HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.380 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem besteld, bij vodafoon €15 per maand. hopelijk is hij er morgen, er staat op de site van binnen 24 uur geleverd

nogmaals heel erg bedankt voor de andwoorden van de vragen

[ Voor 9% gewijzigd door een moderator op 12-02-2008 18:09 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:08
Aargh, nou werk ik toch al zeker 4 jaar met Windows Mobile toestellen maar hoe verwijder je in vredesnaam een BlueTooth partnerverband? Mijn headset werkt niet meer en wil deze opnieuw pairen (gaat om de SonyEricsson IV-835).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
Settings > Connections > Bluetooth > Tap-and-hold [devicename] > Delete (oid) volgens mij :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 11-02-2008 00:13 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Tijdje weg geweest... :w

Ik heb even snel de pagina's terug gelezen. Is er ondertussen geen oplossing voor de driver problemen?
Nu lees ik dat er behalve WM Office 6.1 ook een Windows Mobile 6.1 is
Wat zijn de verschillen tussen 6.0 en 6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:22
Mini Poeper schreef op maandag 11 februari 2008 @ 07:06:
Tijdje weg geweest... :w

Ik heb even snel de pagina's terug gelezen. Is er ondertussen geen oplossing voor de driver problemen?
Nu lees ik dat er behalve WM Office 6.1 ook een Windows Mobile 6.1 is
Wat zijn de verschillen tussen 6.0 en 6.1?
Helaas, geen oplossing voor de driver problemen! Denk dat we die hoop stilletjes aan kunnen opgeven......

Wat trouwens wel extreem vaag is, heb mijn tytn terug van reparatie en vallen me zaken heel erg op. Ten eerste IMEI nummer is veranderd dus ga ervanuit dat ik een nieuw moederbord heb. Maar dan de performance....

-PIE scrollt gewoon normaal, zonder haperingen (gen fix geinstalleerd)
-openschuiven van het toetsenbord, verspring instantly, minimale vertraging.
-tomtom sloom zoals in sommige filmpjes? Bij mij loopt het als een trein, totaal geen haperingen. (Western_Europa)
-En het meest vreemde, kan divx 608x258 afspelen zonder coreplayer en zonder haperingen.....

Zijn er dan toch verschillende hardware versies in omloop, want hiervoor kon ik dit echt niet!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

peugeot206gt schreef op maandag 11 februari 2008 @ 07:28:
Zijn er dan toch verschillende hardware versies in omloop, want hiervoor kon ik dit echt niet!
Welke radioversion heb je? Is het nummer na de R rechtsonder als de telefoon aan het booten is (bij mij als er een Vodafone logo staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThatsHollywood schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:43:
[...]

Om hier even op in te springen: ik kan hem verlengen via de site van Tmobile voor 1 jaar, relax 100 13.50 per maand: toestel gratis :?
Als ik inlog en naar verleng abonnement ga en dan in de shop terecht kom:
Met Relax 1500 p.m.
€ 132,00*met toestel voor € 19,94

Doe ik toch iets fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Het probleem met de tytnII als je te snel typed is dat inmiddels al door een fix op te lossen of moet ik daarvoor updaten naar wm6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is geen echte fix voor. Je moet alleen kijken als je niet te veel programma's heb draaien en/of na het opstarten van bijv sms ff wachten voordat je begint emt typen.
Er is geen officiële update naar 6.1 dus kan neit zeggen als deze bug is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:08
[...]

Helaas, geen oplossing voor de driver problemen! Denk dat we die hoop stilletjes aan kunnen opgeven......

Wat trouwens wel extreem vaag is, heb mijn tytn terug van reparatie en vallen me zaken heel erg op. Ten eerste IMEI nummer is veranderd dus ga ervanuit dat ik een nieuw moederbord heb. Maar dan de performance....

-tomtom sloom zoals in sommige filmpjes? Bij mij loopt het als een trein, totaal geen haperingen. (Western_Europa)
-En het meest vreemde, kan divx 608x258 afspelen zonder coreplayer en zonder haperingen.....

Denk dat de mensen op XDA dit ook wel erg interessant vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Vassie18 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 08:51:
Het probleem met de tytnII als je te snel typed is dat inmiddels al door een fix op te lossen of moet ik daarvoor updaten naar wm6.1?
Dat is geen probleem, dat is een feature;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:45:
[...]

Kan je helaas geen DM sturen, dus dan maar even een reply

Hoe hem je het abonnement verlengd? Via onlineshop, winkel of telefoon? Of via een tussenwinkel als Belcompany, tfortelecom etc?
Is het toestel branded?

Als ik via t-mobile online shop kijk dan moet ik nog 170 euro bij betalen met flex 25 abonnement met Pocket Internet Totaal.

(Snelheid van vodafone internet is ook hoger, maar dat terzijde)
Ik heb hem in de T-mobile shop in Apeldoorn verlengt. Mocht hem meteen meenemen. Flex25+PIT. Vaag, dat jij via de onlineshop bij moet betalen, misschien dat het alleen een instore aanbieding is.

