[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.940 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:21

OMD

Mars18 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:00:
[...]

Gaaf, Speel je scope of no scope ? Denet speel ik toch vaak zonder te richten

PS 3 gebruikers, voeg toe MARCELNL
Is er een Got clan op ps3 ?
Zo ja ik heb zeker interesse

http://i16.tinypic.com/7xe724l.jpg

http://i12.tinypic.com/6xgnd4l.jpg

[mbr]re-#@$%ing-size :([/mbr]
Ik zal je even toevoegen als je dat goed vind, zie niet zoveel PS3 spelers.
Ben level 49. Ben redelijk ok met spelen, zit wel vaak in de top 3..
ben zelf OMD1983.

Got clan weet ik niet. zou wel leuk zijn.

( op 1080p is het nog mooier :o )

[ Voor 3% gewijzigd door OMD op 08-12-2007 20:00 ]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

In hoeverre vinden jullie het spel het waard om deze alleen te kopen voor de multiplayer? Ik speel op dit moment veel BF-2 maar raak daar een beetje op uitgekeken wegens het gebrek aan nieuwe maps en support. COD-4 lijkt me een leuke opvolger maar ik ben bang dat het allemaal net iets te arcade is. Jammer genoeg is er geen MP demo voor zover ik het weet. Wie kan en wil hier iets over vertellen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Bor de Wollef schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:07:
In hoeverre vinden jullie het spel het waard om deze alleen te kopen voor de multiplayer? Ik speel op dit moment veel BF-2 maar raak daar een beetje op uitgekeken wegens het gebrek aan nieuwe maps en support. COD-4 lijkt me een leuke opvolger maar ik ben bang dat het allemaal net iets te arcade is. Jammer genoeg is er geen MP demo voor zover ik het weet. Wie kan en wil hier iets over vertellen?
Ben zelf ook BF2 speler, maar ik vind CoD4 wel een hele goede opvolger...
De gameplay is wel anders dan BF2, geen voertuigen. Maar dat is ook wel weer eens fijn. Want dat vehicle gen00b komt me soms ook de keel uit. Speelde bij BF2 ook bijna altijd infantry. Ik heb iig niet echt meer de neiging gehad om BF2 weer te gaan spelen sinds ik CoD4 heb, omdat idd ik elk hoekje en mapje nu wel zo'n 3.000 keer gepasseerd ben
De MP van CoD4 heeft wel genoeg maps, en ook verschillende game modes. Vooral Hardcore-mode vind ik zelf echt geweldig. Veel realisme, geen HUD etc. dat is echt wel vet

[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 08-12-2007 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:09
Het spel is gemaakt voor de multiplayer optie. singleplayer is heel erg kort en de multiplayer is erg leuk imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
OMD schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 19:59:
[...]

Ik zal je even toevoegen als je dat goed vind, zie niet zoveel PS3 spelers.
Ben level 49. Ben redelijk ok met spelen, zit wel vaak in de top 3..
ben zelf OMD1983.

Got clan weet ik niet. zou wel leuk zijn.

( op 1080p is het nog mooier :o )
ja is goed, prima.

kan denk alleen dit weekend, en dan pas met kerst avond weer :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:04
Als het te veel arcade is ga je toch hardcore mode spelen :) Geen hud, 1 schot dood, als je goed aimt iig :)
Mars18 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 20:27:
[...]
ja is goed, prima.

kan denk alleen dit weekend, en dan pas met kerst avond weer :P
Voor de PS3 en xbox werdt het spel volgens mij gerenderd op een resolutie van 1000nogwat x 600 nogwat ofzo, voorderest wordt het geupscaled, denk dus niet dat het verschil op een 720p TV of 1080P tv te zien zal zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door ZpAz op 08-12-2007 20:38 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:49:
[...]

nee en al helemaal niet omdat je het zo kunt unlocken :)
maar das dan wel weer handig als je je stats bent kwijtgeraakt :)

wanneer gaat er nou eens echt gespeeld worden kwa GoT mensen :) ?
Ja ik ben voor, zaterdag altijd werken en gister jarig dusja niet echt gespeeld :)
Kijk zelf regelmatig of er iemand op zit maar dat valt vaak tegen en van de week dus gehacked :o
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:36:
Even een paar kleine vraagjes, want ik heb hem sinds gisteren binnen (de postduif van CD Wow was de weg kwijt, deed er een maand over)

Kan je meer als 1 granaat gooien? En wanneer krijg je dubbele XP punten?
Nee je kan max 1 nade tegelijk gooien, ook wel redelijk logisch he ;).
B1gk1ller schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:20:
[...]

Ach level zegt geen reet in dit spel, als jij tijd genoeg hebt ben je binnen een dag of 2 level 55 zelfs als je geen skills hebt.
Idd het is echt de hoeveelheid tijd die je erin steekt al is het wel zo dat als je goed bent je veel sneller ranked. Ik speelde eergisteren paar dikke potjes samen met 2 vrienden/clanmates en 2000xp per potje was geen uitzondering :)

[ Voor 47% gewijzigd door psychoclown op 08-12-2007 21:21 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hoe kan ik spelers op ps3 toevoegen als vrienden die ik tegen kom online,
Want kwam nederlander tegen, maar kon hem niet toevoegen als vriend. in het menu van de ps3 zelfs.
stonden geen recente spelers van cod 4 bij :S

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ben zelf een verstokte BF2 (en mods) speler. Tactiek en teamplay zul je weinig terugvinden in TDM.
De gametype HQ en Domination lenen zich bijvoorbeeld meer voor Teamplay.

De mappen zijn erg klein in vergelijking tot de BF2 maps (en al helemaal in vergelijking tot PoE2 en PR) dus dat kan een beetje tegenvallen.

Wel erg mooie maps zijn (min of meer in de setting van Strike@Karkand):
Strike, Backlot, District en Overgrown.
De mindere maps voor de BF2 speler (ik krijg hier vaak engte vrees): Shipment, Vacant, Countdown en Showdown

Wapens en de wapen sounds voelen lekker aan. Alleen de support wapens hadden wat meer recoil
mogen krijgen.

Leuke feature is het perking systeem waardoor je je favoriete wapens naar gelieven kunt modificeren/pimpen.

Ranking systeem en de bijbehorende chalanges zijn verslavend.

Samengevat: CoD4 is voor de BF2 speler een leuke en snellere shooter. Waar je wel ff aan moet wennen is het gebrek aan tactiek en de soms erg kleine mappen. Zeker de moeite waard voor MP. (Single Player heb ik nog niet aangeraakt ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 08-12-2007 22:23 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Spacey23 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:39:
Ik begin de laatste tijd toch wel behoorlijk te ownen op de 360 met dit spel. 15 a 20 kills in Search and Destroy is me toch al redelijk vaak gelukt. Mijn record tot nu toe staat op 21 kills en 1 keer dood in S&D en samen met bomb defusen en planten had ik een totaal van 1250 punten zonder Match Bonus of Challenges. I love this game... :)
Wat is je xbox live tag? Want na deze uitspraken wil ik natuurlijk wel weten met wie we te maken hebben ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Wel stoer dat ongeveer iedereen hier wel in de top3 eindigt. Je vraagt je dan af waar de mensen zijn die lager eindigen. :)

Ik moet zeggen dat dat levelen wel zorgt voor meer speelplezier en reward. Je hebt meer het gevoel dat je iets bereikt en dat je op weg bent ergens naartoe. Dit ipv eindeloos doorspelen.

