[Multi] Race Driver: Grid

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 58.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.gamez.nl/upload/1042513_610_1196345361472-GRIDlogo.jpg

Codemasters heeft bekend gemaakt dat ze Race Drive: GRID zullen gaan uitgeven ergens in het midden van 2008 voor de PC, de Xbox 360 en de PlayStation 3.

“Race Driver: GRID gaat volledig over de race,” vertelde Gavin Raeburn, executive producer bij Codemasters Studios. “We gebruiken deze keer de DiRT engine samen met onze ervaring met race-games. Hierdoor kunnen we de speler centraal stellen in de actie zoals nooit tevoren. Schade, volle grids, intelligente tegenstanders en een ongeëvenaarde race day atmosfeer moeten de ervaring helemaal afmaken.

De game moet spelers meenemen naar prachtige racelocaties verdeeld over drie continenten (Amerika, Europa en Japan) om hier tegen elkaar te strijden in een variëteit aan racing events. Elk continent heeft zijn eigen automerken en zijn eigen racecultuur. Dit betekend dus ook verschillende soorten races. Voorzien van de meest krachtige racewagens kunnen spelers racen over de meest prestigieuze officiële racetracks en meedoen aan officiële championships. Daarna kunnen ze nog verder gaan in de city-based competities. Dit zijn de stedelijke straat races.

Demo is online *O*

Vandaag ( 8 mei )gaat de demo online van de racegame die door velen wordt gezien als ‘beste racegame van het jaar’. Met het spelen van deze demo die zowel single- als multiplayer bevat, maken spelers bovendien kans op een splinternieuwe BMW 3-serie. De auto wordt door Codemasters uitgereikt aan diegene die de snelste ronde neerzet met Race Driver: GRID demo voor consoles.

De demo is nú te downloaden vanaf de Xbox Live Marketplace voor de Xbox 360 en later vandaag van het PlayStation Netwerk voor de PlayStation 3.

Voor de pc kan je terecht bij GamersHell

Afbeeldingslocatie: http://www5.jouwsites.nl/image/big_jouwgames/36469.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1196348247.jpg
Afbeeldingslocatie: http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_188408.jpg
Afbeeldingslocatie: http://medialib.computerandvideogames.com/screens/screenshot_188405.jpg

Screenshots

Gamez.nl
Insidegamer.nl

Review
Tweakers

Preview

Eurogamer
GameKings

Trailers

Drifting Trailer
Exclusive Smashing Trailer

Na de Demo 100x te hebben uitgespeeld is nu, eindelijk na lang wachten de Full versie gereleasd :9

Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/2py409l.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door sekeroglan op 01-06-2008 11:30 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ziet er heel mooi uit! Maar die "slimme tegenstander" hoor ik zo vaak en bijna noooit lukt dat..

Ben zeer benieuwd! hou dit topic in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 22:23

Vos

AFCA

Career modus
In de career modus begint de speler met een simpele auto en kan er geld verdiend worden met racewedstrijden, om betere auto's te kopen en om een eigen team te beginnen. Met een stijgende reputatie kunnen nieuwe sponsoren aangetrokken worden en teamgenoten aangenomen worden. Terwijl de speler over de wereld aan het racen is, vinden er tegelijkertijd andere wedstrijden plaats en strijden de teams van de computer ook om de hoogste positie.
Dit spreekt me erg aan!

Even bookmarken dit topic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Wow, dit word echt een geweldig spel lijkt mij.
Die laatste screenshot, driftend de bocht door. Vette shit hoor!
Ik houd het topic ook bij hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit ziet er wel héél bruut uit zeg :9

Ik heb in de TS trouwens even op de 'check images'-knop gedrukt, maar het beste is om de te grote plaatjes even te resizen naar 600 breedte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

Ook ik kijk al geruime tijd uit naar deze game.

Als ik het goed begrepen heb, moet dit namelijk de opvolgert worden van de DTM-serie.
Die vorige twee delen hebben mij (en nog een stel andere gekken) heel veel online race plezier bezorgd op de PS2. Hopelijk gaat dat met Race Driver Grid ook lukken.

Ik heb me laten vertellen dat de Neon-Engine, de ontwerp-software die Codemasters gebruikt heeft om Colin McRae Dirt te maken, voor Grid is aangepast. Het zou een hele vooruitgang zijn als die mistige, wazige sluier die over de graphics van Dirt hangt, er bij Grid niet meer zal zijn. Maar als ik de eerste beelden zo zie, ben ik er nog niet gerust op...

http://www.codemasters.nl/press/?showarticle=11195

Verder hoop ik dat de Codemasters hun eigen koers blijven varen: dus géén tuning à la Need for Speed en géén crash-gedoe zoals bij BurnOut.
En dat ze de goede online-modus van DTM3 op de PS2, verder uitbouwen naar een uitstekende online-modus op de PS3.

Het kán een prima racegame worden voor de PS3, en ik zal zeker de berichtgeving blijven volgen, ook hier in dit topic. Maar ik denk dat Polyphony eind van dit jaar aardig wat roet in het eten zal gooien!

