verdwijnen in het hoge gras. Dan heb je geen schijn van kans als je van A naar B gaat en zo'n pax heeft het met zijn .50 gemunt heeft op jouw hoofd. Als je hem eerder uitschakeld als hij jouw is veel toffer als dat je hem ziet liggen op 1 km afstand omdat je het gras uit hebt gezet met 'n cfg tweak. Maar ja dat begrijp je natuurlijk niet anders zou je het spel wel spelen zoals het bedoeld is.
Dat is zeker jou keuze en op onderstaande bak doe ik dat ook zolang het minstens 60+ fps is maar met de oudere bak hier in Arnhem heb ik een tweaked cfg zodat het enigzins speelbaar is. En nee ik ga niet investeren in een nieuwe gpu (alleen die is nog outdated) want ik gooi me GTS er wel in als ik een nieuwe gpu koop. Daarbij ben ik student dus niet oneindig geld voor hardware spendeer ik al genoeg aan maar als je me een zak met geld wilt doneren voor een nieuwe gpu vind ik het best hoor

.
Wederom snap ik niet waar je je nou eigenlijk zo druk om maakt oa ik heb al meerdere keren aangegeven dat die cmds niet werken op een normaal/goed ingestelde server zoals het hoort.
Je doet steeds weer alsof opeens iedere high skilled player die cmds ook daadwerkelijk gebruikt en zolang je op pb servers zit hoef je je nergens druk om te maken imo.
Mocht je nog steeds niet overtuigd zijn wil ik best wel een keer tegen/met je spelen dan kun je zelf zien wat voor een speler ik ben
-Edit-
Ik zie trouwens net dat de GoT server nog 1.3 is mss kan Dfiance hier wat aan doen zodat we een keer met veel tweakers daar kunnen spelen?