[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.970 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 20:53
Idd, sommigen gebruiken alleen de tube zolang ze daar nog ammo voor hebben, ook al staan ze tegen je aan, of heel ver weg, in beide gevallen de tube. En dan een beetje op goed geluk raak schieten.

Zelf vind ik de lucky nades maar irritanter, mensen die gewoon ergens een nade heen gooien en je dan ook nog killen. (Aan deze laatste maak ik mij ook wel eens schuldig, maar zwaar irritand als je zelf geraakt wordt door een verdwaalde nade ;) )

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
goosche schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:40:
[mbr]*knip* - klagen kan op heel veel manieren, maar niet in dit topic[/]

Ik stel nog eens mijn vraag : zijn er al mods uit voor deze game? En wat zijn populaire servers of heeft er 1 van jullie een eigen public server.
1 van ons heeft ook een eigen server. Lees anders de eerste 2 posts van topic, misschien staat er wat nuttige info in.

Echte mods zijn er nog niet, omdat er nog geen modtools voor zijn vrijgegeven (kleine mods wel maar dat zijn echt kleine aanpassingen). Als je echt andere dingen wilt zien, moet je nog even wachten.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:29:
[...]

Dat is het net: velen vinden dat er iets niet klopt. Maar zolang ik op verschillende servers in top 3 eindig ben ik tevreden ;-)
Tja jij bent wel 1 van de mensen die zorgt dat jouw team verliest.

In TDM zegt veel kills niks, ratio is veel belangrijker. #2 en #3 hebben beter gespeeld als jou, puur omdat zij zorgen dat de punten die hun hebben gemaakt voor hun team hoger is dan de punten die ze "gegeven" hebben (door dood te gaan) aan de tegenstander.

Als alleen jezelf jou uitmaakt kan je misschien beter FFA spelen?

Overigens als er een cheater was verlies je natuurlijk. Maar je zegt zelf dat je K:D altijd ong. zo is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-10 19:52
goosche schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:40:
[mbr]*knip* - klagen kan op heel veel manieren, maar niet in dit topic[/]

Ik stel nog eens mijn vraag : zijn er al mods uit voor deze game? En wat zijn populaire servers of heeft er 1 van jullie een eigen public server.
Er is wel een mod uit om de maps in het donker te spelen (dus met nightvision)
Maar eerlijk gezegd vind ik die mod maar niks

En wij hebben ook onze eigen server (SD Hardcore), maar sinds de 1.3 patch spelen alleen nog maar +- 20 mensen erin, in tegenstelling tot eerst standaard 30

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gebruik ik de grenade launcher zelden. Alleen een paar keer om de Challenges te voltooien die erbij horen, daarna dat ding weer verwijdert.

Sommige van die challenges zijn moeilijk - ik zit al een tijdje tegen Fast Swap aan te hikken; Hurt enemy with your main weapon, then finish him with your pistol. Klinkt makkelijk, en ik heb al verschillende mensen eerst geraakt met mn main weapon en vervolgens met het pistool afgemaakt, echter geen Challenge. Irritant.

Daar staat dan weer tegenover dat ik sommige challenges voltooi zonder dat ik er moeite voor hoef te doen, zoals How the?. Puur geluk. o_O

Momenteel bezig met Counter Claymore. Die vergt wat planning, je moet een Claymore schieten voorday deze explodeert.... zodra er een tegenstander binnen bereik is. Valt niet mee om dat te doen tussen de `klik` en de `boem`. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 00:39:
[...]

Tja jij bent wel 1 van de mensen die zorgt dat jouw team verliest.

In TDM zegt veel kills niks, ratio is veel belangrijker. #2 en #3 hebben beter gespeeld als jou, puur omdat zij zorgen dat de punten die hun hebben gemaakt voor hun team hoger is dan de punten die ze "gegeven" hebben (door dood te gaan) aan de tegenstander.

Als alleen jezelf jou uitmaakt kan je misschien beter FFA spelen?

Overigens als er een cheater was verlies je natuurlijk. Maar je zegt zelf dat je K:D altijd ong. zo is.
Het voorbeeld was wel zeer extreem natuurlijk: bog (dus veel open spawn), en constant chopper tegen door die gast die 300 kills haalde en ik was de enige die hem probeerde neerhalen. Normaal ligt het dichter bij elkaar. En alsof 20 kills verschil maken op 5000 er we er zelf geen 2000 halen ;-). Het kan net zijn dat we net meer halen daar ik altijd een forcing doe, dat kan je gewoon niet weten. Door gewoon binnen te wachten tot de chopper weg is omdat je niet graag doodgaat om je kill/death hoog te houden is ook niet echt teamplay ;-) . Ik heb geen probleem mij op te offeren om het team vooruit te krijgen.
Die tube zorgt in principe voor 2 instant kills, daarom wordt het niet echt gewaardeerd. En daar hoef je dus echt geen skills voor te ontwikkelen. Maar ja, dit is een eindeloze discussie, ik vind het een wapen wat je gebruikt als je niet echt kunt schieten, maar dat is mijn mening...
De tube zorgt er ook voor dat je geen red dot hebt en een perk mist. Dus volgens mij ben je je "gratis" kills toch gewoon kwijt daar je elders dan minder presteert. Heb niks tegen mensen die de tubes gebruiken (ikzelf gebruik hem niet). Het is soms handig om in TDM even een gebouw vol tegenstanders uit te schakelen (die zitten dan toch meestal te campen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik vind het nogal simpel: wat er in het spel zit, mag van mij gebruikt worden. Klaar. Dus als iemand graag de tube gebruikt: veel plezier ermee. Of als iemand graag met z'n mes rond gaat hollen: zet 'm op! Het ENIGE waar ik mij aan irriteer, is als mensen overduidelijk het beoogde spelletje niet spelen. Dus als er Sabotage gespeeld wordt, en iemand gaat ergens zitten campen om maar kills te halen zonder ook maar een poot uit te steken om het doel te halen.. DAT vind ik wel irritant. Kijk, je hoeft niet per se met z'n ALLEN dezelfde kant op te hollen (dan ben je een te gemakkelijk doelwit), maar als er bijvoorbeeld tijdens de sudden death nog maar speler in leven is en je bent verdediger en de bom is geplant, dan blijf je imho NIET zitten campen aan de andere kant van de map (zo van 'ach, ik heb toch genoeg kills): dan moet je gewoon wat ondernemen. En dan gaat het me dus niet om het campen (iemand die een bepaalde plek bewaakt, kan heel nuttig zijn), maar om het niet meewerken aan het doel waar het om gaat. Ga dan gewoon FFA of DM spelen en blijf weg van Sabotage of S&D of HQ.

Ik heb gisteren trouwens S&D gespeeld op een hardcore server (tenminste, 1 kogel = dood en geen map): was toch wel erg spannend, moet ik zeggen! Mooiste moment was toen ik op een bepaald moment als enige over was en de tegenstander er nog 3 over had. Je raadt het al: ik kreeg ze alle drie te pakken. Heerlijk is dat! :)

Het leukste vind ik toch als je stomtoevallig een soort van samenwerking hebt: in Sabotage probeer ik altijd in de buurt te komen van de man met de bom. Het is dan echt leuk als je merkt dat die ander dat door heeft en dat je dan van deur naar deur gaat en ieder z'n eigen hoek neemt: dus eerst draai jij rond de opening en dekt de ander, dan gaat die ander de hoek om en dekt jou dan weer en zo maar door. Of als je met drie of vier man het doel bereikt en eentje de bom plaatst en de rest houdt de omgeving in de gaten: kijk, DAAR speel ik CoD4 voor! Jammergenoeg gebeurt dit allemaal niet zo heel vaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Laat ze maar Tuben op Shipment...lekkere lucky nades overal en nog van die tube's die door het veld heen vliegen, heel irri. Wat dan weer wel leuk is: Supportgun 3 + Stopping Power + Deep Impact :) ... 100 kogels die alles doorboren ... zoals containers :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 09:01:

Het leukste vind ik toch als je stomtoevallig een soort van samenwerking hebt: in Sabotage probeer ik altijd in de buurt te komen van de man met de bom. Het is dan echt leuk als je merkt dat die ander dat door heeft en dat je dan van deur naar deur gaat en ieder z'n eigen hoek neemt: dus eerst draai jij rond de opening en dekt de ander, dan gaat die ander de hoek om en dekt jou dan weer en zo maar door. Of als je met drie of vier man het doel bereikt en eentje de bom plaatst en de rest houdt de omgeving in de gaten: kijk, DAAR speel ik CoD4 voor! Jammergenoeg gebeurt dit allemaal niet zo heel vaak...
offtopic:
Als je echt teamwerk in een modern jasje wilt ervaren moet je is Insurgency Modern Infantry Warfare proberen(mod voor halflife 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-10 13:21

rCk

Ik heb gisteren trouwens S&D gespeeld op een hardcore server (tenminste, 1 kogel = dood en geen map): was toch wel erg spannend, moet ik zeggen! Mooiste moment was toen ik op een bepaald moment als enige over was en de tegenstander er nog 3 over had. Je raadt het al: ik kreeg ze alle drie te pakken. Heerlijk is dat! :)
Ja zoiets had ik ook.
Ben je alleen tegen 5 man, denk ik bij mezelf: Shit, nou laten we er het beste van maken. Krijg je ze nog allemaal, en als extraatje: "ThroN are you hacking?" :D Geweldig die publics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:36
FunkyPunky schreef op maandag 17 december 2007 @ 08:05:
[...]

Er is wel een mod uit om de maps in het donker te spelen (dus met nightvision)
Maar eerlijk gezegd vind ik die mod maar niks

En wij hebben ook onze eigen server (SD Hardcore), maar sinds de 1.3 patch spelen alleen nog maar +- 20 mensen erin, in tegenstelling tot eerst standaard 30
Wat is de naam van de server je kan ook het ip geven dan kan ik op je server ff fraggen :)

Kunnen in deze topic geen aparte gedeelte maken voor servers en clans maken?
ik zou graag willen weten wat goeie clans zijn in deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ljzDAQqdnoADuo7bSX20MtRj/full.jpg
kijk zo kan het ook! 1ste staan, veel kills, maar een stuk minder deaths. Veel beter voor het team en voor mijn bloeddruk :P

die map is trouwens echt geniaal. ik flank de tegenstander constant en heb telkens weer 4 snipers als ik het huisje aan de andere kant haal :P

kreeg m'n eerste "yeah gg with the WH bez" naar m'n hoofd in dat potje :') hij vond het niet kunnen dat ik 5 man in een kamertje neerschoot (terwijl ik in de deuropening stond) _O- 2 met m'n g3, 1 met m'n DE en 2 geknifed :D

[ Voor 24% gewijzigd door Bezulba op 17-12-2007 15:07 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-10 14:45

Royz

Kleurenblind!!

eendje schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:00:
[afbeelding]
kijk zo kan het ook! 1ste staan, veel kills, maar een stuk minder deaths. Veel beter voor het team en voor mijn bloeddruk :P

die map is trouwens echt geniaal. ik flank de tegenstander constant en heb telkens weer 4 snipers als ik het huisje aan de andere kant haal :P

kreeg m'n eerste "yeah gg with the WH bez" naar m'n hoofd in dat potje :') hij vond het niet kunnen dat ik 5 man in een kamertje neerschoot (terwijl ik in de deuropening stond) _O- 2 met m'n g3, 1 met m'n DE en 2 geknifed :D
Kan je nagaan, dan zat daar de airstrike die je had nog niet eens bij :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja idd.. khad hem net zo mooi neer gemikt..allemaal rode puntjes en zeker een kill of 3 :( het leven is niet eerlijk :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Nu we hier toch stoer aan het doen zijn met screenshots kan ik niet uitblijven:
Afbeeldingslocatie: http://img139.imageshack.us/img139/394/shot0011aa8.jpg

Overigens is dit wel de beruchte "Bear Force One" server waar potjes zo abnormaal lang kunnen duuren, maar ik zat er niet vanaf het begin in. Als je veel kills wilt hebben moet je die server spelen want daar heb je zo 250 kills of meer.

Ik heb eigenlijk altijd een positieve kill / death ratio gehad, komt waarschijnlijk omdat ik vlak voor COD4 nog heel veel COD2 speelde wat eigenlijk hetzelfde is met killen en dood gaan.
Als ik zoveel deaths had gehad als hierboven zou ik er echt mee stoppen dat potje want oa door jou verliest jou team.

Maar goed, ik heb inmiddels al zo'n 60 uur COD4 gespeeld. Voor mij het enige spel tot nu toe wat het verdient om voor 60 euro over de toonbank te gaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Metalbuster op 17-12-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zoveel deaths had gehad als hierboven zou ik er echt mee stoppen dat potje want oa door jou verliest jou team.
Lol, zoals ik al vertelde: dat is relatief. Ik was ook de enige die iets probeerde te doen om toch vooruit te geraken. Als je niks doet dan verlies je zoiezo imho (al heb je dan misschien een goeie kill/death).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn k/d ratio is al heel lang 1:1... Zo nu en dan lukt het me meer kills dan deaths te krijgen, maar dan heb je weer zo'n map waar je opeens om de haverklap spawned met de gun van een tegenstander tussen je ogen en dan raak je de 'voorsprong' zo weer kwijt.
Op dit moment heb ik 2 online-doelen: 1. het doel halen van het spel dat ik op dat moment speel, en 2. mijn k/d ratio opkrikken. Alle challenges let ik nog geeneens op, eerlijk gezegd. Dat komt later wel: ik kan nog een hele tijd vooruit met CoD4! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:12:
Mijn k/d ratio is al heel lang 1:1... Zo nu en dan lukt het me meer kills dan deaths te krijgen, maar dan heb je weer zo'n map waar je opeens om de haverklap spawned met de gun van een tegenstander tussen je ogen en dan raak je de 'voorsprong' zo weer kwijt.
Op dit moment heb ik 2 online-doelen: 1. het doel halen van het spel dat ik op dat moment speel, en 2. mijn k/d ratio opkrikken. Alle challenges let ik nog geeneens op, eerlijk gezegd. Dat komt later wel: ik kan nog een hele tijd vooruit met CoD4! ;)
Dat wat onderop stond staat voorop. Zo kan je tenminste langer genieten van je spel. Ik heb mijn eerste account beetje gerushed (gerushed van snel lvl 55 worden) En snel snel alle wapens halen. En nu mijn 2de vooral rustig aan spelen, gewoon nadenken met het spelen, en daar ben ik overigens nu al lvl55 met bijna alle challenges bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempeng
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 17:23
Sorry, maar ik heb niet de gehele threads doorlopen maar heb wel effe de TS doorgelezen maar daar kon ik geen antwoord op mijn vraag vinden.

Wie kan mij vertellen wat een Ranked Server inhoudt ? Wat is het verschil met een UnRanked Server ?? :?
Ik zit in een grote discussie met mijn collega's op het werk en het wordt er alleen maar onduidelijker op.
Reden voor deze vraag is dat we overwegen een online server aan te schaffen
Graag jullie hulp.
Alvast bedankt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ranked krijg je xp voor en kan je lvls omhoog gaan enzo. unranked niet.

toch? :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:05
Ik speel eigenlijk alleen Domination. Degenen die dit een beetje kennen weten dat Flag B de belangrijkste vlag is. Wie B weet te houden, wint de wedstrijd vaak.

Nu ren ik in het begin dan ook direct naar B, en blijf het hele potje om die positie vechten. Wordt ik gisteren virtueel op de vingers getikt door zo'n Sjaak die vindt dat ik vals speel, omdat ik alleen B zit te verdedigen.

Toegegeven, met Martelaartje aan en een onmiddelijke respawn is het heel moeilijk om een vlag over te nemen. Maar zoals iemand hiervoor ook al opmerkte: als het in het spel zit, mag je het gebruiken. Martiardom mag er van mij ook wel uit, maar zolang hij erin zit gebruik ik hem wel.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

mwah ik ga echt niet zo vaak meer dood door martyrdom, meestal is het omdat iemand anders hem neer schiet en ik dan net de hoek om kom rennen als z'n granaat afgaat.

een beetje speler word er echt niet zo vaak meer door geraakt

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:39:
Ik speel eigenlijk alleen Domination. Degenen die dit een beetje kennen weten dat Flag B de belangrijkste vlag is. Wie B weet te houden, wint de wedstrijd vaak.

