[Multi] Race Driver: Grid

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 58.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Geen verkeerde game, het is misschien niet zo realistisch, maar het racet wel lekker weg zeg :P
Zit nu op 1:15:35 WR staat nu op 1:14:77 -> Nederlander. Nog ff wat bochten bijschaven hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
rCk schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:09:
[...]

Erg leuk filmpje, en al die GT5 fanboys in die comments. Hilarisch :D
GT5 is niet mijn ding maar als je naar de feiten kijkt is de vergelijking zoals in het filmpje te zien is wel scheef.
Trailer v.s hooguit volgas rijden in de eerste versnelling. :P

Ondanks dat het me niet lang kon boeien, ben geen arcade racer, zie het er wel mooi uit en is het schade model prima inorde. [flatout kon me wel boeien trouwens]
Wat me gelijk opviel waren de flitsende camera's en de "ohhhh's" als je de vangreel vlink toucheerd.
Leuk voor op de bank denk ik maar niet voor als je een opvolger zoekt voor GTR2 of andere sims.
Ik moet wel zeggen dat ik alleen met een controller heb gespeeld wat ik normaal nooit doe.
Even de pc demo van morgen afwachten maar echt veel hoop heb ik niet. [had ik ook niet] ;)

Ik zeg dus geenzins dat het een slechte game is, in tegendeel. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

dat is elke RaceDriver versie al zo geweest, echter is dit ook weer niet te vergelijken met Flatout, dat is al helemaal een uber Arcade game maar ook wel weer heel anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
GoldenSample schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 20:41:
dat is elke RaceDriver versie al zo geweest, echter is dit ook weer niet te vergelijken met Flatout, dat is al helemaal een uber Arcade game maar ook wel weer heel anders :)
Nee, dat snap ik, was alleen om aan te geven dat arcade race-games me niet vreemd zijn en ik niet per defenities anti arcade ben. ;) [Ik heb er wel meer gespeeld overigens]
Ik had wat meer gehoopt maar niet verwacht van deze titel.
Toch ben ik benieuwd hoe dit met een stuurtje speelt hoewel ook daar mijn verwachting niet te hoog liggen.
Destijds heb ik toch behoorlijk wat uurtjes Toca [3?[pre racedriver]] gespeeld met een stuurtje en dat beviel toen prima.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simcon
  • Laatst online: 15-09 11:17
Net de demo op de PS3 uitgechecked ziet er goed uit, alleen wordt mun momo stuurtje niet ondersteunt hij ziet geen ennkele knop in options :(.
Hoop wel dat dit in de volledige versie werkt want met een controller een racespel spelen is toch niet 't zelfde als je al jaren stuurtje gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Wel een gemis bij de PS3 dat je nou net de Rumble optie ontbreekt. Je gaat GRID toch niet spelen zonder dual-shock? Moet ik hiervoor nou weer een DS3 gaan importeren :o

Zal wel een zeikerd zijn, maar GRID zal toch wel 10x anders zijn met DS3 AAN :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Ik vind de besturing niet echt lekker. Alleen vanuit de bumper camera krijg ik het voor elkaar fatsoenlijke bochten te maken, maar echt lekker vind ik het niet aanvoelen.

Misschien morgen nog maar eens proberen. Kijken of het een wencurve is, want ik ben wel toe aan een lekkere arcaderacer. (Misschien is GRID mij gewoon niet Arcade genoeg.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
hm ik ga ff de zeikerd spelen
Moet ik GRID zien als een arcade gama zoals burnout en NFS of als een echte race game want van de demo kreeg ik wel een heel erg arcade gevoel. Snelheid was echt heel leuk maar ik vind het gewoon vreemd dat ik met een tikje op de rem toch nog een 90 graden bocht door kan komen.

Verder klagen mensen altijd veel dat bij GT de verschillen tussen 1e en 2e altijd zo groot zijn en dat het bij GT te belangrijk was om de juiste auto te kiezen. Als je bij GT won dan was het altijd met 30 sec ofzo omdat er altijd zo'n groot verschil was tussen de auto's. Maar na het spelen van deze demo zie ik hier precies hetzeflde. Na de 1e lap sta ik voor en uiteindelijk win ik met +20 sec

maargoed verder geinig spel. Zelfde engine als DiRT zeker? Die replay optie is wel echt geweldig.
verder nog ander vraagje: las hier ergens dat GRID net iets onrealistischer is dan Forza. Klopt dit want ik had juist het idee van Forza dat het de "concurent" van GT was op het gebied van realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

PcManiaxx schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:19:
Wel een gemis bij de PS3 dat je nou net de Rumble optie ontbreekt. Je gaat GRID toch niet spelen zonder dual-shock? Moet ik hiervoor nou weer een DS3 gaan importeren :o

Zal wel een zeikerd zijn, maar GRID zal toch wel 10x anders zijn met DS3 AAN :+
Eh, ik had toch echt rumble toen ik hem net speelde, en goed ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 12:20
Heb vanavond even lekker multiplayer gespeeld in de demo en vond het wel lekker spelen zeg, bumper view is idd goed en ook de motorkap view is prima maar de rest bak ik niks mee.
Jammer alleen van alle kindertjes die alleen maar spelen om iedereen het circuit uit te rammen en dan nog lager tegen het verkeer inrijden.
Er zitten overigens ook serieuze spelers in en heb al wat spannende 1 tegen 1 situaties gehad en dan mis ik de pc wel weer dat je even een berichtje achter kan laten aan die persoon :*)

