Verwijderd

ja itse mia romuald

ik heb muler nodig!

ik ga nu online op *Doopliss

Verwijderd

laat maar heb in een public game gemuled

was wel spannend ^^

• Mainuser X
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-08 08:42
Ik lees het pas. Ik heb zelf twee licentie en draai ook twee maal diablo handig om te mulen game staat open mocht er mensen zijn die willen mulen game name Chiel//pol

Edit : SCL

[ Voor 4% gewijzigd door Mainuser X op 27-12-2007 23:24 ]

• Mainuser X
Mainuser X schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:24:
Ik lees het pas. Ik heb zelf twee licentie en draai ook twee maal diablo handig om te mulen game staat open mocht er mensen zijn die willen mulen game name Chiel//pol

Edit : SCL
Voor degene die mij willen adden om te mulen mainuserx en mainuseru

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
een shako voor een perf memory. Is dat een goeie deal?
zucht.. niet dus. Kennelijk kunnen die dingen 9es krijgen..

[ Voor 36% gewijzigd door Pkunk op 28-12-2007 00:03 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-06-2024

McDutch

[N]ooitgedeugd

Maldred schreef op donderdag 27 december 2007 @ 15:03:
Voor de sc mensen::

http://forums.d2jsp.org/i...&f=170&st=0#entry74629574

mules ff leeg maken, gaat cheap weg :)

als je iets wilt, laat het maar weten
Heb reply gedropt voor 1 buriza-do kyanon en ik ben op zoek naar wat meer items met ias en +druid/shape skills, kan iemand me hier [evt tegen leuk [fg]prijsje aan helpen?

Dan kan ik weer een werebear mauler maken, die build was op de vorige ladder echt een heerlijke countess killing machine.

lifeleech/lifetap/manaleech en belachelijk veel ias en frw zorgden voor behoorlijke snelheid :P

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heej guys, verdacht stil op Bnet rond deze dagen. Pheno, get your ass online! Sjorzo idem. Frunz, idem. Ik kom alleen Jordi, Maldred en Don tegen. Kwakke is naar de "Dark Side van LS".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
ik heb inderdaad al een hele tijd niet meer gespeeld (project zat een beetje in de weg), maar ik zal wel weer is beginnen :P

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooneater
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 11:39
tollo71 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:22:
Heej guys, verdacht stil op Bnet rond deze dagen. Pheno, get your ass online! Sjorzo idem. Frunz, idem. Ik kom alleen Jordi, Maldred en Don tegen. Kwakke is naar de "Dark Side van LS".
srry dat ik er niet ben tollo :P maar helaas ben ik btje ziekjes :) (koorts, hoofdpijn etc)

Vanaf 2008 ga ik weer verder, dat slashen gaat toch zo traag dat ik amper de vooruitgang merk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
McDutch schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 04:36:
[...]

Heb reply gedropt voor 1 buriza-do kyanon en ik ben op zoek naar wat meer items met ias en +druid/shape skills, kan iemand me hier [evt tegen leuk [fg]prijsje aan helpen?

Dan kan ik weer een werebear mauler maken, die build was op de vorige ladder echt een heerlijke countess killing machine.

lifeleech/lifetap/manaleech en belachelijk veel ias en frw zorgden voor behoorlijke snelheid :P
heb nog bloodfist(10 ias) en highlords(20ias) mocht je dat willen. Laat me maar wat weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Mja, ik vind mn werewolfje best lache hoor, maar als tank bakt ie er nog niet veel van. de armor blijft gewoon te laag om niet vaak geraakt te worden, en een schild zit ik niet echt op te wachten. Atm sla ik met een thresher obedience 1 - 7.5K, maar zelfs met lifetap kan die geen kuddes tanken :( Een def merc en ribcracker helpen wel wbt def (en upped rib ook damage), maar d'r moeten toch ook andere manieren zijn?

