Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Toch is dat een veelgebruikte 'strategie' ... speel alleen Domination, Sabotage en Headquarters en zie dan mensen bovenaan staan met 45 kills en 42 deaths. Ze pakken hun XP door in een rechte lijn op de objectives af te gaan (en te pakken).Mars18 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 00:04:
Begin wel meer kills te krijgen, maar loop nog te veel te rushen, waardoor ik vaak dood ga
Ik speel veel 'rustiger' en kom dan uit op 9 kills, 11 keer dood ... als ik ga rushen en 1-op-1 ga, dan heb ik zo een k/d van 0.0
Je rank is wel te zien on-line ; symbool voor je naam. En alle weapons/perks zijn uiteraard ook on-line ..Bor de Wollef schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:31:
Geldt die rank ook online of is het alleen leuk voor jezelf?
Ik heb die Insomnia server bij m'n favorites staan, maar hij is altijd leeg.CrankyGamerOG schreef op woensdag 12 december 2007 @ 21:11:
zeg word er nou ooit eens samen gespeeld hier ? ik wil wat gotters afraggen
Goner in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."manii schreef op donderdag 13 december 2007 @ 11:05:
hoe kan je je profiel backuppen dan ?
[ Voor 41% gewijzigd door Goner op 13-12-2007 12:46 ]
Ja idd soms ga ik er wel eens in als die leeg is maar zelfs dan komen er niet echt veel mensen.Goner schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:37:
..knip..
Ik heb die Insomnia server bij m'n favorites staan, maar hij is altijd leeg.
..knip..
Laatst nog wel met Giel op de server geweest samen met een vriend van mij maar toen ik 2x werd gekicked door een vage fout van pb was hij weer weg.
We moeten gewoon echt een keer met ze allen in de server en dan potje knallen, TDM ofzo.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
ik vind dat rushen nu leuker dan gierig afwachtend te zijnGoner schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:37:
[...]
Toch is dat een veelgebruikte 'strategie' ... speel alleen Domination, Sabotage en Headquarters en zie dan mensen bovenaan staan met 45 kills en 42 deaths. Ze pakken hun XP door in een rechte lijn op de objectives af te gaan (en te pakken).
Ik speel veel 'rustiger' en kom dan uit op 9 kills, 11 keer dood ... als ik ga rushen en 1-op-1 ga, dan heb ik zo een k/d van 0.0
[...]
Je rank is wel te zien on-line ; symbool voor je naam. En alle weapons/perks zijn uiteraard ook on-line ..
[...]
Ik heb die Insomnia server bij m'n favorites staan, maar hij is altijd leeg.
[...]
Goner in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Bij S&D hou je je rewards van de vorige ronden.. ook leuk als je dus een airstrike hebt gekregen en die gelijk op de enemy kan mikken, weer een win en dan een heli voor de volgende ronde..
en dat is eigenlijk alles
blup
Nee dat lijkt maar zo. Het is raar dat je inderdaad onbeperkt kan blijven schieten, maar een voordeel is het niet.eendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:16:
ik vind het een geweldig spel maar een aantal dingen moeten echt anders. Zo'n stationary machinegun kan je gewoon 20 minuten non-stop mee schieten. Vooral in die rusische map (kweet even de naam niet meer) kan je 1 kant gewoon helemaal tegenhouden met alleen maar die machinegun, beetje te overpowered.
...
Je geeft je locatie weg. De enemy ziet het vuur van het wapen en weet waar hij moet mikken. Ook al spray je over de hele map ... een enemy die niet wordt gezien door de sprayer kan hem makkelijk hebben.
Nog geen last van gehad, maar kan me er iets bij voorstellen. Al ben je wel een ongelooflijk makkelijk doelwit, als je achter die gun staat.eendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:16:
ik vind het een geweldig spel maar een aantal dingen moeten echt anders. Zo'n stationary machinegun kan je gewoon 20 minuten non-stop mee schieten. Vooral in die rusische map (kweet even de naam niet meer) kan je 1 kant gewoon helemaal tegenhouden met alleen maar die machinegun, beetje te overpowered.
Dat is niet alleen bij S&D, maar v.z.i.w. bij elke gamemode hoor. En ik heb er op zich geen problemen mee. Al is die airstrike inderdaad wel wat irri, maar desondanks prima te ontwijken hoor. Na de ronde spawnt iedereen tegelijkertijd en een airstrike heeft wat tijd nodig om 'te komen'.Bij S&D hou je je rewards van de vorige ronden.. ook leuk als je dus een airstrike hebt gekregen en die gelijk op de enemy kan mikken, weer een win en dan een heli voor de volgende ronde..
Dus van mij hoeven deze zaken niet zo zeer aangepast te worden. De masterserver mag van mij wel een flinke update krijgen m.b.t. de lange wachttijden. Ook zou er wel iets aan de grenadespam gedaan mogen worden, maar ik heb geen idee wát. De nade launcher zou misschien wel een wat minder groot bereik mogen hebben.
En de in-game server browser, veeel meer filter opties. Ik wil bijv. hardcore eruit kunnen filteren, want aan die game mode ben ik nog niet toe
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Heb je wel eens SD hardcore mode op Downpour gespeeld? Die MG schiet namelijk gewoon door alle muren. Dus dan kun je nog zo onzichtbaar zijn, als 1 a 2 kogel (s) (hardcore mode hè) je raakt van de MG ben je dood. En dat is dus gewoon vervelend.Rambo schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:01:
[...]
Nee dat lijkt maar zo. Het is raar dat je inderdaad onbeperkt kan blijven schieten, maar een voordeel is het niet.
Je geeft je locatie weg. De enemy ziet het vuur van het wapen en weet waar hij moet mikken. Ook al spray je over de hele map ... een enemy die niet wordt gezien door de sprayer kan hem makkelijk hebben.
Dat hij makkelijk te zien is ben ik het mee eens daarvan niet, maar je kunt hem moeilijk zien door de muren
Maar als je sneuvelt ben je je reward kwijt ... ik kreeg gisteren een airstrike en gelijk een kogel voor m'n raap. Jammer dan ...eendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 14:16:
Bij S&D hou je je rewards van de vorige ronden..
Wat maakt die G3 zo fantastisch ?? In 1-vs-1 met een sproeier ben je altijd het haasje als je eerste schot niet gelijk raak is ... maar ik wil 'm toch wel 's meer gaan gebruiken, van een afstandjeik vind vooral de g3 helemaal top.
[ Voor 31% gewijzigd door Goner op 13-12-2007 15:44 ]
Verwijderd
Van google: "A sudden moment of understanding that causes a character to change or to act in a certain way." In het Nederlands: openbaring / plotseling moment van helderheid waardoor je iets ineens begrijpt (beetje scheve vertaling, maar je begrijpt wat ik bedoelrCk schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:27:
[...]
Sorry, even voor de duidelijkheid wat bedoel je precies met 'epiphany'. Maar inderdaad barrett is geweldig! Alleen op close range toch best lastig, tot je één kogel raakt dan liggen ze of dood, of last stand te schieten, of lopen ze nog net door met 'Juggernaut'.