Maar heb er nu 100km race opzitten en ga dit spel zeker kopen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 29-09 15:09
Ik vind het erg lastig om met Sixaxis te sturen: zowel de stick als de knoppen geven een ruk aan het stuur. Bij GT kan je het stuur licht laten bewegen zodat je verfijnd door de bocht heen kan. Bij RD:Grid is het een hele dronkemans toer om een ruime bocht te pakken en heb nergens instellingen van input sensitivity kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Ik heb last van een grote dode hoek tijdens de moterkap view, voor de rest wel top game. 300+km er op zitten, kwam voornamelijk omdat ik dicht bij die 1:14:77 wou komen. Ben nog steeds blijven hangen op 1:15:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-09 12:20
HammerNL schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:58:
Ik heb last van een grote dode hoek tijdens de moterkap view, voor de rest wel top game. 300+km er op zitten, kwam voornamelijk omdat ik dicht bij die 1:14:77 wou komen. Ben nog steeds blijven hangen op 1:15:35
Doe je goed, ik zit nog op 1:18.
Overigens met de bumper view kan je minder ver op de weg voor je zien en als je achter iemand rijdt waarvan de auto rookt dan zie je bijna niks meer hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

HammerNL schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:58:
Speel je met alle assists uit? Ik heb namelijk alleen met de assists aan geprobeerd. Alleen vaak ga je zonder assists na een aantal rondes oefenen wel harder.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Tot nu toe met alle assists aan, maar had heel ff de assist uitgezet, dat viel ff vies tegen..
Vind het knap als je dan sneller kunt rijden. Het automatisch schakelen ga ik nu wel uitzetten. Ik merkte op dat in sommige bochten de auto te weinig toeren maakt en je dus tijd verliest. Alleen dit zal ook wel ff wennen worden, jammer dat je bij automatisch schakelen niet ff op het vierkantje kan drukken om hem 1 terug te laten schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

Heb gisteren mezelf ook even uit Liberty City kunnen slepen en de demo gespeeld. Eerste wat opvalt is de grafische pracht en praal van de wagens zelf. Het detail wat bijvoorbeeld in een velg zit vind ik al heel fraai om te zien. En volgens mij zijn ze ook nog echt rond als ik het goed kan inschatten ;)

Snelheidsgevoel is inderdaad goed aanwezig, heb echt het idee dat als ik een bocht instuur dat ik te hard erop af komt. Dat is dus wel in orde. Echter heb ik wel moeten wennen aan de besturing. Heb zowel met als zonder assists geprobeerd en zonder vond ik zeker lekkerder rijden. Wel lastiger, maar dat is kwestie van oefening natuurlijk.

Schademodel vind ik zeer netjes gedaan, zowel subtiele schade als harde klappen worden gelijk vertaald in schade. Ook leuk dat wanneer je de bandenstapel invliegt deze niet statisch blijft staan maar reageert op de klap die je maakt.

Waar ik overigens nog het meeste van onder de indruk ben; 20 wagens vol met rook, schade, vonken, stof, etc etc etc en de game blijft gewoon soepel lopen. Dat had ik toch wel anders verwacht.

Driften vond ik overigens lastig, kom nog niet boven de 100k aan punten. Vind het wel een welkome afwisseling eigenlijk. Het is in ieder geval met oog voor detail neergezet.

Moet zeggen dat ik dus wel enthousiast ben, en zeker overweeg de full game te kopen. Het is zoals eerder geschreven hier geen directe concurrent voor Forza 2 maar het rijdt gewoon wel lekker. Je hebt echt het gevoel dat je aan het racen bent omdat de AI heel netjes verzorgd is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gisteren ook even kort de demo gespeeld met een aantal assists uit (remmen, onderstuur etc), maar ik moet zeggen dat ik toch een beetje teleurgesteld ben met de manier waarop de auto's door de bocht gaan, helemaal geen gevoel dat ze weg kunnen breken en dat ze te snel kunnen stoppen (deed me sterk aan de Dirt demo denken) waardoor het niet zo moeilijk is om je bochten goed te nemen. Wat mij betreft is dat minder goed gedaan als in bijvoorbeeld PGR.
Waar ik wel positief over ben is het gevoel van snelheid en de terugspoelfunctie.....ben er nog niet uit of ik deze game zal gaan aanschaffen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Replay mode is heel gaaf gedaan vind ik.
Ik knalde vol in de bandenstapel en landde op mijn kop.
Pause..
Replay..

En vervolgens heb je een super mooie replay....
Je zag ook mooi die banden wegschieten...

Verder heb ik pas 2 rondjes gedaan dus nog niet veel info.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:21
Als ik grid speel heb ik het gevoel dat ik echt aan het rijden ben door de snelheid in het spel, en wauw wat zien de replays er vet uit.

Ik weet alleen nog niet of ik hem ga kopen op de ps3 of xbox360, ik heb gisteren de demo op de ps3 gespeeld en ga vandaag de demo op de xbox360 downloaden.

