Einde is niet netjes natuurlijk, maar je zat er ook wel flink bovenop
Het zijn afaik altijd indicaties
Gisterochtend een zwarte MacBook besteld met een mini DVI naar DVI kabel. Zou de 22ste verzonden moeten worden en de 27ste of 28ste hier moeten zijn.
Wel heel vervelend dat het met kabel 3 dagen langer duurt dan zonder.
Wel heel vervelend dat het met kabel 3 dagen langer duurt dan zonder.
Waarom koop je de kabel dan ook niet in de winkel? Vast goedkoper dan wanneer je 'm door Apple erbij laat proppen in de doos.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb een nieuwe Shuffle besteld en die gaan via de post. Krijg ik deze mail:
Vijf dagen? Een brief met de post is toch ook een, hooguit twee dagen?Wij willen u graag mede delen dat uw Apple Store bestelling is dispatched per mail en zal naar het aflever adres verzonden worden.
De verwachte verzending zal 5 werkdagen duren. U moet er echter rekening mee houden dat dit een geschatte tijd is en kan varieren in tijd. Omdat uw product per post verzonden wordt kan het niet via internet nagetrokken worden.
leoaq.fm // Jeune Loop
Wordt het via UPS verstuurd of via TNT? Dat kan verschil maken namelijk.
Al werd mijn iMac ook via UPS verstuurd en die was de dag na verzending binnen!
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Euhm...tja er staat via de post, dus ik neem aan met de postbode op de fiets van de tnt... Daarom kan ik volgens mij ook niet track&trace-en. Het is natuurlijk ook maar een klein pakje. Maar goed, dat is ook de reden dat ik vijf dagen zoveel vindt aangezien het geen nieuw product is ofzo.Rivanov schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:40:
Wordt het via UPS verstuurd of via TNT? Dat kan verschil maken namelijk.
leoaq.fm // Jeune Loop
Tsja, helemaal niet aan gedacht. Maar ik ben ook niet heel erg mobiel de komende tijd, ben net 2 dagen van mijn gipsbeen af en ik loop met veel moeite naar de koelkast. Even naar Rotterdam zit er ook niet in dus.Rivanov schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:11:
Waarom koop je de kabel dan ook niet in de winkel? Vast goedkoper dan wanneer je 'm door Apple erbij laat proppen in de doos.
Haha "5 dagen"...de iPod shuffle lag vandaag al op de mat, haast binnen een dag dus...

leoaq.fm // Jeune Loop
Mijn MacBook is vanochtend verzonden. Heb ook een mailtje gehad van Apple, maar ik heb nog geen carrier of trackingnummer. Is dat normaal of kijk ik echt niet goed?
TIME CAPSULE 1TB-INT
Besteldatum: Feb 20, 2008 om 12:17 PM GMT
Verwachte verzenddatum: 20 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 24 Mar, 2008
Besteldatum: Feb 20, 2008 om 12:17 PM GMT
Verwachte verzenddatum: 20 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 24 Mar, 2008
zo kan ik het ook:
Besteldatum: Jan 16, 2008 om 07:09 PM GMT
Verwachte verzenddatum: 29 Feb, 2008
Verwachte leverdatum: 06 Mar, 2008
TIME CAPSULE 500GB-INT
MB276Z/A
Bah, lang wachten enzo
Besteldatum: Jan 16, 2008 om 07:09 PM GMT
TIME CAPSULE 500GB-INT
MB276Z/A
Bah, lang wachten enzo
Vandaag een standaard macbook besteld, een sleeve en een mini dvi naar dvi. Dit allemaal apart en stond ook allemaal binnen 24 uur bij. Maar Apple geeft een leveringsdatum van 3 tot 5 maart. Hoelang denk je nog dat ik moet wachten want ik ging er eigenlijk van uit dat hij morgen binnen zou komen.
Ik heb mijn Mac Pro besteld op 31 januari, en nog steeds niet binnen. Is dit normaal?
Ik moet erbij zeggen dat ik 'm in een Premium Reseller winkel heb besteld. Als ik ze bel kunnen ze me helemaal niets vertellen over de status van de order. Kan dit kloppen, of houden ze mij aan het lijntje?
Ik moet erbij zeggen dat ik 'm in een Premium Reseller winkel heb besteld. Als ik ze bel kunnen ze me helemaal niets vertellen over de status van de order. Kan dit kloppen, of houden ze mij aan het lijntje?
Met dat kabeltje er bij duurt het langer omdat je MacBook dan uit Shanghai moet komen.BasBeer schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:48:
Vandaag een standaard macbook besteld, een sleeve en een mini dvi naar dvi. Dit allemaal apart en stond ook allemaal binnen 24 uur bij. Maar Apple geeft een leveringsdatum van 3 tot 5 maart. Hoelang denk je nog dat ik moet wachten want ik ging er eigenlijk van uit dat hij morgen binnen zou komen.
Mijn MacBook (ook met DVI kabeltje) is vorige week dinsdag besteld en betaald met CC en vrijdag verzonden en nu in Eindhoven.
