HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.379 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
atjong schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:58:
Het is me opgevallen dat als je het scherm uitlijnt met de stylus, de bediening met de duim vrij slecht gaat. Helaas ook andersom, als je hem uitlijnt met de duim dan is het scherm niet meer te bedienen met de stylus |:(. En in het belscherm is juist de mogelijkheid om de duim te gebruiken wel zo prettig. De screenprotecter zit er wel op. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Geen last van eigenlijk, ik heb wel de sensitivity aangepast en ook de druk gevoeligheid van het scherm. Dit kun je doen met KaiserTweak uiteraard of advanced config.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb nergens last van.... ik gebruik ook geen Screen Protector overigens.
Ooit uitgelijnd met de stylus, maar bestuur de Tytn nu meer met de vingers dan met de stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Jieve schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:55:
[...]

Ik vroeg me dit dus ook af, ben gister dus even naar de Winkel van Vodafone gegaan. Die konden mij vertellen dat het aan het apparaat ligt waarmee het verzonden of ontvangen word.

Als je bij Nokia 2 smsjes krijgt, of verzend, dan staat bij het openen "Bericht word bijgewerkt.". Maar bij sommige telefoons ziet hij het als 2 smsjes. Daar kan je niets aan doen.
maar ok dat klopt niet want de tytnII kan het versturen aan en die andere telefoon een samsung kan het ontvangen ervan aan > alleen gaat het sporadisch fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

W.Wezz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:42:
[...]

Doe je dit met Windows Mobile Center vanuit Vista of een andere programma? Zelf probeerde ik het via Windows Mobile Center omdat Active Sync blijkbaar niet meer geinstalleerd kan worden op Vista.
mobile center inderdaad het syncwerk, maar opzich voor internetdelen hoeft er geen sync met mobile center te zijn...

zonder mobile center kan ik middels een USB kabel gewoon internetdelen. Maar ik wil met bluetooth :(

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
.KeN. schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 02:18:
Mijn camera is kapot.. :/
Als ik een foto maak en 'm terug wil bekijken via het album, krijg ik de melding "cannot load file" :X
Als ik een pictureframe foto maak doet 'ie het wel. Burst foto's kan ik ook gewoon bekijken en video's ook. Maar zodra ik 'm op de normale foto modus zet worden alle foto's na het cappen gelijk corrupte data files. Kan er ook niets over vinden op Google en ik neem aan dat jullie ook weer 's geen antwoord zullen hebben ;)

Hard-reset heb ik even geen zin in, maar ik zou echt niet kunnen bedenken wat er nu precies aan de hand zou kunnen zijn :?
Heb ik ook even gehad, doordat ik de camera te snel afsloot ofzo (of teveel applicaties had draaien??). Die foto's waren inderdaad corrupt, maar de foto's die ik daarna maakte werkten wel gewoon weer. Ik heb géén hard reset gedaan, wel een soft reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

teake schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:59:
[...]

Heb ik ook even gehad, doordat ik de camera te snel afsloot ofzo (of teveel applicaties had draaien??). Die foto's waren inderdaad corrupt, maar de foto's die ik daarna maakte werkten wel gewoon weer. Ik heb géén hard reset gedaan, wel een soft reset.
Ik heb het eindelijk, na dagen kloten, weer werkend gelukkig.
Na de 'fix rotate bug' in KaiserTweak uit gezet te hebben deed alles het weer naar behoren :Y) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Hé... nu je rotate zegt: ik heb inderdaad lopen klooien met draaien van foto's toen. Kaisertweak heb ik niet gebruikt daarbij, maar het "corrupt data" verhaal kwam inderdaad voor bij foto's die ik geroteerd had, of wou roteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al geprobeerd om de java applet voor Gmail werkend te krijgen op de Tytn? Telkens als ik via de browser naar Gmail ga en hem probeer te downloaden krijg ik een foutmelding dat er kritieke deling van de midlet missen.

Ik krijg het dus niet werkend. Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:27:
Heeft iemand al geprobeerd om de java applet voor Gmail werkend te krijgen op de Tytn? Telkens als ik via de browser naar Gmail ga en hem probeer te downloaden krijg ik een foutmelding dat er kritieke deling van de midlet missen.

Ik krijg het dus niet werkend. Iemand anders ook dit probleem?
Ja ik heb het werkend op WM 6.1 . Dit gedaan door op het toestel naar gmail.com te browsen en het vanaf daar te installeren. Maar stel je krijgt hem geinstalleerd, dan wordt je alsnog niet blij. Java blijft vragen om toestemming, bij verbinding maken. Erg irritant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nogmaals stel ik mijn vraag.

ik heb de tel besteld bij vodafoon alleen geen internet er op. kan ik internet ablement krijgen bij T-mobiel.( tel is gelockt met vodafoon) waarom ik dit doe is omdat t-mobiel geen data gebruikt heeft, ik luister veel muziek via internet dus met dat mb ablement van vodafoon (€9,95) is te kort denk ik als ik elke dag in de trein van 1,5 uur zit.

ps ik heb het toestel van € 14 per maand (belminuten 100 )en toestel kosten €0

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 13-02-2008 20:32 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Jieve schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:57:
[...]

Yepz, even proberen. Thnx! :)
Leest iemand de de Start Post van dit/een topic nog...? }:|

Dit heb ik al in het eerste deel van dit topic geplaatst en dit wordt al 6 (!) topics overgenomen in de Start Post!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44
Mini Poeper schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:23:
[...]

Leest iemand de de Start Post van dit/een topic nog...? }:|

Dit heb ik al in het eerste deel van dit topic geplaatst en dit wordt al 6 (!) topics overgenomen in de Start Post!!!
heb maar even een TR verstuurd of deze niet beter op slot kan gaan zodat deel 7 gestart kan worden.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:18

Crusader

Arc Nature

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:18:

ik heb de tel besteld bij vodafoon alleen geen internet er op. kan ik internet ablement krijgen bij T-mobiel.( tel is gelockt met vodafoon) waarom ik dit doe is omdat t-mobiel geen data gebruikt heeft, ik luister veel muziek via internet dus met dat mb ablement van vodafoon (€9,95) is te kort denk ik als ik elke dag in de trein van 1,5 uur zit.

