HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.381 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeeVee
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12-08 15:01

JeeVee

Mens agitat molem

Gebruik Adapt Mobile BT Keyboard gelijkwaardig aan Freedom Universal BT Keyboard

Met mijn MDA Pro en MDA Vario II werk ik met plezier met dit toetsenbord, dus tijd om ook de Vario III hiermee te complementeren. :)

Bij mijn MDA Vario III gebruik ik niet de driver van Adapt maar die van Freedom Universal Keyboard drivers for Windows Mobile 2006 Pocket PC devices using the Microsoft Bluetooth stack. (De Adapt drivers blijken niet te laden). :( Na het laden moet de driver worden ge"unlocked", mbv de aangegeven devicecode en het serienummer van het keyboard (SAxxxxxxxxxx).

Na installatie ook op de Vario III de beschikking over een via BT koppelbaar en goed werkend toetsenbord. De combinatie levert een 'mini office'-omgeving met alle functionaliteit en connectiviteit. :+

S24 Ultra 512GB, XIAOMI Pad 6 8/256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:06:
[...]

Omdat hij online 9 van de 10 keer goedkoper is
totdat je problemen krijgt met het toestel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Vandaag mijn P3600 op laten halen door Orange, toestel was uit mijn zak gemieterd.
Ik had hiervoor de de orange m3000 (ook met toetsenbord) nadat die het begaf kreeg ik de p3600(m700) van orange, maar ik moet zeggen mis het tobo wel hoor.

Ik hoop maar dat het toestel weer niet te repareren is en ik nu de tytn2 krijg, ik wil me tobo terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:32
De services in normale winkels is tegenwoordig vaak niet veel beter als die van webshops.
Je zult je toestel wel moeten opsturen i.p.v. langsbrengen naar de winkel, maar daarna gaan ze toch naar hetzelfde reparatie punt toe.
De verzendkosten om het toestel op te sturen wegen niet op tegen het prijsvoordeel t.o.v. een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd net ook gebelt met vodafone :D Hij is in handen van TNT en wordt morgen geleverd!
Tof :D

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Ik heb nu mijn toestel terug van reparatie en wil voordat ik wat dan ook erop instaleer een soort ‘image’ maken, zodat ik het altijd een schone installatie heb. Weet iemand hoe ik het moet doen?

[ Voor 4% gewijzigd door Zhadum op 07-02-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 17:00
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:38:
Ik heb even gekeken naar de camera maar ik zit met het volgende. Als ik hem op de hoogste resolutie heb staan kan ik niet inzoomen. Weet iemand hoe dit kan en of je dit kunt veranderen?
Als je even in de handleiding kijkt, dan staat het er letterlijk in dat het niet kan. Ik geloof dat het kan tot 1 megapixel ofzo (weet het niet meteen uit m'n hoofd).

Zal idd wel te maken hebben met dat het digitale zoom is en dat er bij die hoge resolutie de tytn het niet meer kan opblazen. (mijn theorie is: de beeldsensor is max 3 megapixel, bij een kleinere resolutie pakt hij gewoon een deel van die 3 megapixel en maakt daar de foto van. Ik denk dus dat een ingezoomde 1 megapixel foto een uitsnede is van een complete 3 megapixel, correct me if i'm wrong).

@Dyzz1986: alleen al ten opzichte van de Vario II is dit apparaat al erg verbeterd. Grootste punt natuurlijk de interne gps, maar ook de camera: die maakt eindelijk foto's waarop iets te onderscheiden valt. Helemaal in de donker is dit een vooruitgang. Verder de software die er op staat maakt voor mij dit toestel al de moeite waard. De slide is ook lekker: met een soort van veer erin, terwijl er eerst een "klik" te voelen was, die na verloop van tijd versleten was, zodat het toetsenbordje niet behoorlijk meer dicht ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:23:
idd net ook gebelt met vodafone :D Hij is in handen van TNT en wordt morgen geleverd!
Ook ik werd net gebeld door de koerier van VF. Hij wordt morgen gebracht. Dan heb ik wat leuks te doen dit weekend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07:09
Zhadum schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:29:
Ik heb nu mijn toestel terug van reparatie en wil voordat ik wat dan ook erop instaleer een soort ‘image’ maken, zodat ik het altijd een schone installatie heb. Weet iemand hoe ik het moet doen?
uhhhmmmm......

als jij niet van plan bent andere roms te gaan flashen is een hard reset hetgeen wat jij zoekt, heb je helemaal geen image voor nodig. Hard reset gaat terug naar fabrieksinstellingen, en deze bedoel je waarschijnlijk

hoe: pennetje in reset gat, erinhouden, en de 2 softtoetsen ingedrukt houden... komt een wit scherm en na bevestiging laadt deze de image van de fabriek opnieuw en ben je wel ALLES kwijt wat je er zelf opgezet hebt.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

peugeot206gt schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:53:
[...]

uhhhmmmm......

als jij niet van plan bent andere roms te gaan flashen is een hard reset hetgeen wat jij zoekt, heb je helemaal geen image voor nodig. Hard reset gaat terug naar fabrieksinstellingen, en deze bedoel je waarschijnlijk

hoe: pennetje in reset gat, erinhouden, en de 2 softtoetsen ingedrukt houden... komt een wit scherm en na bevestiging laadt deze de image van de fabriek opnieuw en ben je wel ALLES kwijt wat je er zelf opgezet hebt.
Ik ben wel van plan om later andere Rom erop zetten maar wil altijd terug kunnen naar deze Rom. Ik heb al eerder andere rom erop gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
^ op de bekende fora kan je prima vinden hoe je een ROM kan dumpen (naar raw) en reconstructen (naar nbh) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 07-02-2008 14:26 . Reden: terminologie 8)7 ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
O wat dom, haha, ik heb hier een SD kaartje van SanDisk liggen maar dit is dus geen MicroSD kaartje, maar een normale SD kaart. Hoe dan kan je wezen, mmjah gewoon niet goed gelezen naar de uitbreidings mogelijkheden :(, domme ik!

