Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 140 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.426 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:15:
uhm .. wil niet zeuren , maar dinsdagavond (laat) dingen op de ah gooien is niet slim. de tijd loopt wel door maar mensen kunnen je spul niet kopen door maintenance. ofwel meer dan gemiddeld auction expired op woensdag in je mailbox
Ben je gek, weet je wel hoeveel goud ik misloop als ik dat niet doe?
Dat betekend dat alle wow-ers die niet werken me voor zijn als de servers op komen.
Loop je toch even een bak centen mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:15:
uhm .. wil niet zeuren , maar dinsdagavond (laat) dingen op de ah gooien is niet slim. de tijd loopt wel door maar mensen kunnen je spul niet kopen door maintenance. ofwel meer dan gemiddeld auction expired op woensdag in je mailbox
onzin, je dingen kunnen nu maximaal 48 uur op AH staan. Downtime is 10 uur met heel veel pech. Hou je zat tijd over. Vooral nu iedereen nieuwe armor en wapens krijgt, willen ze gelijk gem-en en enchanten, en dan kopen ze jouw zooi van AH voor een hogere prijs dan normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:41:
[...]

Altijd beter dan een Enfeeble en dan rustig op Shadow Word: Death drukken omdat je zo lekker in een cycle zit :)
Dat moet je even nader toelichten. Ik snap het niet :)

Zoals beloofd trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://xs321.xs.to/xs321/07483/WoWScrnShot_112807_175301.jpg.xs.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:55:
[...]

Dat moet je even nader toelichten. Ik snap het niet :)

Zoals beloofd trouwens:

[afbeelding]
enfeeble = je houd 1 hp over
SW:D = je neemt een % damage van de damage die je op de mob doet

enfeeble (1 hp) + damage van SW:D = dood

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

Account Name: TECHNICALITY
Date of Violation: 25/11/2007 01:16
Character Name Involved: Silvius
Type of violation: Racial language
Consequences for Account: Account suspended for 24 hours
mh... één keertje per ongeluk iets eruit gefloept (niet eens echt racistisch, maar meer humoristisch bedoeld) en gelijk de zak. Sommigen drijven wel door in het gebruik van de report functie. Naja, 24 uur overleef ik wel, ik heb nog een reserve account voor als zoiets gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:33:
[...]

Ah doet SW:D dat? Dat wist ik niet joh :)
Weer wat geleerd :Y)

Wel zuur om op die manier dood te gaan. Ik had ook eens iets vaags met enfeeble. Ik zag de debuff, rende weg, en zag shadow nova gecast worden. Ik waande mij veilig, want ik stond ter hoogte van de casters, maar ik ging alsnog dood :?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42
Splendid schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:49:
[...]

Ey ziet er weer netjes uit man! maar zijn we gewent van je ;) Wil em wel gebruiken voor mij character window wat te stijlen :*) Kan ik hem ergens vandaan trekken of stuur je hem even via msn?
Echt veel verandering mbt het origineel heb ik niet gedaan (enkel chatgedeelte vergroot), dus je kan gewoon van die link van curse.com die ik gepost bij de screen pakken. ;)
Dan kun je dmv eepanels die chatbackground vergroten ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005

Osxy

Holy crap on a cracker

[...]

SW:D = 100% dmg terug als het niet killing blow was.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

ook leuk op curator in evocation :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit een beetje met m'n Paladin te levelen en het is echt onwijs leuk. Wel maf dat ik gisteren binnen no-time van 1 naar 10 was en nu pas van 10 naar bijna 12, duurt opeens stuk langer. Ook wel fijn is dat er op Aerie Peak een heleboel aardige en behulpzame mensen zitten. Ik vroeg waar ik een Sword en Axe trainer kon vinden in /1 in Elwynn en kreeg gewoon antwoord dat het SW en IF respectievelijk was en op de vraag wat de snelste weg was naar IF meteen "Deeprun Tram", in plaats van meteen helemaal uitgescholden te worden voor noob. :P Heel prettig.

Ook nog wat PVP gedaan op m'n Hunter, maar nog niet echt naar m'n spec gekeken ofzo. Moet zeggen dat het best goed ging, behalve dat ik er weer even aan moet wennen dat ik twee hele balken vol met iconen heb om op te klikken. :P Ook op m'n oude server weer wat gepraat met ex guildmembers. Wel grappig dat ze allemaal een dag nadat ik stopte met wow gingen raiden, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

man het is party time op de AH.. gems die voor 80-100g verkopen per stuk, enchanting mats die normaal voor 3g gaan nu voor 30.. shards voor 50. die AP patches die LW kunnen maken voor 200g (niet de epic versie :D ) het is echt geweldig :P

proffits 800g and counting

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005

Osxy

Holy crap on a cracker

Bokkie schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:34:
[...]

ook leuk op curator in evocation :+
Maggy is ook liev wat dat betreft 8)7

5.6k self-crits ftl
http://wowwebstats.com/yxnzwuzxix33a?a=16

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Zeror
  • Registratie: September 2003
Waarschijnlijk al wel een bekend filmpje, maar hij is best leuk :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Bokkie
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:28:
man het is party time op de AH.. gems die voor 80-100g verkopen per stuk, enchanting mats die normaal voor 3g gaan nu voor 30.. shards voor 50. die AP patches die LW kunnen maken voor 200g (niet de epic versie :D ) het is echt geweldig :P

yups echt vaag, naja ik laat het grotendeels aan me voorbij gaan :P

wel een paar enchants gezet voor 20 gold fee }>

Resilience on chest
Spellpower bracers
Cat's Swiftness

/2 was een redelijk gekkenhuis :P

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:51

chromeeh

the Gnome

Gisteren nog een leuk iets uitgevonden :)
Alle pre BC quests geven nog steeds de improved xp :) (Ook de level 60 quests)

Toch maar even in WPL die Cauldron quests gedaan, dat is echt heerlijk simpele xp, ondanks dat de eerste 2 lvl 55 & 56 quests zijn, totaal iets van 60K xp voor nog geen 10 min werk :)

Idem met Araj in Andorhal, eerst was het echt een *censuur* :+
Al haar guards zijn nu los te pullen en non elite, dus even clearen, agi + armor scroll en gaan met die banaan.
En ja ze is (erg goed*) te solo'en ondanks dat ze een named 'elite' is. rond de 8k hp :+
Als rogue gewoon elke cast van haar interupten. Wel een paar cd's gebruikt, en m'n dodge trinket.
Op zich leuk dat ze te solo'en is, aan de andere kant miste ik wel de chaos die het gevecht altijd met zich me bracht.

2 Quests in gevelerd, 1 voor haar kill en voor m'n Scholo key, die als m'n lockpicking hoog genoeg is weer weg gegooid wordt. Key quests zijn vaak heerlijke xp :D

* met een lvl 60 rogue wou het, geen idee van andere classes :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
chromeeh schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:16:
2 Quests in gevelerd, 1 voor haar kill en voor m'n Scholo key, die als m'n lockpicking hoog genoeg is weer weg gegooid wordt. Key quests zijn vaak heerlijke xp :D
Waarom zou je keys weggooien ?!?! Je keyring is dynamisch qua grootte en de scholo key gaat daar gewoon aan. Hoe meer keys je krijgt, des te groter dat ding word. De keyring op mn warrior heeft nu 7 rijen :)

https://discord.com/invite/tweakers

• HanH
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04-2021
Rakkerzero schreef op donderdag 29 november 2007 @ 01:50:
Waarschijnlijk al wel een bekend filmpje, maar hij is best leuk :P

had ik nog niet gezien, geweldig!!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:28:

Ja mooi !

Ik besloot gister ff mijn bank op te ruimen. Sommige dingen voor resgear (primals) had ik per stack netjes aan de guildbank gedoneert, en sommige dingetjes verkocht ik. Niet gek spannend, of boeiend maar toch :)

1 blue lvl 70 dps plate ding, 2 primals, 5 large brilliant shards, void crystal, nexus crystal, een zooi flasks, en nog een talasite.

Waren allemaal binnen 1 uur verkocht.

Ik had nog wat van die cards waar je decks mee kan maken 4th, 5th of lunacy en een elementals deck op de AH gezet.