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 10:06
Who gives a fuck! Racegames speel je op de PC en niet op een console! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Motiveer, zou ik zeggen.
Dat moesten we vroeger op school ook altijd bij een proefwerk.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Deze ga ik zeker in de gaten houden, Race 07 begint me inmiddels al een beetje te vervelen op de PC..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
vosss schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:17:
Who gives a fuck! Racegames speel je op de PC en niet op een console! ;)
Totaal andersom juist vind ik. (Ben je niet stiekem in de war met 3D shooters? ;) )

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sig69 schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:45:
[...]

Totaal andersom juist vind ik. (Ben je niet stiekem in de war met 3D shooters? ;) )
Ik heb een race stuurtje. Maar ik heb het gevoel dat het net als colin mcrae dirt hoge specs zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Ziet er veelbelovend uit, en ik denk dat die Dirt engine zeker mooie beeldjes tevoorschijn gaat toveren.

En racen op console of pc maakt geen fuck uit, als der maar een stuur en een groot scherm voor je neus staat. FPS games is inderdaad een ander verhaal :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• BladeRacer

BladeRacer

De eerste bewegende beelden:

http://www.jeux-france.co...deo-race-driver-grid.html

Wat vinden we ervan?

• dominic
  • Laatst online: 14-09 14:42

dominic

will code for food

Pre-rendered.. Zegt helaas nog helemaal niets over het spel..

Het sfeertje daarentegen is wel aardig.

[ Voor 26% gewijzigd door dominic op 14-02-2008 16:45 ]

Download my music on SoundCloud

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Hopen dat het racen een beetje realistisch is, er zijn al genoeg spellen als nfs en juiced. Valt natuurlijk nog weinig over te zeggen, er is nog niet zoveel info over het spel te vinden.

Verwijderd

Zal weer meer realistisch zijn dan nfs en juiced , maar GTR is weer een andere game , ik kick op graphics maar tov GTR kan weinig anders me nog boeien , dtm2 heeft me overgehaald om een MOMO te kopen maar na GTR uit gekomen kan ik me helaas niet meer DTMer noemen . Wel jammer hoor want de graphics zijn meestal stukken mooier met CODEMASTERs.

• rCk

rCk

Pre-rendered of niet, ziet er wel erg vet uit. Zie er vet uit hoor die races in japan. Driften, woei.

• Thomas312
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 19:10
Ziet er wel naar uit dat het een beetje NFS wordt! Misschien auto's tunen enzo. Wel vet! Kan een goede game worden! Even hopen op een volledige ondersteuning met G25...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik vond DTM 2/3 beide hele leuke online games met een leuke balance tussen arcade en simulation. Heb ze beide ook helemaal grijs gespeeld.
Ik hoop alleen niet dat ze teveel de nfs kant op gaan, maargoed dat zien we vanzelf :D. Las iig dat le mans er in zou zitten, dat vnd ik wel erg vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Hij wordt erg vet, kan ik je zeggen heb hem stiekem al even mogen spelen mag er verder nog niet teveel over zeggen :D Vooral het driften is erg cool, wel pittig moet ik zeggen.

[ Voor 13% gewijzigd door LuNaTiC op 16-02-2008 19:52 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Nounou, LuNaTiC. Bofkont ;)
Licht toch even een tipje van de sluiert op, wil je?
Gaan we de Need for Speed kant op met Grid of blijft Codemasters trouw aan de DTM-serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik kan je vertellen dat ze precies de kant op willen die ze in hun persberichten vertellen; geen overmatige getune, en ook geen overdreven dingen zoals bij Burnout. Het is eigenlijk heel erg terug naar de 'basis' , maar dan op een positieve manier natuurlijk ;)

Ik heb overigens maar even twee tracks gespeeld, dus ik kan nog niet uit eigen ervaring over de rest van het spel vertellen. Ik vermoed dat je wellicht wel _iets_ kunt gaan tweaken aan de auto, maar de nadruk ligt toch echt op het racen zelf. Het gaat echt om de race-ervaring, ipv al het randgebeuren wat je een beetje bij de andere racegames steeds meer zag.

Als je de DTM-serie oke vond, denk ik dat je zeker niet teleurgesteld zal zijn met deze game :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer

BladeRacer

Okeedan, goed te horen dat ze het "DTM-pad" blijven volgen.
Ik was even bang - getuige de wat arcade uitziende trailert - dat Codemasters de verkeerde afslag had genomen.

Zeg, was het eigenlijk een éénmalige actie, dat je even aan het spel mocht ruiken, of krijg je in de toekomst vaker de gelegenheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

als er nieuwe beta's opgestuurd worden vast wel vaker. Mocht ik meer weten, hou ik jullie op de hoogte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

LuNaTiC schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:52:
Hij wordt erg vet, kan ik je zeggen heb hem stiekem al even mogen spelen mag er verder nog niet teveel over zeggen :D Vooral het driften is erg cool, wel pittig moet ik zeggen.

