Bor de Wollef schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:07:
In hoeverre vinden jullie het spel het waard om deze alleen te kopen voor de multiplayer? Ik speel op dit moment veel BF-2 maar raak daar een beetje op uitgekeken wegens het gebrek aan nieuwe maps en support. COD-4 lijkt me een leuke opvolger maar ik ben bang dat het allemaal net iets te arcade is. Jammer genoeg is er geen MP demo voor zover ik het weet. Wie kan en wil hier iets over vertellen?
Ben zelf een verstokte BF2 (en mods) speler. Tactiek en teamplay zul je weinig terugvinden in TDM.
De gametype HQ en Domination lenen zich bijvoorbeeld meer voor Teamplay.
De mappen zijn erg klein in vergelijking tot de BF2 maps (en al helemaal in vergelijking tot PoE2 en PR) dus dat kan een beetje tegenvallen.
Wel erg mooie maps zijn (min of meer in de setting van Strike@Karkand):
Strike, Backlot, District en Overgrown.
De mindere maps voor de BF2 speler (ik krijg hier vaak engte vrees): Shipment, Vacant, Countdown en Showdown
Wapens en de wapen sounds voelen lekker aan. Alleen de support wapens hadden wat meer recoil
mogen krijgen.
Leuke feature is het perking systeem waardoor je je favoriete wapens naar gelieven kunt modificeren/pimpen.
Ranking systeem en de bijbehorende chalanges zijn verslavend.
Samengevat: CoD4 is voor de BF2 speler een leuke en snellere shooter. Waar je wel ff aan moet wennen is het gebrek aan tactiek en de soms erg kleine mappen. Zeker de moeite waard voor MP. (Single Player heb ik nog niet aangeraakt

)
[
Voor 3% gewijzigd door
Indy91 op 08-12-2007 22:23
]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65