HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:08
mphilipp schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 01:52:
Mag ik even een heeeeel handy programma pluggen?

Check Finger Friendly Friends. Is hier denk ik wel eens langs gekomen. Dat is dus precies waar ik al heel mijn leven op gewacht heb. Ik heb me altijd groen en geel geërgerd aan de onbruikbaarheid van de contact list in de auto als de Kaiser in z'n carkit zit. De letters zijn te klein om goed te kunnen lezen en je kunt het niet echt makkelijk bedienen zonder het stafje.

FF-Friends lost dit allemaal op. Je kunt lekker met je vinger scrollen door de contact list, die een instelbare lettergrootte gebruikt. Zoeken kan met een virtual keyboard dat werkt volgens een uniek systeem waarbij het niet echt uitmaakt waar je typt. Ik was sceptisch, maar het werkt nog écht ook.

[afbeelding]

En voor die €15 niet eens de moeite waard om te stelen. Zulke handige programma's moet je gewoon kopen.

Leuke gadget is ook dat je, na het kiezen van een contact, naast de standaard dingen als bellen of sms-en ook je GPS positie kunt mailen/sms-en. Geinig!

[afbeelding]
En voor de mensen die niet willen betalen is er altijd nog PocketCM :)

http://www.pocketcm.com/screenshot.php?v=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 08:00
Bartez schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:28:
Is het mogelijk om sms berichten van de tytnII te backuppen met een bepaald programma, of wellicht de berichten automatisch op te laten slaan op de memory card??
Je kunt alle PIM data (email, sms-berichten, call-records, etc, etc) backuppen met het programma PPC PIMBackup. Ik heb hem een keer van XDA gehaald en ik moet zeggen dat het een zeer makkelijk programma is.

Zeker aangezien ik op dit moment bezig ben met syncen onder Linux (via http://www.synce.org ) en de TyTN II een WM6 device is met de leuke bug/feature dat indien je een partnership verwijdert hij gelijk alle items behorend bij dat partnership verwijdert als die items bij geen andere partnerships meer horen.

Indien ik dus dingen wil testen met het aanmaken/verwijderen van partnerships etc heb ik vrij vaak backups (en vooral restores :) ) nodig en hier werkt het programma echt geweldig voor!

Mocht iemand trouwens weten hoe deze stompzinnige feature te omzeilen is, laat het dan aub even weten ;) Ik zou graag een partnership kunnen verwijderen onder wm6 zonder dat ik alle items behorend bij die partnership ook automatisch verwijder.

[ Voor 11% gewijzigd door hammerhead op 22-02-2008 12:02 . Reden: extra vraag toegevoegd over verwijderen partnerships... ]

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:12
Wat ik nog niet heb kunnen vinden, is een manier om een agenda en taken te syncen met iets anders dan Outlook. Ik wil mijn agenda ook op mijn pc kunnen bijhouden, maar heb geen zin om Outlook a 140 euro te moeten aanschaffen. 8)7

Bij mijn HP HX4700 van een paar jaar terug, was dit niet zo'n probleem, want daar kreeg je een volledige Oulook licentie bij, maar bij dit ding zit alleen een 60 dagen trial. |:(

Je moet toch zonder extra (hoge) kosten wel je agenda (en taken etc) kunnen delen met iets op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

hammerhead schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:25:
[...]

Je kunt alle PIM data (email, sms-berichten, call-records, etc, etc) backuppen met het programma PPC PIMBackup. Ik heb hem een keer van XDA gehaald en ik moet zeggen dat het een zeer makkelijk programma is.
Nogmaals de daarbij horende waarschuwing:
Als je daarmee je appointments van Outlook ook backupt, en je zet ze na een harde reset terug, dan krijg je ze bij een sync met je PC Outlook account dus mooi allemaal dubbel in je agenda. Pas op dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 08:00
.KeN. schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:34:
[...]

Nogmaals de daarbij horende waarschuwing:
Als je daarmee je appointments van Outlook ook backupt, en je zet ze na een harde reset terug, dan krijg je ze bij een sync met je PC Outlook account dus mooi allemaal dubbel in je agenda. Pas op dus :P
Wat toch op zich niet meer dan logisch is aangezien je eigenlijk niets anders doet dan 2x een backup terugzetten, namelijk 1x via PIMBackup en 1x via sync met outlook.

Wat je wel kunt doen is eerst syncen met outlook, dan restore van PIMBackup (met de optie aan verwijder alles wat op dit moment aanwezig is) en daarna weer syncen met outlook (dan worden alle originele dingen van outlook ook weggehaald en wordt de informatie van de backup van PIMbackup naar outlook gezet ;) ) Dit is echter een vreemde work-around om het non-probleem op te lossen: je hoeft namelijk maar slechts 1 backup terug te zetten ;)

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueFlame
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 10:43
(jarig!)
Bartez schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:00:
[...]

Is het niet mogelijk bepaalde plugins te locken ofzo................welicht via het register???
Ja.

Verander in het register (\HKLM\Software\Microsoft\Today\Items\) bij de today plugin die je niet wil laten scrollen de waarde bij "Type" van 4 naar 5.

edit: Je kan dan alleen niet meer bij Instellingen -> vandaag -> Items bij dat item de eventuele opties bekijken of veranderen.

[ Voor 14% gewijzigd door BlueFlame op 22-02-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Bartez schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:28:
Is het mogelijk om sms berichten van de tytnII te backuppen met een bepaald programma, of wellicht de berichten automatisch op te laten slaan op de memory card??
Ik gebruik smsOrganizer. Deze is op zich gratis, tenzij je meer rules wilt aanmaken.
Hiermee kan je backups maken, maar ook exports naar .txt files zodat je de smsjes gewoon kan openen (daarvoor gebruik ik het).

Ideaaaaal :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Cafun schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:34:
[...]

Ik gebruik smsOrganizer. Deze is op zich gratis, tenzij je meer rules wilt aanmaken.
Hiermee kan je backups maken, maar ook exports naar .txt files zodat je de smsjes gewoon kan openen (daarvoor gebruik ik het).

Ideaaaaal :Y)
Dank allen....ik ga beide programma's eens proberen. Het is voor mij alleen maar handig om sms-jes te backuppen. De agenda, contactpersonen etc synchroniseer ik met exchange en hoef ik niet te backuppen. Sms-jes daarentegen kan ik volgens mij niet in Exchange kwijt.

Is het overigens niet mogelijk om de sms-jes standaard op de opslagkaart te laten opslaan???
Ja.