Ik speel vooral met de class : Barrett + Golden Desert Eagle met Perks: #1. Bandolier, #2. Stopping Power, #3. Iron Lungs
Of :
Barret + M4 i.c.m Red dot met Perks : #1. Bandolier, #2. Overkill, #3. Iron Lungs
En ja ik ben een Bandolier fan, want op iedere klas heb ik die perk geplakt ^^
Is toch wel handig want ik haal geregeld een 20 kill streak, en nee niet gelijk 10 met artillery... En dan gaat de ammo er toch al gauw doorheen.
En toch wel een van mijn favoriete classes op de casual maps (dus niet bloc want dat is toch best een sniper map) maar bijv. op Downpour (dat is dat level met die regen). Dit is die ene :
Silenced P90, Silenced Pistol (M1911 right?), Perk 1: Bandolier, Perk 2: UAV Jammer, Perk 3: Dead Silence. Dus dat is echt een beetje invisible class. Je bent nooit op radar te zien ^^.
Mijn huidige favo's zijn na gisteren toch wel:
- Barret + Desert Eagle, Claymore, Stopping power, Iron lungs
- G3 + red dot + Desert Eagle, RPG / 3x Nade / Claymore, Stopping power, Deep impact
- M14 + red dot + Desert Eagle, RPG / 3x Nade / Claymore, Stopping power, Deep impact
- M16 + red dot + Desert Eagle, RPG / 3x nade / Claymore, Double tab, Deep impact
Zoals je ziet maakt de 1e perk me niet zo veel uit, echt veel gebruik ik het toch niet. Laatste tijd heb ik meestal een RPG bij om die soms tergende choppers uit de lucht te knallen... Jammer dat ze best moeilijk te raken zijn en dat je er geen XP voor krijgt (waar dat op slaat weet ik eigenlijk ook niet, vind het toch best een belangrijke prestatie
Euh, raak schieten? Als je goed raak schiet zijn iets van 3 kogels voldoende hoor... Ik heb al heel wat opkomende sproeiers van dichtbij zo afgemaakt. Op shipment pak ik bijvoorbeeld nog steeds het liefste een G3, ook op deze map haal ik hiermee een veel hogere score dan met bv. een M4!Goner schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:40:
[...]
Wat maakt die G3 zo fantastisch ?? In 1-vs-1 met een sproeier ben je altijd het haasje als je eerste schot niet gelijk raak is ... maar ik wil 'm toch wel 's meer gaan gebruiken, van een afstandje
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 15:50 . Reden: Reactie op Goner ]
hij is heerlijk nauwkeurig, schokt niet erg als je schiet en hij doet lekkere dmg. Met een red dot erop kan je gewoon heerlijk fijn snipertje spelen, en als ze dichtbij komen gewoon veel clicken, werkt meestal welGoner schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:40:
[...]
Maar als je sneuvelt ben je je reward kwijt ... ik kreeg gisteren een airstrike en gelijk een kogel voor m'n raap. Jammer dan ...
[...]
Wat maakt die G3 zo fantastisch ?? In 1-vs-1 met een sproeier ben je altijd het haasje als je eerste schot niet gelijk raak is ... maar ik wil 'm toch wel 's meer gaan gebruiken, van een afstandje
blup
idd, nu je het zegt het was idd op hardcore dat ik me er zo aan ergerde. dat hij idd me maar 1 of 2x raakte en ik al om lag zonder zelfs in de buurt te zijnFunkyPunky schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:31:
[...]
Heb je wel eens SD hardcore mode op Downpour gespeeld? Die MG schiet namelijk gewoon door alle muren. Dus dan kun je nog zo onzichtbaar zijn, als 1 a 2 kogel (s) (hardcore mode hè) je raakt van de MG ben je dood. En dat is dus gewoon vervelend.
Dat hij makkelijk te zien is ben ik het mee eens daarvan niet, maar je kunt hem moeilijk zien door de muren
blup
Claymores en C4 zijn best leuk bij Domination en S&D ...Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:44:
Zoals je ziet maakt de 1e perk me niet zo veel uit, echt veel gebruik ik het toch niet.
Leg wat explosives bij de vlag en zodra je hoort 'we are losing Bravo', klik en BOEM
Helpt 'double tap' ook bij de single shot trouwens ??eendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:46:
en als ze dichtbij komen gewoon veel clicken, werkt meestal wel
[ Voor 25% gewijzigd door Goner op 13-12-2007 15:58 ]
Ga even die map spelen op die legerbasis (naam geen idee). Daar staan van die lanceerbuizen waarvan sommige open staan en waaruit een grote rookwolk ontsnapt. Daar even in springen en het is gelukt.zeromussov schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:57:
Ik kan geen een map vinden waar ik zomaar even 30ft naar beneden kan vallen voor de challenge.. iemand misschien een aanrader?
Spel liep normaal. Patch 1.3 geïnstalleerd en nu worden 2D items (HUD, Teksten) normaal weergegeven maar de rest wordt uitgesmeerd en witte vlekken breiden zich met elke beweging uit tot ik een wit scherm heb met een HUD en af en toe textures die vervolgens weer uitsmeren tot een wit geheel.
Erg kunstzinnnig allemaal, maar na er weken op het gewacht te hebben baal ik hier wel van.
Ik heb een 8800GTS (de oude) en had de laatste Nvidia drivers. Deze vervangen door de laatste beta drivers en ook herinstallatie geprobeerd. Niets mocht baten.
Andere spellen lopen normaal. Is dit in dit een bekend probleem?
Ik hoor graag de oplossing.
of op crash bovenop het hoogste gebouw gaan (tot op het dak) en dan omlaag springen aan de zijkantzeromussov schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:57:
Ik kan geen een map vinden waar ik zomaar even 30ft naar beneden kan vallen voor de challenge.. iemand misschien een aanrader?
wanneer krijg je trouwens die perk waarbij je 3 granaten hebt? ik ben nu lvl38 maar heb em nog niet gezien
[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 13-12-2007 16:08 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bij de beschrijving van double tap stond dat het alle wapens sneller maakte, ook je pistolen. Dus ik denk (ben nog maar lvl26) dat dit ook geld voor bijvoorbeeld een G3, want die werkt volgens het double action principe waar een pistool ook op werkt.Goner schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:56:
[...]
Helpt 'double tap' ook bij de single shot trouwens ??
Ja dat geldt ook voor single shotGoner schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:56:
[...]
Claymores en C4 zijn best leuk bij Domination en S&D ...
Leg wat explosives bij de vlag en zodra je hoort 'we are losing Bravo', klik en BOEM
[...]
Helpt 'double tap' ook bij de single shot trouwens ??
Rank zegt niks, het heeft wat voordeel uiteraard maar ik heb zat oppernoobs gezien die rank 55 warenMars18 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:38:
Het is wel fijn om te merken dat je mee kan met de online standaard, want die level 50 gasten kan ik ook wel doodschieten gelukkig
Trouwens mensen die zin hebben in een potje op de GoT server?
[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 13-12-2007 16:42 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gaat wel wat langzamer nu, er zitten nogal wat XP tussen de rangen ....
Het 'meekunnen' varieert bij mij nogal afhankelijk van de map en gametype ; bij Shipment en Free-for-all haak ik onmiddelijk af, dat is hollen en knallen en dat kan ik gewoon niet.
