[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.947 views sinds 30-01-2008

• toni_p
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 13:36
Ik heb net geformatteerd, ben mijn level 55 kwijt. Heb wat gegoogled om te kijken of er een optie is dat ik weer level 55 ben (liefst eigenlijk zonder gehaalde challenges, dat is gewoon leuk om te halen). Heb tot nu toe niks nuttigs kunnen vinden. Iemand die me op weg kan helpen?

[ Voor 6% gewijzigd door toni_p op 20-12-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:33:
Daarnaast vind ik het ook jammer dat er geen key is voor je sidearm/secondaire weapon, in de meeste opstellingen maakt dit mij niet zo veel uit, maar als je bijvoorbeeld sniper bent met claymores of c4 en er komt opeens een vijand de hoek om springen kan je hierdoor minder snel reageren.
Je kunt wel twee grote wapens dragen, maar dan moet je de 'Overkill' perk unlocken (lvl 37 pas :P). Deze perk komt in de lijst tussen oa. 'stopping power' en 'double tap', dus je moet er wel iets voor laten om dat extra wapen te kunnen dragen. Voor snipers is het inderdaad wel een nuttige perk, maar voor mij als close combat/frontline speler duurt het wisselen tussen de wapens vaak te lang en is één van die andere perks toch nuttiger. :)

Ik heb met Patch 1.4 nu ook het probleem dat de servers in de lijst allemaal hoge ping hebben (vaak tussen de 800 en de 2000). Toch heeft dit geen invloed gehad op het connecten of de ping ingame, geen groot probleem dus.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:33:
Er zijn naar mijn mening in de meeste maps veel te weinig routes zodat alle tactiek ongeveer weg valt en iedereen ongeacht het gametype er een teamdeath match van maakt, met name bij sabotage vind ik dit zeer frustrerend.
Te weinig routes? Dus...ze hadden de maps groter moeten maken? Wat bedoel je nu eigenlijk? Ik zie je probleem niet echt, ik vind niet dat er te weinig routes zijn om goede tacktieken te kunnen maken. Als je meer routes wilt, moet je grotere mappen maken. Ik vind dat er in verhouding tot de grootte van de mappen prima tacktieken te verzinnen zijn hoor.
En van mij hadden ze wel wat meer aandacht mogen geven aan de PC-gamers het spel voelt mij aan als een console port. Dingen als maar 12 characters in je naam hebben... aangezien de gemiddle clan tag al 4-5 characters in beslag heb je nog maar de keuzen uit jan, henk en bob.
Eens, ik hoop dat dat bij een volgende patch verbeterd wordt.
Daarnaast vind ik het ook jammer dat er geen key is voor je sidearm/secondaire weapon, in de meeste opstellingen maakt dit mij niet zo veel uit, maar als je bijvoorbeeld sniper bent met claymores of c4 en er komt opeens een vijand de hoek om springen kan je hierdoor minder snel reageren.
Euh...? Geen key voor je sidearm? Jawel, als je wapen wisselt (standaard ingesteld op 1) kom je automatisch bij je tweede wapen uit. Ook is er een key voor bijvoorbeeld claymores en C4s, maar die weet ik even niet.
Ik vind het nog steeds een erg leuke shooter, maar ik had er(net zoals bij CoD2) veel meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:57:
Is die tweakers server nog online, zo ja, wat is het IP?
Kijk eens ff verder dan je neus langer is. Startpost al gelezen? 8)7

Zo juist 4 potjes Hardcore gedaan... had het eerst nog niet eens door ook... vond al dat ik zo snel dood ging :+ en toen minste ik opeens me hud en radar enzo :o maar tis wel gaaf! Aktie is wat rustiger, omdat niet iedereen als een zot rot rent :p en denk wel leukerder dan normaal zelfs.

Ik stond zelfs 2x boven aan... ik beland nog lange niet altijd in de top3, want dat doen alle andere tweakers al, als ik het zo lees ;) of iedereen speelt op een server met 3man :+

Hoe dan ook, Hardcore is een gave mode :) !

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
toni_p schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:51:
Ik heb net geformatteerd, ben mijn level 55 kwijt. Heb wat gegoogled om te kijken of er een optie is dat ik weer level 55 ben (liefst eigenlijk zonder gehaalde challenges, dat is gewoon leuk om te halen). Heb tot nu toe niks nuttigs kunnen vinden. Iemand die me op weg kan helpen?
Helaas, you're f*cked. Maar zie het als een challenge om weer bij 55 te komen. Is alleen maar leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
toni_p schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:51:
Zet je DM even aan ik kan je wel verder helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toni_p
B1gk1ller schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 02:52:
[...]

Zet je DM even aan ik kan je wel verder helpen ;)
Heb ik gedaan. Ben weer verder gaan spelen, 5u8min gespeeld en level 31 : :*). Als het op dit tempo doorgaat vind ik het wel best allemaal. Vind de kerstmap echt een über-idee. Ben bang dat ze 'm bij de volgende patch weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Die winter crash, tof! Komt die map ook beschikbaar voor de 360 ??

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 01:23:
[...]

Zo juist 4 potjes Hardcore gedaan... had het eerst nog niet eens door ook... vond al dat ik zo snel dood ging :+ en toen minste ik opeens me hud en radar enzo :o maar tis wel gaaf! Aktie is wat rustiger, omdat niet iedereen als een zot rot rent :p en denk wel leukerder dan normaal zelfs.

Ik stond zelfs 2x boven aan... ik beland nog lange niet altijd in de top3, want dat doen alle andere tweakers al, als ik het zo lees ;) of iedereen speelt op een server met 3man :+

Haha, hardcore mode is inderdaad best wel vet ja. Als ik een server join waarvan ik niet weet dat'ie hardcore mode draait duurt het bij mij ook altijd een paar rondes voordat ik denk hey waar is mijn HUD.:+

Ik heb ook het idee dat de skill in hardcore-servers over het algemeen iets hoger ligt, omdat "de noobs" (waarschijnlijk) vinden dat ze te snel dood zijn of omdat ze niet zonder hun HUD kunnen en daarom de server maar weer leaven. Zo houd je toch een beetje de wat betere, serieuzere spelers over. En daardoor is de actie ook wat rustiger ja. Hardcore mode SD of Sabotage van ongeveer 10vs10; geweldig om te spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

frankknopers schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 00:04:
[...]
Voor snipers is het inderdaad wel een nuttige perk, maar voor mij als close combat/frontline speler duurt het wisselen tussen de wapens vaak te lang en is één van die andere perks toch nuttiger. :)
Huh? Het wisselen van wapen is juist sneller dan herladen van je huidige wapen. Al vind ik wel dat andere perks misschien handiger zijn voor close combat, het wisselen van wapen duurt in elk geval niet te lang hoor ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 13:30
pingkiller schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:09:
[...]

