[Multi] Race Driver: Grid

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 58.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat driften trekt me totaal niet... Weet iemand toevallig al of je in het uiteindelijke spel MOET driften om verder te komen? Ik hoop het niet... Ik zou het liefst alleen maar van die LA-straatraces doen... Ben benieuwd hoeveel van die city-tracks in de game zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CILLER
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 18:42
in de andere delen kon je altijd kiezen uit een aabtal races om verder te komen, hierdoor kon je bepaalde klassen ontwijken.
waarschijnlijk kan dat nu ook wel weer maar dat weet je pas zeker als hij uit is.
Ik kan inmiddels niet meer wachten.

Dat driften is trouwens heel wat anders als driften wat ik tot nu toe gewent ben. Veel uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op zondag 11 mei 2008 @ 15:54:
[...]

Ik vind zonder TC makkelijker dan met :p
dat kan je don voordat je start race drukt.
Driving options oid heet dat..
Oke bedankt.
Het is wel moeilijker geworden inderdaad ik moet nog maar eens een paar rondjes gaan driften :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
osc4r schreef op zondag 11 mei 2008 @ 17:48:
Ik moet ook zeggen, grafisch gezien is dit spel echt gaaf. Niet baanbrekend, maar het draait gewoon ontzettend soepel! Over het driften, ik weet bij god niet hoe iedereen er zulke scores uit kan persen, ik ga altijd óf kapot of ik kap d'r gewoon mee omdat ik niet boven de 50.000 uitkom :P.

De overige twee race modes lukken overigens prima, en kan ik me ook ontzettend mee vermaken! Zeker veel beter dan Prostreet, en gaat het gat goed overbruggen tot ik een PS3 heb met GT5 etc :)

(Speel overigens met een X360 controller, is denk ik wel makkelijker dan een toetsenbord om te driften?)
Geen idee, ik drift met een stuurtje, das het enige waarmee je gedoseert kan gassen :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:36
Ik heb net bijna 1 milion punten gehaald, en ik drift met het toetsenbord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik vind online racen best leuk met dit spel. Is ook eigenlijk de eerste keer dat ik online race en dat is toch ff wat anders dan een FPS shooter. Merk wel dat online racen met damage aan helemaal niets is. De eerste bocht ligt je wagen al helemaal in stukken omdat iedereen op je knalt. Met damage uit is het best goed te doen afgezien van het feit dat je dan nog steeds van de baan afgeramt wordt.

Ik denk dat ik dit spel zeker ga kopen en online ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:16
MexxT schreef op zondag 11 mei 2008 @ 12:51:
[...]

bij controls misschien 8)7
daar had ik gekeken maar die blijven grijs en kan ik ze niet veranderen ..... dus dat gaat niet werken .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:18:
Dat driften trekt me totaal niet... Weet iemand toevallig al of je in het uiteindelijke spel MOET driften om verder te komen? Ik hoop het niet... Ik zou het liefst alleen maar van die LA-straatraces doen... Ben benieuwd hoeveel van die city-tracks in de game zitten!
Steden die in dit spel zouden moeten zitten zijn San Francisco (circuit in de demo), Milaan, Detroit en Yokohama. Al is Yokohama dan meer voor het driften. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
ravw schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:07:
[...]

daar had ik gekeken maar die blijven grijs en kan ik ze niet veranderen ..... dus dat gaat niet werken .
dan moet je de custom selecteren, en dan links onder in beeld kijken hoe je het kan instellen..
komop jongen.. ik heb het ook gevonden :?

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 15:56

Thermometer

Whoop Whoop!

Of je komt ff 10x vast te zitten online. (online racen is trouwens gaaf, vooral omdat mensen lekker gaan saboteren en in het begin naar achter rijden zodat iedereen crashed 8)7 )

http://img516.imageshack.us/img516/8046/buggedac7.png
http://img516.imageshack.us/img516/8251/bugged2vs3.png

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 11-05-2008 22:53 . Reden: Resize volgende keer maar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarO schreef op zondag 11 mei 2008 @ 19:28:
[...]

Steden die in dit spel zouden moeten zitten zijn San Francisco (circuit in de demo), Milaan, Detroit en Yokohama. Al is Yokohama dan meer voor het driften. :)
Hm, jammer, of beter gezegd: balen. Dat zijn er maar drie... :'( Die gewone racetracks vind ik stukken minder leuk op een of andere manier. Net ff LA gedaan op Extreme: tot m'n stomme verbazing werd ik 3e. Op die Duitse track kom ik niet voorbij de 15e plek op Extreme: maak nog teveel fouten ook. De auto's gaan niet supersneller, lijkt het, dus ik vraag me eigenlijk af wat er precies veranderd met doe moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarO
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:16:
[...]

