[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.950 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 12:49

ijskonijn

Now MOVE!

Sandyman538 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 02:10:
[...]

Als je op een console speelt kun je nu 'prestige mode' gaan spelen wat te vinden is in de barracks. Dit betekent dat je al je challenges en wapens weer kwijt bent, weer met rank 1 begint, maar wel een (zoals ik hem hierboven zag staan) 'ub3rl337' mooi tekentje voor je naam krijgt, dat je helemaal opnieuw bent begonnen. En dit kun je dan zo'n keer of 10 doen geloof ik. Dus als je veel vrije tijd hebt... ;)
Prestige mode is er niet op de pc?
Heb zelf de xbox 360 versie, maar ik zie het nut van die prestige mode niet in, behalve dat je ermee kunt patsen; heb je eindelijk alles geunlocked, ga je weer opnieuw beginnen met een ander icoontje voor je naam, jeuj!

Ik ga gewoon door tot 55 en daar laat ik het mooi bij :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 15:57
Prestige mode heb je ook in de pc versie

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sendar schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:06:
Sinds wanneer dat? Heb je daar ook een bron van? Want Fourtwozero, heeft op het IW forum aangegeven dat dat met opzet niet ingebouwd is.
Daarnaast heb ik het ook nooit bij een update (1.1, 1.2 of 1.3) zien staan..

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duuvel schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:46:
[...]

Prestige mode is er niet op de pc?
Heb zelf de xbox 360 versie, maar ik zie het nut van die prestige mode niet in, behalve dat je ermee kunt patsen; heb je eindelijk alles geunlocked, ga je weer opnieuw beginnen met een ander icoontje voor je naam, jeuj!

Ik ga gewoon door tot 55 en daar laat ik het mooi bij :)
Inderdaad, ik vind dat icoontje nou ook niet zo spannend... Ben nu een paar dagen level 55 maar ga voorlopig de prestige mode nog niet aanzetten. Misschien als ik op een gegeven moment (bijna) alle challenges heb gehaald dat ik dan een keertje opnieuw begin, maar heb er nu eigenlijk totaal nog geen behoefte aan.

Ik zie trouwens wel dat er echt enorm veel mensen zijn die het echt heel veel spelen! Er zijn al zo veel spelers voor de 2e of 3e keer level 55, terwijl ik er toch zo'n 2 dagen (48 uur spelen dus) over heb gedaan (zonder echt voor XP te spelen dan, ook geen S&D gespeeld). Ik zag trouwens dat de nummer 8 of 9 op de X360 leaderboards inmiddels bijna 20 dagen non-stop heeft gespeeld... 20 DAGEN!! De game is nu 1,5 maand uit, dus dan moet je echt 10 uur per dag spelen ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:02

rCk

Sendar schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:06:
Das knap ben het nog nooit tegengekomen en ik heb al 2x naar lv55 gespeeld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:16

Goner

What can I do you for ?

Redje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:54:
Sinds wanneer was de uitslag van die discussie dat je niet meer dan 25 fps kan waarnemen? :)
Er zal nooit een 'uitslag' zijn van die discussie, iedereen ervaart fps nou eenmaal anders ... de een vindt 30 genoeg, de ander wil alleen maar spelen op 60 of hoger.

Zie ook : http://en.wikipedia.org/wiki/Frame_rate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:57
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:18:
[...]

Moet je niet zo sneu doen, want ik noem me zelf helemaal niet goed. Ik heb het spel pas sinds vandaag, maar me dps dropt dus nog wel is, wat vrij irritant is. Daarom wou ik dit weten om mijn fps drops weg te halen of te verminderen, vriend.

Dus als er nog mensen zijn die weten hoe je fps kan verbeter, of vooral de drops wat minder maken zonder de schitterende tip om dingen in options low te zetten (heb ik al :P), dan hoor ik dat graag! _/-\o_
Geem AA en AF, en resolutie omlaag gooien :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:19:
[...]
Inderdaad, ik vind dat icoontje nou ook niet zo spannend... Ben nu een paar dagen level 55 maar ga voorlopig de prestige mode nog niet aanzetten. Misschien als ik op een gegeven moment (bijna) alle challenges heb gehaald dat ik dan een keertje opnieuw begin, maar heb er nu eigenlijk totaal nog geen behoefte aan.

Ik zie trouwens wel dat er echt enorm veel mensen zijn die het echt heel veel spelen! Er zijn al zo veel spelers voor de 2e of 3e keer level 55, terwijl ik er toch zo'n 2 dagen (48 uur spelen dus) over heb gedaan (zonder echt voor XP te spelen dan, ook geen S&D gespeeld). Ik zag trouwens dat de nummer 8 of 9 op de X360 leaderboards inmiddels bijna 20 dagen non-stop heeft gespeeld... 20 DAGEN!! De game is nu 1,5 maand uit, dus dan moet je echt 10 uur per dag spelen ofzo 8)7
20 Dagen is wel heel extreem, zelfs in mijn fulltime CoD dagen had ik ~198 uur kunnen halen in 1.5 maand (33 x 6). Nu dat ik studeer is dat al veel minder ik zit nu op 78 uur (xfire). Wat ik wel echt top vind is dat ik pubs nog steeds leuk vind dat was met CoD2 toch wel even anders :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 16:39
Heeft er iemand nog tips voor het One Shot, One Kill level?
Ik zit nu in dat stuk dat er allemaal choppers komen en vijanden droppen. McMilland ligt lekker naast het reuzenrad, maar ik heb geen idee waar ik zelf het beste kan gaan liggen.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Naast McMillan. Dan wordt ik op een gegeven moment van zowel voor als rechts aangevallen met oa granaten en dat is niet te doen.
- Rechts naast het reuzenrad bij de radioactive area gaan zitten (achter dat hekje). Op een gegeven moment komen dan vijanden van links en worden er granaten over het hek gegooid.
- Links voor waar McMillan ligt in dat hokje onder het tafeltje gaan liggen. Er worden dan een hoop granaten gegooid en het is slechts een kwestie van tijd voordat er eentje precies goed land en meteen ontploft.
- Na het checkpoint (voor de choppers komen) meteen naar voren en rechts rennen. Daar achter een hoekje gaan staan en van een afstand snipen (en soms AK gebruiken als er opeens iemand om de hoek komt). Het probleem is dan wanneer je eigen chopper land je heel dat veld over moet steken naar McMillan, terwijl er allemaal vijanden in je rug aanvallen.

Iemand tips? Ik speel op Hardened maar heb dit stuk nu al 20x geprobeerd maar kom echt niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 22:56

Koppensneller

winterrrrrr

Wekko306 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:22:
Ik zit nu in dat stuk dat er allemaal choppers komen en vijanden droppen. McMilland ligt lekker naast het reuzenrad, maar ik heb geen idee waar ik zelf het beste kan gaan liggen.
- Naast McMillan. Dan wordt ik op een gegeven moment van zowel voor als rechts aangevallen met oa granaten en dat is niet te doen.
- Rechts naast het reuzenrad bij de radioactive area gaan zitten (achter dat hekje). Op een gegeven moment komen dan vijanden van links en worden er granaten over het hek gegooid.
- Links voor waar McMillan ligt in dat hokje onder het tafeltje gaan liggen. Er worden dan een hoop granaten gegooid en het is slechts een kwestie van tijd voordat er eentje precies goed land en meteen ontploft.
- Na het checkpoint (voor de choppers komen) meteen naar voren en rechts rennen. Daar achter een hoekje gaan staan en van een afstand snipen (en soms AK gebruiken als er opeens iemand om de hoek komt). Het probleem is dan wanneer je eigen chopper land je heel dat veld over moet steken naar McMillan, terwijl er allemaal vijanden in je rug aanvallen.

