[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.938 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:56:
Wie kan mij vertellen waar je Rank word opgeslagen als je CoD4 hebt via Steam? Normaal is het in de Program Files etc... maar bij steam staat het in die map "ergens" Wie kan het voor mij opzoeken? Het zal wel in steam staan ergens onder profiles / profielen... (wil deze info in de Sp opnemen).
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:33:
[...]

kom op aapje, jij weet heel goed hoe je de search moet gebruiken in je windows :P
Volgens mij heeft hij zelf geen steam versie maar wil hij het enkel weten voor de SP :)

Volgens een post in het steam forum:
C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\common\call of duty 4\players\profiles\<cod4_profile_name>
(Bron)

Ze noemen de rank niet specifiek, echter je profile en savefile. Ik neem aan dat je rank hier onder valt?

Misschien dat een steam gebruiker dit nog even 'first hand' kan verifiëren?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-07 12:09
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:52:
[...]

ik heb gewoon een key gebind :) /disconnect ; /reconnect (ongeveer :P)
/reconnect is voldoende...disconnect zou ik vér uit de buurt houden van alle andere keys...heb mezelf geregeld tijdens een clanmatch eruit gegooid(zelfde geld voor /quit :P )

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Rey Nemaattori schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 11:45:
[...]

Moet zeggen dat killen ook leuker in dat bommen plaatsen etc etc.
Met CTF onder CoD2 zocht ik me eigen altijd een paar leuke plekjes uit met een batterij aan wapens om kills te maken....evt. flagcampen of flagrunnen liet ik wel aan 't team over, want dat is funest voor je kill/death ratio :X

Zijn er trouwens al remakes van oude CoD maps? Of is de editor nog niet gereleased?
CoD4 Radiant is nog niet uit, laat lang op zich wachten :)
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:04:
[...]

[...]
Volgens mij heeft hij zelf geen steam versie maar wil hij het enkel weten voor de SP :)

Volgens een post in het steam forum:
C:\Program Files\Valve\Steam\SteamApps\common\call of duty 4\players\profiles\<cod4_profile_name>
(Bron)

Ze noemen de rank niet specifiek, echter je profile en savefile. Ik neem aan dat je rank hier onder valt?

Misschien dat een steam gebruiker dit nog even 'first hand' kan verifiëren?
Daar staat beide in zowel de rank als de savegames.

[ Voor 37% gewijzigd door psychoclown op 07-12-2007 13:29 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 12:33:
[...]

kom op aapje, jij weet heel goed hoe je de search moet gebruiken in je windows :P
Hehe, Ik heb niet de Steam versie van CoD4 ;) dus ik kan zoeken wat ik wil in me Windows :p Het is inderdaad voor in de StartPost.

Jij moet mij nog een DM sturen zodat ik je in de lijst kan zetten O-) Je GoT-Server komt erook in ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Dubbel EXP punten dit weekend he ?
Ben jaloers op jullie :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mars18 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:38:
Dubbel EXP punten dit weekend he ?
Ben jaloers op jullie :P
Gezien je icoon moeten wij jaloers op jou zijn. Ik heb geen PS3 hoor. :P

Over het "awaiting connection" gebeuren:
Ja tuurlijk kun je reconnect binden (heb ik ook gedaan) maar door je connection attempts iets hoger te zetten, heb je die bind waarschijnlijk niet nodig. Dat betekent overigens niet dat die bind nutteloos is :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 12:12
Ik zoek nog wat leuke nederlandse servers waar ik jullie ook kan tegenkomen

wie heeft een lijstje misschien voor me

hier wat screens van me uberscores :P

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/6739/shot0012rq1.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/6134/shot0036ii2.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img214.imageshack.us/img214/7024/shot0034sj0.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/3728/shot0029ui7.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img521.imageshack.us/img521/4194/shot0038dy6.th.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door Zaratrass op 07-12-2007 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

sh4d0wman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 09:11:
Vandaag eens even testen met de M60 en wat kills maken voor de Red Dot.
M60 met red dot is lekker ... had net de 'grip' verdiend, voor 'reduced recoil', maar merk er niet echt veel van ... bovendien kost dat je perk 1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Ik heb het rare probleem dat ik in de single-player versie wel mijn reso kan verhogen/veranderen maar in de mp versie niet. Ik draai XP SP2. Dit is mijn hardware.
Intel® Core™ 2 Duo E6750
Asus P5K
Antec Sonata III
Scythe S-Flex 800
MSI RX2600XT-T2D512EZ/D3
Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-800 Kit
Samsung Syncmaster 2232BW
Samsung SH-S202H
Western Digital Caviar SE16 500 GB

Die graka is een tijdelijke totdat ik een 8800GT krijg. Deze is van mijn htpc :) . Heb inmiddels oudere drivers erop gezet. (de nieuwste van ATI geeft zelfs tijdens de install al een foutmelding). Tot 2 oudere terug gegaan zonder resultaat. Ook als ik eerste de singleplayer opstart en van daaruit naar de mp ga, lukt het niet.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Die grip bij LMG's heb je inderdaad niet zo veel aan is mijn mening. Die red dot helpt om op afstand beter te richten. Kogels spreiden redelijk door de recoil maar met snelle korte salvo's en wat gokwerk hoe je target loopt valt daar mee te leven ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik echt kut vind is dat wanneer je een airstrike verdient hebt, en em niet gebruikt maar even doorgaat met fraggen (in een streak dus) en je een heli verdient, je dan je airstrike kwijtraakt :(

