Levertijd Apple producten Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 48.192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:19:
[...]

ja wat dacht je, die zijn net zo afhankelijk van hun leveranciers als jij en ik. En, om hun prijzen laag te houden zullen ze zo min mogelijk op voorraad houden.. net als de Machouse, mac support , mail a mac etc etc overigens.
Sja, wat is dan het probleem? Als het gewoon niet voorradig is weet je waar je aan toe bent want blijkbaar was je al op de hoogte van het feit dat ze een lage voorraad bijhouden.

Je had hem natuurlijk ook bij Apple zelf kunnen bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Frietsaus op 02-04-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frietsaus schreef op woensdag 02 april 2008 @ 18:02:
[...]

Sja, wat is dan het probleem? Als het gewoon niet voorradig is weet je waar je aan toe bent want blijkbaar was je al op de hoogte van het feit dat ze een lage voorraad bijhouden.

Je had hem natuurlijk ook bij Apple zelf kunnen bestellen.
Natuurlijk had ik hem bij Apple kunnen bestellen, geen punt, alleen een stuk duurder.
De premium resellers zijn niet echt goedkoper want ze moeten hun mooi witte winkel en puistenkoppen achter de toonbank ook betalen, daarnaast hebben zij de nieuwe MBP's ook niet veel op voorraad..
Sterker nog, Machouse raadhuisstraat Amsterdam probeerde een "oude" MBP te slijten met een leuke korting voor het geheugen. "De nieuwe MBP? ehh even bellen hoor! Ja kan ik voor je bestellen, weet alleen niet wanneer die geleverd gaan worden."

Met andere woorden, het lijkt er op dat Apple probeert de markt stevig in handen te houden en door eigen leveranties voorrang te geven third party resellers het nakijken te geven en de prijzen hoog te houden. Iets waar best eens naar gekeken mag worden door de mededingings autoriteiten

Nee, dan liever bij die jongens van pro-warehouse, mischien ook wat wachten maar weet je iig wie er allemaal uit te ruif meevreten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 12:18:
[...]

Natuurlijk had ik hem bij Apple kunnen bestellen, geen punt, alleen een stuk duurder.
De premium resellers zijn niet echt goedkoper want ze moeten hun mooi witte winkel en puistenkoppen achter de toonbank ook betalen, daarnaast hebben zij de nieuwe MBP's ook niet veel op voorraad..
Sterker nog, Machouse raadhuisstraat Amsterdam probeerde een "oude" MBP te slijten met een leuke korting voor het geheugen. "De nieuwe MBP? ehh even bellen hoor! Ja kan ik voor je bestellen, weet alleen niet wanneer die geleverd gaan worden."

Met andere woorden, het lijkt er op dat Apple probeert de markt stevig in handen te houden en door eigen leveranties voorrang te geven third party resellers het nakijken te geven en de prijzen hoog te houden. Iets waar best eens naar gekeken mag worden door de mededingings autoriteiten

Nee, dan liever bij die jongens van pro-warehouse, mischien ook wat wachten maar weet je iig wie er allemaal uit te ruif meevreten
Ik vind dat die boze toon wel wat minder geuit mag worden, we houden het hier netjes op Tweakers.
Frietssaus heeft wel een punt. Jij neemt iets af bij Pro Warehouse en niet bij Apple zelf. Zij moeten dus garant staan voor de levering van jouw Mac. Als je PW nou eerst eens even gaat bellen weet je al een stuk meer.

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bakkert schreef op donderdag 03 april 2008 @ 14:04:
[...]

Ik vind dat die boze toon wel wat minder geuit mag worden, we houden het hier netjes op Tweakers.
Frietssaus heeft wel een punt. Jij neemt iets af bij Pro Warehouse en niet bij Apple zelf. Zij moeten dus garant staan voor de levering van jouw Mac. Als je PW nou eerst eens even gaat bellen weet je al een stuk meer.
Welke boze toon bedoel je? Ik heb het helemaal niet enkel over pro warehouse, maar meer over de maniertjes van Apple om hun nering te beschermen. Ik zou jou dan wel eens willen horen als MS dergelijke praktijken er op na zou houden.

[ Voor 0% gewijzigd door Daedalus op 03-04-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mijn macbook is vandaag binnen gekomen. Heeft in totaal tweeenenhalve week geduurt.... Maar ach, hij is er Feest :P

Edit: Ik had em bij de apple online store besteld. Hoe het allemaal ging heb ik eerder wel geplaatst :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2008 @ 17:20:
En mijn macbook is vandaag binnen gekomen. Heeft in totaal tweeenenhalve week geduurt.... Maar ach, hij is er Feest :P
ha das mooi natuurlijk, waar had jij em besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Mensen, houden we het wel netjes :) Dit topic gaat over de levertijden van Apple producten, niet over of winkels worden voorgetrokken of achtersteld of dat Kroes daar wat aan zou moeten doen. In dat geval kun je waarschijnlijk beter terecht in het Shopping Forum.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wbdsgnr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 19:00

Wbdsgnr

Discombobulated?

Oh boy.. FYI, mijn wachtijd op een MBP, glossy, engels:

04 apr 2008 05:00 Rotterdam Consignment Received At Transit Point
04 apr 2008 04:59 Rotterdam Import Received
03 apr 2008 23:52 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
03 apr 2008 23:48 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
01 apr 2008 21:07 Shanghai Shipped From Originating Depot
01 apr 2008 20:58 Shanghai Consignment Received At Transit Point
01 apr 2008 11:41 Shanghai Consignment Picked Up

Almost there..

i7 - GTX760 - triple boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daedalus schreef op donderdag 03 april 2008 @ 18:45:
[mbr]Mensen, houden we het wel netjes :) Dit topic gaat over de levertijden van Apple producten, niet over of winkels worden voorgetrokken of achtersteld of dat Kroes daar wat aan zou moeten doen. In dat geval kun je waarschijnlijk beter terecht in het Shopping Forum.[/]
Het gaat dan ook helemaal niet over een enkele reseller, het gaat over het voorkeur beleid van Apple als het gaat om levering van hun producten en de tijd die die producten er over doen om via andere kanalen dan hun eigen reseller netwerk bij de klanten te komen. Of ik pro warehouse of welke andere shop goed of slecht vind is helemaal niet aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gykm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-12-2024
Mbp 2.4/15 on it's way!
Hij moet naar Eindhoven toe, de meeste vliegen vanaf Shanghai naar Eindhoven toe, zullen ze mn mbp eerst naar Arnhem versturen en vanaf Arnhem weer terug naar Eindhoven? 8)7

Officieel dinsdag of woensdag binnen! O+ mn 1e appletje!

datum tijd TNT-lokatie status
03 apr 2008 20:40 Shanghai Shipped From Originating Depot
03 apr 2008 20:33 Shanghai Consignment Received At Transit Point
03 apr 2008 11:41 Shanghai Consignment Picked Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi,

ik weet niet of mijn vraag hier hoort maar het heeft wel met de levertijd en bestellen te maken.

Ik heb gister de macbook(zwart) besteld. Nu is om 1 of andere vage reden mijn betalingskenmerk bij de betaling weggevallen.

Ik kan mij voorstellen dat dit (ernstige) vertraging oplevert in de levertijd omdat ze mijn betaling niet snel kunnen tracken. En ik wil natuurlijk zsm met die macbook aan de slag :9~

Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Een telefoonnummer van Bibit Internet Payment Services(bedrijf waar je geld naartoe overmaakt) kan ik namelijk nergens vinden. Contact opnemen met hen wordt dus lastig.

