Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 22:18:
[...]

midden oor?
Welke van ouw oren staat dan in het midden? (flauw mopje ik weet 't)

@ Flap: Ik geef je gelijk maar aangezien ze op SCL botten is de kans op associatie met ons (HC-mannen) wel klein...
Nee hoor, ze zien got, dus denken meteen bot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol 200 fg weg omdat mijn HCL pally is gestorven..

had al 14 oortjes en toen dacht ik laat ik die lvl 54 druid is gaan pesten

niet zo verstandig lol

ik ga weer SCL spelen mensen

heb al een 20/20/9 anni en een 120 ed arach ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 23:57:
lol 200 fg weg omdat mijn HCL pally is gestorven..

had al 14 oortjes en toen dacht ik laat ik die lvl 54 druid is gaan pesten

niet zo verstandig lol

ik ga weer SCL spelen mensen

heb al een 20/20/9 anni en een 120 ed arach ^^
dus jij was aan het pk-en voor de lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat doe je toch altijd voor de lol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 00:37:
Ja dat doe je toch altijd voor de lol?
ja, net als groepsverkrachtingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 01:03:
[...]

ja, net als groepsverkrachtingen
Als het legit pk is, prima. Dan hebben de mensen een keus, leave game of de uitdaging aan gaan.
Het hoort erbij, en als pk'er weet je dat je ook dood kan gaan. Lame is dan wel weer om met een 80+ veel lagere mensen te pesten, maar goed, het is legit. Met een 21 een 80 killen is veel stoerder :)

Volgens mij heeft een hammer geen tppk mogelijkheid, of zijn de hamers niet weg nadat je in een tp stapt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd.. ik gebruik geen tppk

ben lvl 18 pally (was lvl 18 pally)

ook een leuke pk was:

Ik hostile zon gast uit catacomb lvl 2 scheld me uit en doet tp. ik ga via wp en zoek zn tp. dan zeg ik kom act 3 i kill you! dan 10 sec later komt die uit zn tp --> dood ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:37:

ook een leuke pk was:

Ik hostile zon gast uit catacomb lvl 2 scheld me uit en doet tp. ik ga via wp en zoek zn tp. dan zeg ik kom act 3 i kill you! dan 10 sec later komt die uit zn tp --> dood ^^
offtopic:
Come act3.... I KILL YOU! {ja, lame 'ahmed the dead terrorist' ripoff :p

Ik begin een beetje een hekel aan mn blizzsorc te krijgen, dankzij mn idee om er ook lightning bij te doen is t een vrij zwak char geworden...

Kan t mss wel oplossen met skillers maar die zijn vrij duur.... maar misschien eens kijken naar een hammerdin als mf build..

edit:
Anders krijg je ff een opruimbui..
Klik

[ Voor 7% gewijzigd door McDutch op 22-12-2007 17:06 ]

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 11:37:

ook een leuke pk was:

catacomb lvl 2, die was wel lvl 80 cker dan :X.

Very lame pk :X. Als het nu een 80+ was die jou zat te treiteren oke, dan mag je je pk char halen en hem nakken, anders vraag je eerst duel en sta je niet lame te tp-campen. Trutje -O- . Als jij mij hostiled in zo'n game scheld ik je ook uit en doe een tp, haal ik alleen wel me bonenecro :')

En als jij dan dood gaat ook meteen HCL kappen, ik lach me rot _O- . Zij ook want al die pk's winnen nu toch, boeiend maak je ff char over, de pk-er is SCL gaan spelen. Priceless _O- :w

Dit zou een geniaal d2jsp topic kunnen worden haha

[ Voor 21% gewijzigd door Flapmo op 22-12-2007 17:35 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Ik zie nooit spirit shields in de char guides staan. Waarom eigenlijk? Is toch juist zwaar relaxed?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

In die van soso builds soms wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 13:43:
[...]

[offtopic]
Kan t mss wel oplossen met skillers maar die zijn vrij duur.... maar misschien eens kijken naar een hammerdin als mf build..
joepi nog een hammerdin op de realms :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me hammer weer beetje gepimpt Pheno :P
Kurast spirit 42@ 33fcr = Sacred Targe 35%fcr 42@ geworden (vanavond krijg ik me st45@ :D)
hoto 31 = hoto 40 geworden
6 pala combat skillers met str

Nu enigma armor nog veranderen naar 15%ed archon plate, amu nog verandere met meer dex en life, en merc coa helmet met 2 bers en eth botd warpike/ghostspear naam even vergeten? en toen was me geld op :D denk ik* maar kan al me oude stuff dat ik heb vervangen van me pala weer verkopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:09:
Kurast spirit 42@ 33fcr = Sacred Targe 35%fcr 42@ geworden (vanavond krijg ik me st45@ :D)

Nu enigma armor nog veranderen naar 15%ed archon plate, amu nog verandere met meer dex en life, en merc coa helmet met 2 bers en eth botd warpike/ghostspear naam even vergeten? en toen was me geld op :D denk ik* maar kan al me oude stuff dat ik heb vervangen van me pala weer verkopen :D
denk ik?
COA met 2 ber, Botd? Heb jij paar k fg dan??? Die archon 15ed kost je al een aardig fortuintje denk ik...om over die amu met +2 >10fcr en stats nog maar te zwijgen.