Ja oke dat snap ik maar ik heb hem apart toegevoegd aan mijn mandje. Dus theoretisch gezien zou hij binnen 24 uur geleverd moeten worden. Ik had hier namelijk al gelezen dat als je dat kabeltje meteen bij de MacBook confugiratie zou doen dat het dan maatwerk zou zijn.super-muffin schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:19:
[...]
Met dat kabeltje er bij duurt het langer omdat je MacBook dan uit Shanghai moet komen.
Mijn MacBook (ook met DVI kabeltje) is vorige week dinsdag besteld en betaald met CC en vrijdag verzonden en nu in Eindhoven.
Ik ben net gebeld dat er een pak voor mij thuis is. 
19 februari zwarte MacBook met mini-DVI naar DVI kabel besteld en betaald met creditcard
22 februari verzonden vanuit Shanghai
25 februari in Rotterdam
26 februari in Vlaardingen bij mij thuis.
Alleen zit ik nu op mijn stage. Heb nog een lange dag voor de boeg.

19 februari zwarte MacBook met mini-DVI naar DVI kabel besteld en betaald met creditcard
25 februari in Rotterdam
Daarom liet ik destijds mijn iMac op m'n stage afleveren! Hij was er om 10:00 's ochtends! Heel de dag met m'n iMac gespeeld!
Nice!super-muffin schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:39:
Ik ben net gebeld dat er een pak voor mij thuis is.
25 februari in Rotterdam
Btw, http://www.onemorething.nl/?p=showarticle&art_id=3052
Artikel met id: 3052 bestaat niet
Het aangevraagde artikel is niet bekend in ons systeem.
Misschien is deze verwijderd.
Ging over de geupdate Macbook. De stores zijn nu ook down..maar het artikel moest worden verwijderd van de bron.Cerberi schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:33:
Artikel met id: 3052 bestaat niet
Klaargemaakt voor verzending
stuur hem dan meteen...
stuur hem dan meteen...
Mijn nieuwe macbook pro:
Verwachtte verzenddatum: 29 Feb, 2008
Verwachte leverdatum: 10 - 11 Maa, 2008
Verwachtte verzenddatum: 29 Feb, 2008
Verwachte leverdatum: 10 - 11 Maa, 2008
Mijn nieuwe MacBook (met verhaal
):
Vrijdag 22 Februari in de avond besteld. Er vanuit gaande dat die maandag verzonden zou worden. Dinsdag ochtend nog steeds niets gebeurd, dus ff bellen (wetende van de rumors over upgrade). "Wordt aangewerkt, ga meteen informeren waarom die nog niet verstuurd is." Prima, ik wachten, en huppa, upgrades bekend. Ik weer bellen natuurlijk: "Ja hoor, alles is al omgezet, nieuwe is onderweg vanuit Engeland, dus kan iets langer duren. En voor de nieuwe prijs uiteraard."
Waar het dus op neer komt:
Nieuwe MacBook Black:
Verwachte verzenddatum: 26 Feb, 2008 - 27 Feb, 2008
Verwachte leverdatum: 27 Feb, 2008 - 29 Feb, 2008
Mocht dit waarzijn, dan is het heel goeie service. En net nog ff gechecked: nog niet verzonden, maar wel het volgende product toegevoegd gekregen, zonder te vragen:
APPLE REMOTE-GEN MA128G/B €0,01
Netjes een apple remote erbij voor 1 cent, nooit omgevraagd, toch gekregen...kan nu al niet wachten op mn eerste mac ooit
Vrijdag 22 Februari in de avond besteld. Er vanuit gaande dat die maandag verzonden zou worden. Dinsdag ochtend nog steeds niets gebeurd, dus ff bellen (wetende van de rumors over upgrade). "Wordt aangewerkt, ga meteen informeren waarom die nog niet verstuurd is." Prima, ik wachten, en huppa, upgrades bekend. Ik weer bellen natuurlijk: "Ja hoor, alles is al omgezet, nieuwe is onderweg vanuit Engeland, dus kan iets langer duren. En voor de nieuwe prijs uiteraard."
Waar het dus op neer komt:
Nieuwe MacBook Black:
Verwachte verzenddatum: 26 Feb, 2008 - 27 Feb, 2008
Verwachte leverdatum: 27 Feb, 2008 - 29 Feb, 2008
Mocht dit waarzijn, dan is het heel goeie service. En net nog ff gechecked: nog niet verzonden, maar wel het volgende product toegevoegd gekregen, zonder te vragen:
APPLE REMOTE-GEN MA128G/B €0,01
Netjes een apple remote erbij voor 1 cent, nooit omgevraagd, toch gekregen...kan nu al niet wachten op mn eerste mac ooit
Netjes.
Die van mij was al aangekomen toen de updates er waren. Heb dus het volledige bedrag terug gekregen en heb gister avond zelf een nieuwe besteld.
Dit keer zonder DVI kabel, dus hij is al klaargemaakt voor verzending. En dit keer wordt het ook bezorgd op mijn stage.