Hm, jammer, of beter gezegd: balen. Dat zijn er maar drie... :'( Die gewone racetracks vind ik stukken minder leuk op een of andere manier. Net ff LA gedaan op Extreme: tot m'n stomme verbazing werd ik 3e. Op die Duitse track kom ik niet voorbij de 15e plek op Extreme: maak nog teveel fouten ook. De auto's gaan niet supersneller, lijkt het, dus ik vraag me eigenlijk af wat er precies veranderd met doe moeilijkheidsgraad.
Kunnen nog meer steden inzitten hoor, maar over deze steden heb ik in ieder geval iets gelezen. In ieder geval ben ik het met je eens dat de stedentrack het leukst is. Het is gewoon heerlijk om langs de Fisherman's Wharf/Pier 39 te racen met in de verte de Bay Bridge. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:35

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

cheiron schreef op zondag 11 mei 2008 @ 16:39:
Overigens pakt hij mn Logitech Dual Action niet, dat is wel jammer. Hij herkent hem niet als ik Custom controls wil invoeren
Dat heb ik dus ook met me Rumblepad 2 :x

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:59:
[...]

Dat heb ik dus ook met me Rumblepad 2 :x
Hier werken ze wel, heb ze allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarO schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:35:
[...]

Kunnen nog meer steden inzitten hoor, maar over deze steden heb ik in ieder geval iets gelezen. In ieder geval ben ik het met je eens dat de stedentrack het leukst is. Het is gewoon heerlijk om langs de Fisherman's Wharf/Pier 39 te racen met in de verte de Bay Bridge. :9~
Ahaaaaaaaa, ik heb net wat info gelezen en bekeken en ALLE Amerikaanse tracks zijn straattracks! :) Klinkt goed! Dat moeten er dus wel meer zijn dan die ene uit de demo. In een filmpje worden sowieso al Washington, San Fransisco, Detroit en Long Beach genoemd! Groot kans dat er diverse tracks door dezelfde straten lopen natuurlijk, maar goed. Wat ook leuk is (alhoewel ik dat niet zeker weet wat de US-tracks betreft): ik zag een race op een Japanse track en even later zag ik diezelfde track maar toen 's nachts! Zou leuk zijn als dat ook in de US zo is!

Een ding weet ik zeker: ik ga 'm kopen! De performance is echt verbazend goed, het ziet er prachtig uit en die streetrace uit de demo alleen is het al meer dan waard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Bah, ik had een 6 miljoen kunnen hebben in de drift modus... Maar had het wat verklooit in het eind... Dikke 5 miljoen is ook prima :P

Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/4392/photowy7.jpg

De game is echt goed te spelen met een gamepad :) Maar printscreen werkt niet met de game :(

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11

FlyEragon

Alien Monkeys

Ergert niemand zich aan de manier waarop de camera achter de auto beweegt. Je wordt er bijna misselijk van. In de Need for speed underground delen was dat echt super en soepel. De camera bij GRID draait te snel mee met de richting van de auto vind ik, je krijgt een beetje het A2 racer gevoel tijdens het rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik rij altijd met de bonnetview dus ik heb er geen last van. ;) Die view vind ik altijd het meest overeenkomen met zoals het in het echt is, helemaal als je met een stuur rijdt: het is dan nogal dom om op het scherm OOK weer een stuur te zien en zo. En hangend achter de auto rijden vind ik helemaal niets. ;) Je hebt dan wel meer overzicht natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Laatst online: 08:52
Auw, mijn been heeft het niet zo op driften, vandaag voor het eerst boven de 5 ton en dat voelde best goed. Heb het nu een beetje door, niet te lage versnellingen en echt continue de balans tussen sturen en gassen vinden. Bovendien net op Serious met de BMW de eerste plek bemachtigd :) - Jammer dat ie er daarna uit crashte, magoed.

Vind 't echt super, kan niet anders zeggen, blijf die reviews kijken, 't ziet er zo ontzettend lekker uit. Overigens, mensen klagen over een te veel aan Bloom, misschien dat de Ati-drivers te veel Bloom toepassen, want bij mij ziet het er exact perfect uit. En goeiedag 5milj driften... Blijven oefenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:47

Snippertje

Light up your life

Ook leuk dat je kan optrekken in elke versnelling :P Driften is ook een stuk makkelijker in de 3~4.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:01
IceEyz schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:44:
Auw, mijn been heeft het niet zo op driften, vandaag voor het eerst boven de 5 ton en dat voelde best goed. Heb het nu een beetje door, niet te lage versnellingen en echt continue de balans tussen sturen en gassen vinden. Bovendien net op Serious met de BMW de eerste plek bemachtigd :) - Jammer dat ie er daarna uit crashte, magoed.
De AI blijft knoeien in de bochten of ze zijn niet zo levenloos als ik. ;)

Ik heb tot nu toe alle aids aan (behalve stability control) want anders loop ik zo te stoeien dat hij mij niet gaat lukken om op het podium te staan op Extreme, ik weet niet meer wat het hoogste is. Misschien zijn ze daarom wat voorzichtiger dan ik omdat zij waarschijnlijk wat snufjes uit hebben staan maar bij elke bocht schuif ik wel drie/vijf plaatsen verder omhoog zonder iemand een tikje te geven.

