[Multi] Race Driver: Grid

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 58.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik soms wel jammer vind, dat als ik sneller ben dan de gene voor mij en ik er dus naast ga rijden om er langs te komen, dat dan sommige je zonnodig de vangrail in moeten jagen. Laat me er gewoon langs!!! ;(

Maar deze ga ik zeker kopen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik heb de PS3 nog niet zo lang en heb hier alleen gta4 en gt5p en een ander goedkoop spelletje maar deze demo... gewoon weg geweldig! Online is ook lachen :D

* -Thunder- heeft net in mp bij de start nog voor een grote crash gezorgt _O-

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:02
Vind 't ook echt wel lekker tot nu toe, was in het eerste enigszins teleurgesteld toen ik met een BMW achteraan op een saai circuit moeilijk vooruit kwam. Maar ondertussen kan ik een beetje driften en zonder assists rijden en dat is ontzettend leuk :). Vooral de Pro Muscle serie spreekt mij aan, alleen mis ik wel wat geluid lijkt 't. Een beetje een zware dreun uit de uitlaat erbij zou ik wel fijn vinden.

Al met al erg onder de indruk, alleen ontzettend jammer dat ik geen Force Feedback uit m'n MS wiel krijg. Misschien toch eens een nieuw stuurtje kopen, is een DFP een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
1 woord voor dit spel: TOP!

Tuurlijk het is geen Forza 2, maar speelt toch lekker weg. Eerste race dacht ik ook van what the fuck is dit voor crap? Daarna wat spelen in andere camera punten, de baan + auto wat beter kennen en voila, het is gelijk een stuk leuker. Beetje driften met die BMW. Rondetijd op Jarama al op 1.16.... gezet en zit nog flink wat verbetering in. Laat het spel in ieder geval mooi in pre-order staan. Ben erg benieuwd naar de rest, vooral Spa en de open-wheel auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demo gespeelt op de pc , en het is weer zoals vanouds, geluid klinkt helaas nergens naar , sturen gaat veel te direct , en het weg stuiven van auto's dat heb je nog nooiet gezien, jammer, leuk voor de fun karakter maar meer ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:07
Ik vind de graphics erg mooi, geluid vind ik zelf ook wel prima. Het spel is qua technologie ook prima up-to-date, want het is multi-threaded geschreven en maakt prima gebruik van m'n CPU, er zit hardwarematige ondersteuning voor geluid in (EAX5 waarschijnlijk?), er zit prima anti-alliasing in en het decor (vooral de mensen) is in vergelijking met andere games zeer gedetailleerd :) De wegen voelen prima aan, en randjes zorgen daadwerkelijk voor een afwijking, dus het materiaal gedraagt zich ook realistisch. Banden naast de weg gaan opzij als je er tegenaan botst, en het schademodel van auto's is zeer realistisch wat ik erg mooi vind.

De besturing lukt me inmiddels wel aardig. Ik heb een keer een race uitgereden en ben 7e geworden, beter dan helemaal niet aankomen ;) Ik heb geleerd dat je niet aan moet komen stormen zoals in de meeste andere games prima kan... Je moet echt sterk afremmen, en dan kun je prima de bocht nemen :) Dan lukt het echt veel beter om je wagen op de baan te houden zonder te gaan tollen en dergelijken.

Eerste indruk is dat de besturing extreem frustrerend en klote is voor beginners, maar dat het een geweldig spel is voor mensen die al wat hebben geoefend en houden van mooie graphics en wat actie :)

Oh, sterk minpunt is dat tot nu toe 1x het geluid in het spel compleet is weggevallen (niet terug te krijgen ook), 1x het spel gecrashed is met een harde crash van m'n videodrivers erbij, en 1x m'n hele computer gecrashed is met een bsod... Maar dat zal wel komen doordat het pas een demo is.

[ Voor 10% gewijzigd door Avalaxy op 10-05-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:21:
Ik heb geleerd dat je niet aan moet komen stormen zoals in de meeste andere games prima kan... Je moet echt sterk afremmen, en dan kun je prima de bocht nemen :) Dan lukt het echt veel beter om je wagen op de baan te houden zonder te gaan tollen en dergelijken.
Haha, dat vind ik dan wel grappig. Ik heb hem gisteren een uur geprobeerd met alle aids uit en vol realisme (*kuch*) en kan de BMW zonder te remmen het circuit rond rijden en 1e worden. Beetje liften is genoeg om alle bochten te nemen. Zwaar slecht voor iets dat zich "Race Driver" noemt, lijkt meer op "Fly".

Maargoed, het zal wel aanslaan bij de massa, die racegames als GTR(2)/Race07/rFactor/LFS niet aanraken.

Graphix zijn top, op het overmatige bloom na. Loopt op ultra met 1280*1024 zelfs geweldig hier op mn singlecore 3.0ghz, dus wat dat betreft niets dan lof voor Codemasters. Schademodel is inderdaad fantastisch, bandenstapels werken ook leuk (alhoewel meeste bandenstapels een doek ervoor hebben in het echt die dit soort rondvliegende banden moeten voorkomen, maargoed).

Maarja, de physics zijn dus een lachtertje, dit mag geen racen worden genoemd en moet heel hard de arcadehoek in geduwt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb inmiddels mijn stuurtje werkend (lag niet aan de demo maar aan mijn stuurtje dat niet herkend werd nadat mijn pc uit standby kwam :) ) en dan is het wat makkelijker races uit te rijden. Werd zelfs 1e meteen in die mustang met alle assists uit. Ik miste wel mijn complete voorkant toen ik over de finish kwam.

Het spel is in ieder geval beter dan Dirt. De remmen hadden iets minder sterk gemogen (van 100 naar 0 in twee seconden haal je normaal niet eens als je tegen een boom rijdt ;) ) maar verder is het spel wel ok.

[ Voor 9% gewijzigd door Marzman op 10-05-2008 16:31 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:21:
Oh, sterk minpunt is dat tot nu toe 1x het geluid in het spel compleet is weggevallen (niet terug te krijgen ook), 1x het spel gecrashed is met een harde crash van m'n videodrivers erbij, en 1x m'n hele computer gecrashed is met een bsod... Maar dat zal wel komen doordat het pas een demo is.
Dat het geluid soms wegvalt ligt aan de demo, hebben meer mensen last van, me 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik zeker wel onder de indruk ben, echt een stukken verbeterd tov DiRT. Online net ook even geprobeerd en met de schade aan moet je echt je best doen om iedereen te ontwijken in de 1e bocht :+.