Ik denk ook dat als ik straks level55 ben, ik op een andere manier ga spelen.
Waar ik nu toch mijn best doe om xp's te halen zal ik straks denk ik meer op zoek gaan naar lol. bv echt sniperen met een geschikt profile of challenges halen die redelijk lastig zijn.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Net in een potje maar eens even de M21 uitgeprobeerd. Toch wel een erg fijne sniper, vooral omdat je ook een paar schoten achter elkaar kan lossen. Het snipen ging met niet echt heel goed af, mede doordat ik en de plekken nog niet weet te vinden en nog steeds moet wennen aan het mikken met een analoge stick (PS3 controller).

De M4 is gewoon nog steeds het fijnst, de MP5 kan ik maar niet aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die patsen met hun screenshots :') Komop zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Royz schreef op zondag 09 december 2007 @ 03:08:
[...]

Wat is je xbox live tag? Want na deze uitspraken wil ik natuurlijk wel weten met wie we te maken hebben ;)
Mijn Tag is KidCassidy23 :)
Kom maar op >:)

edit:

volgens mij ben ik jou ook wel een keer tegengekomen, maar weet niet meer hoe jij het deed :)

[ Voor 16% gewijzigd door Sydney08 op 09-12-2007 13:32 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:46
COD4 werk toch ook op directx10 of alleen op directx 9??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Evertt schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:55:
COD4 werk toch ook op directx10 of alleen op directx 9??
Werkt wel met een DX10 kaart, alleen dan op DX9 :9

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 17:03
Op de map met die containers is het wel erg makkelijk punten halen. Ga in zo'n doodlopende container zitten met een zwaar machine geweer en dan vol schieten tegen de achterste muur,100+kills gegarandaard als je met 32 mensen in die map zit. Ja, het is ontzettend lame, maar die map is ook ontzettend lame met 32 man :p

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:22:
De laatste tijd kan ik op de XBOX geen TDM game meer joinen. Is hier al een oplossing voor dat iemand weet? Bedankt
Werkt bij mij idd heel vaak ook niet. Andere gametypes doen het wel, en via groundwar kan ik dus wel tdm doen.... Heel vaag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

pingkiller schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:52:
Op de map met die containers is het wel erg makkelijk punten halen. Ga in zo'n doodlopende container zitten met een zwaar machine geweer en dan vol schieten tegen de achters muur,100+kills gegarandaard als je met 32 mensen in die map zit. Ja, het is ontzettend lame, maar die map is ook ontzettend lame met 32 man :p
Shipment ;)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ONM 1987 ik kan je niet joinen, dan geeft die een error aan. Probeer mij eens te joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Dinictus208 schreef op zondag 09 december 2007 @ 11:38:
Wel stoer dat ongeveer iedereen hier wel in de top3 eindigt. Je vraagt je dan af waar de mensen zijn die lager eindigen. :)
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:03:
Mensen die patsen met hun screenshots :') Komop zeg
Gevonden ;) (NOFI natuurlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 07:40

Yor

Yor1313#2571

Heb nu een week of drie niet gespeeld, ben net ff aan de gang en merk dat ik gewoon een slomo geworden ben....training helpt dus echt wel!

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Ook bij mij kwam dan eindelijk de cd-wow postduif :)
Na wat ge-emmer met PB, microfoon in de plug doen, een behoorlijke mirror vinden voor de patch heb ik dan eindelijk kunnen spelen :)
Voor mij de plussen en de minnen :

- Installatie / patchen verloopt nogal vreemd.
- granaten zijn weer veel te aanwezig (net als CoD2)
- die heli en airstrike zwaar over de top.
- Perks (een M16 = een M16, waarom van die rare perks)

+ graphics, zeer soepel en fraai
+ geluiden, echt midden in game en wapens klinken super.

Helaas ook een maand op moeten wachten bij CD-wow, en hij gaat mezelf kennende over een week weer de kast in.....

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Hier is er 1. Ik ben blij als ik meer kills dan deaths heb. Maar ik speel het dan ook pas sinds 2 dagen, maar ik begin er al een beetje in te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
InSanex schreef op zondag 09 december 2007 @ 18:18:
...
...
Granaten zijn in de hele CoD reeks al zeer aanwezig geweest. Van mij mogen ze óf de werpafstand verkleinen óf de splashdamage verminderen. De enige spelers die gedurende één ronde Wetwork niet meer dan 5x gekilled zijn door nades, zijn de snipers ;(

Voor wat betreft de Airstrike en Heli: mooi gemaakt, wordt nu alleen te gemakkelijk verkregen. Het zou specialer zijn als de benodigde killstreak wat hoger werd gezet. (Bijv. 6 voor Airstrike en 12 voor Heli)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

wat helemaal mooi zou zijn is als je een server zelf host, dat je dan dat soort parameters gewoon zelf kunt bepalen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij kwam dan eindelijk de cd-wow postduif :)
Na wat ge-emmer met PB, microfoon in de plug doen, een behoorlijke mirror vinden voor de patch heb ik dan eindelijk kunnen spelen :)
Voor mij de plussen en de minnen :

- Installatie / patchen verloopt nogal vreemd.
- Perks (een M16 = een M16, waarom van die rare perks)

+ graphics, zeer soepel en fraai
+ geluiden, echt midden in game en wapens klinken super.

Helaas ook een maand op moeten wachten bij CD-wow, en hij gaat mezelf kennende over een week weer de kast in.....
Installatie? Via steam, dus nergens last mee gehad ;)

Tja nades, vaak kun je ze nog terug gooien alleen soms houden ze hem ff vast dan ben je gewoon dood. CoD2 had het ook veel.

Airstrike kan je nog wel evaden vaak, meestal alleen als je net rot spawned dat je dood gaat erdoor. Je kan op de map vaak al zien in wat voor lijn ze gaan, dat ze er aan komen en hoeveel waves al voorbij zijn. Als je ze aanziet komen gewoon even ergens schuilen.

Helikopter is redelijk makkelijk neer te halen vind ik zelf hoor, RPG of gewoon je wapen erop knallen. Als iedereen dat heel even doet dan is ie zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Giel schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:04:
[...]

Hier is er 1. Ik ben blij als ik meer kills dan deaths heb. Maar ik speel het dan ook pas sinds 2 dagen, maar ik begin er al een beetje in te komen :)
Kijk!

Ik ben zelf ook middelmatig hoor. Soms heb ik geluk. laatst had ik een kill streak van 20 met mijn m60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een klein vraagje,

Ik heb ook net Call of Duty 4 voor de PS3 gehaald. Is het helemaal niet mogelijk om zelf een server te kiezen? En is het dan nog wel mogelijk om samen met bijvoorbeeld een vriend van je te spelen, die het spel ook heeft maar dan op de PC?

Tnx alvast1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Yep, en als je dan soms op de killcam ziet waar ze vandaan komen !! Van de andere kant van de map, gewoon lukraak gesmeten ... over 3 gebouwen heen.
Airstrike is knudde ... die heli's haal ik gewoon neer met een M60.
Wel stoer dat ongeveer iedereen hier wel in de top3 eindigt. Je vraagt je dan af waar de mensen zijn die lager eindigen.
HIER!
Ben al blij als ik m'n k/d op 1:2 kan houden ...
In hoeverre vinden jullie het spel het waard om deze alleen te kopen voor de multiplayer? Ik speel op dit moment veel BF-2 maar raak daar een beetje op uitgekeken wegens het gebrek aan nieuwe maps en support.
BF-2 is toch meer teamplay & classes ?? Zou je Enemy Territory:Quake Wars 's moeten bekijken ... daar is een MP demo van.

