Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 140 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.422 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:55:
[...]

Mja ik heb ook wel eens een groep proberen te krijgen voor OH in de guild en een paar "ingame" vrienden maar idd niemand die het aan durft.. |:(

Toch maar een druid geworden? :)
Tja.. mega irritant is dat. Ach een druid ... vind 't nu nog niet zo bijzonder maarja wat wil je .. lv 4 haha. En ik blijf erbij .. ik heb een female tauren genomen maar ook die blijven gewoon lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:59

chromeeh

the Gnome

Dampie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:05:
Liev dagboek,

Gister avond wel een hele lame alliance speler tegengekomen.

Was bezig om wat mobs te killen voor een quest en zie een alliance gast aan komen. Op zich geen probleem dacht ik zo, iedereen is vrij om te gaan en staan waar ie wil.

Hij valt ook een mob aan en ik had zo'n gevoel van owke, dan kan ik er ook nog wel een paar pakken. Maar wat doet meneer terwijl ik nog bezig ben met mijn mob. Valt me lafhartig aan in de rug. Dus ik silence erop (hij was een mage) en ren op em af, fear, en langzaam drain ik al zijn leven uit dat vormeloze NE lichaam. Gewonnen dus, ook al begon ik als de underdog zeg maar.

Nog geen 3 minuten later heb ik een lvl 70 rogue op mijn nek. Naam van deze toon was zodanig dat het mij wel duidelijk was dat dit de main moest zijn van de mage die ik net had omgelegd.

Dat je je main erbij haalt om je gram te halen als je gecorpscamped wordt kan ik me heel goed voorstellen, maar als je dat al doet als je 1 keer verliest, dan heb je toch echt wel een heel klein geslachtsdeel.

Kon er achteraf wel om lachen, maar zodra ik em weer tegenkom knal ik em ongegeneerd naar het hiernamaals. Dan ga ik wel een stukkie verderop questen.
Tja dat ken ik... dat vind ik jammer, als ik een keer gekilled wordt op een alt ga ik ook niet direct m'n main halen... Nu speel ik niet op een PvP server dus het komt eigenlijk al bijna niet voor...

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 19:28
Eey,

komt 2.3.2 nou vandaag of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
BootVluchteling schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:03:
[...]

waarom doe je eerst lurker, en dan hydross??

en het banishen van 2 adds kost VEEL teveel tijd.. wij doen vlak voor de nature<-->water switch een full dps-stop, zodat de tank aggro kan bouwen. als de adds komen, geven we ze een seconde of 5, en dan AOE-en voor het vaderland. lekker seed of corruption spammen.. zo vlieg je er doorheen. als iemand aggro krijgt, gewoon richting de tank lopen, of FD, soulshatter, fade, bubble etc doen..

ik heb hydross alleen meegemaakt op farm-status, maar als je de res-gear hebt op de tanks, moet het goed te doen zijn..

[...]

/nod
We doen eerst lurker omdat ie makkelijker is dan Hydross voor de net startende guild in SSC, we deden 2 banishen omdat we maar 1 mage hadden de locks kunnen dan wel SoC gaan spammen maar dat zal de adds niet neer krijgen.

De 2 MT's waar van ik 1 hadden hun ress gear al 2,5 maand klaar liggen de OT's waren nog niet eens begonnen dus we zijn nu alles snel aan het craften waarschijnlijk gaat een pala tank de adds tanken als we die gear af hebben en dan word het one shotten als er iets meer AoE mee is.

En jah voor het eerst dit soort bosses doen als ze al op farm waren is natuurlijk wel iets anders dan de eerste guild try's ooit. Het is allemaal een beetje zoeken en kijken hoe het gaat maar het viel me gister niet tegen iig.

[ Voor 8% gewijzigd door ErwienO op 28-11-2007 11:18 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:06
ErwienO schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:16:
[...]

We doen eerst lurker omdat ie makkelijker is dan Hydross voor de net startende guild in SSC, we deden 2 banishen omdat we maar 1 mage hadden de locks kunnen dan wel SoC gaan spammen maar dat zal de adds niet neer krijgen.

De 2 MT's waar van ik 1 hadden hun ress gear al 2,5 maand klaar liggen de OT's waren nog niet eens begonnen dus we zijn nu alles snel aan het craften waarschijnlijk gaat een pala tank de adds tanken als we die gear af hebben en dan word het one shotten als er iets meer AoE mee is.

En jah voor het eerst dit soort bosses doen als ze al op farm waren is natuurlijk wel iets anders dan de eerste guild try's ooit. Het is allemaal een beetje zoeken en kijken hoe het gaat maar het viel me gister niet tegen iig.
sowieso heb je practisch weinig te zoeken in SSC als je maar 1 mage meeneemt.. 2-3 mages zijn toch wel een must.. (ook nu ze tafeltje-dekje kunnen toveren)..

dit bedoel ik niet rot, maar mages zijn ERG prettig.. sheep, frost nova, counter-spell etc..

3 mages+3 warlocks ftw.. soms hebben we zelfs 4 locks.. probeer meer mages te recruiten, en anders even een klein stapje terug voor betere gear... (alhoevel ik full blue + groene belt) meeging naar SSC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
Lief Dagboek

Gistere Was ik aant vliegen op me Netherdrakie , wat spot ik daar in Helfire 3 hordes tegen 1 Alliance ! , ok ik duik uit de lucht en sheep de lock , kill the warrior en samen de Roque en daarna de Warlock

Voelde me even de held op sokken tegen 3 lvl 62 als 70 zijnde ... ( maar dat terzijde )

Daarna even de Daily Q doen die Stadium enzo halen , och ik zie een horde scroll over hem heen en BAM ( me blacklist addon zegt ) BLABLABLA = on Blacklist , dus vollop erheen gevlogen en vervolgens hem maar ff 3x gekilled ,

Daarna maar even primal life's gaan farmen voor een Guildie voor der enchants eind goed al goed vrolijk bezig zijn meerdere Horde's aant farmen naja paar kende ik wel van guilds dus even de smile and wave smile and wave, later zie ik dat er 1 een lastige pull had gedaan en toch 5 / 6 lvl 64 mobs op ze dak nou ik denk help je wel ff , dus eind goed al goed ze zijn allemaal dood ik heb nog 35% over en de Lock nog 20% , wat is nou makkelijker even zitten en eten of zoals hij doet Me feare drainlife + dots = Dood , Stank voor dank en welkom op me Blacklist ( ja aardig lijstje al )

Gelukkig kwam ik hem 2 uur later voor ZA tegen en hebben we hem met ze 10e maar even uit ze lijden verlost :) eerlijk nee , lamer als hij nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:05
Update
EU Servers - Update, 10:30 CET
In order to resolve a technical issue we need to extend the Weekly Maintenance. We currently expect to have all realms back online by 12:00 Paris time (CET).

