[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.948 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toni_p
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 13:36
m4yall schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 01:06:
Net een beetje lekker aan het spelen, knalt mijn internet er 2x uit, dus weg login PSN, weg scores.... zwaar irritant.
De G3 challenge voor 1000xp (150 kills) was er bijna :(. Ik moet zeggen dat de headsets meer worden gebruikt voor slap gelul dan tactische praat. Kan er af en toe wel om lachen, droge Engelsen. Maar Fransen die af worden geschoten is tot nu toe nog het leukst :)
Haha, oh mais p*tain, c'est koi ce m*rde la!

Ik neem aan dat de verbindingproblemen alleen voorkomen bij de xbox versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:21

Sandyman538

SandstorM [148839]

rCk schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:34:
[...]

Ja dat was op die map,, dus dan doe ik dat niet altijd hoor ;) EN het gaat mij niet om de stats, zoiets zei i kzelf ook wel volgens mij. Ik speel voor de fun, je moet niet meteen op een subtiele manier mij te flamen hoor.

Het is vooral veranderend voor de map, en mijn mood. Als ik een cheater wil tegenhouden doe ik dat, want laatst kwam ik de eerste al tegen. Dus niet flamen man, tis heus niet zo dat ik altijd camp met mijn barrett..

Over barrett gesproken, ik heb vanmiddag de barrett + ACOG Scope geprobeerd, echt serieus hoor dat is GEWELDIG! Inzoomen boem en uitzoomen, geweldig goed hoe dat werkt.
Dat ik het niet eens ben met jou manier van spelen (die je soms hanteerd), omdat je het (mijns inziens) voor heel veel mensen verpest op die manier, vind ik nou niet bepaald flamen. Dat jij het wel doet, is prima en cheaters aanpakken is ook prima, maar om hier stoer te gaan doen met 60 kills die je maakt door spawn killen vind ik een beetje jammer... Ik zou het in ieder geval nooit doen, omdat ik weet dat ik het spel op die manier voor veel mensen verpest :/

Er staat ook dat die update 'unlimited sprint' zal bevatten, dat zou ik persoonlijk wel erg jammer vinden. Nu vind ik het juist wel iets extra's hebben dat je niet continue kunt sprinten, aangezien je dat in het dagelijks leven in principe ook niet kan.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toni_p
  • Laatst online: 17-09 13:36
Sandyman538 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 03:29:
[...]
Er staat ook dat die update 'unlimited sprint' zal bevatten, dat zou ik persoonlijk wel erg jammer vinden. Nu vind ik het juist wel iets extra's hebben dat je niet continue kunt sprinten, aangezien je dat in het dagelijks leven in principe ook niet kan.
Als ik het goed gelezen heb is dat alleen voor de oldschool mode. Niet voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Rushwood schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:33:
Gisteren al mijn stats kwijt geraakt nadat ik via Xfire een game ben gejoined en ik ben zo dom geweest om geen back-up te maken van mijn mpdata. Ik was dus al lvl 55 en aardig wat geunlocked. Door de frustratie heb ik het niet kunnen laten om ook gewoon zo'n lvl 55 + alle unlocks in 5 minuten guide te volgen , ik moet toegeven , het is minder leuk en je hebt je originele kill/death stats niet meer , maar ik zag het niet zitten weer op lvl 1 te beginnen.
is mij dus ook gebeurt
wat ik dus scary vind is, hoe kan xfire dat bestand mpdata nu corrupt maken, sinds wanneer rommelt xfire IN bestanden ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img101.imagevenue.com/loc1040/th_20436_iw3mp_2007-12-15_12-39-43-56_122_1040lo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img158.imagevenue.com/loc1196/th_20440_iw3mp_2007-12-15_12-39-47-81_122_1196lo.jpg

golden dragunov

KTHXBYE

[ Voor 142% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Volgens mij ben ik nog de enige die de SinglePlayer speelt hierzo O-)
Maar wilde even kwijt dat dat sniper-level (met z'n 2'en) echt uuuuber is gemaakt zeg _/-\o_
Spanning, actie, rondsneaken, sensatie tot op het bot en dat in 't donker met 'n headset op :9

Hulde voor de makers, prachtige game, lekkere gameplay, niet te veel opties imho en gewoon perfect!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 12:50:
Volgens mij ben ik nog de enige die de SinglePlayer speelt hierzo O-)
Maar wilde even kwijt dat dat sniper-level (met z'n 2'en) echt uuuuber is gemaakt zeg _/-\o_
Spanning, actie, rondsneaken, sensatie tot op het bot en dat in 't donker met 'n headset op :9

Hulde voor de makers, prachtige game, lekkere gameplay, niet te veel opties imho en gewoon perfect!
Helemaal mee eens. En ik ben gisteren weer helemaal opnieuw begonnen en het is de tweede keer ook prachtig allemaal! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik was de singleplayer missies begonnen en heb het uiteindelijk gelaten voor wat het was omdat ik online verder ging.
Gisteren toch weer met de verhaallijn verder gegaan en uitgespeeld en WOW!
Idd de snipermissie waar al veel over gezegd is en die 130 Spectre 'death from above' missie vondt ik ook echt heel mooi gedaan.

Kreeg zowaar bijna waterige ogen op het eind op de brug :+
Moet ook zeggen dat de muziek ook echt super bijdraagt aan de sfeer in deze game, dus iedereen die online is begonnen en de single player missies nog niet heeft uitgespeeld, do it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
FunkyPunky schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:16:
[...]