[ Voor 36% gewijzigd door GranCanaria op 09-05-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demo release voor de pc is helaas uitgesteld.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 11:46

ijskonijn

Now MOVE!

Moet zeggen dat de demo me wel bevalt, ik denk dat ik deze wel ga halen.
Alleen het driften gaat me nog niet zo goed af :')

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:56

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 12:27:
Demo release voor de pc is helaas uitgesteld.. :(
Weet je toevallig ook tot wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 14:09
Ik zag dit topic gisteren pas en kende het spel nog niet, maar holy crap :o Die graphics en de actie uit de filmpjes en screenies in dit topic, niet normaal :9

Wanneer komt het uit voor de PC? En zijn de graphics echt zo gruwelijk of is dat nep CGI spul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:41:
Ik zag dit topic gisteren pas en kende het spel nog niet, maar holy crap :o Die graphics en de actie uit de filmpjes en screenies in dit topic, niet normaal :9

Wanneer komt het uit voor de PC? En zijn de graphics echt zo gruwelijk of is dat nep CGI spul?
In mijn beleving zien de graphics er inderdaad zo uit (X360).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
Wom schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:46:
[...]

In mijn beleving zien de graphics er inderdaad zo uit (X360).
mwah ik vind het toch wel tegenvallen, vooral de cockpit had wat mooier gekunt

meer mensen hier die trouwens niet van camera kunnen wisselen, alle control schemes incl. custom al geprobeerd maar ik geen camera switchen (xbox360)

driften bak ik dus niks van, kom niet verder dan 150k, boeit me ook totaal niet. Alleen al voor dit onderdeel ga ik denk ik mijn pre-order cancellen

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:38:
[...]

Weet je toevallig ook tot wanneer?
Nog onbekend, maar ze hebben een aantal bugs gevonden die er uiteraard uit moeten. Zie ook: http://community.codemast...m/showthread.php?t=278957

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 11:46

ijskonijn

Now MOVE!

Phusebox schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 14:55:
[...]

mwah ik vind het toch wel tegenvallen, vooral de cockpit had wat mooier gekunt

meer mensen hier die trouwens niet van camera kunnen wisselen, alle control schemes incl. custom al geprobeerd maar ik geen camera switchen (xbox360)

driften bak ik dus niks van, kom niet verder dan 150k, boeit me ook totaal niet. Alleen al voor dit onderdeel ga ik denk ik mijn pre-order cancellen
Camera Switchen kan ik wel gewoon, met LB.
Verder vind ik het Drift-gedeelte ook erg lastig, heb gisteren een paar keer geprobeerd en ik kwam wel steeds hoger (300k), denk dat het een kwestie van oefenen is. Je moet in ieder geval niet vol gas op een bocht afgaan en dan met de handrem een drift beginnen (wat ik in het begin deed, ben Burnout Paradise gewend :+ ) , dat gaat geheid fout!

[ Voor 11% gewijzigd door ijskonijn op 09-05-2008 15:00 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Dacht je een beetje in de buurt te komen bij de 1:14:77 staat ie nu al weer op 1:14:08, niet gezond.
Met moeite een 1:15:10

edit: jeuhh sta nog net op het leaderbord met een 1:14:75. Jammer dat je je ghost car niet kan bewaren, kun je makkelijker naar toe rijden.

[ Voor 36% gewijzigd door HammerNL op 09-05-2008 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
PC Demo vanavond om 21:00 uur als ik het goed begrepen heb (8pm UK time) >:)

http://community.codemast...m/showthread.php?t=279044

[ Voor 33% gewijzigd door Envy007 op 09-05-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Vet :) Is het spel nou van een Nederlandse ontwikkelaar...? Zou wel tof zijn als er zulke mooie games van onze bodem komen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:52
leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:23:
Vet :) Is het spel nou van een Nederlandse ontwikkelaar...? Zou wel tof zijn als er zulke mooie games van onze bodem komen 8)
Codemasters is gewoon UK based hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Hmm dacht toch echt nederlands ;( Ze hadden toch ook dat spel met die Minions gemaakt? Die soort adventure/RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Codemasters is er slechts uitgever van. De Nederlandse ontwikkelaar Triumph Studios heeft het spel ontworpen.

edit: ik doel dus op het spel Overlord.

[ Voor 17% gewijzigd door Xadeon op 09-05-2008 19:57 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
De demo net even op me 360 gespeeld, vind 't echt slecht tot nu toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Ok jammer voor je. Maar wil je 't ook even onderbouwen? Alleen roepen dat iets slecht is, heeft in mijn ogen net zoveel nut als niks. :/

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Gaaf, die demo komt over een uurtje!
leuke verassing :D

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Net voor het eerst meer als 1.000.000 punten met dat driften behaald. Als je het eenmaal door hebt wordt het steeds leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-09 23:51

yassine

Nothing to it but to do it!

is er al iemand die dit spel met een stuurtje gespeeld heeft? Zo ja, hoe gaat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Laatst online: 16:04
Op Gameborder is de demo te downloaden!

Geen idee of het de gefixte versie is, maar hij stroomt nu binnen en 't komende half uur nog steeds :S. Zo'n 900MB, dan weet je 't vast, ben wel bang dat dit de niet-gefixte versie is trouwens.