Er schijnt ook al een patch/fix/mod te zijn die de post-processing uitzet, hier een screenie van. (zelf nog niet uitgeprobeerd).
Afbeeldingslocatie: http://sajmon.biatchez.org/grid_no_postproces.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Het werkt zeker niet op XP64? Temminste hij sluit meteen af als ik hem opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Ja, is inmiddels een bekend probleem. >>> Xp 64 Issue??demos Doesn´t Start

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:45:
Ik moet zeggen dat ik zeker wel onder de indruk ben, echt een stukken verbeterd tov DiRT. Online net ook even geprobeerd en met de schade aan moet je echt je best doen om iedereen te ontwijken in de 1e bocht :+.

Er schijnt ook al een patch/fix/mod te zijn die de post-processing uitzet, hier een screenie van. (zelf nog niet uitgeprobeerd).
[afbeelding]
Hè getver. Dan ziet het er toch gelijk niet meer uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:25
Find this file... documents\codemasters\grid demo\hardwaresettings\hardware_settings_config.xml

...and this line in it:
<postprocess enabled="false" blur="false" />

Dat is om bloom uit te zetten.

Bloom is gewoon kut imo. Zorgt absoluut niet voor een realistischere weergave.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Waah vet man :D

begin het driften door te krijgen!
600k zonder traction d:)b

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Godver #&%$!@($*)#!$% wat een afschuwelijk frustrerend klote spel zeg :( :( Heb die race nu al zo'm 60x opnieuw gestart en word verdomme telkens van de baan af gereden door die klere AI, telkens rammen ze me en vlieg ik weer in de bording, ik word hier zo afschuwelijk gek van, verdomme :( Dalijk pleeg ik nog zelfmoord uit ergernis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Misschien is het dan beter voor jou om het niet te spelen. Blijkbaar kan je die problemen gewoon niet aan. :P
Of zoals ze op fok! zeggen: Je kan er niet mee omgaan :'( .

[ Voor 21% gewijzigd door GAIAjohan op 10-05-2008 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Rev! schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:50:
Het werkt zeker niet op XP64? Temminste hij sluit meteen af als ik hem opstart
Inmiddels heb ik ook een oplossing gepost voor dit probleem >>> Xp 64 Issue??demos Doesn´t Start

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Dat denk ik ook eigenlijk.

Frustraties 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:49:
Godver #&%$!@($*)#!$% wat een afschuwelijk frustrerend klote spel zeg :( :( Heb die race nu al zo'm 60x opnieuw gestart en word verdomme telkens van de baan af gereden door die klere AI, telkens rammen ze me en vlieg ik weer in de bording, ik word hier zo afschuwelijk gek van, verdomme :( Dalijk pleeg ik nog zelfmoord uit ergernis.
Heb je de replay al bekeken? Waarschijnlijk komt het door jezelf dat de AI je van de baan beukt.

Dat driften slaat trouwens echt helemaal nergens op. Zelfs in zijn 4 en 5 kun je nog driftend wegrijden (wat voor nut heeft schakelen dan? :P )

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Marzman schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:22:
[...]

Heb je de replay al bekeken? Waarschijnlijk komt het door jezelf dat de AI je van de baan beukt.

Dat driften slaat trouwens echt helemaal nergens op. Zelfs in zijn 4 en 5 kun je nog driftend wegrijden (wat voor nut heeft schakelen dan? :P )
dat gebeurt in het echt ook wel :p
Een auto met zoveel vermogen heeft geen 1 meer nodig :+

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:27
Die autos zijn er idd helemaal op gebouwd om te glijden, dus in elke versnelling willen ze wel driften :D Vind dat driften erg leuk om te doen trouwens, me record is inmiddels 828k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

IceEyz schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 16:01:
Vind 't ook echt wel lekker tot nu toe, was in het eerste enigszins teleurgesteld toen ik met een BMW achteraan op een saai circuit moeilijk vooruit kwam. Maar ondertussen kan ik een beetje driften en zonder assists rijden en dat is ontzettend leuk :). Vooral de Pro Muscle serie spreekt mij aan, alleen mis ik wel wat geluid lijkt 't. Een beetje een zware dreun uit de uitlaat erbij zou ik wel fijn vinden.

Al met al erg onder de indruk, alleen ontzettend jammer dat ik geen Force Feedback uit m'n MS wiel krijg. Misschien toch eens een nieuw stuurtje kopen, is een DFP een goed idee?
Speel je op de PC of de x360??? misschien moet je dan de Logitech drivefx proberen

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 14:03

Mystikal

It never hurts to help!

Chapeau! Geweldig deurkrukken spel. Ik ben meer van de arcade. Hiervoor speelde ik veel Flatout2. Maar dit is net iets minder humor/arcade en iets meer serieus rijden. Met dualpad rijdt een 5 keer beter dan met toetsenbord...

Zo'n demo moet in de winter uitkomen als het koud en guur is 8)

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Martijn1990 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:50:
Die autos zijn er idd helemaal op gebouwd om te glijden, dus in elke versnelling willen ze wel driften :D Vind dat driften erg leuk om te doen trouwens, me record is inmiddels 828k :)
muhaha

mijn record is sinds een 10 minuutjes 1.070.000 :*)

Heb alles tot nu toe gewonnen op normal + traction control off.
Das echt zo masterlijk :p
kan je tenminste driften in de normale races.

1.000.000 dus, niet 100.000.000 :+

[ Voor 19% gewijzigd door MexxT op 10-05-2008 22:45 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 08:26
MexxT schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 19:44:
[...]

muhaha

mijn record is sinds een 10 minuutjes 100.070.000 :*)

Heb alles tot nu toe gewonnen op normal + traction control off.
Das echt zo masterlijk :p
kan je tenminste driften in de normale races.
wtf? 100 miljoen? ik haal net 300k :S snap er ook niks van dat driften

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
lol die race won ik de eerste keer meteen, ik kon ze niet eens meer zien in mijn kaartje.

Erg vet spel, komt ook vooral door de "feeling"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sorry, maar toen ze zeiden dat dit een GT5 killer zou worden.. had ik ze nog geloofd. Maar nu ik de demo heb gespeeld... ik lach ze echt 3x uit. Dit is regelrechte NFS spul, totaal niet te vergelijken met een GT5 of enkel ander realistischere racegame.

