Is het ook mogelijk een iMac uit de Amerikaanse webshop naar Nederland te laten verzenden?
Anoniem: 225947
Wat dat is namelijk wel aanzienlijk goedkoper! ;-)Frietsaus schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:01:
Bij die van Apple niet.
Ja alles van Apple is goedkoper in Amerika dat weten we nu wel. Vergeet ook niet dat er op de Store prijs nog BTW komt en daarnaast invoerbelasting en verzendkosten. En daarnaast als het kon bestelde niemand meer in de NL store hè ..Anoniem: 225947 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:05:
[...]
Wat dat is namelijk wel aanzienlijk goedkoper! ;-)
Anoniem: 233632
Even een vraagje. Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen het bestellen van een iPod touch 8gb en het ontvangen? Ik krijg namelijk binnenkort pas mijn loon, maar wil de iPod dan wel graag snel hebben i.v.m. vakantie..
Volgens mij gaat de bestelling pas door van het moment dat de betaling binnen is. Dus het heeft geen zin nu al te bestellen en dan 10 dagen later te betalen. Ik denk niet dat Apple via rembours werkt.Anoniem: 233632 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:59:
Even een vraagje. Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen het bestellen van een iPod touch 8gb en het ontvangen? Ik krijg namelijk binnenkort pas mijn loon, maar wil de iPod dan wel graag snel hebben i.v.m. vakantie..
Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB
Dat ik ook niet de bedoeling. Stel de vraag dan even andersIkkeson schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:56:
[...]
Volgens mij gaat de bestelling pas door van het moment dat de betaling binnen is. Dus het heeft geen zin nu al te bestellen en dan 10 dagen later te betalen. Ik denk niet dat Apple via rembours werkt.
Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen het betalen van de iPod touch en het ontvangen ervan.
En vandaag is hij binnen gekomen. Ik zit nu alleen op m'n werk af te tellen totdat ik naar huis mag.letinon schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 12:50:
Gisteravond iMac 20" besteld en direct betaald. Kreeg vandaag al een mailtje:
Verwachte verzenddatum: 04 Jul, 2008.
Verwachte leverdatum: 08 Jul, 2008 - 09 Jul, 2008.
UPDATE 3 juli: Verzonden. Hij staat nu in Praag. * dev10 hoopt heel hard dat hij zaterdag binnenkomt, al denkt hij van niet..

Ligt aan je bank. Via Creditcard direct anders een dag of 1 á 2.Anoniem: 233632 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:31:
[...]
Dat ik ook niet de bedoeling. Stel de vraag dan even anders![]()
Hoeveel tijd zit er ongeveer tussen het betalen van de iPod touch en het ontvangen ervan.
Stel ik de vraag nog verkeerdcarfreak02 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:37:
[...]
Ligt aan je bank. Via Creditcard direct anders een dag of 1 á 2.
Hoeveel tijd zit er tussen het betalen van de iPod en het in ontvangst kunnen nemen van de iPod. De verzendtijd dus.
Als ze in Nederland op voorraad liggen kan je hem meestal een dag na ontvangst van de betaling al verwachten. Zo ging dat wel met mijn MacBook.
Als het een normale iPod is zonder verdere extra's wordt 'ie meestel de dag na het ontvangen van het geld afgeleverd.
Anoniem: 254920
Nou, eindelijk heb ik een macbook besteld bij de apple store op de zaterdag. Ik heb betaald via de Postbank. Gisteren (maandag) hebben ze de betaling ontvangen/ verwerkt. En ik zie net Verzonden op: Jul 15, 2008
Verwachte verzenddatum: 15 Jul, 2008 - 16 Jul, 2008.
Verwachte leverdatum: 16 Jul, 2008 - 18 Jul, 2008.
Waar kan je de tracking precies zien? Ik heb nog geen code gekregen alleen het bestelnummer.
Verwachte verzenddatum: 15 Jul, 2008 - 16 Jul, 2008.
Verwachte leverdatum: 16 Jul, 2008 - 18 Jul, 2008.
Waar kan je de tracking precies zien? Ik heb nog geen code gekregen alleen het bestelnummer.
Anoniem: 244032
Ik geloof dat ik nog wel even moet wachten op mijn iPhone.
Heb hem zaterdagmiddag online besteld bij TM met het volgende bestellingsnummer
99990030xx en order 11387xx.
De eerste besteling begon op 9999000000 afgelopen vrijdagochtend.
Ik las op diverse fora dat er nu telefoons zijn uitgeleverd aan de mensen die hem vrijdag hadden besteld. 9999000079 had zijn telefoon maandag ontvangen. Nog ruim 3000 voor me!
Mijn vraag is wat zijn jullie bestel / order nummers en wie heeft hem al binnen?
