Zo, ik ben ook spelen...
FRS in Middelburg had er nog een stuk of 5 liggen...
Nu 1 minder
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 14:35 ]
Zo, ik ben ook spelen...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 14:35 ]
[ Voor 43% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-05-2008 14:36 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
ik heb een rooie momo forceHann1BaL schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:33:
[...]
Dat klinkt als software voor een logitech stuurtje. Heb je een thrustmaster stuur? Hoe zet je het uit? Heb je iets meer info, want google wil mij niet zo helpen.
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Is het in de volledige versie (PC) ook mogelijk om het menu te besturen met een gamepad? Dat was in de demo namelijk niet het geval, wat natuurlijk wel jammer is omdat ik het spel ook gewoon vanaf de bank wil spelenCrankyGamerOG schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 14:36:
* CrankyGamerOG gaat ook zo even door de stad struinen op zoek(ik ga hem toch gewoon kopen)
Heerlijk op me HDTV onderuitgezakt met me Logitech RumblePad II
Game is inderdaad heel anders als FM2 wat ook meteen de reden is dat ik hem niet gekocht heb voor de x360. Op een of andere manier heb ik met de pc veel meer feeling in de auto, ben ook te lui mijn racestuur aan te sluiten aangezien alles goed te doen is met tobo.Jobbie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:45:
[...]
Het grote probleem met casual games is dat het minder serieuze spelers aantrekt.
Ik heb in FM2 nog nooit iemand online tegen de richting in zien rijden...ook gaat de eerste bocht vaak goed...
Ikzelf heb na de demo besloten deze game niet te halen... te arcade achtig voor mij en qua graphics ook een stap terug t.o.v. bijvoorbeeld FM2.
PGR 4 heb ik trouwens ook niet aangeschaft.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 16:47 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
In de demo lukte het wel met mijn xbox360 controller. (Hij pakte hem ook meteen als primary controller.) Zal het spel morgen wel halen.KoppenSneller schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 15:10:
[...]
Is het in de volledige versie (PC) ook mogelijk om het menu te besturen met een gamepad? Dat was in de demo namelijk niet het geval, wat natuurlijk wel jammer is omdat ik het spel ook gewoon vanaf de bank wil spelen
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik krijg me Rumblepad II NIET werkendking of rats schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:51:
[...]
In de demo lukte het wel met mijn xbox360 controller. (Hij pakte hem ook meteen als primary controller.) Zal het spel morgen wel halen.
Het ziet er zo goed uit op full hd 32"![]()
Verwijderd
Ze blijven niet allemaal bij elkaar, maar in deze race is de bonus objective dat je voor 2 pps finished. Die 2 blijven like GLUE bij elkaar en rubber banden dus ook steeds terug als je ze van de baan afwerkt. Valt me trouwens wel op dat ze niet echt rubber banden als je eerlijk uitloopt maar wel als je ze d'r af ragt/laat spinnen. Maakt het al iets minder ergSp!tF!re schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 16:49:
Dat is inderdaad wel een minpuntje, maar je bedoelt dus dat ze wel bij elkaar blijven? Ik heb dit bij de demo niet gemerkt (hoogste graad gespeeld in de Amerikaanse stad), ze gingen wel aardig met je mee maar in dit geval is het natuurlijk een ander geval omdat je een objective hebt. Ze moeten ook wel een beetje meekomen om het een uitdaging te houden!
Ik kan niet wachten om dit spel te spelen, vanavond maar eens installeren(Eerst naar de stad
)..! Als ik dat hoor van Le Mans rijden, dat wil ik ook!
Ik denk dat ik dit spel morgen ga grijs spelen!