Edit: Lol, hij kapt er nu opeens mee, waarschijnlijk is ie alweer verwijderd daaro. Opnieuw aangezet, werkt wel weer, hij stopte bij 204MB vanaf mirror 3. Denk niet dat dit 'm gaat worden, toch maar wachten tot 21.00.

Edit2: Deze link:

ftp://downloads.codemasters.com/demo/grid_demo.zip

In een Download Manager gooien schijnt te werken :).

[ Voor 38% gewijzigd door IceEyz op 09-05-2008 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
IceEyz schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:25:
Geen idee of het de gefixte versie is, maar hij stroomt nu binnen en 't komende half uur nog steeds :S.
Wat bedoel je precies met gefixte versie? Is er een bugged demo in de omloop?

Oja, en heeft iemand een antwoord op mijn vraag wanneer de PC versie uitkomt? :) Als de demo tof is dan pre-order ik hem gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Vanmorgen is kortstondig op FileFront een demo gereleased ja, maar dat was nog niet de goede. Er schijnt ook een torrent in omloop te zijn met die versie, maar de multiplayer ervan is verziekt.

[Edit] De GameBorder versie schijnt wel in orde te zijn, maar download 'm nu vanaf Codemasters zelf. Lijstje aanstaande mirrors.

[ Voor 49% gewijzigd door IceEyz op 09-05-2008 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de PC versie ook MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
De Gamezone is een aanrader.
lekker rap hier :)

1.5mb/s

[ Voor 10% gewijzigd door MexxT op 09-05-2008 20:49 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Yep ook multiplayer voor de PC. Er wordt behoorlijk gehaaid op de demo. Bijvoorbeeld bij Gameborder is de snelheid aardig ingekakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nou maar hopen dat je de juiste versie download.. ;) Ik pak hem momenteel van de ftp van codemasters zelf, de 8Mbit hier vol :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:00
We zullen zien, hopelijk is niet weer zo'n vreselijk arcadeish game.

The eerste twee TOCA's, die met BTCC 1997 en 1998 zijn gewoon nog steeds de beste die ze ooit gemaakt hebben.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is nu ook officeel released, gamershell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:03

Mystikal

It never hurts to help!

Nu nog wachten op de Van Merkenstein patch :-)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Mystikal schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:20:
Nu nog wachten op de Van Merkenstein patch :-)
Als je GTR2 hebt kan je ook de LMS prototype mod downloaden, en daar kan je ook de van Merksteijn Spyder RS rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Jammer, want ik krijg het spel met geen mogelijkheid opgestart. :/ Misschien geen support voor XP x64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ik heb die link van codemasters gepakt, maar nu zit ik met yql8f1zr.part van 893 MB op m'n bureaublad... normaal verandert hij dit naar een .rar of .exe als hij klaar is, maar nu weet ik niet hoe ik hem moet openen. Iemand een idee? Ik heb hem gedownload met de downloadmanager van FireFox 3b5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:47:
Ik heb die link van codemasters gepakt, maar nu zit ik met yql8f1zr.part van 893 MB op m'n bureaublad... normaal verandert hij dit naar een .rar of .exe als hij klaar is, maar nu weet ik niet hoe ik hem moet openen. Iemand een idee? Ik heb hem gedownload met de downloadmanager van FireFox 3b5.
De naam zegt het al: .part
De download is dus niet volledig gelukt, hij is corrupt. Openen gaat dus daarom ook niet lukken! Opnieuw downloaden dus (bijv: vanaf een andere locatie) en hopen dat ie nu wel goed helemaal binnenkomt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een gruwelijk spel ! Net de demo gespeeld, en ben nu al hooked. Ik zal de game zeker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
1) Waarom ga ik 100% rechtuit wanneer ik rem?
2) waar is mn achteruitkijkspiegel?
3) waarom spin ik wanneer ik toch TC aan heb staan?

(alle andere assists uit... ps3. Tja, zal wel verwend zijn door jarenlange GT3/4/5p blootstelling, geen idee...)

Het is wel aardig verder... wanneer je kunt sturen, maar verder... nee.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 21:50:
[...]

De naam zegt het al: .part
De download is dus niet volledig gelukt, hij is corrupt. Openen gaat dus daarom ook niet lukken! Opnieuw downloaden dus (bijv: vanaf een andere locatie) en hopen dat ie nu wel goed helemaal binnenkomt.
Ik had hem al opnieuw geprobeerd te downloaden met dezelfde file als source, maar als ik hem opnieuw download krijg ik een andere bestandsnaam voor m'n .part, dus hij continued die andere niet zeg maar. Jammer. Moet ik hem weer opnieuw downloaden met m'n gare 3Mbit lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Download gewoon van een andere host. Overigens is het inmiddels nagenoeg bevestigd dat de demo onder XP x64 vooralsnog niet werkt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
EfBe schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:25:
1) Waarom ga ik 100% rechtuit wanneer ik rem?
2) waar is mn achteruitkijkspiegel?
3) waarom spin ik wanneer ik toch TC aan heb staan?