Iemand tips? Ik speel op Hardened maar heb dit stuk nu al 20x geprobeerd maar kom echt niet verder.
Ik ben op de botsauto-vloer gaan liggen, mooi beveiligen met claymores, en het is in één keer gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand het nut van een ACOG scope ontdekt? Je ziet er alleen maar minder door en je reactie tijd is veel langzamer en zover ik weet gaat de accuracy van je wapens er ook niet door omhoog. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben er ook niet wild van. Red-dot is veel fijner.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:01

OMD

met de p90 maak je er anders ook gelijk een medium-long range wapen van.

Vind het op dat wapen ook als enige prettig werken (verschilt ook weer per map)

doe mij maar gewoon M4 + dot of MP5 + dot :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 21:51

Ik heb het gedaan door op de verhoging van het reuzenrad te gaan liggen en zo de eerste wave af te schieten. Uiteindelijk kwamen er vijanden op de botsautovloer staan, wat voor problemen zorgde. Toen heb ik hun naar het hiernamaals gestuurd en ben daar zelf gaan liggen en dat werkte goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De Playlist update voor de 360 is online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:41:
De Playlist update voor de 360 is online :)
Zit in die update ook die andere fixes zoals die extra killcams etc etc?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Inderdaad, vind die Red Dot in combinatie met een gun ook het fijnste, met scope duurt het langer en je krijgt een tunnel-effect. Soms heb ik wel behoefte aan zoomen maar dan schiet ik gewoon meer op luck. Meer kwestie van een goede timing van een aantal kogels die op elkaar laten wachten inplaats van een burst. Ik loop de laatste tijd vaak met een Support Gun + Red Dot + Stopping Power + Deep Impact rond, kun je echt alles omver blazen, enige nadeel is wel dat je wat langzamer bent en kwetsbaar voor Martydrom.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken iemand die er op hardened ook maar moeilijk uitkwam, en die heeft het gedaan door het level concept eigenlijk een beetje te verneuken.

Je maakt handig misbruik van het feit dat een kreupele gewonde onbeweegbare NPC niet kan sterven... :p Zelf loop je dat straatje in van waaruit al die tango's komen. (rechtdoor en dan links). Aan de rechterkant is daar ergens een inham/garage, weet ik veel. Daar kan je in gaan staan :)

Normaal vindt niemand je daar (en dan komen ze slechts van één kant) en wacht je gewoon rustig de chopper af. Daarna is het wel even stressen om tot bij McMillan te komen en die in de chopper te dragen maar het zou wel moeten lukken. (nadeel is dat je bij hardened verdomd snel doodgaat en dat jezelf verdedigen met een kreupele op je rug nu ook niet evident is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

KoppenSneller schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:26:
[...]
Ik ben op de botsauto-vloer gaan liggen, mooi beveiligen met claymores, en het is in één keer gelukt
Heb 'hardened' nog niet gedaan, maar op lagere nivos inderdaad :
spoiler:
Heb ik uiteindelijk ook gedaan ; je hebt daar vrij goede dekking en je kunt de rechterflank inderdaad met claymores beschermen. MacMillan zorgt voor links ...

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 19-12-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gunner schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:53:
[...]

Zit in die update ook die andere fixes zoals die extra killcams etc etc?
Nope, dit is alleen de update van de Playlist. M.a.w., nieuwe playlist, nieuwe mappen in de bestaande playlists etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34

spoiler:
Hetgeen ik gedaan heb is afwisseling (op hardened). Eerst op het plein al je C4 leggen, vervolgens naast de manke gaan hurken/liggen, daarna naar links wat helicopter mannekes neermaaien. Dan een sprintje trekken tot achter die botsautos. Daar je even héél kalm houden en eventueel een enkele kil maken (of je moet de ene headshot na de andere kunnen geven maar dat lukte mij daar niet). Uiteindelijk komen ze ook naar jou toe aan die botsautos, maar je kan ze daar wel afschieten. Ik heb me daar zo geplaatst dat ik die pekels naast het reuzenrad ook kon raken, niet helemaal weggedoken in het achterste hoekje. Anders ben je een vogel voor de kat als ze afkomen. Je gaat eens moeten herladen en dan ben je er geweest.
Wanneer de chopper land ben je er nog niet. Je moet de weg vrijmaken naar mankepoot, er zitten er nog enkele op het reuzenrad en dacht dat er daar ook enkele respawnen dus opletten daar ;) . Vervolgens neem je mankepoot op en loop je naar de heli en hoopt dat je niet wordt afgeknald :*) .

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook Call of Duty 4 binnen gekregen.
Ik had eerder al de demo gespeeld en daar konden de world detail en water detail niet op high.
Maar nu in de full kan het nog steeds niet bij mij, kan dit kloppen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 18:46:
Ik heb vandaag ook Call of Duty 4 binnen gekregen.
Ik had eerder al de demo gespeeld en daar konden de world detail en water detail niet op high.
Maar nu in de full kan het nog steeds niet bij mij, kan dit kloppen?
Het klopt ja, hoe goed je pc ook is, die instellingen kunnen niet hoger!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar Normal in CoD4 is hetzelfde als bijvoorbeeld Very high in Crysis, dus maak je niet druk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:13
Wat een phatte game is dit, en ik ben geen 'echte' gamer. Sinds zes dagen aan het gamen (had toen eindelijk me GeForce 8800GTS 512MB G92 binnen). Crysis is een leuke benchmark voor je systeem, maar het onrealistiche stoot mij af. Echter vermaak ik me super met Call of Duty 4: Modern Warfare. Het is echt te zien dat de mannen en vrouwen van Infinity Ward er drie tot vier jaar aan gewerkt hebben. Het is dan geen zo genaamde 'vrije wereld' game, maar nergens voel ik me echt belemmerd. Wat gameplay, graphics en afwerking (vooral details en physics) betreft klopt het plaatje helemaal. Na de singleplayer me ook maar eens in de multiplayer gaan verdiepen. Eerst weer eens me skills wat trainen, want het is lange geleden dat ik zo genoten heb van een game. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 15:57
rCk schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:26:
[...]

Das knap ben het nog nooit tegengekomen en ik heb al 2x naar lv55 gespeeld :-)
Of heet het geen prestige mode? Dat je zosnel mogelijk in een vliegtuig iedereen moet afknallen..?

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu cod4 voor de tweede dag en er zijn al twee dingetjes waar ik mij aan erger. :P Namelijk die rotmuziek als er nog één minuut over is (is dat uit te zetten?).

Ook zie ik hele tijd een soort van blaadjes rondvliegen, maar die passen absoluut niet in de stijl van de hele map. Lijken net rond vliegende artifacts, maar dat zijn het zeker niet. Iemand die weet hoe of wat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:13:
Ik heb nu cod4 voor de tweede dag en er zijn al twee dingetjes waar ik mij aan erger. :P Namelijk die rotmuziek als er nog één minuut over is (is dat uit te zetten?).

Ook zie ik hele tijd een soort van blaadjes rondvliegen, maar die passen absoluut niet in de stijl van de hele map. Lijken net rond vliegende artifacts, maar dat zijn het zeker niet. Iemand die weet hoe of wat? :)
volgens mij moeten dat vlinders voorstellen. Ik moet toegeven dat het niet echt gelukt is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aeroxtaxi schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:15:
[...]

volgens mij moeten dat vlinders voorstellen. Ik moet toegeven dat het niet echt gelukt is:)
VLINDERS? :? Waarom zouden ze in godsnaam vlinders toevoegen? :X Iemand die dit kan bevestigen? En vooral, kun je het uitzetten? :> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heerlijk, net een 21 KillStreak _/-\o_ gehaald in CrossFire ( Ronde map met raketbuizen in de grond )
:) :) :) :) :) !!!!! :) :) :) :) :)
Wat is jullie hoogste KillStreak ?

