[Multi] Race Driver: Grid

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 58.391 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:28:
[...]

Nou, uiteindelijk toch maar de G25 gepakt (G5 muis, G15 toetsenbord, G25 stuur ziet wel leuk uit :9 )

Natuurlijk 100x beter dan de pijltjes. ForceFeedback doet daarop nog eens extra veel plezier.
Ik heb zelfs mijn pc even moeten afstaan, omdat mijn vader het racen nu super vond. 8)7
Jaa zo prettig is dat dus niet als je alles op orde hebt , dan krijg je opeens andere elementen die het ook het opeens ook leuk vinden-beginnen te begrijpen , dan zeg je eerst kijk dan hoe lekker dit speelt en hoe mooi het eruit ziet en vervolgens krijg je een vader ( in dit geval) die zich er ook bewust van wordt , NOU succes maar deze PC is van mij . >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
Paprika schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:28:
[...]

Nou, uiteindelijk toch maar de G25 gepakt (G5 muis, G15 toetsenbord, G25 stuur ziet wel leuk uit :9 )

Natuurlijk 100x beter dan de pijltjes. ForceFeedback doet daarop nog eens extra veel plezier.
Ik heb zelfs mijn pc even moeten afstaan, omdat mijn vader het racen nu super vond. 8)7
LOL zo iets heb ik ook staan heb alleen de G11 en een MX Lazer muis draadloos van logitech er bij.... Oja en mijn webcam is ook een logitech

Maar hoe bevalt het nu die G25 :)
Maar heb nog een voordeel woon 16 jaar niet meer met ouders :-)

[ Voor 4% gewijzigd door ravw op 31-05-2008 19:20 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:06:
Ik vind die 24-uurs races van LeMans wel irritant. Ik gebruik geen flashbacks. En zelfs m'n teammaat rijdt me gewoon het grind in. De piepo. Irritant om dan steeds helemaal opnieuw te moeten beginnen.

Wel grappig: Jeroon Bliekemoelen has spun. Lol.
opnieuw beginnen?
ik haal ze gewoon weer in... :/

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:36:

"Hello Dude"
The dude abides man.

Zeker een spel dat ik voor de PS3 wil gaan aanchaffen.
HAHA die nickname heb ik ook! Geniaal... you've taken the lead DUDE :P

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11:41

the mod man

iets van beeldmaker

Ik heb een probleem in Grid, in de 1e versnelling acceleleer ik redelijk snel maar zodra ik in z'n 2 zit is de auto (maakt niet uit welke) niet vooruit te branden... waneer ik dan eindelijk naar z'n 3 kan gaan valt het gas helemaal weg zodat er automatisch wordt terug geschakeld. Dit had ik bij de demo in het begin niet, toen begon het probleem in de demo en heb het nu nog in het echte spel. Het probleem doet zich voor bij besturing met G25 en met het toetsenbord welke overigens allebei prima werken in andere racespellen. Weet iemand misschien wat er mis kan zijn.

overigens heb ik ook het probleem van de atis x1xxx drivers dat het beeld flikkert etc (met versie 8.2 niet) weet iemand of dit met 8.5 beter is?

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:34
toch jammer dat ik FFB niet aan de praat krijg. ik heb de sterkte overal op 150% gezet, dat zou maximaal moeten zijn. ik voeg ff een link naar een picture met mijn instellingen. http://img165.imageshack.us/img165/4931/noffbhp4.jpg misschien staat er iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Heeft iemand praktische (wat op de doos staat klopt niet altijd) ervaring met deze game op een centrino met 1 gb, Ati X700 vid kaart? (XP).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:45
Heb je in het spel zelf FFB wel gewoon aanstaan? :p
ravw schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 19:16:
[...]

Maar hoe bevalt het nu die G25 :)
Super :9~ Zelfs de eerste serie races (bv de BMW 3s) zijn een echt plezier nu. _/-\o_

[ Voor 70% gewijzigd door Paprika op 31-05-2008 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:37:

[...]

Super :9~ Zelfs de eerste serie races (bv de BMW 3s) zijn een echt plezier nu. _/-\o_
Ach ja , ik heb lekker een MOMO , ben echt niet jalours of zo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Paprika schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 20:37:

[...]

zei toch dat je geen spijt zou krijgen het is wel een wat dure aanschaf maar de plezier die er van heb is gewoon echt niet terug te betalen.

En hoe schakel jij gewoon die H schakel of die andere?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-09 19:44

Shva

aka Jos_theboss

ravw schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 13:46:
[...]

Van de G25 ga je geen spijt krijgen hoor en de Logitech G25 Steering Wheel is voor € 215,00 te koop bij Yorcom . com te vlaardingen.

En je krijgt er geen spijt van.
Ik heb al heel wat sturen gehad.... en gesloopt ...... :( maar dit is echt een uber stuur hoor.

Maar neem wel een FFB stuur :-)
dat is echt een hele game ervaring meer.
damn, de g25 is wel sterk in prijs gestegen dan, ik heb em voor 195 gekocht bij dezelfde zaak...

overigens vind ik dit spel niet echt gemaakt voor g25, omdat er vertraging in het sturen zit en je niet echt het gevoel krijgt dat je een auto bestuurd.

[ Voor 12% gewijzigd door Shva op 31-05-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Shva schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:50:
[...]

damn, de g25 is wel sterk in prijs gestegen dan, ik heb em voor 195 gekocht bij dezelfde zaak...
ja ik zelfs voor minder :) maar hij schommelt inderdaad heel erg daar zo :)
Ach zal wel iets met vraag en aanbod te maken hebben ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:45
ravw schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:25:
[...]

zei toch dat je geen spijt zou krijgen het is wel een wat dure aanschaf maar de plezier die er van heb is gewoon echt niet terug te betalen.