Apple bellen? Of heeft iemand anders hier ervaring mee en weet hij wat ik het beste kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apr 4, 2008 om 12:45 PM GMT - 'besteld en betaald

Klaargemaakt voor verzending 'zojuist doorgevoerd

Verwachte verzenddatum: 07 Apr, 2008 - 08 Apr, 2008
Verwachte leverdatum: 08 Apr, 2008 - 10 Apr, 2008

Ontvangstdatum:

Ontvangtdatum edit ik nog. Het betreft een Airport Express. Besteld bij online apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
3 april 17:45 contact gehad met de appleshop.
3 april 20:00 bestelling betaald.
4 april 08:36 orderbevestiging
7 april 15:30 UPS voor de deur met mijn macbook pro en apple remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Macbook 2.4, wit afgelopen vrijdag besteld met creditcard. Vandaag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontwerp
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

hey Kraven betreft :
7 april 15:30 UPS voor de deur met mijn macbook pro en apple remote.]

Da's wel erg snel heh. Mijn order is vandaag 7 april bevestigd. Maar komt 15 of 16e april aan.
Door 250gb waarschijnlijk. De remote kan het niet zijn heh. Neem aan dat jij de standaard 200gb 5400 drive hebt genomen? Dat scheelt 3 dagen heh :-)

Laterz

DaKnowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
ontwerp schreef op maandag 07 april 2008 @ 21:29:
hey Kraven betreft :
7 april 15:30 UPS voor de deur met mijn macbook pro en apple remote.]

Da's wel erg snel heh. Mijn order is vandaag 7 april bevestigd. Maar komt 15 of 16e april aan.
Door 250gb waarschijnlijk. De remote kan het niet zijn heh. Neem aan dat jij de standaard 200gb 5400 drive hebt genomen? Dat scheelt 3 dagen heh :-)

Laterz
Ik heb hem inderdaad stock, dus geen aanpassingen. Remote is overigens zelfs apart verstuurd dus ik kreeg twee pakketjes. Was volgens de verkoopster een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:31
Zit er op alle apple laptops levertijd? Aangezien ik over 3 weekjes naar NY ga, en ik graag ook even bij de apple store langs wil gaan. Of geldt dit alleen voor de online apple store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
koentjuh schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:58:
Zit er op alle apple laptops levertijd? Aangezien ik over 3 weekjes naar NY ga, en ik graag ook even bij de apple store langs wil gaan. Of geldt dit alleen voor de online apple store?
Bij Apple stores hebben ze het gewoon op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

koentjuh schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 08:58:
Wanneer je naar de Apple store in NY gaat (59th @ 5th Ave. Hebben ze alles op voorraad liggen. Ik kan je wel aanraden om ook eens bij B&H binnen te wandelen. 33rd, 7ave. Soms willen ze bij B&H nog iets goedkoper uitvallen dan bij de Apple store.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagavond Macbook Air besteld.
Net om 14:30 binnen gekregen.

Even uitrekenen: 1,5 werkdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag bericht gekregen dat het geld van mijn MBP en incase neoprene ontvangen is en dat deze 14april verzonden zullen worden en uiterlijk 24-24 april zal geleverd worden. Nu had ik graag die incase neoprene sleeve wille veranderen in een brenthaven sleeve. Is dit nog mogelijk of niet ? Morgen eerste werk=bellen hoor maar misschien weet iemand nu al of het al dan niet mogelijk is ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornjur
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 08:48
Ik weet niet of het rede tot paniek is maar het volgende is er aan de hand.
Het gaat om een macbook die volgens mij uit shanghai komt.

Order 9 april and paid by creditcard
Shipped 12th of April
Nu vandaag 14th nog geen track en trace data om de T&T nummers.

verwachte lever datum staat nog steeds op 18 april.

iemand dit meegemaakt?

[ Voor 32% gewijzigd door Jornjur op 14-04-2008 17:09 . Reden: info added ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:55
MacBook vrijdag samengesteld en besteld.(11-4)
Nog even goed over nagedacht en net geld overgemaakt.

Is direct afgeschreven naar BIBI Internet Service.(14-4)
Ik hou jullie op de hoogte wanneer hij aankomt.

Edit:
Verwachte verzenddatum 18 April
Verwachte leverdatum 28 April

[ Voor 17% gewijzigd door Daros op 17-04-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josduisings
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 08:46
Maandag Airport Express besteld, gisteren binnen :D
vind ik toch aardig rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:38
Ik heb onlangs een MBP besteld via de applestore. Vanochtend een bevestiging ontvangen dat ie is verzonden. Op de nederlandse store kon ik helaas geen trackinginfo vinden. Op de US store zie ik echter een nummer welke met 80 begint en dat ie via TNT Int. is verstuurd. Echter kan ik met dat 80nummer niks vinden op de tracking site van TNT. Gebruik ik nou een verkeerd nummer of doe ik iets anders fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

waarom niet naar een apple store gaan? ik ben vrijdag met 2 vrienden naar de appleshop gefietst en beide hebben er meteen 2 macbook pro's bekenen en meteen aangeschaft.. hoef je ook niet te wachten en ze zijn goedkoper dan de apple store online met geheugen. uitbreiden van geheugen deden ze ter plekken.. nog een voordeel van de non-webstores; betalen in termijnen zonder rente! ( slechts 40 euro administratie kosten)

[ Voor 23% gewijzigd door dadj op 21-04-2008 21:39 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
dadj schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:37:
waarom niet naar een apple store gaan? ik ben vrijdag met 2 vrienden naar de appleshop gefietst en beide hebben er meteen 2 macbook pro's bekenen en meteen aangeschaft.. hoef je ook niet te wachten en ze zijn goedkoper dan de apple store online met geheugen. uitbreiden van geheugen deden ze ter plekken.. nog een voordeel van de non-webstores; betalen in termijnen zonder rente! ( slechts 40 euro administratie kosten)
offtopic: de enige reden dat ik bij de online store bestel is vanwege een korting van 14 procent die ik in de winkel misloop. Ik zou liever in winkel direct producten voor je geld zien

Afgelopen donderdag een macbook besteld, nadat mijn vorige uit mijn woning is gestolen :'( . Meteen betaald, heeft het hele weekend op "wordt beoordeeld" gestaan, geen bevestiging per mail ontvangen. Ik stond vanochtend op het punt een belletje te plegen, totdat de status vandaag was veranderd in "klaar gemaakt voor verzending" en nu "verzonden". Prima, verwacht hem nu tussen morgen en donderdag in huis te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat iets raars. Vorige week heb ik een iMac 24" besteld samen met een printer. Nu staat er bij de bestelstatus een iMac plus de printer, maar een regel daaronder staat weer een balkje met "Geannuleerd". Hier staat die printer weer bij.

Naja, ik zie het wel aankomen. Verwachte leverdatum is 28 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
hans_1990 schreef op maandag 21 april 2008 @ 22:28:
[...]

offtopic: de enige reden dat ik bij de online store bestel is vanwege een korting van 14 procent die ik in de winkel misloop. Ik zou liever in winkel direct producten voor je geld zien

Afgelopen donderdag een macbook besteld, nadat mijn vorige uit mijn woning is gestolen :'( . Meteen betaald, heeft het hele weekend op "wordt beoordeeld" gestaan, geen bevestiging per mail ontvangen. Ik stond vanochtend op het punt een belletje te plegen, totdat de status vandaag was veranderd in "klaar gemaakt voor verzending" en nu "verzonden". Prima, verwacht hem nu tussen morgen en donderdag in huis te hebben.
Heb jij een standaard model dan? Die van mij heb ik een week eerder dan jou besteld en is pas sinds gister verzonden.
Verwachting 29 April!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_1990
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Daros schreef op maandag 21 april 2008 @ 23:42:
[...]