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Pedr0 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:22:
Update
EU Servers - Update, 10:30 CET
In order to resolve a technical issue we need to extend the Weekly Maintenance. We currently expect to have all realms back online by 12:00 Paris time (CET).
Was al eerder Gepost ;) toch thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 19:12
BootVluchteling schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:20:
[...]

sowieso heb je practisch weinig te zoeken in SSC als je maar 1 mage meeneemt.. 2-3 mages zijn toch wel een must.. (ook nu ze tafeltje-dekje kunnen toveren)..

dit bedoel ik niet rot, maar mages zijn ERG prettig.. sheep, frost nova, counter-spell etc..

3 mages+3 warlocks ftw.. soms hebben we zelfs 4 locks.. probeer meer mages te recruiten, en anders even een klein stapje terug voor betere gear... (alhoevel ik full blue + groene belt) meeging naar SSC :+
We hebben genoeg mages die actief zijn alleen waren ze even niet beschikbaar gister :P we hebben 5 actieve mages lijkt me genoeg.

We moeten nog 1 resto druid, 1 Spriest en 1 resto shammy dan zijn alle spots vol.

Maar lurker ging ook easy neer met 1 mage hoor dus zoveel problems zijn er niet maar het is altijd wel lekker om 3 a 4 mages mee te hebben

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Mektheb schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:21:
Lief Dagboek

Gistere Was ik aant vliegen op me Netherdrakie , wat spot ik daar in Helfire 3 hordes tegen 1 Alliance ! , ok ik duik uit de lucht en sheep de lock , kill the warrior en samen de Roque en daarna de Warlock

Voelde me even de held op sokken tegen 3 lvl 62 als 70 zijnde ... ( maar dat terzijde )

Daarna even de Daily Q doen die Stadium enzo halen , och ik zie een horde scroll over hem heen en BAM ( me blacklist addon zegt ) BLABLABLA = on Blacklist , dus vollop erheen gevlogen en vervolgens hem maar ff 3x gekilled ,

Daarna maar even primal life's gaan farmen voor een Guildie voor der enchants eind goed al goed vrolijk bezig zijn meerdere Horde's aant farmen naja paar kende ik wel van guilds dus even de smile and wave smile and wave, later zie ik dat er 1 een lastige pull had gedaan en toch 5 / 6 lvl 64 mobs op ze dak nou ik denk help je wel ff , dus eind goed al goed ze zijn allemaal dood ik heb nog 35% over en de Lock nog 20% , wat is nou makkelijker even zitten en eten of zoals hij doet Me feare drainlife + dots = Dood , Stank voor dank en welkom op me Blacklist ( ja aardig lijstje al )

Gelukkig kwam ik hem 2 uur later voor ZA tegen en hebben we hem met ze 10e maar even uit ze lijden verlost :) eerlijk nee , lamer als hij nee :)
niet om het een of ander, maar gebruik aub iets meer leestekens.. mn hersenen kunnen zulke lange zinnen niet aan.. (zelfs niet na een mok heerlijke koffie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Dampie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:05:
Dus ik silence erop (hij was een mage) en ren op em af, fear, en langzaam drain ik al zijn leven uit dat vormeloze NE lichaam.
NE mage? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t moet niet veel gekker worden was fast een priest ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zijn weer scherp vandaag..was mij nog niet opgevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
die zijn nieuw sinds 2.3! Net als Tauren rogue's :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:28:
[...]

Hahaha en UD druid's zeker? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Kan ook human zijn geweest, ik heb niet direct naar de oren zitten kijken. Het was in ieder geval een toon van normale lengte, dus gnoom en dwarf vallen sowieso af. Wellicht was het een draenei (of hoe je het ook moge schrijven).

Het was alliance, daar ben ik wel heel zeker van :P

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
BootVluchteling schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:25:
[...]

niet om het een of ander, maar gebruik aub iets meer leestekens.. mn hersenen kunnen zulke lange zinnen niet aan.. (zelfs niet na een mok heerlijke koffie)
hehe dat noem ik gemak zucht....( en ik weet het irritant is maar op dat moment denk ik CBA )

Nu denk ik sorry excuse me :) zou er even op letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Davidita schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:15:
Eey,

Beetje zelf onderzoek mag ook wel :/. Als je gewoon ff de moeite neemt om topic door te nemen of ff op de bekende wow pagina's kijk vind je je antwoord in paar seconden :(.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

^^ ja das vervelend :(

Zondag op maandagnacht heb ik nog even ingelogd omdat ik maandagochtend toch vrij was. Wilde eigenlijk wel even een heroic doen, en er was nog een spot vrij voor durnholde keep heroic, mage. Dus ik joinen, kon gelijk gesummoned worden, prima. Groep: warrior, shaman, rogue, warlock, mage. Iedereen was redelijk ervaren in het spelletje, maar old hillsbrad had niemand onlangs gedaan. Globaal wisten we natuurlijk wel wat te doen, dus we beginnen.

