HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 6 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 35 Laatste
Acties:
  • 323.382 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W.Wezz schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:31:
[...]

Afgelopen week zouden er 200 stuks binnenkomen (dinsdag), afgelopen vrijdag heb ik nogmaals gebeld en de toestellen zijn nu bij T&T onderweg naar Vodafone. De meneer (teamleider) vertelde mij dat het dan ongeveer 1 tot 1,5 week kon duren voordat deze verzonden zullen worden vanuit Vodafone. Die meneer vertelde mij ook dat er inmiddels niet 200 maar 285 geleverd zullen gaan worden. Met een beetje geluk zal ik (en jullie) dus vrijdag of die maandag erna het toestel in huis hebben (of in de loop van die week aangezien het in sommige districten langer kan duren).

Op hoop van zegen dus :D.
Ik ben benieuwt..
Tegen mij zeiden ze dat ze nog in back order stonden en dat er geen leverdatum bekend was..
Hopelijk komen ze zo snel mogelijk binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozziestroker1
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Veneficus schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:17:
[...]

Hmm, thanks, maar het werkt niet helemaal. Ik zag dat alle alarm-sounds WAV zijn, die los in de Windows-folder staan. MP3's die op de kaart staan worden niet gezien.
Heeft iemand een work-around? Of moet ik mijn de MP3's die ik als wekker/agenda-alarm gebruik nou gaan converteren naar WAV?
Voor SMS en beltonen werkt het overigens wel *O*
nou ik heb wat mp3's in de root van m'n mem card gezet,maar als ik hem selecteer dan kan ik alleen instellen als beltoon.

hoe heb jij hem als berichttoon/alarmtoon gezet?
ben nu aan het einde van m'n eerste dag kaiser gebruik dus snap er nog niet veel van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoomSmurf schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 02:15:
[...]

Als je KaiserTweak o.i.d. gebruikt is er een optie om de data connectie automatisch te droppen na X seconden. Als je dit aan hebt staan is dat het probleem, is een bekend bij-effect
Het werkt nu wel om te bellen en te internetten!!! Inderdaad die optie uitgezet in KaiserTweak en toen functioneerde het!

Hartelijk bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of er al eens eerder is over gesproken, maar bestaat er ook een tool waarmee kan je snel kan overschakelen tussen GPRS en UMTS zonder de instellingen in te hoeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 21:27
ozziestroker1 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:06:
[...]

nou ik heb wat mp3's in de root van m'n mem card gezet,maar als ik hem selecteer dan kan ik alleen instellen als beltoon.

hoe heb jij hem als berichttoon/alarmtoon gezet?
ben nu aan het einde van m'n eerste dag kaiser gebruik dus snap er nog niet veel van :?
Alarm kan dus volgens mij niet (alleen als wav). Berichttoon kun je via het menu voor geluiden instellen.

Ik heb 'm toevallig ook vandaag gekocht, en loop ook tegen wat dingen aan. Nog iets: hoe krijg ik de flitser van de camera aan? Staat geen optie in beeld 8)7

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeie vraag >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb toch al een paar mnd deze felbegeerde tel, maar een flitser ben ik nog nooit tegengekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Veneficus schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 19:17:
[...]

Hmm, thanks, maar het werkt niet helemaal. Ik zag dat alle alarm-sounds WAV zijn, die los in de Windows-folder staan. MP3's die op de kaart staan worden niet gezien.
Heeft iemand een work-around? Of moet ik mijn de MP3's die ik als wekker/agenda-alarm gebruik nou gaan converteren naar WAV?
Voor SMS en beltonen werkt het overigens wel *O*
Enige twee opties zijn:
- Converteren naar wave-files
- Andere wekker-applicatie nemen de wél met MP3's werkt (pTravelAlarm is een dikke aanrader)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 23:25:
heb toch al een paar mnd deze felbegeerde tel, maar een flitser ben ik nog nooit tegengekomen....
Lol, nvm. Bij m'n vorige telefoon zat de flitser mooi naast de lens, ook zo gerasterd. Dacht dus zonder verder te kijken dat dat een flitser zou zijn...

Wel jammer dat 'ie dat niet heeft. Maar goed, flitsers van mobieltjes zijn toch altijd veel te zwak om echt van nut te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm,

toenstrakjes even met m'n foon geprobeerd m'n mail te bekijken @ hotmail.com. Ik kreeg eerst dit:
- adres of pw onjuist

Bij poging 2:
- cookies zouden uitstaan.... die stonden en staan, aan.

Ander hotmailadres, exact zelfde.

Dan mobile.live.com: service temporary unavailable.

Doe ik iets verkeerd?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm... lijkt er op dat mijn 3G probleem maar niet wil weggaan. Na 21 dagen zeer goed signaal lijkt eht nu weer te happeren. Sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-09 16:56
Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 21:25:
Weet niet of er al eens eerder is over gesproken, maar bestaat er ook een tool waarmee kan je snel kan overschakelen tussen GPRS en UMTS zonder de instellingen in te hoeven?
Ik kan me niet herinneren of de standaard Kaiser ROM het programmaatje had (ik gebruik al een tijd een custom ROM), maar HTC heeft (sowieso voor een aantal andere telefoons) een zogeheten "Comm Manager" applicatie:

Afbeeldingslocatie: http://img104.imageshack.us/img104/3387/3gmj1.jpg

Zoals je ziet heeft deze de optie om 3G (UMTS) aan/uit te zetten. Ik heb 'm aan één van de hardware knoppen gehangen voor snelle toegang.

[ Voor 10% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 03-02-2008 02:51 . Reden: betere img ]

¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯       ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ma.rkus.nl schreef op zondag 03 februari 2008 @ 02:42:

Ik kan me niet herinneren of de standaard Kaiser ROM het programmaatje had (ik gebruik al een tijd een custom ROM), maar HTC heeft (sowieso voor een aantal andere telefoons) een zogeheten "Comm Manager" applicatie:
Die Comm Manager moet ik hebben. :D Zit ie alleen in die custom ROM of is ie ook elders te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

bartgrefte schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:26:
Hmm,

toenstrakjes even met m'n foon geprobeerd m'n mail te bekijken @ hotmail.com.

Doe ik iets verkeerd?
Ja, waarom gebruik je het ingebouwde mailprogramma van WM niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
Verwijderd schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:38:
Die Comm Manager moet ik hebben. :D Zit ie alleen in die custom ROM of is ie ook elders te downloaden?
Hij is ook elders te downloaden, maar omdat ik me op het randje van de policy begeef heb ik het je alleen even kunnen laten zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuperus
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 18:22
Waarom moeten wav files in de root staan om te gebruiken?
wordt zo`n zootje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Muthas schreef op zondag 03 februari 2008 @ 11:41:
[...]