Heb jij een standaard model dan? Die van mij heb ik een week eerder dan jou besteld en is pas sinds gister verzonden.
Verwachting 29 April!
Ik ben inderdaadvoor het standaard model gegaan, als ik extra's wil koop ik die wel in de winkel. Bij mijn vorige macbook had ik een video kabeltje (mini-DVI - DVI) erbij besteld, waardoor die helemaal uit Sjanghai moest komen. Goede keuze, want als alles goed gaat heb ik hem in 5 dagen thuis (incl. weekend) terwijl ik met een trage bankoverschrijving betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:38
dadj schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:37:
Ik heb online besteld omdat ik dan wel studentenkorting krijg ;)

Overigens kan ik nu wel zien waar mijn mbp blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesiej
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:06
Vandaag eindelijk mijn Imac besteld!
Morge wordt het geld over gemaakt ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ik hem heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 17:49
Gisteren 13:00 mijn MB 2.1 standaard besteld, en nu al sinds 7:12 op wordt afgeleverd bij UPS :) nu maar wachten tot de bel gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesiej
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:06
wel netjes ik heb hem vrijdag besteld en maandag is er een update geweest. Ik ga gelijk met de update mee. Kreeg zelfs geld terug gestort. en waarschijnlijk wordt hij 1 mei verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sportlover
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 11:21
Keesiej schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 11:34:
wel netjes ik heb hem vrijdag besteld en maandag is er een update geweest. Ik ga gelijk met de update mee. Kreeg zelfs geld terug gestort. en waarschijnlijk wordt hij 1 mei verzonden
Netjes! Maar als de update ook bij jou plaats vindt, waarom krijg je dan ook geld terug? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sportlover
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 11:21
Maandag Airport Extreme basisstation met studentenkorting (14%) besteld.
Staat nu op wordt afgeleverd!
Gisteren was geen werkdag, dus dat is echt lekker snel!

Edit: vraag me alleen af of ze vandaag wel bezorgen?!

[ Voor 14% gewijzigd door sportlover op 01-05-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

iMac 20" met 500gig hardeschijf besteld via Surfspot. Zouvandaag worden opgestuurd om vervolgens volgende week aan te komen. Dat het vervangen van een hardeschijf drie dagen moet duren :(
Ik wil hem nu!

[ Voor 4% gewijzigd door alienfruit op 01-05-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:15
alienfruit schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 14:59:
iMac 20" met 500gig hardeschijf besteld via Surfspot. Zouvandaag worden opgestuurd om vervolgens volgende week aan te komen. Dat het vervangen van een hardeschijf drie dagen moet duren :(
Ik wil hem nu!
Dan had je een stock machine moeten kopen , nu wordt de iMac voor je gemaakt in China en komt dan pas naar je toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-06 09:20
Zo ik heb een iMac 20" 2.66GHz, met 2GB RAM en 750 GB besteld. Zal ook wel even duren voordat die er is. Ach voorlopig doe ik het nog wel met mijn MacBook Air :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:09
  • 28-04-'08 Besteld: Standaard 3,06GHz iMac 24"
  • 01-05-'08 Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 01 May, 2008
Verwachte leverdatum: 06 May, 2008 - 07 May, 2008
Wordt vervolgd.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

De vraag naar het door u bestelde product blijkt groter dan verwacht. Daardoor is het niet mogelijk u het product op de opgegeven verzenddatum toe te sturen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting op 08.05.2008 plaatsvinden.

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 13.05.2008.
Nu komt ie nooit meer voor mijn verjaardag (valt op moederdag)! 28ste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daros
Daros schreef op maandag 14 april 2008 @ 16:37:
MacBook vrijdag samengesteld en besteld.(11-4)
Nog even goed over nagedacht en net geld overgemaakt.

Is direct afgeschreven naar BIBI Internet Service.(14-4)
Ik hou jullie op de hoogte wanneer hij aankomt.

Edit:
Verwachte verzenddatum 18 April
Verwachte leverdatum 28 April
Hij is 23 April geleverd door DHL.
Sorry voor de late reactie maar heb hem ook pas sinds vandaag kunnen uitpakken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-09 20:49
@dadj: die 40 euri is juist de rente :) allen dat heb jij niet door ;)

Besteld: Mac Mini - Intel Core 2 Duo (1.83 GHz) met 2GB geheugen
  • Bestelling geplaatst op 30-04-2008 (20:00u)
  • Bestellig betaald op 30-04-2008 (20:02u) met Postbank naar Bibit-bankrekening
  • Dag vertraging door Hemelvaartsdag (01-05-2008)
  • Betalingsbevestiging van Apple ontvangen op 02-05-2008 (11:28u)
  • Verzendmethode is veranderd in: Merge In Transit NL op 02-05-2008
  • Status veranderd in: klaargemaakt voor verzending op 07-05-2008 (15:00u)
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

Verwachte verzenddatum: 07 Mei, 2008 - 09 Mei, 2008.
Verwachte leverdatum: 15 Mei, 2008 - 20 Mei, 2008.
Ik gok op 10 of 12 mei :p

Wordt vervolgd..

[ Voor 31% gewijzigd door flo_ op 07-05-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld:
Wireless Toetsenbord en mighty mouse
Ipod Universal Dock

Bestelling geplaatst op 01-05-2008
Geld overgemaakt op 01-05-2008
Mail ontvangen op 02-05-2008
Verwachte verzenddatum: 02-05-2008
Verwachte leverdatum: 05-05-2008 tot 07-05-2008

Wat zijn ze toch weer heerlijk snel. 2de bestelling online met Studentenkorting en voor de 2de keer binnen een week mijn producten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
De 28ste MacBook besteld en geld overgemaakt met Rabo internetbankieren.
Ochtend erna(29ste) bevestiging van betaling en later die dag was die al verzonden..

Nu zit ik al 3.5 dag lang (29 april -2 mei) naar hetzelfde UPS beeld te kijken.. kan ik dus echt niet tegen!

Type: Pakket
Status: Ontvangen factuur gegevens
Verzonden naar: DOEZUM, NL
Verzonden of
gefactureerd op: 30/04/2008
Service: STANDARD
Gewicht: 4,40 Kg

Vandaag word hem dus niet en morgen niet voor 3 uur thuis dus zal ik hem wel mislopen mocht de status dan eindelijk verandert zijn.. BAH

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer een mail van Apple. Mijn pakket is al verzonden.
Kan dus nog morgen binnenkomen (UPS bezorgt ook zaterdag toch?) En anders komt hij maandag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Verwijderd schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 14:18:
Net weer een mail van Apple. Mijn pakket is al verzonden.
Kan dus nog morgen binnenkomen (UPS bezorgt ook zaterdag toch?) En anders komt hij maandag wel.
Nee, UPS komt niet langs op zaterdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-08 00:14
hmmm, aan de ene kant een troost dat ze niet op zaterdag komen, denk ik. maar vooralsnog is mijn status NIET verandert.. hoe kan dit? hij is allang afgegeven bij UPS al vanaf dinsdag en het Track en Trace nummer werkt ook alleen het lijkt alsof het nog nergens in of uitgecheckt is.. en zo komt het nooit bij mij terecht natuurlijk.. gaat om een simpel macbookje.