[ Voor 5% gewijzigd door D. Ninjai op 12-05-2008 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander1991 schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:06:
Of je komt ff 10x vast te zitten online. (online racen is trouwens gaaf, vooral omdat mensen lekker gaan saboteren en in het begin naar achter rijden zodat iedereen crashed 8)7 )

http://img516.imageshack.us/img516/8046/buggedac7.png
http://img516.imageshack.us/img516/8251/bugged2vs3.png
Beter maken ze het zo dat de eerste 10 - 15 seconden 'ghost-mode' is zodat je niet kan crashen en dit irritante gedoe kan voorkomen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

FlyEragon schreef op zondag 11 mei 2008 @ 22:16:
Ergert niemand zich aan de manier waarop de camera achter de auto beweegt. Je wordt er bijna misselijk van. In de Need for speed underground delen was dat echt super en soepel. De camera bij GRID draait te snel mee met de richting van de auto vind ik, je krijgt een beetje het A2 racer gevoel tijdens het rijden.
Zet hem dan toch op hood/bumper/cockpit view en ga niet zitte janken. Sorry hoor.

En ik heb vandaag de 570k gehaald met driften, gaat stukken beter. Die driftmode is écht uber man. In ieder geval in vergelijking met driftmode op Juiced: Hot Import Nights, en NFS series. Maarja das niet moeilijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zondag 11 mei 2008 @ 23:57:
[...]

Zet hem dan toch op hood/bumper/cockpit view en ga niet zitte janken. Sorry hoor.

En ik heb vandaag de 570k gehaald met driften, gaat stukken beter. Die driftmode is écht uber man. In ieder geval in vergelijking met driftmode op Juiced: Hot Import Nights, en NFS series. Maarja das niet moeilijk :p
deze persoon speelt het zo! ook goed

een heerlijke game , vooral als ik weer over schakel naar GTR2 , de verschillen zijn zo groot , maar beide zijn leuk.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 00:42:
[...]

deze persoon speelt het zo! ook goed

een heerlijke game , vooral als ik weer over schakel naar GTR2 , de verschillen zijn zo groot , maar beide zijn leuk.
Ja ik speel het enkel cockpit view, vind ik wat fijner. En ja je let niet op het eerste stuur, dat gebruik je en dat zie je op je scherm bewegen. In ieder geval zo denk ik erover.
En mijn g25 shifter staat nu op sequentieel. En dan als ik hem naar beneden trek, trek ik de handrem erop. Dus als k even onderstuur heb ruk ik even aan mn shiftertje en off the drift goes 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:35

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ok serieus gezien is dit het EERSTE race spel wat me echt aanstaat.
Ik heb nog nooit een DEMO notabene zo veel gespeeld :X

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

CrankyGamerOG schreef op maandag 12 mei 2008 @ 09:32:
ok serieus gezien is dit het EERSTE race spel wat me echt aanstaat.
Ik heb nog nooit een DEMO notabene zo veel gespeeld :X
Ja buiten de 'bèta' van TDU is dit het spel wat ik het meeste heb gespeeld als demo.
Echt een vet spel, zojuist de 1ste keer gewonnen met driften, met jawel bijna 900k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh... ik dacht om eens online te gaan, maar ik krijg ELKE keer de melding dat 'ie niet kan connecten. :s De firewall laat Grid gewoon toe. Is dat gewoon pech of ligt alles plat of zo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 11:25:
Eh... ik dacht om eens online te gaan, maar ik krijg ELKE keer de melding dat 'ie niet kan connecten. :s De firewall laat Grid gewoon toe. Is dat gewoon pech of ligt alles plat of zo...?
Ik heb hetzelfde :( Op de pc overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 01-10 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik connect altijd naar een server die al aan het racen is :? :P Vind het maar een rare lobby voor een game.

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Heb even een vraagje tijdens het rijden blijven mijn remschijven gloeien

Hoe kan ik dit verhelpen , ik rij met een G25 maar alles staat goed in gesteld (eindelijk)

maar nu dit probleem weer.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Vandaag mijn eerste raceje mp op de ps3 begon goed :D

Afbeeldingslocatie: http://www.kletskrakers.nl/got/gridfinish.jpg

Edit .... net een nieuwe race gedaan in een andere server weer 1e :D woei :D

[ Voor 26% gewijzigd door -Thunder- op 12-05-2008 12:10 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superspel, ik kan niet wachten.
Online racen is ook leuk, als de kleuters naar bed zijn dan, die gaan je op staan wachten om je van de baan te rammen, leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Moet zeggen dat ik het kick systeem niet bepaald fare vind, mensen gaan allemaal op je voten als je een race hebt gewonnen/goed rijd. Ben net weer gekicked... pff

@ Hierboven, volledig mee eens !

[ Voor 10% gewijzigd door -Thunder- op 12-05-2008 12:23 ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

-Thunder- schreef op maandag 12 mei 2008 @ 12:19:
Moet zeggen dat ik het kick systeem niet bepaald fare vind, mensen gaan allemaal op je voten als je een race hebt gewonnen/goed rijd. Ben net weer gekicked... pff

@ Hierboven, volledig mee eens !
Ligt meer aan de mensen die het spel spelen dan aan het kicksysteem.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

De demo is gratis. Op het moment dat het volledige spel in de winkels ligt zul je niet zo veel last meer hebben van kindjes die expres de boel saboteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Laatst online: 14-09 09:28
Heb nu een aantal dagen GRID gespeeld en moet zeggen dat enkel de Amerikaanse straatrace me kan bekoren. Circuit met de BMW voelt niet goed aan, geen ''feeling'' en laat ik het driften maar achterwege laten: niks voor mij, aangezien het niets met racen te maken heeft.