Ja, waarom gebruik je het ingebouwde mailprogramma van WM niet? :)
Wil gewoon hotmail.com kunnen gebruiken.

Net weer geprobeerd:
poging 1: ww/adres fout, weet 100% zeker dat ze goed zijn.
poging 2: schakel koekjes in.

Exact zelfde weer :?

En opera mini doet ineens niet meer, kom niet verder dan:
Nettoegang
Ja, maar vraag me de volgende sessie
Ja, maar vraag me de volgende keer

Gebeurt niks als ik op ok klik, en vorige werkt ook ineens niet meer. :?

Opera Mini 4 doet het wel :)
Mobile.live.com ook :)

Nu erachter komen waarom mijn WLAN nu wéér niet beschikbaar is terwijl ie wel gevonden wordt.

[ Voor 55% gewijzigd door Raven op 03-02-2008 14:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:06
Heeft iemand ergens een Nederlandstalige handleiding hoe je zelf een rom kunt maken. Want op het xda forum zie ik door aller replies het antwoord niet meer :?
Ik heb nu WM6.1 erop staan maar ook deze is niet naar mijn wens.
Daarnaast zie ik veel meldingen over bugs in de huidige cooked roms :(

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:02

dlenstra

....

klaasbram schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:50:
Heeft iemand ergens een Nederlandstalige handleiding hoe je zelf een rom kunt maken. Want op het xda forum zie ik door aller replies het antwoord niet meer :?
Waar heb je 6.1 vandaag. Heb ook wel zin om die te proberen, maar heb em nog niet kunnen vinden.
Misschien een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Ik heb serieuze twijfels of dit legaal is, doe dus maar niet.

[ Voor 108% gewijzigd door pven op 03-02-2008 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:50:
Wat bevalt je niet aan WM6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Stinger_Ventura schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:12:
Hoe zit het met Vodafone, want ik zie hier dat er 277 wachtende zijn?

Zijn ze in de winkel wel op voorraad?

Waar kan je de gunstigste prijs krijgen met verlengen, via de telefoon of via de Vodashop?
Ik heb ongeveer 1.5 week geleden mijn abo verlengd via de winkel. Via de winkel een ander aanbod (betaalde 58 euro meer voor mijn toestel, maar kreeg weer 8 maanden korting op me internet ervoor terug). In Amsterdam waren er een aantal filialen waar ze op voorraad waren, een aantal waren ze uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-07-2022
Volgende keer aub een nuttig bericht plaatsen.

[ Voor 79% gewijzigd door pven op 03-02-2008 18:05 ]

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Dat gaan we hier niet doen.

[ Voor 84% gewijzigd door pven op 03-02-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Nog een vraagje:

Na 30 seconden niet gebruiken gaat mijn beeld uit ter besparing van energie. Heel goed. Kun je ook uitzetten. Helemaal goed. Maar nu wil ik dat ie wel na 30 seconden uit gaat, maar NIET tijdens het bellen. Het is ontzettend frustrerend dat het beeld uit gaat tijdens een keuzemenu, dan moet je weer met de power-button het ding aanzetten. Is daar een plug-in voor?

Deze optie in het scherm-menu lijkt trouwens geen verschil te maken met de optie in het energie-menu om na 2 minuten op standby te gaan. Waarom zijn deze twee opties apart beschikbaar? Of is er een verschil wat ik niet zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Veneficus schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:03:
Nog een vraagje:

Na 30 seconden niet gebruiken gaat mijn beeld uit ter besparing van energie. Heel goed. Kun je ook uitzetten. Helemaal goed. Maar nu wil ik dat ie wel na 30 seconden uit gaat, maar NIET tijdens het bellen. Het is ontzettend frustrerend dat het beeld uit gaat tijdens een keuzemenu, dan moet je weer met de power-button het ding aanzetten. Is daar een plug-in voor?
Dat kun je met KaiserTweak zo instellen.

EDIT: Quote erbij ivm volgende pagina.

[ Voor 87% gewijzigd door Ken. op 03-02-2008 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Veneficus schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:03:
Nog een vraagje:

Kijk eens hier, wellicht helpt het.
Pinobigbird in "HTC Touch Cruise - Deel 1"
Pinobigbird schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:59:
[...]

Bij de Kaiser komt dit ook voor als ik het goed begrepen heb. Met de volgende registry 'tweaks' kan je het instellen: (bron: KaiserTweak XML van BoomSmurf)
Snel slapen
code:
1
HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplayDuringCall

Schakel dit in ("1") of uit ("0") om het apparaat snel in slaapmodus te krijgen wanneer een telefoongesprek binnenkomt. Wanneer dit uitgeschakeld staat zijn je energie en licht instellingen nog steeds van toepassing!

Slaapmodus
code:
1
HKCU\ControlPanel\Phone\Sleep

Sta toe ("1") of verbied ("0") dat het apparaat in een slaapmodus gaat tijdens een telefoongesprek. Bij de optie verbieden zal automatisch "snel slapen" ook niet ingeschakeld worden.

Of deze tweaks ook op de Polaris werken weet ik niet, omdat ik er helaas (NOG) geen heb :| .

[ Voor 46% gewijzigd door EWK op 03-02-2008 23:16 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma.rkus.nl
En wat betreft die opties: het scherm-menu gaat over de backlight, die kan na x tijd dimmen. De optie in het energie-menu zet het toestel in standby-mode (lees: het scherm gaat dan uit).

[ Voor 16% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 03-02-2008 23:17 . Reden: betere verwoording :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01 10:11
Ik heb een weird probleem.

Ik maak gebruik van 3 POP accounts welke ik binnenhaal via GPRS (T-Mobile).
Automatisch ophalen staat voor alle drie accounts op 10min.

Echter komt de mail niet, laat of waneer ik handmatig verzend/ontvang binnen.

Voorbeeld : vanmorgen 8.37 op pc een mail ontvangen. Om 8.57 op mijn TytnII gechecked en nog geen mail. Bij handmatig verzenden / ontvangen kreeg ik de mail wel (met als tijdstip 8.37). Dus in de tussenliggende 20 minuten had ie ongeveer 2 keer de mail op kunnen halen.
--- automatisch verzenden en ontvangen werk dus niet lekker ---

Any Clue? :? 8)7

P.s. ik maak gebruik van het interne mailprogramma.

assumption is the mother of all fuck ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Gamepie56 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:40:
[...]