Die zijn nog niet verkocht, maar ik had wel wat w's gekregen of ik hem van de AH af wilde halen en op wilde sturen. Heb maar verteld dat er ook een bid functie opzit :P
redfoxert schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:24:
[...]

Waarom zou je keys weggooien ?!?! Je keyring is dynamisch qua grootte en de scholo key gaat daar gewoon aan. Hoe meer keys je krijgt, des te groter dat ding word. De keyring op mn warrior heeft nu 7 rijen :)
Ja dat dus. Ik heb lp op 375 (duh :P) , maar ik heb ook heel veel keys. Ik vind het leuk om de quest ervoor te doen (gek, maar questen wordt beetje bij beetje leuker :*) ) en het is gewoon leuk om die keys te hebben.

Net zoals ik ook zoveel mounts heb. Je hebt er aan 2 genoeg, maar het is gewoon leuk. Niet echt een goed vergelijk maar je snapt het vast wel.

Was trouwens ook wel lachen gister.

Was samen met moes zijn spriest naar ZA geweest. Dit keer wel met een goede tank en dan is het wel vrij easy. Helaas was dit maar zo t/m de 1e baas, want die eagle was erg irritant.

Wij ignoreden de adds, en bij lighting storm de tank huggen, maar na verloop van tijd gingen er OF teveel mensen dood of de tank werd gecrushed/neergemaait :?
Echt een brutale vogel :(

Had ook wat geluk gisteren. Ik wilde na de raid wat dailies doen, toen een prot warrior vroeg of ik hem wilde helpen. Opeens zaten we met 4 man.

Nu wilde ze ook die elites killen voor die blauwe crystals. Mwah ik vond het wel best :)

Dropped er opeens een schemetic van een de repairbot 110g. Echt te bruut. Je kan een robotje maken, die kan repairen EN reagents verkoopt _/-\o_

Na 10 minuten begeeft de interne motor het en tieft ie inelkaar :') ;(

Samen met goblin jumper cables (die ik ook heb), volgens mij wel de 2 meest nuttige dingen. Erg nuttig :9

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 08:45 ]

• CartmanMMA
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:45:
[...]

Ooohh dat is me een keer gebeurt(d) toen ik mee ging naar kara (gerespecced naar shadow)...
Ik lekker aan het MD'en en dotten en dus ook SW:D....boem...dood :$ :')
Dat is mij ook gebeurd. Denk dat 't wel alle shadowpriests is gebeurd omdat je soms lekker geconcentreerd bezig met met je cicle dat je het niet eens in de gaten heb.

Maar god wat voelde ik mij dom toen zeg!!!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:37:
[...]
Nu wilde ze ook die elites killen voor die blauwe crystals. Mwah ik vond het wel best :)

Dropped er opeens een schemetic van een de repairbot 110g. Echt te bruut. Je kan een robotje maken, die kan repairen EN reagents verkoopt _/-\o_
Sunfury Archers in Netherstorm droppen een schematic voor Adamantite Arrow maker.

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:25

TiMMieJ

PSN: Orixez

Fratti schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:46:
[...]

Dat is mij ook gebeurd. Denk dat 't wel alle shadowpriests is gebeurd omdat je soms lekker geconcentreerd bezig met met je cicle dat je het niet eens in de gaten heb.

Ik heb het zelf op prince niet meegemaakt omdat ik hem daar eigenlijk weinig gebruik vanwege het gevaar. Wel in Evocation gedaan en zag toen met 50 hp left een add op me afkomen. Toen wel even vriendelijk doch dringend om een heal gevraagd ;). Netherspite als beam catcher toch maar even rustig gedaan in de beam en MF - MB rotatie met dots opgehouden.

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

[...]

Ja dat dus. Ik heb lp op 375 (duh :P) , maar ik heb ook heel veel keys. Ik vind het leuk om de quest ervoor te doen (gek, maar questen wordt beetje bij beetje leuker :*) ) en het is gewoon leuk om die keys te hebben.

Was samen met moes zijn spriest naar ZA geweest. Dit keer wel met een goede tank en dan is het wel vrij easy. Helaas was dit maar zo t/m de 1e baas, want die eagle was erg irritant.

Wij ignoreden de adds, en bij lighting storm de tank huggen, maar na verloop van tijd gingen er OF teveel mensen dood of de tank werd gecrushed/neergemaait :?
Echt een brutale vogel :(
/slap!!!

Lockpicking gaat maar tot 350!!!

De ZA raid was gisteren echt leuk ondanks de wipes. Was ook leuk om weer met m'n oude stoffige shadowpriest te spelen.
Waarschijnlijk gaat Macgeizer shadow speccen en nemen ze een holy pala mee in het vervolg dus de kans is niet zo groot meer dat ik meega, maarja wie weet als rogue om jou te vervangen bij afwezigheid.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Na gister even snel even 1 quest gedaan te hebben

Heb ik dan eindelijk Whirlwind Sword , en damn wat is dat een lekker zwaard voor een level 31 warrior.

Nog 3 items en dan heb ik mijn Scarlet Chain Set ook volledig compleet :D ( Dan alleen nog de level halen om het ook daadwerkelijk te mogen dragen volledig )

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:49:
[...]

Sunfury Archers in Netherstorm droppen een schematic voor Adamantite Arrow maker.
Hey dat klinkt ook best grappig. Maar even grinden daar als ik in de buurt ben

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:51:
[...]

/slap!!!

Lockpicking gaat maar tot 350!!!

De ZA raid was gisteren echt leuk ondanks de wipes. Was ook leuk om weer met m'n oude stoffige shadowpriest te spelen.
Waarschijnlijk gaat Macgeizer shadow speccen en nemen ze een holy pala mee in het vervolg dus de kans is niet zo groot meer dat ik meega, maarja wie weet als rogue om jou te vervangen bij afwezigheid.
:'(

Je hebt natuurlijk gelijk ;(

Ik heb lockpicking dus op 350 (duh) :P .

ZA was zeker wel lachen. Zonde van dat eaglemonster. I be da predator you da prey !! :(
Wel vaag dat Mac shadow gaat. Hij kon extreem goed healen. Topte ook vaak healingmeters, met minimale overhealing.

Maargoed, wie weet kan hij ook erg goed dpsen :)

Was gisteren wel grappig dat wedstrijdje van ingang naar eagle boss :P

Lekker he dat sprint en op de mount riding crop? :>

Als je trouwens ZA wil doen, zeg je het maar. Ik pass wel. Zit niet echt te aasen op de loot, terwijl er wel leuke dingen voor jou bijzitten.

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:55:
[...]

http://wow.allakhazam.com...t10=&locale=enUS&search=1

Alle static engineering drops in het spel :) Alhoewel .... ik mis er nog wel een paar :) Die repairbot bijvoorbeeld staat er ook niet bij, net als de gewone repairbot.

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Gisteren weer Hyjal in. Eerst Winterchill geoneshot, waarbij ik het voor elkaar kreeg twee keer dood te gaan. :X Eerst death & decay terwijl ik nog genova'd stond. Werd gecombatressed en prompt erna kreeg ik een icebolt op m'n flikker. ;( Maar goed, kill is kill. :)

Daarna Anetheron, die de laatste weken een behoorlijke bitch geweest is doordat een deel van de groep het begrip 'spread out' niet kent, ook geoneshot. Clean kill, erg goed voor het moraal. :D

Toen naar de horde base, waren we één keer geweest en toen kregen we Kaz'rogal op de eerste try op 40% ofzo. Trash begon kut, tweede keer een stuk beter. Komt Kaz tevoorschijn, MD op tank, we beginnen en rond 90% vliegt de instance server eruit.. :( Half uur later ofzo konden we weer inloggen, met een deels gedisbande raid, het grootste deel van de groep buiten de instance en een aantal op de graveyard in Terokkar. :? Ging erg lekker dus, iedereen gesummoned en weer verder. Trash weer gecleared en Kaz geoneshot. :D Eigenlijk een makkelijk gevecht moet ik zeggen, alhoewel ik wel een keer of twaalf geëxplodeerd ben. :9 Naar 7k mana, trinket + mana pot en weer bijna vol. Toen naar 4k ofzo en weer een mana pot, en toen naar 0 en elke keer als ik maar wat mana had flash heals spammen. First kill met twee doden, niet slecht dacht ik. :P

Hopelijk vanavond terug voor Azgalor. :*)

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:02:
[...]