Bijna elke patrol (= hond met mob, komen ook nog 2 anderen aan) was het close, en een paar keer zijn we gewiped. Gelukkig hadden we een ankh + SS en healthstones om het te redden. Na verloop van tijd ging het steeds soepeler, we hadden door hoe het moest. Dan de event starten. Na ook hier close calls tot wipes te hebben, gaat ook het eerste stukje (thrall naar de poort brengen) ons soepel af. De baas kostte ook weer een wipe. De laatste baas ook 2 (= maximum) maar, we hadden het uitgespeeld, en het was gezellig, dus np. Komen we in shattrath aan (5 uur sochtends, dus nieuwe daily's zijn er) en ja hoor, de nieuwe heroic daily isss... DK heroic :(

Dus wij afgesproken voor maandagavond, iedereen kon behalve de lock. S'avonds maken we die groep, en het duurde nog geen 45 minuten voordat we wipe-vrij onze quest weer in konden leveren. Ervaring met een instance is echt heel belangrijk voor een succesvolle run :)

Ik vind trouwens die heroic daily's echt een uitvinding, ideaal voor mensen zoals ik die maar 2-3 uur per dag kunnen spelen doordeweeks (naja 'maar')

ben trouwens weer op zoek naar een 25man raiding guild, maar op mijn server (magtheridon, bij nihilum, four kings en andere high-end guilds) zoeken ze volgens mij niet echt nog mensen. Aan de andere kant wordt er wel echt heel stevig geraid, de meeste guilds zitten nu in ssc/tk met een hoop ook in MH/BT, naast de high-end guilds.

[ Voor 9% gewijzigd door Technicality op 28-11-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
UD hunters :D

Die dungeon daily's zijn wel fijn. Lekker snel een party te vinden die altijd een doel heeft. Jammer vind ik het dan wel als je er als group doorheen knalt er altijd wel eentje zegt daily complete en doegie! De bg dailys zijn dan weer een leuke bron van inkomsten voor de pvp'ers zeker nu ik toch al geen blinding powder hoef te farmen.

[ Voor 52% gewijzigd door barfieldmv op 28-11-2007 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
[...]

Als je iemand al voor zulke dingen op de vingers tikt, gebruik dan zelf ook niet achter vrijwel elke zin 2 keer een ".". Dat staat nogal stupide dan. Owja, hoofdletters horen ook gewoon aan het begin van een zin. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo alweer een nieuw topic. Wel erg netjes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
HolyCorn schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:38:
[...]

Als je iemand al voor zulke dingen op de vingers tikt, gebruik dan zelf ook niet achter vrijwel elke zin 2 keer een ".". Dat staat nogal stupide dan. Owja, hoofdletters horen ook gewoon aan het begin van een zin. :/
Ik weet dat ik ook niet perfect typ, maar ik viel hem er ook niet op aan. Ik vroeg het vriendelijk.. Als iedereen zorgt voor een leesbaar bericht, is het prettiger lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anc schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:42:
[...]

Neem anders een kijkje naar mijn build
mijn huntertje
Hawk eye heb je niet nodig in pvp.
Men rent vrij vlot dicht naar je toe, je bent eerder aan het wegrennen van ze :-)
Dus hiermee spaar je 3 punten.

Aimed shot heeft een leuke tweak gekregen, wat erg nice is tegen healers. Daarnaast wil je zoveel mogelijk critten, daar zit de echte damage in en kan je mortal shots goed gebruiken.

Je hebt 1 punt in pathfinding, Je zal in pvp niet veel met die aspect rondlopen en is het zinvoller als je pet wat rapper is.

Spirit bond doesn't pay off.
Animal Handler daarentegen geeft de 4% to hit die je nodig hebt. Eigenlijk is 5% een mooi streef als je in pvp zit. Meer "hoef" je niet echt te hebben.
Waarom eigenlijk geen 5/5 Aspect of the Hawk? Die proc lijkt me best wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:49:
[...]

Ik ben geen trollende mage in roguedisguise! :'(
He balen :(

Er ging iets mis met quoten. Ik doelde uiteraard op imda :9 (quote van killghost, zal het meteen even aanpassen :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:44:
[...]

die had ik eerst ook, maar er werd gezegd dat het soms een aggro-magneet is, en dat het er niet altijd is. Betekend dus dat je beter over kunt gaan op een talent die standaard werkt.. hierdoor wordt je steady dps hoger, en je burst iets lager.. dit ipv lagere steady dps, en soms piek-dps, waardoor je aggro kunt krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 19:26
Davidita schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:15:
Eey,

Nee, vandaag komt er geen patch, alleen Arena Season 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

en het duurt veels te lang natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:09:
[...]

Tja.. mega irritant is dat. Ach een druid ... vind 't nu nog niet zo bijzonder maarja wat wil je .. lv 4 haha. En ik blijf erbij .. ik heb een female tauren genomen maar ook die blijven gewoon lomp.
offtopic:
Ik vind die female tauren van Crangelag echt zo afschuwelijk. Echt... die 2 debiele staartjes erbij. Vraag me af waarom hij met die char is gaan spelen. Het ziet er echt zo stom uit. Als ik hem zie rennen word ik ook erg agressief van die misvormde koe.

Gelukkig is het wel een erg goede healer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

addictive schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:28:
[...]

Dat lijkt mij nu echt helemaal het einde. Een Tauren rogue. Als die ooit beschikbaar komen dan reroll ik meteen ^^

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Zucht... vanavond waarschijnlijk weer mag en gruul omdat we plekken op mogen vullen met:
1 iemand die absoluut niet kan raiden (feral druid die niet weet hoe ze moet battlerezzen)
1 iemand die vol pvp specced en geared is (12k hp ub als lock, leuk hoor, maar met een dps van 400 krijg je nog geen hogger om),
1 asociale hond die het gister presteerde om in een alliance run weg te afk'en nadat ie de tank een bitch had genoemd omdat ie dacht dat ze vonden dat is slecht heald (wat ie ook deed)
1 iemand die het iedere keer op al'ar presteert om bij de eerste beste flame patch dood te gaan :x

Bleh.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
BootVluchteling schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:43:
[...]

Ik weet dat ik ook niet perfect typ, maar ik viel hem er ook niet op aan. Ik vroeg het vriendelijk.. Als iedereen zorgt voor een leesbaar bericht, is het prettiger lezen..
Goed, ik vind jouw berichten met dubbele leestekens ook niet prettig lezen. Ik vraag je vriendelijk er wat aan te doen. Beter nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 14:59

chromeeh

the Gnome

KillGhost schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:55:
[...]