Mss ben ik gewoon verwend met mn pala tank :) 20K armor met max block komt niet zo veel doorheen.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
Clay schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:31:
Mja, ik vind mn werewolfje best lache hoor, maar als tank bakt ie er nog niet veel van. de armor blijft gewoon te laag om niet vaak geraakt te worden, en een schild zit ik niet echt op te wachten. Atm sla ik met een thresher obedience 1 - 7.5K, maar zelfs met lifetap kan die geen kuddes tanken :( Een def merc en ribcracker helpen wel wbt def (en upped rib ook damage), maar d'r moeten toch ook andere manieren zijn?

Mss ben ik gewoon verwend met mn pala tank :) 20K armor met max block komt niet zo veel doorheen.
Hoe kom je aan 20 k armor ? Ik snap er helemaal niets meer van. het hoogste wat ik met mijn barb kom inclusief aura and gegil van me zelf op 12K :(. Maar het doet voor de rest niet veel. Ben namelijk ook een pala aan het bouwen vandaar mijn vraag.Wat is nou het beste voor armor als je voor de ubers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mainuser X schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:42:
[...]

Hoe kom je aan 20 k armor ? Ik snap er helemaal niets meer van. het hoogste wat ik met mijn barb kom inclusief aura and gegil van me zelf op 12K :(. Maar het doet voor de rest niet veel. Ben namelijk ook een pala aan het bouwen vandaar mijn vraag.Wat is nou het beste voor armor als je voor de ubers gaat.
Een pala heeft een def bug. Holy shield pakt niet de def van je schild alleen, maar je totale def. Met crap + items haal je dus al snel 400% extra def op je totaal. Nog afgezien of je defiance maxxed.

Alleen als een barb shout en iron skin maxxed komt hij hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
[...]

...

Wat is nou het beste voor armor als je voor de ubers gaat.
Gebruik zelf guardian angel voor ubers. Goed armor, en omdat je al je resist met 15 kan verhogen, is dit zeker handig. Wrs niet het beste, maar een goedkoop en goed armortje. Werkt heel goed bij ubers. Heb dat ook op mijn smiter zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

fortitude is 1 van de betere armors voor ubers smiter, Chain of Honor is ook een aardige, maar fortitude is toch beter volgens mij

verder kan je idd met holyshield maxed defiance maxed heel hoog komen met defense

met een paar +skills kom je al lekker ver, helemaal met een fortitude of COH, die boosten je defense behoorlijk hard, als je dan holyshield met defiance maxed, dan defiance als aura gebruikt en je laat bo-en door een barb, dan zit je lekker hoog met je defense :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-06-2012
Dalyxia schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:50:
[...]

fortitude is 1 van de betere armors voor ubers smiter, Chain of Honor is ook een aardige, maar fortitude is toch beter volgens mij

verder kan je idd met holyshield maxed defiance maxed heel hoog komen met defense

met een paar +skills kom je al lekker ver, helemaal met een fortitude of COH, die boosten je defense behoorlijk hard, als je dan holyshield met defiance maxed, dan defiance als aura gebruikt en je laat bo-en door een barb, dan zit je lekker hoog met je defense :)
dan vergeet je nog de exile, die kan zelf al aan de 1.5k def zitten en dan zit er nog dat lekkere defiance aura op..

Ik geloof dat ik op mijn scnL smiter iets van een 35k defense heb... O-)

edit: checked: 34.5k defense na HS (niet eens maxed...)

[ Voor 3% gewijzigd door yago op 28-12-2007 16:25 ]

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
Ik zie dat er ook 300 edamage zit op fortitude werkt dat op de pala ? Dus als je grief hebt dat het inees + 1500 damage wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Mainuser X schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:44:
Ik zie dat er ook 300 edamage zit op fortitude werkt dat op de pala ? Dus als je grief hebt dat het inees + 1500 damage wordt ?
dunno, lying screen zegt er niks van...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Mainuser X schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 16:44:
yep, je sloopt nergens zo snel mee als een zealer (vind ik dan he :P )

groot nadeel zijn de knights met hun 2#$@#@ IM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
meneer_brinkman schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 17:40:
[...]

yep, je sloopt nergens zo snel mee als een zealer (vind ik dan he :P )

groot nadeel zijn de knights met hun 2#$@#@ IM ;)
imagine that on HC !!