Ik was na +- 22 uur :+ level 55 (op pc), en heb nu iets van 1 dag en 20 uur gespeeld (maar xfire geeft iets van 80 uur en ik vertrouw meer daarop). Ik speel eigenlijk alleen maar Hardcore SD. Mijn K/D ratio is ook zo rond de 1,6
euh xfire geeft aan de tijd dat het spel aan is geweest dit houdt in dat het ook de tijd rekend van loaden en zoeken naar servers en het gebruik maken van creat a class. de ingame timer doet dat niet die kijkt alleen naar echt gespeelde tijd dus die is veel nauwkeuriger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Additional Start Spawn Locations in All Maps
Dat is toch een belangrijk punt van de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nu de enige die Call of Duty 2 beter vind dan 4? In Call of Duty 2 krijg ik veel meer het gevoel dat ik er echt inzit. De multiplayer vindt ik ook beter, voornamelijk omdat je Call of Duty 4 geen rifles hebt. (Rifle Only FTW) De gameplay in CoD2 voelt m.i. ook beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 15:25:
Ben ik nu de enige die Call of Duty 2 beter vind dan 4? In Call of Duty 2 krijg ik veel meer het gevoel dat ik er echt inzit. De multiplayer vindt ik ook beter, voornamelijk omdat je Call of Duty 4 geen rifles hebt. (Rifle Only FTW) De gameplay in CoD2 voelt m.i. ook beter aan.
cod 2 was wat meer hardcore, en in clanwars enzo kon je iemanand over 30 meter al horen lopen, nu is het meer spray en pray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ik zal vanavond de PS 3 players hier even toevoegen. Echt fijn om te merken dat het online steeds beter gaat. telkens per ronde 15-25 kilss. Alleen ga ik nog net zo vaak dood :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

net werd het even gek dan
kom ik me eigen server in zitten er 2 gasten te spelen
eerste wat ze deden was mij eruit voten
naja dan moet je dan net niet doen bij een SA ^^

ban ban bye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Waardeloos hoe vaak je dood gaat bij CoD4...Echt ik had toennet een hoogtepunt bereikt, kgeloof 93 keer dood ofzo in een potje Team Death Match. Dat is toch niet normaal meer? Das gewoon iedere 10 seconden dood ofzo....De mappen zijn gewoon veel te klein als je het mij vraagt. Tijd voor tactiek is er niet, tis gewoon rammen en geramd worden. Ik vind het een vermakelijk spel maar ik zie mezelf dit niet 2 of 3 jaar spelen zoals Battlefield 2. En dan kun je wel zeggen ga dan Sabotage of S&D spelen..tja daar word in mijn ogen teveel gecampt en ik hou er totaal niet van om toe te kijken als je dood bent. Ik wil gewoon respawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Misanthrope schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:35:
Waardeloos hoe vaak je dood gaat bij CoD4...Echt ik had toennet een hoogtepunt bereikt, kgeloof 93 keer dood ofzo in een potje Team Death Match. Dat is toch niet normaal meer? Das gewoon iedere 10 seconden dood ofzo....De mappen zijn gewoon veel te klein als je het mij vraagt. Tijd voor tactiek is er niet, tis gewoon rammen en geramd worden. Ik vind het een vermakelijk spel maar ik zie mezelf dit niet 2 of 3 jaar spelen zoals Battlefield 2. En dan kun je wel zeggen ga dan Sabotage of S&D spelen..tja daar word in mijn ogen teveel gecampt en ik hou er totaal niet van om toe te kijken als je dood bent. Ik wil gewoon respawnen
93 keer, ligt het dan echt niet aan jou misschien ?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:32:

ban ban bye
Wat was het IP btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:40:
[...]

nou nee als jij op schipment met 32 man dm doet dan is dat zelfs nog weinig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:58:
[...]

Niet als je goed bent.

Vandaag 3 potjes nog, had ik 28:5, 45:3 (25 kill streak) en 19:0, van de 6 potjes. Maps als bog bijv vind ik gewoon geen zak aan en speelt ook gewoon niet lekker. Oke niet shipment gespeeld vandaag (kut map, speel ik nooit vrijwillig). Maar daar kan je ook gewoon goede streaks krijgen als je ff goed speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:05:
[...]

Niet als je goed bent.

Vandaag 3 potjes nog, had ik 28:5, 45:3 (25 kill streak) en 19:0, van de 6 potjes. Maps als bog bijv vind ik gewoon geen zak aan en speelt ook gewoon niet lekker. Oke niet shipment gespeeld vandaag (kut map, speel ik nooit vrijwillig). Maar daar kan je ook gewoon goede streaks krijgen als je ff goed speelt.
jah maar ik heb het specifiek over shipment, das zon K*T kleine map ^^ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 18:07:
[...]

jah maar ik heb het specifiek over shipment, das zon K*T kleine map ^^ :P
bij shipment heb je van die plekken waar 2 van die containers uit elkaar lopen, dus < en dan de 2 uitgangen aan de rechterkant.

Daar ga je tussen in zitten, zo 5 kills, airplanes killed er ook minimaal 5, dus gelijk chopper en dan zit je zo al op een 15 kill streak. Eerste keer dat ik boven 20 kill streak kreeg was shipment zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:58:
[...]

Helaas is dat niet op de consoles he :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:55
Heb hem net uitgespeeld. Erg tof spel moet ik zeggen en erg mooi gemaakt. Heb nu deathmatch en cheats unlocked. Als ik hem nu nog eens speel wordt er dan nog meer unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:36:
[...]

Hoef je niet :( te doen hoor :)

Het gaat om de balans in het spel. Mensen schreeuwen altijd om meer spelers, maar mijn ervaring is dat de 18 man waarmee je speelt op de 360 prima zijn voor het formaat van de CoD maps. Meer is niet beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms wordt ik echt doodziek van het spawnsysteem... Toenet stond ik tijdens een online game wat kills/death betreft 14 in de plus (niet in totaal, maar in dat spel): binnen EEN ronde stond ik 5 in de min, doordat ik tig keer achter elkaar DIRECT na het spawnen gedood werd. Strontvervelend... vooral omdat ik bezig ben m'n k/d-ratio op te krikken... Ik stond nog maar net positief en nu sta ik, na heel zorgvuldig spelen, iets van 13 in de min, dankzij dat ******spawnen... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:40:
[...]

Vast wel...veruit het hoogste aantal deaths...en niet 1 keer. Iedere ronde. Daar staat dan wel een behoorlijk aantal kills tegenover. Maar ik vind het niet echt leuk om steeds 1 kill/1 death te halen. Gewoon 93 deaths in een potje :|
Ik ben gewoon aanvallend ingesteld maarja goed dat je iedere hoek die je omrent al wordt afgeknald door een regen van kogels vind ik niet echt normaal meer...
Dan nog al die airstrike + chopper dingen, ronduit belachelijk is het soms. Vooral als alle goede spelers in 1 team zitten is het niet te genieten

[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 15-12-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:53
Mars18 schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 19:36:
[...]