Op Overgrown, Ambush, Backlot, Crash en dan Domination of zo, kan ik redelijk meekomen.
Klopt ... 'Countdown'.Tjoekie schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:03:
Ga even die map spelen op die legerbasis (naam geen idee). Daar staan van die lanceerbuizen waarvan sommige open staan en waaruit een grote rookwolk ontsnapt. Daar even in springen en het is gelukt.
Ik liep er zo in, lette even niet op
[ Voor 76% gewijzigd door Goner op 13-12-2007 16:56 ]
The Unpredictable Striker!
de g3 schiet nu al zo sne lals ik kan clicken, dus double tap heeft imho weinig nutm4yall schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:12:
[...]
Bij de beschrijving van double tap stond dat het alle wapens sneller maakte, ook je pistolen. Dus ik denk (ben nog maar lvl26) dat dit ook geld voor bijvoorbeeld een G3, want die werkt volgens het double action principe waar een pistool ook op werkt.
blup
Verwijderd
Agreed, de G3 schiet al snel zat i.t.t. de recoil die hij heeft... Volgens mij heeft double tab bij de meeste single shot wapens echt geen zin... Al kan je sniper of M14 sneller schieten, door de recoil heb je er bij deze guns volgens mij erg weinig aan.eendje schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:38:
[...]
de g3 schiet nu al zo sne lals ik kan clicken, dus double tap heeft imho weinig nut
Ik liep er ook een keer in. Zat te vloeken, totdat ik de XP's en de challenge completed zagGoner schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:45:
[...]
Klopt ... 'Countdown'.
Verwijderd
Jep, de M21 schiet al supersnel, en de anderen hebben teveel terugslag om dat nuttig te maken.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 18:15:
[...]
Agreed, de G3 schiet al snel zat i.t.t. de recoil die hij heeft... Volgens mij heeft double tab bij de meeste single shot wapens echt geen zin... Al kan je sniper of M14 sneller schieten, door de recoil heb je er bij deze guns volgens mij erg weinig aan.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 19:53 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Verwijderd
nog 10 HS voor een golden dragunoviCy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:21:
Master server ligt er nu uit volgens mij, dus je kan er inderdaad niet op.

heb nu 2 lvl 55 acc, met een red tiger m4, red tiger, g3, en dus bijna alle snips
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 20:24 ]
Verwijderd
De masterserver van PB bedoel je? Want ik kom wel gewoon online: ik wordt er na een kleine minuut uitgegooird: da's het probleem.iCy schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:21:
Master server ligt er nu uit volgens mij, dus je kan er inderdaad niet op.
Welke error geeft pb?Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:24:
[...]
De masterserver van PB bedoel je? Want ik kom wel gewoon online: ik wordt er na een kleine minuut uitgegooird: da's het probleem.
Als het iets is als 'pb init failure' of 'ignoring queries #9006' moet je even pb updaten met pbsetup.
j van e, het is niet de bedoeling dat je hier nogmaals over je probleem begint, je hebt er een apart topic voor, houd het aub daarin , dank uVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:24:
[...]
De masterserver van PB bedoel je? Want ik kom wel gewoon online: ik wordt er na een kleine minuut uitgegooird: da's het probleem.
en @ masterservers,
ik merk dat linux servers sneller reageren dan windows servers, wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn ?
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik ben dus blij dat het zo isGoner schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:45:
Level 50 zegt niks ; kwestie van lang genoeg spelen, ik ben echt een kneus in shooters, maar zit toch ook op level 33. De tijd waarin je level 50 gehaald hebt zegt meer, maar dat staat er niet bij.
Gaat wel wat langzamer nu, er zitten nogal wat XP tussen de rangen ....
Het 'meekunnen' varieert bij mij nogal afhankelijk van de map en gametype ; bij Shipment en Free-for-all haak ik onmiddelijk af, dat is hollen en knallen en dat kan ik gewoon niet.
Op Overgrown, Ambush, Backlot, Crash en dan Domination of zo, kan ik redelijk meekomen.
[...]
Klopt ... 'Countdown'.
Hoeveel uur of dagen
Verwijderd
I stand corrected.CrankyGamerOG schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:43:
[...]
j van e, het is niet de bedoeling dat je hier nogmaals over je probleem begint, je hebt er een apart topic voor, houd het aub daarin , dank u
Ik heb maar liefst 1 dag en iets van 7 uur online gespeeld, en ben level 42 of zo... Dat zegt wel iets over mij niveau, denk ik...Mars18 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:53:
[...]
Ik ben dus blij dat het zo is
Hoeveel uur of dagenhebben jullie gespeeld
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 22:57 ]
Dat zegt niet zoveel over je niveau hoor. Ik was na 1 dag en 8 uur level 55 (PS3), maar dat kwam meer omdat ik gewoon veel challenges ben gaan halen. 150 kills met de M4, hup, over naar de AK, enzovoort, zo krijg je heel snel veel XP. Je schiet dan wel met wapens die je initieel niet echt liggen (dat gevoel had ik in ieder geval). Maar op een gegeven moment kun je met bijna alle wapens heel aardig uit de voeten. Ben alleen niet verder gegaan met de headshots (daar kan ik nu wel weer mee beginnen) aangezien je daar niet zo veel mee opschiet qua punten (en het duurt heel lang).Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:54:
Ik heb maar liefst 1 dag en iets van 7 uur online gespeeld, en ben level 42 of zo... Dat zegt wel iets over mij niveau, denk ik...Ik moet wel zeggen dat ik niet bepaalde modes heb gespeeld om veel punten te halen: ik doe gewoon wat ik leuk vind. Op dit moment (zodra ik weer online kan
) ben ik meer bezig om m'n kill death ratio positief te krijgen. Ik heb nu, na al die tijd, 4 kills meer dan deaths...
En mijn K/D ratio staat op 1.02 dus zo geniaal qua schieten ben ik niet
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Nog niet online kunnen spelen dus, gezien mijn probleem. Dus 0 minuten.Mars18 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:53:
[...]

Iemand een oplossing?

CoD4: 1d 17h maar iets zegt me dat dat niet helemaal klopt.Mars18 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:53:
[...]
Volgens xfire heb het al 70 uur gespeeld.
Is je pb probleem al opgelost?Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:54:
[...]
I stand corrected.
[...]
Ik heb maar liefst 1 dag en iets van 7 uur online gespeeld, en ben level 42 of zo... Dat zegt wel iets over mij niveau, denk ik...Ik moet wel zeggen dat ik niet bepaalde modes heb gespeeld om veel punten te halen: ik doe gewoon wat ik leuk vind. Op dit moment (zodra ik weer online kan
) ben ik meer bezig om m'n kill death ratio positief te krijgen. Ik heb nu, na al die tijd, 4 kills meer dan deaths...