Ben benieuwd!
Ik las op diverse fora dat er nu telefoons zijn uitgeleverd aan de mensen die hem vrijdag hadden besteld. 9999000079 had zijn telefoon maandag ontvangen. Nog ruim 3000 voor me!
Mijn vraag is wat zijn jullie bestel / order nummers en wie heeft hem al binnen?
Ben benieuwd!
Ik heb bestelnr. 99990000xx, ordernr. 11281xx en tot nu toe niets vernomen.Anoniem: 244032 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:33:
Ik geloof dat ik nog wel even moet wachten op mijn iPhone.![]()
Ben benieuwd!
Ik heb bestelnummer 99990034xx, ordernummer 11414xx, iPhone 16GB Black. Gisteren gebeld, winkels schijnen voorrang te hebben op de weborders.

Ik ben net gebeld en maandag wordt hij afgeleverd.kap schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:06:
[...]
Ik heb bestelnr. 99990000xx, ordernr. 11281xx en tot nu toe niets vernomen.
De werkweek is weer begonnen 
Ik hoop dat ze weer snel beginnen met het leveren van nieuwe batches met iPhones en dat we de resultaten ook weer hier terug kunnen lezen. Persoonlijk ben ik natuurlijk erg geïnteresseerd in de internetbestellingen.
Zelf heb ik bestelnummer: 99990006xx met ordernummer 11301xx en ook ik
heb nog niets gehoord (en volgens de status op de t-mobile site sta ik ook nog op stap 1).
Edit: Ik heb op vrijdag 11 juli iets na 9 uur besteld. De 16Gb witte iPhone.
Ik hoop dat ze weer snel beginnen met het leveren van nieuwe batches met iPhones en dat we de resultaten ook weer hier terug kunnen lezen. Persoonlijk ben ik natuurlijk erg geïnteresseerd in de internetbestellingen.
heb nog niets gehoord (en volgens de status op de t-mobile site sta ik ook nog op stap 1).
Edit: Ik heb op vrijdag 11 juli iets na 9 uur besteld. De 16Gb witte iPhone.
[ Voor 9% gewijzigd door elmorian op 21-07-2008 09:03 ]
Anoniem: 127386
Wanneer heb je besteld? En welke versie?elmorian schreef op maandag 21 juli 2008 @ 08:49:
We zijn verder niet nieuwsgierig ofzo
Anoniem: 165930
Hmm, als ik dit zo lees ben ik blij dat ik mijn 16GB zwarte iPhone gewoon bij een APR heb besteld, nog geen weekje wachten
.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 165930 op 21-07-2008 10:24 ]
Welke APR was dat, en op welke plek stond je bij reserveren ?
Ik heb ook een week geleden bij een APR gereserveerd, maar tot nu toe taal noch teken
Ik heb ook een week geleden bij een APR gereserveerd, maar tot nu toe taal noch teken
Vandaag is mijn iPhone aangeboden met bestelnr: 99990009XX
Het is een zwarte iPhone 16gb met contractverlenging.
Enige vervelende is dat ik mijn €49,95 niet thuis had dus vanmiddag komt TNT nog even langs.
Enige vervelende is dat ik mijn €49,95 niet thuis had dus vanmiddag komt TNT nog even langs.
Anoniem: 165930
Bij YouMac in Eindhoven. De dinsdag voor de lancering ben ik ff binnengelopen en heb ik toen gereserveerd en een aanbetaling gedaan. Weet niet precies hoeveelste ik op de lijst stond, maar de dinsdag erop had ik hem in de pocket.TheRookie schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:49:
Welke APR was dat, en op welke plek stond je bij reserveren ?
Ik las dat je besteld hebt via de webshop, weet je nog hoe laat dat was? Of anders, hoe laat heb je de bevestiging gekregen?idioteque schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:53:
Vandaag is mijn iPhone aangeboden met bestelnr: 99990009XX
Trust me, I'm an engineer | PVOutput
Haha mooie voor jullie hier, ik had em per internet besteld maar liep vanavond langs een apple winkel hier. Hadden ze nog een 8GB liggen.... dus apart laten leggen en op naam gezet van familielid. Ga hem morgen ophalen en dan volgende maand omzetten naar mijn naam.
Mijn order bij t-mobile wordt nu gecanceld, of althans dat proberen ze. Als dat niet kan vindt ik altijd wel iemand in me familie om die via de webshop van t-mobile het abonnement over te dragen.
Excited!
Mijn order bij t-mobile wordt nu gecanceld, of althans dat proberen ze. Als dat niet kan vindt ik altijd wel iemand in me familie om die via de webshop van t-mobile het abonnement over te dragen.
Excited!
