Aangezien je met de TyTn2 best lange smsjes kan verzenden aan 1 stuk door, was mijn vraag, is het mogelijk dat ik als ik smsjes ontvang ook allemaal in 1 ontvang, dus wel 2 smsjes,maar gwn in 1 bericht. nu krijg ik steeds elke keer 2 berichtjes...
ik ontvang als ik 2 smsjes in 1 krijg ze ook gewoon als 1 smsje en hij piept ook maar 1xJieve schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:25:
Aangezien je met de TyTn2 best lange smsjes kan verzenden aan 1 stuk door, was mijn vraag, is het mogelijk dat ik als ik smsjes ontvang ook allemaal in 1 ontvang, dus wel 2 smsjes,maar gwn in 1 bericht. nu krijg ik steeds elke keer 2 berichtjes...
Dit is volgens mij ook niet in te stellen
Idem bij de mijne, het zou dus per default goed moeten gaan.Vassie18 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:47:
[...]
ik ontvang als ik 2 smsjes in 1 krijg ze ook gewoon als 1 smsje en hij piept ook maar 1x
Dit is volgens mij ook niet in te stellen
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ligt misschien aan je provider? Want ik krijg ook gewoon 1 smsje ipv bv 2.Jieve schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:25:
Pieter
ik gebruik vodafone > dus wie weet.unilizer schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:02:
[...]
Ligt misschien aan je provider? Want ik krijg ook gewoon 1 smsje ipv bv 2.
Heb trouwens nooit anders gehad heb vroeger tijdje telfort gehad en kpn maar das alweer meer als 4 jaar geleden
Verwijderd
Yep ik zie de router prima in mijn netwerken. Ik heb hier 2 Vaio's en een Dell laptop die ook allemaal prima kunnen connecten. MAC filtering staat uit en ook al eens een harde reset gedaan van de router. Mijn instellingen staan ook identiek met als verschil dat mijn router op Channel 11 zit. Ligt het daar aan misschien?ijsbeer910 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:22:
[...]
zie je de router wel als je gaat zoeken naar de netwerken?
het zou zomaar eens kunnen zijn dat je alleen bepaalde MAC adressen hebt toegelaten.
of een ander protocol hebt aangezet.
je laptop/pc doet het wel neem ik aan.
kheb hier ff de instellingen gezet.
wepkey heb ik wel ingevuld, maar even weggehaald
http://home.caiway.nl/~virusje/GT/
Heb contact gehad met de klantenservice van Orange en die helpen mij er niet mee. Ze zien dit niet als een defect. En anders moet ik maar na een dataverbinding een softreset doen, lekker.CeedeBee schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 21:51:
Nog even over mijn accuduur. Had al eens gepost dat dat dramatisch was. Heb een idee het lek boven water te hebben. Gebruik ik geen dataverbinding dan heb ik een lange standby tijd (in 1,5 dag van 100% naar 90%). Gebruik is even de dataverbinding (weer updaten) dan gaat het in een half uur terug van 90% naar 85%. Heb dus al een aantal keren gehad dat binnen een dag standby de accu leeg was. De dataverbinding zet ik wel uit dmv de kaisertweak of de connmanager.
Iemand een idee hoe dit kan? Geen dataverbinding meer open en toch een leeglopende accu!
btw na een softreset is dat leeglopen afgelopen.
Schiet ik dus niks mee op, na 1 minuutje dataverbinding 10% acculading kwijt in een uur in standby met geen andere applicaties draaiend.
Volgens de klantenservice is dit normaal voor deze toestellen maar voor mij is dit onbruikbaar, kan beter Orange World opzeggen dan aangezien bij eenmalig gebruik ik vervolgens geen accuduur heb om het toestel te gebruiken.
Iemand enig idee of TomTom ook niet fullscreen kan draaien, zodat je gewoon je contactlijst kunt selecteren??? en alle knoppen dus gewoon werken zoals ze dat in de standaard modus ook doen? Als TomTom draait werken deze namelijk als knoppen binnen tomtom....ik zou dat graag anders zien. Kan dat???
Daarnaast nog een vraagje mbt het scrollen door de contactpesonen. Als je contactpersonen activeert en je drukt met de joystick naar beneden en houdt deze inegdrukt, dan komen op een gegeven moment de letter van het alfabet voorbij en als je stopt, kom je bij je contactpersonen van die bereffende letter uit.
Echter vanaf het moment dat ik de joystick naar beneden druk tot het moment dat de eerste letters gaan scrollen duurt mijn inziens TE lang......mijn vraag bij dezen is natuurlijk......hoe kan ik er voor zorgen dat het scrollen van de letters sneller gaat??? Is dat in te stellen??
Daarnaast nog een vraagje mbt het scrollen door de contactpesonen. Als je contactpersonen activeert en je drukt met de joystick naar beneden en houdt deze inegdrukt, dan komen op een gegeven moment de letter van het alfabet voorbij en als je stopt, kom je bij je contactpersonen van die bereffende letter uit.
Echter vanaf het moment dat ik de joystick naar beneden druk tot het moment dat de eerste letters gaan scrollen duurt mijn inziens TE lang......mijn vraag bij dezen is natuurlijk......hoe kan ik er voor zorgen dat het scrollen van de letters sneller gaat??? Is dat in te stellen??
[ Voor 50% gewijzigd door Bartez op 30-01-2008 13:52 ]
Verwijderd
wie kan mij helpen,
ik gebruik tt navigator op mijn tytnll.
gaarne zou ik een legale kaart willen toevoegen op mijn sd kaartje, maar deze wordt niet door TT herkend!
zet ik deze verkeerd?
moet ik map in de root op het sd kaartje zetten ? ik kom er niet uit.
gaarne zou ik een legale kaart willen toevoegen op mijn sd kaartje, maar deze wordt niet door TT herkend!
zet ik deze verkeerd?
Heb je wel een legale kaart die bij tomtom 6 hoort? Legale kaartensets die je hebt aangeschaft voor tomtom 5 werken niet op tomtom 6.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:21:
wie kan mij helpen,
zet ik deze verkeerd?
AE Button Plusrg-mohwa schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:30:
Heb even een vraag ik stuur vaak per ongeluk lege smsjes door de verzendknop aan te raken. is er misschien een regkey die de knop verzenden kan blokkeren bij een leeg smsje.....sms namelijk zo 10 a 15 lege smsjes per week
Onderscheid in gebruik van knoppen is te maken in:
• Knop niet gebruiken;
• Wat te doen bij 1x drukken;
• Wat te doen bij 2x drukken;
• Wat te doen bij ingedrukt houden.
Je kunt dus de functie van "Verstuur!" verplaatsen naar twee keer drukken of naar ingedrukt houden, terwijl één keer drukken niks meer uithaalt.