Nogal voor de hand liggend en een vraag die tóóótaaaaaal niet hier thuishoort.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crusader schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:54:
[...]

Nogal voor de hand liggend en een vraag die tóóótaaaaaal niet hier thuishoort.
u mag mijn nu uitleggen waarom het niet voor de hand ligt, ik was bij t-mobiel geweest en die wisten er geen andwoord op ?'

[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 13-02-2008 21:40 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik zit met het volgende.
Ik heb mijn outlook email geconfugireerd, alleen kan ik wel ontvangen maar niet verzenden.
Heb de zelfde email instellingen gebruikt als die voor op de computer.

Misschien iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Meestal is dat een probleem met de server via welke de mail verzonden wordt. "beveiligde verificatie" en server benaderen via andere dan "provider-eigen" verbinding zijn vaak de eerste problemen. Zoek eventueel een andere server om je mail mee te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Oke, wat ik ook niet snap is het volgende.
Als ik mijn Tytn2 synchroniseer, dan krijg ik die email op mijn tytn bij "outlook mail".
Maar zodra ik hem ontkoppel, kan ik niets verzenden of ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

klaasbram schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:27:
[...]

heb maar even een TR verstuurd of deze niet beter op slot kan gaan zodat deel 7 gestart kan worden.
Waarom :? Omdat mensen niet goed lezen :?
TS heeft al meerdere malen aangegeven dat je 'm kunt DM'en voor toevoegingen aan de SP.

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:14

Eagle Creek

Breathing security

Schiet me net wat te binnen (AUW!) (sorry :+):
http://www.belnu.nl/telefoon/HTC/TyTN%20ll/Hi.htm, klopt dit een beetje?
Maw: in alle gevallen ruim 100 euro bijbetalen? (jullie ervaring hiermee?)
Dit doet mij anders denken namelijk ;).

(DM-en? Is dat net zoiets als PM-en?)

[ Voor 31% gewijzigd door Eagle Creek op 14-02-2008 01:02 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:29
Heb nou iets vaags met m'n htc... Gisteravond piepte hij.. accu leeg.. aan de oplader gehangen en gisteravond toen ik naar bed ging brande het groene lampje dat hij vol was.. Dus op m'n nachtkastje gelegd.

En nu verslapen, omdat m'n wekker (htc) niet af is gegaan, waarom?: accu weer leeg..
HUH :P... lijkt me niet echt goed.. hij hangt nu nog even aan de oplader, ik ga zo richting m'n opleiding, prop ik hem daar ook even in een stopcontactje.. kijken of het vandaag beter gesteld is.

[ Voor 4% gewijzigd door Boyd op 14-02-2008 08:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:18:

Hoe hem je hem besteld?

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:38:
[...]

u mag mijn nu uitleggen waarom het niet voor de hand ligt, ik was bij t-mobiel geweest en die wisten er geen andwoord op ?'
Wat dacht je er van als je eens langs vodafone gaat, daar komt je telefoon namelijk ook vandaan. Zij zullen de simlock eraf moeten halen voordat je een sim kaart van T-mobile erin kan doen. Het kan trouwens ook zijn dat je een unbranded en unlocked toestel hebt, dan is een andere provider sowieso mogelijk :)

Zodra de simlock van je toestel af is kan je gewoon een abonnement afsluiten bij t-mobile... Stom trouwens dat T-mobile je dit antwoord niet kon geven, die weten dondersgoed dat er een simlock op zit bij een telefoon van de concurrent.

Er zijn meer manieren om de simlock er af te halen, maar die mag ik zover ik weet niet toelichten hier ;)

[ Voor 7% gewijzigd door ronaldlokers op 14-02-2008 09:42 ]

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:38:
[...]

Zoek zoek zoek eens in dit topic en voorgaande delen. En leg mij eens uit wat een ablement is:P.

Antwoord: nee

• Deevay
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:22
ronaldlokers schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:41:
[...]

Wat dacht je er van als je eens langs vodafone gaat, daar komt je telefoon namelijk ook vandaan. Zij zullen de simlock eraf moeten halen voordat je een sim kaart van T-mobile erin kan doen. Het kan trouwens ook zijn dat je een unbranded en unlocked toestel hebt, dan is een andere provider sowieso mogelijk :)

Zodra de simlock van je toestel af is kan je gewoon een abonnement afsluiten bij t-mobile... Stom trouwens dat T-mobile je dit antwoord niet kon geven, die weten dondersgoed dat er een simlock op zit bij een telefoon van de concurrent.

Er zijn meer manieren om de simlock er af te halen, maar die mag ik zover ik weet niet toelichten hier ;)
Je hebt gelijk als het erom gaat een heel abo af te sluiten bij T-Mobile incl. internet, maar wat webjo volgens mij wil, is bellen via Vodafone en internetten via T-Mobile. Daarom heeft hij bij Vodafone het abo afgesloten zonder internet. DAT gaat m.i. niet werken.

Relax. nothing is under control.

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Deevay schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:17:
[...]

Je hebt gelijk als het erom gaat een heel abo af te sluiten bij T-Mobile incl. internet, maar wat webjo volgens mij wil, is bellen via Vodafone en internetten via T-Mobile. Daarom heeft hij bij Vodafone het abo afgesloten zonder internet. DAT gaat m.i. niet werken.
Wat dat betreft heb jij gelijk ja, je kan niet 2 abonnementen van 2 bedrijven combineren... of je moet elke keer je simkaartje wissellen.

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:08
klaasbram schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:27:
[...]

Wat schieten we daar mee op dan?

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Sir_Killalot schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:57:
[...]

Wat schieten we daar mee op dan?
Hou toch eens op met dat gezeur over het sluiten van dit topic om vervolgens een nieuw deel aan te maken. Dat is enorm belabberd zoeken, dus laten we lekker in dit topic blijven.