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na twee weken gebruik was er wat as van een peuk op mijn tytn2 (v1615) scherm gevallen.
Gek, mijn asbak staat links van het toetsenbord en de ttn2 ligt rechts op te laden. Afijn, volgende ochtend pas gezien, blaas ik de as eraf blijft er een plekje zitten. Ik poetsen, maar het gaat niet weg. Zit er een gaatje in het scherm............ Pen blijft haken etc.
Dus ben ik eerst bij mijn inboedelverzekering wezen vragen.
Oké, brandschade is gedekt (ik heb voor een extra bedrag apparatuur verzekerd), dus dat was mooi.
Maar wij willen graag vooraf schriftelijke prijsopgave.
Zegt die leerling verkoper bij Vodafone: dat doen wij nooit.
Later bleek die leerling verkoper net een week te werken en dus zomaar van alles uit te kramen.
Vraag ik aan hem of het ernstig is,
zegt hij nee, dit is maar een heel oppervlakkige beschadiging.
Zeg ik dat ik toch gerepareerd wil hebben, begint ie moeilijk te doen.
Ezelskop, ik betaal toch gewoon?
Wil ik in de winkel de verzekering bellen om te zeggen dat ik geen prijsopgave kan krijgen doet de hele tieten2 niks meer.
Geen scherm meer aan de praat te krijgen.
leerling verkoper: dan is uw batterij dus leeg meneer.
Ik: nee, die is vol en je ziet alle ledjes toch wel reageren als ik ergens op druk, dat gaat niet met een lege batterij?
Afijn, een andere medewerker gevraagd.
Ja prijsopgave kon niet, moest ik maar met htc zelf bellen.
Ik: maar voor reparatie gaat ie dus niet naar htc?
Nee dat klopt.
Nou dan bel jij toch even met jullie eigen reparatie dienst?
Oké, dat is een idee.
Twintig minuten in de wacht.
Ja hoor: een nieuw scherm kost inclusief heen en weer en werkloon tussen de 150 en 200.
Ik de verzekeringsman gebeld: het kost ongeveer 250 euro.
Zegt diezelfde gast die eerst schriftelijke opgave wilde: oké doet u dat maar...............
Iemand al meer ervaring met inbrandschade op dit soort fragiele schermpjes?
En oppassen met meerokende tieten2's he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:58:
Iemand al ervaringen met zwaardere accu's of externe accu's?
Ha JA ik heb eeb 3000mAh
maar ik moet zeggen dat ik het nog niet echt heb kunnen testen.
m'n accu was al eerder heel snel leeg, het lijkt er wel op dat ie het langer doet.
gisteren om 15.00 uit de lader getrokken, google maps met gps een tijdje gebruikt, bellen, spelletje doen, toen op vliegtuig modus, weer spelletje blabla bla
nu nog 15% over..

is dat snel leeg? geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 21-09 20:14

Eagle Creek

Breathing security

Ik zit er dus over te denken om deze knakker aan te schaffen.

Elders postte ik dit ook in de HTCS710 topic. Grappig genog is dit topic véél populairder terwijl het toestel jonger is.

Het moge duidelijk zijn dat die echt een smartphone is, een soort klein broertje.
Als grote voordelen merk ik op de TyTNII de UMTS, de GPS, de batterij duur, bijgeleverde screenprotector.

Nadeel is de grootte.

Na veel reviews doorgelezen te hebben is mjn uiteindelijke vraag aan jullie: zijn er speciale zaken waar ik op moet letten, zaken die tijdens gebruik naar voren komen?
Dit is echt wel goed, dat is echt niet goed, etc..

[ Voor 8% gewijzigd door Eagle Creek op 07-02-2008 22:51 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Eagle Creek schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:36:
Ik zit er dus over te denken om deze knakker aan te schaffen.

Elders postte ik dit ook in de HTCS710 topic. Het moge duidelijk zijn dat die echt een smartphone is, een soort klein broertje.
Als grote voordelen merk ik op de TyTNII de UMTS, de GPS, de batterij duur, bijgeleverde screenprotector.

Nadeel is de grootte.

Na veel reviews doorgelezen te hebben is mjn uiteindelijke vraag aan jullie: zijn er speciale zaken waar ik op moet letten, zaken die tijdens gebruik naar voren komen?
Dit is echt wel goed, dat is echt niet goed, etc..
nou, het formaat geef je zelf al aan...

als je veel films wilt kijken en geen zin hebt om te resizen, met andere woorden complete divx.. dan is het geen aanrader.... verder in mijn ogen een toptoestel.... owja, lowlight cameraprestaties zijn gewoon bagger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

ik heb zojuist een mail gestuurd naar Vodafone betreffende het feit dat met de HTC Tytn II nog steeds niet een bezoekje kan worden gebracht aan http://live.vodafone.com.

Mits zij geen oplossing bieden, ben ik genoodzaakt om het contract te ontbinden. Op grond van artikel 4.4 van de algemene voorwaarden kan dit ook. Het lijkt me voor iedereen een duidelijk signaal als we ze dit allemaal laten weten.

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irencus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 22:41
ijsbeer910 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:31:
[...]

Ha JA ik heb eeb 3000mAh
maar ik moet zeggen dat ik het nog niet echt heb kunnen testen.
m'n accu was al eerder heel snel leeg, het lijkt er wel op dat ie het langer doet.
gisteren om 15.00 uit de lader getrokken, google maps met gps een tijdje gebruikt, bellen, spelletje doen, toen op vliegtuig modus, weer spelletje blabla bla
nu nog 15% over..

is dat snel leeg? geen idee
heb je toevallig een link naar de desbetreffende batterij? Op ebay zijn het er zoveel dat ik niet meer weet welke nou wel in orde zijn en welke niet. Vooral met zo een duur beestje laat je dat niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleinebehuizing.nl schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:33:
ik heb zojuist een mail gestuurd naar Vodafone betreffende het feit dat met de HTC Tytn II nog steeds niet een bezoekje kan worden gebracht aan http://live.vodafone.com.

Mits zij geen oplossing bieden, ben ik genoodzaakt om het contract te ontbinden. Op grond van artikel 4.4 van de algemene voorwaarden kan dit ook. Het lijkt me voor iedereen een duidelijk signaal als we ze dit allemaal laten weten.
Goede, even onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44

Ik kreeg als reactie hoe ik alles moest instellen, waarna je tot de conclusie komt dat het dan nog niet werkt...

Hopen dat het toch nog een keer gaat werken, ik heb het idee dat ik nu nogal wat mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

peugeot206gt schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:52:
[...]
nou, het formaat geef je zelf al aan...

als je veel films wilt kijken en geen zin hebt om te resizen, met andere woorden complete divx.. dan is het geen aanrader.... verder in mijn ogen een toptoestel.... owja, lowlight cameraprestaties zijn gewoon bagger...
Zou je de S710 als alternatief beschouwen?
Ik twijfel nog erg.. Zit wel verschil in functie maar toch.