Het zou eventueel ook met bovenstaand genoemd programma kunnen, maar de knopveranderfunctie (zie Instellingen » Knoppen) binnen WM6 volstaat hier ook bij. Wat ik gedaan heb is de Windowsknop voorop het toestel niet meer Startmenu laten uitklappen maar naar het Vandaagscherm laten gaan. Bij indrukken wordt TomTom gewoonweg geminimaliseerd en is de rest van de telefoonfuncties vrij bereikbaar, dus ook de contacten. TomTom is eenvoudigweg weer te maximaliseren door een mep op het voetjesicoon rechtsonder op het Vandaagscherm.Bartez schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:35:
Iemand enig idee of TomTom ook niet fullscreen kan draaien, zodat je gewoon je contactlijst kunt selecteren??? en alle knoppen dus gewoon werken zoals ze dat in de standaard modus ook doen? Als TomTom draait werken deze namelijk als knoppen binnen tomtom....ik zou dat graag anders zien. Kan dat???
Probeer in hetzelfde Knoppenscherm maar dan tabblad "Omhoog/omlaag-knop" de waarde voor vertraging aan te passen voor een gewenst resultaat.Daarnaast nog een vraagje mbt het scrollen door de contactpesonen. Als je contactpersonen activeert en je drukt met de joystick naar beneden en houdt deze inegdrukt, dan komen op een gegeven moment de letter van het alfabet voorbij en als je stopt, kom je bij je contactpersonen van die bereffende letter uit.
Ik meen dat de kaarten die voor PDA's uitgegeven worden wezenlijk anders zijn dan kaarten voor een TomTom-apparaat. Opnieuw aanschaffen dus of even contact opnemen met TomTom zelf voor het overdragen van de licentie indien mogelijk. Let wel: je hebt in wezen maar één keer gebruiksrecht op een kaart, dus als je het voor mekaar krijgt om bij TomTom je licentie te verhuizen naar PDA/Kaiser, de kaart niet meer gebruikt mag worden op je TomTom-apparaat!Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:21:
wie kan mij helpen,
zet ik deze verkeerd?
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Is het mogelijk om een zogenaamd touch numpad weer op te roepen zodra je aan het bellen bent? Ik moest vanmiddag een nummer draaien en moest een keuze tussen 1, 2 en 3 maken. Toen stond ik even met mijn mond vol tanden
. Kon het niet zo snel tevoorschijn krijgen, grrrr...
Ik heb oko de windows knop naar het vandaagscreen gezet. De kop die boven het jogwheel zit (voor spraakherkenning) heb ik nu als startknop, handig want die zit naast de plek van de startknop op het scherm. Dus is het voor jezelf logisch dat als je daar drukt dat het startsmenu naar benden komt.DUX schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:28:
[...]
Het zou eventueel ook met bovenstaand genoemd programma kunnen, maar de knopveranderfunctie (zie Instellingen » Knoppen) binnen WM6 volstaat hier ook bij. Wat ik gedaan heb is de Windowsknop voorop het toestel niet meer Startmenu laten uitklappen maar naar het Vandaagscherm laten gaan. Bij indrukken wordt TomTom gewoonweg geminimaliseerd en is de rest van de telefoonfuncties vrij bereikbaar, dus ook de contacten. TomTom is eenvoudigweg weer te maximaliseren door een mep op het voetjesicoon rechtsonder op het Vandaagscherm.
[...]
Dat zeg ik....
Linker softknop tovert Keypad weer tevoorschijn en gelukkig onthoudt het apparaat in welke modus je zit voor volgende gesprekken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Tijdens het bellen, kun je op de linker soft toets drukken en dan komt het touch numpad terug tevoorschijn, er staat van mij toetsenblok (is NL versie van WM) boven de knop.frennek schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:51:
Is het mogelijk om een zogenaamd touch numpad weer op te roepen zodra je aan het bellen bent? Ik moest vanmiddag een nummer draaien en moest een keuze tussen 1, 2 en 3 maken. Toen stond ik even met mijn mond vol tanden. Kon het niet zo snel tevoorschijn krijgen, grrrr...
Edit: Der was al ene rapper dan ik
[ Voor 4% gewijzigd door unilizer op 30-01-2008 14:58 ]
Pieter
Je linker hardeware toets.. daar staat boven 'Toetsenblok'. Je zou denken dat het Toetenblokkering is maar daarmee tover je dus je nummertoetsen terugfrennek schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:51:
Is het mogelijk om een zogenaamd touch numpad weer op te roepen zodra je aan het bellen bent? Ik moest vanmiddag een nummer draaien en moest een keuze tussen 1, 2 en 3 maken. Toen stond ik even met mijn mond vol tanden. Kon het niet zo snel tevoorschijn krijgen, grrrr...
Te laat
Verwijderd
oke thanks ga dan maar eens contact met TT opnemen.DUX schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:28:
[...]
AE Button Plus
Onderscheid in gebruik van knoppen is te maken in:
• Knop niet gebruiken;
• Wat te doen bij 1x drukken;
• Wat te doen bij 2x drukken;
• Wat te doen bij ingedrukt houden.
Je kunt dus de functie van "Verstuur!" verplaatsen naar twee keer drukken of naar ingedrukt houden, terwijl één keer drukken niks meer uithaalt.
[...]
Het zou eventueel ook met bovenstaand genoemd programma kunnen, maar de knopveranderfunctie (zie Instellingen » Knoppen) binnen WM6 volstaat hier ook bij. Wat ik gedaan heb is de Windowsknop voorop het toestel niet meer Startmenu laten uitklappen maar naar het Vandaagscherm laten gaan. Bij indrukken wordt TomTom gewoonweg geminimaliseerd en is de rest van de telefoonfuncties vrij bereikbaar, dus ook de contacten. TomTom is eenvoudigweg weer te maximaliseren door een mep op het voetjesicoon rechtsonder op het Vandaagscherm.
[...]
Probeer in hetzelfde Knoppenscherm maar dan tabblad "Omhoog/omlaag-knop" de waarde voor vertraging aan te passen voor een gewenst resultaat.
[...]
Ik meen dat de kaarten die voor PDA's uitgegeven worden wezenlijk anders zijn dan kaarten voor een TomTom-apparaat. Opnieuw aanschaffen dus of even contact opnemen met TomTom zelf voor het overdragen van de licentie indien mogelijk. Let wel: je hebt in wezen maar één keer gebruiksrecht op een kaart, dus als je het voor mekaar krijgt om bij TomTom je licentie te verhuizen naar PDA/Kaiser, de kaart niet meer gebruikt mag worden op je TomTom-apparaat!
Ik had hier ook last van. wat je moet doen is je energiebeheer van je wifikaart op prestaties zetten ipv accu. Bij mij helpte dit. Ik kon namelijk ook niet connecten....Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:25:
[...]
Yep ik zie de router prima in mijn netwerken. Ik heb hier 2 Vaio's en een Dell laptop die ook allemaal prima kunnen connecten. MAC filtering staat uit en ook al eens een harde reset gedaan van de router. Mijn instellingen staan ook identiek met als verschil dat mijn router op Channel 11 zit. Ligt het daar aan misschien?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik heb ook Vodafone, bij mij piept die ook 1 keer of trilt die 1 keer, maar zijn 2 aparte smsjes...Vassie18 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 13:05:
[...]
ik gebruik vodafone > dus wie weet.
Heb trouwens nooit anders gehad heb vroeger tijdje telfort gehad en kpn maar das alweer meer als 4 jaar geleden
Weet niet hoe dat kan, want heb dat nooit eerder gehad. Sinds ik mijn TyTn2 heb alleen...