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijnes nog wonderlijker. Shipping staat nog steeds gepland op 2 mei, maar sinds 1 mei staat er en doos 'Prepared for Shipment' ergens te wachten. Inmiddels al 3 mei. Hoop dat ze dat ding eens op komen halen, want ik wil 'm wel hebben op 6 mei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • 02-05-'08 Nog steeds niet verzonden
  • 03-05-'08 Verzonden
  • 03-05-'08 Tracknr bekend, shipped via UPS. Volgens track-trace.com via Prague, CZ 8)7 en nu in Nurnberg, DE
  • 03-05-'08 Geplande afleverdatum volgens UPS: 07-05-'08
Wordt vervolgd.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:54
@ Napsju

Bij mij precies hetzelfde, ook een iMac 24" 3.06 met 4gb besteld. op de 28ste.
De data's zijn exact gelijk, alleen dat hij op 3 mei om 1:15 s'ochtends al vetrokken is vanuit Nurnberg maar nog nergens aangekomen.
Zover is het toch niet rijden?
Geplande afleverdatum is ook 07-05. Met een beethe geluk maandag de 5de misschien al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij, of klinkt het een beetje onlogisch als de site van Apple het volgende zegt:

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 07 May 2008

Hebben zij een glazen bol waarin ze nu al kunnen zien dat de 'delivery status' van morgen 'on schedule' is...? Of zie ik hier iets verkeerd? Hoe lang zou het trouwens ongeveer duren voordat het pakket aankomt? Gisteren (5 mei) bericht gehad dat hij verzonden is, maar geplande leverdatum staat nog steeds op 16 mei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:22
28-04-'08 Besteld: Standaard 3,06GHz iMac 24"
02-05-08 Betaling bevestiging
06-05-08 Klaargemaakt voor verzending
07-05-08 Verzonden
07-05-08 tracking data ontvangen.
08-05-08 mail dat hij nog niet verzonden omdat de vraag naar het product te groot is. Verwachte verzend datum: 12 mei. Wat een stuk ************ online staat hij nog steeds als verzonden. Echt belachelijk!
09-05-08 17:53 EXPORTSCAN, hij is onderweg.

Verzend datum 7 mei
Leveringsdatum: 08-09 mei.

[ Voor 89% gewijzigd door ShaneV op 09-05-2008 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 13:07:
Ligt het aan mij, of klinkt het een beetje onlogisch als de site van Apple het volgende zegt:

Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 07 May 2008

Hebben zij een glazen bol waarin ze nu al kunnen zien dat de 'delivery status' van morgen 'on schedule' is...? Of zie ik hier iets verkeerd? Hoe lang zou het trouwens ongeveer duren voordat het pakket aankomt? Gisteren (5 mei) bericht gehad dat hij verzonden is, maar geplande leverdatum staat nog steeds op 16 mei!
Bij mij precies hetzelfde, ook verzonden op 5 mei en een verwachte aankomst van 16 mei... Mogelijk heeft die 7 mei iets te maken met het feit dat het pakket uit Azië komt, er staat bovenaan zoiets over de weergegeven tijd. Het viel me op dat de datum rond het middaguur op 7 mei sprong, dus dat zou met het tijdsverschil met Azië wel weer kunnen.

Maar goed... Ik heb wel spijt dat ik nu gekozen heb voor een wireless mighty mouse i.p.v. de muis met draad, aangezien 'ie nu apart geassembleerd moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem_co
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2022
Mijn status bij UPS is:
APELDOORN,
NL 07/05/2008 7:41 WORDT AFGELEVERD
07/05/2008 7:41 IMPORTSCAN
07/05/2008 7:39 BESTEMMINGSSCAN
07/05/2008 7:39 IMPORTSCAN
07/05/2008 5:38 BESTEMMINGSSCAN
07/05/2008 5:38 IMPORTSCAN
NL 06/05/2008 13:17 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Maar de verwachte leverdatum is pas 8 mei.... zou ik hem vandaag al kunnen verwachten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klunzen...

6 mei in het holst van de nacht in Nurnberg, vind je het gek dat 6 mei afleveren niet lukt. Nouja, Shipment Delayed. Maar nu is 'ie ook gisteren niet meer in Nederland gekomen... Hopelijk vandaag, want anders wordt het wel erg moeilijk :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • 02-05-'08 Nog steeds niet verzonden
  • 03-05-'08 Verzonden
  • 03-05-'08 Tracknr bekend, shipped via UPS. Volgens track-trace.com via Prague, CZ en nu in Nurnberg, DE
  • 03-05-'08 Geplande afleverdatum volgens UPS: 07-05-'08
  • 04-05-'08 Zondag was UPS van het mooie weer aan het genieten
  • 05-05-'08 Weer een hop verder, Herne Boernig, DE
  • 06-05-'08 Import scan Utrecht, NL
  • 06-05-'08 Out for delivery
  • 06-05-'08 Om 10:37 afgeleverd in Nieuwegein
De iMac is dus bij Foxconn CZ gemaakt. Eindelijk eens een Europese Mac in huis gehaald... :*)

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, de estimated delivery date stond op 15 mei, maar sprong vanmorgen naar 7 mei en inmiddels staat deze weer op 8 mei:

Estimated Delivery Date 08 May 2008 (Subject to change)

Vanmorgen stond er ook NL DISTRIBUTION CENTER als carrier, en inmiddels is dat Kuehne & Nagel geworden. De trackinggegevens werken echter nog niet, dus ik heb geen idee waar mijn imacje zich nu bevindt. Afwachten dus maar weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
M'n eerste Mac en het begint al goed met de verzending ;).
  • 28-4-2008 om 20:00 besteld
  • 29-4-2008 geld overgemaakt
  • Verwachte bezorg datum 13 mei
  • 06-05-2008 verzendklaar + verzonden
  • 09-05-2008 verwachte leverdatum!!!
Kudo's voor apple en dit terwijl ik geen standaard config had.

[ Voor 5% gewijzigd door Ronwiel op 07-05-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:21:
Vreemd, de estimated delivery date stond op 15 mei, maar sprong vanmorgen naar 7 mei en inmiddels staat deze weer op 8 mei:

Estimated Delivery Date 08 May 2008 (Subject to change)

Vanmorgen stond er ook NL DISTRIBUTION CENTER als carrier, en inmiddels is dat Kuehne & Nagel geworden. De trackinggegevens werken echter nog niet, dus ik heb geen idee waar mijn imacje zich nu bevindt. Afwachten dus maar weer.
Ik denk dat onze macjes naast elkaar staan. Snap er ook echt helemaal niets van. Gister en vandaag was de delivery date nog 7 mei, het pakketje stond bij Flextronics, net is delivery date gewijzigd naar 8 mei en heb ook ik een Kuehne & Nagel tracking number. Zover ik weet leveren die niet aan huis; hiervoor moeten we bij UPS en TNT zijn... maar wat moet Kuehne & Nagel dan nu met het pakket als hij al bij Flextronics was...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:01
- Donderdagavond 24 april 24" iMac besteld (standaard)
- Maandagmorgen 28 april bezorgd :)
- Dinsdagmorgen 29 april nieuwe model 24" iMac besteld (500GB ipv 320GB) :P
- Dinsdag 6 mei 'oude' iMac retour gehaald door TNT
- Woensdag 7 mei, nieuwe iMac bezorgd door de UPS

Vind het nog vrij snel voor een BTO iMac, in totaal 8 dagen levertijd, inclusief weekend en feestdagen.
Toen ik hem vorige week dinsdag bestelde stond de verwachtte verzenddatum op 21 mei. Ben heel blij dat hij er nu al is!
Hij staat nu trouwens nog een paar uur in de doos in de gang te wachten. Het is veel te warm om binnen te zitten.. Zit lekker in de tuin met mijn MacBook O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 17:30:
[...]