Ik heb echt precies zelfde, dubieuze bug.
We zijn kennelijk ook niet de enige: http://www.infinityward.c...um/index.php?topic=6496.0
Er blijkt een oplossing te zijn.
Je meot de iw3mp.exe van je firewall weg gooien en dan weer je spel opstarten.
Ik heb het nog niet kunnen proberen, maar zal vanavond even naar kijken

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag patch 1.4 geïnstalleerd en geen greintje pijn, hoor.
Alles werkt gewoon goed en winter crash is ook gewoon goed :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gister een heerlijk potje gehad, 22k/2a/2d, was erg tevreden :P

Baal wel dat de 360 versie winter crash nog niet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Laatst online: 17-09 15:10
Eerst zoeken, dan pas vragen

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
manii schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:32:
welk bestand moet ik backuppen voor mij profiell ben bijna lvl 55 en wil em niet kwijt :P
Lees de startpost. (en dan met name de faq in post 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winter Crash _O_
Dat doet me denken aan TFC tijdens de feestdagen, en op de verjaardag van TFC... Gooien met kadootjes ipv granaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer echt een avondje heerlijk domination gespeeld zeg. Veel leuke, wat rustigere matches met de R700 en m'n Desert Eagle (met claymore, stopping power en iron lungs). Dit begint toch echt mijn ultieme favo combo te worden hoor, ik kill er wel niet zo veel mee dan met een G3 o.i.d., maar veel van m'n kills geven toch net dat beetje meer voldoening! De close range reactieschoten met de R700, de kill streaks met de Desert Eagle, fast swaps op juggernauts... heerlijk! Echt geniaal dat ze van de Desert Eagle een volwaardig wapen hebben gemaakt, op de clip-size na dan. 2 á 3 goedgeplaatste schoten en ze gaan neer... liggen ze daar met hun P90 ;) (die ik daarna dan weer mooi op kan pakken).

In de echt hectische matches (shipment zowieso, maar ook de sporadische run & gun matches op de grotere mappen) waar ik 5 of 6 keer direct achter elkaar neer ga dan grijp ik snel terug naar de G3 (met 3-nades & stopping power) om daarmee m'n uiterste best te doen om m'n score weer positief te krijgen. Meestal lukt dit dan ook nog heel aardig (moet het wel een beetje lekker gaan natuurlijk).

Dit zijn in ieder geval wel de avonden waar je het allemaal voor doet en maakt de frustratie over choppers, airstrikes en oneerlijke matches weer helemaal goed :)

Ik moet trouwens zeggen dat ik de R700 nu een stuk fijner vind dan de Barret, maar weet eigenlijk niet echt waarom. Op de één of andere manier schiet hij iets lekkerder, terwijl in het 'gevoel' toch eigenlijk niet echt een verschil zit? Misschien speelt het lekkere geluid van de R700 ook wel een rol en zit het alleen tussen m'n oren ;)
Edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:02:
Wat is nou het werkelijke 'probleem' van de chopper? 3 mensen die een clip neerschieten en het ding gaat neer... Teamwork mensen.

Ik vind het juist relaxed dat er zulke dingen inzitten
9 van de 10 keer heb ik er ook weinig problemen mee hoor. Alleen in de echt slecht opgaande Shipment, Wet Work en soms Countdown matches waar je gewoon 3x op rij recht voor dat ding spawnt en gelijk neergeschoten wordt irriteer ik me er nogal aan. Dit is echter meer een spawn-probleem dan de chopper zelf. Helaas komt dit op de genoemde mappen bij mij nogal eens voor waardoor ik de chopper niet meer zo lief vind ;)

Daarnaast wordt ik zo nu en dan door een muurtje of dakje heen afgeknald door die chopper, terwijl hij me echt helemaal niet had kunnen zien. Op sommige mappen vind ik choppers en airstrikes gewoon echt te sterk, als je op shipment eenmaal een airstrike kan gooien, ben je al verzekerd van of een nieuwe strike of een chopper. Met de chopper haal je dan weer zo een nieuwe airstrike waardoor de balans een beetje zoekraakt, hetzelfde verhaal (in iets minder mate) bij Wet Work.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 11:41 . Reden: Reactie op KzmZ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou het werkelijke 'probleem' van de chopper? 3 mensen die een clip neerschieten en het ding gaat neer... Teamwork mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:22

Alleen heb je dan heel vaak dat jij als enige je clip zit leeg te schieten... ;)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ja, precies. Zorgt weer voor een stukje realisme en kan soms net doorslaggevend zijn in een gecoordineerde aanval met je team. Heb je zo'n ding tegen je, is het een kwestie van je gedeisd houden of proberen 'm neer te halen. 9 van de 10 keer een effectief middel tegen de rambo's die zich onkwetsbaar wanen en zonder gevoel voor tactiek rondrennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de maps sowieso wel erg aan de kleine kant eigenlijk. Ik heb het toch redelijk vaak dat ik ergens spawn waar ik dan gelijk verrot geschoten word, of anders als ik 2 passen zet ofzo omdat ik precies in eoa vuurlinie spawn. Ik vond dat bij CoD 3 toch een stuk beter geregeld en de maps daar ook een wat meer relaxtere grootte hebben.

Ook zijn er veel maps waarbij je in principe erg weinig opties hebt. Die ene map bijvoorbeeld in een stad waar ergens aan de zijkant een autobus staat (niet bog). Dat is in principe gewoon een grote L vorm waar je een stuk of 2-3 paden hebt om naar de andere kant te lopen en dan houdt het wel op.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

King_Louie schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:24:
[...]

Ja, precies. Zorgt weer voor een stukje realisme en kan soms net doorslaggevend zijn in een gecoordineerde aanval met je team. Heb je zo'n ding tegen je, is het een kwestie van je gedeisd houden of proberen 'm neer te halen. 9 van de 10 keer een effectief middel tegen de rambo's die zich onkwetsbaar wanen en zonder gevoel voor tactiek rondrennen.
Het is dan ook niet in elke map erg. Maar op de hele kleine maps is er geen doorkomen aan met dat ding in de lucht. Zoals eerder aangegeven, "Wet Work" en Shipment zijn verschrikkelijk op dat gebied. Waar je ook zit, dan ding kan je schieten, ook al zit je onzichtbaar in een container.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:59
Net een reinstall van cod4 gedaan ivm ping problemen, heeft helaas niets opgelost. Wel appart wat er gebeurd als ik een lijst opvraag:
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=9 ms TTL=59
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=10 ms TTL=59
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=1878 ms TTL=59
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=43 ms TTL=59

Een refresh van de lijst schopt dus mijn hele verbinding onderuit? heel appart.
--edit--
Ping naar andere pc's binnen het netwerk gaat wel goed, mijn modem kan het dus niet aan. Hebben mensen met hetzelfde probleem toevallig een zyxel modem?
--edit 2--
En ja hoor, cpu useage@modem gaat naar 100% bij het ophalen van een serverlijst.

[ Voor 16% gewijzigd door pingkiller op 21-12-2007 11:54 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:37:
[...]

Het is dan ook niet in elke map erg. Maar op de hele kleine maps is er geen doorkomen aan met dat ding in de lucht. Zoals eerder aangegeven, "Wet Work" en Shipment zijn verschrikkelijk op dat gebied. Waar je ook zit, dan ding kan je schieten, ook al zit je onzichtbaar in een container.
Maar shipment is toch geen map die serieus gespeeld wordt, of serieus gespeeld KAN worden, dus dan boeit het vrij weinig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:53:
[...]

Maar shipment is toch geen map die serieus gespeeld wordt, of serieus gespeeld KAN worden, dus dan boeit het vrij weinig toch?
1 op de 5 potjes in Domination is op Shipment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 13:48

Nakebod

Nope.