Verder is de 1.3patch super! Binnen 1 seconde connected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:18

Eboman

Ondertitel

als je xfire hebt zet die dan eens uit...
Mystikal schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:11:
Ik heb het rare probleem dat ik in de single-player versie wel mijn reso kan verhogen/veranderen maar in de mp versie niet. Ik draai XP SP2. Dit is mijn hardware.
Intel® Core™ 2 Duo E6750
Asus P5K
Antec Sonata III
Scythe S-Flex 800
MSI RX2600XT-T2D512EZ/D3
Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-800 Kit
Samsung Syncmaster 2232BW
Samsung SH-S202H
Western Digital Caviar SE16 500 GB

Die graka is een tijdelijke totdat ik een 8800GT krijg. Deze is van mijn htpc :) . Heb inmiddels oudere drivers erop gezet. (de nieuwste van ATI geeft zelfs tijdens de install al een foutmelding). Tot 2 oudere terug gegaan zonder resultaat. Ook als ik eerste de singleplayer opstart en van daaruit naar de mp ga, lukt het niet.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Eboman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:42:
als je xfire hebt zet die dan eens uit...

[...]
Mag ik vragen hoe je aan die wijsheid komt. Overigens heb ik X-fire gisteren voor het eerst geinstalleerd (en gisteren ook die videokaart erin gezet).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Laatst online: 20:18

Eboman

Ondertitel

Mystikal schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:50:
[...]

Mag ik vragen hoe je aan die wijsheid komt. Overigens heb ik X-fire gisteren voor het eerst geinstalleerd (en gisteren ook die videokaart erin gezet).
bij mij crasht COD4 als ik de resolutie verander als xfire aanstaat...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Eboman schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:53:
[...]

bij mij crasht COD4 als ik de resolutie verander als xfire aanstaat...
loool, dat is een duidelijk en helder verhaal! Laten we hopen dat het daar aan ligt. Ik ga het zeker proberen! Zowel bij single als multiplayer, of net als bij mij alleen bij multi-player.

En dan mijn 2e vraag. Je hebt het nog niet kunnen oplossen zodat het niet meer gebeurd... X-fire hebben wij (als in vriendengroep) gisteren ontdekt en is toch wel erg handig!

edit: wellicht xfire uitzetten. Reso aanpassen. Cod4 afsluiten. xfire aanzetten, cod4 opstarten?

[ Voor 8% gewijzigd door Mystikal op 07-12-2007 15:02 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 15-09 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mystikal schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:02:
edit: wellicht xfire uitzetten. Reso aanpassen. Cod4 afsluiten. xfire aanzetten, cod4 opstarten?
Dat schijnt inderdaad de oplossing te zijn :) Dit probleem is al veel besproken in het vorige deeltje van dit topic. Blijkbaar als XFire aanstaat, kun je géén grafische settings wijzigen. De game loopt dan vast, of de wijziging wordt simpelweg niet uitgevoerd. Het schijnt te zitten in die OSD overlays die XFire 'op' je game kan 'projecteren'. In elk geval had Eboman zijn wijsheid uit een van de vorige deeltjes ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 23:22

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:39:
Wat ik echt kut vind is dat wanneer je een airstrike verdient hebt, en em niet gebruikt maar even doorgaat met fraggen (in een streak dus) en je een heli verdient, je dan je airstrike kwijtraakt :(

Dit is inderdaad raar ja, vandaar dat ik ook maar meestal probeer om via die airstrike een helicopter te krijgen. Sta ik gewoon ergens even mijn airstrike te bepalen in een hoekje.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

manii schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:50:
Ik zoek nog wat leuke nederlandse servers waar ik jullie ook kan tegenkomen

wie heeft een lijstje misschien voor me

hier wat screens van me uberscores :P

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Chyeck me sig maar ;)
B.t.w. voordat je 1.3 installed, let er wel ff op dat je favo servers ook al gepatched zijn. Je kunt met 1.3 alleen 1.3 servers joinen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:26

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Aap schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 13:37:
[...]

Hehe, Ik heb niet de Steam versie van CoD4 ;) dus ik kan zoeken wat ik wil in me Windows :p Het is inderdaad voor in de StartPost.

Jij moet mij nog een DM sturen zodat ik je in de lijst kan zetten O-) Je GoT-Server komt erook in ;)
goed, ik zal je vanaaf alle info pmen

maar wat heeft de voorkeur voor de meeste mensen hier, wachten met de server online gooien tot 1.3 beschikbaar is , of gewoon 1.2 online gooien
(en met beschikbaar bedoel ik dan de lnxded 1.3)

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 07-12-2007 15:27 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
KillerAce_NL schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:20:
[...]
Chyeck me sig maar ;)
B.t.w. voordat je 1.3 installed, let er wel ff op dat je favo servers ook al gepatched zijn. Je kunt met 1.3 alleen 1.3 servers joinen. ;)
recruiten jullie ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Laatst online: 23:50

Lightah

Strikes Again

Ik heb CoD4 nu ook binnen van CD-WOW. Heb 'm al een tijdje gespeeld, ook wat online op gekraakte servers maar moet zeggen dat ik het de beste game vind van de afgelopen tijd zowel single- als multiplayer. Alleen beetje jammer van de sniper want ik heb het gevoel dat je heel vaak mist terwijl je echt hoort te raken... Misschien de wind :P

Nouja ik ga weer wat challenges proberen te halen, met name de assault headshots kost me aardig wat potjes :) Komt ook omdat je iemand met 2 kogels in z'n borst ook dood hebt. Daardoor ben ik sneller geneigd om daar te richten. Als ik op iemands hoofd richt en mis dan heeft degene nog een kansje om terug te schieten. Speel in cod gewoon onder Lightah.

