[Multi] Race Driver: Grid

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 58.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 14:34

FlyEragon

Alien Monkeys

osc4r schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 19:36:
Ik vind het een prachtige demo al, laat staan het volledige spel.

Waar ik me echter aan stoor is de 'wegligging' van de auto's (nee, niet het arcade/simulatie debat). De auto's zien er uit alsof ze sponzen zijn die over een glad oppervlakte 'glijden', net alsof de banden niet echt contact maken met het asfalt.

Niet dat dit zozeer vervelend is omdat je de bochten etc nog wel gewoon normaal moet nemen, dus het beïnvloed het rijgedrag niet, maar wel hoe de game eruitziet, bijvoorbeeld in een echte achtervolging..

Enige reden dat dit me opvalt overigens is omdat bij GT5 Prologue (half arcade / half realistisch als je het mij vraagt) ziet de 'wegligging' er dus gewoon beter uit, alsof de auto echt contact maakt met het asfalt i.p.v. eroverheen 'glijdt'.

Voor de rest topspel, en zoals gezegd beïnvloed hetgene wat ik vind de gameplay gelukkig niet :)
Volgens mij komt dit omdat de engine van het spel hetzelfde is als die van Dirt, een rally spel dus, daar rijden de auto's ook altijd als sponzen. Al vanaf de eerste colin mcrae rally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
FlyEragon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:55:
[...]

Volgens mij komt dit omdat de engine van het spel hetzelfde is als die van Dirt, een rally spel dus, daar rijden de auto's ook altijd als sponzen. Al vanaf de eerste colin mcrae rally.
Niet eens. CMR1 en CMR2 in mindere mate waren zeker verschillend van de rest, met name qua handling. Vanaf 3 begon dat onreailistische helaas erg de overhand te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:56
Roamor schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:35:
[...]

Niet eens. CMR1 en CMR2 in mindere mate waren zeker verschillend van de rest, met name qua handling. Vanaf 3 begon dat onreailistische helaas erg de overhand te krijgen.
CMR1 was koning, samen met de oude TOCA series die BTCC deden. Zeer realistisch voor 1998 ;) (muv Grand Prix Legends).
CMR2 was al veel meer arcade. En CMR3 was kut.. CMR4 was een goede evolutie, CMR2k5 weer een grote goede evolutie. Deze reden dan niet echt realistisch, maar gewoon prettig.
End at doet Dirt niet...Dirt rijdt imho gewoon niet prettig.

DTM1 heb ik nooit gehad.
DTM2 heb ik een tijdje gehad, totdat de dvd-brander kapot ging en er een mooie kras op de dvd zat. -> onbruikbaar :'(

DTM3 heb ik nu een tijdje, en ach ja, tis leuk om te doen, maar realistisch is anders, ondanks dat ze het de ultimate driving simulator noemen..

Zag gister trouwens DTM3 voor 5euro bij de Saturn, CMR2k5 was ook 5euro..

[ Voor 22% gewijzigd door GAIAjohan op 23-05-2008 16:36 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er echt uit als weer een top racing game. Heb ook de Multiplayer hands-on maar even gelezen en het klopt echt wat ze zeggen; 1e bocht is altijd fun :+.

Desturction derby lijkt me ook helemaal tof, vooral online.
Fittingly, we finish our multiplayer play-test with a stock car race on a figure-of-eight circuit; 12 cut-down bangers slipping and sliding past and into one another, and colliding in mid-air at the crossroads, which is met on one side by a ramp. It's by far and away not our first upside-down moment of the afternoon, but it does the trick, and leaves us to flick between perspectives of the other racers crashing into one another.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Laatst online: 14-07 08:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 08:46
zou de TS weer eens een update kunnen krijgen.
bijvoorbeeld de downloadlink voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
murky123 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 09:45:
zou de TS weer eens een update kunnen krijgen.
bijvoorbeeld de downloadlink voor de pc.
De link is erbij gezet en na de release update ik hem wel.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 02-10 08:46
toppertje.

trouwens, weet iemand hoe het op de pc zit met de diverse levels qua graphics ?
ik zie level 7, level 8. maar geen idee wat het doet.
ik heb het zelf op 8 x MSAA , vind dat er goed genoeg uitzien op 1680*1050 . heb dan toch nog 35 fps op 1 videokaart, want SLI stond nog uit bleek achteraf

edit: weet iemand of SLI ondersteund gaat worden? want volgens mij zit het nog niet in de demo
met SLI aan heb ik net zoveel frames als zonder

nog 2 dagen dan krijg ik ook mijn logitech momo racing wheel. kan bijna niet wachten :P

edit2:

wat doet precies :
steering deadzone
steering saturation
acceleration pedal deadzone
acceleration pedal saturation

die termen ken ik niet. het zal vast te maken hebben met instellingen en gevoeligheid van de controles. " wheel + pedals " .
maar wat doet het precies, waar is wat goed voor?

[ Voor 49% gewijzigd door murky123 op 25-05-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:34

justifire

Shut up and squat !!

murky123 schreef op zondag 25 mei 2008 @ 11:37:
toppertje.

trouwens, weet iemand hoe het op de pc zit met de diverse levels qua graphics ?
ik zie level 7, level 8. maar geen idee wat het doet.
ik heb het zelf op 8 x MSAA , vind dat er goed genoeg uitzien op 1680*1050 . heb dan toch nog 35 fps op 1 videokaart, want SLI stond nog uit bleek achteraf

edit: weet iemand of SLI ondersteund gaat worden? want volgens mij zit het nog niet in de demo
met SLI aan heb ik net zoveel frames als zonder

nog 2 dagen dan krijg ik ook mijn logitech momo racing wheel. kan bijna niet wachten :P

edit2:

wat doet precies :
steering deadzone
steering saturation
acceleration pedal deadzone
acceleration pedal saturation

die termen ken ik niet. het zal vast te maken hebben met instellingen en gevoeligheid van de controles. " wheel + pedals " .
maar wat doet het precies, waar is wat goed voor?
Voor SLI, gewoon ff de naam van de exe in de hoofdmap veranderen in DIRT.exe
Drivers ondersteunen sli inderdaad nog niet, en dirt profile werkt super met grid.

Heeft er iemand al goede instellingen gevonden voor de G25?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette game, jammer dat m'n PC-tje het niet trekt, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:48

_Apache_

For life.

Hoe kan je met de demo online mee rijden?

Snap er weinig van, zie nergens waar k kan joinen ofzo..

Zat al in een lobby ofzo en kreeg al een aantal kick votes naar men hoofd geslingerd, ben er maar uitgestapt voor k een ban kreeg ofzo :S

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Als je in de lobby zit, moet je of op enter of op shift (ready) drukken. Zodat bij jou ook een groen lampje voor je naam gaat branden. Daarna wordt alles geladen en ga je racen ;)

Klopt het dat er momenteel maar 1 "server" is waarop iedereen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:40
Wat SOEFuture al zegt, meestal krijgt men kicks omdat men vergeet op shift te drukken, hiermee verander je je status in ready. Is mij twee keer voorgekomen dat ik in een server ging en meteen eruit werd gekicked maar waarom weet ik niet. Met Quick match kom je altijd wel in een server. Als je custom doet dan kom ik er meestal niet in als het aantal spelers op 11/12 staat.

[ Voor 11% gewijzigd door D. Ninjai op 26-05-2008 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Enige vervelende wat ik soms heb is dat de boel blijft hangen tijdens het laden (online dus), of dat ik lag heb tijdens de race. Zeer vervelend als je bijvoorbeeld net de eerste 2 rondes mooi gereden hebt en dan door lag verlies je de laatste of kan je zelfs niet verbinden.

Geen idee of dit aan mijn verbinding ligt maar heb nog nooit met een ander spel online problemen gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sfinx- schreef op maandag 26 mei 2008 @ 14:28:
Enige vervelende wat ik soms heb is dat de boel blijft hangen tijdens het laden (online dus), of dat ik lag heb tijdens de race. Zeer vervelend als je bijvoorbeeld net de eerste 2 rondes mooi gereden hebt en dan door lag verlies je de laatste of kan je zelfs niet verbinden.

Geen idee of dit aan mijn verbinding ligt maar heb nog nooit met een ander spel online problemen gehad...
Op wat speel je dan , XBOX-3 of PS 360 :+ , wel handig om dat erbij te zeggen :) , op de pc heb ik daar weinig last van gehad. En wat heb je dan voor verbinding?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-10 07:35

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

wie weet welke poorten er open moeten voor een server te spelen ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 14:49
CrankyGamerOG schreef op maandag 26 mei 2008 @ 22:24:
wie weet welke poorten er open moeten voor een server te spelen ?
Geen volgens mij, want jij host de server niet zelf, maar dat doen de servers van de makers van het spel (zover ik weet, speel niet zo vaak online ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robber
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:08
Ik had heb de save code error ook. Dit is op te lossen door de installatie directory NIET te veranderen ;)
Althans dat staat op meerdere internet fora

Ik heb zelf Vista x64
Het installeren op de standaard directory (program files x86) werkt niet.
De standaard gebruiken (program files) werkt niet.

Ik denk ik zeg het even (misschien ten overvloede).
Iemand een idee, ik hoor/leer graag.

McLaren \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Donderdag heb ik hem :*)

Ik heb een 9800GX2 en vista x64. ga ik wel aan de praat krijgen met sli toch?

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35

Koppensneller

winterrrrrr

ikbengoofy schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:30:
Donderdag heb ik hem :*)

Ik heb een 9800GX2 en vista x64. ga ik wel aan de praat krijgen met sli toch?
Jep. De drivers bevatten op dit moment nog geen SLi profiel voor GRID, maar als je de executable even hernoemt naar DIRT.exe moet dat helemaal gaan lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En jahoor.....hij staat alweer op usenet... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 21:17
Ik weet nog niet of GRID ga spelen op de PC met mijn G25 of zou ik toch voor de XBOX versie gaan en lekker relaxed achteroverhangend een beetje racen?

Ik kan em natuurlijk ook gewoon op de PC aanschaffen en altijd alsnog met de xbox360 controler spelen.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:58:
En jahoor.....hij staat alweer op usenet... :(
Ja vriend daar kun je op wachten.
Btw als je d'r zo'n hekel aan hebt.. waarom kijk je dan op usenet?
Henkus schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:28:
Ik weet nog niet of GRID ga spelen op de PC met mijn G25 of zou ik toch voor de XBOX versie gaan en lekker relaxed achteroverhangend een beetje racen?

Ik kan em natuurlijk ook gewoon op de PC aanschaffen en altijd alsnog met de xbox360 controler spelen.
Lol wat een dilemma wat een dilemma.
D'r gaan mensen dood aan allerlei ziektes en meneer maakt zich maar druk over op welk platform hij z'n spelletje nou moet gaan halen.

Haal die game en geniet d'r gewoon van :P

[ Voor 53% gewijzigd door DutchManticore op 27-05-2008 17:35 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:33:
[...]

Ja vriend daar kun je op wachten.
Btw als je d'r zo'n hekel aan hebt.. waarom kijk je dan op usenet?
Usenet is alleen bedoeld om games te downloaden ???

maargoed.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:35:
[...]

Usenet is alleen bedoeld om games te downloaden ???

maargoed.....
Als je er niet naar op zoek gaat kom je de nieuwsgroepen waar die zut staat echt niet vanzelf tegen...

Overigens totaal geen boeiend nieuws. Dat gebeurt met zo'n beetje alle games tegenwoordig, gewoon lekker kopen als de demo je beviel. :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zeker de pc versie aanschaffen...online is het echt gaaf om te doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Zijn er mensen hier die op de X360 met de drivefx spelen??? Ikzelf vind het een prima stuur voor deze game, alleen weet ik niet wat die lineariteit instelling doet??

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
RamO schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:07:
Zijn er mensen hier die op de X360 met de drivefx spelen??? Ikzelf vind het een prima stuur voor deze game, alleen weet ik niet wat die lineariteit instelling doet??
lineairiteit houdt in of het verloop van de hoeveelheid stuurbeweging lineair gaat. Dus gelijkmatig.
Je kan hem ook zo instellen dat het sturen in het begin sneller gaat met eenzelfde beweging, maar langzamer op het einde van de stuuruitslag, of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

GAIAjohan schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:13:
[...]

lineairiteit houdt in of het verloop van de hoeveelheid stuurbeweging lineair gaat. Dus gelijkmatig.
Je kan hem ook zo instellen dat het sturen in het begin sneller gaat met eenzelfde beweging, maar langzamer op het einde van de stuuruitslag, of andersom.
Dus als ik em 1:1 wil laten lopen met de cockpit view (waar je de stuur ziet) dan moet ik em op 0 zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Heeft dat stuurtje nu wel of geen force feedback ? (Logitech Driving Race FX toch ?)
Ik sta namelijk op het punt om die aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

.KeN. schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:20:
Heeft dat stuurtje nu wel of geen force feedback ? (Logitech Driving Race FX toch ?)
Ik sta namelijk op het punt om die aan te schaffen :)
Hij heeft wel force feedback, alleen schijnt de FFB bij MS wheel sterker te zijn. Bij Forza 2 is de FFB goed te doen: je kunt echt wel voelen of de auto grip verliest. Het is dus niet alleen rumble.
Verder is de prijs/kwaliteit verhouding imo beter dan die van de MS wheel (ik heb em voor 30 euro aangeschaft). Bouwkwaliteit is goed in orde: het is een 1:1 kopie van de Formula Force Ex voor de PC die imo erg degelijk was.

[ Voor 19% gewijzigd door RamO op 27-05-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kijk, dat klinkt goed..
En 30 euro ? Link please ! :) (of bedoel je die @ xboxhome ex btw en iDeal kosten ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

.KeN. schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:17:
Kijk, dat klinkt goed..
En 30 euro ? Link please ! :) (of bedoel je die @ xboxhome ex btw en iDeal kosten ?)
Bij dynabyte...die staat ook in die lijst van pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:25:
[...]

Op wat speel je dan , XBOX-3 of PS 360 :+ , wel handig om dat erbij te zeggen :) , op de pc heb ik daar weinig last van gehad. En wat heb je dan voor verbinding?
Oeps.. ik speel 'm dus op PC :P Moet wel zeggen dat het niet altijd is hoor, slechts uitzonderlijk (1 race op 10 ofzo).

Anyway, ik ga deze zeker aanschaffen 8)

In afwachting alvast de "usenet" versie uittesten >:) Leve Dommel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
"Hello Iceman you're now ready to race" 8) 8)

Deze game is super vet, dat word morgen vroeg uit bed.

[ Voor 38% gewijzigd door Henkus op 27-05-2008 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

RamO schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:25:
[...]

Bij dynabyte...die staat ook in die lijst van pricewatch
Ah ok, ik heb 'm zojuist besteld @ Bestelstudio voor 26,90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
.KeN. schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 00:41:
De meeste mensen kunnen het zo te lezen gewoon niet en bestempelen het spel dan maar als slecht :+ Nee, maar serieus, ik heb weinig rondetijden gezien hehe.

Net weer een paar fijne potten gespeeld. Gewoon de kat uit de boom kijken in de eerste bocht en dan gáán. Onderweg nog wat 'campers' ontwijken en punten pakken :) Eindelijk iemand gevonden (helaas) die een seconde per rondje bij me wegreed. Die moet dus tijden van 1.15 rijden _/-\o_ aangezien ik 1.16'ers reed.
Er zijn veel mensen die het niet kunnen en dus gaan klieren (helaas)
Als ik niet in de eerste bocht eruit geramt wordt rij ik de rest van het potje vaak vrij snel richting koppositie. Van daar haal ik gemiddeld 1:15 rond.
lancelot46 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 21:00:
Ik vind het knap dat mensen 1:14 min rijden! Ik zelf kom niet verder dan 1:19min. Speel dan wel met toetsenbord, maar 5 sec. verschil is toch wel veel. Driving aids heb ik uitstaat, maar bij het uitkomen van de bocht, heb ik altijd een rookpluim achter me. Zijn er soms nog instelling die je kunt wijzigen, of geld dit alleen voor stuurtjes e.d.
1:19 is serieus langzaam, probeer eens wat groene stukken mee te nemen.

Ik rij overigens met toetsenbord. Elke bocht tik ik kort de rem aan om er vervolgens plankgas dwars doorheen te gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Gisae op 27-05-2008 22:28 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 19:23

Shoarma kip

IceDFire

Heb hem al een weekje geleden gepre-ordered, en het wordt nu wel eens tijd dat die release komt :P
Ik heb echt zin in dit spel, de demo begint nu een beeeeeeeeetje eentonig te worden.

@ de ronde tijd, volgens mij heb ik met mijn 360controller op de pc 1:16 gehaald, gemiddeld zit ik aan de 1:18, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik mijn handrem zo leuk vind, en meestal verlies ik er meer mee dan ik win :P

[ Voor 47% gewijzigd door Shoarma kip op 27-05-2008 22:56 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De handrem gebruik ik op Jarama eigenlijk nooit. Ik heb ook echt geen idee hoe je die goed zou kunnen / moeten gebruiken. Mijn PR heb ik overigens aangescherpt tot 1:15.8, maar dat moet echt nog beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
RamO schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:18:
[...]

Dus als ik em 1:1 wil laten lopen met de cockpit view (waar je de stuur ziet) dan moet ik em op 0 zetten...
Cockpitview is wat anders. Ik weet niet wat de hoek is die jouw stuurtje maakt, ik schat hem op 180graden? Of maximaal 200...
En het stuur in game doet dacht ik iets van 360graden.
Dit kan je niet gelijk laten lopen. Daarvoor zal je een stuurtje moeten nemen die 360graden kan draaien. Bijvoorbeeld de DFP, G25 of Porsche wheel.Deze stuurtjes kan je iig op de pc exact zo instellen. Porsche wheel kan ook exact op 360 op de PS3, en de DFP en G25 zijn ook voor PS3 bestemd. Voor Xbox is het aantal goede stuurtjes beduidend minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Vanmorgen al een paar uurtjes gespeeld. De game is gewoon echt vet.

Je kunt wel weer natuurlijk bijna in de bocht remmen, maar het gaat zo vreselijk hard, echt arcade racing.

Ik speel de campaign op serious wat op de gewone circuits moeilijker is dan op de straten circuits.

Wat een enorm voordeel is dat als je een race restart, die direct begint.

Je hoeft dus bijv niet net zoals bij PGR4 te wachten totdat ie helemaal geladen is.

Demolition Derby is ook erg gaaf. Het doet een beetje aan flatout denken, maar dan beter uitgewerkt.

Er zijn misschien wel niet zo heel veel circuits maar de city tracks zijn wel erg vet, vooral detroid

[ Voor 18% gewijzigd door Henkus op 28-05-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

.KeN. schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 00:48:
De handrem gebruik ik op Jarama eigenlijk nooit. Ik heb ook echt geen idee hoe je die goed zou kunnen / moeten gebruiken. Mijn PR heb ik overigens aangescherpt tot 1:15.8, maar dat moet echt nog beter kunnen.
Mwah, echt vol gebruik ik de handrem niet, maar ik speel natuurlijk zonder assists, en afentoe trek ik de handrem voor een kleine seconde aan enzo :P
MAAR ik begin steeds meer de gewone rem te gebruiken ipv de handrem :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:01
Zo net de Game grid gekocht en ben nu bezig met de install
zal jullie straks mijn eerste indruk geven van de full versie.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35

Koppensneller

winterrrrrr

ravw schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:03:
Hij komt toch pas de 30e uit? Of zijn er al winkels die hem alvast verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
KoppenSneller schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:06:
[...]

Hij komt toch pas de 30e uit? Of zijn er al winkels die hem alvast verkopen?
Mag eigenlijk niets zeggen maar Bart weet genoeg :-)
PS hij staat daar niet in de schappen maar wel hebben ze hem achter liggen en op de website staat dat hij direct leverbaar is dus als ze dna moeilijk doen gelijk daar op wijzen :-)

Deed ik ook ... en toen was het geen probleem het is inderdaad over 2 dagen pas officieel leverbaar.

[ Voor 35% gewijzigd door ravw op 28-05-2008 17:17 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
ravw schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:03:
Ik ben nu met het 2e seizoen bezig. Echt een gave race game. Moet zeggen dat ik toch regelmatig gebruik maak van de rewind functie, hoewel ik ook vaak gewoon een herstart doe.

Maar als je bijv. de 24u Lemans voor de 3e keer bijna uitgereden hebt en je crashed, dan ben je verdomd blij met die rewind functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 09:28
Zou een v/d GRID eigenaren even kunnen bevestigen dan wel ontkennen of er offline multiplayer aanwezig is? Dus splitscreen racen met twee (of meer) personen op dezelfde bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
bramberk15 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 17:39:
Zou een v/d GRID eigenaren even kunnen bevestigen dan wel ontkennen of er offline multiplayer aanwezig is? Dus splitscreen racen met twee (of meer) personen op dezelfde bank?
Xbox360 multi player : alleen Xbox live of system link

Dus helaas geen splitscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hier even wat screenshots van diverse races.......voor de lief hebbers.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GRID/GRID2008-05-2819-00-41-12.jpg
LE MANS

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GRID/GRID2008-05-2818-59-52-35.jpg
LE MANS

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GRID/GRID2008-05-2818-58-51-19.jpg
LE MANS

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GRID/GRID2008-05-2818-50-53-72.jpg
NIGHT RACE

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GRID/GRID2008-05-2818-46-17-32.jpg
FREE DRIFT

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GRID/GRID2008-05-2817-30-03-54.jpg
Sloop races

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

Gemeen hoor, screenies zien er wel leuk uit, maar ik moet nog 2/3 daagjes wachten :(

Kijk vooral uit naar destruction derby :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Snap er niks van, dit spel draait bij mij voor geen meter... Loopt echt retetraag, zowel in de menu's als de gameplay :(
Heeft iemand een idee wat kan helpen? Lijkt me nml zeker een prima game...

Draai het op een X2 6000, 4GB en 9600GT met Vista 64bit...

Edit: en ja heb al gegoogled met oplossingen als "start als xp", "start als admin" en trek je geluidskaart en antivirus eruit

[ Voor 19% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 28-05-2008 19:39 ]

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jezus deze game is zoooo vet. Het driften is lang zo lastig niet als in de demo vindt ik ( Xbox360 ).

Lekkere lange career en online is het ook heel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:49
Een prut besturing zeg, slecht af te stellen met stuurtje, lijkt wel alsof die net iets later reageerd met sturen (deadzone 0%), en het lijkt alsof de auto over het wegdek zweeft, erg onrealistisch gevoel.

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:38:
Snap er niks van, dit spel draait bij mij voor geen meter... Loopt echt retetraag, zowel in de menu's als de gameplay :(
Heeft iemand een idee wat kan helpen? Lijkt me nml zeker een prima game...

Draai het op een X2 6000, 4GB en 9600GT met Vista 64bit...

Edit: en ja heb al gegoogled met oplossingen als "start als xp", "start als admin" en trek je geluidskaart en antivirus eruit
das wel vreemd ik draai heb dan met een 8800 GTR op Full en oja ik draai vista 32 bits.
Voor de rest is hij het zelfde .

Misschien eens kijken of je niet eens moet defraggen wil met een game nog eens helpen.
En zet schijf controle uit.
Vreet te veel van je PC.
Maar verder heb ik geen tips ... misschien je res eens wat lager gooien.
PASware schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:45:
Een prut besturing zeg, slecht af te stellen met stuurtje, lijkt wel alsof die net iets later reageerd met sturen (deadzone 0%), en het lijkt alsof de auto over het wegdek zweeft, erg onrealistisch gevoel.
Met toetsen vind ik het ook haast niet te doen... misschien dat daar nog een update voor uit komt.
van de week even mijn G25 er aan hangen en eens kijken wat hij hier doet.

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 28-05-2008 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:13
die stoere mannen met 1:14, welke assists heb je aan en op welk nivo speel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 10:10
418O2 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:25:
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Want ik kom niet verder dan 1.17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 22:19
Ik wil bij deze even heel kort mijn gal spuwen over deze game! Ik heb er maanden naar uit gekeken, ben een echte race fanaat, maar in 30 minuten heb ik Grid afgeserveerd! Heel erg jammer, wat een verschrikkelijk onrealistische veel te directe (arcade) besturing! Lijkt helemaal nergens op! De voorgaande delen waren veeel beter. Ik had gehoopt op een waardige opvolger van forza2, maar dat valt me vies tegen! Net of ik NFS zit te spelen. Eerdaag nog maar eens proberen te spelen, want ik had echt zin in deze game! Sorry als ik met deze post iemand tegen het zere been heb aan geschopt.Heb het even gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO

RamO

salvador4 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:13:
Ik wil bij deze even heel kort mijn gal spuwen over deze game! Ik heb er maanden naar uit gekeken, ben een echte race fanaat, maar in 30 minuten heb ik Grid afgeserveerd! Heel erg jammer, wat een verschrikkelijk onrealistische veel te directe (arcade) besturing! Lijkt helemaal nergens op! De voorgaande delen waren veeel beter. Ik had gehoopt op een waardige opvolger van forza2, maar dat valt me vies tegen! Net of ik NFS zit te spelen. Eerdaag nog maar eens proberen te spelen, want ik had echt zin in deze game! Sorry als ik met deze post iemand tegen het zere been heb aan geschopt.Heb het even gehad :(
Heb je em gekocht dan?? Zoja wat waren dan je specifieke kritiek punten?? En heb je alles uitgezet qua assist enz.... Bovendien is dit ook een mainstream racer en geen Forza of GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zie maar één iemand met 1:14 hier en ik vat niet waarom dat precies stoer zou moeten zijn.
Komt een tikkeltje gefrustreerd over zo IMO ? Maar misschien interpreteer ik het wel verkeerd, dus:

1:15 heb ik online gehaald. Zonder draften overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Mijn record zit in de 1:16 (welliswaar net aan :P) online.
Vaak best moeilijk door laggers en mensen die de track verkeerdom rijden ;)

Ik speel trouwens op de pc, met de pijltjes. Vind het een erg leuk spel, desondanks de vele personen die het racen proberen te verzieken. De Kick-vote is mijn beste vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
RamO schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:16:
[...]