Shipment is een best mooi level anders, ook voor TDM.
Maar dan moet je met 4x4 of 8x8 max spelen, dan is dat prima te doen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:05

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik speel eigenlijk alleen TDM met 40 tot 50 man en op sommige servers is Shipment en Wet work (die boot?) ook wel eens ingesteld op Free for all. Dan vind ik het wel een leuke afwisseling, gewoon zodra je spawned de trigger ingedrukt houden van een LMG met perks en lekker dom sproeien. Ben je na dat level gelijk de frustratie van nade spammers even kwijt :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:32:
Ik vind de maps sowieso wel erg aan de kleine kant eigenlijk. Ik heb het toch redelijk vaak dat ik ergens spawn waar ik dan gelijk verrot geschoten word, of anders als ik 2 passen zet ofzo omdat ik precies in eoa vuurlinie spawn. Ik vond dat bij CoD 3 toch een stuk beter geregeld en de maps daar ook een wat meer relaxtere grootte hebben.

Ook zijn er veel maps waarbij je in principe erg weinig opties hebt. Die ene map bijvoorbeeld in een stad waar ergens aan de zijkant een autobus staat (niet bog). Dat is in principe gewoon een grote L vorm waar je een stuk of 2-3 paden hebt om naar de andere kant te lopen en dan houdt het wel op.
Crossfire is dat, er zijn wel meer dan 3 paden hoor :+ . Tuurlijk zo op het oog lijkt het maar simpel, maar als je het echt tactisch zou spelen dan zijn er genoeg schillende manieren om te aanvallen/verdedigen.
Maar ik vindt ook de maps klein daarvan niet, maar toch bieden ze genoeg verschillende mogelijkheden

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:59
Offtopic:
Ik heb vandaag bij CD wow de game besteld. ik hoop niet dat het nu weer zo lang duurd, ik denk het eigenlijk niet, want het is al meer dan een maandje uit. Hopen op een snelle flop in de brievenbus :D

Ontopic:
Ik vind het opzich niet zo erg dat die maps niet zo heel groot zijn, Ik heb destijds ook Medal of Honor: Airborne gekocht. Nou sommige maps zijn toch redelijk groot, waardoor je bijna niemand tegenkomt. Ik mis in die game toch wel het oude Mohaa terug, ondanks van een paar maps die er in terug komen

[ Voor 44% gewijzigd door Kuhr89 op 21-12-2007 13:14 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Niks mis met de maps vind ik, hoewel ik shipment toch wat minder vind, ik speelde deze een aantal dagen terug en ik had nog niet eens de kans gehad om ook maar IETS te doen en meteen al 4 deaths... :(

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

PWM schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:55:
1 op de 5 potjes in Domination is op Shipment :)
Op de Xbox misschien, maar op de PC niet hoor - gelukkig niet !! Als die map komt, ongeacht gametype, ben ik weg ...
Begreep toevallig net van een collega met Xbox dat hun laatste patch nieuwe maps bevat, dus blijkbaar had de Xbox gewoon minder maps om mee te spelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:26:
[...]

Op de Xbox misschien, maar op de PC niet hoor - gelukkig niet !! Als die map komt, ongeacht gametype, ben ik weg ...
Begreep toevallig net van een collega met Xbox dat hun laatste patch nieuwe maps bevat, dus blijkbaar had de Xbox gewoon minder maps om mee te spelen ...
Geen nieuwe mappen hoor, de playlists zijn alleen aangepast. Eerst zat er bijvoorbeeld in de Domination playlist geen Pipeline, Bloc en Ambush. Nu zitten alle mappen in alle playlists en heb je dus wel iets meer variatie per playlist. De update zelf is er overigens nog niet hoor, die komt nog :)

Nu is 1 op de 5 misschien wat overdreven, maar ik heb Shipment inmiddels inderdaad al vrij veel gespeeld (speel voornamelijk ook domination). Over het algemeen heb ik zeker geen hekel aan de map, met 12 spelers is het meestal net niet te hectisch en als de teams een beetje opgaan is hij best leuk voor tussendoor. Als de teams echter niet opgaan en ieder teamlid van de tegenpartij zit te wachten totdat hij z'n airstrike / chopper los kan laten dan is de lol er snel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Edit: @hierboven over grootte van maps.

In mijn optiek zijn er net iets teveel kleine mappen. Overgrown vind ik qua grootte een stuk beter, maar het mag nog wel groter.

En de grootte van de map staat gelijk aan de mate van nade-overkill (hoe kleiner hoe minder goed speelbaar). Zelf houd ik meer van het rustige tactische werk ipv het hectische.

[ Voor 14% gewijzigd door Tommy The Cat op 21-12-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
ja klopt. Het hectische is af en toe ook niet leuk,
Maar als je kijkt naar MohA deze maps zijn in mijn optiek toch iets te groot. het duurd soms wel ff voordat je iemand tegenkomt. En soms dan blijven ze maar in 1hoek van de map vechten, terwijl er nog een groot gebied overblijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 13:30
pingkiller schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:50:
Net een reinstall van cod4 gedaan ivm ping problemen, heeft helaas niets opgelost. Wel appart wat er gebeurd als ik een lijst opvraag:

Ik heb hetzelfde probleem, het verkrijgen van het lijst duurt een minuut, en van de 5k servers verschijnen er alleen maar 50 die allemaal 20.000 ping hebben (zie screen eerder post).

En na het drukken van refresh vliegt me internet er ook uit, kwam ik vandaag ook achter.
Ik denk dat er toch een kleine bug in die patch zit, zie hier http://www.infinityward.c...um/index.php?topic=6496.0

Alle favo's blijken nu ook gewist te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Brainsz op 21-12-2007 15:52 ]

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Tommy The Cat schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 14:47:
Edit: @hierboven over grootte van maps.

In mijn optiek zijn er net iets teveel kleine mappen. Overgrown vind ik qua grootte een stuk beter, maar het mag nog wel groter.

En de grootte van de map staat gelijk aan de mate van nade-overkill (hoe kleiner hoe minder goed speelbaar). Zelf houd ik meer van het rustige tactische werk ipv het hectische.
Hectische vind ik net wel wat hebben, heb veel Quake en RTCW gespeeld dus dat zal daar vast mee te maken hebben.
Maar zodra die shipment map komt, doe ik meestal ook hetzelfde als Goner: opzouten :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:04
Ik ben sinds een paar dagen ook flink online aan het knetteren. game eingenlijk blind gekocht , 60 euri op de mat gelegd en gamen maar , eerst singleplayer gespeeld -> leuk. multiplayer? -> LEUKER! omg wat is dit een vette game.heb er echt veel lol in . ben nu lvl 20 geloof ik , heb ook al wat pupkes gemaakt en zit zo'n beetje elke avond wel een uur of 2 te knallen. tot nu toe vind ik de game het geld meer dan waard, hij draait ook super. nooit crashes/disconnects/lag.

Wel ff een vraagje, heb sinds kort dus ook patch 1.4 erop gezet, en nu zijn mijn favoriete (2 lol) servers weg. ook kan ik de tweakers server niet meer vinden? die had ik op 1.3 nog wel in de lijst staan maar die lijkt helaas vaker leeg dan vol :( Iemand enig idee?

Nog een ding, op een server die ik speelde zat een aimbot. continu headshots en aimen met de snelheid van het licht, ik mag hopen dat dit een uitzondering is/was.. Hebben meer mensen zoiets gezien? punkbuster leek het niet op te pikken, en die domme ganzen maar niet voten op een kick.. score na elke pot was ~50 voor bot en 3 of 4 voor de eerstvolgende, dat lijkt me toch iets te gortig.