Korte dingen:
-je schakelt sneller dan je animated hand lijkt te gaan.
-zelfs een formule 1 wagen kan met TC maxed zonder slippen wegrijden.. deze auto's niet.
-zonder te slippen van 190 naar 0... impressive :P
-in een 180 bocht 90 graden flink driften en opeens mega grip. Yeah right.
-Rubbere banden veren mee, dit spel lijkt het tegengestelde te bepalen.

Nee, niet meer dan een NFS versie kan ik hier niet van maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:56

Snippertje

Light up your life

Meer mensen problemen met dit spel? Ik heb allemaal vage glitches ofzo. Het beeld flikkert, zelfs in het menu. Heb de nieuwe catalyst drivers al geinstalleerd maar dat werkt niet.

Specs:
Asus P5B Deluxe
E4300
Asus 1950Pro
2x1024MB ram
Winxp SP3

Verder niet overclockt...en bij andere spellen geen problemen.

Ah dit gevonden.
x) Graphical corruption on ATI’s Radeon X1xxx cards:

You may experience graphical problems if using a Radeon X1300 through to X1950 graphics card with Catalyst 8.3/8.4 drivers. This is down to a problem with this specific version of the drivers, and can be fixed by switching to a different driver version. At the time of writing, the problem must be fixed by rolling back to an older driver version. To do this, first uninstall the Catalyst 8.3/8.4 drivers via the control panel (Add/Remove Programs in XP, or Programs and Features in Vista), then browse to the following website: ati.amd.com/drivers. Choose your operating system and graphics card from the lists, and click GO. If the subtitle of the page is “ATI Catalyst™ 8.3/8.4 Display Driver…”, scroll to the bottom of the page, and choose “Previous Drivers and Software”. Download and install the Catalyst 8.2 drivers.

Future driver versions (i.e. 8.5 and later) should be fixed so that this problem no longer occurs.
Dus maar even oude driver erop zetten.

[ Voor 71% gewijzigd door Snippertje op 10-05-2008 20:27 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de demo voor het eerst gespeeld: heerlijk! Ik hou hier wel van: echt schitterende graphics en lekker raggen met die hap. ;) Ik draai alles op z'n hoogst, met 2x FSAA op 1680x1050 en het is nog steeds supersmooth (E6600, 2 Gb ram en 8800GTX, alles standaard). Die bloom is PRACHTIG! Dat licht: schitterend! Ik lust hier wel pap van. Dat screenshot hier ergens boven waarin alle effects uit staan is eh... belabberd, lelijk, afgrijselijk. Ga dan gewoon Screamer spelen of zo. :P

Eindelijk eens een racer op de PC die zich kan meten met die grafische toppers op de XBox/PS3! Ik heb altijd al door een stad willen racen met bewegend publiek! :P Deze ga ik zeker kopen!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2008 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:20
Whaha :D Screamer :P Daar heb ik al lang niemand meeer over gehoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:12:
Sorry, maar toen ze zeiden dat dit een GT5 killer zou worden.. had ik ze nog geloofd. Maar nu ik de demo heb gespeeld... ik lach ze echt 3x uit. Dit is regelrechte NFS spul, totaal niet te vergelijken met een GT5 of enkel ander realistischere racegame.

Korte dingen:
-zelfs een formule 1 wagen kan met TC maxed zonder slippen wegrijden.. deze auto's niet.

Het is behoorlijk Acrade ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:25
SinergyX schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:12:Nee, niet meer dan een NFS versie kan ik hier niet van maken.
De auto's in NFS sturen als bakstenen en sponzen. Hier vind ik er meer gevoel in zitten in het gedrag van de auto's, weliswaar blijft het arcade met de punten die jij aanstipt maar met een paar aids uit is het zelfs met een stuur erg leuk (werkt prima met de momo, in nfs:mw is het een nachtmerrie). En ach... als ik realisme in een racegame wil dan pak ik mijn autosleutels wel maar dat is mijn humble opinion.

[ Voor 4% gewijzigd door D. Ninjai op 10-05-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:26:
Whaha :D Screamer :P Daar heb ik al lang niemand meeer over gehoord :D
Ha, die was super! :P Echt! Dat was de Grid van de nineties. ;)

Maar mag ik even een tip geven (voor degenen die het nog niet doorhaddden): ik had toenet de demo eerst gespeeld met automatische bak en alle assists aan; ik hou wel van arcade. ;) Maar nu net heb ik gereden met manual transmission en alle assists uit, en ECHT, dat speelt STUKKEN beter!!! Ik heb trouwens wel een DFP van Logitech (met oude drivers werkt 'ie okay op Vista): een stuur rijdt toch het lekkerst.... Met assists etc. uit heb je echt VEEL meer controle over de auto. Ik heb net de twee normale races gedaan met AI op normal en won ze met gemak: de auto doet nu meer wat IK wil dat 'ie doet: met alle assists aan verlies je de helft aan controle. Recoveren is een nu een stuk makkelijker, en ook driften door de bochten: het gaat heerlijk!!! Dus mocht je de assists aan hebben omdat je denkt dat het makkelijker is: uitzetten die hap! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Korte dingen:
Dat kan niet anders. In een echte auto heb je je hand al bij de pook als je schakelt, in een spel moet dan de animatie (dus ook het stuk dat je hand naar de pook beweegd) nog beginnen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders problemen met het joinen van multiplayer games?

Gisteren was alles ok, maar vandaag is de lijst met servers een stuk kleiner (3 of 4) en joinen op deze servers lukt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Korte dingen:

Op de start vlammen ze ook niet meteen bij gasgeven, tis niet BOEM weg, maar "rustigaan" wegtrekken. Dat doen ze bij MotoGP ook niet, want anders zouden ze allemaal op hun rug liggen.
En zonder te slippen van 190 naar 0, vol op de rem? Dan heb je ABS aanstaan, ik moet het maar proberen goed te remmen voor een bocht en ik ga rechtdoor. Dus ligt aan jou instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

rCk schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:55:
[...]

