Even een Quote van me zelf

Kom even met de deur in huis vallen:
Ik zat net gezellig op de terrasje hier in de stad wat te drinken. Op tafel stond een heel mooi bordje waarop stond Free Wireless AccessPoint. Heel leuk, verder ook niet naar gekeken, maar toen ik werd gebeld hoorde ik die gene wel, maar die gene mij niet.... Even later toen ik daar weg was, die gene terug gebeld en toen was het weer ok
Mijn eerste gedachte gaat naar dat Wireless uit, stoort dat misschien ? Aan de andere kant denk ik nee, dat moet niet meer kunnen, maar het blijft vreemd... Iemand ?
Vanmorgen is het helemaal leuk geworden. Ik werk bij ons in het dorp op de markt, normaliter is het om half 6 beginnen, dus voor het slapen gaan uiteraard een aantal wekkers gezet
Vanmorgen half 7 stond mijn baas aan de deur, kom je zo ?
Uiteraard mijn telefoon gepakt, om de wekkers weer even uit te zetten, maar hij deed niets meer... Mijn achtergrond stond er gewoon nog met tijd functies van knoppen, kortom alles.
Mijn eerste gedachte ging uit naar, batterij er ff af, er opnieuw op en klaar is kees.... Nope

Kreeg alleen maar een Wit scherm met de o zo mooie Nokia tekst en na 5 minuten kreeg ik alleen een wit scherm.
Toch de batterij er maar eens voor 5min's af gelaten, sim kaart eruit, geheugen kaart eruit en na die 5 min's maar weer eens proberen. Helaas nog steeds het zelfde restultaat
Ik hoorde vandaag op het werk dat er "Harde Reset Codes" zijn, volgens dit persoon zou Nokia dit zelf ook eerst proberen en dan zouden alle gegevens van het telefoon geheugen zijn gewist. (uit mijn hoofd de toetsen 1+3+*, al ingedrukt houdende pas aanzetten)
Dit is niet gelukt.
Kheb dus met erg veel tegenzin de telefoon maar terug gebracht naar mijn lokale Vodafone boer en die wist mij te vertellen dat ik hem voor 1'1/2 tot 2 weken kwijt ben. Opzich is dit niet zo'n probleem, maar ik heb het topic de laatste tijd gevolgd en ook doorgelezen en heb zo'n probleem nog niet voorbij zien komen (correct me if im wrong

)
Ik had de telefoon zelf al voorzien van de nieuwste Firmware maar het lijkt mij dat ze bij Nokia er ook gewoon de nieuwste Firmware opzetten om het zo weer te laten 'Booten'?...
Ik had er zelf wel een aantal programmatjes opgezet:
Tom Tom Navigator (moet voor zo ver ik weet geen problemen opleveren)
NiceLight (Zaklamp)
BestAlarms (Wekker)
AutoLock (ToetsenBlock)
Kan het dan misschien zijn dat 1 van deze proggies het "OS'je" in de war heeft gebracht of is het een veel voorkomend probleem zoals de Vodafone boer mij ook al wist te vertellen...
Would Like To Hear From Ya'll
P.S. Even vergeten te melden, ik heb het toestel nu rui, 2 weken