@ Def!ance, de 1.3 linux patch kan je hier vinden *klik*

[ Voor 26% gewijzigd door Lightah op 07-12-2007 16:08 ]

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Wat CD-WOW doet is hun zaak, maar heeft niets met CoD4 te maken. Hoef je hier dus ook niet te melden.

[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Lightah schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:45:
Ik heb CoD4 nu ook binnen van CD-WOW. Heb 'm al een tijdje gespeeld, ook wat online op gekraakte servers maar moet zeggen dat ik het de beste game vind van de afgelopen tijd zowel single- als multiplayer. Alleen beetje jammer van de sniper want ik heb het gevoel dat je heel vaak mist terwijl je echt hoort te raken... Misschien de wind :P

Nouja ik ga weer wat challenges proberen te halen, met name de assault headshots kost me aardig wat potjes :) Speel in cod gewoon onder Lightah.

Hoe lang duurde het verzenden bij cd-wow bij jou ?
Ik moet nog bestellen, aangezien ik de lverproblemen bij cd-wow toch maar ff afgewachtt heb.
offtopic:
Manii:yep registreer maar bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Laatst online: 23:50

Lightah

Strikes Again

Ik heb vorige week donderdag de order geplaatst. De dag erna (vrijdag) een mailtje gestuurd omdat ik m'n order niet kon zien op cd-wow.nl, hierop kreeg ik binnen een paar uur het antwoord dat de site niet goed werkte, maar het op cd-wow.com wel zou werken. Dit was idd zo en daar kon ik het gewoon zien. Daarbij vertelde ze dat hij packed was en klaar lag voor het postbedrijf. Later op de dag kreeg ik de melding dat het verzonden was. En vanochtend dus ontvangen. Dus 7 dagen vanaf verzending.

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10

lord_fh

PS5

Vragen over CD-WOW kun je denk ik het best op hun helpdesk vragen; niet hier.

[ Voor 72% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 14:39:
Toeval ? De eerste de beste server die ik probeerde gaf al een time-out ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:04
manii schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:53:
yoooowwwww CD-WOW is goedkoop zeg... ik heb er gewoon 60 euro bij de free record shop ervoor betaald :S
Ach ja, had hem ongeveer 3 week voordat ie uitkwam gepreordered daar, heb hem nog niet binnen, een week geleden ongeveer een mail gekregen dat ie opgestuurd is, en dat het nog een week kon duren, hoop hem dus morgen binnen te hebben...

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Spel is verzonden, morgen zal die er wel zijn. kan echt niet wachten tot kerst, dus zal als die morgen er is, al wat potjes spelen denk ik.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

lord_fh schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:25:
Ik heb em ook via CDWOW gedaan, en doo rjouw tip met cdwow.COM kan ik nu wel men order zien en er staat in het groen; DESPATCHED , wat betekent dat ?

Ik kan niet wachten tot ie er is :D
Verstuurd betekent dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Lightah schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:45:

i thank you velly much, ik kon hem nergens vinden, ik ga straks als ik thuis kom de GoT server even setuppen met 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

// ok

maar ik heb geen mail gehad nog :(

[ Voor 85% gewijzigd door lord_fh op 07-12-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 16:25:
[...]

Toeval ? De eerste de beste server die ik probeerde gaf al een time-out ...
Hmm. Ik heb echt een stuk minder last van time-outs... sterker nog, ze zijn bij mij vandaag nog niet voorgekomen en ik heb er al heel wat uurtjes cod opzitten met 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Vandaag me copy van COD4 binnengekregen via CD-WOW :D. Dus voor diegene die nog zitten te wachten, het komt er nu echt aan. Pas vorige week besteld.

Waarom staat die 1.3 patch eigenlijk nog niet op de officiele site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

cod4 met patch 1.3 connect nu zo goed omdat er nog niet zoveel servers zijn die op 1.3 draaien en wellicht heeft de master server het daarom minder druk.

Verder merk ik weinig verschil (ik snipe niet zoveel)
Ben nu weer een beetje terug in rank: 16 in 2,5 uur.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:51:
[...]

Hmm. Ik heb echt een stuk minder last van time-outs... sterker nog, ze zijn bij mij vandaag nog niet voorgekomen en ik heb er al heel wat uurtjes cod opzitten met 1.3
Dan heb je hoogstwaarschijnlijk geluk want probs met de masterserver liggen niet local maar bij de masterserver zelf :). Anders hadden ze het ook in de changelog gezet.

@ hierboven
Daar zal het idd aan liggen helemaal niet aan gedacht maarja ook nog geen tijd gehad om te CoDden met 1.3 en zal ook niet meer gebeuren vandaag straks ff me verjaardag vieren 8)
gideon82 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:59:
Vandaag me copy van COD4 binnengekregen via CD-WOW :D. Dus voor diegene die nog zitten te wachten, het komt er nu echt aan. Pas vorige week besteld.

