Naja, hij schrijft en wil ook wel lezen. Maar dan alleen het bestand wat ik heb geschreven (de backup van de huidige bios dus) in de Q-flash omgeving. Maar goed, inderdaad even andere stick proberen ofzo...Sp33dFr34k schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 00:04:
@205lacoste: dat is erg raar ja, hij schrijft dus wel maar wil er niet van lezen. Ik heb alleen het bios bestandje op de stick gezet en dat werkt gewoon. Probeer anders eens een andere stick ofzo?
Ik haal hier prima stabiel met het standaard voltage, en Everest geeft die op 1,1 Volt aan, maar in de bios staat hij op normal, en dat moet 1,35 zijn. Foutje in Everest lijkt me.@Smarron: Ik zeg ook niet dat je liegt ofzo, maar even ter vergelijking: er staat hier (waar ik nu achter zit) een Antec Solo Lifestyle kast met 1 in en 1 outtake fan. Een E6750 @ 3,2Ghz met 1.3v en een best dikke OCZ Vindicator erop met een 120mm fan. In idle is die al 34/35 en stressed zo rond de 55. Het verschil met jou is dus rond de 15gr
CPU temperatuur ligt ook een stuk onder de core temps. Overclocken naar 3,2GHz zorgt voor een raise in idle van zo'n 4 graden celsius,
Plaatje in redelijk idle staat (gewoon tijdens normaal surfen)