Nu ren ik in het begin dan ook direct naar B, en blijf het hele potje om die positie vechten. Wordt ik gisteren virtueel op de vingers getikt door zo'n Sjaak die vindt dat ik vals speel, omdat ik alleen B zit te verdedigen.

Toegegeven, met Martelaartje aan en een onmiddelijke respawn is het heel moeilijk om een vlag over te nemen. Maar zoals iemand hiervoor ook al opmerkte: als het in het spel zit, mag je het gebruiken. Martiardom mag er van mij ook wel uit, maar zolang hij erin zit gebruik ik hem wel.
Ik speel ook voornamelijk domination en gebruik meestal dezelfde tactiek: of B proberen te cappen of B proberen te defenden. Ik vind zowieso een match veel minder leuk verlopen als je met het hele team door rent naar C of A omdat je dan echt op de spawn van het andere team staat te knallen... Ik heb al te veel matches meegemaakt waar je gewoon 10 minuten lang direct op je eigen spawn beschoten wordt en omdat de game je toch bij de enige team-vlag wil laten spawnen blijft hij je dan ook echt in de battle spawnen 8)7 Daarom probeer ik me altijd voornamelijk te concentreren op het verdedigen van de B-vlag, of een sluip / flank route ernaartoe. Dat zorgt naar mijn idee ook voor veel leukere, en voor velen minder frustrerende, matches (met name voor het verliezende team, maar ook wel voor het winnende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 16:41

psychoclown

Back in black

eendje schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:38:
ranked krijg je xp voor en kan je lvls omhoog gaan enzo. unranked niet.

toch? :P
Krijg je wel xp volgens mij maar is het alleen voor die ene server.
eendje schreef op maandag 17 december 2007 @ 16:42:
mwah ik ga echt niet zo vaak meer dood door martyrdom, meestal is het omdat iemand anders hem neer schiet en ik dan net de hoek om kom rennen als z'n granaat afgaat.

een beetje speler word er echt niet zo vaak meer door geraakt
Precies, alleen in de eerste 2 weken werd ik nog wel eens flink gepakt maar sindsdien zo goed als nooit meer

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Hey Guys,

Ff mijn ervaringen / visie over het spel:
Heb nu een week COD4, en dit weekend (na wat PB perikelen :S) aan MultiPlayer gewaagd.
Singleplayer had ik op Veteran relatief snel gedaan. Voor SP best aardig gedaan, doch wat snel door het spel heen. Ik heb geen ervaring met de vorige COD4 delen, het deed me toch allemaal wat scripted aan maargoed. Liever had ik minder mannetjes met betere ai, nu slacht ik letterlijk honderden vijanden af maargoed.

Multiplayer viel eerst ff flink tegen. Ik kom net van battlefield 2 overwaaien,.. en daar is het zo van "hoe meer man hoe leuker",... dit is bij COD4 wel anders :D !
Ik begon met 30 man een FFA match,.. dat ging nergens over,.. vooral op die map met containers,.. Shipment geloof ik. De mappen zijn heeeeel stuk kleiner, en je kan bijna overal wel geraakt worden door vijandelijk vuur. Na de FFA mayhem maar wat minder drukke servers bekeken met verschillende spel modi.

De perks vind ik een leuke aanwinst, handig ook om aan te passen nagelang de game mode je speeld. Meeste heb ik nu FFA matches gespeeld met +/- 10 man. Killen gaat me dan redelijk af, zeker in gebouwen. Misschien is het dat ik BF2 Clanbase wars gewend ben, maar "indoor" vuurgevechten gaat me behoorlijk goed af eigenlijk.

Na 1 weekend spelen (8 uur) zit ik op lvl 24,... dat gaat toch wel wat hard,.. ik zie mezelf niet zo gauw "opnieuw" beginnen. Multiplayer hou ik nog wel ff vol met spelen,.. kan hier zeker de kerst mee overleven,.. maar denk dat het bij lange niet zal tippen aan de uren die ik met Bf2 gedaan heb.
Zoals anderen ook melden, ik mis de team's.. ookal zou ik nu met m'n clan gamen,.. heb je je spawnpunt niet onder controle etc.

Favo perks nu met FFA is silenced M4, "penetration power", "last stand".
Zeker "silenced" vind ik in FFA een groot voordeel,.. zo kill ik iig mijn vijanden,... ik zoek ze dus op zodra ik "hits" op de map zie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb net de m14 unlocked en ik vind het maar een beetje vervelend ding. De g3 schokt niet zo vreselijk als de m14, als je 1x geschoten hebt zit je gun al in je neus en moet je weer helemaal opnieuw richten.. hij is mischien iets sterker maar volgens mij word dat te niet gedaan door die recoil

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-10 23:41
Technische vragen en/of problemen horen in Spielerij - Problemen & Vragen thuis, niet hier ;)

[ Voor 86% gewijzigd door TheZeroorez op 17-12-2007 22:08 ]

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

eendje schreef op maandag 17 december 2007 @ 18:33:
ik heb net de m14 unlocked en ik vind het maar een beetje vervelend ding. De g3 schokt niet zo vreselijk als de m14, als je 1x geschoten hebt zit je gun al in je neus en moet je weer helemaal opnieuw richten.. hij is mischien iets sterker maar volgens mij word dat te niet gedaan door die recoil
Ben er net ook aan begonnen, en vind het ook niks.

Ik heb 100 potjes een positieve K/D ratio gehad, en sinds ik dit ding heb schiet het echt niet op. FF snel die 1510XP punten halen met het ding, en dan de kliko in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whaaaaaaa! Potverdorie. Zo nu en dan haat ik computers. Zoals ik eerder zei, is het verbeteren van m'n k/d ratio nu een hoofddoel voor mij. Okay, ik zit op een hardcore server en zomaar opeens loopt het lekker: aardig snel had ik iets van plus 15 kills (30-15) of zo. Ja, voor de meesten waarschijnlijk een peuleschil, maar voor mij heel wat! ;) CRASHED COD4 OPEENS! Voor het eerst! Ik herstart de computer, laadt CoD4... alle m'n kostbare punten weg... Sta ik nog steeds negatief (met 2). Gefrustreerd start ik nog een spel op, maar CoD4 speelt niet lekker met diep gefronste wenkbrauwen, dus ik verlies meer levens dan dat ik er neem...

Pffffffff... vanavond even geen CoD4 meer voor mij. Slecht voor m'n bloeddruk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Buiten het feit dat je vraag veel te simpel is en hier niet thuis hoort, is het niet de bedoeling om binnen 24u te kicken, gebruik het 'edit'-knopje dus.

[ Voor 82% gewijzigd door TheZeroorez op 17-12-2007 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Kuhr89 schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:21:
heey
Ik heb het spel nu ook geinstalleerd op mijn pc,

nu heb ik alleen een vraagje. het spel speelt echt fantastisch op mijn systeem, Had ik echt niet verwacht, want de demo ging niet zo goed.

Nu staat in de Start post dat je dingen nu wel op HIGH kon zetten,
Maar ik kan ModelDetail enzo het hoogste op Normal zetten. Ik snap het niet dus.
Maar dat staat er fout want de max is altijd al normal geweest voor een aantal settings :)
Kuhr89 schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:40:
weet niemand hoe ik Model detail enzo op HIGH kan zetten?
Trouwens is het niet beleefd een vraag binnen 24 uur te herhalen. Ik denk ik zeg het alvast voordat je een modje op je dak krijg

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 17-12-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even korte vraag, maar ben nu bezig in veteran mode (pc versie).