• Sir_Killalot
Dat bedoel ik ook ;)

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

En ik ook.. :P
Ben al lang blij dat die 'nieuwe topic bij 1000 posts'-regel eindelijk is afgeschaft.
Op deze manier is het zoveel beter zoeken / vinden.

En DM is idd PM ja.

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:22
Inderdaad, lekker dit topic openhouden....

Mijn probleem met de usb kabel is ook weer opgelost, zal vanmiddag ff een filmpje maken om aan te tonen dat mijn device aanzienlijk sneller is geworden na de reparatie....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

peugeot206gt schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:03:
Mijn probleem met de usb kabel is ook weer opgelost, zal vanmiddag ff een filmpje maken om aan te tonen dat mijn device aanzienlijk sneller is geworden na de reparatie....
Heb je op het xda-developers forum al een berichtje achtergelaten met deze bevinding? Ze zullen daar wel interesse hebben. En wij weer in hun rom-bak-kunde ;)

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:09
Ik sta op het punt om een smartphone aan te schaffen, en heb mijn keuzelijst beperkt tot de Touch Cruise en TyTN II.

Voor zover ik kan beoordelen zijn de verschillen:
TC: Radio, kleiner
TyTN II: toetsenbord

De twee apparaten hebben natuurlijk een ander uiterlijk, waarbij ik geen echte voorkeur heb. Aan de FM radio van de TC heb ik geen behoefte, en ik heb niet eerder een smartphone gehad, dus of ik het toetsenbord nodig heb/ ga missen, kan ik niet beoordelen.

Bij het abbo wat ik heb uitgekozen is de TyTN 70 euro duurder dan de TC. Dit is het enige duidelijke voordeel in de keuze t.o.v. de TC

Conclusie: ik kan geen keuze maken.
Kan iemand mij overtuigen waarom ik voor de TC danwel de TyTN II moet kiezen??

Daarnaast heb ik nog een tweetal vragen:
1. ik heb een Ford Focus II met een voorruitverwarming. (een heel fijnmazig netwerk van draadjes in de voorruit). Is dit nadelig voor de GPS-ontvangst?

2. De provider die ik uitgezocht heb is T-Mobile + PIT. Ik ben woonachtig in Twente. Zijn er mede-Tukkers met ervaringen over T-Mobile in deze contreien???

• Sir_Killalot
peugeot206gt schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:03:
Inderdaad, lekker dit topic openhouden....

Alleen zorgen die captureprogrammatjes er wel voor dat je TyTN iets trager reageert, kan je het niet filmpjes met een digicam ofzo? :)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
Gamepie56 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 08:13:
Heb nou iets vaags met m'n htc... Gisteravond piepte hij.. accu leeg.. aan de oplader gehangen en gisteravond toen ik naar bed ging brande het groene lampje dat hij vol was.. Dus op m'n nachtkastje gelegd.

En nu verslapen, omdat m'n wekker (htc) niet af is gegaan, waarom?: accu weer leeg..
HUH :P... lijkt me niet echt goed.. hij hangt nu nog even aan de oplader, ik ga zo richting m'n opleiding, prop ik hem daar ook even in een stopcontactje.. kijken of het vandaag beter gesteld is.
Keer softresetten, misschien zit er iets scheef :P

• Sir_Killalot
Of ff met een taskmanager kijken of er niet iets steeds 100% cpu trekt B)

Verwijderd

Nu WM6.1 is gelekt en binnenkort officieel uitkomt vraag ik me af of T-Mobile en andere providers die de kaiser 'branded' leveren ook voor een update gaan zorgen. Wat zijn de grootste voordelen van WM6.1?

En zijn er mensen die last hebben van hun mini-usb aansluiting? Die van mij heeft soms zijn kuren.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:45:
Nu WM6.1 is gelekt en binnenkort officieel uitkomt vraag ik me af of T-Mobile en andere providers die de kaiser 'branded' leveren ook voor een update gaan zorgen. Wat zijn de grootste voordelen van WM6.1?
Kijk eens naar de eerste 5 Google hits

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
107mb schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:14:
De twee apparaten hebben natuurlijk een ander uiterlijk, waarbij ik geen echte voorkeur heb. Aan de FM radio van de TC heb ik geen behoefte, en ik heb niet eerder een smartphone gehad, dus of ik het toetsenbord nodig heb / ga missen, kan ik niet beoordelen.
Als je de radio niet mist zou ik toch zeker voor de TyTN gaan. Once you've had black een toetsenbordje you can't go back :). Het is niet alleen voor sms'en erg gemakkelijk maar vooral ook bij het internetten, wat je gezien het feit dat je voor PIT gaat zéker zal gaan doen.

Maar ja, stel je dezelfde vraag in het TC topic dan zeggen zij natuurlijk dat je voor de TC moet gaan :+
Daarnaast heb ik nog een tweetal vragen:
1. ik heb een Ford Focus II met een voorruitverwarming. (een heel fijnmazig netwerk van draadjes in de voorruit). Is dit nadelig voor de GPS-ontvangst?
Ja, maar het maakt het niet onmogelijk. Een fix krijgen zal misschien iets langer duren.
2. De provider die ik uitgezocht heb is T-Mobile + PIT. Ik ben woonachtig in Twente. Zijn er mede-Tukkers met ervaringen over T-Mobile in deze contreien???
Ik heb zelf geen ervaring met T-Mobile (Orange gaat iig meestal prima). Misschien kan je hier wat mee: http://dekkingskaart.t-mobile.nl/coverage/

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Verwijderd

Gebruikt hier iemand ook fring?

Werkte goed op mijn MDA Vario I, maar nu als ik de test call doe om verbinding te testen dan hoor ik niks en na tiental seconden wordt gesprek beeindigd.

• pven
  • Niet online
Modbreak:Diverse offtopic-berichten verwijderd. Dit topic gaat over de HTC TyTN2 en niet over providers!

Graag ONTOPIC verder.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Rene
Mensen,

Ik zoek me rot naar een stukje software. ik wil graag mijn pc kunnen bedienen via bluetooth...(en dan voornamelijk windows mediaplayer, zodat ik vanaf de bank gewoon muziek kan wisselen....