Hoe zit het nu écht met de batterij. Gespecificeerd zie ik 375 uur standby wat niet slecht is. Normaal gesproken zit je niet de halve dag te 'spelen' (in het begin alleen). De vliegtuig modus is alle communicatie uit he?

Interesting.. Ga je nu naar een andere provider of moet je het toestel inleveren of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Eagle Creek schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 01:06:
[...]

Hoe zit het nu écht met de batterij. Gespecificeerd zie ik 375 uur standby wat niet slecht is. Normaal gesproken zit je niet de halve dag te 'spelen' (in het begin alleen). De vliegtuig modus is alle communicatie uit he?
Met MSN non-stop aan via GPRS (scheelt SMS'en ;)), en verder normaal gebruik houdt 'ie het twee nachten en een dag uit. Misschien zelfs wel langer, maar ik heb liever niet dat mijn telefoon uitvalt halverweg mijn dag. Toen ik UMTS / GPRS telkens uitdeed na gebruik kon ik ongeveer vier dagen met een accuload doen.

En ik zou de S710 lekker laten voor wat het is en voor de TyTN gaan. Touchscreen en GPS 'FTW' ;)
peugeot206gt schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 22:52:
[...]

als je veel films wilt kijken en geen zin hebt om te resizen, met andere woorden complete divx.. dan is het geen aanrader....
Correctie: Met de nieuwste CorePlayer draait XviD echt soepel (en daarvoor eigenlijk ook al bij mij)

[ Voor 25% gewijzigd door Ken. op 08-02-2008 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of mijn vochtig geworden HTC nog kan worden gerepareerd met redelijke kosten?
Het schermpje gaat niet eens meer aan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje.
Ik overweeg de aanschaf van een TyTN2. Momenteel gebruik ik een mobieltje en een losse PDA. Dit bevalt me goed, maar twee losse apparaten is ietswat lastig.

Nu mijn vraagjes:
- Werkt het in de praktijk goed om te bellen (handsfree?) en tegelijk je agenda te bekijken/bewerken?
- De TyTN2 worden aangesloten op een parrot3100. Dit schijnt op het moment nog een probleem te zijn; is dit probleem structureel of is het wachten op een firmware-update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
weet iemand toevallig nog een remote dekstop programma naast die van windows zelf.
Dus dat ik met mijn tytnII mijn pc kan overnemen?
Heb er aantal gevonden maar die draaien niet op windows mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vassie18 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:23:
weet iemand toevallig nog een remote dekstop programma naast die van windows zelf.
Dus dat ik met mijn tytnII mijn pc kan overnemen?
Heb er aantal gevonden maar die draaien niet op windows mobile
Kijk eens op www.logmein.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-09 23:08
/\ werkt goed met 128/64 Kbit/s :)

Duurt het bij jullie ook zo lang voordat je een ander 'toetsenbord' kan selecteren als je op het driehoekje klikt onderaan het scherm wanneer je bijvoorbeeld een smsje aan het tikken bent met de stylus?

[ Voor 15% gewijzigd door Sir_Killalot op 08-02-2008 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
De afgelopen tijd geen problemen meer met MSN messenger icm een Vodafone abonnement. Op een enkele hapering na, is het weer gewoon bruikbaar dus. d:)b

Wat ik echter nog niet aan de praat krijg, zijn Youtube mobile videolinks. De foutmelding van mediaplayer blijft dat de server niet bereikbaar is. Beetje jammer.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week heb ik orange world geactiveerd en kan ik het internet op met mijn Tytn. Bij Orange krijg je dan twee verbindings mogelijkheden: Orange world en Internet access. Via Orange world kom je op een afgesloten stukje internet terecht en alles wat je doet via die verbinding wordt niet bij je dataverbruik geteld. Via die verbinding wil ik onbeperkt kunnen internetten. Als ik echter mijn email wil checken en bijvoorbeeld mijn GPS wil updaten moet ik Internet access gebruiken omdat Orange World de verbinding naar mijn mailbox en de GPS update server (om het zo maar even te noemen) niet toestaat.

Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om in te stellen dat mijn mail altijd via de verbinding Internet access wordt binnnengehaald, en dat als ik het internet op wil, dat dan Orange world wordt gebruikt.

Er is bij verbindingmogelijkheden de optie om met je werk en met het internet verbinding te maken, maar ik kan er geen verbinding (Orange World/Internet access) aanhangen. Verder kan ik ook niet definieren met welk programma welke verbinding moet worden gemaakt. Zie ik iets over het hoofd, of moet ik nog iets instellen? Of kan het gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand een puttytel achtig programma voor de TyTn II?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
ik zal thuis is kijken :)
kan je daar ook aangeven dat er een router tussen staat eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Hoeft volgens mij niet eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 23:32

amphora

Websites & Fotografie

bartgrefte schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:49:
Zoiets als http://www.pocketputty.net/ ?

Niet gratis: http://www.dejavusoftware.com/pocketty/

[ Voor 11% gewijzigd door amphora op 08-02-2008 13:29 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:57
bartgrefte schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:49:
pocketputty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 14:06

Niek

f.k.a. The_Surfer

Heeft iemand hier al PointUI geprobeerd? http://www.pointui.com/

Ik heb het net geinstalleerd, en het maakt de TyTN II een stuk iPhone-achtiger. Aanrader IMHO :)

Video hoe het er uit ziet:
[YouTube: http://www.youtube.com/v/cafOJpN3RXg]

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Programma is al een tijdje bekend :)

Leuk voor even maar geen blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Laatst online: 19-09 09:25
Atomsk schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:59:
De afgelopen tijd geen problemen meer met MSN messenger icm een Vodafone abonnement. Op een enkele hapering na, is het weer gewoon bruikbaar dus. d:)b

Wat ik echter nog niet aan de praat krijg, zijn Youtube mobile videolinks. De foutmelding van mediaplayer blijft dat de server niet bereikbaar is. Beetje jammer.
Probleem heb ik inderdaad ook, snap 't ook nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
  • Laatst online: 19-09 09:25

Ik heb onlangs mij SIM kaart in een TyTN I gestoken en toen kwam ik dus wel op live.vodafone.com....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, zie net artikeltje over de TyTn II in de C'T. Daar staat dat de standaard geinstalleerde browser Opera Mobile is :?