Waarom staat die 1.3 patch eigenlijk nog niet op de officiele site?
Welk site bedoel je, charlieoscardelta? Voor patches moet je sowieso bij infinityward.com/modernwarfare/patch zijn :)

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 07-12-2007 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Snipen is echt ziekelijk goed nu, echt te makkelijk en briljant op een map als "Countdown" en "Overgrown". Heb een beetje alle snipers uitgeprobeerd maar de 2e sniper vindt ik toch echt het beste nu, volgens mij is dat de M21A. Er zijn nu uiteraard ook veel meer mensen die snipen wat het sniper ook weer moeilijker maakt.

Verder heb ik die aog-scope nog niet uitgeprobeerd maar ik vind sowieso dat ding te groot in het beeld waardoor je de rest van de omgeving minder goed ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-09 13:42

flessuh

Set sail for fail!

ik gebruik toch nog altijd de barret, gewoon omdat het in principe altijd one shot, one kill is met stopping power.

als je nou een silencer bij die m21 kon krijgen zoals in de SP, was de keuze simpel:P
vind het echt jammer dat die optie er niet is

[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 07-12-2007 18:24 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben daar juist blij om.. als ik érgens wel een hekel aan heb is het een map vol campers :X
Ben je lekker aan het battlen met iemand, word je vanaf een of ander hoekje aan de andere kant van het leven afgeschoten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Daar heb ik ook een erge hekel aan, weg met die domme snipers/campers. 1 tegen 1 durven ze niet, dan maar campen :(

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Spacey23 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 19:35:
Daar heb ik ook een erge hekel aan, weg met die domme snipers/campers. 1 tegen 1 durven ze niet, dan maar campen :(
Ach, je hebt ze in het echt ook. Blijven de hele tijd op 1 plek liggen.... Ik vind het zelf wel vet.

Ik had gisteravond om 7 uur bij bol.com cod4 besteld, vandaag ontvangen en net ff gespeeld. Ik vind het erg vet alleen na CS te zijn gewend, gaat dit spel wel stukken sneller :P

Maar ben nog druk bezig met oefenen :)

Vergeef me mijn n00bheid, edit != quote :X

[ Voor 103% gewijzigd door een moderator op 07-12-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giel schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:02:
[...]

Ach, je hebt ze in het echt ook. Blijven de hele tijd op 1 plek liggen.... Ik vind het zelf wel vet.

Ik had gisteravond om 7 uur bij bol.com cod4 besteld, vandaag ontvangen en net ff gespeeld. Ik vind het erg vet alleen na CS te zijn gewend, gaat dit spel wel stukken sneller :P

Maar ben nog druk bezig met oefenen :)
Volgens mij zat ik net met je ingame... speelde je onder Giel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Giel schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:02:
Juist niet. Je hebt scherpschutters en sluipschutters. Die eerste schieten samen met een peloton mee, maar dan van achteraf, en halen de eerste mannen weg. Die tweede gaan in gillies in de bosjes oid liggen, en als ze 'hun target', of een paar, hebben gehad, zijn ze weer weg hoor. Die gasten sprinten daar echt niet heen om vervolgens 20 man te doden vanaf daar :P

- Sorry trouwens dat ik je bericht wijzigde; de knoppen edit en quote zitten nogal dicht naast elkaar O-)

[ Voor 8% gewijzigd door TheZeroorez op 07-12-2007 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lord_fh

lord_fh

PS5

heb een mail van CDWOW dat ie verzonden IS dus hoop dat ik hem dan snel krijg!!! en dan maar spelen !

men broertje heeft em op de PS3 gehaald van de week, en tis egt een TE vet spel gewoon, zoo mooi en realistichs!!

Maar ik heb em voor de PC gekocht, voor de multiplayer :) ben erg benieuwd hoe dat is online, ik speel nu alleen maar CSS als shooter (.eXp clan )

Dit is net wat anders maar wel de moeite waard, dat weet ik zeker!

[ Voor 69% gewijzigd door lord_fh op 07-12-2007 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:38:
[...]

Volgens mij zat ik net met je ingame... speelde je onder Giel?
Jep, klopt. Hoe heette jij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
TheZeroorez schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 21:43:
[...]

Juist niet. Je hebt scherpschutters en sluipschutters. Die eerste schieten samen met een peloton mee, maar dan van achteraf, en halen de eerste mannen weg. Die tweede gaan in gillies in de bosjes oid liggen, en als ze 'hun target', of een paar, hebben gehad, zijn ze weer weg hoor. Die gasten sprinten daar echt niet heen om vervolgens 20 man te doden vanaf daar :P

- Sorry trouwens dat ik je bericht wijzigde; de knoppen edit en quote zitten nogal dicht naast elkaar O-)
Ok, weer wat geleerd! En het editten van mijn bericht is je vergeven hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:21

OMD

moeilijk online spelen nu op de PS3. Je krijgt dubbele XP....
beetje moeilijk connecten |:(

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:21
Ik heb me vandaag (mede door een schoonmoeder) niet in kunnen houden en CoD4 gekocht voor de PS3. Bij de MM was ie uitverkocht a 55 euro. Toen liep ik de Intertoys binnen en daar was ie gewoon 65 euro. Ik wou omdraaien en toen gaf schoonma me 15 euro in mijn handen met de zin: Zo nu is het verschil meer dan weg... :o. Dus ik zit nu te wachten totdat ik online kan, maar hij blijft nogal hangen op Trying to join potential matches...