Blij toe het is druk zat op de ps3 met 18 spelers max geloof ik. 32 is echt teveel voor de kleine maps van cod4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kimo schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 20:54:
[...]

Blij toe het is druk zat op de ps3 met 18 spelers max geloof ik. 32 is echt teveel voor de kleine maps van cod4.
Ye ik speel op servers met 20 max op PC anders kan je niet lekker spelen meer.

20 man is voor sommige maps nog teveel eigenlijk maar meeste speelt wel ok dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 17:32:

ban ban bye
Zo lelijk dat soort gasten, mooi afgehandeld btw ;)
Zie TS goed humeur: 89.18.176.127:28960 ;)

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 15-12-2007 21:03 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Xfire en COD4; als ik met Xfire ga spelen (of spel van iemand join), dan blijf ik opstarten op level 9, ook als ik vorige xfire-spel op 10 heb afgesloten. Start ik COD4 direct op, dan zit ik op het recente gehaalde level 16. Iemand enig idee waarom Xfire een oude rank blijft gebruiken?

Wanneer een ander via Xfire mijn spel joint gaat het uiteraard gewoon goed en via COD4-icoontje op m'n desktop ook. Maar niet joinen of COD4 via taakbalk-icoon van Xfire starten.

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip
Dit hoort niet in dit topic thuis.

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 16-12-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
*knip

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 16-12-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip

[ Voor 77% gewijzigd door Crash op 16-12-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
*knip

[ Voor 78% gewijzigd door Crash op 16-12-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom kom ik als ik in het multiplayer menu op "auto update" druk eigenlijk op een webpagina waar links naar patches staan? Dat is toch echt niet mijn definitie van auto updaten.

Verder staan er maar 3 lokaties, waarvan eentje de 1.3 patch zo te zien niet eens heeft en de ander een fileplanet link is waar ik voor moet betalen. Beetje slecht?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op zaterdag 15 december 2007 @ 23:07:
Waarom kom ik als ik in het multiplayer menu op "auto update" druk eigenlijk op een webpagina waar links naar patches staan? Dat is toch echt niet mijn definitie van auto updaten.

Verder staan er maar 3 lokaties, waarvan eentje de 1.3 patch zo te zien niet eens heeft en de ander een fileplanet link is waar ik voor moet betalen. Beetje slecht?
Dat is altijd al zo geweest en zal denk ik ook nog wel zo blijven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip
Volgende keer a.u.b. een topicreport aanmaken :>.

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 16-12-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
*knip

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 16-12-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Zo hey lekkere vastloper net...Vista X64 + CoD4. B­­lijft leuk, die techniek.
Ik join net een s­e­rver, loop wat rond. Wil net me 1e victim slopen­. ­Ik haal de trekker over; TRRRHKRKKRKRKRKRKKKKKK­KKK­KKKKRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGKGKGKGGGGGGGG­GGGG­GGGGGKKKKKKKKGRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRKKKKKKKK­
En­ zo bleef het nog even doorgaan met lawaai, ­leek w­el een speedcore nummer. Nou nou, Activision dacht zeker: Wat ze bij EA kunnen dat kunnen wij ook wel? Of miss­chien li­gt het wel aan dat o zo geweldige Windows­ Vista, z­ou me ook weinig verbazen eigelijk! Kon ­de hele PC rebooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Misanthrope schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:55:
Ik join net een s­e­rver, loop wat rond. Wil net me 1e victim slopen­. ­Ik haal de trekker over; onnodig lang loop 'sound' imitatie-
En­ zo bleef het nog even doorgaan met lawaai, ­leek w­el een speedcore nummer. Nou nou, Activision dacht zeker: Wat ze bij EA kunnen dat kunnen wij ook wel? Of miss­chien li­gt het wel aan dat o zo geweldige Windows­ Vista, z­ou me ook weinig verbazen eigelijk! Kon ­de hele PC rebooten
Al eens gedacht dat het probleem bij jezelf ligt?
Zelf speel ik doordeweeks ook met x64 en helemaal geen probs behalve CoD4 icm Xfire dan.

Het zou trouwens ook fijn zijn als je de volgende keer niet zo lang zou maken zodat de zin helemaal buiten de post verschuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
psychoclown schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:22:
[...]

Al eens gedacht dat het probleem bij jezelf ligt?
Zelf speel ik doordeweeks ook met x64 en helemaal geen probs behalve CoD4 icm Xfire dan.

Het zou trouwens ook fijn zijn als je de volgende keer niet zo lang zou maken zodat de zin helemaal buiten de post verschuift.
:+
Het probleem ligt erbij dat ze de boel voor de gek houden. Komen ze met nieuwe besturingssystemen en dan bakt het er nog niks van. Games crashen alleen maar meer ipv minder. En CoD4 zou zogenaamd voor Vista gemaakt zijn, ik kan het spel niet eens opstarten zonder dat ik een microfoon inplug in de PC. Hoe dom... 8)7
Verder nog even melden dat de Desert Eagle echt bedroevend slecht is :|
Dat ding raakt echt 0,0 niks. Iedere keer met Last Stand, ik heb 7 kogels ofzo en ik raak hem gewoon VOL, paar keer zelfs. Maar ze gaan niet dood...Die gun heeft echt klote recoil itt CS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-07 19:01
Misanthrope schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:28:
[...]
Dat ding raakt echt 0,0 niks. Iedere keer met Last Stand, ik heb 7 kogels ofzo en ik raak hem gewoon VOL, paar keer zelfs. Maar ze gaan niet dood...Die gun heeft echt klote recoil itt CS
Dan doe je volgens mij toch wat fout hoor 8)7 , van dichtbij maai je iedereen neer met dat ding.

Ook vind ik de recoil niet heel erg aanwezig in cod. Ik ging vandaag na veel cod4 spelen weer een potje americas army doen en was meer in de lucht aan het sprayen dan op de tegenstanders, maar het is maar wat je gewend bent denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
spaceninja schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:36:
[...]

Dan doe je volgens mij toch wat fout hoor 8)7 , van dichtbij maai je iedereen neer met dat ding.