[video]
Ik meende een Ferrari gezien te hebben, maar ik kan me vergissen. Wel weer een hoop series dus, ik hoop dat Codemasters zichzelf deze keer serieus neemt want veel mensen raakten toch niet overtuigd van DTMRD2, waaronder ikzelf. Vooral weggedrag, en de regels irriteerden mateloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Jejking schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:48:
[...]

Ik meende een Ferrari gezien te hebben, maar ik kan me vergissen. Wel weer een hoop series dus, ik hoop dat Codemasters zichzelf deze keer serieus neemt want veel mensen raakten toch niet overtuigd van DTMRD2, waaronder ikzelf. Vooral weggedrag, en de regels irriteerden mateloos.
Klopt dat jij een Ferrari gezien hebt namelijk de Ferrari 430 Scuderia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luccie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 10:56
Ik hoop dat er iets van freeroaming in komt dat is ook altijd wel relax gewoon cruisen met je getunde bak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lobotm
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 22:22
luccie schreef op zondag 17 februari 2008 @ 01:05:
Ik hoop dat er iets van freeroaming in komt dat is ook altijd wel relax gewoon cruisen met je getunde bak :)
Weet je zeker dat je de plaatjes en de previews al goed hebt bekeken ;)

al is je hardware nog zo snel de software achterhaald hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ach, ben ik net te laat met dat posten. Kom pas net uit m'n bed rollen, dan krijg je dat :P

Ontopic: hier nog een paar wallpapertjes, http://www.racedrivergrid.com/#/wallpaper/
Ik word er wel nieuwsgierig van, wordt dit nu weer een oldskool racen-tot-de-vlag-game of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

yep zo zou je het kunnen zeggen!

Coole feature is dat je in replay mode (tot 15 sec terug geloof ik) terug kan gaan, dus als je bijv in de allerlaatste bocht crasht, begin je weer net voordat dat gebeurt en kun je alsnog de race afmaken.

Ze bouwen overigens wel iets waardoor dan je snelste tijd vervalt of je punten oid (anders zou het te makkelijk zijn ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

lijkt me een mooie game net als de eerdere Racedriver spellen.
Ben alleen bang dat 't niks word voor me @ m'n P4 3.4Ghz 1024MB DDR2 en 6800GT...
Vind zelf dat ze gewoon z'n goede mix hebben weten te maken tussen arcade en realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~lunatic/got/grid_pu.PNG

oordeel in de OPM :)

[ Voor 4% gewijzigd door LuNaTiC op 01-03-2008 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Alle andere spellen van Codemasters waren zo arcade als wat, dus wat ze nou bedoelen met dat het niet meer gericht is op de kleine groep hardcore racefans :?
De hardcore racefans die spelen het niet eens (ik ben er één van), omdat het simpel weg te arcade is.

Naja maybe hebben ze dat nu doorgekregen en hebben ze het nu wat minder arcade gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Dutch3men schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 13:42:
Alle andere spellen van Codemasters waren zo arcade als wat, dus wat ze nou bedoelen met dat het niet meer gericht is op de kleine groep hardcore racefans :?
De hardcore racefans die spelen het niet eens (ik ben er één van), omdat het simpel weg te arcade is.

Naja maybe hebben ze dat nu doorgekregen en hebben ze het nu wat minder arcade gemaakt.
kijk dat is het hele punt van de doelgroep, het ene uiterste is de needforspeed serie met dingen als carbon :X
en het andere uiterste is de diehards die graag GTR GTL Rfactor etc. speelt.
De Race Driver serie hangt er ergens tussen in. En de niet sim doelgroep is natuurlijk veel groter dan de echte diehard simulatie doelgroep.
Denk dus dat ze gewoon bedoelen dat 't echt een goed spel is dat de grenzen verlegt voor z'n doelgroep/in z'n klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
GoldenSample schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 14:03:
[...]

kijk dat is het hele punt van de doelgroep, het ene uiterste is de needforspeed serie met dingen als carbon :X
en het andere uiterste is de diehards die graag GTR GTL Rfactor etc. speelt.
De Race Driver serie hangt er ergens tussen in. En de niet sim doelgroep is natuurlijk veel groter dan de echte diehard simulatie doelgroep.
Denk dus dat ze gewoon bedoelen dat 't echt een goed spel is dat de grenzen verlegt voor z'n doelgroep/in z'n klasse.
Mee eens, al hoop ik vooral dat de besturing veel beter is geworden want dan bleef altijd het zwakste punt van dit soort spellen. Grafisch ziet het er top uit, maar kwa besturing zwabberde het aan alle punten.

Als je dit vergelijkt met bijv GTR2 ziet het er grafisch minder uit maar de besturing etc is om van te kwijlen. Dan kan ik over dat wat minder grafisch wel heen kijken, plus dat GTR2 modbaar is en de kwaliteit alleen maar beter word.