Verander in het register (\HKLM\Software\Microsoft\Today\Items\) bij de today plugin die je niet wil laten scrollen de waarde bij "Type" van 4 naar 5.

edit: Je kan dan alleen niet meer bij Instellingen -> vandaag -> Items bij dat item de eventuele opties bekijken of veranderen.
Dat ga ik ook eens proberen, hoe kom ik overigens ook alweer in het register???

Dank verder!!

Overigens nog een ander vraagje: Ik gebruik nu een Mailindicator waar ik kan zien dat ik een x aantal mailtjes nog niet bekeken heb. Nu heb ik via geluiden en meldingen etc alle meldingen uitgezet voor mailtjes, maar nog steeds krijg ik om de zoveel tijd de melding dat er nog x mailtjes niet bekeken zijn. Is er een mogelijkheid om alleen deze melding uit te gooien.....???

[ Voor 14% gewijzigd door Bartez op 22-02-2008 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

hammerhead schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:17:
[...]

Wat toch op zich niet meer dan logisch is aangezien je eigenlijk niets anders doet dan 2x een backup terugzetten, namelijk 1x via PIMBackup en 1x via sync met outlook.
Dat weet jij, dat weet ik.. maar er waren in het verleden van deze topic toch mensen die dit hadden.
Mijzelf incluis :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:02:
Ik heb sinds deze week vodafone + data in mijn TyTNII en meteen het volgende probleem. Alles werkt tot dat de telefoon overschakeld van G naar G3, dan kan ik niet meer bellen/gebeld worden en e-mail lukt ook niet meer. Als ik vaak verbinding probeer te maken krijg ik zelfs de melding "geen service" en valt het bereik weg. Sim in een ander toestel werkt wel. Harde reset heeft ook geen nut, alle instellingen van vodafone al nagelopen, en de klantenservice kan ook niks meer voor me betekenen.

Iemand hier ooit last van gehad en een oplossing gevonden?

rom : 1.56.404.6
datum : 08/28/07
radio : 1.27.12.32
protocol : 22.45.88.07h
Ja ik heb er ook weer last van. Bij de 2de poging werd mijn moederbord vervangen. Nu heb ik het probleem weer. En snap er niks van. Had hem nog opgestuurd maar kreeg hem 'ongerepareerd' terug. Zal voor de zekerheid bellen met T-Mobile bellen om 99% uit te sluiten dat het probleem daar ligt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:25

mphilipp

Romanes eunt domus

Sir_Killalot schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:06:
[...]
En voor de mensen die niet willen betalen is er altijd nog PocketCM :)
Dan betaal je inderdaad niets, maar mis je ook de specifieke functionaliteit van FFF. En die kost bijna niets. Voor iemand die zo'n duur gadget als de Kaiser koopt, moet €15 voor een hoop zinvolle functionaliteit toch geen probleem zijn?
Tenzij de ingebouwde contact list als handig wordt ervaren. Ik ben razend enthousiast over FFF; ik heb gewoon tijdens het lopen een contact geselecteerd met die unieke keyboard functie. En ik behoor niet tot de categorie kleine handen/dunne vingers. Ik zie nauwelijks welke letter ik raak, maar tóch komt het goed.

:+ Mike, dit is écht een amaaaazing discovery....! :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:14:
[...]

Ja ik heb er ook weer last van. Bij de 2de poging werd mijn moederbord vervangen. Nu heb ik het probleem weer. En snap er niks van. Had hem nog opgestuurd maar kreeg hem 'ongerepareerd' terug. Zal voor de zekerheid bellen met T-Mobile bellen om 99% uit te sluiten dat het probleem daar ligt.
Ik heb vodafone maar met een "echte" htc en geen branded ding. Ik ga vandaag nog een query bij htc neer leggen. Nu nog maar hopen dat ze hem in één keer goed maken.

Alleen is mijn vorig toestel bij een verzekerings kwestie omgeruild voor eentje met sim lock :( terwijl ik daarvoor een niet gelocked toestel had. kan ik nog niet bellen als de htc weg is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:11:
Ik heb nog steeds dat mijn tytn 2 tijdens het checken van mn mailbox alle headers die op de server staan controleert. Dus niet alleen van de afgelopen 30 dagen zoals ingesteld binnenhaalt, maar daarna meer dan 300 headers van de afgelopen maanden. Hij haalt overigens niet ouder binnen dan 30 dagen, maar controleert wel alles wat ouder is. En daar komt natuurlijk regelmatig wat bij. Het controleren duurt een eeuwigheid. En naar mijn idee trekt dit ook weer meer energie uit mn accu, en dat ding gaat al geen dag mee.

Iemand van jullie enig idee wat er fout gaat? Ik heb al tig resetten gedaan, en de account tig keer verwijderd en opnieuw ingesteld. Ik kan me niet heugen dat ik dit ooit eerder heb gehad dat hij al die headers controleert. Het is begonnen nadat hij vastliep na bellen, en ik na resetten alle mailaccounts kwijt was incl. alle msn berichten die op mn foon stonden, en alle accounts opnieuw moest instellen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite!
Sorry, ik haal hem nog even omhoog. Ms is hij aan het oog ontglipt :) Ik heb nog steeds hetzelfde probleem nml. En zoals hierboven te lezen is, wordt het met iedere ontvangen mail erger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digiamo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-03-2023
Digiamo schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:21:
Ik ben nu 2 dagen in bezit van de HTC tytn 2 maar heb nog geen verbinding met wlan kunnen maken.
De telefoon geeft wel aan "verbinding maken" maar er gebeurt verder niets.

Router: smc wireless barricade N smcwbr14s-n2
Verder is de router beveiligd met een wepkey.

Ik heb het ook zonder een key geprobeerd maar dan krijg ik nog steeds geen verbinding.

Hebben jullie mischien een idee?
Heb inmiddels verbinding proberen te maken met 8 verschillende routers en heb maar met slechts 1 router verbinding kunnen maken (Belkin).

Heb mn settings ook op full power gezet.