(alle andere assists uit... ps3. Tja, zal wel verwend zijn door jarenlange GT3/4/5p blootstelling, geen idee...)

Het is wel aardig verder... wanneer je kunt sturen, maar verder... nee.
1) alleen een slecht afgestelde auto gaat niet 100% rechtdoor met remmen, of bedoel je dat je probeert te sturen en remmen tegelijk? ik heb hier geen rare dingen meegemaakt
2) achteruitkijkspiegel heb je zeker, moet je wel ff in car spelen, en anders gewoon de "achteruit-kijk-knop gebruiken
3) misschien hebben ze alleen een milde TC , en geen aggresieve. Deze beperkt dus de wheelspin maar kan het niet helemaal voorkomen. Is ook wel realistisch want ook race-auto's MET TC spinnen wel eens

je moet het niet vergelijken met GT5:P;

GRID = snelheid, meer arcade, damage, close racing
GT5 = mooie graphics, traag, zogenaamd simulatie, rare penalties om het spel artificieel moeilijk te maken

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 09-05-2008 22:41 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

De besturing met een toetsenbord vind ik niks (te gevoelig, zelfs bij het aantippen van de toetsen), morgen eens proberen met mijn stuurtje.

Het ziet er wel heel mooi uit, maar dat had ik ook wel verwacht eigenlijk (na D!RT)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Heel vet om in de 360 versie in het menu je achievements voorbij te zien komen, en hoe ver je bent om er heen te behalen. Eerste game die ik dat op die manier zie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:39
Net de demo gespeeld op de PS3.

Het is exact zoals ik verwacht, nog meer arcade-achtig gebeuk dan Race Driver. Met dat verschil dat de handling van de wagens nu echt zuigt. Rechuit rijden vanuit een bocht is onmogelijk, rechtuit remmen is onmogelijk, de AI maakt er één beukfest van en de graphics zijn matig, het is alsof er een halo rond de auto's hangt.

Drie keer niks.
Heel vet om in de 360 versie in het menu je achievements voorbij te zien komen, en hoe ver je bent om er heen te behalen. Eerste game die ik dat op die manier zie doen.
DiRT niet gespeeld...
GRID = snelheid, meer arcade, damage, close racing
GT5 = mooie graphics, traag, zogenaamd simulatie, rare penalties om het spel artificieel moeilijk te maken
Jij was toch degene die GT5 zo'n ramp vond? Je mening over GRID verklaart heel veel voor mij ;)

[ Voor 39% gewijzigd door Dr. Strangelove op 09-05-2008 22:54 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Laatst online: 16:22
Net de demo op de PC gespeeld :D
De PC trekt t prima op 1680x1050 met multisampling/AA op 4x. Vanaf 8x word t een beetje te veel voor de 8800 GTX :p

Tis wel verdomd lastig, ik heb de race met die BMW en Mustang nog redelijk makkelijk gehaald (op normal) maar dat driften...das echt vervelend lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik vind het best een lekker spel. Net ook al wat potjes online gespeelt en dat is ook best leuk om te doen. Kan er veel of weinig over zeggen maar mij bevalt het tot nu toe wel. Graphics zijn goed en vind het best lekker rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Ben nu ook aan het downloaden, nieuwe racegames moet ik altijd hebben. Iemand al hier met een 7900GTX gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dr. Strangelove schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:52:
Net de demo gespeeld op de PS3.

Het is exact zoals ik verwacht, nog meer arcade-achtig gebeuk dan Race Driver. Met dat verschil dat de handling van de wagens nu echt zuigt. Rechuit rijden vanuit een bocht is onmogelijk, rechtuit remmen is onmogelijk, de AI maakt er één beukfest van en de graphics zijn matig, het is alsof er een halo rond de auto's hangt.

Drie keer niks.
Ik ben het volledig met je eens. Helaas het zelfde gelige waas als bij DiRT. De handling is irritant, zelfs met alle driving aids uit. En bij drifting kan je niet eens rechtdoor rijden 8)7
Ow, en met 300km/h ergens tegen aan knallen, en dan gewoon door kunnen rijden. Had toch wel wat beters verwacht na het zien van de trailers, zowel grafisch als gameplay.

[ Voor 11% gewijzigd door Chester op 09-05-2008 23:14 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Grafisch is het gewoon dirt :p
iets beter misschien.
Morgen moet ik maar eens met 8x AA spelen. vond het nu een beetje wazig.

Met stuurtje is driften gewoon leip lastig :P
om over het racen maar niet te spreken :+

naja, ik ben iig verslaafd _O-

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
DiRT was grafisch te veel van het goede, ik had niet echt meer het 'game' gevoel. Dr'zat veelste veel glow over de auto's heen waardoor je het leek alsof je in een heilige auto reed. Nee, DiRT heb ik nooit wat gevonden. ( Colin Mcrae 2005 daarentegen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Net even geprobeerd.

En mijn pc trekt het erg makkelijk @ 1024*768 en 2x AA. Iets van 40-50fps in de race met BMW

En mn pc haalt niet eens de minimum requirements...
6600GT
P4 2.6
1.5GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Xtresis schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:06:
Ben nu ook aan het downloaden, nieuwe racegames moet ik altijd hebben. Iemand al hier met een 7900GTX gespeeld?
Nee, maar wel met een 7950GT OC, dus ongeveer gelijk ;) Alles op z'n hoogst, 16x AF, 4x MSAA, 1280x1024, draait prima soepel :)

Maar goed wat racet dit klote omg :/ Of ik zuig gewoon ongelooflijk zwaar of dit spel zuigt gewoon qua sturen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:27:
[...]