Waarom botd trouwens? Is insight niet goed genoeg? Je kan de mana toch goed gebruiken niet?
Kan je beter investern in cta 6 ipv in botd denk ik...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op zondag 23 december 2007 @ 02:55:
Ik zie nooit spirit shields in de char guides staan. Waarom eigenlijk? Is toch juist zwaar relaxed?
de 156 str req van de monarch is nogal heavy voor sorcs, hammerdins gebruiken veel spirit shields, omdat de palla only shields minder str req hebben EN een extra max 45 allres base hebben

en om snel de 125% fcr te halen die een hammerdin nodig is, +2 skills 35% fcr res fhr mdr, wat wil je nog meer, en spirit is een heel goedkoop runeword, dus perfect om mee te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
De laatste 15ed ap die ik heb zien gaan heb ik boden van meer dan 1k fg voor gezien, dat is dus een leeg armor, zonder jah+ber. Was meen ik door lefek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op zondag 23 december 2007 @ 13:53:
[...]
denk ik?
COA met 2 ber, Botd? Heb jij paar k fg dan??? Die archon 15ed kost je al een aardig fortuintje denk ik...om over die amu met +2 >10fcr en stats nog maar te zwijgen.
Waarom botd trouwens? Is insight niet goed genoeg? Je kan de mana toch goed gebruiken niet?
Kan je beter investern in cta 6 ipv in botd denk ik...
merc gebruikt eth tombreaver heb mana genoeg dus insight niet nodig, ik gebruik zelf ook coa met 2 bers en de prijzen vallen daar van mee, die amu heb ik ook al, en heb een cta+4 dus dat is maar klein beetje bij leggen, zod en vex rune voor botd kosten ook 200fg ongeveer en eth warpike heb ik al, alleen zoals jacub zegt een 15%ed archon plate kost veel geld, nog niemand is gekomen met dat offer een 15%ed 14dur duskshroud kost 400 fg ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 12:09:

Het is maar wat je spannend vindt :P
Ik heb Baldurs Gate weer ontdekt, icm met Mario Galaxy. Dus ik vermaak me ook prima zonder bnet ;)
Ik zal eens mijn 15% archon verkopen en wachten op de volgende ladder of zo. Of D3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zondag 23 december 2007 @ 16:00:
[...]

Het is maar wat je spannend vindt :P
Ik heb Baldurs Gate weer ontdekt, icm met Mario Galaxy. Dus ik vermaak me ook prima zonder bnet ;)
Ik zal eens mijn 15% archon verkopen en wachten op de volgende ladder of zo. Of D3 :')
15% archon :o verkoop maar aan mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben bang dat daar geen 3 s in zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op zondag 23 december 2007 @ 16:06:
Ik ben bang dat daar geen 3 s in zit :P
hmm oke jammer :p

heb net al me mules geleegd met items ingame en uitgedeeld aan mensen op jsp die het echt nodig hadden :P ruimt weer een beetje op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op zondag 23 december 2007 @ 16:08:
[...]

hmm oke jammer :p

heb net al me mules geleegd met items ingame en uitgedeeld aan mensen op jsp die het echt nodig hadden :P ruimt weer een beetje op :D
check je PM voor 15ed archon

er is trouwens een trucje om je aantal sockets te bepalen via cube, dus als je een plain 15ed archon vindt lukt 't ook...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
wel het zou lukken om wanneer je alles klaar hebt staan (armor+ ingrediënten in cube) om dan in je stash een armor te hebben met het aantal sockets dat jij wenst.
ALs je deze dan even vastneemt, terugzet en dan cubed. Dan zouden het zelfde aantal sockets in jouw armor moeten verschijnen.
Ik heb het nog niet getest maar een kerel op east beweerde bij hoog en laag dat 't werkte (hij had dan ook een tiental 4 os eth bugged armours in de aanbieding, vandaar mijn vraag aan hem...).

Test het en laat iets weten zou ik zo zeggen...

ANother glitch? HEt klinkt in alle geval wel geloofwaardig !