Op de start vlammen ze ook niet meteen bij gasgeven, tis niet BOEM weg, maar "rustigaan" wegtrekken. Dat doen ze bij MotoGP ook niet, want anders zouden ze allemaal op hun rug liggen.
En zonder te slippen van 190 naar 0, vol op de rem? Dan heb je ABS aanstaan, ik moet het maar proberen goed te remmen voor een bocht en ik ga rechtdoor. Dus ligt aan jou instellingen.
Nou ja, het remmen is niet helemaal ok dat ben ik wel met hem eens. Zo snel als je in dit spel stil staat, dat is niet normaal (ook niet met abs).

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img111.imageshack.us/img111/4773/hintgq1.jpg

hint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:58:
Nou ja, het remmen is niet helemaal ok dat ben ik wel met hem eens. Zo snel als je in dit spel stil staat, dat is niet normaal (ook niet met abs).
Klopt. Vol gas, 2 seconden vol op de rem en de bocht door. Het is jammer dat de bochten juist de plaatsen zijn waar de AI zwakker is en makkelijk in te halen is. Op de rechte stukken is dit praktisch onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Als je het over mijn opmerking over het remmen hebt. Dirt is wel af, je racet offroad en je staat net zo snel stil. Ik denk niet dat ze dat dus gaan veranderen.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26

scorpie

Supra Addict

Als een demo van een game niet representatief is voor de game zelf, waarom breng je hem dan uit? Het moet toch bedoeld zijn om mensen over de streep te trekken om het spel te kopen? Ik heb de PS3 demo vanmiddag zitten spelen maar vond er echt totaal niks aan, de hele handling ligt me niet, maar om me dan aan het lijntje te houden met "Demo not representative of final game quality" vind ik ook weer zo wat. Een demo speel ik als zijnde het de full game, maar dan gelimiteerd in tijd of resources (geld / auto's / tracks / bepaalde instellingen).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

scorpie schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:15:
Als een demo van een game niet representatief is voor de game zelf, waarom breng je hem dan uit? Het moet toch bedoeld zijn om mensen over de streep te trekken om het spel te kopen? Ik heb de PS3 demo vanmiddag zitten spelen maar vond er echt totaal niks aan, de hele handling ligt me niet, maar om me dan aan het lijntje te houden met "Demo not representative of final game quality" vind ik ook weer zo wat. Een demo speel ik als zijnde het de full game, maar dan gelimiteerd in tijd of resources (geld / auto's / tracks / bepaalde instellingen).
Als je de demo gespeeld hebt, zoals je gedaan hebt, heb je al een goed beeld over wat de game gaat worden. Ze gaan echt niet opeens 10 nieuwe auto's erbij gooien of het complete rij-systeem aanpassen.

Als je de demo gaaf vind en je zoekt zo'n game -> kopen. Vind je niks aan de demo, niet kopen, zonde van je centen.

De demo kun je inderdaad wel beschouwen als een full game met een berg opties minder. Tenzij het een beta demo ofzo was, maar dat is dit niet. De game ligt binnen 1maand in de winkel, hoeveel kunnen ze er nog aan doen behalve tweaken en bugfixen?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Phusebox schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:06:
[...]

wtf? 100 miljoen? ik haal net 300k :S snap er ook niks van dat driften
doe je met een stuur?
ze sowieso je traction uit :p

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie hebben gelijk, ik hoop wel dat ze iets aan de handling veranderen, want het is (imo) alles behalve "realistisch"
Natuurlijk voor realisme koop je gt5 of lfs, maar had wel iets meer verwacht :/
Maar goed heb nog niet echt veel veranderd aan de settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26

scorpie

Supra Addict

JuliettPapa schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 21:39:
[...]

Als je de demo gespeeld hebt, zoals je gedaan hebt, heb je al een goed beeld over wat de game gaat worden. Ze gaan echt niet opeens 10 nieuwe auto's erbij gooien of het complete rij-systeem aanpassen.

Als je de demo gaaf vind en je zoekt zo'n game -> kopen. Vind je niks aan de demo, niet kopen, zonde van je centen.

De demo kun je inderdaad wel beschouwen als een full game met een berg opties minder. Tenzij het een beta demo ofzo was, maar dat is dit niet. De game ligt binnen 1maand in de winkel, hoeveel kunnen ze er nog aan doen behalve tweaken en bugfixen?
My point exactly. Maar ik begreep uit de post van Carfreak10 dat hij stiekem hoopte dat er nog een en ander aan de physics werd gedaan, maar met nog een maand te gaan hoef je daar echt niet op te rekenen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:44:
[...]

Ha, die was super! :P Echt! Dat was de Grid van de nineties. ;)
Ik heb t grijs gespeeld :D ik ben ook groot fan van NFS 1 :) Lekker over die Coast rijden...die hadden ze dr in andere delen best in mogen laten vind ik.

Mja, was idd wel de GRID van de 90's. _/-\o_

Zal ik eens kijken of Screamer op Vista x64 werkt :9~ 8) :+ :9 :P >:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedlink schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:07:
[...]

Ik heb t grijs gespeeld :D ik ben ook groot fan van NFS 1 :) Lekker over die Coast rijden...die hadden ze dr in andere delen best in mogen laten vind ik.

Mja, was idd wel de GRID van de 90's. _/-\o_

Zal ik eens kijken of Screamer op Vista x64 werkt :9~ 8) :+ :9 :P >:) _/-\o_
Ha, ik heb 'm vorig jaar nog gespeeld in een of andere DOS-emulator! Man, wat een deceptie...! Niet te geloven dat ik het spel toendertijd MOOI vond! :P Nou ja, het ziet er nog wel geinig uit, maar wat een MEGAPIXELS! ;) En wat een popup! In de loop van de tijd vergeet je dat toch: in je herinnering groeit het spel mee met de ontwikkelingen, zal ik maar zeggen. Maar... het was best leuk om 'm weer eens te spelen!
Die Coast vond ik ook super. Mijn mooiste herinnering aan NFS is echter de tweede of derde versie, in ieder geval de eerste die je met een 3Dfx kaart kon spelen (ik had een van de eerste 3Dfx kaarten van Nederland toendertijd!): daar had je ook een coast-level, en op een bepaald moment, reed je dan een soort van oerwoud in: bij de ingang daarvan kon je MIST zien hangen... dat was fantastisch! Elk rondje keek ik weer uit naar die mist! :P (Ik vond trouwens de van A naar B races van NFS1 altijd leuker dan die rondjes). Regelmatig als ik wat mist zie hangen in een bos terwijl ik auto rij, moet ik daar aan denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/35530phpYB1fd5.JPG

:D

Ik vind het leuker en leuker :P

EDIT// oh snap _O-
ik zie dat ik een foutje heb gemaakt :p
ik bedoelde dus een milioen :P
niet 100 milioen

ik kan geen screenshot maken, dus maar een foto gemaakt..

meer mensen die dat hebben ?