Hmm....dat had ik al geprobeerd, maar wil op een of andere manier geen verschil geven....DUX schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:28:
[...]
Probeer in hetzelfde Knoppenscherm maar dan tabblad "Omhoog/omlaag-knop" de waarde voor vertraging aan te passen voor een gewenst resultaat.
Heb ff gegoogled op het typenummer en kwam bij het volgende uit:Get!em schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:43:
[...]
Ziet er goed uit, alleen vraag ik me af wat de dikte van deze is en hoe dat er uit ziet.. je krijgt er namelijk ook een cover bij, dus hij zal dikker zijn dan de normale.
Iemand die al plaatjes heeft van deze?
Klik!
Zoals het hier op het plaatje is te is het formaat van de accu in lengte en breedte gelijk gebleven, alleen dikker. hetgeen resulteert in een van onnatuurlijke bult achterop de TyTN II
Basis abbo: €22,50W.Wezz schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:12:
Vandaag ook mijn abbonement verlengt bij Vodafone.
Mijn abbo (verlenging) ziet er als volgt uit voor het geval het belangrijk is, met een beetje onderhandellen kwam ik op het volgende:
Basis abbo: €35,00
Blox internet: € 9,95
Blox SMS: € 10,00
Eerst 8 maanden 50% korting.
Kosten toestel: GRATIS (met onderhandeling, aardige mevrouw trouwens).
Morgen komen ze binnen bij Vodafone (+/- 200 stuks) en hoop dus dat die van mij dan ook verzonden zal worden. Ik verheug me er nu al op
.
Oja, bij BOL nog een 8GB geheugen kaartje besteld (had nog een 50 euro kadobon liggen voor BOL).
Blox internet: € 9,95
Blox SMS: € 10,00
Eerst 8 maanden 50% korting op basis + internet.
Kosten toestel: 158, maar wel meteen in de winkel opgehaald. Via de klantenservice voor 109 kunnen krijgen (ook verlenging)
Ik gebruik ook Vodafone, maar heb nergens last van. Ik krijg mijn dubbele smsjes gewoon als een enkel bericht binnen. Misschien dat het probleem zich voordoet bij aparte versie van de TyTN II zoals de vodafone branded. Ik heb de Unbranded versie en meerdere ROM's gedraaid, echter bij alle kwamen de berichten als een enkele binnenJieve schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:45:
[...]
Ik heb ook Vodafone, bij mij piept die ook 1 keer of trilt die 1 keer, maar zijn 2 aparte smsjes...
Weet niet hoe dat kan, want heb dat nooit eerder gehad. Sinds ik mijn TyTn2 heb alleen...
[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 30-01-2008 22:15 . Reden: groeten is niet nodig ]
Verwijderd
Ik wil dat hij streams in core opent,enhij opent alles in core player maar uuuuh geen streamsOesie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 10:09:
[...]
Dat was bij mij niet nodig. De filetypes werden automatisch geopend met Coreplayer die ze vervolgens nog niet af kan spelen

Sinds vandaag ook de gelukkige eigenaar van de Tytn 2
Samsung s24, Samsung Watch ultra, Steamdeck, Nintendo Switch light, PS 4, iPad Pro 2022
Een collega van me heeft het probleem dat hij niet meer oplaadt. Harde reset gedaan...maar nog steeds niks. Is 2 weken oud.....opladen in carkit en met lader wil beiden niet werken.
Toevallig iemand ook dit probleem gehad en zoja...wellicht een oplossing voor, of waarschijnlijk gewoon kapot??? De connector is verder niet beschadigd.
Toevallig iemand ook dit probleem gehad en zoja...wellicht een oplossing voor, of waarschijnlijk gewoon kapot??? De connector is verder niet beschadigd.
Hij heeft toch niet een oude aktieve brodit houder gebruikt uit de eerste batch van vorig jaar ?Bartez schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:46:
Een collega van me heeft het probleem dat hij niet meer oplaadt. Harde reset gedaan...maar nog steeds niks. Is 2 weken oud.....opladen in carkit en met lader wil beiden niet werken.
Er is een batch geweest die blaast je usb poort op van het toestel en dat resulteerd in een reparatie.
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
brodit?Batch?
ik gebruik nog steeds de laders die ik met de (E100 SPV?) C500 SPV,M600 heb gekregen.
voorals nog werkt alles
ik gebruik nog steeds de laders die ik met de (E100 SPV?) C500 SPV,M600 heb gekregen.
voorals nog werkt alles
Brodit heeft de eerste aktieve autoladers uitgerust met een verkeerde zekering.ijsbeer910 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:13:
brodit?Batch?
voorals nog werkt alles
Deze is uitgerust met een 1a terwijl er een 2a in had moeten zitten.
Hierdoor kan het zijn dat er teveel spanning op de usb poort komt te staan en deze word "opgeblazen"
Het euvel is nu verholpen vandaar dat ik sprak over de batch van vorig jaar.
Mocht je er nu 1 kopen kun je gewoon brodit.se mailen en het serienummer doorgeven en vragen of jouw apparaat ook je tytn 2 usb poort defect maakt.
https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen
Nope. Probleem was niet de zekering (maakt geen bal uit namelijk of die 1A of 2A is), maar er ontbrak een diode, waardoor er spanning uit de TyTN II terug kon lopen naar de auto. Dat vind de USB poort niet fijnSteveV schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 23:24:
[...]
Brodit heeft de eerste aktieve autoladers uitgerust met een verkeerde zekering.
Deze is uitgerust met een 1a terwijl er een 2a in had moeten zitten.
Hierdoor kan het zijn dat er teveel spanning op de usb poort komt te staan en deze word "opgeblazen"
Het euvel is nu verholpen vandaar dat ik sprak over de batch van vorig jaar.
Mocht je er nu 1 kopen kun je gewoon brodit.se mailen en het serienummer doorgeven en vragen of jouw apparaat ook je tytn 2 usb poort defect maakt.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Mijn synchronisatie met mn hotmail account/inbox wil maar niet lukken sinds een paar dagen, iemand een idee hoe het zou komen?
Al geprobeerd om opnieuw in te stellen en te resetten.
Oplossing=Great Succes!
Oplossing=Great Succes!
Ik heb ook een unbranded TyTn2!dlenstra schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:38:
[...]
Ik gebruik ook Vodafone, maar heb nergens last van. Ik krijg mijn dubbele smsjes gewoon als een enkel bericht binnen. Misschien dat het probleem zich voordoet bij aparte versie van de TyTN II zoals de vodafone branded. Ik heb de Unbranded versie en meerdere ROM's gedraaid, echter bij alle kwamen de berichten als een enkele binnen
Maar ik heb nergens een instelling gezien ofzo, vind het echt raar. en irriteer me er mateloos aan.
Ook heb ik opeens last van dat mijn Activesync elke keer aan staat. En kan dat nergens uit zetten, tenminste, ik kan die optie niet vinden.
Misschien handig om erbij te vermelden hoé je het probeert ?Gian Inc. schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:07:
Mijn synchronisatie met mn hotmail account/inbox wil maar niet lukken sinds een paar dagen, iemand een idee hoe het zou komen?