En hoe schakel jij gewoon die H schakel of die andere?
H shifter ja, wel cool dat ie nog enigzins op een echte schakel lijkt en niet gewoon +/- kan doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Paprika schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 21:54:
[...]

H shifter ja, wel cool dat ie nog enigzins op een echte schakel lijkt en niet gewoon +/- kan doen. ;)
Ik gebruik die andere omdat het net iets sneller gaat met het schakelen.

Gewoon die grote knop die achter je schakel pook zit even indrukken en naar links draaien dan heb je alleen maar UP en Down schakelen
Dat werkt veel beterz.
Vele race auto's gebruiken deze manier van schakelen ook.

En ik zou ook niet anders meer willen.
gewoon een genot om te horen hoe die toeren om hoog vliegen als je weer eens 100% perfect schakelt.
Dat is bij diverse mods voor de Race game Rfactor zeer goed te horen.

GTR 2, LFS en rFactor zou je nu ook eens moeten proberen zijn echt een aanrader nu met dat stuur.

Daar lopen ook diverse topic hier op het forum van.
Ook de G25 is zeer veel over te vinden hier.
Want als je de juiste instellingen gebruikt die bij het spel past dan is het gewoon een genot en dan zal je zien dat je race games gewoon meer is dan alleen eerste worden

PS: ik speel race games nu alleen maar op PRO of EXTREME zo als het hier genoemd wordt.
het is even een paar dagen zweten maar nu ik de banen ken vlieg je er over heen als of je een zondags ritje aan het rijden ben

[ Voor 22% gewijzigd door ravw op 31-05-2008 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Ik race met een Logitech Rumblepad 2, en het is wel knap vervelend dat je het menu niet kan bedienen met je gamepad alleen, dat kan alleen met het toetsenbord ... toch?!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shaidar schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 22:18:
Ik race met een Logitech Rumblepad 2, en het is wel knap vervelend dat je het menu niet kan bedienen met je gamepad alleen, dat kan alleen met het toetsenbord ... toch?!
Bij mij werkt die rumblepad 2 ook tijdens de race niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Cordless rumblepad 2 hier, via vista. Werkt prima, standaard drivers. Geen force feedback, kan me niet zo boeien ook.

Het enige wat ik mis i.v.m. de PS3 controller is analoog gas geven met de triggers, mjah dat gaat nog wel oke als je GT4 gewend was op de PS2 met 2 pookjes ;)

Weer effe lekker doorspelen, le mans winnen op savage gaat nog net, wel een uitdaging 24 minuten lang :)

Hoe is de online experience van de GoTTers ?

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ik kreeg net wat fanmail van Codemasters...
Race Driver: GRID "de beste racegame van het jaar".
One smiley says enough: :')

spoiler:
Duh, het is ook de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jejking schreef op zondag 01 juni 2008 @ 00:03:
Ik kreeg net wat fanmail van Codemasters...

[...]

One smiley says enough: :')

spoiler:
Duh, het is ook de enige.
Tuurlijk weten anderen dat dit niet het is , maar voor sommige wel ! Die teksten van de game van het jaar blijft een mening voor zich zelf dus niet reeel , geef mij maar een nieuwe GTR5 of 3 met deze graphics erbij !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 13:51
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:52:
[...]

Je hebt zeg maar 3 catagorieen racers...

Sims
Arcade Racers
NFS :+

Nee serieus, het is idd een stukje lastiger dan NFS, je kan hier idd niet elke bocht volgas door :P Een paar tips zijn: Je kan nie remmen en sturen tegelijk, rem vóór de bocht, dan insturen en dan gas erop. Eeh, gebruik analoge gas/rem (controller/stuurtje) en dan de rem niet helemaal indrukken meteen, dat voorkomt slippen en zorgt dat je nog een beetje kan sturen.

Have fun, en succes met leren :)
Nou ja dan bestel ik maar die G25, misschien gaat het dan beter. Ziet er in ieder geval mooi uit! Reviews en reacties hier zijn ook positief over de G25, dus komt vast goed.

[ Voor 5% gewijzigd door Operations op 01-06-2008 00:33 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 13:40

rCk

Ik denk dat ik weer met een detail kom, misschien omdat ik best vaak naast de baan lig door mijn té aggresieve rijstijl, of te slechte rijstijl....
Maar ik vind het geweldig dat je ineens in het grind duikt als je erin komt, terwijl je bij sommige games rechtdoor kan knallen en dat je dan beetje wordt afgeremt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
rCk schreef op zondag 01 juni 2008 @ 00:45:
Ik denk dat ik weer met een detail kom, misschien omdat ik best vaak naast de baan lig door mijn té aggresieve rijstijl, of te slechte rijstijl....
Maar ik vind het geweldig dat je ineens in het grind duikt als je erin komt, terwijl je bij sommige games rechtdoor kan knallen en dat je dan beetje wordt afgeremt.
whoesh en daar vliegt de pagani :P

das mij nou al 5x gebeurt ofzo :+

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Ook leuk, lekker close race met me teammate. Die toevallig zon tuner pro is :P
Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/8877/meandteammatezf0.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/46/meandteammate2mo0.th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:23
Operations schreef op zondag 01 juni 2008 @ 00:32:
[...]

Nou ja dan bestel ik maar die G25, misschien gaat het dan beter. Ziet er in ieder geval mooi uit! Reviews en reacties hier zijn ook positief over de G25, dus komt vast goed.
Daar krijg je echt geen spijt van.

Grid met een G25 is gewoon een totaal andere game, dan bijv Grid met een xbox 360 controler.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Henkus schreef op zondag 01 juni 2008 @ 10:57:
[...]