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Dilemma:

nieuwe ama met CoH of met eni uitrusten?
Eni heeft als nadeel dat ik niet makkelijk aan resists kom, Coh heeft geen tele...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:44:
wel het zou lukken om wanneer je alles klaar hebt staan (armor+ ingrediënten in cube) om dan in je stash een armor te hebben met het aantal sockets dat jij wenst.
ALs je deze dan even vastneemt, terugzet en dan cubed. Dan zouden het zelfde aantal sockets in jouw armor moeten verschijnen.
Ik heb het nog niet getest maar een kerel op east beweerde bij hoog en laag dat 't werkte (hij had dan ook een tiental 4 os eth bugged armours in de aanbieding, vandaar mijn vraag aan hem...).

Test het en laat iets weten zou ik zo zeggen...

ANother glitch? HEt klinkt in alle geval wel geloofwaardig !
Volgens mij ging het zo:
De rol gaat als 1, 2, 3 (of 4, indien max = 4). Als ie 5 of 6sockets rolt wordt dat automagisch de max sockets van dat armor, vandaar dat je zo vaak de max sockets krijgt :) Je hebt dus 50% kans op 4, en 16.67% kans op 1, 2 of 3 sockets. Dus dat iemand heel veel 4s armors heeft is niet zo apart. Wel als hij alleen maar 3s bugged aps had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:45:
Dilemma:

nieuwe ama met CoH of met eni uitrusten?
Eni heeft als nadeel dat ik niet makkelijk aan resists kom, Coh heeft geen tele...
Waarom wilt iedereen tele, maak een sorc dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:23:
[...]

Waarom wilt iedereen tele, maak een sorc dan :P
heb ik al...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tele met je sorc waar je wilt zijn en bring in the ama :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Pheno79 schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:39:
[...]

tele met je sorc waar je wilt zijn en bring in the ama :P
dan kan barb niet boën omdat ik een key te weinig heb...

Oplossing: extra keyset !!!! _/-\o_

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:07:
[...]
lol ik zou gewoon coh doen op je ama :D past er veel beter op :p
btw thanks voor je tip maar die gast doet wel vaag :x lukt niet echt om een trade op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 23 december 2007 @ 20:22:
[...]

Volgens mij ging het zo:
De rol gaat als 1, 2, 3 (of 4, indien max = 4). Als ie 5 of 6sockets rolt wordt dat automagisch de max sockets van dat armor, vandaar dat je zo vaak de max sockets krijgt :) Je hebt dus 50% kans op 4, en 16.67% kans op 1, 2 of 3 sockets. Dus dat iemand heel veel 4s armors heeft is niet zo apart. Wel als hij alleen maar 3s bugged aps had :)
psies, dat even vastpakken van een armor met aantal sockets verhaal klinkt mij echt te ongeloofwaardig om er echt veel woorden aan vuil te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:07:
[...]

Opgelost, simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Dalyxia schreef op zondag 23 december 2007 @ 21:24:
[...]

psies, dat even vastpakken van een armor met aantal sockets verhaal klinkt mij echt te ongeloofwaardig om er echt veel woorden aan vuil te maken
misschien wel maar dia zit zo vol met glitches dat deze er nog wel bijkan ...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 08:42
Ik wil een pala gaan bouwen (Heb begrepen dat dit een van de weinige karakters is die ubers kunnen doen) Ik wil dus ook een hamerdin gaan maken. Ik alleen Blessed hammer goed genoeg of moet je toch een andere skill er bij hebben. Wat ik ook niet begrijp is beste wapen is The heart of oak damage 1-27 8)7. Graag wat advies wil ubers kunnen killen met deze pala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mainuser X schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:39:
Ik wil een pala gaan bouwen (Heb begrepen dat dit een van de weinige karakters is die ubers kunnen doen) Ik wil dus ook een hamerdin gaan maken. Ik alleen Blessed hammer goed genoeg of moet je toch een andere skill er bij hebben. Wat ik ook niet begrijp is beste wapen is The heart of oak damage 1-27 8)7. Graag wat advies wil ubers kunnen killen met deze pala.
paladin die ubers aan kan dat zijn melee paladins volgens mij met smite en lifetap,
paladins die heart of oak gebruiken zijn hammerdins dat zijn dus casters die hebben geen damage nodig maar die gebruiken een "spell" die blessed hammer heet en hammers in het rond gooit die heel veel dmg doen neem daarbij de paladin zelf die veel zelf kan tanken of kan hebben en met die combinatie heb je dan een character die heel overpowered is en praktisch alles aan kan, alleen wel even onthouden dat een melee/caster hammerdin verschillend van elkaar zijn, melee = ubers, hammerdin met blessed hammer en heart of oak = gewoon voor all round gaming maar geen ubers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mainuser X schreef op maandag 24 december 2007 @ 08:39:
wat hier ook al boven staat

