Gisteren weer echt een avondje heerlijk domination gespeeld zeg. Veel leuke, wat rustigere matches met de R700 en m'n Desert Eagle (met claymore, stopping power en iron lungs). Dit begint toch echt mijn ultieme favo combo te worden hoor, ik kill er wel niet zo veel mee dan met een G3 o.i.d., maar veel van m'n kills geven toch net dat beetje meer voldoening! De close range reactieschoten met de R700, de kill streaks met de Desert Eagle, fast swaps op juggernauts... heerlijk! Echt geniaal dat ze van de Desert Eagle een volwaardig wapen hebben gemaakt, op de clip-size na dan. 2 á 3 goedgeplaatste schoten en ze gaan neer... liggen ze daar met hun P90

(die ik daarna dan weer mooi op kan pakken).
In de echt hectische matches (shipment zowieso, maar ook de sporadische run & gun matches op de grotere mappen) waar ik 5 of 6 keer direct achter elkaar neer ga dan grijp ik snel terug naar de G3 (met 3-nades & stopping power) om daarmee m'n uiterste best te doen om m'n score weer positief te krijgen. Meestal lukt dit dan ook nog heel aardig (moet het wel een beetje lekker gaan natuurlijk).
Dit zijn in ieder geval wel de avonden waar je het allemaal voor doet en maakt de frustratie over choppers, airstrikes en oneerlijke matches weer helemaal goed
Ik moet trouwens zeggen dat ik de R700 nu een stuk fijner vind dan de Barret, maar weet eigenlijk niet echt waarom. Op de één of andere manier schiet hij iets lekkerder, terwijl in het 'gevoel' toch eigenlijk niet echt een verschil zit? Misschien speelt het lekkere geluid van de R700 ook wel een rol en zit het alleen tussen m'n oren

Edit:
9 van de 10 keer heb ik er ook weinig problemen mee hoor. Alleen in de echt slecht opgaande Shipment, Wet Work en soms Countdown matches waar je gewoon 3x op rij recht voor dat ding spawnt en gelijk neergeschoten wordt irriteer ik me er nogal aan. Dit is echter meer een spawn-probleem dan de chopper zelf. Helaas komt dit op de genoemde mappen bij mij nogal eens voor waardoor ik de chopper niet meer zo lief vind
Daarnaast wordt ik zo nu en dan door een muurtje of dakje heen afgeknald door die chopper, terwijl hij me echt helemaal niet had kunnen zien. Op sommige mappen vind ik choppers en airstrikes gewoon echt te sterk, als je op shipment eenmaal een airstrike kan gooien, ben je al verzekerd van of een nieuwe strike of een chopper. Met de chopper haal je dan weer zo een nieuwe airstrike waardoor de balans een beetje zoekraakt, hetzelfde verhaal (in iets minder mate) bij Wet Work.
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 21-12-2007 11:41
. Reden: Reactie op KzmZ ]