Als ze dat nou bij dit spel nou ook goed voor elkaar weten te krijgen kunnen ze de diehards ook mee krijgen. Ik vind de feeling van de wagens veel belangrijker dan de grafische omgeving etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Morgen komt de eerste gameplay trailer op http://www.racedrivergrid.com/ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden LuNaTiC, en dat zeg ik niet snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 30-09 20:12

On_E

Housemusic

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2335/2345828681_4cbff0079e_o.gif

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2374/2346658548_3d86c31a6b_o.gif

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3067/2345830187_afd37111a3_o.gif

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3285/2345831287_017211a4ac_o.gif

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3177/2346661302_73e9f74b16_o.gif

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mayonaise
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 23:34
Komt er ook een Multiplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:01
Alle andere spellen van Codemasters waren zo arcade als wat, dus wat ze nou bedoelen met dat het niet meer gericht is op de kleine groep hardcore racefans
De voorganger van DTM, de ToCa serie, was op dat moment een van de meeste realistische racespellen in de business. Zowel ToCA als ToCa2 waren lastige spellen om in te komen (als in: de eerste dag lukt het je amper om een ronde te rijden zonder te spinnen), maar áls je erin zit was het geniaal om te spelen.

Na ToCa2 besloot Codemasters om arcade te gaan. Volgens mij heette het vervolg (op de PSX was dat nog) World Touring Cars en dat zoog echt. De auto's zaten met kauwgom op de weg. Dat gevoel is nooit meer helemaal weg gegaan en DTM1/2/3 waren voor mij pure arcade racers die je voor een rondje raggen even speelde. De feeling van ToCa 2 heb ik nooit meer terug gekregen.

Als ik nu dit zie dan is het gewoon meer arcade nog dan DTM en wordt dit spel gemaakt om beter te kunnen te concurreren met NFS (ook zo'n serie die na Porsche Unleashed te slecht voor woorden is geworden).

Je ziet bij racespellen hetzelfde als bij flightsims, de boel polariseert. Je hebt óf pure arcade óf ultrarealisme, maar niet veel games die ertussenin zitten. Gran Turismo is de enige vind ik, en dat is gelukkige een kolos.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het ziet er wel arcade uit, maar geloof me, de besturing is dat zeer zeker niet :D

As we speak zitten mn chefs nu voor me dit te spelen en ze zijn vrij gefrustreerd dat het zo moeilijk is _O-

ik zou het eigenlijk moeten opnemen zo grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:56

Koppensneller

winterrrrrr

Doen! Hebben we meteen wat in-game footage! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Heb net de trailer zitten kijken en het zag er heel goed uit. Leek er op dat de trailer op 60fps draait en hoorde dat de 360 versie op 30fps zal draaien, toch een beetje jammer. Maar zal deze game zeker in de gaten gaan houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nondepisang, of je gooit even een paar gifjes neer zeg. Geef dan de linkjes maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Veel gameplay beelden zijn inmiddels beschikbaar en moet zeggen dat de consoleversie er minder uitziet als de trailer. Daarnaast valt me ook op bij de BMW race dat het weer lijkt alsof de auto draait vanuit het midden van de auto (dus alsof er een spijker door het midden is gestoken en hij om die as draait)....ik wacht op een demo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Dit lijkt me wel een tof racespel trouwens!
Eens zien of het budget het toelaat :9

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er allemaal erg mooi uit. :)

Ik hoop dat het "simgehalte" een stuk hoger is als het arcade gehalte.
Ik ben zelf een enorme rFactor Fan , maar zou wel wat meer grafisch geweld willen.
Zou GRID de game zijn daarvoor??
Laten we hopen dat er een demo komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:49
Een nieuwe interview trailer plus een paar nieuwe beelden die ik nog niet gezien had in eerdere trailers. Kwijl, kwijl! :9

-> http://www.gamez.nl/web/P...Driver-GRID-interview.htm

Dit is de race game waar ik het meest naar uitkijk. Dirt heb ik helemaal grijs gespeeld vanwege zijn graphics en soepele besturing maar als ik lees dat de besturing uitdagender is geworden om goed de bocht door te komen met veel rook... all the better.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trailer ziet er erg indrukwekkend uit , schademodel, het niet meer kunnen liften op vangrails omdat je schade oploopt, klinkt allemaal zeer positief, !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

In één woord: kwijl. Vorige pagina ook al gezegd, ik weet het...

Maar dat Ierse accent + graphics + schademodel = winnende combi. Ben benieuwd of het RFactor & Co af gaat troeven, het wordt imo iig een goede concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

Jejking schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 20:11:
In één woord: kwijl. Vorige pagina ook al gezegd, ik weet het...

Maar dat Ierse accent + graphics + schademodel = winnende combi. Ben benieuwd of het RFactor & Co af gaat troeven, het wordt imo iig een goede concurrent.
Kwa graphics gaat het rfactor en co wel aftroeven, maar voor de rest is het een arcade game en niet te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Dat weet je niet.
Je hebt hem toch nog niet gespeeld? :?

Voor het zelfde geld issie vergelijkbaar met rFactor (wat nou ook niet bepaald in het rijtje LFS en GTR2 etc thuishoort)

Ik heb er in ieder geval al zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

vosss schreef op woensdag 09 april 2008 @ 01:38:
Dat weet je niet.
Je hebt hem toch nog niet gespeeld? :?