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Hoeveel damage zou een lvl80 hammerdon moeten doen? Ik heb concentration/vigor/hammer op max, en dan +5 to all skils en nog 2 extra op vigor. Ik doe maar 3,5k. Dat lijkt me een beetje weinig..

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Vengeance werkt wel lekker icm conviction.
Je hebt niet eens damage skills nodig, 1 punt in vengeance en 20 in conviction.
Al de rest kan je rammen in holy shield en defense aura, als merc neem je prayer icm insight want met vengeance leech je bijna niks (je doet enkel base physical damage van wapen).
Als wapen heb je liefst een eth Oath en verder een hoop ias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:22

Flapmo

and back is gigi!

Timlog schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:39:
Hoeveel damage zou een lvl80 hammerdon moeten doen? Ik heb concentration/vigor/hammer op max, en dan +5 to all skils en nog 2 extra op vigor. Ik doe maar 3,5k. Dat lijkt me een beetje weinig..
mijn hdin doet op 81 zo'n 11k.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Laatst online: 07:57

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Zo , ik ben na een stop van dik 3 jaar ook maar weer begonnen, het is een pala geworden. Ik speel op closed.

Men account naam is RinusRinus.

Als iemand nog wat free spul overheeft dan wil ik het graag van em overnemen :9~

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 31-07 14:14
Timlog schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 18:39:
+skills helpt alleen voor de gebruikte skills, niet voor de synergies. Dus die +2 vigor (neem aan van die unique pala boots) helpt niet. Alleen het boosten van Concentration en Blessed Hammer helpt wanneer Vigor en Blessed Aim eenmaal ook max zijn.

+5 is trouwens niet erg veel. Als je dual spirit gebruikt heb je al +4, en dan heb je nog niet armor, amulet en helm. En ook skillers/torch/anni/belt eventueel om het te boosten, maar die zijn iets duurder :D

Pala combat skillers zijn niet te betalen als je niet veel hebt, maar een pala offensive skiller boost je Concentration al wat. Pala torch is ook niet echt goedkoop, en een anni ook niet. Maar je kan wel goedkoop een +2 pala skills amulet krijgen, en met wat gamblen ook wel een +1 of +2 pala skills circlet. Ook kan je nog voor de duurdere armors/wapens/schild gaan, en dus een +2 armor, HoZ als schild, en HOTO of iets dergelijks als wapen nemen. Moet je wel iets te besteden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Turbosjaak schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 20:01:
Zo , ik ben na een stop van dik 3 jaar ook maar weer begonnen, het is een pala geworden. Ik speel op closed.

Men account naam is RinusRinus.

Als iemand nog wat free spul overheeft dan wil ik het graag van em overnemen :9~
Iedereen speelt hier op Closed BNet denk ik :P

De vraag is, speel je Hardcore (HC) of Softcore (SC), en Ladder of niet? Ook als je Classic speelt dit even melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trotse eigenaar van de beste spirit monarch van europe?

Super Monarch 15 ED + 15 Dura

35FCR/112 mana/8 magic absorb

Defense is 171

Ik verkoop mijn sorc torch 20/10 en ga sparen voor een 20/20 torch ^^

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2007 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Skyclad schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 22:15:
[...]

Iedereen speelt hier op Closed BNet denk ik :P

De vraag is, speel je Hardcore (HC) of Softcore (SC), en Ladder of niet? Ook als je Classic speelt dit even melden :)
Ik speel ladder en geen hardcore, het blijft leuk dat spel, ik zit nu op lvl 31.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Turbosjaak schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 23:17:
[...]