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 08-02-2008 14:47 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 16:57
Sir_Killalot schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:03:
Programma is al een tijdje bekend :)

Leuk voor even maar geen blijvertje.
I agree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
irencus schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:42:
[...]

heb je toevallig een link naar de desbetreffende batterij? Op ebay zijn het er zoveel dat ik niet meer weet welke nou wel in orde zijn en welke niet. Vooral met zo een duur beestje laat je dat niet gebeuren.
www.mugenpowerbatterijen.nl of www.luxian.nl

ps ik zit angola 50 mile offshore internet is nie zosnel hier, vandaar het late bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik heb het nu ook geinstalleerd... ben benieuwd voor hoelang het leuk blijft. Tot nu toe vind ik het wel een aardig ding. Maar al één keer vastgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

.KeN. schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 01:46:
En ik zou de S710 lekker laten voor wat het is en voor de TyTN gaan. Touchscreen en GPS 'FTW' ;)
Kijk, stevig antwoord :).

Accu blijft een probleem bij die dingen maar de 175 uur standby die de S710 mij beloven lijken me toch echt niets.

Enig probleem waarmee ik dob is is de grootte, maar ook dat is 'normaal' en je krijgt er wat voor terug.

Ik ben er nog niet uit maar neig in een bepaalde richting.
Thx.

Owja.. Werkt 'ie met KPN? Of moet ik dat beter even in de winkel vragen?
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Pointui.com/ => Ziet er leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Of de TyTN 2 met het KPN netwerk overweg kan?

De mijne heeft nog steeds bereik dus ik denk het wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-09 21:32
mawi schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Ik heb onlangs mij SIM kaart in een TyTN I gestoken en toen kwam ik dus wel op live.vodafone.com....
en office.vodafone.com dat is weer speciaal gemaat voor dit soort toestellen. Maar dat snappen ze bij vodafone zelf nog niet geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vassie18 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:20:
[...]

ik zal thuis is kijken :)
kan je daar ook aangeven dat er een router tussen staat eventueel?
Aangeven van een router is niet nodig, dat is nou juist zo mooi van Logmein.
Werkt door alle routers en firewalls heen. En vanaf je telefoon gaat het perfect...
Gebruik het al heel erg lang naar volle tevredenheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:40
zijn er nog mensen die ptravel alarm heb geinstaleerd?
als ik bij alarm kijk zie ik bij de dag altijd 3 dagen van zaterdag tot maandag en als ik wil scrollen naar een andewre dag dan zet hij 1 willekeurige neer en daarna doet hij niks meer.
iemand bekend met dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm jammer vandaag pakketje niet binnen gekregen van Vodafone :'(
Morgen dan hoop ik!
Jullie al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een HTC Wizard/MDA Vario, al bijna twee jaar. Daar zit op zich een redelijke camera in, maar in de loop der tijd zijn er allemaal krassen in het plastic van de camera opgekomen, waardoor deze erg crappy foto's maakt.

Is de camera van de HTC TyTN 2 beter beschermd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Laatst online: 15-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:45:
Morgen dan hoop ik!
Jullie al wel?
`
Ja, wordt er echt niet goed van, ik ben op me werk maar heb ook nog niets binnen gekregen!!!
Ga straks naar huis dus hoop maar dat ze nog komen!

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Wezz schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:03:
[...]

`
Ja, wordt er echt niet goed van, ik ben op me werk maar heb ook nog niets binnen gekregen!!!
Ga straks naar huis dus hoop maar dat ze nog komen!
Ja pff ik heb van 8 uur smorgens tot 2 uur smiddags zitten wachten speciaal ervoor... :X
Morgen ga ik ook weer vroeg uit bed speciaal daarvoor... Dus ik hoop maar dat het dan wel binnen komt! Maar dan hebben ze het niet gisteren verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 17:02:
Ik heb nu een HTC Wizard/MDA Vario, al bijna twee jaar. Daar zit op zich een redelijke camera in, maar in de loop der tijd zijn er allemaal krassen in het plastic van de camera opgekomen, waardoor deze erg crappy foto's maakt.

Is de camera van de HTC TyTN 2 beter beschermd?
Redelijke camera? Daar zijn de meningen over verdeeld, maar de camera is vrijwel op dezelfde manier weggewerkt als de Mda Vario. Dus ook hier zal je dat probleem waarschijnlijk krijgen, al heb ik bij beiden het probleem niet ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:30:
[...]

Aangeven van een router is niet nodig, dat is nou juist zo mooi van Logmein.
Werkt door alle routers en firewalls heen. En vanaf je telefoon gaat het perfect...
Gebruik het al heel erg lang naar volle tevredenheid..
Tijdens inloggen op mijn tytnII geeft die aan dat ik een bestand(cab) miet installeren.
Inmiddels meerder malen gedaan maar die pagina blijft naar voren komen.
Enig idee hoe dit kan?
Tijdens installatie geeft die wel aan dat je WM2003 of nieuwe nodig hebt met ARM processor.

Ook als soft reboot gedaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 21:27
Volgens mij is dit probleem al eens eerder langsgekomen, maar ik kan het (met zoekfunctie) niet meer terugvinden:

Ik heb er nu af en toe last van dat mijn TyTN vanzelf een GPRS verbinding gaat maken wanneer ik de telefoon uit standby haal, een smsje open, oid. Vervolgens doet ie niks met die verbinding. Ik heb het al een paar keer meegemaakt, en slechts 1 keer liet ie voor een paar seconden het busy-icontje zien.
In NL is het niet zo'n ramp, ik heb toch een onbeperkte databundel, maar A) het hoort niet B) in het buitenland levert het zware kosten op C) batterij gaat sneller leeg als ik er niet op let.

Ik heb de originele software (NL) er op staan, geen branded apparaat.

Extra software:

ClearTemp
TomTom Nav 6
Pocket TV
Core Player
Total Commander
Flash Player

In register veranderd: display en sleep-timer tijdens gesprekken. Verder niks.

Iemand enig idee?

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:42
Ik heb dit toestel vandaag van me werk gehad, alleen heb ik het idee dat er iets mis is.

Uit de verpakking heb ik hem aan de USB oplader gelegd. Als dat aangesloten is op het stopcontact zie ik geen lampje branden wat aanduidt dat hij aan het opladen is. Klopt dat? Vervolgens als ik de powerknop ingedrukt houdt, gaat het meest linkse lampje knipperen, zon 10 seconden en deze stopt dan. Er gebeurt dan verder helemaal niks. Display gaat ook niet aan.