De Tytn2 is branded: MDA Vario 3 en dus locked. En dat vodafone sneller is vind ik jammer ja, ik hoop dat dat nog gaat veranderen bij T-mobile dit jaar. Weet iemand daar toevallig meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Voor de mensen die de TyTN 2 alweer zat zijn, dit is wel een leuke opvolger: Het SonyEriccson XPERIA X1 topic

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik heb het volgende probleem, ik kan geen video's bekijken op Youtube met mijn TyTn2. "Vinden van netwerk mislukt". Weet iemand hoe ik dit oplossen kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Sir_Killalot schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:02:
Voor de mensen die de TyTN 2 alweer zat zijn, dit is wel een leuke opvolger: Het SonyEriccson XPERIA X1 topic

:Y)
erg mooi apparaat inderdaad, vooral als designer in opleiding ben ik erg te spreken over het design van de telefoon, dat vind ik bij HTC echt een beetje jammerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drumkruk schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:49:
[...]

Ik heb hem in de T-mobile shop in Apeldoorn verlengt. Mocht hem meteen meenemen. Flex25+PIT. Vaag, dat jij via de onlineshop bij moet betalen, misschien dat het alleen een instore aanbieding is.

De Tytn2 is branded: MDA Vario 3 en dus locked. En dat vodafone sneller is vind ik jammer ja, ik hoop dat dat nog gaat veranderen bij T-mobile dit jaar. Weet iemand daar toevallig meer over?
1 of 2 jaar abonnement?

Net gebeld naar t-mobile. Zeiden kan ook flex25+pit (kost me dan 29,50 p/m) en eenmalig 49.95. Maar misschien bij twee telefoontje dat die 49.95 ook vervalt. Zou hem alleen liever via tfortelecom of gsmbestellen willen krijgen. Dan is ie niet branded met al die t-mobile meuk. Je kan de T-Mobile software er wel halen, alleen de t-mobile meuk aan de buitenkand niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

[...]

Hmm, vaag. Maar wel d:)b
Enig idee of je nieuwe software en/of hardware hebt?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:42:
[...]

1 of 2 jaar abonnement?

Net gebeld naar t-mobile. Zeiden kan ook flex25+pit (kost me dan 29,50 p/m) en eenmalig 49.95. Maar misschien bij twee telefoontje dat die 49.95 ook vervalt. Zou hem alleen liever via tfortelecom of gsmbestellen willen krijgen. Dan is ie niet branded met al die t-mobile meuk. Je kan de T-Mobile software er wel halen, alleen de t-mobile meuk aan de buitenkand niet...
Ook dat is op te lossen aan de buitenkant: ijsklontje
Zie de firstpost van de MDA Vario thread.

ik had hem overigens met 2 jarig abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drumkruk schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:04:
[...]

Ook dat is op te lossen aan de buitenkant: ijsklontje
Zie de firstpost van de MDA Vario thread.

ik had hem overigens met 2 jarig abbo
Cool! Thanks!

Rest mij nog maar één vraag. Zijn er ook mensen die hem niet branded bij een abonnement kregen voor niks? Bijvoorbeeld via t-for-telecom of belcompany? Ik had begrepen dat hun toestellen niet simlocked zijn en ook niet branded. Zou het liefste bij t-mobile blijven vanwege PIT. Vodafone heeft wel sneller internet maar wel limiet van 50 mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ijsklontje? Suikerklontje toch? Tenminste zo doe ik het al jaren :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
HeatWave schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:24:
Ijsklontje? Suikerklontje toch? Tenminste zo doe ik het al jaren :).
haha ja suikerklontje ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 09:12
Drumkruk schreef op maandag 11 februari 2008 @ 09:49:
[...]

Vodafone is wel sneller, maar heeft wel heel veel beperkingen. Geen laptop gebruik, geen voip gebruik, FUP, veel gezeik met MSN. |:(
Bij t-mobile zijn er praktisch geen restricties, en dat was voor mij wel redelijk doorslaggevend. Bovendien is T-mobile toch al net verdubbeld qua snelheid? 128kbit is redelijk gangbaar momenteel bij de voordeligste internetabbo's.
Ik heb ooit Orange World gehad, dat was helemaal verschrikkelijk, alles op poort 80 na was geblocked. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
bartgrefte schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:48:
[...]

Hmm, vaag. Maar wel d:)b
Enig idee of je nieuwe software en/of hardware hebt?
geen idee, het viel me gewoon op. zal van het weekend een filmpje maken. maar alles is gewoon zoveel sneller. hieronder wat gegevens:

rom: 1.56.404.6
radio: 1.27.12.32
protocol: 22.45.88.07H
windows mobile 6 proffesional CE 5.2.16.20 build 18125.0.4.2
modelnr.:Kaiser
platform: pocketpc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
KarlMarX schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:36:
[...]

Vodafone is wel sneller, maar heeft wel heel veel beperkingen. Geen laptop gebruik, geen voip gebruik, FUP, veel gezeik met MSN. |:(
Bij t-mobile zijn er praktisch geen restricties, en dat was voor mij wel redelijk doorslaggevend. Bovendien is T-mobile toch al net verdubbeld qua snelheid? 128kbit is redelijk gangbaar momenteel bij de voordeligste internetabbo's.
Ik heb ooit Orange World gehad, dat was helemaal verschrikkelijk, alles op poort 80 na was geblocked. :r
Ik heb die upgrade dan gemist. Ik heb ook nog een SPVE200 met Orange World gehad. Je betaalde je helemaal blauw om een paar mb binnen te halen. Gelukkig is er in nederland redelijk gezonde concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Iets wat me laatste tijd steeds vaker op dat mijn USB connectie op m'n TyTN II 'USB heet. Dat deed me denken aan het feit of die connectie naam te wijzigen is, wat ik tot nu toe niet heb kunnen vinden.