Ben ik de enige die hier last van heeft of hebben meer mensen hier problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb het probleem dat bij mij thuis het netwerk "niet beschikbaar" zou zijn. Zu nu en dan werkt het wél, maar werkt meer niet dan wel :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds de telefoon vannacht vast gelopen is (klok stond nog op 01:32 uur), probeer ik mijn toestel weer aan de praat te krijgen.
Deze start nu telkens opnieuw op en blijft dan hangen op het smart mobility scherm (en zo krijg ik dus ook niet de kans de batterij op te laden). Heb reeds een soft reset en een hard reset gedaan, maar dat heeft niets uitgehaald.
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:29:
Sinds de telefoon vannacht vast gelopen is (klok stond nog op 01:32 uur), probeer ik mijn toestel weer aan de praat te krijgen.
Deze start nu telkens opnieuw op en blijft dan hangen op het smart mobility scherm (en zo krijg ik dus ook niet de kans de batterij op te laden). Heb reeds een soft reset en een hard reset gedaan, maar dat heeft niets uitgehaald.
Iemand een oplossing?
Dat kan toch ook als het apparaat uit is?

Zoals iemand anders in je topic al zei kan je een andere ROM erop zetten. (XDA)
Maar hiermee ben je wel de garantie kwijt.
Opsturen werd ook al geroepen en dat lijkt ook de beste keuze nu. (Tenzij iemand nog een simpele fix weet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20-09 13:06
Was het niet zo dat de garantie gegeven wordt op de hardware en niet de software (ROM)? Geloof dat iemand dat in dit topic, of voorgaand deel, had verteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03
Mijn pa heeft sinds een tijdje dit apparaat. Nu heeft hij mij gevraagd om dit ding te configureren in combinatie met zijn laptop.
Ik loop nu tegen 2 problemen aan.

1. Hij heeft 2 outlook profielen. Is het ook mogelijk dat deze beide gesynchroniseerd worden met zijn telefoon? Of is dat niet mogelijk. Ik heb al even lopen zoeken, maar het lijkt van niet. Maar wie weet heeft iemand een oplossing.

2. De mail van zijn laptop / outlook wordt opgehaald via pop3. Als hij de laptop niet bij zich heeft dan wil hij de mail kunnen ophalen via zijn telefoon. Dit is verder geen probleem. Maar het probleem ligt erin dat als ik outlook sync met zijn telefoon dan komen de berichten van outlook in zijn outlook inbox in zijn telefoon. Hier lijkt het alsof ik geen pop3 adres eraan kan hangen. Ik moet hiervoor een apart email adres instellen waarvan de mail in een andere box komt. Ik wil dat de mail die hij via pop3 ophaalt in dezelfde box komt. Is dit aan te passen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:49:
[...]

Sorry, ik haal hem nog even omhoog. Ms is hij aan het oog ontglipt :) Ik heb nog steeds hetzelfde probleem nml. En zoals hierboven te lezen is, wordt het met iedere ontvangen mail erger!
Ik had dit ook na een harde reset in combinatie met het automatisch laten zoeken naar mailbox instellingen. Als ik mijn mailbox op pop en telefoon op imap istel krijg ik ook 300+ headers en geen email. Pop en imap andersom hetzelfde probleem. Alleen als ze allebij hetzelfde staan krijg ik mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:57
Hi,

Ik ga morgen dit toestel halen, alleen lees ik nu op de site van HI (waar ik hem ook ga halen morgen) dat er geen speaker opzit... :/
Neem aan dat dit wel het geval is??!!?

Ik begin nu nog meer te twijfelen, want ik was er al niet 100% van overtuigd, maar hoop dat ik hem morgen in de winkel ook nog even mag uitproberen, want ze hebben hem helaas niet standaard aan de stroom zitten daar :N
Na nog heel wat reviews gelezen te hebben ben ik hier achter gekomen, en heeft ie uiteraard een speaker.

EDIT: Zit er trouwens ook nog een soort van beveiling op dat als je hem ontgrendeld? Dus dat je dan een 4 cijferige pincode moet intoetsen?

[ Voor 23% gewijzigd door Rowinvd op 22-02-2008 23:33 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
^ een beveiligingscode kan je zelf instellen indien gewenst :)

[ Voor 13% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 22-02-2008 23:47 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:16
Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:46:
^ een beveiligingscode kan je zelf instellen indien gewenst :)
Houdt er rekening mee als je dit doet dat je wel een softwarebug heb waarbij je telefoon vreemd gaat doen nadat je een gesprek gevoerd heb...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn tytn2 binnen gekregen en gelijk een imap accountje aangemaakt. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om mappen te unsubscriben, want een hoop wil ik niet synchronizeren, alleen me inbox. Ik heb een tijdje zitten googlen op steekwoorden, maar werd er niet veel wijzer van. Iemand een idee of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowinvd
  • Laatst online: 21:57
peugeot206gt schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 23:48:
[...]

Houdt er rekening mee als je dit doet dat je wel een softwarebug heb waarbij je telefoon vreemd gaat doen nadat je een gesprek gevoerd heb...
Ik ben net in een andere review op een andere site al zo iets tegen gekomen ja...
Als het echt vervelend is weet ik in ieder geval waar het aan ligt, en hoe ik het weer terug kan zetten!

Zal morgen even mijn 1e ervaringen ermee gaan posten hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 00:26:
Ik heb vandaag mijn tytn2 binnen gekregen en gelijk een imap accountje aangemaakt. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om mappen te unsubscriben, want een hoop wil ik niet synchronizeren, alleen me inbox. Ik heb een tijdje zitten googlen op steekwoorden, maar werd er niet veel wijzer van. Iemand een idee of dit kan?
Bij extra, mappen beheren. Daar kun je per map aanvinken of hij wel of niet gesynct moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf sinds enige tijd een MDA Vario III, ofwel de HTC TyTn II (Kaiser). Nu is het zo dat ik onder windows xp probleemloos een gedeelde internetverbinding kan maken, waardoor ik op mijn laptop onder windows xp gewoon op internet kan.

Maar het probleem is, op mijn andere laptop heb ik windows vista staan en als ik daar een exact dezelfde verbindin maak, dan krijg ik geen internet verbinding. Mijn telefoon maakt wel gewoon een verbinding met gprs, maar op mijn laptop krijg ik maar geen internet.

Nu is het wel zo dat onder windows xp het programma activesync geinstalleerd moet worden en onder windows vista hoeft dit niet omdat dit al een mobiel apparaatcentrum heeft. Activesync kan dus ook niet onder windows vista geinstalleerd worden.

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen, want ik kom er echt niet meer uit.