Nick: AEON-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:02:
i thank you velly much, ik kon hem nergens vinden, ik ga straks als ik thuis kom de GoT server even setuppen met 1.3
Awaiting connection...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 ... time out :(
Jammer, had wel als target dienst willen doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Goner op 08-12-2007 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Laatst online: 15-09 14:12
Vind trouwens de P90 / double tap / steady aim / silencer te geniaal. In close combat is het gewoon springen en sproeien en nog raak je alles perfect >:) . 90% van de close combat situaties win je gewoon makkelijk, en van lange afstand is hij ook nog best effectief vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giel schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 22:43:
[...]

Jep, klopt. Hoe heette jij dan?
kiekert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:41:
[...]

Awaiting connection...1...2...3...4...5...6...7...8...9...10 ... time out :(
Jammer, had wel als target dienst willen doen.
Console openen (~) en dan reconnect intypen.

Direct daarna zou ie moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:44

Phydomir

Dennis

knarfyboy schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:51:
Vind trouwens de P90 / double tap / steady aim / silencer te geniaal. In close combat is het gewoon springen en sproeien en nog raak je alles perfect >:) . 90% van de close combat situaties win je gewoon makkelijk, en van lange afstand is hij ook nog best effectief vind ik.
p90 is spray en pray en altijd wel wat raak... Maar ja, gewoon zorgen dat die nubjes niet te dicht in m'n buurt komen 8)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrr is er ook een uninstall voor de 1.3 patch ? aangezien m'n favo servers die nog niet hebben kan ik er niet op :(

Google zegt niks, en in de mappen waar de patch staan staat ook geen uninstall :S help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 10:59:
Grrrr is er ook een uninstall voor de 1.3 patch ? aangezien m'n favo servers die nog niet hebben kan ik er niet op :(

Google zegt niks, en in de mappen waar de patch staan staat ook geen uninstall :S help!
Ja gewoon CoD4 opnieuw installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier lui die het verschil tussen de 360 en PS3 versie hebben kunnen ontdekken en dus ook beide hebben zien spelen? Naar mijn weten is de PS3 versie superieur... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
In het begin zeker irritant. En vooral als ze in een goed team zitten. Het wordt pas leuk als je een drie-kill streak maakt. Dan krijg je de UAV, en dan weet je waar ze zitten. Gelijk ff afleren, triest gedoe ook. :X
Gisteravond was het wel een drama zeg, hoop niet dat het elk weekend zo gaat worden. Elke keer proberen te connecten, en ongeveer 1 ronde TDM per halfuur schiet niet op. En dan heb je eindelijk verbinding, en dan is ie na 10 seconden alweer Ended by Host.

Ik speel zelf trouwens op de PS3 onder de naam djmurcielago.

Had gister voor het eerst ook een stel hollanders in mn team. Best gezellig, heb alleen geen mic, dus kon niet meelullen.
Aan de andere kant zoek ik nog een manier om teamspeak uit te zetten, vooral als al die kiddies alleen maar lopen te blerren in dat ding.

[ Voor 18% gewijzigd door Murcielago op 08-12-2007 12:01 ]

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Server is weer up, compleet schone installatie gepatched 1.3

89.18.176.127:28960 (32 slots) Public (8 slots reserved : pasw = tweakers)
89.18.176.127:8767 Teamspeak 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 10:59:

Wat een kutservers dan. Kun je niet gewoon even een paar uurtjes andere servers gaan spelen? Ik kan me ook niet voorstellen dat er nog veel mensen in jouw fav server zitten atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dat maar doen dan 8)7

Btw wrm kan ik ineens de optie niet vinden om een IP adres in te vullen ? losing my mind overhere... lijkt me wel cool om ff met de medetweakers te knallen :D mits cracked

*nvm*
Via xfire opgelost

To bad... key code in use, shame on me!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 11:31:
Zijn er hier lui die het verschil tussen de 360 en PS3 versie hebben kunnen ontdekken en dus ook beide hebben zien spelen? Naar mijn weten is de PS3 versie superieur... :9
Als ik al die connectie problemen lees over de PS3, lijkt het me sterk dat hij superieur is :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:19:
Tja dat maar doen dan 8)7

Btw wrm kan ik ineens de optie niet vinden om een IP adres in te vullen ? losing my mind overhere... lijkt me wel cool om ff met de medetweakers te knallen :D mits cracked

*nvm*
Via xfire opgelost

To bad... key code in use, shame on me!
jah duh !!!!!
jij moet je hard gaan schamen, en niet eens meer proberen te connecten

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 08-12-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update 1.3 is er!!!!!! hopen dat ik online kan, oh yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:29:
Update 1.3 is er!!!!!! hopen dat ik online kan, oh yeah
goeiemorgen, welkom terug onder de levenden (patch is al wat langer uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:25:
[...]

jah duh !!!!!
jij moet je hard gaan schamen, en niet eens meer proberen te connecten
Ik weet het, helaas hebben sommige (ook die hard gamers) geen geld voor de "originele" games uit de store.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:35:
[...]

Ik weet het, helaas hebben sommige (ook die hard gamers) geen geld voor de "originele" games uit de store.. :(
als je geld hebt voor een up to date pc dan kun je ook de spellen kopen die je veel speelt
ik koop ook niet echt alle spellen die ik speel, maar als ik een spel wel vaker ga spelen dan ga ik hem gewoon kopen, soort van try before you buy idee :)

ik moet idd zeggen dat je goed merkt dat 1.3 nog niet standaard door alle servers gedraaid word, het connecten gaat echt 10x beter atm

[ Voor 26% gewijzigd door CrankyGamerOG op 08-12-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is juist het tactische van dit spel, als je geowned wordt door een camper dan suck je gewoon simpel zat. :)

In het echt rush je toch ook niet de straten op zwaaiend met je geweer en maaien maar... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:58:
[...]