Iemand enig idee, via google krijg ik alleen maar troep en niet werkende links... (als het een paar dollar kost maakt het ook niet uit)

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Zoiets? http://www.jaylee.org/remotecontrol/

1min googlen..

[ Voor 31% gewijzigd door Atomsk op 14-02-2008 22:16 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Verwijderd

Van htcclassaction.org:

New responses from February 14, 2008
Breaking News!

"New driver end of March"
A response from Peter Chou himself (CEO of HTC) has surfaced saying they hope to release a driver at the end of March. Examination of the e-mail and its SMTP headers verifies with very high certainty that this e-mail indeed originated at HTC Taiwan. Ofcourse we have also written our own e-mail to Peter Chou to ask for confirmation.

So, this certainly seems to be legit. Ofcoure the question remains wether it's ultimately true - we certainly hope so!.

If you look at this together with the WMExperts Insider Q+A article, this could even mean that HTC is doing completely the opposite of what most people think: instead of leaving us hanging they are actually going the extra mile!

This may be what we've all been hoping for!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 22:29:
Van htcclassaction.org:

New responses from February 14, 2008
Breaking News!

"New driver end of March"
A response from Peter Chou himself (CEO of HTC) has surfaced saying they hope to release a driver at the end of March. Examination of the e-mail and its SMTP headers verifies with very high certainty that this e-mail indeed originated at HTC Taiwan. Ofcourse we have also written our own e-mail to Peter Chou to ask for confirmation.

So, this certainly seems to be legit. Ofcoure the question remains wether it's ultimately true - we certainly hope so!.

If you look at this together with the WMExperts Insider Q+A article, this could even mean that HTC is doing completely the opposite of what most people think: instead of leaving us hanging they are actually going the extra mile!

This may be what we've all been hoping for![/b]
Waaronder ik! Dit geeft aan dat ze daadwerkelijk fout zaten en in de gaten kregen dat verkopen eventueel zouden kunnen stagneren en andere fabrikanten hier gelijk op in springen. Ze zullen wellicht tevens gemerkt hebben dat ze toch ook wel een grote groep vaste klanten hebben die na dit akkefietje bereid waren over te stappen naar concurrerend merk.

Zal deze update dan ook op Windows Mobile 6.1 draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roe!and
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:01
he hoi

ik heb hem nu ook eindelijk binnen de MDA vario III echt een super apparaatje ik had hiervoor de eerste MDA vario dat is nog eens een verschilletje. echt een degelijk apparaat ben er super blij mee. eens volgen in de forum of er nog leuke progammatjes komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:25

mphilipp

Romanes eunt domus

peugeot206gt schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:54:
Ik zoek me rot naar een stukje software. ik wil graag mijn pc kunnen bedienen via bluetooth...(en dan voornamelijk windows mediaplayer, zodat ik vanaf de bank gewoon muziek kan wisselen....
Girder, netremote.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:56
Gisteren stond lieve vrouw voor me deur. Ze had iets voor mij!
Hint: het heeft niets met valentijnsdag te maken!

YES, ik heb hem binnen! HTC TyTN2 origineel.

Ik kan hem pas op 21 februari gebruiken, porteerdatum.....

Mijn ervaring:
- Het is mooie doos
- Goed ingepakt
- Goede indeling van cd's, kabel, boekjes

Het ziet echt heel mooi uit. Ik kan haast niet wachten om te gebruiken.
Eerst weekendje weg met mijn schat :D

[ Voor 46% gewijzigd door Silver7 op 15-02-2008 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Silver7 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 08:46:
Gisteren stond lieve vrouw voor me deur. Ze had iets voor mij!
Hint: het heeft niets met valentijnsdag te maken!

YES, ik heb hem binnen! HTC TyTN2 origineel.

Ik kan hem pas op 21 februari gebruiken, porteerdatum.....

Mijn ervaring:
- Het is mooie doos
- Goed ingepakt
- Goede indeling van cd's, kabel, boekjes

Het ziet echt heel mooi uit. Ik kan haast niet wachten om te gebruiken.
Eerst weekendje weg met mijn schat :D
offtopic:
wel gemeen van je schat dat je aankomende 2de vriendin niet meemag... kan je geen trio overwegen. :)

ontopic:
ben benieuwd wat eruit voort gaat komen. hopelijk is het dan eindelijk zover eind maart. Ik moet het eerst zien en dan pas geloven allemaal. maar heb weer een klein beetje hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Hey allemaal, voor de mensen die een handsfree overwegen: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8422

Is een goedkoop (want geen verzendkosten en nog door 1.5 delen vanwege dollar) bluetooth apparaatje dat je met een kabeltje zo naar je AUX van je autoradio of stereotoren of wat dan ook kunt linken.
16 euro.. is toch geen geld.

Hij werkt prima, ik heb em hier. Audio is van redelijk goede kwaliteit in de auto. Handsfree pakt hij goed op en je kunt ook vooruit en achteruit spoelen en volume aanpassen van audio met de knoppen.

Automatisch connect hij op handsfree. Is de tytnII ook zo in te stellen dat hij automatisch op a2dp connect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Ik wil niet zeuren hoor, maar is het niet eens tijd dat degene die de FIPO heeft geschreven daar weer eens wat aandacht aan besteed? Er zijn zoveel nieuwe dingen bekend over deze telefoon... Ik vond laatst nog een wired remote control voor HTC, die hoort gewoon in de FIPO te staan toch?