Daar krijg je echt geen spijt van.

Grid met een G25 is gewoon een totaal andere game, dan bijv Grid met een xbox 360 controler.
maaar dat geld wel voor meerdere race games hoor ...

ook het verschil met toetsen en G25 dan zie je de ronden tijden omhoog vliegen.
Met toetsen kom je net met amateur mee maar met de G25 is PRO of zo als het hier heet EXTREME een makkie :-)
ook je rij stijl ga je met je stuur echt veel beter ontwikkelen.

Hier even een filmpje van mij

Een race van 6 rondes op Dock route A1 met de Viper
Alles op ULTRA HIGH en (AI) EXTREME en geen Rijders HULP aan.
Het filmpje duurt ongeveer 6 min.en is 25 mb om te dl (GEEN SOUND ivm FRAPS die geen sound opneem)

[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=tpnoRD5rWwA]

[ Voor 21% gewijzigd door ravw op 01-06-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:53
Alle wagens hebben ongelooflijke wielspin precies..bij het minste foutje sta je achterstevoren op de baan..geen driving aids afgezet.
Iets tegen te doen of is dit normaal want zo win ik natuurlijk niks?
Controller = keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Ik heb ook een rumblepad 2 maar die werkt niet onder GRID, in windows vista wordt die netjes herkent en werkt die ook. Maar hoe voeg ik die toe in GRID?

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Laatst online: 24-08 22:50
internaut schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:44:
Alle wagens hebben ongelooflijke wielspin precies..bij het minste foutje sta je achterstevoren op de baan..geen driving aids afgezet.
Iets tegen te doen of is dit normaal want zo win ik natuurlijk niks?
Controller = keyboard.
Veel oefenen.

remmen voor de bocht. in de bocht geen gas geven. en rustig je gas laten opkomen halverwege de bocht.

Probleem met keyboard is dat je meteen volgas geeft. en dus sneller doorspint.

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:23
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dit is gewoon de perfect race game _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Operations schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:00:
Ik heb ook een rumblepad 2 maar die werkt niet onder GRID, in windows vista wordt die netjes herkent en werkt die ook. Maar hoe voeg ik die toe in GRID?
Custom controls --> Effe settings editten voor je keypad

Zelf heb ik linker stick sturen, rechter stick gas, rechter shoulderbutton voor handbrake

verder iets saturation gewijzigd voor gas/rem, sturen lekker zo houden.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
nog meer mensen met force feed back problemen onder vista 32 bit ?
GRID Force Feed Back probleem Logitech MOMO wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
KeeZ schreef op zondag 01 juni 2008 @ 13:17:
[...]

Custom controls --> Effe settings editten voor je keypad

Zelf heb ik linker stick sturen, rechter stick gas, rechter shoulderbutton voor handbrake

verder iets saturation gewijzigd voor gas/rem, sturen lekker zo houden.
Custom controls kan ik wel vinden maar wat ik dan ook doen krijg die rumblepad er niet tussen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik moet - als toetsenbord-rijder - zeggen dat met die mustang in het begin de handrem best lekker is voor de 90 graden bochtjes, dat is voor zover ik merk gewoon dé manier om in die stratencircuits te rijden: handrem aantikken en gas op de plank :)

Toch jammer, dat die G25 dingen zo duur zijn voor die paar keer per jaar racen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
TheZeroorez schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:07:
Ik moet - als toetsenbord-rijder - zeggen dat met die mustang in het begin de handrem best lekker is voor de 90 graden bochtjes, dat is voor zover ik merk gewoon dé manier om in die stratencircuits te rijden: handrem aantikken en gas op de plank :)

Toch jammer, dat die G25 dingen zo duur zijn voor die paar keer per jaar racen :|
Driving force pro kan ik je aanraden >:)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Henkus schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:19:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Dit is gewoon de perfect race game _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
En natuurlijk heb je hiervoor een onderbouwing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik érg van de game geniet, vindt ik 'm toch iets té arcade.

Ik heb soms net een Mario Kart gevoel, vooral online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Geweldig spel. Ze hebben de prefecte balans kunnen vinden tussen arcade en realisme. Demolition Derby is gekkenwerk. Wat ik wel een gemiste kans vind is dat je replays niet op kan slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:43:
Hoewel ik érg van de game geniet, vindt ik 'm toch iets té arcade.

Ik heb soms net een Mario Kart gevoel, vooral online.
Dat heb ik dus echt niet.
Ik moet zeker wel oppassen wanneer ik gas geef in een bocht anders lig je omgekeerd. Zet de aids es uit misschien dat je dan wat minder Mario kart gevoel heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:40
Ik vind de game nog wel redelijk pittig.

Racen doe ik met een oudere Logitech Formula Force.
De auto lekker recht laten rijden zonder te veel te slingeren is er niet echt bij.

Foutjes maak ik rete snel.

Het is wel 1 van de weinige race spellen die ik speel.
Oefening heb ik in ieder geval nog wel nodig. :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op zondag 01 juni 2008 @ 16:51:
[...]

Dat heb ik dus echt niet.
Ik moet zeker wel oppassen wanneer ik gas geef in een bocht anders lig je omgekeerd. Zet de aids es uit misschien dat je dan wat minder Mario kart gevoel heb.
Mja misschien is het niet helemaal mijn type game en ben ik meer van de Forza's en GT5's.

Hij is ook zéker wel pittig hoor met wat hulp uit, maar ik zat gisteravond online zo'n Formule 3 race te doen, en ik kon op momenten een Mario Kart gevoel niet onderdrukken :9 .