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 23-02-2008 18:22 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
In Vista moet je de telefoon paren via de bluetooth menu dat in Vista zelf zit. Vervolgens klik je op je bt icoon in vista in je menu balk en dan zie je daar je pda staan waarmee je een gedeelde internet verbinding kan opzetten. In vista heeft dus device center er niks mee te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
eerst koppelen via gedeeld internet via je pda... daarna bluetooth PAN kiezen op je vista PC... vervolgens heb je internet van je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Ik heb iets raars: Als ik via Total Commander een cab van de PC naar de TyTN II probeer over te halen (via Wifi) dan zegt ie eerst dat het bestand al bestaat, maar dat is niet het geval, en zegt ie nadat ik op Overschrijven heb geklikt dat het bestand niet gekopieerd kan worden. Als ik op de PC de cab in een zip stop dan is die zip wel over te zetten op de TyTN II, maar krijg ik bij het uitpakken ervan vervolgens hetzelfde probleem. Hebben jullie dit ook gehad? Het gaat alleen mis bij cabs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me ook af of er een programma is die kan opnemen, soms heb ik belangrijke vergateringen en als ik thuis bent nog even doornemen

gr webjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 20:06:
ik vraag me ook af of er een programma is die kan opnemen, soms heb ik belangrijke vergateringen en als ik thuis bent nog even doornemen

gr webjo
Dat groeten kun je weglaten webjo..
De moderators hebben het bij al je andere posts niet voor niets weggehaald ;)

Maar wat dacht je van start -> programs -> Voice Recoder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Sinds ik active sync opnieuw heb geinstalleerd en gesynched met outlook 2007 zijn al mijn contactpersonen uit mijn telefoon verdwenen. In outlook zelf zijn ze ook onvindbaar, is het nu dus nog mogelijk om ergens vanuit het cache van windows mobile 6 nog een aantal contactpersonen te vinden?
Ik ben ook zo stom geweest om geen backup van tevoren te maken of alles op de sim kaart te zetten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:27:
[...]

ik heb altijd geleert beleeft te blijven, ik denk er niet meer bij na om die dingen weg te laten
sorry voor het ongemak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Gewoon de regels hier. Verder natuurlijk geen probleem hoor :)
Maar was dat waar je naar op zoek was, of bedoelde je wat anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
.KeN. schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:27:
[...]

Voice Recorder is gaar.. probeer Vito Audio Notes eens. Deze gebruik ik ook om mijn colleges op te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Niemand die hier een oplossing voor heeft?
MADG0BLIN schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:39:
Mijn pa heeft sinds een tijdje dit apparaat. Nu heeft hij mij gevraagd om dit ding te configureren in combinatie met zijn laptop.
Ik loop nu tegen 2 problemen aan.

1. Hij heeft 2 outlook profielen. Is het ook mogelijk dat deze beide gesynchroniseerd worden met zijn telefoon? Of is dat niet mogelijk. Ik heb al even lopen zoeken, maar het lijkt van niet. Maar wie weet heeft iemand een oplossing.

2. De mail van zijn laptop / outlook wordt opgehaald via pop3. Als hij de laptop niet bij zich heeft dan wil hij de mail kunnen ophalen via zijn telefoon. Dit is verder geen probleem. Maar het probleem ligt erin dat als ik outlook sync met zijn telefoon dan komen de berichten van outlook in zijn outlook inbox in zijn telefoon. Hier lijkt het alsof ik geen pop3 adres eraan kan hangen. Ik moet hiervoor een apart email adres instellen waarvan de mail in een andere box komt. Ik wil dat de mail die hij via pop3 ophaalt in dezelfde box komt. Is dit aan te passen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
MADG0BLIN schreef op zondag 24 februari 2008 @ 10:44:
Niemand die hier een oplossing voor heeft?

[...]
Voor punt 1 weet ik geen oplossing, maar wat het e-mail synchroniseren betreft: dat kun je gewoon instellen in het activesync programma op de laptop. Gewoon een vinkje weghalen bij het onderdeel dat je niet wilt synchroniseren. Bij Vista heet het anders, maar het principe blijft hetzelfde

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Atomsk schreef op zondag 24 februari 2008 @ 12:34:
[...]

Voor punt 1 weet ik geen oplossing, maar wat het e-mail synchroniseren betreft: dat kun je gewoon instellen in het activesync programma op de laptop. Gewoon een vinkje weghalen bij het onderdeel dat je niet wilt synchroniseren. Bij Vista heet het anders, maar het principe blijft hetzelfde
Ik denk dat we beiden wat anders bedoelen.
Hij heeft 1 mail account. user@bedrijf.nl
Dit is een pop3 account. Deze haalt hij op met de laptop EN de telefoon.
Als hij deze met de laptop ophaalt dan komen ze in outlook en worden ze verwijderd van de server.
Als hij ze ophaalt met de telefoon dan laat hij een kopie achter op de server. Dan kan hij ze zowieso nog ophalen met de laptop.
Nu gebruikt hij Active Sync om zijn contacten, agenda en mail te synchroniseren. Werkt prima. Zijn mails die gesynchroniseert worden komen in de standaard mappen van outlook op de telefoon.

Het probleem is dat als ik nu de mails wil ophalen met de telefoon dat ik een apart account moet instellen om ze op te halen. Deze mails komen in een andere box op de telefoon. Dat is niet de bedoeling. Ik wil ze in de dezelfde box houden als de gesynchroniseerde mails.
En dat lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:15
Vragen naar dit soort zaken is *not done*

[ Voor 107% gewijzigd door pven op 24-02-2008 21:44 ]

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
@mod, volgens mij is het geen warez, TomTom word gratis bij je TyTn 2 geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat het gratis bij je HTC zit, wil natuurlijk niet zeggen dat je het op internet mag plaatsen. :)

Ik heb mijn bericht overigens iets genuanceerd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
ok duidelijk, dammn maar wat nu...... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien is het mogelijk om de installatieCD op de site van HTC te downloaden? (Ik heb dit niet uitgezocht en weet dus niet zeker of er iets staat.) Of probeer de CD eens in een andere PC, dat kan wel eens helpen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 21:27
Is er ook een soort pTravelAlarm die gratis is? Hoeft niet pTravelAlarm te zijn, maar er moet toch ergens een freeware alarm zijn die WEL mp3's aan kan...

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cafun schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 10:21:
[...]

Ik zou niet meer weten of ik die melding ook heb gehad. Misschien heb ik uitgeschakeld dat de HTC moet controleren of het een vertrouwd certificaat is (in register).. Dit moest ik doen voor mijn prive exchange server... Denk dat het daaraan ligt dat ik de melding niet krijg.
Ik krijg dezelfde foutmelding als ik op de "berichten" knop druk. Erg irritant. Iemand enig idee hoe dit te fixen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:56
Kan iemand het complete, standaard register van HTC op internet zetten ofzo?