Voor het zelfde geld issie vergelijkbaar met rFactor (wat nou ook niet bepaald in het rijtje LFS en GTR2 etc thuishoort)

Ik heb er in ieder geval al zin in. :)
Bedoel je dat positief of negatief?

Ontopic: ik vind het inderdaad onzinnig om een vergelijking te trekken met andere games gebaseerd op verhalen uit het verleden. Net als de beurs, geldt precies hetzelfde voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik zie singleseaters en Spa in die trailer. _/-\o_ Laat maar komen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Bedoel je dat positief of negatief?
Ik bedoel het niet negatief en ook niet positief.
Je hebt hem nog niet gespeeld, dus je kan er op dit moment niets van zeggen hoe arcade of hoe sim hij rijdt zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 22:23

Vos

AFCA

Je kunt er vanuit gaan dat dit niet een heel realistisch spel wordt, de aandacht ligt vooral op het grafische gebeuren, de crashes en de actie en sensatie. Uit een nieuwsartikel:
It was also keen to point out that this should not be considered a TOCA game, but rather an exciting experience somewhere between realism and arcade.
bron:http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=93005

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 16-04-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Check ook even de gamekings site, er zitten daar toch wel wat racefanaten tussen en hun ervaringen zijn heel erg positief. Na dat te hebben gezien kijk ik toch wel weer naar deze game uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Walkman schreef op woensdag 16 april 2008 @ 13:16:
Check ook even de gamekings site, er zitten daar toch wel wat racefanaten tussen en hun ervaringen zijn heel erg positief. Na dat te hebben gezien kijk ik toch wel weer naar deze game uit...
JJ was er enorm enthusiast over :D en nadat ik dat zag, gelijk de game maar ge-preorderd. Ik zoek nog een leuke race game voor de PC en dit gaat het dus worden :p tenzij de previews/reviews echt bagger zijn dan niet... maar ik reken op een moddervette race game!

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moddervette graphics en cq ook op mdrvtt physics , weer eens wat anders voor mijn , ik ben na DTM2 afgehaakt en een simbimRR geworden , graphics zijn niet te vergelijkejn met grid en dat is helaas nu nog het geval met simulatie racers op PC , zal waarschijnlijk niet een game zijn die met GTR of andere simulaties te vergelijken valt , maar als game opzichT wordt deze game kwa grapbics het mooiste op PC denk ik ,.een beetje benieuwd ...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Laatst online: 18-11-2024
Zal waarschijnelijk wel niet mogelijk zijn om career uit te spelen, maar de drift-races te skippen. Haat deze echt. Ik wil gewoon lekker racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

Dit weekend even gespeeld op The Party 6 in Eindhoven, maar ik vind het toch allemaal best arcade aanvoelen helaas, ik had meer verwacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op zondag 20 april 2008 @ 15:47:
Dit weekend even gespeeld op The Party 6 in Eindhoven, maar ik vind het toch allemaal best arcade aanvoelen helaas, ik had meer verwacht. :)
Als je Rfactor of GTR/race07 simbim gewend ben dan blijft Codemasters ivTot Arcade , graphics zijn een heerlijkheid en moet je maar overschakelen op deze gameplay , net DIRT geinstallleerd , wat(the fuck) een arcade gevoel , zal echt niet beter worden , m.i. haden codemasters net ff beter moeten zijn met de besturing , niet van GTR gelijkheid maar dit is toch net ff te gevoelloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dit spel heb ik gelezen in de Games TM.
Ze zeggen dat het zich afspeelt in verschillende continenten, waardoor ook de auto's per continent verschillen. Bijvoorbeeld in Amerika rij je vooral met musicle auto's, en in Europe vooral met porsche's en dat soort auto's. Ze zeggen ook dat de omgeving ook helemaal top is, dat vooral de opvallende dingen van een stad erin voor komen. 'T spel blijkt ook fantastische graphics te hebben, het is echt een heel realistisch spel. Bij de meeste race spellen, gaat het alleen maar om het pimpen, stylen, tunes en verzamelen. Bij GRID zit er veel meer bij, het biedt drama, opwinding en instinctieve actie. Het spel lijkt over 't algemeen het meest op het eerdere race spel: DiRT.
Verders lijkt het mij een vette game met een gouden toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:45:
Over dit spel heb ik gelezen in de Games TM.
Ze zeggen dat het zich afspeelt in verschillende continenten, waardoor ook de auto's per continent verschillen. Bijvoorbeeld in Amerika rij je vooral met musicle auto's, en in Europe vooral met porsche's en dat soort auto's. Ze zeggen ook dat de omgeving ook helemaal top is, dat vooral de opvallende dingen van een stad erin voor komen. 'T spel blijkt ook fantastische graphics te hebben, het is echt een heel realistisch spel. Bij de meeste race spellen, gaat het alleen maar om het pimpen, stylen, tunes en verzamelen. Bij GRID zit er veel meer bij, het biedt drama, opwinding en instinctieve actie. Het spel lijkt over 't algemeen het meest op het eerdere race spel: DiRT.
Verders lijkt het mij een vette game met een gouden toekomst :)
Realistich en DiRT gaan niet echt samen, maar het wordt wel een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Iemand enig idee of er een demo van gaat uitkomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Realistisch is eigenlijk toch subjectief , als je N fore speed of andere arcade racegames alleen kent(gewendt ben)dan is DTM en nu GRID wel beter in de besturing , waarschijnlijk is GRID beter in the physics en schade , maar kwa besturing zijn er gewoon andere spellen die daar wat beter in zijn .