Hammerdin kan de ubers NIET alleen aan, iig niet met hammerdin gear, wat je WEL kan doen is een Hammerdin maken en voor de ubers switchen van items
hammerdin skill stats:

Blessed hammer 20
Blessed Aim 20
Vigor 20
Concentratrion 20
holy bolt 1 (prereq voor blessed hammer)
smite 1 (prereq voor holy shield)
charge 1 (prereq voor holy shield)
might 1 (prereq voor blessed aim en concentration)
Prayer 1 (prereq voor vigor)
Cleansing 1 (prereq voor vigor)
Defiance 1 (prereq voor vigor)
holy shield de rest 1-20

dit is een standaard hammerdin

Hammerdins gebruiken een spell om damage te doen waardoor Faster Cast Rate belangerijk is, daarom is ook een hoto heel goed voor een hammerdin, 40% faster Cast Rate, +3 skills en 30-40 res all, fcr breakpoints voor een hammerdin zijn: 0 10 20 30 50 75 125, wat belangerijk is omdat het simpel gezegd, als je 1 hammer per seconde doet van 1000 damage en met 125 fcr 3 hammers per seconde doet, doe je dus 3 keer zoveel damage :)

een SMITER, of 1P smiter kan ubers solo-en, alleen heeft tie wel heel andere gear als een hammerdin, een smiter doet namelijk wel gewone melee damage en is dus gebaat bij attack speed, FCR kan een smiter dus niks mee, Crushing Blow is een mod die heel lekker is met smite, dus neem je als helm guillaumes en boots gorerider of goblin toe, neem een schild met hoge smite damage highlords amulet voor de ias en een phaseblade met leuke mods (ias en +damage +lightning damage +fire damage +cold damage) heel lekker voor smite allemaal, vind een wand (zo'n ding met necromancer stats erop) voor op de switch met 1 mod die belangerijk is +charges Lifetap

nu ben je zo goed als klaar om met een klein beetje tactiek de ubers flink te slopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bytheway, smiter is niet 1 van de weinige chars die de ubers aan kunnen

Palladin: smiter
Sorc: melee dual dream sorc
Assasin: Happy Feet Pheno build (dragon talon kicker)
Necromancer: Summoner
Barbarian: CryThrower (Double throw howl hybrid)
Druid: Fury Werewolf, maul werebear + fireclaw werewolf/werebear moeten het ook wel lukken
Amazon: geen zover ik weet

dus, als je de goeie build met de goeie items maar hebt dan kan je ubers doen met elk char behalve amazon, maar de smiter is wel de goedkoopste en makkelijkste build alhoewel een fury werewolf ook niet echt duur te noemen is

edit: met expensive expensive gear is het misschien ook nog wel mogelijk om met een ama ubers te doen, alleen heb ik die nog nooit gezien, dual dream als extra li damage en confuse als crowd control? zoiets misschien? leuk idee voor iemand om te proberen?

[ Voor 17% gewijzigd door Dalyxia op 24-12-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Daggerzon heel miss maar ik denk het eig niet :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 08:42
Dalyxia schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:26:
bytheway, smiter is niet 1 van de weinige chars die de ubers aan kunnen

Palladin: smiter
Sorc: melee dual dream sorc
Assasin: Happy Feet Pheno build (dragon talon kicker)
Necromancer: Summoner
Barbarian: CryThrower (Double throw howl hybrid)
Druid: Fury Werewolf, maul werebear + fireclaw werewolf/werebear moeten het ook wel lukken
Amazon: geen zover ik weet

dus, als je de goeie build met de goeie items maar hebt dan kan je ubers doen met elk char behalve amazon, maar de smiter is wel de goedkoopste en makkelijkste build alhoewel een fury werewolf ook niet echt duur te noemen is

edit: met expensive expensive gear is het misschien ook nog wel mogelijk om met een ama ubers te doen, alleen heb ik die nog nooit gezien, dual dream als extra li damage en confuse als crowd control? zoiets misschien? leuk idee voor iemand om te proberen?
Dan lijkt de necro mij het meest verstandige eerste een baalrun daarna uber( grappig nooit aan gedacht) Trouwens ben bezig met een necro nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
mijn advies voor ubers