Dit keer zonder DVI kabel, dus hij is al klaargemaakt voor verzending. En dit keer wordt het ook bezorgd op mijn stage.
Anoniem: 245027
Mijn nieuwe Macbook pro, gister besteld via bankoverschrijving
Verwachte verzenddatum: 04 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 12 Maa, 2008 - 13 Maa, 2008
Stiekem hoop ik dat hij toch wat eerder komt! ^^
dat hoopte ik ook met mijn Tijd Capsule....
Wat is jouw configuratie!? Ik heb een 17" 2.5ghz High res besteld en zie het volgende:Anoniem: 245027 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 10:58:
Mijn nieuwe Macbook pro, gister besteld via bankoverschrijving
Verwachte verzenddatum: 10 Maa, 2008 - 13 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 13 Maa, 2008 - 19 Maa, 2008.
2.4GHz Intel Core 2 DuoIbix schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:14:
[...]
Wat is jouw configuratie!? Ik heb een 17" 2.5ghz High res besteld en zie het volgende:
Verwachte verzenddatum: 10 Maa, 2008 - 13 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 13 Maa, 2008 - 19 Maa, 2008.
MacBook Pro 15-inch Glossy WS
+ Remote
Ah ok, dan valt het mij nog mee. Mijn BTO macbook pro is dan maar een paar dagen laten vergeleken met die van jou.Anoniem: 245027 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:19:
[...]
2.4GHz Intel Core 2 Duo
MacBook Pro 15-inch Glossy WS
+ Remote
Vind dat trouwens wel beetje appart. bij de meeste zo rond de 8-12 dagen nodig voor de verzending? Neem toch aan dat als een product op bijv 4 maart wordt verzonden, dat hij er dan ook binnen 2/3 dagen sowiezo is?
Mijn MacBook is gister vezonden maar er staat een verwachte leverdatum van 6 tot 8 maart. Dit kan toch nooit kloppen hoop dat hij nog voor het weekend komt. Kan ik er nog mooi ff mee kloten:P
MacBook Pro Gisteren besteld.
200Gb 7200rpm aanpassing +Remote
Verwachte verzenddatum: 05 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 10 Mar, 2008 - 11 Mar, 2008
200Gb 7200rpm aanpassing +Remote
Verwachte verzenddatum: 05 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 10 Mar, 2008 - 11 Mar, 2008
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Dinsdagmiddag een Macbook Pro 15 inch met 200GB 7200RPM schijf gekocht, verder standaard.
Geld overgemaakt (heb geen CC), vandaag hadden ze het geld:
Verwachte verzenddatum: 11 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 19 Maa, 2008 - 20 Maa, 2008.
Dus is nog wel even wachten...
Geld overgemaakt (heb geen CC), vandaag hadden ze het geld:
Verwachte verzenddatum: 11 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 19 Maa, 2008 - 20 Maa, 2008.
Dus is nog wel even wachten...
Woensdag-middag Macbook Pro 2.4 besteld met 7200 HDD en remote voor €1908 middels creditcard
Verwachte verzenddatum: 03 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 06 Maa, 2008 - 07 Maa, 2008.
Zo te zien heb ik dus mazzel met snellere levertijd
4Gb besteld bij Simmcity KVR667D2S5/2G voor €83,17 incl verzendkosten
[ Voor 6% gewijzigd door Zillion01 op 28-02-2008 14:27 ]
Jij hebt hem dan al wel snel zeg! En bij jou zit maar 3 dagen tussen de verzend en lever datum! erg appart!Zillion01 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 14:26:
Woensdag-middag Macbook Pro 2.4 besteld met 7200 HDD en remote voor €1908 middels creditcard
Ps. dat geheugen is toch deze: 2GB 677MHz DDR2 Non-ECC CL5 SODIMM ? Wil er zelf ook 4gig in drukken
In de vorige Macbook pro thread is deze aanbevolen http://www.simmcity.nl/?mod=3229&art=KTA%2DMB667K2%2F4G
Ik heb zelf KVR667D2S5/2G, 2GB 677MHz DDR2 Non-ECC 31,47 62,94 2 CL5 SODIMM besteld, die ook door menigeen gebruikt wordt.
Ik heb zelf KVR667D2S5/2G, 2GB 677MHz DDR2 Non-ECC 31,47 62,94 2 CL5 SODIMM besteld, die ook door menigeen gebruikt wordt.
Wow, ik geloof dat ik ook van geluk mag spreken met mijn Macbook Pro bestelling (2.5/2GB/15" non-glossy/200GB 7200/Remote)! Woensdagmiddag besteld, meteen betaald dmv. overboeking.
Verwachte leverdatum: 07 Maa, 2008 - 10 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 07 Maa, 2008 - 10 Maa, 2008.
Hoempapaaa Holladiejeej.