Dat lijkt mij nu echt helemaal het einde. Een Tauren rogue. Als die ooit beschikbaar komen dan reroll ik meteen ^^
Hahahaha een sluipkoe :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Hmzaniac schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:55:
Zucht... vanavond waarschijnlijk weer mag en gruul omdat we plekken op mogen vullen met:
1 iemand die absoluut niet kan raiden (feral druid die niet weet hoe ze moet battlerezzen)
1 iemand die vol pvp specced en geared is (12k hp ub als lock, leuk hoor, maar met een dps van 400 krijg je nog geen hogger om),
1 asociale hond die het gister presteerde om in een alliance run weg te afk'en nadat ie de tank een bitch had genoemd omdat ie dacht dat ze vonden dat is slecht heald (wat ie ook deed)
1 iemand die het iedere keer op al'ar presteert om bij de eerste beste flame patch dood te gaan :x

Bleh.
slackers en aso's moeten weg. Houden alleen je progress op en zorgen voor drama binnen de guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Technicality schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:47:
en het duurt veels te lang natuurlijk!
Officieel 10:30 klaar. Al vroeg vanochtend zag ik in wow alle servers offline maar wel beschikbaar in de lijst en met aantal karakters per server.

Rond een uur of 11 konden we natuurlijk lezen dat het 'weer' wat langer gind duren en dat ze om 12:30 klaar zouden zijn. Nu een uur of 12 zie ik de servers niet meer in de beschikbare lijst staan dus er word wat aan gedaan.

Ik probeer te kijken of ik kan zien of de servers die als eerste offline zijn gehaald als eerste up zijn (ik hoop het wel). Tevens ben ik benieuwd of iemand nog blogs of andere verhalen heeft van blizzard server mechanics voor wat extra inside information.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hmzaniac schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:55:

Bleh.
/gkick..?

ik vind het heel jammer, maar mijn guild doet niets meer aan gruul, maggy, kara, ZA.. alleen op eigen initiatief. ik begrijp het wel, want we hebben SSC practisch op farm, en TK op kael na..

mensen die jij beschrijft zijn er bij ons denk ik snel uit.. pvp spec is leuk, maar als je daarmee zuigt in PvE, hoor je niet in een PvE guild thuis.. ik kan aardig wegkomen met PvP, maar heb wel PvE spec (41/0/20)

en wat is een alliance run? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een raid op Stormwind natuurlijk! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:01:
[...]

Moeten ze op runetotem doen ... zijn er gelijk zoveel kiddies in zo weinig ruimte dat de server crashed ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
SiErRa schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:23:
[...]

We waren eerst bang dat we de enrage timer niet ging halen, maar dat valt denk ik best mee.
Dat kunnen we inderdaad wel eens proberen
De eerste-enrage (na 5 minuten) ga je zowiezo altijd krijgen, en is niet zo heel boeiend, de tank krijgt ietswat hardere klapjes, maar valt prima weg te healen. Zodra je maar binnen de 10-minuten enrage blijft is alles goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Weer 'n uur langer wachten :/

13:00 nieuwe poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We expect the realms to be back online at 11:00... no 12:00... no 13:00...

Zo irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Flint schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:06:
Weer 'n uur langer wachten :/

13:00 nieuwe poging.
wilde het net zeggen..

15.00 uur, here i come :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:07:
We expect the realms to be back online at 11:00... no 12:00... no 13:00...

Zo irritant :(
zo addicted
dan maar wat aan school werken en beetje guides lezen, moet ook een keer gebeuren :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:01:
[...]

Leuk komt u maar :D , eindigd helaas op mijn server altijd in een Horde total wipe en daarna een undercity raid waar het daarna weer andersom gebeurd , wat leuk :D

Thunderbluff is niet leuk , niemand boeit het als je die raid komt 1 70 de hoek om kijken lal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Laatst online: 15-09 13:55

anc

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:44:
[...]

Ik zou niet weten wat ik zou moeten laten vallen voor die talent.
Aangezien ik liever iets vast heb dan iets wat procced. (altijd maar weer een kans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:49:
[...]

offtopic:
Ik vind die female tauren van Crangelag echt zo afschuwelijk. Echt... die 2 debiele staartjes erbij. Vraag me af waarom hij met die char is gaan spelen. Het ziet er echt zo stom uit. Als ik hem zie rennen word ik ook erg agressief van die misvormde koe.

Gelukkig is het wel een erg goede healer :9
Hahaha idd het ziet er niet uit. Maargoed, ik had je via msn een bericht gestuurd dat ik op ventrillo was indien je samen wat wilde doen en ik kreeg geen bericht van je terug of niets op ventrillo dus ben ik gewoon COD4 gaan spelen.

Vanavond ben ik ook niet tot weinig online daar het weer tijd wordt om het vrouwtje ook wat aandacht te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vorige week deel 2 Kara maar eens gedaan en wat wil het toeval, Prince vond het nodig om mij zijn boog te geven, en wie ben ik dan om hier over te klagen, terwijl daarvoor Curator het nodig achtte om my zijn t4 handschoenen geven. Leuke aanwinst imo. Een paar dagen door voor ook al revered met Violet dus de nieuwe pijlen kunnen aanschaffen. Ook had een guildie een 28 (?) slots quiver (die nieuwe sinds 2.3) voor mij gecraft. Ergo 1 blije huntert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

"Ohnoes! Ik kan op maitanence day niet om precies 11:00 spelen! Blizzard sucks!" :{

Ik zou het wel fijn vinden als niet elk uur 3 mensen vertellen hoe slecht/vervelend/etc ze het vinden van Blizzard, dat de maitanence uit loopt. Soms duurt onderhoud langer, so what. Kan je een uurtje langer niet spelen, wow!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fratti schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:16:
[...]

Hahaha idd het ziet er niet uit. Maargoed, ik had je via msn een bericht gestuurd dat ik op ventrillo was indien je samen wat wilde doen en ik kreeg geen bericht van je terug of niets op ventrillo dus ben ik gewoon COD4 gaan spelen.

Vanavond ben ik ook niet tot weinig online daar het weer tijd wordt om het vrouwtje ook wat aandacht te geven.
Ja ik had het later gezien. Beetje een miscommunicatie. Ik heb die mic nog steeds niet helemaal goed. met +20 DB kan je mij goed horen, alleen zorgt mijn subwoofer op den duur voor een zeer storend geluid.