- zorg dat je life minimaal zo rond de 1300 zit, als een barb je kan bo'en voordat je de ubers sloopt is mooi meegenomen (maar niet perse nodig), of als je een cta hebt kan je dit zelf doen
- life tap, zodra dit gecast is (op wat voor manier dan ook, of je cast het zelf , of je hebt draculs, of exile shield) kan er eigenlijk weinig meer gebeuren
- zorg dat je genoeg full revs hebt uiteraard
- stack je res voor meph, meph is veruit het lastigst, de keren dat ik dood ben gegaan is bij meph door zn -125(?) res attack en als lifetap niet gecast werd door mn !@#!@ draculs ;)
- crushing blow is belangrijk om de ubers snel te slopen, maar met weinig cb (dus bijv alleen goreriders) red je het ook ,duurt alleen iets langer

volgens mij kunnen best veel builds de ubers aan, als je maar genoeg life hebt, je res hebt gestacked en lifetap is gecast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mainuser X schreef op maandag 24 december 2007 @ 14:54:
[...]

Dan lijkt de necro mij het meest verstandige eerste een baalrun daarna uber( grappig nooit aan gedacht) Trouwens ben bezig met een necro nu :)
nn baal minions, haal ULdars uit river of flame, die hebben CB en slopen de ubers het snelst...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meneer_brinkman schreef op maandag 24 december 2007 @ 15:13:
mijn advies voor ubers

- zorg dat je life minimaal zo rond de 1300 zit, als een barb je kan bo'en voordat je de ubers sloopt is mooi meegenomen (maar niet perse nodig), of als je een cta hebt kan je dit zelf doen
- life tap, zodra dit gecast is (op wat voor manier dan ook, of je cast het zelf , of je hebt draculs, of exile shield) kan er eigenlijk weinig meer gebeuren
- zorg dat je genoeg full revs hebt uiteraard
- stack je res voor meph, meph is veruit het lastigst, de keren dat ik dood ben gegaan is bij meph door zn -125(?) res attack en als lifetap niet gecast werd door mn !@#!@ draculs ;)
- crushing blow is belangrijk om de ubers snel te slopen, maar met weinig cb (dus bijv alleen goreriders) red je het ook ,duurt alleen iets langer

volgens mij kunnen best veel builds de ubers aan, als je maar genoeg life hebt, je res hebt gestacked en lifetap is gecast
als je minder als 1300 life hebt dan ga je nog steeds dood door meph, zelfs met lifetap aan kan meph je og steeds op een ongelukkige manier pakken, vaak zat meegemaakt vorige ladder met mijn brakke smiter toen, 1100 life full li res maar nog pakte meph me af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Heb ff een 'domme' vraag waarschijnlijk, maar kan ik ergens vinden of je bepaalde runes op Nightmare nog kan vinden? Heb zo'n idee dat tot Hel nog op nm dropped, en Io die ik net zoek, op Hell pas. En ik dacht slim te zijn met continu drie dezelfde runes in mn cube te gooien, maar daar houd ie ook mee op bij Shael.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
vanaf bepaalde runes moet je er een chipped gem bij doen om verder te cuben.

zie hier: http://www.gamershell.com/static/faqs/308.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

aha, mijn dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

En daar ben ik ook weer eventjes :p

ben bezig met een hammerdin nu, helaas mn javazon ervoor moeten schrappen...
heb mn gear al redelijk voor elkaar, alleen nog sparen voor enigma.. [donaties welkom, natuurlijk]

Ook ben ik een beetje zmiter gear aan het uitzoeken en kwam ik op de arreat summit het volgende tegen;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Dracul's Grasp
Vampirebone Gloves

Defense: 125-145 (Base Defense: 56-65)
Required Level: 76
Required Strength: 50
Durability: 14
+90-120% Enhanced Defense (varies)
+10-15 To Strength (varies)
+5-10 Life After Each Kill (varies)
25% Chance of Open Wounds
7-10% Life Stolen Per Hit (varies)
5% Chance To Cast Level 10 Life Tap On Striking
(Only Spawns In Patch 1.10 or later)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Soul Drainer
Vambraces

Defense: 129-149 (Base Defense: 59-67)
Required Level: 74
Required Strength: 106
Durability: 16
4-7% Mana Stolen Per Hit (varies)
4-7% Life Stolen Per Hit (varies)
-50 To Monster Defense Per Hit
8% Chance To Cast Level 3 Weaken On Striking

zijn de laatste gloves niet een stuk handiger dankzij de -50 monster def per hit [met de ias van een smiter in gedachten lijkt me dit toch beter dan draculs... of zie ik iets over het hoofd?