Hoe haal je trouwens die 26 ft rennen callenge ? Heb al perk voor sprinten maar hij is al moe voordat ie de 26 ft. haalt ?

[ Voor 43% gewijzigd door NeoMe op 19-12-2007 21:36 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Heb het spel sinds gisteravond en heb het vanavond uitgespeeld... Wat een ontzettend meeslepende singleplayer ervaring heeft dit spel. Zelden zo aan een computer (of Xbox 360 in dit geval) gekluisterd gezeten. Echt van begin tot eind actie, maar wel met een redelijk goede verhaallijn, goede karakters en toch wel wat momenten dat je even denkt: wow... Echt een toppertje.

Ben nu lekker met de multiplayer aan de gang, maar om de een of andere reden kom ik maar niet in een team deathmatch. Free for all matches zijn wel zo gevonden. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:01

Sargan

Filmfreak...

[...]

Vlinders??? Het moet gewoon rondvliegende rommel voorstellen, papier enzo.
Maar het komt wel knullig over moet ik toegeven.

[ Voor 7% gewijzigd door Sargan op 19-12-2007 21:37 ]

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:43

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Vandaag eindelijk een goede sniper tegen gekomen :P

Lullo was tegen een bosje aan gaan liggen en met die camo suit zie je hem dan echt niet. Gelukkig had hij geen UAV perk aan dus op de radar spotte ik hem zo af en toe. Voordat ik hem te grazen had heeft ie me toch 2 maal dood geschoten.

Ik had voor het eerst een wapen met tube en pas na twee maal dood gaan dacht ik daar opeens aan :+ Ik had hem zonder tube trouwens bijna 1 keer te pakken door een stun voor hem neer te gooien...

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57

die map met die 2 flats in rusland ofzo
is toch sneeuw ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:43:
[...]
die map met die 2 flats in rusland ofzo
is toch sneeuw ?
sneeuw die omhoog vliegt zeker? Het klappert een beetje, dus ja, ik dacht ook dat het vlinders moesten voorstellen. Niet meteen super geslaagd, maar ik stoor me er al niet meer aan. (en het past op zich wel in van die midden oosten klimaten)

Sneeuw en vallende bladeren zijn echter echt goed gemaakt. (en dat op mijn gpu'tje..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Er waaien overal blaadjes door de straten ...

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
NeoMe schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:32:

Hoe haal je trouwens die 26 ft rennen callenge ? Heb al perk voor sprinten maar hij is al moe voordat ie de 26 ft. haalt ?
Ik kan nog niet alle challenges zien, maar bedoel je niet 26 miles total sprint? Dat telt ie gewoon altijd op. Ik zit nu op lvl 30 en heb er 20 opzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:49
Ik kwam deze foto`s tegen van pripyat. klik hier
Je weet wel van de snipermissie. Hebben ze erg netjes nagemaakt het is zo herkenbaar. het zwembad de botsauto`s en het reuzenrad.

http://www.youtube.com/watch?v=SdAANvyapCc

[ Voor 7% gewijzigd door Kimo op 19-12-2007 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
[...]

Papier wat rond fladdert, dr woed een oorlog he, dus een beetje papier wat over de straten waait enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Day
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-01 08:18
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 14:01:
[...]

Ik ken iemand die er op hardened ook maar moeilijk uitkwam, en die heeft het gedaan door het level concept eigenlijk een beetje te verneuken.

Je maakt handig misbruik van het feit dat een kreupele gewonde onbeweegbare NPC niet kan sterven... :p Zelf loop je dat straatje in van waaruit al die tango's komen. (rechtdoor en dan links). Aan de rechterkant is daar ergens een inham/garage, weet ik veel. Daar kan je in gaan staan :)

Normaal vindt niemand je daar (en dan komen ze slechts van één kant) en wacht je gewoon rustig de chopper af. Daarna is het wel even stressen om tot bij McMillan te komen en die in de chopper te dragen maar het zou wel moeten lukken. (nadeel is dat je bij hardened verdomd snel doodgaat en dat jezelf verdedigen met een kreupele op je rug nu ook niet evident is)
Ben m op hardened na 20x doorgekomen... Uiteindelijk ook ergens een andere hoek gekozen, onderweg een automatische gun opgepikt, van 2 choppers de mannen van de touwen geknald. Daarna vrij uitzicht rechtdoor en van rechts gedekt door een boompie ;) Na 5 keer erdoor, toen gekilld met mc millan op m'n rug...Daarna wat voorzichtiger en gered...

[ Voor 3% gewijzigd door D-Day op 19-12-2007 22:47 ]

Racism is a symptom of illiteracy. It's in our DNA: the human race is 1, not many.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Idd, je herktent het ook meteen.

Nog meer:

http://biffovision.blogsp...byl-diary-part-seven.html

http://biffovision.blogsp...byl-diary-part-eight.html

[ Voor 71% gewijzigd door ZpAz op 19-12-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
weet niet of dit al een keer eerder gepost is

maar hoe kan ik met steam cod 1/2/4 oplaten starten gelijk in multiplayer ?

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Heerlijk, net een 21 KillStreak _/-\o_ gehaald in CrossFire ( Ronde map met raketbuizen in de grond )
Hoogste killstreak was in FFA : 25 kill streak, eind score 29-3.
Was op strike dacht ik.

Maar dat is op dit account, op vorige 30 ofzo.. Maarja dat ligt er maar net aan he hoe t gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Sendar schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:59:
[...]

Of heet het geen prestige mode? Dat je zosnel mogelijk in een vliegtuig iedereen moet afknallen..?
Prestige mode is on-line, vergis je je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Sendar schreef op woensdag 19 december 2007 @ 20:59:
Dat is de bonus missie die jij bedoelt :)

Prestige Mode is iets geheel anders. PM stelt je in staat om op de consoles overnieuw te beginnen qua ranks als je lvl 55 ofzo behaalt hebt. Je krijgt dan echter andere icoontjes bij je ranks zodra je weer opklimt. Zo kan iedereen zien dat je PM doet :) Iedere keer dat je weer overnieuw begint, krijg je weer andere icoontjes voor je ranks. Tot 10 keer toe zelfs.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
*O* * Dutchie! nomineert CoD4 voor game met de beste singleplayer 2007 *O*

Zo :) ! De mensen bij IW hebben er echt een pareltje van gemaakt. Ik kan er hoog en laag gaan roepen hoe geweldig het allemaal is, maar iedereen moet gewoon deze game kopen en spelen. Discussie gesloten ;) heb de game overgens uitgespeelt op Hardend, op het sniper-level (laatste stuk) na dan, want dat was echt niet te doen :p

Nu weer eens verder met de multiplayer, de startpost en wachten op de leveleditor ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
*O* Patch 1.4 is uit mensen *O*

CoD Forum (inlog)

IW forum

DESCRIPTION:
This is the release of the v1.4 Call of Duty 4: Modern Warfare™ patch by Infinity Ward.

CHANGES:
"Winter Crash", a holiday version of Multiplayer map "Crash"
Improvements to the server browser
Fixed some rare bullet accuracy issues for all weapons.
For server admins: fixed user ban list not working correctly on servers. Ban.txt will be created in the main or fs_game directory

MOD SUPPORT:
In the connect screen, Mods will be identified as"Mod: [mod name]"
Only official IWD files will be read from the main directory. All custom IWD should be placed in a mod directory.
Fix for reloading several times after connecting to a modded server
Improved mod.ff support to allow adding game types.
Fixed an issue with HTTP redirect downloads.
"fs_game" will be forced to lower case

INSTALLATION:
Run the installer and make sure its pointed to the installation folder for Call of Duty 4: Modern Warfare™

Directe Download link: klikkkkkk - 70.60 MB

NOTE: Moet deze nog in de SP verwerken!