Ding werkt gewoon niet goed, onze leverancier zei precies hetzelfde, tytn2+parrot gaat niet. Wij hebben gewoon een BT carkitje besteld.
Nog niet opgelost, wel beter. Versie 4.17 installeren op de carkit. Alle energy savings uit en je kunt redelijk telefoneren.

[ Voor 19% gewijzigd door thefox154 op 04-02-2008 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Dit neigt naar unlocken en daar doen we niet aan.

Zie ook: [PSGG] Policy

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 04-02-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb de Tytn II en sync met XP, e-mail en taken gaan goed alleen de contacten werkt niet. Als je bij opties op de telefoon probeerrd de contacten ook mee te nemen tijdens syncen dan blijft deze grijs en kan je dus niet aanvinken. In het sync programma op de PC zie je ook dat de contacten niet worden mee gesyncd.

Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
Is er ook een manier om bij te houden welke apps allemaal gebruik maken van het internet? Ik heb nav een bericht in dit topic voor de gein mijn dataverbinding eens uitgezet.. nog geen 10% accu per dag qua verbruik! (normaal issie na een dag weer leeg, zonder dat ik er echt iets mee doe..)

Mijn mail wordt van 1 account 1x per uur binnengehaald, verder draait prss op de achtergrond die ook 1x per uur update.. maar als ik een smsje type ofzo, krijg ik iedere 1 a 2 minuten een popupje dat er verbinding gemaakt wordt? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:44:
Hallo,

Ik heb de Tytn II en sync met XP, e-mail en taken gaan goed alleen de contacten werkt niet. Als je bij opties op de telefoon probeerrd de contacten ook mee te nemen tijdens syncen dan blijft deze grijs en kan je dus niet aanvinken. In het sync programma op de PC zie je ook dat de contacten niet worden mee gesyncd.

Leon
Welk syncprogramma gebruik je dan? Als je activesync gebruikt, zou het gewoon moeten werken. Anders even je partnership verwijderen en opnieuw de koppeling maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukt!, menu beveiliging in Active sync en dan opties daarin stond geen vinkje voor contacts.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Mensen,

IK heb nu net een mda vario 3 aangeschaft, en heb 2 jaar lang met een mda vario 1 gespeeld,

nu heb allemaal contacten en berichten en mails op me mda vario 1 staan,

ik ben er wel achter hoe ik contacten en mails kan overzetten, maar nog niet hoe ik de berichten kan overzetten..

Weten jullie dat toevallig?

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb 'V1615' aan de titel toe gevoegd. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlenstra
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:02

dlenstra

....

blaatpaal schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:36:
Mensen,

IK heb nu net een mda vario 3 aangeschaft, en heb 2 jaar lang met een mda vario 1 gespeeld,

nu heb allemaal contacten en berichten en mails op me mda vario 1 staan,

ik ben er wel achter hoe ik contacten en mails kan overzetten, maar nog niet hoe ik de berichten kan overzetten..

Weten jullie dat toevallig?
Ik denk dat dit wel moet lukken met pim back up. Maak gewoon een bak up van de gewenste dingen op je vario 1, kopieer dit backup bestand naar de vario 3, dan wel de geheugenkaart. Zet pim back up op de vario 3 en haal de back up terug. Volgens mij moet dat gaan lukken

PIM back up is freeware en staat volgens mij wel in de TS, anders ff googlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 20-09 23:08
pven schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:55:
Waarom dan ook niet meteen de T-Mobile benaming? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
pven schreef op maandag 04 februari 2008 @ 15:55:
Helemaal geweldig natuurlijk, maar voeg dan ook de MDA Vario 3 toe. Die wordt nl. ook actief gebruikt en verkocht aan T-Mobile klanten.

Dank u:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ook 'MDA Vario 3' is aan de titel toegevoegd. Dank voor de meldingen! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
-Webmaster- schreef op maandag 04 februari 2008 @ 09:06:
Ik heb een weird probleem.

Ik maak gebruik van 3 POP accounts welke ik binnenhaal via GPRS (T-Mobile).
Automatisch ophalen staat voor alle drie accounts op 10min.

Echter komt de mail niet, laat of waneer ik handmatig verzend/ontvang binnen.

Voorbeeld : vanmorgen 8.37 op pc een mail ontvangen. Om 8.57 op mijn TytnII gechecked en nog geen mail. Bij handmatig verzenden / ontvangen kreeg ik de mail wel (met als tijdstip 8.37). Dus in de tussenliggende 20 minuten had ie ongeveer 2 keer de mail op kunnen halen.
--- automatisch verzenden en ontvangen werk dus niet lekker ---

Any Clue? :? 8)7

P.s. ik maak gebruik van het interne mailprogramma.
Ik heb hetzelfde "probleem". Heb ook het idee dat mijn mail veel trager binnen komt... ik check om de 5 minuten. Tevens haalt hij alleen mijn Inbox binnen, mijn overige IMAP mappen heeft hij wel binnen gehaald, alleen de inhoud niet (ook niet na syncen met mijn pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm_Genius
  • Laatst online: 10-01 10:11
Ik merk dat het ook kan liggen aan 'stand-by'. Wanneer ik de telefoon uit stand-by haal gaat ie snel GPRS verbinding maken en haalt ie de mail binnen.

It's driving me nuts... insane.

:X 8)7
DutchTSE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:30:
[...]

Ik heb hetzelfde "probleem". Heb ook het idee dat mijn mail veel trager binnen komt... ik check om de 5 minuten. Tevens haalt hij alleen mijn Inbox binnen, mijn overige IMAP mappen heeft hij wel binnen gehaald, alleen de inhoud niet (ook niet na syncen met mijn pc).

assumption is the mother of all fuck ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:56
"Door even de voorgaande delen door te nemen" Whaha, even 8000 posts doornemen.

Als je niets zinnigs toe te voegen hebt, druk dan aub niet op de verzend-knop ...

[ Voor 37% gewijzigd door pven op 04-02-2008 19:00 ]

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
-Webmaster- schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:34:
Ik merk dat het ook kan liggen aan 'stand-by'. Wanneer ik de telefoon uit stand-by haal gaat ie snel GPRS verbinding maken en haalt ie de mail binnen.

It's driving me nuts... insane.

:X 8)7

[...]
Ik heb via kaisertweaks ingesteld dat hij de verbinding niet moet verbreken in standby, dus daar kan het voor mij niet aan liggen, wel zie ik dat hij van 3G naar HSPDA overschakelt zodra hij mail ophaalt (en ik heb van toetsblokkering/standby haal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
DutchTSE schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:01:
[...]