Dat is juist het tactische van dit spel, als je geowned wordt door een camper dan suck je gewoon simpel zat. :)

In het echt rush je toch ook niet de straten op zwaaiend met je geweer en maaien maar... :')
in het echt doe je dit zoizo niet en dan lijkt het ook totaal niet op wat er in het 'echt' gebeurd.
en ja ik spreek daarbij uit ervaring >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:55:
[...]

als je geld hebt voor een up to date pc dan kun je ook de spellen kopen die je veel speelt
ik koop ook niet echt alle spellen die ik speel, maar als ik een spel wel vaker ga spelen dan ga ik hem gewoon kopen, soort van try before you buy idee :)

ik moet idd zeggen dat je goed merkt dat 1.3 nog niet standaard door alle servers gedraaid word, het connecten gaat echt 10x beter atm
Is een E2160 + GeForce 6200TC up to date dan :S draai geloof ik maar tussen de 20 a 30 fps hoor.. dusuuh (iig vroeger was het bij mij ook zo, try before i buy mjah toen zat alles nog lekker enzo.. nu is het gewoon wat moeilijker om rond te komen :( so don't blame me.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wat voor de OP
Rank:1 Private First Class Punten: 0
Rank:2 Private First Class I Punten: 30
Rank:3 Private First Class II Punten: 120
Rank:4 Lance Corporal Punten: 270
Rank:5 Lance Corporal I Punten: 480
Rank:6 Lance Corporal II Punten: 750
Rank:7 Corporal Punten: 1080
Rank:8 Corporal I Punten: 1470
Rank:9 Corporal II Punten: 1920
Rank:10 Sergeant Punten: 2430
Rank:11 Sergeant I Punten: 3000
Rank:12 Sergeant II Punten: 3650
Rank:13 Staff Sergeant Punten: 4380
Rank:14 Staff Sergeant I Punten: 5190
Rank:15 Staff Sergeant II Punten: 6080
Rank:16 Gunnery Sergeant Punten: 7050
Rank:17 Gunnery Sergeant I Punten: 8100
Rank:18 Gunnery Sergeant II Punten: 9230
Rank:19 Master Sergeant Punten: 10440
Rank:20 Master Sergeant I Punten: 11730
Rank:21 Master Sergeant II Punten: 13100
Rank:22 Master Gunnery Sergeant Punten: 14550
Rank:23 Master Gunnery Sergeant I Punten: 16080
Rank:24 Master Gunnery Sergeant II Punten: 17690
Rank:25 2nd Lieutenant Punten: 19380
Rank:26 2nd Lieutenant I Punten: 21150
Rank:27 2nd Lieutenant II Punten: 23000
Rank:28 1st Lieutenant Punten: 24930
Rank:29 1st Lieutenant I Punten: 26940
Rank:30 1st Lieutenant II Punten: 29030
Rank:31 Captain Punten: 31240
Rank:32 Captain I Punten: 33570
Rank:33 Captain II Punten: 36020
Rank:34 Major Punten: 38590
Rank:35 Major I Punten: 41280
Rank:36 Major II Punten: 44090
Rank:37 Lt. Colonel Punten:47020
Rank:38 Lt. Colonel Punten: 50070
Rank:39 Lt. Colonel II Punten: 53240
Rank:40 Colonel Punten: 56530
Rank:41 Colonel I Punten: 59940
Rank:42 Colonel II Punten: 63470
Rank:43 Brigadier General Punten: 67120
Rank:44 Brigadier General I Punten: 70890
Rank:45 Brigadier General II Punten: 74780
Rank:46 Major General Punten: 78790
Rank:47 Major General I Punten: 82920
Rank:48 Major General II Punten: 87170
Rank:49 Lieutenant General Punten: 91540
Rank:50 Lieutenant General I Punten: 96030
Rank:51 Lieutenant General II Punten: 100640
Rank:52 General Punten: 105370
Rank:53 General I Punten: 110220
Rank:54 General II Punten: 115190
Rank:55 Commander Punten: 120280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

hey, dont get me wrong, maar je hebt zelf als sign dat je een c2d hebt vandaar ;) (dus dat kan er elke zijn :) )
en het niet goed kunnen rondkomen is geen excuus voor piraterij toch (alhoewel ik je heel goed begrijp hoor)

@ hierboven, had er ff een htmletje ofzo van gemaakt of op zn minst netjes in een table, nu is het kinda , naja ill refrain from comments

[ Voor 30% gewijzigd door CrankyGamerOG op 08-12-2007 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 13:44:
hey, dont get me wrong, maar je hebt zelf als sign dat je een c2d hebt vandaar ;) (dus dat kan er elke zijn :) )
en het niet goed kunnen rondkomen is geen excuus voor piraterij toch (alhoewel ik je heel goed begrijp hoor)

@ hierboven, had er ff een htmletje ofzo van gemaakt of op zn minst netjes in een table, nu is het kinda , naja ill refrain from comments
copy past van een andere site, sry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
[...]