Oplossing=Great Succes!
Ik kan nu bijvoorbeeld zeggen dat je via Windows Live moet syncen, maar als je dat al doet.. enfin, je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan.
Hey, ja ik probeer idd met windows live te syncen en in het berichten menu verzenden/ontvangen... Verder krijg ik ook geen mails te zien als ik sync met mn pc*.KeN. schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:44:
[...]
Misschien handig om erbij te vermelden hoé je het probeert ?
Ik kan nu bijvoorbeeld zeggen dat je via Windows Live moet syncen, maar als je dat al doet.. enfin, je snapt wel wat ik bedoel neem ik aan.
Het lukt dus ook niet met gprs(H, 3G) of wifi.
*exchange server van andere mail doet het wel netjes(pc/wifi/gprs. pushmail ook)
Ik dacht er zullen we meer mensen last van hebben omdat ik een bericht krijg van problemen met server.
naughty naughty
We hebben afgelopen week allemaal een voleldige Carcomm handsfree kit in laten bouwen (dus met laden, geluid via boxen, externe microfoon en geen bluetooth).....sindsdien is die van hem kapot.....zijn er problemen bekend met de carcomm carkits???SteveV schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:13:
[...]
Hij heeft toch niet een oude aktieve brodit houder gebruikt uit de eerste batch van vorig jaar ?
Er is een batch geweest die blaast je usb poort op van het toestel en dat resulteerd in een reparatie.
de eerste beta's van windows mobile 6.1 duiken op bij XDA...ga vanavond even testen.
Voor ontwikkeling voor een nieuwe applicatie zijn we nieuwsgierig of de volgende dll op de TyTN II aanwezig is: RTCdll.dll (De dll de engine voor de SIP stack
)
Probleem is dat er blijkbaar besloten is door diverse providers dat branded telefoons de dll wel of niet meegeleverd krijgen.
Als jullie aub kunnen kijken of deze dll te vinden is op je telefoon en hier kan laten weten of dat zo is, wat de lokatie is en of je telefoon unbranded of branded is en je provider.
Alvast bedankt
en de mensen die reageren krijgen een virtueel koekje van mij
Probleem is dat er blijkbaar besloten is door diverse providers dat branded telefoons de dll wel of niet meegeleverd krijgen.
Als jullie aub kunnen kijken of deze dll te vinden is op je telefoon en hier kan laten weten of dat zo is, wat de lokatie is en of je telefoon unbranded of branded is en je provider.
Alvast bedankt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
RTCdll.dll niet aanwezig op een unbranded TyTN II (een van de eerste exemplaren, september ofzo?). Gezocht met Total Commander.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik gebruik mijn Tytn II al een paar maanden met veel plezier, alleen heb al vanaf het begin het probleem met TT6 dat tijdens het bellen de kaart niet terugspringt.
Dus ben aan het navigeren en de telefoon gaat, scherm springt van kaart naar telefoonpad, neem op en het telefoonscherm blijft staan... Dit was op mijn MDA Vario met WM 5 niet dan kwam netjes het navigatiescherm weer terug.
Iemand hier eventueel een oplossing voor zonder dat ik handmatig moet sluiten...
Dus ben aan het navigeren en de telefoon gaat, scherm springt van kaart naar telefoonpad, neem op en het telefoonscherm blijft staan... Dit was op mijn MDA Vario met WM 5 niet dan kwam netjes het navigatiescherm weer terug.
Iemand hier eventueel een oplossing voor zonder dat ik handmatig moet sluiten...
Xbox Live Knalle Arie
Ik heb hier een Orange Branded en kon hem zo snel niet vinden maar waar zou die Moeten zitten weet iemand dat...heb namelijk alleen in de windows map gekekenBtM909 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:40:
Voor ontwikkeling voor een nieuwe applicatie zijn we nieuwsgierig of de volgende dll op de TyTN II aanwezig is: RTCdll.dll (De dll de engine voor de SIP stack)
Een zoektocht met Total Commander (die toch wel aardig grondig te werk gaat lijkt me) gaf geen resultaat. M'n Kaiser komt oorspronkelijk van Hi (unbranded) maar heeft niet meer de originele ROM.BtM909 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:40:
[iets met koekjes]
*edit* ook op een E-Ten M700 trof ik het bestand niet aan.
[ Voor 10% gewijzigd door Ma.rkus.nl op 31-01-2008 15:01 ]
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Ik heb nu ook het verloopkabeltje van USB naar minijack binnen gekregen en de geluidskwaliteit valt me echt onwijs mee als ik er een hoogwaardige koptelefoon op aansluit. Zeker buiten op de fiets, bus of trein waar je toch meer achtergrond geluid hebt is het gewoon prima geluidskwaliteit.
Alleen erg jammer dat de standaard mp3 speler beetje brakjes werkt icm de playlists die je moet aanmaken en heb op XDA gelezen dat het heel erg veel uitmaakt welke mp3 speler je gebruikt en je batterijverbruik. Dus daar ga ik mij eens in verdiepen.
8GB mp3 speler is gewoon prima en telefoon gaat toch weer direct aan de stroom zodra ik thuis achter mijn pc zit.
Alleen erg jammer dat de standaard mp3 speler beetje brakjes werkt icm de playlists die je moet aanmaken en heb op XDA gelezen dat het heel erg veel uitmaakt welke mp3 speler je gebruikt en je batterijverbruik. Dus daar ga ik mij eens in verdiepen.
8GB mp3 speler is gewoon prima en telefoon gaat toch weer direct aan de stroom zodra ik thuis achter mijn pc zit.
Unilizer, hoe zit de TyTN II vast in deze leather case? Zit ie eigenlijk wel vast? En kun je comfortabel bellen met de telefoon nog in de case? Geen scherpe clips tegen je oor aan?unilizer schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 12:01:
Ik had een paar weken geleden een oproep gelanceerd voor een case voor de HTC tytn en heb dan uiteindelijk die gekocht van Noreve , toch deze gekocht omdat deze veel smaller was dan die van Krusell.
Ik heb deze case ook, en die bevalt prima. Stuk beter dan het standaard ding. Bellen gaat goed, maar die flap "hangt" dan wel een beetje (heb je geen last van, maar het ziet er alleen niet uitatjong schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:06:
[...]
Unilizer, hoe zit de TyTN II vast in deze leather case? Zit ie eigenlijk wel vast? En kun je comfortabel bellen met de telefoon nog in de case? Geen scherpe clips tegen je oor aan?
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Ik heb er ook geen problemen mee met die flap, meestal plooi ik die gewoon 180° om. Het grootste voordeel ervan is, vind ik, dat de Tytn II er niet lomp mee toont en idd veel praktischer dan de standaard meegeleverde. En bellen is ook geen probleem, de telefoon zit er ook goed vast in al had ik eerst het idee dat het wat losjes ging zitten, maar is goed gemaakt. Met andere woorden ben er heel tevreden over dat ik deze case gekocht heb.atjong schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:06:
[...]