[ Voor 57% gewijzigd door Dutchie! op 20-12-2007 00:31 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Kimo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:26:
Je weet wel van de snipermissie. Hebben ze erg netjes nagemaakt het is zo herkenbaar. het zwembad de botsauto`s en het reuzenrad.

Wow, vette reportage (ofzoiets). Die foto's zijn echt apart... Ik heb de singleplayer nog niet gespeeld dus ik ben wel benieuwd hoe ze dat nagemaakt hebben. :)
Ah...wreed! De updates gaan harder dan bij CoD2, ze zijn daar maar tot 1.3 gekomen en dat na 1,5 jaar ofzo. Zal hem eens installeren.

Als ik het goed lees zit er een nieuwe map in?

Zou er trouwens iemand zo vriendelijk willen zijn om een mirrortje op te zetten voor de 1.4 patch? Ik ben hem nu aan het downloaden 22 kb/s, en kan hem nog nergens anders vinden... Of maar even wachten op UTwente ftp ofzo. :+

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 00:58 ]

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik kan nog niet alle challenges zien, maar bedoel je niet 26 miles total sprint? Dat telt ie gewoon altijd op. Ik zit nu op lvl 30 en heb er 20 opzitten :)
Oke tnx, dan heb ik het verkeerrd begrepen...kwartier 'nutteloos' als als een gekke sniper met sprint perk rond liggen rennnen zonder te killen hehe...ik d8 dat het 26 ft. was maar zijn dus miles...das iets meer. Maar heb net gekeken, en ben er bijna :)

[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 20-12-2007 10:46 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

NeoMe schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:11:
[...]

Oke tnx, dan heb ik het verkeerrd begrepen...kwartier nutteloos als als een gekke sniper met sprint perk rond liggen rennnen :)
Niet nutteloos, want het telt ook gewoon voor je total miles

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is het bij COD4 net als bij BF1942 indertijd dat het weken duurt voor de meeste servers over gaan of zijn de meeste server beheerders vrij rap met het installeren? MAW, is het verstandig nog even te wachten of nu al te installeren?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Nakebod
  • Laatst online: 10:57

Nakebod

Nope.

Ik wacht nog een paar dagen met 1.4.
Duurde ook een paar dagen voor mijn favo servers van 1.0-1.2 naar 1.3 overgingen. En 1.3 was de 1e patch met grote veranderingen die dus niet backwards compitable was. Gok dat 1.4 dat ook niet is met 1.3.

Edit: Zie wel dat het een grote patch is, als je 1.3 ernaast zet :P
Winter Crash klinkt toch wel leuk... .... ik download hem toch maar vast :D

[ Voor 22% gewijzigd door Nakebod op 20-12-2007 11:16 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat hij gewoon backwards compatible is hoor. :) Anders had het wel in de update informatie gestaan zoals vorige keer.

Daarnaast gaan de meeste servers binnen drie dagen over op de nieuwe versie. Het enige wat je wel hebt is dat die nieuwe map in 1.4, nog niet aanwezig zal zijn op 1.3 servers.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Bor de Wollef schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:11:
Is het bij COD4 net als bij BF1942 indertijd dat het weken duurt voor de meeste servers over gaan of zijn de meeste server beheerders vrij rap met het installeren? MAW, is het verstandig nog even te wachten of nu al te installeren?
Mijn ervaring is dat de de meeste servers binnen een paar dagen wel overgezet te zijn. Het ligt ook maar net aan het feit op wat voor een server je speelt. Een populaire server zal imo sneller overgaan naar de nieuwe versie aangezien men snel de upgrade pleegt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• rCk

rCk

Heeft iemand hier nog meer last van?
Als ik bijv. snipe en dan shift vasthoud, en snel wil gaan pronen, dan doe ik shift en daarna control.
Dan slaat mijn pc vast, dan doet ie ineens helemaal niets meer.
Iemand een idee? Misschien sla ik wel een key aan, door shift+control te doen.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Nouwja, ik zie berichten van "early installers" dat ze geen servers zagen met 1.4, omdat die er nog niet waren op dat moment.
Dus ik vermoed zomaar dat deze mensen ook geen 1.3 servers zien.

Maar zal ondertussen al wel verandering in gekomen zijn, en er zullen vast al een hoop 1.4 servers zijn.
Ga de patch zo toch maar ff installeren, en ik zie wel :)

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
Hee mensen,
Ik ben sindskort ook maar aan deze game begonnen, Ik begin altijd eerst met de Singleplayer want ik wil die altijd even hebben gespeelt.

Nou ben ik met ACT I bezig, en dan bij de missie dat je die tank die je eerder hebt moeten "redden" weer terug op de snelweg te krijgen. Als ik iets meer ben gevorderd in die missie, krijg ik op een gegeven moment gewoon een error. En die error luidt: SaveDevice_PC - TempSaveGame: cannot open file for saving

Ik ben begonnen met het spel op veteran te spelen, want dat was de recommendation van het spel door dat parcour dat je moest doen. Maar ik merk wel dat ik veelste veel dood ga haha, je hoeft maar 2x geraakt te worden en het is over, daarom ben ik ook vaak zat een stukje opnieuw moeten doen. Maar zodra ik die straat in loop, en daar is dan op dat punt zown save plek, dan krijg ik die error. is er een manier dat ik die kan omzeilen? want ik moet nu dus de missie helemaal opnieuw gaan spelen

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Winter Crash _O_
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nakebod/CoD4/iw3mp%202007-12-20%2011-36-26-48_thumb.jpg

Meer en full size screenshots @ http://www.xs4all.nl/~nakebod/CoD4/
De files van 20-Dec-2007.

En er waren net zo een 1400 servers online, dus je hoeft je niet te vervelen :)

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

rCk schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:29:
Als ik bijv. snipe en dan shift vasthoud, en snel wil gaan pronen, dan doe ik shift en daarna control.
Zou het niet kunnen zijn dat je toetsenbordinstelling veranderd? Door control + shift te doen zou het normaal horen te veranderen in je 2e ingestelde taal.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 17:30
Bor de Wollef schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:11:
Onze servers gaan ook gewoon morgen om, vandaag melden het gewoon in console berichten (want niet iedereen is op de hoogte dat er een patch is) en dan moet het morgen maar 1.4 zijn

Bij 1.3 was het wel heel goed te merken dat niet iedereen de nieuwste patch had , de server ging van constant 30 man naar eerst paar dagen 10 man en later 20 man :(

http://miagaming.com

Verwijderd

Zorgt de 1.4 patch ervoor dat er minder ge "cod jumped" ook wel geglitched kan worden? ben bij 2 mappen al achter wat open plekjes om weer op daken te kunnen gaan snipen etc...

Anyways Nakebod: is dat gefotoshopped of real? het ziet er wel als in game uit maar wie weet :P

• psychoclown

psychoclown

Back in black

[...]

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:29:
[...]