[ Voor 3% gewijzigd door Imtek op 24-07-2008 19:48 ]
11343xx 11 juli 15:14 in feite duurt het dus 2 weken. Dus als dat hier en daar toegezegt is klopt dat wel.MetalBM schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:21:
@ALFfx, welk ordernummer had jij? zitten ze al in de buurt van 11414xx???
Pff, het begint nu wel lang te duren, zeker als ik al verhalen hoor over shops waar ze af en toe gewoon even voorraad over hebben. * Moartn wacht nog steeds op een belletje van de t-mobile shop in Groningen (Herestraat). Misschien zaterdag maar eens binnenlopen als ik dan nog niets heb gehoord.
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Ik werd vandaag netjes gebeld voor het maken voor een afleverafspraak. Eerder als a.s. dinsdag kon helaas niet, ik had nog hoop op morgen. Het wordt nu volgende week woensdag...ik kan niet wachten
Toch best netjes, ruim twee weekjes. In ieder geval geen zes, ik had eigenlijk al gerekend op half augustus. Sterkte voor diegenen die nog ff moeten wachten.
Ook hier een gelukkige 16Gb/Zwart bezitter sinds vanmiddag; geheel tegen m'n verwachting (ergens volgende week) in kreeg ik vanmiddag een belletje dat ik m'n zaterdag bij de BC gereserveerde iPhone kon ophalen 
Op Visual Voicemail na lijkt alles in een keer goed gegaan te zijn
Op Visual Voicemail na lijkt alles in een keer goed gegaan te zijn
edit:
Sorry, was dit bericht aan 't tikken terwijl de modbreak geplaatst werd
Sorry, was dit bericht aan 't tikken terwijl de modbreak geplaatst werd
[ Voor 12% gewijzigd door TheRookie op 24-07-2008 21:07 ]
Wow, T-Mobile Zwolle maakt een goede beurt bij mij. Ik werd vanmiddag (donderdag 24 juli) gebeld dat mijn zwart 16GiB iPhone klaarligt. Dus ik mag hem komen ophalen.
Dat terwijl ik "pas" maandag 14 juli om 17:59 mijzelf op de wachtlijst heb geplaatst. Kortom maar 10 dagen (8 werkdagen) hoeven wachten. Sneller dan ik had verwacht, ik was me al aan het opmaken voor nog 4,5 lange weken!
Nu maar hopen dat het verlengen van mijn Orange contract een beetje soepeltjes gaat.
Dat terwijl ik "pas" maandag 14 juli om 17:59 mijzelf op de wachtlijst heb geplaatst. Kortom maar 10 dagen (8 werkdagen) hoeven wachten. Sneller dan ik had verwacht, ik was me al aan het opmaken voor nog 4,5 lange weken!
Nu maar hopen dat het verlengen van mijn Orange contract een beetje soepeltjes gaat.
10:19 heb ik bevestiging gehad. Nu al een paar dagen in bezit en hij bevalt uitstekend, wat een verschil met Windows Mobile....wouter1981 schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 13:39:
[...]
Ik las dat je besteld hebt via de webshop, weet je nog hoe laat dat was? Of anders, hoe laat heb je de bevestiging gekregen?
Jammer vind ik dit, mijn ordernummer is 11340xx en had ook net wat eerder op de dag besteld, mijn status staat gewoon nog op 1. Ze doen het dus totaal niet op volgorde geloof ik.ALFfx schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 20:08:
[...]
11343xx 11 juli 15:14 in feite duurt het dus 2 weken. Dus als dat hier en daar toegezegt is klopt dat wel.
Iemand enig idee wat de levertijden van T-Mobile Kinkerstraat, Amsterdam zijn?
Welke dagen krijgt een T-Mobile winkel zijn iPhone's binnen?
Ik heb er zaterdag 20 juli een witte 16GB besteld, en natuurlijk hadden ze het over een levertijd van 4 tot 6 weken. Volgens mij stonden er toen rond de 60 mensen op de wachtlijst.
Welke dagen krijgt een T-Mobile winkel zijn iPhone's binnen?
Ik heb er zaterdag 20 juli een witte 16GB besteld, en natuurlijk hadden ze het over een levertijd van 4 tot 6 weken. Volgens mij stonden er toen rond de 60 mensen op de wachtlijst.