Ik speel ladder en geen hardcore, het blijft leuk dat spel, ik zit nu op lvl 31.
hardcore is leuker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje hoe kan ik de defense berekenen van een perfect 2x upgraded magefist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 01:02:
vraagje hoe kan ik de defense berekenen van een perfect 2x upgraded magefist?
ten eerste: doe is niet zo showerig met je items, boeit hier echt niemand

verder is het uppen van magefist gewoon item class veranderen, dus 2k upped magefist is crusader gauntlets 59-69 defense

op magefist zit dus +20-30% Enhanced Defense en +10 to Defense

nu weet ik niet precies welke je eerst moet berekenen als je eerst de ED en daarna de +defense neemt= (69+30%)+10=(69+20.7)+10=99.7 defense
of (69+10)+30%=79+23.7 =102.7 defense

zo dacht ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Dalyxia schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 04:10:
[...]

verder is het uppen van magefist gewoon item class veranderen, dus 2k upped magefist is crusader gauntlets 59-69 defense

op magefist zit dus +20-30% Enhanced Defense en +10 to Defense

nu weet ik niet precies welke je eerst moet berekenen als je eerst de ED en daarna de +defense neemt= (69+30%)+10=(69+20.7)+10=99.7 defense
of (69+10)+30%=79+23.7 =102.7 defense

zo dacht ik het
Heej Daly, kom nu eens terug naar the "Bright Side" joh. Helpen je daar zo weer in het zadel.
Ik heb, met de van Kwakke gekochte Dreams, nu een heerlijke Conviction Paladin gemaakt.
Primaire wapen: Voice of Reason PB en indien IM dreigt een Cresent Moon CS. Heel robuust, ideale team-speler. Tankt zonder probleem Lister@co in een full game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Dus als je echt perf magefists wil moet je ook zien dat de base defense perf is. :D
De + defense komt net zoals + damage na enhanced x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 09:46:
Dus als je echt perf magefists wil moet je ook zien dat de base defense perf is. :D
De + defense komt net zoals + damage na enhanced x.
ja, maar als je perf base defense light gauntlets hebt, en je hebt ze, worden het dan ook perfect base battle gauntlets? of zit daar ook nog een random in, dat de itemclass ofzo gewoon rerolled wordt en dat je dan dus ook kan hebt op 39 def battle gauntlets ipv de perfect 47 def (zonder de extra mods van magefist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb 98 def magefist gekocht

gast zei dat dat perfect was... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook een 20/20 torch ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
ALs je echt fg teveel hebt wil ik je er ook wel vanaf helpen hoor!
Kan nog wel een infi gebruiken op mijn ama en een griffon lust ze ook nog wel...

:9~

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:22

Flapmo

and back is gigi!

Dalyxia schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 04:10:
[...]

-knip-
/signed, edit je post iig als je als laatste gepost hebt, een post met 1 regel, en dan ook nog die ene regel: "ik heb een semi-leetar item". Zodra je een 8k fg item hebt mag je het weer melden :Y. Voor de rest check ik je op al je items denk ik namelijk, 20/20 signed (soso), perf magefist signed, voor de rest heeft idd iedereen hier die zut wel :). Eerlijk gezegd zitten ze bij mij nog op mules omdat ze helemaal niet nodig zijn lawl. HCL alles natuurlijk.

//edit
ik heb nog een griffon cheap liggen don, niet perf maar wel met een 4/5 of 5/4 facet erin al. Je mag hem voor een got-prijsje overnemen :).

[ Voor 34% gewijzigd door Flapmo op 29-12-2007 17:24 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het gewoon grappig om te vermelden lol

Internetstatus = niks ik weet het ^^

Moet wel bekennen dat SCL saai begint te worden.. public duels doe ik alleen nog maar het gaat snel vervelen door de vele noobs..

HCL lijkt me wel interessant, heb het vaak gespeeld maar het enige wat mij weerhoud is de TPPK enzo.. op nightmare/hell is geen enkele pub game meer safe.. Spelen jullie allemaal HCL in een private game? In mijn eentje gamen vind ik uber saai ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
Flapmo schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 17:22:
[...]

//edit
ik heb nog een griffon cheap liggen don, niet perf maar wel met een 4/5 of 5/4 facet erin al. Je mag hem voor een got-prijsje overnemen :).
En die got-prijs is?
Je hoeft het hier niet te zeggen voa PM op ander forum mag ook... ;)

Heb allicht wel interesse!
Ben nu fg aan het oogsten op non ladder met ouwe meuk...

