Ik vind de graphics erg mooi, geluid vind ik zelf ook wel prima. Het spel is qua technologie ook prima up-to-date, want het is multi-threaded geschreven en maakt prima gebruik van m'n CPU, er zit hardwarematige ondersteuning voor geluid in (EAX5 waarschijnlijk?), er zit prima anti-alliasing in en het decor (vooral de mensen) is in vergelijking met andere games zeer gedetailleerd

De wegen voelen prima aan, en randjes zorgen daadwerkelijk voor een afwijking, dus het materiaal gedraagt zich ook realistisch. Banden naast de weg gaan opzij als je er tegenaan botst, en het schademodel van auto's is zeer realistisch wat ik erg mooi vind.
De besturing lukt me inmiddels wel aardig. Ik heb een keer een race uitgereden en ben 7e geworden, beter dan helemaal niet aankomen

Ik heb geleerd dat je niet aan moet komen stormen zoals in de meeste andere games prima kan... Je moet echt sterk afremmen, en dan kun je prima de bocht nemen

Dan lukt het echt veel beter om je wagen op de baan te houden zonder te gaan tollen en dergelijken.
Eerste indruk is dat de besturing extreem frustrerend en klote is voor beginners, maar dat het een geweldig spel is voor mensen die al wat hebben geoefend en houden van mooie graphics en wat actie
Oh, sterk minpunt is dat tot nu toe 1x het geluid in het spel compleet is weggevallen (niet terug te krijgen ook), 1x het spel gecrashed is met een harde crash van m'n videodrivers erbij, en 1x m'n hele computer gecrashed is met een bsod... Maar dat zal wel komen doordat het pas een demo is.
[
Voor 10% gewijzigd door
Avalaxy op 10-05-2008 16:24
]