Ik weet niet, ook qua snelheidsgevoel vindt ik 'm soms gewoon net wat te overdreven. Maar vermakelijk is ie zeker :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Verwijderd schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:02:
[...]

Mja misschien is het niet helemaal mijn type game en ben ik meer van de Forza's en GT5's.

Hij is ook zéker wel pittig hoor met wat hulp uit, maar ik zat gisteravond online zo'n Formule 3 race te doen, en ik kon op momenten een Mario Kart gevoel niet onderdrukken :9 .

Ik weet niet, ook qua snelheidsgevoel vindt ik 'm soms gewoon net wat te overdreven. Maar vermakelijk is ie zeker :) .
bij GT kan je gwoon keihard door racen ookal raak je de vangrail, over het gras ga je misschien 20km/u zachter :+
hier moet je niet wars over het gras gaan, want dan lig je echt op de kop :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 09:32

spanx

_Sp[A]nX_

Demo van het spel, en ik heb hier Vista x64 en bij mij werkt het perfect!

NL+sp1

Q6600 @ 3.2Ghz
4GB HyperX 900Mhz
HD3870X2
Antec Performance One 182
22" 1680x1050 (FULL alles)

geweldig spel!

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

ikbengoofy schreef op zondag 01 juni 2008 @ 12:11:
[...]

Veel oefenen.

remmen voor de bocht. in de bocht geen gas geven. en rustig je gas laten opkomen halverwege de bocht.

Probleem met keyboard is dat je meteen volgas geeft. en dus sneller doorspint.
Dat probleem had ik ook met het toetsenbord met alle hulpmiddelen aan in de demo.
Toen ik Stabilietie control uitzette kon ik opeens wel normaal rijden met het toetsenbord 8)7

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 23:10

Infinchible

Woef!

Hier werkt hij ook helemaal goed nu.
Wat wel raar, bij mij toen ik hem net geïnstalleerd had liep hij steeds vast, moest ik de pc helemaal resetten. Ook startte de pc toen niet meer op totdat ik de CD eruit haalde (ja, de originele CD). Nu heb ik er een crack opgezet die deze problemen verhielp. Maar nog niet geprobeerd of ik nu wel on-line kan spelen.
Mijn stuurtje, een Logitech Formula Force EX geloof ik werkte ook niet echt lekker, het speelde niet fijn en je kon de menu's er niet mee bedienen. In het begin vond ik het dus een echte miskoop, dit spel dan!
Totdat ik mijn Logitech Chillstream (wannabe X360 Controller) maar eens erbij pakte :9 die hij meteen herkende als X360 controller. Kon dus meteen de menu's doorlopen ermee en ook het racen gaat er echt helemaal perfect mee vind ik. Als je niet zo van stuurtjes houdt dan is dit dus een echte aanrader aangezien je ook gedoseerd kan remmen/gassen.
Hij loopt hier ook helemaal perfect, alles op high (1280x1024) en 8x AA, super vloeiend (E8400, HD3870, 2GigRam, Win Vista X32). De replays zijn echt heerlijk, ook weer besturen met de Chillstream, slowmotion crashes enzo kijken.
Nu vind ik het dus een zeer leuk spel! Heb nu net voor de 1e keer 1 miljoen gered, door European B License te halen en de R Licence one-on-one race te winnen. Meteen even een goede teammaat gecontracteerd en nu gaan met die banaan! Smullen dit! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

mod-der-vet-spel. punt.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23
Tjha, op zich is het spel wel OK, alleen zit ik nog steeds te k*tten met de vertraging van de engine in combinatie met mijn G25, het is maar een halve seconde ( of zelfs minder ), maar net genoeg om geen controle over de auto te krijgen. Jammer, dit was ook zo bij Colin Mcrae, de reden waardoor ik dat spel ook aan de kant heb gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Xtresis schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:30:
Tjha, op zich is het spel wel OK, alleen zit ik nog steeds te k*tten met de vertraging van de engine in combinatie met mijn G25, het is maar een halve seconde ( of zelfs minder ), maar net genoeg om geen controle over de auto te krijgen. Jammer, dit was ook zo bij Colin Mcrae, de reden waardoor ik dat spel ook aan de kant heb gelegd.
in het menu kan je sensetivety instellen, hierdoor heb je geen vertraging meer. tenminste, ik ondervind het niet ;)

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
MexxT schreef op zondag 01 juni 2008 @ 21:17:
[...]

in het menu kan je sensetivety instellen, hierdoor heb je geen vertraging meer. tenminste, ik ondervind het niet ;)
G25 + GRID = Buggy. Ze zijn er hard aan het werken, het zit namelijk in de Logitech software.

Lees DIT topic maar eens door.

We moeten dus nog even wachten voordat we wel kunnen spelen zoals het hoort. En nee, het ligt NIET aan mijn PC. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
FiXeR.nl schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:37:
[...]

G25 + GRID = Buggy. Ze zijn er hard aan het werken, het zit namelijk in de Logitech software.

Lees DIT topic maar eens door.

We moeten dus nog even wachten voordat we wel kunnen spelen zoals het hoort. En nee, het ligt NIET aan mijn PC. :+
Heb er anders helemaal geen last van :)
Werkt hier gewon goed ... misschien omdat ik ook een hele schone instal van windows Vista heb

Maar we zullen zien als de nieuwe drivers er zijn voor de G25 of ze beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinzweep
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 18:15
Als ik GRID nu opstart zegt hij van corrupt savegame :(

Komt door een crash van het spel.. weet iemand hoe ik hem un-corrupt maak ? :P

want ik was best wel ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martinzweep schreef op zondag 01 juni 2008 @ 22:56:
Als ik GRID nu opstart zegt hij van corrupt savegame :(

Komt door een crash van het spel.. weet iemand hoe ik hem un-corrupt maak ? :P

want ik was best wel ver...
Ik heb iets langs zien komen op het codies forum, mss daar ffies kijken.

