HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.378 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

normaal zoek ik netjes alles goed door maar door tijdsdruk (klanten bellen met eigen telefoon omdat werkfoon dood is) moet ik voor de tytn2 achterhalen waar ik nummerweergave uit kan zetten. heb me helemaal scheel gezocht in handleiding en telefoon maar kan het niet vinden. wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 15:29
Ga naar settings -> phone -> Services -> Caller ID

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42
Of instellingen -> Telefoon -> Services -> Nummerweergave -> Instellingen ophalen -> "Nummer doorgeven aan: 'Geen' -> OK O-)

offtopic:
@hieronder-> in hart en nieren ;)
Ook mooie vertaling heh. "... doorgeven aan: 'Geen'"

[ Voor 64% gewijzigd door My-life op 18-02-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Hollander :D

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06-2024
107mb schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:14:
Ik sta op het punt om een smartphone aan te schaffen, en heb mijn keuzelijst beperkt tot de Touch Cruise en TyTN II.

Voor zover ik kan beoordelen zijn de verschillen:
TC: Radio, kleiner
TyTN II: toetsenbord

De twee apparaten hebben natuurlijk een ander uiterlijk, waarbij ik geen echte voorkeur heb. Aan de FM radio van de TC heb ik geen behoefte, en ik heb niet eerder een smartphone gehad, dus of ik het toetsenbord nodig heb/ ga missen, kan ik niet beoordelen.

Bij het abbo wat ik heb uitgekozen is de TyTN 70 euro duurder dan de TC. Dit is het enige duidelijke voordeel in de keuze t.o.v. de TC

Conclusie: ik kan geen keuze maken.
Kan iemand mij overtuigen waarom ik voor de TC danwel de TyTN II moet kiezen??

...
Ik heb nu de Tytn II en heb ook al een tijdje gespeeld met de Cruise. Ik denk dat de Cruise een betere keuze was geweest. Hij doet wat langer met een batterij... is veeeel lichter (is achteraf belangrijker dan ik dacht) en is nogal wat platter (dat zit weer fijner in de broekzak).
Wat echter ook belangrijk is is dat ie beter voorbereid is voor 'vingerbediening'. De menu's zijn allemaal wat groter en het geheel is gewoon net iets beter doordacht voor vingerbediening, niet drastisch, maar net dat beetje.
Ook het vlakke scherm (geen lastig beriekbare hoekjes) draagt hier aan bij.

Neemt niet weg dat de Tytn II een fantastisch apparaat is waar je zo ongeveer alles mee kan.

Mitracom Odysseus MM57UP - 1680x1050 - T7200 - 80GB@5400 rpm - GeForce Go 7950GTX 512 VRam (based on Clevo M570U)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn, bij instellingen ophalen ging ik dus de mist in! dank voor jullie snelle hulp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
ronaldp1991 schreef op maandag 18 februari 2008 @ 02:08:
[...]

Ligt eraan welke paket je hebt als het om de 9,50 paket gaat ben je vanaf nu een ilusie armer of je moet natuurlijk eerst alles laten bufferen maar echt plezierig werkt dat niet!
Niet mogelijk. Telefoon loopt zowat vast. Het is moeilijk om IE of Opera nog af te sluiten omdat het filmpje alle CPU tijd inneemt (en ondanks daarvan nog niet afspeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

My-life schreef op maandag 18 februari 2008 @ 14:03:
[...]
Niet mogelijk. Telefoon loopt zowat vast. Het is moeilijk om IE of Opera nog af te sluiten omdat het filmpje alle CPU tijd inneemt (en ondanks daarvan nog niet afspeeld).
Met Telfort is het iig goed te doen :)
Streamt vloeiend via UMTS + HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drumkruk schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:34:
[...]

Dat is mij met het 9,50 pakket niet gelukt nee :P is toch echt te traag...
Werkt bij mij anders prima via m.youtube.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Helaas bied de mobile versie van Youtube maar een fractie van het matriaal aan. Ik heb het nogeens geprobeer, maar de telefoon loop al zowat vast als ik www.youtube.nl alleen al wil openen...
Ik probeer de browser af te sluiten, maar zit tijdens het typen van die bericht nog steeds naar hetzelfde scherm te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Als je de nieuwste Flash plug-in installeert heb je hier geen last meer van.
Althans, dat was bij mij het geval. Nu kan ik via youtube.com gewoon alle filmpjes bekijken.
Ze worden dan in de streaming media speler extern afgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:08
My-life schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:38:
Helaas bied de mobile versie van Youtube maar een fractie van het matriaal aan. Ik heb het nogeens geprobeer, maar de telefoon loop al zowat vast als ik www.youtube.nl alleen al wil openen...
Ik probeer de browser af te sluiten, maar zit tijdens het typen van die bericht nog steeds naar hetzelfde scherm te kijken.
Sinds kort zijn alle filmpjes van youtube.com ook op de mobiele versie te vinden :)

Alleen de bitrate is een beetje laag, ik kom niet hoger dan 74 Kbit/s met mn 128 Kbit/s abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

mindcre8r schreef op maandag 18 februari 2008 @ 13:30:
ik heb een nieuwe 6.1 rom erop gezet maar mijn ervaring tot nu toe is dat mijn tel er sneller van geworden.. ook kantelen en tikken werkt gewoon beter.. vaag.
Als je daar effe doorleest dan zie je dat ze er dit in hebben gestopt: ATI Drivers for 2d 3d (Experimental)
Leuk om te horen dat het werkt. Zelf heb ik nu de NL 6.1 versie en die grafisch voor mijn gevoel nog iets trager dan NL 6.0.

[ Voor 8% gewijzigd door atjong op 18-02-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:22
Ik heb een stukje software gevonden voor op mijn site, maar nu even hier de vraag of dit wel op mijn site mag. (omdat die vorige keer al van tweakers was verdwenen ivm illegale software, en ik daar zelf ook niks mee te maken wil hebben)

gaat om netfront browser, beta versie, dit staat er in de License Agreement:
3. Prohibitions
You may not engage in any of the following acts without written approval from ACCESS:
  • Selling, sub-licensing, lending, or otherwise distributing the Software to a third party;
  • Except for installing the Software onto a single Pocket PC device, copying the Software;
  • Amending, adapting, modifying, reverse engineering, decompiling or disassembling the Software, or creating derivative works of the Software; or
  • Incorporating the Software or its derivative works into a hardware product, and selling, lending or offering it to third parties.
Nu is mij dus niet duidelijk of dit wel of niet geplaatst mag worden omdat er enerzijds staat verboden te verspreiden aan thrd party mensen, maar de regel eronder: Except for installing the Software onto a single Pocket PC device. En dat is wat er gebeurt met mensen die van de site downloaden... Iemand een idee?