Demo komt er denk ik zekers , dat hebben ze tot nu toe altijd gedaan .

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Weer een nieuw filmpje online: http://www.gametrailers.com/player/33133.html

Het ziet er echt fantastisch uit imho. Nu maar hopen dat de besturing net zo goed is als de graphics... :)

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:03:
[...]

Realistich en DiRT gaan niet echt samen, maar het wordt wel een leuk spel :)
Niet helemaal nee, maar van de meesten opzichten is 't tog DiRT geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 april 2008 @ 20:58:
[...]

Niet helemaal nee, maar van de meesten opzichten is 't tog DiRT geworden..
Oja tog , als ik op RSC forum kijk is daar weinig belangstelling te vinden voor DIRT , misschien een verkeerde beargumentatie maar kan me niet echt voorstellen dat dit onder de liefhebbers van simulatie racegames een topper is . Heb het spel ook maar tot me gekocht maar de besturing is zwemmend , de oude bakkies zoals de escort rijden nog een beetje lekker , misschien snap ik het spel wel niet maar diit spel is erg ongevoelig m.i.(PC speel ik met zwarte momo)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2008 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

McFlipp schreef op woensdag 23 april 2008 @ 10:58:
Weer een nieuw filmpje online: http://www.gametrailers.com/player/33133.html

Het ziet er echt fantastisch uit imho. Nu maar hopen dat de besturing net zo goed is als de graphics... :)
Agree :) Ik heb echt zin in deze race game :9 !!
Uitgever Codemasters heeft een deal gesloten met veilingsite eBay. In de game Racedriver Grid wordt een offline variant van de veilingsite verwerkt, waar auto's gekocht en verkocht kunnen worden.

In de meeste racegames kunnen auto's in een garage afgesteld en opgewaardeerd worden, om zo tot betere prestaties te komen. Codemasters kiest in Racedriver Grid een andere oplossing: de uitgever heeft een deal gesloten met veilingsite eBay en zal een offline versie van de veilingsite in het spel plaatsen. De auto waarin een speler rijdt, kan na een aantal races via de nep-veilingsite verkocht worden. Van de opbrengst kan vervolgens op dezelfde site een nieuwe auto gekocht worden.

Het gaat hierbij om een offline variant van de eBay Motors, de subsite van eBay waar auto's verhandeld worden. De veiling wordt door het spel gesimuleerd. Als een speler een auto te koop aanbiedt, zal het spel de waarde van de auto berekenen aan de hand van de successen die ermee geboekt zijn, maar ook aan de hand van de schade die de auto opgelopen heeft. De vormgeving van de veiling in het spel is niet alleen afgeleid van die van eBay Motors, ze wordt ook gesponsord door het veilinghuis dat op deze manier reclame voor eBay Motors probeert te maken. Racedriver Grid komt in juni uit en verschijnt voor pc, Xbox 360, Playstation 3 en Nintendo DS.
Bron

Dit is best wel leuk :) alleen jammer als het echt alleen offline blijft. Had dit wel een gave optie gevonden voor online ruilen/verkopen met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Wat ziet het spel er toch erg vet uit. Deze gaat ik zeker kopen op de PC. Hopelijk worden het ook zulke graphics maar dan dat het beetje normaal loot ipv zoals bij DiRT, die liep niet al te goed op sommige momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Game ziet er erg vet uit! hoop dat de besturing/feeling van de auto's een beetje goed is. Vind de race driver serie altijd een leuke combinatie tussen realisme en arcade. Vorige delen waren online altijd erg leuk!.

Tweifel nog een beetje of ik hem op de pc of de x360 ga spelen. Racen met controllers bevalt me best goed eigelijk, heb meestal geen zin mijn racestuur aan te sluiten etc :P.

edit:
Ik geloof trouwens dat er redelijk aan het begin van deze maand een demo moet uitkomen :)

[ Voor 40% gewijzigd door Tortelli op 01-05-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Nog een paar maanden te gaan, na Forza en Dirt de ultieme race spel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

sekeroglan schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 13:21:
Nog een paar maanden te gaan, na Forza en Dirt de ultieme race spel :9
Dirt vond ik niet echt ultiem... Maarja dat vind ik. Over dirt gesproken, die ga ik weer eens installeren. heb wel zin om met men G25 even weer te stoeien op gravel en ijs. In plaats van de zonnige wegen van O'ahu in TDU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Ik denk dat deze game weer zwaar overhyped wordt. Dirt zou ook realistisch zijn. Nou als mijn auto zo zou rijden, dan ging ik wel lopen! .. Hoop niet dat deze game ook zo wordt. De beelden zijn in ieder geval sweet om naar te kijken :D

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Nou ik heb dirt weer gespeeld gister nacht. Nou ik zou dan toch liever in zo'n C4 zitten hoor. God wat accelereert dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

rCk schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:18:
Nou ik heb dirt weer gespeeld gister nacht. Nou ik zou dan toch liever in zo'n C4 zitten hoor. God wat accelereert dat ding.
Ik heb dirt ook eens geinstalleerd en ik vind het maar een vage besturing. De auto zwabbert alle kanten uit (inderdaad net of de besturing in het middenpunt van de auto zit). Het ziet er wel heel mooi uit, dat moet ik toegeven, maar ik ben bang dat de besturing bij Race Driver hetzelfde zal worden (zag ergens iets over style points).
Verwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 16:55:
[...]