Tis trouwens net als Sandyman zegt rank zegt meer over de hoeveelheid tijd die je erin hebt gestoken.Wat betreft de k/d ratio die komt vanzelf wel recht naarmate je meer speelt wordt je beter waardoor je al gauw altijd een positieve ratio zult hebben. Zelf heb ik op dit moment een ratio van 1.53 maar ik heb dus me ervaring van CoD2/CoD mee. Het gaat alleen wel langzaam omhoog want ik speel eigenlijk alleen maar SD en ook al is me ratio dan zo goed als altijd wel 2:1 of 3:1 in pubs gaat het natuurlijk niet zo hard omhoog in de totale ratio
Ik was na +- 22 uurMars18 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:53:
[...]
Verwijderd
Ik denk het wel...psychoclown schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:50:
Is je pb probleem al opgelost?
Verwijderd in "[CoD 4] Punkbuster gooit mij steeds uit ..."
(Omdat meer mensen er last van hebben post ik de link hier toch maar even.)
Is er nog iets wat je extra kan krijgen (kleur wapen, andere logo's, etc.), of is het echt puur en alleen om weer zo snel mogelijk Level 55 te worden?
Zoals je zelf al aangeeft; andere logo's voor je ranksPWM schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:24:
Als ik de Prestige Modus ga spelen, kom ik weer uit op Level 1 heb ik begrepen.
Is er nog iets wat je extra kan krijgen (kleur wapen, andere logo's, etc.), of is het echt puur en alleen om weer zo snel mogelijk Level 55 te worden?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
En het doelwit hopelijkm4yall schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:07:
Net voor het eerst een keer een potje sabotage gedaan. Dat is wel erg vet! Beide teams focussen zich op 1 ding... de bom!
Maar inderdaad, Sabotage is een leuk spelletje. Samen met Domination m'n favorieten ...
Aha, thx. Dus iedereen die die 5 sterren achter LVL 55 heeft staan, is eigenlijk gewoon een n00bwolkje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:40:
[...]
Zoals je zelf al aangeeft; andere logo's voor je ranksIedereen zal dus kunnen zien dat je PM doet en zelfs hoe vaak. Iedere keer dat je PM opnieuw kiest na lvl 55 geworden te zijn, zullen de logo's veranderen. Tot 6 keer ofzo?
Ga ik binnenkort maar weer eens opnieuw beginnen
Ik speel ook voornamelijk Domination. TD is op zich wel leuk, maar ik vind het persoonlijk mooier als er nog een doel is in de game. Daardoor krijg je tenminste kleine veldslagen om punten te veroveren, iets wat je bij TD bijvoorbeeld niet of nauwelijks hebt.Goner schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:41:
[...]
En het doelwit hopelijkIs wel handig om voor de bomdrager uit een veeg-actie te doen en te proberen het doel te bezetten.
Maar inderdaad, Sabotage is een leuk spelletje. Samen met Domination m'n favorieten ...
Gisteren voor het eerst 100 kills gehaald, in 1 standaard game van 12 minuten
[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 14-12-2007 10:46 ]
Wat denk je van 10xwolkje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:40:
[...]
Zoals je zelf al aangeeft; andere logo's voor je ranksIedereen zal dus kunnen zien dat je PM doet en zelfs hoe vaak. Iedere keer dat je PM opnieuw kiest na lvl 55 geworden te zijn, zullen de logo's veranderen. Tot 6 keer ofzo?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Gister voor het eerst een kill-streak van 7 gehaald, voor de heli-support. Helaas was dat van korte duur want hij werdt al gauw neergehaaldPWM schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:44:
Gisteren voor het eerst 100 kills gehaald, in 1 standaard game van 12 minuten

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ik had laatst de challenge Starplayer gehaald met 60-12. Bij die challenge moet je dus een score hebben van 5:1, en dat was gelukt, vond ik wel mooi
Ik sta nu een kdr of 2 tot 3, ik let er nooit zo op. Ik denk eerder 2 want ik heb nogal vaak dat k op de ene map zoals hierboven sta, en de andere keer maar 25-18 ofzo. Maarja, het kan nog niet zo zijn zoals op cs: source dat ik altijd kdr 3 op publics sta. Dat was ook pas na de 1000+ uur (en ik heb het 2000+ uur gespeeld

Op de console zou je dat kunnen stellen jaPWM schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:44:
Aha, thx. Dus iedereen die die 5 sterren achter LVL 55 heeft staan, is eigenlijk gewoon een n00b
Vind ik ook ja. De vrijwel constant doorgaande modes zoals Domination, Sabotage en Headquarters vind ik ook veel leuker. De rounds duren langer; je hebt echt het gevoel dat je vecht voor je plaats. Terwijl bij S&D, TDM, etc. het gewoon just-another-round is. Veel doellozer, voelt hetIk speel ook voornamelijk Domination. TD is op zich wel leuk, maar ik vind het persoonlijk mooier als er nog een doel is in de game. Daardoor krijg je tenminste kleine veldslagen om punten te veroveren, iets wat je bij TD bijvoorbeeld niet of nauwelijks hebt.
Zelf ben ik helemaal gek van Sabotage en HQ
Moet je nagaan!
Ik zit nu overigens op lvl 31, in 11 uur speeltijd.
[ Voor 14% gewijzigd door Cloud op 14-12-2007 11:11 ]
Verwijderd
ik heb zelf nu iets van 19 uur gespeeld volgens cod en zit op rank 43 en heb een kill death ratio van 1.39 speel overigens niet op pc maar op ps3
[ Voor 98% gewijzigd door FicoF op 14-12-2007 11:43 ]
Zal wel iets van 1.5 zijn denk ik. De ene keer ga ik zeer lekker. De andere keer heb ik telkens pech en dan loop ik weer over nades of krijg ik zo'n grenade launcher tegen me hoofd. Als dat 4 keer gebeurd raak je best wel gefrustreerd.
Verwijderd
Nu heb ik gisteren een paar sabotage matches gespeeld en ik kreeg het idee dat dit een stuk rustiger en tactischer gespeeld wordt. De teams werkten een stuk beter samen en er ontstond echt een verschuivende linie bij de bom. Ik had ook echt een stuk minder last van matige campers, flankers of snipers. Daarbij leek het alsof de compleet dominerende teams hier minder snel voor zullen komen... als het echt niet op gaat is de match in een minuut afgelopen.
Kunnen mensen met meer domination en sabotage ervaring (op X360 dan) dit beamen of had ik gisteren gewoon geluk in de juiste lobbies te komen? Ik begon me bij domination namelijk echt kapot te ergeren aan de matches die totaal niet op gaan en waarbij je spawn gewoon 10 minuten lang onder vuur genomen wordt.
Met matige snipers bedoel ik trouwens camp-snipers die constant in het gras, door een raam, kiertje of whatever liggen te knallen maar wel zo slim zijn om na 1 of 2 kills te verkassen. Met matige campers bedoel ik spelers die in de hoek van een huisje met een P90 gaan zitten wachten tot er iemand binnenloopt, maar ook weer slim genoeg zijn om steeds te verplaatsen en met matige flankers bedoel ik spelers echt de hele tijd de meest sneaky flankroutes nemen om op die manier iedereen met een silencer en UAV-jammer in de rug te schieten. Ik bedoel, je hoeft echt niet als een dwaas recht op het andere team af te komen rennen, maar houdt het een beetje sportief en in ieder geval nuttig voor je team...