Zal dus de reviews afwachten, in hoeverre de verdeelsleutel in de game zit en hoe uitgebreid de game zal zijn. Het straatracen leent zich namelijk wel erg goed voor splitscreen racen met vrienden, dus ik ben nog enigszins hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Laatst online: 01-10 17:54

HugoBoss1985

Xenotech

Mensen die de demo willen spelen en een Securom melding krijgen:

If your game doesn't start, right click on my computer -> Properties -> advanced -> Performance -> Data Execution Preventer -> Choose to activate it but with the exception of the selected programs -> Choose Grid in your program files -> Reboot -> Enjoy playing!

Dit schijnt te helpen, ik heb het van XtremeSystems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb mijn driftscore ook weer verhoogd.

Patsen is niet nodig. Zeker niet met plaatjes van 2 megapixels :X

[ Voor 51% gewijzigd door TheZeroorez op 12-05-2008 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:12
Deel jouw highscore door 20 en je hebt mijn highscore :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist een ontvager helaald om een xbox controller op de pc aan te sluiten.

In DIRT werkt hij nu prima, maar in de GRID demo kan ik niks meer met de controller zodra ik in het menu kom.

Kent iemand dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
CorteX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 16:15:

Heb mijn driftscore ook weer verhoogd.

[mbr]Patsen is niet nodig. Zeker niet met plaatjes van 2 megapixels :X[/mbr]
TheZeroorez, zou je alsjeblieft alleen juiste informatie willen geven als je mijn posts gaat editten? Mijn Nokia 6300 zou het nooit presteren een foto van 2MB te maken. Feitelijk onmogelijk. De foto is 256KB. Zou je de link helemaal weg kunnen halen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
CorteX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:45:
[...]

TheZeroorez, zou je alsjeblieft alleen juiste informatie willen geven als je mijn posts gaat editten? Mijn Nokia 6300 zou het nooit presteren een foto van 2MB te maken. Feitelijk onmogelijk. De foto is 256KB. Zou je de link helemaal weg kunnen halen dan?
Megapixels is wat anders dan megabyte B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

leonpwner1 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:47:
[...]

Megapixels is wat anders dan megabyte B)
2 megapixel is het ook niet :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Marzman schreef op maandag 12 mei 2008 @ 17:49:
[...]

2 megapixel is het ook niet :)
1.920.000 pixels, af te ronden naar 2M pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Prachtig hoe moeilijk er weer gedaan wordt over een plaatje van 256KB. Voorlopig ben ik hier weer klaar, maar ik wil dat eerst die hele link wordt verwijderd. Belachelijk dat ik mijn eigen post niet meer kan editten.

Net 8,013,000 gehaald. :P Maar ja, het bewijs posten we maar niet meer. Ga hem denk ik toch echt halen puur voor de drift mode.

[ Voor 23% gewijzigd door CorteX op 12-05-2008 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
CorteX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:02:
Prachtig hoe moeilijk er weer gedaan wordt over een plaatje van 256KB. Voorlopig ben ik hier weer klaar, maar ik wil dat eerst die hele link wordt verwijderd. Belachelijk dat ik mijn eigen post niet meer kan editten.
256KB is niet weinig, maar daar ging het niet om. Die grote mooie rode balk om je plaatje wat 'nogal' veel groter is dan 600px breedte wel. Doei :w

Ontopic maar weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op maandag 12 mei 2008 @ 18:02:

Net 8,013,000 gehaald. :P Maar ja, het bewijs posten we maar niet meer. Ga hem denk ik toch echt halen puur voor de drift mode.
8M ... damn ... 150K was mijn meeste :)

Met hoe en wat speel jij het? Kan wel wat tips gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
zelf schakelen helpt!

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:41:
[...]

Ik zit ook op zoiets maar als je het een beetje goed doet dan kun je volgens mij bijna het hele parkoers achter elkaar driften (en dan gaat het al snel x2, x3 enz)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Marzman schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:48:
[...]

Ik zit ook op zoiets maar als je het een beetje goed doet dan kun je volgens mij bijna het hele parkoers achter elkaar driften (en dan gaat het al snel x2, x3 enz)
Yep ik had laatst 92k en dat keer 4. Dan krijg je er flink wat bij. Of 50k en dat keer 5 o.i.d. Dan tikken de punten aan hoor! Zeker als je 1 drift erg goed krijg, begin en eind dicht langs de paaltjes en die combo vast houd, en zo paar paar bochten, zit je zo aan de 400k minimaal per combo. Want als je goeie drift doet dan zit je zo op de 20k à 30k per bochtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ik had 650k, en een combo van bijna 450k, maar toen tikte ik net een muurtje aan, dus die combo van 450k was ik kwijt en dat net voor de finish ;) Volgende keer beter dan maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Martijn1990 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:38:
Ik had 650k, en een combo van bijna 450k, maar toen tikte ik net een muurtje aan, dus die combo van 450k was ik kwijt en dat net voor de finish ;) Volgende keer beter dan maar :D
Dude, had een instant replay gedaan :o

Als je die had tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2008 @ 20:41:

Speel gewoon op een PS3 met SIXAXIS. Ik heb nu 10,700,000 als highscore. :*) Had een 30x combo en die was 10,100,000 waard. Helaas parkeerde ik mijn auto meteen daar na in een muur. Volgens mij zag ik trouwens na "DRIFT LEGEND" nog iets voorbij komen, volgens mij "UBER ...". Kon het net niet lezen, was bij 80,000 in 1 drift en op het scoreboard staat ook niets na drift legend, dus misschien zag ik het verkeerd..?