Of doe ik nou iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een maand dit prachtapparaat in gebruik. Vanaf het moment dat ik hem besteld heb, dit hele topic doorgespit en bijgehouden. Nu heb ik sinds gisteren echter een probleem en ik hoop dat ik het kan oplossen zonder een hard-reset uit te voeren. Ik kan niet meer in mijn berichten menu komen. Als ik op het vandaag-scherm tik, selecteert ie wel de knop, maar er gebeurt niets. Via het startmenu hetzelfde verhaal.
Ik heb geen rom aangepast, alleen wat programmaatjes geïnstalleerd. Gisteren nog CorePlayer, zou dit de oorzaak kunnen zijn? Is dit een bekend probleem voor anderen?

-edit-
Soft-reset werkt ook al niet. Synchroniseren wil ook al niet meer, misschien heeft dat dezelfde oorzaak. Toch maar beginnen met backuppen voor het geval ik een hard-reset moet doen.
-edit2-
PIM-backup ziet ook al geen berichten, wel een fout in 'index.dat'.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
ozziestroker1 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:33:
zijn er nog mensen die ptravel alarm heb geinstaleerd?
als ik bij alarm kijk zie ik bij de dag altijd 3 dagen van zaterdag tot maandag en als ik wil scrollen naar een andewre dag dan zet hij 1 willekeurige neer en daarna doet hij niks meer.
Dit is mij onbekend, en het is me ook niet helemaal duidelijk wat er mis gaat :/. Bij mij ziet 't er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/4980/alarmmn0.png

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 09:15:
- Werkt het in de praktijk goed om te bellen (handsfree?) en tegelijk je agenda te bekijken/bewerken?
- De TyTN2 worden aangesloten op een parrot3100. Dit schijnt op het moment nog een probleem te zijn; is dit probleem structureel of is het wachten op een firmware-update?
Als je met "handsfree" bellen bedoelt met (bijgeleverde) headset: dat werkt perfect, je kan tijdens een gesprek gewoon doorwerken met andere programma's. Bedoel je bellen met de speakerfunctie dan wordt het een wat lastiger verhaal: ik heb daar wisselende ervaringen mee wat de verstaanbaarheid (voor de ontvanger) betreft. Soms gaat het prima, soms ben ik helemaal niet te horen en meestal zit het daar ergens tussenin.

Met Parrots heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:36
Ik kan helaas nog niets positiefs melden over een parrot 3100 met mijn Tytn II.
Had de 3100 al, en dacht dat bluetooth zo iets standaards was, niet dus. Heb van de week de bluetooth hotfix geinstalleerd, maar ben nog niet bij de auto geweest, dus moet nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:45:
Morgen dan hoop ik!
Jullie al wel?
Hehehe, we've got 'm :-) Hij is net thuisbezorgd door de koerier (21:40). Ik was zijn laatste adres.
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4674.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4685.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4689.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4702.jpg
Afbeeldingslocatie: http://atjong.tweakdsl.nl/got/img_4710.jpg
Het wordt een lange avond ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een Kaiser met een Vodafone abbonement met data, alleen de gelockte Kaiser dus. Mijn probleem is alleen dat Live Messenger er standaard niet opstaat en ik geen versie kan vinden die het wel doet op het Vodafonenetwerk, van de originele Live Messenger tenminste. Mijn vraag komt dus neer op, welke versie van Live Messenger gebruiken jullie op jullie Kaiser, die werkt op 3G van het Vodafonenetwerk? En, als iemand die heeft, even een link posten van de .cab of .exe file hiervan.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Ahum, mijn TyTN II is gesimlocked. Dat heeft Vodafone lekker slim gedaan }:O. Want zo kan ik hem de komende 2 maanden niet gebruiken tot mijn T-Mobile nummer is omgezet. Nou ja, als PPC wel. Morgen maar effe bellen of ik niet een simkaart met tijdelijk nummer kan krijgen. Is het gebruikelijk dat de Vodafone TyTN II's gelockt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt net zoals mij de Vodafone V1615, die is inderdaad gelockt. Je zult ook geen Live Messenger en nog wat dingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

Geef dan meteen de URL ...

(Dit soort hints stellen we hier dus niet op prijs.)

[ Voor 133% gewijzigd door pven op 09-02-2008 09:12 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Tja, opzich is het logisch, je koopt een vodafone tytn, dan weet je bij voorbaat dat deze gelocked is...

Ik zou zeggen wacht nog even 2 maanden en geniet er dan volop van, weet dat er hier op GOT een draadje loopt over de live messenger problemen en oplossingen... volgens mij was de clue een oudere versie installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Okay thanks.
Verder leuk een apparaat. Alleen is deze pagina van got bijna onleesbaar in IE. Zijn daar nog creatieve oplossingen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 17:18
atjong schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 08:48:
Okay thanks.
Verder leuk een apparaat. Alleen is deze pagina van got bijna onleesbaar in IE. Zijn daar nog creatieve oplossingen voor?
Jazeker probeer Opera Mini eens....werkt goed...maar Opera Mobile 9 verschijnt zeer binnenkort en dat is een super browser volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:40
Ma.rkus.nl schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:29:
[...]

Dit is mij onbekend, en het is me ook niet helemaal duidelijk wat er mis gaat :/. Bij mij ziet 't er zo uit:

[afbeelding]

hoi, welke versie heb jij?want 2.7.3 ziet er anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
Eagle Creek schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:52:
[...]

Kijk, stevig antwoord :).

Accu blijft een probleem bij die dingen maar de 175 uur standby die de S710 mij beloven lijken me toch echt niets.
de accu is het probleem niet, het toestel gebruikt nogal wat mA-pjes
als ik een beetje zit te rommelen staat ie al snel op +400 mA
en aangezien de accu1350maH is duurt het niet zolang voor is leeg is....
met de 3000mAh gaat het al een stukkie beter, aan de dikke lerp aan de achterkant ben ik inmiddels wel gewend, kvindt het niet eens meer storend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik een Brando screenprotector kan krijgen voor TYTN 2, had hem besteld bij dat zaakje in Almere maar deze laten na een week wachten niets van zich horen, ook de tel.wordt niet beantwoord (vreemd meer mensen hier last van?)
Nu heb ik wel een Veripart maar is deze net zo goed of kan ik beter wachten op de Brando?