Ik denk dat onze macjes naast elkaar staan. Snap er ook echt helemaal niets van. Gister en vandaag was de delivery date nog 7 mei, het pakketje stond bij Flextronics, net is delivery date gewijzigd naar 8 mei en heb ook ik een Kuehne & Nagel tracking number. Zover ik weet leveren die niet aan huis; hiervoor moeten we bij UPS en TNT zijn... maar wat moet Kuehne & Nagel dan nu met het pakket als hij al bij Flextronics was...?
Ik heb zojuist dat Delivery Reference Number bij UPS ingevoerd, zonder resultaat. Maar vervolgens viel me op de resultaatpagina de optie 'trace with reference number' op. Toen ik daar dat 80... nummer invoerde kreeg ik m'n pakketje te zien!

De status is nu:
EINDHOVEN, BEST,NL 07/05/2008 18:46 EXPORTSCAN
NL 07/05/2008 8:07 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 19:41:
[...]

Ik heb zojuist dat Delivery Reference Number bij UPS ingevoerd, zonder resultaat. Maar vervolgens viel me op de resultaatpagina de optie 'trace with reference number' op. Toen ik daar dat 80... nummer invoerde kreeg ik m'n pakketje te zien!

De status is nu:
EINDHOVEN, BEST,NL 07/05/2008 18:46 EXPORTSCAN
NL 07/05/2008 8:07 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Verhip, dat werkt bij mij ook! Bij mij staat alleen 'ontvangen factuur gegevens'. Ben benieuwd hoe de status vannacht/morgen gaat wijzigen en of we hem voor het weekend hebben! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:36:
[...]
Verhip, dat werkt bij mij ook! Bij mij staat alleen 'ontvangen factuur gegevens'. Ben benieuwd hoe de status vannacht/morgen gaat wijzigen en of we hem voor het weekend hebben! 8)
Toch lekker om te weten wat er ongeveer mee gebeurt! Die van mij staat nu bij UPS op een verwachte levering van 8 mei. En er staat inmiddels al een export en een vertrekscan... Dat lijkt goed te komen dus! Ik hoop voor je dat de jouwe ernaast staat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 00:14:
[...]

Toch lekker om te weten wat er ongeveer mee gebeurt! Die van mij staat nu bij UPS op een verwachte levering van 8 mei. En er staat inmiddels al een export en een vertrekscan... Dat lijkt goed te komen dus! Ik hoop voor je dat de jouwe ernaast staat! :)
Kennelijk staan ze écht naast elkaar (of hebben gestaan), want die van mij wordt ook vandaag afgeleverd. Laat ik er nu net vandaag niet zijn.... :( Jij in ieder geval veel plezier gewenst vandaag! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:36:
[...]

Hou je maar vast, dat staat er bij mij ook. Heb zojuist mailtje ontvangen dat hij nog niet verzonden is omdat ze de vraag naar het product niet aankunnen. Volgens mij weet apple niet meer wat ze doen, hier kan ik niet mee lachen. Eerst verzenden ze hem, ontvang je alle track data en vervolgens krijg je een dag later te horen dat ze hem nog niet verzonden hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Meerdink
  • Laatst online: 13-03 09:08
Ik had nog nooit wat besteld bij de Apple store, en nou begrijp ik niets van wanneer de iMac nou bezorgd wordt. Op het status-scherm staat 'Verzonden op: May 6, 2008' (besteld op 29 april, helaas maatwerk doordat ik dom genoeg het En-Int toetsenbord heb gekozen).

Vervolgens via 'Volg deze zending' naar Shipment Status en daar vind ik (op 8 mei!):
- Shipped to - 06 May 2008
- Estimated Delivery Date - 07 May 2008 (Subject to change)
===> Dit was gisteren nog 14 mei!
- Current Delivery Status - In Transit to Customer - Shipment on Schedule - 06 May 2008
met 'Assigned Carrier': TNT

Dat kan natuurlijk niet, 'Shipment on Schedule' en dat het met terugwerkende kracht bezorgd gaat worden...

Vervolgens gezocht bij TNT (http://www.tnt.com/webtracker/tracking.do):
ophaaldatum -05 mei 2008
Maar de status is blanco en er zijn geen regels in het tracking overzicht.

Nou kan ik er allemaal geen wijs meer uit. Hebben jullie een idee of de iMac nog vóór de Pinksteren bezorgd gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Bart Meerdink schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 21:37:
Ik had nog nooit wat besteld bij de Apple store, en nou begrijp ik niets van wanneer de iMac nou bezorgd wordt. Op het status-scherm staat 'Verzonden op: May 6, 2008' (besteld op 29 april, helaas maatwerk doordat ik dom genoeg het En-Int toetsenbord heb gekozen).

Vervolgens via 'Volg deze zending' naar Shipment Status en daar vind ik (op 8 mei!):
- Shipped to - 06 May 2008
- Estimated Delivery Date - 07 May 2008 (Subject to change)
===> Dit was gisteren nog 14 mei!
- Current Delivery Status - In Transit to Customer - Shipment on Schedule - 06 May 2008
met 'Assigned Carrier': TNT

Dat kan natuurlijk niet, 'Shipment on Schedule' en dat het met terugwerkende kracht bezorgd gaat worden...

Vervolgens gezocht bij TNT (http://www.tnt.com/webtracker/tracking.do):
ophaaldatum -05 mei 2008
Maar de status is blanco en er zijn geen regels in het tracking overzicht.

Nou kan ik er allemaal geen wijs meer uit. Hebben jullie een idee of de iMac nog vóór de Pinksteren bezorgd gaat worden?
Reken er maar niet op. Van mij duurde het bij UPS wel tot de volgende dag tegen men tracking data werkte. Ik zal morgen eens bellen want volgens mij zijn ze daar goed aan het prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Meerdink
Ik vrees ook dat hij er pas volgende week is. Maar TNT of UPS maakt misschien nogal verschil uit? TNT zou bijvoorbeeld op zaterdag kunnen bezorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Mijn iMac:

09 May 2008 07:49 Arnhem Hub Missed Linehaul At Hub Due To Delay Previous Linehaul
08 May 2008 01:15 Nuernberg Hub Consignment Received At Transit Point
08 May 2008 00:28 Nuernberg Hub Consignment Passed Through Transit Point
07 May 2008 22:37 Prague Consignment Passed Through Transit Point
07 May 2008 15:32 Prague Consignment Received At Transit Point
07 May 2008 10:13 Prague Arrived At Sending Depot

Tja wat moet ik er van denken? Nog steeds niet in Nederland? Zal ik hem vandaag nog ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Meerdink
Ik denk wel dat hij in Nederland is hoor. Mijn lijstje (gisteren stond er nog niets op):

09 mei 2008 08:14 Arnhem Out For Delivery
09 mei 2008 07:49 Arnhem Hub Missed Linehaul At Hub Due To Delay Previous Linehaul
09 mei 2008 07:48 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
08 mei 2008 01:23 Nuernberg Hub Consignment Received At Transit Point
08 mei 2008 00:41 Nuernberg Hub Consignment Passed Through Transit Point
07 mei 2008 22:37 Prague Consignment Passed Through Transit Point
07 mei 2008 15:32 Prague Consignment Received At Transit Point
07 mei 2008 10:13 Prague Arrived At Sending Depot

UPDATE

09 mei 2008 11:26 Arnhem Delivered

(bezorg-adres was trouwens in Hengelo OV)

[ Voor 6% gewijzigd door Bart Meerdink op 09-05-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Mmm vreemd, ik mis ten opzichte van jou 2 lijnen:

09 mei 2008 07:49 Arnhem Hub Missed Linehaul At Hub Due To Delay Previous Linehaul

Maar volgens mij gaat ie van mij eerst naar Amsterdam.