De handleiding zegt daar niet veel over en zoeken op internet levert niks op, aangezien connect en USB (of varianten daarop ;)) alleen maar websites opleveren over het connecteren via usb.

Wie o wie weet hoe die connectienaam te wijzigen is?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

BtM909 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:49:
Iets wat me laatste tijd steeds vaker op dat mijn USB connectie op m'n TyTN II 'USB heet. Dat deed me denken aan het feit of die connectie naam te wijzigen is, wat ik tot nu toe niet heb kunnen vinden.

De handleiding zegt daar niet veel over en zoeken op internet levert niks op, aangezien connect en USB (of varianten daarop ;)) alleen maar websites opleveren over het connecteren via usb.

Wie o wie weet hoe die connectienaam te wijzigen is?
Start-> Instellingen --> Systeem--> Info--> Apparaat-ID. Of is die alleen voor BlauwTand?
(Heb daar heel lang naar zitten zoeken....)
peugeot206gt schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:32:
[...]

geen idee, het viel me gewoon op. zal van het weekend een filmpje maken. maar alles is gewoon zoveel sneller. hieronder wat gegevens:

protocol: 42.45.88.07H
windows mobile 6 proffesional CE 5.2.16.20 build 18185.0.4.2
hmm...
Heb hier:
ROM 1.56.404.6 (08/28/07)
Radio: 1.27.12.32
Protocol 22.45.88.07H
WM6 prof CE 5.2.1620 build 18125.0.4.2

Scrollen gaat hier niet zo soepel, filmpjes moet ik nog proberen. Ben er nu paar aan het kopieeren naar microSD-kaartje.

Edit: Dit schiet niet op, heb 3 filmpjes gekopieert en WMP weigert ze alle 3 af te spelen:
"Windows Media
Kan het bestand niet afspelen."
Daarachter: "bestandsnaam film" en daaronder: "gesloten"

Wat info mbv GSpot v2.70a:

filmpje 1:
code:
1
2
3
4
5
6
7
XviD 1.2 SMP
lengte: 43:02.351
reso: 608 x 336
size: 358MB
video: 992 kbps
fps: 23.976
audio: 0x0055 MPEG-1 Layer 3, 48000Hz  128 kb/s tot , Joint Stereo LAME3.96r

filmpje 2:
code:
1
2
3
4
5
6
7
XviD 1.1.2 Final
lengte: 17:07.17
reso: 1280 x 720 (weet het, maar wou weten of ie dit kon afspelen)
size: 250MB
video: 1732 kbps
fps: 24,652
audio: 0x0055 MPEG-1 Layer 3, 48000Hz  256 kb/s tot , Joint Stereo

filmpje 3.
code:
1
2
3
4
5
6
7
XviD 1.1.2 Final
lengte: 1:30:19
reso: 640 x 352
size: 719MB
video: 915 kbps
fps: 23.976
audio: 0x0055 MPEG-1 Layer 3, 48000Hz  159 kb/s tot , Joint Stereo LAME3.90.

[ Voor 77% gewijzigd door Raven op 11-02-2008 15:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
En ik ben op dit moment ook lekker aan het spelen met mijn TyTN2!
Hij was vrijdag dus al op m`n werk aangekomen maar bij een verkeerde afdeling terecht gekomen!

Tot nu toe bevalt het prima, echter moet ik nog even wachten op mijn 8GB MICROSD kaartje en dan kan de pret echt beginnen :D. Nu ff alles aan het instellen, wat een prachtig ding!

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
bartgrefte schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:20:
Edit: Dit schiet niet op, heb 3 filmpjes gekopieert en WMP weigert ze alle 3 af te spelen:
Probeer de bitrate eens te verlagen, en te coderen naar de native resolutie van het apparaat. Een hogere resolutie is uberhaubt ruimteverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Wel ruimteverspilling maar het scheelt een hoop tijd en moeite als je gewoon je 700MB rips op een 8GB SD kaartje kan gooien ;)

@bartgrefte: je weet dat WMP XviD niet out-of-the-box afspeelt?

[ Voor 28% gewijzigd door Sir_Killalot op 11-02-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Windows Mediaspeler op WM is sowieso brak. Download TCPMP (zie ook HTC Touch - Deel 6) en probeer het daarmee. Ben er vrij zeker van dat je 700MB rip dan wel speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sir_Killalot schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:18:
Wel ruimteverspilling maar het scheelt een hoop tijd en moeite als je gewoon je 700MB rips op een 8GB SD kaartje kan gooien ;)

Het kan wel? Zo ja, hoe?
Muthas schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:22:
Windows Mediaspeler op WM is sowieso brak. Download TCPMP (zie ook HTC Touch - Deel 6) en probeer het daarmee. Ben er vrij zeker van dat je 700MB rip dan wel speelt :)
Zal die ff proberen , maar heuh:
"This open source media player project is discontinued. "

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Die 0.72RC1 werkt gewoon goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Filmpje 1: geluid loopt goed, beeld loopt wat trager/schokkerig en blijft soms even hangen.
Filmpje 2: melding dat reso te hoog is :P
Filmpje 3: idem als nr 1
Zie bartgrefte in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..." voor info over de filmpjes

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 11-02-2008 15:39 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Heb je BatteryStatus? Met overclocken moeten #1 en 3 wel lukken. 1700kbps is wel een beetje te veel ja :P Grapje :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Muthas op 11-02-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
De TyTN 2 kan je nog niet overklokken zoals de Touch ;)

(Er zit een 400Mhz Qualcomm proc in de Kaiser ipv een 201Mhz TI OMAP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die batterij gaat echt snel leeg zeg!
Na 1 dagje (12 uur) al op 50%!
(Wel met microsd kaartje.. Ik weet dat dat bij mijn vorige phone ook veel scheelde.)