Unilizer, hoe zit de TyTN II vast in deze leather case? Zit ie eigenlijk wel vast? En kun je comfortabel bellen met de telefoon nog in de case? Geen scherpe clips tegen je oor aan?
[ Voor 10% gewijzigd door unilizer op 31-01-2008 15:11 ]
Pieter
Dat van de smsjes is dan wel raar. Ik heb ook geen instellingen veranderd wat betreft sms. Het lijkt er dus op dat we dezelfde package gebruiken (unbranded TyTN II, vodafone, geen instellingen veranderd) en dat er toch ergens iets anders moet zijn.Jieve schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:16:
[...]
Ik heb ook een unbranded TyTn2!
Maar ik heb nergens een instelling gezien ofzo, vind het echt raar. en irriteer me er mateloos aan.
Ook heb ik opeens last van dat mijn Activesync elke keer aan staat. En kan dat nergens uit zetten, tenminste, ik kan die optie niet vinden.
Wat betreft active sync: Active sync gaat uit zichzelf op de telefoon draaien wanneer je de telefoon even aan de pc hangt. Het programma sluit dan niet uit zich zelf weer af.
Zijn er al mensen die een actieve autohouder hebben waarmee je de TyTN II in horizontale stand (landscape) vast kunt zetten?
Maar hoe zit ie precies vast dan? De fotoojes op pdashop vind ik niet zo duidelijk. Ik zie 3 dingen die lijken op een platte haak. Zit ie gewoon daartussen geschoven? Zit er aan de 4e kant ook zo een haak? En als je het scherm omhoog schuift, zit de telefoon dan nog steeds goed vast?unilizer schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:10:
En bellen is ook geen probleem, de telefoon zit er ook goed vast in al had ik eerst het idee dat het wat losjes ging zitten, maar is goed gemaakt.
Verwijderd
Heb lang zitten te wikken en te wegen tussen de TyTN 2 in de S730, uiteindelijk toch maar de TyTN 2 besteld via gsmweb.nl icm verlenging. Ik ga toch het touchscreen missen vrees ik. Ben benieuwd.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2008 15:40 ]
Er zit aan de boven- en onderkant een soort haak en dan langs de randen een opstand, die op plaatsten is uitgespaard voor de knoppen en usb aansluiting. Als je hem openschuift dan zou je hem best niet ondersteboven houden omdat die twee haken (langs boven en onder) niet meer klemmen en je Tytn er dus wel zou uitvallen. Maar als hij toe is, zit hij er wel stevig in en valt gaat ie er niet uitvallen moest je hem ondersteboven houde, maar wrm zou je dat willen doen?Maar hoe zit ie precies vast dan? De fotoojes op pdashop vind ik niet zo duidelijk. Ik zie 3 dingen die lijken op een platte haak. Zit ie gewoon daartussen geschoven? Zit er aan de 4e kant ook zo een haak? En als je het scherm omhoog schuift, zit de telefoon dan nog steeds goed vast?
Pieter
En krijg je geen krassen op de rand van het scherm vanwege het schuiven tussen de 'haken'?
edit: Kun je hem nog wel opladen als ie in de case zit? Op de foto's lijkt het of dan de onderste haak in de weg zit.
edit: Kun je hem nog wel opladen als ie in de case zit? Op de foto's lijkt het of dan de onderste haak in de weg zit.
[ Voor 40% gewijzigd door atjong op 31-01-2008 15:51 ]
Verwijderd
Ik heb met Total Commander gezocht op mijn unbranded Tytn II met Telfort provider. Bestand niet aangetroffen.BtM909 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:40:
Voor ontwikkeling voor een nieuwe applicatie zijn we nieuwsgierig of de volgende dll op de TyTN II aanwezig is: RTCdll.dll (De dll de engine voor de SIP stack)
Alvast bedankten de mensen die reageren krijgen een virtueel koekje van mij
Gezocht met totalcommander en niets gevonden op een vodafone branded tytn2BtM909 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:40:
En als je het apart probeert via de 'sync' in Windows live ipv 'verzenden/ontvangen' in je mail-client ?Gian Inc. schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:01:
[...]
Hey, ja ik probeer idd met windows live te syncen en in het berichten menu verzenden/ontvangen... Verder krijg ik ook geen mails te zien als ik sync met mn pc*
Zou niks uit moeten maken, maar wie weet ?
Of misschien was er gewoon even iets met de server waar jouw account op staat en is het nu inmiddels gewoon weer ok.
Verwijderd
Welkom bij de familieRenate1970 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:35:
Sinds vandaag ook de gelukkige eigenaar van de Tytn 2
Nee, die twee haken zitten ook verpakt in leder, dus is er zeker geen beschadeging aan. Ook het opladen is perfect mogelijk, voor gebruik moet je hem dus nooit uit de case halen allean als je de Tytn II wilt plaatsten in een auto houder.atjong schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:48:
En krijg je geen krassen op de rand van het scherm vanwege het schuiven tussen de 'haken'?
Pieter
Verwijderd
Ik ga voor de PDair case denk ik, goed beveiligd tegen vallen maar kan toch nog het scherm zien zonder iets open te hoeven klappen. Deze cases zijn overigens compatible met de Krusell multiclips.
Eerste batch TyTN2 van algebeld.nl, NL Originele ROM, KPN Hi abo: bestand niet gevonden (met Resco Explorer)BtM909 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 12:40:
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Zelfs mét zo'n case schat ik de overlevingskans van mijn TyTN niet echt hoog in moet ik zeggen ?Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:55:
Ik ga voor de PDair case denk ik, goed beveiligd tegen vallen maar kan toch nog het scherm zien zonder iets open te hoeven klappen. Deze cases zijn overigens compatible met de Krusell multiclips.
Verwijderd
wat is t stappenplan, weet niet waar k t moet zoekenMarcelG schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:24:
Guys...ik heb een probleem....ik heb sinds gisteren de Tytn2, met Dutty rom er in.
Nu heb ik vandaag tijdens het 'uitvogelen', via de een of andere manier de lijst van opties op de comm manager weten aan te passen. Perfect gelukt ; nu staat Microsoft Direct Push ook in dat lijstje....maar, nu wil ik dat verder aanpassen, en denk je dat ik ERGENS ook maar terug kan vinden waar ik dat aan kan passen??? Ik ben nu al weer anderhalf uur aan 't zoeken.....snik.
[edit] 20:41
YES! Ik heb 'm gevonden....'t zat in AdvanvcedConfig, en vervolgens onder 't menu....
even een vraag...
Heb vandaag gehoord dat mijn titaan weer terug is van reparatie (nadat ie was opgeblazen door die broditlader).
De vraag is kan ik het brodit laadgedeelte (wat in je sig.plug gaat) vervangen door een andere autolader van HTC? Het euvel is dat ik in noorwegen woon op het moment en de lader helaas niet meer bruikbaar is. omwisselen kost me teveel tijd, ben maar 2 dagen in NL dus wilde er gewoon een ander eindstuk opsolderen...., zodat ik wel de houder gebruik van brodit, met de laadplug van een universele HTC lader....
en hopelijk gaat het nu wel goed, geen zin om weer 2 maanden zonder teleoon te zitten haha!