[ Voor 14% gewijzigd door sdk1985 op 29-05-2008 20:29 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
Hopelijk komt er toch een fix voor, want grafisch is de game erg mooi.PASware schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:45:
Een prut besturing zeg, slecht af te stellen met stuurtje, lijkt wel alsof die net iets later reageerd met sturen (deadzone 0%), en het lijkt alsof de auto over het wegdek zweeft, erg onrealistisch gevoel.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Verwijderd
Blijft wel allemaal moeilijk om in je reactie te begrijpen zoals je zegt over schijtbesturing, speel zelf GTR2 en Race07 en ja dat is andere koek , ooit begonnen met racegames via DTM2 en toen wou ik wel een racestuur erbij en dat is een MOMO geworden(en toen kwam GTR voor mijFiXeR.nl schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:34:
Schijt computer? Q9550 / 4GB ram / HD3870 in Crossfire is een schijt computer? Lijkt me niet dat het daar aan ligt![]()
Overigens werkt in alle andere games de force feedback en de besturing perfect dus het ligt wel aan grid. Hopelijk dat er een patch voor komt want dit is niet te spelen.
Trouwens, ik zie dat meerdere hetzelfde probleem hebben:
[...]
Hopelijk komt er toch een fix voor, want grafisch is de game erg mooi.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 22:11 ]
[ Voor 14% gewijzigd door ravw op 29-05-2008 23:33 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Dan lijkt het mij meer dat er iets mis is bij jouw PC of stuurwiel , FFB moet gewoon werken .FiXeR.nl schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:14:
Nou, de besturing is goed. Als niet alles een halve seconde later kwam. En de Force Feedback zou werken.![]()
De handling zal waarschijnlijk perfect zijn, maar de besturing is kut (bij mij). (verschil!!)
[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 30-05-2008 05:41 ]
Ook hier met een G25 geen enkel probleemFiXeR.nl schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:14:
Nou, de besturing is goed. Als niet alles een halve seconde later kwam. En de Force Feedback zou werken.![]()
De handling zal waarschijnlijk perfect zijn, maar de besturing is kut (bij mij). (verschil!!)
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Signature
Zoals bij vele demo's - ja.BMW_M3 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:36:
Bij mij worden de instllingen van de demo op de PS3 niet opgeslagen.
Ik moet dus elke keer als ik de demo start alles opnieuw instellen, zoals de controls en kph/mph en naam enzo.
Hoort dit zo in de demo?
Deze plek is te koop.
Verwijderd
Van wat ik tot nu toe tegengekomen ben zijn er verschillende vormen van drift-modes. Je hebt de normale uit de demo, drift-races (meerdere auto's tegelijk op de baan), free-style drift (geen vaste route) en ik zag ook nog downhill drift (geen idee, nog niet gedaanKeeZ schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:48:
[...]
Ik twijfel nog over de aanschaf van dit spel, ben GT5 van maar het driften in GRID krijg ik maar geen genoeg vanHoe is dat in de volledige versie ? Beetje uitdagend of hetzelfde op een ander stukje circuit ? En wat voor wagens kan ik verwachten, misschien ook regendrifting ?
een beetje weinig info, staat je profiler aan ? , heb je FFB instellingen aangepast, je deadzones & saturation al aangepast ?FiXeR.nl schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 22:14:
Verwijderd
nou nee hoor hlpdsk, onderuit op de bank achter je HDTV met een tobo is NIET LEUK en niet goed voor me rugVerwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:54:
Met het keyboard is het best goed te doen maar ik mis wel de finesse van gasgeven in de bocht en zo.
[ Voor 7% gewijzigd door CrankyGamerOG op 30-05-2008 12:06 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 12:06 ]
Dit probleem met de rumblepad II word opgelost in de volgende patch (eerste)CrankyGamerOG schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:03:
[...]
en nog stommer is dan je gamepad dan niet in het menu werkt !!!
Basement Bios ---- Exo-S
Installeer ff JoytoKey en wijs daarmee alle knoppen van je joypad aan toetsen op je kb toe. Dan werkt je Rumblepad wel zoals het hoort. (het is ff wat werk, maar daarna kan je em in alle spellen gewoon gebruiken!)CrankyGamerOG schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:04:
[...]