Ook vind ik de recoil niet heel erg aanwezig in cod. Ik ging vandaag na veel cod4 spelen weer een potje americas army doen en was meer in de lucht aan het sprayen dan op de tegenstanders, maar het is maar wat je gewend bent denk ik...
Dan ben ik volgens mij toch behoorlijk af aan het takelen want ik had voor m'n gevoel vandaag toch zeker 4, 5 keer echt 100 % de kans om iemand volledig te doorzeven met een Deagle alleen op de een of andere manier bleven ze leven terwijl ik toch echt vol op ze knalde. Ik weet niet hoor maar bij Counterstrike zou dat 100 % dood zijn geweest. Beetje vage shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Misanthrope schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:28:
[...]

:+
Het probleem ligt erbij dat ze de boel voor de gek houden. Komen ze met nieuwe besturingssystemen en dan bakt het er nog niks van. Games crashen alleen maar meer ipv minder. En CoD4 zou zogenaamd voor Vista gemaakt zijn, ik kan het spel niet eens opstarten zonder dat ik een microfoon inplug in de PC. Hoe dom... 8)7
Tja dat zijn bugs die itt een enkele crash wel gefixed kunnen worden. Die mic bug heb ik van gehoord maar zelf geen last van want ik heb altijd een mic in me pc gestoken :)

Wat betreft die DE de recoil is echt enorm en zelf kan ik er ook niet bijzonder goed mee schieten maar ik kan je verzekeren dat het een ziekelijk goede pistol is. Heb al aantal lui gezien die echt ziekelijk goed met de DE schoten en dat was allemaal in wars, je snapt vast wel hoe ik me gevoeld heb... behoorlijk geirriteerd daardoor :P.
spaceninja schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:36:
[...]

Zoals ik net al zei, je moet er echt mee leren schieten en dat heb ik niet veel gedaan dus bak er niet heel veel van. Meeste wapens hebben echt zo goed als geen recoil idd al kan ik daar best goed mee omgaan, je wordt er wel ontzettend lui van moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga je toch lekker counter strike weer spelen? Niet aan gedacht dat iedere game toch net iets anders is? Wen er maar eens een paar uur aan, wedden dat je je kills wel maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Mja, ik bak vrij weinig van CoD4 vind ik zelf...
Je gaat zo vreselijk snel dood hier, ik weet niet maar op de een of andere manier went dat niet.
Het zal wel aan mij liggen :+
Ik heb nu iets van 3000 nog wat kills vs 2300 deaths of iets dergelijks...Over t algemeen dus steeds 1 kill, 1 death. Soms een uitschieter, soms een bedroevend lage k/d ratio maar over het algemeen steeds 1 kill / 1 death. Dat maakt het niet zo spannend meer..Ook merk ik dat sinds vandaag overal de teams sterk verschillend zijn qua skills. Ik weet niet of het een soort telepathie is dat ze gebruiken maar alle skilled spelers zitten vaak bij elkaar. Erg frustrerend want de airstrikes + choppers vliegen je om de oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Misanthrope schreef op zondag 16 december 2007 @ 01:56:
Mja, ik bak vrij weinig van CoD4 vind ik zelf...
Je gaat zo vreselijk snel dood hier, ik weet niet maar op de een of andere manier went dat niet.
Het zal wel aan mij liggen :+
Doodgaan went nooit! :)
Volgens mij speel je op servers met te veel man, waar je nog niet aan toe bent?
Probeer eens een server te pakken met max. 16 man, dus 8 vs 8 (TDM/Sabotage, of wat je zelf leuk vindt). Je zult zien dat je veel langer uithoudt. Ook zul je tactischer gaan spelen. Je mapkennis zal met de minuut toenemen (als dit al nog niet het geval was). Dan let je vanzelf minder op hoe vaak je dood bent gegaan, maar meer op plezier. :)
Ik heb nu iets van 3000 nog wat kills vs 2300 deaths of iets dergelijks...Over t algemeen dus steeds 1 kill, 1 death. Soms een uitschieter, soms een bedroevend lage k/d ratio maar over het algemeen steeds 1 kill / 1 death. Dat maakt het niet zo spannend meer..
K/D-ratio van 1,3 is helemaal nog niet zo slecht! Geef je zelf gewoon wat meer tijd. Het zal alleen maar beter worden, nooit slechter. :)
Ook merk ik dat sinds vandaag overal de teams sterk verschillend zijn qua skills. Ik weet niet of het een soort telepathie is dat ze gebruiken maar alle skilled spelers zitten vaak bij elkaar.
Is volgens mij niet echt toeval. Onthoud bij welke mappen teams de overhand hebben. Want op sommige mappen hebben Opfor/Spetsnaz van nature licht voordeel, en op andere mappen S.A.S./marines (afhankelijk van welk speltype je speelt). Haal hier je voordeel uit. ;)
Uiteraard kun je zelf hier wat tegen doen, door beter te spelen dan de andere partij. :P
Erg frustrerend want de airstrikes + choppers vliegen je om de oren.
Daar hebben we allemaal last van. Gelukkig kun je airstrikes vaak ontwijken. Maar ik haat choppers. Lijkt wel alsof ik een magneet ben. Zelf haal ik nooit veel kills met de chopper. Gedood wordt ik maar al te vaak...

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Net de SP uitgespeeld... Kwam 'n beetje erg vroeg zeg en wat 'n lomp einde!
Al met al zeker 'n toffe game (uitgespeeld op 2e moeilijkheidslevel) nu maar is op de 4e proberen!