VLINDERS? :? Waarom zouden ze in godsnaam vlinders toevoegen? :X Iemand die dit kan bevestigen? En vooral, kun je het uitzetten? :> :+
Gewoon rondvliegende papiertjes en blaadjes zoals al een aantal keer aangegeven.
En nee die muziek is niet uit te zetten :)
Kimo schreef op woensdag 19 december 2007 @ 22:26:

Yup zeker mooi ook al gezien met Stalker tho :)
:) :) :) :) :) !!!!! :) :) :) :) :)

Hoogste killstreak is tot nog toe steeds blijven steken op 25 kills omdat ik eigenlijk alleen SD speel en daar komen zulke hoge streaks zo goed als nooit voor. Met DM laatst wel ff een potje gespeeld op strike even een streak van 20 gemaakt toen ik er net in kwam helaas deed ik dom dus niet verder gekomen dan 21-0 in dat potje ;)

Over die challenge gewoon rennen en op een dag zul je die challenge completed zien (gaat sneller dan je denkt).
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 00:39:
..knip..
Ah...wreed! De updates gaan harder dan bij CoD2, ze zijn daar maar tot 1.3 gekomen en dat na 1,5 jaar ofzo. Zal hem eens installeren.
Ja dat schoot idd niet op vooral irritant was de lange tijd dat je op de linux patches moest wachten voor de linuxservers. Uiteindelijk heeft een user uit de community zelf een linuxpatch gefabriceerd, lelijk is dat als Microsoft daar een handje in heeft.....

Wel beter nieuws dat 1.4 er is volgt zich iig snel op zo idd :)
Nakebod schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:14:
Ik wacht nog een paar dagen met 1.4.
Duurde ook een paar dagen voor mijn favo servers van 1.0-1.2 naar 1.3 overgingen. En 1.3 was de 1e patch met grote veranderingen die dus niet backwards compitable was. Gok dat 1.4 dat ook niet is met 1.3.

Edit: Zie wel dat het een grote patch is, als je 1.3 ernaast zet :P
Winter Crash klinkt toch wel leuk... .... ik download hem toch maar vast :D
wolkje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:17:
Ik denk dat hij gewoon backwards compatible is hoor. :) Anders had het wel in de update informatie gestaan zoals vorige keer.

Daarnaast gaan de meeste servers binnen drie dagen over op de nieuwe versie. Het enige wat je wel hebt is dat die nieuwe map in 1.4, nog niet aanwezig zal zijn op 1.3 servers.
CoD patches zijn nooit backwards compatible en dat zullen ze ook nooit worden gok ik.
1.1 en 1.2 zijn alleen hotfixes dus die tellen niet net zo goed als de dual core optimized patch van CoD2.
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:19:
Zorgt de 1.4 patch ervoor dat er minder ge "cod jumped" ook wel geglitched kan worden? ben bij 2 mappen al achter wat open plekjes om weer op daken te kunnen gaan snipen etc...

Anyways Nakebod: is dat gefotoshopped of real? het ziet er wel als in game uit maar wie weet :P
Ik denk van niet want dat hebben ze nooit gedaan, jumping/strafejumping is een sport opzich je moet het leren waarderen. Bovendien heb je voor de mooiste/moeilijkste toch altijd ff tijd nodig en dat lukt je vrijwel nooit op pubs.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:19:

Check mijn andere screenshots maar.
Een gek die dat allemaal gaat fotosoepen hoor.
Het is zo "real" als een game maar kan zijn :P

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Jumpman schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:42:
Het is dan geen zo genaamde 'vrije wereld' game, maar nergens voel ik me echt belemmerd.
Dat is het enige minpuntje van de CoD serie ; de vaste weg af moeten leggen ...
Als je eens wat meer vrijheid wilt hebben, moet je S.T.A.L.K.E.R. (Shadow of Chernobyl) eens proberen, daar heb je wat meer invloed op de gang van zaken ... en het is heel leuk omdat het in dezelfde omgeving speelt als een deel van CoD4.

Verwijderd

...........

[ Voor 211% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 12:47 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

psychoclown schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:25:
CoD patches zijn nooit backwards compatible en dat zullen ze ook nooit worden gok ik.
1.1 en 1.2 zijn alleen hotfixes dus die tellen niet net zo goed als de dual core optimized patch van CoD2.
Ja oke. Dat is naamgeving, maar daarvoor moet je bij IW zijn, niet bij mij ;) IW noemt het een patch (m.i. is dat het ook) en dat maakt het een patch. Ik vind ze gewoon meetellen.
Overigens kunnen backwards compatible patches prima uitkomen hoor, dat hangt helemaal af van wat er gewijzigd wordt zoals je begrijpt. Dus nooit uitkomen, zou ik niet op gokken (kijk maar naar 1.1 en 1.2 dus).
In de toekomst zullen er bijvoorbeeld vast patches uitkomen die grafische bugs oplossen. Daarvoor hoeft server-side waarschijnlijk niets te gebeuren en maakt het dus een backwards compatible patch.

Hoe dan ook, stellen dat patches per definitie niet backwards compatible zijn? Nee. Het was overigens wel netjes geweest als IW dit in de patch details vermeldt had, zoals bij 1.3.

Verwijderd

rCk schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:29:
Hoi, als je xfire aan hebt staan wil dit wel eens voorkomen, heb ik ook.
Ik join via xfire een buddy vervolgens atl-tab ik hem om het af te sluiten.

Verwijderd

Als je de patch in 2 minuten wilt hebben in plaats van 2 uur, dan kan je 'm beter hier downloaden... ;)

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:25:

[verhaal blablabla :9 ]

Ik denk van niet want dat hebben ze nooit gedaan, jumping/strafejumping is een sport opzich je moet het leren waarderen. Bovendien heb je voor de mooiste/moeilijkste toch altijd ff tijd nodig en dat lukt je vrijwel nooit op pubs.
Ik heb het altijd wel gewaardeerd enzo wou het altijd zelf ook kunnen.. maar op een gegeven moment word ik vaak door dit soort geintjes mateloos geownd :P en dan kan het wel is gaan irriteren :z

Vandaar dat er op een dag in me op kwam dit zelf ff te gaan oefenen en idd oefening baart kunst :D want op een stroommast springen waardoor je over de hele map via de stroomkabels kan lopen 8)7 er is niks vetters :D

Vandaar dat ik dat even wou weten :) anyways ga ik nu weer even verder spelen ;) cya

• Goner

Goner

What can I do you for ?

NeoMe schreef op donderdag 20 december 2007 @ 09:11:
ik d8 dat het 26 ft. was maar zijn dus miles...das iets meer.
Snap nu pas waarom het 26 miles zijn ... da's een marathon :)

• m4yall
Goner schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:00:
[...]

Snap nu pas waarom het 26 miles zijn ... da's een marathon :)
Heet de challenge ook niet marathon?

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:22
Zo heet hij inderdaad :p

• psychoclown

psychoclown

Back in black

wolkje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:45:
[...]

Ja oke. Dat is naamgeving, maar daarvoor moet je bij IW zijn, niet bij mij ;) IW noemt het een patch (m.i. is dat het ook) en dat maakt het een patch. Ik vind ze gewoon meetellen.
Overigens kunnen backwards compatible patches prima uitkomen hoor, dat hangt helemaal af van wat er gewijzigd wordt zoals je begrijpt. Dus nooit uitkomen, zou ik niet op gokken (kijk maar naar 1.1 en 1.2 dus).
In de toekomst zullen er bijvoorbeeld vast patches uitkomen die grafische bugs oplossen. Daarvoor hoeft server-side waarschijnlijk niets te gebeuren en maakt het dus een backwards compatible patch.

Hoe dan ook, stellen dat patches per definitie niet backwards compatible zijn? Nee. Het was overigens wel netjes geweest als IW dit in de patch details vermeldt had, zoals bij 1.3.
Begrijp je punt wel hoor maar het soort 'patches' zoals 1.1 en 1.2 zijn niet eerder voorgekomen, die dual core optimized patch in mijn voorbeeld was niet 'nodig' zeg maar. Deze 2 zijn dat imo echter wel en zijn snel uitgebracht omdat het nodig was. De patches (hierbij betrek ik dus niet zulke kleine patches) zijn bij de CoD serie niet backwards compatible geweest want meestal zitten er toch nog wel een aantal veranderingen server side of bijv. een nieuwe map wat zo'n beetje gebruikelijk is geworden bij CoD. Tuurlijk kunnen ze dat patroon verbreken kijkend naar de eerste 3 patches maar heel dat patroon weg halen zullen ze, denk ik, niet doen.
Verwijderd schreef op donderdag 20 december 2007 @ 12:57:
[...]