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op maandag 24 december 2007 @ 20:21:
En daar ben ik ook weer eventjes :p

ben bezig met een hammerdin nu, helaas mn javazon ervoor moeten schrappen...
heb mn gear al redelijk voor elkaar, alleen nog sparen voor enigma.. [donaties welkom, natuurlijk]

Ook ben ik een beetje zmiter gear aan het uitzoeken en kwam ik op de arreat summit het volgende tegen;

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
Dracul's Grasp
Vampirebone Gloves

Defense: 125-145 (Base Defense: 56-65)
Required Level: 76
Required Strength: 50
Durability: 14
+10-15 To Strength (varies)
+5-10 Life After Each Kill (varies)
25% Chance of Open Wounds
7-10% Life Stolen Per Hit (varies)
5% Chance To Cast Level 10 Life Tap On Striking

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Soul Drainer
Vambraces

Defense: 129-149 (Base Defense: 59-67)
Required Level: 74
Required Strength: 106
Durability: 16
4-7% Mana Stolen Per Hit (varies)
4-7% Life Stolen Per Hit (varies)
-50 To Monster Defense Per Hit
8% Chance To Cast Level 3 Weaken On Striking

zijn de laatste gloves niet een stuk handiger dankzij de -50 monster def per hit [met de ias van een smiter in gedachten lijkt me dit toch beter dan draculs... of zie ik iets over het hoofd?
ja, je ziet de Ignore Target Defense van je wapen over het hoofd

dat maakt de -50 defense per hit een beetje overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iedereen beetje een prettige kerstavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een gewone avond voor mij hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idd ook een gewone avond voor mij..... gvd mijn nieuwe light sorc, hell hellforge, wat dacht je, niet eens speciaal omdat het kerst is een gul, neej hoor, gewoon zoals tot nu toe elke hell hellforge deze ladder bij mij... een hel rune

nou laat die kerstman maar komen met zijn Lo, ber cham of jah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond feestje gehad met familie zo'n ongeveer 15 mensen bij grootmoeder thuis fondue'n, het eten was lekker en de cado's waren goed :p,

Prettige Kerstdagen nog en een gelukkig Nieuwjaar mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou, de kerstman heeft me geen leuke Hrune gegeven, nee in plaats daarvan zat half berkel en rodenwijs vanaf 23:30 met een stroomstoring

godsklere goeie kerst is het nu al....

wel veel kinderen over 9 maanden denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:08:
[...]

idd ook een gewone avond voor mij..... gvd mijn nieuwe light sorc, hell hellforge, wat dacht je, niet eens speciaal omdat het kerst is een gul, neej hoor, gewoon zoals tot nu toe elke hell hellforge deze ladder bij mij... een hel rune

nou laat die kerstman maar komen met zijn Lo, ber cham of jah...
Daar doet Bliz niet meer aan, alleen bijde n00b WoW gasten heb je speciale kerstdingen (neem ik aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 11:47:
[...]

Daar doet Bliz niet meer aan, alleen bijde n00b WoW gasten heb je speciale kerstdingen (neem ik aan).
ik speel ook WoW dusss, best leuk hoor, als je het voor de fun speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Prettige kerstdagen iedereen hier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Flapmo schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:58:
met flap :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Flapmo schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:58:
Wens ik ook tot alle toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niets aan toe te voegen!

Zo chill eten met de familie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 17:48:
[...]

Niets aan toe te voegen!

Zo chill eten met de familie ^^
Ken het gevoel, zit barstensvol !!!

BTW: wie had hier die unid griffon te koop staan?

[ Voor 10% gewijzigd door yago op 25-12-2007 19:18 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Kunnen jullie de slowchat een beetje binnen de perken houden ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yago schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 18:58:
[...]

Ken het gevoel, zit barstensvol !!!

BTW: wie had hier die unid griffon te koop staan?
die van mij was verkocht :P tolate :D
ik moet zo nog eten :P eerst voorgerechten gehad enzo lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuelke schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 19:36:
Kunnen jullie de slowchat een beetje binnen de perken houden ;)
omg :D een moderator has entered the outskirts of tweakers.net, yes we are still alive and still breathing :D.

het eten was vanavond lekker en ik zit tonnetje rond :D.

om ontopic te blijven, ik ben opzoek naar eth forti en een eth botd warpike voor me merc op hcl als iemand nog tips heeft of items of runes let me know :D