Weet zo niet hoe het level heet, maar is een van de eerste levels dat je achter de gun zit van een helicopter. Je vliegt eerst over een brug, tanks worden neergehaald door je landgenoten. Maar dan kom je het dorp in en dan ga ik direct al dood. Maar kan niet zien door wie, iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Als ik het goed herinner komen er op de LZ direct mortieren terecht, je moet daar dus snel wegrennen :P

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op maandag 17 december 2007 @ 15:19:

Als ik zoveel deaths had gehad als hierboven zou ik er echt mee stoppen dat potje want oa door jou verliest het team
:| moet hij zich nu schuldig gaan voelen? HEt is voor het plezier hoor :X

Waar staan de stats bij vista eigenlijk? In ieder geval niet in de cod map, onder players...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

PWM schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:32:
[...]

Ik heb 100 potjes een positieve K/D ratio gehad, en sinds ik dit ding heb schiet het echt niet op. FF snel die 1510XP punten halen met het ding, en dan de kliko in.
Wacht maar tot je 25 kills ermee maakt, en de Red-dot Sight unlocked. Want daarmee is hij een STUK beter. Want toen ik em unlockte vond ik er ook geen snars aan, nu kan ik er af en toe wel es 5 kills in één ronde mee halen.

[ Voor 11% gewijzigd door rCk op 17-12-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
psychoclown schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:41:
[...]

Maar dat staat er fout want de max is altijd al normal geweest voor een aantal settings :)

[...]

Trouwens is het niet beleefd een vraag binnen 24 uur te herhalen. Ik denk ik zeg het alvast voordat je een modje op je dak krijg
Sorry!, normaal doe ik dat ook niet. Alleen mijn broer die zat op mijn account blijkbaar :( ( dus zal het meteen zeggen dat ie dat niet moet doen ) en hij is nogal ongeduldig ;)

maar goed, Dan draait het nog super goed op mijn systeem :O 60FPS + alles Hoog dan iig, en 1280x1024 , niet verwacht van dit beestje, want de demo draaide toch niet zoo super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:31:
[...]

:| moet hij zich nu schuldig gaan voelen? HEt is voor het plezier hoor :X
Nee, hoeft niet maar ik zeg alleen maar wat ik denk.

Model-detail kan je niet op "high" zetten voor zover ik weet, normal is het hoogst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11:28
Mij maakt het echt niet uit dat ik mee dood ga dan kills maak.

Dit spel is ook zo vet he. En gewoon verslavend. Wou ff Motorstorm doen, na paar potjes docht ik wat nu. Ik doe COD 4 er in. En zou zo heel de avond kunnen spelen.

Echt magisch gevoel als telkens + 10 in beeld komt na weer een kill.

Ground war ownt

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

IW heeft bekend gemaakt dat de 360 update nog deze maand gaat verschijnen :)

Zal wel deze week ergens worden, in de kerstweek zal er wel weinig gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Geweldig spel online maar ik word een beetje moe van dat "lobby Closed" gedonder ..... zit je net met een lekker clubje te spelen word de lobby gesloten terwijl de lobby gewoon vol zit met spelers :s
(PS3)

En is er een manier om die vreselijk irritante voice chat uit te zetten ?
Als men nou relevante informatie gaf over voice chat dan kon ik er wel meeleven maar er word alleen maar dom gelult en geschreeuwt :(

[ Voor 33% gewijzigd door ScrooLoose op 17-12-2007 22:37 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij Multiplayer naar Options gaan en vervolgens Voice Volume helemaal uit zetten.. :)

EDIT: dat werkt trouwens niet :? zal wel niet kunnen dan..

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wow, ik heb zojuist de 2 challenges:
"Flawless" en "Survivalist" gehaald.
Ik stond op FFA 21-0. Nog nooit zo lekker gespeeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:03:
Wow, ik heb zojuist de 2 challenges:
"Flawless" en "Survivalist" gehaald.
Ik stond op FFA 21-0. Nog nooit zo lekker gespeeld :D
Ik had Flawless gelijk de ronde nadat ik hem unlocked had.

Ook niet ergens lame gaan hiden maar gewoon 20 kill streak zoals het hoort :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:27

d_star

Maharadja of the Year :-/

Wat hebben veel van jullie een mooie k/d-ratio zeg!!! Bij mij zit mn ratio richting de 0,70 ofzo..

Zal wel gewoon een kwestie zijn van veel online shooter-ervaring hebben.

Voor mijzelf is COD4 de eerste online shooter die ik speel. Ben al gamer sinds het 'Doom'-tijdperk, maar eigenlijk nog nooit echt online gespeeld tegen anderen. Ook teveel bij andere genres blijven hangen.

Blij dat ik dat nu eindelijk eens gedaan heb, WAT een ervaring! Ik merk ook dat ik beter word naar mate ik er meer tijd in stop. Potjes waarbij ik een positief of gelijke k/d ratio heb (TDM uiteraard) zijn al geen uitzondering meer, maar meer de regel!

Nu maar hopen dat ik die ratio ooit nog positief krijg O-)

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:24:
IW heeft bekend gemaakt dat de 360 update nog deze maand gaat verschijnen :)

Zal wel deze week ergens worden, in de kerstweek zal er wel weinig gebeuren.
Welke dingen gaan er aangepast worden, weet je dat ook?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch zit er denk ik een grens aan het 'beter worden naarmate ik er meer tijd in stop', denk ik. Zoals altijd, eigenlijk. Ik bedoel: het lukt me, met vallen en opstaan (letterlijk en figuurlijk...) redelijk om m'n k/d ratio 1 op 1 te houden, maar het lijkt niet veel beter te gaan. Ik eigen over het algemeen net boven het midden, zo nu en dan haal ik een top drie, maar zo nu en dan (niet al te vaak gelukkig) wordt ik ook laatste... Op een bepaald moment heb je je grens bereikt, denk ik, en wordt je gewoon niet beter. Sommige lui zijn gewoon sneller en beter en alerter en slimmer. Dat moet je dan ook accepteren, anders verlies je de lol in het spel. Alhoewel... het is juist de drang om beter/sterker te zijn dat het spel zo verslavend maakt natuurlijk... Het idee dat het de volgende ronde NET even beter zal of kan gaan, zorgt ervoor dat je zomaar een paar uur verder bent, zonder dat je het doorhebt. Zonder uitdaging wordt het saai, denk ik. Ja, dus eigenlijk moet ik dus BLIJ zijn dat ik niet de beste ben...! 8)

Het is trouwens wel apart dat ik de eerste weken een forse achterstand heb weggewerkt wat betreft m'n k/d ratio: uin het begin werd ik echt constant afgeknald en ging ik twee keer zo vaak dood als dat ik anderen neerschoot. De laatste tijd heb ik dat gelijk getrokken: dat betekent dus dat ik ruim meer kills heb gemaakt dan dat ik deaths heb gekregen, anders haal je dat niet in. Maar gek genoeg zit ik nu al een week of twee met dezelfde ratio: m'n kills blijven met een marge van 5 in de buurt van m'n deaths (echt, het verschil is zelden meer dan 5, terwijl ik al rond de 2400 kills/deaths zit)! Da's toch apart... Kan natuurlijk ook komen doordat ik het spel al snel had en nu meer en meer mensen het spel beter onder de knie krijgen, waardoor het steeds moeilijker wordt online. Kon je twee weken geleden met een bepaald niveau nog eerste worden, nu zal je toch echt beter moeten spelen om hoog te eindigen. Denk ik.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 10:02
Jazeker, als je shooter ervaring hebt scheel het aanzienlijk!
Ik zelf zit met een achtergrond van BF2. CSS. UT2004 en andere shooters. En het scheelt echt, zoiezo weet je al je keys te zitten, kan je andere knoppen toewijzen, bv kniven op scroll boven, reload andere butten en etc. Als je dat allemaal nu voor het eerst uit gaat zoeken dan is dat gewoon lastig.
K/d ratio heb ik geen moeite mee.. ik zal nu op zon 2500 kills zitten en 1500 deats:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRRR! Wat is die @#$% helikopter irritant op veteran, en als je je xbox uit frustratie uitzet saven hij de checkpoint niet. |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:10