Dit soort matige spelers en oneerlijke spawnkill-games bederven iets te vaak m'n plezier in diverse Xbox Live games en doen me soms echt terugverlangen naar de dedicated servers van o.a. CoD1, DoD: Source en CS: Source waar je zelf op zoek kan gaan naar servers waar een beetje leuk en sportief gespeeld wordt...
En nu zwijg ik nog over schreeuwende Amerikaanse kinderen

Edit: Ik ben nu trouwens level 54 in iets minder dan 2 dagen spelen (iets van 1 dag en 18 of 20 uur o.i.d.). Maar wel bijna alleen maar domination gespeeld en erg veel met dezelfde guns. Heb voor de bijna alle assault wapens nu de marksman 3 en bij de G3 en de M16 de Expert 3. Daarbij nog 2 sniper marksmans...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 12:13 ]
Huh je hebt bij SD toch een heel duidelijke doelwolkje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:09:
[...]
Vind ik ook ja. De vrijwel constant doorgaande modes zoals Domination, Sabotage en Headquarters vind ik ook veel leuker. De rounds duren langer; je hebt echt het gevoel dat je vecht voor je plaats. Terwijl bij S&D, TDM, etc. het gewoon just-another-round is. Veel doellozer, voelt het
Zelf ben ik helemaal gek van Sabotage en HQ
[...]
..
Verwijderd
Ja, dat vind ik nou ook het leuke aan sabotage en daarom speel ik dat nog steeds het liefst! De linie verschuift van hot naar her en elke keer speel je weer op een andere plek op de map. Het is echt kicken als je de tegenstander weet terug te dringen naar het target. Op de ene map wekt het wel beter dan op de andere, maar toch. Samenwerking is trouwens wel een kwestie van mazzel, hoor, want het gebeurt echt heel vaak dat lui totaal niets met de bom doen en simpelweg DM lijken te spelen. Dan sta je daar te defusen en wordt je afgeknald omdat de rest aan de andere kant van de map aan het killen is. Maar ja...Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:04:(Positieve bla bla over sabotage...er ontstond echt een verschuivende linie bij de bom.
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 12:44 ]
*knip*Frank76NL schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:04:
Eindelijk binnen (vraag maar niet).
Spel liep normaal. Patch 1.3 geïnstalleerd en nu worden 2D items (HUD, Teksten) normaal weergegeven maar de rest wordt uitgesmeerd en witte vlekken breiden zich met elke beweging uit tot ik een wit scherm heb met een HUD en af en toe textures die vervolgens weer uitsmeren tot een wit geheel.
Erg kunstzinnnig allemaal, maar na er weken op het gewacht te hebben baal ik hier wel van.![]()
Ik heb een 8800GTS (de oude) en had de laatste Nvidia drivers. Deze vervangen door de laatste beta drivers en ook herinstallatie geprobeerd. Niets mocht baten.
Andere spellen lopen normaal. Is dit in dit een bekend probleem?![]()
Ik hoor graag de oplossing.
Het bleek een driver probleem te zijn i.c.m. CoD4.
Het verwijderen van de hardware in het configuratiescherm en installatie van de laatste Nvidia 169.21 beta driver heeft het probleem opgelost.
Het zag er overigens zo uit: http://i202.photobucket.com/albums/aa268/xslix2/shot0001.jpg
*knip* - ondankbaar zijn ga je maar ergens anders doen, niet hier in het topic waar A. geen technische vragen thuis horen en B. je niet kan verwachten dat iedereen binnen 24 uur het antwoord aan komt dragen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 13:36 ]
Verwijderd
Frank76NL schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:51:
[...]
Bedankt voor de vele suggesties![]()
![]()
![]()
Het bleek een driver probleem te zijn i.c.m. CoD4.
Het verwijderen van de hardware in het configuratiescherm en installatie van de laatste Nvidia 169.21 beta driver heeft het probleem opgelost.
Het zag er overigens zo uit: http://i202.photobucket.com/albums/aa268/xslix2/shot0001.jpg
Nogmaals bedankt voor de vele reacties.
Zag er goed uit
Maar dit is ook het ervaringen/discussie topic hé, technische problemen horen natuurlijk eigenlijk in Spielerij: problemen en vragen. Er lopen daar geloof ik ook al wat CoD4 topics, kans is groot dat je daar meer input had gekregen
dus eigenlijk wi lje dat alle tegenstanders gewoon voor je gun gaan liggen zodat je ze allemaal tegelijk neer kan knallen zonder te hoeven op te letten.. beetje kansloos, niet? ik ben zo'n "matige" flanker/sniper.. ik ben altijd bezig om via de achterdeur bij de enemy te komen of ze lekker van een afstandje neer te paffen. Kan je daar niet tegen moet je maar Pong gaan spelen ofzo..Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:04:
Ik heb gisteren voor de verandering eens sabotage gespeeld en het beviel me bijzonder goed. Op domination kom ik echt 6 á 7 van de 10 keer in een match terecht waar het ene team compleet gedomineerd () wordt door het andere team... en op de één of andere manier zit ik bijna altijd bij de losers... Begin deze week stond m'n K/D op 1,34 maar ben door veel van dit soort matches deze week weer teruggezakt naar 1,30
Nu heb ik gisteren een paar sabotage matches gespeeld en ik kreeg het idee dat dit een stuk rustiger en tactischer gespeeld wordt. De teams werkten een stuk beter samen en er ontstond echt een verschuivende linie bij de bom. Ik had ook echt een stuk minder last van matige campers, flankers of snipers. Daarbij leek het alsof de compleet dominerende teams hier minder snel voor zullen komen... als het echt niet op gaat is de match in een minuut afgelopen.
Kunnen mensen met meer domination en sabotage ervaring (op X360 dan) dit beamen of had ik gisteren gewoon geluk in de juiste lobbies te komen? Ik begon me bij domination namelijk echt kapot te ergeren aan de matches die totaal niet op gaan en waarbij je spawn gewoon 10 minuten lang onder vuur genomen wordt.
Met matige snipers bedoel ik trouwens camp-snipers die constant in het gras, door een raam, kiertje of whatever liggen te knallen maar wel zo slim zijn om na 1 of 2 kills te verkassen. Met matige campers bedoel ik spelers die in de hoek van een huisje met een P90 gaan zitten wachten tot er iemand binnenloopt, maar ook weer slim genoeg zijn om steeds te verplaatsen en met matige flankers bedoel ik spelers echt de hele tijd de meest sneaky flankroutes nemen om op die manier iedereen met een silencer en UAV-jammer in de rug te schieten. Ik bedoel, je hoeft echt niet als een dwaas recht op het andere team af te komen rennen, maar houdt het een beetje sportief en in ieder geval nuttig voor je team...
Dit soort matige spelers en oneerlijke spawnkill-games bederven iets te vaak m'n plezier in diverse Xbox Live games en doen me soms echt terugverlangen naar de dedicated servers van o.a. CoD1, DoD: Source en CS: Source waar je zelf op zoek kan gaan naar servers waar een beetje leuk en sportief gespeeld wordt...