Ik heb via kaisertweaks ingesteld dat hij de verbinding niet moet verbreken in standby, dus daar kan het voor mij niet aan liggen, wel zie ik dat hij van 3G naar HSPDA overschakelt zodra hij mail ophaalt (en ik heb van toetsblokkering/standby haal)
Ik WM6.1 is er in de software instelbaar.
Via Comn Manager -> settings phone
Enalaatste tab -> data
En dan kun je een vinkje zetten bij "Disable data connections (e.g. GPRS/3G) when device enters Sleep mode"
(staat bij mij dus niet aan ;) )
PS ik mag links naar de rom er niet op zetten maar bij xda is er genoeg over te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door The-Source op 04-02-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op zondag 03 februari 2008 @ 23:07:
[...]

Dat kun je met KaiserTweak zo instellen.

EDIT: Quote erbij ivm volgende pagina.
Beeld gaat hier nog steeds op zwart, als ik telefoonscherm er voor heb. Of moet je daadwerkelijk bellen, om het beeld niet op zwart te laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik denk inderdaad dat 'ie 'm pas tijdens een actief gesprek aan blijft houden.
Geen idee of het echt zo is, maar het lijkt me wel. Ik heb de mijne op altijd aan aangezien ik 'm toch altijd via de stand-by knop aan of uit doe als ik 'm gebruik of wegstop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 10:07

IJsrace

null

ik heb vanaf vanmiddag een vreemd probleem met mijn TyTN.

ineens werkte het touchscreen niet of nauwelijks meer (het touch gedeelte dan), van het een op het andere moment. het scherm werkt alleen wanneer hij er zin in heeft, en bepaald ook welk gedeelte van het scherm hij het wel laat doen. het ziet er uit als een software fout, gezien het feit dat hij niet een random gedeelte van het scherm laat werken, maar bijvoorbeeld op het Vandaag scherm alleen de wekker/klok en de 5 buttons die er onder zitten. softresetten werkt niet.
morgen maar back up maken en hard-reset proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Heb je al geprobeerd het scherm opnieuw te calibreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-03 13:47

Whizzer

Flappie!

Sinds een kleine week heb ik nu ook mijn TyTN II en ben er wel blij mee. Had hiervoor dat MDA vario, maar ik mocht mijn contract weer verlengen en zag dit toestel wel zitten.

Echter zit ik wel met (tot nu toe) één klein probleempje welke ik zo snel niet terug vind ik de andere delen en elders... Het volume van mijn TomTom heb ik "zo hard mogelijk" staan om een beetje boven de windruis van mijn auto en mijn autoradio (welke echt niet hard staat) uit te komen. Dus in TomTom het geluid op maximaal en "het speakertje" ook redelijk ver bovenin. Stemmen allemaal goed verstaanbaar enzo. Het helpt niet dat het speakertje aan de achterkant van de TyTN II zit tegen m'n houder aan.

Maar wanneer ik hem naderhand uit de auto haal en de telefoon op mijn bureau leg, is het een hels kabaal op het moment dat ik gebeld wordt. Maar om nu iedere keer het volume op en neer te draaien, dat vergeet je gewoon...

Is het op een of andere manier mogelijk dat ik het geluid van de TomTom wel zo luid zet, maar dat alle andere geluiden minder hard gaan?

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

DutchTSE schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:23:
[...]
Via de winkel een ander aanbod (betaalde 58 euro meer voor mijn toestel, maar kreeg weer 8 maanden korting op me internet ervoor terug).
Welk abonnement heb je, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:31
Ik heb de laatste tijd wel vaak dat andere mensen mij niet kunnen horen... en gister was het wel heel erg, ik had 15 minuten in de wacht gehangen bij de helpdesk van KPN.. Ben ik aan de beurt, hoort die mevrouw me niet :( .

Een keer de telefoon herstarten helpt er tegen..maargoed, om nou elk uur die telefoon voor de zekerheid te herstarten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
ik heb ook weer een vreem probleem had deze voorheen ook met mijn mda vario als ik 2 smsjes in 1 stuur dan komen deze vaak maar half over en dubbel.
De ontvanger is wel telkens dezelfde maar deze heeft inmiddels ook weer een nieuwe telefoon en het is weer een tijd goed gegaan.
Iemand enig idee?

EDIT: Telefoon opnieuwe opstarten helpt niet en alles afgesloten behalve de sms leverd ook geen resultaat

[ Voor 15% gewijzigd door Vassie18 op 05-02-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:40:
Ik denk inderdaad dat 'ie 'm pas tijdens een actief gesprek aan blijft houden.
Geen idee of het echt zo is, maar het lijkt me wel. Ik heb de mijne op altijd aan aangezien ik 'm toch altijd via de stand-by knop aan of uit doe als ik 'm gebruik of wegstop :)
Heb in kaiser tweak, sleep op disallow staan. Beeld wordt zwart als ik aan het bellen ben. Snap er de b*llen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een suggestie voor een simpel progje om directory van een password te voorzien op je mobiel (SD kaart)?

SPB Wallet lijkt wat teveel van het goed.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchTSE
  • Niet online
atjong schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:47:
[...]

Welk abonnement heb je, als ik vragen mag?
2 jarig 22,50 belbundel + sms onbeperkt blox + internet blox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:31
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:38:
[...]

Heb in kaiser tweak, sleep op disallow staan. Beeld wordt zwart als ik aan het bellen ben. Snap er de b*llen van.
Ik ben blij dat ie dan zwart wordt.. als ik niet bel heb ik ook ingesteld dat hij níet zwart wordt..
Maar als ik bel, en ik klem hem even tussen m'n schouder en hoofd om wat te pakken ofzo, dan druk je van alles aan op je scherm.. en dat is niet zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyzz1986
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05-2022

Dyzz1986

I Put teh lime in teh coconut

Eindelijk was het gisteren dan zover, om 12.00 stond TNT voor de deur met mijn Vario III. (7 januari besteld via de klantenservice).

- 2 jaar abo verlengd
- 1 jaar lang 50% korting op mijn gehele factuur (mag ook wel, 5 jaar klant ;))

Even een eerste indruk:

- Prachtig apparaat.
- Klepje om je accu te plaatsen komt heel plastic achtig en cheesy over. Ook het openen hiervan is nogal karig..
- GPS nog niet getest, komt deze week wel een keer. Van wat ik heb gelezen @ Got.net bevalt de GPS chip prima.
- Flimpjes kijken gaat prima met de TCPMP.
- Speaker klinkt best wel zuiver, moet zeggen dat dit een verbetering is ten opzichte van de MDA Vario I.
- Luidspreker zelfde verhaal.
- Toetsenbord voelt superfijn, er lijkt een soort coating op te zitten en de indeling bevalt me nu al beter (en dat na 1 dag).
- Zelfs de stylus heeft style _/-\o_

Komende dagen eens mee spelen en de Veripart Cradle HTC TyTN II bestellen. (Of heeft iemand een een compatible alternatief?)

// Dyzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsrace
  • Laatst online: 17-09 10:07

IJsrace

null

owkee.
het was dus makkelijker dan ik dacht, de schermcalbiratie was dus totaal verdwenen.

thanks voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Dyzz1986 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:38:
Eindelijk was het gisteren dan zover, om 12.00 stond TNT voor de deur met mijn Vario III. (7 januari besteld via de klantenservice).
Heeft het bij T-Mobile ook al zo lang geduurd? Ik zit ook al bijna 4 weken te wachten op mijn Vodafone TyTN II. Kan iemand verklaren waarom het ding zo moelijk leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyzz1986

Dyzz1986

atjong schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:53:
[...]

Heeft het bij T-Mobile ook al zo lang geduurd? Ik zit ook al bijna 4 weken te wachten op mijn Vodafone TyTN II. Kan iemand verklaren waarom het ding zo moelijk leverbaar is?
T-mobile inderdaad..
Terwijl hij bij veel shops wel gewoon op voorraad ligt!

// Dyzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Ik heb op het moment een vreemd probleem. Als ik een sms of een email typ en ik gebruik de letter Z. Dan loopt outlook mobile vast 8)7 Soft resetten helpt ook niet.

Straks thuis al mijn programma's maar even doorlopen voor rare dingen. Anders maar even een Hard-Reset.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 20:30
Whizzer schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 08:46:
Sinds een kleine week heb ik nu ook mijn TyTN II en ben er wel blij mee. Had hiervoor dat MDA vario, maar ik mocht mijn contract weer verlengen en zag dit toestel wel zitten.

Echter zit ik wel met (tot nu toe) één klein probleempje welke ik zo snel niet terug vind ik de andere delen en elders... Het volume van mijn TomTom heb ik "zo hard mogelijk" staan om een beetje boven de windruis van mijn auto en mijn autoradio (welke echt niet hard staat) uit te komen. Dus in TomTom het geluid op maximaal en "het speakertje" ook redelijk ver bovenin. Stemmen allemaal goed verstaanbaar enzo. Het helpt niet dat het speakertje aan de achterkant van de TyTN II zit tegen m'n houder aan.

Maar wanneer ik hem naderhand uit de auto haal en de telefoon op mijn bureau leg, is het een hels kabaal op het moment dat ik gebeld wordt. Maar om nu iedere keer het volume op en neer te draaien, dat vergeet je gewoon...

Is het op een of andere manier mogelijk dat ik het geluid van de TomTom wel zo luid zet, maar dat alle andere geluiden minder hard gaan?
Ik heb daarvoor Phone Alarm geinstalleerd staan met auto profielen.
Zodra de TyTn via de autolader is verbonden schakelt hij over op Car profiel en daarin heb ik dan aangeven het systeem volume te verhogen. Je kan nog meer zaken laten veranderen tijden het profiel switchen als je dat wilt zoals bijvoorbeeld bluetooth aan/uit.
Wanneer je dan weer de telefoon uit de auto haalt wisselt het profiel weer terug naar default profiel en de standaard volume instelling!

Op die manier is TomTom goed te verstaan in de auto en op je bureau geen onverwachte schrik momenten als je telefoon HARD begint te rinkelen :)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:38:
[...]

uit/aan en het werkt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizzer
  • Laatst online: 06-03 13:47

Whizzer

Flappie!

Marvie schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:58:
[...]

Ik heb daarvoor Phone Alarm geinstalleerd staan met auto profielen.
Zodra de TyTn via de autolader is verbonden schakelt hij over op Car profiel en daarin heb ik dan aangeven het systeem volume te verhogen. Je kan nog meer zaken laten veranderen tijden het profiel switchen als je dat wilt zoals bijvoorbeeld bluetooth aan/uit.
Wanneer je dan weer de telefoon uit de auto haalt wisselt het profiel weer terug naar default profiel en de standaard volume instelling!

Op die manier is TomTom goed te verstaan in de auto en op je bureau geen onverwachte schrik momenten als je telefoon HARD begint te rinkelen :)
Super!!! Ga ik eens even zoeken en uitproberen...

Ik ben geweldig.. en bescheiden! En dat siert me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone weer ff gebelt.. en nog steeds in backorder zonder een verwachte levertijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:51:
Vodafone weer ff gebelt.. en nog steeds in backorder zonder een verwachte levertijd :(
offtopic:
Dat verhaal kreeg ik dus ook al te horen vandaag, ik heb wel al m`n €14,64 (korting bovenop korting) gecrediteerd gekregen, snap jij `t snap ik `t?

Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veneficus
Zitten jullie te wachten op de telefoon? Waarom ga je niet gewoon bij de BelCompany langs? Ok, dan heb je de NL versie, geen UK, maar maakt dat uit? Ik ben zaterdag gewoon binnengewandeld en direct meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Veneficus schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:17:
[...]

Zitten jullie te wachten op de telefoon? Waarom ga je niet gewoon bij de BelCompany langs? Ok, dan heb je de NL versie, geen UK, maar maakt dat uit? Ik ben zaterdag gewoon binnengewandeld en direct meegekregen.
Dit heb ik ook gevraagt aan Vodafone hoe dit ging, maar dan moet de procedure gecancelled worden en administratief beschijden moet in orde gemaakt worden vóórdat je in de winkel het toestel kan aanschaffen (want korting zal minder zijn) aangezien de franchische ook zijn winst wilt pakken.

Dus, ja het kan, maar dan moet je ook minimaal toch wel rekenen op een vertraging van 5 tot 8 werkdagen (tot vodafone alles heeft terug gedraaid). En je bent dus meer kwijt voor het toestel.