Zie de FIPO: die kan je via DM bij aerofreak melden, zodoende wordt het topic er niet mee 'vervuild'

[ Voor 16% gewijzigd door pven op 15-02-2008 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 23:32

amphora

Websites & Fotografie

Ik sta op het punt om een smartphone aan te schaffen, en heb mijn keuzelijst beperkt tot de Touch Cruise en TyTN II.
Toen ik mijn TyTn II kocht was de Cruise er nog niet. Achteraf gezien had ik denk ik liever de cruise gehad. Niet vanwege de FM radio maar het omdat de Cruise toch een stuk kleiner (dunner en lichter) is. Het TyTn II toetsenbord is super hoor. Maar ik gebruik dat alleen thuis op de bank ofzo, en dat is vrij weinig. In de praktijk (in het openbaar) gebruik ik toch liever het pennetje en onscreen toetsenbord omdat het vaak sneller is en omdat mensen je ook aan staan te gapen als je het toetsenbord uit klapt.
De TyTn II vind ik eigenlijk iets te zwaar. Met 1 hand het apparaat bedienen is niet fijn omdat door het gewicht en dikte hij vrij makkelijk tussen mijn vingers en handpalm wegglijd. Heb de Cruise (nog) niet in m'n handen gehad maar ik kan me voorstellen dat die wat lekkerder in de hand ligt vanwege het gewicht.
Nadeel van windows mobile telefoons in het algemeen is dat 1 hands bediening (met die worstenvingers van mij) vrijwel onmogelijk is, bellen gaat prima maar voor een sms heb ik toch altijd wel het pennetje (of toetsenbord) nodig.

(Wacht vol spanning de SE XPERIA X1 af)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
amphora schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:33:
[...]

<knip>
en omdat mensen je ook aan staan te gapen als je het toetsenbord uit klapt.
<knip>
Uit jaloezie of omdat ze het weird vinden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

YES!

HTC geeft toch toe, werd tijd dat die drivers er kwamen, nu nog ff wachten tot Maart :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PQR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 13:29

PQR

heb een vreemd probleempje ontdekt,

als ik nu in mijn tytn een afspraak invoer die na 30 maart in gaat (ingang zomertijd), komt hij na het syncen met outlook een uur later in outlook op mijn pc te staan.

een collega met ook een tytn heeft hetzelfde probleem.

heb alle instellingen wat met de klok te maken heeft al ingesteld op niet updaten en zo, maar het blijft. ook wordt mijn instelling in gmt+1 amsterdam altijd weer overschreven met gmt+1 praag...

iemand een oplossing..?

instellingen tijdzone veranderd naar minsk en weer terug naar amsterdam en het was goed...

[ Voor 10% gewijzigd door PQR op 15-02-2008 13:20 ]

Resistance is futile (if <1 ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Drumkruk schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:22:
Ik wil niet zeuren hoor, maar is het niet eens tijd dat degene die de FIPO heeft geschreven daar weer eens wat aandacht aan besteed? Er zijn zoveel nieuwe dingen bekend over deze telefoon... Ik vond laatst nog een wired remote control voor HTC, die hoort gewoon in de FIPO te staan toch?
't Is toch echt om moe van te worden zeg ?!
Als je vindt dat je wat toe te voegen hebt aan de SP, DM 'm dan gewoon zoals hij meerdere malen aan heeft gegeven.

[ Voor 189% gewijzigd door Ken. op 15-02-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Drumkruk schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:22:
Stuur aerofreak een Dm zou ik zeggen.

Fijn dat er eindelijk iets gemeld wordt over de drivers, ik vind het nu al een geweldig toestel. Kan met de videodrivers alleen maar beter worden. Ik hoop alleen niet dat het veel moeite kost om het te instaleren, anders moet ik weer helemaal sprite draaien enzo :Y)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB

Is dit geheugen goed voor de TyTN2? Of is er nog beter geheugen of geheugen met een grotere opslag capiciteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Kans is groot dat het een nieuwe ROM gaat worden, dus dat gaat backuppen worden ;).

Maar dat heb ik er 100% voor over hoor :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:45:

Is dit geheugen goed voor de TyTN2? Of is er nog beter geheugen of geheugen met een grotere opslag capiciteit?
Gebruik ff de search: deze vraag komt wekelijks 2x langs. :/ Voor wat er beschikbaar is, heb je de pricewatch. Wanneer iedereen die wat wil kopen hier eerst gaat vragen of er toch niet een geheime webshop is waar ze alles 2x beter, nieuwer en goedkoper hebben, dan kan GoT wel sluiten vanwege de spam.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:00:
[...]

Gebruik ff de search: deze vraag komt wekelijks 2x langs. :/ Voor wat er beschikbaar is, heb je de pricewatch. Wanneer iedereen die wat wil kopen hier eerst gaat vragen of er toch niet een geheime webshop is waar ze alles 2x beter, nieuwer en goedkoper hebben, dan kan GoT wel sluiten vanwege de spam.
Ik vraag niks over waar te kopen en over prijzen :X

Vraag alleen of mensen ervaring hebben met dit geheugen en of er geheugen met grotere capiciteit is. Maar bedankt voor je nutteloze reply!

HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 levert wel geteld één ontbeantwoorde post op over geheugen groter dan 8 gig, laat staan ervaringen. Ik zou je willen adviseren zelf eerst de search te gebruiken voordat je begint te zeuren of gebruik ff de search...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Volgens mij is die 8GB MicroSDHC er alleen nog maar als Class 4 (write = 4MB/s) dus wanneer dat erbij staat zit je goed, er komt binnenkort een 12GB versie uit :)

(MicroSDHC gaat theoretisch tot 32GB, wat dus ook in de TyTN 2 kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:04:
[...]
Vraag alleen of mensen ervaring hebben met dit geheugen en of er geheugen met grotere capiciteit is. Maar bedankt voor je nutteloze reply!
HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 levert wel geteld één ontbeantwoorde post op over geheugen groter dan 8 gig, laat staan ervaringen. Ik zou je willen adviseren zelf eerst de search te gebruiken voordat je begint te zeuren of gebruik ff de search...
Vandaag de 8GB MicroSDHC binnengekregen, werkt perfect met de TyTN2..

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:45:

4 en 8 GB werken uitstekend in de TyTN II (en ook in de TyTN WM6), nog beter (groter) geheugen komt er zeker op termijn. De volgende logische stap is 12, 16 en daarna 32 GB. Consequentie is wel met de huidige chips dat er naar rato meer energie wordt verbruikt, voor de 4 GB ca 15 mW en voor de 8GB ca 30mW in rust. (meting mbv BatteryStatus freeware). Micro SDHC is flink wat duurder tov de (mini) SDHC.