UPDATE: Nu staat dit erbij:

09 mei 2008 10:56 Out For Delivery

Geen locatie alleen, mmm vreemd maargoed. Dit betekent dus dat hij nu naar mijn huis onderweg is?

[ Voor 31% gewijzigd door FerdiV op 09-05-2008 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
FerdiV schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:45:
Mmm vreemd, ik mis ten opzichte van jou 2 lijnen:

Maar volgens mij gaat ie van mij eerst naar Amsterdam.

UPDATE: Nu staat dit erbij:

09 mei 2008 10:56 Out For Delivery

Geen locatie alleen, mmm vreemd maargoed. Dit betekent dus dat hij nu naar mijn huis onderweg is?
Als het goed is wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
@ShaneV: Ok thnx! Ben erg blij dan :)

Nu nog even de laatste paar minuten/uren afwachten. Ben zelf niet thuis, maar als t goed is doet mijn ma wel open :)

UPDATE: 3 uur na de out for delivery nog steeds niks :(

UPDATE 2: Binnen :P

[ Voor 20% gewijzigd door FerdiV op 09-05-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
FerdiV schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 11:57:
@ShaneV: Ok thnx! Ben erg blij dan :)

Nu nog even de laatste paar minuten/uren afwachten. Ben zelf niet thuis, maar als t goed is doet mijn ma wel open :)

UPDATE: 3 uur na de out for delivery nog steeds niks :(

UPDATE 2: Binnen :P
:) mijn imac heeft eindelijk status: PRAGUE,
CZ 09/05/2008 17:53 EXPORTSCAN
09/05/2008 17:53 HERKOMSTSCAN

Was about time!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
flo_ schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 12:53:
@dadj: die 40 euri is juist de rente :) allen dat heb jij niet door ;)

Besteld: Mac Mini - Intel Core 2 Duo (1.83 GHz) met 2GB geheugen
  • Bestelling geplaatst op 30-04-2008 (20:00u)
  • Bestellig betaald op 30-04-2008 (20:02u) met Postbank naar Bibit-bankrekening
  • Dag vertraging door Hemelvaartsdag (01-05-2008)
  • Betalingsbevestiging van Apple ontvangen op 02-05-2008 (11:28u)
  • Verzendmethode is veranderd in: Merge In Transit NL op 02-05-2008
  • Status veranderd in: klaargemaakt voor verzending op 07-05-2008 (15:00u)
[...]

Ik gok op 10 of 12 mei :p

Wordt vervolgd..
Intussen maar eens Apple gebeld gisteren waarom het zo lang duurt. Telefonist zei dat hij het ging uitzoeken en zou mailen wanneer hij meer wist. Later op de middag kreeg ik ook inderdaad en mailtje met verontschuldigingen en de mededeling dat hij morgen (vandaag) verzonden zou worden. Ik vandaag kijken, en inderdaad, hij is verzonden. Hij staat nu op aankomst 21 mei.

Verder vraag ik me af wat dit betekent: "In transit to final destination - carrier details to be updated shortly". Als ik het zo lees, dan duurt het niet lang meer voordat hij geleverd wordt? Maar dat is het tegenovergestelde van wat ze even verderop beweren (21 mei).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
flo_ schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 13:54:
[...]

Intussen maar eens Apple gebeld gisteren waarom het zo lang duurt. Telefonist zei dat hij het ging uitzoeken en zou mailen wanneer hij meer wist. Later op de middag kreeg ik ook inderdaad en mailtje met verontschuldigingen en de mededeling dat hij morgen (vandaag) verzonden zou worden. Ik vandaag kijken, en inderdaad, hij is verzonden. Hij staat nu op aankomst 21 mei.

Verder vraag ik me af wat dit betekent: "In transit to final destination - carrier details to be updated shortly". Als ik het zo lees, dan duurt het niet lang meer voordat hij geleverd wordt? Maar dat is het tegenovergestelde van wat ze even verderop beweren (21 mei).
Ik heb (bijna) het zelfde tegengekomen. Hier zeiden ze op 7 mei dat hij verzonden was en ik had alle tracking data. 8 mei, kreeg ik een e-mail van niet... en dat ze tenvroegste maar konden verzenden vanaf 12 mei... 9 mei echter was hij aangekomen bij UPS.... vage stuf ginder. Zit nu nog altijd in Duitsland :(

Bij mij staat dit er ook "in transit blalba". Stond er al bij in het begin :D niet zo nauwkeurig dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
  • Laatst online: 08-09 16:44
Ik heb mijn eerste iMac op 27 april besteld. Door de printer zou het pas 16 mei verzonden worden en de leverdatum was 26 mei. (Leveringstijd van 1 tot 2 weken). De iMac (maatwerk) had maar een leveringstijd van 3 dagen.

Ik heb maar de Apple store gebeld om te vragen of ze de bestelling apart willen versturen. Dat was geen probleem. Ik zou terug gebeld worden. Helaas nooit meer iets van gehoord. Heb nu al inmiddels 4x gebeld met de Apple store, maar steeds krijg ik weer iets anders te horen.

De printer zou al in Nederland klaar staan, en mijn iMac had al vorige week woensdag 7 mei klaar moeten zijn.

Gisteren nog maar eens gebeld. Nu blijkt dat de iMac uit Tsjechië moet komen en dat ze daar leverings problemen hebben. Ik blijf het maar vaag vinden.

Ik krijg iedere keer te horen dat ze me terug bellen of de e-mail van hun splitsing aanvraag naar me doorsturen. Bovendien staat de splitsingaanvraag nu al bijna een week open. En ben ik tot nu toe ben ik maar 1x terug gebeld en heb geen e-mail van ze gehad. Valt me toch een beetje tegen van Apple.

Volgens de Apple store kon nu wel verwachten dat het waarschijnlijk 16 mei verzonden en 26 mei geleverd wordt. Nu maar hopen dat het ook echt gebeurd. Begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden...

Update: Vannacht is dan eindelijk de iMac verzonden _/-\o_ Volgens de e-mail wordt het allemaal op of voor 21 mei bezorgd. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door G-Mono op 14-05-2008 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
G-Mono schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 22:48:

Update: Vannacht is dan eindelijk de iMac verzonden _/-\o_ Volgens de e-mail wordt het allemaal op of voor 21 mei bezorgd. 8)
Lucky guy, mijn imac staat al sinds gistern ochtend in HERNE-BOERNIG,DE, export scan werd gedaan om 11:20. Sedert dien is het dood... als dit zo verder gaat is het de eerste en laatste keer dat ik een product koop via de apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
ShaneV schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:19:
[...]