Daarna ga ik me is toeleggen op de MP en kijken of ik me daarmee wel langer dan 10 uur kan vermaken :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik ben level 28, maar vanaf welk level kan je nu kiezen voor een bazooka ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:12
CLB schreef op zondag 16 december 2007 @ 04:10:
Daarna ga ik me is toeleggen op de MP en kijken of ik me daarmee wel langer dan 10 uur kan vermaken :X
Zéker weten van ja! ik zit nu op 18 uur en ben het nog steeds niet zat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 17-09 21:24
Hallo

ik ben opzoek naar nederlandse servers. zouden jullie een aantal willen opnoemen graag in de team death match modes.

bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
Mars18 schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:22:
als het goed is kan je vanaf level 1 al een RPG kiezen bij Perk1, kijk ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

goosche schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:27:
Hallo

ik ben opzoek naar nederlandse servers. zouden jullie een aantal willen opnoemen graag in de team death match modes.

bedankt
Gewoon sorteren op ping in de serverlijst. Grote kans dat de laagsten NL servers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Misanthrope schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:55:
Ik join net een s­e­rver, loop wat rond. Wil net me 1e victim slopen­. ­Ik haal de trekker over; onnodig lang loop 'sound' imitatie En­ zo bleef het nog even doorgaan met lawaai, ­leek w­el een speedcore nummer. Nou nou, Activision dacht zeker: Wat ze bij EA kunnen dat kunnen wij ook wel? Of miss­chien li­gt het wel aan dat o zo geweldige Windows­ Vista, z­ou me ook weinig verbazen eigelijk! Kon ­de hele PC rebooten
Ik speel mijn CoD4 ook op Vista x64 en ik heb zelfs met Xfire aan, geen problemen! Het is overgens een beetje dom om gelijk de schuld op CoD4/Vista te steken. Misschien zijn het wel gewoon de drivers van je audiokaart terwijl de rest perfect werkt. En als je Windows Vista niet zo geweldig vind, installeer het dan gewoon niet. Life is easy if you know how to look ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
KillerAce_NL schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:00:
[...]

Gewoon sorteren op ping in de serverlijst. Grote kans dat de laagsten NL servers zijn.
ik heb alleen maar lage pings allemaal rond de 30 a 50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Aap schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:21:
[...]

Ik speel mijn CoD4 ook op Vista x64 en ik heb zelfs met Xfire aan, geen problemen! Het is overgens een beetje dom om gelijk de schuld op CoD4/Vista te steken. Misschien zijn het wel gewoon de drivers van je audiokaart terwijl de rest perfect werkt. En als je Windows Vista niet zo geweldig vind, installeer het dan gewoon niet. Life is easy if you know how to look ;)
Dat heb ik nu al vaker gehoord, maar ik heb gewoon WHQL videodrivers.
En daarnaast een onboard soundkaart, met HD audio drivers. Ik heb zelfs drivers al eraf gedonderd, maar het helpt niet. Schijnt echt iets van CoD4 te zijn van dat crashen, maar dat heeft lang niet iedereen. Ik heb bij andere spellen geen problemen dus. En ja ik vind dat Vista zeker aardige dingen heeft maar het is niet echt een verbetering wat betreft stabiliteit, dat vind ik een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:31

rCk

Vic Vega schreef op zondag 16 december 2007 @ 02:44:

Daar hebben we allemaal last van. Gelukkig kun je airstrikes vaak ontwijken. Maar ik haat choppers. Lijkt wel alsof ik een magneet ben. Zelf haal ik nooit veel kills met de chopper. Gedood wordt ik maar al te vaak...
Ik heb de neiging te denken dat hoe hoger je in de top staat, hoe sneller de choppers op je af komen.
Want ik krijg veel meer aandacht van ze als ik op de eerste plaats sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat zie je verkeerd, al die lage figuurtjes zitten in een huisje als sniper, die hebben dan 2 kills en 0 deaths maar aangezien die nooit buiten komen worden ze niet aangevallen door de heli :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Wat een GE-WEL-DI-GE game!
Echt een topper voor een online shooter!

Wat ik me afvroeg is hoe je die perks instelt en je custom classes.
Ik heb hier maar iets van 10 seconden de tijd om in te stellen na een map, want dan gaat hij namelijk al een nieuwe map laden. Kan ik ook even op mijn gemakje mijn perks en weapons instellen bij de (custom) classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
COD4 MP opstarten en dan naar "Create Class" gaan en je kan je class maken naar hoe jij hem wilt.

Wat vinden jullie eigenlijk de beste sniper, ik ben sterk aan het twijfelen tussen de Baret en de R700.
Aan die fire-rate van de baret heb je na mijn idee weinig als sniper want alles van dichtbij kill je toch met je pistool. Daarbij heeft de R700 een hogere preciesheid wat wel effectief is als sniper. Alle overrige snipers vindt ik eingelijk waardeloos, hoewel je wel veel mensen ziet schieten met de 1e sniper maar daar kan ik totaal niet mee overweg.

[ Voor 48% gewijzigd door Metalbuster op 16-12-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:22:
dat kan vanaf level 7.. staat inderdaad bij Perk 1 (RPG)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik zit nu vast in de single player in dat stuk waar je die tank moet beschermen tegen RPG's, ik word er telkens in de pan gehakt of de tank is naar de kloten.
Iemand die daar een goede strategie voor heeft ?
(PS3 versie)

Frustrerend :(

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

ScrooLoose schreef op zondag 16 december 2007 @ 15:52:
Ik zit nu vast in de single player in dat stuk waar je die tank moet beschermen tegen RPG's, ik word er telkens in de pan gehakt of de tank is naar de kloten.
Iemand die daar een goede strategie voor heeft ?
(PS3 versie)

Frustrerend :(
Ik weet nog dat ik aan de rechterkant van het level een beetje naar voren ben gerent, kills maken, verschuilen en zo door rushen. Dat was de enige manier die bij mij lukte. Eerst geprobeerd om 'rustig' vanaf de start iedereen te killen, maar dan blijven ze komen en is je tank stuk. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

rCk schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:48:
[...]

Ik heb de neiging te denken dat hoe hoger je in de top staat, hoe sneller de choppers op je af komen.
Want ik krijg veel meer aandacht van ze als ik op de eerste plaats sta.
eendje schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:53:
dat zie je verkeerd, al die lage figuurtjes zitten in een huisje als sniper, die hebben dan 2 kills en 0 deaths maar aangezien die nooit buiten komen worden ze niet aangevallen door de heli :)
Waarom word ik dan altijd eruit gepikt, terwijl degenen naast me niet neergemaaid worden?
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik door zelfde chopper 3x achter elkaar werd gedood. Zo'n magneet kan ik toch niet zijn? Ik denk dat rCk best gelijk kan hebben. Misschien moet ik wat minder in de top 3 staan... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds de singleplayer te doen. Dat kan je echt meerdere keren doen, gewoon verschillende moeilijkheidsniveaus, proberen de uitdagingen op sommige momenten iets anders aan te pakken, of sneller, enz... En het blijft gewoon een ubergave game om in singleplayer te spelen :Y)

Om missies iets anders aan te pakken is er weinig ruimte natuurlijk wegens de hoge mate van scripted zijn. Maar dat stoort me niet, het maakt gewoon deel uit van de game en is de reden waarom alle actie zo bijzonder vlot verloopt. Liever zo dus...