Tips zijn inderdaad zelf schakelen en alles uit (dus traction control, stability control). Je kunt hem eigenlijk wel de hele tijd in zijn 3 laten staan. Ik heb alleen de head camera niet aan, want ik geloof daar niet echt in. Als je zijwaarts die auto de hoek omgooit moet je zelf ook opzij kunnen kijken om te kijken waar je naar toe gaat, en dat kan in het echt wel en met head camera dus niet.

Twee snelle tips: wat je vooral niet moet doen is té veel gas geven en/of té scherp sturen. Als je te scherp stuurt dan sta je op een gegeven moment stil en hetzelfde effect krijg je als je teveel gas geeft, dan breekt de achterkant te ver uit. Gewoon oefenen dan voel je op een gegeven moment wel hoe je de auto lang kunt laten glijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:11

FlyEragon

Alien Monkeys

rCk schreef op maandag 12 mei 2008 @ 01:20:
[...]

Ja ik speel het enkel cockpit view, vind ik wat fijner. En ja je let niet op het eerste stuur, dat gebruik je en dat zie je op je scherm bewegen. In ieder geval zo denk ik erover.
En mijn g25 shifter staat nu op sequentieel. En dan als ik hem naar beneden trek, trek ik de handrem erop. Dus als k even onderstuur heb ruk ik even aan mn shiftertje en off the drift goes 8)
Kijk jij speelt met een stuurtje, ik speel met keyboard en ben meer rear view gewend. Grid is vrij arcade (ook in hoogste moeilijksheidsgraad) dus moet tobo en arcade view (rear view dus) gewoon goed zijn vind ik. Het is niet echt moeilijk ofzo om de camera goed af te stellen dat ie minder adhd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
leonpwner1 schreef op maandag 12 mei 2008 @ 21:51:
[...]

Dude, had een instant replay gedaan :o

Als je die had tenminste.
Ik speelde in pro mode, en daar heb je geen Instant replays mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik ben nu al weer een hele tijd bezig met deze game en het bevalt me zeer goed het enige wat ik me erg aan stoor , zijn dat de tegen standers geen rem lichten hebben dus het is heel moeilijk in schatten wanneer die lui gaan remmen.

maar verder een zeer goede game hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

[patsmode]

Mag ik dan ook meedoen met mijn driftscore?
1 combo voor 3 laps 29.978.706
Ja dat is dus: negentwintigmiljoennegenhonderdachtenzevetigduizendzevenhonderd en zes punten.

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2r2rz8l.jpg
klikbaar

(voor de mensen die het willen weten, volgens mij een multi van ong 50 en alle driving aids uit)

[/patsmode]

Prima spel als je het mij vraagt alleen trekt de drift mode me toch een stuk meer dan de standaard race modes. Visueel alles in orde en loopt ook soepel op 2 gig ram met 3ghz core2 en een 8800gt (60fps+)

[ Voor 8% gewijzigd door pauldegroot op 12-05-2008 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Filmpje gemaakt :9

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Gatverdamme, sorry dat ik het zeg maar het is écht erg gesteld met de BMW 320S uit de demo. Alsof je in een kart rijd... Het gaat echt nergens over. Schademodel is dan wel weer vrij strak uitgewerkt, maar de replaywaarde vind ik nul.

Graphics zijn erg strak (behalve hetgeen wat je in je spiegels ziet), vooral de replay is erg leuk als je een leuke race hebt gehad. Ziet er vrij tof uit.

O ja, wat een crashnoobs online zeg. Als die final versie beter is mag je me PM'en, tot die tijd zal ik het denk ik links laten liggen. Alleen die muscle cars zijn wel grappig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Jejking schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 00:46:
Gatverdamme, sorry dat ik het zeg maar het is écht erg gesteld met de BMW 320S uit de demo. Alsof je in een kart rijd... Het gaat echt nergens over. Schademodel is dan wel weer vrij strak uitgewerkt, maar de replaywaarde vind ik nul.
En als je de driving aids nu eens uit zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 01-10 08:26
als ik stability control uitzet vind ik die amerikaanse bak echt niet te besturen? echt veel te veel onderstuur. Komt er in het volledige spel wel nog een optie om de auto af te stellen? want wil eigenlijk die stability control uit,maar niet zoveel onderstuur hebben

Overigens heb ik een vaag probleem: telkens als ik online speel, meestal bij de Amerikaanse race, dan wordt mijn beeld opeens bruin, tijden blijven in beeld staan. Vervolgens zie ik allerlei ronderecords op mijn naam langsvliegen en finish ik als eerste terwijl de rest allemaal DNF krijgt.