Dan kan ik rondbekijken/snuffellen i.p.v. via HTC TyTN 2.

Want ik wil uitzoeken of het mogelijk is om de register te aanpassen naar mijn wensen:

- Is het mogelijk om bij favoriete personen (menu), waarbij je op persoon klikt en dan sms-bericht kan maken en versturen i.p.v. bellen?

- Als bericht (email of sms) binnenkomt, dan wil ik wel dat HTC vaker trilt of langer trilt.
- Hetzelfde geldt voor alarm/herinneringen/agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2024
Silver7 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 09:27:
Kan iemand het complete, standaard register van HTC op internet zetten ofzo?

Dan kan ik rondbekijken/snuffellen i.p.v. via HTC TyTN 2.

Want ik wil uitzoeken of het mogelijk is om de register te aanpassen naar mijn wensen:

- Is het mogelijk om bij favoriete personen (menu), waarbij je op persoon klikt en dan sms-bericht kan maken en versturen i.p.v. bellen?

- Als bericht (email of sms) binnenkomt, dan wil ik wel dat HTC vaker trilt of langer trilt.
- Hetzelfde geldt voor alarm/herinneringen/agenda
Van de tweede weet ik niet, maar de eerste is erg simpel te doen zonder register aanpassingen:

Contactpersonen --> naar links of rechts drukken met "joystick". zet het kleine karaktertje achter de naam op txt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
MADG0BLIN schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:39:
Dit is niet aan te passen, dit hoort zo.
De mail die je vader binnen haalt via z'n PPC zal vaak minder volledig zijn dan de mail op z'n PC.
Zo ook bij mij. Bij haalt de PPC een max. aantal kB per mail binnen. Als ik de mail interessant vindt, dan laat ik 'm verder downloaden maar merk vaak genoeg dat de mail er op de PC er anders uit ziet of dat de PPC een in de tekst geplakte afbeelding niet kan openen.
Vervolgens als ik thuis ben zie ik de complete mail.

Outlook in de PPC is alleen voor de synchronisatie, om even op je PPC een en ander terug te kunnen kijken wat er ook alweer in mailbox in de PC staat.
Wil je mail binnen halen, extra aanmaken. PPC kan de server niet leegmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Even een update over het gebruik van pointui. Ik gebruik het na ruim een week nog steeds. Erg relaxed programmaatje, nu nog een update met contactpersonen integratie en wat meer mogelijkheden tot aanpassing, maar daar wordt op het forum goed over gediscussieerd.

meer informatie: www.pointui.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Mini Poeper schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:10:
[...]

Dit is niet aan te passen, dit hoort zo.
De mail die je vader binnen haalt via z'n PPC zal vaak minder volledig zijn dan de mail op z'n PC.
Zo ook bij mij. Bij haalt de PPC een max. aantal kB per mail binnen. Als ik de mail interessant vindt, dan laat ik 'm verder downloaden maar merk vaak genoeg dat de mail er op de PC er anders uit ziet of dat de PPC een in de tekst geplakte afbeelding niet kan openen.
Vervolgens als ik thuis ben zie ik de complete mail.

Outlook in de PPC is alleen voor de synchronisatie, om even op je PPC een en ander terug te kunnen kijken wat er ook alweer in mailbox in de PC staat.
Wil je mail binnen halen, extra aanmaken. PPC kan de server niet leegmaken.
Ok. Dat dacht ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
Drumkruk schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:10:
[...]

Van de tweede weet ik niet, maar de eerste is erg simpel te doen zonder register aanpassingen:

Contactpersonen --> naar links of rechts drukken met "joystick". zet het kleine karaktertje achter de naam op txt.
Ik ga naar contacten (bij begin) daarna heb ik geen flauw benul wat je bedoeldt met links/rechts.

Ik heb wel de naam gewijzigd naar b.v. Jan.txt

Maar het werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Wifi gaat op mijn TyTN II na een tijdje automatisch weer uit als hij geen netwerk detecteert. Is dit normaal? Even los van de acculading vind ik dit onhandig. (WM6.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 19:24
Ik heb mijn vodafone v1615 al 2 maand.

Nu wil ik graag het batterij klepje eraf halen (volgens de handleiding), wat nogal moeilijk gaat.
Het lukt gewoonweg niet.

Waarom ik het klepje eraf wil halen?
Ik begin me te ergeren aan de vingerafdruk die aan de binnenkant van het klepje net voor mijn cameralens zit.

Heeft iemand tips zodat ik het klepje er wel (en goed) af kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Archiebald schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:25:
Heeft iemand tips zodat ik het klepje er wel (en goed) af kan halen?
Precies zoals het in de handleiding staat moet het wel lukken. Rechterduim onder de onderkant, linkerduim ergens op het paneeltje en omhoog duwen maar. Krachtig, maar toch met beleid. Sja, lastig he met dat kleine tere plastic spul...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Silver7 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:50:
[...]

Ik ga naar contacten (bij begin) daarna heb ik geen flauw benul wat je bedoeldt met links/rechts.

Ik heb wel de naam gewijzigd naar b.v. Jan.txt

Maar het werkt niet.
Er staat naast alle telefoonnummers bij de contactpersonen een m bij jou waarschijnlijk.
Die staat voor mobiel.

de e staat voor email
txt voor sms
h voor huis

dit kan je veranderen door naar links of rechts te drukken als je op een contactpersoon staat. (met dat vierkantje onder je scherm, waarmee je naar boven beneden en links en rechts kan.)

Ik ben niet goed in het beschrijven hiervan :P Maar succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archiebald
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 19:24
atjong schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:57:
[...]

Precies zoals het in de handleiding staat moet het wel lukken. Rechterduim onder de onderkant, linkerduim ergens op het paneeltje en omhoog duwen maar. Krachtig, maar toch met beleid. Sja, lastig he met dat kleine tere plastic spul...
Ik kreeg em toen nog niet.
Maar beide vingers aan de onderkant om omhoog te duwen werkt wel. Lastig als het van dat gladde plastic is.

Maar bedankt, de binnenkant van het klepje bij de lens is weer schoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
Drumkruk schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:59:
[...]

Er staat naast alle telefoonnummers bij de contactpersonen een m bij jou waarschijnlijk.
Die staat voor mobiel.

de e staat voor email
txt voor sms
h voor huis

dit kan je veranderen door naar links of rechts te drukken als je op een contactpersoon staat. (met dat vierkantje onder je scherm, waarmee je naar boven beneden en links en rechts kan.)