Mijn MacBook heeft nu eindelijk een tracking nummer gekregen maar waar kan ik dit invoeren. Want bij TNT doet hij het niet
Dat duurt soms ff een halve dag voordat het systeem die code herkentBasBeer schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:16:
Mijn MacBook heeft nu eindelijk een tracking nummer gekregen maar waar kan ik dit invoeren. Want bij TNT doet hij het niet
En ik denk dat je aan de code zelf kan zien of hij van de TNT is?
ligt idd aan het soort nummer, 10 cijfers is TNT volgens mij, de mijne is nu (halve dag na verzenden)
Traceable via TNT, hij is nu in Hong Kong.... (Time Capsule)
Ik heb een 20 cijferig nummer gekregen.Cerberi schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:27:
ligt idd aan het soort nummer, 10 cijfers is TNT volgens mij, de mijne is nu (halve dag na verzenden)
In de Email staat toch wel via welke courier hij verzonden wordt?
anders kun je: http://fedex.com/Tracking?cntry_code=nl ook nog is proberen.
dinsdagmiddag updated macbook besteld via de applestore online en betaald creditcard woensdag net na de lunch aangeboden maar niet thuis dus donderdag op mn werk laten afleveren. Als ik het zelf iets beter had gepland was ik niet eens 24 uur aan het wachten
dinsdag de nieuwe ipod shuffle bestelt (2gb )
Verwachte verzenddatum: 07 Mar, 2008 - 12 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 10 Mar, 2008 - 14 Mar, 2008
dus nog even wachten
Verwachte verzenddatum: 07 Mar, 2008 - 12 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 10 Mar, 2008 - 14 Mar, 2008
dus nog even wachten
Hier ging het ook erg snel:
woensdag avond (11 uur) besteld
donderdag verstuurd
vrijdag bezorgd. Hij is hier nog niet, maar staat wel op out-for-delivery
woensdag avond (11 uur) besteld
donderdag verstuurd
vrijdag bezorgd. Hij is hier nog niet, maar staat wel op out-for-delivery
Carrier Tracking Number
RTML00496216
Assigned Carrier
KUEHNE & NAGEL
Dit staat er nu bij mij. Ik heb alleen nog nooit van dat bedrijf gehoord. Zie alleen op de site van hun dat het een vrachtvervoerder is. Kan het dan zo zijn dat hij nu pas in Nederland is?? De leverdatum staat wel op vandaag.
RTML00496216
Assigned Carrier
KUEHNE & NAGEL
Dit staat er nu bij mij. Ik heb alleen nog nooit van dat bedrijf gehoord. Zie alleen op de site van hun dat het een vrachtvervoerder is. Kan het dan zo zijn dat hij nu pas in Nederland is?? De leverdatum staat wel op vandaag.
Ik heb afgelopen vrijdag een bestelling geplaats voor een macbook pro bij ivizi in maastricht (i.v.m. studentenkorting ).
Ik woensdag bellen waarom ik nog niks had gehoord.
Ik kreeg dus te horen dat ze gewacht hadden omdat ze wisten van die upgrade en dat ze mij die oude konden aanbieden voor xxxx (veel goedkoper dan normaal) of de nieuwe voor iets meer.
Ik heb gezegt van doe mij de nieuwe maar.
Vervolgens vraag ik : Wanneer wordt ie geleverd ?
de man zo : Um, um, um, ik zal ff Apple bellen, ik wachten, levertijd onbekend.
ik zo : mmmm (vloek vloek), ja is goed ik wacht wel bel maar.
Gelukkig lees ik zo hier en daar dat het bijna allemaal begin-midden maart gaat gebeuren.
Mischien heb ik hem rond die tijd ook wel, ik zal het wel posten als ik hem heb.
Ik woensdag bellen waarom ik nog niks had gehoord.
Ik kreeg dus te horen dat ze gewacht hadden omdat ze wisten van die upgrade en dat ze mij die oude konden aanbieden voor xxxx (veel goedkoper dan normaal) of de nieuwe voor iets meer.
Ik heb gezegt van doe mij de nieuwe maar.
Vervolgens vraag ik : Wanneer wordt ie geleverd ?
de man zo : Um, um, um, ik zal ff Apple bellen, ik wachten, levertijd onbekend.
ik zo : mmmm (vloek vloek), ja is goed ik wacht wel bel maar.
Gelukkig lees ik zo hier en daar dat het bijna allemaal begin-midden maart gaat gebeuren.
Mischien heb ik hem rond die tijd ook wel, ik zal het wel posten als ik hem heb.
heheeheh @ Basbeer over KUEHNE & NAGEL. Hier in de omgeving Rdam zitten ze vrij veel, in totaal 100 landen, 830 kantoren en 48.000 medewerkers, het is een internationale vervoerder.
Ja naar wat research kwam ik daar ook achterbasicbeat schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 18:23:
heheeheh @ Basbeer over KUEHNE & NAGEL. Hier in de omgeving Rdam zitten ze vrij veel, in totaal 100 landen, 830 kantoren en 48.000 medewerkers, het is een internationale vervoerder.
Mijne staat nu op Klaargemaakt voor verzending.
Neem aan dat ze op zaterdag niet verzenden? zal dan wel maandag gebeuren!
Neem aan dat ze op zaterdag niet verzenden? zal dan wel maandag gebeuren!