Ik krijg me Rumblepad II NIET werkend![]()
had ik hem nou maar niet gekocht![]()
Ik kan me controls toewijzen in de configuratie ( gek genoeg werkt hij dan wel)maar kan er niks mee zowel in het menu als ingame, niks nada noppes reageert.
[ Voor 5% gewijzigd door Meelobee op 30-05-2008 12:57 ]
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Dan werken je assen toch nog steeds niet analoogMeelobee schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:56:
[...]
Installeer ff JoytoKey en wijs daarmee alle knoppen van je joypad aan toetsen op je kb toe. Dan werkt je Rumblepad wel zoals het hoort. (het is ff wat werk, maar daarna kan je em in alle spellen gewoon gebruiken!)
http://www.electracode.co...y%20English%20Version.htm
Verwijderd
Ik ben die uber-inhaal-acties van de AI maar gaan zien als hun versie van de FlashbackrCk schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:24:
Ik heb trouwens ook geen problemen met mijn G25. Zelfs al is mijn pc niet de beste. Ik heb er heel veel plezier aan. En de races zijn best lastig soms, net als die 24min LeMans, nou zeg, dan zoals wat hier boven werd gezegd... dan rijd je ze dr dik uit, en je ziet ze net zo snel terug in je beeld floepen, en een klein slippertje terwijl je nog wel boven de 150 blijft en ze zijn met zn alle je voorbij. En zie ze dan maar es terug in te halen. Dat is wel jammer, maar dat is ook mooi want als je ze retemakkelijk uitrijd is er ook niet te veel aan.
Nee dat klopt. Maar voor de mensen van wie de controller alleen niet in het menu werkt is Joy2Key inderdaad een goede oplossing. Dan kun je bijvoorbeeld de knoppen van de D-Pad op de controller instellen op de pijltjestoetsen voor het toetsenbord en je assen niet koppelen aan knoppen.KoppenSneller schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:19:
[...]
Dan werken je assen toch nog steeds niet analoog
Lijkt me handig om dan gewoon een andere servert te kiezenMensionXL schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:24:
Haha wat echt kansloos is, is dat sommige mensen zo hard laggen dat je ze gewoon ziet vliegenVreselijk irritant ook, want vaak als ik ze in wil halen, blijk ik ineens op ze te botsen waardoor ik ineens ga spinnen en helemaal achteraan lig.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 14:43 ]
Hmm, tja ik speel op Pro mode dus ik heb geen flashbacksVerwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:42:
[...]
Ik ben die uber-inhaal-acties van de AI maar gaan zien als hun versie van de FlashbackIs opzich ook wel zo eerlijk, ik 2 flashbacks, dan zij dus ook...
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 16:27 ]
Verwijderd
Nu je het zegtrCk schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:02:
[...]
Hmm, tja ik speel op Pro mode dus ik heb geen flashbacksScheelt ook weer
.
[ Voor 3% gewijzigd door Zephyer op 30-05-2008 16:45 . Reden: Typo's ]
Uhm ik heb niet zonder geprobeerd, ga ik nu doen. Maar die LeMans race is onmogelijk, enkele manier dat ik ze bij kan houden door de bochten goed te nemen, op lange stkken pakken ze me gewoon drie dubbel in. Lock to head heb ik wel, maar dan ga ik even zonder pro mode spelen kijken of ze daar wat easier zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:27:
[...]
Nu je het zegtIk dacht dat alleen "restart race" niet beschikbaar was in Pro Mode, of is dat er dan juist weer wel? En doet de AI nog steeds hetzelfde in Pro mode? Lees m'n vorige post voor info.