[ Voor 20% gewijzigd door Visgek82 op 21-12-2007 16:24 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• politrix
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:03
[beetje offtopic]Als bol.com meewerkt kan ik vanaf morgen meegenieten van het cod 4 geweld.

Dus mag ik toegevoegd worden aan de startpost? Het gaat om de PS3 versie, mijn ps3 nick is politrix.
Lang leve de kerstbonus!

Untappd: politrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:36
offtopic:
De mijne mag ook wel bij het topic

PC> Rafler
XBOX 360> Pepermuntje

[ Voor 10% gewijzigd door een moderator op 21-12-2007 17:58 . Reden: dat is gewoon een bestaande tag hoor ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Is COD4 nou op dezelfde engine als COD2 gemaakt? want ik zie af entoe heel veel overeenkomsten qua graphics en handelen bij het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 01:23:
[...]

Ja toevallig wel, maar het IP klopt denk ik niet. Ik voegde de IP toe bij favo's maar kreeg niets geen server. En ja, de filters stonden WEL goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Visgek24 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 16:23:
Ik ben sinds een paar dagen ook flink online aan het knetteren. game eingenlijk blind gekocht , 60 euri op de mat gelegd en gamen maar , eerst singleplayer gespeeld -> leuk. multiplayer? -> LEUKER! omg wat is dit een vette game.heb er echt veel lol in . ben nu lvl 20 geloof ik , heb ook al wat pupkes gemaakt en zit zo'n beetje elke avond wel een uur of 2 te knallen. tot nu toe vind ik de game het geld meer dan waard, hij draait ook super. nooit crashes/disconnects/lag.

Wel ff een vraagje, heb sinds kort dus ook patch 1.4 erop gezet, en nu zijn mijn favoriete (2 lol) servers weg. ook kan ik de tweakers server niet meer vinden? die had ik op 1.3 nog wel in de lijst staan maar die lijkt helaas vaker leeg dan vol :( Iemand enig idee?

Nog een ding, op een server die ik speelde zat een aimbot. continu headshots en aimen met de snelheid van het licht, ik mag hopen dat dit een uitzondering is/was.. Hebben meer mensen zoiets gezien? punkbuster leek het niet op te pikken, en die domme ganzen maar niet voten op een kick.. score na elke pot was ~50 voor bot en 3 of 4 voor de eerstvolgende, dat lijkt me toch iets te gortig.
Dat je de servers niet meer ziet is omdat ze nog niet patch 1.4 erop hebben staan.
Wel jammer idd dat er bijna nooit mensen op de tweakers server zitten. Al een paar keer erop geweest toen die leeg was en meestal kwam er dan wel iemand bij (vaak striker en/of dfiance) maar een wat vollere server is leuker dus vaak doe ik dat niet. Als er iemand in zit en ik heb de tijd en merk het dan kom ik wel maarja dat gebeurt nog minder dan de keren dat ik uit mezelf join als die leeg is.

Nog geen cheater tegen gekomen moet ik zeggen (enja ik weet ze er uit te pikken).
Het verziekt echt het spel maar vaak is er vrij weinig aan te doen behalve dan de server te leaven en een andere leuke servere te joinen.
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:10:
[...]

Ja toevallig wel, maar het IP klopt denk ik niet. Ik voegde de IP toe bij favo's maar kreeg niets geen server. En ja, de filters stonden WEL goed.
IP is wel goed hoor maar volgens mij is die nog niet 1.4 (zal het zo eens checken) en anders kun je het toch ook zelf testen... Gewoon /connect ip en je weet het snel genoeg.
Kuhr89 schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 19:02:
Is COD4 nou op dezelfde engine als COD2 gemaakt? want ik zie af entoe heel veel overeenkomsten qua graphics en handelen bij het spel
Volgens is de enige redelijk similar idd maar heel erg polished, correct me if I'm wrong.

-Edit-
GoT server is idd nog 1.3 en nou niet meer zeuren :)

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 21-12-2007 19:28 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Kan ik COD4 in een venster krijgen? Voorzover ik nu zie kan ik enkel full screen of geheel minimaliseren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik heb net even wat zitten proberen in Tsjernobyl:

spoiler:
Als je onder die vrachtwagens door moet kruipen met die irritante sap-sergeant van je, dan maak je een run naar het gebouw. Sluipschuttertje omleggen en je kan door. Maar Jejking zou Jejking niet zijn als hij niet zou proberen om zoveel mogelijk Russen mee z'n graf te nemen >:)

Men neme, een sniper rifle, een flinke hap lucht. Je legt een poppetje rechts naast de containers om, plus dan het mannetje bovenaan de trap. Meteen doorrennen de trap op en door het raam naar binnen en doorlopen, niet blijven staan op die trap want geloof je, je overleeft het NIET, zelfs niet op Amateur :>

Ga naar de gang, vlak voor de wilde hond, daar zit je veilig. Alles wat voorbijkomt blaf je zo omver. Je ploegmaat komt achter je aan. Maar op een gegeven moment, gebeurde er niks meer behalve die chopper die aan het rondschieten was. Ik om het hoekje kijken, naar het stuk waar je naar beneden jumpt vanuit de gang (nog vóór de wilde hond)...

Staat m'n teamgenoot samen met nog iets van 30 andere soldaatjes thee te leuten. Prijsschieten! 8)

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/81a53wy.jpg

Alleen jammer dat ie daarna niet meer naar me luisterde. Iets met bugjes enzo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 22-12-2007 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Uitgespeeld ( op recruit :X). Stom einde en spel is veeeeeel te kort. Nu maar eens 1 of 2 tandjes moeilijker zetten en opnieuw beginnen.

Mile High level is dan wel weer erg tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Hmm.. zie dat de 1.5 patch ook uit is (http://www.ausgamers.com/files/download/html/14895), maar ik vraag me af of ik nou beter deze kan installeren, of de 1.4 patch.. De servers waar ik op speel hebben veelal 1.4 draaien.. Kan de 1.5 client babbelen met de 1.4 server?

Goedzo Axis, lezen.. "This is a server side only patch. If you do not plan on hosting a server there is no need to download and install it"

En ik moet nog beter leren lezen, want dit lijkt voor CoD2 te zijn? *slaat zichzelf voor kop*

[ Voor 30% gewijzigd door axis op 22-12-2007 11:50 ]

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een cw geowned door de fire key scrol UP en DOWN te zetten, en maar sprayen met een g3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens volgens mij een nieuwe map.
Deze is echt wel vet met zijn kerstdeuntje ertussendoor ghehehe
Afbeeldingslocatie: http://img530.imageshack.us/img530/3756/wintercrach1av5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:56:
[afbeelding]
Dit was al enkele dagen bekend, maar het is inderdaad leuk gedaan :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:56:
[afbeelding]
Dat meen je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pjlgt schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 08:56:
Uitgespeeld ( op recruit :X). Stom einde en spel is veeeeeel te kort. Nu maar eens 1 of 2 tandjes moeilijker zetten en opnieuw beginnen.

Mile High level is dan wel weer erg tof :)
Het spel is idd te kort, ik heb er denk ik 4 uur over gedaan ofzo.
Maar stom vond ik het zeker niet, alles zit gewoon super goed in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Net even 3 potjes sabotage gedaan. Heerlijke game-mode en het kan echt op allerlei manieren.

Het eerste potje was na ongeveer 1,5 minuut klaar. Mijn team pakte de bom, ik kon nog net 2 kills maken en klaar. Het tweede potje duurde gewoon de volledige tijd en moest op sudden-death worden beslist. Ik uiteindelijke 2de overal met een score van 536, hele potje heeft uiteindelijk (inclusief challenges) ongeveer 1400xp's opgeleverd.