Alle static engineering drops in het spel :) Alhoewel .... ik mis er nog wel een paar :) Die repairbot bijvoorbeeld staat er ook niet bij, net als de gewone repairbot.
repairbots bestaan die nog :O laatste die ik zag was 1tje begin dit jaar in Aq40 :O

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:59:
[...]

:'(

Je hebt natuurlijk gelijk ;(

Ik heb lockpicking dus op 350 (duh) :P .

ZA was zeker wel lachen. Zonde van dat eaglemonster. I be da predator you da prey !! :(
Wel vaag dat Mac shadow gaat. Hij kon extreem goed healen. Topte ook vaak healingmeters, met minimale overhealing.

Maargoed, wie weet kan hij ook erg goed dpsen :)

Was gisteren wel grappig dat wedstrijdje van ingang naar eagle boss :P

Lekker he dat sprint en op de mount riding crop? :>

Als je trouwens ZA wil doen, zeg je het maar. Ik pass wel. Zit niet echt te aasen op de loot, terwijl er wel leuke dingen voor jou bijzitten.
Nee joh gek, zo nodig hoef ik niet naar ZA te gaan. Zelfs voor jou zitten er mooie upgrades bij hoor.

Maar idd, Mac is een goede healer en persoonlijk zou ik het zonde vinden om hem naar shadow te zien gaan. Als ik goede healing gear zou hebben zou ik zo weer respeccen naar holy omdat het vooral in raids zo veel meer uitdaging is dan shadow. Ik vond shadow gewoon saai omdat een shadowpriest niet echt een diversiteit heb aan dmg spells om afwisselende rotaties te maken.

Met holy heb je gewoon veel meer druk op je omdat je iedereen in leven moet houden en dus veel moeite moet doen om zowel de persoon(nen) in leven te houden als jezelf als je mana in de gaten houden en de duur van het gevecht.

Mac heeft al aardig wat dmg gear verzameld met z'n offset rolls dus qua dmg zal hij wel genoeg in huis hebben om schade toe te richten.

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:55:
[...]

Oke, ik begrijp dus dat je engineering hebt, maar geen gebruik maakt van de Deatblow X11 goggles :X
kerel, echt...... :N

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

[...]

Na 10 minuten begeeft de interne motor het en tieft ie inelkaar :') ;(

Samen met goblin jumper cables (die ik ook heb), volgens mij wel de 2 meest nuttige dingen. Erg nuttig :9
Toen 2.3 net uit was ging ik die en de arrow maker farmen, arrow maker had ik na 3 kills, repair bot na 1!! kill. De drop rate is echt iets van 80% ofzo :P
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:10:
[...]

repairbots bestaan die nog :O laatste die ik zag was 1tje begin dit jaar in Aq40 :O
Ik hier al heel erg veel van, maar sommige wist ik gewoon niet. Zoals de drop van King Gordor in DM. Misschien kan ik die wel solo killen nu als prot pala om hem te farmen ^^

En die dude in gnomeregan moet het er volgens mij ook aan gaan geloven ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Wiebbe op 29-11-2007 09:18 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Eerst death & decay terwijl ik nog genova'd stond.
Kan dat? ik dacht dat ie ze nooit tegelijkertijd deed.

Nou heb ik hem zelf nooit gedaan, maar wat voorbereiding is nooit weg :)

Ik heb een WOS-post!

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 29 november 2007 @ 08:46:
[...]

Terecht 8)

Gisteren hadden we bij Maggie weer een wipe omdat een DPS nub z'n DPS belangrijker vond dan op de cubes klikken, daarna een wipe op Hydross omdat een warlock agro trok bij de positie wissel en verloren gelukkig maar een paar spelers door de spout van Lurker.
Ik maak dergelijke fouten ook hoor, vooral de eerste paar maal bij een nieuwe encounter. Maar dan denk ik |:( laat me dat niet meer gebeuren.

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:24:
[...]

Terecht 8)

Gisteren hadden we bij Maggie weer een wipe omdat een DPS nub z'n DPS belangrijker vond dan op de cubes klikken, daarna een wipe op Hydross omdat een warlock agro trok bij de positie wissel en verloren gelukkig maar een paar spelers door de spout van Lurker.
Ik maak dergelijke fouten ook hoor, vooral de eerste paar maal bij een nieuwe encounter. Maar dan denk ik |:( laat me dat niet meer gebeuren.
Meh, warlock was niet zozeer de issue, die was doodgegaan en stond aan de goede kant, meer het probleem dat hydross na de soulshatter zich doodleuk omdraaide naar een spriest die nog 2 dots had ticken en dus niet aan de goede kant stond ;(

Ik heb een WOS-post!

Verwijderd

[...]

Hey bedankt, dat is handig. Net al even rondgekeken. Zit leuk spul bij :)
Fratti schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:12:
[...]

Nee joh gek, zo nodig hoef ik niet naar ZA te gaan. Zelfs voor jou zitten er mooie upgrades bij hoor.

Maar idd, Mac is een goede healer en persoonlijk zou ik het zonde vinden om hem naar shadow te zien gaan. Als ik goede healing gear zou hebben zou ik zo weer respeccen naar holy omdat het vooral in raids zo veel meer uitdaging is dan shadow. Ik vond shadow gewoon saai omdat een shadowpriest niet echt een diversiteit heb aan dmg spells om afwisselende rotaties te maken.

Met holy heb je gewoon veel meer druk op je omdat je iedereen in leven moet houden en dus veel moeite moet doen om zowel de persoon(nen) in leven te houden als jezelf als je mana in de gaten houden en de duur van het gevecht.

Mac heeft al aardig wat dmg gear verzameld met z'n offset rolls dus qua dmg zal hij wel genoeg in huis hebben om schade toe te richten.
Ja zijn opzich wel leuke upgrades, maar niet echt dingen waarvan ik denk: Die moet ik hebben ! Ik zou er wel DKP voor uitgeven hoor, maar ik ben er niet erg van onder de indruk.

persoonlijk lijkt Holy mij ook leuker dan Shadow.
Bokkie schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:12:
[...]

Oke, ik begrijp dus dat je engineering hebt, maar geen gebruik maakt van de Deatblow X11 goggles :X
kerel, echt...... :N
Mwah, ten 1e heb ik engineering niet op 375. Ten 2e heb ik de tier4 head. Die heb ik toch wel iets liever ;)

los daarvan zijn die looks ook nog een stuk beter, en je hebt kans op setbonussen, wat er voor zorgt dat het in mijn situatie t4 > engi head is.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 09:38 ]

• Exitium
Hmzaniac schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:23:
[...]

Kan dat? ik dacht dat ie ze nooit tegelijkertijd deed.

Nou heb ik hem zelf nooit gedaan, maar wat voorbereiding is nooit weg :)
Ja, dat dachten wij ook, vandaar dat we nova ook niet dispellen. Maar toen ik gisteren weg wilde lopen uit D&D had ik toch echt nog witte voetjes. ;(

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Exitium schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:07:
Eigenlijk een makkelijk gevecht moet ik zeggen, alhoewel ik wel een keer of twaalf geëxplodeerd ben. :9 Naar 7k mana, trinket + mana pot en weer bijna vol. Toen naar 4k ofzo en weer een mana pot, en toen naar 0 en elke keer als ik maar wat mana had flash heals spammen. First kill met twee doden, niet slecht dacht ik. :P

Hopelijk vanavond terug voor Azgalor. :*)
Tip, shadow res ;)

probeer in ieder geval de BT necklace en de Tailoring cape te hebben maar hoe meer hoe beter voor casters.

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Mogge dagboekje,

Gisteren weer met mijn shammy op pad geweest.
Eindelijk dat boek compleet ( heeft me 2 dagen gekost )
Naja gisteren eens een low level meegenomen, meer bezig geweest met healen en rezzen en beschermen van haar ( LOL )
Heb ook maar weer mijn [ crest of darkshire ] op mijn rug ( scheelt heel erg veel )
Nog 2 levels en dan gaan we winkelen voor een mount !
Vanavond verwacht ik 38 af te ronden en door te stoten naar 39.
Morgenavond gaan we dan eens lekker BG's / PVP's doen. :P
area attacks own :P

Verwijderd

Dagboek..