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03-2022
Hallo

Even een vraag over ROM update. Ik kan in al de topics het antwoord niet vinden.

Als ik via een rom update WM 6.1 op mijn tytn zet. Hoe kan ik dan, als het niet bevalt, als weer terug zetten naar het oude besturingssysteem met de instelling die hier bijhoren?

bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
parrish schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:37:
Hallo

Even een vraag over ROM update. Ik kan in al de topics het antwoord niet vinden.

Als ik via een rom update WM 6.1 op mijn tytn zet. Hoe kan ik dan, als het niet bevalt, als weer terug zetten naar het oude besturingssysteem met de instelling die hier bijhoren?

bedankt alvast
Originele ROM op internet zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
*spam*

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 18-02-2008 19:45 ]

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 17:51
Crusader schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:14:
[...]

Lijkt mij erg sterk, die theorie. Wel leuk gevonden :+
Met de stock accu heb je dat verschijnsel toch ook niet...
Niet alleen een theorie, zo werkt het in de praktijk. Je hebt nu eenmaal een spanningsverschil nodig tussen accu en lader, anders loopt er domweg geen stroom. BIj het laden wordt de accuspanning hoger, wil je dezelfde laadstroom houden dan moet je de spanning van de lader verhogen. Geen idee of de lader daar rekeking mee houd, zal wel niet.
Misschien dat de stockaccu langzamer zijn maximale accuspanning haalt?

[ Voor 5% gewijzigd door CeedeBee op 18-02-2008 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uwh, ik heb ook een vraagje;

ik krijg me TYTN 2 woensdag, en dan wil ik gelijk de nieuwe WM 6.1 erop zetten.
maar moet ik dan ook nog drivers installeren ofzo ? of werkt het gelijk goed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:32:
uwh, ik heb ook een vraagje;

ik krijg me TYTN 2 woensdag, en dan wil ik gelijk de nieuwe WM 6.1 erop zetten.
maar moet ik dan ook nog drivers installeren ofzo ? of werkt het gelijk goed ?
Als je slim bent wacht je even tot eind maart, dan komen er als het goed is officieële roms uit die ook nog eens nieuwe video drivers hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:18

Crusader

Arc Nature

Hoe zeker is het dat die ook nieuwe video drivers bevatten?
CeedeBee schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:03:
[...]

Niet alleen een theorie, zo werkt het in de praktijk. Je hebt nu eenmaal een spanningsverschil nodig tussen accu en lader, anders loopt er domweg geen stroom. BIj het laden wordt de accuspanning hoger, wil je dezelfde laadstroom houden dan moet je de spanning van de lader verhogen. Geen idee of de lader daar rekeking mee houd, zal wel niet.
Misschien dat de stockaccu langzamer zijn maximale accuspanning haalt?
Onderstaand is hevig off-topic, wil je on-topic blijven, sla dit stukje dan a.u.b. over. Geplaatst naar aanleiding van de vraag van atjong en bovenstaande reactie van CeeDeBee in dit topic

De lader heeft een uitgangsspanning van 5 Volt. De accu heeft normaal gesproken een spanning van 3.7 Volt. Er is dus altijd wel een hogere spanning vanuit de lader. Het principe van laden lijkt mij net effe iets anders te lopen in de praktijk, waarbij ook op andere dingen wordt gelet dan enkel het verschil in spanning, dus ook temperatuur van de batterij en hoe lang ie al aan de spanningsbron hangt.

Het verschijnsel dat atjong beschrijft komt vaak voor bij intelligent laders. Uit Wikipedia:

A typical intelligent charger fast-charges a battery up to about 85% of its maximum capacity in less than an hour, then switches to trickle charging, which takes several hours to top off the battery to its full capacity.

En wat is trickle charging:

A trickle charger is a kind of simple charger that charges the battery slowly, at the self-discharge rate. A trickle charger is the slowest kind of battery charger. A battery can be left in a trickle charger indefinitely. Leaving a battery in a trickle charger keeps the battery "topped up" but never over-charges.

Hiermee is de vraag van atjong wel beantwoord denk ik :)

[ Voor 124% gewijzigd door Crusader op 18-02-2008 22:40 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Ik het volgende waar ik me even geen raad mee weet:

Ik heb toegang tot een exchange server voor mijn werk-mail/agenda. Als ik nu echter mijn agenda thuis wil synchroniseren (zodat ik en werk en prive op mijn Vario III heb) dan levert dat een probleem op. Als ik namelijk thuis verbinding maak via ActiveSync dan wil ie connecten met de exchange-server en dat mag alleen via mijn telefoon (op basis van IMEI-nummer). Maar als ik deze sync cancel, gaat ie niet meer verder met het syncen tussen mijn PC en de Vario.
Hoe los ik dit op? Kan ik ergens de volgorde instellen. Zodat ie eerst mijn PC synched en daarna pas de exchange-server (wat dus niet kan) zodat ik het kan cancelen?
Ik wil namelijk graag mijn prive agenda en mijn zaken agenda in mijn PDA hebben, maar het lukt op deze manier niet.

Als ik bij Tools -> options kijk (van ActiveSync op mijn PC of in mijn MDA) en dan bijvoorbeeld tijdelijk de mail van de Exchange-server zou willen uit zetten, kan dat wel; alleen gaat ie dan gelijk alle mail deleten... Das niet echt een handige optie :(

[ Voor 14% gewijzigd door Master FX op 18-02-2008 23:05 ]

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>>> Een vraagje van een HTC Touch Cruise Gebruiker:

Ik ben geinteresseerd in de BUSINESS CARD SCANNER software, en wil deze graag uitproberen op mijn TOUCH CRUISE. Vandaar de onderstaande vragen, waarmee ik kan kijken of testen via dit forum mogelijk is, of dat ik rechtstreeks bij een leverancier moet kijken.