[ Voor 47% gewijzigd door Goner op 09-12-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Het weekend zit er bijna op en ik ben als nieuwkomer lvl21 geworden. Gaat wel echt een stuk sneller, denk dubbel zo snel :P. Dat wordt dus wel flink aanpoten om door te groeien, vooral challenges kunnen je veel XP's opleveren. Had vandaag een ronde van 1250 XP's (niet dubbel), zaten 2 challenges van de M4 bij en nog een bootcamp challenge. Dus dat wordt na het weekend ook maar wat nieuwe wapens uitproberen om zo XP's te verzamelen :). Heerlijk verslavend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Ben zelf op het moment lvl 42 gaat echt super nu.. goeie wapens.. en vaak k:d rate van 2:1 of 3:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

M60 LMG is momenteel m'n favoriet :)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
m4yall schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:39:
Het weekend zit er bijna op en ik ben als nieuwkomer lvl21 geworden. Gaat wel echt een stuk sneller, denk dubbel zo snel :P. Dat wordt dus wel flink aanpoten om door te groeien, vooral challenges kunnen je veel XP's opleveren. Had vandaag een ronde van 1250 XP's (niet dubbel), zaten 2 challenges van de M4 bij en nog een bootcamp challenge. Dus dat wordt na het weekend ook maar wat nieuwe wapens uitproberen om zo XP's te verzamelen :). Heerlijk verslavend!!
hoelang was zo ronde dan ? ik haal nooit 500 zelfs, als de game 10 minuten is.

En wat gebeurd er als je level 55 bent ?
ga je dan naar 0 dat ik las

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:14:
[...]

hoelang was zo ronde dan ? ik haal nooit 500 zelfs, als de game 10 minuten is.

En wat gebeurd er als je level 55 bent ?
ga je dan naar 0 dat ik las
Prestige mode, kan je zelf kiezen of je dat wil doen of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:19:
[...]

Prestige mode, kan je zelf kiezen of je dat wil doen of niet.
Als je dat kiest, ga je dan naar level 0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieler
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 13:24
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2007 @ 19:35:
Ik heb een klein vraagje,

Ik heb ook net Call of Duty 4 voor de PS3 gehaald. Is het helemaal niet mogelijk om zelf een server te kiezen? En is het dan nog wel mogelijk om samen met bijvoorbeeld een vriend van je te spelen, die het spel ook heeft maar dan op de PC?

Tnx alvast1
Kan je zelf een server kiezen: Nee, waardeloos principe maar ok
Kan tegen pc gamers: Nee

Hoop zelf ook dat je nog eens een keer zelf kan kiezen waar je wil spelen.
En ook dat je iets duidelijker geinformeert word als iemand je een invite stuurt.

@mars18

Ja je bent weer helemaal kaal dan, je moet ook alles weer unlocken dan ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Pieler op 09-12-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
Er is geen prestige mode in de pc versie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DIt weekend is levellen echt wel een eitje op de PS3 (dubbele XP). Een gemiddeld rondje HQ brengt je makkelijk 1000xp op ... Ben nu level 55 en weet eerlijk gezegd nog niet of ik prestige zal doen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 17:03
Gunner schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:05:
M60 LMG is momenteel m'n favoriet :)
Met reddot owned die inderdaad vrij hard, ook mijn favo gun atm.
Net een pot HQ gespeeld die tot de 1000 ging,gewoon bijna 2k punten gehaald. Moet wel zeggen dat het wat eentonig word als een map zolang duurd.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Erg mooi spel, heb hem nu twee dagen origineel, sinds zaterdagmiddag, anderhalf dus eigenlijk, ben nu level 21.

Zit eigenlijk alleen maar in hardcore servers. Alleen jammer dat het voor de mensen zo makkelijk is gemaakt om te cheaten, je ziet genoeg level 55 gastjes voorbijlopen die dr helemaal niks van bakken.

Het levelen was veel mooier geweest als ze er voor gezorgt hadden dat er niet gecheat kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:43

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

ZpAz schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:37:
Zit eigenlijk alleen maar in hardcore servers. Alleen jammer dat het voor de mensen zo makkelijk is gemaakt om te cheaten, je ziet genoeg level 55 gastjes voorbijlopen die dr helemaal niks van bakken.
Misschien laat de échte level 55er z'n vriendin wel even spelen ofzo :+ . Om men nu direct van cheaten te beschuldigen is wel héél kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt gek van de random crashes icm mijn 8800GT als ik aan het multiplayeren ben :( Singleplayer niets aan de hand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
-Tim- schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:40:
[...]

Misschien laat de échte level 55er z'n vriendin wel even spelen ofzo :+ . Om men nu direct van cheaten te beschuldigen is wel héél kort door de bocht.
Het is overduidelijk dat heel veel mensen zitten te cheaten, je gaat me niet vertellen dat 50% van de mensen al tig sterren voor hun naam hebben staan met level 55.

Daarnaast is het al vaker langsgeweest dat de score lokaal wordt bijgehouden ipv op de server, dus voor iedereen aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
ZpAz schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:48:
[...]

Het is overduidelijk dat heel veel mensen zitten te cheaten, je gaat me niet vertellen dat 50% van de mensen al tig sterren voor hun naam hebben staan met level 55.

Daarnaast is het al vaker langsgeweest dat de score lokaal wordt bijgehouden ipv op de server, dus voor iedereen aan te passen.
Slaat nergens op wat je zegt. Op de 360 versie zie je mensen die de 55 al meerdere keren zijn gepasseerd en er nog niks van bakken. En op de 360 kun je niet cheaten, voor zover ik weet! Inderdaad erg kort door de boch zoals al gezegd werd.

Jij overschat het systeem, bij Halo3 is het veel moeilijker om tot de hoogste rang te komen, bij Cod4 ben je er zo!

[ Voor 8% gewijzigd door Sydney08 op 09-12-2007 22:56 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Spacey23 schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:56:
[...]

Slaat nergens op wat je zegt. Op de 360 versie zie je mensen die de 55 al meerdere keren zijn gepasseerd en er nog niks van bakken. En op de 360 kun je niet cheaten, voor zover ik weet! Inderdaad erg kort door de boch zoals al gezegd werd.

Jij overschat het systeem, bij Halo3 is het veel moeilijker om tot de hoogste rang te komen, bij Cod4 ben je er zo!
*knip* - als je het zo jammer vindt, dan moet je natuurlijk niet mensen in de verleiding brengen het ook te doen door zo'n link te plaatsen

And there we are. Dr zijn gewoon ontzetten veel mensen die die unlocks niet op een eerlijke manier hebben gekregen. Erg jammer.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Spacey23 schreef op zondag 09 december 2007 @ 22:56:
[...]

Ja daar vraagt het echt om Skills, was wel vet geweest als je een level had per gametype. Maar dit is ook goed zoals ik het nu zeg, telkens wil ik de challenge halen, en na een rondje nog een potje. Maar nu stop ik er ff mee. Ben benieuwd of ik hem nog tot kerst kan spelen, omdat het een kerst kado is :+

Ben level 15, en had net Team hardcore gedaan 8)7 Dat is echt bizar zonder Hud, was zo lastig, en Sas en die andere zijn haast niet uit elkaar te halen. Had ook maar 1 kill.