Mijn macbook pro, dinsdag besteld, standaard versie maar dan met applecare.
Kreeg zojuist factuur binnen, de afleverdatum staat op 8 maart..... En hij is met 10 cijferige code 80XXXXXXXX niet te traceren bij TNT, Fedex maar wel bij flextronics....
Kreeg zojuist factuur binnen, de afleverdatum staat op 8 maart..... En hij is met 10 cijferige code 80XXXXXXXX niet te traceren bij TNT, Fedex maar wel bij flextronics....
02 mrt 2008 12:00 Amsterdam Potential Linehaul Delay Due To Technical Problems
zaad......
zaad......
Ah dat is wel balen! dat je vertraagd wordt door problemen van hun 
Mijn status staat ook al vanaf 1 maart op:
Shipped to ENSCHEDE, NL 01 Mar 2008
Estimated Delivery Date 12 Mar 2008 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 01 Mar 2008
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule 01 Mar 2008
Type: Pakket
Status: In transit
Vastgestelde aflevering: 03/03/2008
Verzonden naar: BORNE, NL
Ik zit nu dus met smart te wachten
Toch nog mazzel die 1ste 5 uur vrij van school
Status: In transit
Vastgestelde aflevering: 03/03/2008
Verzonden naar: BORNE, NL
Ik zit nu dus met smart te wachten
Dat is zeker balen, maar het is niet anders. Je zou denken dat bij jouw bestelling wel een nieuwe status moet worden toegevoegd, zo op de eerstvolgende werkdag, vandaagAnoniem: 245027 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 10:38:
Ah dat is wel balen! dat je vertraagd wordt door problemen van hun
Mijn nieuwe MBP zou 5 maart verzonden worden, maar staat vandaag al op verzonden.
Hopen dat deze dan ook deze week nog aankomt, want dan kan ik van het weekend lekker spelen
Verwachte leverdatum staat overigens nog gewoon op 10/11 maart.
Hopen dat deze dan ook deze week nog aankomt, want dan kan ik van het weekend lekker spelen
Wanneer heb je die besteld dan? Ik heb namelijk vandaag mijn eerste macbook pro besteld en heeft als verzenddatum ook de 5e en ook dezelde leverdatum.ReCreator schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:19:
Mijn nieuwe MBP zou 5 maart verzonden worden, maar staat vandaag al op verzonden.
Leeg
Anoniem: 108939
Ik heb zondag het geld overgemaakt via internet bankieren.
Bij mij is de status nog steeds op: wordt beoordeeld.
Ben nu al ongeduldig aan het worden
Ik heb geen aparte configuratie dus hoop nog deze week de MBP te krijgen.
Bij mij is de status nog steeds op: wordt beoordeeld.
Ben nu al ongeduldig aan het worden
Ik heb geen aparte configuratie dus hoop nog deze week de MBP te krijgen.
Ik heb hem ook vanmiddag besteld, en meteen geld overgemaakt. Maar ik vroeg wel aan die kerel aan de telefoon (probeerde toch (tevergeefs) een US keyboard te krijgen..) wanneer hij dacht dat de mbp geleverd zou worden. Als antwoord kreeg ik 2 weken 
Dus ik ben benieuwd.

Dus ik ben benieuwd.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Ik heb deze woensdag besteld en 's avonds betaald via bankoverschrijving.reskobon schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:54:
[...]
Wanneer heb je die besteld dan? Ik heb namelijk vandaag mijn eerste macbook pro besteld en heeft als verzenddatum ook de 5e en ook dezelde leverdatum.
Misschien minder druk dan ze verwacht hadden?
Hoe lang duurde het bij jou voordat de status veranderen van Wordt Beoordeeld? Ik heb ook betaald dmv bankoverschrijving.ReCreator schreef op maandag 03 maart 2008 @ 18:31:
[...]
Ik heb deze woensdag besteld en 's avonds betaald via bankoverschrijving.
Misschien minder druk dan ze verwacht hadden?
Bij mij hadden ze de betaling donderdag aan het einde van de middag gecontroleerd. en de order was zaterdag verwerkt, en ook verstuurd.Anoniem: 108939 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:27:
[...]
Hoe lang duurde het bij jou voordat de status veranderen van Wordt Beoordeeld? Ik heb ook betaald dmv bankoverschrijving.
Woensdagavond betaald en donderdagmiddag werd de bestelling verwerkt. En vandaag weer gekeken en stond op verzondenAnoniem: 108939 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:27:
[...]
Hoe lang duurde het bij jou voordat de status veranderen van Wordt Beoordeeld? Ik heb ook betaald dmv bankoverschrijving.
Hopen dat hij eerder komt dan de 10/11 maart dat er staat. Voor het weekend zou fijn zijn
Er is een update
Nog niet verzonden
Verwachte verzenddatum: 06 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 11 Mar, 2008 - 12 Mar, 2008
Hopelijk wordt ie wat eerder verzonden. Wil hem al graag zaterdag de 8ste in huis hebben.