Om een beetje overzicht te houden wanneer t-mobile levert en bij welk volgnummer ze zijn is het handig om onderstaande gegevens te melden:
- Welke iphone heb je besteld:
- Wanneer heb je hem besteld:
- Hoe laat heb je hem besteld (ook wel belangrijk
):
- En welk ordernummer heb je:
Anoniem: 268115
Johnny Cash:
type: Iphone 8GB
datum: 13-07
tijd: 20:43
bestelnr: 37XX
status: Status 1
overig: nieuw contract + nummerbehoud
type: Iphone 8GB
datum: 13-07
tijd: 20:43
bestelnr: 37XX
status: Status 1
overig: nieuw contract + nummerbehoud
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 268115 op 25-07-2008 10:51 ]
Nou, omdat je het zo graag wilt weten:Smarty77 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:46:
Om een beetje overzicht te houden wanneer t-mobile levert en bij welk volgnummer ze zijn is het handig om onderstaande gegevens te melden:
• Welke iphone heb je besteld: iPhone 16GB Black
• Wanneer heb je hem besteld: 11 juli 2008
• Hoe laat heb je hem besteld: 23:25 (tijd bevestigingsmail)
• En welk ordernummer heb je: 11375xx
• Datum aflevering: 30 juli 2008
EDIT
• Bestelnummer: 99990028xx
[ Voor 3% gewijzigd door JShal op 25-07-2008 13:58 ]
Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)
Anoniem: 266688
• Welke iphone heb je besteld: iPhone 16GB White
• Wanneer heb je hem besteld: 12 juli 2008
• Hoe laat heb je hem besteld: 11:38 (tijd bevestigingsmail)
• En welk ordernummer heb je: 11386xx Bestelnummer : 99990030xx
• Verlenging
• Status 4
Vanmiddag op status 4 gegaan, stond eerder vandaag nog op status 1
• Wanneer heb je hem besteld: 12 juli 2008
• Hoe laat heb je hem besteld: 11:38 (tijd bevestigingsmail)
• En welk ordernummer heb je: 11386xx Bestelnummer : 99990030xx
• Verlenging
• Status 4
Vanmiddag op status 4 gegaan, stond eerder vandaag nog op status 1
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 266688 op 25-07-2008 16:11 ]
Is iemand trouwens al gebeld voor aflevering van z'n iPhone ?, m'n order is woensdag naar stapje 4 gegaan en ik heb tot nu toe nog niks van de koerier gehoord
Anoniem: 29225
Welke iphone heb je besteld[: iPhone 16GB White
Wanneer heb je hem besteld: 11 juli 2008
Hoe laat heb je hem besteld: 9:54 (tijd bevestigingsmail)
En welk ordernummer heb je: 11304xx
Verlenging
Status 1
Verlenging
Status 1
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 29225 op 25-07-2008 11:50 ]
Op iphoneclub geven verschillende mensen na contact met de koerier aan dat de iPhones daar zijn binnengekomen en door drukte soms pas eind volgende week worden uitgeleverd.Wunk schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:36:
Is iemand trouwens al gebeld voor aflevering van z'n iPhone ?, m'n order is woensdag naar stapje 4 gegaan en ik heb tot nu toe nog niks van de koerier gehoord
type: Iphone 16GB black
datum: 11-07
tijd: in de morgen ergens
bestelnr: 99990018xx en 1133xxx
status: Status 4 - sinds woensdag middag, nog steeds geen contact gehad ;x
overig: nieuw contract
tijd: in de morgen ergens
bestelnr: 99990018xx en 1133xxx
status: Status 4 - sinds woensdag middag, nog steeds geen contact gehad ;x
Anoniem: 232205
Type: Iphone 16GB black
Datum: 12-07
Tijd: 15.00 uur
Bestelnr: Geen, vanwege telefonische bestelling
Status: Niet opvraagbaar/nog niet ontvangen
Overig: Contractverlenging d.m.v L&S
Datum: 12-07
Tijd: 15.00 uur
Overig: Contractverlenging d.m.v L&S
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 232205 op 25-07-2008 12:32 ]
Zojuist gebeld met TPH Voorthuizen, ze hebben inderdaad geen wachtlijst, maar verwachten pas volgende week een levering, in plaats van morgen

Type: iPhone 16GB black
Datum: 11-07
Tijd: 11:55 uur
Overig: Contractverlenging
Tijd: 11:55 uur
[ Voor 10% gewijzigd door wouter1981 op 25-07-2008 12:59 ]
Trust me, I'm an engineer | PVOutput
Zo gisteren even gebeld naar de winkel dat ik toch liever een witte heb dan een zwarte 16GB iPhone 
Ik sta 3e op de lijst en ze verwachten dat ik hem volgende week of die week erna heb.
Ik sta 3e op de lijst en ze verwachten dat ik hem volgende week of die week erna heb.
Anoniem: 267491
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een iphone 3G: Probeer het eens bij TPH Heiloo.
Daar kregen ze gister weer een paar dozen binnen terwijl ik mn abo aant afsluiten was (16gb zwart).
Er waren daar ook geen reserveringen meer.
Ik had zowieso gisteren bij meerdere TPH filialen gereserveerd en werd letterlijk doodgegooid ermee! Heb op gegeven moment maar niet meer opgenomen. Papendrecht heeft er ook nog een paar.