Gevonden :) : http://community.codemast...m/showthread.php?t=284704

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

HHmmm... GRID heeft van het magazine EGDE een 9 gekregen....
Volledig terecht!!!

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Laatst online: 27-09 15:33

HeepH

Dope Rapper

Jongens, wat is het verschil tussen auto's op ebay en auto's nieuw? Handle-en ze anders of gaan ze soms sneller stuk? Wat is er op tegen om gewoon altijd de goedkoopste te kopen?

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heephstan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:05:
Jongens, wat is het verschil tussen auto's op ebay en auto's nieuw? Handle-en ze anders of gaan ze soms sneller stuk? Wat is er op tegen om gewoon altijd de goedkoopste te kopen?
Ik koop altijd gewoon de goedkoopte. Volgens mij zit er geen verschil tussen. Volgens mij is het puur voor de show vanwege de deal met EbayMotors om er een Ebay systeem in te doen.

Ik vind het wel jammer dat je al snel veel geld verdient. Per race komt er nu tussen de 1 en 3 miljoen binnen. Geen reden meer dus om op de centen te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:00

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Heephstan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:05:
je moet het gemiddelde bekijken

dus wins/wrecks/events entered.

degene met de meeste events meeste wins en minste wrecks is dus een snelle auto.
deze zijn meestal goedkoper of net zo duur als een nieuwe auto.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tevreden met het spel maar ik heb wel een probleem.
Het spel wilt niet op de goede resolutie, ik weet dat mijn native res. niet gesupport wordt (1440 * 900) omdat ik alleen maar 256 mb aan videoram heb maar als ik een andere kies die wel ondersteund wordt (1280 * 800) dan start het spel opnieuw op maar is nog steeds op 800 * 600 :(
mijn specs zijn e6300, ati hd 3850 256 mb, ms-7255, 2 gyg ram, 500 gyg hd, OS is vista sp1.
In de demo werkte het wel goed dus ik denk dat het misschien aan secure rom ligt die het spel teveel in het opstarten vertraagd. ( Het schijnt dat als het spel niet binnen 30 seconden opnieuw is opgestart dat die dan de oude resolutie weer aan neemt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:00

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:43:
Ik ben tevreden met het spel maar ik heb wel een probleem.
Het spel wilt niet op de goede resolutie, ik weet dat mijn native res. niet gesupport wordt (1440 * 900) omdat ik alleen maar 256 mb aan videoram heb maar als ik een andere kies die wel ondersteund wordt (1280 * 800) dan start het spel opnieuw op maar is nog steeds op 800 * 600 :(
mijn specs zijn e6300, ati hd 3850 256 mb, ms-7255, 2 gyg ram, 500 gyg hd, OS is vista sp1.
In de demo werkte het wel goed dus ik denk dat het misschien aan secure rom ligt die het spel teveel in het opstarten vertraagd. ( Het schijnt dat als het spel niet binnen 30 seconden opnieuw is opgestart dat die dan de oude resolutie weer aan neemt.)
Sorry maar das volgens mij onzin wat je roept, ik heb ook een 256MB kaart en ik kan alle reso's ,
ook 1440x900 ?(ik draai op 1650xnogiets)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeepH
  • Laatst online: 27-09 15:33

HeepH

Dope Rapper

CrankyGamerOG schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:35:
[...]

je moet het gemiddelde bekijken

dus wins/wrecks/events entered.

degene met de meeste events meeste wins en minste wrecks is dus een snelle auto.
deze zijn meestal goedkoper of net zo duur als een nieuwe auto.
Ik zou niet weten waarom die ene auto sneller is dan de andere, er is nergens een tuning mogelijkheid of een perfomance mogelijkheid dus dan zou een duurdere auto op ebay een heel nieuwe eigen setting en configuratie mee moeten krijgen dan zouden ze van elke auto 3 ebay varianten moeten maken, lijkt me niet ^^

http://specs.tweak.to/16495

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik ben er nog niet uit wat ik van het spel vind. Het eerste uur, op de 360, heb ik die DVD verrot gescholden voor alles wat mooi (en minder mooi) is. Besturing viel onwijs tegen, zeker in vergelijking met wat ik afgelopen week heb gespeeld: Forza 2. Maar ja, als doorbijtertije, mezelf eens op de bank geinstalleerd met een goede bak koffie, een pak peuken en wat vrije tijd en maar eens begonnen met GRID echt te leren kennen.

Goed, de snelheid en de graphics zijn op orde en goed ook. De circuits zijn "nieuw" en in ieder geval lekker om te rijden en om te zien. Maar ik mis toch iets en ik weet niet precies wat. Het lijkt erop dat de besturing van een auto per race wisselt; als voorbeeld neem ik de Nissan Silvia. De auto beviel me enorm goed in de demo om mee te driften dus ook maar in het volledige spel gepakt om mee te driften. En toch zijn de scores heeeel wisselend; de ene keer 4 miljoen en de volgende keer nog geen 5 ton ondanks dat ik van mezelf weet dat ik goed & consequent kan rijden.

Verder zijn er sommige auto's die me gewoon niet liggen, zoals de Formule 3000 en de Muscle Cars. Het is dan ook echt een hel om een event te moeten rijden, laat staan winnen. Hoe vervelend het ook is, maar dit soort events speel ik dus maar op Basis met zoveel mogelijk replays; eigenlijk erg vreemd want andere races haal ik op Extreme nog wel (wel met een paar Assists).