Gisteren zijn we ff naar SSC gegaan en lurker en mororgrim gekilled, maar mororgrim was nog best lastig.
Onze GM was dus main tank (hij is druid) op tidewalker maar we hadden voor het eerst sinds ik me kan herinneren geen hunter mee :o, dus ging onze GM wel ff in cat pullen om daarna naar zijn "tank plek" te dashen.
Dat ging niet echt lekker en dus een whipe :)
Daarna ging hij het nog een keer proberen, maar dan gewoon in bear pullen en langzaam achteruit naar de "tank plek" lopen, en dat ging prima.
Elke healer moest hem wel hotten, shielden, PoM'en om niet gelijk aggro te krijgen ;)
Hellaas geen wand voor mij :(

Daarna zijn we nog ff bij hydross geweest maar dat ging in de eerste instantie niet vanwege te weinig dps, dus ik me rogue loggen maar we hebben hem niet neer gekregen...iets met een MT die besloot naar de eeuwige jachtvelden te gaan :)

Al met al een leuk, geschikt avondje :)

• Exitium
Maranno schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:36:
[...]

Tip, shadow res ;)

probeer in ieder geval de BT necklace en de Tailoring cape te hebben maar hoe meer hoe beter voor casters.
BT neck + shadow prot hebben wij. (en ik 5 res to all op cloak :P) Zijn nog niet ver genoeg in BT om al druk met shadowprot gear bezig geweest te zijn, hebben wel wat stacks HoD's in de guildbank liggen geloof ik. Er waren met dezelfde resistance mensen die 2-4 marks resisten, en mensen zoals ik die de volle laag kregen. Explode damage werd wel grotendeels geresist tho. :)

Verwijderd

gistere nice finger (pvp) met healing best dikke healing ring gehaald :D iets van 8k honor en 20 EotS anders zoek maar Nightcore en dan die epixx als iemand me die kan linken kan nergens op nl

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:32:
Mwah, ten 1e heb ik engineering niet op 375. Ten 2e heb ik de tier4 head. Die heb ik toch wel iets liever ;)

los daarvan zijn die looks ook nog een stuk beter, en je hebt kans op setbonussen, wat er voor zorgt dat het in mijn situatie t4 > engi head is.
Je hebt minimaal 350 engineering nodig voor die dingen. En daarnaast kan je met die helm OOK alle gas clouds gewoon op de minimap zien waardoor je met je Mote-Extractor de motes (en dus primals) als een dolle binnenharkt :)

2 uurtjes rondjes vliegen in Nagrand op een rustige nacht >>> 25 Primal Air ... doe dat maar eens na als non-engineer :P Geen 1 mob voor dood hoeven meppen.

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:32:

Netherblade Facemask
Binds when picked up
Head Leather
308 Armor
+28 Agility
+39 Stamina
Meta Socket
Red Socket
Socket Bonus: +4 Agility
Durability 70 / 70
Classes: Rogue
Requires Level 70
Equip: Improves hit rating by 14 (0.9%).
Equip: Increases attack power by 78.
Set: Netherblade (1/5)
Item Level 120

vs

Deathblow X11 Goggles
Binds when picked up
Head Leather
326 Armor
+48 Agility
+28 Stamina
Meta Socket
Blue Socket
Durability 70 / 70
Requires Engineering (350)
Equip: Improves hit rating by 11 (0.7%).
Equip: Increases attack power by 76.
Equip: Allows the detection of objects that are slightly out of phase, such as the arcane vortexes of Netherstorm.
Equip: Slightly increases your stealth detection.
Use: Allows you to look far into the distance.

ook met de 4set NB komen de goggles beter uit de bus

Verwijderd

redfoxert schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:57:
[...]

Je hebt minimaal 350 engineering nodig voor die dingen. En daarnaast kan je met die helm OOK alle gas clouds gewoon op de minimap zien waardoor je met je Mote-Extractor de motes (en dus primals) als een dolle binnenharkt :)

2 uurtjes rondjes vliegen in Nagrand op een rustige nacht >>> 25 Primal Air ... doe dat maar eens na als non-engineer :P Geen 1 mob voor dood hoeven meppen.
Oh dat is wel handig. Dat wist ik niet. Dacht dat hij dpswise bedoelde. Dan heb ik echt liever mijn netherblade head.

Er komen steeds meer redenen om engineering te lvlen ;) Heb ook leuke dingen op de bank staan die ik wil leren. Nu ik mijn epic flyer heb kan ik nu rustig geld gaan verdienen en engineering zsm naar 375 krijgen.
Bokkie schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:04:
[...]

Netherblade Facemask
Binds when picked up
Head Leather
308 Armor
+28 Agility
+39 Stamina
Meta Socket
Red Socket
Durability 70 / 70
Classes: Rogue
Requires Level 70
Equip: Improves hit rating by 14 (0.9%).
Equip: Increases attack power by 78.
Set: Netherblade (1/5)
Item Level 120

vs

Deathblow X11 Goggles
Binds when picked up
Head Leather
326 Armor
+48 Agility
+28 Stamina
Meta Socket
Blue Socket
Durability 70 / 70
Requires Engineering (350)
Equip: Improves hit rating by 11 (0.7%).
Equip: Increases attack power by 76.
Equip: Allows the detection of objects that are slightly out of phase, such as the arcane vortexes of Netherstorm.
Equip: Slightly increases your stealth detection.
Use: Allows you to look far into the distance.

ook met de 4set NB komen de goggles beter uit de bus
Ik hoopte al dat je zou linken :9

A = T4
B = Eng

28agi vs 48 agi = B
39sta vs 28sta = A
14hit vs 11hit = A
78AP vs 76AP = A
Meta streep ik weg omdat beide items die hebben
Blue vs red socket = A (20 AP > all. Geen blue socket gem die dpswise beter is dan de red 20AP variant)

Dpswise gezien, komen de goggles iets beter uit de bus. Je hebt 20agi meer, en dat is zeker erg relaxed. Dit komt effectief, na aftrek van het verschil in AP, neer op 18AP en wat crit (dodge en armor zijn niet erg interessant voor je dps).

Dit is net iets meer dan 1 dps.

Daar staat wel tegenover dat je 3 hit en 9 sta inlevert. Jammer, maar niet de hoeveelheden die het verschil gaan maken. En sta is niet interessant voor je dps dus blijft er 3 hit over.

3 hit en 1 dps zijn beide verwaarloosbaar, dus in principe zijn beide items even goed.

Dan gaan we even kijken naar de 2e setbonus. Ik geloof dat het 15% kans is op een extra cp na finishers.

Ik weet wel waar ik dpswise gezien dan het meest op vooruit ga :)

Als kanttekening. Ik heb het dpsverschil wbt gems niet meegenomen. Als je hem zo gemmed dat je de gembonus krijgt, wordt het verschil kwa dps zonder setbonus nog kleiner.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 10:35 ]

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

redfoxert schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:57:
[...]

Was het niet dat blizzard de spawn plekken van de gas spawns OF generfed heeft ook gebugged. Gister 2 uur rond gevlogen en ik had misschien 1/2 primals? Vroeger waren dat er makkelijk 15/20. En nee ik heb geen andere engineers gezien ;)

Maar als je de Tier 4 head vergelijkt met de engineering helm:

Deathblow X11 Goggles:
gemmed with: [Rigid Dawnstone] + [Swift Skyfire Diamond]
148 AP / 19 Hit Rating

Netherblade Facemask
gemmed with: [Glinting Noble Topaz ] + [Swift Skyfire Diamond]
138 AP / 18 Hit Rating

Verschil is er wel though ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Ik heb in een ver verleden 3 x geprobeerd enginering te levelen en elke keer weer bij de 150 gestopt omdat ik 't niet leuk vond of snel genoeg vond gaan of te kostbaar op dat moment.

Maar misschien een idee om het samen met jou te doen Nawa, m'n priest kan alle greens en blues disenchanten indien dat bij items mogelijk is. En jou rogue en mijn rogue heeft 375 mining dus dat komt ook goed.

[ Voor 9% gewijzigd door CartmanMMA op 29-11-2007 10:11 ]

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:10:
[...]

Ga SSC (Lady Vashj met name) raiden terwijl je nog niet exalted bent, dan ga je ze ook wel gebruiken.