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:08:
Op een bepaald moment heb je je grens bereikt, denk ik, en wordt je gewoon niet beter.
Eens ... en die grens is voor iedereen anders.
Ben van mezelf geen echte shooter, wel veel virtueel gevolgen in multiplayer air-combat en de vorige CoDs vooral single play. Maar tot m'n verbazing word ik toch langzaam 'beter'. Zit nu na 1 1/2 dag (uurtje of 36) op 2400 deaths en 1200 kills en die verhouding was veel slechter in het begin.
Ben ook wel anders gaan spelen, liep eerst ook me te hollen met die ADHD-messentrekkers, maar dat heb ik al gauw opgegeven ; ik sluip nu rond met m'n G3 ... kreeg gisteren in laatste potje de ACOG-scope, zal me benieuwen.
Sommige lui zijn gewoon sneller en beter en alerter en slimmer.
En het is ZO leuk om ze dan af en toe ook 's te grazen te nemen ... >:)
Liefst door wat C4 achter te laten bij de objectives (speel bijna alleen Domination) en dan click-click zodra je hoort 'losing Bravo'.
Het leukste vind ik toch als je stomtoevallig een soort van samenwerking hebt: in Sabotage probeer ik altijd in de buurt te komen van de man met de bom. Het is dan echt leuk als je merkt dat die ander dat door heeft en dat je dan van deur naar deur gaat en ieder z'n eigen hoek neemt: dus eerst draai jij rond de opening en dekt de ander, dan gaat die ander de hoek om en dekt jou dan weer en zo maar door.
YES!

BTW : connecten gaat al 2 avonden vlekkeloos! 1 time-out ... rest binnen een paar seconden verbinding.

[ Voor 35% gewijzigd door Goner op 18-12-2007 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 15:41
Wat een heerlijk spel zeg. Eindelijk begin ik die Xbox controller een beetje door te krijgen (veel shooters gespeeld maar allemaal tobo/muis). Gisteren voor het eerst aan het snipen geweest wat nog niet eens meeviel (duidelijk geen point and click om een headshot te maken). Hier ga ik me nog maaaaaanden mee vermaken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Ik ben zelf "iets later" met COD4 begonnen (dankzij Cd-wow ;) )

In het begin (als het spel net uit is) kent niemand de mappen echt goed. Als je later erbij komt,.. heb je al een achterstand in te halen. Ik moest zeker ff aanpassen aan de COD4 mappen. Het idee van "je staat nergens veilig" (of je met echt lame campen), is wat nieuw voor me.
Bijkomend is het feit dat in het begin je met wat mindere guns zal gaan klooien om alle XP punten eruit te persen. Kheb echt een hekel aan de M16 bijvoorbeeld,.. de burst is voor mij niet effectief, terwijl ik met de AK en M4 stukken beter presteer.

Ik geloof wel in een soort "cap" van "talent" en het vermogen om snel en taktisch te handelen. Neemt niet weg dat echt goede spelers vaak heel veel gespeeld hebben,.. en blijven spelen. Het verbaast me nogsteeds dat topgamers nog gewoon gemiddeld 8 uur per dag aan "hun" game spenderen. Zelf ben ik nu 26 en merk ook op clan-wars en lan-party's dat ik soms met verbazing speel tegen 16 jarige waar ik haast zeker van ben dat ze aim-bot moeten gebruiken,.. en het toch niet zo is.

M'n k/d is nu rond de 1.5,... na alle wapens en perks te hebben en eenmaal een wapen gekozen te hebben zal dit wel weer omhoog gaan.
Hieronder een aantal punten waar op te letten op een FFA server met +/- 12 spelers op mappen als crossfire (aantal dingen spreken misschien voorzich,.. maargoed :P ):

- Ik probeer in gebouwen te blijven,. je bent relatief beschut,.. op de weg kun je door veel te veel peeps gezien/beschoten worden.
- In gebouwen probeer gebukt te lopen,.. zo kan de ander eventueel in het gebouw je niet zo snel horen. Tussen gebouwen trek ik een sprint na kort rond gekeken te hebben.
- Probeer snel maar hoog geconcentreerd door het gebouw heen te gaan (gebukt) en te checken dat er geen vijanden zijn,.. zo niet,.. ga zo snel mogelijk door naar het aangrenzende gebouw (eventueel met sprint). En werk zo door een aantal huizen heen,.. vervolgens (als je geen actie in de buurt hebt gezien op je kaartje,.. kun je omdraaien,.. of een andere rits huizen checken).
- Zoek de actie op !, gebruik zelf een silenced gun zodat je positie niet bij de andere bekend wordt,.. andere personen die schieten en op de map verschijnen is een "trigger" voor spelers zoals mij.
- Zie je iemand in de verte rennen,.. niet gelijk schieten,. check welk gebouw hij in is, en volg hem eventueel met een sprint. Grote kans is dat hij niet met sprint in het gebouw rondloopt,.. dit betekend dat je vlak achter hem aan zit eemaal in het gebouw, bovendien heb jij het voordeel!,. jij weet dat je niet alleen bent ;)

Hehehe,. heb eigenlijk wel weer zin om te spelen :D,...

Weet iemand eigenlijk goede sniper mappen/taktieken !?.,. ik zal straks met de sniper wapens wat kills moeten halen,. maar mijn insziens lenen de meeste mappen zich daar eigenlijk helemaal niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 08:09:
[...]

Ik had Flawless gelijk de ronde nadat ik hem unlocked had.

Ook niet ergens lame gaan hiden maar gewoon 20 kill streak zoals het hoort :>
Ja ik heb op die map een beetje er tussen ingespeeld, bij weinig ammo en weinig hp even hiden, en daarna doorcirkelen.. Het was maar een man of 6-10 dat er over t algemeen in zat dus zo heel veel viel er niet te killen. Ik had zelfs die map nog gewonnen ook, best grappig :D

@ Hierboven.
Pipeline is toch wel een van de beste sniper maps.. Ik ben nog niet helemaal eruit waar ik ga staan, maar meestal ga ik daar in de buurt van de twee silo's staan met mijn M40. Veel mensen denken dat de snipers als maar beter worden, maar ik heb ontdekt dat de M40 (1ste sniper) een heel stuk fijner is dan bijv. de barrett.

[ Voor 23% gewijzigd door rCk op 18-12-2007 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand eigenlijk goede sniper mappen/taktieken !?.,. ik zal straks met de sniper wapens wat kills moeten halen,. maar mijn insziens lenen de meeste mappen zich daar eigenlijk helemaal niet voor.
snipers zijn naar mijn mening totaal overbodig in het spel.. hun firing rate ligt veels te laag en is dan ook ronduit slecht te noemen in een close combats, die onvermijdelijk zijn online als je kijkt naar de typen maps..
wat net zo goed werkt als een sniper (misschien wel beter!) is een M4 met een scope erop + deep impact en stopping power als perks _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gunner schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:03:
[...]

Welke dingen gaan er aangepast worden, weet je dat ook?
Dit: http://www.xboxic.com/news/4134

en

Dit: http://www.xboxic.com/news/3994

En nog een aantal zaken die in het officiele CoD forum staan.

Voor mij belangrijk:
  • Nieuwe maps in de playlists (bestaande maps, maar dus aan meer playlists toegevoegd)
  • Het opvangen van een Host die weggaat
  • Meer Spawnpunten per map
  • Sniper Rifles en ACOG scope zijn veel betrouwbaarder
Maar van dat rijtje (en de andere 100 punten), is het toch deze:

"Added a minimum of 9 extra start spawns on each side of all maps."

Waar ik heel erg blij mee ben. Gister weer op kleine maps ontelbaar vaak ge-spawn-killed, dat moet dit verhelpen.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 18-12-2007 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Frenzy_LS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:39:
Weet iemand eigenlijk goede sniper mappen/taktieken !?.,. ik zal straks met de sniper wapens wat kills moeten halen,.
_moeten_ ??!!
maar mijn insziens lenen de meeste mappen zich daar eigenlijk helemaal niet voor.
Meeste snipers zie ik in Bloc, Pipeline .. maar alle maps met gebouwen zijn toch 'geschikt' voor snipers ?? Backlot, Showdown ... ? Ik 'snipe' zelf alleen met de G3.