Ik speel niet in Pro zoals je leestWel met Lock2Head Cam... Is sowieso me favo view en geeft extra rep. points dus waarom niet
[ Voor 5% gewijzigd door rCk op 30-05-2008 16:58 ]
Er zijn heel veel problemen met Logitech / GRID. Zoals LAG, geen Force Feedback enzo. Logitech is bezig met het aan het fixen maar dat kan even duren. Zolang kun je DIT proberen. Dit lost alle stuur problemen op als het goed is. Echter heeft het hier alleen de lag vermindert (is nog steeds wobly, maar iets minder dan gister) en de Force Feedback werkt hier nog steeds niet.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:26:
Nou, lekker is dat. Ik heb een Logitech Driving Force Pro en met de demo werkte die PERFECT. Ik heb nu net GRID geinstalleerd, alles ingesteld (alle veranderingen werden ook correct doorgevoerd en bewaard!) maar zodra ik op de grid sta, geef 'ik' vol gas en werkt geen ENKELE controller... Zelfs de camera kan ik niet veranderen! Ik heb alles een paar keer opnieuw ingesteld en bewaard en herstart etc. en ook al ziet alles er gewoon goed uit, het wil niet werken... Het enige wat ik zie is een hoop rook van verbrand rubber.
Vreemde is dus dat alles wel met de demo werkte...! Zonder ook maar 1 probleem...
Mag ik vragen wat andere PC + DFP gebruikers voor drivers gebruiken op Vista (!) ? Ik heb al eens nieuwere drivers van Logitech geprobeerd, maar die zagen m'n DFP aan voor een simpeler stuurtje...
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Verwijderd
Naast "Pro Mode", welke difficulty speel je?rCk schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:57:
[...]
Uhm ik heb niet zonder geprobeerd, ga ik nu doen. Maar die LeMans race is onmogelijk, enkele manier dat ik ze bij kan houden door de bochten goed te nemen, op lange stkken pakken ze me gewoon drie dubbel in. Lock to head heb ik wel, maar dan ga ik even zonder pro mode spelen kijken of ze daar wat easier zijn.
2Hierboven, bij mij installed is 10.1 gb. Dus dat is met wat extra ruimte erbij genomen.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Verwijderd
In de on-disc helpfile staat zelfs HD3800 series als advies.Zephyer schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:45:
Kwijl.. voordat ik uberhaubt de demo ff bekijk de specs ff opgezocht.. (mis ik in TS)
Minimum Specifications
Windows XP/Vista. (If running Windows Vista, SP1 is recommended)
DirectX 9.0c
Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 3000+ 1GB RAM.
Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above
DirectX Compatible Sound Card
Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
12.5 GB Hard Drive Space
Recommended Specifications
Windows XP/Vista. (If running Windows Vista, SP1 is recommended)
DirectX 9.0c
Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz or Athlon X2 3800+ 2GB RAM.
Graphics Card: GeForce 8800 or Radeon X1950
Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card.
Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
12.5 GB Hard Drive Space
WTF.. 12.5 Gb....
(niet voor demo natuurlijk)
als je carreer doet dan kan je wel de banen testen met de auto die je wil dus voor af aan de race even wat ronden gaan rijden en pas daarna ja race ... zelfs mogelijk om tegen een ghost auto te rijden die de snelste tijd heeft neer gezet op de banen.Smarron schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:18:
Ik vind het een erg moeilijk spel tot nu toe. Ik krijg de feeling maar niet te pakken tussen de auto en het wegdek. Elke auto is compleet anders, en ik krijg amper tijd om te wennen, want elke race begint direct. Ik speel het wel zonder assists, want ik wil het direct zonder leren, maar het is behoorlijk lastig, de difficulty staat wel slechts op normal. Het spel boeit verder wel enorm, veel uitdagingen, veel auto's en circuits en echte namen. Xbox360-versie overigens.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Basic als het gewoon zo is blijven staan. is me overigens wel gelukt, weet niet of het aan de promode ligt of gewoon aan het feit dat ik al een beetje de baan begon te leren, maar had 1 screwup gemaakt, maar ooide me wagen voor de 4 anderen. En die andere had ik nog ingehaald. Dus had de race gewonnen heb nu over het kwart miljoen en ga nog even wat leuke auto's kopenVerwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:10:
[...]