Verwijderd

Ligt het trouwens aan mij als ik zeg dat bij ons de primal water echt voor sky-high over de toonbank gaat?

Zo'n 27-30g per stuk!!

Heb er tien nodig voor mijn healing belt van een pattern, (die volgens mij in SSC dropt) Belt of the long road..erg leuk :)

Dus gister bij skettis maar ff die water elementals gefarmed maar na anderhalf uur had ik al 8 1/2 primal! :)
Dus ik ben een beetje **confused** waarom ze zo duur zijn.. :?
Terwijl primal earth bij ons voor (uit me hoofd) 17-19g weggaat en die zijn voor een non-herbalist echt wel moeilijker te krijgen...denk ik ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 10:28 ]

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Zo, gisteren de Gladiator’s Shanker gehaald, +7 weapon damage erop gezet, en toen maar weer BGs ingedoken.

Was bang om alleen maar 300+ Resilience mensen tegen te komen, maar dat viel reuze mee.

Kwam een Human Mage tegen in AB, dus deed het ouderwetse Premed > Ambush (3.2k) > Cold Blood > 5 pt. Eviscerate (3.2k), en was blij. ;)

No skill involved, maar ’t blijft hilarisch.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Geachte dagboek,

Gisteren weer een avondje in Kara geweest. Onze MT was op zijn resto shammy, want die had nog wat loot nodig van de eerste bazen. Dus werd ik tot MT gebombardeerd. We hadden ook een nieuwe prot warrior die voor het eerst aan onze raid meedeed die als OT fungeerde.
We gingen erdoorheen als een warm mes door de boter :). Alles tot en met Illhoof zonder wipes. En voor mezelf nog de tank plate leggings geloot van Curator _o_
We hebben nog een try gedaan op Aran, maar het was al een beetje laat en de meeste mensen waren niet echt meer gefocused.

Kortom, een leuke avond :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Wij gaan vanavond weer op bezoek bij Moroes, en onderweg gaan we vast ook even hallo zeggen tegen Attumen. :) Vorige keer ging het heel aardig, dus wie weet gaat Moroes vanavond wel neer, ben erg benieuwd.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:11:
Ik heb in een ver verleden 3 x geprobeerd enginering te levelen en elke keer weer bij de 150 gestopt omdat ik 't niet leuk vond of snel genoeg vond gaan of te kostbaar op dat moment.

Maar misschien een idee om het samen met jou te doen Nawa, m'n priest kan alle greens en blues disenchanten indien dat bij items mogelijk is. En jou rogue en mijn rogue heeft 375 mining dus dat komt ook goed.
Goed plan, zal het minder saai maken, en ik ben niet de enige die door een hel moet ;)

• Security

Security

it's just me

Vraagje:
Klopt het dat er na de patch van afgelopen periode er nieuwe quests zijn bijgekomen in en nabij dustwallow marsh ?

• OkkE

OkkE

Security schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:25:
Vraagje:
Klopt het dat er na de patch van afgelopen periode er nieuwe quests zijn bijgekomen in en nabij dustwallow marsh ?
Ja, zie de 2.3 Patch notes.
Dustwallow Marsh
* Many new quests have been added to the zone.
* The Steamwheedle Cartel have just completed building the new town of Mudsprocket in south west Dustwallow Marsh.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 22:31

NvM

Security schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:25:
Vraagje:
Kwestie van zelf nakijken imo. Zeker niet GoT waardig.

Gisteren lekker honor wezen farmen in de BG's. 1800 honor. Ik laat de daily BG quests naast me liggen omdat ze bugged zijn en ik er elke keer 9300 xp voor krijg, die ik helemaal niet wil.

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
NvM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:45:
[...]

Gisteren lekker honor wezen farmen in de BG's. 1800 honor. Ik laat de daily BG quests naast me liggen omdat ze bugged zijn en ik er elke keer 9300 xp voor krijg, die ik helemaal niet wil.
Je bent een 'twink' / low level dueller begrijp ik hieruit? Kan je je armory link eens posten?

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:55
[...]

Vind het niet echt een bug dat je er een zooi xp voor krijgt. Wel lekker levelen ff BG'tje erbij en weer verders questen. Loving it.

• Security

Security

it's just me

[...]

Waar doel je op ?!
Juist dan heb ik er in de patch notes overheen gelezen.. Kan de beste overkomen..

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:28
OkkE schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:21:
Wij gaan vanavond weer op bezoek bij Moroes, en onderweg gaan we vast ook even hallo zeggen tegen Attumen. :) Vorige keer ging het heel aardig, dus wie weet gaat Moroes vanavond wel neer, ben erg benieuwd.
Ik ben vanavond wel online op m'n Hunter of Shaman (tenzij ik UT3 aan het spelen ben), als ik nodig ben op Moroes dan hoor ik het wel in de guild chat. M'n vriendin is vanavond ook niet aan het raiden dus die kan ook nog mee op haar Shadow Priest als je wilt.

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:26

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren ook weer Kara ingeweest, alleen kon de GM niet omdat hij een zieke vriendin had doe verzorging nodig had, hij was dus op Hot Chocolate Duty, dus maar even een Sub erbij gehaald, die op het moment dat we wilden beginnen belangrijk telefoontje kreeg. Dus na 5 minuten wachten Attumen maar met 9 man gedaan, en leuke drops voor de druid van ons gekregen, 1 tank en 1 healer gear, helaas nog steeds niet mijn gloves. Toen Moroes, die zijn watch voor onze Rogue dropte, en een mooie cloak voor mijn lock, hoewel mijn Hitrating nu wel erg laag gaat worden(was 83 is nu 59). Toen als finale Opera Event, waar onze Hunters gek werden want BBW stond weer op het programma. En hij dropte zijn Gun, dus waarschijnlijk gaat 1onze Hunter vanavond Guilc channel spammen dat hij hem heeft.

Vrijdag staan Maiden, Curator en Aran

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• NvM

NvM

HanH schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:47:
[...]

Je bent een 'twink' / low level dueller begrijp ik hieruit? Kan je je armory link eens posten?
Lethorian, lvl 60 hunter

Mijn doel is om de hele epic lvl 60 set te halen. Op dit monent ben ik aan het farmen voor: Grand Marshal's Repeater.

Daarnaast nog 2 blue daggers halen van de WSG rewards en nog wat PVP rewards. Maar eerst de x-bow en dan verder met de lvl 60 epic set.

Verwijderd

Gister een leuke avond gehad. Dankzij mijn honor s1 shoulders, hands, leg, 2x slow 1h mace gehaald voor me shaman. Toen gelijk eens arena's in met een paly van mijn guild waar ik nog niet mee gespeeld had. Hij was nog slechter geared dan ik, maar we hadden wel 7 keer gewoonen en 3 keer verloren. Was zeer leuk, zelfs van mensen in gedeeltelijk s3 gear winnen :)

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Hey Nawa,

Ik heb de middag vrij genomen dus verwacht geen posts van mij op 't forum vanmiddag :)
Ga ff lekker naar de schoonheidsspecialist en kapper en daarna ff shoppen. Ben later op de middag online voor een paar heroics tenzij niemand wat wil gaan doen ga ik starten met engi levelen of Crysis spelen.

Spreek je wel op ventrillo of msn :D

• Vexx
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-02 09:35
Security schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:54:
[...]

Waar doel je op ?!
Juist dan heb ik er in de patch notes overheen gelezen.. Kan de beste overkomen..
Hij bedoelt waarschijnlijk dat je dat in dezelfde tijd zelf had kunnen opzoeken in de online Patchnotes. Het kan inderdaad de besten overkomen dat je ergens overheen leest, maar je ziet ook vaak genoeg dat mensen dingen vragen die duidelijk in de patchnotes staan en dat ze die notes helemaal niet gelezen hebben.

Een paar topics terug is er ook al het een en ander besproken over de extra quests in DWM.

Dagboek,

Gisteren even m´n Gladiator Pants en Gloves gehaald: erg nice, want ik zit nu op 230 resilience en 9.5k hp. Dat is toch een upgrade van 100 resilience en 500 hp.