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zoek 2x fcr rings..

enige wat nodig is is de 10 fcr ^^

dus mag ook gewoon een 10 fcr ring zijn zonder mods ^^

als ik die 2 rings heb dan heb ik 200 fcr op mn sorc :D

degene die mij 2x crappy fcr rings schenkt krijgt later wat forumgold van mij (op het ogenblik 0fg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Grappig, verkoop ik aan iemand een circlett van mijn dump lijst, verkoopt ie hem later door en wil hij het 5 voudige van hebben...

Ff daar iets bijschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dalyxia schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 12:48:
[...]

ja, maar als je perf base defense light gauntlets hebt, en je hebt ze, worden het dan ook perfect base battle gauntlets? of zit daar ook nog een random in, dat de itemclass ofzo gewoon rerolled wordt en dat je dan dus ook kan hebt op 39 def battle gauntlets ipv de perfect 47 def (zonder de extra mods van magefist)
Het item wordt gewoon gererolled, alleen de bonusses blijven gelijk. Daarom is het mogelijk wanneer je een perfect HoZ hebt (Defense: 422-507 (varies)(Base Defense: 144-168), 150%-200% ED) en die upgrade naar een Zakarum Shield (169-193) je kan hebben dat er eigenlijk niets in de defense verandert (van 168*3=504 naar 169*3=507), en dat je nog beter een schild met lagere +ED kan gebruiken die wel een goede roll gekregen heeft (een 163% schild met een maximale roll heeft al meer defense).

Edit: En de +10 def op magefist komt na de +%ED erbij.

[ Voor 3% gewijzigd door Skyclad op 29-12-2007 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 16:11:
heb 98 def magefist gekocht

gast zei dat dat perfect was... ^^
Standaard mages zijn 11 basedef. 11+30% van 11 + 10 = 24.3 Dat wordt schijnbaar naar boven afgerond naar 25 (volgens Arreat).
Basedef van crusaders zijn 69. 69+30%van 69 + 10 = 99.7 :) Dat zou dan naar 100 moeten afgerond worden. Ik zoek met google, maar 98 wordt vaak genoemd als perf. Soms dat mensen op fora zeggen dat 100 echt perf is. Ik ben het eens met die laatste groep. Ik kijk alleen naar de formule, dus misschien heb ik het mis?

[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 29-12-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb mijn projectje voor oud en nieuw klaar hah.

morgen even lekker dia spelen hier de link trouwens:
http://www2.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=7883

het was veel werk maar het was het wel waard :)

Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 22:17:
Zo, heb mijn projectje voor oud en nieuw klaar hah.

morgen even lekker dia spelen hier de link trouwens:
http://www2.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=7883

het was veel werk maar het was het wel waard :)

Sjorzo.
Megavet project :9~ Wil er sowieso een filmpje van zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 20:57:
[...]

Het item wordt gewoon gererolled, alleen de bonusses blijven gelijk. Daarom is het mogelijk wanneer je een perfect HoZ hebt (Defense: 422-507 (varies)(Base Defense: 144-168), 150%-200% ED) en die upgrade naar een Zakarum Shield (169-193) je kan hebben dat er eigenlijk niets in de defense verandert (van 168*3=504 naar 169*3=507), en dat je nog beter een schild met lagere +ED kan gebruiken die wel een goede roll gekregen heeft (een 163% schild met een maximale roll heeft al meer defense).

Edit: En de +10 def op magefist komt na de +%ED erbij.
zo heb ik in het vorige ladder seizoen idd een keer een zaka 199% (selffound) geupped en kwam er welgeteld 8 defense bij.... was een hele leuke tegenvaller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
Dalyxia schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 23:53:
[...]

zo heb ik in het vorige ladder seizoen idd een keer een zaka 199% (selffound) geupped en kwam er welgeteld 8 defense bij.... was een hele leuke tegenvaller :(
Hoe doe je dat dan rerollen ? Ik ben touwen in het weekend gaan key hunten heb 5 hate1 destruction en 1 teror govenden . Ik weet niet of ze allemaal gelijk waard zijn maar zijn er mensen die willen ruilen ik heb dus 2 hate te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Mainuser X schreef op zondag 30 december 2007 @ 02:10:
[...]