Maar het is echt top spel zeg, online gelukkig ook helemaal geen lag op de PS 3, waar ik wel een beetje bang voor was, toen ik een PS 3 kocht. Maar ik heb nog geen lag meegemaakt tijdens het spelen _/-\o_

Voor mij is COD 4 + Halo 3 + Resistance echt genoeg online shooters voor 2008

[ Voor 13% gewijzigd door Mars18 op 09-12-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
net een belachelijk potje gehad, 125 kills..
Een free for all game in die kleine map met die containers.
Tijdens het spawnen gewoon een stapje naar achter doen en je hele magazijn leegschieten. (hoezo spawnkilling?) Had ik meteen 7+ kills en meteen een chopper opgeroepen.
Je leefde echt geen 5 seconden. haha

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb CoD4 nu een tijdje vrij intensief gespeeld met een paar vrienden, maar ik merk dat ik het nu al zat begin te worden ;( Had niet verwacht dat dit zo snel zou gebeuren eigenlijk.. GoW hebben we toch ook wel bijna een jaar geregeld gespeeld en doen dat nu af en toe ook nog wel 's.

Ik ben nu level 55 en heb eigenlijk niet zoveel trek in die Prestige Mode.
Hebben anderen hier ook 'last' van ?
Hoop dat het gewoon even een tijdelijke dip is, maar ik vrees het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 17:51
.KeN. schreef op maandag 10 december 2007 @ 03:41:
Ik heb CoD4 nu een tijdje vrij intensief gespeeld met een paar vrienden, maar ik merk dat ik het nu al zat begin te worden ;( Had niet verwacht dat dit zo snel zou gebeuren eigenlijk.. GoW hebben we toch ook wel bijna een jaar geregeld gespeeld en doen dat nu af en toe ook nog wel 's.

Ik ben nu level 55 en heb eigenlijk niet zoveel trek in die Prestige Mode.
Hebben anderen hier ook 'last' van ?
Hoop dat het gewoon even een tijdelijke dip is, maar ik vrees het ergste.
Speel in clan (of vrienden) verband, dan heb je daar geen last van ;) (echte SD matches enzo)
[...]

Als jij denkt dat die allemaal cheaten dan mag jij dat denken. Ik denk dan: laat ze toch lekker, wat boeit mij nou of ze rank 55 hebben (ik heb er ook 21 uur over gedaan, wel op hardcore mode, om rank 55 te halen). Echte cheaters vind ik veel vervelender (gelukkig hebben we nog punkbuster screenshots).

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
Pieler schreef op zondag 09 december 2007 @ 21:48:
[...]

Kan je zelf een server kiezen: Nee, waardeloos principe maar ok
Kan tegen pc gamers: Nee

Hoop zelf ook dat je nog eens een keer zelf kan kiezen waar je wil spelen.
En ook dat je iets duidelijker geinformeert word als iemand je een invite stuurt.
Dat je zelf geen server kan kiezen is inderdaad een beetje apart. Tot nu toe vind ik het niet vervelend, maar in NL servers spelen heeft toch altijd wel iets. Maar er zijn geen 'echte' servers (voor consoles) als ik het een keer goed heb gelezen, toch? Denk dat dat ook meespeelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Afgelopen woensdag dit spel aangeschaft. Sinds Battlefield2 ben ik teruggekomen van mijn stelling dat FPS saai zijn.
Na de installatie begon ik meteen online te knallen.. Of beter gezegd ik kwam in een spel binnen en bekeek het gras 20 keer van dichtbij. Ik blijk een ware magneet te zijn voor handgranaten. Ik had echter nog geen vijand gezien. Ik probeer vanaf het spawnpoint om de vijand heen te lopen.. Helaas de maps lijken wel groot maar zijn het in werkelijkheid niet. Omlopen is geen optie. Dan maar in het gras liggen en wachten op een vijand.. Adem in, stilliggen, muis op 3200 dpi, ja daar is er een VUUR! Mis en weer mis en weer mis clip leeg nog eens mikken schieten, mis.. De vijand heeft me inmiddels gezien. Op zijn gemak wandelt hij op me af. Doet zijn nagels, haar goed, maakt zijn wapen schoon, schiet een keer en heeft me te pakken.
Ik heb even getwijfeld om meteen weer naar de winkel te gaan om te smeken of ik het spel kon ruilen. Die avond ging ik bij een vriend op bezoek en hij liet me de single player mode zien van het spel. Ik was vergeten dat er ook spellen waren die heel leuk zijn zonder tegen 64 tegenstanders over het Internet te spelen. Opeens kwam er een flashback naar het moment dat ik BF2 in singleplayer mode speelde.
Ik ben blij dat ik het spel niet meteen ben gaan terugbrengen al hadden ze de multiplayer er voor mij niet in hoeven te stoppen.

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:38
Wilfred schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:28:
Afgelopen woensdag dit spel aangeschaft. Sinds Battlefield2 ben ik teruggekomen van mijn stelling dat FPS saai zijn.
Na de installatie begon ik meteen online te knallen.. Of beter gezegd ik kwam in een spel binnen en bekeek het gras
Je kan leuk typen, je zou is een colum bij moeten houden.
Wat probeer te zeggen, probeer dat online nog iets langer, pak wapens op van de grond en ja, in het begin zal je veel omgelegd worden maar het wordt steeds beter. Speel eerst de SP en doe daarna de MP. Echt het is zo verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Na de installatie begon ik meteen online te knallen.. Of beter gezegd ik kwam in een spel binnen en bekeek het gras 20 keer van dichtbij. Ik blijk een ware magneet te zijn voor handgranaten. Ik had echter nog geen vijand gezien. Ik probeer vanaf het spawnpoint om de vijand heen te lopen.. Helaas de maps lijken wel groot maar zijn het in werkelijkheid niet. Omlopen is geen optie. Dan maar in het gras liggen en wachten op een vijand.. Adem in, stilliggen, muis op 3200 dpi, ja daar is er een VUUR! Mis en weer mis en weer mis clip leeg nog eens mikken schieten, mis.. De vijand heeft me inmiddels gezien. Op zijn gemak wandelt hij op me af. Doet zijn nagels, haar goed, maakt zijn wapen schoon, schiet een keer en heeft me te pakken.
Ik heb even getwijfeld om meteen weer naar de winkel te gaan om te smeken of ik het spel kon ruilen. Die avond ging ik bij een vriend op bezoek en hij liet me de single player mode zien van het spel. Ik was vergeten dat er ook spellen waren die heel leuk zijn zonder tegen 64 tegenstanders over het Internet te spelen. Opeens kwam er een flashback naar het moment dat ik BF2 in singleplayer mode speelde.
Ik ben blij dat ik het spel niet meteen ben gaan terugbrengen al hadden ze de multiplayer er voor mij niet in hoeven te stoppen.
Misschien moet je dan eerst even op een 12 persoons server gaan of zo, kan je eerst de instellingen, mappen & wapens goed leren kennen....en natuurlijk je skill verbeteren. Of je kan altijd terug naar tetris :+

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:58
In hoeveel uur tijd komen jullie bij lvl 55 dan? IK speel gewoon gemiddeld 5 uurtjes per week. En heb het spel al 2 weken, maar ik ben nu op level 41.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
[...]

ik denk niet dat je rank ook aangeeft hoe goed je bent, meer hoelang je het gespeeld hebt.
Ikzelf ben ook niet een van de beste, maar het tot nu toe 1 dag en 14 uur gespeeld en ben nu level 44 ofzo. Ik speel vooral HQ, vind ik het leukst.
Ik ga niet voor het meest aantal frags, maar probeer zo goed mogelijk in teamverband te werken en capture veel HQ etc en als je een goed team hebt krijg je behoorlijk wat EXP per ronde.
Maar in een 1 tegen 1 confontatie leg ik het nog wel vaak af.
Ik merk dat ik nog niet de skills heb om supersnel te gaan liggen of m'n sidearm te trekken tijdens het reloaden van m'n primary gun. Ik zie soms in spectator mode anderen veel beter mikken en met 2 kogels mensen omleggen.
Ik denk dat de mensen die hiervoor diehard CS of BF2 gespeeld hebben natuurlijk een flinke voorsprong hebben op nieuwkomelingen in dit genre. Mijn laatste online FPS was MOHAA, dat is dus alweer een aantal jaartjes geleden. Dit is het eerste spel sinds MOHAA dat ik echt weer leuk vind, ik had het niet zo op die super grote maps met al die voertuigen etc..
Dus ik betwijfel of er veel mensen zijn die cheaten, gewoon 2 dagen de deur op slot en de gordijnen dicht en heb t die rank 55 te pakken.