Daarnaast heb je ook nog de arcade mode, wat ook wel leuk is en waardoor je de singleplayer NOG eens kan uitspelen :p . (scores vergelijken met anderen die de game ook spelen). Je gaat sowieso sneller en meer rambo style spelen in arcade mode, erg leuk.

In de SP kom je ook in aanraking met allerlei wapens en ze zijn echt bijna allemaal geweldig. En ik kan me voorstellen dat ze in de MP allemaal goed te gebruiken zijn. De mp in CoD2 was al helemaal geweldig, en nu met de perks en de nieuwe setting, ik kan niet wachten. (ja, ik koop het pas in februari na m'n examens, want ik ken mezelf, daar komen geheid problemen van :p Zo'n game zal ik gewoon kopen, no worries...)

Infinity ward weet echt hoe ze een goed lopende game kunnen maken, ook online. De kills zijn super smooth (daar waar je bij BF2 wel eens een wtf moment hebt, door de rare hitboxes in dat game). En in CoD kan je een perfecte multiplayer maken met 8 vs 8, waardoor de server vlot loopt, de client vlot loopt en je veel actie hebt. 8 vs 8 is in BF2 gewoon niet haalbaar. En echt iedereen maakt een goede kans in een CoD game online, gewoon een beetje snugger spelen maakt al veel goed voor een eventueel gebrek aan skills.

Jammer dat de muziek uit de game niet als simpel leesbaar bestand in de installatiefolders staat. Deze had ik wel bij mijn muzieklibrary willen zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore servers zijn ook al niet veilig meer. Eerste de beste aap die ik tegen kom begint gelijk al als een konijn rond te springen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Laatst online: 15:00

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:50:
Hardcore servers zijn ook al niet veilig meer. Eerste de beste aap die ik tegen kom begint gelijk al als een konijn rond te springen :'(
Dit vind ik dus echt weer een typisch 'whine' geval... Hij probeert gewoon niet geraakt te worden, leer er mee leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

-Tim- schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:06:
[...]

Dit vind ik dus echt weer een typisch 'whine' geval... Hij probeert gewoon niet geraakt te worden, leer er mee leven.
Ja hoppen kan ik goed tegen doe het zelf ook wel eens. Het is eigenlijk net als dat martyrdom, niks mis mee vind ik maar je moet er gewoon aan wennen de eerste paar keer liep ik er ook als een kip zonder kop over heen omdat ik CoD en CoD2 gewend was maar nu wordt ik nog maar zelden 'gemartyrdomed'.
GL daarentegen vind ik wel echt irritant gewoon omdat ze op dit moment te sterk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:31

rCk

Vic Vega schreef op zondag 16 december 2007 @ 16:13:
[...]

[...]

Waarom word ik dan altijd eruit gepikt, terwijl degenen naast me niet neergemaaid worden?
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik door zelfde chopper 3x achter elkaar werd gedood. Zo'n magneet kan ik toch niet zijn? Ik denk dat rCk best gelijk kan hebben. Misschien moet ik wat minder in de top 3 staan... ;)
Ja ik heb daar ook last van, maarja dat doen ze denk ik, om de scores van de mensen gelijker te houden. Want ik stond laatst 36-3 op Domination. En aant eind stond ik 50-9(o.i.d.) doordat de tegenstander een heli kreeg die mij een keer of 4 neermaaide, en tja natuurlijk de normale doodsoorzaken wat normaal ook voorkomt.

Met dat gelijker te houden, dat er niet 3 pieken bij zitten met kdr van 3 of hoger, de rest laag... Dat is het denk ik, maarja vaak weerhoudt dat er mij niet van. Zoals ik sta 27-5 op SD, en de volgende speler staat pas op 12-3, dus vaak is het gewoon zo dat je moet oppassen in die momenten. Vaak op tdm ga ik dan gewoon in een huisje zitten tot de heli weg is om niet 3x dood te gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou wel eens een beloning willen voor het feit dat ik vrijwel altijd de choppers down met mn rpg's. Ik moet het altijd opknappen en ik krijg er niks voor. Behalve dan dat ons team vaak wint.
En ja, volgens mij gaan de choppers op high ranks af of spelers aan de top v een match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Dat van die choppers ben ik het ook mee eens, maarja...wat krijg je dan voor 10 kogels die je hebt afgevuurd een deel van de punten ofzo. Ik vind wel dat een chopper neerhalen ( 100 % ) 25 punten waard is. Dus als je dan één raket hebt gevuurd en de rest doet iemand anders dat je dan 10 punten krijgt ofzo...naar ratio :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Probeer het nog eens, maar dan zonder capslock

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:53

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 17:31:
En ja, volgens mij gaan de choppers op high ranks af of spelers aan de top v een match.
Lijkt me sterk ... ik sta in de middenmoot of lager en ben ook vaak het haasje. Denk eerder dat het komt doordat ik met m'n LMG terug schiet en 'm neer probeer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 00:15

Lucaz

Ondertiteling

Is er een cheat waardoor je naar de volgende missie kunt?
COD4 was laatst na 3 uur single player vast gelopen en er is neits gesaved.
Nu kan ik weer bij het begin beginnen waar ik dus geen zin in heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Lucaz schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:15:
Is er een cheat waardoor je naar de volgende missie kunt?
COD4 was laatst na 3 uur single player vast gelopen en er is neits gesaved.
Nu kan ik weer bij het begin beginnen waar ik dus geen zin in heb...
Je kan vast een 100% savegame downloaden ergens op internet of anders vraag je of een andere GoTter z'n profile even upload zo dat je gewoon de missie kan selecteren waar je gebleven was. Misschien is er ook wel zo'n cheat als jij bedoeld maar daarvoor zal je even de cheat-sites af moeten zoeken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Goner schreef op zondag 16 december 2007 @ 19:27:
[...]