Hoe doe je dat dan rerollen ? Ik ben touwen in het weekend gaan key hunten heb 5 hate1 destruction en 1 teror govenden . Ik weet niet of ze allemaal gelijk waard zijn maar zijn er mensen die willen ruilen ik heb dus 2 hate te veel.
Speel je HCL? Dan wil ik wel ruilen Hate tegen Terror. De duurste zijn de D-keys omdat Nita en die snakes daar erg tricky zijn.

@Sjorzo, heel gaaf hoor die 12k pijlen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

code:
1
2
IP       Soj Count          Soj Sold        Status  Soj Needed
89  4425    30-12-2007       65           Hot      10 - 60

Zijn er al mensen op zoek naar games op dit ip?

edit:
Argh ik krijg die tekst er echt niet mooi in....

[ Voor 45% gewijzigd door McDutch op 30-12-2007 11:28 ]

If I ever meet u, I'll Ctrl + Alt + Del u ! :: A train stops at a trainstation, a bus stops at a busstation. I own a workstation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee. Ik mag straks naar een huisartsenpost, dus al zou diablo the earth walken, ik ben gezellig weer ben een arts aan het babbelen (nee, het gaat nog steeds kut, ook na 2,5 maand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
Is een Um een beetje goed te vinden? Want ik heb er spoedig nog eentje nodig om m'n rune-word af te maken :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yago
tollo71 schreef op zondag 30 december 2007 @ 08:17:
[...]

Speel je HCL? Dan wil ik wel ruilen Hate tegen Terror. De duurste zijn de D-keys omdat Nita en die snakes daar erg tricky zijn.

idd, maar hoe stel je zeker dat de middelste ook af gaan?
Jullie Nederlanders zijn wel behoorlijkvuurwerkgek hoor, denk dat ik volgend jaar een handeltje ga starten aan de grens... :o

*Don_holio

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook weer na 4-5 jaar begonnen SCL wel lache weer :)
Maat van mij speelde het weer beetje en toen ben ik vorige week begonnen.
armageddon_2k1 schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:02:
Is een Um een beetje goed te vinden? Want ik heb er spoedig nog eentje nodig om m'n rune-word af te maken :)
Als je 2 Pul hebt is het op SCL zo getrade.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar hellforges nm moet wel lukken. Op hell zijn de drops daar eigenlijk te triest voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:33:
Paar hellforges nm moet wel lukken. Op hell zijn de drops daar eigenlijk te triest voor woorden.
Mja niet super idd maar vrijdag toch wel stiekem een gul van hellforge hell :)
Wel lelijk trouwens temp restricted al 30min.. was net zo lekker baalrunnen :/

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Misschien een stomme n00bvraag, maar hoe doe ik 'een paar hellforge runs op nm'. Dan moet ik elke keer met een nieuw char aankomen? Het duurt wel even voor ik een char zover heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt toch wel mee? Zelfs zonder glitch snel te doen met een ravenclaw en ench.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Wat je kan doen is op Classic spelen, en daarna de characters converteren naar Expansion.

Op Classic heb je geen act 5, en dus ook geen level 20 req voor Ancients. Dus je kan een level 1 char in principe naar act 4 Hell brengen als je een boost char hebt wat sterk genoeg is. Als je tot Hell act 3 komt begin je op Expansion ook op Hell, als je eerder converteert moet je nog Nm Baal doen voor je naar Hell kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Pheno79 schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:30:
Valt toch wel mee? Zelfs zonder glitch snel te doen met een ravenclaw en ench.
ravenclaw en ench...en glitch. Maar even kijken dus wat dat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yago schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:07:
[...]

