Ik heb zelf n73 music van orange (niet branded).Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 21:55:
[...]
Nee, al de standaart n73 product codes hebben de 735 versie nog. Wat is je productcode? en heb je hem ooit bij een nsp laten updaten?
/edit
Heb het al gezien. Hij is afgelopen week beschikbaar geweest, maar vervolgens weer teruggetrokken door Nokia.
Deze heb ik geupdate naar : 4.0750.31.2.1 (15-12-2007)
Ik heb deze update iets meer dan een week geleden uitgevoerd.
Maar ik nu precies dezelfde problemen als wat Ercher hier onder schrijft.
Kan helaas niet zeggen of ik het ook had met de vorige firmware ,want ik heb direct een update uitgevoerd.
--------------------------------------------------------------------------------
Ercher:
Beste tweakers,
ik heb vorige week maandag mijn N73 opgehaald en ben er heel blij mee! Na het rond neuzen op internet wilde ik mijn firmware updaten, zogedacht, zo gedaan. Alles verliep perfecht, ik heb mijn T-mobile branded telefoon geupdate naar de 4.0727.2.2.1 N73 ME firmware.
Na een dag hiermee gelopen te hebben merk ik dat de telefoon op sommige momenten spontaan uitvalt, of hij wil niet meer bellen. Ik krijg een fout melding bij start van een gesprek.
Enige suggesties tot het verhelpen van dit probleem of het terug zetten van mijn oude firmware? De product code terug zetten naar de T-mobile branded versie, de originele versie dus, werkt niet, want dan krijg ik via NSU geen nieuwe firmware updates. Het is best lastig om bereikbaar te zijn met een telefoon die uitvalt of niet meer wil bellen,
suggesties zijn welkom!
--------------------------------------------------------------------------------