Ik geef deze game nog een paar dagen om me meer geinteresseerd te krijgen maar mijn mening is nadat je gewend bent aan de graphics en de snelheid, dat de onderliggende engine van een middelmatige kwaliteit is en op de langere termijn aanzienlijk kan boeien of juist vervelen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 21:42

Smarron

The bend

MAX3400, ik ervaar ongeveer hetzelfde. De touringcars liggen mij onwijs goed. Daar rij ik makkelijk weg van de rest en kan ik de moeilijkheidsgraad ook hoger zetten om het spannend te houden, maar met bijv. de F3 kan ik ze amper bijhouden en bochten zijn helemaal dramatisch. Net of mijn stuur niet verder wilt. Daarmee heb ik de grootste moeite. Zelfs met een juiste racelijn word ik nog ingehaald.

Ik vind het remmen in het algemeen overigens ook niet helemaal lekker aanvoelen. Forza2 heeft mij tot nu toe ook meer kunnen boeien.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:44
Helemaal mee eens, maar het is eigenlijk ook logisch dat bepaalde wagens je meer liggen dan anderen. Ik vind het absoluut vreselijk om een parcours vlak na elkaar te rijden met verschillende auto's. Je rempunten liggen anders, de balans is anders etc.

Dat zou je op kunnen lossen door een circuit eerst even een paar rondjes te testen met een auto voordat je aan een race begint, maar ik ben vast niet de enige die hier geen zin in heeft. Meeste circuits rijd ik dan ook blind. Na hem 2 of 3 keer tegen gekomen te zijn leer je hem een beetje kennen, maar niet al te goed omdat er zoveel tijd tussen zit.

Bij mij persoonlijk is het zo dat ik de musclecars, F1000 en de Touringcars lekker vind rijden. De Le Mans bakken kan ik niets mee en de F3 auto's.. daar slinger ik helemaal achteraan.

Zeker de Le Mans races frustreren mij. De AI neemt bochten vol gas terwijl ik, met dezelfde racelijn, echt in de remmen moet om niet uit de bocht te vliegen. Verder is het gewoon moeilijk om in de nacht te rijden als je het circuit niet goed kent.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee vraagjes. Één, wordt er veel via headsets gecommuniceerd in het spel (PS3 versie)? Twee, wordt er wat serieuzer gereden dan in de demo? In de demo is er namelijk altijd wel een of andere gozer die het leuk vindt anderen van de baan te rammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:56

Koppensneller

winterrrrrr

cheiron schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:25:
Zeker de Le Mans races frustreren mij. De AI neemt bochten vol gas terwijl ik, met dezelfde racelijn, echt in de remmen moet om niet uit de bocht te vliegen. Verder is het gewoon moeilijk om in de nacht te rijden als je het circuit niet goed kent.
Waarschijnlijk ben je nog bezig met remmen als je de bocht in gaat. Als je zorgt dat je de rem los laat voor je instuurt, kun je veel scherper sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
KoppenSneller schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:39:
[...]

Waarschijnlijk ben je nog bezig met remmen als je de bocht in gaat. Als je zorgt dat je de rem los laat voor je instuurt, kun je veel scherper sturen...
Er zit een bocht een 20 seconden voor de finish waarbij de AI vol gas op het rechts stuk gaat, en vol gas de bocht in, van links op het rechte stuk naar rechts voorsoorterend op de volgende bocht; compleet volgens het boekje. Echter wanneer ik vol gas de bocht in ga spin ik er ALTIJD uit. Ik moet dus remmen, iets wat de AI niet doet. Zij gaan mij dus ook altijd en masse voorbij in die bocht.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op maandag 02 juni 2008 @ 12:53:
[...]

Sorry maar das volgens mij onzin wat je roept, ik heb ook een 256MB kaart en ik kan alle reso's ,
ook 1440x900 ?(ik draai op 1650xnogiets)
Vaag dat het bij jou wel werkt. Volgens de officiele faq kan het ook niet link

Maar als ik de resolutie toch niet kan veranderen maakt het me ook niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:18
cheiron schreef op maandag 02 juni 2008 @ 13:43:
[...]

Er zit een bocht een 20 seconden voor de finish waarbij de AI vol gas op het rechts stuk gaat, en vol gas de bocht in, van links op het rechte stuk naar rechts voorsoorterend op de volgende bocht; compleet volgens het boekje. Echter wanneer ik vol gas de bocht in ga spin ik er ALTIJD uit. Ik moet dus remmen, iets wat de AI niet doet. Zij gaan mij dus ook altijd en masse voorbij in die bocht.
Ik weet welke bocht je bedoelt inderdaad, maar ik kan daar wel volgas doorheen, is me tot nu toe met elke auto op Le Mans wel gelukt, zelfs met de Audi R10 TDI. Ik speel wel op de pc, misschien dat dat wat uitmaakt, met toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

spanx schreef op zondag 01 juni 2008 @ 17:17:
Demo van het spel, en ik heb hier Vista x64 en bij mij werkt het perfect!

NL+sp1

Q6600 @ 3.2Ghz
4GB HyperX 900Mhz
HD3870X2
Antec Performance One 182
22" 1680x1050 (FULL alles)

geweldig spel!
Beetje oude, maar ook nutteloze quote.
Waarom zou je je kast vermelden bij je specs? :) Heeft geen invloed op prestaties, ja op warmte maar die spelen geen rol bij dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb soms last van harde framedrops zeg, zwaar irritant. |:(

Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:56

Koppensneller

winterrrrrr

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:05:

Ik heb het tot nu toe eigenlijk alleen op Le Mans gehad. Zodra het begon te schemeren gaat het naar 20 fps, terwijl ik normaal wel rond de 50-60 zit. Als het dan weer licht wordt gaat de framerate ook weer omhoog.

