Ik zit nog steeds de singleplayer te doen. Dat kan je echt meerdere keren doen, gewoon verschillende moeilijkheidsniveaus, proberen de uitdagingen op sommige momenten iets anders aan te pakken, of sneller, enz... En het blijft gewoon een ubergave game om in singleplayer te spelen
Om missies iets anders aan te pakken is er weinig ruimte natuurlijk wegens de hoge mate van scripted zijn. Maar dat stoort me niet, het maakt gewoon deel uit van de game en is de reden waarom alle actie zo bijzonder vlot verloopt. Liever zo dus...
Daarnaast heb je ook nog de arcade mode, wat ook wel leuk is en waardoor je de singleplayer NOG eens kan uitspelen

. (scores vergelijken met anderen die de game ook spelen). Je gaat sowieso sneller en meer rambo style spelen in arcade mode, erg leuk.
In de SP kom je ook in aanraking met allerlei wapens en ze zijn echt bijna allemaal geweldig. En ik kan me voorstellen dat ze in de MP allemaal goed te gebruiken zijn. De mp in CoD2 was al helemaal geweldig, en nu met de perks en de nieuwe setting, ik kan niet wachten. (ja, ik koop het pas in februari na m'n examens, want ik ken mezelf, daar komen geheid problemen van

Zo'n game zal ik gewoon kopen, no worries...)
Infinity ward weet echt hoe ze een goed lopende game kunnen maken, ook online. De kills zijn super smooth (daar waar je bij BF2 wel eens een wtf moment hebt, door de rare hitboxes in dat game). En in CoD kan je een perfecte multiplayer maken met 8 vs 8, waardoor de server vlot loopt, de client vlot loopt en je veel actie hebt. 8 vs 8 is in BF2 gewoon niet haalbaar. En echt iedereen maakt een goede kans in een CoD game online, gewoon een beetje snugger spelen maakt al veel goed voor een eventueel gebrek aan skills.
Jammer dat de muziek uit de game niet als simpel leesbaar bestand in de installatiefolders staat. Deze had ik wel bij mijn muzieklibrary willen zetten