Heb vandaag gehoord dat mijn titaan weer terug is van reparatie (nadat ie was opgeblazen door die broditlader).
De vraag is kan ik het brodit laadgedeelte (wat in je sig.plug gaat) vervangen door een andere autolader van HTC? Het euvel is dat ik in noorwegen woon op het moment en de lader helaas niet meer bruikbaar is. omwisselen kost me teveel tijd, ben maar 2 dagen in NL dus wilde er gewoon een ander eindstuk opsolderen...., zodat ik wel de houder gebruik van brodit, met de laadplug van een universele HTC lader....
en hopelijk gaat het nu wel goed, geen zin om weer 2 maanden zonder teleoon te zitten haha!
Verwijderd
Gisteren met Vodafone gebelt..
en er waren 277 mensen die nog wachten op hun Tytn2.
Ze worden per 1000 geleverd dus iedereen komt dan in 1 keer aan de beurt.
Alleen hadden ze nog geen leverdatum omdat ze in back order stonden
Vandaag al wel me gratis headsetje gehad! lol
Ze worden per 1000 geleverd dus iedereen komt dan in 1 keer aan de beurt.
Alleen hadden ze nog geen leverdatum omdat ze in back order stonden
Vandaag al wel me gratis headsetje gehad! lol
Verwijderd
Wil je mij misschien laten weten als je iets meer weet over de mp3 spelers? Ik gebruik hem zelf ook veel voor mp3tjes? Kun je ook gewoon winamp o.i.d. installeren?frennek schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:54:
Ik heb nu ook het verloopkabeltje van USB naar minijack binnen gekregen en de geluidskwaliteit valt me echt onwijs mee als ik er een hoogwaardige koptelefoon op aansluit. Zeker buiten op de fiets, bus of trein waar je toch meer achtergrond geluid hebt is het gewoon prima geluidskwaliteit.
Één groot nadeel, het GPS signaal wordt als een dolle geblokkeerd door dat hoesje, en wifi ook wel redelijk. Dus als je gaat navigeren moet je hem toch echt eraf halen.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:55:
Kan je 'm beter direct bij PDAir bestellen, dan heb je 'm voor 28 dollarVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:55:
¯¯¯¸(¤)¸¯¯¯ ¯¯¯¯¸¤¯¯(¯.¯)¯¯¤¸¯¯¯¯
Verwijderd
Bedankt voor de tip.Ma.rkus.nl schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:37:
[...]
Kan je 'm beter direct bij PDAir bestellen, dan heb je 'm voor 28 dollar
Na aardig wat delen Tytn afgezocht te hebben ben ik het nog niet tegengekomen, maar heeft iemand hetzelfde probleem als ik?
Wanneer ik mijn pop3 mail wil instellen voor mijn mail gaat alles prima. Ik heb verschillende adressen en bijna allemaal doen ze het prima behalve één. Die kan gewoon connectie maken met de server, maar wil geen nieuwe berichten downloaden. Outlook zegt dan dat er geen updates van de folder zijn, maar ik weet zeker van wel.
Wanneer ik de Tytn 2 aan de pc hang en dus via dat internet internet, wil hij wel berichten downloaden naar de Tytn 2. Dit probleem zou wat mij betreft dus bij de server liggen? Maar wat kan dat probleem veroorzaken?
Ik heb al geprobeerd om via T-mobile Internet, T-mobile MMS (je moet wat proberen) en Internet in te bellen, maar geen van allen werkt. Het versturen van email gaat overigens wel.
Wanneer ik mijn pop3 mail wil instellen voor mijn mail gaat alles prima. Ik heb verschillende adressen en bijna allemaal doen ze het prima behalve één. Die kan gewoon connectie maken met de server, maar wil geen nieuwe berichten downloaden. Outlook zegt dan dat er geen updates van de folder zijn, maar ik weet zeker van wel.
Wanneer ik de Tytn 2 aan de pc hang en dus via dat internet internet, wil hij wel berichten downloaden naar de Tytn 2. Dit probleem zou wat mij betreft dus bij de server liggen? Maar wat kan dat probleem veroorzaken?
Ik heb al geprobeerd om via T-mobile Internet, T-mobile MMS (je moet wat proberen) en Internet in te bellen, maar geen van allen werkt. Het versturen van email gaat overigens wel.
Voor de geïnteresseerden: Gmail heeft sinds een weekje (of iets meer) het imap probleem gefixt. Ik heb het getest en berichten komen nu goed binnen. Eindelijk imap gebruiken met gmailwiljums schreef op maandag 14 januari 2008 @ 13:35:
[...]
werkt imap bij jou? ik krijg wel berichten binnen, maar niet de berichtinhoud.... (schijnt iets met wm6 en imap te zijn??)
Ik heb nu al ruim 2 weken een Vario III in bestelling staan bij smartphonestunts.nl maar daar zijn ze op dit moment beperkt leverbaar.
Al iemand die daar ook een Vario III heeft besteld en deze pas heeft binnen gekregen ?
Al iemand die daar ook een Vario III heeft besteld en deze pas heeft binnen gekregen ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Thx voor de informatie, terug ingesteld met IMAP (had het terug veranderd naar POP3) en werkt iddbenchMarc schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:50:
[...]
Voor de geïnteresseerden: Gmail heeft sinds een weekje (of iets meer) het imap probleem gefixt. Ik heb het getest en berichten komen nu goed binnen. Eindelijk imap gebruiken met gmail
perfect nu.
Pieter
Verwijderd
Thanx voor de tip! Werkt als een zonnetje inderdaad!benchMarc schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:50:
[...]
Voor de geïnteresseerden: Gmail heeft sinds een weekje (of iets meer) het imap probleem gefixt. Ik heb het getest en berichten komen nu goed binnen. Eindelijk imap gebruiken met gmail
Heb tytnII hier ook in zo'n koekblik. Zelfs als het ding onder mijn stoel in deze case zit heeft ie nog gps ontvangst. Case heeft i.m.h.o. geen enkel negatief effect op draadloze connectivity. Ow ja 2.. koop hem via Ebay is ie echt nog meer cheapo (ik heb hem zelf voor $16.00 + $3.00 besteld in Hongkong).benchMarc schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:36:
[...]
Één groot nadeel, het GPS signaal wordt als een dolle geblokkeerd door dat hoesje, en wifi ook wel redelijk. Dus als je gaat navigeren moet je hem toch echt eraf halen.
[ Voor 10% gewijzigd door swiebert op 31-01-2008 23:30 ]
Verwijderd
Bij Siemshop? Is dat de echte pdair?swiebert schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:29:
[...]
Heb tytnII hier ook in zo'n koekblik. Zelfs als het ding onder mijn stoel in deze case zit heeft ie nog gps ontvangst. Case heeft i.m.h.o. geen enkel negatief effect op draadloze connectivity. Ow ja 2.. koop hem via Ebay is ie echt nog meer cheapo (ik heb hem zelf voor $16.00 + $3.00 besteld in Hongkong).
Verwijderd
Ik heb ook al een tijdje deze TyTNII. Nu heb ik dit forum gevolgd, maar kan me niet herinneren dat het besproken is (so don't shoot me).