Specs:

MSI P7N Platinum
E8400 @ 3.45 Ghz
2 x 8800GT in SLi
4 GB DDR800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Alleen last van in zware rook situaties, verder geen :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VCDfan
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 06:50
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 16:05:

Komt me bekend voor. Ongeveer 1 sec. een lichte freeze van het beeld. Auto vertraagd terwijl je volgas geeft. Uh!? :/
Xtresis schreef op zondag 01 juni 2008 @ 20:30:
Geen last van vertraging hier met de G25 in combinatie met PC versie (XP). Alles op standaard instellingen en werkt goed. Ik durf zelfs te beweren dat ik zonder het stuurtje het spel allang links had laten liggen. Met een controller driften is not done and no fun. Hoewel ik een simracer ben is deze game zeer vermakelijk om de uurtjes op te vullen, wel veel bezig met het driften btw. Touringcars is te arcade imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gamer.nl/doc/4...rdt-haperende-GRID-gefixt

Dat haperende heb ik dus op de pc. Hoop dat hier ook snel een patch voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
VCDfan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:05:
[...]

Komt me bekend voor. Ongeveer 1 sec. een lichte freeze van het beeld. Auto vertraagd terwijl je volgas geeft. Uh!? :/
Hier ook. Willekeurige momenten. Het is ook niet zozeer een schok of schokkerige framerate. Het lijkt een beetje een mislukte instant replay ofzo. Ik heb in ieder geval nog nooit framedrops op deze manier gezien, bij welke game dan ook.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier wil die met geen mogelijkheid starten op de hoogste instellingen de game crasht zodra de intro filmpje moet beginnen , ieder keer flashen van desktop naar game toetsenbord reageert niet meer , gevolg harde reset, en game opnieuw installeren :/

edit: die installer is ook nog eens best traag te noemen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Net als Dirt heeft ook Grid een hele erge arcade besturing. Veel te veel grip en remvermogen. Het is nog erger dan Need for Speed games. Waar gaat het heen met Codemasters?
Het ziet er mooi uit, dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hier werkt alles gelukkig perfect. Maar heb een vraagje: hoe en wanneer kan ik drivers voor mijn team kopen? Heb toch al wel bijna 2 a 3 ton verdiend en zit totaal al op 80K rep points - maar iedere keer verlies ik van de "teams" omdat ik de enige driver ben ik mn team :> ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Cassius schreef op maandag 02 juni 2008 @ 19:25:
Hier werkt alles gelukkig perfect. Maar heb een vraagje: hoe en wanneer kan ik drivers voor mijn team kopen? Heb toch al wel bijna 2 a 3 ton verdiend en zit totaal al op 80K rep points - maar iedere keer verlies ik van de "teams" omdat ik de enige driver ben ik mn team :> ?
Dat komt vanzelf. Na een tijdje wordt je vanzelf gevraagd om een teammate uit te zoeken.

Met 2 of 3 ton zit je toch nog behoorlijk in het begin van het spel. Die teammate's vind ik trouwens maar niet opschieten. Zeker de goedkoopste zijn bij mij altijd laatste en ik moet echt veel geld uitgeven aan een goede wil ie eens 2e of 3e worden.

Ik vind het trouwens echt een heerlijk spel. Naar mijn mening zeker het beste PC race spel dat er is tot nu toe. Hier kan NFS echt niet tegen op :)

[ Voor 29% gewijzigd door PilatuS op 02-06-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 19:23

Shoarma kip

IceDFire

Keb op het moment een team mate die 50% van de winst neemt en 1.750.000 gekost heeft, hij doet het zeker wel goed. Enige nadeel, of het nou puur toeval is of niet, hij heeft me gisteren 4 of 5 keer in de laatste ronde van een race de baan af gewerkt (wrecked :P).
En dit vond ik vooral bij le man zwaar irritant :( (laatste 3 minuten) Magoed, het is het zeker waard om veel aan je team mate uit tegeven, alleen weiger ik hem meer dan 50% te geven (als dat mogelijk is).

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb nu maar de beste aangenomen die er is. Kost me wel 7.170.000 en 55% maar dan hoop ik maar dat ie bijna altijd 2e wordt als ik eerste wordt.

In het begin vond ik het nog wel leuk om telkens Le Mans te rijden maar als je eenmaal bij seizoen 14 bent heb je het er wel mee gehad. Ik doe em nu nog maar af en toe. Denk dat ik van die 14 keer dat het kon em maar 7 keer gereden heb.

Maar je zal aan het einde van het spel Le Mans wel moeten winnen neem ik aan als ze em er zo vaak in doen. Dan is het wel handig als je die baan goed kent.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 02-06-2008 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Zo voor de lief hebbers ....................

Een movie van een Barrelrol Chevy :)

[YouTube: http://nl.youtube.com/watch?v=Eg92zN8WbzY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:34

Ulti23

Quality Time

Super vette game dit, veel beter dan Pro Street al zeg ik het zelf. Het spetterd echt van je scherm en het draait hier echt super goed!

Vind hem wel pittig. Ik kan in de game niet vinden hoe je bijvoorbeeld in de career mode een baan vooraf kunt oefenen, dus testen enzo. Ik lees hier ergens dat je zelfs met een ghost car kan oefenen, maar ik kan dit nergens vinden... zit dit er gewoon niet in?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Je hebt een schermpje als je career start met: Race event, en wat 3 andere dingen. De onderste daarvan is "View Cars". Als je daarop klikt krijg je al je autos te zien, en dan kan je een test rit maken met de auto die je wilt. Je kan je eigen circuit kiezen en ook tegen een ghost rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:48

Bever!

