Ah michelle77 hierboven een oplossing

.
Had verwacht dat dat er standaard op zou zitten maar goed niet dus.
Het blijft lastig zoals ik al zei omdat de enige keus is, of een k800i of een n73, verder heb ik weinig goeds gevonden of je komt op de n95.
Of een totaal ander merk mja samsung heeft goede videocamera zegt men alleen daar blijft het volgens mij ook wel bij.
Ahum, dat laatste over de videocamera van samsung (g600 5mp) neem ik terug, LOL.
Heb net een filmpje en foto's bekeken van dat toestel

wat een bagger.
N73 rocks vergeleken met samsung.
Edit: weer 3 kwartier gezocht naar een beter alternatief. Niets kunnen vinden zelfs de N95 of k850i van SE vind ik niet beter dan de n73 als ik eerlijk ben.
Dus ik verklaar hierbij als-nog-niet-n73-bezittende dat de n73 eigenlijk de beste allround telefoon is voor een zachte prijs, tuurlijk heeft ie zijn nadelen, en eigenlijk het grootste nadeel vind ik persoonlijk de ietwat kleine toetsen en maximaal 2gb opslag, hopelijk komt hier in de toekomst nog eens een oplossing voor om dit uit te kunnen breiden tot 4gb?8gb?.
Ik heb een video gezien op youtube waarvan de kwaliteit al redelijk was, maar iemand beweerde dat ie ook een n73 had en de videokwaliteit veel beter was dan die op youtube, dit schijnt door youtube te komen.. kun je nagaan.
N73 een toppertje en ga hem van de week bestellen denk ik.
Waarom ik zo overtuigt ben? Ik heb de beste en uitgebreidste reviews bekeken en gelezen, filmpjes op youtube en foto's op flickers bekeken.
Dit geeft een goed beeld van de kwaliteiten van een toestel. Geluidskwaliteit heb ik helaas nergens kunnen vinden is ook erg lastig te beoordelen als je goede speakers achter je pc hebt

.
Ik hoop niet dat dit verhaal te uitgebreid is, want het lijkt mij een goede aanvulling op dit topic.
[
Voor 78% gewijzigd door
Blueflame_Core op 24-02-2008 23:55
]