[ Voor 51% gewijzigd door MexxT op 10-05-2008 22:44 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Care to share? Ik snap namelijk geen drol van het driften in GRID (in NFS Carbon lukt het prima :+). Kan iemand het uitleggen hoe je een goede drift doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
MexxT schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:43:
[afbeelding]

EDIT// oh snap _O-
niet 100 milioen

Ja, als je het eenmaal door hebt is de miljoen best makkelijk te halen :)

Anyways, hoe ik het ongeveer doe:
-Alle hulpmiddelen uit
-Alleen vol gas rijden wanneer ik met een drift ga beginnen, en daarna gas weer een beetje los laten tot het nodig is om een beetje bij te sturen. Drift dus niet alleen door je besturing aan te passen, maar ook je acceleratie enzo goed te regelen. Op een gegeven moment zit je aan hoge scores + hoge multipliers.

[ Voor 26% gewijzigd door Chester op 10-05-2008 22:54 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me vraagt het volgende: Als je een PS3 en PC (met 8800GT) hebt. Moet je 'm dan voor de PC of PS3 kopen? Zit er groot verschil in de versies (extra banen of cars voor PC/PS3)? En ziet het spel er denken jullie beter uit op de PS3 of de PC (8800GT, Q6600) ? De Xbox360 USB Controller werkt geloof ik wel in de game, dus qua controls zou het niets moeten uitmaken.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:50:
Als je een PS3 en PC (met 8800GT) hebt. Moet je 'm dan voor de PC of PS3 kopen? Zit er groot verschil in de versies (extra banen of cars voor PC/PS3)? En ziet het spel er denken jullie beter uit op de PS3 of de PC (8800GT, Q6600) ? De Xbox360 USB Controller werkt geloof ik wel in de game, dus qua controls zou het niets moeten uitmaken.
Als je een PC en een PS3 hebt, kun je zelf de demo's toch ook vergelijken?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:47:
Care to share? Ik snap namelijk geen drol van het driften in GRID (in NFS Carbon lukt het prima :+). Kan iemand het uitleggen hoe je een goede drift doet?
Tja geen idee eigenlijk..

Ik houd mijn stuur met 2 handen bovenaan vast (naast elkaar) dan gaat het heen en weer zwaaien sneller :P
Probeer niet plankgas te gaan, maar doseer, en smijt hem de bocht in. Mocht hij niet willen gaan, iets gas bij en stuur iets meer bij. Drift hij, stuur omhalen en tegensturen, wil hij er weer uit, dan weer mee sturen.

Ik rijd trouwens altijd in de 4, de 3 is als ik net ergens op geklapt ben en ik wil me multiplier behouden wat makkelijker :+

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
licht aan meer dingen als alleen hoe het eruit ziet.
PC versie zal waarschijnlijk 10 euro goedkoper zijn en qua graphics verder te pimpen.
Verder speel je de een op je tv en de andere op je monitor, dus wat wil je zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:52:
[...]

Als je een PC en een PS3 hebt, kun je zelf de demo's toch ook vergelijken?
Hij gaat pas in de zomervakantie een PS3 kopen (voor GTA IV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MexxT schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:53:
[...]

Tja geen idee eigenlijk..

Ik houd mijn stuur met 2 handen bovenaan vast (naast elkaar) dan gaat het heen en weer zwaaien sneller :P
Probeer niet plankgas te gaan, maar doseer, en smijt hem de bocht in. Mocht hij niet willen gaan, iets gas bij en stuur iets meer bij. Drift hij, stuur omhalen en tegensturen, wil hij er weer uit, dan weer mee sturen.

Ik rijd trouwens altijd in de 4, de 3 is als ik net ergens op geklapt ben en ik wil me multiplier behouden wat makkelijker :+
Gebruik je de handrem of geef je alleen gas en maak je een bocht? En hoe zet je je handen naast elkaar bovenaan je stuur? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:02:
[...]

Gebruik je de handrem of geef je alleen gas en maak je een bocht? En hoe zet je je handen naast elkaar bovenaan je stuur? :P
nee, ik heb de handrem nog nooit gebruikt :+
ja wat moet ik daar nou aan uitleggen :P
ik houd het stuur niet aan de zijkant vast, maar bovenop.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MexxT schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:04:
[...]

nee, ik heb de handrem nog nooit gebruikt :+
ja wat moet ik daar nou aan uitleggen :P
ik houd het stuur niet aan de zijkant vast, maar bovenop.
Oooh, je gebruikt een stuurtje :+ Ik dacht in het spel, rofl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
leonpwner1 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:02:
[...]

Geen handrem gebruiken. Opeens vol gas geven om een drift te beginnen, en daarna je gas toevoer zo regelen dat je niet door draait. Op rechte stukken ook niet vol gas geven. Als je het eenmaal door hebt, kun je op rechte stukken zig-zag drifts maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Chester schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 23:44:
[...]

Geen handrem gebruiken. Opeens vol gas geven om een drift te beginnen, en daarna je gas toevoer zo regelen dat je niet door draait. Op rechte stukken ook niet vol gas geven. Als je het eenmaal door hebt, kun je op rechte stukken zig-zag drifts maken :)
Ik geef op rechte stukken wel vol gas, tenminste als ik geen multiplier meer heb die ik aan moet houden.
Maar dan nog plank ik flink door om weer in de leuke bocht te komen 8)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:54:
[...]

Hij gaat pas in de zomervakantie een PS3 kopen (voor GTA IV).
Grafisch zal de PS3, vermoed ik, er niet voor onderdoen dan z'n 8800GT. wat misschien handig is:
- Wilt hij tegen vrienden racen? zoja, spelen die PC of PS3?
- Aangezien z'n PS3 in de zomer komt.. kan hij zolang wachten om GRID niet te kopen :9~ ?

En anders gewoon even reviews afwachten van de PC als de PS3 versie. :) en zoals boven vermeld, PC versie is goedkoper en eerder uit voor hem dus.... ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
JuliettPapa schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:09:
[...]