* Wordt de Business Card Scan software op CD geleverd of staat deze in de ROM ?!?!?
-- In het geval van CD: Iemand bereid een kopie te delen, of het .CAB / .EXE te ftp-en?
* Wie is de leverancier van dit pakket?

NB !!! Ik ben geinteresseerd in een proefversie / probeerversie om te bepalen of ik deze software inderdaad wil gaan aanschaffen / kopen.

Alvast dank voor de moeite.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Mensen, als ik een filpmje via tytn2 op youtube wil kijken zegt die dat hij geen server kan vinden.

Wie kan mij ermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:44:

Ik ben geinteresseerd in de BUSINESS CARD SCANNER software, en wil deze graag uitproberen op mijn TOUCH CRUISE. Vandaar de onderstaande vragen, waarmee ik kan kijken of testen via dit forum mogelijk is, of dat ik rechtstreeks bij een leverancier moet kijken.

* Wordt de Business Card Scan software op CD geleverd of staat deze in de ROM ?!?!?
-- In het geval van CD: Iemand bereid een kopie te delen, of het .CAB / .EXE te ftp-en?

NB !!! Ik ben geinteresseerd in een proefversie / probeerversie om te bepalen of ik deze software inderdaad wil gaan aanschaffen / kopen.

Hij staat in de ROM. Dus misschien heeft iemand 'm op xda ge-extract en los ter download staan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:44:

Kijk anders eens even op mijn site, zie sig onderaan. onder de downloads staat een probeerversie van deze software voor 30 dagen. kan je in ieder geval eerst kijken voordat je met roms aan de slag gaat. staan ergens onder downloads, tools&utilities...

succes en hopelijk heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Crusader schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:15:
Hiermee is de vraag van atjong wel beantwoord denk ik :)
Ik snap de theorie nu, thanks. Het verklaart meteen waarom eendergelijke telefoon oneindig lang aan de oplader kan blijven liggen.
Jieve schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:49:
Mensen, als ik een filpmje via tytn2 op youtube wil kijken zegt die dat hij geen server kan vinden.
Ik heb dat ook, maar bij mij speelt dat mijn VF (data)abonnement pas in april ingaat terwijl ik nu de telefoon al heb. Ik hoopte via WiFi te kunnen youtuben, maar die site doet iets waardoor de filmpjes over de mobiele datalijn willen gaan i.p.v. via WiFi en dat lukt nog niet. Wie heeft dit probleem al eens opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:12:
[...]

Kijk anders eens even op mijn site, zie sig onderaan. onder de downloads staat een probeerversie van deze software voor 30 dagen. kan je in ieder geval eerst kijken voordat je met roms aan de slag gaat. staan ergens onder downloads, tools&utilities...

succes en hopelijk heb je er wat aan.
Ik ga direct kijken of ik nog een aantal TC gebruikers blij kan maken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 14:06

Niek

f.k.a. The_Surfer

Een nieuwe update en confirmatie van nieuwe drivers binnenkort @ http://www.htcclassaction.org/responses.php#update_20080218 :)

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nog steeds niets zeker.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt hoopvol. Ik ga direct lezen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Daar is vorige week vrijdag al een artikel over geschreven wat op de frontpage stond... :O

EDIT:
Alleen nu uitgesproken door Dr. Florian Seiche i.p.v. Peter Chou.

[ Voor 10% gewijzigd door My-life op 19-02-2008 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
zucht.. ik word nou toch wel lichtelijk simpel van die telefoon zeg.. bijna elke keer als ik bel of gebeld wordt, na een minuut ofzo, kan de ander me niet meer horen.. dat werkt toch niet -_-.. verkoop hem dan als pda..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffft!! mag ik dan na 3 mnd eindelijk gebruik maken van het snelle internet van vodafone...
Alles werkt top! Internet werkt bijna net zo snel _/-\o_ als wifi, ...alleen die :( mailinstellingen....!!!
Prima via wifi... alleen met vodafone gprs, 3g of hsdpa... blijk ik niet de juiste instellingen te hebben.
Diverse fora's doorgespit. |:( .met oude (Orange) abonnement, appeltje -eitje, nu voel ik mij ineens stuk minder 'smart'.. 8)7 (ja weet ik, is ppc)
Hoe moeten de instellingen staan als ik mijn @home mail buiten wifi range wil ontvangen en zenden :? Wie heeft voor mij de juiste mail via gprs ed instellingen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:33
.KeN. schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:10:
Als je de nieuwste Flash plug-in installeert heb je hier geen last meer van.
Althans, dat was bij mij het geval. Nu kan ik via youtube.com gewoon alle filmpjes bekijken.
Ze worden dan in de streaming media speler extern afgespeeld.
Over welke plug in heb je het dan precies?

[ Voor 53% gewijzigd door keanu_ op 19-02-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyThes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

* Rowdy.nl geeft HTC een enorme rotschop... :/

Wel een verbetering, maar niet optimaal...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:43
ik heb nu zo'n dopod headset (hetzelfde als die van htc) voor de tytn. in mediaplayer werkt hij goed.
maar niet in pocketmusicplayer :(
ook als ik nix open heb staan en ik druk op een button opent hij de htc media player.

hoe kan ik dit nog veranderen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digiamo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-03-2023
Ik ben nu 2 dagen in bezit van de HTC tytn 2 maar heb nog geen verbinding met wlan kunnen maken.
De telefoon geeft wel aan "verbinding maken" maar er gebeurt verder niets.

Router: smc wireless barricade N smcwbr14s-n2
Verder is de router beveiligd met een wepkey.

Ik heb het ook zonder een key geprobeerd maar dan krijg ik nog steeds geen verbinding.