Ik heb het altijd wel gewaardeerd enzo wou het altijd zelf ook kunnen.. maar op een gegeven moment word ik vaak door dit soort geintjes mateloos geownd :P en dan kan het wel is gaan irriteren :z

Vandaar dat er op een dag in me op kwam dit zelf ff te gaan oefenen en idd oefening baart kunst :D want op een stroommast springen waardoor je over de hele map via de stroomkabels kan lopen 8)7 er is niks vetters :D

Vandaar dat ik dat even wou weten :) anyways ga ik nu weer even verder spelen ;) cya
haha precies!! Jumping is zo ontzetting gaaf en toen ik het voor het eerst deed met mp_jump op CoD ging er een wereld voor me open. Ook al kun je niet zover strafen als bij Quake etc is het echt leuk om te doen en heb me er toen ook weken mee vermaakt en niet zonder resultaat ;) _/-\o_
Je staat niet in de TS zie ik wat is je Xfire als je die hebt?

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

psychoclown schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:24:
Begrijp je punt wel hoor maar het soort 'patches' zoals 1.1 en 1.2 zijn niet eerder voorgekomen, die dual core optimized patch in mijn voorbeeld was niet 'nodig' zeg maar. Deze 2 zijn dat imo echter wel en zijn snel uitgebracht omdat het nodig was. De patches (hierbij betrek ik dus niet zulke kleine patches) zijn bij de CoD serie niet backwards compatible geweest want meestal zitten er toch nog wel een aantal veranderingen server side of bijv. een nieuwe map wat zo'n beetje gebruikelijk is geworden bij CoD. Tuurlijk kunnen ze dat patroon verbreken kijkend naar de eerste 3 patches maar heel dat patroon weg halen zullen ze, denk ik, niet doen.
Oh jij vergelijkt het met oude CoD games? Vandaar :) Daar heb ik geen verstand van hoor, ik kijk alleen naar het nu.

Anyways, IW heeft aangegeven het patch proces aan te passen, dus meer kleine patches, in plaats van erg weinig hele grote. Ik mag toch hopen dat ze daarbij backwards compatibility ook in het oog hebben gehouden, als ze daadwerkelijk zo veel meer patches uitgaan brengen.
De oude CoD2 zat na X jaar pas op patch 1.3 toch? Dan verbaast het me niets dat die patches niet backwards compatible waren natuurlijk :) Maar als CoD4 zoveel meer patches krijgt, zou het mij ook verbazen als geen van allen backwards compatible zijn (sterker nog; dat lijkt me érg onwaarschijnlijk). Het is niet fijn voor je community namelijk.

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 12:59
Hee mensen,
Ik ben sindskort ook maar aan deze game begonnen, Ik begin altijd eerst met de Singleplayer want ik wil die altijd even hebben gespeelt.

Nou ben ik met ACT I bezig, en dan bij de missie dat je die tank die je eerder hebt moeten "redden" weer terug op de snelweg te krijgen. Als ik iets meer ben gevorderd in die missie, krijg ik op een gegeven moment gewoon een error. En die error luidt: SaveDevice_PC - TempSaveGame: cannot open file for saving

Ik ben begonnen met het spel op veteran te spelen, want dat was de recommendation van het spel door dat parcour dat je moest doen. Maar ik merk wel dat ik veelste veel dood ga haha, je hoeft maar 2x geraakt te worden en het is over, daarom ben ik ook vaak zat een stukje opnieuw moeten doen. Maar zodra ik die straat in loop, en daar is dan op dat punt zown save plek, dan krijg ik die error. is er een manier dat ik die kan omzeilen? want ik moet nu dus de missie helemaal opnieuw gaan spelen

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• rCk

rCk

Outerspace schreef op donderdag 20 december 2007 @ 11:57:
[...]

Zou het niet kunnen zijn dat je toetsenbordinstelling veranderd? Door control + shift te doen zou het normaal horen te veranderen in je 2e ingestelde taal.
Thanks, dat heb ik nu uitgeschakeld (het was trouwens toetsenbord indeling veranderen met die hot-key). Dus nu heb ik het uitgeschakeld, en hopelijk is het verholpen.

In ieder geval al Thanks! :)

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Je vraag herhalen binnen 3 uur is een beetje aso vind je niet? Na 24 uur mag het wel.
Daarbij komt nog eens dat je dit soort dingen eigenlijk in het spellen en problemen thread neer moet planten, sowieso omdat je daar meer reacties zult krijgen.

Antwoord op je vraag: ik zou het niet weten.
wolkje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:47:
[...]

Oh jij vergelijkt het met oude CoD games? Vandaar :) Daar heb ik geen verstand van hoor, ik kijk alleen naar het nu.

Anyways, IW heeft aangegeven het patch proces aan te passen, dus meer kleine patches, in plaats van erg weinig hele grote. Ik mag toch hopen dat ze daarbij backwards compatibility ook in het oog hebben gehouden, als ze daadwerkelijk zo veel meer patches uitgaan brengen.
De oude CoD2 zat na X jaar pas op patch 1.3 toch? Dan verbaast het me niets dat die patches niet backwards compatible waren natuurlijk :) Maar als CoD4 zoveel meer patches krijgt, zou het mij ook verbazen als geen van allen backwards compatible zijn (sterker nog; dat lijkt me érg onwaarschijnlijk). Het is niet fijn voor je community namelijk.
Ok dan zou het idd kunnen en aan de ene kant is het wel fijner, je krijgt immers vaker patches wat je het gevoel geeft dat ze er iets meer aan doen dan bij de vorige delen. Aan de andere kant krijg je veel verwarring denk ik want mensen worder en niet zo nauw op gewezen zoals met niet backwards compatible patches wel het geval is. Zie ook hoe het de eerste patch vergaan is, veel mensen wisten niet eens dat die patch er was en verloren alsnog hun stats door die bug zelfs een vriend/clanmate van mij die (alhoewel hij ook een hele de tijd uit het gamen was) wist het bestaan er niet eens vanaf en hij kwam er pas achter toen zijn stats werden gereset, dit terwijl patch 1.2 al weer een paar dagen uit was. Dat soort taferelen lijkt mij minder prettig dan niet backwards compatible patches dan heb je dat gezeur op forums ook niet ;)
Ben het wel met je eens hoor maar dan moeten ze de auto-update functie nou toch echt eens gaan aanpakken anders werkt heb nog niet :)

[ Voor 68% gewijzigd door psychoclown op 20-12-2007 14:30 ]

Verwijderd

Nog een andere andere downloadlink (rechtsklikken, save as).

En ik wilde nog iets zeggen maar dat ben ik alweer vergeten :+

Hier nog een paar screens van de map Winter Crash:
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jjmrboot/shit/shot0001.jpgAfbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jjmrboot/shit/shot0002.jpgAfbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jjmrboot/shit/shot0003.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 15:31 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoe vaker ik speel, hoe meer ik merk hoe fantastisch de balans in een game als Halo 2/3 is.