Zonder de boost kan je mij slecht horen, MAAR heb ik geen last van die zoem :/

Vanaaf gaan we ZA doen, dus ik zou sowieso niet veel kunnen doen. Ben benieuwd hoe het nu gaat, we nemen wat nieuwe tanks mee.
OkkE schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:19:
"Ohnoes! Ik kan op maitanence day niet om precies 11:00 spelen! Blizzard sucks!" :{

Ik zou het wel fijn vinden als niet elk uur 3 mensen vertellen hoe slecht/vervelend/etc ze het vinden van Blizzard, dat de maitanence uit loopt. Soms duurt onderhoud langer, so what. Kan je een uurtje langer niet spelen, wow!
Of juist niet :P

Maar je hebt natuurlijk gelijk. Dan doet hij het 3 uur later. Boeiend :O

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:19:

op de woensdag werk ik altijd korte dagen, nou voor sommige die hele avonden die spelen maakt het neit uit maar ik heb 2 uurtjes per dag en datmaar 4 dagen.

Nou als ik thuis ben wil ik wel WoW kunnen spelen en voor mij is het een princiepe kwestie, ze verwachten dat jij je aan hun regels houd, nou dan mogen WY verwachten dat ZIJ zich aan hun tijden houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:28:
[...]

op de woensdag werk ik altijd korte dagen, nou voor sommige die hele avonden die spelen maakt het neit uit maar ik heb 2 uurtjes per dag en datmaar 4 dagen.

Nou als ik thuis ben wil ik wel WoW kunnen spelen en voor mij is het een princiepe kwestie, ze verwachten dat jij je aan hun regels houd, nou dan mogen WY verwachten dat ZIJ zich aan hun tijden houden
je hebt natuurlijk wel gelijk want je betaald er immers voor. Dus mogen ze ook best hun afspraken nakomen. Maargoed het gaat er gewoon om dat het niet telkens gezegd hoeft te worden omdat we allemaal wel weten dat het niet altijd even soepel verloopt daarzo

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Echt, cry more zeg.

Hoop dat ze in ieder geval de bugs allemaal tijdig kunnen fixen, nu al weer dingen gehoord over fouten met Arena rewards, gas clouds die niet meer spawnen, en nog wat kleine 'bugs'

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Offtopic:
Zout toch is een keer op met dat gezanik de hele tijd. Doe dat maar hier.

Ontopic:
Bah, Vashj gisteren. 1% wipe. Dacht echt dat het em eindelijk een keer werd. Nou jah, vanavond snel weer clearen en opnieuw.

Word het al redelijk zat, en dan te bedenken dat Kael toch wel een stukje erger schijnt te zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:33:
[...]

Echt, cry more zeg.

Hoop dat ze in ieder geval de bugs allemaal tijdig kunnen fixen, nu al weer dingen gehoord over fouten met Arena rewards, gas clouds die niet meer spawnen, en nog wat kleine 'bugs'
dan zeg ik daarop had de patch dan uitgesteld en release iets pas als het "fixed" is.

Ik heb nou meer het idee dat ze release om van het gezeik af te komen. En horen = niets,

we hebben
BRONVERMELDINGEN
nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:34:
[...]

Offtopic:
Zout toch is een keer op met dat gezanik de hele tijd. Doe dat maar hier.

Ontopic:
Bah, Vashj gisteren. 1% wipe. Dacht echt dat het em eindelijk een keer werd. Nou jah, vanavond snel weer clearen en opnieuw.

Word het al redelijk zat, en dan te bedenken dat Kael toch wel een stukje erger schijnt te zijn. :)
KT is nerfed as hell, in ieder geval dusdanig dat de horde guilds bij ons sinds de 2.3 patch die eerst hard aan het stoeien waren hem nu allemaal achter elkaar down kijgen, wat niet wegneemt dat het nog steeds een gevecht is wat je moet leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 19:26
[...]

Denk je serieus dat ze dit met opzet doen? Ze hebben 9 miljoen klanten, 9 miljoen mensen die op de dinsdag en woensdag weer zitten te wachten tot ze weer hun geliefde wereldje in kunnen stappen. Het lijkt mij HEEL erg stug dat jij ALTIJD je werk klaarhebt op de afgesproken tijd. Dan vind ik dat zij het met een paar uurtjes best netjes doen als je bedenkt dat het internationaal is. Besef ook heel goed dat iedere Maintenance day als deze een nachtje doorhalen betekent voor de mensen bij Blizzard. Het lijkt me neit dat jij om 2 uur 's nachts naast je bed gaat staan zodat je buurjongetje zijn computer spelletje kan spelen of wel?

Iets meer respect voor het werk wat mensen afleveren mag wel hoor, vinden zij ook wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTwizard schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:37:
[...]

Denk je serieus dat ze dit met opzet doen? Ze hebben 9 miljoen klanten, 9 miljoen mensen die op de dinsdag en woensdag weer zitten te wachten tot ze weer hun geliefde wereldje in kunnen stappen. Het lijkt mij HEEL erg stug dat jij ALTIJD je werk klaarhebt op de afgesproken tijd. Dan vind ik dat zij het met een paar uurtjes best netjes doen als je bedenkt dat het internationaal is. Besef ook heel goed dat iedere Maintenance day als deze een nachtje doorhalen betekent voor de mensen bij Blizzard. Het lijkt me neit dat jij om 2 uur 's nachts naast je bed gaat staan zodat je buurjongetje zijn computer spelletje kan spelen of wel?

Iets meer respect voor het werk wat mensen afleveren mag wel hoor, vinden zij ook wel fijn.
Respect is vaak ver te vinden hoor in zo'n wereld, mijn werk word ook niet door mensen gerespecteerd en toch ben ik er altijd weer klaar voor. Yeah nou zo ze meotten door werken, krijgen ze betaald voor.

payd services dan mogen we er wat van verwachten, en ja eisen mogen we hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
UTwizard schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:37:
[...]

Idd meer respect voor ze mag wel

en anders is er een perfecte game voor je GUILD WARS QQ MooMoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:40:
[...]

Respect is vaak ver te vinden hoor in zo'n wereld, mijn werk word ook niet door mensen gerespecteerd en toch ben ik er altijd weer klaar voor. Yeah nou zo ze meotten door werken, krijgen ze betaald voor.