Nee, maar wel met een 7950GT OC, dus ongeveer gelijk ;) Alles op z'n hoogst, 16x AF, 4x MSAA, 1280x1024, draait prima soepel :)

Maar goed wat racet dit klote omg :/ Of ik zuig gewoon ongelooflijk zwaar of dit spel zuigt gewoon qua sturen 8)7
Het tweede imho..Je moet je hiervoor een niet bestaande rijtechniek aanleren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
MexxT schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:19:
Met stuurtje is driften gewoon leip lastig :P
Zoals eerder aangehaald, ik heb al moeite om normaal rechtdoor te kunnen rijden! :D

Ik probeer het een andere keer wel. Het racen met de BMW vond ik heerlijk. Wel met een paar aids uit want anders is het té arcade maar ik voel goed hoe de auto reageert. Het is niet zoals echte sims maar even gauw een rondje rijden is daar niet bij en zie ik daarom liever games zoals dit. Ben alleen net zoals hierboven niet tevreden over de AI en het crash gebeuren maar ik heb het nog niet geprobeerd op de hogere moeilijkheidsgraden. Dat maakt, als het net zoals DiRT is, wel verschil als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:27:
[...]

Mooi, weten we dat ook weer :) ga strax ( of morgen ) eens met m'n G25 spelen, al was DiRT daar ook niet mee te spelen zeg, sucks wat een vertraging zat er in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
GAIAjohan schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:31:
[...]

Het tweede imho..Je moet je hiervoor een niet bestaande rijtechniek aanleren...
Dat denk ik ook ja, ik zuig echt ongelooflijk en vind het nu al een frustrerend klote spel. Ben al een uur bezig maar het lukt me niet om m'n auto langer dan 10 seconden op de baan te houden :/

Ik heb alle hulpmiddelen al aangezet maar ik vind het nog steeds een hel. Any tips?

Need for speed Prostreet lukte me trouwens ook niet, die vond ik al even bagger sturen, en Test Drive Unlimited ook al... Ik ben gewoon aan het simpele rijden zoals dat vroeger was met Need for speed (Most wanted en dergelijken), dat was gewoon simpel.

Please kan iemand het me uitleggen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:38:
[...]

Dat denk ik ook ja, ik zuig echt ongelooflijk en vind het nu al een frustrerend klote spel. Ben al een uur bezig maar het lukt me niet om m'n auto langer dan 10 seconden op de baan te houden :/

Ik heb alle hulpmiddelen al aangezet maar ik vind het nog steeds een hel. Any tips?

Need for speed Prostreet lukte me trouwens ook niet, die vond ik al even bagger sturen, en Test Drive Unlimited ook al... Ik ben gewoon aan het simpele rijden zoals dat vroeger was met Need for speed (Most wanted en dergelijken), dat was gewoon simpel.

Welke controls gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
GAIAjohan schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:43:
[...]

Welke controls gebruik je?
Automatisch schakelen (had eerst handmatig, maar ik wil eerst leren sturen, daarna ga ik wel weer terug naar handmatig :')), alle hulpdingen aan om de wagen te stabiliseren en makkelijkste moeilijkheidsgraad (basic).

Ik moet zeggen dat ik die 3e map (in de USA) erg mooi vind, bijzonder geslaagd. Mijn videokaart vond hem echter niet zo geslaagd, want ik kreeg net een crash van het spel, en nu zit ik in 800x600 oid te typen met 4-bit kleuren :P

@Xtresis, heb even gemeten en heb continu 25FPS. Komt waarschijnlijk doordat de FPS gelimiteerd is tot 25.

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 09-05-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:47:
[...]

Automatisch schakelen (had eerst handmatig, maar ik wil eerst leren sturen, daarna ga ik wel weer terug naar handmatig :')), alle hulpdingen aan om de wagen te stabiliseren en makkelijkste moeilijkheidsgraad (basic).

Ik moet zeggen dat ik die 3e map (in de USA) erg mooi vind, bijzonder geslaagd. Mijn videokaart vond hem echter niet zo geslaagd, want ik kreeg net een crash van het spel, en nu zit ik in 800x600 oid te typen met 4-bit kleuren :P
LoL, speel dan Toca 3 :X

Net even gespeeld......wat een vet spel is dit zeg!!! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2008 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook best tevreden over het spel , speel ook GTR2 en RACE07 en vind dit best leuk , je moet toch ook even je best doen om het onder controle te krijgen , speel met de MOMO racing stuur maar had net zoals bij DIRT wel moeite om het in te stellen , met de standaard ingestelde optie ging ik maar half vooruit en bleef hangen op 72 mph , na het handmatig ingesteld te hebben wat ik nogal lastig vond om uit te vinden hoe werkt het wel naar behoren .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Niet online
leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:38:
[...]