Rein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Kijk eens op www.screenprotector.nl , daar heb ik hem besteld en daar is ie vrij goedkoop en ook nog snel bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikY
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-09 19:58
Ik heb geen probleem om op Vodafone Live te komen, met een unbranded TyTN II, via HSDPA. Echter moet je niet "http://live.vodafone.com/" als adres in Pocket IE gebruiken maar "wsp://live.vodafone.com".

Volgens mij moet je alle WAP sites met protocol "wsp://" addresseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:15

SteveV

Schtiefv Meister

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 13:39:
Weet iemand waar ik een Brando screenprotector kan krijgen voor TYTN 2, had hem besteld bij dat zaakje in Almere maar deze laten na een week wachten niets van zich horen, ook de tel.wordt niet beantwoord (vreemd meer mensen hier last van?)
Nu heb ik wel een Veripart maar is deze net zo goed of kan ik beter wachten op de Brando?

Rein
Hier de Ultra Clear: http://shop.brando.com.hk...2&dept_id=039&cat_id=0763

En hier de normale: http://shop.brando.com.hk...1&dept_id=039&cat_id=0763

Ik bestel ze meestal direct bij Brando ivm de gunstige wisselkoers.
Verzenden is redelijk snel met een week heb ik ze normaal in huis en de verzend kosten zijn ook lekker goedkoop $3

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
RikY schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:15:
[...]

Ik heb geen probleem om op Vodafone Live te komen, met een unbranded TyTN II, via HSDPA. Echter moet je niet "http://live.vodafone.com/" als adres in Pocket IE gebruiken maar "wsp://live.vodafone.com".

Werkt hier helaas niet op mijn unbranded TyTN II... Gebruik nu nog steeds noodgedwongen de t-mobile pda pagina, zijn er mensen die een ander alternatief hebben als startpagina? Bij t-mobile is het wel fijn dat je een column met nieuws hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
jopie schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 21:59:
Ik kan helaas nog niets positiefs melden over een parrot 3100 met mijn Tytn II.
Had de 3100 al, en dacht dat bluetooth zo iets standaards was, niet dus. Heb van de week de bluetooth hotfix geinstalleerd, maar ben nog niet bij de auto geweest, dus moet nog proberen.
Hierzo met de parrot MK6000 geen problemen, werkt zoals het hoort te werken. Stap de auto in, connect vanzelf en alles gaat heerlijk soepel. Alleen na een firmware update problemen gehad om mijn telefoonboek over te zetten. (was update van parrot) Voor uitgebreide review zie link in startpost.
Tevens werkt A2DP prima icm deze combinatie, tomtom etc gaat vloeiend over de radio...

3100 geen ervaring mee, misschien eens kijken of parrot een nieuwe firmware beschikbaar heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian Inc.
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 12:34
Ik heb nu een raar probleem, sms-berichten en mailtjes openen beneden zodat ik elke keer naar boven moet scrollen/slepen om het bericht te lezen!

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor wie 't interesseert: de TyTn II kan worden opgeladen met de MintyBoost :)

bartgrefte in "Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon..."

Gaat volgesmij haast net zo snel als met de AC-lader.
19:18, met zo goed als lege accu, aangesloten, is nu (19:55) op 9%.

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 09-02-2008 20:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Atjong => Let us know ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualjoe
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 12:20
Nog een keertje:
virtualjoe schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:01:
Ik heb sinds kort een kenwood autoradio (7537A) met KCA-BT100 Bluetooth carkit van Kenwood. Alleen krijg ik mijn adresboek van de Tytn II er niet naar toe gezet. Iemand tips om dit te pushen? :/
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vragen voor deze telefoon.

- heb deze telefoon een radio
- gps gaat dit via internet of andere verbinding waarvoor ik moet betalen ?
- krijg en een plak stikker voor je scherm te beveiligen tegen krassen ( en is deze goed?)
- heeft het een groot verschil met de cruise Qua hardware en software.
- kan hierin 8 of 12 gb in als kaartje
- is deze tel ook goed geschikt als muziek speler, vergelijkbaar met bijvoorbeeld k800i
- vinden jullie het gewicht te zwaar voor dagelijks gebruik in de broekzak.
- hoeveel dagen (3 of 4enz) is de batterijduur bij gewoon gebruik.
- ik heb gelezen dat deze gsm moeilijk films kan afspelen, wordt hier iets aan gedaan ?
- lees dat de wekker die er standaard op zit niet goed werkt, dat hij soms niet afgaat of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Om GPS te gebruiken moet je idd een UTP kabel aansluiten :+

Al je vragen zijn echt al 13413x beantwoord :w

(sommige staan zelfs al in de startpost)

[ Voor 21% gewijzigd door Sir_Killalot op 09-02-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Okee, mijn vorige probleempje is opgelost 8). Nu de foon nog helemaal doorgronden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

mphilipp

Romanes eunt domus

Minimaal de helft van je vragen kun je beantwoorden door te lezen. De openingspost bijvoorbeeld.

Dat van die spellingschecker had er niet bij gehoeven. :/

@Sir_Killalot: maar wél een UTP crosscable. Anders doet ie het nie...

[ Voor 21% gewijzigd door pven op 09-02-2008 23:15 ]

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mphilipp schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 22:35:
[...]

Minimaal de helft van je vragen kun je beantwoorden door te lezen. De openingspost bijvoorbeeld.

*knip*

@Sir_Killalot: maar wél een UTP crosscable. Anders doet ie het nie...
Deze discussie hoort niet in dit topic.