_O-

Niemand houd je tegen om je subscription te stoppen hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:40:
[...]

offtopic:
Als jouw werk niet gerespecteerd wordt, wil toch niet zeggen dat jij daarom geen respect voor het werk van iemand anders hebt? Ik zou zeggen: ze doen hun werk, en meestal prima binnen de tijd (ik heb ook wel eens op een maintenance day om 9.15 kunnen inloggen). Dat die ene van de 9 miljoen gebruikers toevallig alleen op woensdag minder werkt, en graag dan WoW wil spelen, kunnen zij echt geen rekening mee houden.

Ik heb mijn warrior intussen op level 47, wat betekent dat ik nog 3 levels verwijderd ben van max level JC (toch? :) ) Het lijkt me wel wat om wat blauwe edelstenen te craften. Mijn paladin enchanter is helaas nog op level 30, maar wel intussen 3k goud verdiend met enchanting op 225 :*)

ohja, ik wil natuurlijk graag de Jang'thraze en Sul'thraze uit Zul'Farrak, maar de enige keer dat een van die twee dropte verloor ik de roll van een pala :S. Heeft iemand nog een tip om snel ZF te doen? :) (voor de duidelijkheid: ik heb geen twee accounts en geen twee computers en geen level 70...)

[ Voor 11% gewijzigd door HanH op 28-11-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:44:
[...]

_O-

Niemand houd je tegen om je subscription te stoppen hoor :z
je hebt als je een subscription hebt, je rechten en beperkingen, nou hun ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Sorry, alliance als in guild alliance, 3 guilds waarmee we dus samen 25 man raids doen. Vrijwel altijd gaat het goed, maar dr zitten soms mensen tussen die er of echt niets van snappen of het gewoon geen zak boeit.

Zo, even mn frustraties luchten :P

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
ben benieuwd hoe de BG's nu gaan spelen als de helft van de spelers in 1 keer met s1 gear rondloopt.
Ik ga in ieder geval vanavond mijn Vindicator's maul halen, 879 AP voor feral :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik ben woensdag ochtend vrij, verder heb ik per dag nooit meer dan 2 uurtjes. Moeten ze maintenance daarom maar uitstellen tot woensdag middag?
En nee, ik ben woensdag niet vrij, maar gaat om het voorbeeld.
Het is een indicatie van de tijd die het kost. Dat jij daar verwachtingen aan ophangt, tja..

Maar dan nog, je mag van mij best pissed zijn op Blizzard, omdat ze "zich niet aan hun tijden houden" (lol), maar post het a.u.b. niet meer in dit topic. Want er is toch niets aan te doen, en ik (+ vast meer lezers) vind het irritant.
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:47:
Je hebt het recht op het spelen van de game, zo veel als mogelijk. Je hebt niet het recht om 24/7/365 te spelen, of anders gezegd: Blizzard heeft zeker niet de plicht om jou 24/7/365 te kunnen laten spelen.

[ Voor 15% gewijzigd door OkkE op 28-11-2007 12:55 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:47:
[...]

Das mooi, maar whinen over downtime hier heeft

1. geen zin
2. wordt al zeker 30 topics niet gewaardeerd

Maintenance day = downtime, en soms loopt dat uit, shit happens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OkkE schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:52:
[...]

Ik ben woensdag ochtend vrij, verder heb ik per dag nooit meer dan 2 uurtjes. Moeten ze maintenance daarom maar uitstellen tot woensdag middag?
En nee, ik ben woensdag niet vrij, maar gaat om het voorbeeld.

[...]

Het is een indicatie van de tijd die het kost. Dat jij daar verwachtingen aan ophangt, tja..

Maar dan nog, je mag van mij best pissed zijn op Blizzard, omdat ze "zich niet aan hun tijden houden" (lol), maar post het a.u.b. niet meer in dit topic. Want er is toch niets aan te doen, en ik (+ vast meer lezers) vind het irritant.
het is gewoon me standpunt klaar over. einde discussie, als jullie no lifers zijn die liever dan 24/7 achter wow zitten jah sorry hoor ik heb zoiets van ja zorg in 1x dat het goed gaat anders zet der geen eta achter.

Blizz wekt zelf verwachtingen op, als ze dat niet kunnen beamen nou a. meer mensen of b. meer tijd maar wek dan niet jah eerst 11 uur dan 12 uur dan 13 uur nee zo gaat het niet.

bij elk commercieele instelling heb je verwachtingen, zo verwacht jij dat bv je telefoon rekening goed is, en als het netwerk eruit ligt kan je niet bellen dan ben je ook aan het flippen op je provider, nou dat is hier het zelfde

GET MY POINT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HanH schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:47:
[...]

offtopic:
Als jouw werk niet gerespecteerd wordt, wil toch niet zeggen dat jij daarom geen respect voor het werk van iemand anders hebt? Ik zou zeggen: ze doen hun werk, en meestal prima binnen de tijd (ik heb ook wel eens op een maintenance day om 9.15 kunnen inloggen). Dat die ene van de 9 miljoen gebruikers toevallig alleen op woensdag minder werkt, en graag dan WoW wil spelen, kunnen zij echt geen rekening mee houden.

Ik heb mijn warrior intussen op level 47, wat betekent dat ik nog 3 levels verwijderd ben van max level JC (toch? :) ) Het lijkt me wel wat om wat blauwe edelstenen te craften. Mijn paladin enchanter is helaas nog op level 30, maar wel intussen 3k goud verdiend met enchanting op 225 :*)

ohja, ik wil natuurlijk graag de Jang'thraze en Sul'thraze uit Zul'Farrak, maar de enige keer dat een van die twee dropte verloor ik de roll van een pala :S. Heeft iemand nog een tip om snel ZF te doen? :) (voor de duidelijkheid: ik heb geen twee accounts en geen twee computers en geen level 70...)
Dan zal je toch een groep moeten vinden die ZF wil lijkt me.
Maar misschien kan je ook wel een booster vinden, als je 3k hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
WTS popcorn! 5K G each

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batsma
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Helaas gaat dat alleen op wanneer je telefoon provider netjes aangeeft dat de service down zal zijn voor een aantal uren. Dit kan altijd uitlopen door verschillende redenen, ik zou zeggen:"Welcome to the real world".