Hebben jullie mischien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Laatst online: 18-12-2024
Gamepie56 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:03:
zucht.. ik word nou toch wel lichtelijk simpel van die telefoon zeg.. bijna elke keer als ik bel of gebeld wordt, na een minuut ofzo, kan de ander me niet meer horen.. dat werkt toch niet -_-.. verkoop hem dan als pda..
De TyTN en TyTN II zijn beide een Pocket PC Phone Edition, kortweg PPCphone.
Velen maken de fout om devices als dit een smartphone te noemen, maar er zijn wezenlijke verschillen. De naam zegt het al; een smartphone is een slimme telefoon, met PDA functies. Deze draait òf op het OS Symbian (in diverse vormen) òf op het OS Windows Mobile (smartphone editie).

Afbeeldingslocatie: http://aycu36.webshots.com/image/29595/2003856886931466636_rs.jpg
Windows Mobile is er in drie varianten, namelijk:
  • Pocket PC (dit zijn de normale PDA's)
  • Pocket PC Phone Edition (PDA's met telefoonfuncties)
  • Smartphone (telefoons met PDA functie, hebben géén touchscreen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Ja, da's toch niks he, die standaardtas die bij de telefoon zit. Wel erg stevig, maar moet je es kijken hoe dik die hem maakt!
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4899.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4902.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4906.jpg

Dus ik ben lekker op internet op zoek gegaan naar een plattere vervanger van de tas. Wat hebben ze mooie tassen voor de TyTN II zeg. Maar wat is dat?! Dik 40 euro voor een Frans of Zweeds stuk leer om mijn telefoon?? Zijn ze nu helemaal van de ratten besuffeld?! Deze Hollandse boerenjongen gaat naar de Hema! En koopt daar voor € 1,79 een flexibele brillenhoes. En wat blijkt? Mijn kaisertje heeft het heerlijk warm in zijn nieuwe jasje en is ook nog goed beschermd tegen de sleutels waar hij elke dag een broekzak mee moet delen.

Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4908.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4918.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4920.jpg

En nog makkelijker ook met opladen.

Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4925.jpg
Jeemie, wat ben ik toch een cheap-ass ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is t mogelijk om ee snelkoppeling van kaisertweak in je start menu te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:08

DUX

blijft ook nu voor Oranje

atjong schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:28:
Ja, da's toch niks he, die standaardtas die bij de telefoon zit. Wel erg stevig, maar moet je es kijken hoe dik die hem maakt!
Is dat de etui die je erbij kreeg? Ik heb een hele andere gekregen destijds?
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:34:
is t mogelijk om ee snelkoppeling van kaisertweak in je start menu te krijgen?
Je zult even moeten zorgen dat er in de map Programma's een snelkoppeling komt naar KaiserTweak. Daarna kun je hem selecteren bij Instellingen om in het Start Menu te krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door DUX op 19-02-2008 23:40 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
^ iets specifieker: zet KaiserTweak (of een snelkoppeling ernaar) in \Windows\Start Menu

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
DUX schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:39:
[...]

Is dat de etui die je erbij kreeg? Ik heb een hele andere gekregen destijds?
Hier nog 1, had toen een etui gekregen met een heel dun stukje klitteband om hem te openen en sluiten met daarop een htc logo... misschien is dit de vodafone opberghoes...

In ieder geval, die hoes ligt te verstoffen, heb het toestel nu alweer 5 maanden :) en heb er nog geen kras opzitten, en ik stop hem gewoon in mijn broekzak met sleutels... heb er alleen een andere screenprotector opgefrommeld. nog als niew istie..

(niets meer dan lof daarover, mijn nokia zaten altijd zonder verf na een paar weken....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 22:42

dlenstra

....

atjong schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:41:
[...]

Als je daar effe doorleest dan zie je dat ze er dit in hebben gestopt: ATI Drivers for 2d 3d (Experimental)
Leuk om te horen dat het werkt. Zelf heb ik nu de NL 6.1 versie en die grafisch voor mijn gevoel nog iets trager dan NL 6.0.
Ik heb deze ROM ook geflashed en moet zeggen dat het grafische gedeelte erg goed werkt. Nog niet optimaal, maar voor iets in experimentele fase zeker niet verkeerd.

Verder heb ik persoonlijk nog een aantal puntjes van kritiek of aanmerkingen op 6.1 in het algemeen.
PIE heeft nu idd een zoom idee, maar werkt bij lange na niet zo goed als opera mini of mobile.

Het principe van threaded sms is hartstikke leuk natuurlijk en werkt in principe ook lekker, maar als je na een flash probeert je oude sms berichten terug te zetten krijg je het volgende: Er wordt geprobeerd van alle gesprekken een thread te maken. Dit lukt blijkbaar niet. IK zie vrijwel alleen mijn eigen berichten binnen een thread en vrijwel geen antwoorden van de andere persoon. Het gevolg is dus dat ik honderden sms berichten niet meer heb, niet meer kan vinden of op totaal andere plekken weer terug vindt. Niet zo heel handig dus.

Het snelheidsverschil is in mijn ogen niet heel erg schokkend, maar dat kan natuurlijk aan de specifieke ROM liggen. Al moet ik zeggen dat dit mn 3e 6.1 ROM is

Het wachten is dus op eind maart, wanneer er naar verluidt van berichten een officiele ROM update komt met grafische drivers. Ben erg benieuwd. Grafische vooruitgang zou zeker een pluspunt zijn. De manier waarop HTC er zich de laatste maanden af heeft gemaakt en specificaties niet waar maakt heeft mij toch doen twijfelen of HTC wel een goede keuze is en of de volgende er wel weer een wordt. De driver update zou me toch weer een beetje in hun richting zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:08

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Ma.rkus.nl schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:53:
^ iets specifieker: zet KaiserTweak (of een snelkoppeling ernaar) in \Windows\Start Menu
Ik zou hem toch in \Start Menu\Programma's zetten, anders krijg je misschien problemen later als je alsnog via Instellingen je Start Menu apps gaat wijzigen. Je mag er maar zeven of acht tegelijk hebben staan en als je handmatig dingen gaat zitten toevoegen gaat het aanpassen later via Instellingen mogelijk vervelender of zelfs helemaal niet.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
atjong schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:28:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En nog makkelijker ook met opladen.