Maar ik kan niet tegelijk bellen en internetten. Bijv Tomtom kan geen info binnnen halen terwijl ik bel. Ik heb Vodafone met Internet Blox.
Kan iemand mij vertellen of dit normaal is of dat ik iets moet wijzigen in de instellingen
BvD
Maar ik kan niet tegelijk bellen en internetten. Bijv Tomtom kan geen info binnnen halen terwijl ik bel. Ik heb Vodafone met Internet Blox.
Kan iemand mij vertellen of dit normaal is of dat ik iets moet wijzigen in de instellingen
BvD
Als je KaiserTweak o.i.d. gebruikt is er een optie om de data connectie automatisch te droppen na X seconden. Als je dit aan hebt staan is dat het probleem, is een bekend bij-effectVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 02:01:
Ik heb ook al een tijdje deze TyTNII. Nu heb ik dit forum gevolgd, maar kan me niet herinneren dat het besproken is (so don't shoot me).
BvD
Ik heb dat mijn connectie tijdens gesprekken op 'suspended' komt te staan.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 02:01:
BvD
Is dit hetzelfde verschijnsel, of krijg jij deze melding niet ?
Bij KaiserTweak heb ik geen automatische disconnect aan staan verder en mijn GPRS staat 24/7 aan met MSN online. Ben ook benieuwd of mijn contacts elke keer mij offline en online zien poppen als ik een gesprek heb gevoerd. Zou wel irritant zijn lijkt me
Het is normaal en logisch. Het is dezelfde radio die belt en dataverbinding maakt, dus kan ie maar één ding tegelijk. De Qtek 9100 had precies hetzelfde. Als ik aan het bellen was, zag ik dat TT geen verkeersinfo kon ophalen. Het is dus een technische beperking. Maar het gaat volledig automatisch, je hoeft nergens een vinkje aan of uit te zetten. Mijn dataverbinding staat op on demand, maar als ik bel en het is weer tijd om de mail op te halen, doet hij dat even niet. Totdat de lijn weer vrij is.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 02:01:
Totdat er een telefoon komt met 2 radio's lijkt me dit ook voor andere toestellen onmogelijk. Of ze moeten iets bedenken dat je 2 verbindingen tegelijk kan hebben, maar dat lijkt me een beetje lastig.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Alleen wel knap dat als je gebelt word tijdens een data verbinding dat die ander dan geen in gesprek te horen krijgt. Terwijl de lijn toch bezig is.
Ik heb ze gistermiddag (donderdag) ook weer eens gebeld na 21 dagen wachten. Geen enkele nieuwe info over wanneer er wordt geleverdVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 19:02:
Gisteren met Vodafone gebelt..

Weet iemand hoe ik activesync uitzet?
Ik heb heb in Commanager uitgezet, maar hij gaat elke keer aan als ik iets doe op mijn Tel.
Word er scheit ziek van
Ik heb heb in Commanager uitgezet, maar hij gaat elke keer aan als ik iets doe op mijn Tel.
Word er scheit ziek van
Zou een bericht die staat gemarkeerd als gelezen op je Gmail op internet nog moeten worden binnengehaald? Aan de ene kant is het wel handig als je het nog is terug wil lezen. Aan de andere kant vind ik het maar vervelend als hij 40 mailtjes ophaalt die ik al gelezen heb.benchMarc schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:50:
[...]
[ Voor 34% gewijzigd door wenze op 01-02-2008 13:11 ]
Verwijderd
Dat probleem heb ik nu niet meer gelukkig. Ik heb wel vaak dat ik een foutmelding krijg dat hij gene verbinding kan maken. Zowel via gprs, usb als wifi. Iemand ook dit probleem?wenze schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:37:
[...]
Zou ik nu ook me eigen verzonden berichten niet meer in me inbox moeten krijgen? Want dat krijg ik nog altijd. Iemand die weet of dit te verhelpen is?
En zou een bericht die staat gemarkeerd als gelezen op je Gmail op internet nog moeten worden binnengehaald? Aan de ene kant is het wel handig als je het nog is terug wil lezen. Aan de andere kant vind ik het maar vervelend als hij 40 mailtjes ophaalt die ik al gelezen heb.
Ik wil namelijk een van de mappen verwijderen (een label in gmail) maar krijg dat dus niet voor elkaar.
Ik heb op de pc het label wel al verwijderd in gmail, maar ook na syncen blijft de map gewoon op m'n tytn staan?????
Weird? Zeker ander materiaal ofzo dan. Als ik buiten sta met dat ding in m'n hand heb ik in TomTom maar 2 of 3 satellieten. Als ik die case eraf haal heb ik er ineens 6 of 7. Dus het scheelt wel degelijk. De mijne is die officiële case van pdair, dus van aluminium.swiebert schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 23:29:
[...]
Heb tytnII hier ook in zo'n koekblik. Zelfs als het ding onder mijn stoel in deze case zit heeft ie nog gps ontvangst. Case heeft i.m.h.o. geen enkel negatief effect op draadloze connectivity. Ow ja 2.. koop hem via Ebay is ie echt nog meer cheapo (ik heb hem zelf voor $16.00 + $3.00 besteld in Hongkong).
Dit is gewoon complete onzin. Om het voor de zekerheid nog maar een keer te testen heb ik het volgende gedaan:mphilipp schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 07:46:
[...]
Het is normaal en logisch. Het is dezelfde radio die belt en dataverbinding maakt, dus kan ie maar één ding tegelijk. De Qtek 9100 had precies hetzelfde. Als ik aan het bellen was, zag ik dat TT geen verkeersinfo kon ophalen. Het is dus een technische beperking. Maar het gaat volledig automatisch, je hoeft nergens een vinkje aan of uit te zetten. Mijn dataverbinding staat op on demand, maar als ik bel en het is weer tijd om de mail op te halen, doet hij dat even niet. Totdat de lijn weer vrij is.
Totdat er een telefoon komt met 2 radio's lijkt me dit ook voor andere toestellen onmogelijk. Of ze moeten iets bedenken dat je 2 verbindingen tegelijk kan hebben, maar dat lijkt me een beetje lastig.
- Ethernet kabel uit computer (weg internet)
- WMWifiRouter aan op de TyTN II
- ping www.google.nl -t
- Met andere telefoon naar TyTN II gebeld
- Verbinding blijft gewoon open en werkend
Tijden het bellen tussen mijn twee telefoons gebruik ik de TyTN II dus nog steeds als draadloze router en kan op de computer (die dus internet krijgt van de TyTN II) nog steeds prima internetten.
sorry voor de zelfquote, maar niemand een idee of dit mogelijk is?peugeot206gt schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 18:58:
even een vraag...
De diode die mist in de brodit aanstekerplug zal er vast wel inzitten in andere modellen, lijkt me dat je dit wel om kan solderen. Of de diode werkt kan je eenvoudig testen met een weerstandsmeter. Er mag geen stroom kunnen lopen van de telefoon naar de auto toe.peugeot206gt schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:31:
[...]
sorry voor de zelfquote, maar niemand een idee of dit mogelijk is?