Ik heb dan wireless en GPRS uitstaan.
Staat gps automatisch al aan? of gaat die pas aan als je TomTom opstart?

Verder zie ik ook op de forums Radio en protocol etc staan.
Waar is dit voor? en wat voor voordeel heeft een andere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 16:24:
Die batterij gaat echt snel leeg zeg!
Na 1 dagje (12 uur) al op 50%!
(Wel met microsd kaartje.. Ik weet dat dat bij mijn vorige phone ook veel scheelde.)

Ik heb dan wireless en GPRS uitstaan.

50% per dag? hihi als ik ff flink bezig ben issie in 3 uur van 100% naar 5% :/ (Bluetooth, HSDPA, GPS, En dan ook nog af en toe bellen)

[ Voor 4% gewijzigd door Imperium op 11-02-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-08 20:25
D-pad enabled of disabled in kaiser tweak maakt bij mij helaas geen verschil. En ook bij mij springt een SMS bij openen geheel naar onderen. D-pad maakt dus geen verschil. Is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
^ ook niet na een soft-reset wanneer je de instelling aangepast hebt?

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Die gaat pas aan bij programma's die dit aanschakelt zoals TomTom, te zien aan oranje lampje.
RadioRom, het woord zegt het al: is zeg maar de driver van je radio gedeelte.
• bluetooth
• GSM (en equivalenten; GPRS, EDGE, UMTS en HSDPA)
• WLAN
• GPS ? :/

[ Voor 30% gewijzigd door Mini Poeper op 11-02-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Ma.rkus.nl schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:20:
^ ook niet na een soft-reset wanneer je de instelling aangepast hebt?
VERREK! Inderdaad: met kaisertweak PIE-Dpad instellen op disabled (default, en dus NIET enabled zoals kaisertweak advised aangeeft). En daarna soft-reset. Daarmee komt de SMS wél netjes bovenaan in beeld, zonder naar beneden gescrold te openen.

Dank voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik gebruik dan weliswaar geen TomTom, maar zo nu en dan GoogleMaps zonodig. Toch heb ik gemerkt dat GPS het goed doet. We waren met gezin er even tussenuit naar Zwitserland en toen heb ik 'm mooi kunnen vergelijken met m'n broers Nokia N95 en de af-fabriek navigatie in onze E-klasse.

Ik gebruikte hiervoor het programma VisualGPSce. Zo bemerkte ik dat de autonavigatie en de TyTN II meer satellieten vonden en gebruikten dan de N95. Ook vond de TytN II ze sneller dan de N95. Het testen gebeurde veelvuldig op de achterbank waarbij de N95 weleens tegen de achteruit of buiten het raam gehouden moest worden om überhaupt satellieten te vinden.

De snelheidsindicatie van de N95 en TyTN II verschilden elkaar niet veel, moet gezegd worden dat de TyTN II iets sneller was met weergeven. Omdat de hoogtemeter van de Mercedes navigatie per 50 meter gaat kon ik deze niet goed vergelijken. Dit buiten beschouwing gelaten gaf de TyTN II mooie waardes op. Doch verschilden de geografische coördinaten wel ietsje van elkaar, maar dit was nihil te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:10
Na veel gekloot met Vodafone, vandaag eindelijk verlengd!

Eerst kreeg ik een aanbieding via de zakelijke lijn, zeer vaag met alleen een ondernemersbundel.

Daarna nog een keer, maar dan met een particuliere bundel.
Vervolgens naar de vodafone shop gegaan, om te kijken of ik hem daar kan krijgen voor die prijs, dat was niet het geval.

Uiteindelijk:
27,50 per maand ( 8mnd 50% korting) + 9.50 internet blox voor 24 maanden: E 76,54 bijbetalen.

Ben zeer benieuwd!

[ Voor 4% gewijzigd door Stinger_Ventura op 11-02-2008 20:04 ]

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het volgende probleem:
De meeste telefoontjes die ik binnenkrijg die mis ik.
De telefoon trilt niet, speelt geen ringtone. alleen bovenin het scherm staat een klein telefoon icoontje. Degene die me belt krijgt de voicemail.
Soms komt er wel een telefoontje door, deze gaat gewoon af zoals het hoort!

Iemand een idee hoe dit kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

bartgrefte schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:38:
[...]