Daar kregen ze gister weer een paar dozen binnen terwijl ik mn abo aant afsluiten was (16gb zwart).
Ik had zowieso gisteren bij meerdere TPH filialen gereserveerd en werd letterlijk doodgegooid ermee! Heb op gegeven moment maar niet meer opgenomen. Papendrecht heeft er ook nog een paar.
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een iphone 3G: Probeer het eens bij TPH Heiloo.
Ik had zowieso gisteren bij meerdere TPH filialen gereserveerd en werd letterlijk doodgegooid ermee! Heb op gegeven moment zelfs maar niet meer opgenomen. Papendrecht heeft er ook nog een paar.
Ik had zowieso gisteren bij meerdere TPH filialen gereserveerd en werd letterlijk doodgegooid ermee! Heb op gegeven moment zelfs maar niet meer opgenomen. Papendrecht heeft er ook nog een paar.
type: Iphone 16GB wit
tijd: 15:14
bestelnr: 999000199x en 11343xx
status: Status 4 - sinds woensdag middag, nog steeds geen contact gehad
tijd: 15:14
bestelnr: 999000199x en 11343xx
status: Status 4 - sinds woensdag middag, nog steeds geen contact gehad
Vandaag besteld in T-mobile winkel in Eindhoven.
Een witte 16gb met als bijkomend voordeel:de wachttijd is een stukje korter.
Helaas kwamen er volgende week geen nieuwe toestellen binnen bij dit filiaal.
Een witte 16gb met als bijkomend voordeel:de wachttijd is een stukje korter.
Helaas kwamen er volgende week geen nieuwe toestellen binnen bij dit filiaal.
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Nee heb het daarnet telefonisch geannuleerd en ze zou het meteen in orde maken. En het is een zakelijk abonnement dus ik kan er gewoon 10 afsluiten mocht dat nodig zijn natuurlijkAnoniem: 97273 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:54:
[...]
Wel ff van te voren bellen of de annulering daadwerkelijk is gebeurd, anders krijg je in de winkel geen abonnement. Bij mij was de annulering dus nog niet doorgevoerd toen ik op weg was naar de winkel. Pas na lang zeuren werd het direct geregeld...
Never meer online
Everything Can Help!
Op iphoneclub was vanmiddag te lezen dat meerdere bestellingen die op 11 juli online zijn gedaan aan de koerier zijn overgedragen. Aangezien dit contractvernieuwingen betreft is de 'koerier' TNT en zal de bezorging na het weekend plaatsvinden; op zaterdag worden geen remboursleveringen gedaan.MichaelK1985 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:50:
Heb daarnet de online bestelling geannuleerd. Dat schiet dus echt totaal niet op daar. Ik ga vanavond de 16gb zwart halenGewoon bij een TPH filiaal.
Nooit meer online bestellen voor mij. Eerst twee weken wachten op je ordernummer en vanaf dan nog 6 / 8 weken. Dacht het niet he
Anoniem: 97273
Dat zeiden ze tegen mij ook, ik zou zelfs nog een telefoontje krijgen als het gedaan was.. Maar toen ik om half 6 zelf nog maar eens belde, bleek er niets gedaan te zijn.MichaelK1985 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:04:
[...]
Nee heb het daarnet telefonisch geannuleerd en ze zou het meteen in orde maken. En het is een zakelijk abonnement dus ik kan er gewoon 10 afsluiten mocht dat nodig zijn natuurlijk![]()
Never meer online![]()
Als particulier kun je bij T-Mobile ook 5 abonnementen afsluiten, maar als er een aanvraag via de online shop loopt kun je in de tussentijd geen ander abonnement in de winkel afsluiten. Hoe dat met zakelijke klanten zit weet ik niet..
Tijd: 13.30
Bestelnr: 99990017XX/11334XX
Status: 1 (nada, niks, noppes, zilch, null)
Andere mensen met hogere bestelnummers wel al een iPhone zien krijgen maar hier nog niks.
Ik begin het een beetje zat te worden, had het in de winkel al lang geregeld kunnen hebben
Edit & Update:
Okay, dit is freaky, ik ben binnen een uur na dit te posten naar status 4 gegaan....
Iemand van T-Mobile aan 't meelezen?
Andere mensen met hogere bestelnummers wel al een iPhone zien krijgen maar hier nog niks.
Ik begin het een beetje zat te worden, had het in de winkel al lang geregeld kunnen hebben
Edit & Update:
Okay, dit is freaky, ik ben binnen een uur na dit te posten naar status 4 gegaan....
Iemand van T-Mobile aan 't meelezen?