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

DaChosen1 schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:44:
[...]

ik denk niet dat je rank ook aangeeft hoe goed je bent, meer hoelang je het gespeeld hebt.
Ikzelf ben ook niet een van de beste, maar het tot nu toe 1 dag en 14 uur gespeeld en ben nu level 44 ofzo. Ik speel vooral HQ, vind ik het leukst.
Het lijkt mij simpel, aantal uur / je rang is het aantal levels per uur toch? Hoe meer je stijgt per uur hoe bter je bent :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Ik ben ervan overtuigd dat er geen cheaters zijn op Xbox live. Het zijn volgens mij veelal mensen met heel veel tijd of mensen die geen slaap nodig hebben die zo snel op rank 55 zitten. Het viel mij ook op hoe snel sommige mensen de single player hadden uitgespeeld. Veel zelfs al op de dag van Release. Ik heb in ieder geval niet de tijd om 6 uur achtereen door de single player heen te jagen..

Het is een geweldige game zowel online als single player... absoluut 1 van de toppers dit jaar.. En nu wachten op GTAIV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
nou ik speel net nog een potje free for all met 50 man in die kleine map: ik stond met 513 kills bovenaan, niet normaal toch? Zo kun je ook aan je punten komen, dit doe ik nooit meer, slaat nergens op. In tien minmuten ongeveer 2500 punten. Maar ja, iedereen zag er de lol wel van in, de eerste 10 hadden allemaal meer dan 400 kills. Ik kon de hele level mijn chopper niet laten komen, ik had er zeker 10 "verdiend" maar was steeds in gebruik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

DubbelU schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:42:
In hoeveel uur tijd komen jullie bij lvl 55 dan? IK speel gewoon gemiddeld 5 uurtjes per week. En heb het spel al 2 weken, maar ik ben nu op level 41.
Ik zit nu net als jij op lvl 41, nog maar 500xp en ik ben 42.. In een 11 of 12 uur.
Ik speel vooral TDM en af en toe S&D, maar ik houd meer van de actie, plus ik krijg sneller die wapen challenges complete daar. Want ik had vandaag in twee maps mijn P90 Marksman III gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

DaChosen1 schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:20:
nou ik speel net nog een potje free for all met 50 man in die kleine map: ik stond met 513 kills bovenaan, niet normaal toch?
Ik denk inderdaad dat FFA met 50 man in 'die kleine map' niet normaal is nee :) Er is volgens mij vrijwel géén enkele map die FFA voor 50 man kan behappen. Lijkt me niets anders dan logisch dat je dan gekke scores krijgt hoor. :)

FFA games moeten een max. van 20 personen hebben in een redelijk grote map. En hoe kleiner de map, hoe lager de max. Anders is er inderdaad geen fuck aan.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:21

OMD

had gister wel iets grappigs in ''shipment''
ik liep in het midden tussen de containers en liep tegen een vijand aan. Hij kwam in een soort clipping mode terecht en stond ineens bovenop de dubbele containers. Kon zo wel even flink maaien.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Ik heb het spel bij het uitkomen direct gekocht. Het speelt lekker weg, mooie graphics. De single player is helaas wat snel uitgespeelt. Ik denk dat ik twee weken geleden lvl55 gehaald heb en nu speel ik het al niet meer. Ik vind het jammer dat je zo snel al de hoogste rang hebt. Dat was met BF2 wel iets beter, hoewel sommige rangen ook te lang duren.

Kortom, mooi spel, maar ik heb niet het idee dat het erg lang een hit zal zijn. Jammer ... begin oktober zag het er allemaal nog zo veelbelovend uit, Quake wars, COD4 en Crysis kwamen eraan. Helaas nog steeds geen volwaardige opvolger voor Battlefield.

Nog maar wat wachten op ...? Tsja wat komt er binnenkort nog voor moois uit?

Just my 50 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat je CoD4 niet puur voor de ranks hoeft te spelen mag duidelijk zijn toch? Het is een FPS geen RPG. Als je van levelen houdt moet je die laatste categorie spelen, niet een FPS. :) Het ranking systeem is hier puur een leuke toevoeging op het bestaande FPS gebeuren.
Al het misschien wat beter uitgewerkt kunnen worden (online bewaren van ranks) maar het zij zo. Dan nog zou CoD4 niet om ranks draaien, maar nog steeds om de basis van alle FPS; knallen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

wolkje schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:48:
[...]

Dat je CoD4 niet puur voor de ranks hoeft te spelen mag duidelijk zijn toch? Het is een FPS geen RPG. Als je van levelen houdt moet je die laatste categorie spelen, niet een FPS. :) Het ranking systeem is hier puur een leuke toevoeging op het bestaande FPS gebeuren.
Al het misschien wat beter uitgewerkt kunnen worden (online bewaren van ranks) maar het zij zo. Dan nog zou CoD4 niet om ranks draaien, maar nog steeds om de basis van alle FPS; knallen.
Joh! Inderdaad het spel is heel recht toe, recht aan. Tuurlijk even een half uurtje knallen is leuk, maar het is ook leuk om te 'groeien'. Ik had gewoon meer van het spel verwacht en niet alleen die 'leuke toevoeging'. Dus moeilijker te behalen perks, upgrades en ranks. En ik ben niet op zoek naar een RPG, maar ik had gehoopt op een FPS met meer 'diepgang'.

Ik vind dat ontwikkelaars tegenwoordig te weinig denken en alleen met geld bezig zijn. Als COD4 of bijvoorbeeld Airborne Assault beter waren uitgewerkt dan blijven zulke spelen veel langer leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Frentik schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:42:
[...]
Misschien moet je dan eerst even op een 12 persoons server gaan of zo, kan je eerst de instellingen, mappen & wapens goed leren kennen....en natuurlijk je skill verbeteren. Of je kan altijd terug naar tetris :+
Hahah ik heb ook Crysis nog liggen..Maar daar moet ik eerst een nieuwe PC voor kopen...

Wat ik wel sympathiek vond is dat ik ondanks de 0 kills toch een level steeg. Bij BF2 moet ik nog ongeveer 150 uur spelen voor ik de volgende onderscheiding krijg en het is toch altijd leuk een virtueel schouderklopje. Na het uitspelen van de SP zal ik het nog wel een keer online proberen. Wat ik wel storend vind is de vlinders en blaadjes die bij mij meer lijken op stukken brandend papier die voorbij vliegen. Of komt dat ook door mijn 7900GT of instellingen?

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Pepigno schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:03:
Ik ben ervan overtuigd dat er geen cheaters zijn op Xbox live. Het zijn volgens mij veelal mensen met heel veel tijd of mensen die geen slaap nodig hebben die zo snel op rank 55 zitten. Het viel mij ook op hoe snel sommige mensen de single player hadden uitgespeeld. Veel zelfs al op de dag van Release. Ik heb in ieder geval niet de tijd om 6 uur achtereen door de single player heen te jagen..