[afbeelding]
Jeemie, wat ben ik toch een cheap-ass ;).
Past ie er wel een beetje makkelijk in. Ik was net bij de HEMA (toestel niet mee) en ik stond me af te vragen of dat een beetje soepel ging. En heb je nou het uiteinde binnenstebuiten gekeerd?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

peugeot206gt schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 00:46:
Hier nog 1, had toen een etui gekregen met een heel dun stukje klitteband om hem te openen en sluiten met daarop een htc logo... misschien is dit de vodafone opberghoes...
Op de mijne staat nergens een HTC logo...
Master FX schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:15:
Past ie er wel een beetje makkelijk in. Ik was net bij de HEMA (toestel niet mee) en ik stond me af te vragen of dat een beetje soepel ging. En heb je nou het uiteinde binnenstebuiten gekeerd?
Het hoesje is rekbaar en hij zit er dan ook strak omheen. Omdat de stof zacht is gaat het erin schuiven makkelijk. Het uiteinde zit inderdaad binnenstebuiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Heb em gekocht en hij past inderdaad precies. Denk dat na verloop van tijd de boel wel een beetje meerekt. Het is echt een uitermate cheap-ass oplossing, but I like it

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds deze week vodafone + data in mijn TyTNII en meteen het volgende probleem. Alles werkt tot dat de telefoon overschakeld van G naar G3, dan kan ik niet meer bellen/gebeld worden en e-mail lukt ook niet meer. Als ik vaak verbinding probeer te maken krijg ik zelfs de melding "geen service" en valt het bereik weg. Sim in een ander toestel werkt wel. Harde reset heeft ook geen nut, alle instellingen van vodafone al nagelopen, en de klantenservice kan ook niks meer voor me betekenen.

Iemand hier ooit last van gehad en een oplossing gevonden?

rom : 1.56.404.6
datum : 08/28/07
radio : 1.27.12.32
protocol : 22.45.88.07h

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ma.rkus.nl schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:53:
hoe maak ik een snelkoppeling aan via de verkenner in windows mobile?
normaal zoals in xp of vista kan dat via je rechtermuisknop maar in mobile zie ik niks staan onder t menu voor snelkoppelingen alleen een knop die men niet kan aanklikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Master FX schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:11:
Het is echt een uitermate cheap-ass oplossing, but I like it
Cool :) :)

Kan het zijn dat QuickGPS zijn gegevens kwijtraakt na een softreset? Miomap wil bij mij op WM6.1 nogal eens niet starten en dan werkt alleen een softreset, maar ik heb het idee dat het daarna langer duurt om een fix te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:22:
hoe maak ik een snelkoppeling aan via de verkenner in windows mobile?
normaal zoals in xp of vista kan dat via je rechtermuisknop maar in mobile zie ik niks staan onder t menu voor snelkoppelingen alleen een knop die men niet kan aanklikken
Kies Kopiëren op het item waar de snelkoppeling naar moet wijzen, navigeer dan naar \Windows\Start Menu(\Programma's) en kies dan Snelkoppeling Maken (oid, 't is in het Engels "Paste Shortcut") na tap-and-hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digiamo
Digiamo schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:21:
Ik ben nu 2 dagen in bezit van de HTC tytn 2 maar heb nog geen verbinding met wlan kunnen maken.
De telefoon geeft wel aan "verbinding maken" maar er gebeurt verder niets.

Router: smc wireless barricade N smcwbr14s-n2
Verder is de router beveiligd met een wepkey.

Ik heb het ook zonder een key geprobeerd maar dan krijg ik nog steeds geen verbinding.

Hebben jullie mischien een idee?
Niemand? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Al geprobeerd om bij de eigenschappen van je wireless op je TyTN II de energiemodus op Full Power (oid) te zetten?

Gisteren Duttythroy's WM6.1 custom ROM erop geflashed, met de nieuwste radioversie en wat opsmuk zoals Slide2Unlock. Ziet er goed uit en werkt allemaal, voor zover ik nu heb kunnen beoordelen, prima.

[ Voor 28% gewijzigd door Arfman op 20-02-2008 23:22 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• C00P
  • Laatst online: 16-09 16:48
Surfen of een boek lezen, gaat dat een beetje relaxt met deze ?
Ik heb nogal veel vrije tijd op het werk en de baas laat me wel met mijn gsm prullen.
En daar ik thuis allerhande sites lees en op vele forums zit.zou het aangenaam zijn als ik dat op het werk al kon doen, kan ik thuis iets anders doen.

Werkt gmail en google calender er goed mee ? kan me inbeelden dat outlook handiger geïntegreerd zit.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Verwijderd

[b]
Gisteren Duttythroy's WM6.1 custom ROM erop geflashed, met de nieuwste radioversie en wat opsmuk zoals Slide2Unlock. Ziet er goed uit en werkt allemaal, voor zover ik nu heb kunnen beoordelen, prima.
Nice, deze wil ik er ook op gaan zetten. is het makkelijk om hem te flashen ? en wat zit er allemaal meer op dan std. ?

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb net een HR uitgevoerd. Heb de laatste erg veel last van gemiste oproepen en problemen met bellen. Hoop dat een HR helpt, anders ga ik maar eens op zoek naar een HardSPL versie en ga ik een andere RadioROM regelen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• rjhilbrink
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:02:
Ik heb sinds deze week vodafone + data in mijn TyTNII en meteen het volgende probleem. Alles werkt tot dat de telefoon overschakeld van G naar G3, dan kan ik niet meer bellen/gebeld worden en e-mail lukt ook niet meer. Als ik vaak verbinding probeer te maken krijg ik zelfs de melding "geen service" en valt het bereik weg. Sim in een ander toestel werkt wel. Harde reset heeft ook geen nut, alle instellingen van vodafone al nagelopen, en de klantenservice kan ook niks meer voor me betekenen.

Iemand hier ooit last van gehad en een oplossing gevonden?

rom : 1.56.404.6
datum : 08/28/07
radio : 1.27.12.32
protocol : 22.45.88.07h
Helaas, ik had hetzelfde. Enige oplossing was reparatie.
Bij mij is het moederbord vervangen en sindsdien geen problemen meer (was trouwens op t-mobile netwerk)
Ik heb een originele HTC dus reparatie betekend ophalen door koerier en binnen 1,5 week weer terug bezorgd. Voor de Vodafone uitvoering weet ik niet wat de reparatie procedure is.