En nu zwijg ik nog over schreeuwende Amerikaanse kinderen
Edit: Ik ben nu trouwens level 54 in iets minder dan 2 dagen spelen (iets van 1 dag en 18 of 20 uur o.i.d.). Maar wel bijna alleen maar domination gespeeld en erg veel met dezelfde guns. Heb voor de bijna alle assault wapens nu de marksman 3 en bij de G3 en de M16 de Expert 3. Daarbij nog 2 sniper marksmans...
blup
In 1 van je eerdere posts laat je doodleuk weten aan spawnkillen te doen, tsja, dan is dit ook niet zo lastig. Persoonlijk heb ik een grote hekel aan mensen die op die manier hun stats omhoog willen helpen...rCk schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 11:03:
Over Kill/Death Ratio, daar gaat het bij mij goed mee.
Ik had laatst de challenge Starplayer gehaald met 60-12. Bij die challenge moet je dus een score hebben van 5:1, en dat was gelukt, vond ik wel mooi.
Ach ja, ik heb ook 5 sterren achter mijn naam staan en ga niet opnieuw beginnen om alleen een tekentje voor mijn naam te hebben waaraan andere mensen kunnen zien hoeveel vrije tijd ik wel niet heb. Heb net alle wapens vrijgespeeld en ben nog volop met challenges bezig, om dan volledig opnieuw te beginnen zie ik totaal het nut niet van in. Alleen om aan andere mensen te laten zien hoe vaak je wel niet het klokje rond hebt gespeeldPWM schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 10:44:
[...]
Aha, thx. Dus iedereen die die 5 sterren achter LVL 55 heeft staan, is eigenlijk gewoon een n00b

[ Voor 38% gewijzigd door Sandyman538 op 14-12-2007 13:46 ]
ik denk join eens voor de eerste keer iemand via xfire, krijg doodleuk opeens de melding your stats have been reset !
rm -rf xfire bij mij !
Ik zie het probleem niet zo. Iedereen moet zelf weten hoe ze het spelen. Campers zijn vervelend, maar om je er nu zo druk om te maken; nee.eendje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:29:
[...]
dus eigenlijk wi lje dat alle tegenstanders gewoon voor je gun gaan liggen zodat je ze allemaal tegelijk neer kan knallen zonder te hoeven op te letten.. beetje kansloos, niet? ik ben zo'n "matige" flanker/sniper.. ik ben altijd bezig om via de achterdeur bij de enemy te komen of ze lekker van een afstandje neer te paffen. Kan je daar niet tegen moet je maar Pong gaan spelen ofzo..
Als ik een camper zie, dan kom ik er hooguit nog een keer, daarna ga ik maar ergens in de map heenGunner schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:05:
[...]
Ik zie het probleem niet zo. Iedereen moet zelf weten hoe ze het spelen. Campers zijn vervelend, maar om je er nu zo druk om te maken; nee.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Campers kun je mooi met je granaat pakken. De granaat eerst 2 seconden vasthouden en daarna gooien maar, en op het moment dat hij op de grond valt ontploft hij mooi.Tot ziens campersMars18 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:39:
[...]
Als ik een camper zie, dan kom ik er hooguit nog een keer, daarna ga ik maar ergens in de map heen
Tomorrow is not today!
Goner in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."CrankyGamerOG schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:42:
wie weet hoe dat programma heet waarmee je je user kan backupen ? ik zie het helaas niet in de TS staan
Bij de meeste speltypen maakt het mij ook niet uit. Zelfs niet bij S&D. Wat maakt het uit als je 1 of meerdere potjes verliest, omdat iemand anders niet op let, of niet weet wat hij/zij moet doen. Het zijn toch maar rondes van max. paar minuten.Gunner schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:05:
[...]
Ik zie het probleem niet zo. Iedereen moet zelf weten hoe ze het spelen. Campers zijn vervelend, maar om je er nu zo druk om te maken; nee.
Maar bij Sabotage is het weldegelijk zéér vervelend als je teammaats gaan campen/snipen bij spawnpunt.
Neem bijvoorbeeld Wetworks (je weet wel, op die schip). Je kan alleen op 1 manier winnen (je kunt immers niet via flanken aanvallen): Door met z'n allen naar voren te lopen, en zorgen dat de tegenstander achter je spawnt. Plant dan de bom, en verdedig je linie. Simpeler kan het niet... Tenzij 1 of meerdere teamgenoten ervoor zorgen, dat je constant spawnt op je oorspronkelijke spawnpunt. Hierdoor wordt het onmogelijk om te winnen, omdat ze zo egoistisch bezig zijn.
Speel dan TDM denk ik dan. Want zo heeft niemand er wat aan, behalve de campers/snipers die aan z'n kill/death ratio denken. Niet dat dat mij veel uit maakt. Maar degenen die wel snappen wat de bedoeling is, vangen alle kogels, en de rest killt alleen als er iemand voor zijn/haar vizier komt.
En wat heb je op het laatst behaalt? Juist ja, tijdlimiet op -> sudden death -> gelijk stand. Heb je een half uur lang voor nop zitten te spelen, omdat anderen het voor je verzieken...
Nog erger is als de tegenstander een bom plant, en de camper/sniper vertikt om het te defusen, terwijl die maar een paar stappen van verwijderd is. Het liefst heb ik dat ze ergens ander spelen. Maar goed, iedereen moet spelen zoals ze zelf willen. Wat moet je anders verwachten op Pubs...
/rant
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
Verwijderd
Bij mij in Vista stond het profile gewoon op de XP-plek, om het zo maar te zeggen... Heb je in ieder geval geen programma voor nodig om even te kopieren... Vanochtend heb ik CoD4 gedeinstalleerd en weer opnieuw geinstalleerd, en nadat ik de profile map had teruggezet was alles gewoon weer in orde (instellingen, ranks, etc.)heb 's zitten zoeken en blijkbaar is de locatie in XP :
<drive>:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<speler>
anders dan in Vista :
<drive>:\Users\<user>\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\<speler>
Verwijderd
Dat zeg ik toch niet? Ik weet niet of je Gears of War wel eens gespeeld hebt, maar hoe vaak mensen het daar voor elkaar kregen om keer op keer achter de spawn van de tegenstanders te komen om vandaar iedereen in de rug te schieteneendje schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:29:
[...]
dus eigenlijk wi lje dat alle tegenstanders gewoon voor je gun gaan liggen zodat je ze allemaal tegelijk neer kan knallen zonder te hoeven op te letten.. beetje kansloos, niet? ik ben zo'n "matige" flanker/sniper.. ik ben altijd bezig om via de achterdeur bij de enemy te komen of ze lekker van een afstandje neer te paffen. Kan je daar niet tegen moet je maar Pong gaan spelen ofzo..

Bij CoD zie ik dus steeds meer van dit soort leuke geintjes... achterin de spawn hangar op Countdown. Met een GL of P90 in een random gebouw achter de spawn van de tegenstanders zonder de vlag te pakken (je zou eens kills mislopen).
Zeker als sniper is enig campgedrag zeker niet verkeerd, van dichtbij ben je tamelijk kansloos dus is het geheel logisch dat je afstand probeert te bewaren. Een sniper heeft dan ook talloze mogelijkheden om op een normale doch tactische manier tamelijk veel kills te halen (als hij het goed doet) zonder dat het echt vervelend is voor de rest. Echter: 10 minuten lang door een kiertje kijken op een plaats waar geen vlag of iets te bekennen is blijft in mijn ogen een beetje matig.