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Boh, Ik denk met 12 full rejuv potions de ancients wel aan te kunnen, maar nee hoor. Had nog een potion over en had slechts een ancient half-dood gemept. Enige wat ik daarna nog kan doen was rondrennen, vreemd genoeg konden ze me niet pakken. Ik kan natuurlijk blijven rondrennen en mn aura's het werk doen, maar heb zo'n idee dat dat iets te lang duurt. Best belachelijk moeilijk om daar voorbij te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacub86
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-09 13:38
Ik durf zelfs wel te stellen dat er weinig tot geen builds zijn die untwinked hell ancients zouden kunnen doen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Summoner, met decryp en een leuke afleidingsgolem, niet eens max golem mastery. 1 van de weinigen die dat kunnen. Geen +skill gear nodig, zonder pre bo's en andere crap. Safe as hell :) Te vaak gedaan vorige ladder om anderen te helpen :+ Gear was rhyme, wealth, etc, geen torch, wel een anni, dus full mf en niet op hoge skills gemaakt. Alleen baal hell zelf duurde te lang :X

Voor de rest moet een ama met een full valk (dus ook decoy erbij) er ook een aardig potje van kunnen maken. Je grootste probleem wordt damage iig, dood gaan kan alleen als je te dichtbij je valk stond. Maar afleiding heb je wel nodig, maar ik, ging even uit van untwinked, dus geen dik uitgeruste merc die je kan helpen :)

Dus je hebt gelijk, vrij weinig builds die het kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pheno79 op 26-12-2007 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Zijn er nog scladder mensen aan het baalrunnen? ik heb niks te doen en wil graag mn zmiter levelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo 2e kerstdag weer overleefd.

Dacht kijk eens even op Bnet, Compleet uitgestorven heh :P

Opzich heel redelijk 2e kerstdag enzo^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

sjorzo je speelt vast hc ladder dan :( ik ben er al de hele dag, we vieren hier geen kerst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk, echte spelers spelen hc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:31:
sjorzo je speelt vast hc ladder dan :( ik ben er al de hele dag, we vieren hier geen kerst..
watdannie?

anyway, ubermeph was vervelend vandaag, mijn lifetap pakte niet ofzo.... wat ik ook deed, lifetap van wand, ik erop beuken maar helemaal geen life erbij, ging dus dik kut, 4 keer dood en toen was meph ineens WEG..... echt raar, spoorloos verdwenen, baal en dia gingen simpel, torch dropte ook gewoon ama 12/20 sucks dus, maar vond het echt vreemd dat meph weg was

zou die kerstman er er wat mee te maken hebben?

Verwijderd

ik ben trotse eigenaar van een SCL 20/20/9 anni en een perfect 120 ed arachnid ^^

ik ga nu een hoto40 kopen ^^

• yago
Leuke link voor de TS ?

Alle FCR tabellen hier.

*Don_holio

Verwijderd

iemand die nog complete hammerdin met merc items en charms wilt kopen :D? (hcl)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 09:34 ]

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:28:
ik ben trotse eigenaar van een SCL 20/20/9 anni en een perfect 120 ed arachnid ^^

Oh God, een echte l33t d2jsper :D Wil je geen perf upped hotspurs? :D

• yago
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 09:34:
is je nieuwe af dan???

*Don_holio

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:12:
[...]

hij wil 2 x upped perfect magefists, snap dat dan!
Ja ik kan alleen nog maar lvlen geen zin om verder te doen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 10:15 ]

yago schreef op donderdag 27 december 2007 @ 01:48:
Leuke link voor de TS ?

Alle FCR tabellen hier.
jammer deat de ligthning en chainlightning fcr breakpoints er niet bij staan.....

verder vind ik het ook ontzettend onoverzichtelijk

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
deze zijn iets overzichtelijker, en ook chain lightning is inbegrepen

FHR tables
FCR tables

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Dalyxia schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:23:
[...]

jammer deat de ligthning en chainlightning fcr breakpoints er niet bij staan.....

verder vind ik het ook ontzettend onoverzichtelijk
Ik gebruik altijd http://diablo2.ingame.de/tips/calcs/ uit de OP voor dat soort dingen. Simpel, veel calculatoren, ook geupdate voor 1.10 runewords die je werebear veranderde assa toch net even anders maakt :)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 00:28:

scl :z

l33t d2jsp-er ben je pas als je dat HC hebt, dan verviervoudigt de prijs minstens :p. bk3 = 20 @ scl, 70-80 @ hcl :/.

[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 27-12-2007 12:08 ]

• Maldred
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 09:34:
een hele is wrs te duur voor mij, maar enkele afzonderlijke items zou ik wel interessant viinden :). Als je het ook afzonderlijke verkoopt, laat me dan iets weten

• Pkunk
:'( Ik had een wc skiller gevonden met 37 life en die heb ik nu geruild met een anni met de allerlaagste stats.. Het is niet eerlijk als je altijd maar eerst alles moet opzoeken.