PV: Panasonic HIT Kuro/SolarEdge HD Wave 4.225 kWp verdeeld over 2600 Zuid Oost en 1625 Noord West

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik gebruik de outlook client op de TYTN2, accounts als IMAP ingesteld en werkt prima.. maar:

- ik krijg alleen de mail die in me inbox zit.. andere mappen die ik heb aangemaakt worden wel opgehaald, alleen de inhoud van de map blijft leeg. Enig idee hoe ik deze toch gedownload krijg? (zowel via activesync als HSPDA wordt er niks gedownload)

- Ik heb via kaisertweaks ingesteld dat wlan actief moet blijven tijdens standby.. is dit ook mogelijk voor HSPDA/GPRS? Aangezien mijn telefoon na 2 minuten in standby gaat krijg ik me mail enkel binnen zodra ik hem ff van standby afhaal.. dan heeft die iedere 5 min mailen ophalen ook geen nut.

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 07:48:
[...]

Nice, deze wil ik er ook op gaan zetten. is het makkelijk om hem te flashen ? en wat zit er allemaal meer op dan std. ?
Is wel makkelijk. Gewoon de thread met aanwijzingen van Dutty volgen (HardSPL, dan een WM6.1 compatible Radio ROM, dan de WM6.1 ROM).
Thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369505
TomTom werkt, Opera werkt, Bluetooth nog niet geprobeerd (schijnen wat problemen mee te kunnen zijn icm. carkits)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:15

SteveV

Schtiefv Meister

DutchTSE schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:01:
Ik gebruik de outlook client op de TYTN2, accounts als IMAP ingesteld en werkt prima.. maar:

- ik krijg alleen de mail die in me inbox zit.. andere mappen die ik heb aangemaakt worden wel opgehaald, alleen de inhoud van de map blijft leeg. Enig idee hoe ik deze toch gedownload krijg? (zowel via activesync als HSPDA wordt er niks gedownload)
Start je mail client, ga naar de mailbox die je wilt beheren.
Dan open menu rechts onderin, vervolgens klik je op tools.
Nu ga je naar manage folders en vink alle mappen aan die je wilt syncen.
Nu zullen al je mappen gevuld worden.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
SteveV schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:17:
[...]

Start je mail client, ga naar de mailbox die je wilt beheren.
Dan open menu rechts onderin, vervolgens klik je op tools.
Nu ga je naar manage folders en vink alle mappen aan die je wilt syncen.
Nu zullen al je mappen gevuld worden.
Dat was inderdaad niet al te moeilijk... als ik het wist ;)
Bedankt!

• Digiamo
Arfman schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:21:
[...]

Al geprobeerd om bij de eigenschappen van je wireless op je TyTN II de energiemodus op Full Power (oid) te zetten?

Jep heb ik ook geprobeerd.

Ik heb het ook bij de buren geprobeerd, ook een smc router maar een andere type. Daar lukte het ook niet.
Bij de overburen ook nog geprobeerd (linksys router) daar lukte het meteen..
Ben ik de enige die hier last van heeft? :'(

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik zie een verband ;)

• Zhadum
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Deddiekoel schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:19:
Ik heb net een HR uitgevoerd. Heb de laatste erg veel last van gemiste oproepen en problemen met bellen. Hoop dat een HR helpt, anders ga ik maar eens op zoek naar een HardSPL versie en ga ik een andere RadioROM regelen!
Dat heb ik ook gehad. Ik heb mijn toestel al ruim 4 maanden en had meteen een week nadat ik hem in mijn bezit had, hard SPL gedaan en officiële HTC WWE Rom erop gezet. Het werkte allemaal naar behoren tot 1 maand geleden. Ik was ineens niet meer bereikbaar (had veel voicemail berichten of gemiste oproepen) en kon zelf niet eens mee bellen. Heb van alles geprobeerd, o.a. HR, andere rom niets hielp.

Heb toen originele rom erop gezet en HR gedaan zonder enige software etc. werkte 1 x wel maar daarna niet meer.

Opgestuurd naar reparatie maar kreeg hem terug zonder dat ie gerepareerd was. Volgens reparatieafdeling zou het liggen aan sim kaart. Dat was absoluut niet zo maar merkte wel dat als je batterijen eruit haalt en weer erin doet, dan doet ie weer wel voor 1 a 2 dagen en daarna niet meer. Het heeft ook maar 1 keer gedaan, daarna maakte het ook niet meer uit.

Dus weer opgestuurd voor reparatie (medewerker van t-mobile gedwongen om erbij neer te zetten dat het niet aan sin kaart ligt) en dat ze het uitvoerig moeten testen want probleem kan pas na 2 dagen zichtbaar worden. Binnen 2 dagen kreeg hem terug. Binnenkant van mobiel was geheel vervangen en het werkt tot nu toe uitstekend. Uiteraard nu, na 1 week, weer hard SPL gedaan en Dutty's nieuwe rom erop gezet.

• Zhadum
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Arfman schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:02:
[...]

Is wel makkelijk. Gewoon de thread met aanwijzingen van Dutty volgen (HardSPL, dan een WM6.1 compatible Radio ROM, dan de WM6.1 ROM).
Thread: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=369505
TomTom werkt, Opera werkt, Bluetooth nog niet geprobeerd (schijnen wat problemen mee te kunnen zijn icm. carkits)
Is idd erg goed te doen, maak wel eerst een backup en lees 1ste en 2de post van Dutty goed door, vooral:

After Flash

Once the flash has completed and you get to screen that says “Tap the screen to begin to set up your windows-mobile device” perform a hard reset.
To do this [u]press & hold your left and right soft keys. Those are the key that are just above the Internet and Message button and push you stylus into the reset button. Hold this for about 3-5 seconds. A screen will appear that says “This operation will delete all your personal data, and reset all settings to manufacturer default. Press send to restore manufacturer default or press other keys to cancel” If you want to continue hit the green call button.

Once the restore is complete press the green call button again and this will reboot your phone. If you want to cancel out of this press any other button.
This reason behind doing this is quite significant. If you do this you will have far less problems then if you do not do it. Trust me on this. This is a proven solution to a lot of problems that many users will face.

YOU SHOULD ALWAYS PERFORM A HARD RESET WHEN FLASHING TO ANY NEW ROM!