Naast "Pro Mode", welke difficulty speel je?
Flickr PSN ID= cheironnl
ik heb ook een DFP maar vond de FF in de demo versie bij mij niet zo goed. Heb je misschien speciale settings hiervoor gebruikt? De standaard settings bij mij gaven een stuurtje wat op een recht stuk weg al zo hard heen en weer klapte dat je spierpijn krijgt van het krampachtig proberen je stuur recht te houden..Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:26:
Nou, lekker is dat. Ik heb een Logitech Driving Force Pro en met de demo werkte die PERFECT. Ik heb nu net GRID geinstalleerd, alles ingesteld (alle veranderingen werden ook correct doorgevoerd en bewaard!) maar zodra ik op de grid sta, geef 'ik' vol gas en werkt geen ENKELE controller... Zelfs de camera kan ik niet veranderen! Ik heb alles een paar keer opnieuw ingesteld en bewaard en herstart etc. en ook al ziet alles er gewoon goed uit, het wil niet werken... Het enige wat ik zie is een hoop rook van verbrand rubber.
Vreemde is dus dat alles wel met de demo werkte...! Zonder ook maar 1 probleem...
Mag ik vragen wat andere PC + DFP gebruikers voor drivers gebruiken op Vista (!) ? Ik heb al eens nieuwere drivers van Logitech geprobeerd, maar die zagen m'n DFP aan voor een simpeler stuurtje...
Verwijderd
[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 30-05-2008 20:47 ]
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Ik heb hetzelfde probleem, maar kan het ook oplossen voor je (denk ik). Je moet je stuuruitslag verminderen naar 90 graden in Profiler. toen had ik geen last meer.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:26:
Basement Bios ---- Exo-S
Idd ja. CPU en RAM is prima maar die videokaart is nou niet bepaald wat er aangeraden wordt.Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:34:
Een X1650 SE is ook wel behoorlijk mager.
[ Voor 35% gewijzigd door PilatuS op 30-05-2008 18:42 ]
[ Voor 4% gewijzigd door ToasterxD op 30-05-2008 19:35 ]
[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]
Je hebt 2 tabs met controls. De eerste kan je niet aanpassen maar de 2e wel. Als je naar die 2 tab gaat kan je ze aanpassen.murky123 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:50:
ik zit nu niet thuis achter mijn eigen pc. maar ik kan me geen optie herrineren "custom controls"in grid.
Verwijderd
Ben er zojuist achtergekomen. Dat helpt opzich wel ja.ravw schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:45:
[...]
als je carreer doet dan kan je wel de banen testen met de auto die je wil dus voor af aan de race even wat ronden gaan rijden en pas daarna ja race ... zelfs mogelijk om tegen een ghost auto te rijden die de snelste tijd heeft neer gezet op de banen.
en ook tegen je eigen ghost auto is te racen .
Dus trainingen zat om het even uit te testen .
auto racen bestaat niet alleen uit auto beheersing maar ook de banen uit je hoofd leren en weten waar de bochten zitten en de diverse rem punten.Smarron schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:23:
[...]
Ben er zojuist achtergekomen. Dat helpt opzich wel ja.
Deze plek is te koop.
Alleen mensen die echt lui zijn gebruiken dat
Deze plek is te koop.
Als het een FFB stuur is zet je FFB sterkte wat hoger ik stuur met een G25 op 130 % na 15 min rijden ga je het behoorlijk voelen zeker met een rij stijl die ik heb gooi en smijt werk.murky123 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:14:
dit is nu mijn eerste race game wat ik speel met een stuur. ik denk dat dit uberhaupt wel het erste race spel wat is op de pc speel.
heerlijk zon stuur. echt prima spelen zo. alleen ik vind het stuur wat lichtjes draaien. ik zou wel willen dat het wat zwaarder stuurt. iemand een idee welke optie dat is bij grid. of moet ik dat in de profiler van logitech doen.