De prijzen dalen.. :+

4 GB Sandisk micro SDHC klasse 4 incl USB reader, nu te koop voor ca 25 euro :*)
8 GB Sandisk micro SDHC klasse 4 incl USB reader, nu te koop voor ca 50 euro :)

Met wat googlen vind je snel een goedkoop en betrouwbaar adres..... O-)

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Biobakker schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:04:
[...]

Stuur aerofreak een Dm zou ik zeggen.

Fijn dat er eindelijk iets gemeld wordt over de drivers, ik vind het nu al een geweldig toestel. Kan met de videodrivers alleen maar beter worden. Ik hoop alleen niet dat het veel moeite kost om het te instaleren, anders moet ik weer helemaal sprite draaien enzo :Y)
Sorry je kunt aerofreak berichten sturen als om kleine dingen gaat maar zoiets kan hij toch zelf ook lezen en toevoegen (dit is al een tijdje gaande)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeatWave schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:24:
YES!

HTC geeft toch toe, werd tijd dat die drivers er kwamen, nu nog ff wachten tot Maart :).
Al is het nog maar af te wachten voor welke modellen de drivers in de maak zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
aerofreak in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..."
[...]

Nee, je vraagt of het er is. Dat is in een winkel meestal, of wil je het verrassende nieuws horen dat er in researchlabs van fabrikant x gewerkt wordt aan nieuwe microsd-kaartjes?

Leer zoeken, het staat in de 1e post van dit topic: :Z
aerofreak schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:25:
• Welk geheugenkaartje moet ik erin stoppen?
De Kaiser is compatibel met alle microSD kaartjes die op dit moment verkocht worden, inclusief de 8GB uitvoeringen.

[ Voor 7% gewijzigd door Atomsk op 15-02-2008 15:41 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:38:
aerofreak in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..."

[...]
Nee, je vraagt of het er is. Dat is in een winkel meestal, of wil je het verrassende nieuws horen dat er in researchlabs van fabrikant x gewerkt wordt aan nieuwe microsd-kaartjes?

[...]

Leer zoeken, het staat in de 1e post van dit topic: :Z

[...]
Nee ik wou graag weten of er mensen ervaring hadden met grotere geheugenkaartjes. Hopelijk is mijn vraag nu duidelijk genoeg. Heb jij zelf een geheugen kaart van acht gig of groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een programma afsluit, blijf hij altijd nog in het geheugen zitten..
Hoe kan ik een programma sluiten zodat hij ook echt weg gaat?
(niet dat knopje naast de tijd boven in de taakbalk, maar echt met het sluiten van het programma.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:24:
(niet dat knopje naast de tijd boven in de taakbalk, maar echt met het sluiten van het programma.)
Dat knopje even een seconde ingedrukt houden en het programma sluit echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 16:24:
Dit kan je instellen, door op de Opties te drukken van Taakbeheer.

Schakel de -X-knop in om actieve programma`s te beëindigen:
- Programma`s beëndigen door op -X- te tikken.
- Programma`s beëindigen door op -X- te tikken EN vast te houden.

En dan dus de eerste optie :).

[ Voor 19% gewijzigd door W.Wezz op 15-02-2008 16:36 ]

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Als je opmerkingen hebt over de startpost, dan kan je die via DM bij aerofreak melden (zoals ook in de startpost staat beschreven).

Bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om er het topic niet mee te vervuilen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog steeds dat mijn tytn 2 tijdens het checken van mn mailbox alle headers die op de server staan controleert. Dus niet alleen van de afgelopen 30 dagen zoals ingesteld binnenhaalt, maar daarna meer dan 300 headers van de afgelopen maanden. Hij haalt overigens niet ouder binnen dan 30 dagen, maar controleert wel alles wat ouder is. En daar komt natuurlijk regelmatig wat bij. Het controleren duurt een eeuwigheid. En naar mijn idee trekt dit ook weer meer energie uit mn accu, en dat ding gaat al geen dag mee.

Iemand van jullie enig idee wat er fout gaat? Ik heb al tig resetten gedaan, en de account tig keer verwijderd en opnieuw ingesteld. Ik kan me niet heugen dat ik dit ooit eerder heb gehad dat hij al die headers controleert. Het is begonnen nadat hij vastliep na bellen, en ik na resetten alle mailaccounts kwijt was incl. alle msn berichten die op mn foon stonden, en alle accounts opnieuw moest instellen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Lees de inleiding van de startpost!
Dan wordt je duidelijk wat een smartphone is...
amphora schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:33:
Het TyTn II toetsenbord is super hoor. Maar ik gebruik dat alleen thuis op de bank ofzo, en dat is vrij weinig. In de praktijk (in het openbaar) gebruik ik toch liever het pennetje en onscreen toetsenbord omdat het vaak sneller is en omdat mensen je ook aan staan te gapen als je het toetsenbord uit klapt.
Ik betrap mij er ook nog regelmatig op dat ik berichten schrijf met de stylus, dan vergeet ik gewoon dat ik een toetsenbord heb, halverwege een bericht denk ik er dan aan.. Dit ben ik nog gewend van m'n Qtek S200, hierop schreef ik ook. Ik gebruik de onscreen toetsenbord nagenoeg nooit, ik gebruik Letter Recognizer. Ik heb geen last van mensen die mij aangapen, trek ik me niks van aan.

.KeN. schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:58:
't Is toch echt om moe van te worden zeg ?!
Als je vindt dat je wat toe te voegen hebt aan de SP, DM 'm dan gewoon zoals hij meerdere malen aan heeft gegeven.
Heeft geen zin, mensen lezen deze toch niet! Stellen vragen die al reeds uitgelegd zijn in FAQ's, komen met programma's die zogenaamd nieuw zijn, noemen het toestel nog steeds smartphone, enz enz

HeatWave schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:45:
Kans is groot dat het een nieuwe ROM gaat worden, dus dat gaat backuppen worden ;).