Filmpje 1: geluid loopt goed, beeld loopt wat trager/schokkerig en blijft soms even hangen.
Filmpje 2: melding dat reso te hoog is :P
Filmpje 3: idem als nr 1
Zie bartgrefte in "HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III..." voor info over de filmpjes
Woei! In TCPMP de videoinstelling "DirectDraw" verandert naar "Raw framebuffer". Nu lopen filmpje 1 en 3 schokvrij d:)b _/-\o_ :D
Nr 2 loopt nog altijd niet, daar reso te hoog is ;)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:32:
[...]

protocol: 22.45.88.07H
windows mobile 6 proffesional CE 5.2.16.20 build 18125.0.4.2
Ik heb ook de 32 radio versie. Mijn telefoontje is nieuw geleverd begin januari, tot nu toe nog geen vertragingen gemerkt in Tomtom of PIE. Ik moet wel nog proberen divx te spelen. Eerst nog een keer een goede hardreset uitvoeren en alles dit keer fatsoenlijk installeren. Tot nu toe was het voornamelijk testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Zouden ze bij HTC tóch een en ander aangepast hebben, maar proberen dit ongemerkt voorbij te laten gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Mini Poeper schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:58:
Zouden ze bij HTC tóch een en ander aangepast hebben, maar proberen dit ongemerkt voorbij te laten gaan...
Geen idee minipoeper,

maar ik blijf het maar vreemd vinden allemaal....

Ook vandaag mijn 10 euro hama autolader op mijn brodit gesoldeerd omdat ik weer in noorwegen zit. Werkt allemaal weer prima, mocht ff 3 maanden duren voordat ik weer in NL was, en had geen zin om die brodit te ruilen, dus heb je geen tijd ben je voor een 10tje en 5 minuten werk klaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Laatst online: 17-09 21:00
Wie geeft zijn telefoon wat water en stuurt hem ter reparatie? kunnen we het checken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:25:
Ik heb ook de 32 radio versie. Mijn telefoontje is nieuw geleverd begin januari, tot nu toe nog geen vertragingen gemerkt in Tomtom of PIE.
Als je deze tweakerspagina open hebt staan en je houdt de scrollbarknop ingedrukt om door de pagina te scrollen, gaat dat dan soepeltjes? Ik heb ook de 32 radioversie, maar bij mij gaat alles niet zo soepeltjes als peugeot206gt het omschrijft.

[ Voor 11% gewijzigd door atjong op 12-02-2008 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
atjong schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:08:
[...]

Als je deze tweakerspagina open hebt staan en je houdt de scrollbarknop ingedrukt om door de pagina te scrollen, gaat dat dan soepeltjes? Ik heb ook de 32 radioversie, maar bij mij gaat alles niet zo soepeltjes als peugeot206gt het omschrijft.
Ik heb gisteren mijn toestel binnengekregen maar het scrollen door o.a. deze pagina gaan niet soepel zoals peaugeot206gt het omschrijft.

Ik zal hier wat informatie neerzetten, misschien dat het van pas komt maar weet niet exact waar jullie naar zoeken of wat jullie willen weten:

ROM Versie: 1.56.172.3
ROM Datum: 09-05-07
Radioversie: 1.27.12.32

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

W.Wezz schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:45:
ROM Versie: 1.56.172.3
ROM Datum: 09-05-07
Radioversie: 1.27.12.32
Mijn gegevens zijn identiek met als toevoeging:
CE 5.2.1620 build 18125.0.4.2
En dus alleen soepel lopende filmpjes als ze verkleind zijn en ook een schokkerige IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 15:29
Ben overgestapt van een MDA Compact III naar een Vario III. Op mijn "oude" had ik een custom ROM gezet van Meschle (van het XDA forum). Kan ik deze nou ook zonder risico op mijn Vario III zetten? Was voor mij een hele fijne namelijk.
Iemand ervaring?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Master FX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:56:
Ben overgestapt van een MDA Compact III naar een Vario III. Op mijn "oude" had ik een custom ROM gezet van Meschle (van het XDA forum). Kan ik deze nou ook zonder risico op mijn Vario III zetten? Was voor mij een hele fijne namelijk.
Iemand ervaring?
Volgens mij heb je wel een specifieke versie nodig die aangepast is voor de Vario III / Kaiser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

bartgrefte schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:20:
[...]

Start-> Instellingen --> Systeem--> Info--> Apparaat-ID. Of is die alleen voor BlauwTand?
(Heb daar heel lang naar zitten zoeken....)
Je praat dan over de id naam voor BT ja. ik heb het over de naam zelf... Ik zal wel even de registry induiken :/

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 17:00
BtM909 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:11:
[...]

Je praat dan over de id naam voor BT ja. ik heb het over de naam zelf... Ik zal wel even de registry induiken :/
Volgens mij is dit wel de naam die Active Sync de eerste keer pakt bij het instellen van een partner ship. Bij active sync <=4.5 kon je altijd zelf nog een naam opgeven. Bij de versie van Vista heb ik de vraag niet gekregen, maar je zal daar ergens moeten kijken of je de naam kan wijzigen van je partnership. Als ik weer thuis ben, kijk ik ook wel even in de mobile device center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

BtM909 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:11:
[...]

hmmm....
Sir_Killalot schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:18:

Maar het kán wel? Zo ja, hoe?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Had het ff verkeerd geformuleerd, ipv WMP had er "de TyTN 2" moeten staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knop doorgehakt en gisteren contract verlengd in t-mobileshop en ben nu troste eigenaar van het apparaat(je). Wel wat zwaarder dan de MDA Vario I. Maar ben er wel blij mee.