ik kart namelijk in het echt ook. en ik ben gewend met veel krachten te moeten sturen.
ik wil dat zwaardere feel een beetje benaderen.
ik bedoel. je gaat een bocht in met mega veel grip maar het stuurt dan toch lichtjes.
de kracht die ik moet uit oefenen om mijn stuur om te gooien staat paralel met de grip die je hebt
Verwijderd
Als redelijke autosport-fanaat ken ik de race-circuits ook wel uit mijn hoofd, alleen is het vooral wennen hoe de auto reageert waar je mee rijdt. Elke keer is het met een andere klasse racen, waardoor grip, rempunten en snelheid totaal verschillend zijn. Daar heb ik tijdens het racen het meeste moeite mee. Niet met wat de volgende bocht zou zijn.ravw schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:00:
auto racen bestaat niet alleen uit auto beheersing maar ook de banen uit je hoofd leren en weten waar de bochten zitten en de diverse rem punten.
Ik speel GRID alleen maar op EXTREME OF PRO omdat ik de bestaande banen van de toering cars wel kan dromen.
...... misschien teveel met race games bezig
Maar het helpt wel misschien is het nu even aan modden maar zo dra je de banen kan dromen dan is het zelfs op EXTREME of op Pro een zondags ritje
Rijden en nog eens rijden, doe gerust eens 15 ronden op een baan en dat elke dag eens doen.
moet je over een maand kijken hoe je er door heen vliegt als een raket
dat kijken hoe een nieuwe auto reageerd gewoon de eerste paar rondjes even wat rustig aan rijden een beetje voorzichtig en dan na een paar ronden als je het een beetje weet die lui gaan in halen.Smarron schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:26:
[...]
Als redelijke autosport-fanaat ken ik de race-circuits ook wel uit mijn hoofd, alleen is het vooral wennen hoe de auto reageert waar je mee rijdt. Elke keer is het met een andere klasse racen, waardoor grip, rempunten en snelheid totaal verschillend zijn. Daar heb ik tijdens het racen het meeste moeite mee. Niet met wat de volgende bocht zou zijn.
Maar ik ben nu elke keer met wat auto's aan het testrijden en dat helpt al erg goed.
Verwijderd
Verwijderd
In zijn 2 houden, en op sommige stukken even in zijn 3... Verder gewoon blijven glijden, that should do the trick... De spanning van elke kruising is wel groot idd.. Zeker als je op kop ligt met veel pijn en moeite en in de laatste kruising wordt je goed geramd.. DAG podiumplaatsVerwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 09:49:
Wat me trouwens tegenviel zijn de destruction derby's. En dan bedoel ik tegenvallen op de manier van moeilijk! Die bakken glijden constant de bocht uit, hebben geen grip en ik heb geen idee of ik nou laag of hoog moet schakelen om mee te komen! Ik glibber alle kanten op. Knap lastig dus. Die auto heb ik dus nog NIET onder controle... Maar het is wel lekker: elke keer die spanning van 'haal ik de sprong of wordt ik uit de lucht geramd...?' Ik ben ook al een keer bovenop een andere auto geland: ook lachen.
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 31-05-2008 13:41 ]
Van de G25 ga je geen spijt krijgen hoor en de Logitech G25 Steering Wheel is voor € 215,00 te koop bij Yorcom . com te vlaardingen.Paprika schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:40:
Gisteren even Amerika "afgemaakt" (alles goud) op "Serious". Wel jammer dat ik eigenlijk niet weet wat ik met mijn geld moet doen (+/- 60 miljoen).
De Audi A10 rijd wel erg lekker (snel).
[afbeelding]
(klik voor het echte plaatje)
Ik wil vandaag een stuurwiel gaan halen. De G25 vind ik toch wel wat duur als 1e stuurwiel. Hopelijk hebben ze die Logitech MOMO of die Thrustmaster set
[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 31-05-2008 13:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt voor de tip!Mystikal schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 09:53:
[...]