Als je Rfactor of GTR/race07 simbim gewend ben dan blijft Codemasters ivTot Arcade , graphics zijn een heerlijkheid en moet je maar overschakelen op deze gameplay , net DIRT geinstallleerd , wat(the fuck) een arcade gevoel , zal echt niet beter worden , m.i. haden codemasters net ff beter moeten zijn met de besturing , niet van GTR gelijkheid maar dit is toch net ff te gevoelloos
Toch vond ik die Toca spellen (Toca en Toca2) best goed voor die tijd en ook Collin McRea2 had de mix best goed voor elkaar.

[ Voor 35% gewijzigd door Marzman op 02-05-2008 17:46 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Ziet er idd mooi uit die filmpjes. :9
Wat ik trouwens merkwaardig vind is dat die coureurs het hebben over hoe het eruit ziet maar niet of het ook een beetje een realistisch feel heeft.
Dat eerste kunnen we nml zelf ook wel zien maar dat tweede dus niet.
Hoewel, bij die onboard zie ik die auto toch best wel "zwabberen" vlak voor de playstation chicane.
Codemasters richt zich to meer op de massa ipv de liefhebber van "zo echt mogelijk" dus zal het wel een arcade worden die met de controler bestuurd moet kunnen worden.

* LoneRanger blijft het van een afstandje volgen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Marzman schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 16:54:
[...]

Ik heb dirt ook eens geinstalleerd en ik vind het maar een vage besturing. De auto zwabbert alle kanten uit (inderdaad net of de besturing in het middenpunt van de auto zit). Het ziet er wel heel mooi uit, dat moet ik toegeven, maar ik ben bang dat de besturing bij Race Driver hetzelfde zal worden (zag ergens iets over style points).
Ja dat klopt. Maar ik speel het met mijn G25. En ik vind het wel meevallen. Besturing zou iets beter kunnen zijn. Maar NFS is nog erger qua besturing dus vind t al lang vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:36
Pre-order bij Gamehubs: 32 euro voor Xbox, 38 euro voor PS3:

http://www.gamehubs.com/s...ch&platform=&keyword=grid

Release-datum staat op 1 juni, ben benieuwd of dat klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Topicstarter
Mr Magic schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:20:

Had het gisteren ook gezien, maar dacht zelf dat hij rond augustus/september zou uitkomen. Hoe eerder hoe beter dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

play.com heeft hem op 30 mei staan :) En daar heb ik mijn pre-order staan ;)

Ik wil echt snel een demo hebben mensen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
JuliettPapa schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 12:56:
play.com heeft hem op 30 mei staan :) En daar heb ik mijn pre-order staan ;)

Ik wil echt snel een demo hebben mensen! :9
Ik las net dat er een PS3 demo beschikbaar komt 8 mei, wieweet volgt een pc demo.
De release date van eind mei of begin juni zal dan wel kloppen.

Shiver23 in "Het PlayStation 3 ervaringen topic - Dee..."

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

En wat kom ik tegen op de websites van Codemasters:
GRID-communitynieuws – 2-5-08
2008-05-02 12:00:00
Maak je agenda vrij, controleer of je genoeg ruimte hebt op de harde schijf en breek alle onnodige downloads af; volgende week (de week die begint op 5 mei) wordt de demo van GRID uitgebracht voor alle niet-handheldformaten.

In de demo kun je meedoen aan 3 evenementen. In de eBay Muscle Motors Cup zit je aan het stuur van een Ford Mustang GT-R en rijd je over de straten van San Francisco, in de Advan Drift Trophy krijg je een Nissan S15 Silvia waarmee je mag gaan spelen in de haven van Yokohama, en in de Euro Touring Cars-kampioenschappen kun je met een BMW 320si-touringcar ouderwets spannende tin-topavonturen beleven in de scherpe haarspeldbochten van Jarama.

In de consoleversies van de demo krijg je tevens de kans om een verbazingwekkende prijs te winnen. Meer informatie volgt als de demo uitkomt.
*O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:49
Fantastisch. En als een bekende uit de drift-scene al tevreden is over de feeling van de wagens dan gaat het wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Vet kan niet wachten om de Silvia te gaan driften.
Hopelijk komt ie begin vd week, dan heb ik minste werk whaha :P

En ik hoop dat de G25 support subliem is. net als bij TDU zou al heel gaaf zijn. In ieder geval dat je kan voelen dat je rijd, bij overstuur en onderstuur VOELEN dat je dat hebt. En ook de H-shifter gebruiken. Wat die gozer overigens in t filmpje hierboven ook zei, je voelt de overstuur. Dus ik hoop dat dat icm een G25 is want dan wordt t wel een toppertje heb ik t idee.