Het laatste potje was net geen sudden death, met nog 2,5 minuut te gaan had ik de bom geplant en ze konden er niet meer aankomen.

Mijn team had wel 1 ongelovelijke camper die hoopte op sniper kills, hij eindigde het potje met 2 kills en 1 death... ook een prestatie op zich :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zijn eigen manier van gamen hé. Ik camp trouwens ook best wel vaak maar niet langer dan 1 min op één plek, een beetje leanen gehurkt jammy. Ik wil natuurlijk zo min mogelijk deads en het is tactieser dan doeloos op de vijand af rennen, Verder maak ik ook goed gebruik van gebouwen en door de muur schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:46:
Iedereen zijn eigen manier van gamen hé. Ik camp trouwens ook best wel vaak maar niet langer dan 1 min op één plek, een beetje leanen gehurkt jammy. Ik wil natuurlijk zo min mogelijk deads en het is tactieser dan doeloos op de vijand af rennen, Verder maak ik ook goed gebruik van gebouwen en door de muur schieten
TRust me, dit was gewoon de complete tijd in hetzelfde gebouw. Tuurlijk is het relaxed om af en toe een goeie spot te kiezen. Ik kan me voorstellen dat ik straks helemaal rechtsomkeert moet als ik de sniper challenges wil halen. Dat gaat me echt niet lukken met de manier van gamen die ik nu toepas O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 15:46:
Iedereen zijn eigen manier van gamen hé. Ik camp trouwens ook best wel vaak maar niet langer dan 1 min op één plek,
Dat is - zelfs in een hectische game die erg snel gaat - niet echt campen te noemen hoor.. Voor een sluipschutter/scherpschutter is het gebruikelijk om niet altijd na één kill door het veld te rennen, als de plaats goed is. Zolang je niet recht de spawn van je tegenstander in schiet in die ene minuut is het zeker niet mis om even te blijven liggen, en dan weg te gaan.

Campen == een kwart game op één plaats liggen en irritant mensen doodschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 14:22
Maakt niet zoveel uit dat campen je moet er gewoon rekening mee houden en goed op de campplaatsen letten.
Ieder zijn eigen tactiek. Dat maakt het juist leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik hoop dat ze een patch uitbrengen die je verplicht moet downloaden en dat je dan niet langer dan een 10 a 20 sec op een plek kunt zitten. Doe je dat wel, dan gaat er veel van je leven af :) Dit zorgt direct voor een stuk minder campers/snipers.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus eingelijk ben ik nog niet echt een camper.
Wat vinden jullie trouwens de leukste map ?
Persoonijk vind ik overgrow wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:12:
Ik hoop dat ze een patch uitbrengen die je verplicht moet downloaden en dat je dan niet langer dan een 10 a 20 sec op een plek kunt zitten. Doe je dat wel, dan gaat er veel van je leven af :) Dit zorgt direct voor een stuk minder campers/snipers.
nee juist niet je moet wel tactisch kunne blijven spelen en dan heb ik niet genoeg aan 30 sec.
Ach dan nog zo'n patch komt niet uit gelukkig
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:16:
[...]

nee juist niet je moet wel tactisch kunne blijven spelen en dan heb ik niet genoeg aan 30 sec.
Ach dan nog zo'n patch komt niet uit gelukkig
:>
Ik ben er bang voor dat hij inderdaad niet uitkomt :)

Mijn Favo map is trouwens Crash! Strike en Vacant vind ik ook super.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Brainsz schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 15:37:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem, het verkrijgen van het lijst duurt een minuut, en van de 5k servers verschijnen er alleen maar 50 die allemaal 20.000 ping hebben (zie screen eerder post).

En na het drukken van refresh vliegt me internet er ook uit, kwam ik vandaag ook achter.
Ik denk dat er toch een kleine bug in die patch zit, zie hier http://www.infinityward.c...um/index.php?topic=6496.0

Alle favo's blijken nu ook gewist te zijn.
Yep, heb ik ook, irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:43
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:14:
Overgrown is inderdaad echt wel de mooiste map eraf. Als je daar met 20 a 30 man TDM doet is het gewoon geweldig genieten geblazen.
Ook de SP mocht iets langer van mij, geweldig uitgewerkt hoor maar oooooh zo kort.

Maar de MP maakt veel goed. :)

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Spacey23 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 16:12:
Net als in het echt bedoel je, waarbij sluipschutters soms wel tot 72 uur op dezelfde plek blijven zitten? Ik heb juist liever een ronde met duidelijke linies, hele teams die oprukken (en dus geen rambo's die rondrennen) en de bijbehorende snipers die ergens verstopt liggen, wachtend op een goed schot. Iedere manier van spelen heeft z'n voordelen en z'n nadelen, daarom heb je ook de keuze uit de diverse classes en perks.
Overgrown is inderdaad erg goed, maar Downpour en Crossfire zijn ook erg leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
O ja nu het over campen gaat wil ik graag van de gelegenheid gebruik maken mijn ergenis daarover kenbaar te maken.

Wat, ergenis over het campen? Nee, de ergenis over de ergenis over het campen ;).

Ik zie campen als 'just another tactic'. Heel vaak zie ik dat men in game campers noobs noemen die geen skills hebben. Weet je wat die mensen zeggen? Die zeggen dat ze zelf niet eens de skill hebben om een camper uit te schakelen.

Een camper uitschakelen is bijzonder eenvoudig. Een camper uitschakelen waarvan je er maar niet achter komt waar diegene zit is een uitdaging. Voor de camper zelf is dat een groot plezier en zijn of haar verdienste. Goed campen komt overigens zeker skills bij kijken. Je moet de plekjes kennen en weten wanneer je lang genoeg op 1 plek hebt gezeten.

Hoewel ik zelf het oprukken veel leuker vind, vind ik campen ook leuk. Ik erger mij er echter bijzonder aan dat mensen campers noobs noemen of kicken omdat ze er blijkbaar niet mee om kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:08

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik heb een nieuwe hobby in CoD4 MP; namelijk rondzeulen met die achterlijk grote LMG's... Ze zijn inderdaad niet echt enorm handig over lange afstanden maar in de gemiddelde stad doen ze toch aardig wat schade (vooral met de goede perks schiet je door bijna elke muur heen).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
*knip*
Heel die camper-discussie gaan we niet wééér voeren, en zeker niet op deze manier.

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 22-12-2007 17:37 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Ik heb de game net uitgespeeld. Op Veteran. ( de begin missie gaf mij dat als advies ) Nou ik heb het geweten hoor! Ik ging DOOOOD!!! niet normaal. zovaak een stukje opnieuw moeten spelen, ik ben er wel ff mee bezig geweest, En DAMN wat werd ik mee gesleurd met deze game.
spoiler: voorbeeld
ik vond het moment dat ik als amerikaanse soldaat dood ging echt niet relax.

spoiler:
Ik vond ook niet relax dat die helicopter uit de lucht werd geschoten ik dacht echt; NEEEEEE!!!. en het einde vond ik wel goed. heel catchy. Ik denk als je een heel emotioneel persoon bent dat je dan nog moet huilen ook :P. Ik had op het laatste wel een de-ja-vu van die achtervolging, want die was ook al bij COD1 over die berg heen enzo.