Heb je em gekocht dan?? Zoja wat waren dan je specifieke kritiek punten?? En heb je alles uitgezet qua assist enz.... Bovendien is dit ook een mainstream racer en geen Forza of GT.
Ik was misschien iets te emotioneel in mij vorige post |:( De eerste indruk valt me gewoon vies tegen.. Men roept in reviews een game die tussen realistisch en arcade in zit.. Ik had gehoopt dat het meer tegen de realistische kant aan zat maar het tegendeel is waar. Ik zal verder m'n mond houden want een klein uur spelen is te weinig om een goede beoordeling over deze game te geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hem blind gekocht dan of vond je de demo WEL goed rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
.KeN. schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:16:
Ik zie maar één iemand met 1:14 hier en ik vat niet waarom dat precies stoer zou moeten zijn.
Komt een tikkeltje gefrustreerd over zo IMO ? Maar misschien interpreteer ik het wel verkeerd, dus:

1:15 heb ik online gehaald. Zonder draften overigens :)
was niet zo bedoeld hoor. Maar ik rij ook wel 1.16 ofzo geloof ik, maar wel op de basic settings.

een tijd roepen is op zich wel stoer, maar het is nogal een verschil of je dat rijdt met alles aan of uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:44:
[...]

Heb je hem blind gekocht dan of vond je de demo WEL goed rijden?
Ik heb het over de demo die ik door omstandigheden vandaag pas voor het eerst heb mogen aanschouwen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Weet iemand hoe je in de replay dat F toetsen menu weg kan krijgen ??

Dus gewoon een replay zonder dat ding er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip

Shoarma kip

IceDFire

418O2 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 20:25:
Ik kom niet onder de 1:16, alle assists uit @ extreme (het hoogste iig, weet niet zeker of het extreme heet :P) @ pro mode, en alleen de view van achter het stuur :P

keb nu echt zo vaak die baan gereden maar kom er gewoon niet onder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moet je gewoon even wennen aan de besturing en niet in 30 minuten dus de game afserveren?

Als ik van arcade -> simu ga, zal ik vast hetzelfde hebben van damn wat is die besturing slecht en irritant zeg.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Shoarma kip schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 23:58:
[...]

Ik kom niet onder de 1:16, alle assists uit @ extreme (het hoogste iig, weet niet zeker of het extreme heet :P) @ pro mode, en alleen de view van achter het stuur :P

keb nu echt zo vaak die baan gereden maar kom er gewoon niet onder :(
dan mag ik nog wel even oefenen :)

Ik krijg mijn stuur (logitech wingman formula blabla force GP ) niet aan de praat in de demo (hij herkent hem niet in het spel, staat gewoon geinstalleerd) hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:07:
[...]

dan mag ik nog wel even oefenen :)

Ik krijg mijn stuur (logitech wingman formula blabla force GP ) niet aan de praat in de demo (hij herkent hem niet in het spel, staat gewoon geinstalleerd) hebben meer mensen dit?
Geen stuurtje hier maar wel langs zien komen op het codies forum, mss ff in deze thread kijken; http://community.codemast...m/showthread.php?t=279788

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

ravw schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 19:47:
[...]Misschien eens kijken of je niet eens moet defraggen wil met een game nog eens helpen.
En zet schijf controle uit.
Vreet te veel van je PC.
Maar verder heb ik geen tips ... misschien je res eens wat lager gooien.
Thnx, schijf is nieuw en schoon, dus dat is het niet en schijfcontrole staat uit zover ik weet...
Geen idee, maar blijf wel verder zoeken...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 22:54:
een tijd roepen is op zich wel stoer, maar het is nogal een verschil of je dat rijdt met alles aan of uit
Met alles uit is het met toetsenbord niet te doen, ik haal met moeite 1:19. Met traction control aan wordt dat 1:17 omdat ik dan niet overal driftend door hoef. Wat ik heel erg mis is stability control. Daarmee kan je de auto erg snel in overstuur krijgen en dat scheelt in het eerste stuk enorm. Tikje op de rem, bot insturen en de auto gaat perfect door de bochten. Zelfs zonder te remmen kan je dan nog prima tijden halen, een hoge 1:16 is te doen.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Bij andere racegames kan ik niet snel genoeg vorderen om de "dikke bakken" lost te spelen, maar de aanpak van Racedriver Grid is wel even anders ... Ik zit aan m'n 8ste race, en ik kan al met een Koenigsegg rijden! Natuurlijk lukt dat totaal nog niet, de besturing zit nog niet in m'n vingers ...

Ben wel gewonnen, maar een mooie race was het niet :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:33:
[...]

Thnx, schijf is nieuw en schoon, dus dat is het niet en schijfcontrole staat uit zover ik weet...
Geen idee, maar blijf wel verder zoeken...
Driver zijn ook helemaal up to date ??

nou jullie het hebben over snelle tijde ...

ach het is niet altijd geluk hebben met mooie rondes ....

[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=br-nkd2ln9c]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:33

BM

Moderator Spielerij
Zag gister iemand in mijn friendslist (X360) Grid al spelen. Ik dacht dat deze volgende week pas uit kwam :/
Weet iemand of deze al te koop is? Zo ja, rijd ik straks even langs de winkel voor ik naar huis ga :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:11
Ik wil dit spel ook wel kopen voor de PS3. Alleen de demo zorgt er voor dat me PS3 na enkele minuten al vast loopt. Moet de PS3 echt van de spanning afhalen om hem uit te krijgen. Zijn er meer mensen die dit hebben? Moet dit niet hebben met de volledige game als ik die wil halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-09 07:15
BM schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:06:
Zag gister iemand in mijn friendslist (X360) Grid al spelen. Ik dacht dat deze volgende week pas uit kwam :/
Weet iemand of deze al te koop is? Zo ja, rijd ik straks even langs de winkel voor ik naar huis ga :)
Welkom in de wondere wereld die warez heet, volgens mij is de 360 versie sinds eergisteren ofzo al online te vinden.
technoaddict schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:23:
Ik wil dit spel ook wel kopen voor de PS3. Alleen de demo zorgt er voor dat me PS3 na enkele minuten al vast loopt. Moet de PS3 echt van de spanning afhalen om hem uit te krijgen. Zijn er meer mensen die dit hebben? Moet dit niet hebben met de volledige game als ik die wil halen :)
Ik heb hier totaal geen last van gehad, zowel offline als online geen enkel probleem.