Daarna hangt de game zich op zodra de rest naar de volgende race gaat. Al 5x achter elkaar gehad, daarna niet meer geprobeerd. (Xbox360 overigens)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:46
zou

[ Voor 96% gewijzigd door murky123 op 13-05-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 01-10 08:26
ehm ja... dat denk ik ook :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Weetje waar ik HEEL erg van baal?

Ik ben een enorm grafisch / physics geil persoon en ik vind de, in ieder geval ogenschijnlijke, realtime damage echt heel gaaf om naar te kijken. Ik wil dan ook een camera die ik vrij kan bewegen!

Ik wil in de replay de camera plaatsen waar IK wil om alle gave dingen netjes in beeld te krijgen en ik ben echt pissed off dat dat niet kan.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Dan ga jij dat toch lekker coden kerel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
osc4r schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:23:
Dan ga jij dat toch lekker coden kerel!
Slaat dat dan weer op :P
Beetje raar dat ze lopen te showcasen met "Omg kijk deze graphics.. en physics want dat is gewoon erg belangrijk en dat ze vervolgens het zo cripplen door er maar zo beperkt iets van te laten zien."

Ben je beetje fanboy die op z'n tenen getrapt is ofzo :P?

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Doe 's lief voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Er is een camera die je vrijelijk om je auto kunt bewegen in de replay, volgens mij doe je dat gewoon met je stuurcontrols tijdens een van de views achter je auto. Zelfde geldt voor slow-motion, dat kun je doen door FastForward of Rewind te gebruiken in de Pauzemodus.

Het zelf plaatsen van camera's kan (nog) niet nee, maar is de replay die gegeven wordt niet voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
IceEyz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:40:
Er is een camera die je vrijelijk om je auto kunt bewegen in de replay, volgens mij doe je dat gewoon met je stuurcontrols tijdens een van de views achter je auto. Zelfde geldt voor slow-motion, dat kun je doen door FastForward of Rewind te gebruiken in de Pauzemodus.

Het zelf plaatsen van camera's kan (nog) niet nee, maar is de replay die gegeven wordt niet voldoende?
Stuur controls? Ook als je een stuur hebt of dan met pijltjes?
Ik MIS die vrije camera namelijk.. die zit er wel in dus?

YAY ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

DutchManticore schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:59:
[...]

Delete, end en home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

3.5 mil met g25 400 deg.

iemand hoger met wiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
DutchManticore schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:37:
[...]

Slaat dat dan weer op :P
Beetje raar dat ze lopen te showcasen met "Omg kijk deze graphics.. en physics want dat is gewoon erg belangrijk en dat ze vervolgens het zo cripplen door er maar zo beperkt iets van te laten zien."

Ben je beetje fanboy die op z'n tenen getrapt is ofzo :P?
Nee sorry, was nogal botte reactie, maar het gaat mij erom dat het nooit voor iedereen perfect gemaakt kan worden. Ik zou een modus waarin je dus alle kleine beetjes m.b.t. de replay etc zelf kan bepalen ook heel erg gaaf vinden, maar ik heb er ook begrip voor hoe het spel er nu uit ziet, hoe het racen is etc etc, en dat er dan dus geen tijd over blijft om aan die laatste puntjes te werken!

GT5 heeft ook puntjes die niet uitgebreid genoeg zijn etc, of die ik graag gezien had in de game maar er niet inzitten, maar uiteindelijk zal je dat toch met alles houden :).

Ben overigens geen fanboy hoor, maar je ziet hetzelfde bericht gewoon zo vaak terug komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
osc4r schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 18:13:
[...]

Nee sorry, was nogal botte reactie, maar het gaat mij erom dat het nooit voor iedereen perfect gemaakt kan worden. Ik zou een modus waarin je dus alle kleine beetjes m.b.t. de replay etc zelf kan bepalen ook heel erg gaaf vinden, maar ik heb er ook begrip voor hoe het spel er nu uit ziet, hoe het racen is etc etc, en dat er dan dus geen tijd over blijft om aan die laatste puntjes te werken!

GT5 heeft ook puntjes die niet uitgebreid genoeg zijn etc, of die ik graag gezien had in de game maar er niet inzitten, maar uiteindelijk zal je dat toch met alles houden :).

Ben overigens geen fanboy hoor, maar je ziet hetzelfde bericht gewoon zo vaak terug komen ;)
Ja kwam nogal gepikeerd over ja :P
En het kan inderdaad nooit voor iederen perfect zijn.. helemaal mee eens.
Maar waarom zou dat een belemmering moeten zijn voor uiting van kritiek? :P

En ik probeerde eigenlijk vooral de controverse aan te tonen tussen de door de devs gecreerde hype over de kwaliteit van de physics en graphics en de minimale werkelijke aandacht in het spel zelf.