• Ma.rkus.nl
C00P schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 05:38:
Surfen of een boek lezen, gaat dat een beetje relaxt met deze ? Werkt gmail en google calender er goed mee ? kan me inbeelden dat outlook handiger geïntegreerd zit.
Over het surfen kan ik je niks nieuws vertellen (klein scherm maar wel touchscreen, PIE is brak maar er zijn prima alternatieven, UMTS/Wifi is snel maar kost veel energie, etc etc) maar zowel Gmail als Calendar hebben speciale versies voor mobieltjes. De standaard Pocket Outlook kent overigens ondersteuning voor IMAP.

Boeken lezen gaat prima; zelf vind ik Mobipocket zeer prettig.

Verwijderd

Weet iemand hoe ik aan kan geven dat een youtube filmpje bijvoorbeeld niet standaard geopend moet worden met die HTC media player maar met tcpmp?

Alvast bedankt!

• Ma.rkus.nl
^ Je kan in de settings van TCPMP onder "File Associations" Flash Video aanvinken.

• Rene
Iemand de nieuwe HTC rom al geprobeerd, ga hem zo denk ik maar even flashen...

###### edit 2. toch een oude rom, link verwijderd....

ROM Version 1.106.405.1 WWE
ROM Date 05/10/07
Radio Version 2.90.90
Protocol Version 4.1.13.42
ExtROM Version 1.06.405.101

Ziet er in ieder geval uit als een hele nieuwe rom...

edit... blijkbaar net te laat, want ik krijg alweer 404 errors...

[ Voor 22% gewijzigd door Rene op 21-02-2008 18:05 ]

• Ma.rkus.nl
^ Nope, ook hier geen succes met downloaden. Het lukt ook de dames en heren op XDA niet :/

[ Voor 27% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 21-02-2008 21:25 . Reden: threadid @ xda wijst ineens naar n ander topic?? ]

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Was het niet zo dat de OK-knop hetzelfde doet als de knop rechts op de titelbalk van elk programma? Want bij mij minimaliseert de OK-knop het programma i.p.v. het af te sluiten. Als ik de knop op het touch screen gebruik, dan sluit ie het programma wel echt af. Heb ik een instelling over het hoofd gezien? (WM61 trouwens)

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
ik zou graag het volgende hebben. Op de home pagina heb ik de HTC home plugin staan en daaronder mijn agenda. Nu staat de htv home plugin vast in het scherm en de agenda is te scrollen. Nu heb ik de SPB Pocket Plus en Phone Suite geinstalleerd en een plugin om tijd en datum weer te geven. Echter scrollen deze nu allemaal. Ik wil eigenlijk de SPB plugins en de tijd plugin vast zetten in beeld en de agenda wederom scrolbaar maken.

Iemand enig idee hoe dit kan???

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
Mensen, morgen ben ik een paar dagen in Madrid. Uiteraard mag mijn TyTN2 mee 8)
Nu is mijn vraag: hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn TyTN niet gebruik gaat maken van UMTS/HSDPA/3G of wat voor snelle verbinding dan ook? Want soms klik je per ongeluk op iets (althans ik), en dan maakt ie gelijk verbinding met internet.
Uiteraard wil ik mezelf niet trakteren op belachelijk hoge kosten voor internet in het buitenland, dus:

Hoe stel ik mijn mobiel in dat ie niet op internet gaat (behalve WiFi natuurlijk)? Waarbij ik nog wel gewoon bereikbaar wil blijven (dus vliegtuigmodus is geen optie).

Suggesties? :?

Verwijderd

bij mij staat er trouwens geen tomtom op :S

moet je dat ergens downloaden ofzo ?

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:40:

moet je dat ergens downloaden ofzo ?
Staat op de CD die er bij zit.

• Devil_Inside
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:00
Robinter79 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:38:

Hoe stel ik mijn mobiel in dat ie niet op internet gaat (behalve WiFi natuurlijk)? Waarbij ik nog wel gewoon bereikbaar wil blijven (dus vliegtuigmodus is geen optie).

NoData is een (gratis) programma dat alle verbindingen kan uitschakelen zonder de instellingen te verliezen.

Edit: hier is een linkje

[ Voor 13% gewijzigd door Devil_Inside op 21-02-2008 21:47 ]

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:40:
Installeren vanaf de meegeleverde CD. Ik heb hem trouwens niet aangeraakt maar ben meteen aan de slag gegaan met MioMap (veel betere ervaring mee in het verleden).

• Ma.rkus.nl
Bartez schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:43:
Ik wil de SPB plugins en de tijd plugin vast zetten in beeld en de agenda wederom scrolbaar maken. Iemand enig idee hoe dit kan???
De standaard Today-opties van WM zijn daar te beperkt voor, dus het wordt dan toch al gauw knutselen met aanpasbare plugins. Het eerdergenoemde, gratis TodayAgenda heeft de optie om de plugin een vaste grootte mee te geven; wordt de inhoud te groot dan maakt de plugin zélf een scrollbar binnen de ruimte die het toegewezen heeft gekregen, en dus hoeft de scrollbar van WM dan niet te verschijnen.

Afbeeldingslocatie: http://tiews.info/content/software/todayagenda/beta/ta_today2.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 21-02-2008 21:46 . Reden: quote toegevoegd ivm reacties tussendoor ]

• Rene
Robinter79 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:38:

En hier zonder registratie: download

• Robinter79
Great! Cheers mate :)

... en het werkt nog ook ;) kan me een boel euri besparen zo'n miniscuul progje!

-----------

Oh ja, ik weet niet of het al ooit behandeld is in dit forum (zal wel ;)), maar ik heb zelf DivX Player _/-\o_ op mijn TyTN staan en dit progje speelt divx af als een zonnetje (terwijl ik met al die andere progs trage haperende filmpjes heb). Proberen waard dus voor degenen die nog naar haperende filmpjes moeten kijken. :'(

(helaas geen ondertitels though..)

[ Voor 131% gewijzigd door Robinter79 op 21-02-2008 22:02 ]

• Bartez
Ma.rkus.nl schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:45:
[...]