Allleeeeeen.... Ik heb TCPMP player geinstalleerd plus FlashVideoBundle. Hiermee gaat youtube filmpjes kijken prima. Maar als ik via de t-mobile startpagine het journaal wil bekijken dan start hij WMP en hoor ik wel het geluid maar krijg ik geen beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sir_Killalot schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 11:44:
Had het ff verkeerd geformuleerd, ipv WMP had er "de TyTN 2" moeten staan ;)
hmm, Maar de portable WMP kan geen codecs downloaden zoals de gewone WMP?
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:11:
Knop doorgehakt en gisteren contract verlengd in t-mobileshop en ben nu troste eigenaar van het apparaat(je). Wel wat zwaarder dan de MDA Vario I. Maar ben er wel blij mee.

Allleeeeeen.... Ik heb TCPMP player geinstalleerd plus FlashVideoBundle. Hiermee gaat youtube filmpjes kijken prima. Maar als ik via de t-mobile startpagine het journaal wil bekijken dan start hij WMP en hoor ik wel het geluid maar krijg ik geen beeld.
waar staat die?

[ Voor 51% gewijzigd door Raven op 12-02-2008 12:14 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Ben aan de slag gegaan om te flashen met deze ROM: DCSv1.5-WM6.1
Eerst kaiser-HardSPLv1 gebruikt en hij zegt dat et succesvol is verlopen. Maar als ik dan de update voor de echt ROM uitvoer loopt ie netjes tot 100% (al gaat dat echt binnen een minuut i.t.t. de aangekondigde 10 minuten), hij reboot netjes, maar daarna heb ik nog steeds mijn huidige ROM. Doe ik iets fout?

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckybasterd
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-09 15:32
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:07:
Ik heb nu het volgende probleem:
De meeste telefoontjes die ik binnenkrijg die mis ik.
De telefoon trilt niet, speelt geen ringtone. alleen bovenin het scherm staat een klein telefoon icoontje. Degene die me belt krijgt de voicemail.
Soms komt er wel een telefoontje door, deze gaat gewoon af zoals het hoort!

Iemand een idee hoe dit kan komen?
je hebt bij je volume instellingen twee schuifjes, links is toestel volume en rechts is ringtone volume, bij mij wil het wel eens gebeuren dat als je hem van vibrate afhaalt hij de rechterschuif niet automatisch mee omhoog schuift. Oftwel dan staat je geluid wel aan maar je ringtone volume staat dan op 0 en hoor je hem niet.
Anders misschien even terug naar de winkel...

grtz, lucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een nieuwe rom flash, moet ik dan ook een andere radio versie hebben? of gaat dit automatisch?

Heeft iemand ook een maniertje om mijn oude rom te backupen ?
Ik heb al op een ander forum gekeken, alleen begrijp ik dat niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Er zijn hier en op XDA-Developers verschillende upgrade FAQ's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:13:
[...]

hmm, Maar de portable WMP kan geen codecs downloaden zoals de gewone WMP?

[...]

waar staat die?
Ik heb hem van een nieuwsgroep. Aangezien het allemaal Open Source is kan ik de link ervan plaatsen:

http://www.binsearch.net/...ndle&max=100&adv_age=28#r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wel mis is een knop om het geluid harder en zachter mee te zetten aan de buitenkant. Of in één keer het geluid uit te zetten middels een knop aan de buitenkant. Zie ik dit nu over het hoofd, of ben ik verwend door mijn oude Vario?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:08:
Of in één keer het geluid uit te zetten middels een knop aan de buitenkant.
Heb je al es een draai gegeven aan die grote knop links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

atjong schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:54:
[...]

Heb je al es een draai gegeven aan die grote knop links?
Die zorgt er bij mij alleen voor dat ik door mijn today-scherm navigeer hoor ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 22:29

rg-mohwa

Phoe Hé

.KeN. schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:26:
Die zorgt er bij mij alleen voor dat ik door mijn today-scherm navigeer hoor ? ;)
Bij mij gaat dan tijdens het bellen de volume omhoog hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:26:
[...]

Je kan de werking van je knoppen zelf instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

rg-mohwa schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:30:
[...]

Bij mij gaat dan tijdens het bellen de volume omhoog hoor ;)
Degene die het vraagt hééft het niet over het bellen. See where I'm getting at ?
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:31:
[...]

Je kan de werking van je knoppen zelf instellen
Dan mag je mij, of althans, Philip, vertellen hoe je dat dan denk te doen.
Want bij settings -> buttons kan dat niet als je dat bedoelt.

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 12-02-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Master FX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 12:27:
Ben aan de slag gegaan om te flashen met deze ROM: DCSv1.5-WM6.1
Eerst kaiser-HardSPLv1 gebruikt en hij zegt dat et succesvol is verlopen. Maar als ik dan de update voor de echt ROM uitvoer loopt ie netjes tot 100% (al gaat dat echt binnen een minuut i.t.t. de aangekondigde 10 minuten), hij reboot netjes, maar daarna heb ik nog steeds mijn huidige ROM. Doe ik iets fout?
Ben er al achter. Ik had 2 .nbh files in de "update-directory" staan en hij pakt steeds de eerste die die tegen kwam en dat was enkel een radio-update. Dus problem solved.
BTW ... errug mooie ROM die van DCS.