[ Voor 15% gewijzigd door Synthaxx R-or op 25-07-2008 17:24 ]
If engineers had named Kentucky Fried Chicken, it would have been called "Hot Dead Birds".
Dat is dan vreemd aangezien ik daar op de wachtlijst staAnghell schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:45:
Zojuist gebeld met TPH Voorthuizen, ze hebben inderdaad geen wachtlijst, maar verwachten pas volgende week een levering, in plaats van morgen
Misschien zeggen ze tegen iedereen gewoon dat er geen wachtlijst is om zo zo veel mogelijk bestellingen binnen te krijgen?
Update: Net gebeld door TPH Voorthuizen, en de iPhone die ik daar gisteren gereserveerd had was inmiddels op voorraad
[ Voor 19% gewijzigd door E-Vix op 25-07-2008 16:18 ]
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Net gebeld (Heiloo). Ze hebben niets meer op voorraad, en ze weten ook niet waneer ze weer nieuwe gaan krijgen... Schijnt dat de voorraad die het magazijn van TPH had op is. Kennelijk hebben ze bij TPH expres maar mondjesmaat telefoons afgestuurd terwijl ze wel op voorraad waren.Anoniem: 267491 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:25:
offtopic:
Ik post normaalgesproken niet 2x achter elkaar in één topic, maar er stond net toch écht nog een reactie tussen
Ik post normaalgesproken niet 2x achter elkaar in één topic, maar er stond net toch écht nog een reactie tussen
[ Voor 7% gewijzigd door E-Vix op 25-07-2008 16:20 ]
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Anoniem: 266688
Die van mij is vandaag op Status 4 gegaan, contractverlenging, op deze pagina staan ook mijn verdere gegevens.
Same here, net gebeld en ze bellen niet eens wanneer ze 'm leveren. Je moet dus maar net geluk hebben dat je thuis of in mijn geval aan het werk bent.Synthaxx R-or schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:11:
Anoniem: 29225
Status is nu veranderd naar 4. Dus met een beetje mazzel heb ik hem volgende week. Lees net dat rembours leveringen niet op zaterdag plaats vinden.Anoniem: 29225 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:48:
Welke iphone heb je besteld[: iPhone 16GB White
Verlenging
Status 1
Ben net weer gebeld door TPH. Dit keer nunspeet. Vandaag in de aanbieding: 16gb zwart en 16gb wit. Wie oh wie?
Ok misschien niet meer het juiste topic, maar ik wilde jullie niet onthouden van het feit dat mijn 3G onderweg is (status 4):
order nr: 11334xx
phone: 16GB black
Online: vrijdag 11 juli
Verlenging contract.
Ook knap is dat ik vanochtend op mijn werk nog de status gecheckt heb, en toen nog status 1. En ik kom net van mijn werk, ligt er al een factuur op de mat, dat ik 49 euri moet betalen aan de koerier :-)
Verlenging contract.
Ook knap is dat ik vanochtend op mijn werk nog de status gecheckt heb, en toen nog status 1. En ik kom net van mijn werk, ligt er al een factuur op de mat, dat ik 49 euri moet betalen aan de koerier :-)
Net weer gebeld: nog een 16gb zwart bij TPH in hillegom. Als je interesse hebt moet je er morgen maar langsgaan en ze mij laten opbellen
Dat is wel hard gegaan dan zeg! Gister kregen ze nieuwe voorraad en niet een daarvan was besproken. Over die levering van TPH: dat werd mij ook vertelt door de eigenaar. TPH levert steeds iedere week maar een paar toestellen aan de filialen zodat ze langere tijd kunnen leveren. Maargoed, eens raakt de voorraad natuurlijk op.E-Vix schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:00:
[...]
Net gebeld (Heiloo). Ze hebben niets meer op voorraad, en ze weten ook niet waneer ze weer nieuwe gaan krijgen... Schijnt dat de voorraad die het magazijn van TPH had op is. Kennelijk hebben ze bij TPH expres maar mondjesmaat telefoons afgestuurd terwijl ze wel op voorraad waren.
offtopic:
btw..Net weer gebeld: nog een 16gb zwart bij TPH in hillegom. Als er interesse is moet je er morgen maar langsgaan en ze mij laten opbellen
Anoniem: 268277
Datum: 13-07
Tijd: 15.30 uur
Bestelnr: 99990037xx/11436xx
Status: 4 order op transport
Overig: Contractverlenging via t-mobile site.
Volgens mij is dit behoorlijk snel. de zondag na de launch besteld.