Hallo met Tim

• yago
Timlog schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:38:
:'( Ik had een wc skiller gevonden met 37 life en die heb ik nu geruild met een anni met de allerlaagste stats.. Het is niet eerlijk als je altijd maar eerst alles moet opzoeken.
hehe, vraag het dan hier rap!

*Don_holio

• Pkunk
yago schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:59:
[...]
hehe, vraag het dan hier rap!
Ja die les heb ik nou toch wel geleerd. Maar weet je wat het is, ik had een tijdje geleden ook al een mooi bod gehad 2um en een ohm. Maar ik wist niet wat die ohm was, en toen ik het had gevonden wastie alweer klaar met aftellen..
Maar omdat ik zo zielig ben krijg ik vast wel van iemand hier een ber uit medelijden O-)

Hallo met Tim

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:12:
[...]

ik wil perfect 2x upped magefist ^^

• Maldred
Voor de sc mensen::

http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry74629574

mules ff leeg maken, gaat cheap weg :)

als je iets wilt, laat het maar weten

Verwijderd

Maldred schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:03:
Voor de sc mensen::

http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry74629574

mules ff leeg maken, gaat cheap weg :)

als je iets wilt, laat het maar weten
enige wat wat waard is daarvan is pul rune lol

niet beledigend bedoeld ^^

• Maldred
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:19:
[...]

Zit idd weinig waardevol tss, weet ik :)
Maar je weet nooit of iemand het kan gebruiken ;)

heb nog meer van die dingen, zitten mss wat meer bruikbaar in, maar die lijst wordt wel later uitgebreid, teveel werk :)

[ Voor 17% gewijzigd door Maldred op 27-12-2007 15:35 ]

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:19:
[...]

pul is ook niets waard dan, aangezien de rest meer oplevert dan die ene pul rune ;). Garage sales leveren vaak aardig centje op bij mij. DIt soort meuk alleen moet je er topic van maken met iets als: "take two, pay 1fg" oid.

Voor de rest zijn die skillers en torch toch echt meer waard dan de pul ;). [/mierenneucken]

[ Voor 10% gewijzigd door Flapmo op 27-12-2007 18:27 ]

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:26:
[...]

pul is ook niets waard dan, aangezien de rest meer oplevert dan die ene pul rune ;). Garage sales leveren vaak aardig centje op bij mij. DIt soort meuk alleen moet je er topic van maken met iets als: "take two, pay 1fg" oid.

Voor de rest zijn die skillers en torch toch echt meer waard dan de pul ;). [/mierenneucken]
Imo is PUL meer waard als je rijk bent. Pul is net zoiets als FG een geldeenheid. Runes zijn gewild en kun je snel traden. Voor die andere crap moet je veel moeite gaan doen voordat je ze kwijt bent. Als je rijk bent maakt 1fg meer of minder niks uit ^^

En soms heb je heel snel iets nodig dan zijn runes ideaal..
soms vind je gewoon veel dingen zelf :)

• Maldred
Flapmo schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:26:
[...]

Kon het beter wel zo een topicnaam geven, ging het mss wat vlotter :).

Het voordeel van die sc is wel dat er veel meer users zijn waardoor er veel vraag is. Al bij al heb tot nu toe 30 fg bijgekregen door enkele dingen te verkopen. Op zich geen megabedrag, maar altijd wel een makkelijke bijverdienste.

Verwijderd

hey ik zoek iemand SCL ik moet even iets mulen

het is waardevol dus liefst iemand trusted hierzo ^^

Verwijderd

acc name?

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:35:
[...]

Imo is PUL meer waard als je rijk bent. Pul is net zoiets als FG een geldeenheid. Runes zijn gewild en kun je snel traden. Voor die andere crap moet je veel moeite gaan doen voordat je ze kwijt bent. Als je rijk bent maakt 1fg meer of minder niks uit ^^

En soms heb je heel snel iets nodig dan zijn runes ideaal..
als je rijk bent laat je PUL gewoon liggen :). #care 3fg :s

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:20:
[...]

als je rijk bent laat je PUL gewoon liggen :). #care 3fg :s
hcl nog altijd 6/8 :D ik laat niks liggen :) al moet ik het in packs verkopen of wat dan ook maar fg = fg :p

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik ook niet maar was in de denkwijze van Akira :) (romuald?)

Al laat ik alles onder PUL wel liggen, tenzij ik nodig heb. Troep oprapen gaat op gegeven moment vervelen, klotemulen steeds :).

[ Voor 52% gewijzigd door Flapmo op 27-12-2007 22:32 ]

• Pkunk
Kan niet vinden of Thundergods 180% iets waard is. Iemand had em nodig voor een paar pgm. Maar niet gedaan omdat ik em zelf draag

Hallo met Tim

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.