Aha gevonden. Maar het is niet mogelijk bij SIM-contact, dus je zult moeten opslaan in contacten (of kopie ervan).

Helaas werkt dat niet! Zelfs als ik ingsteld heb op .txt, en dan die persoon (met txt) toevoeg aan favoriete personen. En dan erop klikken ga ik hem bellen ipv smsen... ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Silver7 op 25-02-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik ben al een tijdje op zoek naar zoiets als ventrilo maar dan voor m'n tytn II
(WM6.0)
Nu heb ik via via via via Centrilo gevonden, dat schijnt een CE client te zijn die het mogelijk maakt om met een oudere versie van een ventrilo server te connecten. Zijn er hier mensen die het wel lukt om centrilo te gebruiken? Ik heb het idee dat dit een beetje niet echt wil werken met WM6.0 bij mij :(

Iemand hier al eens van gehoord? Of weet hoe ik het wel aan de praat kan krijgen?

http://www.g3gg0.de/wordpress/projects/centrilo

Klinkt super, nu nog bruikbaar krijgen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 14:01
ik heb dit ook al gevraagd voor mijn oude qtek 9100, maar misschien ook ff vragen voor mijn nieuwe tyntn II:

ik gebruik mijn telefoon vrij veel als ik achter de pc zit en gebruik daar al vaak een headset om te bellen via skype.

nu is mijn vraag: zo het misschien mogelijk zijn om via usb / andere connectie om inkomende / uitgaande gesprekken via de mijn pc + headset kan lussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veneficus schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:32:
Is er ook een soort pTravelAlarm die gratis is? Hoeft niet pTravelAlarm te zijn, maar er moet toch ergens een freeware alarm zijn die WEL mp3's aan kan...
Spoonalarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmetje651
zijn er personen die gebruik maken van Imap samen met Gmail ?Heb hier nl probleem mee dat ik wel kan ontvangen maar zenden lukt niet (krijg foutmelding dat ik instellingen na moet kijken, of moet kijken of ik genoeg dekking heb)Vreemde is dat dekking prima is en alle instellingen 100% in orde.
Als ik alles instel en POP3 aanzet vanuit gmail werkt alles wel.
Iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Meer info over de driverproblemen op de HTC TyTN 2:

http://gizmodo.com/360514...g-for-lousy-video-drivers

[ Voor 80% gewijzigd door punica op 25-02-2008 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Tytn2 heb ik mijn gmail account ingesteld in de mailclient. Nu vraag ik me af of het volgende mogelijk is:

ik wil dat mijn device elk half uur checkt of er nieuwe mail is. Echter, het lijkt me niet zo handig dat dat 's nachts ook gebeurt, en de Tytn geluid maakt dat er nieuwe mail is.

Op de N95 kun je instellen dat hij bijvoorbeeld elk half uur even checkt, maar dan alleen tussen bijvoorbeeld 8 uur 's ochtends en 11 uur 's avonds.

Tussen 11 en 8 doet hij vervolgens niets. Ik heb deze optie in WM6 echter niet kunnen vinden. Iemand een idee of hier een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Laatst online: 17-12-2021
Voorzien jullie problemen als ik een unlocked AT&T model uit de VS koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rabobank-klanten die Mobiel Bankieren aan de praat hebben gekregen op de TyTN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
Ik heb ondertussen 2 weken een Vario 3 alleen volgens mij gaat mijn accu veel sneller leeg dan het zou horen.
Als ik gewoon wat muziek luister vanaf de SD-kaart(zonder data-verbinding of GPS aan) kost dat zo'n 20% per uur. Is dit een fout in het toestel of batterij? Of gaat dat bij iedereen zo snel?

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ozzie schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 02:34:
Ik heb ondertussen 2 weken een Vario 3 alleen volgens mij gaat mijn accu veel sneller leeg dan het zou horen.
Als ik gewoon wat muziek luister vanaf de SD-kaart(zonder data-verbinding of GPS aan) kost dat zo'n 20% per uur. Is dit een fout in het toestel of batterij? Of gaat dat bij iedereen zo snel?
Bij mij is het meer 20% per dag.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 19:00

Crusader

Arc Nature

Hangt ook van af of je een WCDMA of GSM verbinding met de masten hebt. Hoef je niet eens direct een data verbinding voor open te hebben.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 17:11

Arfman

Drome!

Ozzie schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 02:34:
Standaard dingen al geprobeerd? WiFi uit, HSDPA uit, etc.?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Nou, 20% per uur is zeker niet normaal. ongeacht of je dataverbinding op IDLE staat of helemaal niet. Je zou een andere radio kunnen proberen... Weet je echt zeker dat alle verbindingen uitstaan? niet stiekum toch een gps bij, of wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 12:58
Ik volg nu al heel lang deze topic.
En leer er veel van, echt ideaal ! _/-\o_

Maar ik heb toch nog een vraag:

Ik weet dat het er is en heb het ook eens (1 jaar geleden) gevonden.
Maar nu ik het nodig heb kan ik het dus nergens meer vinden 8)7

Ik zoek een programma dat een GPS code uit een SMSje automatich op een map (google of tomtom o.i.d.) laat zien op mijn HTC tytn II
Ik heb namelijk een XXODD locator ( http://www.xxodd.nl/locator/probeer_locator.php )
Dit is voor track & trace (denk bv. aan een auto die is gestolen zodat je real time ziet waar de auto is.

De GPS code is BV. $AUTO,13,GSM:20408,BTS:.......... $GPRMC,133936.050,A,5130.3014,N,00537.9941,E,10.64,203.53,230208,,*35

En ja ik weet hoe de code inelkaar zit, en ik kan ook de code omrekenen naar een breedtegraad,lengtegraad
Maar dan moet ik deze nog invoeren in tomtom
en aangezien dit niet meevalt onder het rijden (achterna zitten van de autodief) zoek ik dus een betere oplossing.

Weet iemand hier waar ik dit kan kopen of een naam van een software pakket die dit kan?

Met vriendelijke groet
Stan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
Drumkruk schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:10:

Drumkruk schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:59:
Die staat voor mobiel.

de e staat voor email
txt voor sms
h voor huis

Silver7 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:57:
Aha gevonden. Maar het is niet mogelijk bij SIM-contact, dus je zult moeten opslaan in contacten (of kopie ervan).