- heb deze telefoon een radio nee, maar is er geen specaal kapel er voor

- gps gaat dit via internet of andere verbinding waarvoor ik moet betalen ? media mark zegt van wel, je moet eerst een bestand krijgen ofzo en daarna kan tom tom beginnen

-krijg en een plak stikker voor je scherm te beveiligen tegen krassen ( en is deze goed?) ik weet niet hoe de naam heet dus kon het niet zoeken

- heeft het een groot verschil met de cruise Qua hardware en software. is geen verschil denk ik dome vraag sorry- kan hierin 8 of 12 gb in als kaartje

- is deze tel ook goed geschikt als muziek speler, vergelijkbaar met bijvoorbeeld k800i, kon er niks over vinden

vinden jullie het gewicht te zwaar voor dagelijks gebruik in de broekzak. kon er niks over vinden-

hoeveel dagen (3 of 4enz) is de batterijduur bij gewoon gebruik. geen idea

- lees dat de wekker die er standaard op zit niet goed werkt, dat hij soms niet afgaat of zo. geen idee

[ Voor 24% gewijzigd door pven op 09-02-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Beetje meer research mag wel zoals gezegd, veel kan je in de topics vinden en via google :) Maar bij deze dus de antwoorden:
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:41:

- heb deze telefoon een radio
nee, als het goed is is er wel een headset van htc met ingebouwde fm tuner
- gps gaat dit via internet of andere verbinding waarvoor ik moet betalen ?
Nee, gewoon gps.
QuickGPS maakt wel verbinding met internet, maar dit programma kan je handmatig draaien. QuickGPS zorgt ervoor dat je GPS zijn positie wat sneller vind

- krijg en een plak stikker voor je scherm te beveiligen tegen krassen ( en is deze goed?)
Ja krijg je erbij en moet je er zelf nog op doen. Ik gebruik hem zelf nog, maar wil eigenlijk een betere gaan kopen, heb hem nu 3 maanden erop zitten en hij zit vol krassen
- heeft het een groot verschil met de cruise Qua hardware en software.
zou niet weten
volgens mij ging dit wel, staat volgens mij ergens in dit topic vermeld
- is deze tel ook goed geschikt als muziek speler, vergelijkbaar met bijvoorbeeld k800i
Ja, je hebt standaard windows media player.
- vinden jullie het gewicht te zwaar voor dagelijks gebruik in de broekzak.
Ik heb hem in het bijgeleverde tasje aan mijn riem hangen, voel hem amper zitten
- hoeveel dagen (3 of 4enz) is de batterijduur bij gewoon gebruik.
Een aantal dagen moet hij wel volhouden, ik gebruik hem actief en dan doe ik er minimaal 2 dagen mee
- ik heb gelezen dat deze gsm moeilijk films kan afspelen, wordt hier iets aan gedaan ?
de laatste coreplayer schijnt veel problemen te verhelpen
- lees dat de wekker die er standaard op zit niet goed werkt, dat hij soms niet afgaat of zo.
Ik gebruik de standaard wekker, af en toe gaat hij dubbel af. Ik heb ook al eens gehad dat hij niet afging, maar dan was mijn hele telefoon vastgelopen... zal vast niet aan die wekker gelegen hebben maar aan andere software op mijn pda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Gian Inc. schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:52:
Ik heb nu een raar probleem, sms-berichten en mailtjes openen beneden zodat ik elke keer naar boven moet scrollen/slepen om het bericht te lezen!

iemand een idee?
Heb je met KaiserTweak gespeeld? Check dan of PocketIE > D-Pad Scroll Navigation disabled is (lees ook de noot bij de tweak).

Ter aanvulling op het antwoord van Forceblaster:
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:41:
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel erg bedankt ,

ik heb nog een vraag dit gaat over de batterij, ik heb opgezocht maar kon het niet vinden.
als de batterij een dag leeg is ( of meer) raak ik dan al mijn bestanden kwijt. omdat hij heeft geen energie?. vroeger vergat de tel het.

[ Voor 6% gewijzigd door een moderator op 10-02-2008 10:50 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 10:45:
heel erg bedankt ,

ik heb nog een vraag dit gaat over de batterij, ik heb opgezocht maar kon het niet vinden.
als de batterij een dag leeg is ( of meer) raak ik dan al mijn bestanden kwijt. omdat hij heeft geen energie?. vroeger vergat de tel het.
Nope, hij 'vergeet' niets als de batterij op is. Alle bestanden blijven netjes staan op de SD kaart of het intern geheugen. De enige manier om hem weer helemaal leeg te maken is door een harde reset van het apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

RikY schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 14:15:
[...]

probeer maar eens naar TV en video te gaan dan als je met wsp://live.vodafone.com surft.
Ik ben niet van gister... wsp://live.vodafone.com werkt idd, maar heel beperkt, zodra je echt een van de services wil word je toch weer doorgelinkt naar http://live.vodafone.com en dan werkt het dus weer niet!!!!! ik heb nog geen reactie van vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Eagle Creek schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 01:06:

[...]

Interesting.. Ga je nu naar een andere provider of moet je het toestel inleveren of?
Je bent dan gewoon van je contract af. Ik heb hem unbranded gehaald bij de Belcompany, en die hoeven het toestel niet terug hoor :) dus ja, voordeel is dat ik dan een tytn II heb zonder daarvoor nog een abbo te betalen, maar ik heb liever gewoon wel vodafone en dat alles netjes werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:44
Alles als visite kaartje naar je radio sturen. In de engelse versie -> send as vCard en ander kun je Beam proberen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian Inc.
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 12:34
Ma.rkus.nl schreef op zondag 10 februari 2008 @ 01:40:
[...]

Heb je met KaiserTweak gespeeld? Check dan of PocketIE > D-Pad Scroll Navigation disabled is (lees ook de noot bij de tweak).
Super, opgelost! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Sir_Killalot schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 20:59:
Om GPS te gebruiken moet je idd een UTP kabel aansluiten :+
Hu?
Misschien dat ik nu een hele domme vraag stel en bedoelde jij je opmerking als grapje :+ maar er past toch geen UTP kabel in? Volgens mij GPS't 'ie gewoon uit zichzelf :p.

===========
@Atjong: Aha!

=============
Misschien lichtelijk offtopic: bestaat er eigenlijk een klein fijn programma (Winamp) voor Windows Mobile, of ben je toch wel gekluisterd aan WMP?

[ Voor 27% gewijzigd door Eagle Creek op 10-02-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik gebruik CorePlayer voor zowel video als muziek. Werkt prima met playlists en heeft shuffle (random). Meer heb ik niet nodig.

Als je toch iets á la WinAmp zoekt (erg apart dat ze geen officiële PDA-versie hebben overigens :?) zou je PocketMusic kunnen proberen met WA-skin ofzo:

http://www.pocketmind.com/pocketmusic.htm (freeware)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twijfel twijfel twijfel...

Ik heb nu een MDA Vario (HTC Wizard/QTek 9100).

Nu loopt binnenkort mijn abonnement af en ben ik weer aan het rond kijken voor nieuw abonnement en toestel. Nu ben ik erg tevreden met Windows Mobile PDA telefoons en wil er nu dus weer één. De meest geadvanceerde van dit moment is dus de HTC TyTN 2.