Ik krijg vandaag iig mijn ps3 versie binnen _/-\o_

[ Voor 81% gewijzigd door MaceNL op 29-05-2008 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
Kan hem vandaag ophalen!

Me mono stuurtje staat klaar! :D

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

MaceNL schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:40:
[...]

Welkom in de wondere wereld die warez heet, volgens mij is de 360 versie sinds eergisteren ofzo al online te vinden.

[...]
de pc versie sinds vannacht idd,
maar hoe zit het bij grid met online racen ? key nodig ?

[ Voor 4% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-05-2008 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:57
wat is dat dan; dat je maar 1 kant op kan sturen? alleen links of rechts :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
  • Laatst online: 06-09 08:11
Ik heb exact hetzelfde gevoel. De manier waarop je de auto's de hoek om kan smijten is gespeend van enig realisme. Maar los van het gebrek aan realisme is mij ook opgevallen dat het schademodel ook werkelijk nergens op lijkt. Ziet er leuk uit maar daarmee houdt het wel op. Ooit wel eens een spatbord dwars door een band gezien zonder dat de band er enigszins last van heeft en nog meer van dat soort onwerkelijke schade gevallen.

Er zitten zeker leuke gimmicks in en het straalt een bepaalde sfeer uit die wel wat heeft maar het is teveel arcade om te kunnen boeien. Als je van gooien en smijten houdt dan is dit een leuke aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen een race gedaan. En ik begin al te balen. Ik wilde dus even mijn upshift en downshift instellen. Accepteert dat spel geen ALT als downshift. Wel de SHIFT als upshift.

Oftewel ik kan al niet eens met het keyboard rijden zoals ik wil. Begint al goed.

Tel daarbij op dat ik allemaal artifacts en texture corruption heb en toch recente drivers. Hmm.
En wat is de interface traag. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2008 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiew
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-09 20:28
gnagnagna :9

[YouTube: http://www.youtube.com/v/cP1Q6sxNJoY&hl=]
Duidelijk een GRID fan.

ondanks dat het filmpje suppppr cool is vergelijkt hij tenslotte wel ingame GT5 prol. met trailer GRID.. .......LoL

[ Voor 77% gewijzigd door markiew op 29-05-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 09:54:

Tel daarbij op dat ik allemaal artifacts en texture corruption heb en toch recente drivers. Hmm.
En wat is de interface traag. :/
Ik heb 'm nog niet, maar heb je de originele versie of zijn misschien jouw problemen het gevolg van Securom en een slecht werkende crack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZouZou Dude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:59
De X1xx reeks van ATI vertoont dit probleem, volgens Codemasters ligt het aan de drivers. Dus wordt het wachten op ATI om er iets aan te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ZouZou Dude schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 10:55:
De X1xx reeks van ATI vertoont dit probleem, volgens Codemasters ligt het aan de drivers. Dus wordt het wachten op ATI om er iets aan te doen. :)
gewoon 8.2 installeren, en ik dacht dat het in 8.5 opgelost was ?
En de interface is echt NIET traag hoor hlpdsk, ik heb alles op high en merk bijna geen vertraging in het menu

[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-05-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel mijn mening enigszins bij.

Ik heb nog steeds geen oplossing voor de keyboard layout die ik wil. Ik rij nu automaat en zelfs voor deze arcade-halfling is dat natuurlijk not done :P

Wbt de artifacts en traagheid: Catalyst 8.5 brengt verbetering voor mij op m'n 1950 Pro.
Wel raar dat de game bij mij default naar 2560 x 1600 x 4XFSAA e.d. Ja dan lagged de interface wel.

Anyhoo .. 8.4 : ondoenlijk. 8.5 best OK :)

BTW .. het spel is idd duidelijk meer arcade dan racegame. Ik heb net een rondje Sudschleife gedaan. Ken de baan goed van de BMW M3 Challenge. Maar hier kan ik veel eerder op het gas, en veel later in de ankers. Moet wel zeggen dat ik dat leuker vind spelen zo als casual gamer.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

n
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 11:05:
Ik stel mijn mening enigszins bij.

BTW .. het spel is idd duidelijk meer arcade dan racegame. Ik heb net een rondje Sudschleife gedaan. Ken de baan goed van de BMW M3 Challenge. Maar hier kan ik veel eerder op het gas, en veel lager in de ankers. Moet wel zeggen dat ik dat leuker vind spelen zo als casual gamer.
prcies, en dat is ook de reden waarom ik het zon geweldig spel vind, ik ben ook een casual gamer, ik speel dus meestal maar 20min ofzo, en dan is GRID g-e-w-e-l-d-i-g !
Anyhoo .. 8.4 : ondoenlijk. 8.5 best OK :)
jah leuk >:) bij jou doet ccc het, potverdomme, heb ik eindelijk een HDTV, krijg ik ccc niet aan de gang :(
ik wilde de tv nog wel inwijden met GRID :P

[ Voor 15% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-05-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 10:45