[ Voor 62% gewijzigd door rCk op 04-05-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Mr Magic schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 00:20:

d:)b Goede ervaringen met die tent, dus gelijk maar besteld. Ben erg benieuwd naar dit spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Demo van Grid staat op xbox live, je hebt allen een gold abbo nodig om hem te kunnen downloaden :'(.

edit:
hij is 795mb

[ Voor 10% gewijzigd door Tortelli op 08-05-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 08:44
Op de Playdinges komt 'ie ook vandaag, alleen de PC-versie is vertraagd, snik. :/

Ben echt enorm benieuwd naar de gameplay, heb van de week Dirt weer eens bekeken en zo waar mijn Microsoft SideWinder Force Feedback Wheel met Gameport aansluiting aan de praat gekregen. Als 'ie 't in Grid nou ook met FF doet, ben ik echt enorm blij. Een G25 is toch wat duur en voor de koppeling lijkt ook geen ondersteuning te zijn helaas.

En ook wel jammer dat je met de PC-demo géén BMW 3-serie gaat winnen.

En de reden dat de PC vertraagd is staat nu net op de forums:
We found a problem with keyboard input stalling single threaded PCs due to a lack of time allowed for the keyboard update to run. A by product of our recent preformance tuning I'm afraid. We could not realease a demo with this problem in it, but it's now been fixed and the demo is being prepped as I speak. Just waiting for the final nod from QA, which I suspect will come early tomorrow morning GMT.

[ Voor 43% gewijzigd door IceEyz op 08-05-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Nee ;( ik had me er al op verheugd vandaag nadat ik gezien had dat de demo op Marktplace stond.

En buiten gewoon jammer dat (wij) de PC Gamers, weet niet die BMW :9 kunnen winnen ;(

Wachten op de release dus :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Zo net even uur tijdje gespeeld. Het ziet er erg mooi, maar dat wisten we al. Het speelt volgens mij zoals DTM Race Driver (2). Vooral in de bochten hebben die bakken echt onwijs veel grip lijkt het... Het zit qua realisme een stukje onder Forza Motorsport 2 denk ik.
Ondanks dat is het wel gaaf. De schade is wel realistisch (er KAN wel veel kapot), maar je moet echt heel hard botsen wil je echt iets goed stuk maken volgens mij. Was echt een paar keer hard tegen een andere auto geknald en toen brak er alleen een raampje en wat schrammen op de voorbumper. Ook wat deukjes e.d. Wat er erg mooi uitzag dat wel. Alleen ik had het gevoel dat met die snelheid de hele neus in elkaar moest liggen :P

Die contest is erg cool moet ik zeggen. Geeft echt een extra dimensie aan een demo. Je moet in europa met de BMW 3 een tijd halen van 1:17:72. Ik ben tot 1:17:61 gekomen. Als je onder die tijd komt krijg je een code die je op de website in kunt vullen. Als je dan in de top 5 staat aan het eind van deze maand, mag je met z'n 5en in een race gaan strijden om de echte bmw. Helaas is de toptijd op dit moment 1:14:97, dus ik moet nog even oefenen :P

edit: In die drift race kan ik wel erg gemakkelijk onderdelen van mijn auto rijden. Dus misschien moet ik mijn woorden over de schade terug nemen :)

[ Voor 7% gewijzigd door McFlipp op 08-05-2008 18:41 ]

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Laatst online: 30-09 20:56
Heb net ook een track gespeeld, vind het terugspoelen leuk gedaan. De ai werkt super (nog niet zo eerder tegengekomen in een racegame). Ik ben er wel enthousiast over, maargoed, wie ben ik. Ik speel zelden racegames en als ik het speel is het arcade.

Dit voelde trouwens wel minder arcade aan, duurde namelijk even voordat ik een track normaal en snel uit kon rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-09 08:44
* IceEyz ...jaloers...

Over die schade... Een ontzettend lachen filmpje, dan weet je in ieder geval dat deze schade al stukken beter is dan "Competitor's Offering". :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

IceEyz schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 18:59:
* IceEyz ...jaloers...

Over die schade... Een ontzettend lachen filmpje, dan weet je in ieder geval dat deze schade al stukken beter is dan "Competitor's Offering". :Y)
Erg leuk filmpje, en al die GT5 fanboys in die comments. Hilarisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
De demo (962MB) is nu ook te downloaden op de PS3 :)

[ Voor 8% gewijzigd door Chester op 08-05-2008 19:43 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 21:55

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Is het nou een bug of hebben racers een afwijking naar rechts/links (afhankelijk van waar ze staan bij de start) bij de start?

Ik blijf de eerste seconden van de race maar even matig op het gas, want iedereen beukt iedereen de vangrail in 8)7
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.