Helaas werkt dat niet! Zelfs als ik ingsteld heb op .txt, en dan die persoon (met txt) toevoeg aan favoriete personen. En dan erop klikken ga ik hem bellen ipv smsen... ;(
Drumkurk, ik hoop dat je me nog kunt helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 07:10:
Bij mij is het meer 20% per dag.....
Met dagelijks een beetje bellen en PDA'en red ik 2 dagen per lading :P. Nu is het toestel voor mij wel nieuw en hot, dus ik denk dat over een paar weken als ik hem wat minder vaak gebruik de lading wat langer mee zal gaan. Met veel PDA'en krijg ik de batterij in 1 dag wel leeg ;).

Iets anders: Ik had thuis het idee dat het opladen via USB baggertraag gaat en heb vandaag op het werk maar even een test gedaan. Volgens de batterij-indicator wordt de telefoon via USB zo snel opgeladen; valt me eigenlijk helemaal niet tegen:
  • 07:00 2%
  • 08:00 30%
  • 09:00 63%
  • 10:00 86%
  • 11:00 100%
Wat zijn jullie ervarigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atjong schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:06:
[...]

Met dagelijks een beetje bellen en PDA'en red ik 2 dagen per lading :P. Nu is het toestel voor mij wel nieuw en hot, dus ik denk dat over een paar weken als ik hem wat minder vaak gebruik de lading wat langer mee zal gaan. Met veel PDA'en krijg ik de batterij in 1 dag wel leeg ;).

Iets anders: Ik had thuis het idee dat het opladen via USB baggertraag gaat en heb vandaag op het werk maar even een test gedaan. Volgens de batterij-indicator wordt de telefoon via USB zo snel opgeladen; valt me eigenlijk helemaal niet tegen:
  • 07:00 2%
  • 08:00 30%
  • 09:00 63%
  • 10:00 86%
  • 11:00 100%
Wat zijn jullie ervarigen?
Dat klopt wel ongeveer ja, bij mij is het ongeveer even snel (V1615)

Ander vraagje: is pointui een aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Voor de meesten is er niks meer aan wanneer de nieuwigheid er af is. Het is gratis, dus kleine moeite om 'm zelf even te proberen :)

[ Voor 36% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 26-02-2008 11:51 . Reden: +kwoot ivm nieuwe pagina ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 23:37

CHeff

Allemaal gekkigheid

Silver7 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 15:57:
[...]
Je favoriet even "vasthouden". Dan kun je kiezen hoe je met die persoon contact op wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Bartez schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:54:

1) Is het mogelijk om de sms-jes standaard op de opslagkaart te laten opslaan???

2) Overigens nog een ander vraagje: Ik gebruik nu een Mailindicator waar ik kan zien dat ik een x aantal mailtjes nog niet bekeken heb. Nu heb ik via geluiden en meldingen etc alle meldingen uitgezet voor mailtjes, maar nog steeds krijg ik om de zoveel tijd de melding dat er nog x mailtjes niet bekeken zijn. Is er een mogelijkheid om alleen deze melding uit te gooien.....???
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
CHeff schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:20:
[...]

Je favoriet even "vasthouden". Dan kun je kiezen hoe je met die persoon contact op wil nemen.
Hartstikke bedankt.. :) Nu is het beter :)
Daarnaast kun je daarvoor ook gewoon SIM-contact gebruiken i.p.v. contact met txt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Hoe kun je een ander programma instellen onder de softkeys van het Vandaag scherm? Ik gebruik Agenda One, maar de softkey Agenda start de standaard agenda van WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Schaps Advanced Config of: http://www.google.nl/sear...oftkey+today+screen&meta=

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Killalot op 26-02-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
Functies van je Soft Keys (standaard Calendar & Contacts) wijzigen:

Linker Soft Key (Default toepassing: Calendar)
Ga naar de volgende registry entry:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\112
Klik nu op de "Default" entry en wijzig hiervan de "String" waarde. Standaard staat hier "Calendar" ingevuld.De text die je hier invult zal worden weergegeven op je linker Soft Key waar voorheen dan ook Calendar stond.

Klik vervolgens op de "Open" entry en wijzig ook hiervan de "String" waarde. Je dient hier de locatie van de applicatie die je wilt starten (door het indrukken van de linker Soft Key) in te voeren. Deze waarde zal dus meestal naar een .exe bestand verwijzen.

Rechter Soft Key (Default toepassing: Contacts)
Ga naar de volgende registry entry:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys
Voeg een nieuwe Key toe en noem deze "113". Zo ontstaat deze registry entry: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113
Voer als "(Default)" string value voor deze registry entry de weer te geven naam op de rechter Soft Key in. Maak nu een nieuwe String Value aan met als naam "Open" en als string de locatie van het te openen .exe bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
peugeot206gt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:29:
Nou, 20% per uur is zeker niet normaal. ongeacht of je dataverbinding op IDLE staat of helemaal niet. Je zou een andere radio kunnen proberen... Weet je echt zeker dat alle verbindingen uitstaan? niet stiekum toch een gps bij, of wifi?
Ik heb het even getest nog om zeker te zijn. Wifi uit, GPS uit, Alle andere data-verbindingen uit, Alleen HTC Audiobeheer draait via Today plugin. GSM staat aan maar ben het afgelopen uur niet gebeld.

15:45 100%
16:15 94%
16:45 86%

Dus 14% eraf in 1 uur. En dan heb ik dus alleen muziek geluisterd.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dat is bij mij dus vaak met normaal gebruik, ik heb nooit iets aanstaan. Moet hem nog steeds een keer opsturen hiervoor want dat deugt natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Laatst online: 12-03-2022
Ik gebruik vaak de site van streaming PDA nl.

Nou moet ik eerst naar IE gaan en dan via favorieten deze site openen.

Weet iemand of het mogelijk is om de url van deze site op je bureau blad te krijgen, of wellicht een andere tip om sneller toegang te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ozzie schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:48:
[...]

Ik heb het even getest nog om zeker te zijn. Wifi uit, GPS uit, Alle andere data-verbindingen uit, Alleen HTC Audiobeheer draait via Today plugin. GSM staat aan maar ben het afgelopen uur niet gebeld.

15:45 100%
16:15 94%
16:45 86%

Dus 14% eraf in 1 uur. En dan heb ik dus alleen muziek geluisterd.
laat hem eens doorspelen tot ie uitvalt? zul je zien dat ie waarschijnlijk bij 0-10% een hele tijd neemt voordat ie lager gaat. en dan blijft ie vooral bij 2% lang hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Ma.rkus.nl schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:50:
[...]