Maar dat heb ik er 100% voor over hoor :).
Wordt zeker weten een nieuwe ROM. Ze stoppen er waarschijnlijk meerdere updates in de ROM; RadioRom, Windows 6.1 en updates van huidige programma's en drivers.
Zo'n probleem is een ROM verandering niet hoor. Ik heb dit weleens een aantal keren per week gedaan. Zorg gewoon dat alles goed in Office staat, voordat je update kopieer je de synchroniseer map op je PC naar een andere map want deze verdwijnt. Voor de zekerheid haal je het geheugenkaart eruit (doe ik eigenlijk bijna nooit, maar voor de zekerheid). Neem er even de tijd ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat er net aan te denken: gelijk WM 6.1 erbij. Gisteren zelf ook even een hard-reset gedaan, als je alle programma's gewoon goed bijhoud op de pc ben je binnen een half uurtje klaar met het hele gedoe.

Wat me meer opviel is dat ik mijn email nu ingesteld heb op bijwerken per half uur in plaats van 15 minuten. Waar voorheen mijn batterij op zo'n 20% stond bij thuiskomst na het werk, staat deze nu op zo'n 50-60%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Kun je deze knakker (sony erisson xperia, Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic) als alternatief zien of is het daar nog te vroeg voor?

Is immers ook Windows Mobile ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
... en gemaakt door HTC, in opdracht van Sony Ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Mini Poeper schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:02:
[...]

Maar volgens de specificaties van SE. Ik denk dat de kwaliteit wel beter zal zijn, maar het hangt allemaal van SE af wat voor compontenten ze erin willen hebben. HTC heeft veel ervaring met Qualcomm dus dat ze de beste bet zijn, laten we hopen dat SE wel de portemonnee heeft getrokken voor de drivers licenties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Laatst online: 21-09 09:12
Eagle Creek schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:01:
Kun je deze knakker (sony erisson xperia, Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic) als alternatief zien of is het daar nog te vroeg voor?

Is immers ook Windows Mobile ..
Dat ding kotm toch pas eind dit jaar uit? :S
Tegen die tijd heeft HTC wellicht ook al weer een volwaardige opvolger van de Tytn II...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:57

flexje

got-father

Nou mijn HTC kan de prullenbak in, scherm is voor de helft naar de maan.

Ik had in dec. 2007 mijn abo vervroegd verlengd bij Orange. Normaal gesproken mag je 3 maanden voor einddatum van je contract verlengen. Aangezien ik een Platinum gebruiker ben hadden ze een uitzondering gemaakt en mocht ik 6 maanden van tevoren verlengen en ook een tytn 2 meenemen.

Ik had daarbij ook gelijk een verzekering afgesloten voor 5 euro p/m. Ik dacht dus ook verzekerd te zijn vanaf december. Nu belde ik deze week met Orange en kreeg ik dus mooi te horen dat mijn verzekering in MEI pas geactiveerd zou worden omdat dan pas officieel mijn NIEUWE abo in gaat.
Helaas is mij dit ook niet verteld bij het verlengen van mijn abo, dus ben ik gisteren ook terug
gegaan naar de orange shop.

Zij bekende idd dat zij dit vergeten waren te melden, maar kwamen alleen maar met "het spijt ons zeer".

Nu zit ik dus met een kapotte tytn 2 en een verzekeringscontract dat pas in mei ingaat voor 1 jaar.

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
dit komt uit het Qtek9000 topic
zou dit ook op de tytn2 werken?
kheb het wel ingesteld, maar durf er nog niet zoveel van te merken (telefoon opnieuw geboot)

--------------------
Turbo met WM5?!

Angst voor flashen naar WM6 of het opvoeren van de CPU-snelheid? Met deze tweak is er een snelheidswinst te behalen door de fontcache te vergroten van 0 naar 16k. Dit wordt blijvend van het geheugen gesnoept (nadeeltje). Het gevolg is wel dat het beeld sneller wordt opgebouwd omdat de fontinformatie in het geheugen blijft staan. Dit scheelt nogal, bijv. scherm roteren is duidelijk sneller en ook de weergave van het today-scherm. Alles wat heeft te maken met fonts en weergave op het scherm wordt zichtbaar sneller. Deze ingreep tast je garantie niet aan en is onschadelijk voor je hardware.

Met een kleine ingreep in het register is dit mogelijk!

Waarschuwing vooraf, wees voorzichtig met het register, alleen doen als je voldoende zeker van jezelf bent.

Procedure:
maak eerst een backup, bijv met Spb Backup
gebruik een register editor (bijv. Total Commander (gratis), Resco Registry Editor)

Verander:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\GDI\SYSFNT
origineel: CS = 0 (0x0)
wordt: CS = 16384 (0x4000)

16 k (16384 bits) blijkt een goede waarde voor de font cache.

Met deze tweak is de MDA Pro weer helemaal bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
flexje schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:04:

Ik had in dec. 2007 mijn abo vervroegd verlengd bij Orange. Normaal gesproken mag je 3 maanden voor einddatum van je contract verlengen. Aangezien ik een Platinum gebruiker ben hadden ze een uitzondering gemaakt en mocht ik 6 maanden van tevoren verlengen en ook een tytn 2 meenemen.

Ik had daarbij ook gelijk een verzekering afgesloten voor 5 euro p/m. Ik dacht dus ook verzekerd te zijn vanaf december. Nu belde ik deze week met Orange en kreeg ik dus mooi te horen dat mijn verzekering in MEI pas geactiveerd zou worden omdat dan pas officieel mijn NIEUWE abo in gaat.
Helaas is mij dit ook niet verteld bij het verlengen van mijn abo, dus ben ik gisteren ook terug
gegaan naar de orange shop.

Zij bekende idd dat zij dit vergeten waren te melden, maar kwamen alleen maar met "het spijt ons zeer".

Nu zit ik dus met een kapotte tytn 2 en een verzekeringscontract dat pas in mei ingaat voor 1 jaar.
Ik zie het probleem niet.

Je laat hem in je la liggen. En meld dat ie stuk is gegaan ergens midden mei. Krijg je een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:57

flexje

got-father

Bert2000 schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 13:38:
[...]

Ik zie het probleem niet.

Je laat hem in je la liggen. En meld dat ie stuk is gegaan ergens midden mei. Krijg je een nieuwe.
En tot mei moet ik bellen met mijn horloge?

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Mini Poeper schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:02:
[...]