Grafisch zit de game ook goed in elkaar. al vond ik de missies die savonds afspeelde het minst mooi. Als het overdag was dan zag het er al een stuk beter uit.
De geluiden waren ook goed, en mooi te horen over een 5.1 set. Al was de EQ-filter setting mij niet helemaal duidelijk. ( maar kan aan mij liggen )

Multiplayer moet ik nog even opwachten, want ik heb het spel gister besteld via CD-WOW en dat duurd wel even een weekje of 2 denk ik. ( Ik heb het spel geleend van een vriend van me zodat ik SP kon spelen ;) )

Ik heb net nog wat missies op Recruit level gedaan, alleen merkte al snel dat je het spel dan zo uit hebt

spoiler:
Ik vond de Epiloos missie trouwens ook leuk om te spelen, in zown vliegtuig. Toch wel leuke extra's vind ik

Prima game, eigenlijk, een heel goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Dat mensen zich uberhaubt druk maken over camping en andere tactieken is een beetje sneu, daar is geen twijfel over.
Het is net zoals Tommy the cat zegt het is "just another tactic", als je er niet tegen kan dan ga dan een ander spel spelen of doe er wat aan door ze een pak virtuele rammel te geven :)

Als je een sniper rifle hebt dan ga je toch niet als een gek als Rambo in het rond rennen :z

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 14-09 13:13
beetje stomme vraag maar hoe bekijk ik mijn stats? ik heb geen idee met welk programma ik die file moet openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol Ik ga zo ff met een sniperriffle rondjes rennen en springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superkuhrtje, zou je misschien wat stukken in spoilers willen zetten.
Het is nu een beetje lullig voor mensen die hem nog moet uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toni_p
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 12:09:
Ik heb gisteren een cw geowned door de fire key scrol UP en DOWN te zetten, en maar sprayen met een g3.
Hahaha, goeie. Dat moet ik eigenlijk ook eens uitproberen. Zelf bedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Jeetje, ik werd net door punkbuster gekicked omdat ik mijn Field Of View op 75 heb staan...

Dat wordt toch in zijn algemeenheid niet gezien als cheat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
hoe maak je ook alweer een spoiler? 8)7 ( never mind, gevonden )

Zo dan, hms toch wel wat spoilers in ja :P sorry voor de mensen die het nog niet hebben gespeeld |:(

[ Voor 69% gewijzigd door Kuhr89 op 22-12-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
pff na 37u nog pas lvl 45, volgens mij ben ik niet zo goed in het levelen :)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinny
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-08 12:56
Campen... is eigenlijk heel natuurlijk... het is juist het 'rambo' gedrag wat het onnatuurlijkste is van 1st person shooters :P je kruipt in de huid van een personage dat eigenlijk veel meer kan als een normaal mens...( meerdere kogels in het lichaam zonder dood te gaan, tenzij je de hardcoremod speelt ;) ) maar goed... ik mag weer helemaal opnieuw beginnen aangezien ik de cd-key veranderde en alle stats gebonden zijn aan de keys ;) Vancant is zeker mijn map :) en nog orienteerend op het gebied welk wapen nou Echt het beste is over het hele gebied bekeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen bezwaar tegen campers: als eentje mij te pakken heeft genomen, vind ik het een uitdaging om hem terug te pakken! Het enige wat ik WEL vervelend vind (van bepaalde campers dan) is dat ze soms niet meedoen met het spel. Als je bijvoorbeeld sabotage speelt en jij bent als enige over en je blijft maar domweg campen i.p.v. proberen de bom te defusen... dat vind ik minder... Ik vind dat je dan 'moet' proberen die bom te defusen of wat dan ook. Voor de rest heb ik nergens problemen mee, niet met jumpers, tuubnoobs, of wat dan ook: als je maar echt mee doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:01
Heb het spel gisteren gehaald, had de SP al minder legaal uitgespeelt en nu aan de multiplayer. Echt vet.

Al is het wel strontirritant die airstrike en helikopter, die komen mij iets te vaak in een potje langs.. kunnen ze beter een limiet opzetten per team ofzo.

Maar verder fantastisch spel, daar gaan aardig wat uurtjes inzitten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie of dit al gepost was maargoed

voor meer FPS + betur zicht :)

r_detail 0
r_drawdecals 0
r_drawsun 0
r_drawwater 0
r_lodbiasrigid 0
r_lodbiasskinned 0
r_lodscalerigid 4
r_lodscaleskinned 4
cg_fov 65
ai_corpsecount 0
cg_blood 0
cg_brass 0
fx_marks 0
r_aaAlpha 0
r_aaSamples 1
r_fastskin 1
r_texFilterMipMode "Force Bilinear"
r_zfeather 0
sm_polygonoffsetbias 32
sm_polygonoffsetscale 8
Snaps 30
cl_maxpackets 100
rate 25000

ik heb het zelf in een configje genaamd tweak.cfg en dan gewoon in je cod4/main stoppen
en dan in je console exec /tweak.cfg

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2007 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Wheh..Ak-47 blijft toch de fijnste gun vind ik zelf _/-\o_
En campen is wel een simpele manier om aan kills te komen, kun je lullen wat je wilt. Maar het is makkelijker dan via rushen want dan moet je goed aimen + reactievermogen...Ik probeer bij CoD4 nu ook wel eens ff te campen af en toe, anders word je gewoon eruit gecampt. Gewoon ff rustig bij een raampje blijven hangen en dan haal je zo 3, 4 kills doordat mensen in de verte je totaal niet zien...Is gewoon makkelijk. Iedere n00b met een beetje aim kan dat als je het mij vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Misanthrope schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:00:
En campen is wel een simpele manier om aan kills te komen, kun je lullen wat je wilt. Maar het is makkelijker dan via rushen want dan moet je goed aimen + reactievermogen...Ik probeer bij CoD4 nu ook wel eens ff te campen af en toe, anders word je gewoon eruit gecampt. Gewoon ff rustig bij een raampje blijven hangen en dan haal je zo 3, 4 kills doordat mensen in de verte je totaal niet zien...Is gewoon makkelijk. Iedere n00b met een beetje aim kan dat als je het mij vraagt
Zou dat dan ook niet de reden zijn dat het zo gehaat is? Leuk spelen (want dat is campen niet als je fanatieker speelt) wordt vaak verpest door campers, die eigenlijk helemaal niet goed zijn. In sommige servers weet je dat er gecamped wordt, maar de haat aan campers komt nu juist doordat een nieuweling een server waar iedereen blij aan het spelen is joined, en even irritant gaat doen. Sure, dat kan iedereen doen, maar da's niet leuk, dus daarom doen ze dat niet.

Dat vind ik persoonlijk wel een nadeel aan die rankings, mensen die willen ranking-hoeren grijpen al snel naar de camper-mentaliteit, en da's soms toch wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Misanthrope schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:00:
Is gewoon makkelijk. Iedere n00b met een beetje aim kan dat als je het mij vraagt
Tja, dat is nou juist het punt: het haalt de fun uit een game omdat er 0% skill voor nodig is. Van mij mag een van de komende patches wel een anti camp optie hebben (bv zichtbaar op de radar indien meer dan een x aantal seconden op dezelfde plek).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Laatst online: 13:48

Nakebod

Nope.

Zit wel verschil tussen campen en campen moet ik zeggen.
De clan waar ik bij hang is een sniper clan, zoals er meer sniper clans zijn. Bij CoD2 hadden we alleen maar custom levels voor snipers, en alle 2 de kanten waren gelijk.