Zat net weer op Wet Work, waar 1 iemand van de tegenpartij geweldig kon Snipen. Leuk voor hem natuurlijk, maar normaal niet een manier om een game te winnen. Zo niet in CoD4. Airstrike hier, Helikoptertje daar, en na 1 minuut in de game te zitten kan je net zo goed wat te drinken halen. Met Domination is de 2de vlag precies in het midden, in een open gebied. Onmogelijk om te veroveren met een Chopper in de lucht.

I.p.v. winnen doordat je een goed team hebt, kan nu een slecht team winnen, doordat 1tje wat airstrikes haalt, wat onmiddelijk inhoud dat er een Chopper volgt.

De game is fantastisch, de gameplay geweldig, en Multiplayer kan een droom zijn, als ze de balans goed zetten.

Dit is toch de reden dat ik bijna 3 jaar Halo 2 heb gespeeld. Steeds kwam er een leuke game tussendoor, maar greep je na een maand toch weer terug, samen met gelukkig honderduizenden anderen. CoD4 zal daar met de huidige opzet geen verandering in brengen, behalve dat de 2 nu door een 3 is vervangen :)

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 20-12-2007 14:52 ]

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 20 december 2007 @ 14:51:
Hoe vaker ik speel, hoe meer ik merk hoe fantastisch de balans in een game als Halo 2/3 is.

Zat net weer op Wet Work, waar 1 iemand van de tegenpartij geweldig kon Snipen. Leuk voor hem natuurlijk, maar normaal niet een manier om een game te winnen. Zo niet in CoD4. Airstrike hier, Helikoptertje daar, en na 1 minuut in de game te zitten kan je net zo goed wat te drinken halen. Met Domination is de 2de vlag precies in het midden, in een open gebied. Onmogelijk om te veroveren met een Chopper in de lucht.

I.p.v. winnen doordat je een goed team hebt, kan nu een slecht team winnen, doordat 1tje wat airstrikes haalt, wat onmiddelijk inhoud dat er een Chopper volgt.

De game is fantastisch, de gameplay geweldig, en Multiplayer kan een droom zijn, als ze de balans goed zetten.

Dit is toch de reden dat ik bijna 3 jaar Halo 2 heb gespeeld. Steeds kwam er een leuke game tussendoor, maar greep je na een maand toch weer terug, samen met gelukkig honderduizenden anderen. CoD4 zal daar met de huidige opzet geen verandering in brengen, behalve dat de 2 nu door een 3 is vervangen :)
Dat gevoel heb ik nu juist andersom eigenlijk... (dan nog iets meer met CoD 1:UO op pc dan met CoD4 moet ik zeggen, maar goed). Bij halo 3 had ik juist heel vaak dat ik in het mindere team steeds op meerdere mensen in kwam lopen en daardoor echt totaal geen kans maakte om een kill te maken. Zeker bij CoD 1 kon je als jij zelf echt beter was dan de spelers in de tegenpartij altijd nog flink kills maken, ook al deed de rest van je team echt helemaal niets. Bij Halo 3 had ik echt vaak dat ik door ongebalanceerde teams echt geen enkele kans maakte omdat ik continu in een regen van granaten en kogels aan kwam rennen. Maar dat is misschien juist de reden waarom jij Halo leuker vind, het draait er iets meer om teamwork dan om individuele skill.

Nu moet ik zeggen dat het bij CoD 4 wel een stuk moeilijker is geworden om in het zwaar verliezende team toch nog veel kills te maken. Maar nog steeds heb ik best vaak dat ik als enige van het hele team een aardig hoge positieve K/D weet te halen (met uitzondering van Shipment en Wet Work, daar is het inderdaad vaak erg moeilijk)

Waar ik je gelijk in moet geven is dat vooral de chopper (en airstrikes soms ook) op sommige mappen echt vreselijk kan zijn. Van mij hadden ze die chopper of een stuk zwakker of er helemaal uit mogen laten. Aan de andere kant vind ik de balans in wapens in CoD 4 echt heel goed gedaan. Je heb eigenlijk geen superguns waar je altijd heel gemakkelijk veel mee kan killen, het is altijd helemaal afhankelijk van degene die er mee schiet. Ok, een P90 is wel erg makkelijk, maar nog net niet te denk ik... al ben ik zelf meer van de high damage guns als G3, M14, M16 en sinds kort snipers.

Nu ben ik misschien ook niet helemaal objectief na maanden CoD 1 gespeeld te hebben en in hart en nieren nog steeds een klein beetje pc-gamer te zijn (ik wil ook een kerst-versie van Crash ;( ) Halo 3 MP heeft me misschien daarom ook niet echt lang kunnen vermaken. Ik speel het overigens nog steeds wel eens split-screen met een vriend van me en zo 1 á 2 keer in de week blijft dat zeker leuk :)

• rCk

rCk

Ik heb de patch geinstalleerd, nu heb ik heel de tijd "Key code in use"error. Maar ik heb er al ervaring mee dus ik denk dat ik het vanavond nog eens probeer, of morgen. Want dat was toen bij cod ook eens, en was na een tijdje ook over.

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 13:30
Voor mensen die de patch nog niet hebben geinstalleerd, ik zou er nog maar even mee wachten.

Sinds ik de patch heb geinstalleerd verschijnen servers met 20.000 ping?! Het duurt ook een tijdje voordat de server list verschijnt. Mijn Internet is goed, dus het zal wel door een bug in de patch komen.

Ik heb het spel nog niet normaal kunnen spelen.
Screen van list: http://www.pics.brainsz.com/CoD4/Ping%20CoD.JPG

[ Voor 8% gewijzigd door Brainsz op 20-12-2007 16:58 ]

Computers are useless. They can only give you answers.

Verwijderd

Brainsz schreef op donderdag 20 december 2007 @ 16:43:
Voor mensen die de patch nog niet hebben geinstalleerd, ik zou er nog maar even mee wachten.

Sinds ik de patch heb geinstalleerd verschijnen servers met 20.000 ping?! Het duurt ook een tijdje voordat de server list verschijnt. Mijn Internet is goed, dus het zal wel door een bug in de patch komen.

Gewoon installeren ;) want bij mij, en anderen die ik ken werkt het gewoon perfect

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:24:
[...]

haha precies!! Jumping is zo ontzetting gaaf en toen ik het voor het eerst deed met mp_jump op CoD ging er een wereld voor me open. Ook al kun je niet zover strafen als bij Quake etc is het echt leuk om te doen en heb me er toen ook weken mee vermaakt en niet zonder resultaat ;) _/-\o_
Je staat niet in de TS zie ik wat is je Xfire als je die hebt?
pc versie
m'n xfire = xshtuned lame ik weet het :9
m'n cod4 tag = cc_tuner _/-\o_
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verder wacht ik ook nog even met 1.4 tot wat meer servers dat ook hebben :)
Nog even een vraagje... kan iemand het ip adres geven van een/enkele server(s) met die kerst map?
*edit* = op dit moment bezig de grote ladder proberen op te komen van de map wetwork (als ik het goed heb) de boot.!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 18:11 ]

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 14:14

DonMetal

Doet Iets Met Media

*knip*
Zie de TS. Dit soort zaken horen niet in het topic thuis.

[ Voor 71% gewijzigd door Crash op 20-12-2007 20:10 ]

Joejoe!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02

Sinds een paar dagen terug (patch 1.3) valt mij juist op dat de MP super snel connect, in tegenstelling tot eerst.

Edit: woooot, ik wist niet dat er al een 1.4 is.. Daar heb ik nog geen ervaring mee. (Chrash ziet er leuk uit!!! Straks ff proberen, om dit soort dingen vind ik de game echt 't geld waard :) ).