De standaard Today-opties van WM zijn daar te beperkt voor, dus het wordt dan toch al gauw knutselen met aanpasbare plugins. Het eerdergenoemde, gratis TodayAgenda heeft de optie om de plugin een vaste grootte mee te geven; wordt de inhoud te groot dan maakt de plugin zélf een scrollbar binnen de ruimte die het toegewezen heeft gekregen, en dus hoeft de scrollbar van WM dan niet te verschijnen.

[afbeelding]
Is het niet mogelijk bepaalde plugins te locken ofzo................welicht via het register???

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Robinter79 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:54:
Oh ja, ik weet niet of het al ooit behandeld is in dit forum (zal wel ;)), maar ik heb zelf DivX Player _/-\o_ op mijn TyTN staan
Linkje?

• Rene
hahahaha, daar komt ie weer, jullie zullen me wel vinden spammen, maar hier is de divx player...

download

• Robinter79
peugeot206gt schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:12:
hahahaha, daar komt ie weer, jullie zullen me wel vinden spammen, maar hier is de divx player...

download
in dit geval was het 'handige' spam ;)

Verwijderd

Heb hier al veel geleerd en hopelijk kunnen jullie me helpen met mijn headset.
Kocht de sony DR-BT21G en het lukt me tot nu toe alleen om hem te gebruiken als headset voor telefoonfuncties maar niet om muziek mee te luisteren. Krijg hem dus wel op mijn Tytn als handfree en als stereo hoofdtelefoon maar mijn muziek komt tot nu toe alleen nog over mijn Tytnspeaker. Misschien verkeerde muziekkeuze?
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!

• Rene
Heb hetzelfde probleem met mijn sony laptop met bluetooth, lukte niet om muziek naar mijn laptop te sturen... dit was de oplossing.

open de comm manager, kies instelling bluetooth, hou dan je pennetje ingedruk op je headset. er komt nu een menutje naar boven. met bewerken, verwijderen, als hoofdtelefoon en als draadloos stereo.

Klik op de laatste en het moet in orde zijn... (tenminste op een sony laptop)

Verwijderd

Thanks weer Peugeot.
Ga het meteen proberen.

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

peugeot206gt schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:29:
open de comm manager, kies instelling bluetooth, hou dan je pennetje ingedruk op je headset. er komt nu een menutje naar boven. met bewerken, verwijderen, als hoofdtelefoon en als draadloos stereo.
Daarmee heb ik hem op mijn autoradio ook aan de praat gekregen. Dan krijg je een mooi muzieknoot-icoontje in de titelbalk. Maar helaas verdwijnt dat icoontje als de bluetoothverbinding verbroken wordt (ik zet de radio uit) en komt ie niet meer terug. Is daar nog wat aan te doen?

• My-life
Ma.rkus.nl schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:13:
^ Nope, ook hier geen succes met downloaden. Het lukt ook de dames en heren op XDA niet :/

Ma.rkus.nl wijzigde dit bericht 21-02-2008 21:25 (27%)
Reden: threadid @ xda wijst ineens naar n ander topic??
XDA wijst idd naar een ander topic en ik kan het oorspronkelijke topic niet meer vinden.
Zou XDA vermoeden dat het om een publiciteit stunt gaat van HTC waar XDA niet aan mee wil werken?

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Robinter79 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:54:
ik heb zelf DivX Player _/-\o_ op mijn TyTN staan en dit progje speelt divx af als een zonnetje
Ik heb hem geprobeerd met een aflevering van zedenpolitie, maar DivX player loopt zelfs vast als het beeld teveel wisselt in korte tijd, zoals bij de intro met al dat water. Als je daar overheen skipt dan doet ie het wel redelijk, maar nog zeker niet lekker smooth... :|

Edit: Ik heb er een filmpje van gemaakt met de digicam: zie hier. (wel 40 MB helaas...)

[ Voor 12% gewijzigd door atjong op 22-02-2008 00:29 ]

Verwijderd

Hoi,
ben in bezit van de tytnll en heb ook de mio 269+ met v3.3 erop.
kan de miomap v 3.3 ook draaien op de tytnll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:25

mphilipp

Romanes eunt domus

Mag ik even een heeeeel handy programma pluggen?

Check Finger Friendly Friends. Is hier denk ik wel eens langs gekomen. Dat is dus precies waar ik al heel mijn leven op gewacht heb. Ik heb me altijd groen en geel geërgerd aan de onbruikbaarheid van de contact list in de auto als de Kaiser in z'n carkit zit. De letters zijn te klein om goed te kunnen lezen en je kunt het niet echt makkelijk bedienen zonder het stafje.

FF-Friends lost dit allemaal op. Je kunt lekker met je vinger scrollen door de contact list, die een instelbare lettergrootte gebruikt. Zoeken kan met een virtual keyboard dat werkt volgens een uniek systeem waarbij het niet echt uitmaakt waar je typt. Ik was sceptisch, maar het werkt nog écht ook.

Afbeeldingslocatie: http://www.jotto.no/fff/images/type.png

En voor die €15 niet eens de moeite waard om te stelen. Zulke handige programma's moet je gewoon kopen.

Leuke gadget is ook dat je, na het kiezen van een contact, naast de standaard dingen als bellen of sms-en ook je GPS positie kunt mailen/sms-en. Geinig!

Afbeeldingslocatie: http://www.jotto.no/fff/images/details.png

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:56
Is het mogelijk om bij favoriete personen, waarbij je op persoon klikt en dan sms-bericht kan maken en versturen?

I.p.v. direct bellen

Want ik ben namelijk slechthorend, dus die scherm met favoriete personen is niks voor mij.

Is de bovenstaande "probleem" op te lossen door middel van register-hack?

[ Voor 14% gewijzigd door Silver7 op 22-02-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
Is het mogelijk om sms berichten van de tytnII te backuppen met een bepaald programma, of wellicht de berichten automatisch op te laten slaan op de memory card??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:29:
Heb hetzelfde probleem met mijn sony laptop met bluetooth, lukte niet om muziek naar mijn laptop te sturen... dit was de oplossing.

Klik op de laatste en het moet in orde zijn... (tenminste op een sony laptop)
Je had gelijk en erg bedankt.
Prima headset trouwens.
Pagina: 1 ... 24 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.