Soms denk ik wel eens dat Xbox-live iets te vol zit met dit soort spelers waardoor veel matches gewoon compleet in het water vallen. Natuurlijk probeer je zo goed mogelijk te spelen, maar niet ten koste van alles. In wars is het misschien een ander verhaal (ben niet zo'n clan-speler) maar op publieke servers mag je best proberen om het voor iedereen een beetje leuk te houden.
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 16:04 ]
had hem voor op de xbox gekocht omdat ik een 46" lcd heb en maar een 19" monitor (crt
maar op de xbox mis ik toch wel erg veel het "teamwork" zoals dat in bf2 erg aanwezig is..
mss ook wel omdat er geen medics en squads zijn...
tis wel mooi verder maar mis nog wat sfeer. mss dat dat nog komt want ik ben pas lvl 4
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Nee die map ken ik niet. Is dat alleen een sabotage map?Vic Vega schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:10:
Neem bijvoorbeeld Wetworks (je weet wel, op die schip).
Ik zou niet weten waarom dat verschil zou maken tussen console en pc spelersFireFoz schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:50:
maar op de xbox mis ik toch wel erg veel het "teamwork" zoals dat in bf2 erg aanwezig is..
mss ook wel omdat er geen medics en squads zijn...
[ Voor 42% gewijzigd door Gunner op 14-12-2007 15:52 ]
Als ik zo eens om mee heen kijk valt me op dat de Xboxers inderdaad meer de fraggers/shooters zijn en de PC-ers meer voor het teamwork gaan ... in het algemeen, uitzonderingen zijn er altijd.Gunner schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:51:
[...teamwork...]
Ik zou niet weten waarom dat verschil zou maken tussen console en pc spelers
Je hebt ze overal hoor ...zelfs in een IMHO typische teamgame als ET:QW. Pak een sniper rifle, vergeet je team (radar neerzetten, welnee!) en ga wildkamperen in de heuvels.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:32:
Bij CoD zie ik dus steeds meer van dit soort leuke geintjes... achterin de spawn hangar op Countdown. Met een GL of P90 in een random gebouw achter de spawn van de tegenstanders zonder de vlag te pakken (je zou eens kills mislopen).
[ Voor 39% gewijzigd door Goner op 14-12-2007 16:02 ]
Verwijderd
Het is publiek wat wilje, dan moet je een clan gaan zoeken en gaan warren. Dan heb je geen last van dit soort mensenVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:00:
Pffffff, teamwork... Zat net op een s&d server en ELKE keer bleef dezelfde 'team'mate over: die zat steeds op dezelfde plek te campen zonder ook maar in de buurt te komen van de targets. Het gebeurde dus een paar keer toen wij moesten verdedigen, dat hij als enigste overbleef en gewoon NIETS deed om te voorkomen dat de targets vernietigd werden. Ik snap dat niet... Wat is de lol dan...?
Bedankt Jiggleman. Een antwoord waar ik wat mee kan.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:56:
[...]
offtopic:
Zag er goed uit
Maar dit is ook het ervaringen/discussie topic hé, technische problemen horen natuurlijk eigenlijk in Spielerij: problemen en vragen. Er lopen daar geloof ik ook al wat CoD4 topics, kans is groot dat je daar meer input had gekregen
Knip, knip, knip?

Edit:
Ja, Jiggleman. ik bedoelde het niet cynisch. Je opmerking was terecht en heeft geholpen. Het was inderdaad de enige reactie die me verder hielp. Het onderschrift was bedoeld voor de moderator.
[ Voor 16% gewijzigd door FrankNLD op 14-12-2007 20:04 ]
Verwijderd
Frank76NL schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 16:31:
[...]
Bedankt Jiggleman. Een antwoord waar ik wat mee kan.
Knip, knip, knip?
Ik gaf gewoon de tip dat je bij een volgend probleem je vraag misschien beter in Spielerij: Problemen en Vragen kan stellen voor meer en snellere reacties... Is dit nu echt een reden om zo te reageren?
Of begrijp ik je nu verkeerd en bedoel je echt dat ik hielp?
Edit:
Ah ok, sorry dan. Ik dacht inderdaad dat het knippen op mijn post sloeg...
My bad
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 20:27 ]
Als je het niet eens bent met acties van een moderator kun je trouwens, nadat je de FAQ nog eens doorgelezen hebt op wat wel/niet mag, contact opnemen met de betreffende mod.
Uiteraard een gouden DE.50Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:20:
Ik ben zo tof, ik heb een golden dragunov.
Iamdn anders met een golden gun?
Verwijderd

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2007 17:27 ]
hij zegt toch desert eagle, die krijg je maar op 1 manier...Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:22:
[...]
, ik bedoel een ECHTE golden gun he, die je met de expert challenges krijgt.
en zo bijzonder is een golden gun ook weer niet

been there, done that, got the t-shirt but sold it
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
dan loop jij met die gun, wordt je doodgeschoten, en kan iemand hem gebruikenVerwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:22:
[...]
, ik bedoel een ECHTE golden gun he, die je met de expert challenges krijgt.
lijkt me bizar
En ik heb het over de ps3 variant, dus profile backuppen werkt ook niet echt ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
ik heb het dus over een golden dragunov waar je 1000 sniper HS voor nodig hebt ofzo.OMD schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:32:
[...]
hij zegt toch desert eagle, die krijg je maar op 1 manier...
en zo bijzonder is een golden gun ook weer niet![]()
been there, done that, got the t-shirt but sold it

[ Voor 93% gewijzigd door TheZeroorez op 14-12-2007 19:17 ]
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
dat weet je goed ofzo... als ik iets heb gehaald wat me bloed zweet en tranen hebt gekost dan weet ik wel hoe ik dat heb gehaald hoor... ofzo...Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 18:10:
[...]
ik heb het dus over een golden dragunov waar je 1000 sniper HS voor nodig hebt ofzo.
maar nogmaals, zo bijzonder is een golden gun niet. Goed spelen is belangrijker
niet dat ik zo geweldig ben maar vind dat persoonlijk belangrijker ( level 35, 2e keer )
maar voor jou dan voor de duidelijkheid:
De Golden Dragunov is gewoon de Dragunov sniper die je bij level 30 geloof ik kan unlocken. Alleen zoals je waarschijnlijk wel weet, is dat je voor elk wapen een soort skin erover heen kan gooien. Wanneer je alle sniper Expert challenges completed hebt (150 headshots per sniper x 5), dan krijg je de Golden skin. Dit is dus een gouden Dragunov.
[ Voor 27% gewijzigd door OMD op 14-12-2007 18:50 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Vanavond maar even een rematch in de hoop dat het wat beter gaat!
Nee, het is voor alle speltypen (PC). Alleen wordt bij deze map pijnlijk duidelijk als je teamgenoten niet meewerken. Het is namelijk een lang uitgestrekt schip (geen mogelijkheid om via flanken aan te vallen).Gunner schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:51:
[...]
Nee die map ken ik niet. Is dat alleen een sabotage map?