[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 18-12-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gok dat hij zijn Challenges wil halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Snipen op de Farm misschien vergeten ?
Verder Pipeline ... heb liever iets om mee te schieten + red dot.
Snipen is alleen cool als er gras is, anders ben je niet beschut en kun je beter een scope gebruiken.

PS: Irriteer me aan de Choppers, en al helemaal als ze er langer als 30 seconden zijn ! Ik schiet altijd 1 clip of rockets leeg op dat ding en mijn teammates kijken er niet eens na. ( Beste map om chopper te krijgen: Shipment !! Iedereen heeft het te druk met killen/spawnen dat niemand naar die chopper omkijkt, hij blijft dus ook meestal paar minuten in de lucht met een hoge killratio. :) ( Wel moelijk om eerst te halen )

[ Voor 50% gewijzigd door NeoMe op 18-12-2007 11:44 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Farm ??
Bedoel je Overgrown ? Dat is sowieso een hele leuke map, inderdaad veel plaats om je te verstoppen en rond te sneaken. Of Downpour, in de regen ?

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 18-12-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:48
PWM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:08:
[...]

Dit: http://www.xboxic.com/news/4134

en

Dit: http://www.xboxic.com/news/3994

En nog een aantal zaken die in het officiele CoD forum staan.

Voor mij belangrijk:
  • Nieuwe maps in de playlists (bestaande maps, maar dus aan meer playlists toegevoegd)
  • Het opvangen van een Host die weggaat
  • Meer Spawnpunten per map
  • Sniper Rifles en ACOG scope zijn veel betrouwbaarder
Dat is wel gaaf, speel nu vaak dezelfde maps, wat meer afwisseling zou welkom zijn! Van het opvangen van de host is zowiezo goed, zwaar irritant zoals het nu is :P

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

NeoMe schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:42:

PS: Irriteer me aan de Choppers, en al helemaal als ze er langer als 30 seconden zijn ! Ik schiet altijd 1 clip of rockets leeg op dat ding en mijn teammates kijken er niet eens na. ( Beste map om chopper te krijgen: Shipment !! Iedereen heeft het te druk met killen/spawnen dat niemand naar die chopper omkijkt, hij blijft dus ook meestal paar minuten in de lucht met een hoge killratio. :) ( Wel moelijk om eerst te halen )
Ze zouden de Chopper moeten beperken tot 1 of 2x per game per team. Inderdaad op zo'n map als Shipment en Wet Work:

1x een Heli, altijd een Heli. Het team wat als eerst de Heli heeft wint in 95% van de gevallen de game.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 18-12-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

PWM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:08:
Waar ik heel erg blij mee ben. Gister weer op kleine maps ontelbaar vaak ge-spawn-killed, dat moet dit verhelpen.
Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt op de XBox :o

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gunner schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:18:
[...]

Ik heb dat echt nog nooit meegemaakt op de XBox :o
Het zal ook wel aan de Maps liggen. Ik speel veel Domination, en dan heb je (de bovengenoemde maps) Shipment en Wet Work.

Het gaat dan echt hard, zeker met een Chopper in de lucht.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 18-12-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Over die snipe maps nogmaals.
Ik ben zojuist op SD gewoon alleen maar aan het snipen geweest. En dan om eerlijk te zijn, gaat het overal goed. Ene map wat minder dan de andere, maar het is overal goed te doen in mijn opzicht.
Ik sta op bijna elke map met de sniper na een ronde of 10 SD zeker wel rond de 19-5. Dat is een van mijn meest voorkomende score op SD ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Goner schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:27:
[...]

_moeten_ ??!!

[...]

Meeste snipers zie ik in Bloc, Pipeline .. maar alle maps met gebouwen zijn toch 'geschikt' voor snipers ?? Backlot, Showdown ... ? Ik 'snipe' zelf alleen met de G3.
"Moeten",.. idd om m'n challenges te halen :)

Punt met snipen is dus dat ik vind de meeste mappen die ik tot nu toe gespeeld heb,.. je ook gewoon prima met een scope'ed ausault gun of whatever af kan.

Ik heb vaak wat problemen met snipen,... het druist tegen m'n speelstijl in ( en dat is close quarter battle's,.. vandaar m'n nickname ook ;) )

[ Voor 29% gewijzigd door Frenzy_LS op 18-12-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

rCk schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:44:
Over die snipe maps nogmaals.
Ik ben zojuist op SD gewoon alleen maar aan het snipen geweest. En dan om eerlijk te zijn, gaat het overal goed. Ene map wat minder dan de andere, maar het is overal goed te doen in mijn opzicht.
Ik sta op bijna elke map met de sniper na een ronde of 10 SD zeker wel rond de 19-5. Dat is een van mijn meest voorkomende score op SD ^^
Tuurlijk kan je op bijna elke map wel snipen alleen je moet _veel_ meer campen als sniper itt CoD2 en CoD. Op crash bijv. kan je als defender op een aantal plaatsen goed sniper maar als att. moet je aardig wat campen.

Gister was wel grappig trouwens, ik ging laatste paar dagen in pubs beetje lelijk oa doordat ik te onvoorzichtig was, ging ik gister, nu zei ik zo tegen maat van mij zo en nu ben ik er klaar mee genaabt te worden ik zal eens niet rushen en spelen zoals ik in wars doe :P Huppa strikes vlogen weer om mijn oren zoals het hoort samen met een maat heel de avond de server gedomineerd zoals van ouds, je mag me een pubhero noemen maarja moet toch wat als we niet echt tijd hebben voor wars ;)
Frenzy_LS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:09:
[...]

"Moeten",.. idd om m'n challenges te halen :)

Punt met snipen is dus dat ik vind de meeste mappen die ik tot nu toe gespeeld heb,.. je ook gewoon prima met een scope'ed ausault gun of whatever af kan.

Ik heb vaak wat problemen met snipen,... het druist tegen m'n speelstijl in ( en dat is close quarter battle's,.. vandaar m'n nickname ook ;) )
Frenzy Longshot? :+

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 18-12-2007 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
Frenzy als in "Transformers", was een casettebandje van Soundwave. En is een heethoofd die de actie opzoekt.

De rechter dus (de linker/paarse is de wat bekendere "Rumble"):

http://members.fortunecit...rumble_frenzy_cartoon.gif

Frenzy betekend "waanzin / chaos".

anywayz:
De submachineguns (skorpion etc) moet ik me online nog aan wagen. Maar dat lijkt me gewoon op pointblank-range gewoon op je tegenstander leeg blaffen :D hehehe.

Wat vinden jullie eigenlijk van de "last stand" perk ? "Zwak" of "had je anders maar ff moeten doorknallen". Tegen me heb ik er niet zoveel last van meestal blijf ik wel even doorschieten,... maar andersom heb ik wel al menig tegenstander zo alsnog kunnen pakken.
"Martyrdom" vind ik iets minder effectief,.. 1 tegen 1 op FFA servers heb je meestal wel genoeg tijd om weg te sprinten. Kan me voorstellen dat het bij teamspellen voor je squadmates wel fokkin irritant kan zijn :P

[ Voor 6% gewijzigd door Frenzy_LS op 18-12-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:05
Frenzy_LS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:04:
[...]

anywayz:

Wat vinden jullie eigenlijk van de "last stand" perk ? "Zwak" of "had je anders maar ff moeten doorknallen". Tegen me heb ik er niet zoveel last van meestal blijf ik wel even doorschieten,... maar andersom heb ik wel al menig tegenstander zo alsnog kunnen pakken.
Ditzelfde merk ik ook. Ik wordt nauwelijks afgeschoten door "The last stand". Dit komt denk ik ook doordat veel mensen wel andere perks gebruiken. Zelf vind ik het wel iets hebben. Mijn Colt 1911 gaat dan ook vrolijk te keer als ik al op de grond lig :). Vind de Colt denk ik toch net iets fijner dan mijn irl favo gun de usp.45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven93
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-10 20:56
weet iemand hoe ik hier verder kan geraken? dit is het doel http://users.telenet.be/sven93/PC/cod4%20missie.JPG
en ik denk da ikbij die deur iets moet doen ? http://users.telenet.be/sven93/PC/cod4%20prob.JPG+
thnxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

is dat niet het stukje waar je 5 meter terug moet, dan naar rechts en dan staat price je daar op te wachten om een gat in de muur te blazen? had ik ook niet door de eerste x

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Frenzy_LS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:04:
[...]