Ik wacht gewoon nog even geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Bloederig schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 03:07:
ik heb vanaf vanmiddag een vreemd probleem met mijn TyTN.

ineens werkte het touchscreen niet of nauwelijks meer (het touch gedeelte dan), van het een op het andere moment. het scherm werkt alleen wanneer hij er zin in heeft, en bepaald ook welk gedeelte van het scherm hij het wel laat doen. het ziet er uit als een software fout, gezien het feit dat hij niet een random gedeelte van het scherm laat werken, maar bijvoorbeeld op het Vandaag scherm alleen de wekker/klok en de 5 buttons die er onder zitten. softresetten werkt niet.
morgen maar back up maken en hard-reset proberen :(
Dat probleem herken ik alleen bij custom Roms waarvan ik er nu 3 heb gehad. Ik heb het ook heel even gehad in de HTC WM6.1 Rom maar dat is gelukkig verdwenen. Voor je gevoel zat er bij mij toen een proces op 100% cpu en dat hij daardoor het touch gedeelte niet kon berekenen. (via procesmanager bleek dit niet het geval overigens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apparaat spontaan dood..
Heb sinds nov Kaiser; tot vanavond niets aan de hand, wilde hem weer aanzetten......een flits met de mededeling " loading " vervolgens " no image found" en ik krijg een scherm met 4 horizontale balken: rood-groen-blauw en wit. In de bovenste , rode, balk staat :
KAIS130
SPL-1.56.0000
CPLD-8

druk op soft reset doet bovenstaande weer verschijnen, verder niets, stil...

iemand ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, waarschijnlijk in de voorgaande 80 pagina's al eens beantwoord, maar toch. ik heb hem nog niet gevonden in precies deze variant! :P

Ik heb de HTC P3600, een mooi extern SD kaartje van 2GB met wat leuke muziekfiles.
Helaas werkt de functie bibliotheek bijwerken niet. Alle files worden gevonden, geen wordt er geinventariseerd. Ik kan de files wel enkel afspelen vanaf de kaart.
Ik heb al gecontroleerd op corrupt files. Maar volgens de computer en Windows Media player 10 zijn alle files in orde.
Elke keer al ik de bibliotheek van de p3600 probeer bij te werken krijg ik "Onverwachte fout"
Het kaartje functioneert in een andere P3600 prima. Dus ben ik me er bijna zeker van dat het kaartje OK is.
Ik heb het toestel nu bijna een half jaar. Heb hem echter maar 1,5 maand in de hand gehad. Voor de rest is het toestel op de reperatie van Orange geweest. Hier is hij op vanalles gerepareerd en kapot gerepareerd, en weer terug gerepareerd. Alles behalve deze ene fout.
Kan iemand me helpen? Ik voel me langzaam aan besodemietert met mijn toestel. het heeft me tenslotte een filnke duit gekost en doet niet wat Orange/HTC beloofd heeft dat het zou doen. Ik krijg van Orange dan ook alleen maar terug dat ik dan maar andere software als WMP erop moet zetten. Kan ik natuurlijk doen. Maar vind het een beetje belachelijk!!!

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 06-02-2008 09:19 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeke1984
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 19:52
Weet iemand waar de optie zit en of ie uberhaupt bestaat om de laatst gebruikte programmas niet weer te geven in het start menu? Ik kan me herinneren dat ik het ooit eens gezien heb dat het kan, maar ik kan het na een harde reset niet meer terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 01:29:
Ik heb een vraagje, waarschijnlijk in de voorgaande 80 pagina's al eens beantwoord, maar toch. ik heb hem nog niet gevonden in precies deze variant! :P

Ik heb de HTC P3600, een mooi extern SD kaartje van 2GB met wat leuke muziekfiles.
Helaas werkt de functie bibliotheek bijwerken niet. Alle files worden gevonden, geen wordt er geinventariseerd. Ik kan de files wel enkel afspelen vanaf de kaart.
Ik heb al gecontroleerd op corrupt files. Maar volgens de computer en Windows Media player 10 zijn alle files in orde.
Elke keer al ik de bibliotheek van de p3600 probeer bij te werken krijg ik "Onverwachte fout"
Het kaartje functioneert in een andere P3600 prima. Dus ben ik me er bijna zeker van dat het kaartje OK is.
Ik heb het toestel nu bijna een half jaar. Heb hem echter maar 1,5 maand in de hand gehad. Voor de rest is het toestel op de reperatie van Orange geweest. Hier is hij op vanalles gerepareerd en kapot gerepareerd, en weer terug gerepareerd. Alles behalve deze ene fout.
Kan iemand me helpen? Ik voel me langzaam aan besodemietert met mijn toestel. het heeft me tenslotte een filnke duit gekost en doet niet wat Orange/HTC beloofd heeft dat het zou doen. Ik krijg van Orange dan ook alleen maar terug dat ik dan maar andere software als WMP erop moet zetten. Kan ik natuurlijk doen. Maar vind het een beetje belachelijk!!!
Formatteer je kaartje eens via een cardreader, dat wil nog wel eens helpen.

Ennuh, volgende keer het juiste topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rvdt86
  • Laatst online: 12-04 19:25
Ik heb gister ook Vodafone gebeld en te horen gekregen dat de mijne klaar lag voor verzenden. Volgens de man aan de telefoon zou ik hem vandaag of morgen geleverd krijgen.

Vreemd dat er dan tegen jou gezegd wordt dat ie nog in backorder staat...

Psn: Rvdt86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 17:00
Ik reply even op alle problemen met de brodit houders. Tot nu toe heb ik goede ervaringen met deze houders: ik heb de vario gehad - ging perfect in de houder, ik heb de vario II gehad (staat op de nominatie om verkocht te worden) en deze krijg ik alleen met mijn rechterhand in één keer in de houder, als ik mijn linkerhand gebruik lukt dit niet 8)7.

Nu heb ik geprobeerd de Vario III in de Brodit Active Holder voor de Vario II te stoppen. De III past wel in de houder alleen ik raad het niet aan: de III is iets dunner dan de II waardoor er wat speling inzit, dit lijkt me op de lange termijn niet goed voor de telefoon. Verder is het me niet gelukt om de telefoon op de usb aansluiting te krijgen, zonder te forceren.

Dus dat wordt een nieuwe active holder bestellen en dan hopen dat ik de goede versie heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atjong
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Rvdt86 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:27:
Ik heb gister ook Vodafone gebeld en te horen gekregen dat de mijne klaar lag voor verzenden. Volgens de man aan de telefoon zou ik hem vandaag of morgen geleverd krijgen.
Ik heb nu net gebeld en kreeg te horen dat ze gisteren geleverd zijn en ik vandaag gebeld zou gaan worden door de koerier. Maar ik heb dan ook gesproken met de klantenservice zakelijk en die weten vaak wat meer dan de klantenservice particulier. Althans dat is mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:20:
[...]