Verder nog wat Eye of the Storm gefarmd voor de marks zodat ik de Gladiator offhand Sword kon halen: god oh god wat waren de alliance weer eens retarded bezig zeg. Ze spelen EotS alsof ze in WSG zitten: met zijn allen naar de vlag zergen, en HK´s farmen. Ze probeerden gewoon geen enkele base te pakken.
Aangezien ik nog 12 badges nodig had, heb ik dus 12 matches achter elkaar verloren. Daarna was ik het dan ook echt spuugzat. Zwaardje gehaald en gefrustreerd uitgelogd.

Lethale Morphaene Súndavar

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
[...]

Ik zal vanavond eens kijken, als het goed is heb ik alle Pre TBC schematics op die van ZA en MC na (buiten natuurlijk de goblin engineer schematics, omdat ik een gnome engineer ben).
Dat de gewone repairbot er niet tussen staat komt waarschijnlijk omdat je die niet leert van een schematic of een trainer, maar van een scroll ergens op de grond in BRD.
Wiebbe schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:14:
[...]

Toen 2.3 net uit was ging ik die en de arrow maker farmen, arrow maker had ik na 3 kills, repair bot na 1!! kill. De drop rate is echt iets van 80% ofzo :P

[...]

Ik hier al heel erg veel van, maar sommige wist ik gewoon niet. Zoals de drop van King Gordor in DM. Misschien kan ik die wel solo killen nu als prot pala om hem te farmen ^^

En die dude in gnomeregan moet het er volgens mij ook aan gaan geloven ;)
De droprate is zeker geen 80% eerder 10%. Ben de dag van de patch zeker een 1 a 2 uur bezig geweest per schematic om ze te farmen. Tijdens het farmen wel de nodige marks / signets, 3 tomes en 3 fel armanants geloot dus erg was het niet.

Kan me niet herinneren dat er van King Gordon een schematic dropt, maar kan ook goed dat die boe is en ik die gewoon via de ah aangeschaft heb.

Voor het farmen van thermaplug in Gnomeregan wens ik je heel veel succes.
Zelf ben ik op level 60 zeker een maand (waarschijnlijk langer) bezig geweest om die te farmen (toch zeker een run of 5 per dag) en het ding is nooit gedropped.
Uiteindelijk zag ik hem in de ah staan voor een bid van 12s ofzo. Helaas zat er geen buyout bij, dus heb gelijk de persoon gewhisped of hij hem uit de ah wou halen en me cod op wou sturen voor 10 of 15g. Aangezien hij een lvl 30 ofzo was deed hij dat gelijk.

Mogelijk is de droprate nu beter, want alle pre tbc instance loot is aangepast. In ieder geval succes met het farmen :P

• OkkE

OkkE

UTwizard schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:57:
Ik ben vanavond wel online op m'n Hunter of Shaman (tenzij ik UT3 aan het spelen ben), als ik nodig ben op Moroes dan hoor ik het wel in de guild chat. M'n vriendin is vanavond ook niet aan het raiden dus die kan ook nog mee op haar Shadow Priest als je wilt.
Mooi om te weten. :)

We hebben een volle groep, en na de vorige try's heb ik wel het idee dat we 'm nu kunnen killen, maar mochten we jullie kunnen gebruiken, dat laten we het wel weten. Thanks.

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:02:
Hey Nawa,

Ik heb de middag vrij genomen dus verwacht geen posts van mij op 't forum vanmiddag :)
Ga ff lekker naar de schoonheidsspecialist en kapper en daarna ff shoppen. Ben later op de middag online voor een paar heroics tenzij niemand wat wil gaan doen ga ik starten met engi levelen of Crysis spelen.

Spreek je wel op ventrillo of msn :D
Arghh lucker ! :( Geniet er van man ;)

Ik ga dalijk even leren als ik thuis kom voor mijn examen, dus ik ben zelf wat later. Denk dat ik na 21:00en log.

We kunnen dan eventueel wat doen. Engi lvlen, of die dailies voor je unlocken. Toch iets wat we nog moeten doen op je rogue. Easy money is dat echt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 11:09 ]

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
NvM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:00:
[...]

Lethorian, lvl 60 hunter

Mijn doel is om de hele epic lvl 60 set te halen. Op dit monent ben ik aan het farmen voor: Grand Marshal's Repeater.

Daarnaast nog 2 blue daggers halen van de WSG rewards en nog wat PVP rewards. Maar eerst de x-bow en dan verder met de lvl 60 epic set.
Toen ik op lvl 60 bleef zitten om mijn Rogue een beetje te twinken was ik dat al snel zat. De tegenstanders waren of noobs of een grote groep waar niets tegen te beginnen viel. De medespelers waren of zo undergeared dat ik dubbel hun health had of zo twinked met enchants dat het al snel saai was.

Verder is het kopen van honor gear op lvl 60 super oninteressant (anders dan hwl wapens) voor het lvlen, dat je beter je honor op kan sparen (68k ofzo) en dan door lvlen naar 70. Verder kan je de gear die je krijgt met de tweede/derde green quests die je doet in de outlands weer vervangen.

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:06:
[...]

Arghh lucker ! :( Geniet er van man ;)

Ik ga dalijk even leren als ik thuis kom voor mijn examen, dus ik ben zelf wat later. Denk dat ik na 21:00en log.

We kunnen dan eventueel wat doen. Engi lvlen, of die dailies voor je unlocken.
Misschien een idee om gewoon msn te gebruiken voor jullie slowchat, en niet dit topic?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:36
[...]

Merkte ik ook op in de AV 51-60 bracket. Zooi level 60's in PVP epics / tier 2/2.5/3 en dan zichzelf gedragen alsof ze goddelijk zijn omdat ze getwinkt zijn en level 51's kunnen pwnen want op 70 zouden ze het niet kunnen trekken omdat ze dan door iedereen die raid gesloopt worden.

XP voor honorkills zou echt een uitkomst zijn om van twinks af te komen. :>

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:36:
[...]

onzin, je dingen kunnen nu maximaal 48 uur op AH staan. Downtime is 10 uur met heel veel pech. Hou je zat tijd over. Vooral nu iedereen nieuwe armor en wapens krijgt, willen ze gelijk gem-en en enchanten, en dan kopen ze jouw zooi van AH voor een hogere prijs dan normaal :)
tig messages over dat het wel een goed idee is

tja . het was altijd zo, was beetje slaperig toen ik het posste
de 48 uur compleet vergeten
en realiseerde me ook niet helemaal dat het over gems ging
en dat detail van nieuwe gear wat iedereen meteen wil kopen en meteen gems in wil prikken was ook natuurlijk niet te missen .. behalve door mij

welterusten verder :o

• Vexx
Op zich vind ik niets mis met twinks, maar er zou een speciale ´cup´ voor hen gemaakt moeten worden zodat de non-twinks ook nog iets kunnen doen in de battlegrounds.

Ze zouden bijvoorbeeld gewoon kunnen kijken naar de som van al je itemlevels bij elkaar. Als die boven een bepaalde grens zit (as in, als je dure enchants op je gear hebt) dan kom je in de ´twink cup´. Dan zal je natuurlijk gaan krijgen dat mensen hun char precies zo gaan twinken dat ze nèt niet in de twink cup vallen, maar dan heb je in ieder geval geen lvl 19 characters meer rondlopen met 1,5k hp en dual Crusader enchants.

• CartmanMMA

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Vanavond weer een poging tot " quality time " met het vrouwtje haha.

Ik vraag mij af of engi nou echt zo duur is om te levelen. En of ik er echt iets aan heb haha, want ik ben meer het type speler dat skinning gaat nemen omdat het makkelijk geld verdienen is.

@Rudi .. enjoy our chat :p

• Vexx
Ik heb zelf sterk het idee dat Engineering een ´fun-profession´ is die wat grappige dingen geeft (bommen enzo) maar niets wat echt de moeite waard is om het te levelen. De epic engineering headpiece is behoorlijk goed (op zijn minst gelijk aan T4), maar om daar nou zoveel geld (ik begrijp dat je het hier over meer dan 2000g hebt, vooral de laatste levels zijn superduur) aan uit te geven is het niet waard.

Patch 2.3 heeft wel de Mana potion Injector en Health Potion Injector bruikbaar gemaakt voor non-engineers maar dat is ook echt het enige wat je kan maken en aan anderen kan verkopen. Verwacht dus geen goudmijn qua inkomsten.

