En voor de mensen die niet willen betalen is er altijd nog PocketCMmphilipp schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 01:52:
Mag ik even een heeeeel handy programma pluggen?
Check Finger Friendly Friends. Is hier denk ik wel eens langs gekomen. Dat is dus precies waar ik al heel mijn leven op gewacht heb. Ik heb me altijd groen en geel geërgerd aan de onbruikbaarheid van de contact list in de auto als de Kaiser in z'n carkit zit. De letters zijn te klein om goed te kunnen lezen en je kunt het niet echt makkelijk bedienen zonder het stafje.
FF-Friends lost dit allemaal op. Je kunt lekker met je vinger scrollen door de contact list, die een instelbare lettergrootte gebruikt. Zoeken kan met een virtual keyboard dat werkt volgens een uniek systeem waarbij het niet echt uitmaakt waar je typt. Ik was sceptisch, maar het werkt nog écht ook.
[afbeelding]
En voor die €15 niet eens de moeite waard om te stelen. Zulke handige programma's moet je gewoon kopen.
Leuke gadget is ook dat je, na het kiezen van een contact, naast de standaard dingen als bellen of sms-en ook je GPS positie kunt mailen/sms-en. Geinig!
[afbeelding]
http://www.pocketcm.com/screenshot.php?v=1