Ooit gehoord van Teamplay? Blijkbaar niet, anders had je het ook wel verschrikkelijk gevonden als je een teammaat hebt die alleen zit te campen en niet in teamverband denkt :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

In het echt rush je toch ook niet de straten op zwaaiend met je geweer en maaien maar...
In het echt niet, maar in CoD4 grijpt het om zich heen ... ik probeer shooters te spelen zoals ik denk dat het in het echt zou gaan - voorzichtig, in dekking blijven en pas schieten als je een kans maakt - maar ik zit wel eens mee te kijken met killcam/spectate en zie dat 75% spawnt, z'n n00bt00b afvuurt in div. richtingen, z'n frags erachteraan slingert en dan als een dolle bunny rondhollen/springen en sproeien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

dit is niet real life goner.. dit is een spelletje met elementen die aan real life doet denken. Of doe jij ook aan healthregeneration in het echt?

als je rent/springt ben je moeilijker te raken. de n00bt00b zoals jij hem zo liefkozend noemt is maar 2 schots met een lange reload tijd. als hij mist is ie dood. Ik ren ook altijd met dat ding rond, maar ik denk dat het mischien 1/3 van m'n totale kills is. Alle anderen zijn gewoon met een gun (of een normale granaat :P )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker dan install ik 1.3 start ik het spel op krijg ik een bericht dat mn rank word gereset. wtf als dit bij iedere update gaat gebeuren..? :(
Goner schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:04:
[...]

In het echt niet, maar in CoD4 grijpt het om zich heen ... ik probeer shooters te spelen zoals ik denk dat het in het echt zou gaan - voorzichtig, in dekking blijven en pas schieten als je een kans maakt - maar ik zit wel eens mee te kijken met killcam/spectate en zie dat 75% spawnt, z'n n00bt00b afvuurt in div. richtingen, z'n frags erachteraan slingert en dan als een dolle bunny rondhollen/springen en sproeien :(
idd dat zijn die huilies die over camper zeuren. :')

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

1x gekilled worden door een camper is vervelend, maar 2 of meer keer is gewoon dom. granaatje die kant op en weg is je camper

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een domme vraag maar ik heb cod4 uitgeleend aan een maat van mij maar maakt het niets uit dat hij online gaat spelen ? Ik bedoel dat ik dan geen problemen krijg als ik online wil spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:45:
Mischien een domme vraag maar ik heb cod4 uitgeleend aan een maat van mij maar maakt het niets uit dat hij online gaat spelen ? Ik bedoel dat ik dan geen problemen krijg als ik online wil spelen ?
Als hij besluit om te cheaten ofzo kan je key een global ban oplopen. Dan kan jij ook niet meer online spelen op PB enabled servers (sowieso alle match servers).Anders dan dat kan je weinig gebeuren. Geloof dat server bans op IP niveau gaan en niet op cd-key niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 12:04:
89.18.176.127:28960 (32 slots) Public (8 slots reserved : pasw = tweakers)
Enig idee waarom ik 'm niet zie in ETSV (server browser) ?? Zelfs niet als ik de IP zelf toevoeg ...

EDIT: herstel, na nog een refresh staat-ie er nu wel bij ...

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 08-12-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gideon82 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:49:
[...]

Als hij besluit om te cheaten ofzo kan je key een global ban oplopen. Dan kan jij ook niet meer online spelen op PB enabled servers (sowieso alle match servers).Anders dan dat kan je weinig gebeuren. Geloof dat server bans op IP niveau gaan en niet op cd-key niveau.
Ooo mooi cheaten doet hij niet en ik ook niet (beetje kansloos). Ik zal wel tegen hem zeggen dat hij gewoon rustig door kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 14:16:
dit is niet real life goner.. dit is een spelletje met elementen die aan real life doet denken. Of doe jij ook aan healthregeneration in het echt?

als je rent/springt ben je moeilijker te raken. de n00bt00b zoals jij hem zo liefkozend noemt is maar 2 schots met een lange reload tijd. als hij mist is ie dood. Ik ren ook altijd met dat ding rond, maar ik denk dat het mischien 1/3 van m'n totale kills is. Alle anderen zijn gewoon met een gun (of een normale granaat :P )
Yeh...

Veel kunnen echt alleen daarmee kills krijgen. Je ziet ze wel op scoreboard 5 kills 35 deaths.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wow, ik had toch al aardig wat shooters gespeeld in mijn leven.
Maar nu kwam COD 4 binnen vandaag voor kerst helaas. Dus ik ff ''testen'' en wat een spel zeg online. Wat een chaos komt er op je af. Wat een beleving, ben er nu nog stil van.

Ziet er ook zo mooi uit op de PS 3 op 720p. Echt zo geweldig spel. Echt hard ook :p
Ik ga dit echt veel spelen, proberen level 60 te worden. Kan hem alleen dit weekend spelen denk ik. Wel dubbel exp punten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Ik begin de laatste tijd toch wel behoorlijk te ownen op de 360 met dit spel. 15 a 20 kills in Search and Destroy is me toch al redelijk vaak gelukt. Mijn record tot nu toe staat op 21 kills en 1 keer dood in S&D en samen met bomb defusen en planten had ik een totaal van 1250 punten zonder Match Bonus of Challenges. I love this game... :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
Mars18 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:20:
Ik ga dit echt veel spelen, proberen level 60 te worden.
Succes, hij gaat helaas maar tot lvl 55. Daarna krijg je een difficult choice.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Spacey23 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 16:39:
Ik begin de laatste tijd toch wel behoorlijk te ownen op de 360 met dit spel. 15 a 20 kills in Search and Destroy is me toch al redelijk vaak gelukt. Mijn record tot nu toe staat op 21 kills en 1 keer dood in S&D en samen met bomb defusen en planten had ik een totaal van 1250 punten zonder Match Bonus of Challenges. I love this game... :)
Gaaf, Speel je scope of no scope ? Denet speel ik toch vaak zonder te richten

