eendje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 23:28:
man het is party time op de AH.. gems die voor 80-100g verkopen per stuk, enchanting mats die normaal voor 3g gaan nu voor 30.. shards voor 50. die AP patches die LW kunnen maken voor 200g (niet de epic versie

) het is echt geweldig
proffits 800g and counting
Ja mooi !
Ik besloot gister ff mijn bank op te ruimen. Sommige dingen voor resgear (primals) had ik per stack netjes aan de guildbank gedoneert, en sommige dingetjes verkocht ik. Niet gek spannend, of boeiend maar toch
1 blue lvl 70 dps plate ding, 2 primals, 5 large brilliant shards, void crystal, nexus crystal, een zooi flasks, en nog een talasite.
Waren allemaal binnen 1 uur verkocht.
Ik had nog wat van die cards waar je decks mee kan maken 4th, 5th of lunacy en een elementals deck op de AH gezet.
Die zijn nog niet verkocht, maar ik had wel wat w's gekregen of ik hem van de AH af wilde halen en op wilde sturen. Heb maar verteld dat er ook een bid functie opzit

Ja dat dus. Ik heb lp op 375 (duh

) , maar ik heb ook heel veel keys. Ik vind het leuk om de quest ervoor te doen (gek, maar questen wordt beetje bij beetje leuker

) en het is gewoon leuk om die keys te hebben.
Net zoals ik ook zoveel mounts heb. Je hebt er aan 2 genoeg, maar het is gewoon leuk. Niet echt een goed vergelijk maar je snapt het vast wel.
Was trouwens ook wel lachen gister.
Was samen met moes zijn spriest naar ZA geweest. Dit keer wel met een goede tank en dan is het wel vrij easy. Helaas was dit maar zo t/m de 1e baas, want die eagle was erg irritant.
Wij ignoreden de adds, en bij lighting storm de tank huggen, maar na verloop van tijd gingen er OF teveel mensen dood of de tank werd gecrushed/neergemaait
Echt een brutale vogel
Had ook wat geluk gisteren. Ik wilde na de raid wat dailies doen, toen een prot warrior vroeg of ik hem wilde helpen. Opeens zaten we met 4 man.
Nu wilde ze ook die elites killen voor die blauwe crystals. Mwah ik vond het wel best
Dropped er opeens een schemetic van een de repairbot 110g. Echt te bruut. Je kan een robotje maken, die kan repairen EN reagents verkoopt
Na 10 minuten begeeft de interne motor het en tieft ie inelkaar
Samen met goblin jumper cables (die ik ook heb), volgens mij wel de 2 meest nuttige dingen. Erg nuttig
[
Voor 45% gewijzigd door
Verwijderd op 29-11-2007 08:45
]