3

min of meer onspeelbaar met stuurtje hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:34

Ulti23

Quality Time

Martijn1990 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 22:21:
Je hebt een schermpje als je career start met: Race event, en wat 3 andere dingen. De onderste daarvan is "View Cars". Als je daarop klikt krijg je al je autos te zien, en dan kan je een test rit maken met de auto die je wilt. Je kan je eigen circuit kiezen en ook tegen een ghost rijden.
Ok, gevonden.

Maar voor zover ik kan zien is het niet mogelijk om bijvoorbeeld bij Driver Offers het event wat je moet rijden eerst te testen zeg maar in de auto waarin je moet rijden. Dat gaat dan weer niet toch?

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Als je de auto die je ook in dat event niet hebt, kan je hem ook niet testen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik snap het systeem niet zo.
ik heb een auto. ik ga een competitie in. 2 races. ik krijg een driver offer. een grandprix lemans. die skip ik. seizoen afgelopen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

murky123 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:07:
ik snap het systeem niet zo.
ik heb een auto. ik ga een competitie in. 2 races. ik krijg een driver offer. een grandprix lemans. die skip ik. seizoen afgelopen ????
Next seizoen ! (S13 hier nu) Japan alles clear, beetje makke head-to-heads (te easy, vooral driften) maar lemans blijft lachen.

bijna 1M rep nu 8)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
Ik zit nu in Seizoen 16 geloof ik, kreeg net 13 mln voor 1 race :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik heb dat driften nog niet echt geprobeerd. hoe werkt dat nu precies?
ik gebruikt stuur + pedalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 19:23

Shoarma kip

IceDFire

Zit al in seizoen 23+, Le Mans begint idd saai te worden, heb hem 1 keer gehaald, ik 1e, team mate 3e (letterlijk 5 sec voor het einde van de race gaf de AI gas en had ook mij bijna in gehaald :P)

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

murky123 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:23:
ik heb dat driften nog niet echt geprobeerd. hoe werkt dat nu precies?
ik gebruikt stuur + pedalen
Makkelijkste manier om te beginnen, proberen zo hard mogelijk te gaan, vooral de mazda lukt dat goed mee zonder handrem in overvloede te gebruiken, misschien is de toyota wel een goeie beginnerswagen (meer grip, meer controle)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Mijn god net een Le Mans als drivers offer gedaan in een 911 GT3 RSR... Wat kan die AI draften slipstreamen zeg :| De enigste manier om dan nog een beetje weg te komen bij 't groepje is door op 1 of andere manier een voorsprong te creeeren. En dat kan met dat geslipstream nog knap lastig zijn...

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:09
Holy crap. Ik zeg het niet graag, maar deze single player is verslavend :| :| :| Niet normaal meer :P Gaat echt zwaar relaxt 8) Heb nu een mega goede teammate gekocht voor een ziek bedrag :D En dikke sponsors... Echt enorm vet gedaan dat systeem met die sponsors en teammates enzo... En de enorme hoeveelheid races en wagens, daar keek ik echt van op :o

Enig minpunt blijft dat ik de besturing een beetje kut vind en dat die AI me telkens van de weg af ramt, wat soms echt extreem frustrerend is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

leonpwner1 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 23:47:
Holy crap. Ik zeg het niet graag, maar deze single player is verslavend :| :| :| Niet normaal meer :P Gaat echt zwaar relaxt 8) Heb nu een mega goede teammate gekocht voor een ziek bedrag :D En dikke sponsors... Echt enorm vet gedaan dat systeem met die sponsors en teammates enzo... En de enorme hoeveelheid races en wagens, daar keek ik echt van op :o

Enig minpunt blijft dat ik de besturing een beetje kut vind en dat die AI me telkens van de weg af ramt, wat soms echt extreem frustrerend is :/
de ene race vind ik inderdaad ook leuker dan de andere, maar dat was toch ook het idee achter dit systeem van racen :P

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:14

BioHazard

*\o/*

Ben ik de enige die moeite heeft met LeMans ook echt te winnen? :> Ik zit pas in Season 6 ofzo, maar heb hem nog geen enkele keer gewonnen in mijn class, en de rest gaat me goed af op Savage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:09
Argh, ik moet nu gaan slapen maar het is zo'n extreem verslavend spel dat ik weer wil gaan spelen nu :|

In welke season zijn jullie met de 24H lemans begonnen? Ik zit nu in seizoen 5 ofzo, maar zo'n dikke bolide vind ik nog iets te duur, ik spaar gelijk voor een goede lambo ofzo. Wat houdt het precies in (behalve racen), en wat adviseren jullie me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
zit nog in seizien 3 , net 200k aan 2 auto's uitgegeven. totaal ist van 70 km gereden. maar echt een super game.

de dodge challenger 2008 is mijn favo wagen. goede balans tussen gooi en smijt werk en grip op de straten circuits.

die bak kost int echt veen goedkoper 40k in dollars. hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donington reverse in een Zonda R is moeilijk. Met keyboard :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
lekker hoor. lig je na veel intense gevechten eindelijk binnen de top 3. maar van de nummer 2 hangt de achterspoiler los. zit hij 30 meter voor me. verliest hij zijn achterspoiler. komt met 260 onder mijn auto terecht en blokkerd mijn rechtervoorwiel. je voelt de impact gelijk in je stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Zwaar verslavend spel :)

Als de opvolger hiervan terug zo'n free roam heeft gelijk NFSU zou het helemaal te gek worden. Multiplayer is niet te geloven (als iedereen wat meedoet). Cockpitview op 2560x1600 met alle settings open, en dan die eerste bocht van elke race ingaan, ge-wel-dig!

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.