Nu ik betere oordopjes heb hoor ik wel de imperfectie van het geluid bij de telefoon, storend als je hoge kwaliteit mp3 luisterd en je zit in een rustige omgeving en je let erop. Denk niet dat het echt vervelend gaat zijn als je in een drukkere omgeving zit.
Als je niets zinnigs toe te voegen hebt, reageer dan niet.
[ Voor 84% gewijzigd door pven op 01-02-2008 18:38 ]
Ik heb sinds kort een kenwood autoradio (7537A) met KCA-BT100 Bluetooth carkit van Kenwood. Alleen krijg ik mijn adresboek van de Tytn II er niet naar toe gezet. Iemand tips om dit te pushen?

Verwijderd
Dit was 'normaal' tot november/december 2007. Vodafone kon toen nog niet data en spraak tegelijk over UMTS laten gaan. Het probleem werd samen met de UMTS verhoging opgelost. Enkele forum leden kunnen dit bevestigen (of je moet een stuk of 2-3 delen terug). Tevens ook de reden voor mij om te switchen naar Vodafone binnnenkort. Maar als dit probleem nog steeds niet is opgelost blijf ik nog even bij T-Mobile.Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 02:01:
BvD
jee,sinds gisteren ook de blije bezitter van de kaiser!(nou ja die van t-mobile)
vandaag maar eens de software binnenhalen die in de ts staat.
vandaag maar eens de software binnenhalen die in de ts staat.
Heb zelf ook de officiele pdair, maar heb andere ervaringen. Heb gewoon goed gps ontvangst met TomTom (ook onder de stoel...). Ben er trouwens erg blij mee, laatst is ie vanuit mijn borstzakje op de grond gevallenbenchMarc schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:01:
[...]
Weird? Zeker ander materiaal ofzo dan. Als ik buiten sta met dat ding in m'n hand heb ik in TomTom maar 2 of 3 satellieten. Als ik die case eraf haal heb ik er ineens 6 of 7. Dus het scheelt wel degelijk. De mijne is die officiële case van pdair, dus van aluminium.
Hoe zit het met Vodafone, want ik zie hier dat er 277 wachtende zijn?
Zijn ze in de winkel wel op voorraad?
Waar kan je de gunstigste prijs krijgen met verlengen, via de telefoon of via de Vodashop?
Waar kan je de gunstigste prijs krijgen met verlengen, via de telefoon of via de Vodashop?
American Express vraagbaak
van de week zat ik bij m'n schoonvader opzolder bij de pc.
ergens in de hoek van de kamer een klein dakraampje
en warempel had ik gewoon 5 satelieten.... voor de GPS
gewoon een dakpannen punt dakje er boven, kzat echter wel dicht bij de cv ketel (metalen schoorsteent pijp)
verder kon ik precies zien met google maps waar ik was
ergens in de hoek van de kamer een klein dakraampje
en warempel had ik gewoon 5 satelieten.... voor de GPS
gewoon een dakpannen punt dakje er boven, kzat echter wel dicht bij de cv ketel (metalen schoorsteent pijp)
verder kon ik precies zien met google maps waar ik was
Afgelopen week zouden er 200 stuks binnenkomen (dinsdag), afgelopen vrijdag heb ik nogmaals gebeld en de toestellen zijn nu bij T&T onderweg naar Vodafone. De meneer (teamleider) vertelde mij dat het dan ongeveer 1 tot 1,5 week kon duren voordat deze verzonden zullen worden vanuit Vodafone. Die meneer vertelde mij ook dat er inmiddels niet 200 maar 285 geleverd zullen gaan worden. Met een beetje geluk zal ik (en jullie) dus vrijdag of die maandag erna het toestel in huis hebben (of in de loop van die week aangezien het in sommige districten langer kan duren).Stinger_Ventura schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:12:
Hoe zit het met Vodafone, want ik zie hier dat er 277 wachtende zijn?
Op hoop van zegen dus
Canon 40D, Canon EF 70-200mm F/4 L IS USM, 24-105mm F/4.0 L IS USM, SpeedLite 580EX, B+W UV 67 & 77 MRC, Velbon 640 pro + PHD61Q, Lowpro Slingshot 300AW
Ik heb het zelf hier even binnen in het huis getest. Zonder case 4 satellieten die gewoon van dezelfde sterkte blijven. Met case erop, wisselend van 2 tot 4 satellieten. Wisselend van kracht en het nummer van de satelliet. Lijkt me sterk dat mijn case van ander materiaal is gemaakt.Texelcabrio schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 08:57:
[...]
Heb zelf ook de officiele pdair, maar heb andere ervaringen. Heb gewoon goed gps ontvangst met TomTom (ook onder de stoel...). Ben er trouwens erg blij mee, laatst is ie vanuit mijn borstzakje op de grond gevallen. Alleen wat krassen op de pdair, maar gelukkig niks op de Vario 3
. Wat mij betreft een aanradertje !
ik ben net 1dag user van dit model maar ben al zoek naar al de mogelijkheden tjonge wat veel
maar aangezien ik het niet kan vinden in de voorgaande topics stel ik nu maar de vraag.
kan je ook je berichten toon instellen dmv een vrij keus(eigen mp3 bijv net zoals je beltoon?)
maar aangezien ik het niet kan vinden in de voorgaande topics stel ik nu maar de vraag.
kan je ook je berichten toon instellen dmv een vrij keus(eigen mp3 bijv net zoals je beltoon?)
Verwijderd
Volgende week krijg ik mijn HTC Tytn 2 binnen, en nu is mijn vraag zijn er ook al mensen die de
San Disk 8gb al hebben gebruikt en hoe is jullie ervaring hiermee.
Rein
San Disk 8gb al hebben gebruikt en hoe is jullie ervaring hiermee.
Rein
Ik heb inderdaad ervaring met het 8GB kaartje, gelijk gehaald zodra hij te koop was.. (volgens mij issie nu ook 30 euro goedkoper ofzo?)
Kaartje is snel genoeg, heb hem vol staan met programma's, foto's en mp3tjes.. werkt allemaal top
Kaartje is snel genoeg, heb hem vol staan met programma's, foto's en mp3tjes.. werkt allemaal top
[ Voor 76% gewijzigd door tijntjethf op 02-02-2008 17:29 ]
Heb ik ook een keer gehad... opnieuw het proces doorlopen om Windows Live in te stellen heeft bij mij geholpen.Gian Inc. schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 00:07:
Oplossing=Great Succes!
Hmm, thanks, maar het werkt niet helemaal. Ik zag dat alle alarm-sounds WAV zijn, die los in de Windows-folder staan. MP3's die op de kaart staan worden niet gezien..KeN. schreef op woensdag 19 december 2007 @ 19:19:
[...]
Dan maar een echt antwoord
Als je een MP3-bestand gewoon in de root van je storage card zet kun je 'm overal voor gebruiken.
SMS-toon, beltoon, persoonlijke beltoon, alarm etc. etc.
Heeft iemand een work-around? Of moet ik mijn de MP3's die ik als wekker/agenda-alarm gebruik nou gaan converteren naar WAV?
Voor SMS en beltonen werkt het overigens wel

64 kWh Kia eNiro 2021 DynamicPlusLine || Sony A7III
Dit topic is gesloten.