Net dan maar opnieuw Voorthuizen gebeld en, als 't goed is, de laatste 16GB zwart gereserveerd. Morgen ophalen
Anoniem: 180023
Bij mij ook, ineens vanmiddag van 1 naar 4. Ik vraag me alleen af wanneer ze van AMP dan komen, aflevertijden.nl geeft 'geen orders gevonden'. Nouja, ik ga lekker binnen zitten wachten met dit weer, heerlijk!Nelis13 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:04:
Ok misschien niet meer het juiste topic, maar ik wilde jullie niet onthouden van het feit dat mijn 3G onderweg is (status 4):
Verlenging contract.
type: iphone 16GB zwart
datum: 11 juli
tijd: 14:35
bestelnr: 99990019xx en 11341xx
status: Status 4 (sinds woensdagmiddag), nog niets vernomen van koerier
overig: nieuw contract, op aflevertijd.nl staat:
datum: 11 juli
tijd: 14:35
bestelnr: 99990019xx en 11341xx
status: Status 4 (sinds woensdagmiddag), nog niets vernomen van koerier
overig: nieuw contract, op aflevertijd.nl staat:
code:
1
2
3
4
| 2008-07-23 14:25 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak 2008-07-24 09:52 BH On hold - u wordt binnenkort gebeld voor het maken van een afleverafspraak 2008-07-25 15:48 AA Wij nemen z.s.m. contact op voor een afspraak |
Ze geven je eerst een belletje om een leverafspraak te maken, tenzij je je abbo verlengd hebtAnoniem: 180023 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:38:
[...]
Bij mij ook, ineens vanmiddag van 1 naar 4. Ik vraag me alleen af wanneer ze van AMP dan komen, aflevertijden.nl geeft 'geen orders gevonden'. Nouja, ik ga lekker binnen zitten wachten met dit weer, heerlijk!
Ik heb mijn 16GB zwart geannuleerd bij de A-Mac Amersfoort. En de verkoper zij volgende week een forse batch binnen te krijgen op hun verzoek. Dit omdat de wachtlijst inmiddels dermate gegroeid was.
Anoniem: 180023
Ik heb m verlengd, dus geen afspraakje voor mij.. Als ik er niet ben, gaat hij dan naar het postkantoor of mee terug?FiZz schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:50:
[...]
Ze geven je eerst een belletje om een leverafspraak te maken, tenzij je je abbo verlengd hebt
Anoniem: 268115
Hoop dat ik ook snel bericht krijg, zat maar een paar nummertjes achter je.Anoniem: 268277 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:26:
Dan leggen ze 'm voor de deur neer. Wie 'm pakt, mag 'm hebben geloof ik
Volgens mij komen ze twee keer aan de deur in totaal. Daarna is het ophalen bij het postkantoor.
Als je er niet voor hoeft te tekenen, kunnen ze het ook afgeven bij de buren. Verwacht niet altijd een briefje in de bus als ze dat laatste doen.
Volgens mij komen ze twee keer aan de deur in totaal. Daarna is het ophalen bij het postkantoor.
Als je er niet voor hoeft te tekenen, kunnen ze het ook afgeven bij de buren. Verwacht niet altijd een briefje in de bus als ze dat laatste doen.
Nee, je moet zoiezo 1 euro betalen in het gunstigste geval, dus dat zullen de buren niet doen denk ik zo. En er moet voor zoiets getekend worden. Anders kun jij over 3 weken claimen dat jij nog niks ontvangen hebt en krijg je er nog een.
Mooi voor jou maar ik vind het van de zotte.Anoniem: 268277 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:26:
Heb ordernummer 11411xx en op 12 juli besteld. Contractvernieuwing met 8gb iPhone en nog steeds staat de status op 1, order ontvangen.
In de winkel krijg je de iPhone al sneller dan online en dan versturen ze bij T-mobile ook nog leuk eens de 16gb iPhones eerder op.
Doe is niet zo overdreven. Voor 11 juli stond al op de T-Mobile website dat de verwachte levertijd rond de 6 weken zou zijn. Elke dag eerder is dus mooi meegenomen. Dat de winkels wel nieuwe leveringen krijgen is ook logisch, die laten ze niet 6 weken 'droog' staan.
Het is toch raar dat je bij TPH eerder een iPhone hebt dan bij T-mobile zelf? En webshop is ook een winkel die je niet droog laat staan.Muthas schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:26:
Doe is niet zo overdreven. Voor 11 juli stond al op de T-Mobile website dat de verwachte levertijd rond de 6 weken zou zijn. Elke dag eerder is dus mooi meegenomen. Dat de winkels wel nieuwe leveringen krijgen is ook logisch, die laten ze niet 6 weken 'droog' staan.
Ik vraag me nu af wat de verhouding 8GB / 16 GB is aangezien de 16GB iPhones eerder worden uitgeleverd.