Lucky guy, mijn imac staat al sinds gistern ochtend in HERNE-BOERNIG,DE, export scan werd gedaan om 11:20. Sedert dien is het dood... als dit zo verder gaat is het de eerste en laatste keer dat ik een product koop via de apple store.
Ja ben ook niet helemaal blij met de gang van zaken. Ze beloven van alles aan de telefoon, maar er is tot nu toe bijna niks uitgekomen. Voor mij was het alleen voordelig omdat ik tijdelijk 14% studentenkorting kreeg.

En wie weet blijft die van mij ook in een of andere rare gat hangen. "even afkloppen" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
G-Mono schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 08:31:
[...]
Ja ben ook niet helemaal blij met de gang van zaken. Ze beloven van alles aan de telefoon, maar er is tot nu toe bijna niks uitgekomen. Voor mij was het alleen voordelig omdat ik tijdelijk 14% studentenkorting kreeg.

En wie weet blijft die van mij ook in een of andere rare gat hangen. "even afkloppen" |:(
Als de imac morgen nog altijd op de zelfde plaats is, mogen ze mijn geld terug storten. Als dit de fameuse apple is, dan kan hun klantendienst nog wel iets leren! Hier waren ze zelfs zo snugger om een email te sturen dat men product nog helemaal niet verzonden was! Terwijl ik een dag geleden al men tracking data gekregen had :? :? :? dan een dag later in de avond begon er leven te komen op de site van UPS. Hierna is hij van praag naar nurnberg gegaan in duitsland en gisteren ochtend naar Herne Boernig. Totaal onlogisch!

Het grappige is dat ik gisteren via de tnt post, wel men factuur ontvangen heb....... blijkbaar weten ze bij TNT wel wat leverdatum betekent.

//edit: ze zijn dus echt wel een paar stappen vergeten, staat er nu opeens :BRUSSELS,
BE 14/05/2008 6:36 WORDT AFGELEVERD

Owkeay, dus hij is magisch gegaan van herne naar brussel.... UPS way to go. Nu nog hopen dat de iMac perfect in orde is.

[ Voor 10% gewijzigd door ShaneV op 14-05-2008 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
ShaneV schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:12:
[...]

Als de imac morgen nog altijd op de zelfde plaats is, mogen ze mijn geld terug storten. Als dit de fameuse apple is, dan kan hun klantendienst nog wel iets leren! Hier waren ze zelfs zo snugger om een email te sturen dat men product nog helemaal niet verzonden was! Terwijl ik een dag geleden al men tracking data gekregen had :? :? :? dan een dag later in de avond begon er leven te komen op de site van UPS. Hierna is hij van praag naar nurnberg gegaan in duitsland en gisteren ochtend naar Herne Boernig. Totaal onlogisch!

Het grappige is dat ik gisteren via de tnt post, wel men factuur ontvangen heb....... blijkbaar weten ze bij TNT wel wat leverdatum betekent.

//edit: ze zijn dus echt wel een paar stappen vergeten, staat er nu opeens :BRUSSELS,
BE 14/05/2008 6:36 WORDT AFGELEVERD

Owkeay, dus hij is magisch gegaan van herne naar brussel.... UPS way to go. Nu nog hopen dat de iMac perfect in orde is.
Helemaal logisch is het niet nee... Raar dat ze zoveel stappen zijn vergeten. Als het nu maar snel bij je afgeleverd wordt. Dat is het belangrijkste. Hou ons op de hoogte als je je iMac EINDELIJK binnen hebt!

Ik kan die van mij nog niet tracen helaas. Zal waarschijnlijk morgen pas kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
G-Mono schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:39:
[...]

Helemaal logisch is het niet nee... Raar dat ze zoveel stappen zijn vergeten. Als het nu maar snel bij je afgeleverd wordt. Dat is het belangrijkste. Hou ons op de hoogte als je je iMac EINDELIJK binnen hebt!

Ik kan die van mij nog niet tracen helaas. Zal waarschijnlijk morgen pas kunnen.
Het thuisfront heeft juist laten weten dat men imac thuis staat. Nog 1 uur werken... het hele verloop van de imac kun je hier beneden zien.

28-04-'08 Besteld: Standaard 3,06GHz iMac 24"
02-05-08 Betaling bevestiging
06-05-08 Klaargemaakt voor verzending
07-05-08 Verzonden
07-05-08 tracking data ontvangen.
08-05-08 mail dat hij nog niet verzonden omdat de vraag naar het product te groot is. Dit kon niet...

BRUSSELS,
BE 14/05/2008 7:30 WORDT AFGELEVERD
14/05/2008 6:36 WORDT AFGELEVERD
HERNE-BOERNIG,
DE 13/05/2008 11:20 EXPORTSCAN
13/05/2008 6:46 AANKOMSTSCAN
NURNBERG,
DE 13/05/2008 5:14 VERTREKSCAN
NURNBERG,
DE 09/05/2008 23:48 AANKOMSTSCAN
PRAGUE,
CZ 09/05/2008 20:30 VERTREKSCAN
09/05/2008 20:18 VERTREKSCAN
09/05/2008 17:53 EXPORTSCAN
09/05/2008 17:53 HERKOMSTSCAN
CZ 07/05/2008 15:47 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN

[ Voor 8% gewijzigd door ShaneV op 14-05-2008 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk al een tijdje op een mac pro, maar ik had nooit het geld om er zelf eentje aan te schaffen.
Maar na lang sparen en kwijlen over mooie plaatjes en mijn merk mac eindelijk zelf het speeltje besteld met de volgende configuratie:

Two 2.8GHz Quad-Core Intel Xeo
2GB (2x1GB)
NVIDIA GeForce 8800 GT 512MB
500GB 7200-rpm Serial ATA 3Gb
One 16x SuperDrive
APPLE WIRELESS MIGHTY MOUSE
WL KYBRD + USERS GUIDE "Z"-NLD

Mijn 1e eigen mac _/-\o_

Dit is mijn levertijd:

Besteldatum: May 9, 2008 om 08:55 PM GMT

14 mei 2008 13:31 Cork Consignment Received At Transit Point

Verwachte leverdatum: 19/20 Mei.

Kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
Ok me volgende iMac is onderweg. Afgelopen vrijdag heb ik er ook een binnengekregen maar die is defect en nu is de vervangende onderweg. Wel vreemd want ik kan de status op de apple site niet bekijken, wel krijg ik de emails.

Maar goed:

Verwachte verzenddatum: 20 Mei, 2008.
Verwachte leverdatum: 22 Mei, 2008 - 23 Mei, 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
ShaneV schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 15:58:
[...]

Het thuisfront heeft juist laten weten dat men imac thuis staat. Nog 1 uur werken... het hele verloop van de imac kun je hier beneden zien.

........................
En hoe bevalt je iMac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Ik heb de Apple Store laatst gebruikt voor levering van foto-boeken en kaartjes. Het is mijn eerste ervaring, maar ondanks dat men snel antwoord op vragen, ben ik er niet zo over te spreken. Ik werk vanuit Aperture en volgens mij worden bestellingen in Ierland samen gesteld, dan verscheept en overgedragen aan TNT. Waarom niet meteen via UPS oid? Eerst duurt het maken 3-4 dagen, ok, dan zeker nog 2 weken wachten om er vervolgens achter te komen dat er iets mis is gegaan. Begint het hele proces van voren af aan...kostenloos gelukkig, maar toch... jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
Goed en slecht... ware het niet dat ik een "goeie" burger ben, mochten ze hem al komen ophalen! De buitendoos is massas beschadigd, is stuk uit zelfs aan de voet.... deuken... gelukkig heeft de echte doos de imac dit niet. Start ik hem op, zie ik een héél klein dondervliegje onder het glas zitten :( :( :( :( :( , hij zit gelukkig helemaal onderaan dus ik heb er geen last van maar toch... beetje kwaliteit controle mag ook wel bij apple...

voor de rest super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
ShaneV schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:13:
[...]