Nu heb ik rond gekeken naar abonnement die ik voor dit toestel kan krijgen. De goedkoopste die ik gevonden heb is deze:

Vodafone Basis abonnement 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet - 2 jarig contract
Ik bestel dan via tfortelecom.nl. Mijn maandelijks kosten zijn dan door hun korting € 23,25. Maar volgens mij komt dit door die 50% koring die je eerste 6 maanden krijgt. Normale prijs zou 37,00 per maand zijn, wat ook nog wel redelijk is. Dit is dus inclusief data abonnement. Het toestel kost mij dan éénmalig € 99,96.

Ik zou dan iets van vijf euro duurder uit zijn dan dat ik nu ben bij T-Mobile. Nu heb ik ook internet abonnement (Pocket Internet Totaal). Maar mijn MDA Vario kan alleen maar gprs aan

Maar mijn vraag is, is de HTC TyTN2 het geld waard vergeleken met de MDA Vario die ik nu heb?

Ik ga niet vragen of ik beter kan wachten op de opvolger van de TyTN2 want er komen altijd wel betere opvolgers.. maar staat er geen nieuwe model al om het hoekje te wachten om uit te komen?

Voor mij is belangrijk:
Email/Agenda/Internet snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumkruk
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 15:40:
Twijfel twijfel twijfel...

Ik heb nu een MDA Vario (HTC Wizard/QTek 9100).

Nu loopt binnenkort mijn abonnement af en ben ik weer aan het rond kijken voor nieuw abonnement en toestel. Nu ben ik erg tevreden met Windows Mobile PDA telefoons en wil er nu dus weer één. De meest geadvanceerde van dit moment is dus de HTC TyTN 2.

Nu heb ik rond gekeken naar abonnement die ik voor dit toestel kan krijgen. De goedkoopste die ik gevonden heb is deze:

Vodafone Basis abonnement 27,50 + Zorgeloos Mobiel Internet - 2 jarig contract
Ik bestel dan via tfortelecom.nl. Mijn maandelijks kosten zijn dan door hun korting € 23,25. Maar volgens mij komt dit door die 50% koring die je eerste 6 maanden krijgt. Normale prijs zou 37,00 per maand zijn, wat ook nog wel redelijk is. Dit is dus inclusief data abonnement. Het toestel kost mij dan éénmalig € 99,96.

Ik zou dan iets van vijf euro duurder uit zijn dan dat ik nu ben bij T-Mobile. Nu heb ik ook internet abonnement (Pocket Internet Totaal). Maar mijn MDA Vario kan alleen maar gprs aan

Maar mijn vraag is, is de HTC TyTN2 het geld waard vergeleken met de MDA Vario die ik nu heb?

Ik ga niet vragen of ik beter kan wachten op de opvolger van de TyTN2 want er komen altijd wel betere opvolgers.. maar staat er geen nieuwe model al om het hoekje te wachten om uit te komen?

Voor mij is belangrijk:
Email/Agenda/Internet snelheid.
Ik heb precies dezelfde overstap gemaakt, al ben ik bij T-mobile gebleven. Ik kreeg de TyTN2 gratis bij een T-mobile Flex 22,50 + Pocket Internet Totaal.

Ik moet zeggen dat dit apparaat erg veel van hetzelfde kan, maar toch wel sneller is. Degelijker aanvoelt en de upgrade van camera, internet snelheid zijn echt super veel beter. Ik vind wel dat de windows mobile nog steeds wat te traag draait. Waar je bij andere telefoons menu's en dergelijke direct ziet verschijnen is het bij deze met een aantal programma's open meestal even wachten, maar... minder dan bij de Vario

Succes met je keuze! Ik ben over het algemeen erg tevreden met de Tytn2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 21:27
Weet iemand hoe ik in kan stellen dat gestreamde filmpjes door CorePlayer gepakt worden, ipv door WMP? Als CP inderdaad soepeler afspeelt dan WMP is dat wel zo handig. Maar IE start automatisch WMP.

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drumkruk schreef op zondag 10 februari 2008 @ 17:47:
[...]

Ik heb precies dezelfde overstap gemaakt, al ben ik bij T-mobile gebleven. Ik kreeg de TyTN2 gratis bij een T-mobile Flex 22,50 + Pocket Internet Totaal.

Ik moet zeggen dat dit apparaat erg veel van hetzelfde kan, maar toch wel sneller is. Degelijker aanvoelt en de upgrade van camera, internet snelheid zijn echt super veel beter. Ik vind wel dat de windows mobile nog steeds wat te traag draait. Waar je bij andere telefoons menu's en dergelijke direct ziet verschijnen is het bij deze met een aantal programma's open meestal even wachten, maar... minder dan bij de Vario

Succes met je keuze! Ik ben over het algemeen erg tevreden met de Tytn2
Kan je helaas geen DM sturen, dus dan maar even een reply

Hoe hem je het abonnement verlengd? Via onlineshop, winkel of telefoon? Of via een tussenwinkel als Belcompany, tfortelecom etc?
Is het toestel branded?

Als ik via t-mobile online shop kijk dan moet ik nog 170 euro bij betalen met flex 25 abonnement met Pocket Internet Totaal.

(Snelheid van vodafone internet is ook hoger, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stomme vraag misschien,
Maar hoe kan ik geinstalleerde programmas die ik niet meer gebruik verwijderen?
Is er ook een soort uninstaller voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:45:
[...]

Kan je helaas geen DM sturen, dus dan maar even een reply

Hoe hem je het abonnement verlengd? Via onlineshop, winkel of telefoon? Of via een tussenwinkel als Belcompany, tfortelecom etc?
Is het toestel branded?

Als ik via t-mobile online shop kijk dan moet ik nog 170 euro bij betalen met flex 25 abonnement met Pocket Internet Totaal.

(Snelheid van vodafone internet is ook hoger, maar dat terzijde)
Om hier even op in te springen: ik kan hem verlengen via de site van Tmobile voor 1 jaar, relax 100 13.50 per maand: toestel gratis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:31:
Stomme vraag misschien,
Maar hoe kan ik geinstalleerde programmas die ik niet meer gebruik verwijderen?
Is er ook een soort uninstaller voor?
Settings > System > Remove Programs ;)
(of het Nederlandse equivalent daarvan)

Het kan ook via ActiveSync: check Tools > Add/Remove Programs.

Pagina: 1 ... 21 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.