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:11:
[...]
XP voor honorkills zou echt een uitkomst zijn om van twinks af te komen. :>
/signed .. hoeft niet eens veel te zijn
500 xp voor een bg win
100 xp voor een bg loss
5 xp voor een kill

maargoed ..er zijn veel voor/tegen redenen voor twinks
op zich prima dat mensen twinken denk ik zo , maar laat dan wel blizz een twinked battlegroup maken ofzo :D

Verwijderd

Vexx schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:17:
Op zich vind ik niets mis met twinks, maar er zou een speciale ´cup´ voor hen gemaakt moeten worden zodat de non-twinks ook nog iets kunnen doen in de battlegrounds.
Ik vind het wel een aardig idee, maar vraag me af of er dan nog twinks zullen zijn. Een twink wil geen tegenstanders met gelijk gear en ervaring, anders ging hij wel gewoon in de lvl 70 bracket spelen.

• addictive
[...]

mijn twink: http://eu.wowarmory.com/c...eet.xml?r=Xavius&n=Happie

En ja twink vs twink zou het allerleukste zijn :)

Verwijderd

Fratti schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:20:
Vanavond weer een poging tot " quality time " met het vrouwtje haha.

Ik vraag mij af of engi nou echt zo duur is om te levelen. En of ik er echt iets aan heb haha, want ik ben meer het type speler dat skinning gaat nemen omdat het makkelijk geld verdienen is.

@Rudi .. enjoy our chat :p
Ik heb engi gekozen toen ik nog niks van wow wist (ik had een dagger en een staff in me oh onder het mom van: beter 1spi en 3sta dan helemaal niks :X ) omdat:

- Het mij erg aansprak om dingen te maken zoals robots, bommen en vuurwerk
- Ik het wel grappig vond dat een pure moordenaar goed kan knutselen

Ik ben echt blij dat ik engi niet gedropped heb. Je kan er gewoon te leuke dingen mee. Geld is er niet echt mee te verdienen tenzij je mooie guns kan maken, maar het is idd vooral een fun profession en ik hou wel van fun :P
Vexx schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:24:
Ik heb zelf sterk het idee dat Engineering een ´fun-profession´ is die wat grappige dingen geeft (bommen enzo) maar niets wat echt de moeite waard is om het te levelen. De epic engineering headpiece is behoorlijk goed (op zijn minst gelijk aan T4), maar om daar nou zoveel geld (ik begrijp dat je het hier over meer dan 2000g hebt, vooral de laatste levels zijn superduur) aan uit te geven is het niet waard.

Patch 2.3 heeft wel de Mana potion Injector en Health Potion Injector bruikbaar gemaakt voor non-engineers maar dat is ook echt het enige wat je kan maken en aan anderen kan verkopen. Verwacht dus geen goudmijn qua inkomsten.
Ja inderdaad. Het is erg leuk, niet meer en niet minder dan dat. Wel een hel om te lvlen maar dat nemen we maar op de koop toe :z

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 11:37 ]

• Bokkie
  • Niet online

Engineering headpieces zijn beter dan T4, ze zijn bijna gelijk aan T5.
Levellen van engineering is duur omdat je met het resultaat weinig kan behalve vendoren of gebruiken in duurdere items.

Geen van je produkten kan je dissen voor shards, op de hogere items na waarna de shard nog maar een fractie van de kosten is. Engineering is vooral na tbc gewoon genaaid, ondanks dat er wat goede dingen zijn bijgekomen blijft het practisch waardeloos.

Zelf zou ik graag upgraded meuk zien van pre-tbc crap, zoals de death/schrink ray, MC cap enz.
Evenals producten die tot nu to engineering only zijn, ook voor non engineering mensen beschikbaar maken door middel van charges bijvoorbeeld. Je zou dan dingen krijgen als jumper cables met 3/5 charges.

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 13:55
Idd engi is puur fun.
In BG iemand een vlag zien cappen. FF je mortier pakken en vlam. haha love it. >:)

Verwijderd

Bokkie schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:37:
[...]

Engineering headpieces zijn beter dan T4, ze zijn bijna gelijk aan T5.
Levellen van engineering is duur omdat je met het resultaat weinig kan behalve vendoren of gebruiken in duurdere items.

Geen van je produkten kan je dissen voor shards, op de hogere items na waarna de shard nog maar een fractie van de kosten is. Engineering is vooral na tbc gewoon genaaid, ondanks dat er wat goede dingen zijn bijgekomen blijft het practisch waardeloos.

Zelf zou ik graag upgraded meuk zien van pre-tbc crap, zoals de death/schrink ray, MC cap enz.
Evenals producten die tot nu to engineering only zijn, ook voor non engineering mensen beschikbaar maken door middel van charges bijvoorbeeld. Je zou dan dingen krijgen als jumper cables met 3/5 charges.
Wel cool dat je dat beargumenteert en mijn complete uitleg negeert :)
Maargoed als jij liever ongeveer 1dps (zelfs minder als je voor de gembonus gaat. Immers voor blue sockets heb je geen goeie dpsgems) meer hebt dan een setbonus en denkt dat je uiteindelijk meer damage doet, sta je in je recht.

Wbt engineering ben ik het wel met je eens

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 11:47 ]

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Okay vraagje, Pally van mij is gisteren naar lvl 27 gedingt, en ik denk er over om deze op lvl 29 of 39, afhankelijk van wat jullie beter lijkt een twink van maken, zodat deze op lvl 70 of dan misschien al wel 80 later wat leuke gear kan kopen als healer dan wel tank zijnde.

Wat is de beste level hiervoor? 29 of 39? En is de Level 70 gear ook handig om in Instances te gebruikena ls tank/healer zijnde?

• NvM

NvM

barfieldmv schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:07:
[...]

Toen ik op lvl 60 bleef zitten om mijn Rogue een beetje te twinken was ik dat al snel zat. De tegenstanders waren of noobs of een grote groep waar niets tegen te beginnen viel. De medespelers waren of zo undergeared dat ik dubbel hun health had of zo twinked met enchants dat het al snel saai was.

Verder is het kopen van honor gear op lvl 60 super oninteressant (anders dan hwl wapens) voor het lvlen, dat je beter je honor op kan sparen (68k ofzo) en dan door lvlen naar 70. Verder kan je de gear die je krijgt met de tweede/derde green quests die je doet in de outlands weer vervangen.
Ik bepaal voor mezelf wel of het oninteressant is te ja of te nee. Ik hoef niet zoals elke idioot zo snel mogelijk naar lvl 70. Ik ben aan het honor grinden omdat ik er veel fun aan beleef, en zodra ik full epic ben ga ik gewoon op mijn dooie gemak levelen naar 70. En op lvl 70 ga ik weer lekker honor grinden en arena doen. Of moet ik dan wachten met gear aanschaffen omdat WoTLK uitkomt omdat het oninteressant is omdat de cap dan tot lvl 80 gaat?

Verder valt het mij inderdaad op dat de meeste twinks erg zwak zijn, en als ik een een op een gevecht heb met een horde twink, deze er meestal snel vandoor gaat of zijn maatjes roept. Gewoon zwak.

Op dit moment beleef ik veel plezier aan BG grinden en spelen, ondanks dat ik (alliance) veel verlies. Het zijn meestal dezelfde die online zijn, dus we beleven veel lol met elkaar. Naar 70 levelen doe ik wel als ik meer zin en tijd heb.

• addictive
Darkasantion schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:41:
Okay vraagje, Pally van mij is gisteren naar lvl 27 gedingt, en ik denk er over om deze op lvl 29 of 39, afhankelijk van wat jullie beter lijkt een twink van maken, zodat deze op lvl 70 of dan misschien al wel 80 later wat leuke gear kan kopen als healer dan wel tank zijnde.

Wat is de beste level hiervoor? 29 of 39? En is de Level 70 gear ook handig om in Instances te gebruikena ls tank/healer zijnde?
niet doen. Op low lvl battegrounds krijg je weinig honor. Level hem gewoon en gear hem op in instances, of ga op lvl 70 pvpen.

• NvM

NvM

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:29:
[...]