Je kunt de Steering Linearity aanpassen bij de Options (hoger zetten), dat scheelde voor mij al een hoop vage acties, doordat 'ie wat minder zenuwachtig op het stuur reageert.

Krijg wel een beetje het Toca 2 (NB: dus niet Toca Racedriver 2) gevoel van vroegâh met dit spel:
grafisch WOW !, besturing WTF ?
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iva_Bigone schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 00:07:
[...]

grafisch WOW !, besturing WTF ?
:+
Stuur hier met gamepad. Heb geen problemen met besturing hoor, stuurt fijn. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel zelf met tobo, geen problemen mee. Het is een tijd geleden dat ik zolang een demo achter elkaar gespeeld heb.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Net even gedownload, toevallig had ik net Race 07 gekocht, maar dit is wel heel anders, hoewle met alles uit het zeker ook pittig is. Wel iets meer van een Ram game.

Ik vond het spel eigenlijk niet mooit todat mijn autoruit kapot ging, wat een prachtig effect :). De game zelf vind ik te "onscherp" alsof alles in lagere resoluties gerendered is en daarna in 1 pass in een hoog resolutie image is gezet met wat blurr. Verder vind ik de besturing niet echt lijken op die van DMT(2). wat te snel. Maar al met al wel een leuke game. hoewel Racfe 07 voor mij net wat meer bied.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Eerste indruk: WoW _/-\o_

Erg mooi en enorm gaaf om te spelen! De snelheid zit er goed in en ook de moeilijkheids graad vind ik tussen moeilijk en makkelijk precies goed. Ik was altijd beetje arcade racer dus heb nog beetje moeite om goed te rijden zonder al te veel te beuken, want dat doe ik altijd :p alleen nu krijgt mijn auto damage zodat ik niet meer goed kan rijden :+

Installatie verliep prima, toen ik het echter wilde opstarten kwam hij met de melding dat ik de WSOCK32.dll miste. Nu moet die melding iets van 8x weg klikken en dan start de game gewoon goed op :? :p

Ook vind ik het menu ingame erg gaaf gedaan :) ! vind het wel stoer eigenlijk.

GRID voldoet perfect aan mijn verwachting van deze game en laat mijn pre-order lekker staan :) Ik ga van de zomer heerlijk racen met deze game. 8)

Edit: speel dit met een xbox360 controller op de pc, wordt gelijk herkent :) niks instellingen maken :p

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 10-05-2008 02:43 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022
Xadeon schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 19:59:
Ok jammer voor je. Maar wil je 't ook even onderbouwen? Alleen roepen dat iets slecht is, heeft in mijn ogen net zoveel nut als niks. :/
't Voelt totaal niet realistisch, en ik dacht dat 't echt de game zou moeten worden qua racegenre. Het sturen, mariokart op me oudste gameboy werkt 't zelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Racedriver is geen simo zoals GTR2 of Race 07. Het is gewoon een leuke racegame zonder je race stuur aan te hoeven sluiten. Heb het altijd erg leuke games gevonden terwijl ik zelf ook een poos een diehard GTR2/Race (07) rijder geweest ben.
leonpwner1 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:47:
[...]

@Xtresis, heb even gemeten en heb continu 25FPS. Komt waarschijnlijk doordat de FPS gelimiteerd is tot 25.
FPS is niet limited, game is gewoon zwaar voor wat oudere kaarten. Ik draai @ 7800GTX op 1280*1024 @ std settings (alles medium) rond de 25-30fps wat te weinig is voor een game als dit. Zelfs als ik alles op low zet gaan de fps naar 50 maar heb ik behoorlijk last van framedrops (vooral tijdens het driften). Tijd voor een nieuwe videokaart :D.

Ik heb de game 2 dagen geleden op de X360 gespeeld maar vond daar de besturing niet fijn (ben Forza 2 gewend). Op een of andere manier kan ik niet in schatten hoe hard ik een bocht in kan. Na nu 3 rondjes op de pc gereden te hebben (na 1 biertje :P ) vind ik de besturing/feeling @ pc gewoon fijner als op de 360. Ben nog te lam geweest mijn racestuur aan te sluiten maar daar zou het alleen maar beter mee moeten worden.....

[ Voor 8% gewijzigd door Tortelli op 10-05-2008 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-09 23:53
Heb effe de demo gespeeld en was leuk :)
Als je je auto op gegeven moment zo kapot rijd aan de voorkant staat je wiel schreef en kan je ook niet meer normaal vooruit rijden. :D

Je auto echt verrot krijgen was me nog niet gelukt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Heerlijke game! Speelt prima met een Xbox360 controller op de pc. Heb nog niet met een stuurtje geprobeerd. Vloeiend en goed bestuurbaar. Kan niet wachten voor de full! :)

Draait trouwens soepel op 1680x1050 :)

Complete auto kapot rijden is echt super, laat zelfs de G-krachten zien en impactsnelheid :P

[ Voor 7% gewijzigd door SideSwipe op 10-05-2008 02:43 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Stollie schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 02:34:
Heb effe de demo gespeeld en was leuk :)
Als je je auto op gegeven moment zo kapot rijd aan de voorkant staat je wiel schreef en kan je ook niet meer normaal vooruit rijden. :D