Enige mogelijkheid om sabotage op deze map te winnen, is door met z'n allen naar voren rennen, en zorgen dat de tegenstander achter je spawnt. En dat lukt niet als er 1 of meerdere personen achter in snipen/campen.

Ps: Major update voor Xbox op komst:
http://www.infinityward.c...ic=5888.msg63525#msg63525
In de update zullen vooral de online aspecten van de game onderhanden worden genomen. Met tal van verbeteringen en nieuwe Playlists zal de update weer voor wat vermaak gaan zorgen. Het complete bericht van Fourzerotwo staat hieronder, met daarin de complete lijst met veranderingen!
Quote:
Hey Everyone –
I wanted to give you the heads up on a lot of cool changes coming to Call of Duty 4: Modern Warfare multiplayer in the month of December. Before you ask, there is no ETA on these changes, most are included in the upcoming patch, with all the playlists stuff happening independently at some point in the near future.
Multiplayer Playlist Changes:
The multiplayer playlists in Call of Duty 4: Modern Warfare are always evolving based on community feedback and stats we track behind the scenes. We’re focused on constantly keeping the game fresh and tweaking it based on your feedback, so expect the following Playlist changes to be hitting soon:
Team Deathmatch
* Map Added to Rotation: Showdown - now available in map rotation.
Mercenary Team Deathmatch
* Brand New Playlists: No Clans / Parties allowed.
* Players who don’t want to be matchmade with clans (or people in parties) can team up with fellow lone wolves and play some TDM.
Free-for-All
* Score Limit Change: 100 Points
Domination
* Map Added to Rotation: Ambush - now available in map rotation.
* Map Added to Rotation: Bloc- now available in map rotation.
* Map Added to Rotation: Pipeline - now availalbe in map rotation.
Ground War
* No changes.
Sabatoge
Headquarters
Search and Destroy
Team Tactical
Hardcore Team Deathmatch
* Brand New Playlist: 100% Hardcore Team Deathmatch Only
* No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch
Hardcore Search and Destroy
* Brand New Playlist: 100% Hardcore Search and Destroy Only
* No longer switched between Hardcore Search and Destroy and Hardcore Team Deathmatch
Old School
* Rule Set Change: Free-for-All Only w/ Old School Rules
* Increased Health (slightly)
* No Health Re-gen
* Score Limit Change: 100 points
Cage Match
* Rule Set Change: No Longer Old School Mode
* 1 v 1: Normal Rules
* Map Added to Rotation: Countdown - now availalbe in map rotation
* Map Added to Rotation: District - now available in map rotation
Oldcore
* Playlist Removed
Team Objective
* Playlist Removed
* All gametypes included now available individually.
Upcoming Patch Updates (Seperate from above Playlist changes):
Addition of Host Migration
* If Host of lobby leaves, all players will be deposited back to the lobby where next best host will be selected before new game restarts. Players will no longer be kicked out of game entirely.
Improved Network Performance For Larger Games
* 18 player games now require more bandwidth to host, resulting in smoother performance for players.
Optimized Server Selection for First Match
* Server selection is now optimized to select best bandwidth servers associated by LSP.
Updated Spectator “Chase Cam”
* Change Spectator Mode: Switch between First Person and Third Person.
* 360 Degree rotation around character you’re spectating.
Fixed “Playlist Older Than Host” Error
* Player will no longer get error when entering games.
Optimized Corrupt Create-a-Class Handling
* Players will no longer be kicked from game when their create-a-class data is corrupted.
Added Kill Cam To Everything
* Kill Cam view Added: Air Strike Bombs (Follows bomb from plane to target)
* Kill Cam view Added: Grenades (Follows frag from hand to ground, then rotates to view target)
* Kill Cam view Added: RPGs (Follows RPG from launch to target)
* Kill Cam view Added: M203 Rounds (Follows round from launcher to target)
* Kill Cam view Added: Claymores (Views from behind claymore until explosion)
* Kill Cam view Added: C4 Packs (View from pack rotating to watch target)
* Kill Cam view Added: Martrdom (View from grenade rotating to watch target)
Optimized Old School Experience
* Added Unlimited Sprint
* Doubled Magazine Size
* Added Ragdoll Cam
Additional Start Spawn Locations in All Maps
* Added a minimum of 9 extra start spawns on each side of all maps.
Optimized Sniper Rifle / ACOG Scope Accuracy
* Sniper Rifles and ACOG scope accuracy improved due to fix.
Fixed Weapon Sprint Bug
* Bug which gave players more sprint when using particular weapons.
hoop dat die ook op ps 3 komt
Morgen ff dat plaatje van level + unlocks uitprinten en afvinken. Dit spel is echt zo leuk online. Blijf ik echt nog lang spelen hoor
Je hoefde niet het hele stuk te quoten. Je kunt ook gewoon op de link klikken, die ik reeds boven je heb gegeven. Wordt de forum ook wat overzichtelijker.
Verwijderd
En ik heb voor het eerst een voordeel met een surround set.
Ja dat was op die map,, dus dan doe ik dat niet altijd hoorSandyman538 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 13:43:
[...]
In 1 van je eerdere posts laat je doodleuk weten aan spawnkillen te doen, tsja, dan is dit ook niet zo lastig. Persoonlijk heb ik een grote hekel aan mensen die op die manier hun stats omhoog willen helpen...
Het is vooral veranderend voor de map, en mijn mood. Als ik een cheater wil tegenhouden doe ik dat, want laatst kwam ik de eerste al tegen. Dus niet flamen man, tis heus niet zo dat ik altijd camp met mijn barrett..
Over barrett gesproken, ik heb vanmiddag de barrett + ACOG Scope geprobeerd, echt serieus hoor dat is GEWELDIG! Inzoomen boem en uitzoomen, geweldig goed hoe dat werkt.
Ja hiero, nja tis gewoon een war maar dan alleen bandolier en stopping power en geen p90 etc.toni_p schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:16:
Ik moet zeggen, het is een reeeeeetegoed spel. Vraag me alleen af of iemand al eens wars (clanbase/fun) heeft gespeeld en hoe dat was. Iemand hier ervaring mee?
Wel vertrouwd dus al snap ik de keuze voor stopping power niet helemaal zet dat dan ook gewoon uit
Spreek nu over Pam 1.3 btw
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 14-12-2007 22:45 ]
Ja oke is waar.Vic Vega schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:12:
[...]
Je hoefde niet het hele stuk te quoten. Je kunt ook gewoon op de link klikken, die ik reeds boven je heb gegeven. Wordt de forum ook wat overzichtelijker.
Trouwens net potjes dat ik gewoon streaks van 5 en 7 neerzet
Twee keer ook 1e geworden. Gaat nu echt goed, gebruik alleen maar eigenlijk M4 gun.
Maar van de Heli had ik meer verwacht, had wel mee willen vliegen. Helaas was het een binnen map en had ik weinig aan de airstrike en heli
In de faq staat netjes hoe je het snel met de hand kan kopierenCrankyGamerOG schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:42:
wie weet hoe dat programma heet waarmee je je user kan backupen ? ik zie het helaas niet in de TS staan

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
De G3 challenge voor 1000xp (150 kills) was er bijna
Dit topic is gesloten.
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!