Ik had hier ook last van. wat je moet doen is je energiebeheer van je wifikaart op prestaties zetten ipv accu. Bij mij helpte dit. Ik kon namelijk ook niet connecten....
Gisteren getest en dat werkt inderdaad _/-\o_

Het is iets wazigs met de DHCP server van mijn (linksys?) routers. Op het moment dat ik een statisch ip instelde en het energiebeheer op prestaties had gezet werkte alles in 1x. :?

100 maal dank iig nu kan ik tenminste fatsoenlijk op de bank skypen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
atjong schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 12:43:
[...]

Ik heb nu net gebeld en kreeg te horen dat ze gisteren geleverd zijn en ik vandaag gebeld zou gaan worden door de koerier. Maar ik heb dan ook gesproken met de klantenservice zakelijk en die weten vaak wat meer dan de klantenservice particulier. Althans dat is mijn idee.
Zojuist heb ik ook maar weer gebeld (ga gewoon elke dag even bellen >:) ), de toestellen zijn er nog niet en verwachte levertijd is er niet. Jammer dat ik vorige week verkeerde informatie heb ontvangen |:( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Waarom bestellen jullie hem allemaal online ofzo?
Als je de winkel inloop hebben ze er zat liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jieve schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:41:
Omdat hij online 9 van de 10 keer goedkoper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gisteren tijdens een lang gesprek dat diegene aan de andere kant van de lijn zo nu en dan wegviel en heel zacht te horen was. Meestal lees ik hier andersom (en heb ik ook wel eens), dat je als beller slecht te verstaan bent of wegvalt.

Dan is het sinds een poosje zo, dat mn telefoon enorm vertraagt of zelfs helemaal vastloop na het bellen. Softreset is het enige wat helpt. Ook het touchscreen werkt dan niet, dwz, de wekker wel, maar als ik naar berichten wil middelt een tikje op het scherm, dan werkt dat niet. Selecteren met de drukknop wel. Ik kan de icoontjes in de zwarte balk, zoals dat huisje, poppetje, zonnetje, comm man, muziekspeler e.d. wel gebruiken, maar het menu er na lukt weer niet via touchscreen en wel via knoppen. En ondertussen blijft dat windowslogo maar lopen in beeld, dus soft reset ik maar weer. Want een bericht opmaken gaat na het bellen ook ontiegelijk traag. Ben je al klaar met een zin, moet de eerste letter nog verschijnen.

Afijn, vanmorgen ook weer en daarop een softreset gedaan. En daarna was ik alle sms kwijt, zelfs de apart aangemaakte 'archief-map' waar ik alle te bewaren sms in gooide. Naast mn sms, had hij ook beide emailaccounts er uit gegooid, behalve Live Windows. Leek wel alsof hij weer helemaal clean was zoals ik hem kocht (op mail en sms gebied dan hè, want de rest op mijn foon is onveranderd).

Op zich niet zo'n groot probleem van die mail. Ik heb gewoon die accounts opnieuw ingesteld, en alles rolde wel weer binnen van de server, maar er viel mij iets op wat ik hiervoor niet eerder had. Nml:

Mijn instellingen wb ophalen van mail, zijn precies als vorige keer. Om de 5 minuten, en alleen de laatste 30 dagen. Nu begon hij met binnenhalen van meer dan 300 berichten (alles wat er op de server staat), stopte netjes bij een maand, en ging vervolgens verder met controleren van de headers. Dus na zo'n 100 emails van de afgelopen maand, de rest die ouder is controleren.

Ik dacht, eenmalige handeling. Maar nee. Iedere 5 minuten gaat hij automatisch zoeken naar nieuwe berichten. Haalt die binnen, of ziet dat die er niet zijn, en gaat vervolgens een hele poos meer dan 200 headers controleren.

Dat is wat er gebeurt als hij automatisch ophaalt, maar als ik nu handmatig klik op verzenden/ontvangen, doet hij dit ook allemaal én geeft hij hierna de melding:

Berichten kunnen niet worden gedwonload naar uw mobiele apparaat. Controleer uw verbinding en de instellingen van uw account. Probeer vervolgens de berichten opnieuw te downloaden.

Ik begrijp er niks van, al tig keer de instellingen doorlopen. Accounts verwijderd, soft resets, alle berichten binnenhalen ipv alleen de laatste maand, niks helpt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ander puntje: Als ik rechtboven in de hoek klik, taakbeheer. Dan draait bij mij heel vaak akt. sync. Hoort dat? Ik zet hem meestal weer uit, aangezien mijn accu al zo snel leegloopt en ik het liefst zo weinig mogelijk draaiende heb. Verder als ik via programma's/verkenner/taakbeheer kijk, dan loopt er niks op de achtergrond. Kijk ik bij instellingen/geheugen, dan loopt 9 van de 10 keer de comm manager. Zet ik alles uit, dan even later vaak weer. Ook als ik comm manager helemaal niet gebruikt heb. En als ik hem gebruik, en nu afsluit via 'afsluiten' linksonder, of op het kruisje klik, maakt niet uit. Iemand van jullie hier een idee hoe dat kan?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Laatste vraag: ik gebruik Sprite back up. Maar iedere keer als ik een back up maak, dan maakt hij een nieuw bestand van alles. Is het niet mogelijk dat hij alleen de wijzigingen meeneemt? Nu duurt het een hele poos voor-ie klaar is, en heb ik gelijk 2 van die grote bestanden op mn opslagkaart staan (nieuwe en oude). Of heb ik dan een ander programma nodig.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Laatst online: 21-09 12:15

SteveV

Schtiefv Meister

FlowinG schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:35:
Dus dat wordt een nieuwe active holder bestellen en dan hopen dat ik de goede versie heb...
Hopen hoeft niet meer :)
Er worden geen verkeerde meer geleverd.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
SteveV schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 16:01:
[...]

Hopen hoeft niet meer :)
Er worden geen verkeerde meer geleverd.
Dat is mooi want dan laat ik de zaak ook er 1 bestellen ;) gelijk een proclip erbij en dan is dat ook weer geregeld :)
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 00:06:
Apparaat spontaan dood..
Heb sinds nov Kaiser; tot vanavond niets aan de hand, wilde hem weer aanzetten......een flits met de mededeling " loading " vervolgens " no image found" en ik krijg een scherm met 4 horizontale balken: rood-groen-blauw en wit. In de bovenste , rode, balk staat :
KAIS130
SPL-1.56.0000
CPLD-8

iemand ????
Klopt het dat je hard-spl erop hebt staan? Want dat kan garantie problemen opleveren denk ik. Verder zou ik hem eerst eens aan je computer hangen zodat hij gaat laden. Na een paar min weer aanzetten en hopen dat er USB komt te staan in je scherm met de 4 balken. Want als dat het geval is kun je hem met een beetje geluk flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 14:09
Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 00:06:
Apparaat spontaan dood..
KAIS130
SPL-1.56.0000
CPLD-8

iemand ????
Nvm, net te laat :P Hierboven wordt precies hetzelfde gemeld....