Nog niet verzonden
Hopelijk wordt ie wat eerder verzonden. Wil hem al graag zaterdag de 8ste in huis hebben.
Op de website staat nog steeds 10/11 maart, maar in de mail die ik ontving staat "wordt verwacht voor of op 7 maart".
Ik kan alleen geen track/trace nummer vinden. Heb wel meerdere 10cijfercodes. Maar deze werken allen niet bij flextronics.
Nouja.. gewoon afwachten lijkt me het beste
Ik kan alleen geen track/trace nummer vinden. Heb wel meerdere 10cijfercodes. Maar deze werken allen niet bij flextronics.
Nouja.. gewoon afwachten lijkt me het beste
29 feb. bestelt een MacBook Pro 2,4 (stock) + remote
Verwachte verzenddatum: 07 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 12 Mar, 2008 - 13 Mar, 2008
Nog een weekje geduld dus
Verwachte verzenddatum: 07 Mar, 2008
Verwachte leverdatum: 12 Mar, 2008 - 13 Mar, 2008
Nog een weekje geduld dus
Gisteren (03-03-08) besteld en betaald per bankoverschrijving:
Macbook pro 15" 2.4 met opties: glossy screen en 7200rpm HDD:
Verwachte verzenddatum: 07 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 12 Maa, 2008 - 13 Maa, 2008.
Timecapsule 1TB:
Verwachte verzenddatum: 13 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 14 Maa, 2008 - 17 Maa, 2008.
Macbook pro 15" 2.4 met opties: glossy screen en 7200rpm HDD:
Verwachte verzenddatum: 07 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 12 Maa, 2008 - 13 Maa, 2008.
Timecapsule 1TB:
Verwachte verzenddatum: 13 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 14 Maa, 2008 - 17 Maa, 2008.
[ Voor 3% gewijzigd door MP3-Junky op 04-03-2008 11:23 ]
03 mrt 2008 18:00 Amsterdam Consignment Received At Transit Point
in ieder geval in A'dam nu
in ieder geval in A'dam nu
Alweer n update:P
Misschien dat ie vandaag nog wordt verzonden als ze zo snel blijven updaten
Misschien dat ie vandaag nog wordt verzonden als ze zo snel blijven updaten
twee weken terug vrijdag gebeld over levertijd van 8800GT mac Pro, zou meer dan 5 weken zijn. Dus maar even nagedacht over hoe en wat.
Bel maandag weer, vraag het voorzichtig na, levertijd opeens gezakt na het weekend naar 5 dagen.
Mac Pro dus besteld.
Bel ik op de vrijdag er na (afgelopen vrijdag) weer om het UPS tracking nummer in ontvangst te nemen, roept de mevrouw verbaasd: "Oh, een 8800gt, is moest net tegen een klant zeggen dat daar twee maanden levertijd op zit (eind april)."
De clou, bestel geen 8800GT op vrijdag.
Had hem overigens gister binnen, duurde dus in totaal 7 dagen (minus 2 voor het weekend).
Bel maandag weer, vraag het voorzichtig na, levertijd opeens gezakt na het weekend naar 5 dagen.
Mac Pro dus besteld.
Bel ik op de vrijdag er na (afgelopen vrijdag) weer om het UPS tracking nummer in ontvangst te nemen, roept de mevrouw verbaasd: "Oh, een 8800gt, is moest net tegen een klant zeggen dat daar twee maanden levertijd op zit (eind april)."
De clou, bestel geen 8800GT op vrijdag.
Had hem overigens gister binnen, duurde dus in totaal 7 dagen (minus 2 voor het weekend).
Pickle Rick!
Vorige week woensdag m'n nieuwe MBP 15.4 (instap model zonder extra's) besteld. Toen was de verwachtte verzenddatum 3 maart en de geschatte leverdatum 7 maart. Vandaag al binnen!
04 mrt 2008 13:12 Delivered
04 mrt 2008 10:29 Out For Delivery
04 mrt 2008 05:36 Import Received
03 mrt 2008 22:35 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
03 mrt 2008 22:35 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
01 mrt 2008 20:19 Shanghai Shipped From Originating Depot
01 mrt 2008 19:38 Shanghai Consignment Received At Transit Point
29 feb 2008 20:23 Shanghai Consignment Picked Up
04 mrt 2008 13:12 Delivered
04 mrt 2008 10:29 Out For Delivery
04 mrt 2008 05:36 Import Received
03 mrt 2008 22:35 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
03 mrt 2008 22:35 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
01 mrt 2008 20:19 Shanghai Shipped From Originating Depot
01 mrt 2008 19:38 Shanghai Consignment Received At Transit Point
29 feb 2008 20:23 Shanghai Consignment Picked Up
Ja ik kreeg een e-mail met daarin een verzendnummer. En omdat ik geen enkele extra's heb bij besteld (geheugen heb ik via simmcity.nl en de remote heb ik al van m'n iMac) is die vanuit Shanghai direct naar mijn huis verzonden. Dus zonder tussenkomst van flextronix om producten samen te voegen.