Edit2: update: met patch 1.4 connect MP nog steeds sssssupertje ssssssnel :)
Tommy The Cat schreef op woensdag 19 december 2007 @ 01:43:
Gister heb ik de hoogste rank gehaald en kreeg een golden Desert Eagle. Vervolgens zag ik dat de 'progressie-bar' onderin gewoon weer opnieuw ging lopen. Ik dacht dus dat je, ook al heb je de hoogste rank gehaald, toch nog weer iets kon unlocken. De progressiebar is inmiddels vol (en loopt niet weer terug naar nul), maar er is niets unlocked. Is dit normaal?

Edit:
Ik speel op de PC.
Iemand? (Een pc user dit keer ;) )

[ Voor 39% gewijzigd door Tommy The Cat op 21-12-2007 15:45 ]

Verwijderd

Steam heeft 1.4 nog niet eens online :S

Hopelijk schieten ze een beetje op.

Verwijderd

Tenzij er CTF komt in COd4 dan ga ik misschien overstag, nu gewooon niet

• Brainsz
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-09 13:30
Voor de liefhebbers die de nieuwe patch nog niet hebben. Een aantal screens.
Klik om het groter te maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.pics.brainsz.com/CoD4/shot00191.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pics.brainsz.com/CoD4/shot00201.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pics.brainsz.com/CoD4/shot00231.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pics.brainsz.com/CoD4/shot00241.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pics.brainsz.com/CoD4/shot00251.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pics.brainsz.com/CoD4/shot00261.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pics.brainsz.com/CoD4/shot00271.jpg

Computers are useless. They can only give you answers.

Verwijderd

1.4 werkt hier prima.

De laatste tijd raakte ik trouwens steeds geirriteerder wat betreft het MP van CoD4. Het lukte me niet om m'n k/d ratio een beetje netjes te krijgen en dat zorgde ervoor dat ik me binnen no time zwaar irriteerde als het weer eens mis ging. Vandaag heb ik de oplossing voor mijn probleem gevonden...: me gewoon niet meer druk make over m'n k/d ratio!!! :) Ik heb vanavond me dan ook heerlijk vermaakt en me enkel en alleen gericht op het doel van het spel (in dit geval Sabotage)! Wat wel erg grappig is, is dat ik in het laatste potje twee airstrikes en twee heli's haalde... en m'n k/d was + 14. ;) Da's me nog niet eerder overkomen (van die twee heli's), In ieder geval, ik heb dus opeens weer plezier in het spel zelf: de strijd, actie, drukte, spanning. Heerlijk!!! Die k/d ratio en challenges kunnen me gestolen worden: ik heb de lol weer hervonden en dat laat ik me niet meer afpikken. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2007 21:21 ]

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Jij snapt 't :)

Verwijderd

Is die tweakers server nog online, zo ja, wat is het IP?

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:49
Jammer dat die updates er voor de ps3 niet zijn. Had ik toch maar de pc versie gekocht :X

Verwijderd

Inderdaad zo hoort het!
Geen statwhore worden maar spelen voor de fun :)

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Helemaal mee eens.
Ik merk ook dat als ik serieus probeer te spelen dat ik alleen maar gefrustreerd raak, en mijn doel niet haal.

en dat terwijl mijn gemiddelde k/d-ratio rond de 1.4 ligt, en dat komt alleen omdat ik het allemaal niet zo serieus neem, en daardoor dus relaxter speel.

• frankknopers
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ik was zo onder de indruk van de singleplayer van COD4 dat ik het spel ook maar besteld heb een tijdje geleden. Inmiddels speel ik wel veel online (mijn nick: Fuzzy[NL] ) en ik ben al lvl 39. In het begin speelde ik echt verschrikkelijk bagger, een ratio van 5/20 of nog erger kwam regelmatig voor. Ik moest nog even mijn eigen stijl ontwikkelen en leren om te gaan met de overvloed aan nades overal. Uiteindelijk werd de M249 SAW mijn vriend, en samen met hem heb ik de grotere broer M60 unlocked 8) Met de M60 heb ik ook lang gespeeld, maar nu doe ik steeds meer met de M4 en de G36c. Toch iets minder lomp dan de M60, en ook een stuk lichter.

Het grootste nadeel van de multiplayer vind ik echter de shitload aan nades in sommige levels. En dan heb ik het niet alleen over Wet Work en Shipment, maar ook in andere levels wordt je soms helemaal ziek van de nades. Eerst uitwijken naar links, dan meteen weer naar rechts, dan in het vizier van een sniper en weg ben je. Acrobatiek en reflex is ook een belangrijk element in de multiplayer. En ook die martydorm perk is behoorlijk irritant, heb je net een mooie kill gemaakt, kun je niet snel genoeg wegkomen en dan ga je zelf ook dood door de nade van die ander. Eerst heb ik me gigantisch geërgerd aan al die nades, maar onder het mom van ''if you can't beat them, join them'' doe ik er zelf dus ook maar volop aan mee. Ik hoop echt dat die martydorm Perk er bij de eerstvolgende patch uit wordt gehaald, zou het speelplezier ten goede komen.

De balans in de levels is meestal wel goed in orde, al heb je bij sommige domination maps wel een sterke en een zwakke kant. Als je bijvoorbeeld punt A hebt dan is punt B makkelijker te beschermen dan wanneer je aan de C kant zit. Dat is wel irritant als je aan de zwakke kant begint.

De wapenbalans is verder ook wel goed. De P90 is wel heel goed in close combat, maar heeft als nadeel dat ie slecht door muren heen schiet. In dat geval is die iets zwaardere RDP een stuk makkelijker. Voor de middellange afstand geef ik de voorkeur aan de M4 of de G36c, maar ook de M60 kan dan nog prima voldoen. Ik speel ongeveer 90% van de tijd Domination en de rest is gewoon free-for-all. Uiteindelijk eindig ik met Domination bijna altijd in de top 3 en met free-for-all vaak in de top 5. Wat dat betreft doe ik het dus nog niet zo slecht.

Al met al een heel mooi spel, heb me lange tijd niet mee zo vermaakt. Ik ga het geheugen van mijn Inspiron 9100 ook upgraden voor dit spel. Met 1GB draait de singleplayer wél vlot op 1280x800, maar in multiplayer krijg is steeds van die schokjes en ook veel HDD activity. :/

[ Voor 4% gewijzigd door frankknopers op 20-12-2007 22:37 ]

Goud is geen geld

Verwijderd

Komt CTF nog op the pc versie?

• frankknopers
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Lekkere one-liner weer zeg :/ Staat er niks over in de startpost? Heb je dit topic of voorgaande topics al eens uitgespit? Google?

Goud is geen geld

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:09

Ik heb echt precies zelfde, dubieuze bug.
We zijn kennelijk ook niet de enige: http://www.infinityward.c...um/index.php?topic=6496.0

[ Voor 8% gewijzigd door pingkiller op 20-12-2007 23:21 ]

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Verwijderd

Er zijn naar mijn mening in de meeste maps veel te weinig routes zodat alle tactiek ongeveer weg valt en iedereen ongeacht het gametype er een teamdeath match van maakt, met name bij sabotage vind ik dit zeer frustrerend.
En van mij hadden ze wel wat meer aandacht mogen geven aan de PC-gamers het spel voelt mij aan als een console port. Dingen als maar 12 characters in je naam hebben... aangezien de gemiddle clan tag al 4-5 characters in beslag heb je nog maar de keuzen uit jan, henk en bob.
Daarnaast vind ik het ook jammer dat er geen key is voor je sidearm/secondaire weapon, in de meeste opstellingen maakt dit mij niet zo veel uit, maar als je bijvoorbeeld sniper bent met claymores of c4 en er komt opeens een vijand de hoek om springen kan je hierdoor minder snel reageren.

Ik vind het nog steeds een erg leuke shooter, maar ik had er(net zoals bij CoD2) veel meer van verwacht.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!