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik heb een thrustmaster stuurwiel voor mijn pc, maar ik kan nergens instellen dat ik het stuurwiel ipv het toetsenbord wil gebruiken. Iemand hier ervaring mee? Ik zie nergens de opties op mijn stuurwiel te gaan gebruiken. Dit vind ik wel wat vervelend eigenlijk. Voor de rest ziet de game er goed uit en vind ik het erg leuk. Ja, het is erg arcade, maar dat vind ik niet zo erg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW .. het spel is idd duidelijk meer arcade dan racegame. Ik heb net een rondje Sudschleife gedaan. Ken de baan goed van de BMW M3 Challenge. Maar hier kan ik veel eerder op het gas, en veel lager in de ankers. Moet wel zeggen dat ik dat leuker vind spelen zo als casual gamer.
Je bedoelt neem ik aan meer arcade dan sim? Dat is voor sommige mensen juist positief idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Laatst online: 23:59
Hann1BaL schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:12:
Ik heb een thrustmaster stuurwiel voor mijn pc, maar ik kan nergens instellen dat ik het stuurwiel ipv het toetsenbord wil gebruiken. Iemand hier ervaring mee? Ik zie nergens de opties op mijn stuurwiel te gaan gebruiken. Dit vind ik wel wat vervelend eigenlijk. Voor de rest ziet de game er goed uit en vind ik het erg leuk. Ja, het is erg arcade, maar dat vind ik niet zo erg :D
ik had hetzelfde probleem, de wingman profiler uitschakelen lostte het probleem op voor mij ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-10 10:45

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

tsjarlie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:26:
[...]

ik had hetzelfde probleem, de wingman profiler uitschakelen lostte het probleem op voor mij ...
Dat klinkt als software voor een logitech stuurtje. Heb je een thrustmaster stuur? Hoe zet je het uit? Heb je iets meer info, want google wil mij niet zo helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaceNL schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 08:40:
[...]

BULL, m'n zoon heeft gisteren de Xbox360 versie gekocht en is in meerdere winkels al gewoon te koop.
Dus niet zo snel oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 22:54

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Het grote probleem met casual games is dat het minder serieuze spelers aantrekt.

Ik heb in FM2 nog nooit iemand online tegen de richting in zien rijden...ook gaat de eerste bocht vaak goed...

Ikzelf heb na de demo besloten deze game niet te halen... te arcade achtig voor mij en qua graphics ook een stap terug t.o.v. bijvoorbeeld FM2.
PGR 4 heb ik trouwens ook niet aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:35:
[...]

BULL, m'n zoon heeft gisteren de Xbox360 versie gekocht en is in meerdere winkels al gewoon te koop.
Dus niet zo snel oordelen.
En in welke winkels dan??
Heb weinig zin meer om te wachten eiegnlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Jobbie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:45:
[...]

Het grote probleem met casual games is dat het minder serieuze spelers aantrekt.

Ik heb in FM2 nog nooit iemand online tegen de richting in zien rijden...ook gaat de eerste bocht vaak goed...

Ikzelf heb na de demo besloten deze game niet te halen... te arcade achtig voor mij en qua graphics ook een stap terug t.o.v. bijvoorbeeld FM2.
PGR 4 heb ik trouwens ook niet aangeschaft.
Nu weet ik niet wat je met FM2 bedoeld Forza Motorsport 2 ? , maar ik kan je iig mededelen dat in mijn optiek GRID echt wel kwa graphics vergelijkbaar is met PGR4 of whatever FM2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04
Ik heb de demo gedaan en vind dit echt een heerlijk spel! Niet te makkelijk (je kan niet zoals NFS als een razende door de baan scheuren, Pro Street was een verbetering maar je kon nog steeds beuken en alles: dat kan hier ook wel maar je wordt er veel sneller voor afgestraft!) en ook niet te moeilijk voor mij (als zijnde: gewoon teveel dingen waar je op moet letten). Een race-game mag van mij wel wat realistisch zijn, maar ik vind GRID wel een fijne mix denk ik (van wat ik tot noch toe heb gezien).

Het spreekt mij zeker aan, met een stuurtje kan ik gewoon serieus racen zonder gezeik zoals in NFS dat er geen kont aan is. Er zit wel een moeilijkheidsgraad in én ik kan vanuit de auto kijken qua cam (dat mis ik echt in spellen :/ alle realistische en semi-realistische hebben dit wel!).

Maar wat voor een spel is dit nu, want ik zou het niet beschrijven als arcade (daar zit NFS :P ) maar ook niet als realistisch (rFactor, GTR horen daar). Een semi-realistische racer met arcade-trekjes? :D

Ik vind het spel er overigens heel goed uit zien op medium! Gewoon lekker sfeervol..! Die Amerikaanse race is meesterlijk (en makkelijker dan de BMW race!) en ik geniet er bij dit spel ook van om de replays te zien!

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpEcTeR schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 12:59:
[...]

En in welke winkels dan??
Heb weinig zin meer om te wachten eiegnlijk....
o.a FRS, Dimensionplus, Bart Smit enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-09 14:10

Donnie

AKA DonCorleone

Eerste game idd die is uitgekomen waar ik met genot naar de replay zit te kijken van de volledige RACE! haha. ik ben weer spelen...

Sorry Terr voor mijn ongepaste nieuwsgroepen grap ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Donnie op 29-05-2008 14:40 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpEcTeR
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-07 17:25
Donnie schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 13:30:
Eerste game idd die is uitgekomen waar ik met genot naar de replay zit te kijken van de volledige RACE! haha. ik ben weer spelen...
En ik ben de stad afstruien naar een exemplaar! 8)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.