Ik vind het wel een aardig idee, maar vraag me af of er dan nog twinks zullen zijn. Een twink wil geen tegenstanders met gelijk gear en ervaring, anders ging hij wel gewoon in de lvl 70 bracket spelen.
Wat een onzin. Er zijn bij zowel Horde als Alliance twinks. Ik blijf hangen op lvl 60 omdat ik de epic gear tof vind om te hebben, zelfs als ik het straks in de bank heb. Als je een twink bent, ben je niet gelijk een mietje omdat je je gelijke niet durft te treffen.

Verwijderd

ik heb 369 eng op me mage en dit heeft me wel 100g gekost wow !!!! niet dus... als je het een beetje slim doet kan je eng snel en goedkoop lvlen ik heb 0-350 gedaan in 2 dagen (ondertussen ook gewoon ssc/tk geraid op hunter)

• Slamdance
  • Laatst online: 12-09 13:19
Engineering is idd voornamelijk een fun profession, echt grote winstmarges zul je niet halen.

Maar dat alleen mana / health potion injectors verkopen klopt niet.
Je vergeet sowieso:
  • Scopes. (mensen die een nieuwe gun / bow / crossbow looten zetten er vaak vrij snel een (al dan niet goedkope) scope op.
  • Gyro-balanced Khorium Destroyer. (zelf nooit getest want ik heb nooit een nether. levert iig een nether + crafting fee op mocht iemand hem willen.)
  • Arrow / Bullet machine. Sinds patch 2.3 betaalbaar, voor 2.3 waren de losse bullets imo te duur.
  • Minipets. (mechanical squirell, mechanical toad, tranquil mechanical yeti) geen grote markt maar hij is er wel.
  • Steam tonk controllers. Heb ze in het verleden wel verkocht (kost alleen erg veel moeite in /2 trade en een heleboel whisps van wat het nou toch is)
Afgezien van die gebruiksvoorwerpen, natuurlijk ook nog de items die voor quests nodig zijn.
zoals adamantite frames en khorium powercores etc.

En ben ongetwijfeld nog wel het een en ander vergeten.

Verwijderd

Ik heb ook een twink, ben er nog mee bezig. Er moeten nog een aantal enchants bijkomen om 'm te perfectioneren.
armory: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Wildhammer&n=Orgasmo
Ik vind twinken toch een van de leukere dingen om te doen, en dan niet om low lvl's te wtfpwnen maar om tegen andere twinks te vechten. Een twinkcup zou me een geweldig idee lijken :D

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

addictive schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:43:
[...]

niet doen. Op low lvl battegrounds krijg je weinig honor. Level hem gewoon en gear hem op in instances, of ga op lvl 70 pvpen.
Dan doen ik dat wel, en gooi ik hem met lvl 59 of 69 als WotLK uit pas op de BG's, meer honor en dus sneller me gear ^^. Lijkt me dan veel beter.

• Peekster
  • Laatst online: 02-06 07:48
Orgasmo
Je hebt die film gezien neem ik aan? O-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:55:
Ik heb ook een twink, ben er nog mee bezig. Er moeten nog een aantal enchants bijkomen om 'm te perfectioneren.
armory: http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Wildhammer&n=Orgasmo
Ik vind twinken toch een van de leukere dingen om te doen, en dan niet om low lvl's te wtfpwnen maar om tegen andere twinks te vechten. Een twinkcup zou me een geweldig idee lijken :D
Waarom geen engineering? Dan kan je een trinket maken geloof ik.
http://thottbot.com/i4381

• OkkE

OkkE

Oh my!

Ik zat net met een vriend over enchants te praten. Ik heb de +81 healing enchant nog niet omdat;
a) guildie van me kan um nog niet
b) ik wil een ander wapen
c) vond um te duur (nouja, dacht ik dus..)

Maar nu ik die mats nog eens zit te bekijken, valt dat ook allemaal reuze mee! Als herbalist zijn die Primal Life zo gevonden, en door Alchemy heb ik ook heel goedkoop de Water (door Earth om te zetten). Moet ik alleen de Shards kopen. :D

Denk dat ik die enchant binnenkort (als ik de mats heb) maar laat zetten. Dan wel niet bij een guildie, maargoed, dat beetje fee maakt ook niet uit.

Verwijderd

addictive schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:43:
[...]

laat hem toch zelf spelen, jah zo als hij het leuk, op lvl 70 krijg je van die overgearde opgepompte ego's van ik ben epixx, nou ja hij vind low lvl pvp leuk Yeah so ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:03:
Waarom geen engineering? Dan kan je een trinket maken geloof ik.
http://thottbot.com/i4381
Ja klopt, moet ik nog steeds eens aan beginnen.

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:06:
[...]

laat hem toch zelf spelen, jah zo als hij het leuk, op lvl 70 krijg je van die overgearde opgepompte ego's van ik ben epixx, nou ja hij vind low lvl pvp leuk Yeah so ?
Gaat mij inderdaad erom on leuk te kunnen PvP, is eens afwisseling van de PvE op mijn lock, maar gaat meer erom dat ik dan straks op 70/80 meteen paar goede items tot mijn beschikking heb, zodat ik Instances ook goed mijn taak als healer/tank kan doen, want heb inmiddels wel gemerkt dat gear veel kan helpen tijdens een Instance.

Verwijderd

OkkE schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:06:
Oh my!

Ik zat net met een vriend over enchants te praten. Ik heb de +81 healing enchant nog niet omdat;
a) guildie van me kan um nog niet
b) ik wil een ander wapen
c) vond um te duur (nouja, dacht ik dus..)

Maar nu ik die mats nog eens zit te bekijken, valt dat ook allemaal reuze mee! Als herbalist zijn die Primal Life zo gevonden, en door Alchemy heb ik ook heel goedkoop de Water (door Earth om te zetten). Moet ik alleen de Shards kopen. :D

Denk dat ik die enchant binnenkort (als ik de mats heb) maar laat zetten. Dan wel niet bij een guildie, maargoed, dat beetje fee maakt ook niet uit.
Zal ik inderdaad wel doen. Zeker nu je van 5mans op Karazhan overschakeld, kunnen enchants een wereld van verschil maken. Is nog veel voordeel te behalen. Als ik nog een paar tips mag geven. :P

Boots of the Glade-Keeper - Dropt in normal mechanar, uit de chest die je kan looten als je 2 Keykeepers hebt gekilled. Eigenlijk een te imba drop voor zo'n simpele instance. Gaat mee tot ver in Karazhan. (chess event geeft betere) Zal ze zeker gaan halen. Even 12stamina of Vitality (4mp5) erop en je hoeft er niet meer naar om te kijken. :)

Bangle of Endless Blessings - Uit Botanica van laatste boss. Instance is een stukje moeilijker, maar wel te doen als je gewoon goede players meeneemt.

Lifewarden's Breastplate - QUEST.. deze zal ik echt gaan halen, is een stuk beter dan je huidige.. en is een quest.. nix geen droprates, gewoon 100% gegarrandeerd. :P

Ok, weer mooi geweest. Is maar goed dat je niet bij me in de guild zit eigenlijk, anders liep ik de hele dag achter je aan wat voor upgrades je zou kunnen halen. :))

Verwijderd

Iemand nog tips waar te level als feral druid op level 30, ben te laag voor het grootste deel van stv & arathi en heb de meeste quests in duskwood, ashenvale, shimmering flats en wetlands al gedaan.

• Security

Security

it's just me

stranglethorn is mooi gebied om verder te levelen...
maare dat is mijn mening.. leuke grind quests :)
Dichtbij duskwood en nieuwe FP daaro.

[ Voor 15% gewijzigd door Security op 29-11-2007 12:39 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:34:
Iemand nog tips waar te level als feral druid op level 30, ben te laag voor het grootste deel van stv & arathi en heb de meeste quests in duskwood, ashenvale, shimmering flats en wetlands al gedaan.
http://www.wow-pro.com/le...e_-_chapter_i_%2830-41%29

Is een guide vanaf level 30. Wat je niet leuk vindt of al gedaan hebt kan je gerust over slaan. Zeker nu je sneller xp krijgt met quests.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 12:40 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:34:
Southshore?

http://wow.gamona.de/worldmap2/index_azeroth.html :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 12:40 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en blijft netjes tegen elkaar!
Servers down? --> Je hoeft het hier niet te komen melden!