Daar ga je echt niet als een idioot rushen, dan ben je sowiezo dood.
Als de CoD4 map tools er zijn zullen onze mappers redelijk snel oude en nieuwe sniper maps maken voor CoD4, en dan weet ik wel zeker dat ik dan ook voor meer ga "campen" dan dat ik nu doe.

Erger me momenteel meer aan bunnylamers, close-combat-naders vanaf het wapen, en geen spawnkill protectie @ spawn.. Leuk hoor, start van een nieuwe ronde, airstrike erover, helft van je team al gelijk dood.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 21:53:

r_detail 0
r_drawdecals 0
r_drawsun 0
r_drawwater 0
r_lodbiasrigid 0
r_lodbiasskinned 0
r_lodscalerigid 4
r_lodscaleskinned 4
cg_fov 65
ai_corpsecount 0
cg_blood 0
cg_brass 0
fx_marks 0
r_aaAlpha 0
r_aaSamples 1
r_fastskin 1
r_zfeather 0
sm_polygonoffsetbias 32
sm_polygonoffsetscale 8
Snaps 30
cl_maxpackets 100
rate 25000

ik heb het zelf in een configje genaamd tweak.cfg en dan gewoon in je cod4/main stoppen
Met die config zul je op veel PB server gekickt worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Nakebod schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:27:
De clan waar ik bij hang is een sniper clan, zoals er meer sniper clans zijn. Bij CoD2 hadden we alleen maar custom levels voor snipers, en alle 2 de kanten waren gelijk.

Daar ga je echt niet als een idioot rushen, dan ben je sowiezo dood.
Nee dat klopt, maar ook een goede sniper blijft niet op 1 plaats zitten (move na elk schot).

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Crash, Backlot, Strike, Overgrown en vacant ook wel aardig (nog wel meer tho)
Een map die ik niet leuk vind is vooral Downpour die static MG's moeten echt weg of generfed worden.
Het ergste van allemaal is dat de noobs die erop zitten en 24/7 schieten ook nog een dikke score hebben ook nog omdat je door alles en iedereen heen schiet... de map is al zo klein.
Game Error schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 17:35:
beetje stomme vraag maar hoe bekijk ik mijn stats? ik heb geen idee met welk programma ik die file moet openen...
Wat dacht je van ingame? Beetje logisch nadenken is toch niet zoveel gevraagd?
Tommy The Cat schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:33:
Jeetje, ik werd net door punkbuster gekicked omdat ik mijn Field Of View op 75 heb staan...

Dat wordt toch in zijn algemeenheid niet gezien als cheat?
Bij Quake ed. niet maar bij CoD wel, het zit gewoon in de cvar checklist dus wen maar gewoon aan 65 is mijn advies :)

..knip..

Ja zie paar pagina's terug daar had ik het nog eens gepost.
KillerAce_NL schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:58:
[...]

Met die config zul je op veel PB server gekickt worden. ;)
Valt wel mee alleen /r_drawdecals, dat ik weet, zit in de cvar checklist en is dus niet toegestaan.
TheZeroorez schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:07:
[...]

Zou dat dan ook niet de reden zijn dat het zo gehaat is? Leuk spelen (want dat is campen niet als je fanatieker speelt) wordt vaak verpest door campers, die eigenlijk helemaal niet goed zijn. In sommige servers weet je dat er gecamped wordt, maar de haat aan campers komt nu juist doordat een nieuweling een server waar iedereen blij aan het spelen is joined, en even irritant gaat doen. Sure, dat kan iedereen doen, maar da's niet leuk, dus daarom doen ze dat niet.

Dat vind ik persoonlijk wel een nadeel aan die rankings, mensen die willen ranking-hoeren grijpen al snel naar de camper-mentaliteit, en da's soms toch wel irritant.
Niet om het een of ander maar wat dacht jij wat de reden is voor de ' camphaat' ?
Zelfs als je niet fanatiek speelt kan je beter worden en leuk spelen campen is daar echt geen goede tactiek voor voor beide niet. Wil je beter worden moet je slim spelen, mapkennis hebben, aim+skill maar dat komt vanzelf als je de eerste 2 punten al onder de knie hebt.
Campers zijn ook een van de redenen waarom echt goede spelers bijna niet op random pubs te vinden zijn, het is te makkelijk, geen skill en het irriteert ze eigenlijk alleen maar. Zo heb ik dat ook ervaren in CoD2 heel erg ik vond er niks meer aan en alleen de wars boeiden nog want daar kwam het echt aan op de vier eerder genoemde punten. CoD4 pubs vervelen me nog niet zo echt ook al is het 9 van de 10 te makkelijk, het is dat we niet zoveel tijd meer hebben voor wars anders waren we zo goed als niet op pubs te vinden :)
Bor de Wollef schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:08:
[...]

Tja, dat is nou juist het punt: het haalt de fun uit een game omdat er 0% skill voor nodig is. Van mij mag een van de komende patches wel een anti camp optie hebben (bv zichtbaar op de radar indien meer dan een x aantal seconden op dezelfde plek).
Zoals ik net al zei vind ik het behoorlijk irritant maar een anti camp gebeuren is imo niet nodig al zou een console cmd om ter plekke alle campers (die langer dan 1 min op de zelfde plek zitten) in een klap neer te maaien met een kernbom wel oppergrappig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:59
En als je toch wilt campen en daar geen gezeik over wil, ga HQ spelen. Elke keer als de HQ door jouw team veroverd is dan word je bijna gedwongen om te campen en word er dus ook niet moeilijk over gedaan.
Niets geeft zoveel voldoening als in een hoekje van de kamer waar de computer staat staan en dan alles en iedereen neerknallen die naar binnen komt stormen. Soms lijken het net lemmings.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor een beetke off topic.

Maar ik speel momenteel UT-3 en ik vind het niet geweldig, gaat allemaal erg snel en ghaotish,

Is COD-4 een beetje als de orginele mohaa, ??

beetje snelheid vind ik niet erg maar UT-3 gaat net ff te gek imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
pingkiller schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 11:50:
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=1878 ms TTL=59
Time-out bij opdracht.
Time-out bij opdracht.
Antwoord van 213.239.154.35: bytes=32 tijd=43 ms TTL=59

--edit--
Ping naar andere pc's binnen het netwerk gaat wel goed, mijn modem kan het dus niet aan. Hebben mensen met hetzelfde probleem toevallig een zyxel modem?
--edit 2--
En ja hoor, cpu useage@modem gaat naar 100% bij het ophalen van een serverlijst.
Duidelijke oorzaak, je NAT-router heeft te weinig geheugen. Tijdens het ophalen van de serverlijst gaat je pc duizenden simultane connecties opzetten (naar elke server om te kijken hoeveel users erop zitten, etc), en je NAT-routertje moet voor elke sessie een entry in zijn nat-table opslaan, en geheugen is daarbij de beperkende factor.

Bij dat soort consumentenroutertjes wordt beknibbeld op geheugen, en er zit maar net genoeg in voor gemiddeld gebruik. Heb hier ook nog een zyxel 2602H en een sitecom liggen, alleemaal zelfde gezeur.

Je kunt een nieuwe router halen (nieuwere routers hebben steeds meer geheugen, omdat mensen ook dikkere verbindingen hebben en meer throughput nodig hebben), een 2e hands goede router kopen, of een PC met 2 netwerkkaarten als router inzetten (meeste performance voor je geld, maar vreet stroom).