Lijkt me sterk ... ik sta in de middenmoot of lager en ben ook vaak het haasje. Denk eerder dat het komt doordat ik met m'n LMG terug schiet en 'm neer probeer te halen.
Ik heb net een potje gespeeld op Showdown (stond de hele tijd bovenaan): 111-43. Ik heb niet geteld, maar 10-12 daarvan waren van een chopper (allemaal in laatste 5-6 minuten). En ik heb niet 1x erop geschoten. Het raakt me van overal, ook al sta ik op dat balkongedeelte... :X

Hebben jullie af en toe ook last van een bug, waarbij je kills van een airstrike naar iemand anders gaan? Ik gebruikte toen net m'n airstrike. Je ziet keurig een +10 op je scherm (airstrike teken verdwijnt), je hoort ze de kills maken... Maar al m'n kills gingen naar iemand anders. 8)7
Zelfde is ook al een keer eerder voorgekomen met de chopper. Ik roep hem in (tekentje verdwijnt), maar de kills gaan wederom naar iemand anders. Waarschijnlijk roepen we ze tegelijk in... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 00:15

Lucaz

Ondertiteling

monnick schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:19:
[...]

Je kan vast een 100% savegame downloaden ergens op internet of anders vraag je of een andere GoTter z'n profile even upload zo dat je gewoon de missie kan selecteren waar je gebleven was. Misschien is er ook wel zo'n cheat als jij bedoeld maar daarvoor zal je even de cheat-sites af moeten zoeken? :P
Cheat sites al afgezocht maar niet gevonden. Zal eens zoeken naar zo`n 100% savegame..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
eendje schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:53:
die chopper heeft ten 1e zwaar aimbot, want die knalt je soms nog af als je in een huisje staat. Daarnaast knalt ie ook sneller als je zelf schiet (naar hem of naar anderen)
Als je schiet word je sneller aangevallen door dat ding volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het gezeik om de heli niet? je ziet waar hij is, ga uit zn zich en hij kan je niet raken... het is zo simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 20:58:
Ik snap het gezeik om de heli niet? je ziet waar hij is, ga uit zn zich en hij kan je niet raken... het is zo simpel
Was het maar zo simpel. Je bent haast nergens veilig... Ook niet als ik ergens binnen sta met een raam/opening in de buurt.
Misschien moet je ons vertellen hoe jij het dan ontwijkt. Mij lukt het iig niet echt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Je bent niet grappig :/

[ Voor 89% gewijzigd door TheZeroorez op 16-12-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:53
Ps3 servers lijken niet te werken. Ik probeer al een tijdje een game te joinen maar lukt totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het is wel tof, maar zou hem niet missen als die er niet meer was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Ach klagen hoort er blijkbaar bij.

Ik heb COD4 sinds een week en kreeg gelijk al commentaar omdat ik de grenade launcher gebruikte :D Of je nou wordt geraakt door een tube, een chopper, airstrike of door een perk het zit er gewoon in.

Wat mij alleen irriteert zijn de verschikkelijk kleine maps... met 16+ man is het één grote spawn en knal festijn. Hopelijk komen er nieuwe grote maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedeeltelijk mee eens, maar 1. het ding is wel erg goed en 2. ik ben gisteren op een map wel tien keer neergeschoten door een heli omdat ik spawnde op een open plek... kansloos dus. Dat is wel erg irritant... Maar als je zelf in het spel bent is het op zich best wel een leuke uitdaging om dat ding te ontwijken. Maar eigenlijk vind ik de heli alleen maar leuk als ik 'm zelf kan roepen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
*knip* - klagen kan op heel veel manieren, maar niet in dit topic

Ik stel nog eens mijn vraag : zijn er al mods uit voor deze game? En wat zijn populaire servers of heeft er 1 van jullie een eigen public server.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:38:
[...]

Gedeeltelijk mee eens, maar 1. het ding is wel erg goed en 2. ik ben gisteren op een map wel tien keer neergeschoten door een heli omdat ik spawnde op een open plek... kansloos dus. Dat is wel erg irritant... Maar als je zelf in het spel bent is het op zich best wel een leuke uitdaging om dat ding te ontwijken. Maar eigenlijk vind ik de heli alleen maar leuk als ik 'm zelf kan roepen... ;)
Als je helemaal plat ligt op de grond wordt je volgens mij niet beschoten door dat ding, tenminste als je niet beweegt enzo.

Zelf vind ik die heli wel vet, had net een 15 kill streak :) Vond ik toch wel netjes

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:12:
[...]

Ach klagen hoort er blijkbaar bij.

Ik heb COD4 sinds een week en kreeg gelijk al commentaar omdat ik de grenade launcher gebruikte :D Of je nou wordt geraakt door een tube, een chopper, airstrike of door een perk het zit er gewoon in.
Weet je wat het is met de tube, het ligt er gewoon aan hoe je hem gebruikt.

Als jij de tube gebruikt als squad support wapen om grote groepen infanterie uit te schakelen is er niks mis mee.

Als jij de tube gebruikt om op bijv 3 meter afstand een enkel persoon mee uit te schakelen. En jij met de tube als pri wapen door kamers en gangen loopt om zo ook al heb je niet het eerste schot gelost toch die speler uit te schakelen is gewoon zwak. Dat heeft helemaal niks meer met skills te maken maar met geluk. Het spel is gewoon veel leuker als je gewoon op je skills vertrouwt en niet op geluk.