Grafisch zal de PS3, vermoed ik, er niet voor onderdoen dan z'n 8800GT. wat misschien handig is:
- Aangezien z'n PS3 in de zomer komt.. kan hij zolang wachten om GRID niet te kopen :9~ ?

En anders gewoon even reviews afwachten van de PC als de PS3 versie. :) en zoals boven vermeld, PC versie is goedkoper en eerder uit voor hem dus.... ;)
GRID komt ook pas in de zomer uit :P

Ben btw een filmpje aan het uppen van het driften.
Niet mijn beste run, maar dat komt omdat fraps hem capped @ 35FPS :(

scheelt toch wel een stuk. 35FPS of 70 :p

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Chester schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:49:
[...]

Ja, als je het eenmaal door hebt is de miljoen best makkelijk te halen :)

Anyways, hoe ik het ongeveer doe:
-Alle hulpmiddelen uit
-Alleen vol gas rijden wanneer ik met een drift ga beginnen, en daarna gas weer een beetje los laten tot het nodig is om een beetje bij te sturen. Drift dus niet alleen door je besturing aan te passen, maar ook je acceleratie enzo goed te regelen. Op een gegeven moment zit je aan hoge scores + hoge multipliers.
Ik heb nu 4,370,000 gehaald op Extreme met alle hulpmiddelen uit en Pro mode aan.

Ik zou het spel bijna kopen voor de drift mode alleen. De rest vind ik namelijk wel echt van lage kwaliteit. Het racen is wel heel erg simpel en de graphics zeker niet vergelijkbaar met die van GT5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:15
Ik ben benieuwd of je de races ook op Extreme hebt gespeeld, alles uit en pro mode aan. Dat vond ik namelijk nog wel een aardige kluif om eerste te worden.

Overigens nog een tip voor het driften. Probeer de drift in te zetten voor de bocht en ga zo strak mogelijk langs de paaltjes die aan de binnenkant van de bocht staan. Je krijgt dan extra punten (max 20000 per bocht volgens mij). In het midden van het scherm zie je dan een vlag verschijnen met de score erbij. Als je het tot multiplier 8 of zo redt dan is het toch weer 160k punten voor alleen die ene bocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Marzman schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 20:48:
[...]
Dat kan niet anders. In een echte auto heb je je hand al bij de pook als je schakelt, in een spel moet dan de animatie (dus ook het stuk dat je hand naar de pook beweegd) nog beginnen.
Kn wel anders, kijk maar naar TDU. Daar gat hij vanaf het moment dat je zou kunnen schakelen al de hand op de pook leggen. Ook als je de koppeling intrapt gaat de hand naar de pook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vergelijken tot is logisch , maar GRID is GRID , GTR2 is so anders maar dit is een leuke game voor vele m.i./ die gewoon ff knallen willen met de mogelijkheden van deze .

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Ah hij staat er :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=SyUuHuKkWi8]

Slechte kwaliteid man door jijbuis..
iemand een betere site? :/

ik draai alles @ Hoogste + 8xCSAA en er blijft niets van over :/

[ Voor 50% gewijzigd door MexxT op 11-05-2008 01:09 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.filebunker.net/a/albums/userpics/Untitled1.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

MexxT schreef op zondag 11 mei 2008 @ 01:04:

[video]

Dat is inderdaad best wel slecht. Het lijkt wel een cam, heb je het met fraps opgenomen?

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:41:
[...]

Ha, ik heb 'm vorig jaar nog gespeeld in een of andere DOS-emulator! Man, wat een deceptie...! Niet te geloven dat ik het spel toendertijd MOOI vond! :P Nou ja, het ziet er nog wel geinig uit, maar wat een MEGAPIXELS! ;) En wat een popup! In de loop van de tijd vergeet je dat toch: in je herinnering groeit het spel mee met de ontwikkelingen, zal ik maar zeggen. Maar... het was best leuk om 'm weer eens te spelen!
Die Coast vond ik ook super. Mijn mooiste herinnering aan NFS is echter de tweede of derde versie, in ieder geval de eerste die je met een 3Dfx kaart kon spelen (ik had een van de eerste 3Dfx kaarten van Nederland toendertijd!): daar had je ook een coast-level, en op een bepaald moment, reed je dan een soort van oerwoud in: bij de ingang daarvan kon je MIST zien hangen... dat was fantastisch! Elk rondje keek ik weer uit naar die mist! :P (Ik vond trouwens de van A naar B races van NFS1 altijd leuker dan die rondjes). Regelmatig als ik wat mist zie hangen in een bos terwijl ik auto rij, moet ik daar aan denken...
:X Need For Speed 2 SE :X
Ik heb namelijk de hele serie _/-\o_
Dat was de eerste idd die 3DFX ondersteuning had waardoor je bepaalde effecten erbij kreeg als je zon kaartje had. HAHA :D
OMFG _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Envy007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-11-2023
MexxT schreef op zondag 11 mei 2008 @ 01:04:

[video]

Nog steeds respect voor Codemasters dat ze het aandurven om driften te implementeren op deze manier, dit benaderd de realiteit, ipv NFS Pro Street waar het spel zelf alles corrigeert en je alleen maar gas hoeft te geven en een beetje te sturen.
Ik ben gewend om met LFS te driften en dit lijkt er erg veel op, even lastig, alleen de afstelling van de auto in GRID is natuurlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Marzman schreef op zondag 11 mei 2008 @ 02:36:
[...]

Dat is inderdaad best wel slecht. Het lijkt wel een cam, heb je het met fraps opgenomen?
Ja, alleen het orginele (geconverteerde) filmpje is half zo slecht nog niet :/
Het echte orgineel is zo goed als ingame als je hem kijkt.