Dat verzendnummer kun je op de site van tnt invullen. (referentie aanklikken)Uw bestelling W8*2**0*5 is verzonden.
Uw verzendnummer is 80*92*82**. We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor 06.03.2008. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is.
Flextronics doet dat waarschijnlijk nu bij mij! want ik heb er een remote bij besteld.
Dit is wat flextronics mij zegt:
http://www.yourpicbox.com/images/oFdxGuemY32482.jpg
Iemand die hier wat wijs uit kan worden?
Dit is wat flextronics mij zegt:
http://www.yourpicbox.com/images/oFdxGuemY32482.jpg
Iemand die hier wat wijs uit kan worden?
Kan iemand mij de link sturen waar jullie de voortgang van het pakket tracken. Volgens Apple is mijn MBP 3 maart verstuurd via TNT Int Express. Maar als ik het tracknummer invul wordt er geen pakket gevonden....
Sorry niet goed gelezen
Sorry niet goed gelezen
[ Voor 6% gewijzigd door ewf2003 op 04-03-2008 18:15 ]
Staat 2 posts boven je beschreven.
Mijn laatste status is een beetje jammer:
04 mrt 2008 16:40 Pudong International Airport Truck Involved In Accident Or Delayed In A Traffic Jam
Als het maar goed gaat met de chauffeur, en als de laptop het maar overleefd
04 mrt 2008 16:40 Pudong International Airport Truck Involved In Accident Or Delayed In A Traffic Jam

Dat zijn idd geen berichten om vrolijk van te wordenReCreator schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:22:
Staat 2 posts boven je beschreven.

Nee niet echt..Stefan© schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 15:45:
[...]
Dat zijn idd geen berichten om vrolijk van te worden
Even snel gezocht of het vaker voorkomt, en dat komt vaker voor. Meestal is het een paar uur vertraging. Dus hopen dat dat het maar is, en dat de laptop voor het weekend nog bij mij is.
Als het echt een ongeluk is dan maar hopen dat het goed gaat met de chauffeur
Edit:
Ik ben niet de enige. Een verzending naar Nederland heeft er blijkbaar last van. Als ik mijn track/trace nummer verander (laatste 2 getallen) zijn allemaal zendingen naar nederland in dezelfde truck
[ Voor 17% gewijzigd door ReCreator op 04-03-2008 15:54 ]
Anoniem: 190092
Mijn nieuwe MBP zit blijkbaar in dezelfde truck, zelfde melding
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 190092 op 04-03-2008 16:12 ]
Ik word gek! Gisteren een standaard mbp met creditcard besteld en krijg nu een mailtje dat hij verzonden is en dat hij morgen al geleverd wordt. Dat zou wel erg snel zijn!
Leeg
Een vriend van me die heeft hetzelfde. Misschien is er een batch standaard MBP's naar Nederland verstuurd voor verkoop.reskobon schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:08:
Ik word gek! Gisteren een standaard mbp met creditcard besteld en krijg nu een mailtje dat hij verzonden is en dat hij morgen al geleverd wordt. Dat zou wel erg snel zijn!
Zelfde hier, bestelling gisteren op maandag gedaan, in de avond betaald via bankoverschrijving.
Vandaag alles bevestigd in de middag, iets later in de middag een email met de melding dat het pakket vandaag verzonden is en dat ik op of voor 5 maart kan verwachten sweet
edit: hmm 5 maart dat is morgen al
Vandaag alles bevestigd in de middag, iets later in de middag een email met de melding dat het pakket vandaag verzonden is en dat ik op of voor 5 maart kan verwachten sweet
[ Voor 7% gewijzigd door O.D.Smolik op 04-03-2008 19:53 ]
Hmm dat is inderdaad wel erg lucky 
Mijne zit nog vast bij het vliegveld in Shanghai. Denk dat de chauffeur het vliegtuig gemist heeft, dus dat deze een vlucht later heeft. Nouja, kan gebeuren. Ik hoop dat ik hem voor het weekend heb nog steeds
Mijne zit nog vast bij het vliegveld in Shanghai. Denk dat de chauffeur het vliegtuig gemist heeft, dus dat deze een vlucht later heeft. Nouja, kan gebeuren. Ik hoop dat ik hem voor het weekend heb nog steeds
Pault voelt zich genaaidO.D.Smolik schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:48:
Zelfde hier, bestelling gisteren op maandag gedaan, in de avond betaald via bankoverschrijving.
Welke mbp heb je gekozen? Of heb je iets anders besteld? Omdat ie zo snel verwerkt wordt.
hmm heb ik dan zo'n ongeluk?
Maarja, heb em wel iets aangepast (250gb schijf en remote erbij en larobe sleeve). Nouja, we zien het allemaal wel, I did my job, nu komt ie sowieso en daar ben ik al blij meeVerwachte verzenddatum: 07 Maa, 2008.
Verwachte leverdatum: 17 Maa, 2008 - 18 Maa, 2008.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Ik heb de standaard 15.4 inch 2.4 Ghz besteld.Anoniem: 108939 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:08:
[...]
