ptrmaas schreef op woensdag 16 april 2008 @ 00:36:
Geachte Tweakers,
Allereerst mijn verontschuldiging voor het eventueel over het hoofd zien van de mogelijke oplossing van dit probleem. Na veelvuldig gezocht te hebben met wat voor termen dan ook heb ik nog steeds geen oplossing gevonden.
Laten we beginnen bij het begin.
In Juli 2006 Heb ik deze Mooie Nokia N73 gekocht (Bij een Orange Shop), ik was er heel erg tevreden mee totdat het eerste probleem zich voor deed, Heel onschuldig als het leek, bleek het dat mijn headset half kapot was, het linkeroortje deed het namelijk niet meer. Na het opsturen van de headset heb ik netjes een nieuwe gekregen. Toen even later de Inzoomknop aan de zijkant kapot was heb ik heb laten op sturen. Toen ik mijn toestel terug kreeg zat er een barst/scheur in een van de knopjes, opnieuw laten op sturen. Eindelijk dacht ik dan dat ik hem helemaal gemaakt terug kreeg. Dit was ook het geval voor een week of twee, totdat ik tot de conclusie kwam dat de Cardreader beschadigd was (nooit die geheugenkaart eruit gehaald)(hoe kom je er dan achter datie kapot is? doordat ik het kaartje eruit wou halen (ja ik heb eerst de handleiding gelezen) en in een cardreader wou stoppen, ik kwam tot de ontdekking dat het kaartje er gewoon helemaal niet uit kwam) Hoe het ook zij. Weer terug geweest naar de winkel, dit keer binnen 1 dag een compleet nieuwe Nokia N73 (weer dezelfde Plum Silver)... Zou nu alles het doen? ja zou je denken aangezien je alle problemen al gehad hebt. Dus niet... Dit keer laadde het toestel gewoon helemaal niet meer op. Dus ik weer terug en een andere batterij gekregen... dat was dus het probleem niet want 3 dagen later deed het toestel weer niks, Toen opgestuurd (hele maand Maart) en het toestel weer teruggekregen met een nieuwe oplader en een nieuwe batterij, ook dit heeft het pobleem niet opgelost want het was nog precies hetzelfde (de batterij laadde niet op) Toen weer terug geweest naar de Orange Shop en na ongeveer een dag of 4 weer een nieuwe gekregen.
Hier zijn we dan op mijn uiteindelijke vraag uitgekomen (3 toestellen verder).
Als ik een filmpje kijk of gewoon een onschuldige foto of een muvee probeer te maken denkt mijn telefoon leuk te zijn door gewoon die applicatie af te sluiten en terug te gaan naar het hoofdmenu.
Ik heb werkelijk waar geen idee wat dit kan zijn (ja ik ga uit van een Software conflict) maar tot daar aan toe. Dat is toch jammer dat ik niet normaal Foto's/Filmpjes kan kijken of Muvees kan maken.
Ik heb het eigenlijk nog niet gezien bij bijvoorbeeld het bellen of SMSen.
Ik heb gekeken of het mischien aan Time-Out Verlichting lag, verhoogd, was het niet, mischien Actief Standby, Aan en Uit geprobeerd, lag het ook niet aan...
Ik zit hier dus nu met een telefoon die ik ook eigenlijk alleen maar als telefoon kan gebruiken.
Ik heb in eerste instantie moeite om weer terug te gaan naar de winkel, maar ook omdat ik hem gewoon niet weer kwijt kan zijn aangezien ik hem voor de vakantie gefixed wil hebben en hem ook nodig heb (volgende week vrijdag)
Dus als iemand hier een oplossing voor heeft zou ik hem heel erg dankbaar zijn.
- Pieter