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Master FX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:49:
[...]

Ben er al achter. Ik had 2 .nbh files in de "update-directory" staan en hij pakt steeds de eerste die die tegen kwam en dat was enkel een radio-update. Dus problem solved.
Overcompleet is die rom IMHO, hier liever een lite rom + wat extra appz naar keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn tel besteld mijn vodafoon alleen zonder internet. als ik internet wil bij vodafoon betaal ik ongeveer €15 per maand, lager is er niet ( website) maar t mobiel kan internet van € 9.50 per maand.
kan ik dan een t-mobiel internet acount maken terwijl ik heb met vodafoon beld ?

[ Voor 5% gewijzigd door een moderator op 12-02-2008 18:09 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
Chutney schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:53:
[...]

Overcompleet is die rom IMHO, hier liever een lite rom + wat extra appz naar keuze
welke gebruik jij zelf? Heb mijn Vario III net 1 dag dus weet nog niet precies wat er allemaal te verkrijgen is. Ik zal niet ontkennen dat er best veel software in zit :P. Wat ik een erg mooie feature vind is dat "idle-scherm", met iets van een bloem d'r op. Zeer chique IMHO :D

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
'Tis ff wachten op Dutty. zn telefoon is gebricked dus de ROMS laten even op zich wachten. ik heb op het moment Alex V5, ook een heerlijke ROM en lekker vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Wat is nou het voordeel van zo'n custom rom, behalve dat er extra programma's ingebakken zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Home heeft helemaal rechts de "sneltoets" om telefoon op normaal, stillen, trillen of op automatisch te zetten. Alleen hoe stel ik automatisch in? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:31:
[...]

Jij hebt waarschijnlijk ook al je boekje niet gelezen die bij de HTC TYTN zat heh :X.

Deze vraag is al vaak langs geweest, de TYTN heeft een automatische lichtsensor. Deze zorgt er voor dat er alvorens het licht op het toetsenbord aan gaat, er gecheckt wordt of dat wel nodig is. Het is echter gebleken dat deze lichtsensor iets te kieskeurig is afgericht, waardoor het ECHT donker moet zijn voordat het licht weer geactiveerd wordt. Je kunt deze sensor heel gemakkelijk uit zetten via het Settings -> keyboard input menu.

Met het tooltje KaiserTweak kun je in het register aanpassingen maken, zodat de verlichting een x aantal seconden of zelfs minuten langer blijft branden.

Deze vraag is ook al eerder behandeld in het 3de topic. awenger in "HTC TyTN II (Kaiser) deel 3"
Deze settings vind ik niet terug in de T-Mobile ROM :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:13:
HTC Home heeft helemaal rechts de "sneltoets" om telefoon op normaal, stillen, trillen of op automatisch te zetten. Alleen hoe stel ik automatisch in? 8)7
Via de agenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:13:
Die stand (automatisch) betekent dat de telefoon op trillen gaat, zonder geluid, als er in de agenda een item geplaatst is.

Dus wil je de telefoon in het weekend stil hebben, dan zet je een item in je agenda wat het hele weekend duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
Als ik een agenda item wil uitstellen geeft hij 2x de optie 15 minuten. De eerste is 10 minuten in werkelijkheid. De tweede is 15 minuten in werkelijkheid.

Iemand een idee hoe ik de tekst 15 minuten uitstellen verander in de juiste 10 minuten uitstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
teake schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:54:
Als ik een agenda item wil uitstellen geeft hij 2x de optie 15 minuten. De eerste is 10 minuten in werkelijkheid. De tweede is 15 minuten in werkelijkheid.

Iemand een idee hoe ik de tekst 15 minuten uitstellen verander in de juiste 10 minuten uitstellen?
Ik heb precies hetzelfde... zal dan wel een foutje zijn in de Windows Mobile versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 00:16

Redwood

The Truth Is In Here

Ik heb gezocht, maar kon het niet vinden. Het rare is dat ik er ook maar weinig over kan vinden uberhaubt.

Het probleem: Als ik aan het bellen ben, staat het dialingpad niet meer in mijn scherm, als ik bijv. voicemail bel, kan ik zo geen 1 drukken voor menukeuzes!?

Of kan dit wel, maar weet ik gewoon niet hoe???

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Redwood schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:05:
Ik heb gezocht, maar kon het niet vinden. Het rare is dat ik er ook maar weinig over kan vinden uberhaubt.

Het probleem: Als ik aan het bellen ben, staat het dialingpad niet meer in mijn scherm, als ik bijv. voicemail bel, kan ik zo geen 1 drukken voor menukeuzes!?

Of kan dit wel, maar weet ik gewoon niet hoe???
dit kan op 3 manieren:

1 als jenog beeld heb op toetsenblok drukken
2. als je geen beeld hebt, even de powerknop indrukken en daarna stap 1
3. kaisertweakinstellen zodat je verlichting niet uitgaat en daarna stap 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09 00:16

Redwood

The Truth Is In Here

Livesaver..... en ik moet naar specsaver!!! zie die knop echt voor het eerst! :S Dank je wel!