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Nakebod schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 23:27:
(om verder te gaan over campen :P )

Grappig eigenlijk: zodra je bij een clan komt, wordt je getrained in het campen. Ik weet nog wel van mijn MoH:AA tijd, dat je dan als doel had tijdens een war om 1 ingang te bewaken en als de tegenpartij dan een andere route koos, zat je daar 5 minuten doodstil te staren, niets te doen. Ultra-campen.

Maar dat leidt wel tot het volgende (wat de discussie zo lastig maakt): je hebt of goede, getrainde camper waar je dus geen spel-bederf-last van hebt óf je hebt n00b-campers die nog niet beter kunnen. Vooral die laatste groep kan een public server goed verpesten.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:23

rCk

Ik ben zo'n 1ste denk ik Rinaldo.
Niet echt getraind, maar ik weet hoe ik moet campen, en het is niet zomaar lame in een hoekje zitten. Want dat zijn de noob campers die even in een hoekie zitten te wachten op iemand.

Ik zoek op het moment ook nog een clan, maar doe het rustig aan. Ik heb toch niet genoeg tijd om serieus te gamen. Dus meer een soort van funclannetje.Want na bijna 2 jaar cs: source wars, en ontzettend veel uren ervan, vind ik er niet veel meer aan.

Hieronder:
Wat doet dat maxpackets precies?

[ Voor 4% gewijzigd door rCk op 23-12-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30

r_detail 0
r_drawdecals 0
r_drawsun 0
r_drawwater 0
r_lodbiasrigid 0
r_lodbiasskinned 0
r_lodscalerigid 4
r_lodscaleskinned 4
cg_fov 65
ai_corpsecount 0
cg_blood 0
cg_brass 0
fx_marks 0
r_aaAlpha 0
r_aaSamples 1
r_fastskin 1
r_zfeather 0
sm_polygonoffsetbias 32
sm_polygonoffsetscale 8
Snaps 30
cl_maxpackets 100
rate 25000

ik zou dan toch wel cl_maxpackets 60 maken

deze 2:
r_lodscalerigid 4
r_lodscaleskinned 4
worden ook wel gezien als bushexploit, omdat het struiken enzo minder laat zien. gelukig kan dit in de server punkbuster.cfg ook aangepast worden :)

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Campen kan op veel verschillende manieren. Je hebt mensen die met een P90 of ander close combat wapen achter een muurtje wachten, maar ook snipers met hun super 1337 R700 of Barrett die door een raampje heen kijken wachten op een tegenstander die niet snel genoeg is (wat imho ook campen is)...

Bij mij is het campen meer als volgt:

1. Zoeken naar een veilige plek waar ik niet snel gezien word, dus weg van de 'open-ground'. Voorbeeld achter een schutting, in een gebouw of achter een paar lege vaten.
2. Orientatiefase, eerst om me heen kijken op de plekken waar ik tegenstanders kan verwachten (na een uur of 17 spelen weet je die plekken wel ongeveer). Waar nodig iemand neerknallen :P
3. Als positie veilig is luisteren naar waar gevochten wordt.
4. Voor mezelf bepalen wat de volgende veilige plek wordt, dan een sprintje erheen trekken en gelijk bukken.
5. Weer van voor af aan situatie bekijken.

Op die manier sta ik tussen de 2 en 20 seconden stil op een verdekt punt, maar ik ben niet klassiek aan het campen zeg maar. Ik gebruik ook bijna geen LMG wapens meer.

Ik ga zometeen drie Classes maken gebaseerd op de G36c:
Close combat: M203 addon met Perks voor hogere fire rate en health
Half-open/midden afstand: M203 addon met Perks voor meer bullet damage en meer accuracy
Lange afstand: AGOC Scope met Perks voor meer accuracy enz

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens zijn er ook servers waar 1 map telkens word gedraaid ?
Bvb 24/7 alleen overgrown ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyPunky schreef op zondag 23 december 2007 @ 11:25:
[...]

ik zou dan toch wel cl_maxpackets 60 maken

deze 2:
r_lodscalerigid 4
r_lodscaleskinned 4
worden ook wel gezien als bushexploit, omdat het struiken enzo minder laat zien. gelukig kan dit in de server punkbuster.cfg ook aangepast worden :)
wordt dit allemaal niet gezien als cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:10:
[...]

wordt dit allemaal niet gezien als cheaten?
In principe is het zo dat dingen die je via de console in kunt stellen, en ook online werken, geen cheats zijn. Hoe dat in clanbase of gesloten groepen gaat weet ik niet, maar op publics kunnen ze er echt alleen maar om zeuren, niets meer. De 'echte cheats' zoals schaduwen uit, alles licht, godmode, etc., doen het simpelweg _niet_ in de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

TheZeroorez schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:17:
[...]

In principe is het zo dat dingen die je via de console in kunt stellen, en ook online werken, geen cheats zijn. Hoe dat in clanbase of gesloten groepen gaat weet ik niet, maar op publics kunnen ze er echt alleen maar om zeuren, niets meer. De 'echte cheats' zoals schaduwen uit, alles licht, godmode, etc., doen het simpelweg _niet_ in de multiplayer.
De meeste cmds in dat rijtje zijn gewoon toegestaan en daarin is CB niet anders in zij gebruiken ook gewoon de cvar checklist en md5 checksum.

cl_maxpackets is het aantal packages dat per frame wordt verstuurd en wordt veelal gebruikt voor een stabielere verbinding. Het gaat echter wel gepaard met je fps al neem ik dat niet zo heel nauw het werkt iig niet in je nadeel als je daar geen rekening mee houdt.
Mensen denken altijd dat een lagere ping beter is wat deels zo is maar het werkt natuurlijk niet mee als je een lage fps hebt dan stijgt je ping alleen maar. Degene onder ons die CoD en CoD2 ook gespeeld hebben en de cmd niet kennen zullen ongetwijfeld wel de players gezien hebben met ~45 ping dit kwam door cl_maxpackets 100. Zonder had ik een ping van 20 maar meer fluctuations dan met maxpackets 100 waar de ping maar 2-3 versprong ipv 5-6.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik ondanks die cmd bij CoD4 niet meer ~45 ping heb maar gewoon laag, in Arnhem veelal rond de 10-20 en in Enschede 20-40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
TheZeroorez schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:17:
[...]

Ik vind dit eigenlijk ook gewoon cheats. Als ik langs een bush loop en niemand zie, komt dat omdat ik m'n settings gewoon 'default' heb staan. Iemand die via 'tweaks' bijna geen bushes heeft en daardoor wel iemand ziet liggen, heeft dus een voordeel t.o.v. mij. In principe zou iedereen gelijk moeten zijn en zouden dit soort settings niet veranderd mogen worden (vind ik). Op de consoles is die strijd in dat opzicht al een stuk eerlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 12:04
Ik zit nu in het level waar ik de launch codes moet invoeren. De deuren zijn open gegaan, heb iedereen dood en ik zou nu de control room in moeten kunnen. Ik weet nog dat de muur opgeblazen moet worden van de regular.
Ik speel nu op hardened maar griggs en die captain blijven maar staan. Ik kan verder niets.
Weet iemand hoe dit kan komen?
Ik heb 1x een trainer gebruikt omdat ik absoluut niet verder kwam. Die gebruik ik echter niet in dit level.
Het is trouwens wel een stuk pittiger op hardened. :P
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!