Het is een geweldige game zowel online als single player... absoluut 1 van de toppers dit jaar.. En nu wachten op GTAIV :P
Ik zit nu al een tijdje in de ziektewet en ben blij dat er games als Cod4 en Halo3 zijn. Normaal gesproken had ik er de tijd ook niet voor, maar nu slepen ze me de dag door _/-\o_ Ik game nu zo'n 3 uur per dag en doe veel Search and Destroy en daarmee krijg je behoorlijk veel XP, dus stijg je snellere in rank.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Single player vind ik erg leuk en afwisselend...maar met multiplayer wordt het allemaal nog leuker. Zeker omdat daar de Perks inzitten, je kunt alles naar eigen inzicht aanpassen en zelf taktieken bedenken. Daardoor is iedereen die online speelt een beetje uniek en vecht je dus tegen het onbekende. Erg vermakkelijk !

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dispenzer schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:56:
Joh! Inderdaad het spel is heel recht toe, recht aan. Tuurlijk even een half uurtje knallen is leuk, maar het is ook leuk om te 'groeien'. Ik had gewoon meer van het spel verwacht en niet alleen die 'leuke toevoeging'. Dus moeilijker te behalen perks, upgrades en ranks. En ik ben niet op zoek naar een RPG, maar ik had gehoopt op een FPS met meer 'diepgang'.
Ik snap wel dat jij dat had gehoopt ;) Maar de meute die FPS games doorgaans speelt heeft daar helemaal geen boodschap aan. Die willen gewoon een FPS. Dan zit hier nu een extraatje in, in de vorm van ranks. Maar als ze die rank 55 behaald hebben, dan gaan ze gewoon weer vrolijk verder met hun clanwars etc. zoals ze ook in alle andere FPS games deden. Ze zijn compleet níet bezig met hun rank enzo.

En mijn punt was, dat je dit al in de preview/reviews had kunnen lezen; CoD4 is absoluut niet een game die om het ranken gaat. :)
Ik als RPG speler had die grotere mate van diepgang ook graag gezien. Maar die is er niet en dat had ik ook niet verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Ok. Het probleem met de meeste reviews is dat je niet kan zien hoe het rankingsysteem er uit komt te zien. Ach ja, ik ben dan misschien ook wel te veeleisend :o

[ Voor 53% gewijzigd door Dispenzer op 10-12-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

DaChosen1 schreef op maandag 10 december 2007 @ 10:44:
Maar in een 1 tegen 1 confontatie leg ik het nog wel vaak af.
Ik merk dat ik nog niet de skills heb om supersnel te gaan liggen of m'n sidearm te trekken tijdens het reloaden van m'n primary gun.
Klinkt bekend ... zit op dezelfde rang in ongeveer zelfde tijd.
Zoek nog steeds naar een server voor kneuzen als ik waar je niet omver gehold wordt door 12-jarige ADHD-ers met messen ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Ik heb hem ein-de-lijk gekregen via CD-WOW, was gisteren dus wel blij. Aan de slag met de MP!

Ik heb het dus even gedaan en ik vind het op het eerste gezicht echt superchaotisch. ik weet meestal niet van welke kant ik geraakt word en je bent meestal ook in een paar schoten al dood. Natuurlijk is dit ook een beetje mijn gebrek aan kennis van de maps, dat zal dus wel komen. Het levelen is wel een leuke feature.

Wat me ook opvalt is dat er servers zijn waar je gewoon crosshair + map + ammo status hebt, en bij andere niet. Kan je hier op filteren oid? Ik vind het namelijk een heel verschil als je het bij de ene server wel met moet stellen en bij de andere zonder.

Ik denk dat het een heleboel leermomentjes gaan worden deze week! :)

edit: Ben erg benieuwd of dit BF2 kan evenaren! (denk het niet eigenlijk 8) )

[ Voor 5% gewijzigd door Nap op 10-12-2007 15:22 ]

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Nap schreef op maandag 10 december 2007 @ 15:20:
Ik heb het dus even gedaan en ik vind het op het eerste gezicht echt superchaotisch. ik weet meestal niet van welke kant ik geraakt word en je bent meestal ook in een paar schoten al dood.
Varieert per map, niet rond gaan hollen, de meeste maps bieden genoeg dekking en probeer snel een red dot/scope te verdienen voor je fav. wapen dan kun je een beetje rondkijken.
Ik vermijd nu al Shipment en Wet Work (?), zijn mij te klein/hectisch zelfs met een man of 15.
Wat me ook opvalt is dat er servers zijn waar je gewoon crosshair + map + ammo status hebt, en bij andere niet.
Zonder hud zijn de 'hardcore' servers, zit meestal wel in de naam. Filter is niet erg uitgebreid (understatement).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:08:
[...]

Ik snap wel dat jij dat had gehoopt ;) Maar de meute die FPS games doorgaans speelt heeft daar helemaal geen boodschap aan. Die willen gewoon een FPS. Dan zit hier nu een extraatje in, in de vorm van ranks. Maar als ze die rank 55 behaald hebben, dan gaan ze gewoon weer vrolijk verder met hun clanwars etc. zoals ze ook in alle andere FPS games deden. Ze zijn compleet níet bezig met hun rank enzo.

En mijn punt was, dat je dit al in de preview/reviews had kunnen lezen; CoD4 is absoluut niet een game die om het ranken gaat. :)
Ik als RPG speler had die grotere mate van diepgang ook graag gezien. Maar die is er niet en dat had ik ook niet verwacht.
Inderdaad. Ik zelf zit eigenlijk niet direct te wachten op nog uitgebreide ranking. Nu is het een leuke toevoeging om zo nu en dan eens voor te spelen (normaal zou ik martyrdom of snipers bv. niet snel gebruiken, nu geef ik ze wel een kans voor de challenges). Ik vind het echter veel belangrijker dat de game goed gebalanced is en dat een rank 55 geen gigantisch groot voordeel heeft op een rank 1 speler. Die kant ga je denk ik wel snel op met uitgebreidere ranks en unlocks (of zie ik jullie 'teleurstelling' nu verkeerd? Als jullie puur doelen op uitgebreidere challanges en (veel) hogere ranks zonder unlocks dan is dit niet echt van toepassing).

De game blijft voor mij echter wel leuk omdat je zelf toch blijft groeien in je spel. Je merkt bij dit soort games dat als je ze regelmatig blijft spelen je toch steeds een beetje beter en beter wordt, zelfs al speel je het al een half jaar o.i.d. Dat is voor mij de reden om de game te blijven spelen en waardoor het niet saai of eentonig wordt. Het ranken is voor mij puur een kleine toevoeging die me aanspoort dingen te proberen die ik normaal niet snel doe, maar meer ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:23
Ik heb er 2 dagen over gedaan. En daar bedoel ik 48 speeluren mee :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Ik ben blij dat er meer mensen over het spel denken als ik, er zit zoveel potentie in, maar laat op evenzoveel plaatsen punten liggen.
Ik geef het zeker nog een flinke kans, maar ben er na een goede 3 dagen al achter dat dit bij lange na niet een opvolger is voor bf2 ( in mijn geval), sterker nog, ik speel nog regelmatig een potje CoD1, en dat zal ik ok blijven doen, iets wat ik van CoD2, en ik weet 90% zeker, ook van Cod4 niet kan zeggen.
Ik hoop dat bij de volgende patches de splash damage van de granaten wordt aangepakt, de airstrike hooguit een paar keer voorbij komt en dat die heli's gewoon maar weggepatched worden :)