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn camera is kapot.. :/
Als ik een foto maak en 'm terug wil bekijken via het album, krijg ik de melding "cannot load file" :X
Als ik een pictureframe foto maak doet 'ie het wel. Burst foto's kan ik ook gewoon bekijken en video's ook. Maar zodra ik 'm op de normale foto modus zet worden alle foto's na het cappen gelijk corrupte data files. Kan er ook niets over vinden op Google en ik neem aan dat jullie ook weer 's geen antwoord zullen hebben ;)

Hard-reset heb ik even geen zin in, maar ik zou echt niet kunnen bedenken wat er nu precies aan de hand zou kunnen zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
dlenstra schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:38:
[...]

Ik gebruik ook Vodafone, maar heb nergens last van. Ik krijg mijn dubbele smsjes gewoon als een enkel bericht binnen. Misschien dat het probleem zich voordoet bij aparte versie van de TyTN II zoals de vodafone branded. Ik heb de Unbranded versie en meerdere ROM's gedraaid, echter bij alle kwamen de berichten als een enkele binnen
ik zelf ontvang ze ook gewoon in 1 berichtje alleen bij versturen naar iemand anders met vodafone treedt probleem op.
toen ik die telefoon zelf had en naar een andere tel smste speelde dit niet en sinds de mda vario met vodafone en nu de htc tytnII(dus echt van htc) met vodafone komt gebeurd het ook.

Maar met beide telefoons is het pas op een later moment opgetreden dus niet vanaf dag 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Vista op de laptop, tytn 2 in mijn handen. apparaten syncen prima met bleutooth geen probleem.
Dan wil ik internet vanaf de tytn II delen met de laptop. Ik kies delen via Bleutooth PAN.
Dan 'moet' ik zoeken met de laptop naar Bluetooth PAN apparaten, zodoende verder te gaan.

MAAR DAN.... dan zie hij de Tytn II niet, en kom ik niet verder...

:( iemand die dit wel al werkende heeft?

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Master FX schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:49:
Wat is het voordeel van WM 6.1 t.o.v. 6.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Kleinebehuizing.nl schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:00:
Vista op de laptop, tytn 2 in mijn handen. apparaten syncen prima met bleutooth geen probleem.
Dan wil ik internet vanaf de tytn II delen met de laptop. Ik kies delen via Bleutooth PAN.
Dan 'moet' ik zoeken met de laptop naar Bluetooth PAN apparaten, zodoende verder te gaan.

MAAR DAN.... dan zie hij de Tytn II niet, en kom ik niet verder...

:( iemand die dit wel al werkende heeft?
Doe je dit met Windows Mobile Center vanuit Vista of een andere programma? Zelf probeerde ik het via Windows Mobile Center omdat Active Sync blijkbaar niet meer geinstalleerd kan worden op Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Aangezien ik op sommige dagen veel afspraken heb en ik die op mijn TyTn2 zet, zodat ik niets over het hoofd zie. Maar ik vroeg me af als je ook bijvoorbeeld afspraken van de volgende dag al kan laten zien. Want ik zie nu enkel die van de zelfde dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Zoiets als dit?:

Afbeeldingslocatie: http://tiews.info/content/software/todayagenda/beta/ta_today1.jpg

gratis: http://tiews.info/index.php?show=software%2Ftodayagenda

[ Voor 53% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-02-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Vassie18 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:56:
[...]

ik zelf ontvang ze ook gewoon in 1 berichtje alleen bij versturen naar iemand anders met vodafone treedt probleem op.
toen ik die telefoon zelf had en naar een andere tel smste speelde dit niet en sinds de mda vario met vodafone en nu de htc tytnII(dus echt van htc) met vodafone komt gebeurd het ook.

Maar met beide telefoons is het pas op een later moment opgetreden dus niet vanaf dag 1
Ik vroeg me dit dus ook af, ben gister dus even naar de Winkel van Vodafone gegaan. Die konden mij vertellen dat het aan het apparaat ligt waarmee het verzonden of ontvangen word.

Als je bij Nokia 2 smsjes krijgt, of verzend, dan staat bij het openen "Bericht word bijgewerkt.". Maar bij sommige telefoons ziet hij het als 2 smsjes. Daar kan je niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Het is me opgevallen dat als je het scherm uitlijnt met de stylus, de bediening met de duim vrij slecht gaat. Helaas ook andersom, als je hem uitlijnt met de duim dan is het scherm niet meer te bedienen met de stylus |:(. En in het belscherm is juist de mogelijkheid om de duim te gebruiken wel zo prettig. De screenprotecter zit er wel op. Hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
atjong schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:58:
Het is me opgevallen dat als je het scherm uitlijnt met de stylus, de bediening met de duim vrij slecht gaat. Helaas ook andersom, als je hem uitlijnt met de duim dan is het scherm niet meer te bedienen met de stylus |:(. En in het belscherm is juist de mogelijkheid om de duim te gebruiken wel zo prettig. De screenprotecter zit er wel op. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik heb geen last van. Ik heb mijne toen uitgelijnd zonder screen protecror. Omdat ik die was vergeten te zetten. Maar het bedienen met vinger gaat prima hier. Ook met Stylus pen geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
W.Wezz schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:42:
[...]

Doe je dit met Windows Mobile Center vanuit Vista of een andere programma? Zelf probeerde ik het via Windows Mobile Center omdat Active Sync blijkbaar niet meer geinstalleerd kan worden op Vista.
windows mobile center is de opvolger van active sync ;) Vandaar dat active sync ook niet werkt op vista.
Pagina: 1 ... 22 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.