Als je echt zo'n addict bent kunnen we misschien wel een RL quest voor je verzinnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:58:
[...]

Dan zal je toch een groep moeten vinden die ZF wil lijkt me.
Maar misschien kan je ook wel een booster vinden, als je 3k hebt. :)
Toch maar een groep vinden hè? :) Ik had wel ergens zoiets gehoord als mounten, doorlopen richting piramide en eroverheen, en dat je dan de aggro kwijt bent. Kan iemand dit bevestigen? (Anders ga ik straks mijn groep wel overhalen dit te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:55:
[...]

het is gewoon me standpunt klaar over. einde discussie, als jullie no lifers zijn die liever dan 24/7 achter wow zitten jah sorry hoor ik heb zoiets van ja zorg in 1x dat het goed gaat anders zet der geen eta achter.

Blizz wekt zelf verwachtingen op, als ze dat niet kunnen beamen nou a. meer mensen of b. meer tijd maar wek dan niet jah eerst 11 uur dan 12 uur dan 13 uur nee zo gaat het niet.

bij elk commercieele instelling heb je verwachtingen, zo verwacht jij dat bv je telefoon rekening goed is, en als het netwerk eruit ligt kan je niet bellen dan ben je ook aan het flippen op je provider, nou dat is hier het zelfde

GET MY POINT ?
Hehe ik heb eerder het idee dat jij een "no-life" hebt. Jij bent degene die loopt te piepen omdat je een uurtje langer niet kan WoWen. Wat is nou een uurtje man, ga lekker surfen of TV kijken. Er zijn meer dingen in het leven dan WoW. Schrijf een brief naar Blizzard, heb je ook wat te doen, ze zullen blij met je zijn.

Of misschien moet je er een sollicitatiebrief naar schrijven zodat je kan laten zien hoe het WEL moet. Ik heb het idee dat mensen onderschatten wat de werknemers van Blizzard allemaal doen. Zoals al eerder in dit topic gezegd: ze zullen heus niet voor de lol hun 9 miljoen klanten ophouden.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben op zoek naar een nieuwe ui interface.

de links in de OP zijn hopeloos verouderd, waar vind ik een up to date overzicht van wat er te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idee om de Nederlandse WoW guilds te indexeren in de topicstart ?
Aangezien er best wel wat Nederlandse guilds zijn, alleen er weinig mensen vanaf weten...
Graag een reactie,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:02:

de links in de OP zijn hopeloos verouderd, waar vind ik een up to date overzicht van wat er te krijgen is?
wat zijn je eisen, en hoeveel ervaring heb je met het "tunen" ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Als je zoekt naar gehele UI pakketten, kijk hier:
http://wow.curse.com/downloads/compilations/

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
[...]

GET MY POINT ?
Ga je iets anders doen in de tussentijd , als mijn provider van me Telefoon er uit ligt = Lekker rustig , en doet me internet het niet hebben we de Wireless van de Buren nog kortom problem solved , blizzard doet hun best en daar mogen ze best Respect voor hebben , Get my point ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Misschien een idee om de Nederlandse WoW guilds te indexeren in de topicstart ?
Aangezien er best wel wat Nederlandse guilds zijn, alleen er weinig mensen vanaf weten...
Graag een reactie,
ondoenelijk, guilds komen en gaan heel snel. Daarnaast zijn er te veel realms om allemaal in de gaten te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:03:
[...]

wat zijn je eisen, en hoeveel ervaring heb je met het "tunen" ervan?
ui-tunen is al wat jaartjes geleden dat ik dat heb gedaan... dus ik zou zeggen: minimale ervaring.

ik wil een zo simplistisch mogelijke interface, met zo min mogelijk overbodige icoontjes en fratsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

defiler1974 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:50:
ben benieuwd hoe de BG's nu gaan spelen als de helft van de spelers in 1 keer met s1 gear rondloopt.
Ik ga in ieder geval vanavond mijn Vindicator's maul halen, 879 AP voor feral :9~
Ik denk dat het wel mee zal vallen, op fora lees je veel posts van mensen die 75k honor hebben gespaard, maar ik denk dat het gros van de mensen misschien 1 of 2 stuks kopen, en veel zelfs helemaal niets.

Hoop het ook, wil natuurlijk wel Dagger Rogue blijven, mocht het echt niet meer gaan in BGs dan stop ik er denk ik mee en ga ik wel instances doen tot ik 't zat ben.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

batsma schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:59:
Helaas gaat dat alleen op wanneer je telefoon provider netjes aangeeft dat de service down zal zijn voor een aantal uren. Dit kan altijd uitlopen door verschillende redenen, ik zou zeggen:"Welcome to the real world".

Als je echt zo'n addict bent kunnen we misschien wel een RL quest voor je verzinnen :+
Zijn jullie nou niet zo snugger, het is een princiepe kwestie, je hebt x aantal bepaalde verwachtingen van een bedrijf.

nou die verwachtingen moetten ze maar aankunnen anders is het ook geen prof. bedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

GET MY POINT ?
je klaagt over downtime en noemt de rest no-lifer _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

GET MY POINT ?
Sorry night maar nu draaf je even door.

1. Volgens mij, staat er in de voorwaarden dat er maintenance is woensdag en dat dit kan uitlopen. Daar ben je mee akkoord gegaan.
2. Jij noemt andere no-lifers, terwijl jij degene bent die klaagt omdat de maintenance uitloopt en daardoor niet kan spelen.

Hou er nu maar over op want je maakt jezelf hier niet geliefd mee en je lokt alleen flames uit. Er zullen altijd mensen zijn die gaan happen en dat komt dit topic ook niet ten goede.
Afzetter :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:06:
[...]

je klaagt over downtime en noemt de rest no-lifer _O-
3 banen, vrouwtje. jah cker klaar ik der over, ik heb 3 banen waar ik zeer actief met mensen bezig ben dusjah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
laten we een beetje proberen lief tegen elkaar te doen.. elkaar no-lifers noemen is niet bevordelijk voor het discusseren..

/2 wts hug, 2.5K G.. cheaper then AH..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:08:
laten we een beetje proberen lief tegen elkaar te doen.. elkaar no-lifers noemen is niet bevordelijk voor het discusseren..