Frenzy als in "Transformers", was een casettebandje van Soundwave. En is een heethoofd die de actie opzoekt.

De rechter dus (de linker/paarse is de wat bekendere "Rumble"):

http://members.fortunecit...rumble_frenzy_cartoon.gif

Frenzy betekend "waanzin / chaos".

anywayz:
De submachineguns (skorpion etc) moet ik me online nog aan wagen. Maar dat lijkt me gewoon op pointblank-range gewoon op je tegenstander leeg blaffen :D hehehe.

"Martyrdom" vind ik iets minder effectief,.. 1 tegen 1 op FFA servers heb je meestal wel genoeg tijd om weg te sprinten. Kan me voorstellen dat het bij teamspellen voor je squadmates wel fokkin irritant kan zijn :P
Ik weet wel wat Frenzy betekend hoor ;) was een grapje (LS = LongShot != short range battles :P Ik ken namelijk iemand van CoD en CoD2 die LongShot heette, ook een tijdje bij ons in de clan gezeten maar een beetje een heethoofd... jammer dat heethoofderigheid en skill niet altijd perfect samen gaan).

Last stand vind ik niet echt sterk je kan het nl. erg makkelijk dodgen. Martyrdom is ook erg makkelijk te dodgen maar kan nog wel eens irritant zijn als iemand wordt neergeknald en je komt net de hoek om suizen als de nade ontploft. Beide heb je in wars niks aan en sowieso staan ze bij CB rules uit dus niet echt waard. Beste 3e perk vind ik nog wel extreme conditioning voor de niet snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
eendje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:22:
is dat niet het stukje waar je 5 meter terug moet, dan naar rechts en dan staat price je daar op te wachten om een gat in de muur te blazen? had ik ook niet door de eerste x
Klopt, denk ik ook. In die dood lopende ruimte moet je op een "kaal" stuk muur C4 plakken.
Door het gat kom je bij een controle kamer etc...

Geloof dat het vanaf daar met 1minuut 30 te gaan wel te doen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
PWM schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:32:
[...]

Waarom moet je punten halen met een wapen dat je helemaal niets vindt?
Heeft dit te maken met het unlocken van de attachments (red dot, ACOG scope) voor het wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Heraclius schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:39:
[...]

Waarom moet je punten halen met een wapen dat je helemaal niets vindt?
Heeft dit te maken met het unlocken van de attachments (red dot, ACOG scope) voor het wapen?
Hint: Golden Gun. (en XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Laatst online: 14:27

d_star

Maharadja of the Year :-/

Frenzy_LS schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 14:04:De submachineguns (skorpion etc) moet ik me online nog aan wagen.
Over de skorpion gesproken: heerlijk wapen!! Doet van dichtbij mega veel damage (en snel ook!!), alleen op een map als overgrown of strike, waar de afstanden waarvandaan je mensen moet neerschieten nog wel eens groot kunnen worden, is 'ie waardeloos. De damage wordt op long range veeeeel minder.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

d_star schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:00:
[...]

Over de skorpion gesproken: heerlijk wapen!! Doet van dichtbij mega veel damage (en snel ook!!), alleen op een map als overgrown of strike, waar de afstanden waarvandaan je mensen moet neerschieten nog wel eens groot kunnen worden, is 'ie waardeloos. De damage wordt op long range veeeeel minder.
Daarom miss. i.c.m. een sniper en perk "overkill" een goeie?
Close range loop je met dat ding rond te baggeren, en dan long range pak je je M40 uit je broekzak.
M40 is imo een van de beste snipers uit t spel... Ik maak er veel meer kills mee dan met de barrett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

In werk bestandje staan je favorieten ( servers ) ?
Heb namelijk geen zin om ze allemaal 1 voor 1 handmatig over te gaan typen, als ik ze kan plakken kopieren :) ( Tevens Back-Up )

[ Voor 57% gewijzigd door NeoMe op 18-12-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

NeoMe schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:45:
In werk bestandje staan je favorieten ( servers ) ?
Heb namelijk geen zin om ze allemaal 1 voor 1 handmatig over te gaan typen, als ik ze kan plakken kopieren :) ( Tevens Back-Up )
Zou het niet zo 1..2..3.. weten, kijk eens in je cfg zou ik zeggen daar staan je perk names ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:33:
bij Multiplayer naar Options gaan en vervolgens Voice Volume helemaal uit zetten.. :)

EDIT: dat werkt trouwens niet :? zal wel niet kunnen dan..
Dat werkt idd niet, mag hopen dat het een bug betreft die in een patch verholpen word. :/

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ik zie het nut niet? Als je de Golden Desert Eagle wilt halen, kun je toch net zo goed een ander wapen gebruiken om die te halen?
Wat ik nog niet echt door heb is dus dat je per wapen alles moet unlocken?
Dus je moet bv. 80 kills hebben met de MP5 voor een silencer op de MP5? En ga zo maar door per wapen? Dus weer 80 kills met de M4 Carbine voor de silencer daarvoor?

BTW: Kan de M16A4 ook op auto-fire, ipv burst?

[ Voor 5% gewijzigd door Moonborne op 18-12-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het ook dat je "perks" online kan aanbrengen en dat dat dan gesaved blijft? Of zijn die perks enkel voor single player? En kun je de burst van m4 ook uitzetten in gewoon schieten?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
perks zijn _juist_ voor mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:59:
[...]

Ik zie het nut niet? Als je de Golden Desert Eagle wilt halen, kun je toch net zo goed een ander wapen gebruiken om die te halen?
Wat ik nog niet echt door heb is dus dat je per wapen alles moet unlocken?
Dus je moet bv. 80 kills hebben met de MP5 voor een silencer op de MP5? En ga zo maar door per wapen? Dus weer 80 kills met de M4 Carbine voor de silencer daarvoor?

BTW: Kan de M16A4 ook op auto-fire, ipv burst?
Over de golden guns: er zijn meer golden guns dan alleen de Desert Eagle :)
spoiler:
Als je alle weapon challenges in een bepaalde classe haalt (dus bv. met elk assault wapen 150 kills en 150 headshots) krijg je een golden gun in die classe. Zo kan je onder andere een Golden Dragunov sniper en een Golden AK-47 halen
Daarnaast krijg je voor het halen van een weapon challenge flink XP en is het zeker de moeite om even met elk wapen 150 kills te halen!

Over de unlocks: zoals je zelf zegt, je moet per wapen alles unlocken. Dus voor de M16 moet je 25 kills halen voor een red dot sight, 75 voor een silencer en 150 voor een acog scope. Als je dan een AK 47 pakt begin je weer zonder attachement voor dat wapen en moet je weer 25 kills voor een red dot sight halen enz.

En de M16 is alleen burst, je kan bij geen enkel gun de rate of fire aanpassen (dus ook niet bij de G3, M14, snipers etc.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
rCk schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 16:07:
[...]

Daarom miss. i.c.m. een sniper en perk "overkill" een goeie?
Close range loop je met dat ding rond te baggeren, en dan long range pak je je M40 uit je broekzak.
M40 is imo een van de beste snipers uit t spel... Ik maak er veel meer kills mee dan met de barrett.
Of je pakt een wél nuttige perk in plaats van overkill en pakt de gun van je eerste tegenstander af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

johnnyv.nl schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:43:
[...]

Of je pakt een wél nuttige perk in plaats van overkill en pakt de gun van je eerste tegenstander af :)
Ja idd veel handiger dan een ander secundair wapen pakken met overkill, wel leuk bedacht tho maar in de praktijk heb je er zo goed als niks aan. Net zoiets als eavesdrop, net of dat ze in een pub als een mix gaan spelen, VoIP ingame wordt nog niet eens gebruikt door 1% van de spelers dus dat zegt al genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

psychoclown schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:35:
[...]