Owh wist ik niet :).
KarlMarX schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Dat ding kotm toch pas eind dit jaar uit? :S
Tegen die tijd heeft HTC wellicht ook al weer een volwaardige opvolger van de Tytn II...
Gepland tweede helft 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nou zeg, nu al paar * gehad dat iemand mij belde, maar dat na 1* overgaan(trillen) de TyTn II stopt met trillen.. Even later sms van voicemail :?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 19:33
Heeft er iemand enig idee of er een losse applicatie bestaat die hetzelfde doet als de HTC Home Plugin, maar dan zonder de tijd en de snelkoppelingen, dus alleen de mail, sms en gemiste oproepen notifiers??? zoeken enzo op google en waar dan ook, kan niks vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 23:32

amphora

Websites & Fotografie

Bartez schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 14:33:
Heeft er iemand enig idee of er een losse applicatie bestaat die hetzelfde doet als de HTC Home Plugin, maar dan zonder de tijd en de snelkoppelingen, dus alleen de mail, sms en gemiste oproepen notifiers??? zoeken enzo op google en waar dan ook, kan niks vinden.....
Niet echt een today plugin maar doet wel zoiets: S2U2 (Slide 2 Unlock 2). Is eigenlijk een tooltje om de iPhone na te apen maar ik gebruik het nu een tijdje en het is ook een mooi startscherm met info over volgende afspraak en nieuwe smsjes enzo. Sinds ik dit progje gebruik heb ik het HTC home ding uitgezet en heb ik de standaard berichten today plugin van windows mobile aan.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
Niet gratis, maar wel makkelijk te customizen (en dus te strippen): SPB Phone Suite

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het toestel net binnen, wat een mooi ding, alleen ik heb een vraagje.
ik kan nergens bij toetsenblokiring de tijd aangeven waneer hij daarin moet komen bijvoorbeeld 5 minuten wachen en daarna de blokering er op. mijn tweede vraag is of er een programma is die alle internet vormen blokkeert behalven wifi, als ik nu parongeluk op internet druk kost dat mijn geld nu heb ik de toestel op vliegmodes staan

voor de mensen die willen weten waar ik heb vandaan heb > vodafoon online winkel zakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
flexje schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 12:04:

<knip>
Zet je er toch zelf weer ff een nieuwe schermpje in?

http://cnn.cn/shop/tytn-kaiser-c-277_447.html

Staat er nu ff niet meer tussen maar komt vast snel weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen woensdag de Pdair-case binnengekregen. Aanradertje voor iedereen! Vrijdag op mijn werk kletterde het ding al met de case op de grond toen ik tegen een deurpost botste. Geen kras te zien. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Is het mogelijk om de taskmanager die rechtsboven in de titelbalk van het today scherm staat op ieder scherm te tonen?

En nog wat anders dat me opvalt: Die 1350 mAh batterij zou met de 1.0 A lader in theorie toch in anderhalf uur opgeladen moeten kunnen worden? Want het duurt bij mij uren voordat hij echt aan de 100% zit. Hoewel hij wel vrij vlot aan de 90% zit. Zou die laatste 10% misschien moeilijker te laden zijn?

[ Voor 56% gewijzigd door atjong op 17-02-2008 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeedeBee
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06 17:51
De laadstroom zal bij bijna volle accu wel lager zijn. De spanning van de accu is hoger geworden door het laden dus het spanningsverschil tussen lader en accu wordt dus lager, reultaat: minder stroon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 22:18

Crusader

Arc Nature

CeedeBee schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:02:
De laadstroom zal bij bijna volle accu wel lager zijn. De spanning van de accu is hoger geworden door het laden dus het spanningsverschil tussen lader en accu wordt dus lager, reultaat: minder stroon.
Lijkt mij erg sterk, die theorie. Wel leuk gevonden :+
Met de stock accu heb je dat verschijnsel toch ook niet...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Is het niet gewoon dat hij vanaf 90% (of weet ik veel waar) omschakelt op druppeladen... om zo schade aan de accus te voorkomen? Ik heb dit namelijk ook, en dit is volledig normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Pffft, ik zit nu te spelen met Dutty's WM 6.1 rom en 1 van de grote verbeteringen van 6.1 zou PIE moeten zijn, maar deze pagina ziet er nog steeds beroerd uit. Wel heb ik het idee dat programma's net iets vlotter starten, maar vooralsnog zie ik nog geen redenen om definitief over te gaan. Dit gewoon effe ter info :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als eind maart echt nieuwe drivers van HTC uitkomen is het veel interessanter daar op te wachten en een ROM erop te knallen met die drivers en WM6.1 erbij. Alles in een keer, gelijk er vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-07 15:58

m-unit

PSN: sjaak99 //

is het met t-mobile mobiel internet + dit toestel te doen om bijv. een youtube filmpje te bekijken of ben ik weer een illusie armer?

PSN: sjaak99 //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldp1991
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-05-2022
m-unit schreef op maandag 18 februari 2008 @ 01:41:
is het met t-mobile mobiel internet + dit toestel te doen om bijv. een youtube filmpje te bekijken of ben ik weer een illusie armer?
Ligt eraan welke paket je hebt als het om de 9,50 paket gaat ben je vanaf nu een ilusie armer of je moet natuurlijk eerst alles laten bufferen maar echt plezierig werkt dat niet!

[ Voor 41% gewijzigd door ronaldp1991 op 18-02-2008 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
m-unit schreef op maandag 18 februari 2008 @ 01:41:
Dat is mij met het 9,50 pakket niet gelukt nee :P is toch echt te traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb een *knip* geen links naar rom plaatsen rom erop gezet maar mijn ervaring tot nu toe is dat mijn tel er sneller van geworden.. ook kantelen en tikken werkt gewoon beter.. vaag.

nieuwe start menu structuur is ff wennen maar is wel goed te doen.

die van mij had ook alle vodafone settings al aan boord, dat was ook wel lekker :)

[ Voor 12% gewijzigd door pven op 19-02-2008 11:29 ]

Bears and Bulls

Pagina: 1 ... 23 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.