Anoniem: 83017
Goed nieuws dat er nu ook bestellingen van zondag de deur uitgaan! Ik heb maandagochtend 9.10 uur besteld, komt dus eindelijk in de buurt.Anoniem: 268277 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:26:
Anoniem: 269063
Yip, bij mij nu ook status 4 sinds eind middag/begin avond.Anoniem: 268277 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 17:26:
Zou ik hem nu ook al morgenmiddag met de post kunnen ontvangen?? Dient de 49 euro (in mijn geval) contant aan de TNT betaald te worden bij contractverlenging?? Hoop dat tie er morgen is.. vertrek eind middag op vakantie en dan heb ik er weer een leuk speeltje bij!
Owja mijn order:
zaterdag circa 15:00 besteld
ordernummer: 11396XX
bestelnummer: 99990033xx
iPhone 16GB White, contractverlenging
Is er eigenlijk een vast patroon qua leveringsdagen te herkennen bij TPH?
Anoniem: 87542
Nou zeg
ben net terug van 2 weken vakantie en had besloten mijn Iphone te halen als ik dus terug ben van vakantie.
Had gisteren al gelezen op internet dat er moeilijk is aan te komen.
Vandaag de T-mobile winkel in EIndhoven (Demer) even met Iphone gespeeld. Kwam er een dame aan die vroeg of ze kon helpen.
ik: "hebben jullie deze op vooraad"
zij: "Nee, maar u kunt hem wel reserveren. Ik verwacht pas dat hij over een half jaar zo uit voorraad leverbaar is!!"
ik: "laar maar zitten dan. Howdoe"'
Echt waar als het echt zo lang gaat duren dan laat maar en pak ik een N96.
Misschien dat mijn vaste telecom leverancier op het werk iets kan betekenen.
ben net terug van 2 weken vakantie en had besloten mijn Iphone te halen als ik dus terug ben van vakantie.
Had gisteren al gelezen op internet dat er moeilijk is aan te komen.
Vandaag de T-mobile winkel in EIndhoven (Demer) even met Iphone gespeeld. Kwam er een dame aan die vroeg of ze kon helpen.
ik: "hebben jullie deze op vooraad"
zij: "Nee, maar u kunt hem wel reserveren. Ik verwacht pas dat hij over een half jaar zo uit voorraad leverbaar is!!"
ik: "laar maar zitten dan. Howdoe"'
Echt waar als het echt zo lang gaat duren dan laat maar en pak ik een N96.
Misschien dat mijn vaste telecom leverancier op het werk iets kan betekenen.
Anoniem: 83017
@roycovic_psv: half jaar is gewoon onzin. De komende weken zal levertijden nog wel wat langer zijn. Je ziet nu al steeds meer shops die de Iphone gewoon op voorraad hebben, tenminste een aantal toestellen.
Anoniem: 185281
Type: iPhone 16GB white
Tijd: 15:45
Bestelnr: 99990020XX
Ordernr:11345XX
Status: 4 (sinds vrijdagmiddag 25/7)
Zo en nu afwachten wanneer de bel gaat.
Tijd: 15:45
Bestelnr: 99990020XX
Ordernr:11345XX
Zo en nu afwachten wanneer de bel gaat.
Overdreven??? Op de site stond 6 weken... Maar als je het abonnement via de telefoon afsloot dan werd er gezegd dat je de telefoon binnen 2 weken in huis had!!! Dit hebben ze helaas dus niet waar kunnen maken... Het is helemaal geen drama maar ik vind het wel behoorlijk vervelend dat ze ook niet op volgorde uitleveren!Muthas schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 19:26:
Type: iPhone 16GB white
Tijd: 9:05
Bestelnr: 99990006xx
Ordernr: 11301xx
Ik begon me al zorgen te maken omdat er al veel mensen na mij al wel verstuurd waren,
maar dat was blijkbaar voorbarig!
Tijd: 9:05
Bestelnr: 99990006xx
Ordernr: 11301xx

maar dat was blijkbaar voorbarig!
[ Voor 3% gewijzigd door elmorian op 26-07-2008 10:29 ]
Voor de statistieken.
Type: iPhone 16GB black, i-150, EUR 19.95 bijbetalen eenmalig.
Tijd: 22:31
ordernr: 11444xx
Status: 1 Bestelling is ontvangen.
Overig: Contractverlenging via t-mobile site, geen bestelnummer.
Type: iPhone 16GB black, i-150, EUR 19.95 bijbetalen eenmalig.
Tijd: 22:31
ordernr: 11444xx
Status: 1 Bestelling is ontvangen.
Overig: Contractverlenging via t-mobile site, geen bestelnummer.
[ Voor 9% gewijzigd door Jochem op 26-07-2008 11:59 ]
En verder in deeltje 5: Levertijd Apple producten Deel 5
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
- Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
- Houd het netjes, en gezellig! ;)