Je auto echt verrot krijgen was me nog niet gelukt. :P
Apart, ik vond het vrij simpel de auto kapot te krijgen. Een keer achterop een andere auto gereden -> einde race. Ook een keer gespind en tegen een vangrail geëindigd -> ook einde race.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
Demo net gespeeld, maar voor mij houd het wel op. Het is de engine die de game zo belabberd laat sturen, ik mis het echt race gevoel zoals bij GTR2 of RACE07, het is meer raggen ( want rechtuit lukt al helemaal niet, niet eens met een G25 ). Ik leg het voorlopig even aan de kant en ga nu ffies een lekker potje LFS spelen, heb je tenminste snelheidsgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Ik vind het spel nadat ik de demo heb gespeeld ook niet leuk meer. Veel te nep en arcade gevoel. Niks voor mij, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Xtresis schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:16:
Demo net gespeeld, maar voor mij houd het wel op. Het is de engine die de game zo belabberd laat sturen, ik mis het echt race gevoel zoals bij GTR2 of RACE07, het is meer raggen ( want rechtuit lukt al helemaal niet, niet eens met een G25 ). Ik leg het voorlopig even aan de kant en ga nu ffies een lekker potje LFS spelen, heb je tenminste snelheidsgevoel.
Oh? Ik speel met G25 en het speelt echt super.
En niet op jou quote reagerend,
Dit wordt zeker wel een vet spel. Ik vindh em lekker rijden, dat driften is raar. Ik haalde 47k punten terwijl die andere 250k had maarja. Die BMWs rijden zo lekker, en de 'Stang is ook nice.

Dan zal ik wel een semi-arcade racer zijn, maar serieus. Dit spel speelt heerlijk weg. Ik dacht onder die BMW race echt van WOW! Als je die graphics dan ziet, echt nice. Zag er eigenlijk best wel erg goed uit...
Edit: Tweede run met het driften... 106k voor mij en 600k voor dn ander.. Poohpooh :p

[ Voor 4% gewijzigd door rCk op 10-05-2008 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Na weken GT5 te hebben gespeeld is zo'n arcade racer echt heerlijk zeg, wat gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
rCk schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:14:
[...]

Oh? Ik speel met G25 en het speelt echt super.
Hoeveel graden speel je? Ik vind dat als je tegen iets op knalt, het stuur meer klappen krijgt dan de hele auto, geloof nooit dat dat helemaal gezond voor me G25 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Xtresis schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 09:17:
[...]

Hoeveel graden speel je? Ik vind dat als je tegen iets op knalt, het stuur meer klappen krijgt dan de hele auto, geloof nooit dat dat helemaal gezond voor me G25 is.
Ik speel op 360 graden, beetje mijn 'drift' setup voor TDU. En speelt heerlijk weg, voel wel elke knal en hobbel op me g25, maar dat is ook fijn om te voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hoe stel je dit spel in voor je stuurtje? Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb maar twee configuraties en die zijn allebei voor het toetsenbord.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan prima rechtdoor rijden :+ Ook in driftmode
Met alle assists (behalve schakelen) uit rijdt het makkelijker
De AI beukt je niet per definitie
Sturen gaat na het correct instellen van de deadzone en sensitivity ook beter dan op de default settings

Het lijkt wel alsof ik een andere demo heb? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Sinds gisteren de demo ook binnen en ik ben echt wel onder de indruk van deze game. Natuurlijk de besturing is niet super realistisch.. wie had dat verwacht dan.. die mensen moeten maar gt5 kopen.

Voor de rest de game leeft! en dat vind ik belangrijk. Wel jammer dat het geluid van de auto's niet zo klinkt als in het begin filmpje :P

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De demo speelt lekker weg.
Vergeleken met Colin Mcrae Dirt haal ik hier wel betere framerates.
Tof dat ze ook multiplayer erin hebben gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
waterking schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 10:07:
Sinds gisteren de demo ook binnen en ik ben echt wel onder de indruk van deze game. Natuurlijk de besturing is niet super realistisch.. wie had dat verwacht dan.. die mensen moeten maar gt5 kopen.
:?

GT5 is niet realistisch. GT5 is hooguit semirealistisch

Maarreh, ik ben zelkf best positief verrast. Deze game is gewoon fun :).

[ Voor 3% gewijzigd door GAIAjohan op 10-05-2008 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:18
Ik vind het tot nu ook een leuke Demo hoor :) Moet alleen even uitzoeken hoe ik me stuurtje het beste in kan stellen, want ik vind het nog niet echt lekker rijden. Dat driften vind ik wel erg leuk zeg. Het is erg lastig aan het begin, maar ik begin al te wennen. Me beste is nu 602k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
Ik schaaf mijn mening ook bij over de AI. Die vind ik uitmuntend, jagend naar gaten, heerlijk. De enige die (per ongeluk) een beukpartij veroorzaakt ben ik. :P

De replays zijn heel gaaf maar ik krijg ze tot nu toe niet zo spectaculair als in de trailers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Iemand heeft een vergelijkingsvideo gemaakt tussen GT5 en Grid. Het is bijna niet te zien welk spel de voorkeur van de maker heeft ;)

http://www.youtube.com/watch?v=cP1Q6sxNJoY

/▌

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.