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 08:45
Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:41:
[...]
Mijn mooiste herinnering aan NFS is echter de tweede of derde versie, in ieder geval de eerste die je met een 3Dfx kaart kon spelen (ik had een van de eerste 3Dfx kaarten van Nederland toendertijd!): daar had je ook een coast-level, en op een bepaald moment, reed je dan een soort van oerwoud in: bij de ingang daarvan kon je MIST zien hangen... dat was fantastisch! Elk rondje keek ik weer uit naar die mist! :P (Ik vond trouwens de van A naar B races van NFS1 altijd leuker dan die rondjes). Regelmatig als ik wat mist zie hangen in een bos terwijl ik auto rij, moet ik daar aan denken...
Dat was NFS2, ik had ook een 3dfx kaart en veel andere mensen niet, we waren aan het spelen via LAN en als je in een bepaald level een tunnel in reed zag ik stof als je geen 3dfx kaart had zag je dat niet, het nadeel was dat het zoveel stof was dat je niks meer zag en dus vaak plekken verloor :(

Ik hoop dat ze ooit weer een NFS uitbrengen met landweggetjes mooie stranden en de autobahn met supercard en zonder tuning en nacht rijden want vroegah was het in dit geval echt beter :9

Als is grid wel tof :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Ziet er goed uit en speelt lekker weg. Het schademodel ziet er ook puik uit. Alleen dat drift event vind ik ho-pe-loos. En het geluid.. dat vond ik in Dirt al heel matig, maar ook nu overtuigt het niet. Zeker bij de Musclecars wil ik een rauw bromgeluid hebben. Niet een naaimachine op hoge toeren.

[ Voor 57% gewijzigd door cheiron op 11-05-2008 11:46 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:50:
Een vriend van me vraagt het volgende: Als je een PS3 en PC (met 8800GT) hebt. Moet je 'm dan voor de PC of PS3 kopen? Zit er groot verschil in de versies (extra banen of cars voor PC/PS3)? En ziet het spel er denken jullie beter uit op de PS3 of de PC (8800GT, Q6600) ? De Xbox360 USB Controller werkt geloof ik wel in de game, dus qua controls zou het niets moeten uitmaken.
Natuurlijk maakt het uit of je:

- Een full HD televisie hebt met 1080p
- Een dikke monitor hebt die 1920x1200 aankan.

Op de PC heb ik de demo gespeeld op alles max en ik heb op de PS3 nog geen spel gezien wat tegen dat grafische geweld opkan. Echter moet ik wel vermelden dat ik de PS3 alleen op een 720p heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
iceme schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:20:
[...]

Dat was NFS2, ik had ook een 3dfx kaart en veel andere mensen niet, we waren aan het spelen via LAN en als je in een bepaald level een tunnel in reed zag ik stof als je geen 3dfx kaart had zag je dat niet, het nadeel was dat het zoveel stof was dat je niks meer zag en dus vaak plekken verloor :(

Ik hoop dat ze ooit weer een NFS uitbrengen met landweggetjes mooie stranden en de autobahn met supercard en zonder tuning en nacht rijden want vroegah was het in dit geval echt beter :9
_/-\o_ Vroeger was alles beter maat _/-\o_
De nostalgie in Street Rod vind ik ook zoo heerlijk! :) Oude Amerikaan aanschaffen in de krant en dan tunen en racen >:)

Haha....the good old days :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MexxT, volgens mij zit ik echt een heel ander spel dan jij te spelen als ik zo zie hoe jou auto rijdt 8)7 De mijne begint al met tollen zonder iets te doen, en bij het nemen van een bocht is het al helemaal erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin nu al wel tegen de moeilijkheidsgraad aan te lopen... jammergenoeg... Normal is te makkelijk, dan win je met twee vingers in je neus, maar bij Serious begint het erg op te vallen dat de AI slomer is in bochten: op de rechte stukken kom je er niet aan te pas. Dus dat betekent dat je afhankelijk bent van de bochten om vooruit te komen en dat betekent dan weer dat het per circuit verschilt hoe hoog je eindigt... Zo eindig ik in LA goed vooraan, ook al bots ik om de haverklap, maar op dat Duitse circuit dus stukken minder. Op zo'n manier is het per track verschillend hoe goed of slecht het gaat, afhankelijk van het aantal en soort bochten... Da's dan weer erg jammer... Ik snap eigenlijk niet waarom dit altijd zo is met dit soort games!

Nu heb ik op zich al lol genoeg met die LA-track, moet ik zeggen. Vroeger ;) had je soms games met maar 1 track, dus wat dat betreft is de rest eigenlijk mooi meegenomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
inderdaad is de AI niet helemaal geweldig, al moet ik wel zeggen dat de andere coureurs een redelijk stijlverschil hebben en je daardoor wel per tegenstander er anders langs moet komen.
Als je in de bochten sneller bent en op rechte stukken verliest moet je gewoon net iets eerder remmen en eerder weer op het gas. Volgens mij houd de AI zich namelijk wel aan dezelfde phisics als jij als speler. alles wat hun kunnen moet je zelf ook kunnen dus.

Ik vind het een erg vette game maar ik vind het wel jammer dat je met het schademodel je hele voorkant in een driehoek kunt veranderen en dat die gast dan zecht dat er niks ernstigs aan de hand is. als je dan gaat kijken hoe die eruit ziet is er niet eens meer ruimte om een wiel te laten draaien.
Dat hadden ze wat realistischer mogen maken.

@leonpower1
Als je met pijltjes rijdt moet je traction control ook aan laten staan ;)

[ Voor 5% gewijzigd door CILLER op 11-05-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
leonpwner1 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:12:
MexxT, volgens mij zit ik echt een heel ander spel dan jij te spelen als ik zo zie hoe jou auto rijdt 8)7 De mijne begint al met tollen zonder iets te doen, en bij het nemen van een bocht is het al helemaal erg.
ja je kan sturen of je kan het niet he :9
niet plankgas geven is een goede :+
en rijd in zijn 4, dan spin je niet onder de 30km/u

[ Voor 10% gewijzigd door MexxT op 11-05-2008 12:44 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:04
hoe kan ik mijn stuur G25 instellen in deze game ?

ik heb mijn gas nu staan op mijn koppeling pedaal en dat is dan ook gas en rem in een :( ik kan het in game niet veranderen.

andere racegames werkt het wel goed.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
ravw schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:49:
hoe kan ik mijn stuur G25 instellen in deze game ?

ik heb mijn gas nu staan op mijn koppeling pedaal en dat is dan ook gas en rem in een :( ik kan het in game niet veranderen.

andere racegames werkt het wel goed.
bij controls misschien 8)7

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:08:
[...]

Ja, alleen het orginele (geconverteerde) filmpje is half zo slecht nog niet :/
Het echte orgineel is zo goed als ingame als je hem kijkt.
mischien vimeo.com?

of anders http://www.veoh.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JuliettPapa schreef op zondag 11 mei 2008 @ 00:09:
[...]

ligt er een beetje aan he, op een crt tv zal het er beroerd uitzien tegenover de pc , op een full hd tv weer minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Heeft iemand anders trouwens ook dat je geen account kan maken voor online op de pc ? :s

ik vind dat wel irritant, want wil toch wel eens online spelen..