Daarom vind ik de tube ook echt voor n00bs, de n00btube.
Pak gewoon een rifle/carbine of smg/lmg en leer richten (don't take it personal)
Als jij de tube gebruikt als in voorbeeld 2: niet tof, maakt het spel echt ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de shortcut voor de knife verplaatst naar m'n middle mouse button. Een granaat gooien doe ik altijd wel overwogen en niet snel en instinctief, dus daarvoor voldoet de 'g' meer dan voldoende. De 'v' voor de knife 'sucks big time': ik ben elke keer te laat bij de 'v' als ik aan het rondlopen ben en ik opeens belaagd wordt. Dus... bedacht ik me opeens dat het veel handiger is de knife onder de middle mouse button te zetten! Dan kan je heel snel uithalen! Als je er aan gewend bent tenminste... het blijft heel apart als je een granaat wilt gaan gooien en je ziet jezelf opeens met een mes uithalen in de lucht... ; Maar ik denk dat het uiteindelijk wel gaat werken. Mijn vraag: onder welke key hebben jullie het mes zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:00:
Ik heb vandaag de shortcut voor de knife verplaatst naar m'n middle mouse button. Een granaat gooien doe ik altijd wel overwogen en niet snel en instinctief, dus daarvoor voldoet de 'g' meer dan voldoende. De 'v' voor de knife 'sucks big time': ik ben elke keer te laat bij de 'v' als ik aan het rondlopen ben en ik opeens belaagd wordt. Dus... bedacht ik me opeens dat het veel handiger is de knife onder de middle mouse button te zetten! Dan kan je heel snel uithalen! Als je er aan gewend bent tenminste... het blijft heel apart als je een granaat wilt gaan gooien en je ziet jezelf opeens met een mes uithalen in de lucht... ; Maar ik denk dat het uiteindelijk wel gaat werken. Mijn vraag: onder welke key hebben jullie het mes zitten?
Ik vond V ook zeer vervelend. Gelukkig heb ik een G5 met knop aan de linker zijkant waar hij nu op staat... alleen vervelend dat ik daar ook de voice chat van TeamSpeak op had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 20:12
Naar boven scrollen :9 Nooit meer anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:38
Is het niemand opgevallen dat de servers veel sneller zijn geworden, of ben ik de enige met dat gelukje. Heb gisteren de boel opnieuw geinstalleerd (Vista 64) en sinds die tijd connect hij direct (tenzij de map vol is uiteraard).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Laatst online: 15:00

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:00:Mijn vraag: onder welke key hebben jullie het mes zitten?
Scroll up = knife
Scroll down = weapon change
Wieltje indrukken = granaat
Middle mouse = airstrike etc.
alexbl69 schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:09:
Is het niemand opgevallen dat de servers veel sneller zijn geworden?
Ik zit er de laatste tijd ook vrijwel direct in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik moet zeggen dat ik sinds ik 1.3 aan de praat heb gekregen (had eerst nogal wat moeite met PB...) het connecten vaak snel gaat. Meestal meteen, eingelijk. Beter dan de eerste dagen, in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexbl69 schreef op zondag 16 december 2007 @ 22:09:
Is het niemand opgevallen dat de servers veel sneller zijn geworden, of ben ik de enige met dat gelukje. Heb gisteren de boel opnieuw geinstalleerd (Vista 64) en sinds die tijd connect hij direct (tenzij de map vol is uiteraard).
Gaat veel sneller dan 2 dagen geleden. Onmiddellijk overal een connect. En het ligt niet aan 1.3 want dat was ook niet zo snel. Het zou mij niet verwonderen of er is morgen een nieuwsbericht over een aanpassing van de server.

Wat ik mij afvraag: waarom maakt iedereen hier zich zo druk over kill/death ratio. De mijne sucked altijd enorm en toch ziet de tabel er regelmatig zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.kwakkelflap.com/magic/cod.jpg

Voor mij telt enkel de plaats. Past ook meer bij mijn Rambo/Chuck Norris manier van werken. Was wel zwaar op die server. We kregen nogal op ons doos ;-) Maar enkel door 1 persoon die 300 kills had. Velen verweten hem voor cheaten, maar dat lijkt me nogal onmogelijk met PB, of niet?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2007 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

lol, onmogelijk is het echt niet. Vaak genoeg cheaters gezien hoor.. je moet ze maar een spectaten ze hebben een onwijs schokkerige manier van richting.. dan richten ze nl voor zich en bam! in 1x 90 graden naar links + een headshot.

en eerste staan is leuk,, maar als je 79x doodgaat doe je toch iets fout

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:41:
[...]

Als jij de tube gebruikt als squad support wapen om grote groepen infanterie uit te schakelen is er niks mis mee.

Als jij de tube gebruikt om op bijv 3 meter afstand een enkel persoon mee uit te schakelen. En jij met de tube als pri wapen door kamers en gangen loopt om zo ook al heb je niet het eerste schot gelost toch die speler uit te schakelen is gewoon zwak. Dat heeft helemaal niks meer met skills te maken maar met geluk. Het spel is gewoon veel leuker als je gewoon op je skills vertrouwt en niet op geluk.

Pak gewoon een rifle/carbine of smg/lmg en leer richten (don't take it personal)
die 2de groep zijn gewoon idioten die niet kunnen spelen.. zeer eenvoudig uit te schakelen door gewoon sneller te zijn. als je je nu nog ergert aan granatelaunchers is er echt iets mis met je.. er zijn nl dingen die veeeel irritanter zijn.. rushende mensen die je in 1x aan het mes rijgen bijv..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en eerste staan is leuk,, maar als je 79x doodgaat doe je toch iets fout
Dat is het net: velen vinden dat er iets niet klopt. Maar zolang ik op verschillende servers in top 3 eindig ben ik tevreden ;-)

Trouwens: 1970 vs 5000 en het blijft 12 tegen 12? Er is nog werk aan de autobalance ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 21:41:
[...]

Van dichtbij werkt die tube sowieso niet goed, maar ik gebruik hem vooral op lang afstanden (zover die er zijn). Echt schitterend een ventje duikt weg achter een auto en je tubed die auto :D
Maar dan nog krijg je commentaar hierop, lijkt BF2 wel :P
Het is toch een skill dan je binnen een sec de juist hoogte bepaald en die grenade op het ventje land... zeker in de modus zonder crosshair.

Maar buiten dat, nade spam wordt wel geaccepteerd, claymore ook (hoef je ook niks voor te doen) full-auto spray en pray ook maar een tube weer niet, beetje krom. Ach ik heb er geen moeitje mee, en ik hoef niet me aim te compenseren want daar is niks mis mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Die tube zorgt in principe voor 2 instant kills, daarom wordt het niet echt gewaardeerd. En daar hoef je dus echt geen skills voor te ontwikkelen. Maar ja, dit is een eindeloze discussie, ik vind het een wapen wat je gebruikt als je niet echt kunt schieten, maar dat is mijn mening...

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!