Dat de rank's niet belangrijk zijn is natuurlijk een beetje onzin, iedereen heeft het erover, en hoe hoger je rank, hoe meer voordelen je hebt over spelers met een mindere rank, een wezenlijk onderdeel van het spel dus, maar dat is voor de CoD serie niets nieuws.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is inderdaad precies de doelgroep die ik bedoelde! Dé FPS-gamer. Ik denk dat 90% (misschien nog wel meer) er precies zo over denkt.
Overigens was het voor mij inderdaad geen 'teleurstelling', ik had het immers ook niet verwacht ;) Sterker nog na al m'n RPGs ben ik wel weer es blij met een FPS. Daar begon mijn online gaming namelijk ook mee (Q2 8))

Ben het helemaal eens met jouw verhaal, zo zie ik deze game ook en zo hoort deze game ook te zijn :)

edit:
Er mag inderdaad nog het e.e.a. gepatched worden. Want die grenade spam ben ik ook wel een beetje zat. Vooral de launcher is me net iets te über.
De helikopter en airstrikes vind ik overigens wel meevallen. Ze zijn goed te dodgen en uit de lucht te halen. Alleen in erg kleine maps zijn ze misschien wat overkill. Misschien dat er inderdaad nog wel wat te tweaken valt aldaar. Maar gezien de huidige snelheid van patchen denk ik dat dat nog wel goed gaat komen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Cloud op 10-12-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denizg
  • Laatst online: 22-08 09:36
(offtopic?) Niet zo thuis in FPS? :) COD4 draait imo voor 97% om de MP. Probeer eens S&D te spelen ipv TDM. Erg funny om je post te lezen tho :+

Snap verder niet waarom mensen zo klagen over nades, choppers en airstrikes. Ik heb er echt gene last van, speel zelf vrijwel alleen S&D, wellicht dat ik daarom weinig van merk. TDM is zowiezo gewoon chaos.

[ Voor 5% gewijzigd door denizg op 10-12-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDiver
  • Laatst online: 21-08 08:27
Ik zit nu net als jij op lvl 41, nog maar 500xp en ik ben 42.. In een 11 of 12 uur.
Ik speel vooral TDM en af en toe S&D, maar ik houd meer van de actie, plus ik krijg sneller die wapen challenges complete daar. Want ik had vandaag in twee maps mijn P90 Marksman III gehaald.
Hier nog 1 van 41. Ik zit precies zo in de wedstrijd als jij.
Ondertussen Staff Sergeant geworden, dat blijf ik het leukste vinden, lekker door de rangen gaan.

Gr. van een oud Joint Ops speler

Eindelijk is de kleur GROEN weer thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Laatst online: 08-10-2024
in 10 uur naar level 41!! Dat lijkt me een beetje sterk vriend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denizg schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:08:
[...]

(offtopic?) Niet zo thuis in FPS? :) COD4 draait imo voor 97% om de MP. Probeer eens S&D te spelen ipv TDM. Erg funny om je post te lezen tho :+

Snap verder niet waarom mensen zo klagen over nades, choppers en airstrikes. Ik heb er echt gene last van, speel zelf vrijwel alleen S&D, wellicht dat ik daarom weinig van merk. TDM is zowiezo gewoon chaos.
als je met 50 man in een server zit dan is er niet veel aan met nades en choppers. airstrike valt dan nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

aeroxtaxi schreef op maandag 10 december 2007 @ 16:12:
[...]

in 10 uur naar level 41!! Dat lijkt me een beetje sterk vriend O-)
Zeker wel mogelijk, ik deed het zelfs sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

FunkyPunky schreef op maandag 10 december 2007 @ 09:06:
[...]

Speel in clan (of vrienden) verband, dan heb je daar geen last van ;) (echte SD matches enzo)

[...]
Doe ik al :) Maar inderdaad niet op de manier die jij bedoelt.
Helaas is niet altijd iedereen online, maar áls ze dat zijn hebben we een compleet team en is het wel vet. Ik ben meestal de enige, samen met een andere gast die meteen de helicopter neerhalen.
Niks is zo frustrerend als dat in je eentje moeten doen met een M16A4 :P Vier clips en hij is, met wat mazzel, neer. Ondertussen ben ik dan uiteraard al een aantal keer lekgeprikt of geschoten.
Sta dan ook meestal wel op de eerste plek in het team, maar ik kan niet alles alleen.

Heb ik gelijk mijn frustratiepunt te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DaChosen1 schreef op maandag 10 december 2007 @ 01:52:
net een belachelijk potje gehad, 125 kills..
Een free for all game in die kleine map met die containers.
Tijdens het spawnen gewoon een stapje naar achter doen en je hele magazijn leegschieten. (hoezo spawnkilling?) Had ik meteen 7+ kills en meteen een chopper opgeroepen.
Je leefde echt geen 5 seconden. haha
hoelang was die ronde dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 13-09 14:07

backupdevice

Boeh!

Nou, ik speel COD 4 nu een week of twee en ik vind het een geweldig spel :) Speel het op een Xbox360.

Vind het een welkome afwisseling om nu in de moderne tijd te spelen, vond het WOII gebeuren leuk , maar dit is veel spannender. Mooie graphics, mooi geluid ( vooral via mijn DB setje 8) )

Heb ik nog minpunten? Ja, af en toe vind ik het een beetje te veel ogen dicht en raggen ( in de SP ) dan. Vind het Sniperlevel wel het mooiste level wat ik ooit heb gespeeld.

Moet nog aan de MP beginnen, ben nog niet klaar met de SP. Niet zoveel tijd ervoor, maar de tijd die ik speel, is echt genieten :9

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Maar met 50 man op een server kan zeker alleen op de pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
die duurde niet eens zo lang, een paar minuten.
Ik had nog nooit eerder FFA gespeeld en zal dat ook niet meer vaak doen.
Ik had het potje erna, zoals ik al eerder gepost heb 513 kills in 10 minuten.
Op een kleine map met 50 man leeft iedereen minder dan 10 sec. Zo spawnen allemaal op een paar vaste plekken, dus als jijzelf spawnd doe je een paar stappen terug en schiet je je magazijn leeg (en een M60 heeft nogal een grote) Dan vallen ze bij bosjes neer voor je neus. Martyrdom aan en je pakt er ook nog een paar als je dood gaat. ;) Iedereen deed het zo trouwens hoor, ik hou hier normaal niet van, maar was wel een keer grappig om mee te maken.
En handig om je geweer challenges te halen, gebruik elke keer een andere gun en je hebt ze in no-time op marksman III. Schiet ze allemaal door het hoofd en je haalt de expert challenges ook.
Ik hou het mooi bij S&D en HQ, dat FFA is echt te gek voor woorden.... 8)7 een grote chaos..