Voor de meesten is er niks meer aan wanneer de nieuwigheid er af is. Het is gratis, dus kleine moeite om 'm zelf even te proberen :)
Ik vind pointui wel een aanrader. Het is een erg snelle en fancy ui. Met nog enige uitwerking een waardige vervanger vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu T-Mobile PIT 2005 ofzo, van 5 mei de huidige PIT. Ik heb dus mijn abonnement verlengd. Daar heb ik nu al de MDA Vario III voor gekregen. Deze ondersteunt ook HSPDA. Alleen zie ik nooit een H'tje op mijn telefoon alleen maar 3g.

Maar ik nu gebruik van de meest optimale verbinding die mijn telefoon biedt?
Zo niet, kan ik er iets aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik vraag het voor de zekerheid toch maar even:
Heb je de HSDPA-optie in bij settings -> connections wel ingeschakeld ?
Is UMTS wel geactiveerd bij jouw abonnement, of alleen GPRS ? (klantenservice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzie
Imperium schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:35:
[...]

laat hem eens doorspelen tot ie uitvalt? zul je zien dat ie waarschijnlijk bij 0-10% een hele tijd neemt voordat ie lager gaat. en dan blijft ie vooral bij 2% lang hangen.
Oke, ik heb hem weer aanstaan. Samen met GPS, zodat die snel leeg is.
Ik heb ook dit programmatje geinstalleerd: Powerguard
Die geeft bij 'Battery Current' nu een waarde van -264 aan. Maar dit verspringt de hele tijd. Het blijven hoe dan ook negatieve getallen. Lijkt me ook niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
atjong schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:15:
Hoe kun je een ander programma instellen onder de softkeys van het Vandaag scherm? Ik gebruik Agenda One, maar de softkey Agenda start de standaard agenda van WM.
Nóg een alternatief naast eerdergenoemde: http://www.dotfred.net/SoftkeyAppletEx.htm

@Ozzie: had je het scherm ook uit bij het MP3 testen? Want die vreet ook aardig wat energie als 'ie aan blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Mini Poeper schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:36:
Functies van je Soft Keys (standaard Calendar & Contacts) wijzigen:
Thanks, werkt perfect!

@Ma.rkus.nl, ook bedankt.
Ozzie schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 01:23:
Het blijven hoe dan ook negatieve getallen. Lijkt me ook niet helemaal goed.
De homepage van PowerGuard zegt het volgende:
Please note that when the battery is charging, the current has a positive sign. Conversely, a negative current indicates that energy is drained from the battery.
Dus negatief lijkt me normaal.

[ Voor 48% gewijzigd door atjong op 27-02-2008 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
mmedia schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:00:
Voorzien jullie problemen als ik een unlocked AT&T model uit de VS koop?
bump O-) De specificaties van een US model zijn wellicht anders dan die van een Europese. Heb er geen info over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mmedia schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:15:
[...]

bump O-) De specificaties van een US model zijn wellicht anders dan die van een Europese. Heb er geen info over kunnen vinden.
maar ze zijn allemaal tri-band en opladen gaat via USB. Dus veel problemen heb je er niet mee denk ik :S

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
http://www.wireless.att.c...Tilt(TM)&q_sku=sku1060009

Moet gewoon kunnen, en anders zet je er een HTC WWE rommetje op ;)

Een losse lader heb je al voor 10 euro ofzo :)

(je krijgt er alleen geen gratis TomTom software bij)

[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Killalot op 27-02-2008 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
Sir_Killalot schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:41:
http://www.wireless.att.c...Tilt(TM)&q_sku=sku1060009

Moet gewoon kunnen, en anders zet je er een HTC WWE rommetje op ;)

Een losse lader heb je al voor 10 dollar ofzo :)
Kijk! Dit is waar ik iets mee kan.

Stel dat er een specifieke AT&T Rom op zit, dan kan ik deze vervangen voor een meer universele HTC WWE rom? <-- Dit kan volgens mij, ik las namelijk dat je ook van NL naar WWE kan.

De specificaties van de tytn ii is dus niet regio specifiek als ik het zo lees.

[ Voor 13% gewijzigd door mmedia op 27-02-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
^ de keyboard layout van de Tilt (de variant van AT&T) is iets anders, dus ga je er een andere ROM op zetten (wat inderdaad kan) dan moet je een kleine instelling in het register daarvoor aanpassen. Dat kan uiteraard met KaiserTweak.

Verder is de Tilt volgens mij gelijk aan de standaard Kaiser. Op wat AT&T branding na dan :p

edit -- valt me nu op dat de Tilt geen tweede camera heeft, de HTC wel...

Zoek de verschillen:

Afbeeldingslocatie: http://www.intomobile.com/wp-content/uploads/2007/08/att-tilt-htc-kaiser-p4550.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpcaddict.com/forums/media/75064/att_tilt.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 27-02-2008 12:00 . Reden: pics ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flupse
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik ben aan het over wegen om deze smartphone aan te schaffen, echter ik zou graag 1 ding willen weten voordat ik hem aankoop.

Graag zou ik wat contacts en agenda's syncen (eigenlijk meer mergen).
Het punt is dat ik een exchange server thuis heb waarmee ik remote wil syncen, wlan of umts maakt mij niet zo veel uit. Daarnaast zou ik ook graag op mijn werk willen syncen met outlook, dus dezelfde agenda en de zelfde contacten.
Nu heb ik dit getest met een windows mobile 5 device. Maar zodra ik in active sync een exchange server toe voeg, kan ik de items die ik daar mee synchroniseer niet meer met een computer met active sync synchroniseren. :(

Heeft iemand bovenstaande al eens getest of nog beter werkend in dagelijks gebruik.
Met deze oplossing heb maar 1 agenda bij te houden :) en op bijde lokaties mijn contacten beschikbaar.

Ik heb geprobeerd het hele topic door te nemen, maar vond geen duidelijk antwoord op bovenstaand probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrienden, ik heb problemen met het passwordmanagement van Windows Mobile in mijn net aangeschafte Tytn2. De "onthouden" passwords van applicaties en websites zijn (of worden nog?) vernaggeld. Waar kan ik dat passwordmanagement bereiken in Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in het donker in de auto mijn TyTNII in de houder heb (oplader) dan word ik na verloop van tijd gestoord van het blauwe bluetooth-lampje. Aangezien ik wel bluetooth ingeschakeld wil houden voor de carkit, vraag ik me af of iemand een idee heeft of, en zo ja hoe, dit lampje uit te schakelen is.
Pagina: 1 ... 25 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.