[ Voor 17% gewijzigd door cryonic90 op 06-02-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cryonic90 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:35:
[...]

Nvm, net te laat :P Hierboven wordt precies hetzelfde gemeld....
Ik heb het probleem ook gehad.
Een week last van gehad daarna spontaan overgegaan en nooit meer tegengekomen. Bij mij hielp een hard-reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Ik dacht dit lijkt me wel handig en dat was dus om Remote Desktop in te schakelen op mijn laptop en die vervolgens proberen te benaderen via mijn HTC TytnII.

Ik heb de volgende aansluiting

Thuis netwerk die aangesloten zit op kabel internet met een dynamisch ipadres vervolgens zit er een linksys router op aangesloten en daarna volgen mijn pc's

Volgende acties ondernomen:
Op Windows Vista heb ik Hulp of Afstand in geschakeld
Momenteel heeft mijn laptop nog geen wachtwoord bij mij account.
Ik heb op de router de poort 3389 gekoppeld aan deze pc, zowel UDP als TCP en deze ook ingeschakeld.

Op de TytnII moet je dan Computer,Username, Password en Domain invullen

Bij computer heb ik dan mijn ipadres ingevuld van mijn kabelaansluiting en bij username mijn pc zijn naam. Echter geen verbinding.

Ik heb dit getest via mijn vodafone live! verbinding. ik heb het ook met wifi geprobeerd(wel mijn eigen verbinding) ook geen resultaat.
Daarna heb ik omdat in mijn eigen netwerk zat als ipadres ook mijn ip ingevuld die de router aan men laptop gaf maar ook geen resultaat.

Tevens tijdelijk firewall van pc en router uitgeschakeld en geen resultaat.

Heb al gegoogled en hier rond gesnuffelt maar geen resultaat..iemand een idee?
Wat ik nog niet getest heb is of ik wel verbinding kan krijgen vanaf een andere normale pc maar lijkt mij dat dit niet uitmaakt.

[ Voor 2% gewijzigd door Vassie18 op 07-02-2008 10:06 . Reden: MOD zegt:aanhef is niet nodig < uhuh en hem in deze thread zetten is ook niet handig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jieve schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:41:
Scheelde 200 euro..... Je bent een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:54
Kent iemand een zinvol topic over software voor bijvoorbeeld mijn Tytn II, maar ook andere windows mobile smartphones? Ik zie ook onder software nog geen aparte categorie hiervoor staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met zwaardere accu's of externe accu's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:28
jopie schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:47:
Kent iemand een zinvol topic over software voor bijvoorbeeld mijn Tytn II, maar ook andere windows mobile smartphones? Ik zie ook onder software nog geen aparte categorie hiervoor staan.
hoi, toevallig ben ik op mijn website een software rubriek aan het opzetten voor WM, kijk eens op *spam* onder de downloads, voor komend weekend heb ik ongeveer 50 nieuwe software titels om toe te voegen.

mocht dit als pure spam gezien worden is het voor mij geen probleem als een mod de url verwijderd, wijzigd etc etc.

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 08-02-2008 06:10 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyzz1986

Dyzz1986

Zo, eerst maar eens even de originele HTC WWE (updated) ROM erop gezet, ik werd gek van nederlands:P
Wat een prachtig apparaat, zeker een grote verbetering tov. de eerste Vario. I'm happy :)
GPS icm google maps werkt prima. Mijn 'oude' progjes die ik gebruikte ook en sommige heb ik geupdated naar nieuwere versies of betere software, ook allemaal prima.
Komend weekend maar eens een aantal cooked roms proberen om wat ruimte over te houden/zooi weg te houden van geheugen.

// Dyzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
klaasbram schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 00:02:
[...]

Dat probleem herken ik alleen bij custom Roms waarvan ik er nu 3 heb gehad. Ik heb het ook heel even gehad in de HTC WM6.1 Rom maar dat is gelukkig verdwenen. Voor je gevoel zat er bij mij toen een proces op 100% cpu en dat hij daardoor het touch gedeelte niet kon berekenen. (via procesmanager bleek dit niet het geval overigens)
Ik heb gewoon de T-mobile Rom, en het was niet alleen het touch maar ook het normale keyboard. Maar ik had er wel veel programma's opstaan. Een zooitje verwijderd, hielp niet. Toen maar sprite gedraait > hardreset > sprite, en toen was het weg. Misschien dat er ergens in het register iets vreemds stond.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even gekeken naar de camera maar ik zit met het volgende. Als ik hem op de hoogste resolutie heb staan kan ik niet inzoomen. Weet iemand hoe dit kan en of je dit kunt veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat mijn abonnement binnen een maand afloopt ben ik rond aan het kijken. Dit topic hou ik uiteraard goed in de gaten, omdat de TyTN II een van de grote 'kanshebbers' is. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om in de toekomst wellicht de OS van google, Android, te installeren op de TyTN II?

Ik heb nooit een smartphone/pda in mijn bezit gehad dus mijn kennis op dit gebied is vrij laag, misschien dat het daarom niet zo een logische vraag is. Maar android lijkt mij een zeer mooie OS en wil hier wel het een en ander mee uitproberen als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:54
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:38:
Ik heb even gekeken naar de camera maar ik zit met het volgende. Als ik hem op de hoogste resolutie heb staan kan ik niet inzoomen. Weet iemand hoe dit kan en of je dit kunt veranderen?
Ik denk niet dat het kan, waarschijnlijk is het digitale zoom, en heeft ie met de hoogste resolutie geen pixels genoeg om nog te zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Laatst online: 12:22
Helaas kun je niet zomaar een ander OS installeren. De besturings software voor de PDA moet door de fabrikant uitgebracht worden. Op internet zijn wel veel mensen die deze software zelf aanpassen, maar de kans dat ze Android op de TyTN 2 gaan zetten schat ik niet zo groot in. Mss op de TyTN 3 ;) .

Ik zag trouwens dat er een software update uit is voor de HTC S710. Is dat een goed teken voor ons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wezz
Goed nieuws!

Zojuist gebeld met Vodafone, toestellen zijn verzonden (tenminste die van mij) en zal ik hoogstwaarschijnlijk morgen ontvangen!

Pagina: 1 ... 20 ... 35 Laatste

Dit topic is gesloten.