In zijn 2 houden, en op sommige stukken even in zijn 3... Verder gewoon blijven glijden, that should do the trick... De spanning van elke kruising is wel groot idd.. Zeker als je op kop ligt met veel pijn en moeite en in de laatste kruising wordt je goed geramd.. DAG podiumplaats
Heb je al gekeken naar het kleine zwarte knopje op het stuur?? als je daar op drukt begint de LED te blinken: ikzelf heb de snelste 'blinking' gekozen...Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:26:
Ik heb vandaag de Logitech DriveFX binnen. Het is wel een leuke ervaring om met stuur te spelen ipv controller ( xbox360 ).
Maar op een of andere manier staat hij niet goed ingesteld of iets dergelijks, als ik het stuur niet aanraak maakt de auto toch stuurbewegingen, ik kan hem niet recht houden.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Floccinoccinihilipilification
[ Voor 9% gewijzigd door murky123 op 31-05-2008 15:45 ]
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 15:51 ]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
gewoon uit proberen wat je zelf lekker vind.murky123 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:19:
tis idd het eerste stuur wat ik heb en 85 euro betaald incl verzenden.
vond ik duur genoeg voor een eerste stuur.
wat bedoel je precies met die "100% kracht" ik zie wel sliders ingame waarmee je strength kan instellen van de force feed back geloof ik.
moet dat op 100% of 50% of whatever ? wat zijn een beetje goed gecombineerde instellingen van grid voor een prima feel ?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je hebt zeg maar 3 catagorieen racers...Operations schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:16:
Pfff ligt het nou aan mij of is dit spel echt heel moeilijk qua besturing? Was altijd best aardig in NFS e.d. Maarre na een tikje lukt het normaal wegtrekken amper. en als ik wat raak komt de auto ook meteen in een spin enzo. Pfff zelf op basic met alle helpmiddelen aan win ik nog maar net. Alleen de drift wedstrijden win ik dan wel met 2 x zo veel punten maar het gewoon rijden en bochten nemen enzo pffff echt heel moeilijk tot nu toe.
Nou ja misschien is het oefenen, maar NFS is qua besturing wel een stuk makkelijk imho of mis ik hier iets?
klinkt me wel bekend. ik ben nu helaas niet thuis. maar zodra ik dat ben zal ik ff kijken en hier op terug komen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:34:
Als goed is heb je natuurlijk je MOMO driver geinstalleerd , en dat kan je terugvinden in je START -Programma's - Logitech - Logitech gaming software . Daarin kan je dus die krachten van FFB instellen naar hoger dan 100% . Ga naar Apparaat - spelbesturingen - eigenschappen en uiteindelijk tadaaa - instellingen . Gevonden?
[ Voor 9% gewijzigd door murky123 op 31-05-2008 18:13 ]
Verwijderd
Euh ja dus ga ff naar instellingen van je stuurwiel en verhoog als prettig je het daar naar boven of unter .murky123 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:10:
[...]
klinkt me wel bekend. ik ben nu helaas niet thuis. maar zodra ik dat ben zal ik ff kijken en hier op terug komen.
ik heb idd de driver gedownload vanaf de logitech site.. ik heb dus zón logitech profiler..
Titel: Logitech Gaming Software
Software Version: 5.02
Post Date: 04/02/2008
Platform: Windows Vista
File Size: Ongeveer 13 Mb
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 18:28 ]
Nou, uiteindelijk toch maar de G25 gepakt (G5 muis, G15 toetsenbord, G25 stuur ziet wel leuk uitravw schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:46:
[...]
Van de G25 ga je geen spijt krijgen hoor en de Logitech G25 Steering Wheel is voor € 215,00 te koop bij Yorcom . com te vlaardingen.
En je krijgt er geen spijt van.
Ik heb al heel wat sturen gehad.... en gesloopt ......maar dit is echt een uber stuur hoor.
Maar neem wel een FFB stuur :-)
dat is echt een hele game ervaring meer.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq