Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 140 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.425 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Dampie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:05:
Liev dagboek,

Gister avond wel een hele lame alliance speler tegengekomen.

Was bezig om wat mobs te killen voor een quest en zie een alliance gast aan komen. Op zich geen probleem dacht ik zo, iedereen is vrij om te gaan en staan waar ie wil.

Hij valt ook een mob aan en ik had zo'n gevoel van owke, dan kan ik er ook nog wel een paar pakken. Maar wat doet meneer terwijl ik nog bezig ben met mijn mob. Valt me lafhartig aan in de rug. Dus ik silence erop (hij was een mage) en ren op em af, fear, en langzaam drain ik al zijn leven uit dat vormeloze NE lichaam. Gewonnen dus, ook al begon ik als de underdog zeg maar.

Nog geen 3 minuten later heb ik een lvl 70 rogue op mijn nek. Naam van deze toon was zodanig dat het mij wel duidelijk was dat dit de main moest zijn van de mage die ik net had omgelegd.

Dat je je main erbij haalt om je gram te halen als je gecorpscamped wordt kan ik me heel goed voorstellen, maar als je dat al doet als je 1 keer verliest, dan heb je toch echt wel een heel klein geslachtsdeel.

Kon er achteraf wel om lachen, maar zodra ik em weer tegenkom knal ik em ongegeneerd naar het hiernamaals. Dan ga ik wel een stukkie verderop questen.
:D
NE Mages bestaan niet eens, een verzonnen verhaal, of? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:18:
[...]

nou ik geef duidelijk mijn mening, nou ik onderbouw het dus met een goede onderbouwing van het is een commercieel bedrijf en dat moet dus ook gewoon zorgen dat het goed is, maar dat ze ook alles fatsoenlijk doen.

Nou dan gaan we het maar van mijn werk, hoeveel mensen hebben internet van Kp*, jullie bellen op beginnen te flippen, (of ouders) dat het moet werken, nou ik hun contract staat dat er ook problemen kunnen zijn, maar op ziets is het normaal om te flippen. nou dat is hoe je het zelf kan ervaren en logisch dat ik op een ander commercieel bedrijf flip.

nou kunnen jullie de link niet leggen naar blizz, maar a. het zijn beide commerciele instellingen, en b. het gaat precies hetzelfde.
Mja geef ik je wel gelijk in maar als alles zo goed was in deze wereld met commerciele instellingen , dan was er al een hoop verranderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:21:
[...]

Mja geef ik je wel gelijk in maar als alles zo goed was in deze wereld met commerciele instellingen , dan was er al een hoop verranderd :)
snappen jullie het nou eindelijk

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:47:
je hebt als je een subscription hebt, je rechten en beperkingen, nou hun ook
Het enige recht dat je hebt is je subscription stoppen.
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:55:
het is gewoon me standpunt klaar over. einde discussie, als jullie no lifers zijn die liever dan 24/7 achter wow zitten jah sorry hoor ik heb zoiets van ja zorg in 1x dat het goed gaat anders zet der geen eta achter.
Wie is hier nu de no-lifer die zit te mekkeren dat 'ie niet online kan?
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:08:
3 banen, vrouwtje. jah cker klaar ik der over, ik heb 3 banen waar ik zeer actief met mensen bezig ben dusjah...
Grappig. Gezien je replies dacht ik dat je 14 was :D

FF vraagje: waar kan je straks je S1 gear ophalen? In Area 52 of gewoon in Ogrimmar?

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 28-11-2007 13:26 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:05
[...]

nou ik geef duidelijk mijn mening, nou ik onderbouw het dus met een goede onderbouwing van het is een commercieel bedrijf en dat moet dus ook gewoon zorgen dat het goed is, maar dat ze ook alles fatsoenlijk doen.

Nou dan gaan we het maar van mijn werk, hoeveel mensen hebben internet van Kp*, jullie bellen op beginnen te flippen, (of ouders) dat het moet werken, nou ik hun contract staat dat er ook problemen kunnen zijn, maar op ziets is het normaal om te flippen. nou dat is hoe je het zelf kan ervaren en logisch dat ik op een ander commercieel bedrijf flip.

nou kunnen jullie de link niet leggen naar blizz, maar a. het zijn beide commerciele instellingen, en b. het gaat precies hetzelfde.
tja je kan ook niks anders te doen hebben om te QQ-en over de downtime, misschien moet jij je eens afvragen of je wel een gelukkig mens bent. als je dit al zo erg vind wil ik niet weten waar toe je in staat bent als je vrouw vreemd van je gaat bijvoorbeeld |:(

@ hierboven

ik geloof gewoon in orgrimar van de armor vendor... not sure though

[ Voor 3% gewijzigd door ph4nt0m op 28-11-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gezeik om blizzard zeg en omdat de servers wat langer offline zijn...lekker boeiend allemaal zeg!!

Als je er zo'n probleem mee heb, ga dan lekker een ander spel spelen waarbij ze geen maintenance dag hebben en waarbij je gewoon lekker door kan blijven spelen.

Kom op mensen dit is echt weer een zinloze discussie... :X

Laten we het weer over de bloemetjes en de draakjes hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
Perox schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:14:
In ieder geval krijgen ze nu achteraf wel gelijk dat ze het nieuwe Arena Season hebben uitgesteld.. :+

En nee, 11:00 uur 12:00 uur, nee toch 13:00 uur (ow wacht misschien wel 14:00 uur) roepen is op je bek gaan als Blizzard zijnde. Er moet ergens een manager flink de balen ervan hebben, dat is zeker. Dat er uiteindelijk bij alles dat op werken lijkt fouten worden gemaakt, hey, zoals mensen hier al roepen, shit happens. Ik baal ook maar zie geen evil intent ofzo.. :)
Ik denk dat het daar veel spelers ook steekt. Dat er maintenance nodig is snapt iedereen, en dat dat uit kan lopen ook. Maar doe dan geen ETA's geven en ga met het principe when its done its done. En zeker niet als je vaak je ETA's niet haalt als het extended moet worden. En dat is het geen waar veel mensen van balen. Kijk, hadden ze om 10:30 gezegd, we halen het niet, het zou best eens 14:00 a 15:00 kunnen worden, hoor je bijna niemand erover. Maar dan krijg je dus bijstellen van ze, 12:00, 13:00 en nu neem ik aan 14:00. En dat is wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:24:
[...]

Het enige recht dat je hebt is je subscription stoppen.

[...]

Wie is hier nu de no-lifer die zit te mekkeren dat 'ie niet online kan?

[...]

Grappig. Gezien je replies dacht ik dat je 14 was :D
Mijn recht is het zelfde als het recht bij een ander commercieel ingesteld bedrijf, je hebt het recht om te klagen, problemen te laten verhelpen enzo.

nou ik zeg dat ik 4 avonden 2uurtjes per avond speel en als ik dalijk om half 3 thuis ben kenk tot 4 uur spelen ja dus ik mekker omdat het even een fijne afwisseling is.

nou je kan het met me eens zijn of niet al was ik 14 al was ik 8 ut zou me geen moer uit maken mijn stand punt is mijn standpunt klaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:24:
[...]

snappen jullie het nou eindelijk
ik snap je al lang
Ik geef alleen aan dat het
Bokkie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:55:
[...]

Das mooi, maar whinen over downtime hier heeft

1. geen zin
2. wordt al zeker 30 topics niet gewaardeerd

Maintenance day = downtime, en soms loopt dat uit, shit happens.
Iedereen hier vind het klote dat het uitloopt

Maar bijna iedereen hier weet ook dat dit kan gebeurem dit is al zo sinds de launch, dus heeft erover zeuren of een discussie starten geen zin, resulteert namelijk alleen in QQ zoals gezegd en inmiddels bewezen
Kaap schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:27:
[...]

Ik denk dat het daar veel spelers ook steekt. Dat er maintenance nodig is snapt iedereen, en dat dat uit kan lopen ook. Maar doe dan geen ETA's geven en ga met het principe when its done its done. En zeker niet als je vaak je ETA's niet haalt als het extended moet worden. En dat is het geen waar veel mensen van balen. Kijk, hadden ze om 10:30 gezegd, we halen het niet, het zou best eens 14:00 a 15:00 kunnen worden, hoor je bijna niemand erover. Maar dan krijg je dus bijstellen van ze, 12:00, 13:00 en nu neem ik aan 14:00. En dat is wel irritant.
Mja dan krijg je weer mensen die zeuren dat er geen informatie gegeven wordt over status en zo,
Punt is gewoon dat als het uitloopt ze het nooit goed kunnen doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Bokkie op 28-11-2007 13:31 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:28:
[...]

Mijn recht is het zelfde als het recht bij een ander commercieel ingesteld bedrijf, je hebt het recht om te klagen, problemen te laten verhelpen enzo.

nou ik zeg dat ik 4 avonden 2uurtjes per avond speel en als ik dalijk om half 3 thuis ben kenk tot 4 uur spelen ja dus ik mekker omdat het even een fijne afwisseling is.

nou je kan het met me eens zijn of niet al was ik 14 al was ik 8 ut zou me geen moer uit maken mijn stand punt is mijn standpunt klaar over.
Oh ja, recht om te klagen heb je absoluut... maar het heeft op GoT bar weinig zin. Sterker nog, denk dat je 0.00% kans van slagen hebt.

3 banen daar kies je zelf voor. Ik werk 40 uur per week omdat ik dan ook nog tijd over hou voor af en toe een game, film of social life. Ook niet onbelangrijk ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik ben bezig met wat macro's voor me Warlock alt, alleen loop ik tegen de global cooldown aan hehe.
Is er een manier om te zorgen dat hij pas cast als de cooldown is afgelopen.

Bijv :

/cast Curroption
/stopcasting
/cast Siphon Life

Als ik dit doe dan cast hij wel Curroption maar niet siphon door de cooldown.
Ik weet dat je ook /castsequence macro heb, maar dan moet je twee keer op de macro klikken,
en dat is niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF vraagje: waar kan je straks je S1 gear ophalen? In Area 52 of gewoon in Ogrimmar?
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:11:

Voor iemand die de prijzen nog niet had gevonden hier zijn ze, te vinden van vendors in champions hall en hall of legends in oggri.

Chest: 14,500 honor and 30 AB marks of honor
Gauntlets: 10,500 honor and 20 AV marks of honor
Helm: 14,500 honor and 30 AV marks of honor
Leggings: 14,500 honor and 30 WSG marks of honor
Shoulders: 11,250 honor and 20 AB marks of honor
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:26:
Wat een gezeik om blizzard zeg en omdat de servers wat langer offline zijn...lekker boeiend allemaal zeg!!
Blizzard had gewoon aangegeven dat enkele server extended maintenance hadden. Ik snap niet wat het probleem is. Blizzard is zover ik weet de vrijwel de enige MMORPG aanbieder die zoveel over heeft voor de speler. Dat zie je bij andere MMO's echt niet. En dan nog blijven zeiken dat een server wat langer offline is, omdat er ONDERHOUD (lees dat woord maar eens goed) wat langer duurt dan normaal. Wees blij dat er uberhaupt onderhoud op je server gedaan wordt. Of heb je liever een server waar je nauwlijks op kan spelen, omdat de ene na de andere lag als een zwerm muskieten door je server heenvliegen?
BootVluchteling schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:31:
hoe oud is iedereen hier eigenlijk..?

beschrijf even een paar dingen over jezelf..

(voor)naam
leeftijd
playtime
thuiswonend/verliefd/verloofd/getrouwd etc..?
Leuk initiatief :)

Ik ben Rob, 22 jaar en kom uit Klundert. Nog geen characters op 70, maar zolang ik plezier heb, maakt het mij echt niet uit wat ik doe. Playtime zal wel veels te lang zijn :P . Ohja en woon vrijgezellig thuis :)

[ Voor 24% gewijzigd door Zeror op 28-11-2007 13:37 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:30:
Screw u Guy's I'm geuing Heume, going to get my s3 gear :P
Wacht, je bent nog niet eens thuis en je zeurt al dat je niet kunt spelen? :D
* HolyCorn mompelt iets over nolifers
KunDun schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:32:
Ik ben bezig met wat macro's voor me Warlock alt, alleen loop ik tegen de global cooldown aan hehe.

Bijv :

/cast Curroption
/stopcasting
/cast Siphon Life

Ik weet dat je ook /castsequence macro heb, maar dan moet je twee keer op de macro klikken,
Dat kan niet.

[ Voor 48% gewijzigd door HolyCorn op 28-11-2007 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Uhm.. Volgens mij haal jij 2 dingen door elkaar.

Ten 1e heeft KPN zich sowieso aan de SLA te houden, indien er problemen optreden. Los daarvan zijn storingen bij KPN incidenten. Deze komen niet tot nooit voor. Met andere woorden:

Er is niet bekend wanneer er een storing optreedt, maar op het moment dat deze zich voordoet, proberen de mensen het conform de SLA op te lossen.

Bij WoW gaat het om preventief onderhoud, wat elke woensdag plaatsvind. Dit weet je. Hier kan je rekening mee houden. Sterker nog, je bent hier zelf mee akkoord gegaan. Erover klagen achteraf is hetzelfde als klagen over kleine lettertjes. Kinderachtig.

Los daarvan is Blizzard duidelijk in de communicatie. Dat jij daar andere verwachtingen aan verbindt, dat kan je Blizzard niet kwalijk nemen.

En even een tip. Wordt nooit persoonlijk op een forum. Er zijn altijd mensen die het beter weten en die iets wat jij beweert zo weerleggen. Das zonde als je zo stellig bent. Je zou jezelf gezichtsverlies kunnen besparen door even wat langer na te denken over wat je post ipv te reageren als een oververhitte Duitser.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijv :

/cast Curroption
/stopcasting
/cast Siphon Life
Ik ben alles behalve een macro expert, maar volgens mij doet /stopcasting met 2.3 niks meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online

Bijv :

/cast Curroption
/stopcasting
/cast Siphon Life

stopcasting heeft geen nut meer.. die latency-gedoe is aan gewerkt met patch 2.3

en als je per sé wil, moet je G15 keyboard kopen (eigen verantwoording, tis officieel niet toegestaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bijv :

/cast Curroption
/stopcasting
/cast Siphon Life

Je kan geen meerdere spells in een macro stoppen als ze de GCD triggeren, zonder gebruik van castsequence

MAW je kan geen bot macro bouwen en met 1 button meerdere GCD acties uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Bokkie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:35:
[...]
Je kan geen meerdere spells in een macro stoppen als ze de GCD triggeren, zonder gebruik van castsequence

MAW je kan geen bot macro bouwen en met 1 button meerdere GCD acties uitvoeren.
en met iets van een timer ertussen: /in 2
of is dat ook niet meer mogelijk bij nieuwere versies?

(zit op werk dus kan niet testen :P)

iemand al screenies van de nieuwe set btw?

[ Voor 4% gewijzigd door Pepper op 28-11-2007 13:43 ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
toen ik je laats slapte in AV, dat was pwnd =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:35:
dan zeg ik daarop had de patch dan uitgesteld en release iets pas als het "fixed" is.

Ik heb nou meer het idee dat ze release om van het gezeik af te komen. En horen = niets,

we hebben
BRONVERMELDINGEN
nodig
Als de patch uitgesteld wordt is er óók gezeik. Wat dat betreft is er niets goed als Blizz door omstandigheden de voor henzelf gestelde termijn niet haalt; er valt dan altijd wel wat te zeiken.

Trouwens, een bronvermelding is een vermelding waar een artikel of quote vandaan komt. Waar je waarschijnlijk om vraagt is een update, en die geven ze wel door de ETA te wijzigen.
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:55:
het is gewoon me standpunt klaar over. einde discussie, als jullie no lifers zijn die liever dan 24/7 achter wow zitten jah sorry hoor ik heb zoiets van ja zorg in 1x dat het goed gaat anders zet der geen eta achter.

Blizz wekt zelf verwachtingen op, als ze dat niet kunnen beamen nou a. meer mensen of b. meer tijd maar wek dan niet jah eerst 11 uur dan 12 uur dan 13 uur nee zo gaat het niet.

bij elk commercieele instelling heb je verwachtingen, zo verwacht jij dat bv je telefoon rekening goed is, en als het netwerk eruit ligt kan je niet bellen dan ben je ook aan het flippen op je provider, nou dat is hier het zelfde

GET MY POINT ?
Nee, en die caps helpen nou ook niet bepaald. :/ Een paar weken geleden heeft Blizz aangegeven wanneer de patch zou komen en S3 zou beginnen, met daarbij de mededeling dat het nog anders zou kunnen worden. (wat met S3 dan ook gebeurd is) Voor patchdays geldt hetzelfde, er kan vanalles fout gaan. Niet alleen met de patch zelf, maar ook met het live gooien. Ik doe zelf een deel van het serverpark van het bedrijf waar ik werk en het gebeurt niet zelden dat een server goed werkt als ik om 17:00 naar huis ga, en vastgelopen is als ik de volgende ochtend weer binnenstap. Feit is dat je het over PC's hebt en die hebben de neiging niet altijd 100% goed te werken. Shit happens, learn to live with it.

Daarnaast, de enige die hier op het moment flink loopt te zeiken dat 'ie niet kan spelen ben jijzelf. Vraag me toch af wat óns dan de no lifers maakt.
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:06:
Zijn jullie nou niet zo snugger, het is een princiepe kwestie, je hebt x aantal bepaalde verwachtingen van een bedrijf.

nou die verwachtingen moetten ze maar aankunnen anders is het ook geen prof. bedrijf
Ik, en met mij vele anderen, verwacht van jou dat je op een fatsoenlijke manier kan discussiëren en een beetje fatsoenlijk Nederlands typt. Niet omdat je een leraar Nederlands dient te zijn, maar omdat dat op GoT gebruikelijk is. Begin eens met daar aan te werken, dan wordt je al een stuk serieuzer genomen.

Edit: Waar blijft eigenlijk die 4k HoW screenshot waar we 't een paar topics geleden over gehad hebben? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Nu online
....
Pffff.....L2Read ;) :+ . Al 100 keer gezegd en op de diverse andere fora/websites.

In Orgrimmar kun je S1 gear kopen. Bij de arena's (speciaal om drukte te voorkomen in Area52) en in Area 52 de S2 & S3 pieces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Dampie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:05:
Liev dagboek,

Gister avond wel een hele lame alliance speler tegengekomen.

< verhaal >
Liev dagboek,

Gister avond wel een hele lame alliance... ehm horde speler tegengekomen.
Escort quest in Skettis, door pech 2 vogels op mijn dak, normale mob en de 2 gespawnde mobs maar gelukkig, ik red het, minder dan 5% leven, bijna benee, horde rogue op mijn dak, sja, niet complete dus. -O-

Ben eigenlijk niet van de klagerige, maar wil des te meer aangeven dat je kindjes aan beide zijden hebt. Lame players on both sides. ;)

Boeit me verder niet, want pvp-server, ress'en, wat geduld en kon de escort-quest na een klein halfuurtje alsnog succesvol doen en och, wie weet, loop ik de rogue wel weer eens tegen het lijf. Want ik ben wel van de 'boontje komt om zijn loontje', dat dan weer wel. :P

And now for something completly different....
merken jullie ook, dat, sinds de patch bracht dat je nu honored moet zijn voor de heroic key, veel mensen denken dat je een heroic achter elkaar kan doen? Gister tot 3 keer toe iemand in de party die al saved was en er maar niets van snapte dat hij/zij ons niet zag eenmaal binnenin. Naja, leert je weer een nieuwe vraag te stellen vooraf ('Did you do heroic < insert instance > today?) voordat je iemand invite't. Anyhow, gister, ondanks een bugged heroic Mecha (2 mobs bleven zichtbaar danwel niet zichtbaar voor de elevator staan) toch de heroic daily kunnen volbrengen. Omdat de mage en de hunter al opgaven en ik een pally en warrior zo ver kreeg om toch te komen hebben we de laatste boss dus met 3 warriors (2 fury, 1 prot), dps pally en priest gedaan. Fear ftw.
De laatste groep ervoor was ietwat lastiger dan de baas zelf. :Y)

Vanvond 'arena season one off hand sword' ophalen, en dan weer verder met badges. Ik moet en zal die plate helm hebben, een zeer goede plate dps helm maar de looks van dat ding, ik blijf erin. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defiler1974 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:10:
enige druid hier die mij het volgende kan vertellen:

Kan ik beter een superior impact +9 weapon damage op mijn 2h nemen of +35 agility. Ik heb veel tegensprekende posts gevonden of weapon damage nu werkt in kitty form. Al het wel werkt is het dus een keuze tussen 126 AP op mijn 2h of +35 agility.
35 Agi, geen twijfel, weapon damage doet helemaal niks in kitty-form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 14:56

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:11:
Weet iemand nog een leuke warlock build? 8)
Wat wil je ermee doen? Raiden of PvP
Ik heb nu leuke PvE Instance/Raid build die ook wel n beetje PvP kan doen, als ik goed spel, dus als je dat wilt post ik die wel even.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:58
Modbreak:Wil iedereen terug ontopic gaan en een nuttige bijdrage aan dit topic leveren i.p.v. te klagen over downtime, elkaar af te bekken, en nutteloze posts te maken zoals een opsomming nutteloze persoonlijke informatie :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:51:
en nutteloze posts te maken zoals een opsomming nutteloze persoonlijke informatie :? :)[/]
Ehrm. We leren elkaar wat beter kennen, dat vind ik nauwelijks nutteloos. :)

Helaas, dit is pure topicvervuiling in de vorm van opsomming waar uiteindelijk helemaal niemand iets mee kan. Dus ik wil het hier niet zien :)

[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Nu online
Crash schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:51:
...nutteloze posts te maken zoals een opsomming nutteloze persoonlijke informatie :? :)[/]
Tja, wat is dan niet nutteloos? Verhalen "yeeh, blabla down", "jippie ik heb xx epix" en "woot, alliance dude pwnd" vind ik ook niet echt nuttige discussie. Toch wel leuk om eens te lezen.

Maar goed, kan me voorstellen dat deze info niet echt gewenst is.

[ Voor 8% gewijzigd door Bulligan op 28-11-2007 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:28:
[...]

op de woensdag werk ik altijd korte dagen, nou voor sommige die hele avonden die spelen maakt het neit uit maar ik heb 2 uurtjes per dag en datmaar 4 dagen.

Nou als ik thuis ben wil ik wel WoW kunnen spelen en voor mij is het een princiepe kwestie, ze verwachten dat jij je aan hun regels houd, nou dan mogen WY verwachten dat ZIJ zich aan hun tijden houden
Uit de eula
However, Blizzard Entertainment reserves the right to temporarily suspend the Service for maintenance, testing, replacement and repair of the telecommunications equipment related to World of Warcraft, as well as for transmission interruption or any other operational needs of the system.

je kan zeuren wat je wil maar je hebt toegestemd met de eula. Dus staat Blizzard in hun recht :w

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ik wil graag voor de rogue van mn vrouw dat ie ripost of ghostly strike en als die beide niet actief zijn dan hemorrage of sinister strike maar das helemaal niet meer mogelijk he?
Alleen via een cast sequence maar ja die maakt ie dan eerst af en als 1 van de hits op cooldown zit werkt het niet.

Ripost zou zelfs niet in een sequence kunnen omdat die alleen na een parry kan.

Of weet iemand toch nog een legale manier waarop dit wel kan?

Voor die ghostly strike zat ik te denken:
/castsequence reset=6 Ghostly strike, ss, ss, ss, ss, ss, ss, ss, ss, ss, ss

zal misschien niet precies kloppen moet vast nog ergens puntjes en haakjes tussen maar het idee is goed toch ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

MantaMania schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:02:
Ik wil graag voor de rogue van mn vrouw dat ie ripost of ghostly strike en als die beide niet actief zijn dan hemorrage of sinister strike maar das helemaal niet meer mogelijk he?
Alleen via een cast sequence maar ja die maakt ie dan eerst af en als 1 van de hits op cooldown zit werkt het niet.

Ripost zou zelfs niet in een sequence kunnen omdat die alleen na een parry kan.

Of weet iemand toch nog een legale manier waarop dit wel kan?

Voor die ghostly strike zat ik te denken:
/castsequence reset=6 Ghostly strike, ss, ss, ss, ss, ss, ss, ss, ss, ss, ss

zal misschien niet precies kloppen moet vast nog ergens puntjes en haakjes tussen maar het idee is goed toch ??
Waarom zou je een script al het leuke werk voor je laten doen. Zelfde dat een mage een script gaat maken voor een auto frostbolt spam.

Op deze manier leer je nooit je class goed kennen en bespelen. Ik begrijp best dat sommige scripts nodig kunnen zijn, maar dit slaat werkelijk nergens op ( mijn mening ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
Lol, ik dacht dat bij Pure Water vissen dr gewoon 'n 50% kans was op 1 of 2 mote of water.
Ik stond uitlogd in nagrand, dus server paar min online en meteen gaan vissen. Op 2 poging na alléén maar mote of water 2x :D
36 motes in minder dan 10min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

William/Ax3 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:01:
[...]

Uit de eula
However, Blizzard Entertainment reserves the right to temporarily suspend the Service for maintenance, testing, replacement and repair of the telecommunications equipment related to World of Warcraft, as well as for transmission interruption or any other operational needs of the system.

je kan zeuren wat je wil maar je hebt toegestemd met de eula. Dus staat Blizzard in hun recht :w
En ik heb liever 1 uur meer downtime, dan een hastig in elkaar geflansd iets dat om het uur eruit knalt, want ja met MOEST en ZAL om 11:00uur of 13:00(afhankelijk van de Patch) online zijn voor de mensen die niet kunnen wachten.

Ik vind persoonlijk dat Blizzard erg goede service levert, ook ingame, heb laatst Guild bank bug gehad, en werd erg snel door GM erover aangesproken, en duurde even tot het goed was, maar toen was het ook meteen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 19:44
Hellow Peepz..

Vraagje..
is dit een goeie tank build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Het "Links" gedeelte in de startpost is verder aangevuld :)

Feel free to send me more :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:05:
[...]

Hemmorage!!!

Suitable for raiding or not?? Lets discuss this!!
Ik zou het erg cool vinden als jij hemo zou speccen (of ik). En dat we dan samen zouden raiden. Die hemo buff is erg nice.

Vraag me af of je in recount kan zien hoeveel damage afkomstig is van die buff.

Als jij de gear ervoor hebt, zou ik het doen. Desnoods gaan we AV ff premaden met de G om ff wat honor te halen voor 2x s1 swords.

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:04:
[...]

Ik hoop, dat wij de mensen die dan over Warlockbuilds beginnen, een passende straf geven. Voor elk lockgerelateerde zin een rondje bier lijkt mij wel goed.

ohja: Iedereen die over roguebuilds begint, die krijgt een rondje. Ik stel voor om die te laten betalen door Warlocks. Immers Rogue > Warlock.
Waarom dat dan? Okay Rogue verslaat Warlock, maar mensen te gaan straffen omdat ze over locks praten? Het is gewoon een moeilijke class voor beginners dus krijg je gewoon veel vragen erover. En dat Rogue simpeler is kunnen de Lock mensen niks aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:13:
[...]

Waarom dat dan? Okay Rogue verslaat Warlock, maar mensen te gaan straffen omdat ze over locks praten? Het is gewoon een moeilijke class voor beginners dus krijg je gewoon veel vragen erover. En dat Rogue simpeler is kunnen de Lock mensen niks aan doen.
Het is een beetje een insider grapje, niet heel serieus bedoeltd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:14:
[...]

Het is een beetje een insider grapje, niet heel serieus bedoelt. ;)
En ik deed mee ;)

Trouwens, zijn Rogues beetje goed voor 25 Mans raiden? Krijgen laatste tijd veel Apps van mensen en onder andere Rogues, en gezien het feit dat we erg weinig Rogues hebben in de guild even deze vraag :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:12:
[...]

*knipt met de vingers

Looooocksss !!! Bier graag :>

Ik zou het erg cool vinden als jij hemo zou speccen (of ik). En dat we dan samen zouden raiden. Die hemo buff is erg nice.

Vraag me af of je in recount kan zien hoeveel damage afkomstig is van die buff.

Als jij de gear ervoor hebt, zou ik het doen. Desnoods gaan we AV ff premaden met de G om ff wat honor te halen voor 2x s1 swords.
Ik heb nu meer gear gericht op daggers. Maar idd die arena zwaarden zijn wel super mooi, ik vraag mij af hoeveel potjes AV ik zou moeten doen om genoeg honor te krijgen. Weet jij wat ze kosten qua honor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Fratti schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:05:
[...]

Hemmorage!!!

Suitable for raiding or not?? Lets discuss this!!
valt weinig te discussen :P viable? ja.

Al zul je achter blijven op de combatsword builds, dmg verschil is dusdanig weinig dat het prima werkt met raiden.

Ben zelf op dit moment met mijn rogue ook hemo en dat gaat pima. vind het heerlijk spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Hooli-gan schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:57:
[...]

Tja, wat is dan niet nutteloos? Verhalen "yeeh, blabla down", "jippie ik heb xx epix" en "woot, alliance dude pwnd" vind ik ook niet echt nuttige discussie. Toch wel leuk om eens te lezen.

Maar goed, kan me voorstellen dat deze info niet echt gewenst is.
Dat zijn dan ook zaken die niet hier thuishoren maar in bijv. Het grote "kleine" mededelingentopic deel 148. One-liners / korte mededelingen die eigenlijk niet echt ter zake doen horen hier simpelweg niet thuis.

Modbreak:Vanaf dit punt wil ik _geen_ opsomberichten meer zien (bijv. vermelden van personalia etc.) en geklaag over dat de servers down zijn. Het hier posten van dit soort berichten draagt er namelijk niets aan bij dat die servers sneller terug online zullen zijn. Hiernaast zorgt het ervoor dat dit topic nog meer vervuild raakt met niet ter zake doende posts.

[ Voor 92% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Nog een kleine mededeling: discussie over moderaties horen niet in dit topic thuis. Als je iets wil vragen of ergens over wil discussieren kan je mailen / DMen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anyway,

Over rogues in raids. Nadeel is dat veel gevechten melee onvriendelijk zijn. Zorg dat je er niet teveel hebt. Aan de andere kant hebben ze erg goede damage, en kunnen ze prima meekomen. (soms meters toppen)

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 28-11-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Fratti schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:18:
[...]

Ik heb nu meer gear gericht op daggers. Maar idd die arena zwaarden zijn wel super mooi, ik vraag mij af hoeveel potjes AV ik zou moeten doen om genoeg honor te krijgen. Weet jij wat ze kosten qua honor?
MH = 18k honor en 20 EotS marks
OH = 9k honor en 20 EotS marks (of 10, weet t niet meer)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
wij hebben meestal 2 a 3 rogues mee in 25 man raids
evenveel als de locks en mages eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, wij hebben op Vashj nu ook 4 rogues mee. Samen met een Ench Shammy in 1 melee groep. Heerlijk hoe ze die naga's neer nuken.

'k Bedoel alleen te zeggen; Ze doen mooie damage, maar het heeft ook downsides, zoals de AoE/cleaves van bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 10:10

Bijv :

/cast Curroption
/stopcasting
/cast Siphon Life

Ik kan je aanraden om even naar wow-europe.com te gaan, warlock sectie en naar het macro topic. Veel handige macro's die te gebruiken zijn. o.a. met castsequence en focus. (vooral focus is erg prettig om een target gefeared te houden, in principe hetzelfde als de sheep macro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Bokkie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:18:
[...]

valt weinig te discussen :P viable? ja.

Al zul je achter blijven op de combatsword builds, dmg verschil is dusdanig weinig dat het prima werkt met raiden.

Ben zelf op dit moment met mijn rogue ook hemo en dat gaat pima. vind het heerlijk spelen
Onze raiding rogues zijn sinds 2.3 allemaal hemo gerespecced (puur om te kijken hoe het gaat) en alledrie doen ze net iets meer damage. Je hebt het dan over tussen de 10-30 dps meer, niet extreem veel en niet te vergelijken met het dpsverschil wat je krijgt bij hoge/lage latency, focus, etc.

Het verschil is echter wel dat onze physical dps een stuk hoger ligt, dus ik zou zeker zeggen dat het de moeite waard is. Zeker nu je expertise rating kan krijgen is suprise attacks opeens voor pve een stuk minder de moeite waard zou ik zelf zeggen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
lol! ik heb de tijd van mn leven..

ik ben jewelcrafter, en IEDEREEN zoekt gems.. laat ik nou net díe persoon zijn 8) :*)

[ Voor 3% gewijzigd door BootVluchteling op 28-11-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:44:
Mjah, wij hebben op Vashj nu ook 4 rogues mee. Samen met een Ench Shammy in 1 melee groep. Heerlijk hoe ze die naga's neer nuken.

'k Bedoel alleen te zeggen; Ze doen mooie damage, maar het heeft ook downsides, zoals de AoE/cleaves van bosses.
mwoah dat zijn er niet veel meer, gewoon achter de mob staan, denk dat er op dit moment evenveel melee friendly als ranged friendly bosses zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
On_E schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:40:
[...]

MH = 18k honor en 20 EotS marks
OH = 9k honor en 20 EotS marks (of 10, weet t niet meer)
met ongeveer 500 gemiddeld uit AV zou ik zeggen zo'n 36 AV's spelen voor 18k honor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkasantion schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:13:
[...]

Ja ik was niet serieus. Net als jij niet serieus bent als je zegt dat het qua moelijkheidsgraad lock > rogue is ;)
Darkasantion schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:18:
[...]

En ik deed mee ;)

Trouwens, zijn Rogues beetje goed voor 25 Mans raiden? Krijgen laatste tijd veel Apps van mensen en onder andere Rogues, en gezien het feit dat we erg weinig Rogues hebben in de guild even deze vraag :P .
Rogues zijn chill, maar mijn guild neemt er niet veel mee. Wel altijd minimaal 1 (lucky me :P ).
Fratti schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:18:
[...]

Denk dat je dat als je 2 weken AV doet, je het wel binnen hebt. Maargoed ik weet hier niet al teveel van omdat ik niet vaak Bg's doe.

Mijn honor bouwt zich iig erg snel op, zeker nu met de dailies. Rond de 1k 1.5k per dag en ik speel 1 a 3 potjes per dag.

Aan de ene kant zou ik ook graag hemo willen proberen. Helaas heb ik de Fool's Bane ipv de Spiteblade, dus ideaal is het niet. PvE is mijn maingoal en daar heb je liever swords dan maces.

Aan de andere kant, zou ik niet zonder daggers kunnen spelen. Los van dat ik er debiel uit zou zien, kan ik niet leven met de gedachte dat ik niet meer kan backstabben.

Zou ook kut zijn voor mijn reputatie als "backstabber". Daarnaast mag ik mijn note: Dead stab in the backer ook nog eens veranderen ;(

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Gisteren nog even vashj gekilled (blijft een bitch) om nog 2 personen de vial te geven zodat ze naar MH kunnen. Daarna naar Doomwalker gegaan. 1e try een wipe door een "fun" pull en 2e try down \o/ Een en ander met behulp van onze vrienden van deflect en STERF. Nu kunnen we deze ook op onze kill lijst bij schrijven ; )

Ook grappig dat tijdens de earthquake de allies zo uit de hemel naar beneden donderen : D

<3 AoE spells

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Nu online
drain soul gaat nu via het dak. kinky :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
ImdaMned schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:55:
Ook grappig dat tijdens de earthquake de allies zo uit de hemel naar beneden donderen : D
<3 AoE spells
Normaal is een earthquake een "ground attack"
Aangezien ik dit ook heb meegemaakt, het uit de lucht vallen (en tevens een 15min death-debuff krijg, dus 15min niets kunnen doen) de volgende vraag.
Ben je op de grond wel veilig, ik heb geen ervaring met deze "Boss", en als ik die emotes zie blijf ik er zo ver mogelijk vandaan (>150y) .

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Uhuh. 4 pagina's terug :)
Hooli-gan schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:46:
Pffff.....L2Read ;) :+ . Al 100 keer gezegd en op de diverse andere fora/websites.

In Orgrimmar kun je S1 gear kopen. Bij de arena's (speciaal om drukte te voorkomen in Area52) en in Area 52 de S2 & S3 pieces
Bedankt, maar dat werd al eerder gemeld. Learn2read ;)

Anyways, net ff m'n S1 chest en shoulders opgehaald. Helaas 3k honour te kort voor de head, maar dat moet ik in het weekend maar ff fixen. De komende 3 weken zijn Arena's toch lastig, zit in de VS en m'n Arena budyd heeft nogal een moeilijk 'schedule'. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
sabriel schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:05:
[...]

Aangezien ik dit ook heb meegemaakt, het uit de lucht vallen (en tevens een 15min death-debuff krijg, dus 15min niets kunnen doen) de volgende vraag.
Ben je op de grond wel veilig, ik heb geen ervaring met deze "Boss", en als ik die emotes zie blijf ik er zo ver mogelijk vandaan (>150y) .
De level 15 mage, genaamd Magicshooter die ik in de raid had geinvite, en die we gesummoned hadden voor Voidwalker was iig niet veilig daar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabriel schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:05:
[...]

Volgens mij, correct me if I'm wrong, is die debuff alleen van toepassing op het aura wat Doomwalker om zich heen heeft. Voor de rest zou je alles moeten kunnen doen.

En nee, op de grond ben je ook niet veilig tijdens earthquake. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:50:

Rogues zijn chill, maar mijn guild neemt er niet veel mee. Wel altijd minimaal 1 (lucky me :P ).
Compleet eens met je daar..nawa :) , en dat rogues moeilijk worden meegenomen met melee bosses is niet helemaal waar.
Ik heb zelf een rogue alt en ga ook vaak mee naar bv prince en dat gaat prima, zolang je maar blijft opletten op de enfeeble.

Bij andere melee onvriendelijke bosses zal het ook allemaal wel mee vallen, zolang je maar niet onder invloed bent en gewoon helder kan nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
BootVluchteling schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:46:
lol! ik heb de tijd van mn leven..

ik ben jewelcrafter, en IEDEREEN zoekt gems.. laat ik nou net díe persoon zijn 8) :*)
Ik heb dinsdag avond van elke rare gem kleur 20 online gegooid, verspreid over alle nuttige gem designs. Dus 120 gems in totaal. Ik vraag me af hoe veel cash er straks in de mail zit :)

Maar waarschijnlijk zal iedere jc dit wel gedaan hebben waardoor uiteindelijk het wel tegen zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:09:
[...]
Bij andere melee onvriendelijke bosses zal het ook allemaal wel mee vallen, zoalng je maar niet onder invloed bent en gewoon helder kan nadenken :)
En wat als je 100% van de WoW speeltijd onder invloed bent ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:09:
[...]

Compleet eens met je daar..nawa :) , en dat rogues moeilijk worden meegenomen met melee bosses is niet helemaal waar.
Ik heb zelf een rogue alt en ga ook vaak mee naar bv prince en dat gaat prima, zolang je maar blij opletten op de enfeeble.

Bij andere melee onvriendelijke bosses zal het ook allemaal wel mee vallen, zoalng je maar niet onder invloed bent en gewoon helder kan nadenken :)
Nee klopt inderdaad. Tenminste, ik heb nooit te horen gekregen dat ze mij wilden subben voor ranged.

Gewoon een kwestie van opletten. Je dps ligt lager dan over het algemeen, mja das opzich ook niet zo een punt.

Enfeebles zijn wel genaaid btw. 5 cp's en niet kunnen rupturen ftl :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm .. wil niet zeuren , maar dinsdagavond (laat) dingen op de ah gooien is niet slim. de tijd loopt wel door maar mensen kunnen je spul niet kopen door maintenance. ofwel meer dan gemiddeld auction expired op woensdag in je mailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
Ahh wat is Season 3 toch lekker, snel toen de server up ging ff alle planar essences gekocht, (tussen de 5/10g p/s) en er weer opgezet voor 20g ^^

En over het er op dinsdag op gooien, dat maakte vandaag niet uit ;) iedereen wil nu namelijk gems/enchants op hun gear en zijn ongeveer bereid er alles voor te betalen als ze het maar hebben

[ Voor 39% gewijzigd door Puc van S. op 28-11-2007 15:17 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
En tegenwoordig duren auctions ook 2 dagen geloof ik, dus hebben ze tot morgenavond de tijd om te kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:12:
[...]

En wat als je 100% van de WoW speeltijd onder invloed bent ? :o
Ligt er uiteraard aan waarvan je onder invloed bent ;)
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:14:
[...]

Nee klopt inderdaad. Tenminste, ik heb nooit te horen gekregen dat ze mij wilden subben voor ranged.

Gewoon een kwestie van opletten. Je dps ligt lager dan over het algemeen, mja das opzich ook niet zo een punt
Nee dat je dps lager ligt maakt in de meeste gevallen idd niet uit.
Als het een boss is waar je gewoon de volle 100% op de boss kan blijven (maar uit moet kijken voor cleave enzo) dan kun je echt wel lekker meegaan met de dps en mss de "damage done" lijst toppen :)

Je kan toch rupture op hem gooien als je terug in melee range komt? Of bedoel je dat hij immune is?
*confused* 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruul is daar wel een goed voorbeeld van. Ondanks ranged daar in het voordeel is, kan je als rogue, mits je een goeie dpscycle + gelijkwaardige gear hebt, toppen op dat gevecht.

Ik ben erg benieuwd naar de wws dalijk van ZA. Op dit moment is er een hunter bij ons, die mij telkens net outdamaged ( :( ). vraag me af hoe dat dalijk met mijn +20 hitfood gaat + de slight rogue buff.

Want dan zit ik wel rond de ideale hit (250). AP/Crit buffs krijg je toch wel dus ik zou vooruit moeten gaan.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:15:
uhm .. wil niet zeuren , maar dinsdagavond (laat) dingen op de ah gooien is niet slim. de tijd loopt wel door maar mensen kunnen je spul niet kopen door maintenance. ofwel meer dan gemiddeld auction expired op woensdag in je mailbox
48 uur duration my boy

werkt prima

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:15:
Mwah; als je niet de kans hebt om direct na maintenance online te komen om AHs te plaatsen, zie ik er het nut wel van in, om dat dinsdag avond te doen. Je zult versteld staan van het aantal mensen dat direct toen alles weer live was, zijn ingelogd, alle gear hebben gehaald en via een stop bij de AH van gems hebben voorzien.

Verder zijn de AH tijden toch veranderd naar 12, 24 of 48 uur. Dus kan je iets dinsdag avond op de AH zetten, wat pas op donderdag expired. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand voor mij ff opzoeken hoe snel spiteblade is?
Ik zit te denken of ik net genoeg honor heb voor S1 schouders en een nieuw zwaardje, want als spiteblade "langzaam" is (2.70) ga ik het net redden om een S1 zwaardje+schouders te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Spiteblade is 2.70, Arena MH sword is 2.60.

Lethale Morphaene Súndavar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
M1lamb3r schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:15:
Ahh wat is Season 3 toch lekker, snel toen de server up ging ff alle planar essences gekocht, (tussen de 5/10g p/s) en er weer opgezet voor 20g ^^

En over het er op dinsdag op gooien, dat maakte vandaag niet uit ;) iedereen wil nu namelijk gems/enchants op hun gear en zijn ongeveer bereid er alles voor te betalen als ze het maar hebben
Heb nu vanochtend 4k gold verdien al met Jewelcrafting ;q Love new arena seasons \o/ Na het succes van vorige reset (2k gold oid) heb ik de afgelopen weken dik ore ingekocht en geprospect, vanochtend alles verkocht zo'n beetje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:33:
[...]

Heb nu vanochtend 4k gold verdien al met Jewelcrafting ;q Love new arena seasons \o/ Na het succes van vorige reset (2k gold oid) heb ik de afgelopen weken dik ore ingekocht en geprospect, vanochtend alles verkocht zo'n beetje :p
Dat zijn nuttige AH tips. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexx schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:32:
Spiteblade is 2.70, Arena MH sword is 2.60.
Top dank je wel!
Dan ga ik voor de S1 OH en kan ik lekker m'n schouders en m'n zwaardje oppikken aangezien ik nog steeds met king's defender rondloop van chess.. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
King´s Defender toch wel in offhand hoop ik dan?

Ik begreep dat er een bug was waardoor we het afgelopen AV weekend niet genoeg honor hebben gehad (BG weekend verdubbelt je honor gained, en dat heeft niet gewerkt tijdens het afgelopen AV weekend). Aangezien ik 45k honor gefarmd heb (ja ik weet het, no life: donderdagavond laat begonnen, doorgefarmd tot maandagavond) zou ik dan dus 90k honor moeten hebben. De cap ligt echter op 75k, dus ik heb preventief alvast de S2 boots gekocht. Die zijn iets minder qua stats, maar liever iets dan niets (Blizzard heeft al aangegeven dat mensen hoe dan ook nooit over de honor cap heen zullen gaan en alle honor die je dus nog terug moet krijgen dan dus verdwijnt).

Kleine tip voor alle mensen die nog honor hebben liggen: zorg dat je niet over je cap heengaat als je je extra honor erbij krijgt.

Ik ga in ieder geval de S1 pants en gloves halen, en als ik de rest van m´n honor krijg komt de rest van de set er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:01:
drain soul gaat nu via het dak. kinky :)
Tja inderdaad. vond het zo vreemd en dacht ehmm wat doe ik nu in hemelsnaam :D

Was geloof ik op moroes dat ik dat deed op leuke afstand en dacht ow beep me up scotty :+

_/-\o_

Gister rogue naar 52 gebracht en vanavond hoop ik prince een bezoekje te gaan brengen. En naar alle waarschijnlijkheid ook de laatse keer dat we prince gaan doen met de guild. Gaan ons meer op TK/EYE richten wat ook begrijpelijk is....

Maar mn rogueje wordt na gelang level steeds leuker :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Holy CornCrap! Ik moet ook maar een JC levellen :D

Ik wacht zelf nog ff een paar weekjes. Ik kan nu toch niet echt Arena's spelen (latency van 200ms en een laptop waar ik de keys niet op kan vinden, bovendien zijn al m'n addons weg), en ben druk bezig m'n druid te levellen. Enorm leuke class, en ik kan niet wachten tot ik level 70 ben. > Resto, heriocs en Arena's doen voor PvP gear. PvE raiding ga ik toch niet meer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vexx schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:42:
King´s Defender toch wel in offhand hoop ik dan?
Uiteraard.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb de S1 swords beide opgehaald voor me rogue en wat een verschil zeg >:)

Ben blij dat ik van die daggers af ben, kan eindelijk warriors omleggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:57:
[...]

Holy CornCrap! Ik moet ook maar een JC levellen :D

Ik wacht zelf nog ff een paar weekjes. Ik kan nu toch niet echt Arena's spelen (latency van 200ms en een laptop waar ik de keys niet op kan vinden, bovendien zijn al m'n addons weg), en ben druk bezig m'n druid te levellen. Enorm leuke class, en ik kan niet wachten tot ik level 70 ben. > Resto, heriocs en Arena's doen voor PvP gear. PvE raiding ga ik toch niet meer doen.
Make that 5k and counting, ik kan de spam in mailbox ook niet bijhouden echt Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ik heb eindelijk een UI bij elkaar gescharreld waarmee ik fijn kan wow'en :D

Dus ff showen 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HQT2wJYA3qhSM5YztPFV1I6o/full.jpg
Klik voor groot

Het is een aangepaste Photek UI. Links staan 2 chat windows, General chatwindow + Party/guild chat window. Rechts zie je even hoog als de twee chatwindows links de combatchatwindow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
HolyCorn schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:09:
[...]

Jij mag zooo blij zijn dat imbadin/lizen z'n target heeft gehaald : P

Geld btw voor heel Trollbane : (

**edit**

Owja, ik hoorde dat jarnotjuh een potten slikkende zelfmoord mage is

Iets met AP/POM/Fire ball spammen aan het begin van het gevecht :D

[ Voor 20% gewijzigd door ImdaMned op 28-11-2007 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-09 15:10
ImdaMned schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:15:
[...]

Owja, ik hoorde dat jarnotjuh een potten slikkende zelfmoord mage is

Iets met AP/POM/Fire ballArcane blast spammen aan het begin van het gevecht :D
Hij speelt tegenwoordig op een arcane mage ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Puc van S. op 28-11-2007 16:19 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BladePHQ schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:07:
Heb de S1 swords beide opgehaald voor me rogue en wat een verschil zeg >:)

Ben blij dat ik van die daggers af ben, kan eindelijk warriors omleggen :D
Dat kan ik met Daggers ook, als ik geen fout maak, en de Warrior wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:15:
Iets met AP/POM/Fire ball spammen aan het begin van het gevecht :D
heulemaal niet (8> . Iets met screw you en im going home ! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Vexx schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:42:
Ik begreep dat er een bug was waardoor we het afgelopen AV weekend niet genoeg honor hebben gehad (BG weekend verdubbelt je honor gained, en dat heeft niet gewerkt tijdens het afgelopen AV weekend). Aangezien ik 45k honor gefarmd heb (ja ik weet het, no life: donderdagavond laat begonnen, doorgefarmd tot maandagavond) zou ik dan dus 90k honor moeten hebben. De cap ligt echter op 75k, dus ik heb preventief alvast de S2 boots gekocht. Die zijn iets minder qua stats, maar liever iets dan niets (Blizzard heeft al aangegeven dat mensen hoe dan ook nooit over de honor cap heen zullen gaan en alle honor die je dus nog terug moet krijgen dan dus verdwijnt).

Kleine tip voor alle mensen die nog honor hebben liggen: zorg dat je niet over je cap heengaat als je je extra honor erbij krijgt.
Er schijnt inderdaad geen bonus-honor te zijn geweest dit weekend, maar je veronderstelling dat je 2x zoveel zou moeten krijgen is volgens mij fout. Tijdens av weekenden krijg je zover ik weet een vaste bonus voor het winnende en een vaste bonus voor het verliezende team (iets van 180/100), dus niet een verdubbeling van je totale honor of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

HolyCorn schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:09:
[...]

Oh my! Had ik nu ook maar JC gedaan, hehe.

Ach ja, als iedereen het had gedaan was er niet zo veel winst te maken. Had me helemaal niet gerealiseerd dat nieuwe set ook zulke dingen met zich mee zou brengen. Niet dat ik hier als Alchemist veel aan had kunnen verdienen, maar toch. :P

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
M1lamb3r schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:19:
[...]

Hij speelt tegenwoordig op een arcane mage ;)
Nee nee, Geen AB, voor z'n POM gebruikt hij daardwerkelijk een fireball ipv een arcane blast die meer dmg doet : D

En ja, ik weeet op welke mage hij speelt : P

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 28-11-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waar heb je precies ore's voor nodig dan en hoezo geprospect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Rudi schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:19:
[...]

Er schijnt inderdaad geen bonus-honor te zijn geweest dit weekend, maar je veronderstelling dat je 2x zoveel zou moeten krijgen is volgens mij fout. Tijdens av weekenden krijg je zover ik weet een vaste bonus voor het winnende en een vaste bonus voor het verliezende team (iets van 180/100), dus niet een verdubbeling van je totale honor of iets dergelijks.
enfin, dus je krijgt dat wel weer terug. Ik kan nergens een blue vinden waar ze dat vermelden (afgezien dat ze er mee 'bezig' zijn)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:27:
[...]

Waar heb je precies ore's voor nodig dan en hoezo geprospect?
Ore prospecten om mats voor jewelcrafting te krijgen. Waarmee je weer gems maakt die een ieder nodig heeft om z'n net nieuw verwoven items te gemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
[...]

Aha, ok. Betekent nog steeds dat ik nog ongeveer 20k honor tegoed heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

enig idee wanneer ze van plan zijn dit recht te zetten en wij de honor die ons toekomt terug krijgen? :/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
[...]

Gewoon een kwestie van opletten. Je dps ligt lager dan over het algemeen, mja das opzich ook niet zo een punt.

Altijd beter dan een Enfeeble en dan rustig op Shadow Word: Death drukken omdat je zo lekker in een cycle zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Vexx schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:34:
[...]
Aha, ok. Betekent nog steeds dat ik nog ongeveer 20k honor tegoed heb. :D
Nou op de amerikaanse forums is de laatste reponse dat het working as intended was, dus ik zou er niet al te hard op rekenen :p
http://forums.worldofwarc...15642&sid=1&pageNo=15#299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vexx
Dit zijn de twee enige Blue posts over de AV weekend honor bug die ik kon vinden:

¨Hi guys,

We are aware of some issues with the holiday weekend for AV this week. This issue is unrelated to other known issues with patch 2.3, and our technical team are investigating this further. I can assure you that all of your honour is stored safely on our database, and we should be able to apply any honour you are owed once the problem has been identified and corrected.

We apologise for any inconvenience caused, and thank you very much for your patience in the meantime.

Issuntril¨

¨I have no further updates for you on the status of this problem. Rest assured, as soon as I hear word of a fix, I will let you know here on the forums - please do not continuously bump this thread asking the same questions, as this will result in a thread lock.

As for the honur cap - any honour that is reimbursed will not be applied to characters that have already reached the honour cap of 75k honour, and will be permanently lost.

Issuntril¨

link naar het originele topic: http://forums.wow-europe....1739584207&pageNo=1&sid=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:41:
[...]

Altijd beter dan een Enfeeble en dan rustig op Shadow Word: Death drukken omdat je zo lekker in een cycle zit :)
Ooohh dat is me een keer gebeurt(d) toen ik mee ging naar kara (gerespecced naar shadow)...
Ik lekker aan het MD'en en dotten en dus ook SW:D....boem...dood :$ :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Rakkerzero schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:12:
Ik heb eindelijk een UI bij elkaar gescharreld waarmee ik fijn kan wow'en :D

Dus ff showen 8)

[afbeelding]
Klik voor groot

Het is een aangepaste Photek UI. Links staan 2 chat windows, General chatwindow + Party/guild chat window. Rechts zie je even hoog als de twee chatwindows links de combatchatwindow.
Ey ziet er weer netjes uit man! maar zijn we gewent van je ;) Wil em wel gebruiken voor mij character window wat te stijlen :*) Kan ik hem ergens vandaan trekken of stuur je hem even via msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bind je knoppen op V+1, V+2 enz?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!