/2 wts hug, 2.5K G.. cheaper then AH..
anders gesteld en ben gewoon eerlijk tegen jezelf, wat ga je doen als wow down is achter de pc hangen ander spel spelen of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
enige druid hier die mij het volgende kan vertellen:

Kan ik beter een superior impact +9 weapon damage op mijn 2h nemen of +35 agility. Ik heb veel tegensprekende posts gevonden of weapon damage nu werkt in kitty form. Al het wel werkt is het dus een keuze tussen 126 AP op mijn 2h of +35 agility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:08:
[...]

3 banen, vrouwtje. jah cker klaar ik der over, ik heb 3 banen waar ik zeer actief met mensen bezig ben dusjah...
Dan speel je niet problem solved and hoef ik niet naar je ge QQ te kijken :) KK Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een leuke warlock build? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:31
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:10:
[...]

anders gesteld en ben gewoon eerlijk tegen jezelf, wat ga je doen als wow down is achter de pc hangen ander spel spelen of niet ?
less QQ more pew pew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:10:
[...]

Dan speel je niet problem solved and hoef ik niet naar je ge QQ te kijken :) KK Thanks
tis een discussie group nou ik geef me mening not liking it, who cares

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
QQ?
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:11:
[...]

Je dramt door. Daarnaast roep je dat je "3 banen" een een "vrouwtje" hebt, maar typ je als een gemiddelde begger...

[ Voor 98% gewijzigd door addictive op 28-11-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:11:
[...]

I dont :D je zegt alleen dingen over No-lifers etc terwijl je zelf loopt te wanken om de downtime terwijl je duidelijk de overeenkomsten met blizzard die je geaccepteerd hebt niet heb gelezen , dat noem ik LAME ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:10:
[...]

ik zit een herkansing te leren voor economie... 2 boeken:

geld en IEB en bedrijfsomgeving
internationale economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving

leuk is anders, en vooral als je erachter komt dat je de boeken niet hebt.. <3 studentsonly..

ach, i'll live. desnoods SS ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4nt0m
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:31
haha

QQ is a string of letters often used in online communication to signify two crying eyes. It is usually used in the pejorative such as "QQ more nub" meaning "Why don't you cry more, newbie."

"QQ" has become a popular term, and can also be used to reply to a poster that the person thinks is whining. It is generally seen as trolling if the post only consists of QQ, for example:

Hunter: Why do hunters always get nerfed?
Reply: QQ

Within the context of World of Warcraft one will often see "less QQ more pewpew", meaning basically "try crying less and fighting back more", for example:

Player A: Why do level 70s always gank? What's the point?
Reply: Less QQ more pewpew.

ik hoop dat t je helpt ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

In ieder geval krijgen ze nu achteraf wel gelijk dat ze het nieuwe Arena Season hebben uitgesteld.. :+

En nee, 11:00 uur 12:00 uur, nee toch 13:00 uur (ow wacht misschien wel 14:00 uur) roepen is op je bek gaan als Blizzard zijnde. Er moet ergens een manager flink de balen ervan hebben, dat is zeker. Dat er uiteindelijk bij alles dat op werken lijkt fouten worden gemaakt, hey, zoals mensen hier al roepen, shit happens. Ik baal ook maar zie geen evil intent ofzo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
ph4nt0m schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:13:
[...]

haha

QQ is a string of letters often used in online communication to signify two crying eyes. It is usually used in the pejorative such as "QQ more nub" meaning "Why don't you cry more, newbie."

"QQ" has become a popular term, and can also be used to reply to a poster that the person thinks is whining. It is generally seen as trolling if the post only consists of QQ, for example:

Hunter: Why do hunters always get nerfed?
Reply: QQ

Within the context of World of Warcraft one will often see "less QQ more pewpew", meaning basically "try crying less and fighting back more", for example:

Player A: Why do level 70s always gank? What's the point?
Reply: Less QQ more pewpew.

ik hoop dat t je helpt ;) :P
Ja, een stuk logischer nu, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten jullie trouwens dat er een Nederlandse Fansite is? Deze host atm een Screenshot Contest met prijzen van Blizzard! ;-)

http://www.wow-nl.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:05:
[...]

ui-tunen is al wat jaartjes geleden dat ik dat heb gedaan... dus ik zou zeggen: minimale ervaring.

ik wil een zo simplistisch mogelijke interface, met zo min mogelijk overbodige icoontjes en fratsen
Dan is mijn UI zeker wat voor je. Ziet er mooi en overzichtelijk uit (imho), maar zonder fratsen.

Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07394/WoWScrnShot_092707_204408.jpg.xs.jpg

Raidversion:

Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07394/WoWScrnShot_092307_161902.jpg.xs.jpg

Ik heb hem wat aangepast, maar in grote lijnen is het hetzelfde, het ziet er nu alleen wat "smoother" uit dankzij iets in me nieuwe buffbars. Geen idee wat voor een invloed buffbars hebben op tooltips (die dus veranderd zijn en er smooth uitzien), maar ik vind het allemaal wel best :D

Vanavond maak ik wel een nieuwe screenie :)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:12:
[...]

I dont :D je zegt alleen dingen over No-lifers etc terwijl je zelf loopt te wanken om de downtime terwijl je duidelijk de overeenkomsten met blizzard die je geaccepteerd hebt niet heb gelezen , dat noem ik LAME ;)
nou ik geef duidelijk mijn mening, nou ik onderbouw het dus met een goede onderbouwing van het is een commercieel bedrijf en dat moet dus ook gewoon zorgen dat het goed is, maar dat ze ook alles fatsoenlijk doen.

Nou dan gaan we het maar van mijn werk, hoeveel mensen hebben internet van Kp*, jullie bellen op beginnen te flippen, (of ouders) dat het moet werken, nou ik hun contract staat dat er ook problemen kunnen zijn, maar op ziets is het normaal om te flippen. nou dat is hoe je het zelf kan ervaren en logisch dat ik op een ander commercieel bedrijf flip.

nou kunnen jullie de link niet leggen naar blizz, maar a. het zijn beide commerciele instellingen, en b. het gaat precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:16:
[...]

Dan is mijn UI zeker wat voor je. Ziet er mooi en overzichtelijk uit (imho), maar zonder fratsen.
posten graag! :+
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!