En sorry datk weer iemand met dezelfde kritiek was, maar ik had er zelf nog niet over gelezen dus vandaar. Soz ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
Alleen het waardeloze is dat het mij nog steeds niet gelukt is, een normale bediening van de slowmo's en het bedienen van de vrije camera. Zal wel komen door 't stuurtje, maar toch, wel jammer zo. Vandaag bijna een miljoen gedrift, kan nog niet tot een goeie config komen, en mis eigenlijk ontzettend feedback voor 't voelen van de auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
IceEyz schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:51:
Alleen het waardeloze is dat het mij nog steeds niet gelukt is, een normale bediening van de slowmo's en het bedienen van de vrije camera. Zal wel komen door 't stuurtje, maar toch, wel jammer zo. Vandaag bijna een miljoen gedrift, kan nog niet tot een goeie config komen, en mis eigenlijk ontzettend feedback voor 't voelen van de auto...
Het is mij ook niet gelukt... ook volgens de mensen online is er geen besturing van de camera mogelijk. Slomo hebk ook nog niet gevonden.. wel datk heeltijd gewoon op f2 / f3 tap.. maar echt automatische slowmo niet.

Met stuur niet.. maar ook niet met gewone keyboard config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 19:55:
[...]

Het is mij ook niet gelukt... ook volgens de mensen online is er geen besturing van de camera mogelijk. Slomo hebk ook nog niet gevonden.. wel datk heeltijd gewoon op f2 / f3 tap.. maar echt automatische slowmo niet.

Met stuur niet.. maar ook niet met gewone keyboard config.
Voor slomo moet je hem op pauze zetten (F1) en dan rewind of forward doen (F2/F3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

DutchManticore schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 17:59:
[...]

In de Replay kan je de camera veranderen in alle standen die je ook kan kiezen tijdens het rijden. Ook kun je sneller/slomer beetje doen. Ik vond het zelf jammer dat ik geen Spectate mode had, anders had ik een ander filmpje gemaakt. Nu lijkt het zo op alle andere filmpjes maar toch heb ik bet wat andere camera's gepakt dan alleen de standaard's ;)

EDIT: HD (1280x720) versie van mij filmpje: Downloadddd :9

[ Voor 9% gewijzigd door Dutchie! op 13-05-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

KoppenSneller schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 07:14:
[...]

En als je de driving aids nu eens uit zet?
Ik rijd van mezelf uit al zonder aids, maar met aids is het pas écht triest. Om maar niet te spreken van het niveau van de AI (al vaker genoemd) en de kindjes online. Echt te zielig wat daar rondrijdt, beuken, rossen enzovoorts met die klerekarts. Dit spel vind ik nu al in de budgetbak thuishoren, tenzij ze eens flink aan het coden gaan daar en dat spel maken zoals het bedoeld is.

Which means: niet tussentijds een niet-instelbare demo releasen die totaal niet af is, stuur dan niks want dit is voor mij al de teleurstelling van het jaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Jejking schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:10:
[...]

Ik rijd van mezelf uit al zonder aids, maar met aids is het pas écht triest. Om maar niet te spreken van het niveau van de AI (al vaker genoemd) en de kindjes online. Echt te zielig wat daar rondrijdt, beuken, rossen enzovoorts met die klerekarts. Dit spel vind ik nu al in de budgetbak thuishoren, tenzij ze eens flink aan het coden gaan daar en dat spel maken zoals het bedoeld is.

Which means: niet tussentijds een niet-instelbare demo releasen die totaal niet af is, stuur dan niks want dit is voor mij al de teleurstelling van het jaar :/
Dat is een mening geen feit. Ik vind het toevallig wél leuk en met mij vele anderen. Er zijn genoeg andere spellen die wrs wel aan jou eisen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:50

nFo

Leuke Demo, al wat offline & online zitten racen op de Xbox 360. 8)
Ga de PC versie is checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
JuliettPapa schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:41:
[...]

In de Replay kan je de camera veranderen in alle standen die je ook kan kiezen tijdens het rijden. Ook kun je sneller/slomer beetje doen. Ik vond het zelf jammer dat ik geen Spectate mode had, anders had ik een ander filmpje gemaakt. Nu lijkt het zo op alle andere filmpjes maar toch heb ik bet wat andere camera's gepakt dan alleen de standaard's ;)

Ja dat bedoel is.. das dus geen ruk aan.
Want het komt tal van keren voor dat de camera zo ongelukkig geplaatst is dat je er alsnog fijn niets van ziet. Als je een vrije camera hebt heb je daar dus NOOIT last vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel toffe game, alleen het driften is tof en alleen de SanFransisco race met de GTR is tof online. alleen de bmw is echt een hoop zaad. Van Sim moeten we niet spreken idd. Graphics zijn supernice, je hebt iig wel gevoel van snelheid ipv GT serie (ik ben grooooote GT fan) maar het enige wat ik dus al jaren heb gemist bij GT en dat kan codemasters dan weer wel = SNELHEID. Als je bij GT met die suzuki pikes peak bug de 1048kmpu aantikte dan dacht je nog steeds dat je in een mini uit 76' reed met 2,5pk.