[ Voor 3% gewijzigd door Jeroenit op 10-12-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DaChosen1 schreef op maandag 10 december 2007 @ 17:52:
[...]

die duurde niet eens zo lang, een paar minuten.
Ik had nog nooit eerder FFA gespeeld en zal dat ook niet meer vaak doen.
Ik had het potje erna, zoals ik al eerder gepost heb 513 kills in 10 minuten.
Op een kleine map met 50 man leeft iedereen minder dan 10 sec. Zo spawnen allemaal op een paar vaste plekken, dus als jijzelf spawnd doe je een paar stappen terug en schiet je je magazijn leeg (en een M60 heeft nogal een grote) Dan vallen ze bij bosjes neer voor je neus. Martyrdom aan en je pakt er ook nog een paar als je dood gaat. ;) Iedereen deed het zo trouwens hoor, ik hou hier normaal niet van, maar was wel een keer grappig om mee te maken.
En handig om je geweer challenges te halen, gebruik elke keer een andere gun en je hebt ze in no-time op marksman III. Schiet ze allemaal door het hoofd en je haalt de expert challenges ook.
Ik hou het mooi bij S&D en HQ, dat FFA is echt te gek voor woorden.... 8)7 een grote chaos..
Net 1e potje van de dag. Domination op Bloc, echt mooi. Elk team heeft 1 gebouw eigenlijk daar. pas later ging ik sniperen. En had ik 11 kills, wel 16x dood gegaan :P
Maar die map is echt tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 11:25
is er nog iemand waarbij Captain Price alleen maar met zijn arm zit te zwaaien?

http://img136.imageshack.us/my.php?image=cod4007121018411003ez1.jpg

nou al 4 of 5 keer geprobeert en hij blijft alleen maar dat doen :'(
zelfs een paar granaten tegen hem aan gooien, paar keer op hem schieten en een heel stuk terug lopen werkt niet :(

ben ik soms iets vergeten om te doen? kan zelf helemaal niets vinden

Xbox: Shikakka PSN: Shikaakka Steam: Shikakka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Shikaka schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:00:

zelfs een paar granaten tegen hem aan gooien, paar keer op hem schieten en een heel stuk terug lopen werkt niet :(

Ben je er al uit gekomen? Met alleen deze screenshot heb ik te weinig informatie om je goed te kunnen helpen. Kun je even vertellen wat je vlak daarvoor hebt gedaan?
spoiler:
Als het goed is moet je zo'n muur laten ontploffen door er c4 tegenaan te plakken.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
vlak hiervoor heb ik heel wat mannen neer moeten halen om daar te komen. Vervolgens schreeuwt hij alleenmaar COME ON ofzo iets (is al weer een paar uur geleden :P) maar heb nergens iets gehoord of gezien wat ik met C4 kan opblazen

op deze screen zie je de deur. Daar zit ook nog iemand anders bij. Het compas wijst achter de deur, maar ik kon niets vinden voor een C4 of ergens waardoor ik er achter kan komen.

http://img233.imageshack.us/my.php?image=cod42007121018411741ny4.jpg

edit:
nog 2 screens van wat er vooraf aan de hand is
http://img210.imageshack.us/my.php?image=iw3sp2007121020482188ds1.jpg
http://img107.imageshack.us/my.php?image=iw3sp2007121020490789av9.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Shikaka op 10-12-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Je hoort die deur (van je eerste foto) door te gaan, en dan even te wachten. Van afstand openen ze dan een andere deur waar je doorheen moet gaan. Je hoeft niks te doen, het gaat allemaal vanzelf!

[ Voor 5% gewijzigd door Sydney08 op 10-12-2007 20:57 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
hmm raar heb daar ook al 2 keer gewacht net nog en 1 keer daarvoor :S
telkens gewacht tot dat de tijd omwas en er gebeurde niets

nog maar eens proberen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Normaal moet je door die deur lopen waar hij staat, vervolgens doet hij die dicht en openen ze vanop afstand een deur waar je vervolgens door moet.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Laatst online: 14-12-2023
Shikaka schreef op maandag 10 december 2007 @ 19:00:

Heb gelezen dat dit een probleem is met een andere NPC, niet Captain Price. Een private die mee loopt sinds begin van het level schijnt verkeerde pathing te hebben waardoor hij tegen een muur loopt en blijft lopen. Alle NPCs zijn er niet, dus zit Price te zwaaien. Enige optie is restarten / zorgen dat alle NPCs meelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Krijg er onderhand behoorlijk de schijt van...
al die nerd campers, echt te triest is het.
En dan nog eens hoevaak ik wel niet een tk op m'n naam krijg als er opeens een enemy voor me springt of ik word gen00blaunched vanaf nota bene het spawnpoint. Werkelijk waar, ik spawn. En vanaf de vijandelijke spawnpoint wordt er meteen een launcher gelanceerd en die knalt 3 man af waaronder ik, en 3 x raden ik krijg daarna nog 2 tk's omdat mijn Martydom dan afgaat. Nouja goed ik heb er dus echt geen WOORDEN voor hoe belachelijk dit wel niet is. Die nade launcher is veel te overpowered. En dan heb je ook nog die n00b ratel guns (weet niet eens hoe ze heten) die schieten zeg maar zo : TJAK TJAK TJAK en met 1 kogel ben je dood....slaat ook werkelijk nergens op...
Ze zitten alleen maar te campen, en als je dan terugkijkt hoe je gekilld bent ziet het er werkelijk zo zielig uit, skills zijn er niet voor nodig.
Voor dit hele spel zijn geen skills nodig als je het mij vraagt. Kijk naar CS daar kwam het op aim + sound aan, hier lijkt het nergens op. Veel te arcade als je t mij vraagt. Kan ook leuk zijn, maar wat dat betreft had ik meer met CS waar je je echt kon onderscheiden door middel van SKILLS ipv campen + nadelaunchers...
Tis gewoon een vet spel maar hoe wil je hier ooit skills opbouwen? Ik kan er niks aan doen als ik soms 0-6 sta ofzo omdat ik 3 x airstrike over me heen krijg, 2 keer geteamkilled wordt en 1 keer n00blauncher vanaf 3 km om maar wat te noemen....Meer mensen dit idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

nah volgens maak je je veel te kwaad.
het ligt voornamelijk aan het kiezen van de juiste servers.

Weer iemand wanneer je het gilly suit krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Dinictus208 schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:24:
nah volgens maak je je veel te kwaad.
het ligt voornamelijk aan het kiezen van de juiste servers.

Weer iemand wanneer je het gilly suit krijgt?
Ik word ook snel pissed lol
Maargoed meestal als ik dan eenmaal wat aan het killen kom dan gaan ze meteen bij bosjes neer...Heb ik echter 2, 3 of 4 deaths op rij dan hoef ik niet te verwachten dat ik snel weer kills zal halen :S Zo gaat het meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Ik speel zelf nooit meer op servers waar teamkill aan staat. Mede omdat je teamgenoten niet echt uitkijken waar ze lopen, schieten, ect. Ik word vaker door een teamgenoot neergeknald dan de tegenstander.
Na een aantal teamkills moet je ook nog eens 20 of 40 seconden wachten, omdat je teamgenoten weer eens over je granaat of voor je langs lopen. Voor mij dus geen servers met TK.

Misschien moet je meer speltypen als S&D spelen (of andere objective games) -> Wordt tactischer gespeeld, en je hebt minder kamikaze-achtige spelers. Ook op hardcore servers zijn teamgenoten wat voorzichtiger.
Of nog simpeler: speel net als ik niet op servers waar TK aan staat. :)

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaka
Dantar schreef op maandag 10 december 2007 @ 21:17:
[...]

Heb gelezen dat dit een probleem is met een andere NPC, niet Captain Price. Een private die mee loopt sinds begin van het level schijnt verkeerde pathing te hebben waardoor hij tegen een muur loopt en blijft lopen. Alle NPCs zijn er niet, dus zit Price te zwaaien. Enige optie is restarten / zorgen dat alle NPCs meelopen.
hmm dat zou inderdaad goed mogelijk zijn nou je het zegt
er staat namelijk nog 1 groen pijlje op het compas van een ander teamlid

dat word dus overnieuw starten met de missie

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!