PS 3 gebruikers, voeg toe MARCELNL
Is er een Got clan op ps3 ?
Zo ja ik heb zeker interesse

http://i16.tinypic.com/7xe724l.jpg

http://i12.tinypic.com/6xgnd4l.jpg

re-#@$%ing-size :(

[ Voor 3% gewijzigd door TheZeroorez op 08-12-2007 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 20:30
No offense, maar wat voor toegevoegde waarde hebben die screens? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-09 13:33

rCk

Zojuist ff nieuw account begonnen (op de andere had ik lvl 55 met alle unlocks etc..) , mijn eigen prestige mode :D.
Ging lekker moet ik zeggen :
Afbeeldingslocatie: http://i4.tinypic.com/85q25qe.jpg
En:
Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/6la9sgl.jpg
Ik ben nu lvl 21 denk ik, kan ook 22 zijn in 3 uurtjes. Dus dat is niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ajt schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:03:
No offense, maar wat voor toegevoegde waarde hebben die screens? :p
ff laten zien dat ik gelijk 3e was in me 2e potje tegen hoge gasten :P lol
Levelen gaat wel snel met dubbele EXP :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Mars18 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:18:
[...]

ff laten zien dat ik gelijk 3e was in me 2e potje tegen hoge gasten :P lol
Levelen gaat wel snel met dubbele EXP :+
Ach level zegt geen reet in dit spel, als jij tijd genoeg hebt ben je binnen een dag of 2 level 55 zelfs als je geen skills hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Mars18 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:00:
[...]

Gaaf, Speel je scope of no scope ? Denet speel ik toch vaak zonder te richten
Ik speel met Red Dot Sight op een MP5. Ik beweeg constant, zit bijna nooit stil en vijanden die dichtbij zitten leven niet lang meer :) Dit is trouwens niet echt een gun voor veraf, maar dichtbij is hij subliem _/-\o_

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
B1gk1ller schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:20:
[...]

Ach level zegt geen reet in dit spel, als jij tijd genoeg hebt ben je binnen een dag of 2 level 55 zelfs als je geen skills hebt.
Ja dat lijkt me ook wel, bij Halo 3 is het lastiger, dan moet je ook echt wat kunnen als je Major ben ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Rank zegt echt geen reet...ik pwnde al die level 55 gastjes toennett...en dat na 3 dagen niet gespeeld te hebben ofzo
Ging echt weer lekker, ook met die 3 extra flash nades, eerst ff 2 gooien hoppa en naar binnen stormen weer 4 kills erbij.
Ook toen er een klote map kwam, gewoon hup votemap: Overgrown...bijna iedereen voten en toen kwam meteen de mapchange. Geweldig, bij andere spellen kon je voten tot je een ons woog en nog kreeg je geen mapchange van de grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd kan ik op de XBOX geen TDM game meer joinen. Is hier al een oplossing voor dat iemand weet? Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:22:
De laatste tijd kan ik op de XBOX geen TDM game meer joinen. Is hier al een oplossing voor dat iemand weet? Bedankt
Net nog eventjes TDM gedaan op m'n 360 en had nergens last van. Kan het probleem ook ergens bij jou liggen?

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar kleine vraagjes, want ik heb hem sinds gisteren binnen (de postduif van CD Wow was de weg kwijt, deed er een maand over)

Kan je meer als 1 granaat gooien? En wanneer krijg je dubbele XP punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

alt+f4 zorgt ervoor dat je 10 granaten tegelijk gooit!

echt waar

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:36:
Even een paar kleine vraagjes, want ik heb hem sinds gisteren binnen (de postduif van CD Wow was de weg kwijt, deed er een maand over)

Kan je meer als 1 granaat gooien? En wanneer krijg je dubbele XP punten?
dubbele XP is alleen dit weekend op PS 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

B1gk1ller schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 17:20:
[...]

nee en al helemaal niet omdat je het zo kunt unlocken :)
maar das dan wel weer handig als je je stats bent kwijtgeraakt :)

wanneer gaat er nou eens echt gespeeld worden kwa GoT mensen :) ?

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 08-12-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacey23 schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 18:26:
[...]

Net nog eventjes TDM gedaan op m'n 360 en had nergens last van. Kan het probleem ook ergens bij jou liggen?
Niet iedereen heeft er last van inderdaad. Maar in de vorige draad las ik het ook al, ergens op pagina 37. Er zijn blijkbaar dus meerdere mensen met het probleem. Lijkt me sterk dat het aan mij ligt, Domination doet het prima, en TDM heeft het tot voor kort ook prima gedaan. Is er al een eenduidige oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Unlocken is niet zo gedaan....
Ik heb het bekeken omdat ik mijn stats kwijt ben geraakt maar gewoon lekker knallen is leuker.

FF pimpen:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dinictus/shot0003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dinictus/shot0004.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Dinictus208 op 08-12-2007 19:54 ]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen. (Dus ook niets over 'CD-WOW')
Problemen (ook niet met punkbuster) horen niet in dit topic thuis!