GT5prologue is daarentegen wel ietsje beter geworden qua schnellfahren.

all by all deze game rockt wel titties. net als Dirt dat deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

DutchManticore schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 13:33:
[...]
Ja dat bedoel is.. das dus geen ruk aan.
Want het komt tal van keren voor dat de camera zo ongelukkig geplaatst is dat je er alsnog fijn niets van ziet. Als je een vrije camera hebt heb je daar dus NOOIT last vast.
Klopt. Ik roei nu ook maar met wat ik gekregen heb he :p Wie weet gooien er een echte spectator in :) Ik hoop het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwa replay ziet het er best spectaculair uit , maar geef mij maar de GTR replay opties , met save en mogelijkheden . ook als ik eerlijk ben dan wanneer ik overschakel naar GTR of Race07 dan ben ik eigenlijk geen GRIDter

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Gister veel online zitten spelen.
Bij die eerste bocht op die jarama baan, gaat het 9x van de 10x fout.
Hele zooi BMW's in de puin. :+

Stuurd lekker, mooie graphics & veel snelheid erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 14:12

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik krijg het spel dus niet aan de gang. Hij wil mijn profiel niet opslaan. Ik krijg iets van "save code error". Google biedt geen soelaas voor mijn probleem, evenals dit topic. Ik draai onder Vista64. Weet iemand een oplossing?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 14:31

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik stuur vaak bij Jamara bij de eerste bocht gewoon het gras op in de binnenbocht.
Even wachten tot iedereen klaar is met spinnen en botsen, en lekker doorrijden :P
Moet je niet hebben de er een paar goed door komen natuurlijk, anders wordt het lastig om nog aan te haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

JuliettPapa schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:41:
[...]

Tof filmpje.... vooral het schademodel is mooi weergegeven

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

.KeN. schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:43:
Ik stuur vaak bij Jamara bij de eerste bocht gewoon het gras op in de binnenbocht.
Even wachten tot iedereen klaar is met spinnen en botsen, en lekker doorrijden :P
Moet je niet hebben de er een paar goed door komen natuurlijk, anders wordt het lastig om nog aan te haken.
Ja zijn altijd weer een paar gasten die veel te laat remmen daar. :P
Of op je achterbumper knallen.

Snelstronde op Jarama: 1.15.07

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 15-05-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

nFo schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 14:14:
[...]

Snelstronde op Jarama: 1.05.07
Da's wel heel erg snel! Ik kom net onder de 1.15 geloof ik :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

foutje ;)
Met de handschaken is wat sneller.

[ Voor 66% gewijzigd door nFo op 15-05-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Ik dacht al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Weet iemand hoe je die jump start doet ?
Is een keer toevallig gelukt, maar geen idee bij hoeveel toeren.

[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 15-05-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Volgens mij bij 6k toeren en dan rustig (nou ja, rustig.. iig niet vol erop) het gas opbouwen.
Extra fijn als de rest gewoon vol het gas erop gooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F e r o x
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11-2024
Dit spel ondersteunt toch wel splitscreen? Anders zal dit voor mij persoonlijk de grootste ontgoocheling worden van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Volgens mij ondersteunt hij geen splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:01
Online multiplayer is echt meesterlijk. Ik speel het meest met de BMW en die eerste bocht is altijd hilarisch hoe men er een rotzooitje van maakt, het is altijd raak. :D

De meer ervaren coureurs hangen rustig achterin totdat ze er mooi tussendoor kunnen en vervolgens kom je in een groepje van serieuze spelers terecht en het is leuk te proberen elkaar in te halen. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Razor.Timo schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:31:
[...]

Dat is een mening geen feit. Ik vind het toevallig wél leuk en met mij vele anderen. Er zijn genoeg andere spellen die wrs wel aan jou eisen voldoen.
Wat is er niet duidelijk aan:
Jejking schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:10: Ik rijd van mezelf uit al zonder aids, maar met aids is het pas écht triest. Om maar niet te spreken van het niveau van de AI (al vaker genoemd) en de kindjes online. Echt te zielig wat daar rondrijdt, beuken, rossen enzovoorts met die klerekarts. Dit spel vind ik nu al in de budgetbak thuishoren, tenzij ze eens flink aan het coden gaan daar en dat spel maken zoals het bedoeld is.

[ Voor 2% gewijzigd door Jejking op 15-05-2008 20:02 . Reden: Fucked up the quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

D. Ninjai schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 19:01:
Online multiplayer is echt meesterlijk. Ik speel het meest met de BMW en die eerste bocht is altijd hilarisch hoe men er een rotzooitje van maakt, het is altijd raak. :D

De meer ervaren coureurs hangen rustig achterin totdat ze er mooi tussendoor kunnen en vervolgens kom je in een groepje van serieuze spelers terecht en het is leuk te proberen elkaar in te halen. Super!
Inderdaad :)
Leuk om te zien ook dat bij sommige matches iedereen ruim voor de bocht al afremt om niet te botsen :P

Toch nog even een beetje gal spuwen:
Net een paar rondes gedaan waarbij ik telkens won, mede door die eerste bocht tactiek.
Moest ook nog een paar spookrijders en finish line campers (die je dwars op de baan op staan te wachten :X) ontwijken, maar daardoor smaakten de overwinningen telkens des te zoeter. Komen we weer in de lobby, krijg ik allemaal kick votes en lig ik eruit. Nee, ik moest zeker verliezen of wat ?!
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.