Ja idd veel handiger dan een ander secundair wapen pakken met overkill, wel leuk bedacht tho maar in de praktijk heb je er zo goed als niks aan. Net zoiets als eavesdrop, net of dat ze in een pub als een mix gaan spelen, VoIP ingame wordt nog niet eens gebruikt door 1% van de spelers dus dat zegt al genoeg :P
Op de consoles is dat snel 70% :)

EDIT:

Ik heb inmiddels de Clantag "GoT" voor mijn naam gezet :) Handig als we elkaar tegenkomen of samen spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 18-12-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

PWM schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:52:
[...]

Op de consoles is dat snel 70% :)

EDIT:

Ik heb inmiddels de Clantag "GoT" voor mijn naam gezet :) Handig als we elkaar tegenkomen of samen spelen.
Ja op de consoles is het natuurlijk een ander verhaal maar ik had het even puur over de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het met cod4 ook mogelijk net als bij cod2 het spel op directx 7.0 af te laten spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nee alleen directX 9.C dacht ik.
Maar mocht je een pc hebben met directX 7 dan zou ik hem of naar directX 9.C upgraden en als je kaart dat niet kan: je systeem upgraden.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus208 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:23:
Nee alleen directX 9.C dacht ik.
Maar mocht je een pc hebben met directX 7 dan zou ik hem of naar directX 9.C upgraden en als je kaart dat niet kan: je systeem upgraden.
Nee, meestal komt dit soort request van speler die zichzelf ub3rl337 vinden en 300 fps willen halen met modderslechte graphics om zich zo 'pro' te noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:
[...]

Nee, meestal komt dit soort request van speler die zichzelf ub3rl337 vinden en 300 fps willen halen met modderslechte graphics om zich zo 'pro' te noemen ;)
Díe kon je opzich ook wat genuanceerder brengen ;)

Maargoed, in CoD4 hebben frames veel minder effect danin CoD2, waar de engine niet zo goed (meer) was, en je voordeel had met extra frames (ookal zie je niet meer dan 26 en heb je normalitair niets aan >60 in shooters, behalve dat ze niet droppen). Dit is overigens al lang en breed bediscussieerd :P

[ Voor 4% gewijzigd door TheZeroorez op 18-12-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:38:
[...]
Over de golden guns: er zijn meer golden guns dan alleen de Desert Eagle :)
spoiler:
Als je alle weapon challenges in een bepaalde classe haalt (dus bv. met elk assault wapen 150 kills en 150 headshots) krijg je een golden gun in die classe. Zo kan je onder andere een Golden Dragunov sniper en een Golden AK-47 halen
Daarnaast krijg je voor het halen van een weapon challenge flink XP en is het zeker de moeite om even met elk wapen 150 kills te halen!

Over de unlocks: zoals je zelf zegt, je moet per wapen alles unlocken. Dus voor de M16 moet je 25 kills halen voor een red dot sight, 75 voor een silencer en 150 voor een acog scope. Als je dan een AK 47 pakt begin je weer zonder attachement voor dat wapen en moet je weer 25 kills voor een red dot sight halen enz.

En de M16 is alleen burst, je kan bij geen enkel gun de rate of fire aanpassen (dus ook niet bij de G3, M14, snipers etc.)
Danku!
Deze informatie heeft voor veel opheldering gezorgd bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:31:
[...]

Moet je niet zo sneu doen, want ik noem me zelf helemaal niet goed. Ik heb het spel pas sinds vandaag, maar me dps dropt dus nog wel is, wat vrij irritant is. Daarom wou ik dit weten om mijn fps drops weg te halen of te verminderen, vriend.

Dus als er nog mensen zijn die weten hoe je fps kan verbeter, of vooral de drops wat minder maken zonder de schitterende tip om dingen in options low te zetten (heb ik al :P), dan hoor ik dat graag! _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
TheZeroorez schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 20:32:
[...]

Díe kon je opzich ook wat genuanceerder brengen ;)

Maargoed, in CoD4 hebben frames veel minder effect danin CoD2, waar de engine niet zo goed (meer) was, en je voordeel had met extra frames (ookal zie je niet meer dan 26 en heb je normalitair niets aan >60 in shooters, behalve dat ze niet droppen). Dit is overigens al lang en breed bediscussieerd :P
Sinds wanneer was de uitslag van die discussie dat je niet meer dan 25 fps kan waarnemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Laatst online: 19-10 19:24
Hey mensen zijn er mensen die dit spel van cd-wow hebben gekocht, en zo ja, was het een duitse versie, of gewoon engels?

Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abaart
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

abaart

lolbroek

Z500 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 22:00:
Hey mensen zijn er mensen die dit spel van cd-wow hebben gekocht, en zo ja, was het een duitse versie, of gewoon engels?

Bedankt ;)
Gewoon engels, bij mij was het een versie uit Australië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:18:
[...]

Moet je niet zo sneu doen, want ik noem me zelf helemaal niet goed. Ik heb het spel pas sinds vandaag, maar me dps dropt dus nog wel is, wat vrij irritant is. Daarom wou ik dit weten om mijn fps drops weg te halen of te verminderen, vriend.

Dus als er nog mensen zijn die weten hoe je fps kan verbeter, of vooral de drops wat minder maken zonder de schitterende tip om dingen in options low te zetten (heb ik al :P), dan hoor ik dat graag! _/-\o_
Er zijn wel wat cmds waardoor je een fps boost kan krijgen.
Voer de volgende cmds in via de console (~):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
seta r_drawSun "0"
seta r_drawDecals "0"
seta r_aaAlpha "0"
seta r_detail "0"
seta r_picmip "3"
seta r_picmip_manual "1"
seta r_picmip_bump "3"
seta r_picmip_spec "3"
seta r_distortion "0"
seta r_dlightlimit "0"
seta r_fastskin "1"
seta r_mutliGPU "1"
seta r_outdoor "1"
seta r_texFilterAnisoMax "1"
seta r_texFilterMipMode "3"
seta r_zFeather "0"
seta cg_brass "0"
seta cg_blood "0"
seta sm_enable "0"
seta com_maxfps "125"
seta cl_maxpackets "100"
seta snaps "30"
seta cg_drawfps 1
Redje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:54:
[...]

Sinds wanneer was de uitslag van die discussie dat je niet meer dan 25 fps kan waarnemen? :)
Ja precies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Gister heb ik de hoogste rank gehaald en kreeg een golden Desert Eagle. Vervolgens zag ik dat de 'progressie-bar' onderin gewoon weer opnieuw ging lopen. Ik dacht dus dat je, ook al heb je de hoogste rank gehaald, toch nog weer iets kon unlocken. De progressiebar is inmiddels vol (en loopt niet weer terug naar nul), maar er is niets unlocked. Is dit normaal?

Edit:
Ik speel op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:19

Sandyman538

SandstorM [148839]

Tommy The Cat schreef op woensdag 19 december 2007 @ 01:43:
Gister heb ik de hoogste rank gehaald en kreeg een golden Desert Eagle. Vervolgens zag ik dat de 'progressie-bar' onderin gewoon weer opnieuw ging lopen. Ik dacht dus dat je, ook al heb je de hoogste rank gehaald, toch nog weer iets kon unlocken. De progressiebar is inmiddels vol (en loopt niet weer terug naar nul), maar er is niets unlocked. Is dit normaal?
Als je op een console speelt kun je nu 'prestige mode' gaan spelen wat te vinden is in de barracks. Dit betekent dat je al je challenges en wapens weer kwijt bent, weer met rank 1 begint, maar wel een (zoals ik hem hierboven zag staan) 'ub3rl337' mooi tekentje voor je naam krijgt, dat je helemaal opnieuw bent begonnen. En dit kun je dan zo'n keer of 10 doen geloof ik. Dus als je veel vrije tijd hebt... ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Ik dacht al dat ik iets vergeten was te vermelden :). Ik speel op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Het is wel moeilijk geworden zeg, heb het een weekje niet gespeeld en het niveau lag ineens erg hoog. Dat was dan ook wel op een hardcore server, maar ik vond het echt niet normaal. Headshotje hier, headshotje daar, vanaf onmogelijke plekken.

Maar dat ligt natuurlijk aan mezelf :Y

Tx to: @internetofshit

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!