idd, maar hoe stel je zeker dat de middelste ook af gaan?
Jullie Nederlanders zijn wel behoorlijkvuurwerkgek hoor, denk dat ik volgend jaar een handeltje ga starten aan de grens... :o
verboden vruchten zijn het lekkerste :) omdat de overheid het verbied is het interresant, als nederland vroeger net als belgie het niet verboden had, dan was er niemand die het ook maar interresant vond (behalve de echte vuurwerkfreaks dan :) ), maar door al dat goedkope slappe vuurwerk zijn nederlanders vuurwerk niet meer gaan zien als een explosief, en als je dan nu ineens heel zwaar vuurwerk toestaat gaan er minstens 150 lui dood denk ik omdat ze gewoon niet voorzichtig genoeg ermee doen... duss, nederland heeft eigenlijk zelf een probleem gecreert met hun "oplossing"

anyway, ff ontopic, hell hellforges hebben belachelijke drops idd, kheb al 9 hel runes.....

Ravenclaw = Damage: 4-17
Req Dexterity: 19
Req Strength: 22
Req Level: 15
+60-70% Enhanced Damage
Fires level 3 Explosive Arrows
50% bonus to Attack Rating
+3 to Dexterity
+3 to Strength
found in v1.10 or later

ench= enchant van sorc, neem een sorc met hoge enchant, enchant je lvl 15 char en schiet met deze boog

splash damage to the max :)

[ Voor 16% gewijzigd door Dalyxia op 30-12-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
tollo71 schreef op zondag 30 december 2007 @ 08:17:
[...]

Nee sry weer vergeten te melden ik ben scl in de tusen tijd heb ik ook de destruction keys gevonden. Need alleen Hate keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Waarom zie ik wanneer er een 40 pgem pack geplaatst wordt mensen boven de 15 fg bieden, en wordt er maar 20 geboden wanneer ik een pack van 80 aanbied :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
Skyclad schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:34:
Wat je kan doen is op Classic spelen, en daarna de characters converteren naar Expansion.

Op Classic heb je geen act 5, en dus ook geen level 20 req voor Ancients. Dus je kan een level 1 char in principe naar act 4 Hell brengen als je een boost char hebt wat sterk genoeg is. Als je tot Hell act 3 komt begin je op Expansion ook op Hell, als je eerder converteert moet je nog Nm Baal doen voor je naar Hell kan.
Niet dus, als je diablo Nightmare dood hebt en je converteerd naar lod dan begin je gewoon in Hell act 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
peke schreef op zondag 30 december 2007 @ 15:24:
[...]

Niet dus, als je diablo Nightmare dood hebt en je converteerd naar lod dan begin je gewoon in Hell act 1.
Nope. Ik heb net met mijn lightning sorc die ik had geconvert Nm Baal gesloopt, en die had toen ze in Hell act 1 begon meteen al een paar quests als opgelost staan. (Mijn classic char was nog niet sterk genoeg voor Hell act 2 ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McDutch

McDutch

[N]ooitgedeugd

Pheno79 schreef op zondag 30 december 2007 @ 11:44:
Nee. Ik mag straks naar een huisartsenpost, dus al zou diablo the earth walken, ik ben gezellig weer ben een arts aan het babbelen (nee, het gaat nog steeds kut, ook na 2,5 maand)
Dat is niet best :(

Heb je geen fatsoenlijke kuur, een slechte huisarts of iets dergelijks?

Ondertussen is het alweer namiddag en heb ik nog steeds geen game op .89 :o :(

edit:

Ohja, ik heb nu ook een classic char, hell a4.. ik hoef alleen diablo nog maar te killen voor de quest en dan convert ik die ook. Betekent dat dan dat ik de quests in a5 van lod niet meer hoef te doen of moet ik nog steeds langs de ancients voor baalruns op hell?

[ Voor 23% gewijzigd door McDutch op 30-12-2007 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:33:
[...]

edit:

Ohja, ik heb nu ook een classic char, hell a4.. ik hoef alleen diablo nog maar te killen voor de quest en dan convert ik die ook. Betekent dat dan dat ik de quests in a5 van lod niet meer hoef te doen of moet ik nog steeds langs de ancients voor baalruns op hell?
heb je een highlevel sorc op classic? dan kan je het beste gewoon die houden en met een 2e keyset lvl1 chars boosten naar hell act4 classic,

als je convert moet je nog steeds ancs op hell doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Dalyxia schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:45:
Ravenclaw = Damage: 4-17
Req Dexterity: 19
Req Strength: 22
Req Level: 15
+60-70% Enhanced Damage
Fires level 3 Explosive Arrows
50% bonus to Attack Rating
+3 to Dexterity
+3 to Strength
found in v1.10 or later

ench= enchant van sorc, neem een sorc met hoge enchant, enchant je lvl 15 char en schiet met deze boog

splash damage to the max :)
Ben ik nou zo gek of kom ik daar echt nightmare niet mee door? Enchant voegt alleen maar fire damage toe toch en boost je attack rating....

volgens mij speel ik het spel veel te naief :P Ben na 2,5 week eindelijk Act2 Hell.....maar ik speel ook niet zo superveel. En dan nog...hoe komen jullie zo snel bij hellforge nm en hoe snel noemen jullie snel. 2 uur, 20 uur?

Edit: de sleutel tot succes is denk ik een boost char meenemen right? Dus, fuck de XP en go voor hellforge?

[ Voor 12% gewijzigd door armageddon_2k1 op 30-12-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op zondag 30 december 2007 @ 21:59:
[...]

/Edit: de sleutel tot succes is denk ik een boost char meenemen right? Dus, fuck de XP en go voor hellforge?
Klopt, dat is de truc. Met een goede rusher is dat zo gepiept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Ik ben nu bezig met een nieuwe hammerdin. Maar er is iets waar ik toch even het mijne van wil weten. Namelijk
Dexterity: Add this accordingly. Keep sinking points in here until you hit 75% block WITH HOLYSHIELD.
Ik heb al een lvl80 pala met 20pt holy shield en 130 dex oid, maar die zit echt nooit aan 75% block. Ik gebruik een spirit monarch. En sowiso, die 75% block is toch per vijand verschillend?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McDutch schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:33:
[...]

edit:

Een kuur? Wat is dat :')
Ik moet morgen weer naar de huisarts ipv naar mijn werk. Er is urine in mijn bloed gevonden en dat willen ze nogmaals testen met een ochtendplasje. Ik ga het nieuwe jaar leuk in :X

In een uur ben je bij hellforge nm, mits je een beetje mazzel hebt met de map bij act 3 nm. Even er vanuitgaande dat je helemaal eerlijk speelt zonder maphack :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timlog schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:25:
Ik ben nu bezig met een nieuwe hammerdin. Maar er is iets waar ik toch even het mijne van wil weten. Namelijk

[...]

Ik heb al een lvl80 pala met 20pt holy shield en 130 dex oid, maar die zit echt nooit aan 75% block. Ik gebruik een spirit monarch. En sowiso, die 75% block is toch per vijand verschillend?
Nee, de blok is niet verschillend per vijand. Chance to hit is verschillend. Eerst kijkt het spel of ie je raakt, daarna heb je 3/4de kans dat je het alsnog blocked.
Hier de kans op blokken, vul maar in :

http://diablo2.ingame.de/tips/calcs/block.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:28:
[...]

Nee, de blok is niet verschillend per vijand. Chance to hit is verschillend. Eerst kijkt het spel of ie je raakt, daarna heb je 3/4de kans dat je het alsnog blocked.
Hier de kans op blokken, vul maar in :

http://diablo2.ingame.de/tips/calcs/block.php
ik kan niet zo goed duits, wat bedoelen ze met geschildlichkeit ofzo en alle blockitems?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
denk dat dat de dex is, want als je daar het getal invult wat er uit die calculator rolt dan krijg je 75% block

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 30 december 2007 @ 22:55:
[...]

ik kan niet zo goed duits, wat bedoelen ze met geschildlichkeit ofzo en alle blockitems?
Geschik: dex
alle blockitems: blockkans van schild + andere items die blockkans verhogen (guardian angel bv) + blockkansverhoging van holy shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainuser X
Heren die al eens smiter hebben gemaakt. Hoeveel smite damage is normaal met HOZ bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Zo het gaat lekker level 55 ondertussen, ik heb ook nog een unique shako gevonden , leuk ding voor later als ik level 62 ben.