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb wel een account kunnen maken, maar nog geen server kunnen joinen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 01-10 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

MexxT schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 22:43:
[afbeelding]

EDIT// oh snap _O-
niet 100 milioen

Weinig punten ja :P

Heb net meer dan 3 miljoen gehaald... Gewoon op de rechte stukken blijven driften en dan is een 10X makkelijk mogelijk :P

Driften vind ik in de demo echt het leukste

[ Voor 3% gewijzigd door SideSwipe op 11-05-2008 13:23 ]

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Man dat driften... Al druk je gas in gaat die onwijs slippen en alle kanten op? Is driften alleen mogelijk met een stuur ofzo dat je geleidelijk gas kan geven. Want zo werkt het niet... Iemand tips? Moet ik assists aan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
SideSwipe schreef op zondag 11 mei 2008 @ 13:22:
[...]

Weinig punten ja :P

Heb net meer dan 3 miljoen gehaald... Gewoon op de rechte stukken blijven driften en dan is een 10X makkelijk mogelijk :P

Driften vind ik in de demo echt het leukste
ja heb ondertussen ook al meer dan een milioen hoor ;)
en heb zelfs al 11x gehaald volgensmij :p

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driften lukt me nog niet het hoogste wat ik heb gehaald is zo`n 400.000.
Las wat over traction control uitzetten?
Zulke instellingen ben ik helemaal niet tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 16:00

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ok, de besturing, great, serieus..
alleen ik heb in de demo dus last van grafische problemen ?
ik krijg vanallerlei geflikker in me beeld van textures die er eigenlijk niet zijn (bijv bomen) (of vrachtwagens die dwars op het parkoer staan (flikkerend)

is dus gewoon een known issue met ati X1XXX kaarten :X
http://community.codemast...m/showthread.php?t=279358

Wat is nu wijsheid, downgraden naar 8.2 of wachten op 8.4 ?

Spel draait trouwens voor de rest (FPS wise)onwijs goed op deze pc (zie sig) zelfs alles op high , stond er van te kijken eigenlijk :?

[ Voor 48% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-05-2008 15:01 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

CrankyGamerOG schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:56:
Ok, de besturing, great, serieus..
alleen ik heb in de demo dus last van grafische problemen ?
ik krijg vanallerlei geflikker in me beeld van textures die er eigenlijk niet zijn (bijv bomen) (of vrachtwagens die dwars op het parkoer staan (flikkerend)

En nee het zijn geen artifacts, andere spellen nergens last van...

Spel draait trouwens voor de rest (FPS wise)onwijs goed op deze pc (zie sig) zelfs alles op high , stond er van te kijken eigenlijk :?
Toevallig x1xxx kaart? Dan moet je catalyst 8.2 gebruiken. Had ik ook namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Laatst online: 16:00

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Razor.Timo schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:58:
[...]

Toevallig x1xxx kaart? Dan moet je catalyst 8.2 gebruiken. Had ik ook namelijk.
idd zie me edit , thnx _/-\o_

---edit---

Zo nu net even op herhaling met catalyst 8.2
En idd dan is het wel goed.
Maar hoe komt het dat codemasters wel zon graphics eruit kan persen op dx9 met me x1950 ?
alles op high en gewoon nog soepel (1280x1024)

[ Voor 33% gewijzigd door CrankyGamerOG op 11-05-2008 15:38 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 14:53:
Driften lukt me nog niet het hoogste wat ik heb gehaald is zo`n 400.000.
Las wat over traction control uitzetten?
Zulke instellingen ben ik helemaal niet tegen gekomen...
Ik vind zonder TC makkelijker dan met :p
dat kan je don voordat je start race drukt.
Driving options oid heet dat..

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:56

Thermometer

Whoop Whoop!

MexxT schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:54:
[...]

Ik vind zonder TC makkelijker dan met :p
dat kan je don voordat je start race drukt.
Driving options oid heet dat..
Ja net als je hebt geselecteerd dat je die drifting race wilt(team orange ofzo heet dat) dan kan je Driver Assist kiezen, en daar staan die options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
De performance valt mij ook alleszins mee inderdaad. Het ziet er gelikt uit en loopt erg soepel. Bij Dirt moest ik toch wat details lager zetten, hier absoluut niet terwijl er veel meer onscreen is.

Overigens pakt hij mn Logitech Dual Action niet, dat is wel jammer. Hij herkent hem niet als ik Custom controls wil invoeren

[ Voor 24% gewijzigd door cheiron op 11-05-2008 16:42 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, het schademodel is wel wat vreemd... Ik heb net op Serious nivo in LA gereden en voor het einde van de eerste ronde was m'n linkervoorband toast. Even later kreeg ik te horen dat m'n beide voorbanden niet goed waren en dat ik moeite zou hebben om de rondes te rijden. Vervolgens ben ik eerste voordat ronde 2 voorbij is en niemand komt meer in m'n buurt (12 sec voorsprong of zo). En dat met kapotte banden...? Maar goed, ik had wel dikke pret natuurlijk. ;)

Die Duitse baan lukt nu ook al wat beter, maar toch... vanaf de 20e plek als 5e eindigen in m'n 3e of 4e race daar op Serious niveau, is toch wel wat snel. Voor mij dan. Nu heb je natuurlijk nog Insane niveau en ik heb de Pro mode niet gebruikt (wat doe die precies?). Maar op zich is dat Serious niveau wel wat voor mij: zonder al te veel moeite mee kunnen komen zonder dat je constant wint heeft wel wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik moet ook zeggen, grafisch gezien is dit spel echt gaaf. Niet baanbrekend, maar het draait gewoon ontzettend soepel! Over het driften, ik weet bij god niet hoe iedereen er zulke scores uit kan persen, ik ga altijd óf kapot of ik kap d'r gewoon mee omdat ik niet boven de 50.000 uitkom :P.

De overige twee race modes lukken overigens prima, en kan ik me ook ontzettend mee vermaken! Zeker veel beter dan Prostreet, en gaat het gat goed overbruggen tot ik een PS3 heb met GT5 etc :)

(Speel overigens met een X360 controller, is denk ik wel makkelijker dan een toetsenbord om te driften?)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.