Goed en slecht... ware het niet dat ik een "goeie" burger ben, mochten ze hem al komen ophalen! De buitendoos is massas beschadigd, is stuk uit zelfs aan de voet.... deuken... gelukkig heeft de echte doos de imac dit niet. Start ik hem op, zie ik een héél klein dondervliegje onder het glas zitten :( :( :( :( :( , hij zit gelukkig helemaal onderaan dus ik heb er geen last van maar toch... beetje kwaliteit controle mag ook wel bij apple...

voor de rest super :)
Pfff... dat is wel erg slecht zeg...
Gelukkig dat de iMac zelf wel bevalt 8)

De status van mijn iMac staat nog steeds op "In Transit to Customer - Shipment on Schedule". Ben ook benieuwd wanneer ik mijn track & Trace nummer krijg.

Naja zowiezo nog een week wachten denk ik... :X

[ Voor 13% gewijzigd door G-Mono op 15-05-2008 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
G-Mono schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:04:
[...]

Pfff... dat is wel erg slecht zeg...
Gelukkig dat de iMac zelf wel bevalt 8)

De status van mijn iMac staat nog steeds op "In Transit to Customer - Shipment on Schedule". Ben ook benieuwd wanneer ik mijn track & Trace nummer krijg.

Naja zowiezo nog een week wachten denk ik... :X
De tracking data staat normaal gezien links in het kolommetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
ShaneV schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 09:18:
[...]

De tracking data staat normaal gezien links in het kolommetje :)
Ja ik had het gezien. Helaas staat er:
Carrier Tracking Number:
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly

Dus hoop dat het alsnog vandaag bekend wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
G-Mono schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:01:
[...]

Ja ik had het gezien. Helaas staat er:
Carrier Tracking Number:
In transit to final destination - carrier details to be updated shortly

Dus hoop dat het alsnog vandaag bekend wordt...
Ah oei, ja dan moet je nog wat wachten. Heb zojuist filmpjes gevonden hoe dat je het glas moet verwijderen. Dus heeel easy :D goodbye dead fly :D vanavond haal ik het glas er van en gaat hij er uit! Blijkbaar wordt dus dat glas gewoon vast gehouden met magneten! Je kan het er afhalen als je sterk plakband (bv ducktape) plaats aan beide kanten, dan lost hij en kun je hem er gewoon afhalen. Daarna er terug insteken é viola :) altijd handig :), vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
ShaneV schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:27:
[...]

Ah oei, ja dan moet je nog wat wachten. Heb zojuist filmpjes gevonden hoe dat je het glas moet verwijderen. Dus heeel easy :D goodbye dead fly :D vanavond haal ik het glas er van en gaat hij er uit! Blijkbaar wordt dus dat glas gewoon vast gehouden met magneten! Je kan het er afhalen als je sterk plakband (bv ducktape) plaats aan beide kanten, dan lost hij en kun je hem er gewoon afhalen. Daarna er terug insteken é viola :) altijd handig :), vanavond eens proberen.
Nou succes! We horen het wel als het gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShaneV
G-Mono schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:35:
[...]

Nou succes! We horen het wel als het gelukt is!
is perfect gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
Gisteren eindelijk een Track&Trace nummer gekregen... Kan mijn iMac helaas nog steeds niet tracen.

Op de Shipment status pagina van Apple staat sinds gisteren: Estimated Delivery Date 15 May 2008 en Shipment staat nog steeds On Schedule. Knap als ze het dan nog kunnen leveren _/-\o_

Hopen dat ik in de loop van de dag eindelijk mn iMac kan tracen...

UPDATE: Mijn iMac staat eindelijk bij Flextronics en is samengevoegd met mijn printer. Ben benieuwd wanneer het allemaal verzonden wordt...

[ Voor 24% gewijzigd door G-Mono op 16-05-2008 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
Ik snap er niets van. Mijn mighty mouse staat op vandaag gepland (leverdatum) en mijn mac mini+toetsenbord voor a.s. maandag? Ik heb alles tegelijk besteld (1 factuur).

Als ik de track&trace-code (die op apple's site staat) invoer bij UPS, dan kom ik terecht bij een pakket van 0.2 Kg (waarschijnlijk de muis?). Er staat ook bij dat het in totaal 3 pakketten zijn, De muis komt dus eerst en drie dagen daarna de rest? Huh? 8)7

[ Voor 48% gewijzigd door flo_ op 16-05-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn iMac 3.06GHz bestelld op 1 Maj. 8 werdt die "verzonden" met een afleveringdatum 13 Maj. Nou dat geburde niet en het is nu een paar dagen later. Ik heb Apple gebelld 13 Maj en toen zij ze dat het inderdaad een probleem in Tjeckie was en dat ik moest terugbellen als niks was veranderd in 2 dagen. Dat is vandaag en ik heb gebelld. Iets was varscheijnelijk verkeerd gegaan en ik ga in een uur bellen want de case was escalated. Het staat nog steeds Delivery Date 13 Maj, en Shippment Delayed. Ik hoop echt dat Apple mij een leuke antword gaat geven als ik terugbellt zometeen. Ik kan niet wachten!

(Sorry voor alle grammatiche fouten en het slechte "spelling", ik komt uit Zweden) :)

Edit: Ik heb apple gebelld. Die weet niet waar de laptop is, dus die gaat een niuwe order platsen... :'( Dit geburde ook met mijn Macbook 1.5 jaar terug... Ik hoop dat die dit keer teminste snell komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flo_
Nou, ik heb toch behoorlijke mazzel gehad... hij werd vandaag bezorgd (pc+muis+tb). Maar vind het alsnog schandalig lang duren voordat je hem daadwerkelijk thuis hebt (in mijn geval dus 17 dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Mono
flo_ schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 14:40:
Ik snap er niets van. Mijn mighty mouse staat op vandaag gepland (leverdatum) en mijn mac mini+toetsenbord voor a.s. maandag? Ik heb alles tegelijk besteld (1 factuur).

Als ik de track&trace-code (die op apple's site staat) invoer bij UPS, dan kom ik terecht bij een pakket van 0.2 Kg (waarschijnlijk de muis?). Er staat ook bij dat het in totaal 3 pakketten zijn, De muis komt dus eerst en drie dagen daarna de rest? Huh? 8)7
Ja ik heb precies hetzelfde ook met UPS. Ik heb een printer en een iMac besteld. De iMac is vandaag onderweg volgens de site van UPS. De printer wordt maandag pas verzonden. Dit terwijl de printer al die tijd gewacht heeft todat mijn iMac (maatwerk) klaar zou zijn. Naja als het allemaal maar komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigcookie
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 13:52
nou dan zal ik ook maar is posten

24 inch imac bestelt met wat veranderingen (grotere harde schrijf ect)

8 mei s'avonds bestelt
14 mei verstuurt volgens de apple site
ups heeft hem nu sinds vrijdag (16mei)
maar verwachte lever datum is maandag (19 mei)

gelukkig ben ik maandag vrij dus ff hoopen dat die dan komt :D
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
  • Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
  • Houd het netjes, en gezellig! ;)