Pault voelt zich genaaid![]()
Welke mbp heb je gekozen? Of heb je iets anders besteld? Omdat ie zo snel verwerkt wordt.
Wellicht komt dat ik al aantal jaren vaste klant ben van de Apple store en er met regelmaat spul bestel
edit: Verzendmethode
Snelle verzending (EMEA) met UPS.
Wordt verzonden vanuit Eindhoven/Best, Nederland.
[ Voor 13% gewijzigd door O.D.Smolik op 05-03-2008 00:37 ]
ha, hij is in Arnhem in ieder geval, vandaag of hoogstens morgen dus!
Zat jouw laptop ook in de traffic jam/accident?Cerberi schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:46:
ha, hij is in Arnhem in ieder geval, vandaag of hoogstens morgen dus!
De mijne zit daar nu nog steeds volgens TNT

Anoniem: 190092
Mijn MBP zat dus in dezelfde truck. Als ik google op andere traces denk ik dat onze volgende melding gewoon "aangekomen in Nederland" gaat worden, vannacht of morgenochtend. En dan vrijdag bezorgd.
Nee, ik heb een Time Capsule onderweg, en het vliegtuig had technische Issues vanuit Hong Kong.
Gisteravond in de studenten store een 23" Cinema HD Display besteld. Is nu al klaargemaakt voor verzending waarbij verwachte verzending op 5 of 6 maart gaat plaatsvinden. Met een beetje geluk morgen dus een nieuwe monitor
PhD i.o.
05 mrt 2008 10:47 Arnhem Out For Delivery
mooi zo! :-)
mooi zo! :-)
Mijn levering van de nieuwe MBP verliep -gezien de sombere berichten die ik in eerdere pagina's van deze thread lees - kennelijk razendsnel!
Vorige week woensdag (1 dag na de Apple-aankondiging) besteld, gisteren (dinsdag) ophalen in de winkel in Arnhem. Netto levertijd: 5 dagen (4, als je de woensdag als dag 0 telt).
Ik heb er even een blog-posting van gemaakt en een unboxing-videootje. Dan weten degenen die nu nog achter het raam zitten te kijken of de chauffeur de straat al in draait wat ze staat te wachten
Unboxing-Macbook-Pro.aspx
Sterkte met wachten!
Vorige week woensdag (1 dag na de Apple-aankondiging) besteld, gisteren (dinsdag) ophalen in de winkel in Arnhem. Netto levertijd: 5 dagen (4, als je de woensdag als dag 0 telt).
Ik heb er even een blog-posting van gemaakt en een unboxing-videootje. Dan weten degenen die nu nog achter het raam zitten te kijken of de chauffeur de straat al in draait wat ze staat te wachten
Sterkte met wachten!
Mijn macbook pro is om 11.45 met UPS aan de deur geweest... ik was half uurtje later thuis....
Mooi dat die vrouw van UPS niet even wilde kijken oftie nog in de buurt was en hem alsnog wilde langssturen....
Mooi dat die vrouw van UPS niet even wilde kijken oftie nog in de buurt was en hem alsnog wilde langssturen....
aaaaah the horror! Dit maakt het wachten wel helemaal een rampkassenaar schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:14:
Mijn levering van de nieuwe MBP verliep -gezien de sombere berichten die ik in eerdere pagina's van deze thread lees - kennelijk razendsnel!
Ik heb er even een blog-posting van gemaakt en een unboxing-videootje. Dan weten degenen die nu nog achter het raam zitten te kijken of de chauffeur de straat al in draait wat ze staat te wachten![]()
Sterkte met wachten!
Leuke video, dat wel
Mien MBP is nu ook verstuurd. 1 dag eerder dan gepland. Ik zag dat bij iemand anders dat het verzenden 4 dagen duurde vanuit Shanghai. De kans dat de mbp zaterdag aankomt is nog aanwezig nu
@kassenaar
Leuke video
Ook scherpe videobeelden itt de meeste youtube filmpjes.
@kassenaar
Leuke video
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 108939 op 05-03-2008 14:45 . Reden: stomme zinsopbouw aanpassen;) ]
Nou het was dus echt waar, maandag besteld en vandaag geleverd! Ik ben blijreskobon schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:08:
Leeg
Ik baal! Heb de 17 " high res besteld. Op moment van bestelling namelijk op 26 februari, was er een verzendklaar tijd van 4 dagen opgegeven, en nu staat mijn laptop op 19 maart verzendklaar. WTF!? ik boet vanwege het feit dat ik een high res screen heb.
Zo! Erg netjes hoorreskobon schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:24:
[...]
Nou het was dus echt waar, maandag besteld en vandaag geleverd! Ik ben blij
Ik hoop dat er nog wat beweging in de mijne komt.. hij zit al meer dan 24uur vast in het verkeer in Shanghai!
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Ga niet off-topic. Dit is een topic over de levering van je mooie spulletjes, geen vragenbank over andere dingen.
- Voor vragen als, waar kan ik mijn status bekijken e.d. Zie de links in de startpost!
- Houd het netjes, en gezellig! ;)